Inače, zaboravih da pomenem konkretno ovaj model. Futuristički, drugačiji i verujem da će uživo biti još bolji. Jedino što me baš zanima jeste da li će i ona imati long wheel base verziju za SAD npr, i short wheel base za evropu pošto mi ova deluje baš kao ovo prvo što sam pomenuo. Malo mi je karavanasta ?
(Realan, 14. jun 2021 21:38)
Sve rugoba do rugobe vama stručnjacima. Rugoba RAV 4, eno pun ih grad, rugoba Tucson, za mesec dana će ih biti na svakom ćošku, rugoba Kia...
Kao što znamo o sportu uvek bolje od bilo kog selektora, tako očigledno znate sve bolje i od glavnih dizajnera koji rade u najvećim svetskim kompanijama.
Pistoje određeni trendovi koji se menjaju i koji će se tek menjati, sviđalo se to vama ili ne.
Znaju ti dizajneri šta će za dve tri godine koliko je otprilike projektovano da model živi (do facelifta) šta će oku biti dopadljivo.
Evo primera. Stari tucson 2020. god. mi je bio prelep auto odakle god da ga gledam.
Sad izađe novi onako izlomljen i futuristički...odjednom mi stari izgleda kao da je bio aktuelan pre 10 godina, a ne do pre mesec dana. Isti slućaj sa Tojotom RAV 4. Kad se pojavio...bože sačuvaj. Sad...skroz atraktivan onako kao da su ga sastavljali od tri različita automobila.
Poenta priče je da ti koji dizajniraju i prumaju pare za to, s razlogom primaju pare za to :)
(Realan, 14. jun 2021 21:35)
Svi dizu cene pitanje samo da li neki model odlazi ove ili sledece godine. Neko je napisao da je Mazda Cx5 jeftinija od novog Tuscona. To je mozda tacno ali samo dok je strari model Mazde u prodaji, cim stigne nova generacija bice i nove cene, da se ne brinete.
Novi Sportage dizajnerski prati Kia modele iz USA koji su tamo ultra popularni. Avangardan je nama u Evropi, a tamo gde im je bitno lici na Kia Tularide.
Licno mi se najvise svidjala 3. generacija (imam odlazecu 4. generaciju).
Niko jos uvek ne kupuje Kia zato sto je prelepa vec zato sto je pragmaticno resenje (best bay).
(C3, 13. jun 2021 20:37)
У чему тачно "КИА напредује из генерације у генерацију" осим у цени (евентуално квалитету материјала)? КИА/Хјундаи имају одличну сељачку стратегију, драстично дигнемо цене и аутоматски постајемо премијум. За њих једна информација: тако никад неће бити премијум. Улажите људи у моторе, мењаче, платформе, технологију.. и можда буде нешто од вас. То чини један производ пожељним за куповину. Мотор и мењач за купца су најбитнији део возила. Или би бар требало да буду. Ту КИА и Хјундаи још увек немају шта да траже међу конкуренцијом. Као ни по питању платформе. А тешко да се истичу и по технологији. Ко се навуче на дизајн, навук'о се. А гледе истог, сасвим је у праву неко ко је рекао да сваком новом генерацијом ови поништавају претходне. Примера ради, ценио ја или не њихове производе, и дан данас модели ВАГ групације од пре 20-ак година не изгледају застарело. И дан данас не бих имао ништа против да купим један Тигуан од пре десетак година, док бих за iX35 дебело морао да размислим. Мени је лично више ок дизајнерска политика "Немаца" него Кореје. Једино у чему се стварно истичу јесте тај сад већ секташки приступ лажног рекламирање према купцима. Није да други то не раде, само су ови докторирали. Све у свему, ја још увек према личним преференцијама не бих пазарио њихове производе ако баш не морам, или ако је баш повољно. И то је личан став. Свакако не очекујем да га ико са мном дели.
(F31, 11. jun 2021 04:27)
Sve se slažem.
(napokon neko razuman i objektivan, 11. jun 2021 20:17)
Naravno da razvijaju tehnologiju, motore i menjače Motori su im nepoderivi.Šta fali 1.7crdi,sada novi 1.6 crdi.Šta fali 1.6 tgdi 177ks turbo benzincu?Šta fali menjaču, i manuelnom i automatskom?
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 16:01)
Motori su im dobri ali ni jedan ne ide. Vozio sam se u Tucsonu 2.0d sa 184 ks, ide kao VW Tiguan 2.0 tdi sa 110.
(Ivan Horvat, 11. jun 2021 18:19)
Kia je ok a i cene su joj ranije bile ok.
Ako bude nesto vece povecanje cene tu je mnogo vise konkurencije.
(Biohazard, 10. jun 2021 09:44)
Nažalost svi su povećali cene.Gledam Tucsona, nabilu cenu katastrofa.Pogledam konkurenciju a za istu cenu nema pola opreme, motor neki 1.2 za kosačicu i sl.
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 16:08)
Najveći problem Kia i Hyundai vozila je to što prave prevelike skokove u dizajnu sa novim modelima te sa time obezvređuju dotadašnju generaciju vozila.
(Ivan Horvat, 10. jun 2021 17:48)
Zašto bih kupovao slične automibile?
Kada bi izbacili midel sa malim izmenama, kupio bih nešto drugo.Menjam automobile na 3 god.jer mi dosadi da se vozum u istim, a ne zato što ne valja.
Kupim golf 6,oa zatim 7 i kao da ništa nisam promenio.Zašto bih to radio?
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 16:04)
(F31, 11. jun 2021 04:27)
Naravno da razvijaju tehnologiju, motore i menjače Motori su im nepoderivi.Šta fali 1.7crdi,sada novi 1.6 crdi.Šta fali 1.6 tgdi 177ks turbo benzincu?Šta fali menjaču, i manuelnom i automatskom?
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 16:01)
Sportage za naše tržište neće imati ovakav enterijer.Cena će biti 5000evra veća nego sadašnji model.
Dok ga ne vidim uživo nemam komentar.Imao sam model iz 2016 god.koji mi se u startu nije svideo, a zatim postao dopadljiv.
Čekam ili ovaj Sportage ili ev.Tucson jer menjam auto sledeće godine.
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 08:54)
kaže čovek koji je kupio nov Sportage 2016 i posle 3-4 god ga zamenio za polovan Q5 2010. da je Q5 neuporedivo bolji auto...
(Kamila zec, 10. jun 2021 15:46)
@
Ahahaha,ma ajde, ahahahaha
Pa muka bi bila da nije bolji kada košta preko 75000evra.Ovo sam otprilike munuo cenu.
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 08:46)
2016 kupio 4.generaciju Sportagea. Sto se tice samog auta prezadovoljan. Nisam razumeo tada vlasnike 3..generacije sto su bili toliko razočarani menjanjem celokupnog izgleda kola ali sada ih u potpunosti razumem. Ovo je citroen, ovo vise nije kia.
(Cacanin, 11. jun 2021 07:25)
У чему тачно "КИА напредује из генерације у генерацију" осим у цени (евентуално квалитету материјала)? КИА/Хјундаи имају одличну сељачку стратегију, драстично дигнемо цене и аутоматски постајемо премијум. За њих једна информација: тако никад неће бити премијум. Улажите људи у моторе, мењаче, платформе, технологију.. и можда буде нешто од вас. То чини један производ пожељним за куповину. Мотор и мењач за купца су најбитнији део возила. Или би бар требало да буду. Ту КИА и Хјундаи још увек немају шта да траже међу конкуренцијом. Као ни по питању платформе. А тешко да се истичу и по технологији. Ко се навуче на дизајн, навук'о се. А гледе истог, сасвим је у праву неко ко је рекао да сваком новом генерацијом ови поништавају претходне. Примера ради, ценио ја или не њихове производе, и дан данас модели ВАГ групације од пре 20-ак година не изгледају застарело. И дан данас не бих имао ништа против да купим један Тигуан од пре десетак година, док бих за iX35 дебело морао да размислим. Мени је лично више ок дизајнерска политика "Немаца" него Кореје. Једино у чему се стварно истичу јесте тај сад већ секташки приступ лажног рекламирање према купцима. Није да други то не раде, само су ови докторирали. Све у свему, ја још увек према личним преференцијама не бих пазарио њихове производе ако баш не морам, или ако је баш повољно. И то је личан став. Свакако не очекујем да га ико са мном дели.
(F31, 11. jun 2021 04:27)
Meni se ovo 101% dopada...Spolja kao da je sa druge planete...Unutra jos bolji..Kvalitet sigurno odlican, pouzdan je, lep, neobican, udoban, verujem da nije veliki potrosac nafte i da je zabavan u voznji..
(SRBIN, 11. jun 2021 00:01)
Prošla generacija je imala originalan i ne prenapadan dizajn i kao original i kao redizajn i bila je baš odmerena.
I tucson je bio odličnog dizajna.
Tucson je najnovijom generacijom baš pretero, kia nešto manje ali prošli je bio skladniji.
(Iga, 10. jun 2021 19:55)
Najveći problem Kia i Hyundai vozila je to što prave prevelike skokove u dizajnu sa novim modelima te sa time obezvređuju dotadašnju generaciju vozila.
(Ivan Horvat, 10. jun 2021 17:48)
Kada je neki model baš uspešan i ima i dobar dizajn, kod naslednika vidjamo samo evoluciju dizajna prethodnika. Ne i revoluciju.
A kada pogledaš Tucson mk1 (2016-2021) u odnosu na prethodnika, iX-35 (2009-2015) ili mk2 Tucson u odnosu na mk1, to je prava revolucija.
I onda je normalno da iX-35 odavno izgleda potpuno zastarelo i bezvredno kao što je to sada i slučaj sa prethodnom generacijom Tucsona.
(logično, 10. jun 2021 19:29)
kaže čovek koji je kupio nov Sportage 2016 i posle 3-4 god ga zamenio za polovan Q5 2010. da je Q5 neuporedivo bolji auto...
(Kamila zec, 10. jun 2021 15:46)
@
Da li covek zna koliko je novi Q5 skuplji od novog sportage-a? Odnos cene i kvaliteta ova dva vozila je sasvim uporediv, svaki u svojoj cenovnoj kategoriji.
(Zoran, 10. jun 2021 18:31)
Najveći problem Kia i Hyundai vozila je to što prave prevelike skokove u dizajnu sa novim modelima te sa time obezvređuju dotadašnju generaciju vozila.
(Ivan Horvat, 10. jun 2021 17:48)
@Žorž
Nisi ti ni video tu novu Kiu,neko ko ode i kupi takva nova kola ne piše ovde na portalu te glupe dečije komentare o raspalom Nemcu.Ti znaš ko šta vozi i ko šta komentariše,vozi svog raspalog Talijana i ne troluj ovde bzv.
(ciga, 10. jun 2021 17:27)
Šteta, bio je lep auto, zaista sam razmišljao da probam još jednom da ga kupim. Prvi put sam odustao zbog opšte poznate ,,poslovnosti". Šteta što dobra kola prodaju loši ljudi.
(Vozač, 10. jun 2021 16:54)
Искрено мени изгледа као неки генерични аутомобил из нискобуџетног научног фантастичног филма чија радња се дешава у блиској будућности. Није лоше, али може то боље.
Што се тиче ентеријера види се да су вукли инпирацију из Штутгарта и Минхена.
Стоји чињеница да је свака следећа генерација корејских аутомобила поузданија од предходне. Мало каскају за Јапаном, али су прихватили њихову филозофију да квалитет и нормалне цене продају аутомобиле. Нека Немцима престиж.
(Иван, 10. jun 2021 16:05)
imam Nov Kia sportage kupljen pre par meseci blek dizajn. pre toga sam imao prethodni model 2014 god. zameni staro za novo. i to osnovni benzinski motor 1.6 gdi. nikad stao nikad se pokvario. samo redovan servis. auto nije za trku , malo je trom, ali auto sam kupio da uzivam i njemu da idem na vikende letovanja putovanja ne za trku. Ovaj Nov model ima opremu koja je i vise nego sto treba prosecnom vozacu, ( koji prelazi do 15 000 km godisnje.) Doduse za grad imamo jedan manji auto.za auto imam samo reci uvale. Ovaj dolazeci model ne sviđa mi se pred ja maska
(vlasnik, 10. jun 2021 16:04)
kaže čovek koji je kupio nov Sportage 2016 i posle 3-4 god ga zamenio za polovan Q5 2010. da je Q5 neuporedivo bolji auto...
(Kamila zec, 10. jun 2021 15:46)
Izgleda duži i niži od prethodnika, i kao da je u pokretu (fluidan). Takođe mi se čini da su smanjili visinu bočnih stakala. Unutra mi malo smeta ova teget (plava) boja. Možda je moglo da se nađe neko bolje rešenje za to. Takođe, maska sa ovim bumerang svetlima podseća na Mitsubishi modele. Inače rekao bih na kraju da su odradili veoma smeo dizajn.
(Sun ce, 10. jun 2021 14:59)
pogledajte video nove Kie Sportage ovdje [link]/. Meni isprva prosječna prednja maska na ovoj tamnoj verziji čini se odlična, čak bi rekao fenomenalna. Kao na nekim skicama dosada, čini se da dizajn novih auta ide u pomalo futurističkom smjeru, što mi se počelo sviđati (Tucson isto ima odličan dizajn).
(Domagoj, 10. jun 2021 14:56)
док је био значајно јефтинији од свих Јапанаца имао је свој смисао а сада неће бити много људи који ће по цени једне Тојоте да купе Киа Спортиџ
(ја сигурно не, 10. jun 2021 14:47)
I cena oko 30.000.
Ne znam, Hyundai i Kia su ok automobili, ali Tucson je kostao 16000 (stari model), a sad krece od 25000 ?!? Sto je najgore, vec sam video par po gradu, znaci prodaje se. Ej bre, pa Jaguar e-pace je kod nas (doduse na popustu) 30000 evra, bar da kazes da vozis egzotican automobil(za srpske pojmove). Mazda CX5 je 24000, tako opremljen tucson 29000 ? Jednostavno mi ne ide u glavu takva politika cena. A opet ako gledam Skodu, u zapadnoj evropi je Skoda uvek bila jeftinija od slicnog VW ili Seat-a, a kod nas je skuplja od Seat-a, a vrlo blizu VW, pa im opet nije smetalo da imaju dobru prodaju.
(sava, 10. jun 2021 14:45)
Oni stvarno imaju zaposlene dizajnere, od kojih se očekuje da novi model stvarno izgleda drugačije od predhodnog.
(Mrki, 10. jun 2021 11:09)
svaka budala može da napravi auto koji izgleda drugačije od prethodnika. ali jedan od hiljadu može da napravi lepši auto od prethodnika. znaš, nije poenta da bude drugačiji, poenta je da bude - LEPŠE.
šta se dešava sa ovom hyundai grupom, nemam pojma. pre 4-5 godina su dostigli vrhunac, ovo sada izgleda ko da deca u vrtiću nešto crtaju. i to ti kažem kao njihov kupac.
(ko tebe dimom ti njega (vrelom) jaretinom, jer, budimo ljudi iako smo srbi, 10. jun 2021 14:42)
Ok izgleda, uobicajeno za tu klasu. Malo maska neobicnija, ali nista strasno. Ako je cena prihvatljiva, nemam nista protiv. Najbitniji su motori i unutrasnjost, a izgled ide usput.
(Che, 10. jun 2021 14:25)
Ovaj dizajn nije avantgardan, nije smeo, samo je ružan. Po meni korak unazad. Inače baš šteta, pravili su dopadljive automobile.
(xxyyzz, 10. jun 2021 13:57)
Meni je jako zanimljivo kako je komentatorima na b92 svaki skup auto diskutabilnog dizajna - rugoba, a ove pristupačne rubice su im kao OK jer ima šanse da ga jednom i voze. Meni je ovo užas od dizajna, kao da je neko “zašio oči autu” za onim LED linijama. Bezooki Džek. Smelo jeste, ali je dozlaboga ružno.
(Giovanni, 10. jun 2021 13:28)
Kia uvoznik u Srbiji ima cudnu politiku, reklamiraju maltene damping cene novih vozila i to promotivni period im traje pola godine, tipa Sportage za 17900€ dizel. Dodjete tamo i onda kazu to je bilo samo za ogranicenu kolicinu vozila (verovatno 3 komada) ali imamo u najavi isto to samo malo bolji motor manje zagadjuje, i lajsna na vratima ali nije 17900€ vec taj je 23 500€. E ovo sam ja kod njih doziveo dva puta, ljudi se definitivno bave prevarom i obmanjivanjem, oni reklamiraju kola kojih nema i kad dodjete tamo onda Vas odokativno na licu mesta merkaju i ocenjuju Vase platezne i logicke mogucnosti nebi li Vas prevarili. Sve to traje pola sata sat i na kraju Vam dolaze sa cenom kao da su ljudi debili, ej ista kola koja reklamiraju po pola godine 5 000€ skuplje. Njih je trzisna inspekcija davno trebala da zatvori.
Inace Kia kao automobil zavredjuje paznju ali i drugoga uvoznika.
(Boki, 10. jun 2021 13:18)
@Silvester
Na osnovu čega misliš da on vozi taj BMW sa 200k, jel svakom pod moranje da mu se sviđa dizajn ove Kie? Ako ti je bzv, voziš Golf 2 ili raspalog Nemca sve argumenti moj do mojeg. Tebi je lepa i to znači da mora svima biti?
(mile ®, 10. jun 2021 13:08)
@Mrki
Da li taj Vagen ima problema zbog toga, ne ide im prodaja ili šta već? Isti taj Vagen za 10g izgleda skladno, a ovi što si nabrojao liče na cirkus. No, tvoje pare tvoj izbor.
(ciga, 10. jun 2021 13:04)
Vozim Sportidž i lep mi je i ovaj novi.Klasa iznad svega barem.Savrsenstvo.
Ali kada vidim da novu Tuson sa mojim 1,6 turbo sada ima u salonima i za preko 36,37 hiljada ja sam u šoku jer za te pare može da su kupi šta se hoće. Ja sam Kiu uzeo samo jer sam tada bio bez para za bolje i skuplje.
(Zeljo, 10. jun 2021 13:01)
Najsmjesniji su komentari osoba koji uglavnom voze "njemce" stare po 20 godina,i pređenih više od pola miliona kilometara ,kako kritikuju Južnokorejska auta u koja nikad nisu ni sjeli,a kamoli vozili.Kao ,Južna koreja,a svako drugi od njih tipka poruke sa južnokorejskog Samsung-a ??
Limarije Kie,Hjundai-a izrađuju najveći proizvođači te vrste celika i lima u svijetu.Ali ,ipak Južna Koreja je to,a ne Švabija???
Kompleksi.Vozim novu Kiu Sportage, godinu dana stara,prešao sam preko 25 000 km,i to najslabiji benzinac 132 gdi.Nikad me izdao nije,udoban,komforan,porodičan auto.Nije to auto za trke "od semafora do semafora",ali za 24 000 €,u top opremi spolja i iznutra, nisam mogao bolje proći.Preporuka za sve!
(Žorž, 10. jun 2021 12:51)
Vozim odlazecu generaciju i svidja mi se novi sportage. Kada stigne redizajn prednjeg dela verovatno cu pozeleti da vozim i njega. Do tada ce mozda i cena biti niza, novi modeli su uvek najskuplji neposredno nakon izlaska. Nisam pristalica potpuno digitalizovane instrument table bez i jednog fizickog dugmica ali sta da se radi. Novo doba diktira nove trendove. Ne verujem da ce se motorizacija razlikovati od novog tucsona. Videcemo kako izgleda uzivo kada stigne, steta sto od napred nije malo lepsi.
(Irelevant, 10. jun 2021 12:38)
Izgleda veoma zanimljivo, hrabro svakako. I dok drugi proizvodjači restilizuju i blago menjaju dizajn, korejci izgleda uvek idu all-in, pa kome se svidi - svidi.
Unutrašnjost je mesto gde mislim da korejci najviše rade u poslednje vreme, a ako bude približno kao na ovim slikama, Kia se jasno odvojila od Huynda-ija, i približila recimo jednoj Mazdi.
Samo bih još primetio, a možda mi se samo čini - u urbanom SUV svetu se dešava nekakva čudna evolucija. SUV siluetom više ne liče toliko na off-road vozila, nego više na MPV. Sportage nije toliko visok koliko je dugačak, a opet ima relativno fluidan prelaz izmedju segmenata... Na par fotki me zaista podseti na MPV.
(Reziel, 10. jun 2021 12:23)
Као професионални дизајнер поделио бих једно од основних правила - линија дизајна се радикално мења, на пример код новог модела аутомобила, искључиво ако претходна није задовољила очекивања. Ако се показала успешном на тржишту, онда се у следећој генерацији само модернизује. Ово је поједностављено, наравно, али је уједно и врло директан и јасан показатељ како је ко прошао са дизајном, без обзира на субјективан став или преференце.
(Istok, 10. jun 2021 12:23)
Gledaš neku curu s leđa. Visoka, utegnuta, lijepo obučena, prijatelj ti kaže da je iz dobre kuće. Ma savršeno. I onda se okrene kad ono oči gledaju u križ, zubi crni, nos ogroman.. takav je meni ovaj auto, dobar dok ga ne gledam sprijeda.
(Joko, 10. jun 2021 12:14)
Sve odlicno sem ove prednje maske i farova. Taj dio ne razumem. I nadam se da uzivo s boka nece izgledati ko Tucson koji izgleda ubi Boze kad se gleda sa strane
(GuGa, 10. jun 2021 11:44)
Ako gledam samo lim, nema velike razlike, zamenili su prednju masku i farove. Interesantno izgleda i lično smatram da mu mnogo bolje leže tamnije boje, jer na beloj izgleda kao da napred zjapi rupa u sred branika.
(Pera Realno, 10. jun 2021 11:43)
Ne izgleda ovo loše,makar meni ne izgleda.Ostaje da vidimo kako izgleda uživo i da li ima iznenađenja po pitanju motorizacije ali je verovatno potpuno ista kao kod Tucsona.Probaću kad stigne.
(batica, 10. jun 2021 10:52)
tamni izgleda super. Tradicionalno bi morao biti jeftiniji od tucsona pa da vidimo da li je to vise tako
(kiks, 10. jun 2021 09:29)
Benzinci kod Sportagea su skuplji bili nego Tucson a dizelaši jeftiniji.Kad god sam gledao bilo je tako.Možda se nešto promeni na zalasku modela, pre izlaska novog modela.
(Nebitan Lik, 10. jun 2021 10:48)
I KIA i Hyundai su napravili iskorak u ovoj klasi u odnosu na prethodni model. Naravno to je uticalo i na iskorak po pitanju cene.
Pitanje uvek ostaje još kako će ovaj model izgladiti u siromašnijim paketima opreme.
Kada dizajnerski pravac diktira ogroman centralni displej koji nije standard u svim nivoima opreme, onda obično u jeftinijim paketima dobijemo analogne instrumente i manji displej oivičene nekim ružnjikavim plastičnim ramom.
Naravno treba videti i slike modela sa manuelnim menjačem, kako je dizajnirana ta ručica, kako je ergonomski postavljena i sl.
Takođe, ja ne volim felne u ovim nekim kobinacijama black silver. volim klasične srebrne alu felne, pa treba i to videti kako će izgledati u jedtinijim paketima.
(Bane, 10. jun 2021 10:42)
Jeste brate u pravu si. Ni prići BMW-u iz 2002, sa pravih 160000km, za 2000 €. Ja sam tek to shvatio kad sam se zeznuo i kupio treću Kiu sa 0 pređenih km. E gde mi je tvoja pamet bila, pa da skinem DPF kod majstor Žike i vozim se ko čovek u BMWejcu, a ne da se patim u ovoj sprdnji od auta.
(Silvester, 10. jun 2021 10:25)
Prvo su sa dizajnom parcijalno kopirali Porchea i ako je to bilo "legitimno" cini mi se da su pridobijali pristalice......sada mi se cini da malo presmelo pokusavaju da budu dizajnerska avangarda? Da su francuzi u pitanju pa i da razumem, ali Koreanci, ne znam? Ili sam ja mozda ostao zakucan u nekom proslom vremenu? U svakom slucaju vreme ce pokazati i mislim da im u svakom slucaju treba odati priznanje za hrabrost!
(kide, 10. jun 2021 10:04)
Sve je stvar ukusa. Meni se svidja malo avangardniji izgled automobila. Po meni je trebalo i sa strane da ga naprave malo neobicnije. Kao toyota chr. Razumem da ima dosta ljudi koji vole tradicionalniji izgled i to je ok. Kao sto rekoh, sve je stvar ukusa
(Markonjero, 10. jun 2021 10:00)
Korejanci velikom brzinom zauzimaju lidersku poziciju u auto industriji.Samo toyota moze da ih donekle uspori u tome Evropski proizvodjaci vec debelo kasne ,to se vec vidi po dizajnu a i motorizaciji,
(vw, 10. jun 2021 09:56)
Jeste brate u pravu si. Ni prići BMW-u iz 2002, sa pravih 160000km, za 2000 €. Ja sam tek to shvatio kad sam se zeznuo i kupio treću Kiu sa 0 pređenih km. E gde mi je tvoja pamet bila, pa da skinem DPF kod majstor Žike i vozim se ko čovek u BMWejcu, a ne da se patim u ovoj sprdnji od auta.
(Silvester, 10. jun 2021 10:25)
Kia uvoznik u Srbiji ima cudnu politiku, reklamiraju maltene damping cene novih vozila i to promotivni period im traje pola godine, tipa Sportage za 17900€ dizel. Dodjete tamo i onda kazu to je bilo samo za ogranicenu kolicinu vozila (verovatno 3 komada) ali imamo u najavi isto to samo malo bolji motor manje zagadjuje, i lajsna na vratima ali nije 17900€ vec taj je 23 500€. E ovo sam ja kod njih doziveo dva puta, ljudi se definitivno bave prevarom i obmanjivanjem, oni reklamiraju kola kojih nema i kad dodjete tamo onda Vas odokativno na licu mesta merkaju i ocenjuju Vase platezne i logicke mogucnosti nebi li Vas prevarili. Sve to traje pola sata sat i na kraju Vam dolaze sa cenom kao da su ljudi debili, ej ista kola koja reklamiraju po pola godine 5 000€ skuplje. Njih je trzisna inspekcija davno trebala da zatvori.
Inace Kia kao automobil zavredjuje paznju ali i drugoga uvoznika.
(Boki, 10. jun 2021 13:18)
Sve je stvar ukusa. Meni se svidja malo avangardniji izgled automobila. Po meni je trebalo i sa strane da ga naprave malo neobicnije. Kao toyota chr. Razumem da ima dosta ljudi koji vole tradicionalniji izgled i to je ok. Kao sto rekoh, sve je stvar ukusa
(Markonjero, 10. jun 2021 10:00)
Gledaš neku curu s leđa. Visoka, utegnuta, lijepo obučena, prijatelj ti kaže da je iz dobre kuće. Ma savršeno. I onda se okrene kad ono oči gledaju u križ, zubi crni, nos ogroman.. takav je meni ovaj auto, dobar dok ga ne gledam sprijeda.
(Joko, 10. jun 2021 12:14)
Као професионални дизајнер поделио бих једно од основних правила - линија дизајна се радикално мења, на пример код новог модела аутомобила, искључиво ако претходна није задовољила очекивања. Ако се показала успешном на тржишту, онда се у следећој генерацији само модернизује. Ово је поједностављено, наравно, али је уједно и врло директан и јасан показатељ како је ко прошао са дизајном, без обзира на субјективан став или преференце.
(Istok, 10. jun 2021 12:23)
Korejanci velikom brzinom zauzimaju lidersku poziciju u auto industriji.Samo toyota moze da ih donekle uspori u tome Evropski proizvodjaci vec debelo kasne ,to se vec vidi po dizajnu a i motorizaciji,
(vw, 10. jun 2021 09:56)
Vozim Sportidž i lep mi je i ovaj novi.Klasa iznad svega barem.Savrsenstvo.
Ali kada vidim da novu Tuson sa mojim 1,6 turbo sada ima u salonima i za preko 36,37 hiljada ja sam u šoku jer za te pare može da su kupi šta se hoće. Ja sam Kiu uzeo samo jer sam tada bio bez para za bolje i skuplje.
(Zeljo, 10. jun 2021 13:01)
tamni izgleda super. Tradicionalno bi morao biti jeftiniji od tucsona pa da vidimo da li je to vise tako
(kiks, 10. jun 2021 09:29)
Benzinci kod Sportagea su skuplji bili nego Tucson a dizelaši jeftiniji.Kad god sam gledao bilo je tako.Možda se nešto promeni na zalasku modela, pre izlaska novog modela.
(Nebitan Lik, 10. jun 2021 10:48)
Izgleda veoma zanimljivo, hrabro svakako. I dok drugi proizvodjači restilizuju i blago menjaju dizajn, korejci izgleda uvek idu all-in, pa kome se svidi - svidi.
Unutrašnjost je mesto gde mislim da korejci najviše rade u poslednje vreme, a ako bude približno kao na ovim slikama, Kia se jasno odvojila od Huynda-ija, i približila recimo jednoj Mazdi.
Samo bih još primetio, a možda mi se samo čini - u urbanom SUV svetu se dešava nekakva čudna evolucija. SUV siluetom više ne liče toliko na off-road vozila, nego više na MPV. Sportage nije toliko visok koliko je dugačak, a opet ima relativno fluidan prelaz izmedju segmenata... Na par fotki me zaista podseti na MPV.
(Reziel, 10. jun 2021 12:23)
I KIA i Hyundai su napravili iskorak u ovoj klasi u odnosu na prethodni model. Naravno to je uticalo i na iskorak po pitanju cene.
Pitanje uvek ostaje još kako će ovaj model izgladiti u siromašnijim paketima opreme.
Kada dizajnerski pravac diktira ogroman centralni displej koji nije standard u svim nivoima opreme, onda obično u jeftinijim paketima dobijemo analogne instrumente i manji displej oivičene nekim ružnjikavim plastičnim ramom.
Naravno treba videti i slike modela sa manuelnim menjačem, kako je dizajnirana ta ručica, kako je ergonomski postavljena i sl.
Takođe, ja ne volim felne u ovim nekim kobinacijama black silver. volim klasične srebrne alu felne, pa treba i to videti kako će izgledati u jedtinijim paketima.
(Bane, 10. jun 2021 10:42)
Prvo su sa dizajnom parcijalno kopirali Porchea i ako je to bilo "legitimno" cini mi se da su pridobijali pristalice......sada mi se cini da malo presmelo pokusavaju da budu dizajnerska avangarda? Da su francuzi u pitanju pa i da razumem, ali Koreanci, ne znam? Ili sam ja mozda ostao zakucan u nekom proslom vremenu? U svakom slucaju vreme ce pokazati i mislim da im u svakom slucaju treba odati priznanje za hrabrost!
(kide, 10. jun 2021 10:04)
Vozim odlazecu generaciju i svidja mi se novi sportage. Kada stigne redizajn prednjeg dela verovatno cu pozeleti da vozim i njega. Do tada ce mozda i cena biti niza, novi modeli su uvek najskuplji neposredno nakon izlaska. Nisam pristalica potpuno digitalizovane instrument table bez i jednog fizickog dugmica ali sta da se radi. Novo doba diktira nove trendove. Ne verujem da ce se motorizacija razlikovati od novog tucsona. Videcemo kako izgleda uzivo kada stigne, steta sto od napred nije malo lepsi.
(Irelevant, 10. jun 2021 12:38)
Najsmjesniji su komentari osoba koji uglavnom voze "njemce" stare po 20 godina,i pređenih više od pola miliona kilometara ,kako kritikuju Južnokorejska auta u koja nikad nisu ni sjeli,a kamoli vozili.Kao ,Južna koreja,a svako drugi od njih tipka poruke sa južnokorejskog Samsung-a ??
Limarije Kie,Hjundai-a izrađuju najveći proizvođači te vrste celika i lima u svijetu.Ali ,ipak Južna Koreja je to,a ne Švabija???
Kompleksi.Vozim novu Kiu Sportage, godinu dana stara,prešao sam preko 25 000 km,i to najslabiji benzinac 132 gdi.Nikad me izdao nije,udoban,komforan,porodičan auto.Nije to auto za trke "od semafora do semafora",ali za 24 000 €,u top opremi spolja i iznutra, nisam mogao bolje proći.Preporuka za sve!
(Žorž, 10. jun 2021 12:51)
Ok izgleda, uobicajeno za tu klasu. Malo maska neobicnija, ali nista strasno. Ako je cena prihvatljiva, nemam nista protiv. Najbitniji su motori i unutrasnjost, a izgled ide usput.
(Che, 10. jun 2021 14:25)
@Silvester
Na osnovu čega misliš da on vozi taj BMW sa 200k, jel svakom pod moranje da mu se sviđa dizajn ove Kie? Ako ti je bzv, voziš Golf 2 ili raspalog Nemca sve argumenti moj do mojeg. Tebi je lepa i to znači da mora svima biti?
(mile ®, 10. jun 2021 13:08)
Meni je jako zanimljivo kako je komentatorima na b92 svaki skup auto diskutabilnog dizajna - rugoba, a ove pristupačne rubice su im kao OK jer ima šanse da ga jednom i voze. Meni je ovo užas od dizajna, kao da je neko “zašio oči autu” za onim LED linijama. Bezooki Džek. Smelo jeste, ali je dozlaboga ružno.
(Giovanni, 10. jun 2021 13:28)
kaže čovek koji je kupio nov Sportage 2016 i posle 3-4 god ga zamenio za polovan Q5 2010. da je Q5 neuporedivo bolji auto...
(Kamila zec, 10. jun 2021 15:46)
@
Da li covek zna koliko je novi Q5 skuplji od novog sportage-a? Odnos cene i kvaliteta ova dva vozila je sasvim uporediv, svaki u svojoj cenovnoj kategoriji.
(Zoran, 10. jun 2021 18:31)
Ovaj dizajn nije avantgardan, nije smeo, samo je ružan. Po meni korak unazad. Inače baš šteta, pravili su dopadljive automobile.
(xxyyzz, 10. jun 2021 13:57)
@Mrki
Da li taj Vagen ima problema zbog toga, ne ide im prodaja ili šta već? Isti taj Vagen za 10g izgleda skladno, a ovi što si nabrojao liče na cirkus. No, tvoje pare tvoj izbor.
(ciga, 10. jun 2021 13:04)
Prošla generacija je imala originalan i ne prenapadan dizajn i kao original i kao redizajn i bila je baš odmerena.
I tucson je bio odličnog dizajna.
Tucson je najnovijom generacijom baš pretero, kia nešto manje ali prošli je bio skladniji.
(Iga, 10. jun 2021 19:55)
Najveći problem Kia i Hyundai vozila je to što prave prevelike skokove u dizajnu sa novim modelima te sa time obezvređuju dotadašnju generaciju vozila.
(Ivan Horvat, 10. jun 2021 17:48)
Kada je neki model baš uspešan i ima i dobar dizajn, kod naslednika vidjamo samo evoluciju dizajna prethodnika. Ne i revoluciju.
A kada pogledaš Tucson mk1 (2016-2021) u odnosu na prethodnika, iX-35 (2009-2015) ili mk2 Tucson u odnosu na mk1, to je prava revolucija.
I onda je normalno da iX-35 odavno izgleda potpuno zastarelo i bezvredno kao što je to sada i slučaj sa prethodnom generacijom Tucsona.
(logično, 10. jun 2021 19:29)
imam Nov Kia sportage kupljen pre par meseci blek dizajn. pre toga sam imao prethodni model 2014 god. zameni staro za novo. i to osnovni benzinski motor 1.6 gdi. nikad stao nikad se pokvario. samo redovan servis. auto nije za trku , malo je trom, ali auto sam kupio da uzivam i njemu da idem na vikende letovanja putovanja ne za trku. Ovaj Nov model ima opremu koja je i vise nego sto treba prosecnom vozacu, ( koji prelazi do 15 000 km godisnje.) Doduse za grad imamo jedan manji auto.za auto imam samo reci uvale. Ovaj dolazeci model ne sviđa mi se pred ja maska
(vlasnik, 10. jun 2021 16:04)
Šteta, bio je lep auto, zaista sam razmišljao da probam još jednom da ga kupim. Prvi put sam odustao zbog opšte poznate ,,poslovnosti". Šteta što dobra kola prodaju loši ljudi.
(Vozač, 10. jun 2021 16:54)
@Žorž
Nisi ti ni video tu novu Kiu,neko ko ode i kupi takva nova kola ne piše ovde na portalu te glupe dečije komentare o raspalom Nemcu.Ti znaš ko šta vozi i ko šta komentariše,vozi svog raspalog Talijana i ne troluj ovde bzv.
(ciga, 10. jun 2021 17:27)
Ne izgleda ovo loše,makar meni ne izgleda.Ostaje da vidimo kako izgleda uživo i da li ima iznenađenja po pitanju motorizacije ali je verovatno potpuno ista kao kod Tucsona.Probaću kad stigne.
(batica, 10. jun 2021 10:52)
Najveći problem Kia i Hyundai vozila je to što prave prevelike skokove u dizajnu sa novim modelima te sa time obezvređuju dotadašnju generaciju vozila.
(Ivan Horvat, 10. jun 2021 17:48)
Искрено мени изгледа као неки генерични аутомобил из нискобуџетног научног фантастичног филма чија радња се дешава у блиској будућности. Није лоше, али може то боље.
Што се тиче ентеријера види се да су вукли инпирацију из Штутгарта и Минхена.
Стоји чињеница да је свака следећа генерација корејских аутомобила поузданија од предходне. Мало каскају за Јапаном, али су прихватили њихову филозофију да квалитет и нормалне цене продају аутомобиле. Нека Немцима престиж.
(Иван, 10. jun 2021 16:05)
I cena oko 30.000.
Ne znam, Hyundai i Kia su ok automobili, ali Tucson je kostao 16000 (stari model), a sad krece od 25000 ?!? Sto je najgore, vec sam video par po gradu, znaci prodaje se. Ej bre, pa Jaguar e-pace je kod nas (doduse na popustu) 30000 evra, bar da kazes da vozis egzotican automobil(za srpske pojmove). Mazda CX5 je 24000, tako opremljen tucson 29000 ? Jednostavno mi ne ide u glavu takva politika cena. A opet ako gledam Skodu, u zapadnoj evropi je Skoda uvek bila jeftinija od slicnog VW ili Seat-a, a kod nas je skuplja od Seat-a, a vrlo blizu VW, pa im opet nije smetalo da imaju dobru prodaju.
(sava, 10. jun 2021 14:45)
док је био значајно јефтинији од свих Јапанаца имао је свој смисао а сада неће бити много људи који ће по цени једне Тојоте да купе Киа Спортиџ
(ја сигурно не, 10. jun 2021 14:47)
Sve odlicno sem ove prednje maske i farova. Taj dio ne razumem. I nadam se da uzivo s boka nece izgledati ko Tucson koji izgleda ubi Boze kad se gleda sa strane
(GuGa, 10. jun 2021 11:44)
kaže čovek koji je kupio nov Sportage 2016 i posle 3-4 god ga zamenio za polovan Q5 2010. da je Q5 neuporedivo bolji auto...
(Kamila zec, 10. jun 2021 15:46)
@
Ahahaha,ma ajde, ahahahaha
Pa muka bi bila da nije bolji kada košta preko 75000evra.Ovo sam otprilike munuo cenu.
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 08:46)
(F31, 11. jun 2021 04:27)
Naravno da razvijaju tehnologiju, motore i menjače Motori su im nepoderivi.Šta fali 1.7crdi,sada novi 1.6 crdi.Šta fali 1.6 tgdi 177ks turbo benzincu?Šta fali menjaču, i manuelnom i automatskom?
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 16:01)
pogledajte video nove Kie Sportage ovdje [link]/. Meni isprva prosječna prednja maska na ovoj tamnoj verziji čini se odlična, čak bi rekao fenomenalna. Kao na nekim skicama dosada, čini se da dizajn novih auta ide u pomalo futurističkom smjeru, što mi se počelo sviđati (Tucson isto ima odličan dizajn).
(Domagoj, 10. jun 2021 14:56)
Oni stvarno imaju zaposlene dizajnere, od kojih se očekuje da novi model stvarno izgleda drugačije od predhodnog.
(Mrki, 10. jun 2021 11:09)
svaka budala može da napravi auto koji izgleda drugačije od prethodnika. ali jedan od hiljadu može da napravi lepši auto od prethodnika. znaš, nije poenta da bude drugačiji, poenta je da bude - LEPŠE.
šta se dešava sa ovom hyundai grupom, nemam pojma. pre 4-5 godina su dostigli vrhunac, ovo sada izgleda ko da deca u vrtiću nešto crtaju. i to ti kažem kao njihov kupac.
(ko tebe dimom ti njega (vrelom) jaretinom, jer, budimo ljudi iako smo srbi, 10. jun 2021 14:42)
Ako gledam samo lim, nema velike razlike, zamenili su prednju masku i farove. Interesantno izgleda i lično smatram da mu mnogo bolje leže tamnije boje, jer na beloj izgleda kao da napred zjapi rupa u sred branika.
(Pera Realno, 10. jun 2021 11:43)
Izgleda duži i niži od prethodnika, i kao da je u pokretu (fluidan). Takođe mi se čini da su smanjili visinu bočnih stakala. Unutra mi malo smeta ova teget (plava) boja. Možda je moglo da se nađe neko bolje rešenje za to. Takođe, maska sa ovim bumerang svetlima podseća na Mitsubishi modele. Inače rekao bih na kraju da su odradili veoma smeo dizajn.
(Sun ce, 10. jun 2021 14:59)
Sve rugoba do rugobe vama stručnjacima. Rugoba RAV 4, eno pun ih grad, rugoba Tucson, za mesec dana će ih biti na svakom ćošku, rugoba Kia...
Kao što znamo o sportu uvek bolje od bilo kog selektora, tako očigledno znate sve bolje i od glavnih dizajnera koji rade u najvećim svetskim kompanijama.
Pistoje određeni trendovi koji se menjaju i koji će se tek menjati, sviđalo se to vama ili ne.
Znaju ti dizajneri šta će za dve tri godine koliko je otprilike projektovano da model živi (do facelifta) šta će oku biti dopadljivo.
Evo primera. Stari tucson 2020. god. mi je bio prelep auto odakle god da ga gledam.
Sad izađe novi onako izlomljen i futuristički...odjednom mi stari izgleda kao da je bio aktuelan pre 10 godina, a ne do pre mesec dana. Isti slućaj sa Tojotom RAV 4. Kad se pojavio...bože sačuvaj. Sad...skroz atraktivan onako kao da su ga sastavljali od tri različita automobila.
Poenta priče je da ti koji dizajniraju i prumaju pare za to, s razlogom primaju pare za to :)
(Realan, 14. jun 2021 21:35)
kaže čovek koji je kupio nov Sportage 2016 i posle 3-4 god ga zamenio za polovan Q5 2010. da je Q5 neuporedivo bolji auto...
(Kamila zec, 10. jun 2021 15:46)
Najveći problem Kia i Hyundai vozila je to što prave prevelike skokove u dizajnu sa novim modelima te sa time obezvređuju dotadašnju generaciju vozila.
(Ivan Horvat, 10. jun 2021 17:48)
Zašto bih kupovao slične automibile?
Kada bi izbacili midel sa malim izmenama, kupio bih nešto drugo.Menjam automobile na 3 god.jer mi dosadi da se vozum u istim, a ne zato što ne valja.
Kupim golf 6,oa zatim 7 i kao da ništa nisam promenio.Zašto bih to radio?
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 16:04)
Sportage za naše tržište neće imati ovakav enterijer.Cena će biti 5000evra veća nego sadašnji model.
Dok ga ne vidim uživo nemam komentar.Imao sam model iz 2016 god.koji mi se u startu nije svideo, a zatim postao dopadljiv.
Čekam ili ovaj Sportage ili ev.Tucson jer menjam auto sledeće godine.
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 08:54)
У чему тачно "КИА напредује из генерације у генерацију" осим у цени (евентуално квалитету материјала)? КИА/Хјундаи имају одличну сељачку стратегију, драстично дигнемо цене и аутоматски постајемо премијум. За њих једна информација: тако никад неће бити премијум. Улажите људи у моторе, мењаче, платформе, технологију.. и можда буде нешто од вас. То чини један производ пожељним за куповину. Мотор и мењач за купца су најбитнији део возила. Или би бар требало да буду. Ту КИА и Хјундаи још увек немају шта да траже међу конкуренцијом. Као ни по питању платформе. А тешко да се истичу и по технологији. Ко се навуче на дизајн, навук'о се. А гледе истог, сасвим је у праву неко ко је рекао да сваком новом генерацијом ови поништавају претходне. Примера ради, ценио ја или не њихове производе, и дан данас модели ВАГ групације од пре 20-ак година не изгледају застарело. И дан данас не бих имао ништа против да купим један Тигуан од пре десетак година, док бих за iX35 дебело морао да размислим. Мени је лично више ок дизајнерска политика "Немаца" него Кореје. Једино у чему се стварно истичу јесте тај сад већ секташки приступ лажног рекламирање према купцима. Није да други то не раде, само су ови докторирали. Све у свему, ја још увек према личним преференцијама не бих пазарио њихове производе ако баш не морам, или ако је баш повољно. И то је личан став. Свакако не очекујем да га ико са мном дели.
(F31, 11. jun 2021 04:27)
Kia je ok a i cene su joj ranije bile ok.
Ako bude nesto vece povecanje cene tu je mnogo vise konkurencije.
(Biohazard, 10. jun 2021 09:44)
Nažalost svi su povećali cene.Gledam Tucsona, nabilu cenu katastrofa.Pogledam konkurenciju a za istu cenu nema pola opreme, motor neki 1.2 za kosačicu i sl.
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 16:08)
Naravno da razvijaju tehnologiju, motore i menjače Motori su im nepoderivi.Šta fali 1.7crdi,sada novi 1.6 crdi.Šta fali 1.6 tgdi 177ks turbo benzincu?Šta fali menjaču, i manuelnom i automatskom?
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 16:01)
Motori su im dobri ali ni jedan ne ide. Vozio sam se u Tucsonu 2.0d sa 184 ks, ide kao VW Tiguan 2.0 tdi sa 110.
(Ivan Horvat, 11. jun 2021 18:19)
Svi dizu cene pitanje samo da li neki model odlazi ove ili sledece godine. Neko je napisao da je Mazda Cx5 jeftinija od novog Tuscona. To je mozda tacno ali samo dok je strari model Mazde u prodaji, cim stigne nova generacija bice i nove cene, da se ne brinete.
Novi Sportage dizajnerski prati Kia modele iz USA koji su tamo ultra popularni. Avangardan je nama u Evropi, a tamo gde im je bitno lici na Kia Tularide.
Licno mi se najvise svidjala 3. generacija (imam odlazecu 4. generaciju).
Niko jos uvek ne kupuje Kia zato sto je prelepa vec zato sto je pragmaticno resenje (best bay).
(C3, 13. jun 2021 20:37)
2016 kupio 4.generaciju Sportagea. Sto se tice samog auta prezadovoljan. Nisam razumeo tada vlasnike 3..generacije sto su bili toliko razočarani menjanjem celokupnog izgleda kola ali sada ih u potpunosti razumem. Ovo je citroen, ovo vise nije kia.
(Cacanin, 11. jun 2021 07:25)
Meni se ovo 101% dopada...Spolja kao da je sa druge planete...Unutra jos bolji..Kvalitet sigurno odlican, pouzdan je, lep, neobican, udoban, verujem da nije veliki potrosac nafte i da je zabavan u voznji..
(SRBIN, 11. jun 2021 00:01)
Inače, zaboravih da pomenem konkretno ovaj model. Futuristički, drugačiji i verujem da će uživo biti još bolji. Jedino što me baš zanima jeste da li će i ona imati long wheel base verziju za SAD npr, i short wheel base za evropu pošto mi ova deluje baš kao ovo prvo što sam pomenuo. Malo mi je karavanasta ?
(Realan, 14. jun 2021 21:38)
У чему тачно "КИА напредује из генерације у генерацију" осим у цени (евентуално квалитету материјала)? КИА/Хјундаи имају одличну сељачку стратегију, драстично дигнемо цене и аутоматски постајемо премијум. За њих једна информација: тако никад неће бити премијум. Улажите људи у моторе, мењаче, платформе, технологију.. и можда буде нешто од вас. То чини један производ пожељним за куповину. Мотор и мењач за купца су најбитнији део возила. Или би бар требало да буду. Ту КИА и Хјундаи још увек немају шта да траже међу конкуренцијом. Као ни по питању платформе. А тешко да се истичу и по технологији. Ко се навуче на дизајн, навук'о се. А гледе истог, сасвим је у праву неко ко је рекао да сваком новом генерацијом ови поништавају претходне. Примера ради, ценио ја или не њихове производе, и дан данас модели ВАГ групације од пре 20-ак година не изгледају застарело. И дан данас не бих имао ништа против да купим један Тигуан од пре десетак година, док бих за iX35 дебело морао да размислим. Мени је лично више ок дизајнерска политика "Немаца" него Кореје. Једино у чему се стварно истичу јесте тај сад већ секташки приступ лажног рекламирање према купцима. Није да други то не раде, само су ови докторирали. Све у свему, ја још увек према личним преференцијама не бих пазарио њихове производе ако баш не морам, или ако је баш повољно. И то је личан став. Свакако не очекујем да га ико са мном дели.
(F31, 11. jun 2021 04:27)
Sve se slažem.
(napokon neko razuman i objektivan, 11. jun 2021 20:17)
Jeste brate u pravu si. Ni prići BMW-u iz 2002, sa pravih 160000km, za 2000 €. Ja sam tek to shvatio kad sam se zeznuo i kupio treću Kiu sa 0 pređenih km. E gde mi je tvoja pamet bila, pa da skinem DPF kod majstor Žike i vozim se ko čovek u BMWejcu, a ne da se patim u ovoj sprdnji od auta.
(Silvester, 10. jun 2021 10:25)
Gledaš neku curu s leđa. Visoka, utegnuta, lijepo obučena, prijatelj ti kaže da je iz dobre kuće. Ma savršeno. I onda se okrene kad ono oči gledaju u križ, zubi crni, nos ogroman.. takav je meni ovaj auto, dobar dok ga ne gledam sprijeda.
(Joko, 10. jun 2021 12:14)
Korejanci velikom brzinom zauzimaju lidersku poziciju u auto industriji.Samo toyota moze da ih donekle uspori u tome Evropski proizvodjaci vec debelo kasne ,to se vec vidi po dizajnu a i motorizaciji,
(vw, 10. jun 2021 09:56)
Ovaj dizajn nije avantgardan, nije smeo, samo je ružan. Po meni korak unazad. Inače baš šteta, pravili su dopadljive automobile.
(xxyyzz, 10. jun 2021 13:57)
kaže čovek koji je kupio nov Sportage 2016 i posle 3-4 god ga zamenio za polovan Q5 2010. da je Q5 neuporedivo bolji auto...
(Kamila zec, 10. jun 2021 15:46)
Meni je jako zanimljivo kako je komentatorima na b92 svaki skup auto diskutabilnog dizajna - rugoba, a ove pristupačne rubice su im kao OK jer ima šanse da ga jednom i voze. Meni je ovo užas od dizajna, kao da je neko “zašio oči autu” za onim LED linijama. Bezooki Džek. Smelo jeste, ali je dozlaboga ružno.
(Giovanni, 10. jun 2021 13:28)
Najsmjesniji su komentari osoba koji uglavnom voze "njemce" stare po 20 godina,i pređenih više od pola miliona kilometara ,kako kritikuju Južnokorejska auta u koja nikad nisu ni sjeli,a kamoli vozili.Kao ,Južna koreja,a svako drugi od njih tipka poruke sa južnokorejskog Samsung-a ??
Limarije Kie,Hjundai-a izrađuju najveći proizvođači te vrste celika i lima u svijetu.Ali ,ipak Južna Koreja je to,a ne Švabija???
Kompleksi.Vozim novu Kiu Sportage, godinu dana stara,prešao sam preko 25 000 km,i to najslabiji benzinac 132 gdi.Nikad me izdao nije,udoban,komforan,porodičan auto.Nije to auto za trke "od semafora do semafora",ali za 24 000 €,u top opremi spolja i iznutra, nisam mogao bolje proći.Preporuka za sve!
(Žorž, 10. jun 2021 12:51)
Naravno da razvijaju tehnologiju, motore i menjače Motori su im nepoderivi.Šta fali 1.7crdi,sada novi 1.6 crdi.Šta fali 1.6 tgdi 177ks turbo benzincu?Šta fali menjaču, i manuelnom i automatskom?
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 16:01)
Motori su im dobri ali ni jedan ne ide. Vozio sam se u Tucsonu 2.0d sa 184 ks, ide kao VW Tiguan 2.0 tdi sa 110.
(Ivan Horvat, 11. jun 2021 18:19)
Sve odlicno sem ove prednje maske i farova. Taj dio ne razumem. I nadam se da uzivo s boka nece izgledati ko Tucson koji izgleda ubi Boze kad se gleda sa strane
(GuGa, 10. jun 2021 11:44)
У чему тачно "КИА напредује из генерације у генерацију" осим у цени (евентуално квалитету материјала)? КИА/Хјундаи имају одличну сељачку стратегију, драстично дигнемо цене и аутоматски постајемо премијум. За њих једна информација: тако никад неће бити премијум. Улажите људи у моторе, мењаче, платформе, технологију.. и можда буде нешто од вас. То чини један производ пожељним за куповину. Мотор и мењач за купца су најбитнији део возила. Или би бар требало да буду. Ту КИА и Хјундаи још увек немају шта да траже међу конкуренцијом. Као ни по питању платформе. А тешко да се истичу и по технологији. Ко се навуче на дизајн, навук'о се. А гледе истог, сасвим је у праву неко ко је рекао да сваком новом генерацијом ови поништавају претходне. Примера ради, ценио ја или не њихове производе, и дан данас модели ВАГ групације од пре 20-ак година не изгледају застарело. И дан данас не бих имао ништа против да купим један Тигуан од пре десетак година, док бих за iX35 дебело морао да размислим. Мени је лично више ок дизајнерска политика "Немаца" него Кореје. Једино у чему се стварно истичу јесте тај сад већ секташки приступ лажног рекламирање према купцима. Није да други то не раде, само су ови докторирали. Све у свему, ја још увек према личним преференцијама не бих пазарио њихове производе ако баш не морам, или ако је баш повољно. И то је личан став. Свакако не очекујем да га ико са мном дели.
(F31, 11. jun 2021 04:27)
I KIA i Hyundai su napravili iskorak u ovoj klasi u odnosu na prethodni model. Naravno to je uticalo i na iskorak po pitanju cene.
Pitanje uvek ostaje još kako će ovaj model izgladiti u siromašnijim paketima opreme.
Kada dizajnerski pravac diktira ogroman centralni displej koji nije standard u svim nivoima opreme, onda obično u jeftinijim paketima dobijemo analogne instrumente i manji displej oivičene nekim ružnjikavim plastičnim ramom.
Naravno treba videti i slike modela sa manuelnim menjačem, kako je dizajnirana ta ručica, kako je ergonomski postavljena i sl.
Takođe, ja ne volim felne u ovim nekim kobinacijama black silver. volim klasične srebrne alu felne, pa treba i to videti kako će izgledati u jedtinijim paketima.
(Bane, 10. jun 2021 10:42)
Као професионални дизајнер поделио бих једно од основних правила - линија дизајна се радикално мења, на пример код новог модела аутомобила, искључиво ако претходна није задовољила очекивања. Ако се показала успешном на тржишту, онда се у следећој генерацији само модернизује. Ово је поједностављено, наравно, али је уједно и врло директан и јасан показатељ како је ко прошао са дизајном, без обзира на субјективан став или преференце.
(Istok, 10. jun 2021 12:23)
@Žorž
Nisi ti ni video tu novu Kiu,neko ko ode i kupi takva nova kola ne piše ovde na portalu te glupe dečije komentare o raspalom Nemcu.Ti znaš ko šta vozi i ko šta komentariše,vozi svog raspalog Talijana i ne troluj ovde bzv.
(ciga, 10. jun 2021 17:27)
Prvo su sa dizajnom parcijalno kopirali Porchea i ako je to bilo "legitimno" cini mi se da su pridobijali pristalice......sada mi se cini da malo presmelo pokusavaju da budu dizajnerska avangarda? Da su francuzi u pitanju pa i da razumem, ali Koreanci, ne znam? Ili sam ja mozda ostao zakucan u nekom proslom vremenu? U svakom slucaju vreme ce pokazati i mislim da im u svakom slucaju treba odati priznanje za hrabrost!
(kide, 10. jun 2021 10:04)
У чему тачно "КИА напредује из генерације у генерацију" осим у цени (евентуално квалитету материјала)? КИА/Хјундаи имају одличну сељачку стратегију, драстично дигнемо цене и аутоматски постајемо премијум. За њих једна информација: тако никад неће бити премијум. Улажите људи у моторе, мењаче, платформе, технологију.. и можда буде нешто од вас. То чини један производ пожељним за куповину. Мотор и мењач за купца су најбитнији део возила. Или би бар требало да буду. Ту КИА и Хјундаи још увек немају шта да траже међу конкуренцијом. Као ни по питању платформе. А тешко да се истичу и по технологији. Ко се навуче на дизајн, навук'о се. А гледе истог, сасвим је у праву неко ко је рекао да сваком новом генерацијом ови поништавају претходне. Примера ради, ценио ја или не њихове производе, и дан данас модели ВАГ групације од пре 20-ак година не изгледају застарело. И дан данас не бих имао ништа против да купим један Тигуан од пре десетак година, док бих за iX35 дебело морао да размислим. Мени је лично више ок дизајнерска политика "Немаца" него Кореје. Једино у чему се стварно истичу јесте тај сад већ секташки приступ лажног рекламирање према купцима. Није да други то не раде, само су ови докторирали. Све у свему, ја још увек према личним преференцијама не бих пазарио њихове производе ако баш не морам, или ако је баш повољно. И то је личан став. Свакако не очекујем да га ико са мном дели.
(F31, 11. jun 2021 04:27)
Sve se slažem.
(napokon neko razuman i objektivan, 11. jun 2021 20:17)
@Mrki
Da li taj Vagen ima problema zbog toga, ne ide im prodaja ili šta već? Isti taj Vagen za 10g izgleda skladno, a ovi što si nabrojao liče na cirkus. No, tvoje pare tvoj izbor.
(ciga, 10. jun 2021 13:04)
Ok izgleda, uobicajeno za tu klasu. Malo maska neobicnija, ali nista strasno. Ako je cena prihvatljiva, nemam nista protiv. Najbitniji su motori i unutrasnjost, a izgled ide usput.
(Che, 10. jun 2021 14:25)
@Silvester
Na osnovu čega misliš da on vozi taj BMW sa 200k, jel svakom pod moranje da mu se sviđa dizajn ove Kie? Ako ti je bzv, voziš Golf 2 ili raspalog Nemca sve argumenti moj do mojeg. Tebi je lepa i to znači da mora svima biti?
(mile ®, 10. jun 2021 13:08)
Najveći problem Kia i Hyundai vozila je to što prave prevelike skokove u dizajnu sa novim modelima te sa time obezvređuju dotadašnju generaciju vozila.
(Ivan Horvat, 10. jun 2021 17:48)
Искрено мени изгледа као неки генерични аутомобил из нискобуџетног научног фантастичног филма чија радња се дешава у блиској будућности. Није лоше, али може то боље.
Што се тиче ентеријера види се да су вукли инпирацију из Штутгарта и Минхена.
Стоји чињеница да је свака следећа генерација корејских аутомобила поузданија од предходне. Мало каскају за Јапаном, али су прихватили њихову филозофију да квалитет и нормалне цене продају аутомобиле. Нека Немцима престиж.
(Иван, 10. jun 2021 16:05)
Oni stvarno imaju zaposlene dizajnere, od kojih se očekuje da novi model stvarno izgleda drugačije od predhodnog.
(Mrki, 10. jun 2021 11:09)
svaka budala može da napravi auto koji izgleda drugačije od prethodnika. ali jedan od hiljadu može da napravi lepši auto od prethodnika. znaš, nije poenta da bude drugačiji, poenta je da bude - LEPŠE.
šta se dešava sa ovom hyundai grupom, nemam pojma. pre 4-5 godina su dostigli vrhunac, ovo sada izgleda ko da deca u vrtiću nešto crtaju. i to ti kažem kao njihov kupac.
(ko tebe dimom ti njega (vrelom) jaretinom, jer, budimo ljudi iako smo srbi, 10. jun 2021 14:42)
imam Nov Kia sportage kupljen pre par meseci blek dizajn. pre toga sam imao prethodni model 2014 god. zameni staro za novo. i to osnovni benzinski motor 1.6 gdi. nikad stao nikad se pokvario. samo redovan servis. auto nije za trku , malo je trom, ali auto sam kupio da uzivam i njemu da idem na vikende letovanja putovanja ne za trku. Ovaj Nov model ima opremu koja je i vise nego sto treba prosecnom vozacu, ( koji prelazi do 15 000 km godisnje.) Doduse za grad imamo jedan manji auto.za auto imam samo reci uvale. Ovaj dolazeci model ne sviđa mi se pred ja maska
(vlasnik, 10. jun 2021 16:04)
I cena oko 30.000.
Ne znam, Hyundai i Kia su ok automobili, ali Tucson je kostao 16000 (stari model), a sad krece od 25000 ?!? Sto je najgore, vec sam video par po gradu, znaci prodaje se. Ej bre, pa Jaguar e-pace je kod nas (doduse na popustu) 30000 evra, bar da kazes da vozis egzotican automobil(za srpske pojmove). Mazda CX5 je 24000, tako opremljen tucson 29000 ? Jednostavno mi ne ide u glavu takva politika cena. A opet ako gledam Skodu, u zapadnoj evropi je Skoda uvek bila jeftinija od slicnog VW ili Seat-a, a kod nas je skuplja od Seat-a, a vrlo blizu VW, pa im opet nije smetalo da imaju dobru prodaju.
(sava, 10. jun 2021 14:45)
Najveći problem Kia i Hyundai vozila je to što prave prevelike skokove u dizajnu sa novim modelima te sa time obezvređuju dotadašnju generaciju vozila.
(Ivan Horvat, 10. jun 2021 17:48)
Zašto bih kupovao slične automibile?
Kada bi izbacili midel sa malim izmenama, kupio bih nešto drugo.Menjam automobile na 3 god.jer mi dosadi da se vozum u istim, a ne zato što ne valja.
Kupim golf 6,oa zatim 7 i kao da ništa nisam promenio.Zašto bih to radio?
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 16:04)
Vozim Sportidž i lep mi je i ovaj novi.Klasa iznad svega barem.Savrsenstvo.
Ali kada vidim da novu Tuson sa mojim 1,6 turbo sada ima u salonima i za preko 36,37 hiljada ja sam u šoku jer za te pare može da su kupi šta se hoće. Ja sam Kiu uzeo samo jer sam tada bio bez para za bolje i skuplje.
(Zeljo, 10. jun 2021 13:01)
pogledajte video nove Kie Sportage ovdje [link]/. Meni isprva prosječna prednja maska na ovoj tamnoj verziji čini se odlična, čak bi rekao fenomenalna. Kao na nekim skicama dosada, čini se da dizajn novih auta ide u pomalo futurističkom smjeru, što mi se počelo sviđati (Tucson isto ima odličan dizajn).
(Domagoj, 10. jun 2021 14:56)
Kia uvoznik u Srbiji ima cudnu politiku, reklamiraju maltene damping cene novih vozila i to promotivni period im traje pola godine, tipa Sportage za 17900€ dizel. Dodjete tamo i onda kazu to je bilo samo za ogranicenu kolicinu vozila (verovatno 3 komada) ali imamo u najavi isto to samo malo bolji motor manje zagadjuje, i lajsna na vratima ali nije 17900€ vec taj je 23 500€. E ovo sam ja kod njih doziveo dva puta, ljudi se definitivno bave prevarom i obmanjivanjem, oni reklamiraju kola kojih nema i kad dodjete tamo onda Vas odokativno na licu mesta merkaju i ocenjuju Vase platezne i logicke mogucnosti nebi li Vas prevarili. Sve to traje pola sata sat i na kraju Vam dolaze sa cenom kao da su ljudi debili, ej ista kola koja reklamiraju po pola godine 5 000€ skuplje. Njih je trzisna inspekcija davno trebala da zatvori.
Inace Kia kao automobil zavredjuje paznju ali i drugoga uvoznika.
(Boki, 10. jun 2021 13:18)
Šteta, bio je lep auto, zaista sam razmišljao da probam još jednom da ga kupim. Prvi put sam odustao zbog opšte poznate ,,poslovnosti". Šteta što dobra kola prodaju loši ljudi.
(Vozač, 10. jun 2021 16:54)
2016 kupio 4.generaciju Sportagea. Sto se tice samog auta prezadovoljan. Nisam razumeo tada vlasnike 3..generacije sto su bili toliko razočarani menjanjem celokupnog izgleda kola ali sada ih u potpunosti razumem. Ovo je citroen, ovo vise nije kia.
(Cacanin, 11. jun 2021 07:25)
Meni se ovo 101% dopada...Spolja kao da je sa druge planete...Unutra jos bolji..Kvalitet sigurno odlican, pouzdan je, lep, neobican, udoban, verujem da nije veliki potrosac nafte i da je zabavan u voznji..
(SRBIN, 11. jun 2021 00:01)
док је био значајно јефтинији од свих Јапанаца имао је свој смисао а сада неће бити много људи који ће по цени једне Тојоте да купе Киа Спортиџ
(ја сигурно не, 10. jun 2021 14:47)
Sportage za naše tržište neće imati ovakav enterijer.Cena će biti 5000evra veća nego sadašnji model.
Dok ga ne vidim uživo nemam komentar.Imao sam model iz 2016 god.koji mi se u startu nije svideo, a zatim postao dopadljiv.
Čekam ili ovaj Sportage ili ev.Tucson jer menjam auto sledeće godine.
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 08:54)
Prošla generacija je imala originalan i ne prenapadan dizajn i kao original i kao redizajn i bila je baš odmerena.
I tucson je bio odličnog dizajna.
Tucson je najnovijom generacijom baš pretero, kia nešto manje ali prošli je bio skladniji.
(Iga, 10. jun 2021 19:55)
Kia je ok a i cene su joj ranije bile ok.
Ako bude nesto vece povecanje cene tu je mnogo vise konkurencije.
(Biohazard, 10. jun 2021 09:44)
Nažalost svi su povećali cene.Gledam Tucsona, nabilu cenu katastrofa.Pogledam konkurenciju a za istu cenu nema pola opreme, motor neki 1.2 za kosačicu i sl.
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 16:08)
Ako gledam samo lim, nema velike razlike, zamenili su prednju masku i farove. Interesantno izgleda i lično smatram da mu mnogo bolje leže tamnije boje, jer na beloj izgleda kao da napred zjapi rupa u sred branika.
(Pera Realno, 10. jun 2021 11:43)
Ne izgleda ovo loše,makar meni ne izgleda.Ostaje da vidimo kako izgleda uživo i da li ima iznenađenja po pitanju motorizacije ali je verovatno potpuno ista kao kod Tucsona.Probaću kad stigne.
(batica, 10. jun 2021 10:52)
Vozim odlazecu generaciju i svidja mi se novi sportage. Kada stigne redizajn prednjeg dela verovatno cu pozeleti da vozim i njega. Do tada ce mozda i cena biti niza, novi modeli su uvek najskuplji neposredno nakon izlaska. Nisam pristalica potpuno digitalizovane instrument table bez i jednog fizickog dugmica ali sta da se radi. Novo doba diktira nove trendove. Ne verujem da ce se motorizacija razlikovati od novog tucsona. Videcemo kako izgleda uzivo kada stigne, steta sto od napred nije malo lepsi.
(Irelevant, 10. jun 2021 12:38)
Izgleda veoma zanimljivo, hrabro svakako. I dok drugi proizvodjači restilizuju i blago menjaju dizajn, korejci izgleda uvek idu all-in, pa kome se svidi - svidi.
Unutrašnjost je mesto gde mislim da korejci najviše rade u poslednje vreme, a ako bude približno kao na ovim slikama, Kia se jasno odvojila od Huynda-ija, i približila recimo jednoj Mazdi.
Samo bih još primetio, a možda mi se samo čini - u urbanom SUV svetu se dešava nekakva čudna evolucija. SUV siluetom više ne liče toliko na off-road vozila, nego više na MPV. Sportage nije toliko visok koliko je dugačak, a opet ima relativno fluidan prelaz izmedju segmenata... Na par fotki me zaista podseti na MPV.
(Reziel, 10. jun 2021 12:23)
tamni izgleda super. Tradicionalno bi morao biti jeftiniji od tucsona pa da vidimo da li je to vise tako
(kiks, 10. jun 2021 09:29)
Benzinci kod Sportagea su skuplji bili nego Tucson a dizelaši jeftiniji.Kad god sam gledao bilo je tako.Možda se nešto promeni na zalasku modela, pre izlaska novog modela.
(Nebitan Lik, 10. jun 2021 10:48)
Sve je stvar ukusa. Meni se svidja malo avangardniji izgled automobila. Po meni je trebalo i sa strane da ga naprave malo neobicnije. Kao toyota chr. Razumem da ima dosta ljudi koji vole tradicionalniji izgled i to je ok. Kao sto rekoh, sve je stvar ukusa
(Markonjero, 10. jun 2021 10:00)
kaže čovek koji je kupio nov Sportage 2016 i posle 3-4 god ga zamenio za polovan Q5 2010. da je Q5 neuporedivo bolji auto...
(Kamila zec, 10. jun 2021 15:46)
@
Da li covek zna koliko je novi Q5 skuplji od novog sportage-a? Odnos cene i kvaliteta ova dva vozila je sasvim uporediv, svaki u svojoj cenovnoj kategoriji.
(Zoran, 10. jun 2021 18:31)
Najveći problem Kia i Hyundai vozila je to što prave prevelike skokove u dizajnu sa novim modelima te sa time obezvređuju dotadašnju generaciju vozila.
(Ivan Horvat, 10. jun 2021 17:48)
Kada je neki model baš uspešan i ima i dobar dizajn, kod naslednika vidjamo samo evoluciju dizajna prethodnika. Ne i revoluciju.
A kada pogledaš Tucson mk1 (2016-2021) u odnosu na prethodnika, iX-35 (2009-2015) ili mk2 Tucson u odnosu na mk1, to je prava revolucija.
I onda je normalno da iX-35 odavno izgleda potpuno zastarelo i bezvredno kao što je to sada i slučaj sa prethodnom generacijom Tucsona.
(logično, 10. jun 2021 19:29)
kaže čovek koji je kupio nov Sportage 2016 i posle 3-4 god ga zamenio za polovan Q5 2010. da je Q5 neuporedivo bolji auto...
(Kamila zec, 10. jun 2021 15:46)
@
Ahahaha,ma ajde, ahahahaha
Pa muka bi bila da nije bolji kada košta preko 75000evra.Ovo sam otprilike munuo cenu.
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 08:46)
(F31, 11. jun 2021 04:27)
Naravno da razvijaju tehnologiju, motore i menjače Motori su im nepoderivi.Šta fali 1.7crdi,sada novi 1.6 crdi.Šta fali 1.6 tgdi 177ks turbo benzincu?Šta fali menjaču, i manuelnom i automatskom?
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 16:01)
Sve rugoba do rugobe vama stručnjacima. Rugoba RAV 4, eno pun ih grad, rugoba Tucson, za mesec dana će ih biti na svakom ćošku, rugoba Kia...
Kao što znamo o sportu uvek bolje od bilo kog selektora, tako očigledno znate sve bolje i od glavnih dizajnera koji rade u najvećim svetskim kompanijama.
Pistoje određeni trendovi koji se menjaju i koji će se tek menjati, sviđalo se to vama ili ne.
Znaju ti dizajneri šta će za dve tri godine koliko je otprilike projektovano da model živi (do facelifta) šta će oku biti dopadljivo.
Evo primera. Stari tucson 2020. god. mi je bio prelep auto odakle god da ga gledam.
Sad izađe novi onako izlomljen i futuristički...odjednom mi stari izgleda kao da je bio aktuelan pre 10 godina, a ne do pre mesec dana. Isti slućaj sa Tojotom RAV 4. Kad se pojavio...bože sačuvaj. Sad...skroz atraktivan onako kao da su ga sastavljali od tri različita automobila.
Poenta priče je da ti koji dizajniraju i prumaju pare za to, s razlogom primaju pare za to :)
(Realan, 14. jun 2021 21:35)
Svi dizu cene pitanje samo da li neki model odlazi ove ili sledece godine. Neko je napisao da je Mazda Cx5 jeftinija od novog Tuscona. To je mozda tacno ali samo dok je strari model Mazde u prodaji, cim stigne nova generacija bice i nove cene, da se ne brinete.
Novi Sportage dizajnerski prati Kia modele iz USA koji su tamo ultra popularni. Avangardan je nama u Evropi, a tamo gde im je bitno lici na Kia Tularide.
Licno mi se najvise svidjala 3. generacija (imam odlazecu 4. generaciju).
Niko jos uvek ne kupuje Kia zato sto je prelepa vec zato sto je pragmaticno resenje (best bay).
(C3, 13. jun 2021 20:37)
Inače, zaboravih da pomenem konkretno ovaj model. Futuristički, drugačiji i verujem da će uživo biti još bolji. Jedino što me baš zanima jeste da li će i ona imati long wheel base verziju za SAD npr, i short wheel base za evropu pošto mi ova deluje baš kao ovo prvo što sam pomenuo. Malo mi je karavanasta ?
(Realan, 14. jun 2021 21:38)
Izgleda duži i niži od prethodnika, i kao da je u pokretu (fluidan). Takođe mi se čini da su smanjili visinu bočnih stakala. Unutra mi malo smeta ova teget (plava) boja. Možda je moglo da se nađe neko bolje rešenje za to. Takođe, maska sa ovim bumerang svetlima podseća na Mitsubishi modele. Inače rekao bih na kraju da su odradili veoma smeo dizajn.
(Sun ce, 10. jun 2021 14:59)