1. Lako je tudjim du*etom u koprive. Kad dobijes auto za dz na 7 dana, naravno da ce najbolji uglavnom biti i najskuplji. Tj. nemam nista protiv da su najbolji, ali kad dodas cenu, pa odrzavanje itd. onda za 97% populacije ovo nisu najbolji automobili.
    (Haha, 19. maj 2021 10:56)

    # Link komentara

  2. Neko rece: "...cinjenice su statistika osiguravajucih kuca ko je sta koliko placao za auta..."

    Za popravke? Ako automobil nije bio u nesreci ne postoji insurance rekord. Tako je u severnoj americi. Ne znam za englesku, doduse.
    (Neko iz mase, 19. maj 2021 01:14)

    # Link komentara

  3. Autor teksta je trebao dati više podataka.
    Ova stranica (motor1.com) testira zasebno različite kategorije automobila ( sportski, luksuzni ,Minivan...)
    U ovu listu ulaze isključivo prema ukupnoj ocjeni. Automobile voze 7 dana i automobili se ocjenjuju u 7 kategorija : Design, Comfort, Technology and Connectivity, Performance and Handling, Safety, Fuel Economy, and Pricing. Različite kategorije vozila imaju različitu težinu, tako recimo porodični Minivan daje veći akcenat na Fuel Economy i Safety nego recimo luksuzni sportski kupe. Itd.
    Pouzdanost se NE OCJENJUJE.
    (kele®, 18. maj 2021 19:47)

    # Link komentara

  4. @The Unforgiven

    Zato što je to test za 2021? U Americi se vozi od kraja septembra 2020, a predstavljen je u junu te godine.

    Jedino ako nisi mislio na proveru u domaćim uslovima eksploatacije od 25+ godina sa održavanjem kod majstor Miće?

    Dakle, kao što rekoh...
    (Ivan, 18. maj 2021 19:42)

    # Link komentara

  5. @Ivan
    To si lepo rekao i tako bi bilo lepo, ali u tom slučaju ne bi postojao ovaj portal jer ljudi ovde slabo šta stvarno znaju. Sve se svodi na emocije (ljubav, mržnju) i prepisivanje sa tuđih stranica YT i sl.
    (ciga, 18. maj 2021 18:33)

    # Link komentara

  6. Samo benzin + hibrid,samo japanac,samo hajlender. Jak,tedljiv i ne kvari se. Cista desetka
    (Forza Inter, 18. maj 2021 17:10)

    # Link komentara

  7. Čini mi se da oni koji komentarišu Nissan Rogue-a 2021 godište u stvari ne znaju o kom vozilu pričaju. Pogledajte fotografiju. To je potpuno novi Rogue tj. X-Trai (još nije počeo da se prodaje bilo gde osim u Americi),koji nema veze sa prethodnim i sumnjam da je ovde bilo ko zaista seo u njega.

    Dakle, hajde da komentarišemo nešto što zaista i znamo?
    (Ivan, 18. maj 2021 09:08)
    ---…--

    Ako je navodno "potpuno novi" (sto nije), kako onda mogao dobiti ocene da je najbolji ako jos niko nije imao prilike da ga testira na duzi period?
    (The Unforgiven, 18. maj 2021 16:18)

    # Link komentara

  8. Gde je Alfa? Pokvrala se dok su je pomerali u salonu?
    (fensi_lik_vracar, 18. maj 2021 14:05)

    # Link komentara

  9. @ Mazda 6 Driver

    Šta kažeš o tome što isti Renoov 1.3 motor ide u novi Dacia Duster i Mercedes A klase?
    (Stop ratu u Izraelu, 18. maj 2021 09:19)

    # Link komentara

  10. Čini mi se da oni koji komentarišu Nissan Rogue-a 2021 godište u stvari ne znaju o kom vozilu pričaju. Pogledajte fotografiju. To je potpuno novi Rogue tj. X-Trai (još nije počeo da se prodaje bilo gde osim u Americi),koji nema veze sa prethodnim i sumnjam da je ovde bilo ko zaista seo u njega.

    Dakle, hajde da komentarišemo nešto što zaista i znamo?
    (Ivan, 18. maj 2021 09:08)

    # Link komentara

  11. samo Honda, bajo moj. Pa jos accord.. Broj 1 na listi u americi i britaniji, cinjenice su statistika osiguravajucih kuca ko je sta koliko placao za auta.. da ne pricam dalje kako u Delta auto ne znaju kako izgleda vtec motor unutra jer nikad nisu otvarali - nisu imali nijedan kvar NIKAD.
    (rocko, 18. maj 2021 02:41)


    Potpisujem sve sto si napisao..Ja sam prodao pre 11 godina moju HONDU PRELUDE 1991 Godiste. Sa 856 000 km sam je prodao, sadasnji vlasnik ima 1 070 000 km, osim sijalica i jednog kinetickog zgloba, nikad vanrednih popravki uz normalno odrzavanje...HONDA je extremno kvalitetna, uz ostale JAPANEROSE...??????
    (SRBIN, 18. maj 2021 08:53)

    # Link komentara

  12. samo benbara brate moj a ne neki tamo nisani
    (srb, 18. maj 2021 08:51)

    # Link komentara

  13. Toyota prius. Osim sijalica, nista se ne kvari niti menja. Verujem da su i ostali njeni hibridi pouzdani.
    (Nislija, 18. maj 2021 04:04)

    # Link komentara

  14. samo Honda, bajo moj. Pa jos accord.. Broj 1 na listi u americi i britaniji, cinjenice su statistika osiguravajucih kuca ko je sta koliko placao za auta.. da ne pricam dalje kako u Delta auto ne znaju kako izgleda vtec motor unutra jer nikad nisu otvarali - nisu imali nijedan kvar NIKAD.
    (rocko, 18. maj 2021 02:41)

    # Link komentara

  15. @Nissan ima ubedljivo najnepouzdanije CVT menjace u industriji. Ako Rogueov menjac izdrzi dok ne istekne fabricka garancija bice cudo.
    (The Unforgiven, 17. maj 2021 16:26)
    Zato ima garanciju od 10 godina. Govorim za Američko tržište.
    (Rile, 18. maj 2021 02:01)

    # Link komentara

  16. Chrysler Pacifica Hybrid???

    Sve mozda mogu da razumem ali Chrysler da bude u top 10, ludilo mozga...
    (Bojan, 18. maj 2021 00:52)

    # Link komentara

  17. porse majbah landrover crajsler...ovo je lista cega?
    (raks, 17. maj 2021 22:41)

    # Link komentara

  18. Najbolji za pražnjenje džepova. Na ovoj listi su babe i žabe.
    (Haha, 17. maj 2021 22:37)

    # Link komentara

  19. Ovo je Nisan platio, garant! Nisan ima vrlo problematicne CVT menjace - nece da promene proizvodjaca kao drugi, nego cuvaju problem.A ovaj Rogue je i slab...jedva se vuce uz brdo (probao i Toyotu Rav4 Hybrid - isto se muci).A kosta solidno.
    (Baki, 17. maj 2021 21:38)

    # Link komentara

  20. Ako ne znaju sta je dobro, znaju sta je skupo.
    (NNunited, 17. maj 2021 18:35)

    To odavno vise nije nikakvo merilo. Kum moj vozi skup auto, oko 90 000€ ga platio, za dve godine mu otislo oko 9000€ na popravke....Ne bih dao svoje jeftino, ni za cije skupo...
    (SRBIN, 17. maj 2021 21:24)

    # Link komentara

  21. I cak niti jedan Lexus? Cudno
    (hajduk, 17. maj 2021 21:20)

    # Link komentara

  22. Lista made in Donja Kambodza...
    (Istrebljivac vonjevina, 17. maj 2021 21:07)

    # Link komentara

  23. "1. 2021 Nissan Rogue: 9.7/10"

    Ovo zvuci kao prvo-aprilska sala...
    (Guliver, 17. maj 2021 17:39)

    A ti si kao vozio ovaj auto pa ocenjuješ iz ličnog iskustva. Čisto sumnjam da si stigao do Golfa 3.
    (Pravi stari Čačanin, 17. maj 2021 19:50)

    Probao jednom i nikad vise. Nisam imao drugu opciju pa sam morao. Taj brend/model me uopste ne interesuje. Zanima me isto toliko koliko i Cacak.

    Inace, mi smo porodicno ljubitelji BMW - X5, 335xi, i 135i. Sto se Golfa 3 tice, nikad nisam probao. U stvari nikad nisam ni vozio putnicki automobil sa dizel motorom.
    (Guliver, 17. maj 2021 20:54)

    # Link komentara

  24. Jel neko napisao da je lista iz U.S.
    (dub, 17. maj 2021 20:34)

    # Link komentara

  25. Можда најбоља опција за све који се размишљају да купе нови X-Trail или Rogue ако ћемо по америчком тржишту је да у ствари купе нови Мицубиши Аутлендер.Дијеле исту шасију,мењач и мултимедијални систем.Но Аутлендер изгледа много боље од Нисановог модела,сјајан ентеријер,боље возне карактеристике тј управљање и гратис 3-ћи ред седишта.А и важе за осетно поузданији бренд од Нисана.Додуше и са слабијом сервисном подршком...
    Ово се прије свега односи на купце у Америци.Да,делује као беспотребан коментар али ина на овом сајту доста читалаца са оне стране Атлантика па је ово предлог за њих...
    Нажалост ми Аутлендер нећемо гледати више у Европи.Таман када имају модел који је технолошки и дизајнерски пун погодак они одлуче да га не пласирају у Европи.Њихов менаџмент зрео за лудару...
    Не,не повлаче се из Европе дефинитивно.Засад ће то бити пуко преживљавање чисто да буду присутни док се не консолидују.Тренутни модел Еклипс Кроса и његов редизајн ће се и у будуће продавати.Биће ту и актуелни Аутлендер док се не распродају све залихе а и Спејс Стар.Од 2023 долазе два нова СУВ модела који ће бити произведени у Француској.Препаковани Рено тешкаши са значком Мицубишија.Евентуално ако овај најновији Аутлендер постигне значајне резултате у Азији и САД-у можда га ипак пласирају у Европи али само у хибридној верзији.Мислим да је Мицубишију ова строга европска еколошка регулатива права ноћна мора...
    (Comment moments, 17. maj 2021 20:32)

    # Link komentara

  26. Pera kojot@ Ne znam koga si ti sretao ko ima Dačiju ali ja znam 4-ro ljudi koji je imaju i kažu da su jako zadovoljni.
    (www, 17. maj 2021 20:09)

    # Link komentara

  27. "1. 2021 Nissan Rogue: 9.7/10"

    Ovo zvuci kao prvo-aprilska sala...
    (Guliver, 17. maj 2021 17:39)

    Slazem se. Rogue je kantica. Plastika koja skripi i zveci, nepregledan, tesan, CVT menjac je mucenje, ne moze da povuce prikolicu. Dva puta sam iznajmio ovaj auto, i utisak je bio identican u oba slucaja.

    Ovakve i slicne 'ocene' se daju pausalno bez naznake o kriterijuma za ocenjivanje.

    Rogue ne moze biti na prvom mestu jer nema ni jednu vrhunksku karakteristiku. Osim prodaje, ali sve sto je jeftino se vise i brze prodaje. Mozda je to bio kriterijum.
    (Ja i ovaj pored mene, 17. maj 2021 19:58)

    # Link komentara

  28. "1. 2021 Nissan Rogue: 9.7/10"

    Ovo zvuci kao prvo-aprilska sala...
    (Guliver, 17. maj 2021 17:39)

    A ti si kao vozio ovaj auto pa ocenjuješ iz ličnog iskustva. Čisto sumnjam da si stigao do Golfa 3.
    (Pravi stari Čačanin, 17. maj 2021 19:50)

    # Link komentara

  29. Potpuno nerelevantna vijest za nas. Pola ovih auta se uopste ne prodaje u Evropi, a druga polovina je zastupljena na Balkanu u ukupnom broju oko 37.
    (Ili, 17. maj 2021 19:44)

    # Link komentara

  30. Vozim Xtrail-a , 2018, 2.0 dizlo, sa manuelnim menjacem, 7 sedista, Tekna oprema.Neverovatno koliko nudi za svoju cenu. Topla preporuka za Nissana.
    (Dragoljub Frankfurt, 17. maj 2021 18:58)

    # Link komentara

  31. Говорим само на основу гледања споља: ID.4 и Nissan најубедљивији. Неки дан сам видео ID.4 у гаражи - опасан лудак.
    (А. Петров, 17. maj 2021 18:42)

    # Link komentara

  32. kobajo grande, nije samo znacka, kada je nesto smece onda je smece, nebitan je znak, takva je stvar sa dacijom, prosto auto (ako se tako uopste moze i nazvati) je smece, svako ko ga je kupio se pokajao, ne razmisljam ljude koji razmatraju kupovinu dacije, pa uzmi bilo sta drugo (ali bukvalno) samo malo starije ako nemas lovu....
    (Pera kojot, 17. maj 2021 18:41)

    # Link komentara

  33. Ako ne znaju sta je dobro, znaju sta je skupo.
    (NNunited, 17. maj 2021 18:35)

    # Link komentara

  34. Cuku vremena biram sta ce danas da se vozi
    (au, 17. maj 2021 18:28)

    # Link komentara

  35. Nissan je ozbiljan brend u pogledu SUV vozila i u pogledu sportskih vozila. Iskreno ima li neko da ne bi vozio GT-R?
    (Pera Realno, 17. maj 2021 18:28)

    # Link komentara

  36. Nissan još od qqj10 pravi vrhunska vozila.
    (Sale, 17. maj 2021 18:26)

    # Link komentara

  37. Pa gde se voze ovi automobili... U kojoj državi... USA?
    (x2, 17. maj 2021 18:07)

    # Link komentara

  38. @Amira NP
    Naravno, ovo je za Američko tržište.
    (ludacris, 17. maj 2021 18:04)

    # Link komentara

  39. Nissan? Zanimljivo, da je broj 1, u takvoj konkurenciji.
    (Smuleco, 17. maj 2021 17:51)

    # Link komentara

  40. Ja vozim Nissan Rogue i prezadovoljna sam. Sad da li je za prvo mesto ne znam. Star je manje od 5 godina, a sa takvima nema mesta nezadovoljstvu... Kvarovi stignu posle 10 godina na bilo kom autu. Tad se mozda vidi razlika.
    Ja ovo onako kao laik, zensko... Nemojte me kritikovati.
    (Jelena, 17. maj 2021 17:47)

    # Link komentara

  41. "1. 2021 Nissan Rogue: 9.7/10"

    Ovo zvuci kao prvo-aprilska sala...
    (Guliver, 17. maj 2021 17:39)

    # Link komentara

  42. 'de se dede' Alfa Romero?
    (aha!, 17. maj 2021 17:34)

    # Link komentara

  43. Koji, sad ?
    Srpska muka.
    (Desa, 17. maj 2021 16:53)

    # Link komentara

  44. Vozim Nissan Xtrail, zadovoljan.
    (Patriot, 17. maj 2021 16:38)

    # Link komentara

  45. VW ID4!? Po cemu to? Ima vec nekoliko studija koje kazu da proizvodnja elektricnih auta vise steti zemlju neko benzin ili dizel auta. ID4 se tek poslje 200.000 km isplati u poredjenju sa novim golfom dizelom. Smesno!
    (ggg, 17. maj 2021 15:25)

    Malo si izvukao iz konteksta. Proizvodnja električnih automobila više zagađuje nego PROZVODNJA benzinaca ili dizelaša. Problem je što korišćenje benzinaca i dizelaša za samo nekoliko godina izjednačuje uticaj prozvodnje baterija. Čak iako računaš da se struja dobija samo iz uglja.
    Bila je samo jedna studija koja je imala računicu od skoro 200.000 km, ali je brzo opovrgnuta. Cifra je oko 40.000 km ukoliko je struja samo iz uglja, a nešto ispod 30.000 km ukoliko se računa prosek EU.
    Uostalom imaš na transportenvironment kalkulator pa vidi sve opcije.

    Ako svake godine ili dve kupuješ nov automobl, onda kupuj benzin/dizel. Ako kupuješ nov i planiraš da ga voziš više od 5 godina onda kupi električni. Ako kupuješ polovan, onda kupi za šta imaš para.

    Ali nemamo mi standard da se bavimo ekologijom kao ovi sa severa Evrope.
    (samo kažem, 17. maj 2021 16:35)

    # Link komentara

  46. Nissan ima ubedljivo najnepouzdanije CVT menjace u industriji. Ako Rogueov menjac izdrzi dok ne istekne fabricka garancija bice cudo.
    (The Unforgiven, 17. maj 2021 16:26)

    # Link komentara

  47. Otkad se raspored ređa odozdo?
    (Pretenzija, 17. maj 2021 16:18)

    # Link komentara

  48. (ggg, 17. maj 2021 15:25)
    Druže što se nerviraš!
    (giša, 17. maj 2021 16:11)

    # Link komentara

  49. Cisto da se zna: nova Dacia Bigster, koja stize 2022, bice prepakovani Nissan Rogue (u Evropi: X-Trail).
    Hit u najavi (za one koji ne pate od znacke brenda)
    (Kobaja Grande, 17. maj 2021 15:12)

    A tebi je NISSAN neki brend? Taj NISSAN ne znam vise sa kim nije fuzionirao tako da verovatno vise ni sami ne znaju cije motore ugradjuju.
    (Mazda 6 Driver, 17. maj 2021 16:07)

    # Link komentara

  50. VW ID4!? Po cemu to? Ima vec nekoliko studija koje kazu da proizvodnja elektricnih auta vise steti zemlju neko benzin ili dizel auta. ID4 se tek poslje 200.000 km isplati u poredjenju sa novim golfom dizelom. Smesno!
    (ggg, 17. maj 2021 15:25)
    Nije mi jasno zasto lupate minise. Drug mi radi u Infineon Technologies u Nemackoj kao inzinjer . Pravo i cipove za auta. Isto tako kaze. Ali samo vi kupujte.
    (ggg, 17. maj 2021 16:05)

    # Link komentara

  51. Nigde renoa, škode, dačije i pežoa. :)
    (Amira NP, 17. maj 2021 16:00)

    # Link komentara

  52. VW ID4!? Po cemu to? Ima vec nekoliko studija koje kazu da proizvodnja elektricnih auta vise steti zemlju neko benzin ili dizel auta. ID4 se tek poslje 200.000 km isplati u poredjenju sa novim golfom dizelom. Smesno!
    (ggg, 17. maj 2021 15:25)

    # Link komentara

  53. Cisto da se zna: nova Dacia Bigster, koja stize 2022, bice prepakovani Nissan Rogue (u Evropi: X-Trail).
    Hit u najavi (za one koji ne pate od znacke brenda)
    (Kobaja Grande, 17. maj 2021 15:12)

    # Link komentara