1. Prvenstveno je i namenjen za gradsku/prigradsku upotrebu...
    (C i n i k, 27. februar 2021 12:12) 
    Gradska stani-kreni voznja na kratkim relacijama je daleko gora po motor i auto nego voznja na autoputu ili magistrali. Najgora stvar koju neko moze da napise u oglasu je da prodaje auto koji je samo vozen po gradu
    (Misa, 29. mart 2021 09:44)

    # Link komentara

  2. Lepo izgleda. Svi novi automobili su lepi, ali 90% ljudi van Beograda nema para za nov automobili i taj luksuz da eksperimentiše sa novim tehnologijama.
    (Kgh, 5. mart 2021 07:51)

    # Link komentara

  3. Нисам био сигуран о ауту после теста, али одох на званични сајт и ценовника са попустом, уффф, осим ако неко га неко не купи због изгледа....
    (Филипинац, 1. mart 2021 15:24)

    # Link komentara

  4. @kele®
    Pratim!
    (ciga, 1. mart 2021 07:26)

    # Link komentara

  5. @Milan

    Slazem se sa Vama i takodje smatram da je zivotni vek automobila i onaj posle 5 godina. Tacnije, za odredjenog proizvodjaca je do trenutka dok kupuje originalne delove ;) Kod nas recimo te kulture nema. Vrlo cesto ljudi jedva cekaju da im auto izadje iz garancije pa da ga voze kod "svog" majstora. Hteli mi to priznati ili ne, jedini nacin da opstanemo na ovom svetu je da kupujemo stvari ponovo. Ono sto je izazov za svakog proizvodjaca je napraviti proizvod koji ce trajati taman, ni dugo ni kratko. Ali to nije lako :)
    (hulk, 1. mart 2021 01:29)

    # Link komentara

  6. A Puma 1.0? Samo ako kosta 9.000 evra. Ako je vise, dovidjenja
    (Za zamalo vlasnika forda, 27. februar 2021 13:24)
    Ako može neki link do bilo kojeg automobila ove klase, novog za 9.000? Pitam za ženu. Hvala.
    (kele®, 28. februar 2021 18:16)

    # Link komentara

  7. @hulk
    Slažem se sa objašnjenjem, ali tako razmišlja samo menadžer koga zanima sledeći kvartalni izveštaj i pripadajući bonus. Kupac novog auta ga prodaje posle 150K nekom ko nema novca za nov auto, to su vrlo često mladi ljudi na početku karijere. Kada se opeku na polovnom motoru on kod njih do kraja života stvara osećaj lošeg kvaliteta, u sledećoj kupovini možda već imaju novca za novi automobil i šta mislite da li će kupiti isti brend za koji ih vezuju loša iskustva? Neće, otići će tamo gde ljudi imaju bolja iskustva i nikakva reklama ih neće vratiti nazad. I to je tačno ono što se dešava Fordu, ali i GM i ostalim proizvođačima iz SAD, ljudi ih doživljavaju kao smeće. Toyota u inženjerskom smislu nije bolji proizvod, ali reputacija pouzdanosti, odgovornosti dovela ih je do većeg tržišnog učešća u evropi u odnosu na ford prvi put u istoriji, pri tome zarađuju neuporedivo više po prodatom automobilu. Isto je i u SAD. Uopšte se ne može postavljati pitanje čija je strategija uspešnija.
    Privatno, iz sasvim druge industrije, iskustva su mi mnogo, mnogo bolja sa firmama koje vode inženjeri, što su najčešće porodične ili firme srednje veličine
    (Milan, 28. februar 2021 14:38)

    # Link komentara

  8. @Milan

    Deo sam upravo ove grupe menadzera koju navodite. Radio sam u firmama gde se inzenjeri nisu mnogo pitali, a sada radim u firmi gde se skoro sve pitaju. I Vi i ja bismo mogli nabrajati i dobru i losu praksu. Cinjenica je da ima svakakvih primera. Ono sto je takodje cinjenica je da trziste kaznjava los proizvod, ali isto tako i trziste diktira trendove. Npr, zbog cega je bitna trajnost motora od 400k, ako vi imate situaciju da trziste kaze da prosecan covek na zapadu menja auto posle 150k i kupuje novi. Znaci pravite auto koji traje koliko treba, jer tako optimizujete troskove. Mislim, kola od 2 litre je bolja od konzerve, ali samo ako imate goste. Ako ste sami zedni, necete uzeti dvolitru, iako je to razumnija kupovina.Tako da, ako je kriterijum broj predjenih kilometara, verujem da je 2.0 atmo motor sa 120 ks bolji od bilo kog turbaka. Ako je kriterijum dinamicnost, potrosnja onda je turbak bolji. Zavisi sta vam treba.
    (hulk, 28. februar 2021 01:14)

    # Link komentara

  9. @(Imenjak, Beograd, 27. februar 2021 11:09)

    Trazi "1.0 ecoboost fail, flames". Najbolji trocilindras...
    (Padinjak, 27. februar 2021 22:26)

    # Link komentara

  10. Cenu osnovnog modela na pola pa da pricamo! Tacka! Vozim fiestu, ali fordovci se istripovali da su premium segment! Ne ide...
    (Kavric, 27. februar 2021 19:50)

    # Link komentara

  11. @hulk
    Kao inženjer sa 25 godina iskustva da vam kažem: u velikoj većini firmi inženjere niko ništa ne pita nego se pitaju menadžeri koji obećavaju više zarade za kraće vreme! Inženjerima se samo preti otkazima ( tehnološki višak) ako ne sprovedu šta su gazde naumile, a uvek sa žele brzu zaradu. Dokaz su vam afere dizelgejt, boing 737 max i slično. Nijedan normalan inženjer to ne bi sproveo. U upravnom odboru boinga sedela je Nensi Pelosi, političarka sa debelim dosijeom ali zato nije bilo nijednog inženjera skoro 20 godina! Šef tog istog boinga iz doba odluke o 737 max, Mulaly, prešao je u Ford za rekordan transfer 2009. Treba li dalje o tome da li znaju šta rade???
    (Milan, 27. februar 2021 15:36)

    # Link komentara

  12. valja dok je nov, a sad da ce valjati posle 20 god kao stari hdi jtd ili tdi nema sanse
    (zzzbokizzz, 27. februar 2021 14:43)

    # Link komentara

  13. Pod jedan, Hyundai ne ne menja baterije na 650.000 vozila vec na 82.000 vozila proizvedenih u Juznoj Koreji (ceska fabrika koristi baterije od SKI, ove koje se menjaju su od LG).
    Pod dva, procena da ce zamena kostati skoro milijardu dolara je debilna posto nece ove baterije ici u smece, vec ce se zameniti falicne "celije" i ide nazad u auto.
    Tako da "cena" od 11.000 dolara, sto su novinari bupnuli i ostali zivi nema veze s vezom.
    A Puma 1.0? Samo ako kosta 9.000 evra. Ako je vise, dovidjenja
    (Za zamalo vlasnika forda, 27. februar 2021 13:24)

    # Link komentara

  14. "Pumi".Dešavalo mi se da samo u avgustu napravim po 7000 km i to I-SRB-GR-MN-SRB-I.Da li bih sa 1.0 litrom to mogao? Skeptik sam što se tiče down-sizinga.
    (Čeki opinionista del cazzo, 26. februar 2021 18:24)

    Prvenstveno je i namenjen za gradsku/prigradsku upotrebu...
    (C i n i k, 27. februar 2021 12:12)

    # Link komentara

  15. Nije.
    (Smuleco, 27. februar 2021 12:07)

    # Link komentara

  16. @hulk
    Ako se nešto kroz istoriju ponavljalo, onda je to prevara potrošača na sve moguće i nemoguće načine. Nekom prođe, a nekom ne neka manje boli a neka više.
    (kimi R, 27. februar 2021 11:39)

    # Link komentara

  17. (Marko "15 litara") Aman čoveče. 15 litara. Vlasnik sam fokusa iz 2017, prvi vlasnik, sa motorom od 1,000 kubika i to jačom verzijom, 125 ks (140 u tzv. overboost-u). Prosečna potrošnja po gradu, merena "od čepa do čepa" mi je 8,2 litara u uslovima zimske vožnje. Pritom ne vozim ekonomično, već kako uslovi to dozvole. Svašta. To su najbolji motori sa tri cilindra godinama unazad, tačno je da je na početku pucala glava motora (video u servisu kako to izgleda), u međuvremenu su taj problem prevazišli. Prvi su krenuli, sada svi nude ili prelaze na motore sa tri cilindra...potrošnja, performanse, emisije gasova, sve je na njihovoj strani.
    (Imenjak, Beograd, 27. februar 2021 11:09)

    # Link komentara

  18. Dosta za vožnju samo ne po toj ceni.
    (Dr.Bre, 27. februar 2021 09:26)

    # Link komentara

  19. Jeste ako ima stotinak konja i najmanje 200nm.
    (Milos Radunkovic, 27. februar 2021 04:28)

    # Link komentara

  20. Obozavam downsizing temu. Ljudi koji osim sto voze auto, ne znaju skoro nista o tehnologijama, smatraju da inzenjeri velikih kompanija ne znaju sta rade. Kao sto su nekada NASA racunari koji su zauzimali jedan hangar imali manju moc nego danasnji telefon, tako je nekada w12 imao manje snage, vise trosio, bio mnogo skuplji... nego danasnji 1.0. Ljudi, opustite se. Verujte strucnjacima, ne zeli niko da vas prevari. Nijedan ozbiljan proizvodjac ne moze sebi da priusti nesto sto ne valja, jer ce to proci jednom, a posle ih nigde nece biti.
    (hulk, 27. februar 2021 01:12)

    # Link komentara

  21. Dok je moj auto bio na servisu vozio sam forda focus sa ovim motorom.
    Iskreno ide dobro i sve to lepo stoji ali takođe troši i 15 litara benzina kad se gazi kako treba.
    Drugi mnogo veći problem je pitanje šta će se dogoditi sa tim motorom nakon što izadje iz garancije i nakon što predje 200000km, to je ono mnogo bitnije. Auta se danas prave da teraju do garancije i to je zapravo ono što donosi downsizing.
    (Marko, 26. februar 2021 14:23)

    Научи да возиш и неће трошити 15 литара. Ако дајеш гас као коњ, трошиће толико. Не може једноставније да буде. Код аутомобила са малим турбо мотором или трошиш пуно и возиш полако (убрзаваш полако - слабим гасом) или возиш брзо ("кад газиш како треба") и трошиш ко да има 3 литра.
    (објавите ми коментар, 27. februar 2021 00:18)

    # Link komentara

  22. Meni licno je ovo u potpunosti savrsen gradski auto za samce ili kao drugi manji auto u porodici. Fenomenalan dizajn, odlicna tehnologija, vrhunsko vesanje. Ono sto mi smeta je gotovo bezobrazna cena. Nju bih mozda kod BMWa i progutao gde 30 posto ide na znacku, ali Ford nikako ne spada u luksuzne marke. Slicna prica je i sa Volkswagenom i Peugeot. Daleko od toga da su to lose marke ali ga zadnjih 5-10 godina preterase sa cenama. Cini mi se da ovakvom politikom ostavljaju sve vise mesta Koreancima da zauzmu veci deo kolaca. Evropu ne cini samo severni visoko platezni (kupujmo domace) deo vec i juzni siromasniji. U svakom slucaju najezdom elektro automobila mnogo toga ce se promeniti.
    (Pantelija, 26. februar 2021 23:45)

    # Link komentara

  23. Još jedan auto iz forda koji košta puno više nego li pruža. Osim mondea ne vidim šta tamo vredi kupiti. Nemaju pad prodaje samo u srbiji, među rekorderima su i u evropi.

    @Marko
    Retko iskren komentar o turbobenzincima, ja imam isto iskustvo sa drugim brendom još pre 8 godina, nikad više kosilica. Moj drug je to opisao: Kad ga voziš kao motor od 1,2l tako i troši, ali kad ga voziš kao motor od 120ks troši x2 na kvadrat. S obzirom na veliku kilometražu i korišćenje autoputa iz dizela će me izbaciti samo silom
    (Milan, 26. februar 2021 22:10)

    # Link komentara

  24. Najlepsi automobil u segmentu,sa najnagradjivanijim malolitraznim motorom na svetu. Bolje nema!
    (zz3, 26. februar 2021 22:04)

    # Link komentara

  25. Frknem mojom pumom i ostavim zlurade u prasini ;)..ziveli vi meni tako prasnjavi i musavi.
    (prava lola, 26. februar 2021 21:58)

    # Link komentara

  26. Toster..
    (C i n i k, 26. februar 2021 21:22)

    # Link komentara

  27. Samo klasicni atmosferski benzinac i mirno spavaj, nano.
    Ovi mali turbo motori produvaju vec na 100.000km. Pogledajte Mobile.de ili Autoscout24.de : skoro svi Fordovi sa Exoboost motorom od 1000kubika su "motor schaden".
    Preporuka su Mazda automobili, Corolla 1.5, Kia/Hyundai modeli.
    (Kobaja Grande, 26. februar 2021 19:15)

    # Link komentara

  28. Dovoljno jeste za gradsku voznju, magistralu i autoput do nekih 140 km/h sto se tice potrošnje. Tada je na nekih 3000 obrtaja. Preko toga postaje bucan trosi. To je dovoljno, sve brza kola se prave, a zakoni sve rigorozniji. Dovoljno je do 140, 150 km/h gde ces brze voziti.

    Sto se tice da idu do 200.000 km. Ok kupuju ljudi koji imaju pare za nov, voze 6,7 godina predju do 100.000 km i opet ga lepo prodaju. I naredni kupac moze da se lepo navoza. Jednostavno nije takav auto za flotni pa da prelazi godisnje 50.000 km.

    Ok auto, a cena jeste malo jaca. Takvi treba da su u opsegu od 15-18.000 evra, ali ko nas pita.
    (*, 26. februar 2021 19:06)

    # Link komentara

  29. Dobri su to motori. Imaju obrtni momenat kao 2.0 atmosferci. Kupis novo zamenis za 5 godina, ne vidim problem.
    (BG, 26. februar 2021 18:55)

    # Link komentara

  30. Verujem u nauku, napredak, tehniku, ali ne mogu 1.0 turbo da platim kao da je 2.0 st.Kuga sa 17 otišla na 26.000 za klotaru, a ova igračka hoće da je zameni, ali samo cenom.
    (Vozač, 26. februar 2021 18:44)

    # Link komentara

  31. "... muški EV automobili stižu, samo što nisu...".
    (jaretina, ne brinite braćo, svaki EV postaće punoletan, kriterijum za kupovinu biće zadovoljen!

    Pročitao si danas vest da Hyundai mora da zameni baterije na 620 hiljada EV-a (Kona i Ioniq), jer ih je 14 već izgorelo? EV je baš dobar, ako čovek želi da se domaćinski ogreje.
    (zamalo postao vlasnik Forda, 26. februar 2021 18:38)

    # Link komentara

  32. Poprilično me iznenadila ova "Puma".Kakva je bila prethodna generacija i da li je uopšte postojala je za raspravu.Uglavnom ,lepa linija i to je otprilike sve.Koga briga šta može njen MMI (multi medijalni interfejs) kada te zgadi sa motorom od 1.0 litra.Bez obzira koliko to dobro vuče imao bih strah da krenem na dugo putovanje sa celom porodicom u "Pumi".Dešavalo mi se da samo u avgustu napravim po 7000 km i to I-SRB-GR-MN-SRB-I.Da li bih sa 1.0 litrom to mogao? Skeptik sam što se tiče down-sizinga.
    (Čeki opinionista del cazzo, 26. februar 2021 18:24)

    # Link komentara

  33. @Marko
    To je problem samo za potencijalnog drugog ili trećeg kupca,proizvođaču je bitno da dobro posluži kao prva kupovina da bi se mušterija eventualno vratila.Svi drugi,šta vam tj šta nam bog da.
    (kimi R, 26. februar 2021 18:17)

    # Link komentara

  34. 225/40 R19 i 999ccm. Sta reći, koju posluku porati?
    (Yaro, 26. februar 2021 14:38)

    Veličina točkova se kompenzuje smanjenim stepenima prenosa, ne šalji poruku.
    (Znalac, 26. februar 2021 17:57)

    # Link komentara

  35. Kod nas za ,,neke,, kazu - smrdi Ko Puma !
    (Matori Kesa, 26. februar 2021 17:44)

    # Link komentara

  36. Fiesta na steroidima ali idalje je to samo Fiesta.
    (Mane, 26. februar 2021 16:46)

    # Link komentara

  37. Koliko je samo slična spolja Hyundai koni?
    (Sun ce, 26. februar 2021 16:43)

    # Link komentara

  38. Jeste.
    (gzzuui, 26. februar 2021 15:40)

    # Link komentara

  39. Blender
    (onaj, 26. februar 2021 15:37)

    # Link komentara

  40. Više kao igračka
    (ozy, 26. februar 2021 14:58)

    # Link komentara

  41. Mene je ovo vozilo dosta oduševilo dizajnom i sve je bilo dobro dok početkom prošlog leta nisam seo u salonski primerak, 1,0 sa 155 ks (sa tadašnjom cenom od 29.990).
    Jer, ova kola unutra ne da su mala za svoju klasu (i cenu), nego je ono strašno.
    Od novih modela, u ovoj klasi kralj ponude unutrašnjeg prostora za mene je 2008 (mada, dosta vremešniji Renegade je možda čak i veći unutra, za putnike, ali, kako je kraći, i gepek mu je manji). Ako ste visoka osoba, pozadi u njemu (za glavu) ima značajno više mesta nego i u T-ROC-u (kod T-TOC-a se "nebo" naglo spušta u zoni glava zadnjih putnika, na potpuno pogrešnom mestu).
    Puma može da prodje samo kao gradski autić, koji je unutra jedva malo veći od Fieste. Ako ste visinom ispod proseka (ili "tu negde") "može da prodje".
    Što se tiče motora 1,0 (posebno MHEV-a), mislim da tu nema greške. To je odlična motorizacija za tu klasu, sa dobrim obrtnim momentom (ali, samo kao MHEV) u niskim obrtajima.
    Generalno, posmatrano iz perspektive "prvog vlasnika", nemam ni najmanje primedbi na savremene benzinske turbo motore sa 3 cilindra, pa ni na ovaj.
    Inače, Ford je prošle godine u Srbiji pao sa prodajom za "zavidnih" 52% (a pao je dosta i godinu pre). Rekorderi.
    Mislim da im je politika cena malo pogrešna. Startuju sa baš sumanutim cenama (do sutra bih mogao o njihovim cenovnim apsurdima), a dok ih spuste, za mnoge modele je odavno već prošao voz. Ljudi kupe nešto drugo. To kazuju rezultati. A imaju baš i dobrih modela.
    (zamalo postao vlasnik forda, 26. februar 2021 14:44)

    # Link komentara

  42. 225/40 R19 i 999ccm. Sta reći, koju posluku porati?
    (Yaro, 26. februar 2021 14:38)

    # Link komentara

  43. braćo, uskoro 750 ccm, ko fića.
    jugić 1.3 za usa će biti definicija bahatosti kubika.

    ali, još malo da se izdrže ovi fosili, i paklu je kraj.
    muški EV automobili stižu, samo što nisu, samo još da napune 18 godina.
    (jaretina, ne brinite braćo, svaki EV postaće punoletan, kriterijum za kupovinu biće zadovoljen!, 26. februar 2021 14:33)

    # Link komentara

  44. Dok je moj auto bio na servisu vozio sam forda focus sa ovim motorom.
    Iskreno ide dobro i sve to lepo stoji ali takođe troši i 15 litara benzina kad se gazi kako treba.
    Drugi mnogo veći problem je pitanje šta će se dogoditi sa tim motorom nakon što izadje iz garancije i nakon što predje 200000km, to je ono mnogo bitnije. Auta se danas prave da teraju do garancije i to je zapravo ono što donosi downsizing.
    (Marko, 26. februar 2021 14:23)

    # Link komentara

  45. Smece od kosacice
    (Hakuna matata, 26. februar 2021 14:10)

    # Link komentara