1. Kao da se nki "ponose" kad napisu da su "balkanci"?!
    (C i n i k, 27. januar 2021 16:36)

    Zašto se ne bismo ponosili? Koliko god da smo na crnoj listi, ne treba se stideti, a ne treba se ni busati. Ako severnjaci za sebe kažu da su Skandinavci, iako mnogima nisu omiljeni, šta fali da kažeš da si Balknac?
    (violeta, 28. januar 2021 07:57)


    Ti se ponosis sto si "balkanka"?!
    Na sta si ti "ponosna" ako nzns ocigledno ni sta si po nacionalnosti?!
    Cak i da si romkinja trba da napises sta si i da se predstavis to sto jesi.
    Dobro, ako si "ponosna", gde ti je onda ta zemlja zvana "Balkan"?
    Na severu Evrope niko nkd nece reci za sebe da je "Skandinavac" ngo ce se predstaviti sta je po nacionalnosti ako ga nko bas pita za tu cinjenicu, i ja pisem o necemu sto plitki umovi nece nkd razumeti, daleko si ti od onoga sto ja porucujem u komentarima, uzalud je pisati, komentar je ipak za ljude samosvesne, svesne svoje nacionalnosti i velicine i toga da uvek izbegavaju rec "balkanac"!
    Ako sam iz SRB ja sam Srbin a ne "balkanac", danas je u sve udzbenike Evrope rec "balkan" sinonim za ratove, rascepkavanja, siromastvo, kriminal i korupciju, to je losa reklama i lose za image za svaku zemlju i svakog coveka.
    Postoje mnogi textovi o tome ali kao sto napisah, poruka je za samosvesne ljude a ne ove sa osnovnom skolom sto se "ponose" da su "balkanci"!
    Nadrealno.
    (C i n i k, 28. januar 2021 16:01)

    # Link komentara

  2. Ja sam dobio u ambition opremi bez doplate kao standard vazdune jastuke bocne i zavese, neznam o cemu Vi pricate!? ..."

    (Boki, 28. januar 2021 09:05)

    Boki, važeći cenovnik fabije (sa spiskom serijske opreme), kao i cenovnik opcionala fabije, je veoma jasan i po pitanju bočnih vazdušnih jastuka i zavesa se ništa nije promenilo. To može samo da se opciono doplati,kao opcional PE4 ("Vazdušne zavese, prednji bočni airbag - ovi, podsetnik vozačevog i suvozačevog pojasa",cena 445 bez PDV) ili opcional PE5 ("Vazdušne zavese, prednji bočni airbag - ovi, podsetnik svih pojaseva",cena 470 bez PDV).
    Dakle,istina je da sam pogrešio,u pravu si,vazdušne zavese i bočni jastuci za fabiju se ne doplaćuju 520 evra (kako ja napisah), već najmanje 534 (445+PDV).
    Moje izvinjenje Tebi i svima.
    Ah, da, u katalogu fabije, na sajtu uvoznika, u poglavlju pod naslovom "SIGURNOST NE MOŽE BITI OPCIJA" (str. 50) jasno piše: "U novom modelu FABIA štitiće vas šest vazdušnih jastuka koji su deo serijske opreme."

    Kakva laž !!!
    (samo sklopim oči i ..., 28. januar 2021 11:35)

    @samo sklopim oči i...
    Gospodine ne nervirajte se, nisam kupio Fabiu ambition nego Octaviu ambition, trudite se da budete pametni onda bar budite dosledni do kraja.
    I izvedi devojku ili suprugu negde, ostavite se kola i sekiracije oko Škode i njihovog prosperiteta, kako stvari stoje dugo će te se nervirati.
    (Boki, 28. januar 2021 14:53)

    # Link komentara

  3. Sledece godine kao lekar odlazim u Nemacku. Zivotna zelja mi je da kupim Lexusov SUV, i verujem da cu kroz 2-3g moci da ga priustim.
    (Aleksandar, 28. januar 2021 13:19)

    # Link komentara

  4. "Ako novi Sandero i za Srbiju može da ima serijski 6 air bagova i u baznom izdanju, nadam se da će nova fabijana i za gradjane Republike Srbije poći tim istim putem, pa da neću morati da doplatim 520 evra za bočne vazdušne jastuke i zavese (za koje u katalogu piše da ih ima svaka u standardnoj opremi).
    Ali, da li će taj dan ikada osvanuti u salonima škode u Srbiji za naše gradjene?
    (samo sklopim oči i ..., 27. januar 2021 14:08)

    @samo sklopim oči

    "Ja sam dobio u ambition opremi bez doplate kao standard vazdune jastuke bocne i zavese, neznam o cemu Vi pricate!? ..."

    (Boki, 28. januar 2021 09:05)

    Boki, važeći cenovnik fabije (sa spiskom serijske opreme), kao i cenovnik opcionala fabije, je veoma jasan i po pitanju bočnih vazdušnih jastuka i zavesa se ništa nije promenilo. To može samo da se opciono doplati,kao opcional PE4 ("Vazdušne zavese, prednji bočni airbag - ovi, podsetnik vozačevog i suvozačevog pojasa",cena 445 bez PDV) ili opcional PE5 ("Vazdušne zavese, prednji bočni airbag - ovi, podsetnik svih pojaseva",cena 470 bez PDV).
    Dakle,istina je da sam pogrešio,u pravu si,vazdušne zavese i bočni jastuci za fabiju se ne doplaćuju 520 evra (kako ja napisah), već najmanje 534 (445+PDV).
    Moje izvinjenje Tebi i svima.
    Ah, da, u katalogu fabije, na sajtu uvoznika, u poglavlju pod naslovom "SIGURNOST NE MOŽE BITI OPCIJA" (str. 50) jasno piše: "U novom modelu FABIA štitiće vas šest vazdušnih jastuka koji su deo serijske opreme."

    Kakva laž !!!
    (samo sklopim oči i ..., 28. januar 2021 11:35)

    # Link komentara

  5. Iz ovog pregleda se vidi da u mnogim zemljama, naročito afričkim i arapskim preferiraju Toyote. Najvjerojatnije jer iz iskustva znaju da su se pokazale kao iznimno izdržljive i nekvarljive i po užasnom vremenu (visokim temperaturama) i još goroj cesti (ako je uopće ima) u uvjetima gdje je idući mehaničar udaljen i više od 300 km.
    Što bi ljudi rekli: Na muci se poznaju junaci.
    Netko je dobro primijetio da će Toyota prije uložiti novce u razvoj štedljivijeg motora ili izdržljivijeg ovjesa nego u svjetlucave prekidače i mekanu plastiku. To je ujedno razlog što ih neki obožavaju, a drugi ne vole.
    Zato u zemljama u kojima je bitnije biti viđen u autu nego se voziti, Toyota nije na vrhu prodaje.
    (Ivan ZG, 28. januar 2021 09:30)

    # Link komentara

  6. Da, škoda oktavija je viševekovni san na ovim prostorima, pa sam i ja o njoj iskreno i ozbiljno razmišljao godinama. „Pamtim to kao da je bilo danas“, kada je kao karavan model A7 u Elegance paketu opreme sa 2,0 TDI 150 sa 6MT kod nas koštala 21.696 (bez popusta). A kao i svaka „srpska škoda“ (specijalno filetirana za gradjane ove zemlje do neprepoznatljivosti), bila je realno gola kao pištolj. Vremenom je (logično) bila malo bolje opremljena, a mnogo skuplja. Kada sam poslednji put za nju ozbiljno pitao, sa 1,5 TSI 6MT je (sa popustom od oko 10%) bila skuplja nego ranije sa 2,0 TDI (bez popusta). A i dalje naša, „srpska“. Specijalno za nas „optimizovana“, „rasterećena“, ukratko - lagana, kao da je pripremljena za stazu Navak i vikend zabavu ... No, voz je (za nju i mene) prošao, putevi u tom segmentu su nam se trajno razdvojili. Možda i „srećom“ ako se ima u vidu šta je vreme pokazalo sa kakvim problemima se sreće 1,5 TSI... Sada čekam novi san iz škode. Novu fabiju. Živ nisam od nestrpljenja ... Ako novi Sandero i za Srbiju može da ima serijski 6 air bagova i u baznom izdanju, nadam se da će nova fabijana i za gradjane Republike Srbije poći tim istim putem, pa da neću morati da doplatim 520 evra za bočne vazdušne jastuke i zavese (za koje u katalogu piše da ih ima svaka u standardnoj opremi).
    Ali, da li će taj dan ikada osvanuti u salonima škode u Srbiji za naše gradjene? Kakvi su nam izgledi?
    (samo sklopim oči i ..., 27. januar 2021 14:08)

    @samo sklopim oči
    Ja sam dobio u ambition opremi bez doplate kao standard vazdune jastuke bocne i zavese, neznam o cemu Vi pricate!? Realno istina jeste da se skidaju pojedini segmenti opreme zbog siromasnog trzista kako bi automobil bio pristupacniji. Naime u Hrvatskoj su iste Skode sa tom povecanom opremom skuplje za oko 3-4 hiljade eura. Jednostavno ukoliko nemate to sto imate porucite kao opcional i dobijete, za mene je to prihvatljivije nego da npr moram platiti vise a u opremi stoji oprema i dodatci koji mene ne interesuju, kao primer Navigacija, klima u 4 zone, bezicno punjenje telefona, 19 inca felne i gomila gluposti, spisak je podugacak. Realno ko kupi jedan uprosceni ali siguran i kvalitetan automobil kao Skoda ne pati od sindroma koji imaju vozaci Bmw, Merc, Audi, Alfa, njima je vozilo samo vozilo a ne zamena za muškost, snagu...
    (Boki, 28. januar 2021 09:05)

    # Link komentara

  7. @Straight Outta München evo i ja živim u Nemackoj (Bavarskoj) od rođenja (1988god) imam dobru platu pa ipak vozim Japanca, Nissana.

    Ko je rekao da je Nissan krs?? Japanska vozila su kvalitetna, i sam sam pre 8 godina vozio Toyotu Rav4.
    (Straight Outta München, 28. januar 2021 08:39)

    # Link komentara

  8. Ipak su tri najveca trzista VW-a Nemacka, Svajcarska i Danska. Balkan ceo ne kupi ni 0.1% novih Wagena
    (Pravedni, 27. januar 2021 18:21)
    Zaboravio si Kinu, UK...
    (Transformer, 28. januar 2021 08:31)

    # Link komentara

  9. Kao da se nki "ponose" kad napisu da su "balkanci"?!
    (C i n i k, 27. januar 2021 16:36)

    Zašto se ne bismo ponosili? Koliko god da smo na crnoj listi, ne treba se stideti, a ne treba se ni busati. Ako severnjaci za sebe kažu da su Skandinavci, iako mnogima nisu omiljeni, šta fali da kažeš da si Balknac?
    (violeta, 28. januar 2021 07:57)

    # Link komentara

  10. Toyota dok sam ziv, jednostavno previse puta mi je pokazala da mogu da joj verujem. Sa druge strane ne trude se da mi ulepsavaju svako dugme vec se trude da svako dugme radi.
    (Strahinja, 28. januar 2021 05:16)

    # Link komentara

  11. vozio 4 godine Audi Q7 (poslovni auto) a kupio privatno Skodu Kodiaq sa Full opremom. Naravno da je razlika u klasi ali nije toliko velika kao sto mislite. Ipak VW stoji iza njih i mnoge stvari su iste, volan, gas, dugmici etc.

    Nije Skoda samo Fabia, gledajte malo novog Superba ili Kodiaq. odlicna su vozila.
    (PeraP, 28. januar 2021 02:31)

    # Link komentara

  12. statisticki je prosecna plata u srbiji 500e a realno 300,naj veca plata u svajcarskoj i danskoj a standard u svedckoj,na vise se kupuje tojota a naj bolje kao polovno prodaje wv(grupa)
    (sale, 27. januar 2021 22:14


    Zvanicna prosecna plata u SRB je 521 evro al nzn sad posto iznosis "realne" podatke, kolka je "realna" plata u sveCkoj?
    (C i n i k, 28. januar 2021 00:09)

    # Link komentara

  13. Detalj iz Australije. Ko god ima love vise od proseka, uglavnom vozi Nemacki premium. "Sirotinja" Australijska ako tako mozemo reci, tj ljudi koji rade za minimalac ili imaju neka prosecna primanja, kupuju uglavnom danas Hjundai i20, Micubisi Miraz i tako ta mala azijska vozila. Jer pored 600-700 hiljada dolara kredita na kucu, ne preostaje vam nista nego nesto najjeftinije da se kupi. Dosta se voze pick upovi, jer sve zanatlije zaradjuju vise od proseka, uglavnom Hilux, Ranger, Navara, Amarok, Bt50(l200) u evropi.
    (Iskander, 27. januar 2021 23:47)

    # Link komentara

  14. Evo npr. ja, zivim u Majamiju i ponosim se sto sam Amerikanac balkanskog /srpskog/ porekla. Prvi put sad od tebe cujem da bi trebao da se stidim toga, da pocenem, jel?
    (Splavar, 27. januar 2021 20:51)


    Ti mozes da budes ponosan Srbin i svakako respect za to, ali ti zivis u Miami, to je potpuno druga stvar, pisao sam o Evropi, ali sto je jos vaznije, ako malo istrazis kako je nastala ta turska rec i zasto u predvecerje 1.sv rata, mozda ce ti mnoge stvari biti jasnije.
    I nigde nsm pisao da je "sramota" biti Srbin, upravo suprotno, pisao sam o prefixu "balkan"...
    (C i n i k, 27. januar 2021 23:16)

    # Link komentara

  15. statisticki je prosecna plata u srbiji 500e a realno 300,naj veca plata u svajcarskoj i danskoj a standard u svedckoj,na vise se kupuje tojota a naj bolje kao polovno prodaje wv(grupa)
    (sale, 27. januar 2021 22:14)

    # Link komentara

  16. “Na Srednjem istoku odlično se prodaje Toyota Land Cruiser – zahvaljujući tome on se našao na drugom mestu najpopularnijih automobila sveta. Land Cruiser je najprodavanije vozilo u deset zemalja svijeta, uglavnom u arapskom svetu.“—to je valjda bliski istok. Srednji je Indija.
    (R, 27. januar 2021 21:51)

    # Link komentara

  17. Evo npr. ja, zivim u Majamiju i ponosim se sto sam Amerikanac balkanskog /srpskog/ porekla. Prvi put sad od tebe cujem da bi trebao da se stidim toga, da pocenem, jel?
    (Splavar, 27. januar 2021 20:51)

    Rekao je u Evropi.
    Amerima mozes slobodno da govoris da si iz Sirije, Sibira...Svedske...njima to ništa ne znači.
    (Radijator, 27. januar 2021 21:34)

    # Link komentara

  18. Vozim novu Škodu Octaviu. Auto je svemir za golfa i ostale konkurente.
    (pera, 27. januar 2021 21:28)

    # Link komentara

  19. Neka neko meni pokloni Toyotu Korolu 1.6 benzinca novu neću se buniti
    (toyota fanboy, 27. januar 2021 17:36)

    Imam je, 2017.godište. Odlična je!
    (Kovačevićka, 27. januar 2021 21:13)

    # Link komentara

  20. Skodilak mi ne treba ni na slici, a kamoli da ga vozim.
    (Titov pionir, 27. januar 2021 21:12)

    # Link komentara

  21. Kad bilo ko na zapadu Evrope napise ili kaze "balkan" on misli na nesto lose i negativno jer ta rec ima takvu konotaciju.
    Ne postoji nista losije ngo da vam nko prikaci za drzavu takvu etiketu"balkanac" ili "balkan"!
    S tim u vezi opet pisem, da ne kapiram SRB politicare i medije koji tu tursku rec i dalje nemilice koriste pa cak i u nkom afirmativnom kontextu?
    Kao da se nki "ponose" kad napisu da su "balkanci"?!
    (C i n i k, 27. januar 2021 16:36)

    Evo npr. ja, zivim u Majamiju i ponosim se sto sam Amerikanac balkanskog /srpskog/ porekla. Prvi put sad od tebe cujem da bi trebao da se stidim toga, da pocenem, jel?
    (Splavar, 27. januar 2021 20:51)

    # Link komentara

  22. @Nemanja
    Kina je tržište od Wv-a [link]/
    (kimi R, 27. januar 2021 20:37)

    # Link komentara

  23. nsjprodavaniji auto u Srbiji je Fiat, ali za fizicka lica.
    Dok je za pravna Skoda
    (Alamunja, 27. januar 2021 18:59)

    # Link komentara

  24. @Od tih zemalja gde je najpopularnija Tojota najvise su siromasne azijske i africke zemlje.Nemacke automobile kupuju evropljani i bogati amerikanci koji vole dobra kola pre svega mislim na sportska auta.Ja licno da mu poklanjas japansko auto ne bi uzeo jer su ruzna i nekako nemaju dusu.
    (Kaiser Roger, 27. januar 2021 14:04)

    Pazi, s obzirom da ne znaš kog roda je auto, nije ni čudo što ne shvataš japanske automobile. Inače, kao što tekst lepo kaže, Toyota rabija u SAD i Kini, koja su ubedljivo dva najsnažnija svetska tržista.
    (Nemanja, 27. januar 2021 18:45)

    # Link komentara

  25. @cinik a da vratimo balkanu stari naziv, srpsko poluostrvo,? Anglosaxoncima se ne bi bilo svidelo jer su ga oni promenili.
    (pavle Pikaso, 27. januar 2021 18:38)

    # Link komentara

  26. Jeste Toyota dobra, ali kako je voleti kada je veoma neeticna. Da li mislite da ona ne zna ko kupuje njihova vozila i prosledjuje teroristickim organizacijama.
    (stef, 27. januar 2021 18:35)

    # Link komentara

  27. A golf 2 '86, TDI sve I?
    (ON, zti, 27. januar 2021 18:27)

    # Link komentara

  28. 2015. sam kupio novu Oktaviju A7 u Elegance opremi. Još sam dodavao opremu tipa grejana sedišta sa memorijom, grejano vetrobransko staklo itd. 2.0 TDI me je izašao oko 22k evra. Auto sam uzeo zbog velikog prostora (dvoje male dece) i pristojnog motora. Sada ovu novu ne bih uzeo nikada jer više nije best buy i preskupa je. Očekujem pad prodaje, barem kod fizičkih lica
    (neko iz industrije, 27. januar 2021 18:23)

    # Link komentara

  29. Nije realna statistika Škoda najprodavanija u 10 država, a zašto ne navedu da je to 10 siromašnih država koje imaju po par miliona stanovnika ili manje kao CG, BIH, MA, SLO... koje sve ne kupe automobila kao jedna pokrajina u Nemačkoj
    (Gagi, 27. januar 2021 18:23)

    # Link komentara

  30. @ Gastarbajteri
    Ne zavisi VW od Srbije i Balkana, pa non-stop drvite po ovom sajtu da samo Balkanci mogu da bace pare na VW i Skodu.
    Ipak su tri najveca trzista VW-a Nemacka, Svajcarska i Danska. Balkan ceo ne kupi ni 0.1% novih Wagena
    (Pravedni, 27. januar 2021 18:21)

    # Link komentara

  31. Kinezi najviše kupuju VW, amerikanci kamion, nemci golfa, japanci prijus a corolla najprodavanija? U proseku sarma
    (Milan, 27. januar 2021 18:14)

    # Link komentara

  32. Oktavia je najprodavanija u Švajcarskoj jer je sve skoro kompanije kupuju jer imaju vrhunski flotni popust. Ko dodje u CH videce 95% Oktavia sa nekim natpisom na vratima.
    (kako da ne, 27. januar 2021 17:52)

    # Link komentara

  33. Waginisti u čudu kad čuju za Japance!
    (Ahtung, 27. januar 2021 15:43)


    Pa japance voze samo po zabitima
    (grubijan, 27. januar 2021 17:39)

    # Link komentara

  34. Neka neko meni pokloni Toyotu Korolu 1.6 benzinca novu neću se buniti
    (toyota fanboy, 27. januar 2021 17:36)

    # Link komentara

  35. Švajcarska je isto planinska zemlja, to jest teritorija.
    (213, 27. januar 2021 17:24)

    # Link komentara

  36. Hvala Bogu da zivim u Bavarakoj gde se krsevi i dalje smatraju krsevima...
    (Straight Outta München, 27. januar 2021)

    Ma nije moguce, u Bavarskoj zivis? Jesi pozurio da kupis BMW i posaljes slike u selo? Lavovi na ogradi se podrazumevaju.
    (QrIber, 27. januar 2021 17:14)

    # Link komentara

  37. @Straight Outta München evo i ja živim u Nemackoj (Bavarskoj) od rođenja (1988god) imam dobru platu pa ipak vozim Japanca, Nissana.
    (Patriot, 27. januar 2021 16:42)

    # Link komentara

  38. Kad bilo ko na zapadu Evrope napise ili kaze "balkan" on misli na nesto lose i negativno jer ta rec ima takvu konotaciju.
    Ne postoji nista losije ngo da vam nko prikaci za drzavu takvu etiketu"balkanac" ili "balkan"!
    S tim u vezi opet pisem, da ne kapiram SRB politicare i medije koji tu tursku rec i dalje nemilice koriste pa cak i u nkom afirmativnom kontextu?
    Kao da se nki "ponose" kad napisu da su "balkanci"?!
    (C i n i k, 27. januar 2021 16:36)

    # Link komentara

  39. Ih, nas i Švajcaraca 300 miliona!

    @Kaiser
    Ponekad je pametnije ćutati.
    U tvom slučaju skoro uvek
    (BDj, 27. januar 2021 16:34)

    # Link komentara

  40. @Ccc
    Evropljan ipak preferira Evropsko [link]/.
    (kimi R, 27. januar 2021 16:32)

    # Link komentara

  41. Svaka čast, Makedonci!
    (Sun ce, 27. januar 2021 16:32)

    # Link komentara

  42. Evo i CH statistika koga interesuje (excel download sa zvanicnog sajta).
    Prvih 15:
    Škoda Octavia,"5892"
    Tesla Model 3,"5051"
    VW Tiguan, "4965"
    VW Golf, "4182"
    Audi Q3, "4041"
    Škoda Karoq, "3663"
    Mercedes-Benz A-Klasse,"3635"
    Mercedes-Benz GLC-Klasse,"3480"
    Volvo XC40, "3376"
    Fiat 500, "3207"
    BMW X1, "3185"
    Škoda Kodiaq, "3023"
    VW T6, "2972"
    BMW X3, "2927"
    Renault Zoe, "2890"

    ili komplet po modelima:
    [link]
    Po markama:
    [link]
    (životinja, 27. januar 2021 16:29)

    # Link komentara

  43. Toyota i Honda. Imam sjajno iskustvo sa Subaru. Svabe? Ne hvala!
    (Nucky Thompson, 27. januar 2021 16:11)

    # Link komentara

  44. Ne znam da li Škoda ima povoljan lizing za pravna lica, ali i društvene firme, državne ustanove ali i privatne firme skoro svi voze Rapid, Oktaviju i Superb. Dobro skoro svi potkrade se tu poneki Fiat, Reno ili Kia, ali gotovo sam siguran u velikoj većini slučajeva su u pitanju Škodini modeli. Ne računam kombi i ta teretna vozila.
    (A šta ja znam?, 27. januar 2021 16:04)

    # Link komentara

  45. Makedonci su bogami najpametniji izgleda....
    (Miloš, 27. januar 2021 16:00)

    # Link komentara

  46. Škoda katastrofa, samo budale kupuju. 1.5TSI motor najgori ikada, gomila problema. Za srpsko tržište oprema nikakva, cene nenormalne uopšte, tojota najbolji auto ikada napravljen. Gomila pluseva za moj komentar neka krene, moliću lepo:-)
    (neko, 27. januar 2021 15:55)

    # Link komentara

  47. Waginisti u čudu kad čuju za Japance!
    (Ahtung, 27. januar 2021 15:43)

    # Link komentara

  48. Ja licno da mu poklanjas japansko auto ne bi uzeo jer su ruzna i nekako nemaju dusu.
    (Kaiser Roger, 27. januar 2021 14:04)

    i kažeš ne bi uzeo poklon - tojotu?
    (jaretina, ako se plašite tehničkog u junu, za vas je ba(j)s, 27. januar 2021 15:34)

    # Link komentara

  49. Toyota dominira u najtezim, srednjim i nizim segmentima. Tu se trazi iskljucivo kvalitet uz nesto komfora. Nema rasvete kao u diskoteci, kapholdera za krigle, LCD televizora i ostale mamipare.
    (Spiclov, 27. januar 2021 15:32)

    # Link komentara

  50. Toyota Corolla - zasluzeno. Pristojan dizajn, dobar kvalitet, dobra ponuda prostora.
    (Kobaja Grande, 27. januar 2021 15:25)

    # Link komentara

  51. Hvala Bogu da zivim u Bavarakoj gde se krsevi i dalje smatraju krsevima...
    (Straight Outta München, 27. januar 2021 15:10)

    # Link komentara

  52. Jes' vala na Bliskom istoku gde god su ratni sukobi najviše je Toyota vozila u borbenim dejstvima sa oružanim 'nadogradnjom'...
    (XXL, 27. januar 2021 15:09)

    # Link komentara

  53. Ди је голф?:)
    (Мирабо, 27. januar 2021 15:03)

    # Link komentara

  54. "Švajcarska je Balkan"?

    Da li se i u Švajcarskoj od ukupno prodatog broja preko 90% škoda proda na tenderima korisnicima budžeta?
    (moj je život Švicarska, 27. januar 2021 14:35)

    # Link komentara

  55. Tako sam I mislio, Japanci svojim vozilima dominiraju i nastavice zauvek jer za ulozeno vozac dobije najvise. Prosecni vozaci u svetu ne voze BMW, Audi, Mercedes jer su to vozila za bogatase, a srednja svestska I evropska klasa zeli bezbedan, malo kvarljiv I pouzdan automobil a to je upravo Toyota. VW cak nije ni u prva tri jer se pogorsao u poslednjih par godina I ljudi su shvatili da iz iste fabrike za manje pare mogu da dobiju slicne vozne karakteristike u vidu Skode. Reno je pokazao da nastavlja da radi odlican posao I zasluzeno su medju prva tri najprodavanija proizvodjaca.
    (Ccc, 27. januar 2021 14:16)

    # Link komentara

  56. Da, škoda oktavija je viševekovni san na ovim prostorima, pa sam i ja o njoj iskreno i ozbiljno razmišljao godinama. „Pamtim to kao da je bilo danas“, kada je kao karavan model A7 u Elegance paketu opreme sa 2,0 TDI 150 sa 6MT kod nas koštala 21.696 (bez popusta). A kao i svaka „srpska škoda“ (specijalno filetirana za gradjane ove zemlje do neprepoznatljivosti), bila je realno gola kao pištolj. Vremenom je (logično) bila malo bolje opremljena, a mnogo skuplja. Kada sam poslednji put za nju ozbiljno pitao, sa 1,5 TSI 6MT je (sa popustom od oko 10%) bila skuplja nego ranije sa 2,0 TDI (bez popusta). A i dalje naša, „srpska“. Specijalno za nas „optimizovana“, „rasterećena“, ukratko - lagana, kao da je pripremljena za stazu Navak i vikend zabavu ... No, voz je (za nju i mene) prošao, putevi u tom segmentu su nam se trajno razdvojili. Možda i „srećom“ ako se ima u vidu šta je vreme pokazalo sa kakvim problemima se sreće 1,5 TSI... Sada čekam novi san iz škode. Novu fabiju. Živ nisam od nestrpljenja ... Ako novi Sandero i za Srbiju može da ima serijski 6 air bagova i u baznom izdanju, nadam se da će nova fabijana i za gradjane Republike Srbije poći tim istim putem, pa da neću morati da doplatim 520 evra za bočne vazdušne jastuke i zavese (za koje u katalogu piše da ih ima svaka u standardnoj opremi).
    Ali, da li će taj dan ikada osvanuti u salonima škode u Srbiji za naše gradjene? Kakvi su nam izgledi?
    (samo sklopim oči i ..., 27. januar 2021 14:08)

    # Link komentara