1. Postoji poseban krug pakla za one koji voze sa upaljenim prednjim maglenkama po kiši i mokrim putevima!
    (b1321, 12. februar 2021 15:34) prednja svetla za maglu nikom ne smetaju, a nicemu i ne služe. Mnogo du gori oni koji nepotrebno pale zadnje svetlo za maglu.
    (Coyote, 15. februar 2021 13:23)

    # Link komentara

  2. @Čeki opinionista del cazzo
    Skini tu nalepnicu. Likovi sa tim 20x20 žutim nalepnicama Beba u kolima su samoživi kreteni na putevima. Obično očekuju da na njih neko pazi, a oni prvi ne poštuju činjenicu da voze bebu. Pored njih su ovi sa maglenkama benigna kategorija.
    (drvobradi, 15. februar 2021 11:41)

    # Link komentara

  3. Ako sme link:

    [link]

    Prepraviti sva kola u SRB na tehničkom ovako! :)
    (80RK0, 13. februar 2021 20:53)

    # Link komentara

  4. @(steva, 13. februar 2021 11:44)

    U gradu nema traka za preticanje, sve trake su za voznju. Vozilo ako ima slobodnu traku neka obidje. Ako neko namerno usporava saobracaj, to je posao za policiju, postoji kazna i za to.
    (cvrc, 13. februar 2021 17:10)

    # Link komentara

  5. U pravu ste, kada sam pisao komentar, u glavi mi je bila jučerašnja slika sa bulevara gde u 9 ujutru žive duše nema, samo dvojica stisli volane i voze paralelno 2 km brzinim od 40kmh.

    U svakom slučaju, iako smeš da voziš i levom trakom, u obavezi si da propustiš vozilo koje hoće da se kreće većom brzom (proverio zakon)
    (steva, 13. februar 2021 11:44)

    # Link komentara

  6. Sa matrix farovima lako se disciplinuju bahati sa nabudženim svetlima, provereno
    (protojevrej staford, 13. februar 2021 11:11)

    # Link komentara

  7. @Nekultura prisutna i u saobraćaju, kao i bahatos.
    (Dejan, 12. februar 2021 22:59)

    Rame uz rame s bahatos' tu je i nepismenos' ...
    (zabrinuti roditelj, 13. februar 2021 09:47)

    # Link komentara

  8. Auto mi izgleda fensi kad pored dnevnih uključim maglenke;)
    (Advokat, 12. februar 2021 23:22)
    Веруј ми да је то у твојој глави, то је из периода кад су магленке биле реткост па су се људи рекламирали, сада их чак избацују из браника, изгледа скроз глупо и издваја те као таквог на кеца.
    (Урке, 13. februar 2021 09:15)

    # Link komentara

  9. Mlad sam vozac, i citam komentare o obaranju svetala tokom voznje. Nikad nisam obarao, niti su u auto skoli pricali o tome i sl. Niti od prijatelja vozaca, nikad ni primetio ni cuo nisam da to rade. Jel moze objasnjenje u kojim situacijama bi trebalo da se obaraju. Hvalaa!
    (Petar, 13. februar 2021 09:10)

    # Link komentara

  10. Svetla se UKLjUČUJU, a varta se pali.
    Dalje, zašto mi vozači koji poštujemo propise da budemo "zdravorazumni" prema ogromnom broju onih koji ne poštuju pravila? Zakon je prvi van svakog razuma kada u njemu piše da se NE MORA uključiti svetlo za maglu kada je magla, a MORA da se isključi kada nema magle. omg wtf
    (Bot, 13. februar 2021 09:02)

    # Link komentara

  11. Stevo,ti sto pričaš nije to obilazenje
    vec je preticanje a razlika velika
    (mack, 13. februar 2021 08:59)

    # Link komentara

  12. Апелујем на групу џиберских возача да не упарују своје плаве магленке са плавим ксенон сијалицама у фаровима без сочива, не види се пут пар секунди.
    (Урке, 12. februar 2021 15:14)
    ---…--

    Dragi urke ja takve kad vidim samo upalim duga svetla dok se ne mimoidjemo. da oni osete malo kako je to. mogu oni da sviraju i blicaju do sutra, ja duge farove ne gasim!
    SAVET: samo drzite levu ruku u pravcu xenona da vam ne biju u oči.
    Kao Ari Vatanen u pikes peak ?
    (fun fact, 13. februar 2021 08:59)

    # Link komentara

  13. Ako voziš 45 godina, trebalo bi da znaš da je vozač dužan da se nakon obilaženja vrati u desnu traku, bez obzira na ograničenje. U prevodu, nije na tebi da određuješ kojom brzinom će neko da se kreće, za to postoje nadležni organi. Mnogi se, na žalost, vode tvojom logikom a ne zakonom propisanim pravilima.
    (steva, 12. februar 2021 23:16)

    U gradu su sve trake "jednake". Autoput je izuzetak.
    (sladoledsmesom, 13. februar 2021 08:56)

    # Link komentara

  14. Zar to nisu dodatna svetla radi estetike i da bolje zaslepim one koji mi dolaze u susret? Nije valjda da se koriste samo kad je magla?
    (Oddball, 13. februar 2021 08:55)

    # Link komentara

  15. baš me zanima jesu li ikada žandari napisali nekom kaznu zbog zadnjih maglenki
    (hm, 12. februar 2021 17:38
    Meni jesu pre petnaestak godina, upalio sam svetla za maglu jer su na audiju od oca svetla baš slabo osvetljavala a mokar asvalt je dodatno upijao svetlost, to mi nije pomoglo kao opravdanje ali je poboljšalo vidljivost, magle nije bilo pa sam morao da platim kaznu.
    (Zastava101Specijal, 13. februar 2021 08:23)

    # Link komentara

  16. Неко је овде споменуо иритантност задњих магленки по граду и кад није баш нека магла, да додам да веома замара држање кочнице на семафору, залепише три штопа, а тек ови новији са ледовима...
    (Урке, 12. februar 2021 23:40)
    Još uvek krećeš pod ručnom na uzbrdici?
    (Hadžija, 13. februar 2021 08:21)

    # Link komentara

  17. A šta ćemo sa degenericima koji su ugradili kineske ksenon farove i zaslepljuju sve oko sebe, do kada drzava ovo zeli da tolerise a isti ugrozavaju saobraćaj gore od magle, mraka i kiše zajedno!? Porazno je da je to strogo zabranjeno u celoj Evropi a u Srbiji svaki 5 auto ima ugrađeno to smeće.
    (Boris, 13. februar 2021 08:05)

    # Link komentara

  18. Citam komentare i samo potvrdjujem ono sto je opste poznato, Srbi su medju najgorim vozacima u Evropi. Nekultura, bahatost, vozni park star u proseku 19 god u kombinaciji sa elementarnim nepoznavanjem saobracajnih propisa (vidljivo u komentarima)....
    (Straight Outta München, 13. februar 2021 07:57)

    # Link komentara

  19. Ako voziš 45 godina, trebalo bi da znaš da je vozač dužan da se nakon obilaženja vrati u desnu traku, bez obzira na ograničenje. U prevodu, nije na tebi da određuješ kojom brzinom će neko da se kreće, za to postoje nadležni organi. Mnogi se, na žalost, vode tvojom logikom a ne zakonom propisanim pravilima.
    (steva, 12. februar 2021 23:16)

    Ниси у праву,боље се ти информиши мало,путничка возила нису у обавези да се помере уз крајњу десну траку кроз град,то важи само за теретна возила и аутобусе.
    (СОС, 13. februar 2021 07:36)

    # Link komentara

  20. Pa mi jos ni zmigavce nismo savladali...
    (Darvin, 13. februar 2021 07:05)

    # Link komentara

  21. Kolege (80%) ne gase maglenke ni leti ni zimi. Ne shvataju, ne vredi im pricati.
    (Taxista, 13. februar 2021 04:02)

    # Link komentara

  22. @Steva

    Gospodine Stevo, u gradu nema leve preticajne trake, osim ako se ne radi o autoputu koji prolazi kroz grad. Npr. na nekom bulevaru sa više traka, nijedna nije predviđena za preticanje. Jednostavno se bira ona traka koja će obezbediti pravovremeno i bezbedno pozocioniranje za nastavak kretanja kod nadolazeće raskrsnice.
    (HM, 13. februar 2021 03:04)

    # Link komentara

  23. @aalborg Ma on ne vidi put uopšte, bar je tako kod njega u selu...
    (Nikola, 13. februar 2021 01:12)

    # Link komentara

  24. Sto se ,,Naslednika leve trake tice,, - u gradu je legitimno voziti levom bas kao i desnom trakom jer postoji ogranicenje brzine u glavnom 50 km. Mnogi vozaci ne prave razliku pa blicaju i bune se jer misle da su Oni u pravu !Nikada nisam koristio maglenke a vozim 45 godina i ne vidim veliku potrebu za njima - Vama deco svaki djavo treba u kolima a jedino sto zapravo treba je da se stigne ziv i zdrav !
    (Matori Kesa, 12. februar 2021 21:36)

    Ako voziš 45 godina, trebalo bi da znaš da je vozač dužan da se nakon obilaženja vrati u desnu traku, bez obzira na ograničenje. U prevodu, nije na tebi da određuješ kojom brzinom će neko da se kreće, za to postoje nadležni organi. Mnogi se, na žalost, vode tvojom logikom a ne zakonom propisanim pravilima.
    (steva, 12. februar 2021 23:16)


    Obojica ste konfuzni do bola.
    (dule, 13. februar 2021 00:41)

    # Link komentara

  25. @markonjero. Sinko, u pravu si,ali ja preferiram da mi se krele ne lepi na zadnji branik, jer mi to smanjuje potrebu za hitnom pomoći i to aritmetičkom progresijom.
    Da li bi taj neko iza tebe izazvao udes sa namerom ili bez, koja je razlika ako završiš mrtav ili gore od toga ( jeste i to postoji ,gore od smrti ) ?
    Retoričko je pitanje,ne očekujem odgovor.
    (Čeki opinionista del cazzo, 13. februar 2021 00:27)

    # Link komentara

  26. " Postoji poseban krug pakla za one koji voze sa upaljenim prednjim maglenkama po kiši i mokrim putevima"

    На нашим путевима када је ноћ и пада киша уопште се не виде линије на путу. Предње магленке су ниско и боље осветле пут, поготову ивице пута.
    (Nenad, 12. februar 2021 17:13)

    Druže ako ti po kiši ne vidiš put, i ivice puta, ti ne bi smeo posedovati vozačku dozvolu, i ne bi smeo učestvovati u saobraćaju u ulozi vozača
    (aalborg, 12. februar 2021 23:48)

    # Link komentara

  27. Неко је овде споменуо иритантност задњих магленки по граду и кад није баш нека магла, да додам да веома замара држање кочнице на семафору, залепише три штопа, а тек ови новији са ледовима...
    (Урке, 12. februar 2021 23:40)

    # Link komentara

  28. Тешко је уочити оног испред кад је магла или кад пљушти киша. Обична светла се скоро и не виде. Тада палим задње магленке. А предње упалим још кад наиђем на пут препун рупа. Доста помаже да сачувам амортизере, гуме, а и бубреге.
    (Sempervivum, 12. februar 2021 23:36)

    # Link komentara

  29. Auto mi izgleda fensi kad pored dnevnih uključim maglenke;)
    (Advokat, 12. februar 2021 23:22)

    # Link komentara

  30. Sto se ,,Naslednika leve trake tice,, - u gradu je legitimno voziti levom bas kao i desnom trakom jer postoji ogranicenje brzine u glavnom 50 km. Mnogi vozaci ne prave razliku pa blicaju i bune se jer misle da su Oni u pravu !Nikada nisam koristio maglenke a vozim 45 godina i ne vidim veliku potrebu za njima - Vama deco svaki djavo treba u kolima a jedino sto zapravo treba je da se stigne ziv i zdrav !
    (Matori Kesa, 12. februar 2021 21:36)

    Ako voziš 45 godina, trebalo bi da znaš da je vozač dužan da se nakon obilaženja vrati u desnu traku, bez obzira na ograničenje. U prevodu, nije na tebi da određuješ kojom brzinom će neko da se kreće, za to postoje nadležni organi. Mnogi se, na žalost, vode tvojom logikom a ne zakonom propisanim pravilima.
    (steva, 12. februar 2021 23:16)

    # Link komentara

  31. Nekultura prisutna i u saobraćaju, kao i bahatos.
    (Dejan, 12. februar 2021 22:59)

    # Link komentara

  32. Poseban je to mentalni sklop. Vecina ljudi greskom upali zadnje za maglu prilikom ukljucivanja prednjih za maglu. Ne branim ih, samo konstatujem. I osudjujem naravno
    (realan, 12. februar 2021 22:34)

    # Link komentara

  33. Апелујем на групу џиберских возача да не упарују своје плаве магленке са плавим ксенон сијалицама у фаровима без сочива, не види се пут пар секунди.
    (Урке, 12. februar 2021 15:14)

    Kragujevac prednjaci u ovome
    (realan, 12. februar 2021 22:31)

    # Link komentara

  34. bolje apelujte na novopecene vlasnike vozila s dnevnim svetlima da kad padne mrak ili kad je smanjena vidljivost da valja upaliti oborena svetla. Neverovatno je koliko glupana uvece ne vidi da vozi bez svetala a pritom je pozadi neuocljiv
    (pera, 12. februar 2021 22:07)

    # Link komentara

  35. Mi smo paćenici. To je poenta. Vozim kamion, puno sam po zapadu. Tamo ljudi koriste maglovke kad je magla. Kod nas sve blješti kao jelka...
    (Marko, 12. februar 2021 22:00)

    # Link komentara

  36. Sto se ,,Naslednika leve trake tice,, - u gradu je legitimno voziti levom bas kao i desnom trakom jer postoji ogranicenje brzine u glavnom 50 km. Mnogi vozaci ne prave razliku pa blicaju i bune se jer misle da su Oni u pravu !Nikada nisam koristio maglenke a vozim 45 godina i ne vidim veliku potrebu za njima - Vama deco svaki djavo treba u kolima a jedino sto zapravo treba je da se stigne ziv i zdrav !
    (Matori Kesa, 12. februar 2021 21:36)

    # Link komentara

  37. Problem je i proceniti sta je to “smanjena vidljivost” zaista.
    (Dali Bocek, 12. februar 2021 20:37)

    # Link komentara

  38. @Ceki
    Druze ta zuta nalepnica koja kaze da imas decu u kolima ne sluzi da nekoga odvrati od namere da ti se zakuca u auto. Veruj mi da niko to namerno ne bi uradio. Ta nalepnica sluzi da ukoliko dodje do nesrece hitna pomoc zna u kom autu je dete kako bi prvo njega izbavila
    (markonjero, 12. februar 2021 20:29)

    # Link komentara

  39. Pale zato što im golf 4 izgleda opasnije kad ima dva reda svetala.
    (steva, 12. februar 2021 20:25)

    # Link komentara

  40. Normalno je da se svetla za maglu koriste po magli ali zadnja samo samo jedna lampa jer ako rade oba liči na stop svetla.
    (pavle Pikaso, 12. februar 2021 20:11)

    # Link komentara

  41. Ja koristim sva moguca svetla kad naidjem na naslednika leve trake. Ne kapiram konstantnu voznju u levoj traci, ma koliko ogranicenje bilo! Tad palim i svetlosnu i zvucnu signalizaciju.
    (MD, 12. februar 2021 20:02)

    # Link komentara

  42. Nema nista gore nego kada neko ukljuci zadnje svelte za maglu kada iste nema, bukvalno kopa oci vise nego duga svetla iz suprotnog smera
    (Ccc, 12. februar 2021 15:05)

    Uvek to radim kad onaj iza mene ne obori svetla, još dodatno usporim. Prijatelju, koliko meni smetaju tvoja duga svetla, toliko i tebi moja svetla za maglu, pa kom opanci kom obojci. Većina shvati šta sam hteo da kažem svetlima za maglu, pa obore svoja svetla.
    (Silvester, 12. februar 2021 19:34)

    # Link komentara

  43. Uvek ih palim kada ima puno vode na auto-putu pa mi se ne vide obicna svetla od vode koju bacam pozadi. Po magli samo ako nema nikoga iza mene, ako neko vozi iza onda nema smisla, vec me vidi.
    (bane, 12. februar 2021 16:30)

    Bane vozi Bendzu.
    (Matrix, 12. februar 2021 19:16)

    # Link komentara

  44. Ови што возе са упаљеним предњим магленкама кад магле нема имају исти ментални склоп као они "интелектуалци" деведесетих који су увлачили џемпере и горњи део тренерке у панталоне.
    (ми смо дизел, мој друг ми је брат, 12. februar 2021 18:48)

    # Link komentara

  45. "...odnosno svetla za maglu ili obe vrste svetala". Dakle, obavezna su svetla za maglu, BEZ određenja koja, što znači sva koja ima vozilo. Tamo, gde se posebno navodi koja, samo na njih se propis i odnosi. Inače, ja "prilepcima" otpozadi često simuliram rad štop - svetla pomoću maglenki (ne svetle stalno, već povremeno), a pri tome malo više dodam gas, bez usporavanja. Pali u, otprilike, 3/4 slučajeva, jer uvek ima mamlaza, koji bi da celog puta posmatraju sve detalje, inače jednostavnog, logotipa korejske marke na bravi mog gepeka.
    (Kalesu, 12. februar 2021 18:47)

    # Link komentara

  46. Ja zadnje svetlo za maglu od nedavno koristim kada se neko otpozadi priblizi toliko da mi prosto ulazi u gepek, lepo ukljucim ja njemu to svetlo i da vidite kako se udaljava.
    (super, 12. februar 2021 18:38)

    # Link komentara

  47. Da je zakona, kaznjavali bi se svi koji koriste prednje maglenke u svakoj voznji...
    (икодије, 12. februar 2021 18:36)

    # Link komentara

  48. Ne znam kako da ugradim stroboskop pozadi zbog kretena koji se zalepe na metar iza sa dugim svetlima . Ako neko ima ideju .
    (KojaProvala, 12. februar 2021 18:18)

    # Link komentara

  49. Svetla za maglu su visa matematika, pola njih ne daje migavce.
    (johngrant, 12. februar 2021 18:15)

    # Link komentara

  50. Palim duga svetla svima odmah,kad vidim da koriste svetla za maglu i kad nema ni magle ni kiše. Isto smetaju kao i duga svetla.
    (Gaži, 12. februar 2021 18:12)

    # Link komentara

  51. Pisete ovde o svetlima za maglu, a da li ste svesni koliko ima ludaka, koji po magli voze bez ikakvog svetla!? I to pored zakonske obaveze da kratka svetla budu uvek upaljena!!! Ko vozi puno van grada zna sigurno o cemu pisem.
    (Blok45, 12. februar 2021 17:56)

    # Link komentara

  52. Na auto putu, u oblaku kišnih kapljica su vrlo poželjna zadnja svetla za maglu.
    (Vozač, 12. februar 2021 17:45)

    # Link komentara

  53. baš me zanima jesu li ikada žandari napisali nekom kaznu zbog zadnjih maglenki
    (hm, 12. februar 2021 17:38)

    # Link komentara

  54. " Postoji poseban krug pakla za one koji voze sa upaljenim prednjim maglenkama po kiši i mokrim putevima"

    На нашим путевима када је ноћ и пада киша уопште се не виде линије на путу. Предње магленке су ниско и боље осветле пут, поготову ивице пута.
    (Nenad, 12. februar 2021 17:13)

    # Link komentara

  55. Čuj, ne znaju gde se pali? Pre bih rekao da ne znaju gde se gasi. Pogledajte puteve kao luna park...idemo nova vožnja.
    (Markoni, 12. februar 2021 17:08)

    # Link komentara

  56. Apelujem na veliki broj ...... za volanom da svetla za maglu uključuju kad je magla i samo kad je magla.
    (Pedja, 12. februar 2021 16:52)

    # Link komentara

  57. Uprkos članu 79 stav 2 zadnje svetlo za maglu mi je često upaljeno jer i kada nema magle,itekako ima kretena koji mi se lepe na zadnji branik. Uprkos uočljivo žutoj nalepnici 20x20 cm "Beba u kolima" i dalje su na metar od auspuha.Pošto je tako ,a "Civic" već ima jaka led svetla pozadi u visini očiju vozača, upalim i maglenke pozadi pa prilepak ukapira kako je variocu dok vari. Svega toga ne bi bilo da ima osnovne vozačke kulture,pa se drzi odstojanje,pa se zna red.....
    (Čeki opinionista del cazzo, 12. februar 2021 16:52)

    # Link komentara

  58. Samo vas molim da zadnje svetlo za maglu ne koristite po gradskim osvetljenim ulicama dok pada sitna kiša jer mi jako smeta dok blješti ispred mene.
    (Vakcinisan, 12. februar 2021 16:41)

    # Link komentara

  59. Uvek ih palim kada ima puno vode na auto-putu pa mi se ne vide obicna svetla od vode koju bacam pozadi. Po magli samo ako nema nikoga iza mene, ako neko vozi iza onda nema smisla, vec me vidi.
    (bane, 12. februar 2021 16:30)

    # Link komentara

  60. Ako smo dovde dosli da o ovome diskutujemo bolje odmah svi da vratimo dozvolu
    (Obrezani komarac, 12. februar 2021 15:52)

    # Link komentara

  61. Uh, ja i ne znam gde mi je dugme za zadnje maglenke...
    Ovi novi auti bezbroj tastera... Rutinski ukljiucujem oborena, LED se same pale, i radio. Za ostalo... i ne pokisavam.
    (ime, 12. februar 2021 15:47)

    # Link komentara

  62. Postoji poseban krug pakla za one koji voze sa upaljenim prednjim maglenkama po kiši i mokrim putevima!
    (b1321, 12. februar 2021 15:34)

    # Link komentara

  63. Pre neki dan vozi čovek, mrak, raspalio zadnja i prednja svetla za maglu, a magle nema. Ne znam da li mi je bilo gore kada je vozio iza mene ili kad me je obišao.
    (Mladen, 12. februar 2021 15:33)

    # Link komentara

  64. Апелујем на групу џиберских возача да не упарују своје плаве магленке са плавим ксенон сијалицама у фаровима без сочива, не види се пут пар секунди.
    (Урке, 12. februar 2021 15:14)

    # Link komentara

  65. Nema nista gore nego kada neko ukljuci zadnje svelte za maglu kada iste nema, bukvalno kopa oci vise nego duga svetla iz suprotnog smera
    (Ccc, 12. februar 2021 15:05)

    # Link komentara