1. Kakav je ovo debilarijum od drzave... nece da oduzimaju vozacke zbog nasilnice voznje,al oce vozila! Pa da li ste bre vi normalni...?!

    A da, ovde nista nije normalno,pa cak ni taj vas glupi zakon... Sramota!!!!
    (Neznan Poznanovic, 23. februar 2021 09:59)

    # Link komentara

  2. ne razumem vas ljudi. ovo je uzasan predlog, lopovski, podlozan takvim zloupotrebama od strane ne bas postene, a jos manje kontrolisane policije- i vi dajete podrsku ? jeste li ovde toliko vecinski glupi ili je vecina komentara ovde od botova? ( pokvarena policija: da li se secate Bentlija koji je slupala Ljupka Stevic- to je policija oduzela valjda Saricu i dala Ljupki na koriscenje--secate se? )
    (otkud podrska, 17. februar 2021 16:31)

    # Link komentara

  3. @ (EU Citizen, 10. februar 2021 18:17)

    Kada ja vasu politicku poziciju nazovem pravim pravim imenom meni ne objave kometar ... znaci stite vas. Tacka.

    Nemate vi veze sa libaralnim kapitalizmom i zastupate prikrivenu robovlasnicku drustvenu podelu kakava je bila na pr. u Viktorijaskom dobu, a poslednji put vidjena pre 100 godina. Na svu srecu svet je napravio par koraka ka humanijem uredjenu od tada.

    Sto se teme tice - ako vasom licnom imovinom ugrozavate tudju, ili jos gore zivote drugih, znaci da niste sposobni da istom upravljate i treba vam je oduzeti.
    (GuA, 11. februar 2021 09:53)

    # Link komentara

  4. @GuA
    Niko mene ne "štiti", i dosta komentara mi ne objave, iako retko koristim lične uvrede a nikad vulgarnosti, nazivanje nečijih političkih nazora pravim imenom nije uvreda, već samo neprijatna istina, stvar na koju ste vi neomarksisti tradicionalno alergični, zato i pokušavate da zavedete globalnu cenzuru. A većina tih "zapadnih zemalja" već par decenija a posebno u poslednje vreme ne da nisu nikakav uzor slobode i poštovanja građanskih sloboda, već postaje jako teško videti neku naročitu razliku u odnosu na tradicionalne diktature tipa Rusije ili Kine - ako vaše zalaganje za represiju i oslabljivanje privatne svojine nekom nije dosta da vidi koliko je sati, vaše pozivanje godine 2021. na zapadne zemlje gde se raspiruje histerija i pod izgovorom malo jačeg gripa rutinski gaze osnovne građanske i ustavne slobode, kao na neki tobože pozitivan primer, jasan je dokaz koliko ste pristrasni i ideološki zaslepljeni. Prvi sam godinama branio zapadne vrednosti na ovom portalu, ali one prave, klasično liberalne i libertarijanske koje su tu zapadnu civilizaciju postavili na vrh globalne slobode, bogatstva i moći, a ne ovu neokomunističku boleštinu i degeneraciju, koja je dovela do situacije koja bi bila za smejanje da nije za plakanje, odnosno, da nam ozbiljno ne rade o slobodi i glavi uz pomoć statista kao što ste vi, da su jedna Bosna i jedna Srbija, danas daleko slobodnije i normalnije države od kolevki demokratske i liberalne misli tipa Engleske, Amerike ili Francuske.
    (EU Citizen, 10. februar 2021 18:17)

    # Link komentara

  5. @GuA

    Ne, ima pravo da te iskljuci iz saobracaja ili da ti zabrani upravljanje vozilom, ne da ti oduzima automobil, tv, frizider, sporet... i to proda i sredstva dostavi politickim funkcionerima na "upravljanje" (npr. za izgranju mosta u Bojcinskoj sumi).
    (Kont, 10. februar 2021 13:43)

    # Link komentara

  6. @ EU Citizen

    Imas srecu da te b92 stiti pa ne objavljuje odgovore na tvoje kometare. Tako ti se pruza prilika da vredjas ...

    Sto se teme tice u vecini zapadnih zemalja policija ima pravo da ti zapleni automobil ako proceni da ugrozavas druge ucesnike saobracaja. Dalje je pitanje pravosudnih organa a korupciju ne bih kometarisao.
    (GuA, 10. februar 2021 12:51)

    # Link komentara

  7. @GuA
    Mili totalitaristo, niko ne brani manijake za volanom, to je vaše suludo učitavanje jer neomarksisti poput vas ne mogu da shvate da su individualne građanske i ustavne slobode, među kojima je nepovredivost privatne svojine na visokom mestu, zajedno sa slobodom govora i izražavanja i slobodom neograničenog posedovanja i nošenja oružja (da bi ove ostale slobode mogli da odbrane) koje takođe konstantno napadate iz ugla svoje bolesne i nemoralne ideologije, jedino što građane štiti pred podivljalim totalitarnim državnim aparatom. A da čitate istoriju kao što očigledno ne čitate, znali biste da su takvi podivljali totalitarni državni aparati za poslednjih stotinak godina, punih strašnih međudržavnih ratova, uspeli da pobiju više vlastitih građana nego svi ti međudržavni sukobi. O masovnoj pljački i eksploataciji i da ne govorim, uostalom, kad biste vi i ostali slični bili svesni svoje nesvesti, setili biste se da živite na području gde su ne Nemci ili Italijani, već pre svega Brozovi partiizanski krvoloci i ustaške bande, dakle domaće države, pobili preko pola miliona ljudi, uglavnom nevinih civila, i opljačkali desetine milijardi sadašnjih dolara, od kojih ova država udbaškog kontinuiteta sada vraća 15%. Dakle, moralno nedonošče i štetočino, za ljude koji voze sa dva promila u krvi ili pretiču kolonu preko pune postoje i oduzimanje vozačke dozvole, i visoke novčane kazne plus egzekucija ako ne plate, i zatvorske kazne, i njih apsolutno niko ne brani, naprotiv, treba poštriti normalne sankcije, a ovo što vi pišete je odbrana toralitarne državme pljačke i klasična zamena teza.
    (EU Citizen, 9. februar 2021 12:05)

    # Link komentara

  8. @(GuA, 9. februar 2021 09:40)

    Aman covece, ti ne zivis u Srbiji? Ne znas kakav je pravosudni sistem, koliko je policija korumpirana, koliko je sve korumpirano? Nikakav problem nije oduzeti tim sto divljaju dozvole, kazniti novcano zestoko, ako treba i malo da ohlade glave u zatvoru. Uhvati ih policija ponovo bez dozovle, ne moraju cak ni da divljaju, odmah zatvor, plus nova novcana kazna. Tako se to resava. Zapenili na otimacinu vozila pa to ti je. Ne moze, kraj price.
    (Strasno, 9. februar 2021 11:16)

    # Link komentara

  9. Juce popodne, u centru Beograda, na raskrnici sa semeaformom skrecem levo a dva autmobila preticu celu kolonu koja je cekala. Da ih nisam video u retrovizoru udario bih ih. Bahatost je postala glavna odlika saobracaja u Srbiji.

    I vi branite takve?
    (GuA, 9. februar 2021 09:40)

    # Link komentara

  10. Zbog kojih prekršaja biste mogli da ostanete bez automobila?

    Ako auto ukradete, a u Srbiji ni to nije sigurno!:)
    (hehehe!, 8. februar 2021 18:39)

    # Link komentara

  11. Trajno oduzimanje vozila? A koji problem će to da reši?

    Valjda treba trajno oduzimanje dozvole? Vozilo može da se nadoknadi. Kupiš drugo i opet ubiješ nekog.
    (sitnica, 8. februar 2021 16:52)

    # Link komentara

  12. Ovo je tipičan primer protivustavne zakonske mere koja otvara prostor za dalje presedane. u pravcu državne pljačke i oslabljivanja privatne svojine. Država nema pravo da konfiskuje privatnu imovinu građana koja je stečena legalnim putem, a nema pravo ni onu stečenu nelegalmim putem bez sudske presude. Za kažnjavanje likova koji voze mortus pijani i slično, postoje velike kazne, a i zatvor, mada bi po meni zatvor trebalo čuvati za ljude koji zbog takve vožnje nešto naprave, ili voze posle oduzimanja dozvole, za početak je dosta odrati ih i/ili uzeti dozvolu. Nadam se da će ovim komunjarama i fašizoidima koji takvu sumanutost podržavaju jednog dana zakucati na kućna vrata neki novi momci u kožnim kaputima, i reći im, izvinite, imate dva sata da se spakujete, vaš stan je konfiskovan zbog zločina X :)))
    (EU Citizen, 8. februar 2021 15:50)

    # Link komentara

  13. Sa ovakvim "snagama bezbednosti" i "neovisnim" sudstvom UVEK možete ostati bez automobila/motocikla/bicikla/trotineta,svejedno.

    Osim ako niste "lice od ranije poznato policiji".
    (sturmmann, 8. februar 2021 13:47)

    # Link komentara

  14. Ja ne mogu da razumem ove komentare koji se protive ovome, sem da nisu oni jedni od tih sto voze mortus pijani i prolaze kroz crveno svetlo.
    Sto vas brine oduzimanje automobila ako postujete pravila?
    (da, 8. februar 2021 13:41)

    # Link komentara

  15. da je pravde,
    ekipa bahatih sabana bi zavrsavala u lazi ili kovinu,
    sterilizacija, elektrosokovi i tusiranje ladnom vodom,

    bas me zanima kako bi se ponasali kada izadju,
    ako ikada izadju...
    (wer, 8. februar 2021 11:42)

    # Link komentara

  16. @rani
    Svi smo mi ovde za bezbednost saobracaj i idu nam na zivce bolesnico sto nasilnicki voze. Medjutim, tesko sankcionisati nekoga moze i na drugi nacin a ne oduzimanjem, kradjom privatne svojine.
    To sto se predlog tebi prosto svidja i podrzavas ga, pokazuje da si ti u svojoj prirodi sluganjer i da trunke slobodarskog nemas u sebi. Vrednost dobijas validacijom od onoga koga dozivljas bogom - uspesni gazda i domacin (srpski - osoba koja osecaj sopstvene vrednost dobija kada je gazda pusti da mu se sto dublje uvuce).
    Ti si od onih tipova ljudi koji bi gestapou otkucavali nepodobne Srbe, Jevreje, Rome i komsiju sa kojim si do juce slavio slavu jer eto tako je rekla vlast pa zakon i duznost nalazu.
    (Zoki, 8. februar 2021 09:11)

    Tebi fali malo kulture i empatije, ko zna u kakvom okruzenju si odrastao.
    (GuA, 8. februar 2021 11:33)

    # Link komentara

  17. Cinii se da se najvise bune nasilnici, ili kako sami sebe zovu "slobodarci". Da nije zalosno bilo bi smesno.
    (GuA, 8. februar 2021 11:28)

    # Link komentara

  18. Nasilnička vožnja, da bi bila to, mora da ima posledice...a to su nesreće... U Nemačkoj bi onda 80 odsto Nemaca ostajalo bez dozvola i auta i proglašavano nasilnicima, jer voze na auto putu u proseku preko 150 km...

    A da smo pametniji, solidniji, brižniji, pažljiviji od Nemaca, nismo...
    (Bolesni skot, 7. februar 2021 15:25)

    Slozicemo se da 150 na ap i 150 po nekom bulevaru u gradu nije isto. Kao sto i onaj u Nisu nije vozio po ap. Oduzimanje vozila nije dobro, deluje kao nesto sto ce postati bas predmet velike zloupotrebe.

    Resenje je prosto. Kazna u visini vozenog automobila. Po trzisnoj ceni (uzme se onaj carinski katalog). Treba da se plati u roku od 30 dana. Ako se ne plati onda se oduzme auto i proda da namiri dug
    (Pera85, 8. februar 2021 09:37)

    # Link komentara

  19. zasto oduzimanje vozila?? valjda oduzimanje vozacke?? onaj ko luduje za volanom ili pijan vozi neka ostane bez dozvole. ako treba i trajno a sto oduzimati vozilo? pa covek koji ima para kupi drugo i opet vozi....

    A kako kazniti kada mu se oduzme dozvola i on vozi bez? Ja bi pre 10g zatvora, ali nema mesta u zatvorima za to
    (Pera85, 8. februar 2021 09:22)

    # Link komentara

  20. @rani
    Svi smo mi ovde za bezbednost saobracaj i idu nam na zivce bolesnico sto nasilnicki voze. Medjutim, tesko sankcionisati nekoga moze i na drugi nacin a ne oduzimanjem, kradjom privatne svojine.
    To sto se predlog tebi prosto svidja i podrzavas ga, pokazuje da si ti u svojoj prirodi sluganjer i da trunke slobodarskog nemas u sebi. Vrednost dobijas validacijom od onoga koga dozivljas bogom - uspesni gazda i domacin (srpski - osoba koja osecaj sopstvene vrednost dobija kada je gazda pusti da mu se sto dublje uvuce).
    Ti si od onih tipova ljudi koji bi gestapou otkucavali nepodobne Srbe, Jevreje, Rome i komsiju sa kojim si do juce slavio slavu jer eto tako je rekla vlast pa zakon i duznost nalazu.
    (Zoki, 8. februar 2021 09:11)

    # Link komentara

  21. Puno komentara da nema pravo neko nesto da oduzme pa ni drzava. E pa narode zakone donosi skupstina, a u skupstini predstavnici naroda tj poslanci koji su clanovi stranaka koje su na parlamentarnim izborima osvojile odredjeni broj glasova. Sada ti predstavnici govore i donose zakone u interesu svih nas, a mi radimo nas posao i tako to ide. Zakon kada se donese pitanje je da li i kako ce se sprovoditi. Sto se ovoga tice donece se takav zakon nista ne brinite, a da ih palite mozete, ali bicete privedeni jer ugrozavate bezbednost, remetite javni red, pokazujete znake ne uračunljivosti pa mozete i dozvolu za rad da izgubite, unistavate zivotnu sredinu itd. Bolje cutite jer opet, sta su gradjani imali rekli su na izborima, a sada neka se donose zakoni po direktivi jednog coveka.
    (Mesec, 8. februar 2021 08:23)

    # Link komentara

  22. mislim da bi pritvor od 30 dana istog momenta i trajno oduzimanje dozvole imao veci efekat. a auto ne oduzeti trajno nego tipa zapleniti na 1god
    (miki ns, 8. februar 2021 07:55)

    # Link komentara

  23. ili ako oduzimaju vozilo nek ga prodaju pa nek uplate novac osobi ...

    Mada je glupo oduzimati ličnu svojinu, šta bi sledeće bilo ? oduzimanje stana zbog slušanja glasne muzike ?

    bolje je oduzeti vozačku na neko vreme , poslati osobu na neku obuku o bezbednosti, puštati im tamo snimke i fotografije posledica takve vožnje , o trošku prekršioca plus neka novčana kazna plus oduzimanje bodova i nakon toga ima 49km/h da vozi tamo gde je dozvoljeno 50km/h

    oduzimanjem vozila se nece postići ništa , e sad šta ako je to tatin auto ? jel se oduzima?
    jel se tata kaznjava ? razmirice svađe i vučenje ušiju gratis kod kuće necemo da računamo ....
    (profesor Dušan, 8. februar 2021 07:46)

    # Link komentara

  24. @GoX, kako će trajno oduzimanje dozvole da te spreči da voziš auto? Sedneš i voziš. Ali ako nemaš auto onda ne možeš da voziš. Prosto je.
    (rebro, 7. februar 2021 20:05)

    Oduzimanje vozila te ne sprečava da potpuno legalno ponovo sedneš i voziš ako dobiješ vozačku, vožnja bez dozvole je nelegalan čin, nikom ne prija i sigurno se može mnogo drastičnije sankcionisati.
    Po konceptu - "smart siti", kamere će moći da prepoznaju lice koje vozi i tako jednostavno dođu do informacije o licima koja upravljaju bez validnog dokumenta, bar u urbanim sredinama gde nasilna vožnja predstavlja najveći problem. Kamere se već sada koriste za pronalaženje neregistrovanih vozila.
    Kazne za nasilno ponašanje treba povećati, a vozilo oduzeti samo onda kada vlasnik nije u stanju da ih izmiri.
    Razmislite pre svega kako se i na koga zakon primenjuje iz dosadašnje prakse, zato lično nisam za extremne mere.
    (wronghouse, 8. februar 2021 07:46)

    # Link komentara

  25. ... stekli smo imunitet krda na logiku !
    (Dik, 8. februar 2021 07:34)

    # Link komentara

  26. Oduzeti i vozilo i vozačku dozvolu i strpati u zatvor.Ako je pozajmio vozilo isto treba vratiti vlasniku a ako je njegovo na licitaciju a novac u dobrotvorne svrhe.U zatvoru na nekakav rad a ne samo izležavanje.
    (Sofija Bg., 8. februar 2021 05:30)

    # Link komentara

  27. @(rani, 7. februar 2021 20:26)


    Nedostatak edukacije, eto zasto nemate nista protiv. Prostor za zloupotrebe u ovom slucaju je ogroman, a ako se uzme u obzir da zivimo u zemlji gde je korupcija prisutna kao dobar dan, nemamo sta dalje da diskutujemo o ovako nakaradnom predlogu. Umesto oduzimanja vozila, tu su visoke kazne, a pored toga treba uvesti i sabiranje svih prekrsaja u toku te bahate voznje. I onda taj sto se bahati dobije par godina zabranu i nekoliko stotina hiljada dinara kaznu, mozda se i opameti, a mozda i ne. Zasto? Zato sto ce uvek biti onih kojima je sve dozvoljeno, ali vecina onih koji nemaju dobre veze ce se brzo opametiti.
    (Jednostavno, 8. februar 2021 04:53)

    # Link komentara

  28. Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja, alias, pogled iz fotelje, neko ko je dozvolio da se tkz, tehnicki pregledi izivljavaju za totalno nebitne, po iciju bezbednost, nad narodom. Jedan od pokretaca akcije "zbogom pameti", tj. podelimo nase pare onima koji bi da kupe tkz. ekoloski, elektricni auto od 20.ooo e, umesto subvencije za vozila na gas!? Bez obzira sto Srbija vecinu proizvodnje elektricne energije bazira na termoelektranama!
    (sax, 07. februar 2021 12:09)


    Auuu ljudi, da li je moguće da vi sto godina ne možete da skapirate da Damir Okanović i Komitet za bezbednost saobraćaja nemaju nikakve veze sa državom i da oni ne odlučuju ni o čemu. Oni su privatna organizacija (nvo), a državna organizacija je Agencija za bezbednost saobraćaja i oni odlučuju o svemu.
    (hop, 8. februar 2021 02:30)

    # Link komentara

  29. Ovo nije po Ustavu. Narušava se ravnoptavnost gradjana. Da se nekome za isti prekrsaj uzme materijalno dobro od 1000 a nekome za isti prekrsaj vozilo od 100 000 necega. To nije moguce u tzv Kontinentalnom pravu. Takodje ne može da snosi posledice neko ko je poštovao zakon i pozajmio vozilo na sta ima pravo. Ako vozac napravi prekrsaj nikako ne moze biti sankcionisan vlasnik sto je pozajmio jer tu nema krsenja zakona. Ovi koji predlazu kradju kola pa prodaju pa pare u njihovu organizaciju treba da idu u zatvor.
    (Sale, 8. februar 2021 02:29)

    # Link komentara

  30. Ja mislim da je ovo sjajna inicijativa pogotovo sto uglavnom divljaju oni sa besnim automobilima. Tako da oduzimanje i vozila ali i vozacke DOZIVOTNO. Sto se tice svojine nikakav problem vozilo treba da se propusti kroz presu i vratiti ga vlasniku.
    (Srle, 8. februar 2021 01:23)

    # Link komentara

  31. zasto oduzimanje vozila?? valjda oduzimanje vozacke?? onaj ko luduje za volanom ili pijan vozi neka ostane bez dozvole. ako treba i trajno a sto oduzimati vozilo? pa covek koji ima para kupi drugo i opet vozi....
    (tihomir, 7. februar 2021 22:53)

    # Link komentara

  32. Ovaj zakon kao i drugi nemaju veze sa bezbednošću. Ovo je čista politika.. kao i bilo gde u svetu.
    (Andrija, 7. februar 2021 22:46)

    # Link komentara

  33. Oduzimanje brez izuzetaka! Nema tu vađenje moja kola vozio sin,drugar, ljubavnica ovaj, onaj. Sa rentakarom neka vide.
    (rajko iz mezgaja, 7. februar 2021 21:51)

    # Link komentara

  34. @ "Pre bih ga zapalio nego dozvolio da mi ga oduzmu."
    (Vakcinisan, 7. februar 2021 11:10)

    Isto. Moj auto moja stvar. Oce da ga uzmu lepo ga zapalim i evo vam, najedite se.
    (istina boli, 7. februar 2021 21:40)

    # Link komentara

  35. Zbog nijednog.
    (istina boli, 7. februar 2021 21:32)

    # Link komentara

  36. automobil je privatno vlasnistvo kupljeno novcem vlasnika i niko nema pravo da oduzme.Mogu da ga iskljuce iz saobracaja,teraju u zatvor ako je tezak prekrsaj a oduzimanje svojine je nedopustivo i pada na svakom sudu,a o Strazburu da ne pricam.Sta je sledece?,preki sud??!!
    (Nikola, 7. februar 2021 21:17)

    # Link komentara

  37. Odavno nisam cuo nista bolje. Voze ljudi i bez dozvole, ali bez auta nema sanse. Posklanjati ubice sa puteva obavezno.
    (pera vodovodzija, 7. februar 2021 20:43)

    # Link komentara

  38. Vidim ja, mnogi su nervozni?! Kako to da ja nemam nista protiv oduzimanja kao meru, a imam nov automobil, i u saobracaju sam 10 sati dnevno i zivim od kola? Pa, lepo, ne vozim pijan, neobilazim autobus preko pune, ne divljam pored skola, ne drogiram se, postujem propise i nije me briga! A, inace, svi vi koji se pozivate na Ustav, pa procitajte ga, nije to bas tako tesko, ima 206 clanova, a 58. govori upravo o oduzimanju vase svete imovine! Nisam za kasniju prodaju tih vozila, vec za presu, pa da bude bas bolno za zaljubljenike lude voznje!
    (rani, 7. februar 2021 20:26)

    # Link komentara

  39. Postoji kazna za sve,pise u zakonu. Ali da neko oduzima tudju imovinu ne pise u zakonu. Sem ako imovina nije stecena ne zakonitim radnjama.Konkretno ako je zakon za ovaj prekrsaj predvideo kaznu,kako novcanu tako i zatvorsku ,sto je po meni OK a vrednost vozila premasuje visinu novcane kazne ,na osnovu cega ce te ga oduzeti???TO JE ONDA OTIMANJE. MADA KAKVI SU NA VLASTI I OPOZICIJI NISTA ME NE CUDI.
    (Lucky, 7. februar 2021 20:16)

    # Link komentara

  40. @ obišao traktor preko pun

    To nije prekršaj po novom zakonu. Čitaj.
    (made in serbia, 7. februar 2021 20:12)

    # Link komentara

  41. @GoX, kako će trajno oduzimanje dozvole da te spreči da voziš auto? Sedneš i voziš. Ali ako nemaš auto onda ne možeš da voziš. Prosto je.
    (rebro, 7. februar 2021 20:05)

    # Link komentara

  42. @Аболирани, u Švajcarskoj će Vam uništiti automobil o Vašem trošku ako vozite bahato. U ostalim državama EU ako ne vrarite kredit ili ako onaj kome iznajmljujete stan napravi bilo kakav dug, Vama plene stvari iz stana.
    Šta tu nije jasno?
    Ako ne plaćate ratu kredita banka Vam uzme stan.
    Prema tome vozite po propisu i neće biti problema. Neverovatno mi je da neko kome su deca invalidi razmišlja samo kako da stisne papučicu gasa.
    (rebro, 07. februar 2021 18:29)

    Pošto je tako u Svajcarskoj i EU onda mozemo najopustenije da ugasimo mozak i slepo pratimo jel to? Pa ziveo sam i ja u EU godinama nagledao sam se nepravde.
    Ne mogu da se pomirim sa tim da neko neduzan moze materijalno da strada zbog tudjih nedela. Samo sa tim imam problem.
    (Sofronije, 7. februar 2021 20:05)

    # Link komentara

  43. Za sve koji daju besmislena poređenja oduzimanja audija i juga, evo još jedna činjenica: Švajcarska je pre 10tak godina uvela progresivno kažnjavanje, gde se teži prekršaji kažnjavaju u skladu sa primanjima prekšioca (na primer 3 mesečne plate), i od tada im je broj nastradalih u saobraćajnim udesima opao TRI puta.
    (Dr. Realan, 7. februar 2021 19:53)

    # Link komentara

  44. “””Lupis i ostanes ziv, to znaci da bi trebalo za isti prekrsaj nekome uzeti juga starog 20 godina, a nekom audi star 2 godine, a isti prekrsaj napravili. Kazna mora biti ista za svakog....
    (al, sta ja znam, 07. februar 2021 17:56)
    “””

    Kazna mora biti ista za svakoga, baš tako. Treba isto da zaboli i vlasnika juga starog 20 godina kao i vlasnika audija starog 2 godine - i zaboleće ih isto oduzimanjem vozila. Vlasnik juga od 20 godina bi kupio audija da može, ali verovatno ne, pa ga isto boli gubitak kao i vlasnika audija.
    (Dr. Realan, 7. februar 2021 19:51)

    # Link komentara

  45. Za voznju pod dejstvom droge, teskog alkoholizma i nasilnicke voznje, ne bi ja oduzimao automobile to je jako glupo ali bi oduzimao dozivotno vozacku dozvolu bez prava zalbe... Meni nije jasno ko odlucuje o ovim zakonima i dal imalo razmisljaju ti sto odlucuju, zasto bi nekome oduzeli auto pa to je kao da ti usme stan. Drugari samo vozacku dozvolu trajno, dozivotno i sve je reseno...
    (GoX, 07. februar 2021 10:24)

    A u stvari ništa nije rešeno jer će taj da nastavi sa vožnjom pod dejstvom droge, alkohola ili nasilnički sve dok nekog ne usmrti što se nije jednom desilo.

    Naravno, ni oduzimanje auta ne garantuje da to neće učiniti sa nekim drugim autom, mada bi ga ta kazna možda pre navela da razmisli hoće li sledeći put činiti isto.
    (Wllaxy, 7. februar 2021 19:30)

    # Link komentara

  46. Auuu botovi, zar se nisu najeli nakon sto su (ce) oterali programere i milione zdravog priliva u Srbiju nego sada hoce da uzimaju i imovinu protivustavno...
    Feudalna Srbija, udri i pljackaj narod, pritom naravno ozlojedjeni plebs ne zna razliku izmedju prekrsaja i krivicnog dela, ali nebitno bitno je zavaditi i plebs sa manjim mozdanim kapacitetima usmeriti ka ostalom delu da pljuje.
    (Zapp, 7. februar 2021 19:30)

    # Link komentara

  47. Ovo je narod koji prkosi NATU ali boji se komunalaca.

    Niko, a pogotovo ne postavljeni (ne)stručnjak Damir Okanović, nema i neće imati pravo da vam oduzme auto.

    Naravno, mogu da probaju. Ako prođe, prođe.

    Isto tako kao što su vam prodali ideju da Pro Laser III nikada ne greši, da postavljanje hiljade kamera po Beogradu je sasvim legalno i da presretači koji jure noći po autoputu to rade za vašu bezbednost.

    Nažalost velika većina vas ne zna ni šta je apelacioni sud, a kamoli kako se boriti za svoja prava.
    (Sombor, 7. februar 2021 19:22)

    # Link komentara

  48. "А шта ће бити са возилима узетим на рента кар или службеним возилима?
    (Куп је битан, 07. februar 2021 17:36)"

    Jednako. Po uništavanju/zapleni vozila će onaj ko je koristio biti dužan da nadoknadi štetu odgovarajućem pravnom licu. Nije ni sad mnogo drugačije jer uvek postoji mogućnost saobraćajne nezgode ili krađe vozila, ovo je samo" opasnost" više.
    (Maltezer, 7. februar 2021 18:48)

    # Link komentara

  49. @Аболирани, u Švajcarskoj će Vam uništiti automobil o Vašem trošku ako vozite bahato. U ostalim državama EU ako ne vrarite kredit ili ako onaj kome iznajmljujete stan napravi bilo kakav dug, Vama plene stvari iz stana.
    Šta tu nije jasno?
    Ako ne plaćate ratu kredita banka Vam uzme stan.
    Prema tome vozite po propisu i neće biti problema. Neverovatno mi je da neko kome su deca invalidi razmišlja samo kako da stisne papučicu gasa.
    (rebro, 7. februar 2021 18:29)

    # Link komentara

  50. Ja I dalje ne razumem zasto bi bilo ko imao bilo sta protiv ovoga, vozi u propisanim granicama I glava nece da boli... a ko hoce da ugrozava druge svojom divljackom voznjom nek bude spreman da ce neko drugi da vozi njegov auto.
    (Ccc, 07. februar 2021 12:51)
    Recimo da nekako dođeš do dobrih kola koja se svide nekom ko je blizak vlasti. I onda te zaustave zato što voziš 51 km/h tamo gde je dozvoljeno 50. I onda se to proglasi nasilničkom vožnjom, zaplene ti kola koja se naravno prodaju za smešnu cenu na nekoj nepostojećoj aukciji. Ovo je samo jedan od mnogih scenarija. Da je u pitanju država koja ima nezavisno sudstvo i miliciju, da ne može vlasnik televizije da se sprda sa devojkom koju njegov sin ubije na pešačkom ili da ministar na naplatnoj rampi ubije ženu u drugom vozilu ... pa da pričamo šta može ili šta ne može. Ovo mi liči samo na legalizaciju partijske mafije.
    (Vladimir, 07. februar 2021 14:30)

    Ides iz krajnosti.u krajnost ogranicenje 50 vozis 51 i uzmu ti auto hahah pa niko ne bi imao auto, zna se sta je nasilnicka voznja, ali realno nema potrebe da oduzimanjem privatnog vlasnistva , samo uzmes dozvolu dozivotno i cao moze da proda auto i kupi bicikl, a ako ipak odluzi da vozi auto i dalje onda robija 10 godina.
    (Stampar, 7. februar 2021 18:22)

    # Link komentara

  51. Ali Gospodine, mi imamo slučajeve kada je imovina iznad života! Npr. nečija imovina je garant da mu sin neće biti osuđen kada upotrebi automobil kao oruđe za ubistvo. Nebitno da li je namerno ili iz nehata, ali tatin sin ne može biti adekvatno osuđen zato jer mu je otac medijski tajkun u zemlji Srbiji! Pritom čak i da mu se oduzme automobil, on je oduzeo nečiji život.
    (Milan, 7. februar 2021 17:57)

    # Link komentara

  52. 349

    Ovo je dobar koncept.
    Fiksna novčana kazna u suštini i nije kazna nego tržišna cena na koju će neko bogat bez problema pristati unapred. Zato se svojevremeno pričalo o naplaćivanju kazne srazmerno prihodima, a ta šema je -jasno - vrlo podložna korupciji. Vrednost automobila je solidna aproksimacija za nivo prihoda, a ne pati od podložnosti korupciji i lažiranju podataka. Tako da je ovo baš optimalno rešenje.
    (Dragan Jovanović, 07. februar 2021 11:11)

    Lupis i ostanes ziv, to znaci da bi trebalo za isti prekrsaj nekome uzeti juga starog 20 godina, a nekom audi star 2 godine, a isti prekrsaj napravili. Kazna mora biti ista za svakog. Sutra po tebi onaj sto ubije za isto delo pistoljem ide vise na robiju nego onaj sto ubije nozem jer je pistolj skuplji pa srazmerno njegovoj novcanoj moci da kupi isto odsluzice isto.
    (al, sta ja znam, 7. februar 2021 17:56)

    # Link komentara

  53. Neko učini isti nasilan čin sa vozilom od 2.000, a neko sa vozilom od 200.000 EUR. Vozila se oduzmu i prodaju, a novac ide državi, nisam siguran da je to u skladu sa osnovnim pravnim okvirom.
    Ako te već kažnjava i novčano, zašto ne bi imao pravo da to izmiriš prodajom sopstvenog vozila, ovako bi bio materijalno kažnjen dvostruko!?.
    Veća je kazna oduzimanje vozačke, automobil se uvek može nabaviti.
    Jednako je i za pojas, nepotrebno kažnjavanje, prilikom saobraćajke gde se ustanovi da pojas nije korišten, nema osiguranja.
    (wronghouse, 7. februar 2021 17:56)

    # Link komentara

  54. he he,kako ove boli sto ce se uzimati auto,pa kao,"to je privatna svojina bla bla"
    Nista oduzimati dozvolu,novcana kazna i ostalo,takvima je najgore kad im oduzmes limenog ljubimca.
    (kio BL, 7. februar 2021 17:38)

    # Link komentara

  55. @ccc, gagi4, hb: Suština komentara nije u tome da li je 1km preko ograničenja osnov za zaplenu vozila. Problem je sistem koji već odavno ne funkcioniše a ovakve zakonske odredbe samo daju kvazilegalnu mogućnost direktne pljačke. Naravno da nemam ništa protiv da se nasilnicima u vožnji (a vidim ih svaki put kada vozim par 2-3 komada) odrede maksimalne kazne. Da ne grešim dušu te svari su se dešavale i pre 30 godina tj od početka raspada SFRJ. Znači nije vezano samo za ovu vlast. Ali ovi su baš usavršili sve koncepte urušavanja sistema i pretvaranja države u partijsku svojinu. Tako da je ovo samo još jedna kockica koja nema za cilj rešavanje problema već samo još jedan kanal da se braća i drugovi dodatno ovajde.
    Da li je stvarno postojeći zakon toliko loš? Ili se samo ne sprovodi odnosno primenjuje se samo na one koji nisu u dilu sa nekim iz vlasti.
    Tako da, kada mi odgovorite na pitanje zašto sin i ministar nisu na dugogodišnjoj robiji onda možemo da diskutijemo o 1 km preko ograničenja.
    (Vladimir, 7. februar 2021 17:36)

    # Link komentara

  56. А шта ће бити са возилима узетим на рента кар или службеним возилима?
    (Куп је битан, 7. februar 2021 17:36)

    # Link komentara

  57. Ne vredi ni smrtna kazna, ako ce biti zasticenih i ako policija ne bude radila svoj posao. Ako izuzmemo balkan, nigde nisam video bahatost u voznji i parkiranju kao u Srbiji, CG, BiH... Kolega me zvao da potpisemo neki ugovor kod skupstine. Ja pozvao koleginicu da se vozi po gradu dok potpisem, u slucaju da ne nadjem parking. Kad smo stigli, vidim kolegin auto u parku pored skupstine sa upaljena 4 zmigavca. On na sve to kaze da on stalno tako i da mu nikad niko nista nije rekao. Nije on kriv, krivi su nadlezni sto mu nikad nista nisu rekli.
    Gde je policija? Pa tamo gde ce da se napravi puno manjih prekrsaja. Ako je u bulevaru sa 6 traka ogranicenje 40, oni nocu hvataju ljude koji voze 50. jer bolje njih 50 po 5000, nego dvojica bahatih po 20000. U mom komsiluku saobracajci ispune kvotu na mestima gde je najlakse da se pogresi, a ostatak smene sede na pumpi i piju kafu. Provalio sam da sede na pumpama jer nema pusenja, da im uniforma ne bi mrdela na dim
    (Nikola, 7. februar 2021 17:15)

    # Link komentara

  58. Za neobavestene, klinac iz Nisa nije iz Nisa vec je samo divljao po Nisu, klinac je iz naseg glavnog grada.
    (Juga, 7. februar 2021 17:00)

    # Link komentara

  59. Ko definise "nasilnicku voznju", saobracajni policajac?
    To nece ici!
    (Dragan, 7. februar 2021 16:59)

    # Link komentara

  60. Vozačka dozvola je privilegija za normalne.
    (Marka, 07. februar 2021 13:23)

    A šta je onda diploma... jel po tebi i to privilegija... Što bi nešto što je zakonom dozvoljeno i uredjeno bila privilegija... To kako ti rezonuješ, to je odlika udvoričkog mentaliteta...a ne svesnog gradjanina koji zna svoja prava... Privilegija, po definiciji predstavlja nešto što ti neko omogučuje svojom voljom... a ne propisom ili zakonom i nije dostupna svim gradjanima...!
    Privilegija je kad si član stranke, pa nekažnjeno možeš da gaziš i ubijaš ljude u saobraćaju...
    (Bolesni skot, 7. februar 2021 16:51)

    # Link komentara

  61. Ajoj majko, što ste dosadni sa tim pištoljima. Nikako nije isto pištolj i automobil. Koliko znam za kupovinu i posedovanje automobila ne treba dozvola. Samo za korišćenje (vožnju). Jedno ne oružje drugo je vozilo.
    (samo kažem, 7. februar 2021 16:46)

    # Link komentara

  62. čik i to da vidim!!!!
    (ognjen, 7. februar 2021 16:46)

    # Link komentara

  63. Otac sam dece teških invalida još mi je i 17 januara 2021 umrla žena,sada sam znači samohrani otac sa trećim detetom jer su mi deca(blizanci od 18 godina,invalidi)zadnjih dve ipo godine u domu,najbliža familija pobegla odavno.Meni je ne shvatljivo da se neki ljudi postavljaju tako kao da su ONI bezgrešni a svi ljudi na svetu ponekad greše,to je jednostavno tako i onda su kao oni "bezgrešni" sebi dali za pravo da sude o nekome. Bane kačarevo


    Одузимање приватног власништва? 
    (Аболирани, 07. februar 2021 10:30) 

    Da, pa? 

    Ne platiš račune, po zakonu ti konfiskuju, pogađaš, privatno vlasništvo. Učiniš bilo kakvo delo, recimo prekršaj, ne platiš kaznu, izvršitelj naplati iz, nećeš verovati, privatnog vlasništva. 

    Ili misliš da te ponavljanje te fraze "privatno vlasništvo" čini pametnijim, iako ne znaš, ili nećeš da znaš, da je obaveza koju građanin ima prema zakonu iznad prava na imovinu. 
    Ajde nemoj da platis porez ili kaznu u USA, pa se pozovi na privatno vlasništvo... 

    Koja je razlika, ustanoviti kaznu od, recimo, dva miliona dinara (što je, mislim, premalo), pa se naplatiti prodajom nečijeg stana, ili zakonom utvrditi da sredstvo kojim je počinjen prekršaj bude trajno konfiskovano? Licno mislim da je ovo drugo preblago, jer ti Fijati i Alfe iz 96 vrede 200 evra. 

    Da mogu da odlučujem, ja bih uveo višemilionske kazne, oduzimanje automobila, trajno oduzimanje dozvole, i zatvor. Sve zajedno za divljanje. Kako bi ste se smirili....
    (Djordjije, 07. februar 2021 11:50)
    (бане качарево, 7. februar 2021 16:44)

    # Link komentara

  64. Ne mogu da uzmu nekom neku stvar, to je otimacina, nije ni po ustavu.
    Auto mogu da uzmu ako dodje novcana kazna velika pa se vrsi naplata naravno uz sve propratne radnje.
    Inace ne znam sta se dobija uzimanjem kola nasilniku, koju svrhu ta kazna vrsi?
    Uzmes mu dozvolu i zdravo, vise nece legalno moci da vozi. Ako mu uzmes auto, on moze da ga promeni.
    (pertinaks, 7. februar 2021 16:41)

    # Link komentara

  65. Kada Miskovicev sin bude u zatvoru i onaj u Audiu sto ubi one ljude u Nisu , mogu da uvode zakone .
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 7. februar 2021 16:29)

    # Link komentara

  66. Баш да видим да ли ће оним клинцу из Ниша одузети ауто, односно да ли смеју да му одузму ауто
    (Пилипенда, 7. februar 2021 16:20)

    # Link komentara

  67. @ "Pre bih ga zapalio nego dozvolio da mi ga oduzmu."
    (Vakcinisan, 7. februar 2021 11:10)

    Samo - jedna sitnica: i takva paljevina je tezak zakonski prekrsaj.
    (95% ovih "protiv" su bahati vozaci, 7. februar 2021 16:16)

    # Link komentara

  68. Za nasilnicku vožnju kazniti ga da podigne saobraćajnu, vozačku, pasoš, ličnu kartu, zdravstvenu, uverenje o polozenim ispitima, dokaz o plaćenom porezu, itd.....
    (made in serbia, 7. februar 2021 16:13)

    # Link komentara

  69. Vozaču oduzeti trajno dozvolu !!!
    (BG, 7. februar 2021 16:03)

    # Link komentara

  70. za sve koji su zapenili pa porede ovo sa oruzjem, osobi se ukida dozvola za posedovanje oruzja ukoliko je ima a mup do okoncanja postupka drzi oruzje kao dokaz (ako je istim izvrseno delo). Posle toga osoba nece dobiti dozvolu nikad vise (osim ako nije navijac ili slicno) a oruzje koje je u mupu ce moci da proda trecem licu (lice sa urednom nabavnom dozvolom preuizima oruzje od mupa) ili da ga se odrekne u korist drzave
    (Hogar, 7. februar 2021 16:02)

    # Link komentara

  71. Не може се за прекршај одузимати имовина"
    Ma nemoj, a šta se oduzima za neplaćebe račune, kod izvršenja ?
    plus - preticanje preko pune linije... tretirati kao pokušaj ubistva na sudu.
    (Maki, 07. februar 2021 12:35)

    Malo si se pogubio. Imovina se oduzima jer dužnik nije hteo ili nema novca da plati dug.
    Zašto oduzimanje nije opcija? Rent a kar, vozila koja pripadaju firmama itd.
    Zbog toga treba uvesti oštre novčane i zatvorske kazne, kao i trajno oduzimanje vozačke dozvole.
    (maxy, 7. februar 2021 15:59)

    # Link komentara

  72. Ali ovi likovi "a, uzeće mi auto zbog pojasa, il migavca, il što sam išao na mostu 80 a sme 50, obišao traktor preko pune"... Šta je bre teško staviti taj pojas, uključiti migavac, voziti propisanom brzinom???

    Bukvalno 99% vozača nam je pametnije od propisa, zna bre Mile šta je bezbedno, a normalni ljudi u strahu za život i na trotoaru. Jer zna Mile s kolko pivca i telefonom u ruci može da se zvizne 120 kroz " bilo žuto". Sram vas bilo.
    (Hb, 7. februar 2021 15:40)

    # Link komentara

  73. Recimo da nekako dođeš do dobrih kola koja se svide nekom ko je blizak vlasti. I onda te zaustave zato što voziš 51 km/h tamo gde je dozvoljeno 50. I onda se to proglasi nasilničkom vožnjom, zaplene ti kola koja se naravno prodaju za smešnu cenu na nekoj nepostojećoj aukciji. 

    Pa ovo je komedija! Zar ti tako zamisljas nasilnicku voznju i oduzimanje vozila?!? Pogledaj prilog, pa ces videti sta se smatra nasilnickom voznjom i kako se planira dokazivanje iste, a to otimanje vozila kojeg se ti pribojavas, pa to nema ni u Kolumbiji a ne kod nas! Ne mogu da verujem takvo masovno branjenje ljudi koji voze pijani preko 2 promila, divljaju, gaze ljude! Sta treba, da svako od nas izgubi po nekog clana porodice kako bi shvatili problem?
    (gagi4, 7. februar 2021 15:38)

    # Link komentara

  74. Ja I dalje ne razumem zasto bi bilo ko imao bilo sta protiv ovoga, vozi u propisanim granicama I glava nece da boli... a ko hoce da ugrozava druge svojom divljackom voznjom nek bude spreman da ce neko drugi da vozi njegov auto.
    (Ccc, 07. februar 2021 12:51)

    Ocekivano, masa ljudi je neobrazovana i nije u mogucnosti da predvidi posledice svojih odluka. Zapravo zato tako lose i zivimo.Elem,razloga zasto je ovo pogresno ima jako mnogo,izmedju ostalog upravo ono sto je neko dole vec odgovorio,a to je namestanje i otimanje ako se nekome nesto svidi. Potpuno je logicno da je samo pitanje trenutka kada ce se to desiti u zemlji korupcije,lopova, i prevaranata,a na prvom mestu u zemlji bez odgovornosti. Ocigledno niste svesni koliko laznih prijava postoji na svim nivoima, pocevsi od lazne prijave nasilja u porodicama i to od onog trenutka kada je zakon to dozvolio. Neverovatno je da neko pravi analogiju oduzimanje i zaplene u drugim slucajevima (koji su pogresni ali to je druga prica). Zaplene se vrsi ako se ne plati dugovanja ili kazna,a nije u pitanju direktna komunisticka otimacina. Kada se jednom otvori pandorina kutija, onda nema kraja. Kako je moguce da ne shvatate osnove ponasanja vlasti i ljudske psihologije? Da uprostim, to je kao kada ste jednom aplaudirali za naplatu parkinga po centru,a sada su vma uveli zone jos malo i u ritopeku. Sustina je ne dozvoliti otimackom sistemu da se razvija uz podrsku prostog naroda. Postoji pametniji nacin kako se ovo resava
    (peter, 7. februar 2021 15:27)

    # Link komentara

  75. Zasto oduzimanje vozila.Trajno oduzimanje vozacke dozvole je vise nego dovoljno.
    (Darvin, 7. februar 2021 15:26)

    # Link komentara

  76. Nasilnička vožnja, da bi bila to, mora da ima posledice...a to su nesreće... U Nemačkoj bi onda 80 odsto Nemaca ostajalo bez dozvola i auta i proglašavano nasilnicima, jer voze na auto putu u proseku preko 150 km...

    A da smo pametniji, solidniji, brižniji, pažljiviji od Nemaca, nismo...
    (Bolesni skot, 7. februar 2021 15:25)

    # Link komentara

  77. Oduzimanjem dozvole se ne resava nista, kao sto pijan seda da vozi i posle zatvorske kazne tako ce da vozi i bez dozvole.
    (trt, 07. februar 2021 10:56)


    Pa voziće drugi auto. Nisu svi sirotinja da imaju jedan auto. Ja imam 5 i ako mi oduzmu jedan ja cu da kupim još dva.
    (grubijan, 7. februar 2021 15:23)

    # Link komentara

  78. Nema ništa od toga.
    Ovi koji su za oduzimanje vozila voze azijsko ili francusko smeće koje niko ni ne bi oduzeo a upravo oni sedaju pijani za volan tih krševa sa tri cilindra kojima treba 500 metara da se zaustave.
    Umesto da se takvima zabrani upravljanje vozilom i da se iz saobraćaja isključe sva vozila sa manje od 250ks koja bukvalno smetaju na putu, njima se dozvoljava da tu nešto komentarišu kao da se oni nešto pitaju.
    (grubijan, 7. februar 2021 15:18)

    # Link komentara

  79. @Vladimir, ajde pogledaj prilog I za sta ce da se oduzima vozilo I pod kojim uslovima. Mora sve da bude evidentirano video zapisom, znaci ako te radar upuca da si vozio 51 a dozvoljeno 50 automobil nece moci da ti bude oduzet ni pod tackom razno, jer ce sudija da trazi video snimak gde pise 51 na sat I odbice predmet za dalje razmatranje. Ako vozis 151 gde je dozvoljeno 50 I treba da ti bude oduzeto vozilo ali da si ispratio ni za to nece biti oduziman nego samo za 2 promila alkohola u krvi I po meni je to opravdano, ajde da pitamo ljude koji su izgubili bliznje zbog siledzija za volanom ili alkosa koji je uzeo da vozi auto da ih pitamo da li je ovo ok.ili nije.
    (Ccc, 7. februar 2021 15:10)

    # Link komentara

  80. @(Zoki, 7. februar 2021 11:00)

    Nema nista vise od Strazbura jer su ovi politicari usvojili zakon, da presude iz Strazbura ne moraju da postuju. Bravo za EU koja hvali ovu vlast.
    (Nece, 7. februar 2021 14:58)

    # Link komentara

  81. “ Ja I dalje ne razumem zasto bi bilo ko imao bilo sta protiv ovoga, vozi u propisanim granicama I glava nece da boli... a ko hoce da ugrozava druge svojom divljackom voznjom nek bude spreman da ce neko drugi da vozi njegov auto.”
    Upravo tako. Sve rečeno
    (Šofer, 7. februar 2021 14:49)

    # Link komentara

  82. Za nasilničku vožnju oduzimati dozvoli i da vlasnik lično skocka svoj auto. Ako odbije, skockati pred njim i produžiti zatvorsku kaznu.
    Život nema cenu. Ima svakako prednost nad ličnom imovinom koja je srestvo izvršenja zločina. Neko ubije namerno nekoga sa legalnim oružijem. Šta da mu se vrati. Koliko plitih mozgova. Svi koji su protiv ovoga, impicitno su oni koji podržavaju nasilje.
    (munjic21, 7. februar 2021 14:44)

    # Link komentara

  83. Ja I dalje ne razumem zasto bi bilo ko imao bilo sta protiv ovoga, vozi u propisanim granicama I glava nece da boli... a ko hoce da ugrozava druge svojom divljackom voznjom nek bude spreman da ce neko drugi da vozi njegov auto.
    (Ccc, 07. februar 2021 12:51)
    Recimo da nekako dođeš do dobrih kola koja se svide nekom ko je blizak vlasti. I onda te zaustave zato što voziš 51 km/h tamo gde je dozvoljeno 50. I onda se to proglasi nasilničkom vožnjom, zaplene ti kola koja se naravno prodaju za smešnu cenu na nekoj nepostojećoj aukciji. Ovo je samo jedan od mnogih scenarija. Da je u pitanju država koja ima nezavisno sudstvo i miliciju, da ne može vlasnik televizije da se sprda sa devojkom koju njegov sin ubije na pešačkom ili da ministar na naplatnoj rampi ubije ženu u drugom vozilu ... pa da pričamo šta može ili šta ne može. Ovo mi liči samo na legalizaciju partijske mafije.
    (Vladimir, 7. februar 2021 14:30)

    # Link komentara

  84. Ne vidim svrhu oduzimanja vozila ukoliko se ne nađe način da se takvim ljudima onemogući da voze bilo koji drugi automobil .
    (Siniša, 7. februar 2021 14:24)

    # Link komentara

  85. Ozbiljna novcana kazna, drustveno koristan rad ali ne fiktivan vec npr okopavanje cveca u gradu i grupna psihoterapija!
    (jest, 7. februar 2021 13:46)

    # Link komentara

  86. Nije vozilo napravilo prekrsaj pa da sankcionišeš. Vinovnik prekšaja se kažnjava za bilo koje delo koje je počinio. Ako treba još rigoroznije kažnjavati u redu ali oduzimanje vozila je neozbiljno...
    (Zera, 7. februar 2021 12:00)

    Uuuuuu, baš ti logika!

    Ubiješ čoveka iz pištolja, ali nije ga pištoj ubio, nego ti, pa zato ti ideš da odležiš kaznu, a pištolj ti se uredno vraća i čeka te kod kuče dok ne odrobijaš jer to je tvoje privatno vlasništvo? Ma, da, kako da ne.

    Ili, pokušaš da lažnim papirima uvezeš auto i napraviš carinski prekršaj. Ti platiš kaznu ili čak malo ideš u mardelj, ali auto ti se ne oduzima jer nije auto napravio prekršaj nego ti, pa zato auto zadržavaš. Lepo bi bilo, ali ne ide to tako.

    Zakon određuje u kojim se slučajevima oduzima sredstvo s kojim je izvršeno krivično delo ili prekršaj i kraj priče. Svejedno da li je to pištolj, auto, švercovana roba ili štagod drugo.

    Oduzimanje automobila od manijaka koji svojim divljanjem ugrožavaju i sebe druge uopšte nije "neozbiljno", naprotiv. Kad jedan takav pokloni državi dva, tri ili više automobila, kod sledećeg će sigurno bar malo prikočiti sebe! Ako dotad preživi...

    Problem je jedino u tome što kao i sve ostalo, i ovo će se selektivno sprovoditi i biće obavezno onih od kojih se auto neće oduzimati, šta god da urade. Pa smo opet na početku...
    (Ursa Minor, 7. februar 2021 13:25)

    # Link komentara

  87. Vozačka dozvola nije pravo nego je privilegija normalnih. Kada ne poštuje te pravila koja su u okviru privilegije time gubite pravo na privilegiju. U ovom slučaju gubitak dozvole. Ali, ne privremeno. Trajni gubitak. privilegije. Kada u vožnji zateknete lice bez prava na privilegiju propisati novčanu kaznu koja bi bila enormno visoka. Zašto enormno visoka pa, kažu, da strah najbolje sprovodi zakon. U ponovljenoj situaciji zatvor, i to bez prava na uslovnu meru. Zašto ovako? Da se vratim na početak. Vozačka dozvola je privilegija za normalne.
    (Marka, 7. februar 2021 13:23)

    # Link komentara

  88. Zalosno koliko je ovo politicki namazana izjava. Demagogija 101. Cuj, kaze da je zivot broj jedan. Pa zasto onda neko ko vozi divljacki i usmrti drugog, dobije dve godine kaznu zatvora, ili manje? Osudite ubice na duzu robiju, i neka se cuje glas svuda, stavite kamere i kaznjavajte, pa da vidimo nasilnike. Oduzimanje auta ce biti cista pljacka u 90% slucajeva, kad neko obidje traktor 5m pre isprekidane linije, a gde je sve vidiljivo i cak bezbednije nego da ceka 5m (pojasnjenje za tastaturne ratnike). Nema to veze sa spasavanjem zivota i smirivanjem nasilnika, samo pljacka.
    (Burazer, 7. februar 2021 13:16)

    # Link komentara

  89. Ne lupajte gluposti sa tim oduzimanjem automobila...neko ce odmah da trazi ispitivanje Ustavnosti pomenute izmene ukoliko je bude i -cvrc.
    (dex, 07. februar 2021 10:15)

    Evo, posto mi svi lupamo, a ti znas, ovo ti je Ustav Repubike Srbije i deo o privatnoj svojini:

    Pravo na imovinu

    Član 58

    Jemči se mirno uživanje svojine i drugih imovinskih prava stečenih na osnovu zakona.

    Pravo svojine može biti oduzeto ili ograničeno samo u javnom interesu utvrđenom na osnovu zakona, uz naknadu koja ne može biti niža od tržišne.

    Zakonom se može ograničiti način korišćenja imovine.

    Oduzimanje ili ograničenje imovine radi naplate poreza i drugih dažbina ili kazni, dozvoljeno je samo u skladu sa zakonom.
    (gagi4, 7. februar 2021 13:11)

    # Link komentara

  90. Jel nasilnička vožnja kada divlja vozač autobusa sa putnicima, a pri tom prekoračio brzinu za 20-30Km/h?
    (Proka, 7. februar 2021 13:05)

    # Link komentara

  91. I pistolj je privatna svojina i ako neko nekoga ubije sa njim,trebalo bi mu to oduzeti,poslati na drustveno koristan rad tipa skupljanje djubreta koje ne vaspitani bacaju gde stignu. A za ostale prekrsaje gde niko nije povredjen ok je visoka novcana kazna
    (gpbg, 7. februar 2021 12:52)

    # Link komentara

  92. Ovi sto bahato voze limuzine i fensi automobile za to ionako ne odgovaraju, mozda uslovno i sa nanogicom, cak i za smrtne ishode. Nastradace najvise ovi sto ovde brane genijalan zakon, tako sto neko izmeri da si vozio na praznom novom mostu 81km/h a dozvoljeno je 50, ili im izmere 0.01 promil kad usvoje uskoro 0tu zabranu za alkohol (koja ne postoji gotovo nigde u Evropi)
    (Pipi, 7. februar 2021 12:51)

    # Link komentara

  93. Ja I dalje ne razumem zasto bi bilo ko imao bilo sta protiv ovoga, vozi u propisanim granicama I glava nece da boli... a ko hoce da ugrozava druge svojom divljackom voznjom nek bude spreman da ce neko drugi da vozi njegov auto.
    (Ccc, 7. februar 2021 12:51)

    # Link komentara

  94. ovi sto brane oduzmanje garant zive na mesecu...treba uvesti kazne od npr 20 000e kad te uhvate sa preko 2 promila...pa ti vise nece pasti na pamet da vozis pijan...ako nemas para, prodaja vozila i stanova...
    (Miljan Milkovic, 7. februar 2021 12:47)

    # Link komentara

  95. Znajući kako sve to funkcioniše kod nas eto prilike za otimačinu.
    (da i ja nešto kažem..., 7. februar 2021 12:44)

    # Link komentara

  96. "Pre bih ga zapalio nego dozvolio da mi ga oduzmu"
    Pa, zapali ga. To je dobar predlog. Vlasnik automobila, kojim je vozio 150, sa 2 pr.alkohola u krvi, preticao na punoj linij - ima pravo da se dogovori sa sudijom da izabere da sam zapali svoj automobil.
    A ima pravo posle i da kupi drugi. Ako ponovu prekršaj - nema ponovo pravo da zapali svoj automobil već mu se oduzima.
    (Dragan, 7. februar 2021 12:42)

    # Link komentara

  97. "Не може се за прекршај одузимати имовина"
    Ma nemoj, a šta se oduzima za neplaćebe račune, kod izvršenja ?
    plus - preticanje preko pune linije... tretirati kao pokušaj ubistva na sudu.
    (Maki, 7. februar 2021 12:35)

    # Link komentara

  98. Neko reče "nije vozilo napravilo prekršaj". Tačno, ali je on (ona) napravio prekršaj koristeći vozilo kao oružje, a oružje se oduzima.
    (Goran, 7. februar 2021 12:32)

    # Link komentara

  99. Najbolji su ovi sto se cude "ko odlucuje o ovome"
    Znate ko, nepismena bratija za mnogo para, pa onda legalno izglasana bratija u skupstini, jer je sva vlast data njima, i ako skontaju neku korist, zakon prolazi sigurno.
    A vi ne glasajte sledeci put, pa ce vam legalno oduzeti auto, ako nisi platio kaznu za zmigavac ili pojas.
    (igor_t, 7. februar 2021 12:27)

    # Link komentara

  100. Oduzimanje vozila nece spreciti bahate da dalje ne voze(kupice drugo,imate jugica za 200 evra),oduzimanje vozacke dozvole ne onemogucava nekog (pogotovu ako je pun ko brod) da ne vozi (samo plati kaznu i teraj dalje)
    Samo zatvorska kazna bez mogucnosti placanja ili nanogice moze opametiti pojedine ljude
    (Grxy, 7. februar 2021 12:18)

    # Link komentara

  101. Koooomeeee d uzmeeeee autooooo??? Kad blmi ga on bude kupio nek ga nosiii brateeee
    (5r373n, 7. februar 2021 12:14)

    # Link komentara

  102. Sasvim normalno je, da ti oduzmu i imovinu, ako radis neke gluposti, sta se cudite toliko? Cak ustav neki pominju. Treba samo unapred resiti, sta se moze ista ne moze oduzeti. Ne vozi svako svoj auto, neki voze i rentakarove, lizing, itd. Uradite zadacu prvo, prepisite zakon iz neke normalne zemlju, i onda uzimajte. Zasto da ne? I ne zaboravite i na dozvole, naravno. Lako je kupiti drugi auto za 1000EU opet.
    (Slovenac, 7. februar 2021 12:11)

    # Link komentara

  103. Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja, alias, pogled iz fotelje, neko ko je dozvolio da se tkz, tehnicki pregledi izivljavaju za totalno nebitne, po iciju bezbednost, nad narodom. Jedan od pokretaca akcije "zbogom pameti", tj. podelimo nase pare onima koji bi da kupe tkz. ekoloski, elektricni auto od 20.ooo e, umesto subvencije za vozila na gas!? Bez obzira sto Srbija vecinu proizvodnje elektricne energije bazira na termoelektranama!
    (sax, 7. februar 2021 12:09)

    # Link komentara

  104. Nije vozilo napravilo prekrsaj pa da sankcionišeš. Vinovnik prekšaja se kažnjava za bilo koje delo koje je počinio. Ako treba još rigoroznije kažnjavati u redu ali oduzimanje vozila je neozbiljno...
    (Zera, 7. februar 2021 12:00)

    # Link komentara

  105. @Alex
    Srecom, tu su potomci idiota da se bune protiv toga. Pretpostavljam vlasnici Bmw koji divljaju.
    Ni ja se ne slazem sa time, iz sasvim drugih razloga, mislim da se time, osim punjenja budzeta nista ne resava.
    Samo zatvor, bez drustvenog rada i nanognica i oduzumanje dozvole na najmanje dve godine.
    A uz to i auto i visoka kazna, sto da ne, i drzava mora da zivi od necega.
    Ali tim redom.
    Inace je samo jos jedna od pljacki naroda (i to onog nepovlastenog).
    (gargleblaster, 7. februar 2021 11:55)

    # Link komentara

  106. Ako bi se taj zakon usvojio više od polovine službenih vozača i funkcionera, tatinih sinova i pevaljke bi ostalo kratko za skupe automobile. Međutim ovo lešinarenje je namenjeno običnom narodu i neće da može jer je svaki auto zarađen te batalite komunističke vlažne snove.
    (Tara, 7. februar 2021 11:53)

    # Link komentara

  107. Одузимање приватног власништва?
    (Аболирани, 07. februar 2021 10:30)

    Da, pa?

    Ne platiš račune, po zakonu ti konfiskuju, pogađaš, privatno vlasništvo. Učiniš bilo kakvo delo, recimo prekršaj, ne platiš kaznu, izvršitelj naplati iz, nećeš verovati, privatnog vlasništva.

    Ili misliš da te ponavljanje te fraze "privatno vlasništvo" čini pametnijim, iako ne znaš, ili nećeš da znaš, da je obaveza koju građanin ima prema zakonu iznad prava na imovinu.
    Ajde nemoj da platis porez ili kaznu u USA, pa se pozovi na privatno vlasništvo...

    Koja je razlika, ustanoviti kaznu od, recimo, dva miliona dinara (što je, mislim, premalo), pa se naplatiti prodajom nečijeg stana, ili zakonom utvrditi da sredstvo kojim je počinjen prekršaj bude trajno konfiskovano? Licno mislim da je ovo drugo preblago, jer ti Fijati i Alfe iz 96 vrede 200 evra.

    Da mogu da odlučujem, ja bih uveo višemilionske kazne, oduzimanje automobila, trajno oduzimanje dozvole, i zatvor. Sve zajedno za divljanje. Kako bi ste se smirili....
    (Djordjije, 7. februar 2021 11:50)

    # Link komentara

  108. Oduzimace fice a bmwi ce nastaviti da nas gaze kao i do sada.
    (Dimi, 7. februar 2021 11:49)

    # Link komentara

  109. Meni je fascinantno, da u doba interneta i lako dostupnih informacija, svi tumace Ustav onako kako se njima dopada, a tako je lako ukucati Ustav Republike Srbije i u clanu 58. jasno i nedvosmisleno otkriti da, drzava jos kako moze da oduzme privatnu svojinu, naravno, u skladu sa zakonom! E taj zakon Skupstina Srbije promeni i ludaku koji vozi mrtav pijan, oduzme njegovu svetinju, polovnog Pasata, kako ne bi nekog pregazio! Ja sam siguran da bi to bila odlicna kazna, jer niko se tako emotivno ne veze za te polovne kante, kao nas narod, mnogo vise nego za vozacku dozvolu, novcanu kaznu ili nanogicu! Oduzimati, i ne prodavati dalje, vec pod presu, a da vlasnik sve to posmatra kroz suze. Pitajte sta o tome misle svi oni, cije su najmilije, takvi kreteni usmrtili!
    (gagi4, 7. februar 2021 11:48)

    # Link komentara

  110. Ma stanite bre.Auto je porodicno vlasnistvo.Supruznici su vlasnici.Ne moze jedan da se napije, a drugi da ispasta.Zamislite pijanog muza i nepokretnu zenu kojoj treba auto da ode na terapiju ili kod doktora, a drzava oduzela auto.Nije bitno cije ime je na papiru kada se sve steceno u braku deli na pola.
    (123, 7. februar 2021 11:47)

    # Link komentara

  111. Не може се за прекршај одузимати имовина. У затвор се иначе за прекршај може ићи најдуже на 60 дана. Чему ово плашење народа? Сваки дан нас плаше, држе нас у страху јер се тако најбоље управља народом.
    (Лујан, 7. februar 2021 11:33)

    # Link komentara

  112. "bolje dozvolu nego auto , budala uzme drugi auto pa opet
    (genijalac, 07. februar 2021 10:13)"

    Nemanje dozvole neće nikog sprečiti da vozi. Nemanje vozila je u tom smislu delotvornije, pogotovo kombinovano s drugim merama (zatvor, mozgoispirajuća predavanja).
    (Maltezer, 7. februar 2021 11:31)

    # Link komentara

  113. "Одузимање приватног власништва?
    (Аболирани, 07. februar 2021 10:30)"

    Ni ja se ne slažem s tim. Vozilo treba odvesti pod presu, napraviti kockicu i vratiti onom ko ga je vozio uz sve račun za uslugu adaptacije vozila. Naravno, skladištenje kockice treba da ide na teret naručioca usluge. Zatvor i trajno gubljenje vozačke se podrazumeva, kao i predavanja o posledicama ludačke vožnje, opet na teret naručioca. I za kraj, da se primenjuje na sve jednako.
    (Maltezer, 7. februar 2021 11:29)

    # Link komentara

  114. @Одузимање приватног власништва?
    (Аболирани, 7. februar 2021 10:30)

    A oduzimanje tudjeg života svojim privatnim vlasništvom to može, a!? More i auto i dozvolu i kaznu koju će doživotno plaćati!
    (Milos Jovic, 7. februar 2021 11:17)

    # Link komentara

  115. Ovo je dobar koncept.
    Fiksna novčana kazna u suštini i nije kazna nego tržišna cena na koju će neko bogat bez problema pristati unapred. Zato se svojevremeno pričalo o naplaćivanju kazne srazmerno prihodima, a ta šema je -jasno - vrlo podložna korupciji. Vrednost automobila je solidna aproksimacija za nivo prihoda, a ne pati od podložnosti korupciji i lažiranju podataka. Tako da je ovo baš optimalno rešenje.
    (Dragan Jovanović, 7. februar 2021 11:11)

    # Link komentara

  116. Pre bih ga zapalio nego dozvolio da mi ga oduzmu.
    (Vakcinisan, 7. februar 2021 11:10)

    # Link komentara

  117. Одузимање приватног власништва?
    (Аболирани, 7. februar 2021 10:30)

    da srbine, u ustavu je definisana ta mogućnost. pročitaj ustav.
    (jaretina, nije ustav kriv, mi smo ..., 7. februar 2021 11:07)

    # Link komentara

  118. Svi zavrsili pravni fakultet, minimum 10 godina prakse, znaju napamet ustav,.. pa diskutuju o pravu svojine i ustavnosti zakona.
    (ZMN, 7. februar 2021 11:07)

    # Link komentara

  119. @Милутин
    A ovi koji gledaju americke sapunice ce sada pricati kako panduri upadaju u kuce i plene frizidere ukoliko ih neko samo lose pogleda.
    (Zapp, 7. februar 2021 11:05)

    # Link komentara

  120. Veeeliko DA !
    (HteoNeHteo, 7. februar 2021 11:03)

    # Link komentara

  121. U korumpiranoj drzavi oduzimanje imovine za koji god prekrsaj je veoma problematicno. Oduzmes dozvolu, novcana kazna, ako treba i drustveno koristan rad da se opamete malo, ali vozilo/svojinu ne. Bice opste otimacine.

    @(Милутин, 7. februar 2021 10:19)
    Procitaj ponovo sta si napisao. Krivicno delo. U saobracaju su prekrsaji, dok ne zgazis nekog i sud te osudi.
    (cvrcko, 7. februar 2021 11:03)

    # Link komentara

  122. Postovani komentatori za ova dva slucaja se slazem ali treba dodati i ovaj za brzinu. Inace u Americi kad nekod povredis ili ubijes osiguranje plati stetu ali onda to isto osiguranje se naplati od pocinioca. Ako nema da plati pleni mu se imovina. Problem u nasem narodu sto su kazne blage, deca lako dolaze do kola koja nisu sama zaradila, pijani ne shvataju zasto je stetno njihovo ponasanje. Vozacku dozvolu bi takodje oduzimao za tesko pijanstvo. Stavite minusa koliko hocete, osam sati svaki dan sam u kolima nagledao sam se svega. I sam pravim preksaje u vidu prekoracenja brzine do 10-20km/h van grada, u gradu nikako. Ne pijem kad vozim, vozacka mi je izvor zarade novca.
    (Totalnodrukcijioddrugih, 7. februar 2021 11:01)

    # Link komentara

  123. Ukoliko naprednjaci rese da pune budzet oduzimanjem privatne imovine gradjanima i Srbiju vrate u feudalno doba, ici ce se masovno u Strazbur po pravdu koju ovde nece biti moguce dobiti.
    (Zoki, 7. februar 2021 11:00)

    # Link komentara

  124. Privatno vlasništvo, možeš misliti. I novac za najobičniju kaznu je privatno vlasništvo, pa nikom ništa.
    (zmau, 7. februar 2021 11:00)

    # Link komentara

  125. Prvi prekrsaj oduzeti vozacku na godinu dana i 2000 evra kazne. Ako ponovi prekrsaj onda zatvor na godinu dana i dozivotno oduzimanje dozvole. Ako se ne uozbilji posle toga onda najmanje 3 godine zatvora i tako dalje.
    Oduzimanje automobila je totalno nemastovito.
    (N, 7. februar 2021 10:59)

    # Link komentara

  126. Oduzimanjem dozvole se ne resava nista, kao sto pijan seda da vozi i posle zatvorske kazne tako ce da vozi i bez dozvole.
    (trt, 7. februar 2021 10:56)

    # Link komentara

  127. I treba, plus robija.
    (trt, 7. februar 2021 10:55)

    # Link komentara

  128. za prvi (zuti karton) takav ozbiljan prekrsaj ne uzimati vozilo, kazna adekvatna da se cesamo iako ne svrbi, za drugi (crveni karton) dodao bih da posle oduzimanja vozila pocinilac vise ne moze ni drugo vozilo prevesti na sebe, uz ostale pripadajuce sankcije .. pa ko bude smeo da mu ustupi ili proda vozilo i rizikuje kazne zbog tudjih gresaka ,samo nek izvoli...
    a crveno svetlo moze svakog uhvatiti bar dva puta bez ikakve namere niti cinjenja nasilnicke voznje, i to moze da se utvrdi ako neko hoce da bude pravedan pregledom snimka... kazna za crveno ok a ne da se oduzima auto zbog toga...
    (zex, 7. februar 2021 10:54)

    # Link komentara

  129. Samo u zatvor - takve budale nikakvo oduzimanje nece spreciti. Nego lepo zatvor majka - pa neka divlja u zatvorskom krugu, kolege ce umeti na fin nacin da mu objasne bonton.

    Svaki sledeci prekrsaj istog tipa - kazna x2, bez mogucnosti smanjivanja.

    Takvi idioti ne reaguju na materijalne kazne.
    (SeijoOju, 7. februar 2021 10:53)

    # Link komentara

  130. Za nasilnicku voznju ako je dokazano nasilnicka ,oduzimajte trajno vozacke a ne autimobile.Kojim zakonom i ustavom imate prava da oduzimate materijalnu imovinu.? Smanjite korupciju policije prilikom polaganja vozackih ispita a ne da svi zivi na kraju dobiju vozacku. Tu je osnovni problem pojedinih losih buducih vozaca!
    (zakon, 7. februar 2021 10:46)

    # Link komentara

  131. Za voznju u suprotnom smeru minimum 20god robije
    (neodlucan, 7. februar 2021 10:46)

    # Link komentara

  132. Одузимање приватног власништва?
    (Аболирани, 7. februar 2021 10:30)

    # Link komentara

  133. Za voznju pod dejstvom droge, teskog alkoholizma i nasilnicke voznje, ne bi ja oduzimao automobile to je jako glupo ali bi oduzimao dozivotno vozacku dozvolu bez prava zalbe... Meni nije jasno ko odlucuje o ovim zakonima i dal imalo razmisljaju ti sto odlucuju, zasto bi nekome oduzeli auto pa to je kao da ti usme stan. Drugari samo vozacku dozvolu trajno, dozivotno i sve je reseno...
    (GoX, 7. februar 2021 10:24)

    # Link komentara

  134. Сада ће опет да се јаве људи који гледају америчке филмове да причају о неприкосновености приватне својине. Не знају да и у Америци ако починиш кривично дело могу да ти одузму имовину.
    (Милутин, 7. februar 2021 10:19)

    # Link komentara

  135. Sta god neko uradio pa i najgore delo ne sme mu se oduzimati licna svojina.U redu su i ogromne novčane i zatvorske kazne i trajno oduzimanje dozvole ali ovo ne.
    (Aleksandar, 7. februar 2021 10:17)

    # Link komentara

  136. Ne lupajte gluposti sa tim oduzimanjem automobila...neko ce odmah da trazi ispitivanje Ustavnosti pomenute izmene ukoliko je bude i -cvrc.
    (dex, 7. februar 2021 10:15)

    # Link komentara

  137. A da pokušate nešto da zaradite, umesto da otimate? Ili likujete kad se nekom otme?
    (Vozač, 7. februar 2021 10:14)

    # Link komentara

  138. bolje dozvolu nego auto , budala uzme drugi auto pa opet
    (genijalac, 7. februar 2021 10:13)

    # Link komentara

  139. Ovi potomci komunista bi samo da otimaju nešto narodu. Dedovi im otimali imanja u kuće ljudima a ovi bi sad automobile. Neće moći!
    (Alex, 7. februar 2021 10:10)

    # Link komentara