1. @A hoće li i dalje moći kineski ksenonima da prođu tehnički iako su ta svetla neispravna i zabranjena!? Zašto ovde država ne reaguje, to je postala “epidemija degenerika” kojo ovo đubre na kola stavljaju a posle zaslepljuju sve oko sebe i dovode u opasnost ostala vozila a i pešake.
    Molim redakciju B92 da se pozabave sa ovom temom, zaista je nedopustivo sadasnje stanje što se ovoga tiče.
    (Boki, 16. januar 2021 12:25) # Link komentara



    Moram da odgovorim na ove komentare ljudi koji misle da su mnogo pametni i da se razumeju, a zapravo pojma nemaju. Ovaj komentar te svrstava automatski u vecinu ljudi koji su ubedjeni da M+S su gume za sva godisnja doba.
    To dal je ksenon kineski ili firmirani, apsolutno nije bitno i ti to ne mozes procenis slobodnim gledanjem u far dok sija.
    Problem je kada se ksenon ugradi u far koji nema "socivo" u sebi i onda on isto bije i zaslepljuje bio on Osrcam, Philipis ili kinze sa Aliexpressa.
    Preko 90% automobila koji imaju socivo, a koji nisu dosli sa fabrickim ksenonom imaju identican far kao i onaj sa ksenonom, samo bez prskalica na braniku.
    Ali i to ne mora da znaci, jer imas modele koji imaju fabricke ksenone a nemaju prskalice (npr Laguna II...), takodje moze i ksenon bez sociva npr. Subaru Forester.
    Tako da je poenta samo da far ima socivo i da je podesen lepo na dole, a i to nema veze jer i nova kolima sa laserima, ksenonima i ledovima zaslepe za sve pare kada prelete preko neravnine. Pozdrav
    (da, 29. januar 2021 11:40)

    # Link komentara

  2. A oko termoelektrana ste se uhvatili ko pijan plota. Kako da zivimo bez struje? Problem je kvalitet uglja koji je u srbiji ocajan a drzava nema para za filtere. Zato sam za privatizaciju svega pa i tih termoelektrana ako vec nemamo para da stavimo te filtere. Nek se onda propisom obaveze novi vlasnik na ugradnju i investicije tog tipa pa nek zaradjuje kad vec mi sami ne umemo da upravljamo.
    (pravnik, 18. januar 2021 11:49)

    # Link komentara

  3. 90% vozaca u srbiji prelazi smesne km godisnje a kupuju dizel. Veci troskovi odrzavanja, skuplji pri kupovini i na kraju krajeva i veci zagadjivaci nase dece. Nije mi jasna logika. Sami proizvodjaci i emisije o automobilizmu uvek napomenu da ako ne prelazite preko npr 25000km godisnje necete isplatiti razliku u ceni kupovine dizel vozila. Pitam ozbiljno zasto bilo ko ko prelazi do 7/8000 km godišnje kupuje dizel auto?
    (pravnik, 18. januar 2021 11:42)

    # Link komentara

  4. @(Bure baruta, 17. januar 2021 20:34)

    Nazalost ako nemas slike auta sa donje strane gde se vidi da fali katalizator kad si kupovao auto, oni uvek mogu da se brane da si ti ili neko drugi naknadno skinuo. Lopovima bukvalno treba 2 minuta da ga iseku. Ali razumem tvoju muku. Nazalost, vasa je krivica sto niste to proverili prilikom kupovine.
    (Taraba, 17. januar 2021 23:50)

    # Link komentara

  5. @(Bure baruta, 17. januar 2021 20:34)

    Jedino je vaša odgovornost pri kupovini polovne robe. Žašto niste proverili vozilo pre kupovine? Uvoz automobila nije jednaka registracija istog. Vaša je obaveza da obezbedite minimum tehničke ispravnosti vozila koji zakon zahteva. I na kraju, nemojte da se lažemo, nismo mi u Srbiji baš tako naivni.
    (Lala iz Banata, 17. januar 2021 22:56)

    # Link komentara

  6. I ko je kriv?
    (Bure baruta, 17. januar 2021 20:34)

    pojma nemam, ali ako ne središ auto da bude tehnički ispravan možeš samo pod presu da ga pošalješ.

    uzgred, za 2k€ se ne kupuje auto, već (e.)bajs, e.trotinet ili dron.
    nikad nije postojao auto za 2k€ niti će postojati.
    (jaretina, doneti zakon: vozač sa skinutim DPF = ubistvo sa predumišljajem; skidač DPF = saučesnik u ubistvu, 17. januar 2021 21:57)

    # Link komentara

  7. Prodavali ste platinu uz katalizatora za 200 eura a sad vam država kriva?
    (Lepo li je nano biti na budžetu, 16. januar 2021 22:43)

    Ovo totalno nije tacno.

    Dobio sam cerku 2016g, kupio sam za 2000e auto Multiplu 2002god jer sam imao(imam) sluzbeno "van" vozilo koje ne smem da koristim u privatne svrhe(plus ima 2 sedista). Toliko sam para tada imao.
    Auto je imao sertifikat prilikom uvoza od agencije za bezbednost u saobracaju.
    Posle prve registracije sam uradio mali servis i gle cuda, serviser mi kaze nemas katalizator.
    Ja ga nisam skinuo, takvog sam ga kupio od uvoznika.
    I sada ja treba da ispastam zbog uvoznickog lobija? I na hiljade nas jer drzava stiti uvoznike?!

    Da ne pricam da sam ulozio u isti auto barem 1500e, mali servis svake godine, veliki uradjen, 4 zimske i 4 letnje gume, zamenuo akumulator, zamenuo amortizere, promenjena letva volana, itd.. Auto ide kao pracka i da, nema crnog dima pri vecem gasu.....

    I ko je kriv?
    (Bure baruta, 17. januar 2021 20:34)

    # Link komentara

  8. Ja sam skoro registtovao vektru 90 godiste
    Uradjen tapacir,nove gume,mali i veliki servis,kocnice,rucna,radi samo na tng...
    Komentar je da je jedva prosao,jer je AUTO STAR?!
    Ekologiju niko ne pominje,mada je auspuh korodirao jer iz njega izlazi voda .
    (90% energije iz lignita?!, 17. januar 2021 19:44)

    # Link komentara

  9. Znaci ko sto se predpostavljalo.
    Sviranje u sviralu
    Samo reda radi
    Ako ovi stari nastave da zagadjuju.
    (Sonsi, 17. januar 2021 19:16)

    # Link komentara

  10. Ovo je suludo.Mogu da se registruju automobili stari 30 i kusur godina,a ne mogu euro3.Ovde se sve obrće naglavačke.Tačno je da možete u naprednim EU zemljama da vozite i golfa2 ako ga dovedete na standard euro5 i nikako drugačije.Normalno da to skoro nikom ne pada na pamet ,pa su valjda zbog toga tamo odavno izbačeni iz upotrebe.Znači i dalje će tehnički prolaziti automobili izlepljeni lepljivom trakom.Zbogom pameti.Nikada ova država neće biti normalna.
    (Nm, 16. januar 2021 17:04)

    Nije do drzave , do tebe je. Ono za golfa 2 ti je potpuna glupost i neistina. Pravila su ista kao sto ce biti i kod nas.
    (Sasa, 17. januar 2021 19:03)

    # Link komentara

  11. Jeste . Sve će ovo sa stojadinima , jugićima i golf 2 da traje taman do iduće godine a koliko da prođu izbori . I ne sumnjam da će ovo ove godine da prođe bez problema.
    A imam čoveka koji radi malo bliže sa ovim spomenutim automobilima u tekstu a koji tvrdi ,da će ovi automobili stari po 30,40,50 godina od iduće godine da idu 2 puta na tehnički u toku godine.
    Neće niko da se odrekne u državi nameta za 100 000 automobila ali ljudima će izbijati pare iz džepa bez izvinite.
    (Borg, 16. januar 2021 22:15)

    Znaci ti imas coveka koji bolje zna nego predsednik udruženja tehnickih pregleda????? Cuvena srpska (ne)obavestenost.
    (Hahahahahaha, 17. januar 2021 18:56)

    # Link komentara

  12. Ove nakaze na vlasti će vam još malo meriti i izduvne gasove iz vaših guza a vi ćete i onda da budete toliko naivni i glu.. da ćete čak i onda da im se klanjate,da im držite slike po kancelarijama i da glasate za njih ! Vama ne treba izmišljena korona,dovoljni su i oni da vas zbrišu sa lica zemlje,a i zaslužili ste ! Amin !
    (uddu, 17. januar 2021 04:27)

    Vidljiva je blaga retardiranost u tvom komentaru. Nesto sto je sasvim normalno u bilo kojj drzavi na svetu , ti si svalio na vlast. Amin.
    (Hahahahahaha, 17. januar 2021 18:49)

    # Link komentara

  13. Bas da vidim koja ce drzava da se odrekne tolikog broja automobila! Kad se budu preracunali koliki je gubitak na potrosnji goriva i na pdv i akcize koje se placaju kroz 1 litar sve ce ovo da padne u vodu...
    Zamisli sad povuces 30% vozila koje se trenutno voze hahahha milijardr dinara gubitka za ekonomiju koju taj pojedinac placa kroz gorivo... Cisto odokativno d aje minimalna pogrosnja goriva mesecno i da je takvih jedno 100 hiljada vozila a ima i ivise na primet 100 000 x jedno 10 litara mesecno to je nekih 100 000x140 din to je 14 000 000 dinara gubitka za proizvodjace nafte i pdv za drzavu a godisnje tako x12 je 168 000 000 dinara. Ponavljam to je samo odokativno a cifra je sigurno mnooooogo veca
    (Sone, 17. januar 2021 10:52)

    Ti si mentol ili samo ne citas ono sto komentarises?
    (Hahahahahaha, 17. januar 2021 18:46)

    # Link komentara

  14. Ja vozim u Nemačkoj Opel Vectru iz 99.godine na zadnjem tehničkom pregledu je auto prošao bez problema, sledeći pregled je za dve godine. Niko mi ne pravi probleme zato što je auto star. Ovde sam video mnogo Golfova dvojke koje se još uvek voze.
    (jovan, 17. januar 2021 13:26)

    NEMOGUĆE!!! Kakva li muka vas snadje? Pa mi čitamo ovde da svi gastozi voze samo premijum Nemce, uvek nove i menjaju ih na 2-3 godine.
    Sledeći put kada dolazite obavezno iznajmite najnoviji BMW 7, minimum 5. Nemojte slučajno da sramotite tradiciju.
    (Lala iz Banata, 17. januar 2021 16:33)

    # Link komentara

  15. Videli smo na snimcima iz Petrinje, Gline i ostalih gradova u blizini Zagreba kakvo se auti voze!

    Da. da. Glina i Petrinja su specifikumi, prvi put porušeni od neimenovane države koja uopće nije sudjelovala u ratu a drugi put u potersu. Siromašan kraj, možda čak nejsiromašniji u Hr. Ali da jei ovako bolji vozni park, bolji je.
    (Realan isto, 17. januar 2021 15:26)

    # Link komentara

  16. Sve je prosto, ko nam je kriv sto imamo male prihode a velike rashode, u tom slucaju, kurtalisite se FiJata, ponovo pokrenite proizvodnju Floride, Keca i Yugishe, lepo promenite ime drzave u Srbistan ili Kuba i stvar resena. Cena novog Keca da bude oko 3000E da moze na rate, na cekove, na lastis preko sindikata i mirna Backa. Nema katalizatora, nema FiJata, nema Srbije, nema problema.
    (Luka Laban, 17. januar 2021 14:39)

    # Link komentara

  17. Ja vozim u Nemačkoj Opel Vectru iz 99.godine na zadnjem tehničkom pregledu je auto prošao bez problema, sledeći pregled je za dve godine. Niko mi ne pravi probleme zato što je auto star. Ovde sam video mnogo Golfova dvojke koje se još uvek voze.
    (jovan, 17. januar 2021 13:26)

    # Link komentara

  18. Bas da vidim koja ce drzava da se odrekne tolikog broja automobila! Kad se budu preracunali koliki je gubitak na potrosnji goriva i na pdv i akcize koje se placaju kroz 1 litar sve ce ovo da padne u vodu...
    Zamisli sad povuces 30% vozila koje se trenutno voze hahahha milijardr dinara gubitka za ekonomiju koju taj pojedinac placa kroz gorivo... Cisto odokativno d aje minimalna pogrosnja goriva mesecno i da je takvih jedno 100 hiljada vozila a ima i ivise na primet 100 000 x jedno 10 litara mesecno to je nekih 100 000x140 din to je 14 000 000 dinara gubitka za proizvodjace nafte i pdv za drzavu a godisnje tako x12 je 168 000 000 dinara. Ponavljam to je samo odokativno a cifra je sigurno mnooooogo veca
    (Sone, 17. januar 2021 10:52)

    # Link komentara

  19. Ja sam provalio par tehnickih pregleda koje drze ljudi bliski vlasti i tu uz odredjenu nadoknadu sve prolazi. Moj kolega je kupio motor na otpadu i zamenio ga bez sredjivanja dokumentacije, a onda su mu rekli da broj polije nekom kiselinom da oni ne mogu da ga ocitaju i da ide u MUP da ga pusuju. Ovi koji se kao somovi pecaju na vesti kako cemo mi konacno da postanemo svajcarska me uvek nasmeju. Mada od cele ekoloske ujdurme, na kraju ce da nastrada sirotinja u jugicima i kecevima.
    (kole, 17. januar 2021 10:06)

    # Link komentara

  20. Ljudi, kupujte benzince i to malolitrazne. 80-90 odsto vas nema potrebu da vozi ogroman dizel automobil. Imacete manje opreme, manje luksuza ali necete imati problema sa registracijom. I, sto je jos bitnije, vozicete se u skladu sa dubinom svog dzepa ne zagadjujuci okolinu.
    (Igor, 17. januar 2021 10:04)

    # Link komentara

  21. a sta se desava sa vozilima na TNG,? da li ona mogu da prodju tehnicki bez problema?
    (Scania R500, 17. januar 2021 10:01)

    # Link komentara

  22. A Kolubara? A TO Obrenovac? A muharike? MAŽETE OČI EU. Evropa ne pita kakav vazduh dišemo, i kakva nam je PRIRODA, reke? ali narod pita. NEĆEMO VIŠE DA BUDEMO EVROPSKI BANGLADEŠ!
    (Svi na proteste, 17. januar 2021 09:29)

    # Link komentara

  23. .Tačno je da možete u naprednim EU zemljama da vozite i golfa2 ako ga dovedete na standard euro5 i nikako drugačije.
    -----
    To je potpuno netacno. Kako od golfa 1 da napravis euro5? Mozete voziti svaki auto koji za svoju klasu motora ispunjava ekoloske standarde. U neke gradove sa starijim autom ne mozete uci, a u nekim (najbogatijim) opstinama ne mozete registrovati auto ispod euro 5 standarda. Ipak, to ogranicenje za ulazenje u gradove obuhvata uglavnom tek par ulica, a auto registrujete u drugoj opstini. Nemojte pisati nesto o cemu nemate pojma.
    (Deus, 17. januar 2021 09:11)

    # Link komentara

  24. Da li je neko nekada od nadležnih doneo zakon o godišnjem tehničkom pregledu odžaka na kućama koji u masi zagađivača od 95% vodi na prvom mestu? Da li u Srbiji postoji alternativa u nedostatku košave koja je glavni prečistač vazduha?
    (e, 17. januar 2021 07:30)

    # Link komentara

  25. A šta sa kineskim ksenonima, dokle će to da se toleriše, sem u Srbiji ovo sa kineskim razrokim reflektorima što pucaju na sve strane nigde nisam video a opasnije je nego što možete zamisliti.
    Zašto nešto što nije dozvoljeno da se prepravlja na kolima i zabranjena upotreba istih moze proci tehnicki???
    (Vakcina za seljanu, 17. januar 2021 07:09)

    # Link komentara

  26. Ove nakaze na vlasti će vam još malo meriti i izduvne gasove iz vaših guza a vi ćete i onda da budete toliko naivni i glu.. da ćete čak i onda da im se klanjate,da im držite slike po kancelarijama i da glasate za njih ! Vama ne treba izmišljena korona,dovoljni su i oni da vas zbrišu sa lica zemlje,a i zaslužili ste ! Amin !
    (uddu, 17. januar 2021 04:27)

    # Link komentara

  27. Previse je lesava na putevima a svi odjednom se rodili u kolima ....auto ispod 5000e ne treba voziti prvo zbog sebe a ona i drugih
    (pratilac, 17. januar 2021 03:33)

    # Link komentara

  28. da se maknu krsevi i vise nas ne truju
    (genijalac, 17. januar 2021 02:10)

    # Link komentara

  29. Na zapadu navedena kola tretiraju vec ko oldtajmere. Mora budu ispravni ali zato se placa neka simbolicka registracija.
    (rajko iz mezgaja, 17. januar 2021 01:52)

    # Link komentara

  30. @borivoje surdilovic Pa ne bih baš rekao da si pogodio ciljnu grupu, vozači tih automobila nemaju tih 5000 din...
    (Nikola, 17. januar 2021 01:46)

    # Link komentara

  31. Golf 2 se vozi jos samo u BIH i u Juznoj Africi...
    (mich, 16. januar 2021 20:59)

    Tako je! To je suština. Ima manje ovih "trovaca" nego vozila sa povadjenim filterima.
    (Mesar, 17. januar 2021 01:41)

    # Link komentara

  32. Prodavali ste platinu uz katalizatora za 200 eura a sad vam država kriva? Ali nama će Aca da ispuni obećanje od plati od 900 eura a vi i vama slični poput onih IT i YouTubera berite kožu na šiljak. Ne može više sitna boranija da se ponaša kako hoće.
    (Lepo li je nano biti na budžetu, 16. januar 2021 22:43)

    A i gastarbajteri već godinu dana niti dolaze niti šalju pare. Razočarali su nas potpuno. Od njih je uvek bilo 3 do 5 milijardi. A prošle godine jedva 1.5 milijarda. Neko tu razliku mora da nadoknadi. Ko vozi auto koji treba da ima katalizator, taj ima i para. Ne traži drzava pare od socijalnih slučaja. Svi automobili kojima fali katalizator zajedno ne zagrade za godinu dana koliko jedna termo elektrana danas na primer. Ali šta je tu je.
    (Porez Nik, 17. januar 2021 00:39)

    # Link komentara

  33. Nema problema. Ionako nisam registrovano auto, a vozim ga tako već tri godine. Samo strana valuta iznad saobraćajne 💪
    (Petar Popara, 17. januar 2021 00:34)

    # Link komentara

  34. citam komentare ...i shvatio sam koliko je lako manipulisati masom ! zavadi pa vladaj ! a marva od mase kada bi uzela motke i izasla na ulice sve bi bilo drugacije ...ne samo ovo pitanje ...nego i mnogo vaznijih ...
    ali na zalost dzaba .....marva je marva
    dovidjenja i prijatno
    ko razume shvatiće
    (tomy čubura, 17. januar 2021 00:18)

    # Link komentara

  35. OK a da uzmemo trotinet na struju i tad se bune ljudi ,necuje se masina manje zagadjuje ali smeta ljudima najbolje da se svi teleportujemo .Ako odrzavas kola nema sta da brines samo je problem delovi i gorivo sto se prodaje kod nas to se slabo kontrolise
    (pero, 16. januar 2021 23:37)

    # Link komentara

  36. A pazi sad ideje, revolucionarna (sarkazam), koliko ti auto vise zagadjuje, toliko placas vise godisnji porez.....U Nemackoj, dva automobila iste klase, slicnih motora samo jedan benzin a drugi dizel, pa benzin godinje 60e a dizel 360e. E onda te pare ulozis u ekologiju......ma ko ce se toga setiti....
    (Bavaria, 16. januar 2021 22:24)

    Oni nece da okrpe rupe na putu. Danas asvaltiraju, sutra prekopaju. Ne moze asfalt ni da se ohladi oni ga isekli, nesto zaboravili. Nikad necu zaboraviti kad su radili moju ulicu, tkzv bulevar. Asvaltirali, postavili ostrvo, zavrsili, postavili bandere, sve u fulu, i onda se sete da nisu postavili struju, tj tazvukli kablove za ulicnu rasvetu. I onda vadi behaton, kopaj, razvlaci, pelveri. Tako da nam je sad ulicno kao da smo na koncertu. Pali se i gasi, a vise ne radi nego sto radi. Kad smo nadlezne zvali i dosadili, oni kazu kako vas nije sramota, ne mozete da sacekate par dana, a zamisli bulevar poceo da se radi pre deset godina, jos nije zavrsen, jos nije primljena ulica zvanicno niti ko smr da potpise. A zamisli koliko se drveca posece, a nijedno drvo se ne zasadi. A pogledaj reke, pune smeca, drveca, flasa. Uz svaku reku deponije sa smecom. A plate su im ko zna kolike, a zamisli onima koji smišljaju kako da nam uzmu pare!
    (Niko bitan, 16. januar 2021 23:23)

    # Link komentara

  37. niko ko ima do 5000 da casti nije u problemu....u bgd postoje ljudi iz mupa koji zavrsavaju tehnicki...za kola koja imaju npr golf 2 a unutra motor golf 4....sve moze za lovu.
    (borivoje surdilovic, 16. januar 2021 23:18)

    # Link komentara

  38. Ok. Sve u redu. Ali Niko ne prica o ispravnosti goriva narocito o dizel gorivu. Dovoljno je da to bude necisto u trenutku prodaje ili sipanju odmah drugacije rade dízel motori. Sad je red da se poprave stanje na benzinskim pumpama da nas vise be pljackaju i ne ostecuju nas vozace!
    (Mile, 16. januar 2021 23:00)

    # Link komentara

  39. Само гледајте ... ове године ће неки возачи бити у проблему. Неће проћи регистрације па ће аутомобили завршити највероватније на отпадима. А следеће године ће бити технички прегледи и сви који раде око тога, јер ће стотине хиљада аутомобила бити ван употребе. Помножите то са ценом техничког прегледа и осталим дажбинама које држава убире, тако да ће и држава остати без тог новца и прилива за буџет. Да ли ће сада неко у тој влади, стручњаци и код тих посланика ставити прст на чело?
    (Зозон, 16. januar 2021 22:58)

    # Link komentara

  40. Prodavali ste platinu uz katalizatora za 200 eura a sad vam država kriva? Ali nama će Aca da ispuni obećanje od plati od 900 eura a vi i vama slični poput onih IT i YouTubera berite kožu na šiljak. Ne može više sitna boranija da se ponaša kako hoće.
    (Lepo li je nano biti na budžetu, 16. januar 2021 22:43)

    # Link komentara

  41. A pazi sad ideje, revolucionarna (sarkazam), koliko ti auto vise zagadjuje, toliko placas vise godisnji porez.....U Nemackoj, dva automobila iste klase, slicnih motora samo jedan benzin a drugi dizel, pa benzin godinje 60e a dizel 360e. E onda te pare ulozis u ekologiju......ma ko ce se toga setiti....
    (Bavaria, 16. januar 2021 22:24)

    # Link komentara

  42. Yugo i Zastava 101 ne postoji u dizel varijanti tako da i ne emituju NOx i čađavi dim. A i nema ih nešto po ulicama.
    (Boki, 16. januar 2021 13:32)

    NOx je posledica gorenja na visokom pritisku i temperaturi.

    Cak i čist vodonik koji gori u cilindru motora proizvodi NOx.

    Što se cadji tiče, benzinac proizvodi drugačije čestice čađi.
    (Guliver, 16. januar 2021 22:20)

    # Link komentara

  43. Jeste . Sve će ovo sa stojadinima , jugićima i golf 2 da traje taman do iduće godine a koliko da prođu izbori . I ne sumnjam da će ovo ove godine da prođe bez problema.
    A imam čoveka koji radi malo bliže sa ovim spomenutim automobilima u tekstu a koji tvrdi ,da će ovi automobili stari po 30,40,50 godina od iduće godine da idu 2 puta na tehnički u toku godine.
    Neće niko da se odrekne u državi nameta za 100 000 automobila ali ljudima će izbijati pare iz džepa bez izvinite.
    (Borg, 16. januar 2021 22:15)

    # Link komentara

  44. @(sHA, 16. januar 2021 21:32)

    Bravo!!! Ali samo jedna ispravka. Ne misle samo na svoju bulju. Ne misle uopšte. Jetr da misle ne bi trovali prvo sebe, pa onda i svoju decu.
    (Lala iz Banata, 16. januar 2021 22:10)

    # Link komentara

  45. Konačno da neki zakon krene da se primenjuje. Muka mi je više od pametnjakovića koji voze dimne kante kojima truju našu decu. Treba im oduzimati vozila na licu mesta. Nekada je automobil bio luksuz, sada svako može da ga ima. Ako ne možeš ili nećeš da priuštiš automobil koji ispunjava ekološke standarde, molim lepo, peške, prevoz, taksi, dosta više bahaćenja!!!
    (Goran, 16. januar 2021 22:03)

    # Link komentara

  46. Imam auto na plin i benzin a vozim samo na plin već 7 godina.Benzin isključen davno,pumpa za benzin ne radi,dizne začepljene.Kažu moram na tehničkom da imam i merenje izduvnih gasova od benzina iako vozim samo i isključivo na plin.I da neću moći registrovati auto zbog toga.Znači da ne može u ovoj državi da se vozi samo na plin,iako praktično ne zagađuje okolinu.
    (Mitar, 16. januar 2021 22:00)

    # Link komentara

  47. Ko je gledao SAT test video je da ako se skine DPF ili katalizator takav automobil zagadjuje 30X VISE od onog sa ispravnim izduvnim sistemom... 30X
    (Vlada,, 16. januar 2021 21:57)

    # Link komentara

  48. Čoveče, kako možeš u golfa II gti ugraditi plin. Pa zar ni malo savesti nemaš. Rođače, ne u takav auto...
    (Mr. White, 16. januar 2021 21:57)

    # Link komentara

  49. Čitam ove komentare koji se uglavnom odnose na izduvne gasove.
    Ako ste malo detaljnije pratili šta će se sve tražiti na tehničkom od jula, veći broj auta neće proći kontrolu ovalnosti diskova kočionog sistema. A tu su i ispravnost pojasa, zglobova na vratima itd itd. Jednostavno ako ne bude veće tolerancije ili nekog "manevra"ljudi koji rade na tehničkim pregledima nikome se neće isplatiti niti će se u krajnjem slučaju i moći od starog auta napraviti kao da je izašao iz fabrike. Fabričke norme su kategorisane u nekim približno idealnim uslovim. Dovoljan je samo podatak da kvalitet našeg goriva nije ni blizu kvaliteta kao u EU, gde su norme i propisivane.
    (Nenad, 16. januar 2021 21:55)

    # Link komentara

  50. Prodajem Golfa 2 tdI '92 god, cena 7500 eur
    ili
    Ili menjam za audi a6 2014, ali samo proveren

    Jer sam tako u mogucnosti!!!
    (Torbicin teča, 16. januar 2021 21:55)

    # Link komentara

  51. Golf 2 na slici :D Torbica u najavi!
    (Onkyo, 16. januar 2021 21:39)

    # Link komentara

  52. Po komentarima se moze videti koliko smo civilizacijski zaostali...
    Samo na svoju bulju mislimo a kako ce biti komsiji, sugradjanima i ostalima to nije bitno.
    Ako si toliko sebican da ukolnis delove koje sluze za ocuvanje ekologije onda zasluzujes ne samo da ne mozes da registrujes auto vec i da platis kaznu za uklanjanje doticnih delova. Vadjenje na Golf 2, Juga i ostale stare automobile je prica za malu decu a mogao bi i sam da kupis isti ako mislis da je bolje.
    Isti mentalitet gledanja samo svoje bulje moze se videti i pored puteva sa svim smecem koje se izbacuje iz automobila ili sa sebicnim nacinom voznje gde te niko ne bi pustio da se ukljicis pa makar crkli.
    (sHA, 16. januar 2021 21:32)

    # Link komentara

  53. Naravno da su u problemu inače ne bi vozili ove krševe.
    (Plebs, 16. januar 2021 21:20)

    # Link komentara

  54. Jedini problem imaće vozači koji su izvršili neovlašćenu prepravku svog vozila, odnosno skidanje katalizatora i lambda sonde, DPF filtera...
    ===…==

    Ok ima i takvih da se ne lazemo ali ovaj gospodin treba da zna ( a verovatno i zna ...) da ne mali broj kupaca je kupio takvo vozilo kojem su ... skinuli sve to pre prodaje ...


    Upstalom po mojim saznanjima (licno sam i video merenja) 2 auta istog godista isti modeli jedno bez katalizatora i filtera a drugo sa svm tim i na kraju vise zagadjuje taj sto ima i filter i katalizator.
    Nema dosta takvih slucajeva ali ih ima ...
    (Samo da se zna, 16. januar 2021 21:04)

    # Link komentara

  55. To i pravi zagadjenje u gradu, takva 3 frankestajna sa izvadjenim filterima kad daju gas da krenu na zeleno, naprave oblak cadji. A da, to nema veze zato sto su oni isped svog oblaka cadji...
    (pamet u glavu, 16. januar 2021 21:03)

    # Link komentara

  56. Golf 2 se vozi jos samo u BIH i u Juznoj Africi...
    (mich, 16. januar 2021 20:59)

    # Link komentara

  57. @gagi4

    odgovor iskljucivo za tebe koji ocito volis fiat500l ako si ikada usao u isti video bi da je kabinsko svetlo preuzeto iz neke od naprednijih zastava, tokom eksplatacije 150000km+ dolazi do pojave prslina na prednjem braniku zbog oblika verovatno.....sto se motora tice dizelasi su skroz ok ali je cena skroz omasena
    (gospodin 3%, 16. januar 2021 20:55)

    # Link komentara

  58. @Over And Out,

    Gde majke ti i kako možeš da kupiš živu? Nemojte me zasmejavati, i gde da kupiš opremu kao pojedinac da rukuješ živom? Golim rukama?!
    (previše maštate, 16. januar 2021 20:46)

    # Link komentara

  59. Pre neki dan su radili test na automobilu koji star 2 godine i presao realnih 50k km i NIJE PROSAO.Kako ce bilo koji auto stariji od 5 i koji je prosao vise od 100k da prodje.Znaci nije 100k auta,nego vise od milion.
    (Mix, 16. januar 2021 20:42)

    # Link komentara

  60. Nelogičan propis kao i sve u ovoj državi. Vozim fiat cromu iz 2009. registrovana prvi put maja 2014. par meseci me je delilo od podpadanja pod nove propise. Da je registrovana februara 2014. mogao bi sve živo da povadim i trujem vazduh kao i golf 2 a ovako moram da pazim na dpf ko oči u glavi i da molim boga da ne prekoračim emisiju izduvnih gasova. I neko će da mi kaže da sam veći zagađivač od mora krševa koji mogu nesmetano da se registruju. Smor živi. Trebalo je onda da krenu da šilje od najstarijih vozila ako im je briga za okolinu na prvom mestu..Promeniću ja auto nije to problem ali će i cena biti znatno niša nego da je bila registrovana prvi put samo nekoliko meseci ranije..
    (miki stošić, 16. januar 2021 20:40)

    # Link komentara

  61. Sinov Golf 2 1,8 GTI sa ugradjenim plinom - ne da Ne zagadjuje - on oplemenjuje vazduh !
    (Matori Kesa, 16. januar 2021 20:22)

    # Link komentara

  62. Ovo je suludo.Mogu da se registruju automobili stari 30 i kusur godina,a ne mogu euro3.Ovde se sve obrće naglavačke.Tačno je da možete u naprednim EU zemljama da vozite i golfa2 ako ga dovedete na standard euro5 i nikako drugačije.Normalno da to skoro nikom ne pada na pamet ,pa su valjda zbog toga tamo odavno izbačeni iz upotrebe.Znači i dalje će tehnički prolaziti automobili izlepljeni lepljivom trakom.Zbogom pameti.Nikada ova država neće biti normalna.
    (Nm, 16. januar 2021 17:04)

    Sve si pogresno shvatio! Nigde, pa ni u zemljama EU se ne zahteva da Golf 2 dovedes u normu euro 5, jer tako nesto, prosto, nije moguce! Sve sto je potrebno, a tako ce biti i kod nas, je da ga odrzavas, tacnije da bude ispravan, a narocito motor, koji mora da zadovolji normu iz vremena kada je proizveden! Nas problem je raspon zelje i mogucnosti! Mi hocemo da vozimo BMW, VW, Audi, a nemamo mogucnosti za tako nesto, pa nabavljamo kanturine tih marki, potrosene, izakane, sa losim motorima i bez dpf i katalizatora, umesto da kupimo neki jeftiniji Fiat ili Renault sa ispravnim benzinskim motorom! Ali, sta ce da kaze komsija na to? Hoces da budemo normalna zemlja? Pa eto, tako se pocinje, uvodis red, ali nama sad to neodgovara, jel?
    (gagi4, 16. januar 2021 20:20)

    # Link komentara

  63. Samo me zanima kako auto star 5-10godina moze da ima iste parametre kao nov.Koliko god dobro da se odrzava to je nemoguce.Ovaj zakon su na mala vrata progurali uvoznici novih vozila.Svi bi vozili novo kad bi mogli."Sit gladnom ne veruje".
    (pop, 16. januar 2021 20:18)

    # Link komentara

  64. Haha, pa oni su oduvijek u problemu!! Srećom, u Hrvatskoj više tih krametina nema na cesti, voze se normalni auti!
    (Bijeloplavi, 16. januar 2021 15:18)

    Videli smo na snimcima iz Petrinje, Gline i ostalih gradova u blizini Zagreba kakvo se auti voze!
    (realan, 16. januar 2021 20:15)

    # Link komentara

  65. Pre 7 8 godina sam vozio auto na plin koji je ispunjavao euro 9 normu ali ne lezi vraže morao sam da atestiram uradjaj kome nije istekao atest.I naravno moralo je da se prepravlja i da se menjaju delovi koji su atestirani i da se ceka red po zimi da dosdjem na red.Tad sam izgradio plin ali sam opet platio atest za izgradnju da je sa auta bezbedno skinut uredjaj.E od tad vozim dizela izvorno euro 3 koji ispunjava euro 0 realnu izduvnu normu.Tehnicki kaze da sam na pola vrednosti zagadjenja a mogao bih za 3 dana da odimim fino but od 12 kila.Prosto sam bio primoran olaksicama na plinski uredjaj da predjem na dizel koji izbacuje sam ozon iz auspuha.
    (Žužni, 16. januar 2021 20:13)

    # Link komentara

  66. U problemu sam bio još prošle godine, kad sam prodao stojadina. Nije bilo šanse da ga registrujem, ma koliko da je bio dobar. Prodao sam ga i poželeo sreću novom vlasniku, koji kaže da će probati nešto da uradi preko veze. Neka mu je Bog u pomoći. Još uvek ništa nisam kupio, iznajmim kod unirenta kad mi baš treba auto a inače se vozim autobusom ili taksijem, ali kako je krenulo, ko zna kad ću. Ovi sve više i više pooštravaju, možda na kraju pređem na bicikl. Ko će njih ispratiti, nemam ja te pare.
    (Ostoja, 16. januar 2021 19:47)

    # Link komentara

  67. Pa oni su u problemu samim tim sto voze takva kola...
    (Nata, 16. januar 2021 19:15)

    # Link komentara

  68. Nisu problem samo katalizatori i dpf kod naših tinejdžera. Tu su i dizne i usisna grana. Prva stavka košta oko 500 eura (reparacija), a druga oko 100 (čišćenje).
    Zamena samo katalizatora kid euro 3 nije garancija prolaska tp.
    (maxy, 16. januar 2021 19:02)

    # Link komentara

  69. Znate li da ima ljudi u Srbiji koji septičku jamu "kopaju" tako sto bace kilogram žive u zemlju jer živa napravi duboku rupu, a što više žive šira rupa, a ta živa završi u podzemnim vodama. . Svi golfovi dvojke ove zemlje za 1000 godina neprekidnog rada ne mogu da zagade kao jedno kopanje jame.
    (ja, 16. januar 2021 13:10)

    Ja mislim da je ovo komentar decenije. Polomio sam se od smeha. Samo vrhunski majstor može da strpa toliko gluposti i neznanja na tako malom prostoru. Moj duboki naklon. Bravo! Bravissimo!
    (Lala iz Banata, 16. januar 2021 17:01)

    Na žalost, Lalo iz Banata, čovek je u pravu. Tako se u Srbiji na ekstreman način (živom) rešava problem odnošenja sadržaja iz septičkih jama.
    (Over And Out, 16. januar 2021 18:53)

    # Link komentara

  70. Samo nastavite, okrivljujte se međusobno ko više od koga truje jer nemate para za nešto normalno nego neki grob sa evropskog groblja. A da malo razmislite i vidite izvor problema? Recimo da dajete 20% manje na akcizi možda bi i vozili nešto euro 6, ili hibrid, ili elektro. Zavadi pa vladaj.
    (@, 16. januar 2021 18:31)

    # Link komentara

  71. al zato tamići i autobusi iz 74e - vozi miško!
    (sta god, 16. januar 2021 18:23)

    # Link komentara

  72. Ne preostaje mi nista drugo, nego da kupim tristaca, da vozim ki covek.
    (Milorad, 16. januar 2021 18:18)

    # Link komentara

  73. (Junior, 16. januar 2021 16:50)
    Dodjite u Valjevo da vidite kako se situacija popravlja, ako uopste mozete da vidite prst pred okom.
    Situacija se ne moze popraviti sama od sebe, jer vecina domacinstava nema vise opcija. Sto se gasifikacije tice, sem Vojvodine smesno je i pominjati istu. Struja je skupa za grejanje u Srbiji, a opet proizvodi se mahom na ugalj.
    Sto se tice termoelektrana van grada, ne ode taj vazduh na mesec, niti ce stetne cestice nestati. Sta cemo sa selima i domacinstvima blizu termoelektrana? Neka seljacima padaju kisele kise, sve dok je nama u gradu lepo?
    Drugo, toplane koje rade na mazut jesu u gradovima, sta cemo sa tim?
    Daleko da sam protiv novih automobila, elektrifikacije, ali normalne drzave su krenule od drugih stvari (uklanjanje termoelektrana, teska industrija i slicno), ne polazi se od starih automobila.
    (Vlad, 16. januar 2021 18:17)

    # Link komentara

  74. Golf 2 dizel zagađuje 10x više od bilo kog vozila bez katalizatora i dpfa.
    (Stefan, 16. januar 2021 11:48) netačno. Daleko vise zagadjuje auto kome je skinut katalizator i DPF filter jer taj motor uopste nije projektovan da radi bez filtera i katalizatora. Samim ti ima potpuno drugacije sagorevanje. Ako ne verujes stani iz Golfa II dizel i iza Golfa V TDI kome je odstranjen izduv pa javi gde mozes vise da izdrzis dok se ne onesvestis.
    (Coyote, 16. januar 2021 18:08)

    # Link komentara

  75. Prosle godine sam kupio Hondu Civic 2003 dizel, euro 3, fabricki nema dpf. Auto je uvezen 2018. Odmah da kazem, meni licno bolja kola ne trebaju. Ova imaju minimalno elektronike, senzora i drugih gluposti, akam ih po pesku blatu, idem na voznje po 2000km, bitno mi je da ide. Auto sam svojevremeno platio 1700e, nisam bio u situaciji za dam vise, a na to sam istrosio za godinu dana jos 1000e goriva, 150e na male servise, 250e na veliki servis, 250e registracije, 150e diskove i kocnice, 300e kvacilo + sitnice brisaci, sijalice itd i sve to preventivno, a ne crkne pa menjam. Kad imam para odradim ponesto zbog sebe jer mi trebaju iapravna kola, a ne zbog drzave. Da sam za 3000e uzeo drugog polovnjaka opet bih sve to isto morao radim, ali skuplje bi sve bilo. Ja vam garantujem da moj auto ide bolje i manje zagadjuje od 70% novijih polovonjaka i da je bolje odrzavan, a sutra ce neki cata da mi kaze da neki sporet registrovan 2004 manje zagadjuje od mog. Ako ovo prodje za retroaktivnost zakona ima ispred skupstine da im turiram i cadim dok ne crknu oni ili ja ili motor. Da prostite, pun mi je vise...
    (Djoni, 16. januar 2021 18:07)

    # Link komentara

  76. Naravno da može da se desi. Bitno je da auto ispunjava ekološke standarde koji su važili kada je proizveden. Barem je u Federaciji BiH tako. Moj auto ima naljepnicu EURO 4 i bitno je da ispuni taj uslov. Neki sa EURO 6 će pasti zbog lošeg sagorijevanja izazvanog lošim diznama ili slično. Dakle, i taj Jugo 45, ako ima ispravne karike, dobro podešen karburator i ispravne svjećice i razvodnu kapu, nema razloga da ne prođe tehnički pregled.
    (mostarac, 16. januar 2021 13:35)

    Zašto si uzeo BiH za primer? Pa Srbija je Lider u regionu... nadasve po ovim komentarima ovde. Ljudi! Gotovo! Imali ste 2,5 godine fore. Ako ste skinuli dpf i katalizatore, treba lepo da vratite. Nije mi jasno, zašto ima toliko filozofiranja.
    (Mesar, 16. januar 2021 17:59)

    # Link komentara

  77. @zzzbokizzz
    Plata se zarađuje, ne dobija se!
    (hm, 16. januar 2021 17:59)

    # Link komentara

  78. U Srbiji vlada pravilo: ono sto ne razumem to cu da mrzim, a kad nesto mrzim, opravdacu svoju mrznju tako sto cu to nazvati fasizmom. To je ta spirala samozaglupljivanja.
    (Svi zivimo u ekosistemu, 16. januar 2021 14:57)

    Pravilo je zapravo drugačije. Ko ne razume, naziva to autošovinizmom ili samozaglupjivanjem ili sličnim fensi rečima koje ga čine pametnim.

    Ili ipak ne čine?
    (Mr Majestyk, 16. januar 2021 17:55)

    # Link komentara

  79. Za domaćinstva koja loze čvrsta goriva se slažem da zagađuju, ali se tu situacija u gradovima popravlja iz godine u godinu.

    Pozdrav,
    Marko.
    (Junior, 16. januar 2021 16:50)

    Koliko se popravlja, vidimo na air visual. Još bolje smo mogli da vidimo u martu, u vreme policijskog časa, kada saobraćaja nije ni bilo.
    (Mr Majestyk, 16. januar 2021 17:51)

    # Link komentara

  80. @Matematičar, 16. januar 2021 16:46 - ti ljudi ce krenuti da koriste javni prevoz ili car:go/taxi tako da ce sve to doci u balans, samo sa za nijansu manje zagadjenja
    (Centurion, 16. januar 2021 17:46)

    # Link komentara

  81. Cisti to smece sa ulica vise...
    (BokeeLee, 16. januar 2021 17:11)

    # Link komentara

  82. Na drugoj temi, vezana za Fiat 500L, 90% komentara negativnih o tom autu, spor, trom, ruzan, trafika na tockovima, nekvalitetan i sta sve jos nisam procitao, ali, vlasnik jedne takve trafike ce otici na tehnicki bez ikakvog straha od sonde za merenje gasova, a vi sa premijum dizelasima? Polovan 500L, benzinac, moze da se kupi za 4-6 hiljada sa malom kilometrazom, ali ljudi pre daju taj novac za Golf dizel, koji je zgazio preko 300 hiljada, i sad je problem tehnicki?!? Pa nije, problem je ego!
    (gagi4, 16. januar 2021 17:10)

    # Link komentara

  83. priču guraju uvoznici novih automobila, šta nije jasno
    (koke, 16. januar 2021 17:09)

    # Link komentara

  84. ma jok,to su izrazito ekološka vozila
    (gen 69, 16. januar 2021 17:06)

    # Link komentara

  85. A zašto je onda država dozvoljavala uvoz polovnih vozila bez katalizatora. Jada je trebalo platiti državi dadžbine, onds nije postavljano ovo pitanje. Osim toga, Beograd je bio njzagađeniji grad i u vreme vanrednog stanja, kada je na ulicama voženo 10% automobila.
    (Jova, 16. januar 2021 13:17) 
    Nije država Jovo dozvolila uvoz bez katalizatora,nego si ga ti Jovo skinuo čim si registrovao auto.
    (Dexter, 16. januar 2021 17:04)

    # Link komentara

  86. Ovo je suludo.Mogu da se registruju automobili stari 30 i kusur godina,a ne mogu euro3.Ovde se sve obrće naglavačke.Tačno je da možete u naprednim EU zemljama da vozite i golfa2 ako ga dovedete na standard euro5 i nikako drugačije.Normalno da to skoro nikom ne pada na pamet ,pa su valjda zbog toga tamo odavno izbačeni iz upotrebe.Znači i dalje će tehnički prolaziti automobili izlepljeni lepljivom trakom.Zbogom pameti.Nikada ova država neće biti normalna.
    (Nm, 16. januar 2021 17:04)

    # Link komentara

  87. Znate li da ima ljudi u Srbiji koji septičku jamu "kopaju" tako sto bace kilogram žive u zemlju jer živa napravi duboku rupu, a što više žive šira rupa, a ta živa završi u podzemnim vodama. . Svi golfovi dvojke ove zemlje za 1000 godina neprekidnog rada ne mogu da zagade kao jedno kopanje jame.
    (ja, 16. januar 2021 13:10)

    Ja mislim da je ovo komentar decenije. Polomio sam se od smeha. Samo vrhunski majstor može da strpa toliko gluposti i neznanja na tako malom prostoru. Moj duboki naklon. Bravo! Bravissimo!
    (Lala iz Banata, 16. januar 2021 17:01)

    # Link komentara

  88. Vidim da ljudi pričaju o industriji, termoelektranama, kućnim domacinstvima.

    Industrija i termoelektrane nisu u samom srcu gradova. Tako da oni zagađuju na daljinu, što slažem se treba rešavati.

    Medjutim, problem zagađenja automobilima je u tome što se to odvija u samim gradskim sredinama.

    Za domaćinstva koja loze čvrsta goriva se slažem da zagađuju, ali se tu situacija u gradovima popravlja iz godine u godinu.

    Pozdrav,
    Marko.
    (Junior, 16. januar 2021 16:50)

    # Link komentara

  89. Najčešći uzroci smrti u Srbiji:
    1. srčani problemi 51%
    2. kancer 21%

    Eto koliko su krivi automobili. Čak i što se kancera tiče stvari su jasne. Najčešći je kancer pluća ali u 90% slučajeva izročnik su cigarete.
    (postoji li DPF i katalizator za cigarete?, 16. januar 2021 16:48)

    # Link komentara

  90. Evo malo matematike: ako se 100 000 vozila izbaci iz saobraćaja, tj 100 000 vozača koji mesečno sipaju goriva bar za 50 eur to je 5 miliona mesečno odnosno 60 miliona eur godišnje. Akciza na gorivo je oko 40% odnosno oko 24 miliona evra godišnje. Ovaj manjak novaca u budžetu reflektovaće se na sve javne finansije.

    Mnogo bolje bi bilo da država subvencionira nabavke katalizatora, DPF filtara da vozači po pristupačnoj ceni mogu da ugrade u svoj automobil. Niko se neće buniti ako taj zahvat bude u cenovnom rangu 100eur a imaćemo zdraviju životnu sredinu za tih 6%.
    (Matematičar, 16. januar 2021 16:46)

    # Link komentara

  91. Moj auto je kupljen sa katalizatorom. jedne noći na parkingu, u gusto naseljenom delu Novog Beograda katalizator je odsečen. To je urađeno stručno, organizovano i ciljano, a na žalost nisam jedini ovako oštećen. Sad ćemo svi biti kažnjeni jer je država dozvolila lopovima preprodaju.
    (pokraden, 16. januar 2021 12:31)

    Strpi se malo. Država je najavila obračun s kriminalom. Prvo krupne ribe, a ovi što mažnjavaju katalizatore na red će doći 2158 godine.
    (Vot iss yo nem, 16. januar 2021 16:31)

    # Link komentara

  92. nema od tog nista,morace smisliti drugi nacin da se uzmu pare
    (Jagodic.Kistanje., 16. januar 2021 16:19)

    # Link komentara

  93. Koji smo mi curkus od države i to ne bilo kakav nego cirkus Medrano.
    (eda, 16. januar 2021 16:17)

    # Link komentara

  94. Najjaci su mi ljudi koji su u fazonu "Vozim nov auto, benzinac, ne zagadjuje, treba zabraniti matore krseve itd." a u momentu pisanja komentara sedi u kuci i lozi ugalj ili drva. :/
    Al' dobro, valjda misli da je dobro sve dokle mu je odzak uperen u nebo, a ne u neki automobil iza.
    (Vlad, 16. januar 2021 16:14)

    # Link komentara

  95. @saskica ne znam gde je to dokazano, guglam procenat ucesca kola u zagadjenosti vazduha i prvi clanak pise da kola u urbanim sredinama ucestvuju izmedju 50 i 90 posto (75 npr. u celoj americi). A ti kazes 6. Ne kazem da izmisljas radi ostvarivanja poente, mozda je u Srbiji takvo stanje (sto sumnjam) ali hajmo malo opreznije u javnosti sa takvim zakljuccima. Svakako stoji da treba da se srede i sve te ostale stvari koje si spomenula.
    (Jean, 16. januar 2021 16:00)

    # Link komentara

  96. Aj u pivo da ce za vozila koja ne prodju biti uvedena ekoloska taksa i da ce opet biti registrovana. Jos jedan planski smisljen namet da se slije novac u budzet. Vec zastrasuju,posle toga ide podzakonski akt i svi srecni. Vozaci koji su uspeli da registruju svoje automobile,drzava koja je "ubrala" dodatne prihode. Zivi bili pa videli.
    (Vin Dizel, 16. januar 2021 15:53)

    # Link komentara

  97. Hajde da zasadimo šume, one će apsorbovati sav taj CO2.
    (Ideja, 16. januar 2021 15:51)

    # Link komentara

  98. daj mi platu 1500e pa cu da vozim benzinca euro 5
    (zzzbokizzz, 16. januar 2021 15:51)

    # Link komentara

  99. Meni samo nije jasno zašto ljudi koji prelaze godišnje 10 hiljada km kupuju polovne dizelaše. Voleo bih da mi neko to objasni, koji je smisao takve kupovine. Taj polovni dizelaš je prešao najmanje 800 hiljada km,(na satu piše 200), možda je tamo u nekoj zapadnoj zemlji korišćen kao taksi, taj auto je na izdisaju.Zar nije bolje kupiti polovnog benzinca? Ako neko prelazi veće kilometraže, ugradi plin i vozi se do mile volje, a i znatno manje zagađuje životnu sredinu.
    (Polovni dizelaši-uništitelji zdravlja i novčanika., 16. januar 2021 15:49)

    # Link komentara

  100. Pa kupi golf 2 dizel onda i nemas problem.
    A da...al onda nisi baja ispred kladionice kao sa bmw 320d iz 2003.
    Pa nista onda...spremi se da kukas i molis na tehničkom..
    (Radijator, 16. januar 2021 13:44)
    ne razumem sta je problem ako neko vozi 320 iz 2003 !? jel tebe to nesto pogadja , jel ti covek nesto trazi , da li ti je duzan ? i sta tebe briga da li ce neko drugi da kuka ili ne kuka , prodje ili ne prodje tehnicki ? da li to tebe nesto pogadja ? da li ce tebi biti bolje ako nekom bude gore ? i sta tebe briga da li neko drugi je ispred kladionice ili nije ?
    nego si pravi srbin .....da crne krava komsijska to ti je najveca satisfakcija u zivotu ! zbog takvih smo i tu gde jesmo !
    (tomy čubura, 16. januar 2021 15:43)

    # Link komentara

  101. A sad adio !!!
    (BG, 16. januar 2021 15:38)

    # Link komentara

  102. Zvanicni podaci za Srbiju kazu da sva motorna vozima u zemlji, imaju uticaj od 5-7% ukupne zagadjenosti u nasoj zemlji. Pametnom dosta!
    (Brada, 16. januar 2021 15:34)

    # Link komentara

  103. Bitno da golf 4 u izvanrednom stanju uvezen, nmž da se carini jer mu broj motora nije očitljiv a svaki jugo i 101 prođe na tehničkom. O izduvni glasovima istih ne bih ni pričao...
    (Mr. White, 16. januar 2021 15:33)

    # Link komentara

  104. bas me briga za katalizatore vec da se krsine iz naslova sklone s ulica
    (pera, 16. januar 2021 15:32)

    # Link komentara

  105. A traktor?
    (R, 16. januar 2021 15:24)

    # Link komentara

  106. Ovo je sve zbog zastite okoline.
    Stvarno bi trebalo da se resi,ali mi nismo nigde po tom pitanju.
    Gde se ispusta otpadna voda,da kazem kanalizacija,Beograd,Novi Sad i ostali Gradovi?Pa direktno u reke.
    Dok je bio policijski cas,nismo nigde izlazili,jako retko ko je vozio auto,a bili smo broj 1 u Svetu,ne u Evropi,vec u svetu po zagadjenosti vazduha.
    Meni je auto ispravan,benzin,motor 1.2 16v,ima katalizator,na proslom tehnickom merili sve je kako treba.Ali ako zaista zelim da zastitimo nasu okolini,ajmo prvo od kanalizacije i vazduha,termoelektrana,zelezare i svega ostalog...Placamo svi eko taksu,pogledajte komunalne racune i nista....
    (vozač, 16. januar 2021 15:20)

    # Link komentara

  107. Haha, pa oni su oduvijek u problemu!! Srećom, u Hrvatskoj više tih krametina nema na cesti, voze se normalni auti!
    (Bijeloplavi, 16. januar 2021 15:18)

    # Link komentara

  108. Ovde vecina komentatora ocigledno kao ni vlast ne shvata u cemu je apsurd ovog pravila.Recimo da sam ja uvezao auto 28.02.2014 normalno uz dozvolu drzave ,agencije i amss i sutradan 01.03.2014 uvezao identican takav koji takodje ispunjava iste uslove i regularno uvezen. Oba vozila potpuno ispravna,sa svim filterima sve regularno,prvo vozilo ce proci tehnicki a drugo mozda(verovatno)nece posto za njega vaze 10x stroziji zahtevi po pitanju emisija izduvnih gasova samo zato sto je uvezen dan kasnije. Pitanje za drzavu,kako je moguce da su oba vozila dobila dozvolu za uvoz po istim uslovima ko je obavestio vlasnike da su u problemu te 2014 i kako je moguce retroaktivno primenjivati ovakvu budalastinu.Ocigledno je da ovakvu glupost moze da predlozi samo neko ko je iz svog sela izasao samo do dvorista nekog od privatnih fakulteta i onda nasao za shodno da cudnim putevima dodje na polozaj da moze da unazadi vlasnika vozila koji je sve uradio i posteno platio po zakonima ove drzave. Takodje me interesuje i gde su da se jave vlasnici tehnickih pregleda koji ce da zatvore radnju zbog ovoga a boga mi ima ih dosta posto ne mogu da izguraju uslove? Banana drzava i retroaktivno diskriminisanje vlasnika vozila sa datumom uvoza pre i posle 01.03.2014.Nemam nista protiv kontrole izduvnih gasova,vozim auto novije generacije i nesto me ovo mnogo i ne dotice ali citam i neverujem kako provlace nesto sto samo po sebi apsolutno nije i ne moze biti po zakonu.
    (Neverovatno..., 16. januar 2021 15:17)

    # Link komentara

  109. Priče o zagađenju zbog automobila je promašena tema. Kada je uveden policijski čas u Beogradu zbog korone i saobraćaja gotovo nije ni bilo , Beograd je bio među najzagadenijim gradovima u svetu.
    (satelit, 16. januar 2021 15:16)

    # Link komentara

  110. Ništa, prelazim na golf 2!
    (alexnino, 16. januar 2021 15:06)

    # Link komentara

  111. Nek nam vicic obezbedi bolje plate pa ću i ja voziti bolji auto...ja za bolje od ovoga nisam u mogucnosti...mi kao ekonomski tigar u regionu vazimo samo na recima a ne i na delu sto se vidi...
    (bosko, 16. januar 2021 15:06)

    # Link komentara

  112. Ali još ima tih auta po Srbiji, a da nisu npr. Oldtimeri???!
    (nerok, 16. januar 2021 14:59)

    # Link komentara

  113. Nije dzabe kec najbolji auto na svetu🙂
    (Uroš, 16. januar 2021 14:58)

    # Link komentara

  114. Ipak, mrzim ovaj eko-fašizam i licemerje.
    (Mr Majestyk, 16. januar 2021 14:01)

    U Srbiji vlada pravilo: ono sto ne razumem to cu da mrzim, a kad nesto mrzim, opravdacu svoju mrznju tako sto cu to nazvati fasizmom. To je ta spirala samozaglupljivanja.
    (Svi zivimo u ekosistemu, 16. januar 2021 14:57)

    # Link komentara

  115. Realno ko ima Yuga ili Golfa II taj i ne vozi puno, par hiljada godišnje i ne treba ih dirati a veći su problem noviji dizelaši koji naprave 50.000 godišnje, autobusi, kamioni, dizel lokomotive...
    (Gagi, 16. januar 2021 14:50)

    # Link komentara

  116. tamići, z101, golf 2 i slične bi samo trebalo naterati da poprave ta vozila. ok je što nemaju katalizatore, ali kad voziš iza njih umireš jer sagorevaju ulje jer su motori u raspadu... neka ih srede ili neka ih bace, dosta je.
    (zmijan, 16. januar 2021 14:48)

    # Link komentara

  117. Nema od ove priče ništa, bar ne u 2021. godini. Izbori su 2022. godine!
    (Over And Out, 16. januar 2021 14:40)

    # Link komentara

  118. E do jaja vam je tekst! Znači imaće problema svi ostali!!?
    (Dejan, 16. januar 2021 14:33)

    # Link komentara

  119. Znaci ovako! Moze da se desi veoma lako da auto star 10-ak god ne moze da se registruje zbog gasova. A auto star 30 i 40 godina, koji ispusta 20 puta vise stetnih gasova, moci ce bez problema. Ja stvarno vise ne shvatam logiku u bilo cemu ovde.
    (Danny, 16. januar 2021 11:47)
    Zakoni ne mogu da se donose retroaktivno. To znači da jedna Zastava 101 mora ispuniti uslove koji su važili daleke 1975. Ako bi neka vlast zakonima pokušavala da traži ispunjenje EU 6 norme za keca iz '75, onda bi svaki pravnik mogao oboriti taj zakon u ustavnom sudu, ili u Briselu.
    Da objasnim drugačije:
    Ti si u decembru vozio brzinom od 80 km/č na putu gdje ograničenje je bilo 80 km/č, i to je policija snimila. U januaru na tom istom putu ograničenje se spušta na 70 km/č. Policija ne može sa tražiti snimke iz decembra i kazniti sve koji su vozili više od 70 km/č.
    Čak ja mislim je sporno da auta iz uvoza moraju ispuniti normu koja je važila na dan uvoza, a ne na dan proizvodnje.
    (Shkot, 16. januar 2021 14:33)

    # Link komentara

  120. A autobusi lastini, jugoprevoza, nis ekspresa i ostali koji su neki stari i preko 30 godina mogu da prodju, jel? Ccc...
    (Predrag, 16. januar 2021 14:29)

    # Link komentara

  121. Ne, vozaci Golf-a dvice sigurno nisu u problemu, pod uslovom da je dizlo. Auto je neunistiv i trebalo bi ga osloboditi redovnih tehnickih pregleda, jer je to cisto gubljenje vremena i bacanje para.
    (Mazda 6 dizlo, 16. januar 2021 14:28)

    # Link komentara

  122. Uzmimo nasumično jedan motor. Npr 1.6 hdi 90 HP. Fabrički nema DPF. Ima katalizator.
    On je u svojoj Euro normi. Takav je prošao kontrole pri uvozu.
    Realno je očekivati da zbog kilometraže i starosti te umanjene efikasnosti katalizatora malo preći granicu svoje norme. Pogotovo ako ga na tehničkom turira "do daske" i meri.

    Po ovom genijalnomm pravilu:
    1. Takav će proći tehnički ako je uvezen 2013. ali neće ako je uvezen 2014.
    2. Olupina kao što je golf 2 dizel koja izbacuje mrki ugalj na auspuh će proći tehnički, a prethodno opisani hdi neće.

    Koje reči izabrati da budu kulturne a da se opiše ova neverovatna situacija?

    Jedino što mi pada na pamet je scenario:
    Sirotinju tipa sirće koja vozi zastave, muzejske vw, opele i sl nećemo dirati. To je velika glasačka baza vlasti.
    Ove koji su trunku finansijski jači, e njih ćemo prisiliti da kupuju auta od naših pajtosa (ugradnja se podrazumeva) koji su navukli euro 5/6 na placeve.

    Ali Baba i njegovih 40 savetnika su pioniri za srbistanske prilike.
    (NadRealno, 16. januar 2021 14:28)

    # Link komentara

  123. "da li su vozači Juga, Zastave 101, Golfa 2 u problemu? "
    - Voleo bih da ubudu u problemu i to trajnom - da se već jednom zabrani korišćenje ovih autmobila. I jos nešto, zaboravili ste Floridu - malo ih je proizvedeno ali se jos voze.
    (radosav, 16. januar 2021 14:16)

    # Link komentara

  124. sve to sto auta zagade nike ni 5 posto koliko zagadi kolubara sama. gledaj te malo istraživanja pre nego sto postavite komentar. ovo je sam jos jedna evropska uidurma
    (saskica, 16. januar 2021 14:12)

    # Link komentara

  125. Golf 2 dizel zagađuje 10x više od bilo kog vozila bez katalizatora i dpfa.
    (Stefan, 16. januar 2021 11:48)

    I 1000x manje nego jedna furuna naložena ugljem ili starim železničkim pragovima..

    Da se razumemo, vozim modernog benzinca, dizeli me ne zanimaju. Ipak, mrzim ovaj eko-fašizam i licemerje.
    (Mr Majestyk, 16. januar 2021 14:01)

    # Link komentara

  126. Vlasnici automobila su u ovoj zemlji ciljna grupa kada treba da se govori o zagadjenju i kada treba da se uteraju pare u državni budžet. Hajdemo da analiziramo zagadjenje vazduha. Dokazano je da sve što se kreće u ovoj na dva, četiri točka ili više točkova i što troši naftu ili benzin kao pogonsko gorivo, ukupno učestvuje sa 6% zagadjenja vazduha. Ostatak od 94% otpada na domaćinstva koja lože čvrsta goriva, termoelektrane i industriju. E, sada, pošto su vozači puno vidljiviji svakodnevno od, recimo, jedne termoelektrane, nekome je lepo palo na pamet da za svo zagadjenje okrivi vlasnike vozila, pritom da okrene javnost protiv njih da bi im kroz krajnje ludačke i neprimerene zakone uzimao pare kako bi se punio budžet. Gospodo ovih 100.000 automobila da sklonite sa ulica i drumova Srbije + da ostatak automobila bude 100% ispravan na tehničkom pregledu, zagadjenje vazduha sa 6% skinućete na 4%, I to sam mnogo rekao, ali 'ajde....Dakle rešavate problem od kraja, od nebitnih delova slagalice, kao kada bi čoveku obolelom od kancera prvo operisali karijes na zubu. Problem neispravnih kola mora da se reši - to stoji, medjutim besplatnim davanjem priključka na gas svakom domaćinstvu ili industrijskom pogonu u Srbiji koje ima uslova da se priljuči na gasnu mrežu, ili subvencijama da se što više kola vozi na TNG, ili da samo JEDNU termoelektranu godišnje u Srbiji dovedete u red što se tiče emisije štetnih gasova, rečili bi mnogo veći eo problema.
    (Stingray, 16. januar 2021 14:00)

    # Link komentara

  127. Važno je da će kršine od autobusa proći tehnički.
    (Jeremija, 16. januar 2021 14:00)

    # Link komentara

  128. Šta se iščudjavate sad, kad su bile pre povike kako se u Nemačkoj bez problema voze, i ima ih dosta, održavani stari automobili koji prodju tehnički, a ovi naši kao ne daju

    Takoje Golf 2 spada i po našem zakondavstvu i u old tajmere ( još malo pa 30 godina od poslednje godine proizvodnje). Takvih automobila ja nešto slabo vidjamo po BG ulicama, a ako neki prodju tehnički ( znači, u tim godinama neko mora da uloži u njega i to prevashodno u ono najskuplje - limariju, jer 30+ godina stari auti su truli i to neće bez ulaganja proći tehnički - nix problem, lepo sredjen i održavan, ionako ih nema mnogo. Pa da vam bude "kao u Njemačku"
    (total, 16. januar 2021 13:57)

    # Link komentara

  129. @mieux

    Tako je..sad ce da kukaju kako nemaju para, a za svaki taj raspali dizel su mogli da kupe malolitraznog benzinca I da ga odrzavaju u ispravnom stanju.
    Ne treba dozvoliti da lečenje kompleksa placaju ljudi zdravljem.
    Nemas za Bmw, Audi, Golf... vozi ono za sta imas...al ispravno mora da bude. Cao zdravo. Nema popustanja.
    (Radijator, 16. januar 2021 13:48)

    # Link komentara

  130. Čim voze yuga, golf 2, zastavu 101 u ozbiljnom su problemu, kao i većina građana Srbije. Siromaštvo je naš problem, ne propisi.
    (Cile Mile, 16. januar 2021 13:45)

    # Link komentara

  131. Golf 2 dizel zagađuje 10x više od bilo kog vozila bez katalizatora i dpfa.
    (Stefan, 16. januar 2021 11:48)

    Pa kupi golf 2 dizel onda i nemas problem.
    A da...al onda nisi baja ispred kladionice kao sa bmw 320d iz 2003.
    Pa nista onda...spremi se da kukas i molis na tehničkom..
    (Radijator, 16. januar 2021 13:44)

    # Link komentara

  132. O tim strožim uslovima na tehničkom pregledu se priča već godinama a putevi su i dalje puni krševa od automobila, kamiona i autobusa koji zagađuju za sve pare...
    (Braca, 16. januar 2021 13:38)

    # Link komentara

  133. Yugo, Stojadin, Golf 2 ponovo su u modi.
    (Kobaja Grande, 16. januar 2021 13:36)

    # Link komentara

  134. Znaci ovako! Moze da se desi veoma lako da auto star 10-ak god ne moze da se registruje zbog gasova. A auto star 30 i 40 godina, koji ispusta 20 puta vise stetnih gasova, moci ce bez problema. Ja stvarno vise ne shvatam logiku u bilo cemu ovde.
    (Danny, 16. januar 2021 11:47)

    Naravno da može da se desi. Bitno je da auto ispunjava ekološke standarde koji su važili kada je proizveden. Barem je u Federaciji BiH tako. Moj auto ima naljepnicu EURO 4 i bitno je da ispuni taj uslov. Neki sa EURO 6 će pasti zbog lošeg sagorijevanja izazvanog lošim diznama ili slično. Dakle, i taj Jugo 45, ako ima ispravne karike, dobro podešen karburator i ispravne svjećice i razvodnu kapu, nema razloga da ne prođe tehnički pregled.
    (mostarac, 16. januar 2021 13:35)

    # Link komentara

  135. Ne nisu u problemu ni naj manje !!!

    ali ...

    U problemu su svi oni čiji je auto uvežen u Srbiju od 2014 godine do danas.

    Jer u ovoj nakaradnoj državi izgleda da datum uvoza presudno utiče na tehničke karakteristike vozila.

    E vala ko nas je kleo nije dangubio...
    (Gojko 12, 16. januar 2021 13:33)

    # Link komentara

  136. Yugo i Zastava 101 ne postoji u dizel varijanti tako da i ne emituju NOx i čađavi dim. A i nema ih nešto po ulicama.
    (Boki, 16. januar 2021 13:32)

    # Link komentara

  137. Moze da se desi veoma lako da auto star 10-ak god ne moze da se registruje zbog gasova. A auto star 30 i 40 godina, koji ispusta 20 puta vise stetnih gasova, moci ce bez problema.
    (Danny, 16. januar 2021 11:47)

    ne lupaj, auto star 30 godina je benzinac sigurno, a ti krševi stari 10 god iz uvoza - dizlo. vaše dizlo je problem, ne benzinac.

    to smeće, dizlo staro 10 godina bez dpf treba poslati pod presu, iz bube mi nikad nije smrdelo.
    (jaretina, doneti zakon: vozač sa skinutim DPF = ubistvo sa predumišljajem; skidač DPF = saučesnik u ubistvu, 16. januar 2021 13:31)

    # Link komentara

  138. Nedao ti bog da se nadjes u koloni iza "Tamica" ceo dan nemozes da ocistis taj smrad iz pluca.
    (Sreten, 16. januar 2021 13:29)

    # Link komentara

  139. Znaci ovako! Moze da se desi veoma lako da auto star 10-ak god ne moze da se registruje zbog gasova. A auto star 30 i 40 godina, koji ispusta 20 puta vise stetnih gasova, moci ce bez problema. Ja stvarno vise ne shvatam logiku u bilo cemu ovde.
    (Danny, 16. januar 2021 11:47)

    To je zbog naslednog prava. Takodje na jedan auto od 30-40 godina starosti na ulici imas hiljadu automobila od 10 godina starosti koji apsolutno vise zagadjuju. Auta od 40 godina su retki i vec su tzv “old tajmeri”, vrlo malo se voze i malo zagadjuju okolinu.
    (zoran, 16. januar 2021 13:22)

    # Link komentara

  140. Тако је и у Њемачкој. Нико не може тражити да возило посједује нешто што у тренутку производње није имало. Било вам право, било вам криво.
    (35, 16. januar 2021 13:21)

    # Link komentara

  141. Не разумем зашто се већ две године колико је усвојен овај правилник, а најмање годину дана сви стручњаци указују на нелогичности, недоследности и дискриминацију власника возила, чак истог годишта а разликују се само по томе кад је које возило увезено у Србију, неће имати исти третман. Зашто неко није покренуо до сада оцену законитости или уставности до сада? Шта се чека, да се почне са применом па да се онда сакупе возачи који нису прошли технички дођу испред Скупштине да протестују, да би онда посланици ставили прст на чело и запитали се за шта су то гласали?! Шта ради Саобраћајни факултет, разне агенције за безбедност саобраћаја, удружења и стручњаци које стално виђамо на телевизијама? Нико овде није против тога да се уклоне они који загађују ваздух са улица, али сви морају бити равноправни пред законом.
    (Огњен, 16. januar 2021 13:19)

    # Link komentara

  142. A zašto je onda država dozvoljavala uvoz polovnih vozila bez katalizatora. Jada je trebalo platiti državi dadžbine, onds nije postavljano ovo pitanje. Osim toga, Beograd je bio njzagađeniji grad i u vreme vanrednog stanja, kada je na ulicama voženo 10% automobila.
    (Jova, 16. januar 2021 13:17)

    # Link komentara

  143. Svi "građani",

    koji imaju vozila, MORAJU da ih dovedu u red, bez pardona, zakon je zakon...

    ...a oni budženi moto-kultivatori, sa "uradi sam" prikolicama, a "putnici nakačeni" na iste, bez signalizacije, pojasa, ma bez AUSPUHA ,(o urednoj dokumentaciji i tehničkom, da ne pričam!), e da, ta potpuno DIVLJA pojava, koju VLAST (ne samo ova!), već godinama, dopušta Romima, to je u redu, i dalje!?!

    NEMAM NIŠTA protiv Roma, ali imam protiv TIH I TAKVIH VOZILA!
    (Pop, 16. januar 2021 13:13)

    # Link komentara

  144. Misli se na automobile, pomenuti odavno ne spadaju u tu grupu.
    (Vozim juga, al opravljam zube, 16. januar 2021 13:12)

    # Link komentara

  145. Znaci ovako! Moze da se desi veoma lako da auto star 10-ak god ne moze da se registruje zbog gasova. A auto star 30 i 40 godina, koji ispusta 20 puta vise stetnih gasova, moci ce bez problema.

    Tacno tako! I bas tako je i u Nemackoj, Francuskoj, Belgiji, svuda u Evropi! Niko ne moze da ti zabrani da vozis Renault 4 ili Audi 80, ako je ispravan i ispunjava norme iz doba kada je proizveden!
    (gagi4, 16. januar 2021 13:12)

    # Link komentara

  146. Jesam za pooštravanje standarda, ali kad bi svi automobili stali zagađenje bi bilo za 7% - 15% zavisno od zemlje (u eu i USA 7 - naravno indija itd 15%) zagađenje koje nas stvarno truje je i nama kao, ljudima, zagađenjem zemljišta i reka. Znate li da ima ljudi u Srbiji koji septičku jamu "kopaju" tako sto bace kilogram žive u zemlju jer živa napravi duboku rupu, a što više žive šira rupa, a ta živa završi u podzemnim vodama. . Svi golfovi dvojke ove zemlje za 1000 godina neprekidnog rada ne mogu da zagade kao jedno kopanje jame.
    (ja, 16. januar 2021 13:10)

    # Link komentara

  147. Plasim se da su velike sanse da odloze ponovo. Ne razumem ljude koji voze takve automobile. Pa sebe truju najvise, upravo oni su uvek pored takvog zagadjivaca.
    Sto se tice Golfa 2 koji zagadjuje vise od neispravnog modernog auta. Tako je u celoj EU ako isunjava kriterijume koji su postojali kad je napravljen moze da se registruje. E sad tamo su golfovi dvojke iglavnom top sredjene verzije Gti-a a ovde su dizeli u stanju raspadanja i ima ih vrv vise ali to je neka druga prica.
    (ZMN, 16. januar 2021 13:09)

    # Link komentara

  148. Oće li proći lubeničar 1.9 TDI (Trovač-Dizel-Izbačivač)?
    (lubeničar 1.9 TDI (DI crveno), 16. januar 2021 13:09)

    # Link komentara

  149. (Stefan, 16. januar 2021 11:48)

    Ništa se ne sekiraj. Golf dvojke u voznom stanju u Srbiji ima na nivou statističke greške. Kao i Yuga i kečeva.
    (Srećko, 16. januar 2021 13:07)

    # Link komentara

  150. Jedan Jugo ili Kec pa i Golf 2 benzinci u normalnom voznom stanju manje zagadjuju vazduh od dizelasa iz uvoza koji je presao min 300k kilometara i dimi kao toplana na mazut pri svakom dodavanju gasa na semaforu.
    (Makarije, 16. januar 2021 13:01)

    # Link komentara

  151. Znaci ovako! Moze da se desi veoma lako da auto star 10-ak god ne moze da se registruje zbog gasova. A auto star 30 i 40 godina, koji ispusta 20 puta vise stetnih gasova, moci ce bez problema. Ja stvarno vise ne shvatam logiku u bilo cemu ovde.
    (Danny, 16. januar 2021 11:47)
    Logika je takva da ljudi koji imaju auto star 30 i 40 godina ga ne voze zato sto uzivaju u njemu i zele da zagadjuju vazduh vec zato sto su primorani i nemaju uslove da ga zamene. Onaj ko ima da kupi sebi auto koji je star 10 godina, ima i za katalizator. Svakako ne treba da zagadjujemo okolinu ali jednostavno nisu svi trenutno sposobni da ispune te uslove. Auto koji je star 30 i 40 godina, nema jos puno zivota. Tako da je lepo sto im je omoguceno da zavrse svoju karijeru "dostojanstveno". Za sva novija auta, mi bi trebali da postujemo sve mere kako bi sprecili unistavanje nase zajednicke zivotne okoline.
    (Aleksandar, 16. januar 2021 12:56)

    # Link komentara

  152. Hoce malo nadrljati i oni bahati vozaci sa seljoberskim imitacijama ksenon i led farova sto im svetle upereni u nebo i od kojih se nocu oslepi?! Hajde i ta ekipa da se pritisne uz Crne dimove Tdi sve crveno.
    (Robi, 16. januar 2021 12:49)

    # Link komentara

  153. Dvostruki aršini, pa te kante prve treba da lete na otpad.
    (Patak, 16. januar 2021 12:49)

    # Link komentara

  154. Koja smo mi sirotinjska država
    (Kalevra, 16. januar 2021 12:48)

    # Link komentara

  155. Konacno europa,sve smo resili!!!
    (Mojsinjski, 16. januar 2021 12:48)

    # Link komentara

  156. Ovako golf dvojka dizel, zagadjuje okolinu, ali manje nego noviji automobil sa skinutim katalizatorom, evo i zašto golf dvojka prilikom sagorevanja dizel goriva izbacuje krupnije čestice štetnih materija koje padaju na zemlju i tu ostaju, a noviji automobili prilikom sagorevanja izbacuju mnogo sitnije čestica koje lebde u vazduhu i ljudi ih udišu i izazivaju kancer!
    (Goran, 16. januar 2021 12:44)

    # Link komentara

  157. Ne nasedaj maso. Kako mogu da ukinu 30% automobila. To je sa porodicama 1.000.000 glasova. U najgorem slucaju ce ljudi izaci na ulice i vozd ce preko noci presuditi. Da se razumemo ja vozim noviji i ispravan auto ali tako stvari u Srbiji (nazalost) ne funkcionisu. Ostavite to Norvezanima, Svajcarcima i Nemcima...
    (Pantelija, 16. januar 2021 12:36)

    # Link komentara

  158. Glasali ste gledajte...
    (Monika Seles, 16. januar 2021 12:35)

    # Link komentara

  159. Moj auto je kupljen sa katalizatorom. jedne noći na parkingu, u gusto naseljenom delu Novog Beograda katalizator je odsečen. To je urađeno stručno, organizovano i ciljano, a na žalost nisam jedini ovako oštećen. Sad ćemo svi biti kažnjeni jer je država dozvolila lopovima preprodaju.
    (pokraden, 16. januar 2021 12:31)

    # Link komentara

  160. "Znaci ovako! Moze da se desi veoma lako da auto star 10-ak god ne moze da se registruje zbog gasova. A auto star 30 i 40 godina, koji ispusta 20 puta vise stetnih gasova, moci ce bez problema. Ja stvarno vise ne shvatam logiku u bilo cemu ovde."

    Dobro odrzavana Zastava 101 prakticno manje zagadjuje od nekog modernijeg benzinca ili dizela vece kubikaze kojima je skinut katalizator.
    (Marinko, 16. januar 2021 12:29)

    # Link komentara

  161. nisu u problemu ne sirite paniku
    (zzzbokizzz, 16. januar 2021 12:29)

    # Link komentara

  162. A hoće li i dalje moći kineski ksenonima da prođu tehnički iako su ta svetla neispravna i zabranjena!? Zašto ovde država ne reaguje, to je postala “epidemija degenerika” kojo ovo đubre na kola stavljaju a posle zaslepljuju sve oko sebe i dovode u opasnost ostala vozila a i pešake.
    Molim redakciju B92 da se pozabave sa ovom temom, zaista je nedopustivo sadasnje stanje što se ovoga tiče.
    (Boki, 16. januar 2021 12:25)

    # Link komentara

  163. Ovo su sve prazne price...Lako dostupan podatak za sve da saobracaj ima udeo u zagadjenju oko 7-8%.
    U normalnim drzavama je drugacije. Kada bi se ukinuo celokupan saobraca u Srbiji, ostalo bi 93% zagadjenja.
    (Straight Outta München, 16. januar 2021 12:20)

    # Link komentara

  164. Znaci ovako! Moze da se desi veoma lako da auto star 10-ak god ne moze da se registruje zbog gasova. A auto star 30 i 40 godina, koji ispusta 20 puta vise stetnih gasova, moci ce bez problema. Ja stvarno vise ne shvatam logiku u bilo cemu ovde.
    (Danny, 16. januar 2021 11:47)

    Ne nisi u pravu, prvo jako je tesko naci auto star 30-40 godina u dobrom stanju, sta znaci dobro stanje, znaci da auto izbacuje onoliko gasova koliko je fabrika propisala u trenutku njegovog izlaska, znaci golf 2 iz 85 godine mora da zadovolji standarde koje je tada izbacivao, da li zaista mislis da postoji neki golf 85 godiste u Srbiji da to moze da ispostuje, nema sanse samo kolekcionarski primerci, a da su auta stara 30 godina zagadjivala 20 puta vise nego danasnja to bi znacilo otprilike da danasnji auti treba da preciscavaju vazduh u toku voznje. Retko koji automobil posle 20-30 godina loseg goriva, loseg odrzavanja (usled nedostatka finansija) zadovoljava iste standarde kao kada je bio nov, sto znaci 80-90% krseva na otpad
    (zivot je ringispil i kola na sudaranje..., 16. januar 2021 12:16)

    # Link komentara

  165. Golf 2 dizel zagađuje 10x više od bilo kog vozila bez katalizatora i dpfa.
    (Stefan, 16. januar 2021 11:48)

    # Link komentara

  166. Znaci ovako! Moze da se desi veoma lako da auto star 10-ak god ne moze da se registruje zbog gasova. A auto star 30 i 40 godina, koji ispusta 20 puta vise stetnih gasova, moci ce bez problema. Ja stvarno vise ne shvatam logiku u bilo cemu ovde.
    (Danny, 16. januar 2021 11:47)

    # Link komentara

  167. Zar vozaci ovih vozila vec nisu u problemu???
    (FunkyMonkey, 16. januar 2021 11:46)

    # Link komentara

  168. Retko koja Alfa iz uvoza će proći tehnički ove godine.
    (Dežurni kritičar, 16. januar 2021 11:44)

    # Link komentara

  169. Zaista ne mogu i nema razloga da iko ima razumevanja za vozače automobila koji truju vazduh, a posebno za one koji su izvukli filtere i katalizatore, kao i za one koji voze sa neispravnim turbinama pa izbacuju crni dim 5m iza sebe svaki put kad daju gas. Nikako to nije socijalna kategorija, nemojmo nasedati na manipulacije! To je bezobrazluk i ništa drugo. Ljudi koji zaista nemaju voze stare automobile ili ne voze automobile uopšte, a ovi su prosto bahati
    (mieux, 16. januar 2021 11:40)

    # Link komentara

  170. Kad golf 2 više ne bude mogao da se registruje, ja ću da vratim dpf filter na bmw. Pozdrav za jaretinu, njemu je korona dobro došla, pun je zaštitnih maski.
    (ankh, 16. januar 2021 11:33)

    # Link komentara