Test: Mercedes GLC 220d 4MATIC

Posle skoro četiri godine na tržištu, Mercedes je redizajnirao GLC. Po tehničkim rešenjima se ne razlikuje od najnovijih modela, ali ni kada su u pitanju komfor i luksuz.

Pošaljite komentar
  1. Dizel? Ne hvala.
    (Andja, 3. jul 2021 01:58)

    # Link komentara

  2. @Кинг Џорџ трећи:

    "...MB je ozbiljno bolji u istoj klasi a to je GLE..."

    Koja je to klasa, ko je bolji od koga ili sta od cega?
    (Guliver, 30. jun 2021 22:21)

    # Link komentara

  3. Sa 15cm odstojanja od tla, nije to ni SUV a kamoli offroad.. no to ne pise u tekstu.
    (dz0, 23. jun 2021 11:40)

    # Link komentara

  4. i dalje se mesaju termini terenac, suv, krosover...jednostavno ljudi kupe jedno a tripuju da imaju drugo..odkud znam zasto..inace u ovoj klasi meni je Volvo XC60 facelift za 2022 sa Google infoteinment-om naj SUV!!!
    (zikapn, 21. jun 2021 16:45)

    # Link komentara

  5. Vozim prethodni Glc benzinac i mnogo vise da preporucujem nego dizelasa na koga se srbi pale ko sibice. Mnogo brzi, ne znas da ima motor, i da - jeftiniji. Osnovna oprema meni dovoljna, uklj i tempomat, menjac i na volanu, unutra apsolutna tisina. Trosi 7-8 litara otvorenom oko 10 po gradu. Sta ne valja? Softver zbog koga i povlace kola po USA. Nicim izazvan je dugo otvarao jedna zadnja vrata usred voznje i to se popravilo sa desetak servisa brave i kompjutera. Inace mehanicki savrsen auto pogotovo za srpske puteve, meksi od X3, kvalitetniji i brzi od q5 ,pogotovo ako trazite prostran sportski auto da ide do 100 oko 7s.
    (Prabody, 20. jun 2021 09:57)

    # Link komentara

  6. Mora da se jasno definise termin off-road. Bez jasne terminologije ima suvise razlicitih interpretacija i samim tim mnogo nesporazuma.

    Ali isto tako treba dobro razumeti kako funkcionisu AWD/4WD sistemi, kako su kagetorisani (full time, part time/automatic) i kakve su im vozne karakteristike, cemu sluze, kakve su im prednosti i mane.

    Mnogo lupetanja sam procitao u ovim komentarima. Malo obrazovanja ne bi skodilo.
    (IG, 14. jun 2021 22:27)

    # Link komentara

  7. Ne sumnjam da je dobar ,kvalitetan i svasta nesto. Ali ovaj nakaceni tablet mi toliko kvari opsti utisak ,pa valjda su mogli da ga ukomponuju u centralnu konzolu ,ili ja ocekuje previse ?
    (profesor, 14. jun 2021 21:02)

    # Link komentara

  8. SUV sigurno nije za offroad vožnju. Piše i u uputstvu. On je za fine puteve.

    Za one koji se lože da su mnogo opasni momci koji su kupili "najveći džip", kako reče jedan preponosni vlasnik citroena C5 aircross l.

    Malo je danas terenaca, a treba i na njima poraditi.
    (boris, 14. jun 2021 16:48)

    # Link komentara

  9. @boris:

    Pa hoćeš li nam kažeš čemu služe...
    (IG, 14. jun 2021 03:56)

    # Link komentara

  10. @AA Ovo je SUV a ne terenac. Dokle više da mešate te pojmove.

    Da, imam GLK i Land Cruisera. Zna se čemu koji služi.
    (boris, 13. jun 2021 18:34)

    # Link komentara

  11. @Кинг Џорџ трећи

    Vozim XC90 nesto duze od 3 mjeseca (B5, sva dodatna oprema osim panorama krova i klime za treci red sjedista), i slazem se da je infotainment sistem mnogo losiji od BMWa. Navigacija je jako spora i prilicno neintuitivna, softwer ima jos problema iako je model vec 7 godina na trzistu, head-up display po meni ne prikazuje dovoljno informacija...

    Sto se tice komfora, u X5 sam 10 minuta pokusavao da nadjem udobnu poziciju (komfort sjedista sa elektricnim podesavanje i masazom), na kraju sam jednostavno izasao iz automobila. U X3 koji je stajao pored sam se smjestio za 2-3 minuta (iako je imao obicna sjedista sa elektricnim podesavanjem). U XC90 je sve trajalo krace od minut - XC 90 jednostavno nudi mnogo vise prostora u kabini, sto neko sa 195cm visine moze odmah da primjeti. Ovo je bio glavni razlog zasto sam uzeo XC90.

    Kataloske cijene su slicne, ali za Volvo mogu da se dobiju prilicno veci popusti (recimo lizing rata za XC90 je bila skoro 40% niza nego za X5 slicne kataloske cijene i opreme).

    XC90 mi trenutno "radi posao", da li cu za tri godine opet da uzmem Volvo, BMW ili nesto trece (GLE/GLC mozda udju u uzi izbor) ne znam. BMW po meni ima ubjedljivo najbolji kokpit, kad sjedim za volanom (uz udobna sjedista) to mi je nabitnije. Sa druge strane, dok god su klinci mali kola sa vise prostora jednostavno imaju prednost. Osim toga, XC90 mogu da ostavim otkljucan na ulici i niko ga nece pogledati, za X5 nisam bas siguran (cak i u Minhenu :-)
    (tko leti vrijedi, 13. jun 2021 00:49)

    # Link komentara

  12. @ tko leti vrijedi

    Skoro...

    Volvo je odličan ali po meni, nije u istoj ravni (iako bi oni hteli) sa MB i ostalima.
    Zašto to kažem?
    Imam direktno priliku da vozim XC90 T6 inscription od Januara, uzet na probni lizing za potrebe posla.

    Odličan je auto ali pošto privatno imam X5 u ful opremi, Volvo je za 10% slabiji, počev od slabijeg 2.0 motora koji guraju u sve modele maltene, samo kompjuterski nameste snagu. Takođe infotejment sistem je iz nivoa gde je X5 bio 2012 godine. Spor.

    Udobnost je za dlaku lošija od X5.
    Ali, auto uopšte nije loš. Nekako te osvaja na duge staze i tiho. Da su im realne cene oko 10ak procenata manje od BMW u istoj klasi, ne bih imao ništa protiv, ovako oni su u ful opremi maltene skuplji od BMW-a a materijali i sve je malo ispod kvaliteta nemaca.
    MB je ozbiljno bolji u istoj klasi a to je GLE.


    Imao sam velika očekivanja ali eto.
    (Кинг Џорџ трећи, 12. jun 2021 14:53)

    # Link komentara

  13. Što se tiče ovih SUV vozilica, meni je nekako naj naj LR Discovery (ne Sport). Za bolje nisam. :)
    (supa, 12. jun 2021 12:42)

    # Link komentara

  14. U ovoj klasi jedini se neće u prvom snegu i blatu zaglaviti Discovery sport. Inače jako lep suv je glc.
    (AA, 12. jun 2021 09:21)

    # Link komentara

  15. Kako su krenuli da proredjuju brojeve po obodu brzinomera bilo je 20..40..60..80
    sad su uveli 60..100..140..180, jos malo pa ce ostati 0..100..200 pa vi narode lupajte glavim koliko vozite kad vam kazaljka negde zaluta, a nigde broja. Cemu to silno glupiranje kod dosta proizvodjaca sa instrumentima?
    (Milan, 11. jun 2021 21:22)

    Moj Peugeot 208 ima u sredini brzinomera i veliki digitalni pokazivač brzine tako da se može videti trenutna brzina u km/h. Podeoci kod kazaljke su na 20 km/h a digitalni naravno pokazuje na svaki 1 km/h.
    Ne znam da li je tako kod ovog Mercedesa i drugih novijih vozila tj. da imaju i kazaljku i digitalni pokazivač.
    (Z.Dj., 12. jun 2021 08:51)

    # Link komentara

  16. Kako su krenuli da proredjuju brojeve po obodu brzinomera bilo je 20..40..60..80
    sad su uveli 60..100..140..180, jos malo pa ce ostati 0..100..200 pa vi narode lupajte glavim koliko vozite kad vam kazaljka negde zaluta, a nigde broja. Cemu to silno glupiranje kod dosta proizvodjaca sa instrumentima?
    (Milan, 11. jun 2021 21:22)
    ---…--

    A gle cuda, posred ekrana i digitalni pokazivac brzine, koji se podesavanjem moze napraviti da zauzme ceo centralni deo.
    (idi, 12. jun 2021 02:39)

    # Link komentara

  17. Zaključak većine ljudi koji su pročitali tekst: "Auuuu 48.600 evra za ovo?!?! Za te para mogu da kupim dve Škode Oktavije, ili tri Dacia Duster. Sa ovom cenovnom politikom. Mercedes će da propadne!"
    (Over And Out, 11. jun 2021 14:50)

    Nisi u pravu.
    Zakljucak vecine ljudi koji su procitali tekst je: 'Kamo srece da je ovo 48,000 nego nije ispod 70,000'. Konkretno, koliko god da se trudim da budem skroman, ja GLC ne mogu da konfiguriram na Mercedesovom CH sajtu da nije oko 80,000CHF a da lici na nesto 'premijum'.
    (DC, 12. jun 2021 01:49)

    # Link komentara

  18. @Кинг Џорџ трећи

    Za MB i Audi ne mogu ništa da kažem jer ih nisam vozio. Za X3 se slažem da nema ni 50% luksuza od X5 (nisu čak ubacili ni komfort sjedišta). Ali za Volvo nisi u pravu - XC60 ima skoro kompletnu dodatnu opremu iz XC90.
    (tko leti vrijedi, 12. jun 2021 01:00)

    # Link komentara

  19. Kad je Hjundai Tuson prebacio 40.000EUR ovaj Mercedes još mu dođe bagatela!!!
    (Dejan, 11. jun 2021 23:22)

    # Link komentara

  20. Kako su krenuli da proredjuju brojeve po obodu brzinomera bilo je 20..40..60..80
    sad su uveli 60..100..140..180, jos malo pa ce ostati 0..100..200 pa vi narode lupajte glavim koliko vozite kad vam kazaljka negde zaluta, a nigde broja. Cemu to silno glupiranje kod dosta proizvodjaca sa instrumentima?
    (Milan, 11. jun 2021 21:22)

    # Link komentara

  21. Probao juce. Gledam da zamenim 2011 GLK350 i GLC300 izgleda kao dobra opcija.
    Nedostaci: mali bunker (GLK je veci), inline4 nije bas sjajan motor. Sve ostalo je odlicno.
    Sto je interesantno, the Car Connection rejting za GLK je 8.2/10, GLC300/X3 7/10.
    (Jovan, 11. jun 2021 16:47)

    # Link komentara

  22. Demode.
    (o, 11. jun 2021 16:31)

    # Link komentara

  23. Ovaj auto je redizajniran pretprosle godine.Kanda malko kasnite.
    (Milorad, 11. jun 2021 16:26)

    # Link komentara

  24. Zasto se moji ko.entari cenzurisu jos gore
    Ne odobravaju kanda
    Nema ih
    Toluko o kvazi novunarstvu
    Slobodi govora
    (sonsi, 11. jun 2021 16:23)

    # Link komentara

  25. Zasto se moji ko.entari cenzurisu jos gore
    Ne odobravaju kanda
    Nema ih
    Toluko o kvazi novunarstvu
    Slobodi govora
    (sonsi, 11. jun 2021 16:22)

    # Link komentara

  26. Zaključak većine ljudi koji su pročitali tekst: "Auuuu 48.600 evra za ovo?!?! Za te para mogu da kupim dve Škode Oktavije, ili tri Dacia Duster. Sa ovom cenovnom politikom. Mercedes će da propadne!"
    (Over And Out, 11. jun 2021 14:50)

    Nisi u pravu.
    Dve oktavije 2,0 TSI 115 koje u u standardnoj opremi imaju i onaj običan tempomat koštaju 2 X 24.708. Tri ne možeš
    A možeš na oglasima da vidiš i da novi Duster 1,5 DCI prebacuje cenu od 20.000, pa sigurno ne možeš da kupiš baš tri Dustera za jednu ovu mečku.
    (činjenice, 11. jun 2021 16:08)

    # Link komentara

  27. Koliko je samo lep i originalan. Pogotovo kad vidim zadnje bocno staklo i C stub, e to je Mecka koja je Mecka
    (Pravedni, 11. jun 2021 15:01)

    # Link komentara

  28. Zaključak većine ljudi koji su pročitali tekst: "Auuuu 48.600 evra za ovo?!?! Za te para mogu da kupim dve Škode Oktavije, ili tri Dacia Duster. Sa ovom cenovnom politikom. Mercedes će da propadne!"
    (Over And Out, 11. jun 2021 14:50)

    # Link komentara

  29. Za 48k sigurno nema ni 19ke ni ovu koža/alkantara kombinaciju unutra.Hoćemo cenu klotare i testiranog primerka na svim testovima.
    (Vozač, 11. jun 2021 14:47)

    # Link komentara

  30. Odličan. Po kvalitetu je u klasi premijuma najbolji tj. X3, Q5 i Macan su tik iza njega po svemu.

    Autogefül kanal na you tube je radio pre par godina velike testove u jednom klipu od nekoliko sati. GLC, X3, Q5, Macan, XC60. Za dlaku ih je pobedio.

    Meni je jedan detalj tada upao u oči, Nemac koji je testirao kaže da Mercedes prenosi kvalitet iz više klase bez problema dok ostali i ne baš i znaju da štede na materijalima u ovoj klasi. Što znači u praksi da kvalitet svega iz GLE je i u GLC dok kvalitet iz X5 nije u X3, slično i sa ostalim brendovima.

    Ja sam prezadovoljan. Probao sam ga svuda. Od autobana do off road vožnje. Uzeh sa Air Matic paketom i voziš i kroz traktorske puteve po planinama u Srbiji.

    Pošto mi je prvi auto u porodici X5, i generalno sam jako zadovoljan jer sam nekoliko BMW- a promenio, nisam znao šta da očekujem a ono pun pogodak.
    (Кинг Џорџ трећи, 11. jun 2021 14:12)

    # Link komentara

  31. Dokle god moram autu sa glasovnim komandama da se obraćam na engleskom, nemačkom, francuskom, španskom, tj. jeziku koji se ne govori na tržištu na kome se taj automobil prodaje, ta opcija za mene ne postoji. Neko će reći “malo smo tržište, ne isplati im se”, pa realno ne isplati se ni meni da plaćam za nešto što ne radi u mojoj zemlji. I na tome treba insistirati… Isto kao i sa Netflix-om i sinhronizacijama filmova na srpski. Ako to mogu Madjari, možemo i mi, plus se time pokriva CG i BiH sigurno a vrv i Hrvatska tako da to nije samo jedna Srbija ali mi smo prihvatili da smo nevažni.
    (Giovanni, 11. jun 2021 13:40)

    # Link komentara

  32. @Kobaja Grande
    Puniš kod kuće na utičnici a voziš se za džabe??? Pa kako to misliš "džabe"? Jel ti komšija plaća struju? A ovamo kukamo da nam je skupa struja.. Ako je hibrid onda trošiš malo BENZINA ali dodatno trošiš struje. Ako je ful elektro onda trošiš struju (koju opet plaćaš kroz mesečni račun). Najinteresantniji su mi oni što kažu da im auto ide na struju i ne košta ih ništa! A odakle im struja? Pa koliko još troši kW/km, pa ako puni kod kuće da li ulazi u crvenu zonu, itd, itd,...
    (Ivan, 11. jun 2021 13:39)

    # Link komentara

  33. Vozim prethodni model. Nije los auto ali je nekako za zene. Malo mesta i sta znam. Nije mi nesto.
    (NT, 11. jun 2021 10:25)

    volim ove sto lazu da voze neki auto. pa sta si ga kupovao ako nema mesta, zenski je i nije nesto !?
    (m, 11. jun 2021 12:59)

    # Link komentara

  34. Ovaj sa testa je 70000 EUR al ajd sad... To je skoro pa 48000.
    (IQ85, 11. jun 2021 12:18)

    # Link komentara

  35. Sviđa mi se komandna tabla i prednji panel - moderno a nenapadno.
    (Sun ce, 11. jun 2021 11:32)

    # Link komentara

  36. Vozim prethodni model. Nije los auto ali je nekako za zene. Malo mesta i sta znam. Nije mi nesto.
    (NT, 11. jun 2021 10:25)

    # Link komentara

  37. Mnogo bolja opcija je GLC 300e, plugin hybrid. Mozes da ga punis kod kuce na uticnici, voznja skoro pa dzabe...a isti model.
    (Kobaja Grande, 11. jun 2021 09:38)

    # Link komentara

  38. Ako je ovaj sa testa 48.600 onda je to odlična kupovina. Ali nisam baš siguran. GLK je imao karakter u dizajnu za razliku od nasljednika.
    (kele®, 11. jun 2021 09:29)

    # Link komentara

  39. Tesla and Lucid like this. Vreme je da se planeta otarasi nemačke jedno-te-isto-na-hiljadu-načina auto industrije
    (Miki, 11. jun 2021 09:24)

    # Link komentara