Sa novom carinom pošto više nije iz UE (Velika Britanija) nije više tako dobra kupovina... Osnovni model biće oko 25000 eur
(dusko, 22. jun 2021 12:04)
sve je kako kažeš
(CVT ili MT, 19. jun 2021 21:39)
Najbolji menjač je ovaj treći DCT kod Nissana to je nešto kao korejski DSG i zaista je brz i štedi. CVT više troši od manuelnog po gradu zbog konstrukcije jer “vrti u prazno” da stvori kontinualna osecaj. CVT mom stilu divljanja uopšte ne odgovara dok sam klasičnim AT od Aisina i ZFa vrlo vrlo zadovoljan. Naravno najviše bih voleo novi DSG.
(Redster, 20. jun 2021 09:05)
Pa... razlicito je stosta sa tim novim 1.5 turbom. U pravu si za potrosnju, ali automatik zato isporucuje vise konjskih snaga (173 vs 193) i jaci obrtni momenat (220 vs 243), a vozilo je i teze za 20ak kg sa automatikom. Bas to sto si rekao - za gradsku voznju ne bih menjao CVT ni za sta.
(Pogan, 19. jun 2021 16:19)
Imam pomenuti auto (sa 2.0 benzincem, cvt) i mogu da kazem da je u cistoj gradskoj voznji po Bg-u potrosnja 13.5l lagano i to bez ikakvog divljanja. Sa manuelnim menjacem moze samo da bude jos gora cifra. I upravo to mu je najveca mana. Ali to je od njega i ocekivano i meni nije bilo faktor jer ne pravim ne znam kakvu godisnju kilometrazu, ali da pravim - dobro bih se zamislio pre kupovine. Evo sa displeja od poslednjeg reseta u "kombinovanoj" voznji gde sam vozio ibarskom magistralom 85-90% ukupne kilometraze (oko 500km), a 10-15% vrzmanje po gradu, potrosnja je 9.6l. Ko sto rekoh, jedino da vozis 95% kilometraze autoputem da bi te prosek izasao na 8.5l.
(Pogan, 19. jun 2021 01:29)
Ne znam kako je kod tog prethodnog crv-a sa 2,0, ali ako pogledaš specifikacije za sadašnji sa 1,5T, on u gradskoj vožnji sa 6MT ima deklarisanu skoro dva litra manju potrošnju od onog sa CVT (pri čemu je CVT nesporno najprijatnija vrsta AT-a za gradsku vožnju jer nema bilo kakvo cimanje).
Za taj prethodni cr-v mislim da je najbolja varijanta 1,6 dizel od 160 ks sa ZF-ovim 9-stepenim AT-om. Ima ih na oglasima za korektne pare, a nisam uočio da se iko na njih žali.
Da su mogli taj motor i menjač i u sadašnjem, verujem da bih to i kupio. Ovako, izbor oko motora (meni) realno i nije postojao, jer 99% kilometraže pravim van grada, pa mi mnogo ne znače ni hibrid a ni CVT uz 1,5T. Ali, ko pravi i dosta kilometara po gradu, taj može biti u dilemi.
(CVT ili MT, 19. jun 2021 11:49)
Potrosnja je 8.5l mozda u slobodnom padu sa zgrade. Ili lozis da si ikada vozio taj model, ili si ga vozio 99% vremena autoputem, nema trece. Imam pomenuti auto (sa 2.0 benzincem, cvt) i mogu da kazem da je u cistoj gradskoj voznji po Bg-u potrosnja 13.5l lagano i to bez ikakvog divljanja. Sa manuelnim menjacem moze samo da bude jos gora cifra. I upravo to mu je najveca mana. Ali to je od njega i ocekivano i meni nije bilo faktor jer ne pravim ne znam kakvu godisnju kilometrazu, ali da pravim - dobro bih se zamislio pre kupovine.
Evo sa displeja od poslednjeg reseta u "kombinovanoj" voznji gde sam vozio ibarskom magistralom 85-90% ukupne kilometraze (oko 500km), a 10-15% vrzmanje po gradu, potrosnja je 9.6l. Ko sto rekoh, jedino da vozis 95% kilometraze autoputem da bi te prosek izasao na 8.5l.
(Pogan, 19. jun 2021 01:29)
Beste, 18. jun 2021 09:55
Vozio Crv 2.0 benzin 2015
qq 1.5dci
a sad karoq 1.5 tsi dsg
Honda obilje prostora napred, pozadi i u gepeku, mana trom motor, za penzionersku voznju extra. Potrosnja 8.5lit.
qq solidan allround manje mesta pozadi i jos manje u gepeku. 5.5lit
Karoq za sad, 6 meseci, odlican, gepek dobar, normalan rez. tocak, pozadi malo manje mesta ali za sve osim kosarkasa ima mesta. 7.5lit
za sad extra zadovoljan. Sirina unutrasnjosti kod honde najbolja.
(bojan, 18. jun 2021 16:52)
Pa pitam za ovaj auto ovo ostalo sam naveo zato sto mi se svidjaju ti automobili, mogu da poredim RAV4 i Volvo FH16 kamion to je moja stvar...
(Beste, 18. jun 2021 12:40)
Kakvo pitanje, takav odgovor...
Da ne pricam kako si genijalno zamislio da na osnovu citanja subjektivnih iskustava nepoznatih ljudi (u zemlji gde gotovo izvesno niko nije vozio, a kamoli posedovao vise od 1 navedenog modela za zivota) dodjes do nekog zakljucka sta ces da odaberes od 3 navedena koji ti se dopadaju?
Odmah je jasno da si veoma inteligentan tip.
(Pogan, 18. jun 2021 15:50)
Burazer je imao model 2014, 1.2 turbo benzinac, kupljen nov u salonu. E sad auto je solidan, mesta za vozaca i suvozaca dovoljno. Nedostaje malo mesta za glavu zbog panorama krova. Zadnja klupa je poprilicno skucena za osobe preko 190cm, gepek veoma skroman za tu klasu. Veselo je vozen 4 godine a onda katastrofa, na 1.2T motoru su popucale karike i napravile haos :( To je generalno bila mana prvih serija tih benzinskih turbo motora, cuo sam da su 1.5 DCI skroz druga prica ali samo sa manuelnim menjacem.
(abc, 18. jun 2021 11:04)
taj 1,2 turbo je opšte poznat po teškim problemima i havarijama od prvog do poslednjeg. i meni se to sa njim desilo a nov kupio.
(bivsi vlasnik, 18. jun 2021 14:54)
"na 1.2T motoru su popucale karike i napravile haos"
(abc, 18. jun 2021 11:04)
"Le Figaro: Nekoliko stotina hiljada Renaultovih motora je očajne izrade
Motor koji je problematičan je ugrađivan u brojne modele marki Renault, Dacia i Nissan. Fancuska agencija za zaštitu potrošača upozorava na defekte na motorima koje je proizveo Renault a koji su ugrađeni na najmanje 400.000 vozila navedenih marki, prodatih samo u Francuskoj, dok ih u Evropi ima više od 600.000. Radi se o motorima 1.2 TCe i 1.2 DIG-t Euro 5 tipa H5, koji se nalaze pod haubama brojnih modela alijanse: Clio, Captur, Mégane, Kadjar, Duster, Lodgy, Dokker, Qashqai, Juke i Pulsar.
Prema podacima koje je izneo UFC-Que Choisir, motori o kojima se radi su proizvedeni u intervalu od kraja 2012. do sredine 2016. godine...UFC Que Choisir procenjuje da bi trošak popravke motora mogao dostići ukupnu cifru od skoro 10 hiljada evra po vozilu.
Prema navodima koje je izneo francuski Le Monde, oko 160.000 motora je prodato u Francuskoj i u Evropi, dok poverljivi dokument, koji je štampan na memorandumu Renaulta, govori o nekih 600 hiljada potencijalnih problema iz 2015. godine...pod sumnju dovodi i jedinice koje bi trebalo da zadovoljavaju Euro 6 normativ, a u tom slučaju broj sumnjivih vozila raste na 1,3 miliona.. ."
(pisalo je dosta o tome, 18. jun 2021 14:34)
Kad gledam motore, vjerovatno da su odlični, međutim ovo ce biti papreno skupo... šteta za dizele dci, vrhunski, a bili bi sigurno dosta povoljniji od ovih blagih hibrida....
(dads, 18. jun 2021 13:29)
@Beste
Kao sto rece neko od komentatora, QQ nije ista kategorija kao CRV i Rav4. Drugo, QQ 2014-2015 je jeftiniji od CRV i Rav4 (pricam o kolima kupljenim u Srb) pa nije ni u istom cenovnom rangu.
Ja vozim QQ 2014 1.6 dizel i za pare koje sam ga uzeo (14k eur) nisam mogao da kupim dobar CRV sa istom opremom.
Takođe, opet isto kao što neko napisa, QQ je podignuti hatchback, ja bih rekao kao golf klasa, tj u ovom slucaju kao izdignuti Nissan pulsar.
Sto se tice samog auta, skroz ok, relativno kratak a izdignut, za bgd odlican. Mesta ima napred, nazad ne toliko. Supruga, ja i dvoje klinaca ispod 3 godine taman, ali sa Thuleom na krovu, bez njega bi bio problem. Upravljivost onako, nista specijalno ( pogotovo ako uporedim sa hondom civic koju sam pre vozio), potrosnja korektna, oko 8 dizela po bgd guzvama, oko 7 auto put pri 150, a magistrala oko 5. Nisam imao nikakav kvar, vozim ga 25k, kupio ga sa 65k. Drugi paket opreme + neki dodaci iz treceg paketa. Infotejment je blagi uzas i time bas nisam zadovoljan. Ostalo koliko para toliko muzike. recimo ocena 8.5 od 10. I ja sam hteo dobar xc60 ili CRV da kupim ali za 15k pre godinu ipo, sa toliko opreme i da je presao manje od 100k nije bilo sanse da se nadje, pa sam zavrsio na QQ. Generalno se ne zalim, ok je to auto skroz, mada sad opet merkam neki CRV do 20k.-
(trangefranfe, 18. jun 2021 13:19)
Kakav covek uze da mi pise sta ja da uporedjujem :D Pa pitam za ovaj auto ovo ostalo sam naveo zato sto mi se svidjaju ti automobili, mogu da poredim RAV4 i Volvo FH16 kamion to je moja stvar...
Ostalim ljudima hvala na odgovoru.
(Beste, 18. jun 2021 12:40)
Secam se kad je BMW predstavio 1 model sa ovim ekranom na tabli da su mnogi to osporavali, danas svi koriste isto to, svaki proizvodjac ima elran po sredini table..
Nije los QQ misim da je do sad ovo najbolja verzija.
(SRB Über Alles, 18. jun 2021 11:27)
Ima li neko model stariji nekih 5-7 godina, ako moze ukratko da napise iskustvo? Planiram da menjam kola i gledam taj auto/model, Toyotu RAV4 ili Hondu CRV.
Hvala unapred.
(Beste, 18. jun 2021 09:55)
Za pocetak, RAV4 i CRV nisu uopste u istoj kategoriji kao Qashqai jer su duzi automobili za 30ak cm i to stvara ogromnu razliku kako u komforu na zadnjoj klupi, tako i u prostoru prtljaznika, itd. Najprostije receno, Qashqai ti je kao nabudzeni hechbek na steroidima. Ako vec oces Nissanov produkt iz te kategorije, to je Xtrail. Dakle, za pocetak suzi izbor prema parametru velicine vozila, ali odgovori sebi i na neka druga pitanja. Npr ko ce se voziti u tim kolima, koliko dece, gde ce se voziti auto (ekonomija i snaga motora, mozda offroad karakteristike), koliko ti je bitan infotainment i sta od njega ocekujes, dal ces novo ili polovno vozilo... i jos bar 20 drugih pitanja na koja treba da odgovoris pre nego sto se upustis u uporedjivanje modela, da ne bi poredio babe i zabe.
(Pogan, 18. jun 2021 11:23)
Ima li neko model stariji nekih 5-7 godina, ako moze ukratko da napise iskustvo? Planiram da menjam kola i gledam taj auto/model, Toyotu RAV4 ili Hondu CRV.
Hvala unapred.
(Beste, 18. jun 2021 09:55)
Burazer je imao model 2014, 1.2 turbo benzinac, kupljen nov u salonu. E sad auto je solidan, mesta za vozaca i suvozaca dovoljno. Nedostaje malo mesta za glavu zbog panorama krova. Zadnja klupa je poprilicno skucena za osobe preko 190cm, gepek veoma skroman za tu klasu. Veselo je vozen 4 godine a onda katastrofa, na 1.2T motoru su popucale karike i napravile haos :( To je generalno bila mana prvih serija tih benzinskih turbo motora, cuo sam da su 1.5 DCI skroz druga prica ali samo sa manuelnim menjacem.
(abc, 18. jun 2021 11:04)
@Beste: ima ga moj brat, 3-4 godine star (Kaškai, ne brat), dizel od 130ks. Vrlo je zadovoljan performansama, potrošnjom, ponašanjem u vožnji (on ga baš ne štedi, ali ga redovno servisira, sve po propisima). Jedino što je malo manji pozadi i gepek mu je prilično mali za spoljne gabarite, tako da za duža putovanja sa porodicom koristi krovni kofer. Malo se razočarao što ovaj novi nema više dizele, tako da ostaje na ovom do daljeg.
(dzigi, 18. jun 2021 11:03)
Malo sofisticiranije izgleda nego prethodnik. Instrument tabla - čini mi se da je sve na svome mestu. Još samo cene da izbace pa da pričamo o kupovini...
(Sun ce, 18. jun 2021 10:46)
A bilo bi zanimljivo i rešenje sa ugradnim (demontažnim) sus motorom "u gepeku", nešto kao sa agregatom za gradilišnu struju, koje bi moglo biti ponuđeno i za klasične EV, kao naknadna dogradnja koja bi se mogla izvaditi ako bi se vozilo kretalo samo u gradu, ili ako vlasnik ima potrebe za takvim agregatom npr. za muziku za svadbe ili za navodnjavanje bunarskom vodom
(EURO 2021 a ne EURO 2020, 18. jun 2021 10:23)
Ovaj poslednji je najbolji (e power hybrid). Jedino, što je i najskuplji.
*
Mazda ima slično rešenje ali sa Vankel (rotacionim) motorom. Taj motor ima svega oko 350 kubika i bolji stepen iskorišćenja benzina i manju masu i volumen (veličinu) motora, ali je skuplji.
*
BMW je slično imao u I3 (R) ali su to rešenje napustili.
*
Verujem da će Nissan sve prevazići.
(EURO 2021 a ne EURO 2020, 18. jun 2021 10:15)
"Za početak, Qashqai više neće biti dostupan sa dizel motorom"
95% srba je kliknulo na X i pomislilo: neće se ovo uopšte prodavati.
(ko tebe dimom ti njega (vrelom) jaretinom, jer, budimo ljudi iako smo srbi, 18. jun 2021 09:56)
Ima li neko model stariji nekih 5-7 godina, ako moze ukratko da napise iskustvo? Planiram da menjam kola i gledam taj auto/model, Toyotu RAV4 ili Hondu CRV.
Ima li neko model stariji nekih 5-7 godina, ako moze ukratko da napise iskustvo? Planiram da menjam kola i gledam taj auto/model, Toyotu RAV4 ili Hondu CRV.
Hvala unapred.
(Beste, 18. jun 2021 09:55)
Za pocetak, RAV4 i CRV nisu uopste u istoj kategoriji kao Qashqai jer su duzi automobili za 30ak cm i to stvara ogromnu razliku kako u komforu na zadnjoj klupi, tako i u prostoru prtljaznika, itd. Najprostije receno, Qashqai ti je kao nabudzeni hechbek na steroidima. Ako vec oces Nissanov produkt iz te kategorije, to je Xtrail. Dakle, za pocetak suzi izbor prema parametru velicine vozila, ali odgovori sebi i na neka druga pitanja. Npr ko ce se voziti u tim kolima, koliko dece, gde ce se voziti auto (ekonomija i snaga motora, mozda offroad karakteristike), koliko ti je bitan infotainment i sta od njega ocekujes, dal ces novo ili polovno vozilo... i jos bar 20 drugih pitanja na koja treba da odgovoris pre nego sto se upustis u uporedjivanje modela, da ne bi poredio babe i zabe.
(Pogan, 18. jun 2021 11:23)
Ima li neko model stariji nekih 5-7 godina, ako moze ukratko da napise iskustvo? Planiram da menjam kola i gledam taj auto/model, Toyotu RAV4 ili Hondu CRV.
Hvala unapred.
(Beste, 18. jun 2021 09:55)
Burazer je imao model 2014, 1.2 turbo benzinac, kupljen nov u salonu. E sad auto je solidan, mesta za vozaca i suvozaca dovoljno. Nedostaje malo mesta za glavu zbog panorama krova. Zadnja klupa je poprilicno skucena za osobe preko 190cm, gepek veoma skroman za tu klasu. Veselo je vozen 4 godine a onda katastrofa, na 1.2T motoru su popucale karike i napravile haos :( To je generalno bila mana prvih serija tih benzinskih turbo motora, cuo sam da su 1.5 DCI skroz druga prica ali samo sa manuelnim menjacem.
(abc, 18. jun 2021 11:04)
@Beste
Kao sto rece neko od komentatora, QQ nije ista kategorija kao CRV i Rav4. Drugo, QQ 2014-2015 je jeftiniji od CRV i Rav4 (pricam o kolima kupljenim u Srb) pa nije ni u istom cenovnom rangu.
Ja vozim QQ 2014 1.6 dizel i za pare koje sam ga uzeo (14k eur) nisam mogao da kupim dobar CRV sa istom opremom.
Takođe, opet isto kao što neko napisa, QQ je podignuti hatchback, ja bih rekao kao golf klasa, tj u ovom slucaju kao izdignuti Nissan pulsar.
Sto se tice samog auta, skroz ok, relativno kratak a izdignut, za bgd odlican. Mesta ima napred, nazad ne toliko. Supruga, ja i dvoje klinaca ispod 3 godine taman, ali sa Thuleom na krovu, bez njega bi bio problem. Upravljivost onako, nista specijalno ( pogotovo ako uporedim sa hondom civic koju sam pre vozio), potrosnja korektna, oko 8 dizela po bgd guzvama, oko 7 auto put pri 150, a magistrala oko 5. Nisam imao nikakav kvar, vozim ga 25k, kupio ga sa 65k. Drugi paket opreme + neki dodaci iz treceg paketa. Infotejment je blagi uzas i time bas nisam zadovoljan. Ostalo koliko para toliko muzike. recimo ocena 8.5 od 10. I ja sam hteo dobar xc60 ili CRV da kupim ali za 15k pre godinu ipo, sa toliko opreme i da je presao manje od 100k nije bilo sanse da se nadje, pa sam zavrsio na QQ. Generalno se ne zalim, ok je to auto skroz, mada sad opet merkam neki CRV do 20k.-
(trangefranfe, 18. jun 2021 13:19)
@Beste: ima ga moj brat, 3-4 godine star (Kaškai, ne brat), dizel od 130ks. Vrlo je zadovoljan performansama, potrošnjom, ponašanjem u vožnji (on ga baš ne štedi, ali ga redovno servisira, sve po propisima). Jedino što je malo manji pozadi i gepek mu je prilično mali za spoljne gabarite, tako da za duža putovanja sa porodicom koristi krovni kofer. Malo se razočarao što ovaj novi nema više dizele, tako da ostaje na ovom do daljeg.
(dzigi, 18. jun 2021 11:03)
Pa pitam za ovaj auto ovo ostalo sam naveo zato sto mi se svidjaju ti automobili, mogu da poredim RAV4 i Volvo FH16 kamion to je moja stvar...
(Beste, 18. jun 2021 12:40)
Kakvo pitanje, takav odgovor...
Da ne pricam kako si genijalno zamislio da na osnovu citanja subjektivnih iskustava nepoznatih ljudi (u zemlji gde gotovo izvesno niko nije vozio, a kamoli posedovao vise od 1 navedenog modela za zivota) dodjes do nekog zakljucka sta ces da odaberes od 3 navedena koji ti se dopadaju?
Odmah je jasno da si veoma inteligentan tip.
(Pogan, 18. jun 2021 15:50)
A bilo bi zanimljivo i rešenje sa ugradnim (demontažnim) sus motorom "u gepeku", nešto kao sa agregatom za gradilišnu struju, koje bi moglo biti ponuđeno i za klasične EV, kao naknadna dogradnja koja bi se mogla izvaditi ako bi se vozilo kretalo samo u gradu, ili ako vlasnik ima potrebe za takvim agregatom npr. za muziku za svadbe ili za navodnjavanje bunarskom vodom
(EURO 2021 a ne EURO 2020, 18. jun 2021 10:23)
Ovaj poslednji je najbolji (e power hybrid). Jedino, što je i najskuplji.
*
Mazda ima slično rešenje ali sa Vankel (rotacionim) motorom. Taj motor ima svega oko 350 kubika i bolji stepen iskorišćenja benzina i manju masu i volumen (veličinu) motora, ali je skuplji.
*
BMW je slično imao u I3 (R) ali su to rešenje napustili.
*
Verujem da će Nissan sve prevazići.
(EURO 2021 a ne EURO 2020, 18. jun 2021 10:15)
Burazer je imao model 2014, 1.2 turbo benzinac, kupljen nov u salonu. E sad auto je solidan, mesta za vozaca i suvozaca dovoljno. Nedostaje malo mesta za glavu zbog panorama krova. Zadnja klupa je poprilicno skucena za osobe preko 190cm, gepek veoma skroman za tu klasu. Veselo je vozen 4 godine a onda katastrofa, na 1.2T motoru su popucale karike i napravile haos :( To je generalno bila mana prvih serija tih benzinskih turbo motora, cuo sam da su 1.5 DCI skroz druga prica ali samo sa manuelnim menjacem.
(abc, 18. jun 2021 11:04)
taj 1,2 turbo je opšte poznat po teškim problemima i havarijama od prvog do poslednjeg. i meni se to sa njim desilo a nov kupio.
(bivsi vlasnik, 18. jun 2021 14:54)
"na 1.2T motoru su popucale karike i napravile haos"
(abc, 18. jun 2021 11:04)
"Le Figaro: Nekoliko stotina hiljada Renaultovih motora je očajne izrade
Motor koji je problematičan je ugrađivan u brojne modele marki Renault, Dacia i Nissan. Fancuska agencija za zaštitu potrošača upozorava na defekte na motorima koje je proizveo Renault a koji su ugrađeni na najmanje 400.000 vozila navedenih marki, prodatih samo u Francuskoj, dok ih u Evropi ima više od 600.000. Radi se o motorima 1.2 TCe i 1.2 DIG-t Euro 5 tipa H5, koji se nalaze pod haubama brojnih modela alijanse: Clio, Captur, Mégane, Kadjar, Duster, Lodgy, Dokker, Qashqai, Juke i Pulsar.
Prema podacima koje je izneo UFC-Que Choisir, motori o kojima se radi su proizvedeni u intervalu od kraja 2012. do sredine 2016. godine...UFC Que Choisir procenjuje da bi trošak popravke motora mogao dostići ukupnu cifru od skoro 10 hiljada evra po vozilu.
Prema navodima koje je izneo francuski Le Monde, oko 160.000 motora je prodato u Francuskoj i u Evropi, dok poverljivi dokument, koji je štampan na memorandumu Renaulta, govori o nekih 600 hiljada potencijalnih problema iz 2015. godine...pod sumnju dovodi i jedinice koje bi trebalo da zadovoljavaju Euro 6 normativ, a u tom slučaju broj sumnjivih vozila raste na 1,3 miliona.. ."
(pisalo je dosta o tome, 18. jun 2021 14:34)
"Za početak, Qashqai više neće biti dostupan sa dizel motorom"
95% srba je kliknulo na X i pomislilo: neće se ovo uopšte prodavati.
(ko tebe dimom ti njega (vrelom) jaretinom, jer, budimo ljudi iako smo srbi, 18. jun 2021 09:56)
Kad gledam motore, vjerovatno da su odlični, međutim ovo ce biti papreno skupo... šteta za dizele dci, vrhunski, a bili bi sigurno dosta povoljniji od ovih blagih hibrida....
(dads, 18. jun 2021 13:29)
Malo sofisticiranije izgleda nego prethodnik. Instrument tabla - čini mi se da je sve na svome mestu. Još samo cene da izbace pa da pričamo o kupovini...
(Sun ce, 18. jun 2021 10:46)
Potrosnja je 8.5l mozda u slobodnom padu sa zgrade. Ili lozis da si ikada vozio taj model, ili si ga vozio 99% vremena autoputem, nema trece. Imam pomenuti auto (sa 2.0 benzincem, cvt) i mogu da kazem da je u cistoj gradskoj voznji po Bg-u potrosnja 13.5l lagano i to bez ikakvog divljanja. Sa manuelnim menjacem moze samo da bude jos gora cifra. I upravo to mu je najveca mana. Ali to je od njega i ocekivano i meni nije bilo faktor jer ne pravim ne znam kakvu godisnju kilometrazu, ali da pravim - dobro bih se zamislio pre kupovine.
Evo sa displeja od poslednjeg reseta u "kombinovanoj" voznji gde sam vozio ibarskom magistralom 85-90% ukupne kilometraze (oko 500km), a 10-15% vrzmanje po gradu, potrosnja je 9.6l. Ko sto rekoh, jedino da vozis 95% kilometraze autoputem da bi te prosek izasao na 8.5l.
(Pogan, 19. jun 2021 01:29)
Secam se kad je BMW predstavio 1 model sa ovim ekranom na tabli da su mnogi to osporavali, danas svi koriste isto to, svaki proizvodjac ima elran po sredini table..
Nije los QQ misim da je do sad ovo najbolja verzija.
(SRB Über Alles, 18. jun 2021 11:27)
Beste, 18. jun 2021 09:55
Vozio Crv 2.0 benzin 2015
qq 1.5dci
a sad karoq 1.5 tsi dsg
Honda obilje prostora napred, pozadi i u gepeku, mana trom motor, za penzionersku voznju extra. Potrosnja 8.5lit.
qq solidan allround manje mesta pozadi i jos manje u gepeku. 5.5lit
Karoq za sad, 6 meseci, odlican, gepek dobar, normalan rez. tocak, pozadi malo manje mesta ali za sve osim kosarkasa ima mesta. 7.5lit
za sad extra zadovoljan. Sirina unutrasnjosti kod honde najbolja.
(bojan, 18. jun 2021 16:52)
Kakav covek uze da mi pise sta ja da uporedjujem :D Pa pitam za ovaj auto ovo ostalo sam naveo zato sto mi se svidjaju ti automobili, mogu da poredim RAV4 i Volvo FH16 kamion to je moja stvar...
Ostalim ljudima hvala na odgovoru.
(Beste, 18. jun 2021 12:40)
Ima li neko model stariji nekih 5-7 godina, ako moze ukratko da napise iskustvo? Planiram da menjam kola i gledam taj auto/model, Toyotu RAV4 ili Hondu CRV.
Imam pomenuti auto (sa 2.0 benzincem, cvt) i mogu da kazem da je u cistoj gradskoj voznji po Bg-u potrosnja 13.5l lagano i to bez ikakvog divljanja. Sa manuelnim menjacem moze samo da bude jos gora cifra. I upravo to mu je najveca mana. Ali to je od njega i ocekivano i meni nije bilo faktor jer ne pravim ne znam kakvu godisnju kilometrazu, ali da pravim - dobro bih se zamislio pre kupovine. Evo sa displeja od poslednjeg reseta u "kombinovanoj" voznji gde sam vozio ibarskom magistralom 85-90% ukupne kilometraze (oko 500km), a 10-15% vrzmanje po gradu, potrosnja je 9.6l. Ko sto rekoh, jedino da vozis 95% kilometraze autoputem da bi te prosek izasao na 8.5l.
(Pogan, 19. jun 2021 01:29)
Ne znam kako je kod tog prethodnog crv-a sa 2,0, ali ako pogledaš specifikacije za sadašnji sa 1,5T, on u gradskoj vožnji sa 6MT ima deklarisanu skoro dva litra manju potrošnju od onog sa CVT (pri čemu je CVT nesporno najprijatnija vrsta AT-a za gradsku vožnju jer nema bilo kakvo cimanje).
Za taj prethodni cr-v mislim da je najbolja varijanta 1,6 dizel od 160 ks sa ZF-ovim 9-stepenim AT-om. Ima ih na oglasima za korektne pare, a nisam uočio da se iko na njih žali.
Da su mogli taj motor i menjač i u sadašnjem, verujem da bih to i kupio. Ovako, izbor oko motora (meni) realno i nije postojao, jer 99% kilometraže pravim van grada, pa mi mnogo ne znače ni hibrid a ni CVT uz 1,5T. Ali, ko pravi i dosta kilometara po gradu, taj može biti u dilemi.
(CVT ili MT, 19. jun 2021 11:49)
Pa... razlicito je stosta sa tim novim 1.5 turbom. U pravu si za potrosnju, ali automatik zato isporucuje vise konjskih snaga (173 vs 193) i jaci obrtni momenat (220 vs 243), a vozilo je i teze za 20ak kg sa automatikom. Bas to sto si rekao - za gradsku voznju ne bih menjao CVT ni za sta.
(Pogan, 19. jun 2021 16:19)
sve je kako kažeš
(CVT ili MT, 19. jun 2021 21:39)
Najbolji menjač je ovaj treći DCT kod Nissana to je nešto kao korejski DSG i zaista je brz i štedi. CVT više troši od manuelnog po gradu zbog konstrukcije jer “vrti u prazno” da stvori kontinualna osecaj. CVT mom stilu divljanja uopšte ne odgovara dok sam klasičnim AT od Aisina i ZFa vrlo vrlo zadovoljan. Naravno najviše bih voleo novi DSG.
(Redster, 20. jun 2021 09:05)
Sa novom carinom pošto više nije iz UE (Velika Britanija) nije više tako dobra kupovina... Osnovni model biće oko 25000 eur
(dusko, 22. jun 2021 12:04)
Kakav covek uze da mi pise sta ja da uporedjujem :D Pa pitam za ovaj auto ovo ostalo sam naveo zato sto mi se svidjaju ti automobili, mogu da poredim RAV4 i Volvo FH16 kamion to je moja stvar...
Ostalim ljudima hvala na odgovoru.
(Beste, 18. jun 2021 12:40)
"Za početak, Qashqai više neće biti dostupan sa dizel motorom"
95% srba je kliknulo na X i pomislilo: neće se ovo uopšte prodavati.
(ko tebe dimom ti njega (vrelom) jaretinom, jer, budimo ljudi iako smo srbi, 18. jun 2021 09:56)
Pa pitam za ovaj auto ovo ostalo sam naveo zato sto mi se svidjaju ti automobili, mogu da poredim RAV4 i Volvo FH16 kamion to je moja stvar...
(Beste, 18. jun 2021 12:40)
Kakvo pitanje, takav odgovor...
Da ne pricam kako si genijalno zamislio da na osnovu citanja subjektivnih iskustava nepoznatih ljudi (u zemlji gde gotovo izvesno niko nije vozio, a kamoli posedovao vise od 1 navedenog modela za zivota) dodjes do nekog zakljucka sta ces da odaberes od 3 navedena koji ti se dopadaju?
Odmah je jasno da si veoma inteligentan tip.
(Pogan, 18. jun 2021 15:50)
Ima li neko model stariji nekih 5-7 godina, ako moze ukratko da napise iskustvo? Planiram da menjam kola i gledam taj auto/model, Toyotu RAV4 ili Hondu CRV.
A bilo bi zanimljivo i rešenje sa ugradnim (demontažnim) sus motorom "u gepeku", nešto kao sa agregatom za gradilišnu struju, koje bi moglo biti ponuđeno i za klasične EV, kao naknadna dogradnja koja bi se mogla izvaditi ako bi se vozilo kretalo samo u gradu, ili ako vlasnik ima potrebe za takvim agregatom npr. za muziku za svadbe ili za navodnjavanje bunarskom vodom
(EURO 2021 a ne EURO 2020, 18. jun 2021 10:23)
Ima li neko model stariji nekih 5-7 godina, ako moze ukratko da napise iskustvo? Planiram da menjam kola i gledam taj auto/model, Toyotu RAV4 ili Hondu CRV.
Hvala unapred.
(Beste, 18. jun 2021 09:55)
Za pocetak, RAV4 i CRV nisu uopste u istoj kategoriji kao Qashqai jer su duzi automobili za 30ak cm i to stvara ogromnu razliku kako u komforu na zadnjoj klupi, tako i u prostoru prtljaznika, itd. Najprostije receno, Qashqai ti je kao nabudzeni hechbek na steroidima. Ako vec oces Nissanov produkt iz te kategorije, to je Xtrail. Dakle, za pocetak suzi izbor prema parametru velicine vozila, ali odgovori sebi i na neka druga pitanja. Npr ko ce se voziti u tim kolima, koliko dece, gde ce se voziti auto (ekonomija i snaga motora, mozda offroad karakteristike), koliko ti je bitan infotainment i sta od njega ocekujes, dal ces novo ili polovno vozilo... i jos bar 20 drugih pitanja na koja treba da odgovoris pre nego sto se upustis u uporedjivanje modela, da ne bi poredio babe i zabe.
(Pogan, 18. jun 2021 11:23)
@Beste
Kao sto rece neko od komentatora, QQ nije ista kategorija kao CRV i Rav4. Drugo, QQ 2014-2015 je jeftiniji od CRV i Rav4 (pricam o kolima kupljenim u Srb) pa nije ni u istom cenovnom rangu.
Ja vozim QQ 2014 1.6 dizel i za pare koje sam ga uzeo (14k eur) nisam mogao da kupim dobar CRV sa istom opremom.
Takođe, opet isto kao što neko napisa, QQ je podignuti hatchback, ja bih rekao kao golf klasa, tj u ovom slucaju kao izdignuti Nissan pulsar.
Sto se tice samog auta, skroz ok, relativno kratak a izdignut, za bgd odlican. Mesta ima napred, nazad ne toliko. Supruga, ja i dvoje klinaca ispod 3 godine taman, ali sa Thuleom na krovu, bez njega bi bio problem. Upravljivost onako, nista specijalno ( pogotovo ako uporedim sa hondom civic koju sam pre vozio), potrosnja korektna, oko 8 dizela po bgd guzvama, oko 7 auto put pri 150, a magistrala oko 5. Nisam imao nikakav kvar, vozim ga 25k, kupio ga sa 65k. Drugi paket opreme + neki dodaci iz treceg paketa. Infotejment je blagi uzas i time bas nisam zadovoljan. Ostalo koliko para toliko muzike. recimo ocena 8.5 od 10. I ja sam hteo dobar xc60 ili CRV da kupim ali za 15k pre godinu ipo, sa toliko opreme i da je presao manje od 100k nije bilo sanse da se nadje, pa sam zavrsio na QQ. Generalno se ne zalim, ok je to auto skroz, mada sad opet merkam neki CRV do 20k.-
(trangefranfe, 18. jun 2021 13:19)
Beste, 18. jun 2021 09:55
Vozio Crv 2.0 benzin 2015
qq 1.5dci
a sad karoq 1.5 tsi dsg
Honda obilje prostora napred, pozadi i u gepeku, mana trom motor, za penzionersku voznju extra. Potrosnja 8.5lit.
qq solidan allround manje mesta pozadi i jos manje u gepeku. 5.5lit
Karoq za sad, 6 meseci, odlican, gepek dobar, normalan rez. tocak, pozadi malo manje mesta ali za sve osim kosarkasa ima mesta. 7.5lit
za sad extra zadovoljan. Sirina unutrasnjosti kod honde najbolja.
(bojan, 18. jun 2021 16:52)
Secam se kad je BMW predstavio 1 model sa ovim ekranom na tabli da su mnogi to osporavali, danas svi koriste isto to, svaki proizvodjac ima elran po sredini table..
Nije los QQ misim da je do sad ovo najbolja verzija.
(SRB Über Alles, 18. jun 2021 11:27)
Burazer je imao model 2014, 1.2 turbo benzinac, kupljen nov u salonu. E sad auto je solidan, mesta za vozaca i suvozaca dovoljno. Nedostaje malo mesta za glavu zbog panorama krova. Zadnja klupa je poprilicno skucena za osobe preko 190cm, gepek veoma skroman za tu klasu. Veselo je vozen 4 godine a onda katastrofa, na 1.2T motoru su popucale karike i napravile haos :( To je generalno bila mana prvih serija tih benzinskih turbo motora, cuo sam da su 1.5 DCI skroz druga prica ali samo sa manuelnim menjacem.
(abc, 18. jun 2021 11:04)
taj 1,2 turbo je opšte poznat po teškim problemima i havarijama od prvog do poslednjeg. i meni se to sa njim desilo a nov kupio.
(bivsi vlasnik, 18. jun 2021 14:54)
"na 1.2T motoru su popucale karike i napravile haos"
(abc, 18. jun 2021 11:04)
"Le Figaro: Nekoliko stotina hiljada Renaultovih motora je očajne izrade
Motor koji je problematičan je ugrađivan u brojne modele marki Renault, Dacia i Nissan. Fancuska agencija za zaštitu potrošača upozorava na defekte na motorima koje je proizveo Renault a koji su ugrađeni na najmanje 400.000 vozila navedenih marki, prodatih samo u Francuskoj, dok ih u Evropi ima više od 600.000. Radi se o motorima 1.2 TCe i 1.2 DIG-t Euro 5 tipa H5, koji se nalaze pod haubama brojnih modela alijanse: Clio, Captur, Mégane, Kadjar, Duster, Lodgy, Dokker, Qashqai, Juke i Pulsar.
Prema podacima koje je izneo UFC-Que Choisir, motori o kojima se radi su proizvedeni u intervalu od kraja 2012. do sredine 2016. godine...UFC Que Choisir procenjuje da bi trošak popravke motora mogao dostići ukupnu cifru od skoro 10 hiljada evra po vozilu.
Prema navodima koje je izneo francuski Le Monde, oko 160.000 motora je prodato u Francuskoj i u Evropi, dok poverljivi dokument, koji je štampan na memorandumu Renaulta, govori o nekih 600 hiljada potencijalnih problema iz 2015. godine...pod sumnju dovodi i jedinice koje bi trebalo da zadovoljavaju Euro 6 normativ, a u tom slučaju broj sumnjivih vozila raste na 1,3 miliona.. ."
(pisalo je dosta o tome, 18. jun 2021 14:34)
Ima li neko model stariji nekih 5-7 godina, ako moze ukratko da napise iskustvo? Planiram da menjam kola i gledam taj auto/model, Toyotu RAV4 ili Hondu CRV.
Hvala unapred.
(Beste, 18. jun 2021 09:55)
Burazer je imao model 2014, 1.2 turbo benzinac, kupljen nov u salonu. E sad auto je solidan, mesta za vozaca i suvozaca dovoljno. Nedostaje malo mesta za glavu zbog panorama krova. Zadnja klupa je poprilicno skucena za osobe preko 190cm, gepek veoma skroman za tu klasu. Veselo je vozen 4 godine a onda katastrofa, na 1.2T motoru su popucale karike i napravile haos :( To je generalno bila mana prvih serija tih benzinskih turbo motora, cuo sam da su 1.5 DCI skroz druga prica ali samo sa manuelnim menjacem.
(abc, 18. jun 2021 11:04)
Imam pomenuti auto (sa 2.0 benzincem, cvt) i mogu da kazem da je u cistoj gradskoj voznji po Bg-u potrosnja 13.5l lagano i to bez ikakvog divljanja. Sa manuelnim menjacem moze samo da bude jos gora cifra. I upravo to mu je najveca mana. Ali to je od njega i ocekivano i meni nije bilo faktor jer ne pravim ne znam kakvu godisnju kilometrazu, ali da pravim - dobro bih se zamislio pre kupovine. Evo sa displeja od poslednjeg reseta u "kombinovanoj" voznji gde sam vozio ibarskom magistralom 85-90% ukupne kilometraze (oko 500km), a 10-15% vrzmanje po gradu, potrosnja je 9.6l. Ko sto rekoh, jedino da vozis 95% kilometraze autoputem da bi te prosek izasao na 8.5l.
(Pogan, 19. jun 2021 01:29)
Ne znam kako je kod tog prethodnog crv-a sa 2,0, ali ako pogledaš specifikacije za sadašnji sa 1,5T, on u gradskoj vožnji sa 6MT ima deklarisanu skoro dva litra manju potrošnju od onog sa CVT (pri čemu je CVT nesporno najprijatnija vrsta AT-a za gradsku vožnju jer nema bilo kakvo cimanje).
Za taj prethodni cr-v mislim da je najbolja varijanta 1,6 dizel od 160 ks sa ZF-ovim 9-stepenim AT-om. Ima ih na oglasima za korektne pare, a nisam uočio da se iko na njih žali.
Da su mogli taj motor i menjač i u sadašnjem, verujem da bih to i kupio. Ovako, izbor oko motora (meni) realno i nije postojao, jer 99% kilometraže pravim van grada, pa mi mnogo ne znače ni hibrid a ni CVT uz 1,5T. Ali, ko pravi i dosta kilometara po gradu, taj može biti u dilemi.
(CVT ili MT, 19. jun 2021 11:49)
@Beste: ima ga moj brat, 3-4 godine star (Kaškai, ne brat), dizel od 130ks. Vrlo je zadovoljan performansama, potrošnjom, ponašanjem u vožnji (on ga baš ne štedi, ali ga redovno servisira, sve po propisima). Jedino što je malo manji pozadi i gepek mu je prilično mali za spoljne gabarite, tako da za duža putovanja sa porodicom koristi krovni kofer. Malo se razočarao što ovaj novi nema više dizele, tako da ostaje na ovom do daljeg.
(dzigi, 18. jun 2021 11:03)
Ovaj poslednji je najbolji (e power hybrid). Jedino, što je i najskuplji.
*
Mazda ima slično rešenje ali sa Vankel (rotacionim) motorom. Taj motor ima svega oko 350 kubika i bolji stepen iskorišćenja benzina i manju masu i volumen (veličinu) motora, ali je skuplji.
*
BMW je slično imao u I3 (R) ali su to rešenje napustili.
*
Verujem da će Nissan sve prevazići.
(EURO 2021 a ne EURO 2020, 18. jun 2021 10:15)
Potrosnja je 8.5l mozda u slobodnom padu sa zgrade. Ili lozis da si ikada vozio taj model, ili si ga vozio 99% vremena autoputem, nema trece. Imam pomenuti auto (sa 2.0 benzincem, cvt) i mogu da kazem da je u cistoj gradskoj voznji po Bg-u potrosnja 13.5l lagano i to bez ikakvog divljanja. Sa manuelnim menjacem moze samo da bude jos gora cifra. I upravo to mu je najveca mana. Ali to je od njega i ocekivano i meni nije bilo faktor jer ne pravim ne znam kakvu godisnju kilometrazu, ali da pravim - dobro bih se zamislio pre kupovine.
Evo sa displeja od poslednjeg reseta u "kombinovanoj" voznji gde sam vozio ibarskom magistralom 85-90% ukupne kilometraze (oko 500km), a 10-15% vrzmanje po gradu, potrosnja je 9.6l. Ko sto rekoh, jedino da vozis 95% kilometraze autoputem da bi te prosek izasao na 8.5l.
(Pogan, 19. jun 2021 01:29)
sve je kako kažeš
(CVT ili MT, 19. jun 2021 21:39)
Najbolji menjač je ovaj treći DCT kod Nissana to je nešto kao korejski DSG i zaista je brz i štedi. CVT više troši od manuelnog po gradu zbog konstrukcije jer “vrti u prazno” da stvori kontinualna osecaj. CVT mom stilu divljanja uopšte ne odgovara dok sam klasičnim AT od Aisina i ZFa vrlo vrlo zadovoljan. Naravno najviše bih voleo novi DSG.
(Redster, 20. jun 2021 09:05)
Pa... razlicito je stosta sa tim novim 1.5 turbom. U pravu si za potrosnju, ali automatik zato isporucuje vise konjskih snaga (173 vs 193) i jaci obrtni momenat (220 vs 243), a vozilo je i teze za 20ak kg sa automatikom. Bas to sto si rekao - za gradsku voznju ne bih menjao CVT ni za sta.
(Pogan, 19. jun 2021 16:19)
Sa novom carinom pošto više nije iz UE (Velika Britanija) nije više tako dobra kupovina... Osnovni model biće oko 25000 eur
(dusko, 22. jun 2021 12:04)
Kad gledam motore, vjerovatno da su odlični, međutim ovo ce biti papreno skupo... šteta za dizele dci, vrhunski, a bili bi sigurno dosta povoljniji od ovih blagih hibrida....
(dads, 18. jun 2021 13:29)
Malo sofisticiranije izgleda nego prethodnik. Instrument tabla - čini mi se da je sve na svome mestu. Još samo cene da izbace pa da pričamo o kupovini...
(Sun ce, 18. jun 2021 10:46)