1. Ajte pametnjakovici,da vidimo sta ste vozili do sada.
    Kada prodjete:Autobuse,kamione,nekoliko vrsta automobila...pa onda da rapravljate i pametujete ko je vozac ko nije.Joj sve vozaci sa 200km nedeljno,ako i toliko prevezu
    (Uff, 31. jul 2022 20:18)

    # Link komentara

  2. Pa ti ne dolivaj. Pusti da potrosi sve i nece ti vise trositi. Prosto. Ako ti treba jos saveta, pitaj.
    (Slavisa, 14. maj 2022 23:24)

    # Link komentara

  3. @Čiča Miloje

    Za takve kao ti postoji mnogo elegantnije resenje, samo vas IQ nije bas u stanju da to procesuira.

    Vidimo se na magistrali ;)
    (R53 JCW, 10. novembar 2021 09:31)

    Al' se frljas s'izrazi...
    (Geometar, 17. novembar 2021 17:12)

    # Link komentara

  4. Lexus ima iskljucivo atmosferce.
    (Gandra, 9. novembar 2021 20:43)

    Ovo neka sala?? Mozda ima jedan model sa atmosfercem, sve ostalo su hibriri i turbo motori.
    (TnT, 16. novembar 2021 13:05)

    # Link komentara

  5. Kad god je ovakva tema u pitanju narod kao da poludi. Svi nešto pametuju, ne valja ovo, ne valja ono, sve je krš...ne znam ljudi šta vi svi vozite? Ferari? Kupi i vozi ono što možeš.
    (Bgd, 16. novembar 2021 10:19)

    # Link komentara

  6. Iz koje godine bi ovaj Tipo?
    (Neko iz mase, 16. novembar 2021 01:06)

    # Link komentara

  7. Ne mogu da se otmem utisku da je upravo ovaj prikazani Tipo redizajnirani i malo produženi Grande Punto iz 2007, malo nakinđuren kao starija neudata devojka na seoskom prelu. Ubačena nešto elektronike koja i nije preterano korisna i felne 17", a sve ostalo prepisano iz Grande. GP iz 2007 sa punom opremom, veliki ekran, dvozonski AC, tempomat, volan komande, 5b, 15" felne, bez kože bio 10290. Inače sam agregat 1.4 je vrlo pouzdan i sa mekom nogom nije prelazio 7.2 L u full gradskoj vožnji. Donji podstroj bez kvarova, malo je tvrđi ali i vrlo izdržljiv za naše stanje ulica. Naravno, kriza u svetskoj auto industriji je donela nove više cene uz vrlo skromne izmene i novitete.
    (Baba Rosa, 15. novembar 2021 08:59)

    # Link komentara

  8. 95 ks malo... Ja nagazim Dačiju 1.2 75 ks, nas četvoro odraslih u kolima,pun gepek,serpentine na putevima u Crnoj Gori. Još i klima uključena!Motor urla, a baš me briga, ja sam njega kupio, nije on mene, samo šaltaš u nižu brzinu i po gasu, ide gde hoćeš!Samo ga ne treba žaliti, benzinac je to, traži obrtaje!
    (Šta tek ja da kažem..., 14. novembar 2021 21:55)

    # Link komentara

  9. O kom vise ljudi preticanju pisete?Preticanje kamiona kad on ide 80?Zato i ginete/mo jer ne postujete propise,

    Takvi kao ti koji voze 80 iza kamiona, često uzrokuju nesreće...Voziš iza smrada, ne praviš razmak da ljudi mogu da te preteknu, nego im iza kamiona još produžavaš put preticanja...
    Ti si sa tom tvojom filozofijom i takvi, najopasniji učesnik u saobraćaju! Udaraj sad minuse do sutra ujutru , ali ja takve izguram samo tako i ubacim se iza kamiona, pa kad se ukaže prilika preteknem i njega... A ti sviraj iza koliko hoćeš. Zašto uopšte voziš, kad se traumatizuješ i preznojiš čim pomisliš na vožnju?
    I daleko od toga da sam jedini koji misli tako o vama "knjigovodjama" za volanom... !
    (Čiča Miloje, 09. novembar 2021 23:31)

    Potpisujem svaki rec. Vec sam pisao komentare na ovu temu. OSTAVITE MESTA, NE LEPITE SE ZA KAMION. Ja kad se ne osecam bezbedno da preticem ili ne zurim uvek ali uvek ostavim duzine bar za dva auta do sporog vozila i pratim saobracaj iza sebe da usporim ako me neko pretice. I sta se desi, opet se naguraju sporaci i zalepe za kamion umesto da kad vec obilaze mene preteknu i kamion ako znaju da voze i to ucine bezbedno. Neverovatno. Koliko gлup treba da budes.
    (adv, 13. novembar 2021 19:32)

    # Link komentara

  10. Tipo mi je bio jedan od glavnih kandidata za kupovinu, naravno polovan. Aliii, kad otvorite oglase, ima ih malo i svi su od 8000e pa do 10 000e, i to 16,17 godiste. A nov da uzmes je malo preko 11000e. Prosto mi nije jasno sta ti prodavci misle. Dodacu jos 2000e i kupicu nov ako vec dajem 9000e koji je star 4-5 godina...
    (Brada Bg, 9. novembar 2021 11:02)

    Jeste, ali za tu cenu možeš da biraš i 1.6 turbodizel, a kad kupuješ nov, vidi koliko košta varijanta sa 1.6mjet motorom i malo višom opremom (multifunkcionalni volan, alu felne, parking senzori, itd.). To što si možda gledao cene pre godinu dana ne znači da su i sada iste. Plus kad poručiš i platiš auto, pitanje da li ćeš ga dobiti do juna sledeće godine :)


    Inače, ono što su mnogi zamerili ovom motoru, obrtni moment od 126Nm.
    Jeste nenormalno, ja kao drugi auto imam Astru 1.6 staru 20 godina, ona ima 1.6 8v motor sa ugrađenim plinom, ima obrtni moment 133Nm. Kad sam sam u autu, i ima nekog odziva na gas (gas je elektronski, pa računar dozira kako je programiran, da je sajla bila bi možda malo drugačija priča), ali ako je 4 putnika u autu, nema tu ni "d" od dinamične vožnje.

    Primarni auto koji vozim ima 120ks i to je potpuno druga priča, jeste da nema 150 ili 170ks, ali realno nije ni potrebno ako se 95% vremena vozi po gradu, samo skuplji servis i veća potrošnja.
    Ali ovakvu ragu kupiti u 2021. godini... za 12.000 evra pre godinu dana je na akciji bila Astra sa mnogo boljom motorizacijom.
    (Astra BG, 12. novembar 2021 23:08)

    # Link komentara

  11. otisao sam na sajt fiat i vidim da ih ima u ponudi sa novim motorom koji je do sada bio samo u crossu. 1.0 100 ks, verujem da ide bolje od ovog atmo. 17k sa bas solidnom opremom.
    (boki volim kosarku, 12. novembar 2021 22:49)

    # Link komentara

  12. Форд је крш и ту нема приче. Једино што ваља од форда је што неко рече је ф150 и на горе. Све остало је ђубре.
    (Слађан, 12. novembar 2021 20:43)

    # Link komentara

  13. Ne razumem kako može biti problem preticanje ako auto ima 95KS i težinu oko 1200kg. Može biti problem za nekog ko ne vlada tehnikom vožnje atmosverskog benzinca. Ubacite u treću i doterajte do 6000 obrtaja u toku preticanja, pa da vidimo da li neće da ubrza, neće škoditi motoru ako se na kratko uvede u visoke obrtaje. Jednostavno treba znati kako se vozi dizel ili turbo benzinac a kako atmosverac, dizel i turbo benzinac snagu razvijaju na nižim a atmosverac u višim obrtajima. Kada savladate tehniku vožnje atmosverca, shvatićete da je preticanje sigurnije ako vozite na primer 1.6 atmo sa 120KS i 4 cilindra od 1.0 turba sa 100KS i tri cilindra. Atmosverac se mora uvesti u visoke obrtaje da bi isporučio maksimalnu snagu, čak je i osećaj bolji kada snagu razvija linearno a ne kao 1.0 trocilindraš koji maksimum postiže nisko a kako obrtaji rastu nastupa mrtvilo.
    (Gordan, 12. novembar 2021 20:04)

    # Link komentara

  14. Nama nista ne valja. Jeftin a los, sta je cudno. Koliko para toliko muzike, doplati za disel pa ce biti druga prica s motorom. A onda ce biti preskup i tako u krug
    (Hakuna matata, 12. novembar 2021 19:04)

    # Link komentara

  15. Kakva krsina od auta, samo nalickana jer je nova (mada nekvalitet unutrasnjosti jasan od starta), ali se zato ofuca i skripi sve za svega par godina. O udobnosti i snazi ne vrijedi ni pricati. Bezbjednost se ionako ne podrazumijeva.
    (sash, 12. novembar 2021 14:18)

    # Link komentara

  16. Najbolji auto sa odnosom ulozeno dobijeno- vec u najnizim paketima opreme mozete dobiti prave alu felne 16/17, u periodu akcija moze se dobiti brdo opreme za male novce pa tako Tipo moze zaliciti na pravi auto- alu felne, aut.klima, ona lepo uklopljena navigacija na hechback modelu, sada kod restajlinga i digitalna tabla itd...auto solidno napravljen, sa onim talijanskim smekom u dizajnu koji obicne stvari cini da izgledaju bar 3x skuplje i lepse na oko... I kod motora ista prica, 1.4 16v proveren i dovoljan- coma kojima je trom, savet, gleda se pre preticanja pa se u isto krece kada nema nikog i bezbedno je- a takodje ni doplate za bolju motorizaciju ne kostaju brdo novca! Sve u svemu, odlican auto, jedini nedostatak, po meni bar, odsustvo 1.6 e-torq motora, makar za trzista poput naseg, taman je dlaku jaci, veci i isto dobro podnosi TNG...
    (jo, 12. novembar 2021 13:20)

    # Link komentara

  17. Kolega je pre 6 godina kupio 500L sa 1.4 motorom i posle nekog vremena se žalio kako je lenj i trom. Inače je poznat po sporoj i opuštenoj vožnji čak i u službenim autima na kojima se svi iživljavaju. Šta da kažu žustriji vozači koji na pola puta razmišljaju da izvrše hari kiri.
    (Kole, 11. novembar 2021 14:07)

    # Link komentara

  18. Vidim da mnogo komentarisete o konjskim snagama ,ubrzanju prilikom preticanja kamiona.I ja imam 3 prdavca sa samo oko 140 ks.Svaki od njih moze da ide preko 200 km/h.i da ubrza do 100 za ispod 9 sekundi.Ali ,ako hocete da pricate o ubrzavanju prilikom preticanja,da se hvalite kako ispreskacete ova spora auta,treba se se provozate u autu sa 400 ks pa navise.To je strava.Kada sa 80 km/h sa laganih 900 obrtaja ,pritisnespapucicu i obrtaji odu na 4,000.Samo vas povuce sila ubrzavanja nazad u sediste,a idete vec 130 prilikom obilazenja.Mustang 5.0 sa automatskim menjacem.A Mustang Cobra sa manuelnim je strava.Ovo je za nas ,sirotinju.A onda tu je Camero, Viper i Corvette...svi preko 700 ks.Primetio sam da se tamo na putevima mnogo izivljavate,ne postujete pravila,da se pokazete.Zasto to radite ?Juce iza mene glanc nov Audi ,crni zver .Pomislio 10ka ali nije.I vozio iza mene .Mogao je da me preskoci za sekundu jer ima dve trake .Nije.Vozio lagano probnu voznju.I jos da kazem,da je nov auto najbolji.Bilo koji.
    (db sa sela, 11. novembar 2021 11:21)

    # Link komentara

  19. Овде у америке форд испод ф150 је крш и нико неће да га купи.
    (Саша, 10. novembar 2021 18:08)

    # Link komentara

  20. Kupio ga novog 2017. i zaista je za svaku preporuku. Samo redovno održavanje i nista vise. Za porodicu idealan. Mogao bi biti agilniji u pogledu ubrzanja,ali nijedan automobil u toj klasi ne može da se pohvali snažnim medjuubrzanjima. U tom smislu Tipo je i najagilniji. Na 120 kmh se vrti na 3100 obrtaja.

    Što se tiče potrošnje ulja i jačine motora, jedna informacija:
    - službeni Renault Coleos, nov, u full paketu opreme, sa 2.0 motorom, na 5000km zahteva full zamenu ulja jer je u celosti potrošeno ?!?!?
    -službeni Renault Clio, 0.9 tri cilindra, nov, na 120kmh se vrti na gotovo 4000 obrtaja, urla, vrišti i raspada se.

    Fiat Tipo je zaista jedan odličan automobil u smislu uloženo - dobijeno.
    (Dragan, 10. novembar 2021 17:24)

    # Link komentara

  21. # Link komentara
    Hvala za ove savete o preticanju zlata vredne,inače sam vozač te odvratne i lenje Dacie
    (Sale, 10. novembar 2021 16:53)

    # Link komentara

  22. Ljudi uzmite Toyotu, Yaris ili Corola necete imati glavobolje. Skoro nikako ne trose ulje. Honda Civic isto, nikakvih problema. Ta bozila lako predju 1/2 mil km.
    (miki, 10. novembar 2021 04:55)

    Ja vozim Toyotu. Aurisa. I stalno dosipam ulje. Njihov čuveni 1,6 benzinac.
    (Miloš, 10. novembar 2021 13:35)

    # Link komentara

  23. @puz
    Koliko god se trudio da lagano vozim nece me nagraditi niskom potrosnjom, cak naprotiv deluje da mu vise prijaju nesto visi obrtaji, sto bas i nije jednostavno objasniti

    ---
    I ja sam primetio da je potrošnja uvek ista, vozi ga kako hoćeš, visoki obrtaji, niski obrtaji, nema veze, čak mi se čini i da manje troši ako se oštrije vozi. Jedina razlika je što je motor praktično nečujan do 2000 obrtaja, kao da ne radi. U šestom stepenu prenosa, to je nekih 80 - 90 km/h (ako se dobro sećam, ne obraćam pažnju više na to) praktično nema nikakvih zvukova (500L Cross) osim odličnog audio uređaja :)
    (ortakov, 10. novembar 2021 11:21)

    # Link komentara

  24. @miki
    Šta ti voziš od tih što predlažeš?
    (kimi R, 10. novembar 2021 10:24)

    # Link komentara

  25. Imam stila sa tim motorom,vozim ga 7 god.2005god.je, za pređenih blizu 70000km zamenjene 2.bobine i redovan godišnji servis.Na satu 180000km.Potrošnja ulja 1l na 9000, od zamene.Toliko o lošem motoru.
    (Sale, 10. novembar 2021 09:36)

    # Link komentara

  26. @Čiča Miloje

    Za takve kao ti postoji mnogo elegantnije resenje, samo vas IQ nije bas u stanju da to procesuira.

    Vidimo se na magistrali ;)
    (R53 JCW, 10. novembar 2021 09:31)

    # Link komentara

  27. Firme koje u 2021. godini prodaju automobile sa atmo benzincima ne zaslužuju da ih čovek uopste uzima u razmatranje. Fiat nije jedini ali mi stvarno nije jasno. Ako nisi u stanju da napraviš turbo benzinac šta da očekujem od ostalih stvari na autu
    (Zacvo, 09. novembar 2021 14:55)

    Lexus ima iskljucivo atmosferce.
    (Gandra, 09. novembar 2021 20:43)

    Da atmosferci ali kakvi 2.0 i 2.5 motori pojacani hybridnom tehnologijom. Vozio sam novi Toyota Camry 2.5 atmosferac hybrid, dovoljno je reci da hvata 100 za 8,5 sekundi dakle kao neki turbo dizel od 180 konja, medju ubrzanja fantasticna, samo pipnes gas ispaljuje te u svim situacijama, obilazenje su sala za njega.
    Toyota i Lexus sa tim 2.5 motorom su nesto najbolje sto se moze naci na trzistu.
    (Milan, 10. novembar 2021 09:21)

    # Link komentara

  28. Ево овако: купио на лето 2018. на акцији, за 10.320 евра: кожни волан и мењач, точкови 16 цола, паркинг сензори... за темпомат бих доплатио, али није могло. Добар ауто (мењао сам акумулатор летос по повратку са мора), прецизно управљање, одличан на друму и у кривинама, али да, мотор од 1,4 литра јесте прилично тром - посебно док је био нов, док се није разрадио, пожелео сам много пута да изађем да га погурам (тад је стално и радила клима). После је постао живљи. За претицање - то причају полувозачи и лењи возачи; лепо вам је човек већ написао, мењајте брзине, на високим обртајима хоће богме и да претекне. Потрошња - мени по граду прелази 10 литара, али ја возим врло кратке релације (кућа-вртић-школа-посао, срамота ме што палим кола за то, али ми није згодно никако друкчије). На отвореном и на аутопуту је ОК потрошња.

    Са клиначким причама ("Боље ти цепа бемве 320 из 1999.") и са тражењем смисла живота у експлоатацији и препродаји аутомобила - заобиђите озбиљне људе.
    (Мирко, 10. novembar 2021 09:16)

    # Link komentara

  29. Udaraj sad minuse do sutra ujutru , ali ja takve izguram samo tako i ubacim se iza kamiona, pa kad se ukaže prilika preteknem i njega... A ti sviraj iza koliko hoćeš. Zašto uopšte voziš, kad se traumatizuješ i preznojiš čim pomisliš na vožnju?
    Prvo, uvijek drzim i vise nego dovoljno odstojanje od bilo koga ispred sebe koga ne namjeravam da preticem, a drugo, moguce da se tako ponasas i da izguravas druge, ali kad vidis moj auto ispred sebe, tad si mali mis i samo razmisljas kad ce se upaliti na zadnjoj sajbi "Policija, pratite nas", jer mislis da je ispred tebe presretac, ali slazem se da se vjerovatno tako ponasas kad vidis djevojke u punticima i sl.
    (roske78, 10. novembar 2021 08:28)

    # Link komentara

  30. @cica miloje
    Dečko, ima dve ručice između dva sedišta, jedno jeste ručna kočnica a druga je menjač :) Čovek je mislio na menjač, vraćanje u niži stepen prenosa i preticanje :)

    Nažalost, ljudi su previše izubili osećaj za stvarnost, život, prijatelje, porodicu... Ne postoji ništa vrednije od života a ljudi koji svoje zadovoljavanje potreba za uzbuđenjem stavljaju na mesto ispred tuđih života (pa i svog) su vrlo sebični ljudi.
    Na ovom portalu, kada je tekst o ograničenju brzine na 30km/h, sjati se gomila "vozača" koji pričaju o tome kako su automobili napredovali, kako je to glupo itd. Istina, vozila jesu napredovala, ali je fizika i dalje ista.
    Automobil sa 1,4 16v se može sasvim pristojno voziti, dovoljno brzo i bezbedno, pre svega. Kada bi svaki put, nasilni vozači, koji ne čekaju dovoljno prostora za bezbedno preticanje sebe prvo povredili, ne bi bilo nikakvih problema. Nažalost, uglavnom takvi prežive, dok sa druge strane ubiju neku porodicu, unesreće mnogo ljudi, samo da bi oni stiglni na Zlatibor 15 minuta ranije. LUDILO MOZGA. U Norveškoj za godinu dana pogine manje ljudi nego u Srbiji za dan!? Šta misliš, zašto? Voze preko ograničenja? Ne poštuju saobraćajne propise? Tamo su ograničenja ista kao i ovde, bio, video, nema razlike. Ali, istina, nema ni vozača koji se zalepe za vozilo ispred, ne ulaze u raskrsnicu ako nisu sigurni da mogu da prođu, propuštaju pešake, ne zaustavljaju se sa 4 migavca ...
    (ortakov, 10. novembar 2021 08:19)

    # Link komentara

  31. gologuzani se raspravljaju da li bolja Dačija ili 10 god star Audi leš
    (Stojke, 10. novembar 2021 08:09)

    # Link komentara

  32. Danas kupovati atmo benzinca moze samo neznalica ili onaj ko nema para za drugo ili onaj ko pristaje na to da kupi prevozno sredstvo koje ce biti zamena za autobus.

    Bedan obrtni moment moze realno biti zivotna opasnost u situacijama preticanja. Zapravo kad znas sta vozis i ne pretices nista osim traktora, kombajna, zaprega i sl.

    Mrtav na niskim obrtajima. Neki od tih motora (16v) trunku živnu na 3,5-4k obrtaja. (iz iskustva sa fiat 1.2 16v 80ks)

    Za planinske-uzbrdice puteve mazohizam. Zamisljam situaciju - 4 putnika, prtljag, klima, uzbrdica.... pa to je plakanje.

    Potrosnja? Hehe, brze pada kazaljka goriva nego sto se penje kazaljka temperature. Npr - grande 1.2 8v fire (lol, fire) u drugoj stisnes gas, potrosnja > 20 lit, a ubrzanje kao mrtav konj.

    Dizel s druge strane, sve ima sto ove mrcine nemaju.

    Vozio malog pezoa 1.6 hdi, golfa 1.9 tdi, a6 2.0 tdi .. ma svaki od njih uzivanje u voznji. Odziv, startnost, snaga...
    Ovaj mali 207 1.6hdi na otvorenom pri umerenoj brzini do 3,5 lit. potrosnja.

    Na kraju, zanimljiva opaska pri kraju video testa - "samo 3 starija primerka. Ostali se dezintegrisali" XD
    (realno, 10. novembar 2021 07:54)

    # Link komentara

  33. Ako se neko navozio krseva onda sam to ja. U vojsci sam vozio: jugica, skalu, floridu i zastavu 10. Vozio sam i puha i skode razne. Ljudi, pa do pre par godina automobili retko koji da je bio preko 100ks. Ok, danas je standard nesto drugo, ali ako nekome treba samo prevozno sredstvo pa onda je ovaj tipo vise nego dovoljan sa svim gadzetima koje ppseduje.

    Nego moram jedan detalj da ispricam...navalila zena da se kupi SUV (to je danas u trendu). I padne odluka na kadjara. Nisam uzeo kadjara pre dve godine kad sam mogao za 12k, sad su svi 14-15k. I odemo mi kod jednog prodavca, kaze nov nov svi servisi uradjeni, utegnut u trapu itd...Zena odlepila, svidja joj se boja, polozaj sedenja, prostor, ali meni za oko u roku od 2 milisekunde zapadnu dve sitnice...Zimske gume na automobilu u avgustu, i izlizan taster za 4 migavca (hazard). Sinak, ako nisi mogao da znamenis gume za letnje koje su jeftinije, pa ti nisi video O od odrzavanja. Rekoh hvala i dovidjenja. Prvi salon i kupismo toyotu corollu sa 1.6 motorom za 15k. Doduse bio je test vozilo. ps. Nisam razgovarao sa zenom vise od mesec dana
    (Ekonomista iz provincije, 10. novembar 2021 06:40)

    # Link komentara

  34. Svakom članu predsedništva po jedan pa neka se vozaju!!!!
    (katić, 10. novembar 2021 04:59)

    # Link komentara

  35. Ljudi uzmite Toyotu, Yaris ili Corola necete imati glavobolje. Skoro nikako ne trose ulje. Honda Civic isto, nikakvih problema. Ta bozila lako predju 1/2 mil km.
    (miki, 10. novembar 2021 04:55)

    # Link komentara

  36. da li ste se ikada zapitali kako je konstrukcijski euro 2 fire motor 20 godina star stigao do euro 6 norme. E posto ne postoji carobni stapic a nije samo ugradnja katalizatora tu pomogla, onda shvatite da je tu nesto drugo uradjeno. A to drugo dovodi do povecane potrosnje propisanog ulja. Ja u moj 1.4 95ks Tipo Hatchback dolijem 500ml ulja na intervalu od 15000km. Nije tajna u rezimu voznje nego u ulju.
    Kada predjete iz nekog tdi u atmosferski benzinac i zaboravite da morate da ocepite gas da bi iole isao onda je auto uzasno lenj. Kada pocnete da ga lozite, moze da ide ali mu jednostavno previse snage nedostaje za tu tezinu. Pogotovo kad je pun pod klimom na auto putu je bas nejak,
    Auto je korektno udoban, korektno upravljiv, solidnog lezanja, solidnog dizajna i rasporeda komandi, meni jako lep na oko. Jedino se ne slazem sa konstatacijom da je ekonomican. Koliko god se trudio da lagano vozim nece me nagraditi niskom potrosnjom, cak naprotiv deluje da mu vise prijaju nesto visi obrtaji, sto bas i nije jednostavno objasniti
    (puz, 10. novembar 2021 01:16)

    # Link komentara

  37. Gde se proizvodi ovaj Fiat? U Kragujevcu? Hehe. Ne! Proizvodi se u Turskoj. I hečbek i karavan i sedan. Zašto? Zašto nam reklamirate vozilo koje mi ne proizvodimo i zašto ga ne proizvodimo? Zašto Fiat kod nas radi dva meseca u godini, a sve valjano se proizvodi u Italiji i Turskoj?
    (Aleksandar, 10. novembar 2021 01:05)

    # Link komentara

  38. vidim neki pisu da nije normalno da auta trose ulje. i ja sam tako mislio dok nisam vozio:
    jetta 2 1.5 51kw 1.5l na 10kkm cale je novu kupio. nikad zadimila nije i jos je vozi komsija.
    1.8 stilo 98kw. auto sam kupio bez tackice od prvog vlasnika.
    1l na 10kkm selenije 20k, inace nisam stedeo na odrzavanju i samo premium delove.
    astra G 1.7l na 10kkm takodje ocuvana i redovno odrzavana.

    zanimljivo ni jedan auto iz Francuske nije trosio ulje.
    (205 T16, 10. novembar 2021 00:45)

    # Link komentara

  39. Penzionerski auto, sa 95ks mrtav na tu težinu. Posebno ako sedne četvoro ljudi i napuni gepek. Onda bruka, bolje ne kretati na duži put. Sa boljom opremom i jačim motorom nije cenovno konkurentan. Ima i boljih i lepših Fiata za slicne pare.
    (neutralan1, 10. novembar 2021 00:28)

    # Link komentara

  40. Tipo je lep auto sa uzasnim motorom. Vozio sam ga i stvarno je trom toliko da vas moze dovesti u problem i kada ne preticete. Inace kada bi u njega usao Fiatov turbinac od 140ks iz Suzukija ja bi ga kupio na jedan. Inace sto se tice potrosnje ulja, moj Sevrolet 1.6 Ecotec II 110ks je potrosio 0 grama ulja za 14 godina. Taj ko kaze da je normalno da auto trosi ulje verovatno vozi fals masine.
    (Dragan, 9. novembar 2021 23:46)

    # Link komentara

  41. -... za preticanje ima izmedju vozaca i suvozaca jedna palica s’ kojom mozete uticati na agresivnost preticanja...

    Majke ti da nisi mislio na ručnu kočnicu...??? I to da možeš da je povučeš, kad vozač počne preticanje...!!!
    Ne mogu da verujem...
    (Čiča Miloje, 9. novembar 2021 23:46)

    # Link komentara

  42. Najbolji "value for money" na tržištu Srbije danas.
    (Poznavalac, 9. novembar 2021 23:37)

    # Link komentara

  43. O kom vise ljudi preticanju pisete?Preticanje kamiona kad on ide 80?Zato i ginete/mo jer ne postujete propise,

    Takvi kao ti koji voze 80 iza kamiona, često uzrokuju nesreće...Voziš iza smrada, ne praviš razmak da ljudi mogu da te preteknu, nego im iza kamiona još produžavaš put preticanja...
    Ti si sa tom tvojom filozofijom i takvi, najopasniji učesnik u saobraćaju! Udaraj sad minuse do sutra ujutru , ali ja takve izguram samo tako i ubacim se iza kamiona, pa kad se ukaže prilika preteknem i njega... A ti sviraj iza koliko hoćeš. Zašto uopšte voziš, kad se traumatizuješ i preznojiš čim pomisliš na vožnju?
    I daleko od toga da sam jedini koji misli tako o vama "knjigovodjama" za volanom... !
    (Čiča Miloje, 9. novembar 2021 23:31)

    # Link komentara

  44. ...troši oko 3 litra na oko 10 hiljada km i to sam već navikao a i u servisu su mi rekli da je potpuno normalno sve po pola litra na hiljadu.
    (Zoki, 9. novembar 2021 14:09)


    To nije normalno i fabrika, tj proizvodjac, pise 0.5l/1000km da se ograde od reklamacija i otvaranja motora o njihovom trosku u garantnom roku. "Ma normalno je to, samo teraj" se prevodi kao "izgurace 150000km, a posle je TP (tudj problem)".
    Ne moras da mi verujes, ali tako je.
    (Vlada, 9. novembar 2021 23:29)

    # Link komentara

  45. Ajde što koriste motore i tehnologiju od pre 20 godina za ove benzina ali Fiat nikad ne bih kupio. Imam bas ovaj službeni kao i Doblo sa 1.6MJ. Oba su oko 60-70000km, gomila sitnica je bila u problemu posebno kod dizela. Benzinac je žali bože neudoban, spor, trom... Kod dizela promenjene šolje amortizera, na trapu par intervencija, alternator-sve u garanciji ali pobogu nov auto. Potrošnja dranje! Materijali su užas! Supruga vozi Micru iz 2004., pa taj auto sa 200000 na satu ima manje intervencija, potroši 100gr između zamena ulja, i 5x bolju opremu-digitalna klima, keyless ulazak i paljenje, automatske brisače, bord... Daleko da je bez mana ali govorim o tehnologiji izrade, opremi i kvalitetu!
    (cixxx, 9. novembar 2021 22:59)

    # Link komentara

  46. Nikad nam nisu nudili dizelaze sa DCT menjacem. Steta
    [link]- d1ba19a340ce? utm_source = android-share
    (dezon, 9. novembar 2021 22:58)

    # Link komentara

  47. fiat marea 1,9 jtd 2001 god. četiri puta ove godine od Srbije za Nemačku i nazad.Samo redovan servis i gorivo.Na Nemačkim putevima sasvim drugačiji auto,čim se dohvatim Hrv a pogotovo Srb.druga priča.6 lit.na autoputu.
    (Danilo, 9. novembar 2021 22:58)

    # Link komentara

  48. Smece
    (SOS, 9. novembar 2021 22:36)

    # Link komentara

  49. na nemackim oglasim se prodaje tipo sa dct menjacem. ko me veruj nek proveri
    (dezon, 9. novembar 2021 22:29)

    # Link komentara

  50. Skupnje tipo sa ovim novim 130 ks 1.6 dizelom.
    (dezon, 9. novembar 2021 22:26)

    # Link komentara

  51. Ovaj automobil ide na ulje... trosi ga vise nego benzina...
    (Ana, 9. novembar 2021 22:11)

    # Link komentara

  52. Firme koje u 2021. godini prodaju automobile sa atmo benzincima ne zaslužuju da ih čovek uopste uzima u razmatranje. Fiat nije jedini ali mi stvarno nije jasno. Ako nisi u stanju da napraviš turbo benzinac šta da očekujem od ostalih stvari na autu
    (Zacvo, 09. novembar 2021 14:55)

    Lexus ima iskljucivo atmosferce.
    (Gandra, 09. novembar 2021 20:43)

    Pa ni Lexus ne izima u razmatranje g.Zacvo
    (PAMETNJAKOVIĆ MLAĐI, 9. novembar 2021 21:54)

    # Link komentara

  53. Da se razumemo, onaj 1.4 T-jet 120ks je bio mama za sve ove motore,a i lepo se ugradjivala Tng instalacija. Steta sto su ga izbacili. Nece ljudi da kupe auto sa 3 cilindra 1,0, a fabrike sile proizvodnju.
    (Robi, 9. novembar 2021 21:52)

    # Link komentara

  54. Ne razumem reklamiranje i testiranje - u salonima nema automobila. Nema ni Tipo-a.
    (bre, 9. novembar 2021 21:51)

    # Link komentara

  55. Kakvo lupetanje sirotinje po komentarima. Ko da vozite ferari a ne raspali fiat koji je po svim studijama najgori auto u istoriji. Za 10 godina vise od 50% fiata ne bude vise na putevima, ej bre pa znate da je to svaki drugi auto koji se raspadne.
    To sto vi nemate pare za bolje ne znaci da je ovo vrh, super ili ok auto. Ovo su teske krsine.
    Sigurnije vam je autobusom da se vozite
    (Che, 9. novembar 2021 21:46)

    # Link komentara

  56. U budzet kategoriji krajnje povoljna ponuda. Vidimmnogi ga uporedjuju sa Sanderom ali tu se slicnost svodi na cenu. Tipo je veci auto jos kada se zna da Dacia ima dve zvezdice za sigurnost dileme po meni nema. Sandero je najbolji do sada ali i ubedljivo najskuplji.
    (Gradjanin, 9. novembar 2021 21:43)

    # Link komentara

  57. Gledao Tipa - uzeo Logana Eco G.
    Jeste Tipo lepši. Ali, završna obrada je slična kod oba. Udobna su oba automobila.

    Ali Logan sa 1.0 Tce Eco g ne oseti brdo. I jeftinija je vožnja.

    Veliki je propust što su ostavili u ponudi 1.4 sa 95 ks.
    (Mare, 9. novembar 2021 21:38)

    # Link komentara

  58. O kom vise ljudi preticanju pisete?Preticanje kamiona kad on ide 80?Zato i ginete/mo jer ne postujete propise, dakle ako neko ide 80 , on vec ide max dozvoljenom brzinom na magistralama (na auto putu vi idete 130, kamioni i busevi 90,100, znacii lako ih preticete), tako da ne treba ni da ga preticete, a ako ide 60, tad ce ga sve jedan auto i od 1100 ccm u drugoj ili trecoj prestici..bas volite da punite budzet kaznama, i onda kukate "nemam leba da jedem"..pa nemas, jer pretices kamion koji vozi 80..
    (roske78, 9. novembar 2021 21:21)

    # Link komentara

  59. видим..коментаре типа...узмите полован Јапанац...стар 5~10 година..итд.па тај "јапанац"такође није јефтин..Хенри Форд је давно рекао..који је најбољи ауто..Нов!
    (Живан, 9. novembar 2021 21:12)

    # Link komentara

  60. Firme koje u 2021. godini prodaju automobile sa atmo benzincima ne zaslužuju da ih čovek uopste uzima u razmatranje. Fiat nije jedini ali mi stvarno nije jasno. Ako nisi u stanju da napraviš turbo benzinac šta da očekujem od ostalih stvari na autu
    (Zacvo, 09. novembar 2021 14:55)

    Lexus ima iskljucivo atmosferce.
    (Gandra, 9. novembar 2021 20:43)

    # Link komentara

  61. @lupa - hvala ... šteta ... pozz ...
    (XXL, 9. novembar 2021 20:34)

    # Link komentara

  62. Kad sam sa peglicom (23KS) preticao kamione u kanjonu Morace (dok duplih traka nije bilo), mogao bih i sa ovih "kilavih" 95KS da se snadjem.
    (iks, 9. novembar 2021 20:27)

    # Link komentara

  63. Za konje je sve u broju konja! Sredinom osamdesetih sam vozio Beograd - Budva sa kolima koja su imala motor od 1300 kubika i 64"konja" za 7,5 sati. Himleru, nije sve u motoru, ima nešto i u vozaču i njegovoj veštini.
    (Stingray, 09. novembar

    Imao sam simku 1000, pa sitroen ax oba sa 60 konja... Ali oba laki, ispod 800 kila... Na krivudavom putu sam samo nizao mnogo jače... Na autoputu migli su do 160 po skali ... Ljudi ne znaju da je tu važan i odnos masa-konjska snaga...
    Simku sam prodao , a ax mi je, priznajem, zbog takve vožnje u visoke obrtaje produvao. Prodao sam ga za 300 maraka. Inače bilo je to pre više od 30 godina. A ni čorba nije bila neka stavka , kao danas. Zato je dizel majka... Sa alfom gt jtd čip 180 ks u gradu kad su gužve oće i do deset, kad nisu oko 7,5 lit. Na autoputu pri 170 šestom - 7,2 litra!
    (Čiča Miloje, 9. novembar 2021 20:20)

    # Link komentara

  64. Samo da dodam. Kupio sam novi FIAT 500L a bilo je priče da sam budala što nisam kupio 10 godina staru Mecku ili BMW. Ljudi moji novo je novo.
    Sad za 11000 EUR ne može ni polovna Octavia da se kupi koliko su otišle cene. Jednostavno ljudi na zapadu nemaju više takav standard da menjaju kola na 3 godine.
    (Maximus, 9. novembar 2021 20:19)

    # Link komentara

  65. Da i ja sam mali komentar. 2013 godine kupio Fiat 500L 1.4. Motor baš, baš slab ali sa TNG vožnja je bila džabe. Posle 4 godine rešimo da ga prodamo i kupimo Tipo dizel. Međutim cena za 3000 EUR viša od benzinca. Kažem onda ako dodam na cenu benzinca još 1000 EUR mogu da kupim Octaviju 1.2 turbo. Za tačno 13.000 EUR sam kupio Octaviju sa dodatnom opremom i nisam zažalio
    (Maximus, 9. novembar 2021 20:11)

    # Link komentara

  66. @samo kažem
    Moja pretpostavka pošto realno u tom slučaju kako ti kažeš.Nema razloga da ne bude i na našem tržištu?Nisam ekonomski analitičar ni stručnjak,pa moj komentar shvati samo kao nagađanje.
    (ciga, 9. novembar 2021 19:58)

    # Link komentara

  67. Za pljuvace Fiat bar znam zadnji 20god pravi benzinske motore i oni fabricki trose ulje.Svi kukate mao da je smak sveta doliti pola litra na 10.000km.A niko nece da kaze za potrosnju ulja kod Opela, Škode,Forda..... Generalno brdo benzinaca trose po malo ulja i to je smak sveta.
    (Hranislav, 9. novembar 2021 11:27)
    Normalno je da benzinci trose ulje. Naravno ne previse. Ja imam Astru J 1.6 atmo. Za 10.000km dolio sam pola litre ulja. Kola presla 130.000km.
    (Roshav, 9. novembar 2021 19:55)

    # Link komentara

  68. "Ima ljudi kojima je presudno da auto bude nov, da se ne kvari, da moze da sedne, okrene kljuc i ode na more, a da pre toga ne potrosi kod mehanicara pola tog letovanja"

    Da ali on je kupovinom novog, kupio tj. platio papreno taj mir koji traži. I kroz cenu u salonu i kroz održavanje u ovlasnjenom servisu.
    Isto tako polovnjak od npr 2-3 god. ali mnogo više klase, komfora i prostora, opreme i možda pozudanosti, dobije se za iste pare sa sve kupovinom i ulaganjem u zamenu bitnih sklopova ako nije pouzdana istorija odrzavanja.
    Nije ovo zbog " držanja cene itd" već šta neko želi i šta može sebi da priušti a svi težimo da smo u boljem, kvalitetnijem i udobnijem.
    (neko u masi, 9. novembar 2021 19:52)

    # Link komentara

  69. kupio sam ga 2017, prešao 90.000
    Jako sam zadovoljan. Benzinac od 1.4
    (Mika mačor, 09. novembar 2021 19:26)


    Mazohista
    (Nenad, 9. novembar 2021 19:51)

    # Link komentara

  70. @Zacvo Auuuu, brate....kakva provala.
    (DARVIN, 9. novembar 2021 19:48)

    # Link komentara

  71. Prelazim godišnje oko 100.000 km mix privatno i poslovno.
    Trenutno Oktavia 2017 1.6 tdi dsg, kupljena polovna za 12.000 pre 1.5 godinu. Planiram da uložim u nju još oko 1000 eur I da imam salonsko stanje.
    U zavisnosti od potreba i ukupne godišnje km svako kupuje šta mu treba.
    Rodjeni brat uzeo Tipa 1.4, dao 15.000 eur sa "opremom" al on operisan od auta, prelazi oko 15-20 000 godišnje. Njemu top auto, a ja ne bi vozio ni 2 dana zamenski.
    100 ljudi, 100 ćudi.
    (neko u masi, 9. novembar 2021 19:45)

    # Link komentara

  72. kupio sam ga 2017, prešao 90.000
    Jako sam zadovoljan. Benzinac od 1.4
    (Mika mačor, 9. novembar 2021 19:26)

    # Link komentara

  73. auto na satu kaze da je potrosnja 7,5l na 100 km, a realno trosi preko 10l.
    Navedeno provereno bezbroj puta u gradskog voznji tokom leta.
    Na otvorenom putu (auto put), potrosnja je 6l.
    Zimi ide realno i preko 11l.
    Tako da komentar da je mali potrosac nije tacna.
    Po pitanju dizela 1.6 mjet je potpuno drugacija slika, ali je i cena takodje druga....
    (Alamunja, 9. novembar 2021 19:17)

    # Link komentara

  74. Ne znam sta pljuvaci ovog motora ocekuju za 11.000 evra, ali motor nije los, sem mane da zna (kao i ostali moderni benzinci) malo da popije ulje i to je to. Po meni to mu je bas velika mana, ali ne mora to svakome da smeta - doliju i nema problema.

    Iz mog iskustva motor ide ok spram tezine auta koji nosi, a posto ovde dosta ljudi zamera preticanje - za preticanje ima izmedju vozaca i suvozaca jedna palica s’ kojom mozete uticati na agresivnost preticanja i necete imati problema. Motor se inace rado vrti u obrtaje, ima 95 konja sto nije malo, tako da preticanje nije neka drama (osim ukoliko niste potpuni diletant koji krece na 80 km na sat da pretice 6-tom brzinom, a onda pomisli da ce dobiti dramaticnu razliku kada ga na toj brzini presalta u 5tu. Presaltajte nanize ljudi, pa to je atmosferski benzinac 1.4 - nije dizel od 2000 kubika sa tri turbine, pa da vuce od 1500 obrtaja).

    Van toga, po mom iskustvu jako malo trosi, mada u mom slucaju auto je mahom prazan (sluzbeni auto i obicno putujem sam), ali obzirom da je sluzbeni - nije bas da ga mazim nesto, ali ni nema nesto puno kratkih relacija tako da kapiram da nekome moze da nabije potrosnju ako ga vozi na ultra-kratko (tipa vrtic-skola-posao-prodavnica-skola-kuca), ali te kilometar-dva relacije svima nabiju potrosnju.
    (Djorke, 9. novembar 2021 19:13)

    # Link komentara

  75. (Jah, 09. novembar 2021 16:32)

    Ajd, vrati se na svoj trotinet, i vozikaj se po trotoaru!
    (Smuleco, 9. novembar 2021 19:13)

    # Link komentara

  76. Vozim Tipa 1.4, lounge oprema.Lep auto, full oprema, felne 17" medju najlepšima na tržištu, dosta njih me pitalo da li sam zadovoljan itd. Svima sam do skoro govorio da jesam zadovoljan, auto trenutno u skladu sa mojim potrebama, malo prelazim, niski troškovi registracije i servisa itd. Dok mi u sred vožnje nije zveknuo set kvačila na 27.000 km. Vozim normalno, nit silim nit vozim penzionerski.Ali moram da priznam da sam se baš razočarao.Čim izadje iz garancije, prodajem ga.
    (Duxmeister, 9. novembar 2021 18:34)

    # Link komentara

  77. @ciga Nema šanse da bi bio za toliko skuplji jer je razlika do mjtd oko 3000e. Sva je prilika da bi to bilo oko 1000-1200e više što se kroz kredit ne bi primetilo.
    (samo kažem, 9. novembar 2021 18:34)

    # Link komentara

  78. Niko od vlasnika toga automobila ili komentatora ne reče da l' je 'turčin' obzirom da se ne proizvodi u Italiji. Naravno ne osporavam kvalitet već zanimljivost o poreklu. Zar se nije mogao proizvoditi u Kragujevcu?
    (XXL, 09. novembar 2021 13:50)


    Nije mogao da se pravi u Kragujevcu jer su Turci, tj. vlasnici fabrike u Turskoj ponudili dosta para da se pravi kod njih.
    (lupa, 9. novembar 2021 18:33)

    # Link komentara

  79. @komša Pre dve decenije automobili iz ovog segmenta nisu imali 1300kg.
    (samo kažem, 9. novembar 2021 18:29)

    # Link komentara

  80. Motor 1.4? Kreneš da pretičeš autobus i... umreš pretičući.
    (Himler, 09. novembar 2021 17:55)

    Za konje je sve u broju konja! Sredinom osamdesetih sam vozio Beograd - Budva sa kolima koja su imala motor od 1300 kubika i 64"konja" za 7,5 sati. Himleru, nije sve u motoru, ima nešto i u vozaču i njegovoj veštini.
    (Stingray, 9. novembar 2021 18:25)

    # Link komentara

  81. Samo vi uzivajte u Tipu, bas me briga za minuse. Ja cu da uzivam u autu koji ima dokazano najbolje vozne osobine. I pazite kako preticete sa Dacijama i Tipom. Prvo dobar zalet i nikako na uzbrdici.
    (Zer01, 9. novembar 2021 18:16)

    # Link komentara

  82. Kome smeta ovaj benzinski motor 1.4,neka kupi verziju sa multijet motorom koji je perfektan!
    (Zoran YNWA, 9. novembar 2021 18:14)

    # Link komentara

  83. Motor 1.4? Kreneš da pretičeš autobus i... umreš pretičući.
    (Himler, 9. novembar 2021 17:55)
    Са слабијим моторима треба знати како се претиче. Пре две деценије ретко ко је имао кола од преко 100 коња, па су људи претицали.
    (комша, 9. novembar 2021 18:11)

    # Link komentara

  84. @nindzamachine
    Evo da ti oah odgovorim...da na struju greje svoj stan od 64 kvadrata,vozim Audi A3 2012 godište 1.6 dizel.....I nisam uopšte "burzuj" čak naprotiv ali ovakvo đubre od automobila nikada ne bi vozio ni da nov košta 7k evra.
    (New Primitives, 9. novembar 2021 18:05)

    # Link komentara

  85. Motor 1.4? Kreneš da pretičeš autobus i... umreš pretičući.
    (Himler, 9. novembar 2021 17:55)

    # Link komentara

  86. Firme koje u 2021. godini prodaju automobile sa atmo benzincima ne zaslužuju da ih čovek uopste uzima u razmatranje. Fiat nije jedini ali mi stvarno nije jasno. Ako nisi u stanju da napraviš turbo benzinac šta da očekujem od ostalih stvari na autu
    (Zacvo, 09. novembar 2021 14:55)


    Odavno nista gluplje ne procitah.
    (život počinje u 50-im!, 9. novembar 2021 17:46)

    # Link komentara

  87. @Moca
    Zato što bi sa tim motorom bio skuplji bar 2.000e, a neko verovatno pametniji od nas dvojice je procenio da bi se takav daleko slabije prodavao od aktuelnog. Tako da, bar po meni je sve jasno.
    (ciga, 9. novembar 2021 17:38)

    # Link komentara

  88. Japanac star 10-ak godina sa FULL opremom u dobrom stanju sa full sredjivanjem svega sto se redovno trosi (nov dpf, kocnice, mali i veliki servis, ceo trap, amortizeri, nosaci motora, delimicno farbanje u perlu, zamena plastike gde treba itd.) izadje oko 10 soma eura a unistava novog Tipa u svakom pogledu. Ovaj moj ce da traje jos 5 godina sigurno a ide kao zmaj. Za kraj pitanje: za koliko moze da se proda Tipo klotara posle 5 godina i za koliko slican odlicno odrzavan japanac sa full opremom (dual auto klima, android multimedija, zadnja kamera, parking senzori, odmagljivanje stakala, auto zatamnjivanje retrovizora, Bose ozvucenje, bluetooth, wi-fi, senzori za svetla, kisu, ambijentalno osvetljenje, svi podizaci kod vozaca, nivelisanje farova, elektro retrovizori i jos brdo stvari? Vozio sam Tipa inace, odvratan je. Ajmo minusi ljubomornih fanova klotara.

    Ps. jedan je napisao da mu skripi gepek ako se ne otvara nekoliko dana. HAHAHAHAAHAHA, nijednom na mom, ne skripi ama bas nista, niti krcka. Italijanska kola su neopevani krsevi, da znate za bolje Tipa ne bi ni pogledali.
    (Zer01, 09. novembar 2021 14:13)


    Nisi dobio ovoliko minusa od ljubomornih fanova budi ubeđen. Dobio si ih od normalnih ljudi koji nisu "napaljeni pljuvači". Koga je briga za tvog Japanca sa svom opremom koju si naveo? A Tipa si vozio koliko i ja.
    (Arthammer, 9. novembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  89. 1.4tjet i 1.6etorque motori su otišli u istoriju, umesto njih u Tipo ide mali turbak od 100ks, a kod nas je, čini mi se, dostupan jedino u Cross varijanti (17.000€).
    Dacia Sandero limuzina ne postoji, taj auto se zove Logan. Mislim da biste kao Dačija fanovi to morali da znate!
    Za 11.000€ ništa novo u ovim, a verovatno ni u manjim dimenzijama uskoro, novo, kod nas ne može da se kupi (pa novi I20 ode preko 15k)
    Cena polovnjaka je ta što se za novi Tipo čeka i po pet/šest meseci (kao i za dosta drugih modela, drugih proizvođača).
    I za kraj pozdrav za Toyotobota sa full full Japancem!
    (b1321, 9. novembar 2021 17:12)

    # Link komentara

  90. Evo pošto se u komentarima često poredi sa Dačijom da dam svoj sud iz prve ruke. Umesto Logana koji me je odslužio bogovski i prešao 300 hiljada i kusur km, hteo sam naravno da i novo vozilo bude Dačija. Međutim, pošto nikakav popust uporno nisu davali, odlučih se za Tipo u specijalnoj akciji sa ogromnom uštedom u takozvanoj nedelji čuda. Motor je 1.4, oprema najviša moguća. Verujte mi, ruku na srce, kvalitet izrade i svega je apsolutno nivo iznad kod Tipa. Nije ni kod njega to nešto posebno, uostalom koliko para toliko i muzike, ali razlika je jasno vidljiva. Auto nov, milina zaista, ništa lepše od novog auta. Jedina mana donekle zaista jeste ovaj 1.4 motor atmosferac, ali samo za teške uspone i rizičnija nagla preticanja, ovako je apsolutno rasterećen i u 6-oj može se voziti na nekih 85-90km/h pri čemu troši svega oko 5 litara na otvorenom, dok u gradu i na usponu to ide do 8-9 litara što opet nije strašno, u proseku dakle 6,5-7 litara. Teško da dizelaš može trošiti znatnije niže, verovatno 1-2 litre (ali se to sve vrati kroz skuplje gorivo i održavanje).
    (Ivan, 9. novembar 2021 16:56)

    # Link komentara

  91. Mene odlicno sluzi ovaj motor potrosnja izmedju 6-7 litara vuce sasvim ok cak i sa 4 osobe ali je nepoderiv motor sa jako jeftinim odrzavanjem. Mjtd jeste jaci i bolje vuce ali ima turbinu, plivajuci, egr, cesce probleme sa diznama itd... Za normalnog vozaca ovaj motor sasvim je ok.
    (Podstrana, 9. novembar 2021 16:37)

    # Link komentara

  92. Kakvi komentari, Dacia, Tipo i ostali krševi. Ljudi ako imate te pare uzmite neku polovnu tojotu, hondu, ulozite još malo i služiće vam mnogo bolje, biće bolji u pouzdaniji auto.
    Na sve to uzecete auto koji je nekad koštao 25-30k i uživati mnogi više.
    Sigurnost je takodje bolja u pomenutim automobilima.
    Znam da možda neko nema para za novu tojotu, ali bežite što dalje od ovog đubreta. Ne vrede te pare i Vasi životi su važniji.
    (Jah, 9. novembar 2021 16:32)

    # Link komentara

  93. Troši benzin kao lud, troši ulje kao lud posledica mrtvog motora, limarija slabašna, plastika unutra jeftina, 6 brzina za ukras skoro uopšte ne spusti obrtaje kada se iz 5-e prebaci u 6-u, jedino ne ide kao lud i cena za ovakav poluauto je luda, ima solidan gepek i prostor unutra ali saberi-oduzmi ako uzimate novi auto na kredit bolje je isprsiti se još malo ali za bolji auto, previše para košta za ono što nudi.
    (epox76, 9. novembar 2021 16:31)

    # Link komentara

  94. Meni se nije dopao, pogotovo što sam teško nalazio dobru poziciju : sedište-volan-komande.
    Molim vlasnike da ne pričaju o potrošnji od 5 litara. Ne znam šta dobijaju, osima ako ne rade u prodaji.
    500x 1.6 od 120 ks je jedini Fiat koji mi je legao.
    (milan, 9. novembar 2021 16:30)

    # Link komentara

  95. Linea je bila bolja od Tipa.
    (Era, 9. novembar 2021 16:09)

    # Link komentara

  96. (Zer01, 9. novembar 2021 14:13) koliki moraš biti seljo mongol, da bi ovako "razmišljao" i to naglas!!!

    Dečko, vidi, kada se jednog dana zaposliš ili budeš imao ikakve obaveze u životu osim da lickaš svoju staru krntiju, i maštaš kako je baba bolja od (lepe) devojke, shvatićeš mnoge stvari.

    Auto je samo jedna od (manje) bitnih stavki u životu i jadan je svako kome isti postane bukvalno smisao života! Fiata sam imao novoga i slatko i bez jednog problema se navozao njime! Naravno pare ne zarađujem preprodajom leševa ni "čuvanjem cene" hvala bogu školovao sam se da malo elegantnije to rešavam. Ni na starim čarapama ni gaćama, ne održavam cenu, kad dođe vreme bacim i kupim novo, razumeš?

    Bolje ti pošalji na laboratorijsku analizu svoje izgaženo znojavo sedište u kojem je ko zna ko trljao donji deo leđa i puštao gasove pre tebe tako finog i uglađenog. Ima na najlonu možda nađeš i tuđe gaće, i četkicu za zube - bolje nego novo da kupiš - druže ti si tako pametan, moj si idol! :)))

    Pogotovo što nepoznati iznjakani krš plaćaš po ceni novog fiata - pa molim te nemoj o tome kako si "siromašan", jer onda smo i mi ostali takođe!!!
    (ns ja, 9. novembar 2021 16:03)

    # Link komentara

  97. Za sve vas koji je ovaj tipo klotara, raspad, kanta i krš. Da imate para da vozite brže, jače i bolje a da nije 16 godina najmanje staro ne biste vi ovde pisali u komentarima i pametovali. Pretpostavljam da se svi vi samo na struju grejete, ko ce da se bakce da cepa drva, svi ste vi burzuji zar ne. Zaboga zasto bi iko trosio snagu i vreme na nesto tako a za iste pare imas nesto 10 puta bolje. Ali nije ipak za iste pare jel da? I da li je kad se sve uzme u obzir i bolje?
    (nindzamachine, 9. novembar 2021 16:00)

    # Link komentara

  98. Zer01, 09. novembar 2021 14:13)
    E super si ....Ti takvi komentari "ko za bolje ne zna" i ta klinačka proseravanja ...Niko ne spori da je "japanac" bolji od tipa,da ima više opreme,kvalitetniji itd.Ali ovde se radi o autu koji ne košta puno,a zadovoljava potrebe.A taj japanac,ili neki drugi auto kada kupiš polovan,od deset godina ,kako kažeš,sa ko zna koliko kilometara,pa kada krene da se kvari,češeš se i tamo gde te ne svrbi....I drugo,nema potrebe za vređanjem.....znaju ljudi šta je dobro,kvalitetno i slično,ali na žalost velika većina nema mogućnosti da priušti sebi tako nešto,pa gledaju alternative.A u neku ruku,i to mi je bolje,kupiće nov auto koji će ga sasvim dobro služiti,jeftino održavanje,nego kao gomila njih u Srbiji koji pate da budu viđeni u napucanom autu pa kupuju polovne audije,bmw itd ,a posle kada se pokvari onda ga parkira jer nema za popravku.
    (M&?€NK@, 9. novembar 2021 15:30)

    # Link komentara

  99. Citam komentare,i mislim kako su vasi stari imali mozda ficu.Isli u selo da napune auto sa mesom i vocem,i bili vazni kada se pojavili u selu sa njim pred prodavnicom.
    Moji su imali nekakav Opel karavana ,1960 godine. .A put bio sve do 1976 blato.Tek kada je otac platio kamen i valjak su i komsije pomogle da se uradi sa rizlom.
    A ovi danas besni,samo polovan BMW,Mercedes ili Audi,star najmanje 10 godina.
    (db sa sela, 9. novembar 2021 15:28)

    # Link komentara

  100. Lako je napljuvati da taj motor ne valja, ali za te pare više ne može da se kupi NIŠTA novo u toj klasi(osim Dačije i nekih manjih automobila KIA Rio, Hyundai i20, C3, Ford Fiesta).
    Opet, ovi što pominju Multijet motor verovatno nisu videli da sa tim motorom isti Tipo košta 19000EUR! Znači i to otpada.
    (sulja, 9. novembar 2021 15:27)

    # Link komentara

  101. Jeste taj motor slab, narocito kada se ukljuci klima, i tacno je da potrosi oko 1 litre ulja na 10 hiljada km, ali, shvatite da postoje ljudi koje to ne dotice! Ima ljudi kojima je presudno da auto bude nov, da se ne kvari, da moze da sedne, okrene kljuc i ode na more, a da pre toga ne potrosi kod mehanicara pola tog letovanja! Postoje ljudi koji rade sa kolima, taksi, firma, razne sluzbe, kojima je takodje pouzdanost novog vozila presudna stvar. Onaj kome je auto sve na svetu, a voli da bude najbrzi od semafora do semafora, pa ima sirok spektar drugih, skupljih vozila, ovo je za drugacije ljude, koji ne zele da odvajaju od usta svoje dece da bi dali mehanicaru!
    (gagi4, 9. novembar 2021 15:16)

    # Link komentara

  102. Tipo mi je bio jedan od glavnih kandidata za kupovinu, naravno polovan. Aliii, kad otvorite oglase, ima ih malo i svi su od 8000e pa do 10 000e, i to 16,17 godiste. A nov da uzmes je malo preko 11000e. Prosto mi nije jasno sta ti prodavci misle. Dodacu jos 2000e i kupicu nov ako vec dajem 9000e koji je star 4-5 godina...
    (Brada Bg, 09. novembar 2021 11:02)

    Visoke cene polovnjaka zato što nema novih auta. Konkretno, kaparisan je Fiat 500 u avgustu i čovek upravo odustao od čekanja jer se rok za isporuku neprestano prolongira zbog nedostataka komponenti tako da je pitanje kada bi ga dobio. Verovatno je i sa ovim modelom slično
    (Željko, 9. novembar 2021 15:14)

    # Link komentara

  103. Vozio Tipo HB sa ovim motorom kao službeni. Mene je odlično služio. Vozio sam sa njim razne relacije, čak smo jednom sa njim putovali na team building na Staru Planinu, nas četvoro odraslih + pun gepek. I stigli smo bez neke muke.

    Naravno da bi turbo motor ili dizel svakako bili bolji, ali tu postoji jedan drugi problem, što Tipu sa bilo kojim drugim motorom osim ovog baznog 1.4 cena skoči znatno i onda već ulazi u cenovni rang u kome postoji i drugi izbor.
    (Bane, 9. novembar 2021 15:01)

    # Link komentara

  104. Firme koje u 2021. godini prodaju automobile sa atmo benzincima ne zaslužuju da ih čovek uopste uzima u razmatranje. Fiat nije jedini ali mi stvarno nije jasno. Ako nisi u stanju da napraviš turbo benzinac šta da očekujem od ostalih stvari na autu
    (Zacvo, 9. novembar 2021 14:55)

    # Link komentara

  105. Stari i prevazidjeni motori ..
    (Demode, 9. novembar 2021 14:47)

    # Link komentara

  106. Kanta. Generalno, FIAT je kanta. Polovan, nov, svejedno.
    (TigriMigri, 9. novembar 2021 14:44)

    # Link komentara

  107. Seat Arona sa Novim Facelift, za ovaj auto, to je bomba. Sa 1.4 turbo motorom od 150 konja i DSG automatik.
    (lemi, 9. novembar 2021 14:33)

    # Link komentara

  108. Nov tipo karavan u Norwey kosta 30-35 sima e! ovi od 4.5 dina stari kostaju po 20 soma! pa vi vidite razliku braco Srbi!
    djuka10
    (djuka, 9. novembar 2021 14:31)

    # Link komentara

  109. Za one koji su nezadovoljni 1.4. motorom, jedna korisna info - za neka druga tržišta ovaj auto se nudi sa 1.6 E-Torq atmo benzincem od 110ks.i to je puno bolje rešenje. E sad, zašto toga nema kod nas pitanje je najpre za FCA Srbija ali i za Nemanjinu 11.
    (Moca, 9. novembar 2021 14:21)

    # Link komentara

  110. Vozim 500L sa ovim motorom, meni je OK. Vozio sam Tipo na probnoj vožnji, baš sa tim motorom, da bih bio siguran da to meni odgovara, nisam primetio da mu nešto fali.
    Moderan automobil, sa dosta opreme, kompletna bezbednosna oprema, sve što treba da ima nov automobil. Fiat ko Fiat, trajaće 10 godina bez problema i to je za taj novac više nego dovoljno.
    Što se ubrzanja tiče, nije to tako loše, ko hoće da ga potera u obrtaje a za normalnu vožnju sa porodicom, sasvim OK. Letos do Grčke, klima, pun tereta (500L) prosečna potrošnja oko 6,5 litara. Uglavnom je vožnja bila normalna, tu i tamo preko ograničenja. Potrošnja ulja nije velika, do 1 litar na 10 000 km. Ja pređem 15 000 km za godinu dana i to je sve što dospem. Ne može da mu škodi, sveže ulje, duže će da traje. A za ne daj bože, 500 - 600 evra je kompletan remont motora. Dačia Vs Fiat, glupost, ne može da se uporedi. Ja recimo imam od opreme sve što postoji osim grejača sedišta i prepoznavanja znakova za nekih 14000€ (kamera, BT, el retrovizor u kabini i spoljnji, podizači na svim prozorima, maglenke + zatamnjena stakla...)
    (ortakov, 9. novembar 2021 14:20)

    # Link komentara

  111. Japanac star 10-ak godina sa FULL opremom u dobrom stanju sa full sredjivanjem svega sto se redovno trosi (nov dpf, kocnice, mali i veliki servis, ceo trap, amortizeri, nosaci motora, delimicno farbanje u perlu, zamena plastike gde treba itd.) izadje oko 10 soma eura a unistava novog Tipa u svakom pogledu. Ovaj moj ce da traje jos 5 godina sigurno a ide kao zmaj. Za kraj pitanje: za koliko moze da se proda Tipo klotara posle 5 godina i za koliko slican odlicno odrzavan japanac sa full opremom (dual auto klima, android multimedija, zadnja kamera, parking senzori, odmagljivanje stakala, auto zatamnjivanje retrovizora, Bose ozvucenje, bluetooth, wi-fi, senzori za svetla, kisu, ambijentalno osvetljenje, svi podizaci kod vozaca, nivelisanje farova, elektro retrovizori i jos brdo stvari? Vozio sam Tipa inace, odvratan je. Ajmo minusi ljubomornih fanova klotara.

    Ps. jedan je napisao da mu skripi gepek ako se ne otvara nekoliko dana. HAHAHAHAAHAHA, nijednom na mom, ne skripi ama bas nista, niti krcka. Italijanska kola su neopevani krsevi, da znate za bolje Tipa ne bi ni pogledali.
    (Zer01, 9. novembar 2021 14:13)

    # Link komentara

  112. A da trose ulje svi novi benzinski motori to je cinjenica i nije nista sto utice na kvalitet motora.
    (Petar, 9. novembar 2021 13:13)

    I moja oktavia TSI 150 troši oko 3 litra na oko 10 hiljada km i to sam već navikao a i u servisu su mi rekli da je potpuno normalno sve po pola litra na hiljadu.
    Imamo u firmi nekoliko ovih Tipa sa 1,4 motorom a svi su po 200-300 hiljada km i to je neuništivo.
    (Zoki, 9. novembar 2021 14:09)

    # Link komentara

  113. Kupovao sam auto pre nekih 2 meseca. Tipo samo HB mi je bio u najužem izboru. Po meni lep konforan auto, dosta opreme. Motor atmosfterac 1.4 fire izuetno pouzdan i jeftin za održavanje. Kako su cene ostalih jako povecane verovatno i best buy. Ipak motor pored svih vrlina je presudio da ga ne kupim i to ne zbog toga što ne troši ulje vec zbog svoje snage. U vožnji se baš oseca nedostatak obrtnog momenta i to ne po gradu kada si sam u kolima koliko na uzbrdici i sa punim autom. Vozio ga na autoputu i odrzava brzinu sasvim ok ali pri polasku s naplatne rampe nikada da ubrza. Samo buka i ništa se ne dešava. Kome to ne smeta odličan auto. Ne razumem što uvoznik ne ponudi 1.4 tjet. To bi bila prava mera za ovaj auto.
    (Aleksandar, 9. novembar 2021 13:57)

    # Link komentara

  114. Bio sam pred kupovinom ovog modela ( predhodna generacija) jer ga dosta mojih prijatelja vozi i navodno su zadovoljni njime. Medjutim, kada su videli da sam ozbiljan, otvorili su dusu:
    Svima je otkazalo kvacilo na nekih 50000 km, u sred voznje, bez najave.
    Trosi ulje 1l na 2-3000km u zavisnosti od stila voznje
    Jednom od njih je malo jaci vetar prakticno otkinuo cela vrata kada ih je otvori, morao je da menja kompletan mehanizam
    Zvucna izolacija, tuga… itd, itd.
    Neki bi rekli, kolko para tolko muzike
    (dexter-lab, 9. novembar 2021 13:57)

    # Link komentara

  115. Niko od vlasnika toga automobila ili komentatora ne reče da l' je 'turčin' obzirom da se ne proizvodi u Italiji. Naravno ne osporavam kvalitet već zanimljivost o poreklu. Zar se nije mogao proizvoditi u Kragujevcu?
    (XXL, 9. novembar 2021 13:50)

    # Link komentara

  116. Mi smo pre mesec dana uzeli Fiat Tipo Cross sa 1.0 T3 motorom i odusevljeni smo za sada sa kolima. Prostoran, udoban i moderan auto sa gomilom opreme.
    (Gandra, 9. novembar 2021 13:46)

    # Link komentara

  117. Nije ovaj auto za zatucani narod kao sto smo mi.
    (Zoran YNWA, 9. novembar 2021 13:22)

    # Link komentara

  118. Sve razumem da ima mozda neko i bolji motor od Fiata , ali da je Dacija lepsa od Tipa moze jedino covek bez cula vida da izjavi....
    Takvom je verovatno i Q5 klasa ispod Dastera....

    A da trose ulje svi novi benzinski motori to je cinjenica i nije nista sto utice na kvalitet motora.
    (Petar, 9. novembar 2021 13:13)

    # Link komentara

  119. Glavna mana jeste 1.4 atmosferac obrtni momenat 126 NM. Mislim sve sve ali takvu lesinu od motora u ovu karoseriju je krivicno delo. Da se rszumemo nisam ni za balkanski mentalitet samo daj Njemacku ragu staru 20 godina ali bih dobro razmislio da li bi kupio ovoj Fiat sa ovim lesom od motora.
    (Bankar, 9. novembar 2021 13:07)

    # Link komentara

  120. 1.4 benzinac stvarno nije najsrećniji motor. Ko može, 1.3 mjtd minumum. Šteta je što Fiat ne daje turbo benzince kod nas, pa ko ne želi dizel nema mnogo izbora. Dvoumio se bio između hečbek Tipa i 500L Cross, na kraju uzeo 500L jer ima više mesta sve ukupno, iako Tipo ima više litara u prtljažniku. E sad, ljudi svašta pričaju, jedino za šta je većina bila u pravu je motor. Sve drugo su čudne priče, automobil koji sam kupio (a nema razloga da Tipo bude bitno drugačiji) je sasvim korektan, udoban, lak za vožnju, izuzetno ekonomičan. Gledao i Dačije, ali ipak je Fiat za njih i dalje skoro pa cela klasa iznad, makar se meni tako čini. Iznenađujuće lepo sve to izgleda i funkcioniše, imajući u vidu kako se i šta priča
    (Pera, 9. novembar 2021 12:53)

    # Link komentara

  121. O autu se toliko loseg ima reci da nemam recim... Jeftina plastika, karoserija slaba, nema skoro nikakvu opremu i ako hoces da je ima, moras skupo da doplatis! A ovaj 1.4 benzinac je toliko slab da mu je ubrzanje katastrofalno )a potrosnja velika). Pomolis se Bogu pre nego sto krenes u preticanje!
    Za taj novac imaju da se kupe mnogo bolja vozila... Izbor je na tebi, pozz
    (Neo, 9. novembar 2021 10:30)

    Molim za prosvetljenje koji mnogo bolji nov auto može da se kupi za ovaj novac.
    (maxy, 9. novembar 2021 12:51)

    # Link komentara

  122. Ovaj motor kod mene u Grande Puntu ide super, 95ks, 6 brzina, menjač je baš precizan, troši oko litar i po ulja na 10.000 km, ništa strašno, na tom motoru bukvalno nema šta da se pokvari (trenutno 210.000 km na satu) a održavanje je kao da vozite Yugo. Dakle redovno održavanje i teraj!
    (Lieutenant Frank Drebin, 9. novembar 2021 12:50)

    # Link komentara

  123. Brat od strica je uzeo 500L , a komsija Tipo. Ni jednom od njih ne trosi ulje , oba imaju 1.4 motor. I sami kazu slab motor sa klimom, a bez klime solidan, kako kaze dosta mi je krseva, konacno auto kome trap ne lupa, kome nista ne krcka. Vozio sam se u Stepway-u 100x sa najboljim drugom, svaki kamen se cuje, svaki sum vetra, buka tockova, jel kapirate da Dacija nema zvucnu ni toplotnu izolaciju? Kederi skripe na Daciji, motor je dobar i to je to, u svemu ostalom, Tipo je blago receno avion za Logana. Od sedista, do udobnosti, pa sve do upravljanja i komfora.
    (Pravedni, 9. novembar 2021 12:48)

    # Link komentara

  124. Za taj novac imaju da se kupe mnogo bolja vozila... Izbor je na tebi, pozz
    (Neo, 09. novembar 2021 10:30)

    Za taj novac, nema da se kupi, bukvalno, nista, sem Dacije! Evo, ti navedi sta ima da se kupi za 12-13 hiljada, novo, naravno! Mozda 500L sa istim motorom i opremom.
    (gagi4, 9. novembar 2021 12:41)

    # Link komentara

  125. Tipo benzin, vuce se ko crevo. Dizel, druga prica.
    (duki, 9. novembar 2021 12:31)

    # Link komentara

  126. Kupio sam pre 2 godine Tipo HB, 1.4, 95 ks, street oprema za 11500 evra i za sada sam prezadovoljan. Lep, udoban, komforan, oprema odlična. Motor 1.4, 16v lepo ide i još je u razradi, vrlo malo troši ulje, pola litra izmedju servisa. Potrošnja van grada oko 5,5 l sa klimom. Za sada ni najmanja sitnica ne zeza. A ko hoće da leti po putu i da luduje, za njega nije ni jedan auto.
    (Neko, 9. novembar 2021 12:21)

    # Link komentara

  127. Koja crna LPG Dačija?
    Uvoznik ucenjuje kupce i traži im da svake godine rade i plaćaju i redovan servis LPG uređaja za oko dodatnih 70 evra.
    Teška pljačka.
    Plus ludo skup redovan servis za samo vozilo.
    Nikako se ne isplati ako imaš u vidu i kasnije ateste.
    To kupe samo oni koji se dobro ne raspitaju.
    A posle im smeta i što su im posle kiše kola puna vode jer nema gde ne pušta ili preliva.
    Jednom sam je imao i pameti se dozvao.
    (Neisplativo, 9. novembar 2021 12:15)

    # Link komentara

  128. Nisam siguran da na tome automobilu ima ista lijepo.
    (Лешинари-Miami, 9. novembar 2021 12:14)

    # Link komentara

  129. Pristupacan auto koji zadovoljava sve potrebe danasnjeg coveka i 4-roclane porodice. Doduse, sa 1.4 benzincem necete se navozati - slabe performanse za taj auto, a i trosi ulje.
    U vezi motora: ako je moguce, kupiti dizel, barem onaj najslabiji 1.3. Dizelasi su mnogo bolji od benzinaca.
    U vezi cene: uvoznik bezobrazno podize cenu svakih 6 meseci po 500eur. Prvo je bio 10.990, pa 11.990...sada je prebacio 13.000eur.
    (Kobaja Grande, 9. novembar 2021 10:52)

    Nema šta "ako je moguće". Nije moguće jedino ako kupuješ za keš koji ti je ograničen i vozićeš auto samo do pijace. Ako kupuješ na kredit i planiraš i da ga voziš, cena rate i mesečnih troškova za gorivo je značajno niža za dizel, pogotovo sa današnjim cenama goriva.

    Inače Tipo baš super izgleda i prostran je, C klasa auta dok Dacia pravi samo B klasu. Dacia je bolja jedino od Juga, mada da ga danas prave sa vazdušnim jastucima i klimom pre bih kupio njega nego Daciu.
    (Života, 9. novembar 2021 12:14)

    # Link komentara

  130. Tipo mi je bio jedan od glavnih kandidata za kupovinu, naravno polovan. Aliii, kad otvorite oglase, ima ih malo i svi su od 8000e pa do 10 000e, i to 16,17 godiste. A nov da uzmes je malo preko 11000e. Prosto mi nije jasno sta ti prodavci misle. Dodacu jos 2000e i kupicu nov ako vec dajem 9000e koji je star 4-5 godina...
    (Brada Bg, 09. novembar 2021 11:02)
    šta te koči ? pravac auto kuća
    (Tomy Čubura, 9. novembar 2021 12:11)

    # Link komentara

  131. @Jelenko i ostali
    ha h ha ha dačija....ispred nekog hahaha
    tešite se , tešite se .....
    (Tomy Čubura, 9. novembar 2021 12:10)

    # Link komentara

  132. tipo druge generacije a motor prve generacije...
    (salgar, 9. novembar 2021 11:59)

    # Link komentara

  133. Bolja kupovina je novi Sandero limuzina.Uzmeš baznjak od 65 ks koji sasvim solidno vuče (bolje nego ova fijat stara mrcina od 95 ks i doplatiš za par dodataka.Možda klima uredjaj (400),podešavanje volana (190), radio (290), zadnje park. snezore (210),rezervni točak (120) i sve to zajedno košta samo 11.500 - bez boje.I dobiješ potpuno kompletan automobil.A ne zastareli fijat.Meni ne bi bio problem čekati na tako dobra nova kola osam-devet meseci.
    (jednom fijat i nikad više, 9. novembar 2021 10:14)

    Ja bih ipak sandero stepvej za 14500. Dačija je ipak barem jednu svetlosnu godinu ispred svakog Fiata a pogotovo onog iz Turske.
    (Jelenko, 09. novembar 2021 10:48)

    Vozio sam i jedan i drugi. Fiat je za daciju AUTOMOBIL.
    (ortak, 9. novembar 2021 11:42)

    # Link komentara

  134. Troši previše ulja. Na 10.000km zna da potroši i preko 3 litre. Čest problem i da menjačem.
    (Ulje, 9. novembar 2021 10:51
    Na 10k kilometra ne trosi 3 litre, moj ne potrosi ni punu litru.
    A sve i da je tacno da potrosi 3 litre, za 10k km na benzin ces da potrosis preko 1000 evra, pa ne vidim sta je problem dodati jos malo za ulje...
    (nikola, 9. novembar 2021 11:38)

    # Link komentara

  135. Za pljuvace Fiat bar znam zadnji 20god pravi benzinske motore i oni fabricki trose ulje.Svi kukate mao da je smak sveta doliti pola litra na 10.000km.A niko nece da kaze za potrosnju ulja kod Opela, Škode,Forda..... Generalno brdo benzinaca trose po malo ulja i to je smak sveta.
    (Hranislav, 9. novembar 2021 11:27)

    # Link komentara

  136. Čini mi se da je novi Logan ipak bolja kupovina od Tipa. 101 ks, veći obrtni moment, čak i fabrički plin, sve to za nekih 12.5 hiljada u full opremi, ako sam dobro pročitao...
    (Sviđa mi se Tipo, ali..., 9. novembar 2021 11:22)

    # Link komentara

  137. Tipo mi je bio jedan od glavnih kandidata za kupovinu, naravno polovan. Aliii, kad otvorite oglase, ima ih malo i svi su od 8000e pa do 10 000e, i to 16,17 godiste. A nov da uzmes je malo preko 11000e. Prosto mi nije jasno sta ti prodavci misle. Dodacu jos 2000e i kupicu nov ako vec dajem 9000e koji je star 4-5 godina...
    (Brada Bg, 9. novembar 2021 11:02)

    # Link komentara

  138. Pristupacan auto koji zadovoljava sve potrebe danasnjeg coveka i 4-roclane porodice. Doduse, sa 1.4 benzincem necete se navozati - slabe performanse za taj auto, a i trosi ulje.
    U vezi motora: ako je moguce, kupiti dizel, barem onaj najslabiji 1.3. Dizelasi su mnogo bolji od benzinaca.
    U vezi cene: uvoznik bezobrazno podize cenu svakih 6 meseci po 500eur. Prvo je bio 10.990, pa 11.990...sada je prebacio 13.000eur.
    (Kobaja Grande, 9. novembar 2021 10:52)

    # Link komentara

  139. @blok45 skroz istinit komentar, sve tacno.
    A nesto najgore u Srbiji je Dacia sekta, zar je moguce da se to nekome svidja. Razumem nekog da kupi Daciu, al ne razumem da mu se svidja
    (Ttt, 9. novembar 2021 10:52)

    # Link komentara

  140. Izuzetno loš motor, samo u našoj zemlji je još u ponudi ovaj 1.4
    Troši previše ulja. Na 10.000km zna da potroši i preko 3 litre. Čest problem i da menjačem.
    (Ulje, 9. novembar 2021 10:51)

    # Link komentara

  141. Bolja kupovina je novi Sandero limuzina.Uzmeš baznjak od 65 ks koji sasvim solidno vuče (bolje nego ova fijat stara mrcina od 95 ks i doplatiš za par dodataka.Možda klima uredjaj (400),podešavanje volana (190), radio (290), zadnje park. snezore (210),rezervni točak (120) i sve to zajedno košta samo 11.500 - bez boje.I dobiješ potpuno kompletan automobil.A ne zastareli fijat.Meni ne bi bio problem čekati na tako dobra nova kola osam-devet meseci.
    (jednom fijat i nikad više, 9. novembar 2021 10:14)

    Ja bih ipak sandero stepvej za 14500. Dačija je ipak barem jednu svetlosnu godinu ispred svakog Fiata a pogotovo onog iz Turske.
    (Jelenko, 9. novembar 2021 10:48)

    # Link komentara

  142. Ja sam kupio tipa pre godinu i nesto dana i veoma sam zadovoljan. Porodican auto,ima prostora dovoljno,potrosnja nije losa tj sve zavisi od voznje.Kupio sam bas sa ovim motorom.
    (Miljan, 9. novembar 2021 10:47)

    # Link komentara

  143. S obzirom da je Astra sedan otišla u penziju, trenutno najbolja mala limuzina na tržištu. Nije za one sa kraćom desnom nogom, koji ne mogu da stisnu gas do 4000 obrtaja ako baš žure.Večiti atmo benzinac je jedan od poslednjih koji se nude na tržištu.
    (Vozač, 9. novembar 2021 10:43)

    # Link komentara

  144. Kupio nov 2016. ,motor 1.4 kao na testu. Presao 142.000 km za 5.5 godina bez i jednog kvara. Veliki servis me kostao 170€, ruke 50€. Nema krckanja i skripanja, pokazao se zaista odlicno. Od gluposti koje se desavaju, a koje ne mogu da svrstam u kvarove jeste daljiski kljuc, taster ne odreaguje uvek, malo jace treba pritisnuti, opruga prtljaznika skripi kada se danima ne otvara gepek. Ali to ponavljam nije kvar. Imao sam izbor izmedju tromog, anemicnog Rapida bez opreme i Fiat Tipa, medjutim tek u voznji osetis tih 200 ccm razlike. Zao mi je samo sto nisam dodao za multidzet motor. Najiskrenija preporuka za Tipo
    (Roki4, 9. novembar 2021 10:36)

    # Link komentara

  145. O autu se toliko loseg ima reci da nemam recim... Jeftina plastika, karoserija slaba, nema skoro nikakvu opremu i ako hoces da je ima, moras skupo da doplatis! A ovaj 1.4 benzinac je toliko slab da mu je ubrzanje katastrofalno )a potrosnja velika). Pomolis se Bogu pre nego sto krenes u preticanje!
    Za taj novac imaju da se kupe mnogo bolja vozila... Izbor je na tebi, pozz
    (Neo, 9. novembar 2021 10:30)

    # Link komentara

  146. Zar nema i karavan verzija?
    (Sun ce, 9. novembar 2021 10:20)

    # Link komentara

  147. A lepo? Ahahahahahahah
    (Ne budi nepismen, vozi desnom trakom, 9. novembar 2021 10:15)

    # Link komentara

  148. Bolja kupovina je novi Sandero limuzina.Uzmeš baznjak od 65 ks koji sasvim solidno vuče (bolje nego ova fijat stara mrcina od 95 ks i doplatiš za par dodataka.Možda klima uredjaj (400),podešavanje volana (190), radio (290), zadnje park. snezore (210),rezervni točak (120) i sve to zajedno košta samo 11.500 - bez boje.I dobiješ potpuno kompletan automobil.A ne zastareli fijat.Meni ne bi bio problem čekati na tako dobra nova kola osam-devet meseci.
    (jednom fijat i nikad više, 9. novembar 2021 10:14)

    # Link komentara

  149. Vise puta sam vozio i sedan sa ovim motorom i karavan sa 1.6 dizelom, razlika je drasticna - ovaj benzinac je bukvalno samo za prevoz od A do B, po mogucstvu bez klime, dok je dizel sasvim korektan auto. Najveca mana po meni su sedista, tvrda, a mogla bi biti i veca. Elektronika takodje cesto brljavi, tj. pali neke greske, menjac bi mogao biti precizniji.
    (Blok45, 9. novembar 2021 10:10)

    # Link komentara

  150. Tipo sa 1.4 motorom nije baš ekonomičan. Em troši, em je spor.
    (Nomad, 9. novembar 2021 09:46)

    # Link komentara