1. Bilo bi dobro uvesti i usmeno propitivanje kandidata na polaganju teoretskog dijela ispita. Cisto da se provjeri da li je nauceno sa razumijevanjem ili na pamet. Naravno javno polaganje, tako da sve bude transparentno... Koliko znam u Hr se voznja snima (audio zapis) i dozvoljeno je da ispitu prisustvuje i drugi kandidat (kao svjedok).
    (Srđan BL, 4. mart 2021 13:55)

    # Link komentara

  2. Zašto bi neko morao da zna tehničke propise? Čovek može sam da napumpa gumu, pa bi trebalo da zna koliki pritisak ide u gume ili gde to može da pročita. Ali ne instalira vozač ni brave, ni štop svetla, zašto bi on morao da zna bilo šta o tome? Za svako uvezeno vozilo se vrši homologacija (ili barem neko uzima pare za to) i auto se svake godine proveri na tehničkom pregledu od strane stručnih lica. Ako je auto uvežen u Srbiju i ako je prošao tehnički, on mora da je ispravan. I to je sve što vozača treba da interesuje.
    (T, 4. mart 2021 13:35)

    # Link komentara

  3. Nema veze, barem ih uce da se svadjaju i prete kad ne ispostuju navedenu signalizaciju. Barem nesto. Da se zna ko je glavni baja.
    (Haha, 4. mart 2021 09:03)

    # Link komentara

  4. У последњих 15-так година у сфери саобраћајне регулативе у Србији је све ОЧАЈНО... и Закон, и правилници, и полагање, и саобраћајне таблице, и регистрација, технички прегледи... Мењај ово, па мењај оно... Стварно не знам да ли је било шта било нормално.
    Да ли неко зна ко је одговоран за све те разне глупости?
    Агенција за безбедност саобраћаја? МУП? Саобраћајни факултет?
    (sempervivum, 4. mart 2021 03:43)

    # Link komentara

  5. Moj poznanik ima auto skolu u Zemunu pored velikog romskog naselja i kaze da mu nikad ni jedan komsija Rom nije bio kandidat, niti je usao da pita za cenu ili slicno, a svi voze i imaju dozvole. Fora je da idu u Makedoniju ili na Kosovo i tamo poloze za dva dana tako sto plate.
    (kole, 3. mart 2021 22:33)

    # Link komentara

  6. To se desava samo u Srbiji, da se pandurima dozvoli da misle i donose odluke. Bacis drvo, on otrci i donese. To je max.
    (milovan, 3. mart 2021 20:45)

    # Link komentara

  7. Sta je ovde cudno, mi smo poznati po tome da i od najobicnije stvari napravimo nevidjenu komplikaciju. Sta uce deca u osnovnoj skoli? Gluposti koje im nikada nece trebati, zaostali smo barem 50 godina za zapadom.
    Evo vam link za vezbanje pitanja na vozackom tesu u provinciji Onario pa pogledajte sta pitaju.
    [link]
    Pozdrav iz Toronta.
    (Milosav, 3. mart 2021 19:08)

    # Link komentara

  8. Saobraćajnih znaci su odlični za pečenje paprike, čist aluminijum, jednom kad spališ farbu sa njega...
    Pozdrav svima koji ne gledaju levi retrovizor jer najčešće voze levom trakom pa im i ne treba I ne koriste žmigavce otprilike nikad.
    (Obala Klekovače, 3. mart 2021 15:37)

    # Link komentara

  9. "Jedno od njih je i kakve moraju biti brave na vratima vozila, koja su prvi put registrovana nakon 1. januara 1987. godine."

    Bože me sačuvaj, gluposti! :(((
    (Smuleco, 3. mart 2021 15:18)

    # Link komentara

  10. Ne razumem smisao ove diskusije - a STA je to drugo normalno u Srbiji ?
    (Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 3. mart 2021 14:54)

    # Link komentara

  11. @boris, kada je raskrsnica regulisana semaforom, prvenstvo se odredjuje pravilom desne strane, a ne znakom. Znak sluzi za regulisanje saobracaja u raskrsnici samo kada je semafor u kvaru. Tako da se bez ikakvog prava ljutis na druge, jer ti postupas mimo pravila
    (Lancia Delta, 3. mart 2021 13:54)

    # Link komentara

  12. @milutin ajde molim te nemoj više da ostavljaš ovako glupe komentare
    (marko, 3. mart 2021 13:38)

    # Link komentara

  13. Glupi svete, izvoli novo čudo tehnike - autonomno vozilo.
    (Kurcubic S., 3. mart 2021 13:06)

    # Link komentara

  14. @Kum Žoržo
    Gotovo si za sve u pravu.Ali,treba napomenuti jednu stavku.U Americi nisu dobra kola stvar prestiza koliko kod nas jer tamo dobar auto moze mnogo njih da priusti.Kod nas je situacija da kola za kurcenje imaju skoro iskljucivo napaljeni klinci,tatini i mamini sinovi,koji misle da su tada na putu Bog i batina.Oni najvise i ginu,ali i ubijaju neduzne.Moras se sloziti,narocito ako zivis tamo,da toga tamo nema u ovoj meri.
    (Blanusha, 3. mart 2021 11:02)

    # Link komentara

  15. @Kum Žoržo
    Gotovo si za sve u pravu.Ali,treba napomenuti jednu stavku.U Americi nisu dobra kola stvar prestiza koliko kod nas jer tamo dobar auto moze mnogo njih da priusti.Kod nas je situacija da kola za kurcenje imaju skoro iskljucivo napaljeni klinci,tatini i mamini sinovi,koji misle da su tada na putu Bog i batina.Oni najvise i ginu,ali i ubijaju neduzne.Moras se sloziti,narocito ako zivis tamo,da toga tamo nema u ovoj meri.
    (Blanusha, 3. mart 2021 11:02)

    # Link komentara

  16. Ko jos koristi znak stop?
    (fensi_lik_vracar, 2. mart 2021 21:34)

    Svi domacini koji drze do domaceg ajvara i pecene paprike! ;D
    (Posteno!, 3. mart 2021 10:58)

    # Link komentara

  17. Mogli bi da pokažu kako se menja guma, između ostalog!
    (vecavestica, 3. mart 2021 10:58)

    # Link komentara

  18. A ja se pitam bas pre neki dan zasto mi svi trube kad stanem na raskrsnici na znak Stop, ili, kad nedajboze usporim na raskrsnici gde imam obrnuti trougao. To se u stvari više ne uči? Super!
    (Zivorad, 3. mart 2021 02:41)

    А теби остаје да научиш суштину саобраћаја, а то је да он мора да тече, посебно у великом граду. Сва срећа па то многи знају. Многи са стране се чуде и мисле да сви око њих лете, а одеш у мања места и онда видиш да људи буквално гутају време. Проблем нашег саобраћаја у Београду су лоши возачи и струка која поставља семафоре и уопште коловозе. Нисам добио казну већ преко 6 година, па да не мисли неко да сам неко ко јурца.
    (mr, 3. mart 2021 10:50)

    # Link komentara

  19. Sad znam odakle tupavi izgovori za neznanje :) Primer raskrsnica Žorža Klemansoa i Dunavske. Glavni put je Dunavska iz pravca Kalemegdana levo u Žorža Klemansoa ka Vilinim vodama, što je označeno znacima "obrnuti trougao" i jednim koji to lepo nacrta ali je u Žorža Klemansoa. Oni koji dolaze iz "produžetka" Dunavske i hoće da pređu Žorža Klemansoa insistiraju da su oni u prednosti jer "idu pravo", a ti skrećeš. Pri tome kad im ukažeš na znak, kažu imam semafor ... ali ma**une i kod mene je zeleno, a ti imaš znak a ja ne!!!
    Mada, obzirom koliko ljudi se trudi da zaista nauči propise, verujem da ni to ne bi pomoglo.
    A sve to ne bi bilo strašno da se zbog toge ne pravi ogromna kolona u Dunavskoj.
    Kada bi se ti "slikoviti" znaci stavili možda bi neko shvatio kada vidi nacrtano. Nekima treba crtati.
    (boris, 3. mart 2021 10:37)

    # Link komentara

  20. Da se ja pitam ja bih ukinuo polaganje. Jedan moj poznanik 15 godina vozio auto bez dozvole, jurcali ga zatvarali ga, pisali mu milion kazni, i nisu mu mogli nista, i na kraju mu ispunili vozacku dozvolu i da li mu. Covek lepo kaze, samo vodim racuna da mi auto ne udari negde, to je cela nauka voznje.
    (Milorad, 3. mart 2021 10:28)

    # Link komentara

  21. @Kum Žoržo
    O kvalitetu i polaganju u US i Evropi ipak nije za poređenje složićemo se, pa čak između Srbije i US.
    (drajver, 3. mart 2021 09:55)

    # Link komentara

  22. Brave su jako važne ako je čovek pesak ,a neka budala ga zakači na pešačkom brzinom većom od 30 km/h ! Isto važi i za haubu, A stub i brisace koji (takođe) moraju imati povoljan ugao i biti bezbedno uklopljeni !
    Važna su i glupa pitanja koji uče vozače najvažnijem - da mnogo ne pametuju nego da znaju i poštuju propise !
    (mića, 3. mart 2021 09:21)

    # Link komentara

  23. Kakvo stop svetlo moraju imati putnička vozila koja su prvi put registrovana u Srbiji nakon 1. marta 2011. godine.

    Ja bih na ovo pitanje odgovorio ispravna, kao što trebaju da budu i ona na vozilima koja su registrovana pre 1. marta 2011. godine, i verovatno bih odgovorio pogrešno.
    (Vlada, 3. mart 2021 08:47)

    # Link komentara

  24. U određenom periodu razvoja našeg društva bilo je popularno polagati vozački ispit u Crnoj Gori
    Lepo odeš tamo i u roku od tri do pet dana šta god poželiš ,auto,kamion,autobus.Čitava naselja su organizovano išli po vikend vozačke dozvole.Sve je bilo po zakonu i sada ti ljudi voze i kamione i autobuse.Jedino ja budala oću pošteno i ne ode.
    (Alex, 3. mart 2021 07:59)

    # Link komentara

  25. Vožnja se uči dok si živ. Mora čovek da oseti sopstvenu sigurnost i da poštuje pravila. Dešava se da te neko čukne, sudar, takve stvari se ne mogu izbeći ponekad i zbog tuđe krivice, ali to je život. Slažem se da na tim testovima ima i pojedinih glupih pitanja i teških na kojima ljudi padnu jer ih nešto dovede u nedoumicu. Ja ne vozim, iako imam položeno, zbog vida sam batalio odavno. Verujte mi da se štrecnem i u autobusu kad naglo zakoči ili se vozaču ispreči neka baba kad prelazi van pešačkog. A ja kad prelazim na pešačkom, koliko puta mi se desilo da taksista proleti pored mene iako je morao da me pusti. Zato treba gledati uvek, pravila jesu pravila, ali uvek ima i ono ali...
    (NikolaBg, 3. mart 2021 07:47)

    # Link komentara

  26. a zasto bi to bilo drugacije od svega ostalog u Srbiji..takav nam je zivot,takva nam je drzava..i naravno koliko god smo bilo dobri ili losi,kvarimo se kao ljudi..zacaran krug.
    (goki, 3. mart 2021 07:29)

    # Link komentara

  27. znači češka i bivše exYu izučavaju saobraćaj dok rusija, kina , sad , uk , japan, nemsčka , kanada ..... to ne smatraju naukom.
    (dragi, 3. mart 2021 06:37)

    # Link komentara

  28. A ja se pitam bas pre neki dan zasto mi svi trube kad stanem na raskrsnici na znak Stop, ili, kad nedajboze usporim na raskrsnici gde imam obrnuti trougao. To se u stvari više ne uči? Super!
    (Zivorad, 3. mart 2021 02:41)

    # Link komentara

  29. Ja sam polagao pre blizu 30 godina, supruga pre 3, ja sam odmah dobio pune kategorije za A i B, ona je imala probnu dozvolu za B. Sama priznaje da je vise naucila vozeci se pored mene sto kao vozac sto kao suvozac nego u auto skoli. Ljudi moji, kakvih gluposti sam se naslusao dok je ucila teorijski deo, dimenzije razne, osovinska opterecenja, konstrukciona resenja, kao da se sprema za inženjera. Da ne pricam da sam polagao za A i B a sada imam upisano 9 kategorija u dozvolu (AM, A1,A2, A, B1, B, BE, F i M )
    (Nislija, 3. mart 2021 01:54)

    # Link komentara

  30. Зашто је битно знати број на гуми:

    Иако сам знао значење свих слова и бројева нисам обраћао пажњу на њих јер сваке године у одређено време одем код механичара да ми замени гуме и то је његов посао. Онда, ове зиме, након наглог пада температуре, приметим да ми повремено мало проклизају задњи точкови. Ништа страшно, али опет. Под претпоставком да је притисак у гумама спао због пада температуре, одем до пумпе да допумпам гуме. Гуме иначе имају лепу и дубоку шару. Приликом пумпања, сасвим случајно погледам ДОТ број и имам шта да видим. Сутрадан сам отишао и купио сет нових гума. Поента, да нисам знао шта значе та слова и бројеви можда би ме сада скупљали по каналу јер сам следеће седмице ишао на дужи пут по лошим временским условима. Има разлог зашто се нешто учи иако вам у том тренутку изгледа бесмислено и као да то знање никад нећете применити. Не правите се паметни него књигу у руке и читајте и учите, цео живот, нарочито о саобраћају.
    (Милутин, 2. mart 2021 23:41)

    # Link komentara

  31. @dragi, ima u Češkoj saobraćajni fakultet.
    Link:
    [link]
    (rebro, 2. mart 2021 23:27)

    # Link komentara

  32. Radim kao predavac, ispitivac i instruktor. Slazem se da ima nebuloznih pitanja koja deca moraju da uce. Slazem se da su cene obuke visoke, ali to je zbog toga sto se pojedine skole utrkuju ko ce da ima bolji auto (posto je nazalost vecini dece a i roditeljima bitnije da li ce voziti na nekom dzipu i slicno nego sta ce nauciti na prakticnoj obuci). Sto se tice prakticnog ispita moram da kazem da vecina danasnje dece nije navikla na neuspeh, ako padnu to je za njih smak sveta jer smatraju da su oni najbolji. Ne prihvataju kritiku i ne zanima ih razlog zbog kojeg su pali jer misle da ih je oborio policajac bez razloga. (Nazalost postoji i korupcije bas iz ovog razloga, ne zele da se pomuce i da shvate gde grese nego idu linijom manjeg otpora). Sve u svemu, ima losih ljudi, losih skola a i u MUP-u naravno ima svacega. Trebace nam mnogo godina da se ista promeni, jer svi zele promenu ali nikako da shvate da prvo moramo sami od sebe da krenemo.
    (Bob, 2. mart 2021 23:27)

    # Link komentara

  33. Najludja stvar je A kategorija, motocikl. Ja imam B kategoriju vec 25 godina i presao sam davno milion km... ali kad polozim za motor dobijam takozvanu 'probnu' dozvolu. Sa kojom izmedju ostalog ne smem da vozim posle 23h itd... Ovi zakoni su napravljeni da se ne postuju :))
    (Bojan, 2. mart 2021 22:04)

    # Link komentara

  34. Obuka je bila loša. Onda su je reorganizovati, pa je sada skupa i loša.
    (T, 2. mart 2021 21:57)

    # Link komentara

  35. "Jedno od njih je i kakve moraju biti brave na vratima vozila, koja su prvi put registrovana nakon 1. januara 1987. godine."

    Ovaj test kao da je sastavljao Milan Tarot.
    (DEX, 2. mart 2021 21:56)

    # Link komentara

  36. Dete mi je položilo pre skoro dve godine "po starom zakonu" (imao je "probnu" godinu dana).
    Ja sam ZAPREPAŠĆEN koliko on NE ZNA neke OSNOVNE saobraćajne propise (pa i mnoge saobraćajne znakove) i ja nemam pojma kako je on uopšte uspeo da položi testove sa tolikim neznanjem.
    Za moje razumevanje, on ne bi smeo da ima vozačku dozvolu sa tim rupama u znanju.
    Mada nemam dilemu da on tehnički već sasvim lepo vozi (pa mogu do te mere da se opustim da "zaspem kao beba"), svaki put doživim nervni slom kada me (dok vozi) povremeno (naizgled skoro nezainteresovano) upita nešto vezano za pravila saobraćaja (što bi morao da zna).
    Dakle, celi taj sistem učenja pravila saobraćaja, način testiranja, obuke, kaoi polaganje vožnje, je teška katastrofa, promašaj i izazivanje opšte opasnosti neslućenih razmera.
    (otac Makarije, 2. mart 2021 21:53)

    # Link komentara

  37. Polagao sam u nekadašnjoj Jugoslaviji one ispite sa par strana saobraćajnih znakova i par strana vrlo komplikovanih raskrsnica.U Italiji sam polagao ponovo i to ovako kako je sada kod nas, bez znakova,bez rasksnica,sa apsurdnim pitanjima o delovima na autu...Da stvar bude interesantnija za "patente superiore" ( C ,D, CE ,DE ) je sličan test,po meni previše lak, a akcenat je na tahografu i dokumentima za transport (DDT).Palo mi je na pamet da je i to jedan od razloga što u Italiji godišnje na putevima gine od 4-7000 ljudi.
    (Čeki opinionista del cazzo, 2. mart 2021 21:52)

    # Link komentara

  38. Ja vozim godinama sa americkom vozackom dozvolom. Tamo sam polozio vozacki ispit a ovde zivim vec 10 godina.
    (Role, 2. mart 2021 21:48)

    # Link komentara

  39. hahah ja polagao na Sitroenu C3, bez greške ono paralelno parkiranje, onda seo u e92 i ne mogu da uđem ni na jedan parking tako ako su automobili na susedna dva mesta. toliko o obuci. vozi se 35kmh po utabanoj ruti... udavili me..
    par puta došao kolima na časove, 45 min mi treba da se naviknem na onaj tempo vožnje hahah
    ..pa te svi obilaze, trube jer su ljudi generalno stoka... cirkus.
    (ankh, 2. mart 2021 21:34)

    # Link komentara

  40. Ko jos koristi znak stop?
    (fensi_lik_vracar, 2. mart 2021 21:34)

    # Link komentara

  41. Znam nekoliko ljudi koji su kupili dozvole u Nevesinju 1991. Do sad ni jedan od njih nije imao udes ili teži prekršaj.
    Sta vozač mora da ide u kakvu skolu? Položi ili ne položi test i voznju. A kad izadje u javni saobraćaj visoke kazne za prekršaje pa nek ne znaju da voze. Vozim a ne znam koji je broj guma na autu. Vulkanizer mi ih zameni adekvatnim, svaku jesen i proleće.
    (jest, 2. mart 2021 21:27)

    # Link komentara

  42. Министарство се бави заштитом поглавника, нема времена за саобраћајну обуку.
    (Стрелац, 02. mart 2021 18:39


    A sta ti je to "poglavnik"?!
    Odakle si ti jbt?!
    (C i n i k, 2. mart 2021 21:18)

    # Link komentara

  43. Da nisu knjige za polaganje i testovi stampani u inostranstvu kao udzbenici !!!!!!!
    (Ivan Stanojevic, 02. mart 2021 20:21

    Zar se testovi ne polazu on line?
    (C i n i k, 2. mart 2021 21:17)

    # Link komentara

  44. Da nisu knjige za polaganje i testovi stampani u inostranstvu kao udzbenici !!!!!!!
    (Ivan Stanojevic, 02. mart 2021 20:21


    Vec vise godina nma nikakvih knjiga, sve je on line pa i polaganje testova...
    (C i n i k, 2. mart 2021 21:16)

    # Link komentara

  45. nigde u svetu nema saobraćajni fakultet već zakon .
    (dragi, 2. mart 2021 20:32)

    # Link komentara

  46. Polozio sam pre par meseci sa 39 godina, iskreno nemam pojma da vozim. Znam sve u teoriji ali u praksi se jos uvek pogubim ponekad. Na casovima se mili 30 na sat po strogo definisanim rutama koje su uvek iste. Bez par meseci voznje sa drugarima koji voze bar 10-ak godina ne sedam sam u auto.
    (frr, 2. mart 2021 20:32)

    # Link komentara

  47. "često je upućivalo dopise MUP-u u nameri da se unapredi sistem obuke, ali se njihovi predlozi gotovo nikad ne usvajaju."
    Ljudi, shvatite jednu stvar, u MUP se po default-u ne primaju ljudi nadprosecne inteligencije!!! Tako im pise u pravilniku za polaganje testa inteligencije. Ne sme ker da bude pametniji od gazde. Tako je od vajkada..
    E sad drugo je pitanje zasto se njima daje da odlucuje o ovom pitanju a ne saobracajnom fakultetu na primer.
    (Mile, 2. mart 2021 20:27)

    # Link komentara

  48. Da nisu knjige za polaganje i testovi stampani u inostranstvu kao udzbenici !!!!!!!
    (Ivan Stanojevic, 2. mart 2021 20:21)

    # Link komentara

  49. Kod nas se generalno od vožnje pravi nauka, a polaganje testova i praktičnog dela su posebna priča. Treba se ugledati na amerikance i fince. Jedni su jeftini i jednostavni, a drugi fokusirani na praktičnu vožnju sa akcentom na situacije koje mogu da se dogode na njihovom podneblju. Cela priča o "vozačima početnicima", njihovim ograničenjima, probnim dozvoloma, školama bezbedne vožnje... Pokojni Mirko Alvirovic je jednom pričao o toj obuci bezbedne vožnje kod njega na stazi, da to traje 3 i po sata nastavnog programa, i da to učeniku može da predoči svaki instruktor. Nažalost, mi kako u tekstu piše, decu učimo kakve su brave i nasloni za glavu.
    (Reziel, 2. mart 2021 19:53)

    # Link komentara

  50. Koliko kw ima trocikl četvoricikl itd... a ti polazes za B kategoriju, pa onda sta je motocikl, sta moped, koliki razmak treba da bude između dva katadioptera na prikolici i kakvog oblika
    (ledu, 2. mart 2021 19:41)

    # Link komentara

  51. ma sta nas briga sve su to aluminijumski znaci?
    (s4, 2. mart 2021 19:39)

    # Link komentara

  52. Kako se vozi covek da pomisli da se dozvole kupuju na trafici zajedno sa dopunom.
    (GuA, 2. mart 2021 19:32)

    # Link komentara

  53. Zakon i propisi su cista ludost,kradja i uzimanje novca! Na samom ispitu polaganja je katastrofa. Mito ,korupcija,veze i ostalo. Tu drzava treba da pojaca kontrolu jer to je upravo glavni uzrok svega sto se posle desava na putevima.Znaci sam cin polaganja ispita je katastrofalan! Poloze oni koji su losi a oni koji iole znaju vecinom padnu! Prolaznost vosoka !Zabraniti da vlasnici autoskola mogu da prisustvuju samom cinu ispita tj da budu ispitivaci na ispitima. Zakonom im zabraniti da obavljaju tu funkciju bilo u dr skolama ili u svojoj skoli!
    (nislija, 2. mart 2021 19:21)

    # Link komentara

  54. Pod uslovom da sve položi iz prve u Srbiji je cena 75000 dinara. 48000 obuka, prva pomoć obuka 14000,polaganje prve pomoći 2000, polaganje tipova ja, 4000,polaganje vožnje 5000 izdavanje dozvole 1200.
    (Panta mlekadžija, 2. mart 2021 18:45)

    # Link komentara

  55. Bolje da se u obuku i ispitna pitanja ubaci koriscenje rucice pokazivaca pravca, pravilno parkiranje i upotreba sva cetiri pokazivaca. Isto tako, mogla bi da se posveti paznja i dugackim svetlima (kada se koriste itd). Ali bitno je da se narodu kroz razdvajanje kategorija na mali milion podkategorija tipa B+E (jos nisam video da neki auto za obuku vuce prikolicu) uzimaju basnoslovne pare.
    (miki, 2. mart 2021 18:40)

    # Link komentara

  56. Министарство се бави заштитом поглавника, нема времена за саобраћајну обуку.
    (Стрелац, 2. mart 2021 18:39)

    # Link komentara

  57. U Čikagu se prijaviš za polaganje, platiš $30, niko ti ne traži nikakve časove. Izadješ da radiš test, dobijaš rezultat na licu mesta, ako si položio ideš odmah na polaganje vožnje ako si pao imaš pravo da radiš test još dva puta tog istog dana i naravno ako položiš pravac na vožnju. Test iz vožnje se sastoji iz toga da obiđeš jedan krug oko centra za polaganje i možda se uparkiraš negde na ulici i to je to i opet oni u proseku imaju manje saobraćajnih nesreća sa teškim posledicama nego kod nas.
    (Kum Žoržo, 2. mart 2021 18:38)

    # Link komentara

  58. Što se tiče oba dva znaka, u pravu ste. Za gomilu vozača oni kao da ne postoje, naročito trougao.Ponašaju se kao da im taj znak daje prednost.
    A tek otvaranje vrata parkiranih vozila direkt u kolovoznu traku.To je postalo toliko normalno da neki misle da imaju pravo i da ne greše ništa.
    (Zile, 2. mart 2021 18:35)

    # Link komentara

  59. Vozacki ispit postao je teatar apsurda al zato i kosta ko "St Petra kajgana"...
    (C i n i k, 2. mart 2021 18:34)

    # Link komentara

  60. Najbitnije je uzeti pare, a kandidati sve gori i gori vozaci i poznavaoci zakona o saobracaju.
    (Bob, 2. mart 2021 18:30)

    # Link komentara

  61. Setio se da polazem pod stare dane. Takva kolicina gluposti na jednom mestu, pa to je strasno. O cenama bolje da ne govorim. Kad se podvuce crta, na kraju me je sve iskostalo 80.000
    O ogranicenjima po dobijanju dozvole ne vredi ni trositi reci. Razumem da vazi za decu koja poloze sa 16-17 godina ali kad neko u ozbiljnim godinama polozi, stvarno ne vidim svrhu. Pogotovo sa onim da sme da se vozi do 23h. Sta ce onaj ko radi drugu smenu do 23h?
    Gomila budalastina, to je samo zato sto te zakone prepisuju i primenjuju bez bilo kakvog prethodnog razmisljanja. Kao uostalom i sve drugo u ovoj nasoj Srbijici.
    (ČungaLunga, 2. mart 2021 18:13)

    # Link komentara

  62. kao aktivni vozac B i povremeni vozac C i E kategorije i dipl. ing masinstva mogu stvarno reci gomila gluposti, kvake, brave, sta pise na gumi, kako je izveden mehanizam pa boze moj jos nisam video da se neko pati da montira rucno gumu na felnu ili da menja konstrukciju brave i slicno pomozi boze...
    ustvari veoma je bitno kakva je guma kada lepo jurcate sa 250km/h preko ogranicenja ili kada driftujete i palite gume ne mirisi svaka guma isto tako da bi trebalo uvesti i oznaku mirisa kada palite gume nasilnickom voznjom.
    (gorance, 2. mart 2021 18:13)

    # Link komentara

  63. Prije 10ak godina smo imali napredniji sistem obuke od Srbije, a u međuvremenu smo skroz nazadovali. Korupcija na vozackim ispitima kao nikada prije...
    (Srđan BL, 2. mart 2021 18:09)

    # Link komentara

  64. Dvoje moje dece je polagalo voznju skoro.
    Nisam znao da li da se smejem ili placem kada sam gledao na kakva pitanja moraju da znaju odgovore.....sramota!
    A prakticni deo polaganja je tek bezobrazluk...i to znaju svi u Srbiji. Ispitanik zavisi od raspoloženja policajca koji je ispitivac. Katastrofa
    (abv, 2. mart 2021 17:59)

    # Link komentara

  65. cena katastrofa, učenje nebuloza
    ali takva nam je cela država
    (dule, 2. mart 2021 17:54)

    # Link komentara

  66. A kad pricamo o namernim obaranjima dok se ne popune dzepovi instruktorima i saradnicima? (postoji i zvanican cenovnik za polaganje "ispod tezge")
    (Tafak, 2. mart 2021 17:53)

    # Link komentara

  67. Nije suština da se nešto nauči, nego da se uzmu pare. I ako prođe test, inspektori na polaganju vožnje obaraju skoro sigurno ako si prvi put na polaganju, taman da voziš ko Vučić.
    (666, 2. mart 2021 17:48)

    # Link komentara

  68. Znači u Crnu Goru po dozvolu.
    (Cile Mile, 2. mart 2021 17:41)

    # Link komentara

  69. Sve je osmisljeno kako bi se narodu uzimale pare. Gomila nebuloza, a o cenama da ne pricam.
    (Pljuvac svih stilova, 2. mart 2021 17:40)

    # Link komentara