Da li ste znali da ne smete da parkirate ispred svoje garaže?

Stručnjaci upozoravaju građane da ne parkiraju svoja vozila na mestima gde to nije dozvoljeno, čak i ako je to ispred njihovog ulaza ili zgrade. Međutim, procedura za dobijanje dozvole da tu parkirate nije jednostavna.

Izvor: B92, RTS
Pošaljite komentar
  1. Poštovani, molim vas da mi objasnite šta mogu preduzeti protiv vlasnika putničkog automobila švajcarskih registarskih rablica koji od sinoć (04.03) stoji parkiran tačno ispred ulazne kapije, blokirajući nam izlaz iz dvorišta. Sada, dok vam pišem, je 05.03. 13,40. Hvala na odgovoru, savetu. Dragica Peković, Pavla Minčića 18
    (Dragica Peković, 5. mart 2022 13:33)

    # Link komentara

  2. Pitanje? Da li je doyvoljeno parkiranje auta na zajednicki ulaz u zgradu gde se nalazi prednji deo auta na glavnom ulaznom stepeniku.
    (Boris, 8. novembar 2021 22:44)

    # Link komentara

  3. Dule, 17. oktobar 2021 11:47
    Закон МОРА да се поштује, а не да се понашамо по слободном уверењу. Управо је закон направљен да узима у обзир угрожавање безбедности саобраћаја. Како мислите да се регулише то да свако може да паркира тако да не угрожава безбедност саобраћаја? Уз немесне приче о тетки и леку, „само 5 минута" који се претворе у пет сати? И, по Вама, како бисте регулисали паркирање ако нпр. угрожавате пролаз инвалиду тротоаром, нпр. Безброј је таквих ситуација. Паркирање аутомобила, једноставно није стечено право.
    (Мој ауто, моја правила, 17. oktobar 2021 12:25)

    Hvala što ste delimično razumeli i pohvalili moj komentar ali ste ga iz neznanja malo spinovali. Kada se oko deceniju i po od nadležnih organa na svim seminarima, stručnim skupovima TRAŽI da se PAUKOM NOSE ISKLJUČIVO VOZILA KOJA UGORŽAVAJU BEZBEDNOST SAOBRAĆAJA i nijedna vlast neće da to ispuni - onda je jasno da Parking Servis "zlatna koka". Primer: Neko se na dva minuta zaustavi u Bulevaru u traci kojom idu autobusi samo da se skokne do apoteke - OZBILJNO UGROŽAVA BEZBEDNOST SAOBRAĆA - takvo vozilo bez ikakvog ubeđivanja MORA odmah da se nosi, postoje vozila Parking servisa koja u najstrožem centru kruže, ali često pokupe vozilo koje su prvo uočili iako nikome ne smeta, umesto da mu samo napišu kaznu i prikače ispod brisača. Takođe, dostvana vozila u pola dana blokiraju traku za javni prevoz i veoma retko ih kažnjavaju! PROPISANO je da se u određenim zonama snabdevanje objekata vrši posle ponoći.
    (Dule, 17. oktobar 2021 21:20)

    # Link komentara

  4. Zanima me da zakupim pravo parkiranja na tačno određenom mestu javnog parkinga (zona 3).
    Naime,
    imam električno vozilo i stanujem na IV spratu sa prozorom iznad parkinga, i tako bih pustio kabl kroz prozor i punio svoje vozilo.
    Da li je to moguće i kako da postupim?
    (zip, 17. oktobar 2021 13:43)

    Ne verujem da bi ti dozvolili ni da razvlačiš struju sa zgrade na ulicu, zamisli haosa kad bi svako radio. Možda u budućnosti parking servis razvede svoju struju po parking mestima (naravno plaćaće se struja) ali do tada moraš zakupiti garažu sa već uvedenom strujom.
    (.rar, 17. oktobar 2021 21:03)

    # Link komentara

  5. @Komso - ne moraš meni to da pojašnjavaš. Ja se uvek parkiram propisno. Nikada nisam ostavio ispred nečijeg ulaza, prolaza, garaže, a pogotovo na mestu predviđenon za invalide. Zadnji slučaj, dolazim u Borču - Greda, regularna parking mesta. Parkiram se, dolazi čovek i pita me: Što si se tu parkirao!? Bilo je lepo vreme pa mu iskreno kažem: Jer je tu hlad od drveta. Kada poče da psuje, preti, priča kako je on pre 20 godina zasadio to drvo itd. Pokušao sam da mu objasnim šta je javna, a šta privatna svojima, ali me vredi. Jednostavno vidite da čovek nije normalan. Ostavim auto gde je o bio, okrenem se i odem.
    (neshKO, 17. oktobar 2021 20:41)

    # Link komentara

  6. Očekujemo nove namete i kazne za situacije razne.
    (Parker, 17. oktobar 2021 19:15)

    # Link komentara

  7. У мом комшилуку има случајеве да стављају канте јер је то њихово место. Затим да поставе оне стопице на јавном паркингу. Имам комшију који искључиво паркира на зеленој површини са два точка пошто је тротоар доста широк а њему ту згодно. И највећи бисер, има двојицу комшију, једног са велики двориштем, а другог са мањим, овај са већим има две гараже у дворишту, да ли ми верујете да зилион пута неће чак да паркирају ни испред своје гараже јер их мрзи да померају канте. Зато сам их ја натерао својим поступцима, јер кад дођем касно а видим да су паркирали тако онда лепо склоним канту и паркирам испред њихове гараже. Већ 10 година сам у том крају, и првих дана су почели да ме нервирају са тим понашањем, а сада је улица већ пуна, и проблем за паркирање. За тих 10 година, још им добар дан нисам рекао, а не пада им на памет да ме зову кад паркирам испред њихових гаража.
    (mr, 17. oktobar 2021 18:09)

    # Link komentara

  8. BorG, 17. oktobar 2021 13:04
    Е, па браво: значи, ја сам баја и ја одређујем да ли нешто смета или не.
    Дакле, закон то одређује, а не претње и батине, ма колико ти сматраш да је то легитимно. Није.
    (Закон лежи у топузу, 17. oktobar 2021 17:46)

    # Link komentara

  9. Vratite se svi lepo u vaša lepa sela odakle ste došli u velegrad, pa nećete imati problema sa parkiranjem...
    (wifi, 17. oktobar 2021 15:39)

    # Link komentara

  10. Zanima me da zakupim pravo parkiranja na tačno određenom mestu javnog parkinga (zona 3).
    Naime,
    imam električno vozilo i stanujem na IV spratu sa prozorom iznad parkinga, i tako bih pustio kabl kroz prozor i punio svoje vozilo.
    Da li je to moguće i kako da postupim?
    (zip, 17. oktobar 2021 13:43)

    Nije moguće.
    (sladoledsmesom, 17. oktobar 2021 14:19)

    # Link komentara

  11. Zanima me da zakupim pravo parkiranja na tačno određenom mestu javnog parkinga (zona 3).
    Naime,
    imam električno vozilo i stanujem na IV spratu sa prozorom iznad parkinga, i tako bih pustio kabl kroz prozor i punio svoje vozilo.
    Da li je to moguće i kako da postupim?
    (zip, 17. oktobar 2021 13:43)

    # Link komentara

  12. Ja sam skoro parkirao ispred nečije kuće na način da mu ne smetam ispred kapije. Kad sam se vratio posle obavljenog posla kraj mog auta je kružio vlasnik kuće sa nožem u rukama . Kad sam ga pitao šta radi počeo je da viče kako bi mi izbušio gume samo da sam minut zakasnio.
    Naravno kada sam mu oduzeo nož i malo prevaspitao, shvatio je da je mnogo loše postupio i još danas možete da se parkirate kraj njegove kuće .
    Znate parkiraju se i kraj moje kuće i ja sa tim uopšte nemam problem , sve dok mi neka seljačina ne zagradi prolaz, ostavljajući svoj auto direktno ispred moje kapije - tad zovem pauka .
    (BorG, 17. oktobar 2021 13:04)

    # Link komentara

  13. suludost zakona nije nije neobična kod polupismenih. imam zgradu izgrađenu 1933g.bez garaže, ali komunalci mene kažnjavaju što nisam očistio sneg na javnoj površini jer se neki baja lepo parkirao.
    veliko bravo za minisarstvo saobrćaja
    (miloš, 17. oktobar 2021 12:53)

    # Link komentara

  14. Ma sta mi naprica. Kao prvo ne parkiram ispred svoje garaze jer sam garazu kupio da mi sluzi za parkiranje auta. Nikakvi dvostruki arsini nisu u pitanju.

    Normalno je da ću se parkirati ispred svoje garaže kada meni to odgovara.

    mokisa

    Pa odluči se da li parkiraš ili ne i da, jer su ti komentari kontradiktorni, a svakako ne smeš po zakonu ni ispred svoje garaže.
    (sve je relativno, 17. oktobar 2021 12:50)

    # Link komentara

  15. Koliko se sećam- "Čuvaj se psa" je obavezan ukoliko imate istog
    (Kaboom, 16. oktobar 2021 11:37)

    Jeste, ali te ne spašava od odgovornosti ako taj pas nekog ujede. Natpis služi da upozori na opreznost, ali ako pas ujede nekog, kriv si, bez obzira što si stavio taj natpis.
    (Danilo, 16. oktobar 2021 12:49)

    Apsolutno netacno, imam dvoriste i psa koji cuva to dvorste, na kapiji jasno stoji znak "opasan pas ulazite na sopstvenu odgovornost", ciga usao da "nudi" metle i korpe, pas ga napao i ujeo za nogu, pas redovno vakcinisan nikakav problem nisam imao iako je hteo da me tuzi
    (windfucker, 17. oktobar 2021 12:34)

    # Link komentara

  16. Dule, 17. oktobar 2021 11:47
    Закон МОРА да се поштује, а не да се понашамо по слободном уверењу. Управо је закон направљен да узима у обзир угрожавање безбедности саобраћаја. Како мислите да се регулише то да свако може да паркира тако да не угрожава безбедност саобраћаја? Уз немесне приче о тетки и леку, „само 5 минута" који се претворе у пет сати? И, по Вама, како бисте регулисали паркирање ако нпр. угрожавате пролаз инвалиду тротоаром, нпр. Безброј је таквих ситуација. Паркирање аутомобила, једноставно није стечено право.
    (Мој ауто, моја правила, 17. oktobar 2021 12:25)

    # Link komentara

  17. Onemoguciti registraciju vozila, ako nemas obezbedjen parking. Ko u Tokiju.
    (neopterecen, 17. oktobar 2021 00:44)
    Apsolutno jedino i optimalno rešenje. Ne može se vezivati za kupovinu automobila (kako neki predlažu), ali može i mora za učešće u saobraćaju. Mnogo manje automobila bi bilo i po ulicama i parkiralištima, taksi sužbe, uber i slično, gradski autobusi bi išli brže i bezbednije, manje zagađivanje, a jeftinije bi bilo i onima koji nemaju garažno mesto.
    Nema ni jednog jedinog razloga protiv takve uredbe. Zapravo je anomalija što ne postoji u svim gradovima, odnosno kao zakon za celu državu.
    Kod nas, jer znamo kakvi smo, treba usloviti da garaža bude bar u opštini u kojoj se automobil registruje. Naravno, bilo bi zloupotreba sa lažnim prijavama stanovanja, ali i to bi ulilo malo para lokalnim samoupravama. Hm, možda je to i razlog što takva uredba nije već doneta? Svi se iz Srbije slivaju u Beograd, ali i sve pare se slivaju u Beograd.
    (Cinique, 17. oktobar 2021 12:00)

    # Link komentara

  18. Koliko vozača i onih koji to nisu pišu smešne, besne izjave. To je napisano u Zakonu da bi se omogućio vatrogascima sa merdevinama pristup zgradama. Nemaju u svakom gradu vatrogasci hidraulične merdevine od 30 metara!!! Napadate čoveka koji se poslednjih skoro dve decenije svađa sa Parking servisom da se ne nose automobili "KOJI NE UGROŽAVAJU BEZBEDNOST SAOBRAĆAJA" - ima bar stotinu TV gostovanja gde je to izjavio. PRISTUPNI PUTEVI, uključujući i površine ispred garaža MORAJU PO ZAKONU da budu slobodni za vozila Hitne pomoći, vatrogasaca i policije!!! To što se godinama ne poštuje drugi ZAKON da je investitor koji zida zgradu DUŽAN da obezbedi 1,3 parking mesta po jednom stanu (bez obzira na kvadraturu stana) to je problem parkiranja u Beogradu. I o tome svi ćute. Pročitajte malo zakone pa pišite komentare. Komedija.
    (Dule, 17. oktobar 2021 11:47)

    # Link komentara

  19. Ako sam dobro razumeo prosečnog Srbina, ovakvo je pravilo: ispred moje kuće je zabranjeno parkiranje jer to meni smeta, a ispred tuđih kuća je javna površina i tu mogu slobodno da parkiram.

    Šalu na stranu, parkiranje ispred garaže ili kapije bi moralo biti zabranjeno za sve automobile, jer kako neko da zna da li auto ispred garaže pripada vlasniku garaže ili nekom drugom. Ja imam garažu i ne mrzi me da svaki put parkiram auto unutra. Svestan sam da ako ja počnem da ostavljam kola ispred svoje garaže, odmah će još neko protumačiti da je to "u redu", pa će i on parkirati tu, jer je video da može.
    (phreak, 17. oktobar 2021 11:17)

    # Link komentara

  20. Људи или нељуди, власници возила се паркирају где стигну, и пред улазом у зграду, и нико им ништа не може, јер они су лица која раде за државу-војску, завршили факултете, и сада врше насиље над осталим станарима. Нико несме да им се супростави јер су насилни. Возе по двоја-троја кола и наравно да немају где да паркирају. Зар је неко дужан да вам бесплатно обезбеди место за паркирање вашег возила. Возило је и чамац, брод, летелица. Да ли они могу тако да се паркирају и везују (па ни коњи) где их газда веже или остави.
    (Ana, 17. oktobar 2021 11:12)

    # Link komentara

  21. Jutros u 4:30 dolazim iz nocne i kruzim 45 minuta po mom i susednom bloku da nadjem parking. Na trotoar ne mogu, nisam policajac sa sluzbenim ili sa besnim dzipom, oni parkirqju gde zele. Na travu ne smes, KP vampirise ujutru i pise kazne. Mesta nigde u krugu od 500m, parkirano i popreko "na guranje" (ko je bio u blokovima zna) ali dupke puno. I na kraju, sta cu, preprecim neki prolaz u poprecnoj slepoj ulicici i ostanem da spavam u kolima. Probudi me neko ko nije mogao da prodje posle nekih 40ak min, sav dam se pokocio, ali sam bar stao na njegovo mesto.
    Za kazne smo super da pisemo, a od poreza neku kantu za djubre da stavimo ili parking da prosirimo smo truba...
    Obzirom da decu lecimo SMS porukama, ovo je jos i banja...
    (Vlada, 17. oktobar 2021 11:09)

    # Link komentara

  22. Udji u moje dvoriste bez mog odobrenje da proveris koliko "cuvaj se psa" nista ne znaci.
    (Komsija, 17. oktobar 2021 11:03)

    # Link komentara

  23. Vratite se svi lepo u vaša lepa sela odakle ste došli u velegrad, pa nećete imati problema sa parkiranjem...
    (wifi, 17. oktobar 2021 08:41)

    Pa, ni tamo ne mozes da parkiras ispred tudje kapije, inace radi sekirce.
    (peca, 17. oktobar 2021 11:02)

    # Link komentara

  24. Meni je u Srbiji najfascinantnije "bozanstvo" sva cetiri migavca prilikom parkiranja i zaustavljanja. To ima tezinu kao policijsko vozilo sa ukljucenom signalizacijom, cak i jace.
    (Manijak, 17. oktobar 2021 11:00)

    # Link komentara

  25. Hmm, dvostruki aršini. Taj koji se parkira ispred tvoje garaže, čini prekršaj prema ZoBS, a ti ako se tu parkiraš ne? Ako su u pitanju blokovske garaže, više garaža u kompleksu, šta god, što bi se dalo zaključiti po tvom predlogu o kupovini garaže, onda si ti isto u prekršaju ako staneš ispred svoje garaže, jer je to kolski prolaz prema ZoBS. Ne dao Bog da se uveriš u to u slučaju intervencije vatrogasaca ili slično kad popiješ prijavu. Ako imaš kuću, pa staneš ispred svoje garaže koja izlazi na ulicu, onda možda i nisi u prekršaju ako si ostavio prolaz za pešake, i sl. u zavisnosti od konkretnog slučaja.
    Ovde se neki prave pametni, pa pričaju kako njima niko ne sme odneti kola sa površine koja je vlasništvo zgrade. Koja to zgrada ima vlasništvo ispred, na ulici ili prolazu? To je javna površina. Ako ne verujete meni, pogledajte izuzetan komentar dole gde čovek pominje sajt Geo Srbije i pronađite parcele. Ne pričam o ovim novim građevinskim "mutantima" gde na placu kuće sagrade zgradu, pa je dvorište njihovo (kupaca stanova) ali to je opet unutar parcele a ne na ulici. Stanujem u blokovima i teoretski svi smo u prekršaju koji se parkiramo oko zgrade a da nisu namenski napravljena ili obeležena parking mesta. To je kolski blokovski prolaz po ZoBS i nema veze da li smo ostavili dovoljno mesta da prođu drugi automobili. Glupo ili ne, tako je, negde to tolerišu, negde ne, negde pauk nosi, negde ne. Ako već u većini slučajeva zbog nedostatka parkinga tolerišu takvo parkiranje, trebali bi i iscrtati linije da se dobije jošv neko parking mesto pravilnijim parkiranjem i da nose sa zelene površine, to apsolutno podržavam.
    (sve je relativno, 17. oktobar 2021 08:50)
    Ma sta mi naprica. Kao prvo ne parkiram ispred svoje garaze jer sam garazu kupio da mi sluzi za parkiranje auta. Nikakvi dvostruki arsini nisu u pitanju. Oko mog ulaza u garazu su parkirani automobili (ulaz ima 4 garaze) i ispred ulaza u te 4 garaze ne smeju da stoje automobili. Sa strane stoje ali na ulazu ne, niti smeju. Pricas o vatrogascima i hitnoj?? Pa ulaz u samu zgradu ne sme da bude zatvoren, ali neka budala se tu uvek parkira. Tumaci ti sine zakon kako hoces ali ulaz u garazu je predvidjen samo za vlasnika garaze. Ti i onako tu nesmes da se parkiras jer nikada ne znas kada ce covek izaci i kojim povodom. Nego samo se ti tesi. Imam klinca u zgradi, kupio auto od 10soma a za te pare je mogao da pazari garazu. Inace dileja ima jos jedan auto. Znaci otvoris se 10+ hiljada evrica i imas gde da se parkiras. A ne, das zadnji dinar za auto a onda po zelenoj povrsini i ljudima ispred privatnih garaza teseci se nekim debilnim zakonom naprednjaka doslih u Beograd iz pickovca u zadnjih 10g..
    (mokisa, 17. oktobar 2021 11:00)

    # Link komentara

  26. Realno me nerviraju oni koji imaju svoju garažu, ali ih mrzi pa parkiraju ispred.
    (Gile, 17. oktobar 2021 10:23)

    # Link komentara

  27. Ajde, čik parkiraj ispred moje zgrade gde je baba iz prizemlja stavila natpis "zabranjeno parkiranje - cepam gume i lomim brisače".
    (Ikac Jagodinac, 17. oktobar 2021 10:18)

    # Link komentara

  28. @cuvaj se psa, ja ispred moje garaže u Pragu mogu da parkiram, baš kao i pred kućom.
    rebro

    moguce, tako i ja placam;)
    (cuvaj se psa, 17. oktobar 2021 10:13)

    # Link komentara

  29. karnegijeva je prepuna automobila. ne mozes da udjes u dcoriste te ustanove, a tek da izadjes jer ne vidis sta ide iz bulevara. skoro sam isao u posetu. zvao sam parking servis, kazu mi nismo nadlezni. mora komunalna. a ona naravno, lomi ruke bakama sa poljskim cvecem al skupa kolica ni da opepeli
    (key and peele, 17. oktobar 2021 10:09)

    # Link komentara

  30. Zivim na Vracaru u zgradi, imamo garaze ispod zgrade, i zabranjeno je parkiranje na ulazu u garazu, pauk dolazi i nosi po pozivu.
    Svaki dan neko stane na vrata, onda trubis, on dotrcava i tako u krug, a za one bahatije pauk.
    To je normalno i jedino ima smisla, kao sto u selu komsija ne parkira komsiji traktor na kapiju da nemoze da izadje.
    (Master Yoda, 17. oktobar 2021 10:08)

    # Link komentara

  31. često dolazim u sukob sa ljudima koji misle da je obelezeno parking mesto ispred njihove kuce njihovo. Shvatite nije. I baš me briga da li živite tu 2 meseca ili 20 godina, to je javna površina! Ako vam smeta, idi lepo u selo, i tamo parkiraj druže ispred kuće do mile volje.
    (neshKO, 17. oktobar 2021 06:39) 

    Moras praviti razliku izmedju "mesta pored ograde" i ulaza u dvorište - bilo da je rec o obicnoj kapiji/ulazu ili kapiji za automobil.

    Prilikom parkiranja obavezan si da omogucis ljudima da ulaze i izlaze iz svog dvorista prvo zato jer je to stvar kulture a posle toga da bi ustedeo novac koji ces platiti ako ti odnesu auto.

    Obratiti paznju i za parkiranje preko puta kapije kada su uske ulice u pitanju - prekrasaj nije zbog kapije vec zbog onemogucavanja pa ako svojim parkiranjem preko puta necije kapije onemogucavas ulazsk i izlazak automobila i tada rizikujes da ti odnesu auto.


    Dok se svadjas sve je ok - tuca i pauk se placaju.
    (Komša, 17. oktobar 2021 09:52)

    # Link komentara

  32. Šta da radim kada država ispred mog dvorišta i garaže iscrta pešački prelaz koji je na sred ulice? Ne govorimo o uglu ulice i raskrsnici. Kuća, dvorište i garaža su na tom mestu više od 50 godina.
    (Rale, 17. oktobar 2021 09:46)

    # Link komentara

  33. ljudi vec vise od tridest godina biraju iste likove da im vode zemlju koja je sve manja i manja….
    vecinom su to oni koji parkiraju ispred necije garaze.
    (stoli me bojko, 17. oktobar 2021 09:43)

    # Link komentara

  34. Слика данашњице где многи мисле да важе правила за која они мисле да су „логична". Коментар, наведен у наставку мог, указује на један проблем- али пренебрегава други, за који аутор сматра да је прихватљив: паркираћу где ја хоћу! Неће то да ми ограничавају станари зграде, али ни закон.

    „Ja često dolazim u sukob sa ljudima koji misle da je obelezeno parking mesto ispred njihove kuce njihovo. Shvatite nije. I baš me briga da li živite tu 2 meseca ili 20 godina, to je javna površina! Ako vam smeta, idi lepo u selo, i tamo parkiraj druže ispred kuće do mile volje.
    (neshKO, 17. oktobar 2021 06:39)"
    (Цивилизованост, 17. oktobar 2021 09:18)

    # Link komentara

  35. Očistite parking od lanaca na Donjem Dorćolu kod Galeta za početak, ako je takav zakon.
    (bobo, 17. oktobar 2021 09:15)

    # Link komentara

  36. Овако каже „професор Душан":

    „Рutevi, trotoari, površine su vlasništvo naroda i narod je to platio , platio je da može besplatno tu da prođe i da se parkira po potrebi."

    Како „бесплатно" да прође ако је ту паркиран ауто?
    (Какав просветитељ, 17. oktobar 2021 09:04)

    # Link komentara

  37. Centar Zemuna. Uvedene parking zone pre par godina. Ostalo je par ulica koje nisu pokrivene zonama, a gde pauk ne nosi. Primer Svetosavska, leva strana zonirana, desna strana nije. Gunduliceva, zoniran deo oko bolnice, od Vukove do Svetosavske leva strana nije i parkira se bez placanja. Naravno, komsije stavljaju sve i svasta na parkinge da bi sacuvali mesto. I to mi mnogo znaci. Kad god dodjem kuci, uvek pomerim gajbice, flase, balone za vodu, betonske ploce ili sta vec i imam parking. Hvala, komsije...
    (iz iskustva, 17. oktobar 2021 08:51)

    # Link komentara

  38. Ovim pametnjakovicima sto pisu kako nikome ne skode ako se parkiraju ispred tudje garaze bi porucio da kupe garazu. Izdvoje od 10 soma evrica pa navise i nema problema. Normalno je da cu se parkirati ispred svoje garaze kada meni to odgovara. Mozda cu uci u garazu za 10min. a mozda za 10h.Nisam nikoga zagradio jer je garaza moja a taj sto bi se parkirao ispred necije garaze ne zna da li je auto u garazi ili ne. Tako da ukoliko se parkira, pravi saobracajni prekrsaj jer to postoji jos uvek u zakonu o saobracaju. Ko god ima imalo mozga i elementarne kulture to nece uraditi. Ali razna seljadija je dosla u Beograd u zadnjih 20,30 godina i ponela svoju nekulturu i bahatost. Jednostavno dosli divlji i oterali pitome.
    (mokisa, 16. oktobar 2021 20:43)

    Hmm, dvostruki aršini. Taj koji se parkira ispred tvoje garaže, čini prekršaj prema ZoBS, a ti ako se tu parkiraš ne? Ako su u pitanju blokovske garaže, više garaža u kompleksu, šta god, što bi se dalo zaključiti po tvom predlogu o kupovini garaže, onda si ti isto u prekršaju ako staneš ispred svoje garaže, jer je to kolski prolaz prema ZoBS. Ne dao Bog da se uveriš u to u slučaju intervencije vatrogasaca ili slično kad popiješ prijavu. Ako imaš kuću, pa staneš ispred svoje garaže koja izlazi na ulicu, onda možda i nisi u prekršaju ako si ostavio prolaz za pešake, i sl. u zavisnosti od konkretnog slučaja.
    Ovde se neki prave pametni, pa pričaju kako njima niko ne sme odneti kola sa površine koja je vlasništvo zgrade. Koja to zgrada ima vlasništvo ispred, na ulici ili prolazu? To je javna površina. Ako ne verujete meni, pogledajte izuzetan komentar dole gde čovek pominje sajt Geo Srbije i pronađite parcele. Ne pričam o ovim novim građevinskim "mutantima" gde na placu kuće sagrade zgradu, pa je dvorište njihovo (kupaca stanova) ali to je opet unutar parcele a ne na ulici. Stanujem u blokovima i teoretski svi smo u prekršaju koji se parkiramo oko zgrade a da nisu namenski napravljena ili obeležena parking mesta. To je kolski blokovski prolaz po ZoBS i nema veze da li smo ostavili dovoljno mesta da prođu drugi automobili. Glupo ili ne, tako je, negde to tolerišu, negde ne, negde pauk nosi, negde ne. Ako već u većini slučajeva zbog nedostatka parkinga tolerišu takvo parkiranje, trebali bi i iscrtati linije da se dobije još neko parking mesto pravilnijim parkiranjem i da nose sa zelene površine, to apsolutno podržavam.
    (sve je relativno, 17. oktobar 2021 08:50)

    # Link komentara

  39. banconi, 16. oktobar 2021 20:36

    Без обзира на речитост, коментатор веома греши: није дозвољено да човек, на основу својих уверења, тврди да је у праву.
    У уређеном друштву, постоје закони који се спроводе. Закон о безбедности саобраћаја, члан 66 све јасно објашњава.
    Тротоари јесу јавна површина, дакле нико не сме да их заузима (ни паркиран аутомобил, ни моторцикл).
    (Закон, то сам ја, 17. oktobar 2021 08:47)

    # Link komentara

  40. Ne filozofirajte mnogo. Ne smeš da parkiraš ispred kapije nikom ako mu time onemogućuješ kretanje. To što mnogi nemaju mozga i elementarne vozačke kulture, je pitanje za medicinske službe i društveni a ne saobraćajni problem.
    (Alex, 17. oktobar 2021 08:42)

    # Link komentara

  41. @milos, 16. oktobar 2021 21:03

    Типична реакција бахатог човека који сматра да град треба да буде џунгла у ком влада закон јачег!
    С којим правом ће неко да одређује где ко и како треба да живи?

    У нормалним земљама, и градови и села су хуманизовани. Код нас, ни једно ни друго.
    (Може ми се, 17. oktobar 2021 08:41)

    # Link komentara

  42. Vratite se svi lepo u vaša lepa sela odakle ste došli u velegrad, pa nećete imati problema sa parkiranjem...
    (wifi, 17. oktobar 2021 08:41)

    # Link komentara

  43. Nikako da shvate, da do ograde je njihovo.
    (parx, 16. oktobar 2021 21:41)

    Pozdrav, to prosto nije tačno, i zavisi od kuće do kuće. Konkretno, u centru Beograda je vlasništvo nad kućom i placem do ograde (odnosno unutar ograde). Ispred toga je trotar, to koriste pešaci i to nije i ne može da bude vlasništvo osobe čija je kuća.

    S druge strane, imate kuće gde je vlasnik placa uvukao ogradu i prostor ispred ograde, koji pripada njegovom placu ostavio kao parking. Na to ima pravo. Dakle ne misli se na trotoar ili kolovoz, već na površinu koja ide pre toga i ulazi u sastav placa, bez obzira na to da li ograda postoji ili ne. Da bi bolje razumeli, to vam je kao kad imate parking ispred ulaza u zgradu, dakle posle kolovoza i trotoara, par metara ispred same zgrade.
    (Reziel, 17. oktobar 2021 08:20)

    # Link komentara

  44. Ovo nije tačno.
    Parking servis nosi po pozivu.
    Zima, pre nekih 10 godina, parkiram se pored kapije, misleći da je ograda jer je sneg pokrio.Čovek zvao pauka i odneli mi auto.Na tim mestu drugo vozilo.Sutradan pogledam, jeste dupla kapija koja se ne otvara, niko ne prolazi tuda, niti ulazi.Iza nema mesta za auto, niti je garaža.
    Tako da ima namćora a i budala u parking servisu koji izgleda ne poznaju zakon.Dzabe sve to kada moraš da platiš.Htedoh posle ja da zovem pauka, ali nisam budala kao dotični.
    (Nebitan Lik, 17. oktobar 2021 08:15)

    # Link komentara

  45. Gradske vlasti bi morale da izdaju parking (deo) mesta stanovnicima (i naplate godišnju naknadu) kako se mi ne bi "tukli" raznim stolicama,kantama i gajbicama sa komšijama ,a time bi i pravo zakupca na mesto bilo zaštićeno - kaznom !
    (Superhik, 17. oktobar 2021 07:55)

    # Link komentara

  46. Imam opšte invalidsko mesto ispred zgrade za koje sam morao da čekam više od godinu dana i pošto imam invalidited od 70 posto nemam ekskluzivno pravo na to mesto jer i drugi invalidi mogu tu parkirati. E to nebi bio problem već što u večernjim satima gospoda koja posećuju restoran Tatamata, mnogi iz vlade i sličnih krugova sa besnim audijima, mercedesima, macanima i sličnim automobilima rutinski parkiraju na invalidskom mestu bez pardona kao i na komšijinom izlazu iz garaže. Gospoda iz parking servisa rutinski ne dolaze na pozive da odnesu ovu godpodu jel valjda su on nad klasa pa ih nesmeju nositi. Kad god ih pozovem pitaju za moje sa q ime prezime, tablicu parkiranog auta i koje je marke i boje i onda kažu poslaće pauka al u slučaju ako je skup auto i pripada vladajućoj kasti taj pauk nikad ne dođe a ako je u pitanju neko bahat sa renoom koji se isto tako bezobrazno parkirao
    pauk se po prijavi stvori za tren oka jer taj bahati nije iz vladajuće kaste pa smeju da nose. Odlučio sam da kupim Macan-a pa da se i ja bahatim kao i ovi iz kaste.
    (salezeka, 17. oktobar 2021 07:05)

    # Link komentara

  47. Ja često dolazim u sukob sa ljudima koji misle da je obelezeno parking mesto ispred njihove kuce njihovo. Shvatite nije. I baš me briga da li živite tu 2 meseca ili 20 godina, to je javna površina! Ako vam smeta, idi lepo u selo, i tamo parkiraj druže ispred kuće do mile volje.
    (neshKO, 17. oktobar 2021 06:39)

    # Link komentara

  48. Odmah se ograđujem jer ne živim u R.S. nego u R.H. Trebalo bi razlikovati javni prostor od privatnog tj.koji nije u vlasništvu Grada. Po Zakonu svako parkiranje ispred kolnog ulaza je zabeanjeno. Kao i na požarnom putu ili na mjestu predviđenom za hidrant. Ukoliko parkiratrna svojem dvorištu,sve ispred se smatra kolnim ulazom, tj.ako umjesto fiksne ograde imate lanac koji spriječava druge da se parkiraju defacto u vašem dvorištu..taj lanac se smatra kolnim ulazom.Na javnim površinama ispred kuča,zgrada itd a predviđena su za parking, tu svatko smije parkirati. Ako se u sklopu zgrade nalazi parking,a taj parking je izgrađen sredstvima iz buđeta za zgradu i data je građevinska dozvola to nije javan prostor i tu se stavljaju znakovi sa dopunskim pločama..osim za stanare kućnog broja tog i tog..LP
    (Pero, 17. oktobar 2021 06:01)

    # Link komentara

  49. Bilo bi lakše da smo civilizirani i kulturni ljudi poput nekih drugih.
    (Kiki, 16. listopada 2021. 12:59)
    Dragi Bože. To nema nikakve veze s temom, ali ne mogu vjerovati da je netko uspio završiti osnovnu školu, a da nije znao promjene glagola "biti":
    Ja bih
    Ti bi
    On On bi
    Mi bismo
    Ti bi
    Oni
    Školovanje je definitivno uništeno Balkanu.
    (mostarac,, 16. listopada 2021. u 13:50)
    Jbg. nismo ni svi ovde od "bih":)
    (hehehe!, 17. oktobar 2021 05:36)

    # Link komentara

  50. Kod mene u naselju kad sma se doselio niej bilo puno automobila parkiran skoro prazan, sad je pun ali da nije onih koji se rasire na dva mesta bilo bi dovoljno za sve ovako od tih bahatih ne mozes da nadjes mesto.
    Blziu je i aurtobuska stanica da ne pricam kak ose aprkiraj uljudi na sred stanice pa autobus mora da stane na sred ulice da prima putnike. A ko da ih kazni kad je sva policija ispred kuca politicara i cuva nam i pazi na njih i njihove familije. Kad sam skoro procitao da on ijadni moraj uda cuvaj uisve strae politicare njihove zene i decu. Mada iskreno gledam komunlace na pijaci vidikovac, stanu na sred pesackog prelaza kdo pijace i kaznjavaju pogresno parkirane na ulici a i sami isto rade a na samo 5 metara dalje postoji parking . Valjda sm om itakav narod kad dobijes malo vlast moras da pokazes drugima i da ulivas strah
    (a sta sa bahatima, 17. oktobar 2021 01:20)

    # Link komentara

  51. Dok sam radio parkirao sam cesto u palmoticevoj u blizini je i neki savez taksista, Stalno su parkiral ina ulici zagradivsi praviln oparkirane automobile. Kad se namole da psoel poal sata izadju i pomere auto jos vicu na tebe i prete. A kad bi njih neko zagradio polupali bi ti auto. Vozio sam sluzbeni auto u zdrastvenoj ustanovi jednom je taksista iz skroz dsne trake u sred raskrsnic se predomsilio il ije video stranku pa smotao skorz levo isped svih posto je bil oiznenada ja skretao levo nsiam ocekivao tak oensto juri ome je i kad me je stigao izvadio je nek umetaln ustanglu i polupao mi sofersajbnu iak oje mas aljudi gledala on je mrtav ladan seo u auto i otisao. a da li i mi onda imamo isto pravo ili su oni zasticeni.
    (a kazne, 17. oktobar 2021 01:14)

    # Link komentara

  52. pribavljanje dokumentacije papirologija, molbe, zahtevi ,takse ,čekanje u redu gubljenje vremena .....
    (ja bre, 17. oktobar 2021 00:48)

    # Link komentara

  53. @Pera

    Nadaj se da ti nikada niko blizak nece imati nalepnicu za invalida.
    Teorija zavere da kako se blizis centru ima sve vise mesta za invalide je pogresna jer je Stari Grad iliti centar kako hoces najstarija gradska opstina sa najmanje mesta za parking te stoga i deluje da ih ima mnogo a naprotiv, opstih invalidskih parking mesta proporcionalno je najmanje na Starom Gradu.
    Obrnuto tvojoj i kolegi iz Nisa konstataciji: po meni je veci problem ne kako ima i koliko mesta za invalide vec odakle nekome manjka opste kulture, pristojnosti ili prisustva totalnog debilizma da se parkira na mesto za invailide. O trznim centrima ne zelim ni da polemisem. Od kada je bio text da komunalci ne kontrolisu trzne centre nema ni jedno parking mesto slobodno od "zdravih" sugradjana.
    A kada bi znali kakva je gimnastika dobiti invalidsku kartu za parkiranje u Bgd i to za invalidno dete 100% najverovatnije ne bi pisali takve nebuloze.
    Svako dobro.
    (Severac, 17. oktobar 2021 00:45)

    # Link komentara

  54. Onemoguciti registraciju vozila, ako nemas obezbedjen parking. Ko u Tokiju.
    (neopterecen, 17. oktobar 2021 00:44)

    # Link komentara

  55. službeni glasnik koja godina i koji član?
    molim za izvor informacija.
    (srb, 17. oktobar 2021 00:41)

    # Link komentara

  56. Vlasnici kuca (ispred kojih ima obelezen parking), prosto ne mogu da prihvate da neko drugi moze da parkira ispred njihove kuce. Nikako da shvate, da do ograde je njihovo.
    (parx, 16. oktobar 2021 21:41)

    Da to si upravu, do ograde je njihovo. Al ne mozes ljudima parkirati na ulaz u garazu… mislim pokazi malo ljuckosti
    (Vp_Cikago, 17. oktobar 2021 00:33)

    # Link komentara

  57. "Preseli se na selo, i nećeš imati problema. Avalska sela su poskupela, al pod Kosmajem jos ima jeftinih kuća, ili u okolini Pančeva npr... Prodaš stan u beogradu, ostaje ti za duplo veću kuću + kola + gorivo do beograda za svaki dan sledecih 20 godina + parking u beogradu
    milos"

    Ne, nisi u pravu. Treba da napravimo grad za ljude, a ne za automobile i lenjivce za volanom. Treba da uklonimo parking mesta i da posedovanje i parkiranje automobila u gusto naseljenom gradu prestane da bude podrazumevano pravo. U Parizu je planirano uklanjanje 140 000 parking mesta i uklonjeno je 70 000 do sada. Hajd zaboravimo metro i slicno, mnogi gradovi u Francuskoj na primer slede Pariz po tom pitanju a nemaju metro. Ljudi u Parizu, Londonu, Kopenhagenu, Berlinu masovno voze bicikle bez problema po 7-8km do posla, to je pola sata voznje. A mi sve po jedan covek u kolima i bedni kilometar do posla, uteravamo kola u vrtic, skolu. Buka koju prave svi ti automobili tek ce da ostavi posledice na buduce generacije. Veliki broj dece u Beogradu ne moze da uci od buke. Ljudi koji se bave umnim radom ne mogu da se skoncentrisu. To sto mi radimo nije dobro, tako se ponasaju ovi na Bliskom istoku. U Kairu je sve zatrpano automobilima. Budimo Pariz i Kopenhagen, nemojmo biti bliski istok. Ovaj put nismo okupirani od Turaka pa da se pravdamo zasto zaostajemo za civilizovanim svetom.
    (Filip, 17. oktobar 2021 00:20)

    # Link komentara

  58. Do sada sam izbusio 317 guma .. nekada samo jednu .. nekada sve cetiri .. pa vi parkirajte ispred mojih vrata slobodno ..
    (Simonovic, 16. oktobar 2021 23:53)

    # Link komentara

  59. Da, i ostaviš tako kola ispred nečije kapije, i poseku ti sve gume, na primer...
    (Smuleco, 16. oktobar 2021 18:53)

    A sto bi ostavio kola ispred necije kapije? Jel to normalno, kako taj da izadje, ako ti to uradis? Nama je ispred kapije covek ostavio auto, na 5 minuta, koji su trajali 35 min i zagradio 28 vozila! Zasto bi mi trebali da budemo taoci jednog bilmeza nevaspitanog?
    (peca, 16. oktobar 2021 22:56)

    # Link komentara

  60. Mali Mokri Lug, Mirijevo....kada Parking servis tu bude počeo da naplaćuje parking i da nose paukom automobile ispred dvorišta, obogatio bi se. Mislim da bi zaradili milione. Tamo nema normalnih trotoara, svi parkiriraju ispred svojih dvorišta i ne dozvoljavaju slobodan prolaz pešacima i ostalim kolima. Užas. Favele i Mordor zajedno. Ono nije viđeno nigde na svetu.
    (MML - Favele i Mordor, 16. oktobar 2021 22:46)

    # Link komentara

  61. @cuvaj se psa, ja ispred moje garaže u Pragu mogu da parkiram, baš kao i pred kućom.
    (rebro, 16. oktobar 2021 22:33)

    # Link komentara

  62. neshvatljivo je da grad izdaje upotrebne dozvole za kuce i zgrade koje naju garaze. U inostranstvu je to uglavnom reseno
    (gox, 16. oktobar 2021 22:11)

    # Link komentara

  63. Ja sam polagao po starom zakonu gde je razlika izmedju zaustavljanja i parkiranja bila u duzini trajanja (zaustavljanje do 15 minuta). Sada je to 3 minuta i ako je vozac u vozilu. Parkiranje je zabranjeno pred kapijom, garazom i ispred parkiranog vozila na parkingu jer im blokirate kretanje. Zamislite da negde hitno morate otici kolima, a neko vas blokirao jer je bahat. Ne moze se slucajno nepropisno parkirati.
    (Trovach,

    Zaustavljanje je kad se zaustavis i sjedis u autu a parkiranje je kad se
    odmaknes od auta i nema te minut, 5m ili sat svejedno je. Ako si izasao nisi se zaustavio nego parkirao.
    (Lola, 16. oktobar 2021 21:56)

    # Link komentara

  64. Vlasnici kuca (ispred kojih ima obelezen parking), prosto ne mogu da prihvate da neko drugi moze da parkira ispred njihove kuce. Nikako da shvate, da do ograde je njihovo.
    (parx, 16. oktobar 2021 21:41)

    # Link komentara

  65. Ovde u Ceskoj u nekim malim mestima gde su kuce moras da imas garazno mesto u okviru dvorista.
    (Skoda, 16. oktobar 2021 21:29)

    # Link komentara

  66. zakon o saobracaju su pisali diletanti.
    Takodje i Vujanić, iako je profesor se nije nimalo potrudio da neki zakoni budu normalni kao u EU, već je i on doprineo njegovim učesćem u ovoj komediji i kupusijadi od saobraćajnih zakona i propisa.
    (Alamunja, 16. oktobar 2021 21:17)

    # Link komentara

  67. To parking mestima je najveća pljačka građana.Sve zgrade, izgrađene do 90 i neke, obavezno su imale parking mesta za barem 80% stanova i parkinzi su pripadali stanarima.Onda su se pojavili neki sa kantom farbe i tablom P i to naplaćuju.
    (Raša, 16. oktobar 2021 21:05)

    # Link komentara

  68. Jeste, ali te ne spašava od odgovornosti ako taj pas nekog ujede. Natpis služi da upozori na opreznost, ali ako pas ujede nekog, kriv si, bez obzira što si stavio taj natpis.
    (Danilo, 16. oktobar 2021 12:49)

    Nbih se bas slozio s tobom..
    Upozorenje o opasnom psu ima smisla, dal bi bas vlasnik odgovarao, pa nsm siguran..
    (C i n i k, 16. oktobar 2021 21:03)

    # Link komentara

  69. Ljudi da li mi shvatamo da smo poludeli vise sa tim automobilima. Svaki pedalj javnog prostora su zauzeli automobili. Ulica je postala jedno bucno zagadjeno mesto gde si kao pesak non stop pod stresom da te nesto ne zgazi i gde moras da se deres dok pricas da nadlgasas horde dizel i benziskih motora. Tri sata dnevno gubis u prevozu do posla i nazad prvenstveno zbog previse automobila. Kada ce neko reci da treba smanjiti broj parking mesta, suziti kolovoze i reci gradjanima da pravo parkiranja na javnoj povrsini nije garantovano pravo? Kada ce im reci da drzanje privatnog automobila na toj javnoj povrsini ne sme da bude besplatno niti jeftino? Ajde bre vise oladite sa tim automobilima. Grad je gusto naseljen, vise manje sve ti je na dohvat ruke ili u krugu od nekoliko kilometara. Ne postoji potreba da se tata, mama i sin voze po 100km svaki dan u razlicitim smerovima pa da svako od njim mora da poseduje i kola i da mu bude obezbedjeno parking mesto.
    (Filip, 16. oktobar 2021 19:41)

    Preseli se na selo, i nećeš imati problema. Avalska sela su poskupela, al pod Kosmajem jos ima jeftinih kuća, ili u okolini Pančeva npr... Prodaš stan u beogradu, ostaje ti za duplo veću kuću + kola + gorivo do beograda za svaki dan sledecih 20 godina + parking u beogradu
    (milos, 16. oktobar 2021 21:03)

    # Link komentara

  70. Ovim pametnjakovicima sto pisu kako nikome ne skode ako se parkiraju ispred tudje garaze bi porucio da kupe garazu. Izdvoje od 10 soma evrica pa navise i nema problema. Normalno je da cu se parkirati ispred svoje garaze kada meni to odgovara. Mozda cu uci u garazu za 10min. a mozda za 10h.Nisam nikoga zagradio jer je garaza moja a taj sto bi se parkirao ispred necije garaze ne zna da li je auto u garazi ili ne. Tako da ukoliko se parkira, pravi saobracajni prekrsaj jer to postoji jos uvek u zakonu o saobracaju. Ko god ima imalo mozga i elementarne kulture to nece uraditi. Ali razna seljadija je dosla u Beograd u zadnjih 20,30 godina i ponela svoju nekulturu i bahatost. Jednostavno dosli divlji i oterali pitome.
    (mokisa, 16. oktobar 2021 20:43)

    # Link komentara

  71. (Banconi, 16. oktobar 2021 12:26)
    Vidi druže, sa tim stavom bi trebao da imaš dve rezervne gume u gepeku.
    (Miki, 16. oktobar 2021 14:34) # Link komentara

    Moj stav je milijardu i jedan posto ispravan. Državno zemljište je državno i jako je vredno, zašto bih ja, ili zašto biste vi, dozvolili bilo kome da ga uzurpira u sopstvenu korist, posebno kada parking mesta ponestaju? Pravo na lično vlasništvo je apsolutno, ali isto tako je i pravo na društveno vlasništvo pravo svih građana. Parcele su parcele, i određuju granicu vlasništva, nema tu ništa sporno. Kuća i dvorište su u okviru parcele, svaka parcela ima pravo na obezbeđen ulaz za vozila (garažu, parking, dvorište) i tu niko ne sme da se parkira, ali ostala mesta su zajednička - moja, tvoja, njegova.
    Tih pretnji za gume sam se naslušao, pa eto, za preko 15 sporova koje sam imao, još ih nisam naduvavao. Takve pretnje obično sasečem kratkim i staloženim odgovorm: Krivično delo pretnje, krivično dele uništenja tuđe imovine, krivično delo nasilničkog ponašanja. I bez toga znam da su prazne pretnje, a uostalom "i mi konja za trku imamo".
    Najčudnije mi je što opisujem elementarno građansko pravo i potpuno je čista stvar, ali očigledno ne misle svi tako.
    (banconi, 16. oktobar 2021 20:36)

    # Link komentara

  72. Ako je ta zemlja ispred garaže u vlasništvu zgrade, može kontrolor da se slika sam i sebi napiše kaznu.
    (E sad, 16. oktobar 2021 20:35)

    # Link komentara

  73. Znakovi "nosi pauk" i slicno nisu saobracajni znaci, vec znak da ce neko da zovne pauka ako mu parkiras na to mesto. Parkirati ispred garaze za takvim znakom i bez njega, identican je prekrsaj, samo sto se znakom naznaci da je garaza u upotrebi ili da nekome jednostavno smeta. To je isto kao i kad vam neko podigne brisac, odnosno nacin da skrene paznju da smetas, a bez da zove komunalnu policiju. E sad, policiju zovu nerado, jer ona moze da napise kazne i ostalima pored, ako su nepropisno parkirani, pa i onome ko je pozvao policiju, ako je tako nepropisno parkiran.
    (Nikola, 16. oktobar 2021 20:25)

    # Link komentara

  74. Ljudi da li mi shvatamo da smo poludeli vise sa tim automobilima. Svaki pedalj javnog prostora su zauzeli automobili. Ulica je postala jedno bucno zagadjeno mesto gde si kao pesak non stop pod stresom da te nesto ne zgazi i gde moras da se deres dok pricas da nadlgasas horde dizel i benziskih motora. Tri sata dnevno gubis u prevozu do posla i nazad prvenstveno zbog previse automobila. Kada ce neko reci da treba smanjiti broj parking mesta, suziti kolovoze i reci gradjanima da pravo parkiranja na javnoj povrsini nije garantovano pravo? Kada ce im reci da drzanje privatnog automobila na toj javnoj povrsini ne sme da bude besplatno niti jeftino? Ajde bre vise oladite sa tim automobilima. Grad je gusto naseljen, vise manje sve ti je na dohvat ruke ili u krugu od nekoliko kilometara. Ne postoji potreba da se tata, mama i sin voze po 100km svaki dan u razlicitim smerovima pa da svako od njim mora da poseduje i kola i da mu bude obezbedjeno parking mesto.
    (Filip, 16. oktobar 2021 19:41)

    # Link komentara

  75. U Japanu, pre kupovine automobila moraš da predočiš gde ćeš parkirati auto tj. gde ti se nalazi garaža. Sve ide po sistemu, jedna garaža jedan auto. Ukoliko nemaš garažu ne možeš kupiti novi auto. Vrlo jednostavno, zar ne?
    (Južnjak, 16. oktobar 2021 19:38)

    # Link komentara

  76. Ispred zgrade par brojeva od moje ,lik zauzima zajedničko parking plastičnim gajbama. Ima tri kombija za selidbe i treba čoveku. I nije meni čudno što ne kažnjava komunalna inspekcija, policija,ko god. Nego kako su se oni ostali beskičmenjaci iz zgrade pomirili sa tim. Verovatno je krupan i preke naravi, što ih onda opravdava, što su crvi. Kad god imam priliku ja to pošutiram i nadam se da će mi se jednom obratiti po tom pitanju, pa da mu objasnim. I nisam nasilnik, naprotiv prezirem nasilje ,ali u državi bez reda i zakona, moramo se vratiti izvornim postulatima zakona jačeg.
    (Boban, 16. oktobar 2021 19:18)

    # Link komentara

  77. Na Banovom Brdu su ispred svake druge kuce blokovi, kamencuge ili ozidani ili metalni stubici… Na svoju ruku da se ne parkirate ispred kuce. Ako pomeris i stanes buse gume ili razvaljuju auto. Iz grada niko ne reaguje to se sad dopusta.
    (tzar bomba, 16. oktobar 2021 19:11)

    # Link komentara

  78. Kad mi neko stao na garazu odma bi mu izbusijo gume
    (aco CH, 16. oktobar 2021 19:06)

    # Link komentara

  79. Ispred naše zgrade postavili stubove za parkiranje, neko pozvao komunalnu, morali sve da sklonimo.
    (Momir, 16. oktobar 2021 15:28)
    Javna povrsina. Vlasnik si stana, ne i javne povrsine ispred istog. Nazalost takav je zakon.
    (Bojan, 16. oktobar 2021 19:00)

    # Link komentara

  80. Sve je to u redu sto pise u zakonu i tako bi trebalo da bude.
    Medjutim, ljudi parkiraju ispred garaza jer nemaju gde. Niko se ne parkira da bi nekome stetio al zar parkirati ispred garaze, gde nikome ne smeta, je tolki zlocin? pa ljudi nemaju gde da parkiraju.
    Napravite dovoljno parkinga, problem resen, nece se vise niko parkirati ispred garaza.
    Umesto kuca se grade zgrade, i onda kaznjavaju jer parkiraju svuda, napravite parkinge..
    (aabb, 16. oktobar 2021 14:34)

    Zasto bi bilo ko pravio parking meste nego li investitori koji su pravili zgrade . Ovde treba kazna za nepropisno parkiranje biti 100 evra . Onda ce tada ljudi koji kupuju stanove traziti i parking mesto barem jedno za taj stan ili nece uopste kupovati stanove bez parking mesta . E onda investitor koji je napravio 100 stana a ni jedno parking mesto ostati zarobljen sa tih 100 stana i novcem koji je ulozio u sve to . Pa ce onda prodavati stanove za 100 evra po kvadratu a ne po 2500. Sami ste krivi sto kupujete i placate nenormalne cene za stanove koji nemaju obezbedjeno parking mesto.
    (Gile, 16. oktobar 2021 18:59)

    # Link komentara

  81. Ljudi moji pa kada cemo vise ovog "turcizma" da se oslobodimo. Nije problem u parkingu nego u gradnji stambenih i poslovnih objekata na infrastrukturu iz sedamdesetih. Pa sto se sve "nagurava" i svi bi u centar? Centar cega ? Pa ima dovoljno prostora da se gradovi sire u sirinu. Pogledajte samo blok 24 na Novom Beogradu. Ljudi su 70-tih znali kako se gradi i sta. Kada se zgrada napravi na neadekvatnom mestu to postaje stogodisnji problem. Samo treba pogledati druge evropske gradove. Pa "najbolja" i najskuplja naselja su prigradska
    (Goran, 16. oktobar 2021 13:01)
    Није турцизам али је антицивилизацијски уништавати обрадиве површине, гајеве, шуме, баре... на ободима града не би ли ширили насеља, а за то време у центру града (као нпр. у Београду) има на хиљаде партаја. Шта би остало природи ако би сви остварили англосаксонски сан о кућици у предграђу? Цивилизацију ће убити себичност и бахатост.
    (Anticivilizacija, 16. oktobar 2021 18:56)

    # Link komentara

  82. "Svi ti natpisi – 'zabranjeno parkiranje' ili 'čuvaj se psa' ništa ne znače, to je možda simpatično da vidite, ali nema zakonsko značenje i ništa ne znači", objasnio je Milan Vujanić sa Saobraćajnog fakulteta.

    Da, i ostaviš tako kola ispred nečije kapije, i poseku ti sve gume, na primer...
    (Smuleco, 16. oktobar 2021 18:53)

    # Link komentara

  83. @Profesor Dušan
    Народ своју вољу манифестује преко избора, референдума и иницијативе. У међувремену, одлуке у име народа доносе (градске) власти, а до сада се народ није изјашњавао о генералној забрани паркирања осим тамо где је то дозвољено одговарајућом сигнализацијом. Врло једноставно, зар не?
    (Šljaker Dušan, 16. oktobar 2021 18:48)

    # Link komentara

  84. Ima slučajeva, konkretno na Lekinom brdu, gde je ucrtana zona u uskoj ulici, regularno se parkiraš, a čovek izađe da pita ako možeš negde drugo da parkiraš jer njemu eto smeta što si mu parkiran ispred ulaza u dvorište, znači ulaza za pešake, ne auto. Sad treba da uđem s njim u raspravu i objašnjavam se da je tu regularno parkiranje, a njemu ako to smeta nek se žali parking servisu, gradu, kome li već da mu tu stave žutu liniju... Mada sigurno ne može da to dobije jer mu nije blokiran ulaz, može da uđe u dvorište, ali mora naš čovek da ima neka svoja prava mimo zakona i ne libi se da se upušta u raspravu oko toga
    (M, 16. oktobar 2021 18:05)

    # Link komentara

  85. parkiraj u svici samo dlaku na trotoaru pa da vidis veselja;)
    (cuvaj se psa, 16. oktobar 2021 10:55)
    Da, ali onda ti iz Švice, ovde najnormalnije ostavljaju auto nasred ulice. Doduše retki upale i sva četiri.
    (Halo Bing, 16. oktobar 2021 12:05)

    To ti je samo dokaz da i najgoru gamad možeš vaspitati da se ponaša ko normalan član društva. Prvi put paprena kazna, drugi put uzimanje auta, treći put zatvor... Pa da vidiš kako su svi kulturni i kako poštuju propise.
    (CJC, 16. oktobar 2021 17:08)
    Problem je što bi većina završila u zatvoru, tražili bi rupu u zakonu.
    (NikolaBg, 16. oktobar 2021 17:40)

    # Link komentara

  86. Трт. Ја имам колски спуст у двориште (нагиб на доле под углом од 45 степени у односу на коловоз). Да бих отворио капију, ручно, морам да изађем из кола и оставим их на тој низбрдици на кратко.
    (Pantagruel, 16. oktobar 2021 17:39)

    # Link komentara

  87. Moj komšija je na uličnom zidu od dvorišta nalepio "vrata" od garaže i stavio znak "Zabranjeno parkiranje", da bi imao mesto za parking. Redovno zove Parking servis da pokupe vozila koja su tu parkirana, iako garaža ne postoji. Vozači iz Parking servisa uglavnom znaju o čemu se radi, ali kažu da moraju da reaguju po prijavi. Savetuju nas da komšiju takodje prijavimo kada parkira svoj auto tu. U pitanju je Profesorska kolonija na Palilluli. Ludilo...
    (vedran, 16. oktobar 2021 17:34)

    # Link komentara

  88. Imam dve table na istim vratima u dvoristu - spoljna tabla upozorava na kuce u dvoristu a unutrasnja upozorava kuce na ljude spolja !
    (MrsiMudoje, 16. oktobar 2021 17:18)

    # Link komentara

  89. parkiraj u svici samo dlaku na trotoaru pa da vidis veselja;)
    (cuvaj se psa, 16. oktobar 2021 10:55)
    Da, ali onda ti iz Švice, ovde najnormalnije ostavljaju auto nasred ulice. Doduše retki upale i sva četiri.
    (Halo Bing, 16. oktobar 2021 12:05)

    To ti je samo dokaz da i najgoru gamad možeš vaspitati da se ponaša ko normalan član društva. Prvi put paprena kazna, drugi put uzimanje auta, treći put zatvor... Pa da vidiš kako su svi kulturni i kako poštuju propise.
    (CJC, 16. oktobar 2021 17:08)

    # Link komentara

  90. “Da bi vaša oznaka bila zaista i zabrana, morate da dobijete dozvolu za parkiranje od Sekretarijata za saobraćaj. Tako to mesto postaje samo vaše za parkiranje, a ujedno i zabrana drugima da vam blokiraju ulaz u dvorište ili garažu.

    Čak i kada postavite lanac i natpis "zabranjeno parkiranje", to vas neće zaštiti ukoliko to mesto nije predviđeno za parking.”—šta će mi dozvola grada za parkiranje ako hocu ZABRANU PARKIRANJA? Kako lanac ne može da me zaštiti kad mesto nije predviđeno za parkiranje?
    (O, 16. oktobar 2021 16:59)

    # Link komentara

  91. "da zagradite ulaz jer ste time prekršili zakon bez obzira što je to vaša garaža, jer u zakonu ne piše da je dozvoljeno parkirati ispred svoje garaže", kaže Vujanić"

    Kakva drzava takav i zakon! U svetu se to zove driveway ... "a road leading up to a private house (garage)". Normalno da je tu dozvoljeno ostaviti auto ali samo pod uslovom da vlasnik nema nista protiv i uobicajeno je da vidite tako parkirane automobile. U suprotnom, vlasnik bi reagovao. Ali ogromna razlika izmedju ove nase drzave i "onih tamo" je sto onima tamo ne pada na pamet ni da zaustave vozilo ispred necije garaze ili drveway-a ni sa 4 migavca a kamo li da parkiraju! Ni na sekund!
    (nikos, 16. oktobar 2021 16:54)

    # Link komentara

  92. Mi smo kao drustvo zaostali, divlji… ne moze nas zakon da dovede u red, vec batina. Dzaba nam sve najbolji zakoni ako mi kao drustvo gledamo samo kako da ih izbegnemo. Trebamo da postujemo nase zakone i da se trudimo da rafimo u skladu sa njima. Sve dok to ne shvatimo, bicemo primitivno drustvo i zemlja treceg sveta.
    (dragasin, 16. oktobar 2021 16:41)

    # Link komentara

  93. A da li pise da je zabranjeno parkirati ispred garaze

    Bitno da vi napisete da nigde ne pise da je dozvoljeno, isto tako ne pise ni da je zabranjeno inace biste vi odmah naglasili da je zabranjeno.

    To je taj fazon dvostrukog tumacenja jedne stvari
    Ako izricito ne pise da je zabranjeno onda u tom slucaju nije dozvoljeno da kaznjavaju bez osnova
    (Steve, 16. oktobar 2021 16:20)

    # Link komentara

  94. Pa sto da se parkiras ispred garaze ako imas vec garazu?!?
    (fensi_lik_vracar, 16. oktobar 2021 16:19)

    # Link komentara

  95. Ne smem da stanem ispred ulaza u dvoriste u kome parkiram samo da bih otvorio kapiju na 10 sekundi???
    (Vojislav, 16. oktobar 2021 16:11)

    # Link komentara

  96. Bilo bih sve lakše kad bih bili civilizovan i kulturan narod kao neki drugi.
    @@@(Kiki, 16. oktobar 2021 12:59)
    Sta bi bilo kad ne bih bili?
    (mix, 16. oktobar 2021 16:04)

    # Link komentara

  97. Jeste, ali te ne spašava od odgovornosti ako taj pas nekog ujede. Natpis služi da upozori na opreznost, ali ako pas ujede nekog, kriv si, bez obzira što si stavio taj natpis.
    (Danilo, 16. oktobar 2021 12:49)




    šta je lik tražio u mom dvorištu?
    ne može da se vadi na to da je nepismen, jer postoji i slika psa iskeženih očnjaka u znaku stop!
    jedino ako je slep...
    (domaćin srpski, 16. oktobar 2021 15:50)

    # Link komentara

  98. Ispred naše zgrade postavili stubove za parkiranje, neko pozvao komunalnu, morali sve da sklonimo.
    (Momir, 16. oktobar 2021 15:28)

    # Link komentara

  99. @Koliko se sećam- "Čuvaj se psa" je obavezan ukoliko imate istog
    (Kaboom, 16. oktobar 2021 11:37)
    Jeste, ali te ne spašava od odgovornosti ako taj pas nekog ujede. Natpis služi da upozori na opreznost, ali ako pas ujede nekog, kriv si, bez obzira što si stavio taj natpis.
    (Danilo, 16. oktobar 2021 12:49)

    OK, onda skidam natpis a kučiće ću da naučim da prožderu i pokrckaju SVE do zadnje najmanje koščice, jer tako smo u mogućnosti.
    (poznavalac pasa, 16. oktobar 2021 14:35)

    # Link komentara

  100. Ja sam polagao po starom zakonu gde je razlika izmedju zaustavljanja i parkiranja bila u duzini trajanja (zaustavljanje do 15 minuta). Sada je to 3 minuta i ako je vozac u vozilu. Parkiranje je zabranjeno pred kapijom, garazom i ispred parkiranog vozila na parkingu jer im blokirate kretanje. Zamislite da negde hitno morate otici kolima, a neko vas blokirao jer je bahat. Ne moze se slucajno nepropisno parkirati.
    (Trovach, 16. oktobar 2021 14:34)

    # Link komentara

  101. Sve je to u redu sto pise u zakonu i tako bi trebalo da bude.
    Medjutim, ljudi parkiraju ispred garaza jer nemaju gde. Niko se ne parkira da bi nekome stetio al zar parkirati ispred garaze, gde nikome ne smeta, je tolki zlocin? pa ljudi nemaju gde da parkiraju.
    Napravite dovoljno parkinga, problem resen, nece se vise niko parkirati ispred garaza.
    Umesto kuca se grade zgrade, i onda kaznjavaju jer parkiraju svuda, napravite parkinge..
    (aabb, 16. oktobar 2021 14:34)

    # Link komentara

  102. (Banconi, 16. oktobar 2021 12:26)
    Vidi druže, sa tim stavom bi trebao da imaš dve rezervne gume u gepeku.
    (Miki, 16. oktobar 2021 14:34)

    # Link komentara

  103. nije dozvoljeno ALI moze da se dobije dozvola!!!!
    Srbijo, propasti moras sta se se radi
    :(
    (Goran NS, 16. oktobar 2021 10:14)

    Није дозвољено без званичног одобрења. Ни ауто није дозвољено возити без возачке.
    Шта је спорно?
    (Јабучило, 16. oktobar 2021 13:59)

    # Link komentara

  104. Bilo bih sve lakše kad bih bili civilizovan i kulturan narod kao neki drugi.
    (Kiki, 16. oktobar 2021 12:59)

    Bože dragi. Nema veze sa temom ali ne mogu da vjerujem da je neko uspio završiti osnovnu školu a da ne zna promjene glagola "biti" :
    Ja bih
    Ti bi
    On bi
    Mi bismo
    Vi biste
    Oni bi

    Školstvo je definitivno upropašteno na cijelom Balkanu.
    (mostarac, 16. oktobar 2021 13:50)

    # Link komentara

  105. ovde najnormalnije ostavljaju auto nasred ulice. Doduše retki upale i sva četiri.
    (Halo Bing, 16. oktobar 2021 12:05)
    A ta "sva četiri" menjaju stvar kako? Zapravo bi takve trebalo kažnjavati većom kaznom zbog nepropisnog korišćenja signalizacije. Prekršaj plus.
    (CATAPA, 16. oktobar 2021 13:44)

    # Link komentara

  106. strucnjaci??? strucnjaci u cemu??? pravilnom i propoisnom parkiranju???
    (jovan, 16. oktobar 2021 13:44)

    # Link komentara

  107. Šta to znači uopšte imati automobil? Da li to znači da imaš automatsko pravo da zauzmeš deo javnog prostora? Pa gde god ga ostaviš, treba da plaćaš neki oblik zakupa na zauzetu površinu. Čovek koji ima nula automobila i čovek koji ima tri automobila i trpa ih gde stigne plaćaju isto - nula dinara.
    Mogu li ja da iznesem npr. frizider i dva ormana i lupim ih na javnu površinu? Kakva je razlika, evo meni to baš tako treba...
    Kupuješ auto, registruješ auto, a gde ćeš da ga držiš?
    (ZZ pop, 16. oktobar 2021 13:42)

    # Link komentara

  108. Naravno - ja ostavim prazno mesto ispred sopstvene garaže zbog prilaza, pa se parkira drugi i ja ne mogu ni da uđem ni da izađem. Osim toga, ako u ZOBS-u lepo piše da je zabranjeno blokirati prilaz garaži, kako mislite da izdajete dozvole za parking ISPRED njih? Jel to sad znači da ja mogu na opštinskom tenderu da konkurišem za parking mesto ispred komšijske garaže, po zakonu, platim i parkiram se, a on neka preleće preko mojih kola? Nejasan i besmislen tekst i izjava gdina Vujanića. Pokušaj rešavanja problema preko grbače vlasnika garaža, umesto preko grbače uzurpatora. Prvo naterajte njih da prestanu da se bahato parkiraju, a sa nama ćete lako.
    (Hmh..., 16. oktobar 2021 13:33)

    # Link komentara

  109. Meni lako može da se desi da u garaži i ostanem. Zato parkiram često ispred, osim ako je zima.
    Logično je da zabrana važi za sve, pa tako i za mene, ali ja zaista nikog ugrožavam parkiranjem ispred svoje garaže.
    (Zema, 16. oktobar 2021 13:25)

    # Link komentara

  110. ,,Niko ne sme ni da ograniči parking, niti da ga prisvoji bez posebne dozvole Grada"

    Nijedan grad ne sme da prisvoji parking bez vraćanja doprinosa svim građanima i njihovim naslednicima, kojima su odbijani doprinosi za izgradnju puteva, trotoara, gradova od 1945 pa na ovamo.

    Putevi, trotoari, površine su vlasništvo naroda i narod je to platio , platio je da može besplatno tu da prođe i da se parkira po potrebi.

    Kada narodu vratite novac sa kamatom i platite kaznu za bespravno crtanje parkinga i naplaćivanje onda uz saglasnost naroda te površine mogu postati vlasništvo grada .


    . Nijedan grad ne sme da ograniči parking, niti da ga prisvoji bez posebne dozvole Naroda !
    (Profesor Dušan, 16. oktobar 2021 13:25)

    # Link komentara

  111. Глупљи од глупих прописа су само глупи људи који се позивају на исте те глупе прописе, не схватајући потребу да се такви измене. Пази - забрањено ми је да се паркирам испред своје капије?! Испред своје куће?! Плаћам све порезе, све дажбине, држава узима од мене кад и шта хоће, спремна је и живот и душу да ми тражи, али ја не смем да паркирам испред своје куће.
    (Гале, 16. oktobar 2021 13:24)

    # Link komentara

  112. Ne znam sta kaze zakon, ali ako covek ima dvoriste i kapiju koja gleda na ulicu meni je nevezano za zakon nemoralno, bezobrazno i bezobzirno da stanem i blokiram coveku ulaz u sopstveno dvoriste, i ne treba mi zakon da mi govori da li je to u redu ili nije. Ali sudeci po komentarima ovde izgleda da ne deli puno ljudi ovakvo misljenje, zato nam i jeste tako kako nam je.
    (Marko, 16. oktobar 2021 13:09)

    # Link komentara

  113. Ako sam dobro shvatio, ja kao vlasnik ne mogu da se parkiram ispred svoje garaze ali zato svako drugi sme da stane i da me zagradi da ne mogu ni da udjem ni izadjem...
    Ps:to mi se redovno desava, dok dodje policija i pauk, dobih ja otkaz u firmi sto kasnim na posao
    (kontra, 16. oktobar 2021 13:06)

    # Link komentara

  114. Кад граду треба новац, само прошири зоне за паркирање. Још мало па ће доћи и до Малог Мокрог Луга.
    (Зоран, 16. oktobar 2021 13:06)

    # Link komentara

  115. (heavy, 16. oktobar 2021 11:02)

    Па блокираш пут и државном земљиште што је и поента и зато казне а не јер је неко стао теби испред гараже.

    Јок, твоје је од гараже до улаза у стан.

    Какви људи, човече!
    (ДеАр, 16. oktobar 2021 13:05)

    # Link komentara

  116. Privatna garaža je po definiciji privatno parking mesto (pokriveno ili i zatvoreno). Na garažu se plaća zakup ili porez (samostalan ili uz porez za kuću). Niko osim vlasnika ne može da parkira na pristupnom putu jer niko drugi ne može da zna da li je nekoga blokirao u garaži. Ne može ni vlasnik ako time blokira prolaz nekome drugom, računajući i pešake naravno.
    Po novom "zakonu" smeš da parkiraš gde hoćeš, po pristupnom putu ili ulici, ma gde ti je ćef, ali samo uz obavezna 4 migavca. Te niko ne kažnjava, to je "normalno".

    U principu, takvo šta se ne može regulisati zakonom i pretnjom kaznom, kao ni mnogo drugih stvari u saobraćaju. To se reguliše pristojnošću. Nije PRISTOJNO nekome zatvarati izlaz ili prolaz. U pristojnim društvima, može propis da bude kakav hoćeš ili da ga nema, pristojni ljudi to ne rade. Mi smo pre svega i u svemu nepristojno i sve nepristojnije društvo. Nama zakoni ne mogu više da pomognu, jer se zakoni prave za društva gde su nepristojni u velikoj manjini. Kod nas su sve veća većina, a onda neminovno počnu da kroje svoje zakone. Zapravo se to već odavno i desilo.
    (CATAPA, 16. oktobar 2021 13:01)

    # Link komentara

  117. Ljudi moji pa kada cemo vise ovog "turcizma" da se oslobodimo. Nije problem u parkingu nego u gradnji stambenih i poslovnih objekata na infrastrukturu iz sedamdesetih. Pa sto se sve "nagurava" i svi bi u centar? Centar cega ? Pa ima dovoljno prostora da se gradovi sire u sirinu. Pogledajte samo blok 24 na Novom Beogradu. Ljudi su 70-tih znali kako se gradi i sta. Kada se zgrada napravi na neadekvatnom mestu to postaje stogodisnji problem. Samo treba pogledati druge evropske gradove. Pa "najbolja" i najskuplja naselja su prigradska
    (Goran, 16. oktobar 2021 13:01)

    # Link komentara

  118. Bilo bih sve lakše kad bih bili civilizovan i kulturan narod kao neki drugi.
    (Kiki, 16. oktobar 2021 12:59)

    # Link komentara

  119. a šta se dešava sa parkiranjem ispred novosagradjenih zgrada, gde je prostor od zgrade do trotoara "kratak" pa se vozila parkiraju tako da staju i preko trotoara a uredno je postavljen znak da je "parking samo za stanare zgrade"..? Često to "parking mesto" bude i prodato za neku sitnu kintu od strane investitora...
    Bespravno uzurpiranje trotoara?
    Kome bi to moglo da se prijavi a da bude efikasno rešeno?
    (kimi, 16. oktobar 2021 12:58)

    # Link komentara

  120. @Pera
    Takođe i u Tržnim centrima.

    Ista situacija i u Niš.

    Isto se i ja pitam kao i ti.
    (NikolaC, 16. oktobar 2021 12:56)

    # Link komentara

  121. Treba zabraniti ljudima da ppseduju vozila...i resen problem ??
    (Rale, 16. oktobar 2021 12:50)

    # Link komentara

  122. Koliko se sećam- "Čuvaj se psa" je obavezan ukoliko imate istog
    (Kaboom, 16. oktobar 2021 11:37)

    Jeste, ali te ne spašava od odgovornosti ako taj pas nekog ujede. Natpis služi da upozori na opreznost, ali ako pas ujede nekog, kriv si, bez obzira što si stavio taj natpis.
    (Danilo, 16. oktobar 2021 12:49)

    # Link komentara

  123. Pitanje gde tačno sme da se parkira a gde ne je po meni jedno od najneuređenijih u Zakonu o bezbednosti saobraćaja na putevima. Mada, kako se kod nas parkira i nebitno je...
    (Nole, 16. oktobar 2021 12:43)

    # Link komentara

  124. @ Halo Bing

    Da, ali onda ti iz Švice, ovde najnormalnije ostavljaju auto nasred ulice. Doduše retki upale i sva četiri.

    eh, da je samo to;)
    (cuvaj se psa, 16. oktobar 2021 12:28)

    # Link komentara

  125. Dakle ovako, na stranu sada taj izuzetak sa ličnom garažom, ali godinama vodim bitku sa svim građanima koji smatraju da je ispred njihove kuće parking samo njihov. Seleći se među raznim beogradskim naseljima, ovaj fenomen je opšte prisutan - Voždovac, Zvezdara, Zemun... Scenario je obično sledeći, ja se parkiram na neko mesto, ispred nečije kuće ili kapije za pešake (ovo je važno da je kapija za pešake), na kojoj stoji privatno postaljven znak Zabranjeno parkrianje. Ako me komšija vidi, krene odmah dernjava. Ako me ne vidi, obično me dočeka ili podignut brisač, ili poruka da tu više ne parkiram. Onda ja po pravilu odgovaram svojom porukom, skinem sliku katastarske podele parcela sa oficijalnog sajta geosrbija.rs, odštampam u boji i objasnim da parcela ispred njihove kuće nije njihova, citiram zakon koji kaže da niko ne sme da blokira prolaz ka garaži, dvorištu ili unutrašnjem parkingu u širini dovoljnoj za prolaz vozila, i da ni jedno drugo mesto ispred bilo čije kuće ne pripada privatnom licu. Zalepim poruku na vrata. Obično je sledeći argument neki bezvezan, nekada se dranje nastavi "Ja tu parkiram 40 godina, ti si mi sad došao tu!", nekada se postide, nekada se pomire sa činjenicom prema meni, a nastave da plaše druge koji se parkiraju, nekada prosto traže dogovor "Aj' dobro, u pravu si, al' daj idi negde drugde"... ALi obožavam taj efekat iznenađenja, kada iz pune uobrazilje i uverenosti dobiju crno-na-belo sliku parcele i zakon, pa ne znaju šta da kažu, neprocenjivo.
    (Banconi, 16. oktobar 2021 12:26)

    # Link komentara

  126. Ispred moje zgrade u mom gradu na Dunavu toga nema ali ima samo dva slobodna parking mesta ispod drveta na parkiralištu, a 'kazne' vam stižu iz stražnjice tri sove. Naravno za one 'srećne' što su našli slobodno parking mesto, a ne žive u zgradi. Ne krijemo zadovoljstvo kad naše tri lepotice 'overe' dođoše.
    (XXL, 16. oktobar 2021 12:22)

    # Link komentara

  127. Evo realan slučaj. Ispred kapije za auto moje kuće redovno su ljudi mrtvi ladni parkirali, iako unutra vide auto, a celom stranom ulice je zabranjeno parkiranje. Naravno, više puta sam zvao pauka da bi izašao kolima, dođu, odnesu, al meni ode pola sata. Jednom mi je jedan od "mušterija" rekao pa na kapiji nemate tablu zabranjeno parkiranje! A moj auto unutra na 30 cm od njega? Elem, stavio ja tablu, stubiće, ne pomaže. Podneo zahtev u sekretarijatu, oni iscrtali žuto ispred, to je malo smirilo stvar. E onda se pojavilo Oko sokolovo. Nestadoše automobili iz našeg kraja. Niko nije parkirao na toj strani ulice godinu dana. Naravno, ni meni nije dozvoljeno da parkiram ispred kapije na trotaru, što je i logično, pa mi nije jasan baš ovaj tekst.
    (x, 16. oktobar 2021 12:17)

    # Link komentara

  128. Kakva gomila gluposti, poštovao sam čoveka ali se u poslednje vreme pojavljuje samo da bi nešto rekao...pa podrazumeva se da je zabranjen parking da se ne bi blokirala garaža, što nije slučaj ako vlasnik garaže tu stane, to je kao kad neko tuži zato što uz čaj koji se puši ne piše "pazi vrelo"...
    (Uros, 16. oktobar 2021 11:09)


    Slazem se.
    Ovaj text je potpuna neistina.
    Navodi ljude da se i dalje parkiraju ljudima ispred izlaza i dvorista ili garaze, a to je skroz netacno.
    Neka proba prof da se parkira nekom ispred garaze, odnece ga pauk i platice kaznu samo tako..
    (Covek je sve pobrkao, 16. oktobar 2021 12:17)

    # Link komentara

  129. Za početak da odnese pauk druge koji mi parkiraju i ometaju ulaz, pa tek onda mene. Neće bre da dođu kad ih zoveš pa i ako kažeš da ne možeš izaći kolima da voziš bebu kod lekara. 3 dana mi čovek blokira moje vozilo na mom parkingu, da ne mogu izaći ni voziti bebu kod lekara već moram taksi. Zvao više puta da dođu, kažu šalju pauk pa nikako. Došlo mi da mu slomim vozilo čekićem, nego ne mogu od okolnih kamera.
    (Instruktor, 16. oktobar 2021 12:16)

    # Link komentara

  130. Netacno.
    Onaj ko hoce da izadje iz garaze npr a ispred garaze mu se bahato parkirao neko i tako ga sprecava da izadje iz garaze, ima pravo da zove pauka i pauk ce odneti takvo vozilo, vise x je provereno...
    (1112, 16. oktobar 2021 12:14)

    # Link komentara

  131. parkiraj u svici samo dlaku na trotoaru pa da vidis veselja;)
    (cuvaj se psa, 16. oktobar 2021 10:55)
    Da, ali onda ti iz Švice, ovde najnormalnije ostavljaju auto nasred ulice. Doduše retki upale i sva četiri.
    (Halo Bing, 16. oktobar 2021 12:05)

    # Link komentara

  132. U protivnom možete da platite kaznu ili da vam čak i pauk odnese vozilo. Čak iako ste ispred svoje kapije.

    Odličan tekst. Sad ću zaebem komšiju. Spremio sam objektiv sa mu slikam facu kad mu ispred njegove garaže odnesu auto. A mrzi ga da otvara garažu pa parkira ispred. E saš da vidiš. Sa će komšiji da crkne krava. I ne samo danas. U što ne mogu u zatvor da ga pošaljem. Ama kad god mu se oko žene muvam ili naiđe ili čuje od nekog. E saće vidi.
    (Komšija ljubomorni, 16. oktobar 2021 11:55)

    # Link komentara

  133. Da, platio kaznu jos 1978 za to...
    (Dali Bocek, 16. oktobar 2021 11:44)

    # Link komentara

  134. "Svi ti natpisi – 'zabranjeno parkiranje' ili 'čuvaj se psa' ništa ne znače,

    Koliko se sećam- "Čuvaj se psa" je obavezan ukoliko imate istog
    (Kaboom, 16. oktobar 2021 11:37)

    # Link komentara

  135. Država je majstor u tome da budžet puni na najrazličitije načine, od kojih su besmislene kazne definitivno broj jedan.
    (Čeda, 16. oktobar 2021 11:21)

    # Link komentara

  136. Koga briga, imam dvoriste. Za te snobove po centru me za**le.
    (NR, 16. oktobar 2021 11:13)

    # Link komentara

  137. o cemu bre vi pisete , pa prosetajte se kojim god delom grada zelite osim beograda na vodi jer se gamad jos nije naselila i videcete postovanje parkiranja . posebnu paznju posvetite delovima grada gde je invazija novogradnje i gde narod opcinjeno kupuju besmislene kvadrate bez ikakvog komotiteta okolo zgrade , i gde je najcesce prozor vase dnevne sobe okrenut ka klozetu susedne zgrade pa ...., e bas u tim delovima grada zvezdare , lekinog brda , sumice (koja nestaje ), konjarnika , denkove baste se vidi besmisao planskog parkiranja.parkiranje se svodi zauzeti celokupne trotoare sa obe strane ulice sve ulice pretvoriti u jednosmerne a kad i to vise ne bude moglo da se trpi zbog kolicine automobila koji su spremni za deponije a ne za voznju ogranicicemo brzinu na 30km na cas i dobiti jos 5-10god pre nego se grad i drzava suoce sa istanbulskom kasabskom histerijom kojom smo okruzeni, hvala gradu koji je kupio sadisu a posekao boga oca u gradu , nekome nije jasno da nama treba i zelenilo u gradu a ne okolo grada , samo se petam gde oticu svi ti novci za koje se i ne zna koliki su jer ipak grad dobija deo kolaca od svakog kvadrata radi izgradnje infrastrukture , hvala im na toj izgradnji , besan sam jer gledam u sta se prertvara grad kojim si nekad mogao setati i uzivati , vise se ne mozes ni setati ni prevesti ni uzivati , sve se svelo na uredjenje pojedinih oaza koje su besmislene jer ne zivimo u njima
    (Dragan, 16. oktobar 2021 11:11)

    # Link komentara

  138. Kakva gomila gluposti, poštovao sam čoveka ali se u poslednje vreme pojavljuje samo da bi nešto rekao...pa podrazumeva se da je zabranjen parking da se ne bi blokirala garaža, što nije slučaj ako vlasnik garaže tu stane, to je kao kad neko tuži zato što uz čaj koji se puši ne piše "pazi vrelo"...
    (Uros, 16. oktobar 2021 11:09)

    # Link komentara

  139. jel ostalo neste da se sme u ovoj tzv drzavi?
    (strucnost ispred politike, 16. oktobar 2021 11:08)

    # Link komentara

  140. Ne mozes ako nemas vezu ili nisi u stranci ile ako nisi lokalni Znas ti ko sam ja.Ovde ne postoje zakoni a ni provodjenje istih.Jovanjica, Krusik, naplatna stanica itd itd.
    (LuKa, 16. oktobar 2021 11:06)

    # Link komentara

  141. A jel ste primetili kako je centar grada pun invalida i svi voze automobile! Što ste bliži Knez Mihajlovoj, to je više tabli sa oznakama i registracijama, a kada vidite koji automobili su u pitanju, prosto se zapitate šta ti "invalidi" rade da imaju toliko novca i za nekretninu u centru i za nove, velike automobile!
    (Pera, 16. oktobar 2021 11:05)

    # Link komentara

  142. Imam takav slučaj gde ispred garaže postoji prostor koji pripada zgradi a ne gradu i državi.
    Dakle pošto niko ne sme da mi blokira garažu,ni drugi stanari,osim ako se dozvoli, zašto ja ne smem tu da parkiram drugi auto!?
    Baš da vidim da mi odnesu auto,pljuštaće tužbe.
    (heavy, 16. oktobar 2021 11:02)

    # Link komentara

  143. Kod mene u Zemunu (Gornji grad) auto- servis zauzeo bar 1/4 velikog parkinga svojim (musterijinim) vozilima.
    I konstantno je 10-15 mesta uzurpirano. Mozda i vise jer tamo niko vise i ne pokusava da zadje i parkira auto.

    Ima par “savesnih” gradjana, relikta davnih vremena (ko ona komsinica iz Nacionalne klase), koji zovu nadlezne da to regulisu, al ti nadlezni odnose samo automobile stanara koji parkiraju na teotoaru…

    Itd, itd…
    (ime, 16. oktobar 2021 10:55)

    # Link komentara

  144. parkiraj u svici samo dlaku na trotoaru pa da vidis veselja;)
    (cuvaj se psa, 16. oktobar 2021 10:55)

    # Link komentara

  145. Teska budalastina. Pun je grad automobila parkiranih na trotoarima i biciklistickim stazama koje niko ne kaznjava, a kaznjavace vlasnike koji parkiraju pred svojom kapijom, ili garazom.
    (Trovach, 16. oktobar 2021 10:52)

    # Link komentara

  146. A kontrola nula. Stavljaju kante, blokove, sipke, sta god stignu na trotoar ispred svoje kapije u slucaju da nemaju garazu. Dizu vam brisace i raspravljaju se ako se parkirate na "njihovo mesto". I sad pokusajte im objasniti da je to javna povrsina, a ne privatno vlasnistvo. Divlji zapad...
    (pp, 16. oktobar 2021 10:49)

    # Link komentara

  147. A da li je po zakonu privremeno zaustavljanje ispred neke garaže dok je vozač u automobilu? Imam komšinicu koja u garaži drži neke privatne stvari i dere se ko god privremeno stane ispred garaže i mada nema šta da izađe ili uđe u garažu. Na vratima garaže ima zalepljeno zabranjeno parkiranje, ali ga odlepi kada parkira svoje vozilo ispred. Što znači po ovom tekstu da nije po zakonu. Džaba lepi.
    (Kraftwerk, 16. oktobar 2021 10:33)

    # Link komentara

  148. Ne kontrolise se uopste, pogledajte samo Pregrivicu u Zemunu ne samo da parkiraju ispred svojih garaza vec i na putu a da ne pricam o krcenju zelenog pojasa i pravljenju parking mesta na opstinskoj zemlji i nikom nista.
    (Trt, 16. oktobar 2021 10:19)

    # Link komentara

  149. nije dozvoljeno ALI moze da se dobije dozvola!!!!
    Srbijo, propasti moras sta se se radi
    :(
    (Goran NS, 16. oktobar 2021 10:14)

    # Link komentara