Test: Nissan X-Trail 1.7 D 4WD Tekna

Novi 1.7 dizelaš u modelu X-Trail pokazao je da je dorastao velikom SUV vozilu. U praksi je sofisticiraniji od odlazećeg 2.0 dizelaša, ima slične vozne karakteristike i daleko manju potrošnju.

Pošaljite komentar
  1. Nemoj da ste smešni, Q3 nema šta da traži u komparaciji sa X-Trailom. Te priče duži samo 20, širi sam X, viši samo Y padaju u vodu kada uđeš u jedan i drugi auto, razlika je bukvalno neuporediva. Ta upoređivanja prolaze samo kada upoređuješ specifikacije na internetu a u prave automobile nisi ni ušao.
    Q3 je super za bivše vlasnike recimo Golfa, to su te potrebe i mindset, bitno da je nemačko auto. Ako ćemo o nemcima dostojan rival X-trailu je Tiguan, ima razlika ali bar pričamo o istoj klasi,
    (minderlinder, 23. februar 2021 13:17)

    # Link komentara

  2. Pa i Q3 je SUV.
    X-trail duzi za 20cm (dobar deo u branicima), visi za 10cm, a uzi za 4cm u odnosu na Q3.
    E sad, za TOLIKO para birao bih proveren brend koji je daleko atraktivniji i ciji je quatro pogon majka mara koliko toliko cak i u offroadu. Na zadnjoj klupi necu voziti vislje ljude od 190cm, necu prevoziti u gepeku za tih realno 10cm duzine vise ne znam sta (plus zajebancija za parkiranje), zbog visine i tezista auta niko ne pominje naginjanje u krivinama, itd. Daleko je ovo od Q5.
    Kazu da pozicija volana nije bas najidealnija sa svim podesavanjima.
    Ajde da ne bude Audi, za manje para Tucson, Kadjar, Grandland X, Mazda CX-5, sasvim lepo odradjuju posao sa jako bogatim paketima opreme, atraktivno izgledaju, manje registracija izadje, ispod ovih 37k.
    Ali ko voli Nissan, samo napred (pre bih uzeo Qashqa).
    (Filip, 25. januar 2021 21:48)

    Slazem se u potpunosti u svemu sto si napisao u pogledu upotrebljivosti i gabarita. Realno ne znam kome treba za 10cm visi auto. Gepek je uvek po principu, nosis stvari dok ga ne popunis. Nesto i ja razmatram slicne opcije pa sam istrazivao taj segment. Problem je sto je Q3 sa quattro pogonom bas skup i to koza/tekstil sedista, bez panorame. To ako se napuca opusteno prelazi 50k. Dakle dilema je da li nov model Q3 u srednjem nivou opreme, vrhunskim DSGom, malo manjim gabaritima ili napucani, veci ali odlazeci Xtrail sa neubedljivijim motorom. Moj glas za ovog prvog bez dileme, ali svako bira za sebe i svojim potrebama i mogucnostima.
    (TnT, 19. februar 2021 12:41)

    # Link komentara

  3. Ne moze se promasiti ako se bira po svom ukusu - jer perfektan izbor ne postoji :)
    Ja sam licno izabrao Tarraco, jer mi je lepsi od Kodiaqa, a dobio sam ga i povoljnije od istog jer prazne lagere. Santa Fe, Sorento su sigurno luksuzniji ali i znacajno skuplji. RAV4 plug in hibrid je jos bolji ako imas garazu. Mazda CX5 je prelepa, ali odbijam da platim porez na 2.2 motor. Tucson je isto sjajan kao, sa solidnim paketom kao ulazno/"jeftiniji" SUV za oko 25k, sa svom opremom i AT je bas preskup. Mnogo izbora...
    (Jaja, 8. februar 2021 10:00)

    # Link komentara

  4. @Conan,
    Mislim da ni Santa fe ni Sorento nema ispod 40000. I tu negde pocinju. Uzasno su skupi.
    (M, 2. februar 2021 07:48)

    # Link komentara

  5. Koliko ne ovo dobro vozilo. Savršenstvo.
    (Darko, 30. januar 2021 16:38)

    # Link komentara

  6. "CR-V 1,5 AWD Lifestye ako ih namoliš ti je 32k u pravo doba godine.Paket sa panoramom (poslednji nivo opreme) je skuplji 3,5k, a verujem da sa klečanjem ispred njih može da se dobije i za 2,5k. Mene bolela kolena a i nisam imao tolike pare kada sam ušao."

    Kad bi CR-V executive sa metalik bojom i automatskim menjacem mogao da se uzme za ~35K Eur, to bi bila kupovina bez premca u klasi.
    Inače iako mi se Rav4 mnogo dopada u style paketu opreme, mislim da bi ipak pre uzeo CRVa.
    (Minderbinder, 26. januar 2021 15:41)

    # Link komentara

  7. Definitivno mi je sledeci auto Xtrail ili Kodiaq..
    Xtrail privlaci cenom i malom potrosnjom,
    A Kodiaq mi deluje veci i savremeniji..
    (Boka, 26. januar 2021 14:25)

    # Link komentara

  8. "Ista je priča sa svim vozilima koje sam razmatrao. Rav4 kad ga napakuješ ode na 40+K, CRV isto. Mazda CX5 za 33-34K može da se kupu u sasvim lepom paketu opremu, nema sve što XTrail, ali dosta dosta dobro, i dobar auto i lep. Škode da ne pominjem, Kodiaq ako hoćeš sa pomenutom opremom, pa to je 10K EUR skuplje od XTraila sa istom."
    (minderbinder, 26. januar 2021 07:59)

    CR-V 1,5 AWD Lifestye ako ih namoliš ti je 32k u pravo doba godine.Paket sa panoramom (poslednji nivo opreme) je skuplji 3,5k, a verujem da sa klečanjem ispred njih može da se dobije i za 2,5k. Mene bolela kolena a i nisam imao tolike pare kada sam ušao.
    (Nije tačno ovo: "Ista je priča sa svim vozilima koje sam razmatrao"., 26. januar 2021 09:53)

    # Link komentara

  9. Još ne znam nikoga da je X-Traila platio 38000. To je kao neka puna cena, ali u principu non stop je neka akcija gde regularno kupuješ Tekna paket (sa svim što možeš da zamisliš) za nekih 33.500. Zimi još zabodeš 4 zimske gume.
    E sad za 33K eura može da se kupi svašta nešto u Srbiji, puno dobrih SUV-ova. Ali ako upoređujete cene morate da upoređujete cene istih ili sličnih paketa opreme. Evo vam primer Tucsona. Ne volem pretereno Hjundai ali Tucson mi je stvarno prelep, jedan od najlepših SUV-ova (opet stvar ukusa). Kada njega napakuješ da ima motor i opremu koju sam ja hteo, a to je solidan motor, koža, panorama, 4x4, led svetla, moderni sistemi zaštite i td. Tucson na kraju izađe isto koliko i X-Trail (~32K), a da se ne zajebavomo nisu to baš iste klase. Plus uz X-Traila sa ProPilotom dobijate i adaptivni tempomat i poluautomnu vo\nju putevima.
    Ista je priča sa svim vozilima koje sam razmatrao. Rav4 kad ga napakuješ ode na 40+K, CRV isto. Mazda CX5 za 33-34K može da se kupu u sasvim lepom paketu opremu, nema sve što XTrail, ali dosta dosta dobro, i dobar auto i lep. Škode da ne pominjem, Kodiaq ako hoćeš sa pomenutom opremom, pa to je 10K EUR skuplje od XTraila sa istom.
    (minderbinder, 26. januar 2021 07:59)

    # Link komentara

  10. Za te pare Audi Q3, i jos koju hiljadu preko, kvalitet. Vozdra.
    (dzomba, 25. januar 2021 11:53)

    kakve veze ima q3 s ovolikim Suv-om?
    (mile, 25. januar 2021 13:51)

    Pa i Q3 je SUV.
    X-trail duzi za 20cm (dobar deo u branicima), visi za 10cm, a uzi za 4cm u odnosu na Q3.
    E sad, za TOLIKO para birao bih proveren brend koji je daleko atraktivniji i ciji je quatro pogon majka mara koliko toliko cak i u offroadu. Na zadnjoj klupi necu voziti vislje ljude od 190cm, necu prevoziti u gepeku za tih realno 10cm duzine vise ne znam sta (plus zajebancija za parkiranje), zbog visine i tezista auta niko ne pominje naginjanje u krivinama, itd. Daleko je ovo od Q5.
    Kazu da pozicija volana nije bas najidealnija sa svim podesavanjima.
    Ajde da ne bude Audi, za manje para Tucson, Kadjar, Grandland X, Mazda CX-5, sasvim lepo odradjuju posao sa jako bogatim paketima opreme, atraktivno izgledaju, manje registracija izadje, ispod ovih 37k.
    Ali ko voli Nissan, samo napred (pre bih uzeo Qashqa).
    (Filip, 25. januar 2021 21:48)

    # Link komentara

  11. SantaFe Sorento, MX 5, Rav4, Tuscon, Sportage, Kodiak, Karoq, Tiguan....Od nekih je malo veci, od nekih malo manji, ali svi su mu konkurencija. Cenovno nije najgori ali daleko od najboljeg.
    (Conan, 25. januar 2021 21:01)

    # Link komentara

  12. @ Mihailo
    Kolika je prosecna plata u Rusiji?
    ovde je 420€ (440$).
    Zivo me zanima standard u Rusiji
    (Pravedni, 25. januar 2021 19:41)

    # Link komentara

  13. 37.500€? U Rusiji, u Moskvi, najskuplji X-trail 2.500.000 rub, nešto više od 27.000€, da li je normalno da je isti auto u Srbiji skuplji za 10.000€?
    (Mihailo, 25. januar 2021 18:27)

    # Link komentara

  14. "To oko Nissan CVT-a i pouzdanosti nije baš tako kako kažeš. Na internetu je više sadržaja o problemima tog menjača nego što prosečan čovek ima krvnih zrnaca. Samo kucaj u Google pregtragu "Nissan CVT problems" i pogledaj npr. samo prvih pet-šest sadržaja (iz poslednjih godinu dana) koje ti izađe kao rezultat. Ne moraš više."

    Prelistao i uglavnom se pominju problemi sa starijim X-Trailovima kao i nešto sa novijom generacijom, ali samo u prvim serijama. Nisam naišao na neki sistemski problem, naročito od restajla 2017/2018 Vreme će na kraju pokazati, ja sam tek na 60K km...
    (Minderbinder, 25. januar 2021 17:43)

    # Link komentara

  15. Za te pare kodiaq.
    (A, 25. januar 2021 17:02)

    # Link komentara

  16. Ni jedan auto u SUV kategoriji na tržištu ne pruža veći konfor za uložene novce od Xtraila. Dakle ko hoće kožu, panoramu, automatski menjač, navigaciju, grejanje sedišta, aktivne sisteme zaštite, polu-automnu vožnju i sl, nema šanse da to kupi za novce koliko košta takav Xbittrail (pričamo o oko 33-34K EUR). Nije najbolji SUV na tržištu, ali kada je u pitanju odnos cena-kvalitet mislim da je svakako dosta dobro izbalansiran.
    I opet vezano za CVT, nije toliko loš koliko se priča. Više je to neki mit među ljudima. Vozim Xtraila neko vreme i da, ima stvari koje me nerviraju kod menjača, ali daleko od toga da je to nešto mnogo bitno. Svakako bih uvek uzeo pre CVT neko MT, ali naravno to je stvar ukusu.
    (Minderbinder, 25. januar 2021 14:52)

    To oko Nissan CVT-a i pouzdanosti nije baš tako kako kažeš. Na internetu je više sadržaja o problemima tog menjača nego što prosečan čovek ima krvnih zrnaca. Samo kucaj u Google pregtragu "Nissan CVT problems" i pogledaj npr. samo prvih pet-šest sadržaja (iz poslednjih godinu dana) koje ti izađe kao rezultat. Ne moraš više.
    A slažem se da je po ostalom vozilo odlično. Zato mi je potencijalno i bilo interesantno. Samo sa MT. Pri čemu bih neke druge brendove i uzeo sa CVT. Ne i Nissan.
    (zamalo, 25. januar 2021 15:35)

    # Link komentara

  17. Sta je konkretno problem kod automatika?
    (spritzig, 25. januar 2021 10:39)

    To sto ljaljan ne moze da krene iz trece sa 5000 obrtaja.
    (Pogan, 25. januar 2021 15:19)

    # Link komentara

  18. Za te pare Audi Q3, i jos koju hiljadu preko, kvalitet. Vozdra.
    (dzomba, 25. januar 2021 11:53)

    Da si ikada seo u x-trail video bi da je ne Q3 nego Q5 ipak klasa qasqai kante, a ne ovog ozbiljnog automobila
    (Brutus, 25. januar 2021 15:08)

    # Link komentara

  19. Ni jedan auto u SUV kategoriji na tržištu ne pruža veći konfor za uložene novce od Xtraila. Dakle ko hoće kožu, panoramu, automatski menjač, navigaciju, grejanje sedišta, aktivne sisteme zaštite, polu-automnu vožnju i sl, nema šanse da to kupi za novce koliko košta takav Xbittrail (pričamo o oko 33-34K EUR). Nije najbolji SUV na tržištu, ali kada je u pitanju odnos cena-kvalitet mislim da je svakako dosta dobro izbalansiran.
    I opet vezano za CVT, nije toliko loš koliko se priča. Više je to neki mit među ljudima. Vozim Xtraila neko vreme i da, ima stvari koje me nerviraju kod menjača, ali daleko od toga da je to nešto mnogo bitno. Svakako bih uvek uzeo pre CVT neko MT, ali naravno to je stvar ukusu.
    (Minderbinder, 25. januar 2021 14:52)

    # Link komentara

  20. Do stotke kao Golf 3 1.8
    (Trol, 25. januar 2021 14:43)

    # Link komentara

  21. Za te pare Audi Q3, i jos koju hiljadu preko, kvalitet. Vozdra.
    (dzomba, 25. januar 2021 11:53)
    kakve veze ima q3 s ovolikim Suv-om?
    (mile, 25. januar 2021 13:51)

    # Link komentara

  22. Vozim službeno ovaj 1.7. Ide to, ali nije baš ubedljivo. Mora mnogo da se "vrti" da bi bilo nekog efekta, ali je upitan. Za nekog terena je to ok, ali na magistrali (gde će provesti većinu života) je ipak malo. Vozilo kao vozilo je solidno, lepo se vozi i leži na putu.
    (supa, 25. januar 2021 12:08)

    # Link komentara

  23. Za te pare Audi Q3, i jos koju hiljadu preko, kvalitet. Vozdra.
    (dzomba, 25. januar 2021 11:53)

    # Link komentara

  24. Uskoro izlazi novi model.
    Ovaj odlazeci je pomalo dosadan, a brzo gubu na vrednosti.
    Ipak Mazda CX5, CRV ili RAV4.
    (Kobaja Grande, 25. januar 2021 11:18)

    # Link komentara

  25. Fascinantno smanjenje potrošnje od oko 2 litra sa novim motorom. Ovo će sigurno produžiti dužinu trajanja ovog modela na tržištu?
    (Sun ce, 25. januar 2021 10:54)

    # Link komentara

  26. Kako to da uvek za novi manji motor kazu bolji? Zna se da je 2.0 bio rastereceniji i dugovecnost mu je bila solidna.
    Kako to vecina kritikuje ovaj 1.7, a vi hvalite? Na svim stranim sajtovima, kazu da je nodovoljan za ovu karoseriju. Jel ovo placen tekst?
    (Pravedni, 25. januar 2021 10:47)

    # Link komentara

  27. Jako mi se dopada ovo vozilo, ima neke stvari koje me oduševljavaju. A i baš ova varijanta motora i menjača (Nissan sa CVT-om "ni drogiran", a kada sam ga ja gledao kao potencijalni kupac, na lageru je bilo 10 komada, i svi sa AT).
    Ponuda prostora unutra je sasvim zadovoljavajuća za te spoljne dimenzije.
    Stvar ukusa, ali, ova boja kože na sedištima mi je odvratna. Ona tamna može da prodje.
    (zamalo, 25. januar 2021 09:56)

    Sta je konkretno problem kod automatika?
    (spritzig, 25. januar 2021 10:39)

    # Link komentara

  28. Novi-stari... Budimo realni, redizajn nikakav.
    (Smuleco, 25. januar 2021 10:19)

    # Link komentara

  29. Jako mi se dopada ovo vozilo, ima neke stvari koje me oduševljavaju. A i baš ova varijanta motora i menjača (Nissan sa CVT-om "ni drogiran", a kada sam ga ja gledao kao potencijalni kupac, na lageru je bilo 10 komada, i svi sa AT).
    Ponuda prostora unutra je sasvim zadovoljavajuća za te spoljne dimenzije.
    Stvar ukusa, ali, ova boja kože na sedištima mi je odvratna. Ona tamna može da prodje.
    (zamalo, 25. januar 2021 09:56)

    # Link komentara