1. Meni već ukrali katalizator. Pozdrav svima.
    (Kosovo je Srbija, 23. jun 2021 22:47)

    # Link komentara

  2. Znači, voziš starog Punta, neko ti iščupa katalizator, a da ne znaš, pa na tehničkom ne prolaziš zicer a da ga kupiš košta te skoro, pa ko Punto! Ironija:(
    (Smuleco, 17. februar 2021 15:13)
    Ne možeš da ne znaš da su ti skinuli katalizator.
    (uvekljubazan, 17. februar 2021 21:25)

    Apsolutno možeš da ne znaš, nego mi repliciraš maliciozno samo da bi mi replicirao, i to uvek pod drugim nick-om, heroju... A dešava se i inače u poslednje vreme, da često ostavljaš glupe i nesuvisle replike na moje raznolike komentare, u raznim rubrikama na ovom portalu.
    (Smuleco, 18. februar 2021 11:35)
    Prvo mi je bilo smešno ovo što si napisao, ali više nije. Iskreno se nadam da nisi u problemu.
    (uvekljubazan, 19. februar 2021 10:59)

    # Link komentara

  3. Pored katalizatora i dpf, treba pod hitno isključiti svako vozilo koji nema original svetla nego ksenon reflektore. Doslovno ostalim učesnicima u saobraćaju oči vade.
    (Novi Beograd, 19. februar 2021 00:16)

    # Link komentara

  4. @ Mirko,
    Cim upalis auto pocece da se dernja,jer ti fali parce izduvnog sistema. Nece lopov u sred noci da ti vari parce cevi na mesto katalizatora. To rade po servisima i uvoznici krseva sa zapada.
    Nadam se da razumes sada. Pozz.
    (Oliver, 18. februar 2021 17:03)

    # Link komentara

  5. Ја сам ишчукао катализатор, саће, дакле оно кућиште је и даље на месту, нисам га продао а турио неку обичну цевку... Рачунам провућу се некако на техничком, ваљда... До октобра кад ми је следећа рег. ваљда ће нека нова тема бити актуелна...
    (Урке, 18. februar 2021 13:47)

    # Link komentara

  6. E bas si korisno odgovorio... Reci coveku sta ce da primeti! Evo ni ja ne znam, interesuje me. Kako vidis, i znas, ako je cev i dalje na svom mestu, sve sastavljeno da izgleda kako treba?
    (Mirko, 18. februar 2021 10:21)

    Kako ti zamišljaš katalizator, šta misliš gde se nalazi i kako misliš da ga kradu? To što su ti ga skinuli pre negio si kupio kršinu se ne računa. To su skinuli u servisu i na mesto zavarili parče cevi. Da nisu ne bi ni kupio auto. Ovde se radi o kradji na parkingu, uglavnom kod novijih automobila. Podignu auto dizalicom, zavuče se ispod i brusilicom iseče katalizator. Ti ujutru kada upališ auto primetiš da nemaš auspuh. Eto tako se primeti.
    (Majstor kvariš, 18. februar 2021 13:32)

    # Link komentara

  7. Samo treba uvesti da se pri prodaji auta kupcu mora proveriti da li postoji katalizator ili DPF i da svi budu mirni a ne da se dozvoljavalo auto kucama i uvoznicima da skidaju te delove i posebno ih prodaju a sada da ispastaju obicni gradjani. I zabraniti uvoz automobila starijih od 2008 i vec za nekoliko godina ce se videti efekti.
    (Miroljub, 18. februar 2021 13:09)

    # Link komentara

  8. Znači, voziš starog Punta, neko ti iščupa katalizator, a da ne znaš, pa na tehničkom ne prolaziš zicer a da ga kupiš košta te skoro, pa ko Punto! Ironija:(
    (Smuleco, 17. februar 2021 15:13)
    Ne možeš da ne znaš da su ti skinuli katalizator.
    (uvekljubazan, 17. februar 2021 21:25)

    Apsolutno možeš da ne znaš, nego mi repliciraš maliciozno samo da bi mi replicirao, i to uvek pod drugim nick-om, heroju... A dešava se i inače u poslednje vreme, da često ostavljaš glupe i nesuvisle replike na moje raznolike komentare, u raznim rubrikama na ovom portalu.
    (Smuleco, 18. februar 2021 11:35)

    # Link komentara

  9. Katalizatori su znatno manji problem od zakrivljenosti diskova na kocnicama. Ukoliko ostane to pravilo, koje se ne primenjuje ni u mnogim zemljama EU, ni mnogi relativno novi automobili (ili, cak, sa novim diskovima) nece moci da produ tehnicki pregled. Ako se vec su prepisuju sva ova pravila iz EU, treba prepisati i EU pravilo da automobil koji je kupljen nov, ne ide prvih pet godina na tehnicki pregled.
    (Dunavska, 18. februar 2021 08:40)


    Da, ali upravo se ovde vidi ceo apsurd ovakvog proveravanja... taj novi auto ne ispunjava kriterijume za zakrivljenost diskova, i kako se onda moze pustiti u saobracaj? To znaci da ga treba iskljuciti.
    (Savska, 18. februar 2021 10:34)

    # Link komentara

  10. @ Maka,
    Cim upalis auto, primetices da nesto fali.
    (Oliver, 18. februar 2021 09:35)


    E bas si korisno odgovorio... Reci coveku sta ce da primeti! Evo ni ja ne znam, interesuje me. Kako vidis, i znas, ako je cev i dalje na svom mestu, sve sastavljeno da izgleda kako treba?
    (Mirko, 18. februar 2021 10:21)

    # Link komentara

  11. @ Maka,
    Cim upalis auto, primetices da nesto fali.
    (Oliver, 18. februar 2021 09:35)

    # Link komentara

  12. Katalizatori su znatno manji problem od zakrivljenosti diskova na kocnicama. Ukoliko ostane to pravilo, koje se ne primenjuje ni u mnogim zemljama EU, ni mnogi relativno novi automobili (ili, cak, sa novim diskovima) nece moci da produ tehnicki pregled. Ako se vec su prepisuju sva ova pravila iz EU, treba prepisati i EU pravilo da automobil koji je kupljen nov, ne ide prvih pet godina na tehnicki pregled.
    (Dunavska, 18. februar 2021 08:40)

    # Link komentara

  13. Cemu panika - u Sapcu katalizatori na Akciji !
    (MrsiMudoje, 18. februar 2021 07:28)

    # Link komentara

  14. Ne možeš da ne znaš da su ti skinuli katalizator.
    (uvekljubazan, 17. februar 2021 21:25)


    Kako se zna, tj. kako se primeti? Zar cev nije i dalje tu, da se nista ne vidi spolja?
    (Maka, 18. februar 2021 02:27)

    # Link komentara

  15. Čitam o novim pravilima i standardima koji se već primenjuju ili koji će se tek primenjivati i onda izađem na ulici i uguši me neki autobus koji dimi kao fabrički dimnjak. Nema potrebe za dranjem naroda katalizatorima. Samo odstranite one koji ostavljaju oblak dima iza sebe i biće vazduh mnogo čistiji. Ne treba ni tehnički pregled, ni merenje izduvnih gasova. Vidljivo je golim okom.
    (DEX, 18. februar 2021 00:31)

    # Link komentara

  16. Jednog dana kada večina vozila bude na potpuno ekektrični pogon država će uvesti dodatni porez za obnovljivu energiju i taksu za navodnu reciklažu baterija. Život je stalno skuplji i skuplji.
    (Marko, 17. februar 2021 23:09)

    # Link komentara

  17. Znači, voziš starog Punta, neko ti iščupa katalizator, a da ne znaš, pa na tehničkom ne prolaziš zicer a da ga kupiš košta te skoro, pa ko Punto! Ironija:(
    (Smuleco, 17. februar 2021 15:13)
    Ne možeš da ne znaš da su ti skinuli katalizator.
    (uvekljubazan, 17. februar 2021 21:25)

    # Link komentara

  18. Znači, voziš starog Punta, neko ti iščupa katalizator, a da ne znaš, pa na tehničkom ne prolaziš zicer a da ga kupiš košta te skoro, pa ko Punto! Ironija:(
    (Smuleco, 17. februar 2021 15:13)

    Znači Punto ti takva drešina da se ni ne oseti da nedostaje pola auspuha? Pa šta misliš kako kradu katalizator? Iseku ga pa onda uredno zavare cev da ne primetiš ništa?
    (Lala iz Banata, 17. februar 2021 21:11)

    # Link komentara

  19. Ma nije strasan katalizator.strasnije je Dpf...nego vec kad smo tu, kako ce preci ovi silni sa belim nabudzenim China svetlima koja su usmerena pod oblake i izbijaju oci ?! Je li ima neki aparat da izmeri njihovu glupost kako zaslepljuju druge vozace? Prvo bi to trebalo da se vidi sta i kako na tehnickom i ko njih pusta da prolaze...podgrupu sa ultra svetlecim stopovima na semaforu ni da ne pominjem...
    (Robi, 17. februar 2021 20:36)

    # Link komentara

  20. Opet hoće manjina da teroriše većinu. Svaki deseti auto dimi i neka vlasnik to reguliše. Ima fore još 4ipo meseci ili do prve registacije posle 5. jula.
    Neki se nadaju prolongiranju uredbe kao da će to da im reši problem. Pa i ako prolongiraju, auto se neće sam popraviti. A biće stariji za još jednu godinu pa treba videti da li se isplati.
    (Srećko, 17. februar 2021 20:14)

    # Link komentara

  21. Hoce li nam drzava omoguciti dobar standard zivota do tog famoznog jula?
    Pa da lepo svi mozemo da sredimo nasa vozila ili ih zamenimo za novija.
    (Dexxs, 17. februar 2021 18:21)

    # Link komentara

  22. Sta ce nam katalizator kad cemo svi da kupimo elektricna kola ove godine.
    (fensi_lik_vracar, 17. februar 2021 16:14)

    # Link komentara

  23. Hteo sam da pitam,posto je neko na FB stavio sliku nekog resenja iz sluzbenog glasnika,da se ok 1.1.2012 placa godisnji porez na auto,pa ima tablica po kubikazi.Da li se to neko zeza ili je istina,jel zna neko nesto o tome?
    (pitam, 17. februar 2021 16:06)

    # Link komentara

  24. Znači, voziš starog Punta, neko ti iščupa katalizator, a da ne znaš, pa na tehničkom ne prolaziš zicer a da ga kupiš košta te skoro, pa ko Punto! Ironija:(
    (Smuleco, 17. februar 2021 15:13)

    # Link komentara

  25. Moj 'turčin' ni fabrički nije video katalizator, a kad gori žuta lampica to znači da sam povukao ručicu sauga (benzinac 'ladan motor). Naravno već sam razgovarao sa majstorom iz auspuh servisa za ugradnju univerzalnog katalizatora ukoliko bude potrebno. Tako da to je to.
    (XXL, 17. februar 2021 15:11)

    # Link komentara

  26. Već 20 i kusur godina naš narod forsira dizele, ne bi trebalo se da brinu oko katalizatora koliko oko zamajca ili dpf filtera.
    (Mile-kontraš, 17. februar 2021 15:09)

    # Link komentara

  27. S obzirom da je većina automobila starija od 20 godina šta ćemo sa automobilima gde se više ne može kupiti nov katalizator, a poznato je da se već 90 tih godina počelo sa ugradnjom katalizatora i eko standardima? Da li to znači da ako imaš auto iz 90 tih imaš pravo na bicikl ili na nov auto za koji sa platom od 30000 možeš da kupiš ali u albumu sa sličicama.
    (Kgh, 17. februar 2021 13:56)
    kako vozite bilo koji auto sa platom od 30.000 ?
    (tomy čubura, 17. februar 2021 15:06)

    # Link komentara

  28. Ko li ce biti glavni uvoznik katalizatora... Ajmo u neki dinar da su oni vec odlucili I da vec znaju...
    (Niko bitan, 17. februar 2021 15:05)

    # Link komentara

  29. Iznajmljujem ispravne katalizatore za prolazak tehničkog pregleda.Cena je izuzetno povoljna tri hiljade dinara sa montažom.
    (Prebranac, 17. februar 2021 14:55)

    # Link komentara

  30. meni auto ide kao bombona, a troši litru ulja na 2500 kilometara. svi majstori mi kažu da dok ne bude trošio litru na 200 do 300 kilometara nema potrebe otvarati motor. svako otvaranje motora je polu generalna, ako ne i generalna...
    (mare, 17. februar 2021 14:34)

    # Link komentara

  31. A posto ce lopovi i dalje da operisu kao i do sada, to otprilike znaci da ce pred svaki tehnicki opet morati da se kupuje novi katalizator, da se zameni onaj koji je u medjuvremenu ukraden... Neko ce tu lepo da se ugradi.
    (Marko, 17. februar 2021 14:27)

    # Link komentara

  32. Бојкот држави
    (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 17. februar 2021 14:21)

    # Link komentara

  33. Dobro onda, ako vec toliko kosta drugi katalizator,onda da se kradja istog prefalifikuje u krivicno delo "teska kradja". Tada vec policija mora da izadje na uvidjaj, mislim da bi im se smucilo do 10 jula, pa bi neko porazmislio...
    (Rade, 17. februar 2021 14:13)

    # Link komentara

  34. S obzirom da je većina automobila starija od 20 godina šta ćemo sa automobilima gde se više ne može kupiti nov katalizator, a poznato je da se već 90 tih godina počelo sa ugradnjom katalizatora i eko standardima? Da li to znači da ako imaš auto iz 90 tih imaš pravo na bicikl ili na nov auto za koji sa platom od 30000 možeš da kupiš ali u albumu sa sličicama.
    (Kgh, 17. februar 2021 13:56)

    # Link komentara

  35. ma lako cemo za katalizator, nego sta cemo ako rikne plivajuci?
    (oscar, 17. februar 2021 13:17)

    # Link komentara

  36. Lanac otimačine koji se zakonski uokviruje... Nastavlja da se okreće sa još jednom alkom...
    (Mediocritical, 17. februar 2021 12:49)

    # Link komentara