1. Evo ja vozim 1,6 benzinac i doteram lagano do 200 na autobanu, najvise isao 215.
    Slazem se za pogon na 4 tocka, moze za igranku al ne i za luk. Kome ne trebaju tri isofix sedista pozadi i veliki gepek, ima i drugih modela.
    (Chiko, 17. april 2021 21:04)

    # Link komentara

  2. Ne bih ga vozio ni za mnogo manje pare,a tek za ove velike pare i sa samo prednjom vucom mi je nekako i slinav...cirkus kutija. Ali ukuse postujem,to se sad trazi,ima privlacni ekran,to je sada najvaznije i da nam se konektuje telefon...
    (Robi, 18. mart 2021 19:23)

    Bože gospode, slinav ? 180 Ks, slinavo? Šta ti vožiš? 300Ks? Ja ga imam , sasvim dovoljno. Te fore što kupujete motore od 1600 kubika i hoćete da idete 200 na sat sa kolima koja imaju preko tonu i po, manite me toga. Da se razumemo imam GT opremu sa staklenim krovom i činjenica JESTE da za visoke osobe pozadi je ''tesno''. Kome je to problem neka uzme opciju bez staklenog krova - i problem rešen. Bez problema i dvometraš seda pozadi. Ko neće komfor ima ipciju citoena grand pikaso. Ništa lošije ali ima daleko više mesta, pa ko voli nek izvoli. Komforna kola , nisu za neku divljačku vožnju, jer su visoka ali mogu bez problema da idu van asvalta. Samo nemojte ljudi one fore ne sviđa mi se jer nema pogon na sva4 točka. Bavim se fotografijom i za to što hoćete kao jednom godišnje da idete vam grada zaboravite kao i kiju i sve te kvazi terence. Imam pandu 4x4 i završava posao savršeno. Prolazi svuda , pogotovo po uskim putevima po planinama gde bi ste sve fenserske aute izgrebali i žene bi vam iskopale posle oči ;) od ogrebotina i ulubljenja. Pustite prazne priče.
    (Trotcki, 17. april 2021 16:09)

    # Link komentara

  3. Kome se ovaj ne svidja a voli francuze ima brata blizanca, Citroen C5 Aircross, sve ovo samo drugi dizajn, pa mozda proporcije vise odgovaraju,,samo nema treci red sedista, ali ima zasebna sedista na zadnjoj klupi isto kao ovaj..
    (zikapn, 18. mart 2021 16:04)

    Kod C5 AirCross se pozadi karoserija u zoni krova naglo sužava i visoki ljudi na zadnjoj klupi (osim onog u sredini) imaju problem sa ramenom koje je okrenuto ka spoljnom delu kola. Ja ne mogu da sednem pozadi u ta kola ( tesno mi i sa boka, rame mi naslonjeno na bok kola, a tesno mi i za glavu), a mogu da sednem u C3 AirCross (jer on nije tako sužen u zoni krova).

    Da C5 AirCross ima taj problem, to sam našao kao primedbu i u nekim testovima ( Test na sajtu "AutoRepublika" od 30.03.19, autor Perica Rajković: "... Odsustvo tunela na podu omogućuje osobi u sredini da se ne oseća “kažnjenom” ukoliko je korpulentnija, čak možemo reći da je u privilegovanom položaju, jer osim što ima dobar pogled na put, ne mora da zavlači glavu ispod zakošene ivice plafona. Pri gornjem delu, gde su rukohvati, stakla su nagnuta ka unutrašnjosti, tako da osoba iznad 1,8 metara visine dolazi s njima u kontakt." ).

    Dakle, ako mene pitaš, C5 AirCross je "katastrofa" pozadi za iole visoke ljude. A potpuno isti problem je imao/ima poslednji Picasso. "Treba" uzeti C3 AirCross. Uradjen je kao kocka i nudi više mesta za visoke ljude na zadnjim sedištima.
    (zamalo, 19. mart 2021 12:15)

    # Link komentara

  4. Svaka sledeca generacija istog modela ima manje mesta. Bilo mi je sasvim dovoljno mesta u Megane Mk3, a u Mk4 i Talismanu mi je tesno. Sada imam C4 Spacetourer i tu ima mesta i nazad. Ali ako vam bas treba mesta, Skoda Octavia prethodne generacije je keva ;)
    (Pera, 19. mart 2021 11:49)

    # Link komentara

  5. Nema pogon na sve tockove.
    Veliki minus.
    (box, 18. mart 2021 22:50)

    # Link komentara

  6. ogroman i prelep auto ali nakcrcan unutra nekako, ne mozes da se okrenes ljudski. njegov bratic 4 grand pikaso prosle generecaije je mnogo izdasniji sa prostorom. vozim ga sa motorom 1.6 hdi kupljen nov u srbiji i to je ok motor za gradsku voznnju i krstarenje na 140 kmh. nazalost osetljiva turbina, verovatno jer se stalno vrti, auto je tezak jako.
    (boki volim kosarku, 18. mart 2021 21:20)

    # Link komentara

  7. Koliko smara i zela Ronmo, pa to je strasno.
    (Dzon Deda, 18. mart 2021 19:46)

    # Link komentara

  8. Ne bih ga vozio ni za mnogo manje pare,a tek za ove velike pare i sa samo prednjom vucom mi je nekako i slinav...cirkus kutija. Ali ukuse postujem,to se sad trazi,ima privlacni ekran,to je sada najvaznije i da nam se konektuje telefon...
    (Robi, 18. mart 2021 19:23)

    # Link komentara

  9. kako da ne
    Vozis Tiguana pa znas koje ce greske izbaciti do 200.000km?
    (Srđan BL, 18. mart 2021 17:19)

    # Link komentara

  10. @zikapn
    Pritom C5 aircross ima bolje ogibljenje i udobniji je od 5008.
    (kako da ne, 18. mart 2021 16:42)

    # Link komentara

  11. Kome se ovaj ne svidja a voli francuze ima brata blizanca, Citroen C5 Aircross, sve ovo samo drugi dizajn, pa mozda proporcije vise odgovaraju,,samo nema treci red sedista, ali ima zasebna sedista na zadnjoj klupi isto kao ovaj..
    (zikapn, 18. mart 2021 16:04)

    # Link komentara

  12. @Reziel
    Peugeot i ostali francuski proizvodjaci spremaju automobile i prave prvo za kupca u Francuskoj. I samo za kupca u Francuskoj haha. Takvog oni prodaju u celom svetu. Zasto to kazem? Ima 4-5 godina kako je Francuska pocela da poostrava propise o zagadjenju. Kada kazes zagadjenje to znaci, motori. Veci motor, vece zagadjenje i manje ljudi ga zeli u ? Pa u Francuskoj hehe. Tako su svi Francuski proizvodjaci zadnjih par godina poceli da ubacuju dosta male motore. Benzince sa 3 cilindra i ovakve dizele jer u Francuskoj u mnogo gradova u centru ne mozes uci sa velikim zagadjivacem, takodje skupo placas registraciju, osiguranje. Opet ovaj auto se koristi pre svega za prevoz dece. Porodican auto i onaj ko kupi ovo ne ide na ubrzanja, trkanja. Njegova popularnost i prodaja govore da je pogodak. Ti sad kad stavis 2 deteta pozadi ili 3 ti svakako ne zelis ubrzanja. A, da plovi po auto putu sa 130-150 to radi lagano i udobno.
    (kako da ne, 18. mart 2021 14:48)

    # Link komentara

  13. @Karakondzula
    Ti onda za iste pare kupi manji Tiguan koji ce do 200.000km da ti izbaci 16 gresaka na motoru, 3 puta da motor ima previse ulja, a nekad premalo. I jos neke elektro probleme jer VW sa zadnjim modelima je na nivou elektronike kao Peugeot sto je bio sa modelima 206-307 i ta generacija. Ovaj Peugeot i zadnje generacije Peugeot su vrhunski automobili, zalecili su elektro greske i najzad ubacili dosta kvalitetnije materijale u auto. Tamo gde ti u Vw, Skoda itd lupa plastika na dodir u svim poslednjim Peugeot ili je gumirana plastika ili neki štof, nesto, ali ne plastika kao u Vw itd. Vredi svaki cent auto i avion je za Vw-e, Skode, Seate itd
    (kako da ne, 18. mart 2021 14:40)

    # Link komentara

  14. Kao neko ko ima malo preko 2m, razocarao sam se u pezo, krenuvsi od 2008, pa 3008, koliko malo prostora u njima ima. SVe je skuceno i nabijeno, tako mi i ovaj deluje...
    Mozda je dobar za ljude do 190cm, preko, nesto mislim da nije
    (nikola, 18. mart 2021 11:56)

    Imam 192 cm i ako su verzije bez panorame, mogu pozadi da sednem i u 2008.
    Ali, ako je panoramac, ne mogu napred ni u 3008/5008.
    Jako su im "loše" ove dvodelne/pokretne panorame kod mk2 modela, zbog mehanizma za otvaranje oduzimaju mnogo prostora za trup/glavu.
    U 3008/5008 mk1 sa panoramom sam bez problema mogao da sednem napred, ali, cela mk1 generacija je koristila fiksne/jednodelne panorame. One ne samo da su bile veće površinom, već gotovo da uopšte nisu umanjivale korisnu visinu za glavu/trup. Retka su danas vozila sa takvom (fiksnom) panoramom ( npr. Kadjar, aktuleni QQ ... ).
    Gde god je pokretna panorama, koji god model, dramatično je velik gubitak korisnog prostora. Ja ne mogu napred maltene da sednem u novi panoramski Tucson.
    Ali, moda je moda. A danas je moderna samo dvodelna. Ali, malo je i vozila kod kojih si uopšte mogao da biraš da li želiš fiksnu ili dvodelnu/pokrenu panoramu. Kod 500L može i sada (700e je fiksna, a 1.100 je pokretna).
    (zamalo, 18. mart 2021 14:39)

    # Link komentara

  15. @Baba Vanga
    @Petar
    @Nikola
    @Baksuz
    ...Prosecan francuz tesko dobaci do 175, i uopste im nije cudno kad vide covela od 165...



    Pa i prosecan Srbin je visok ispod 180 cm, ko je vama kriv kad ste neprirodno visoki, normalno da normalna kola nisu pravljena za vas.
    (Miki, 18. mart 2021 14:26)

    # Link komentara

  16. Po lepoti i opremljenosti , kvalitetu materijala može i u premijume.
    Motori, pogotovo dizel su sve ređi i uskoro ćemo voziti električne autiće sa preskupim akumulatorima. Većina vozila C segmenta već danas se prodaje sa turbo benzincima od 1.2 ili čak 1.0 motorina. A i to će trajati još deceniju.. Posle, ko zna, možda na pedale.
    (Pera Realno, 18. mart 2021 13:47)

    # Link komentara

  17. @Nikola

    Tako je sa svim francuskim automobilima, Francuzi su mali, dosta manji od Srba zato su njihovi automobili kod nas dobri za zene mada su i nase zene uglavnom vece od Francuza. Prosecan francuz tesko dobaci do 175, i uopste im nije cudno kad vide covela od 165.
    (Baxuz, 18. mart 2021 13:44)

    # Link komentara

  18. Jel bolji ovaj od Kodiaqa?
    (Sanavabic, 18. mart 2021 12:27)

    # Link komentara

  19. Kao neko ko ima malo preko 2m, razocarao sam se u pezo, krenuvsi od 2008, pa 3008, koliko malo prostora u njima ima. SVe je skuceno i nabijeno, tako mi i ovaj deluje...
    Mozda je dobar za ljude do 190cm, preko, nesto mislim da nije
    (nikola, 18. mart 2021 11:56)

    # Link komentara

  20. Mala masa za jedno ovakvo vozilo. Potrošnja - dobra...
    (Sun ce, 18. mart 2021 11:47)

    # Link komentara

  21. ... ali preskup lav... mozda je dobar, ali ne za te novce...
    (Karakondžula, 18. mart 2021 11:15)

    # Link komentara

  22. I ujeda kao lav. Koliko je skup.
    (Vozač, 18. mart 2021 10:58)

    # Link komentara

  23. Slazem se sa komentarom malog prostora za visoke i krupne ljude, ali ja sam visok 182cm i ima sasvim dovoljno prostora za mene, a ono sto ovde nije dovoljno naglaseno, znacajno vise za moju petoclanu porodicu. U retko koji automobil mogu da stanu tri decija sedista u drugom redu. Treci red gotovo i da ne koristimo, eventualno kada prevozimo 6stu ili 7mu osobu sto je dosta retko. Inace, ja imam benzinca od 200 konja, ide kao zmaj i kombinovano trosi 8l sto je top (10l u gradu). U svakom slucaju, za porodice sa vise od 4 clana jedan od najboljih izbora cena/kvalitet/dizajn/funkcionalnost, mozda i najbolji. Ko ima porodicu sa 4 ili manje clanova ima mnooooogo veci izbor automobila i ne vidim sto bi se odlucio za 5008.
    (Petar, 18. mart 2021 10:53)

    # Link komentara

  24. Neverovatno kako je nepotrebno natrpan unutra, znači, jako malo mesta za osobe preko 185 cm, i napred i nazad, ja imam 115 kg, i 192 cm, bukvalno jedva stanem, malo mesta za noge na svakoj poziciji u autu, ogroman stub napred izmedju vozača i suvozača, glava mi udara u plafon, pre toga sam vozio pezo 807, duplo više mesta za sva sedišta u njemu, osim 6 i 7.
    Motor ekstra, i tehnika, ali prostor unutra užas, koji crni mini Van ,
    (Baba Vanga, 18. mart 2021 10:18)

    # Link komentara

  25. 3008 i ovaj 5008 su dizajnerski najuspeliji modeli Pežoa u poslednjih deset godina. I sad izgledaju sveže, a ako gledate unutrašnjost, u trenutku kada se pojavila mogla je komotno da stane na crtu nemačkoj premium trojci. Veliki ekrani, "avionski" prekidači, ergonomija sedišta... Bio sam oduševljen kada sam seo u 5008.
    Međutim, prebacivanje motorizacije iz 3008 je po meni greška. Ti motori su u 3008 možda adekvatni, ali ako pogledate da je 5008 automobil u kom bi trebalo da može da se vozi sedam osoba, onda je jasno da čak ni najjači motor nije dovoljan. Nas je bilo četvoro u kolima, na uzbrdicama mu je debelo nedostajalo snage. Prostor pozadi zaista može biti skroman za više osobe, ali je gepek baš izdašan. U svakom slučaju, kao i svi automobili ima dobre i loše strane, kupac vaga šta mu je važno a šta ne. Medjutim, mislim da niko ne voli slab motor i to je nažalost krupna mana koja je mene recimo odbila.
    (Reziel, 18. mart 2021 10:07)

    # Link komentara

  26. Ima ga moj ortak sa jacim dieselom. Posle mog Focus-a kada sam usao u njegov Peugeot oci su mi oslepele od luksuza i lepote.

    Sa staklenim krovom, kao sto je receno vrlo malo mesta za glavu pozadi. Kaze da je i jaci motor trom. Sa automatskim menjacem nije bas prezadovoljan. Malo mesta za noge za suvozaca.
    (Djunta, 18. mart 2021 09:49)

    # Link komentara

  27. Kola danas opremom dosta brzo tehnološki zastarevaju.
    Danas Fiat Tipo Cross sa T3 motorom košta ("na akciji") 15.990, a ima adaptivni tempomat, a ovaj "halogenski" 5008 Allure iz 2018. (za koga tester kaže da ga je sadašnji vlasnik kupio polovnog za nešto preko 17k) je košto kao nov (sa popustom 13% na lagerski prikerak, 10% iz proizvodnje ) preko 30k, a nije imao (bez doplate za opciju) čak ni AEBS (a ni danas, posle fejslifta Allure nema ACC). Sa opcijama iz testa (pa i AEBS) imao je baš "ljutu cenu". A i "halogenke". No, činjenica je da danas 5008 HDI 130 EAT8 čak ni u GT paketu (40.990) nema ACC. Bruka u odnosu na onaj Tipo.
    Opet, ako nova "srpska" oktavija Ambiš'n "MY2021" može da nema čak ni onaj najobičniji tempomat (jedina u C segmentu), možda ovo kod pežoa i nije za toliku osudu.
    Tek, ako kupujete pežo da biste ga držali samo neku godinu, svakako je ekonomski celishodnije kupiti ga polovnog, kao ovaj testni. Novog samo ako imate nameru da ga dugo držite.
    Možda je tester mogao da objasni zašto je ovaj 5008 kao nov kupljen sa opcionim trećim redom. Zato što u to vreme u Srbiji 5008 "nije mogao da prodje tehnički" ako je u njemu fizički bilo samo 5 sedišta. Zato je u svaki primerak u to vreme ( na teret kupca) uvoznik ubacivao opcioni treći red (za 1.000e). Danas to ne radi uvoznik. Danas svaki fabrički ima 7 sedišta.
    A na tehničkom vam više ne traže da u kolima takve konfiguracije imate fizički treći red sedišta. To je Srbija.
    (zamalo, 18. mart 2021 09:48)

    # Link komentara