1. Fiat 500L 1,4 treba zaobići u širokom luku. Previše troši, nije startan, preslab motor za tu šasiju,već posle dva meseca vožnje (1000 km prešao) desio se prvi kvar, koji ne mogu već 3 meseca da reše (nema rezervni deo). Sve u svemu ocena jedva 3!!!
    (Nenad, 14. februar 2022 19:44)

    # Link komentara

  2. Svi su u audijima, bmw, mercedesima a pogledas parking, najskupli auto 3000-4000 presao preko 180 000. Verovatno zato i toliko ljudi gine na putevima, sto su svi dobri vozaci i voze ljute masine. Ljudi...malo vise realnosti i malo manje sujete... Sportski pozdrav
    (te_nej, 6. februar 2021 18:03)

    # Link komentara

  3. Novi Fiat. Zasto?!? Zato sto je Toyota presla 250000 za tih 5 godina.
    (Mare, 19. januar 2021 14:12)

    # Link komentara

  4. Novi Fijat ili 5 godina stara Toyota?
    Da se ne lazemo...
    (ime, 18. januar 2021 22:51)

    # Link komentara

  5. Možda je u Srbiji ovo najbolje za novac, ali recimo ovde je 500L 2020 startovao sa $25.5 k CAD. KIA Soul, auto koji je po svim parametrima bolji od 500L startuje sa $21k CAD. Za 25-30 k ovde može mnogo, mnogo bolji auto da se kupi od Fiata 500l.
    (Pera iz Ontarija, 16. januar 2021 14:05)

    Komentar/pluvanje, al' bez probanja, right?
    (Guliver, 18. januar 2021 19:11)

    # Link komentara

  6. Jedno je hvaljenje, drugo objektivnost
    Kad neko napise da sa njim ne moze do mora, kako drugacije odgovoriti.
    Auto je daleko od savrsenog, ali je savrsen u odnosu cena/kvalitet/potreba.
    Da li neko ko mesecno prelazi 1000km, da li ima potrebu za boljim i jacim autom.
    Meni je prioritet bio udobnost, 500L je udoban, prostran... Necu za 10000 da kupim polovnjaka sa pravih 150 000, kupim za 12000 nov. Znam kako je odrzavan, znam sta ocekujem od njega. Da je savrsen, nije. Da imam potrebu za boljim i jacim, nemam.
    Pricamo kao da je u Srbiji prosecna plata 1500e i ljudi puni love pa sto i da ne uzivaju u luksuzu.
    A da me neko ubedi da je bolje za te pare kupiti polovan, nepoznat auto, zato sto je klasa... Ne moze me ubediti... A pri tome nek nadje tako udoban auto za te pare...
    Nemamo svi iste prioritete u zivotu. Ne patimo svi za markom, brzinom, statusom. Za mene kupobina novog nije bila pokazivanje vec sigurnost za mene i porodicu.
    (nikola, 18. januar 2021 07:06)
    Ja nisam rekao da se ne moze poci do mora, vec da se ZADOVOLJNO ne moze poci. I sa Yugom moze i do Kine. Poenta mog pisanja je da je najgore praviti kompromis na motorizaciji i bezbjednosnim karakteristikama

    Protvnik sam kupovine izraubovanih polovnjaka i ja bih uvijek birao novo. Ali novo kad se kupuje to kosta i ne zasluzuje bijedan motor uparen sa bijednim mjenjacem u glomaznom automobilu koji je na platformi B segmenta, a nudi neznatno vise prostora. Shvatam da je neko i sa tim zadovoljan, ali mi je glupo komentarisati da nema bolje.
    (Transformer, 18. januar 2021 16:25)

    # Link komentara

  7. Nikada mi neće biti jasni ljudi koji kupe novog Fiata 500l umesto npr polovnog Tiguana, razlika nebo i zemlja.
    Generalno ne mogu uopšte da shvatim ljude koji kupuju nove automobile od 20,000-25,000e.
    Ja nikada neću kupiti nov auto koliko god para imao, a imam za novi samo nisam ovca za šišanje. Nov auto je ništa sem imidža.
    (Nenad, 17. januar 2021 16:51)

    Nemas para pa zato tako razmisljas. Da imas vozio bi novo kao covek.
    (pravnik, 18. januar 2021 11:58)

    # Link komentara

  8. I jos nesto da dodam, pogledam komentare ovde i pogledam auta napolju.
    Pogledam komentare ovde i uporedim sa podatkom od pre par godina da je prosecna starost auta u Srbiji 16 godina.
    Kad izadje vest o fiatu, daciji, svi pricaju o nekim audijima, mercedesima a kad se izadje napolje stvarnost drugacija... Ispod mog prozora je parking, 10ak automobila se vidi. Osim jednog qashqai za kojeg ne znam, ostalima vrednost nije veca od 4000.
    Ponavljam jos jednom, fiat 500L nije top top top auto, ali sasvim dobar za nase potrebe, ko ima para da ga kupi
    (nikola, 18. januar 2021 07:14)

    # Link komentara

  9. Vlasnici ovog modela ce ga naravno hvaliti, posebno oni sto su kupili novog. Prica prevozim se do mora i budimpeste je ok, ja sam isao ficom 750 cc na tasos, pa sta?
    ---…--
    Jedno je hvaljenje, drugo objektivnost
    Kad neko napise da sa njim ne moze do mora, kako drugacije odgovoriti.
    Auto je daleko od savrsenog, ali je savrsen u odnosu cena/kvalitet/potreba.
    Da li neko ko mesecno prelazi 1000km, da li ima potrebu za boljim i jacim autom.
    Meni je prioritet bio udobnost, 500L je udoban, prostran... Necu za 10000 da kupim polovnjaka sa pravih 150 000, kupim za 12000 nov. Znam kako je odrzavan, znam sta ocekujem od njega. Da je savrsen, nije. Da imam potrebu za boljim i jacim, nemam.
    Pricamo kao da je u Srbiji prosecna plata 1500e i ljudi puni love pa sto i da ne uzivaju u luksuzu.
    A da me neko ubedi da je bolje za te pare kupiti polovan, nepoznat auto, zato sto je klasa... Ne moze me ubediti... A pri tome nek nadje tako udoban auto za te pare...
    Nemamo svi iste prioritete u zivotu. Ne patimo svi za markom, brzinom, statusom. Za mene kupobina novog nije bila pokazivanje vec sigurnost za mene i porodicu.
    (nikola, 18. januar 2021 07:06)

    # Link komentara

  10. Ja sam navikao na karavane, medjutim, trenutno divljanje cene novih automobila me dovelo do toga da pocnem da razmatram i o 500L. Licno mi je auto ruznjikav, kako spolja tako i unutra i mnogo toga mi se ne svidja, dok sa druge strane auto ima dosta prostora i deluje kao sasvim pristojan i praktican porodicni auto.
    (Harambe, 18. januar 2021 00:01)

    # Link komentara

  11. Vlasnici ovog modela ce ga naravno hvaliti, posebno oni sto su kupili novog. Prica prevozim se do mora i budimpeste je ok, ja sam isao ficom 750 cc na tasos, pa sta? Vozio sam ovaj auto kao rent a car. Objektivno, sedista losa, neudobna za duze voznje, motor mrtvo puvalo, nemojte pricati svasta, ocajan je. Opet siguran sam da se ne kvari i da je trajan. Gepek je mali. Piano plastika je bolja nego u daciji ali meni se ne svidja. Udobnost osrednja, ista i upravljivost. Nije uzasan, stavise, sli nije ni dobar. Mozda se nesto sada promeni u fiatu , nadamo se i u kragujevcu. Mozda nas saceka i nesto lepo iz kg za godinu dve. Drzim fige.
    (Boki volim kosarku, 17. januar 2021 23:16)

    # Link komentara

  12. Citajuci komentare pojedinih vlasnika ovdje, covjek bi stvarno mogao da pomisli da sa 500l 1.4 moze zadovoljno da se odveze do mora, ili da mu po gradu nece trositi 10l.
    ---…--
    Isao u Grcku 3 puta bez zaustavljanja osim kratkog za sipanje goriva.
    Isao na vikend u Bec, temisvar, budimpestu, Sofiju, cetvoro odraslih, bez pauza...
    Ne razumem poentu tvog komentara.
    Da je sporiji jeste, da se njime stize -stize se. Da je stabilan na 120-130, stabilan je, ukljucis se na auto put, zaverglas, stavis tempomat i sklonis se povremeno ako naidje budala....
    Da trosi 10 po gradu, trosi, po BG zna i vise ako te uhvati spic na gazeli....
    Kombinovana voznja(grad, autoput, magistrala) sa mesecnih oko 1500km u proseku mi je 7.5-8 max.
    (nikola, 17. januar 2021 20:53)

    # Link komentara

  13. Sta fali atmo motorima, osim malo vise KS? Kad treba, zavrtis ga u obrtaje, to odlicno podnose, ne treba im ciscenje naslaga posle xx kilometara kao kod motora sa direktnim ubrizgavanjem (TSI, GDI itd.), ne traktorisu kao dizel itd. Sasvim pristojna opcija, ali steta sto ih nude samo u nekim najslabijim varijantama.
    (Heinz, 17. januar 2021 15:41)

    Po meni nista. Ja imam problem sa atmo motorima koji se nude na Balkanu u automobilima za koje nisu adekvatni. Svaki tip motora koji pokrece automobil da ide kako treba je OK. Karakteristike ovog 1.4 su mozda OK za Fiat 500, ali ne za 500l. Zapravo, ja i nemam problem sa bilo kojim motorom ili automobilom, samo mi je bzv da ljudi ovdje forsiraju tako nesto kao dobro drugima, jer se malo sta moze probati, a auto se na zalost kupuje jednom u 10 god. Citajuci komentare pojedinih vlasnika ovdje, covjek bi stvarno mogao da pomisli da sa 500l 1.4 moze zadovoljno da se odveze do mora, ili da mu po gradu nece trositi 10l.
    (Transformer, 17. januar 2021 18:21)

    # Link komentara

  14. Koja vam se plastika vise svidja, crna ili metalik siva?
    (Lokomotiva, 17. januar 2021 17:35)

    # Link komentara

  15. Nikada mi neće biti jasni ljudi koji kupe novog Fiata 500l umesto npr polovnog Tiguana, razlika nebo i zemlja.
    Generalno ne mogu uopšte da shvatim ljude koji kupuju nove automobile od 20,000-25,000e.
    Ja nikada neću kupiti nov auto koliko god para imao, a imam za novi samo nisam ovca za šišanje. Nov auto je ništa sem imidža.
    (Nenad, 17. januar 2021 16:51)

    # Link komentara

  16. Svaka im čast, biće zapamćeni kao prva fabrika automobila koja izbacuje novi model - apsolutno isti kao i prethodni. Stvarno hrabro.
    (Nenad, 17. januar 2021 16:43)

    # Link komentara

  17. Ovo je pitanje hoces li kupiti nov Fox televizor ili polovni Sony.
    (ime, 17. januar 2021 16:15)

    # Link komentara

  18. @(Transformer, 17. januar 2021 07:32)

    Sta fali atmo motorima, osim malo vise KS? Kad treba, zavrtis ga u obrtaje, to odlicno podnose, ne treba im ciscenje naslaga posle xx kilometara kao kod motora sa direktnim ubrizgavanjem (TSI, GDI itd.), ne traktorisu kao dizel itd. Sasvim pristojna opcija, ali steta sto ih nude samo u nekim najslabijim varijantama.
    (Heinz, 17. januar 2021 15:41)

    # Link komentara

  19. (sokrat, 17. januar 2021 11:09)
    Na razlicitim smo stanovistima ocigledno, pa bih zavrsio raspravu, jer ocigledno imate potrebu da vozacima Audia i BMWa dokazujete da znate vise. Ja u nekretninama uzivam, kao i u automobilima, a od znanja zaradjujem.

    Cisto da bi se razumjeli, novi Fiat 500 mi je na listi zelja. Postoji razlog zbog kojeg je skuplji, a duplo manji od 500l. Pokusao sam ja sa Kadjarom (koji je autina za 500l i klasa vise), ali moj standard nije zadovoljio. A to sto imate kinesku skalameriju u gepeku (pa su vam auto od 10.000 prodali za 20.000) ne znaci da je ozvucenje bolje. Zelim vam da kupite Audi pa da vidite da nije sve u specifikaciji (i bilo koji VW ce vam pokazati u kakvoj ste zabludi sto poredite nesto na papiru, a ne znate kako je u praksi, sto je toliko ocigledno).
    (Transformer, 17. januar 2021 14:16)

    # Link komentara

  20. Audi vozi moja zena. Interesantno poredjenje komfora 500l i premium automobila. Pa motor, mjenjac, vozne osobine, bezbjednost, imidz, kvalitet, ozvucnje, multimedia, kocnice, potrosnja ... sve je na strani Audia.

    Sto se tice baznog 500l, slazem se da je povoljan ako moze za 13.000, a nekome treba prostor. U suprotnom Golf 7 tsi za 15.000 smijesno porediti. Na duge staze manje kosta zbog gubitka vrijednosti. Opel Meriva je doduse dosta bolji auto a mogao se kupiti za 12.500. Ne znam da li se vise prodaje.

    Na kraju, naravno da cu da vodim racuna koliko auto gubi na vrijednosti. Posle nekretnina najveci trosak. Posebno ako se radi o autu koje je po svemu prosjecno kao A3, a da ne govorimo o onom koje je po svemu ispodprosjecno kao 500l. Sto se tice posebnosti, ne znam u kom se krugu ljudi krecete. Ako su penzioneri, mozda se odusevljavaju sa 500l, mada i to sumjam.
    (Transformer, 17. januar 2021 07:28)
    Od prednosti vašeg auta jedino priznajem da ima bolji menjač i donekle bolje vozne karakteristike zbog nižeg težišta, sve ostalo je u istom rangu, osim ozvučenja koje je u mom autu mnogo bolje jer ima bolje zvučnike i vufer u gepeku(to je jedna od osobenosti Beats editiona). Cene koje pominjete su od pre 4 godine tako da ni tu niste u pravu a 500l kreće od 11.500 pa naviše. Pošto vidim da su za vas nekretnine trošak, ne bih da se oko toga ubrdjujem jer odavno nisam čuo veću glupost, samo ću vam reći da ja od istih odlično zaradjujem. A što se tiče kruga ljudi, družim se uglavnom sa normalnim visoko obrazovanim ljudima, sa stilom, bez kompleksa što se tiče znaka na haubi. Ali vi verovatno ne pripadate tom društvu pa za vas jedino Audi, BMW i Mercedes i ostali nemački brendovi predstavljaju životne vrednosti.
    (sokrat, 17. januar 2021 11:09)

    # Link komentara

  21. Naravno da je "malo" 95 ks. Zato eno ima na oglasima i najnoviji Seat Leon sa 90 ks i 5MT. Plastični volan, bez ikakvog dugmića. To je već puna kapa.
    Sve je gradjanima Srbije bolja ponuda od onoga što se sklapa u Srbiji.
    Što reče jedan na netu, kada bi se u Kragujevcu umesto Fiata 500L sklapao neki model mercedesa i koštao 20 hiljada, mi bi i njega pljuvali da je najgori. Jer je dostupan. I bolji od mnogih polovnjaka.
    (bolja ponuda, 16. januar 2021 22:37)

    Da, da... dugmici na volanu i ekran su najvazniji. Te stvarcice koje kostaju po 50€ su presudne kod vrijednosti. Zato se samo ovdje prodaju realni krsevi sa atmo motorima jer se ljudi tripuju da ako imaju dugmice, ekran, led dnevna i felne i da je to to.
    (Transformer, 17. januar 2021 07:32)

    # Link komentara

  22. (sokrat, 16. januar 2021 23:02)
    Audi vozi moja zena. Interesantno poredjenje komfora 500l i premium automobila. Pa motor, mjenjac, vozne osobine, bezbjednost, imidz, kvalitet, ozvucnje, multimedia, kocnice, potrosnja ... sve je na strani Audia.

    Sto se tice baznog 500l, slazem se da je povoljan ako moze za 13.000, a nekome treba prostor. U suprotnom Golf 7 tsi za 15.000 smijesno porediti. Na duge staze manje kosta zbog gubitka vrijednosti. Opel Meriva je doduse dosta bolji auto a mogao se kupiti za 12.500. Ne znam da li se vise prodaje.

    Na kraju, naravno da cu da vodim racuna koliko auto gubi na vrijednosti. Posle nekretnina najveci trosak. Posebno ako se radi o autu koje je po svemu prosjecno kao A3, a da ne govorimo o onom koje je po svemu ispodprosjecno kao 500l. Sto se tice posebnosti, ne znam u kom se krugu ljudi krecete. Ako su penzioneri, mozda se odusevljavaju sa 500l, mada i to sumjam.
    (Transformer, 17. januar 2021 07:28)

    # Link komentara

  23. @gagi4
    Možda proći tehnički. Fiata novog sam imao. Kočnice zadnje ni lad je imao 5000 km nisu radile kako treba.
    (Mika, 17. januar 2021 06:32)

    # Link komentara

  24. Svaki put kad vidim taj "fjat 500" setim se one scene iz filma Predator kad Švarcenšnicl kaže vanzemuncu UGLY M.F.!
    (Bili D Kid, 17. januar 2021 00:46)

    # Link komentara

  25. Možda ako merite turbo dizel od 2l i prirodno aspirisan benzinac od 1l. Sedite u turbo benzinac iste litraže. Okrenuće vam oči na potiljak kad stisnete gas.
    (Toronto, 16. januar 2021 20:06)

    Poredim benzince bez turbo punjaca, za siroke narodne mase, a poenta je bila oko tog famoznog 1.4 koji je trom i za mene, ali onom ko ga kupi, verovatno odgovara i ne juri nigde.
    (Niko bitan, 17. januar 2021 00:08)

    # Link komentara

  26. Ta dva automobila su neuporediva. Ono sto je meni fascinantno je da ima vas koji govorite da je auto kao 500l povoljan, a on u bilo kojoj opremi nakon 3 god ne vrijedi vise od 10.000. Posle 6 god duplo manje. Taj A3 (koji je bio akcijski) bi se za dan prodao 15.000 nakon tri god upotrebe i predjenih 50.000, tako da je voznja 500l zapravo kroz citav upotrebni vijek mnogo skuplja.
    (Transformer, 16. januar 2021 18:41)
    Potpuno ste promašili poentu. Ja sam rekao da je 500l u jeftinijim paketima najpovoljnija opcija po pitanju komfora, kvaliteta i cene. Pa pogledajte cene B segmenta koje već kreću od 13.000 sa sličnom motorizacijom i sa manje opreme. To što sam ja mojih 20.000 eura odlučio da potrošim na 500l a ne na Audi A3 je moja stvar, jer ta kategorija me potpuno ne zanima jer ne ispunjava neke moje osnovne zahteve. Ovako imam auto koji je maltene jedinstven jer ga u Srbiji ima možda još dva, sa sjajnim motorom, brdom opreme i komforom kome taj Audi ne može da priđe. Postoje ljudi koji kada kupuju auto ne razmišljaju kao vi koliko će na njemu izgubiti, već kakav će mi užitak taj auto doneti.
    (sokrat, 16. januar 2021 23:02)

    # Link komentara

  27. Trenutno u ponudi 1.4 i 1.3 MJTD, oba sa 95ks. Nedovoljno. Šta će Stelantis da menja? Novi model ili makar hibrid...
    (Kvarezma, 16. januar 2021 21:49)

    Naravno da je "malo" 95 ks. Zato eno ima na oglasima i najnoviji Seat Leon sa 90 ks i 5MT. Plastični volan, bez ikakvog dugmića. To je već puna kapa.
    Sve je gradjanima Srbije bolja ponuda od onoga što se sklapa u Srbiji.
    Što reče jedan na netu, kada bi se u Kragujevcu umesto Fiata 500L sklapao neki model mercedesa i koštao 20 hiljada, mi bi i njega pljuvali da je najgori. Jer je dostupan. I bolji od mnogih polovnjaka.
    (bolja ponuda, 16. januar 2021 22:37)

    # Link komentara

  28. Ne razumem komentare u vezi motorizacije, pa svi modeli svih prozvođača imaju bazne varijante i istina je da su sada na kraju tržišnog veka to nažalost i jedine opcije, ali.. Ja trenutno vozim 500l 1.4 t_jet sa fabrički ugrađenim lpg uređajem i da se razumemo, auto nije etalon dobrih performansi, ali je i više nego pristojan ( 120 ps) i prilično ekonomičan, potrošnja plina u zavisnosti od stila vožnje kreće se od neki 8 na regionalnim putevim pa do 12 litara u čisto gradskoj vožnji. Na autoputu pri 120 km/h vrti se na nepunih 3000 obrtaja i prilično je tih, a za 165000 km predjenih promenjene su samo krajevi spona i jedan nosač spone pre 4000 km. Set zupčastog razvoda za taj motor i to Kontinetalov košta malo preko 4000 dinara i isti je ka i za Punta 1.2 v.
    Za pet godina i gore navedenu kilometražu nikakvih havarijski kvarova nije bilo, što se potrošnje ulja tiče na 10000 km potroši nepun litar. Što se mene tiče za 13500 eura koliko je plaćen, auto je i ekonomičan i pouzdan, sa niskim troškovima održavanja/vožnje i sa turbo/benzincem prijatan za vožnju. Za neupućene postoji i varijanta 1.4 multier sa 170 ks i tct menjačem, a to što većina ovde prisutnih komentatora daje sebi za pravo da pljuje po nečemu što ne poznaje, razlog je za neku drugu analizu. To je isto kao kada bi performanse Golfa gti ocenjivali vozeći Golfa 1.4 mpi.
    (Dejan, 16. januar 2021 22:37)

    # Link komentara

  29. Trenutno u ponudi 1.4 i 1.3 MJTD, oba sa 95ks. Nedovoljno. Šta će Stelantis da menja? Novi model ili makar hibrid...
    (Kvarezma, 16. januar 2021 21:49)

    # Link komentara

  30. Za 10 soma, ako bude ponuđen 500L, povodom "sajma" biće best buy.
    (megapland, 16. januar 2021 21:23)

    # Link komentara

  31. Posedujem i vozim vec drugi 500L. Obozavam ga!Definitivno najbolja kupovina u Srbiji . Moderan dizajn,nov automobil,brdo opreme i najvise metala za placenu cenu. Motor 1.4 je bezlican i jedva dovoljan ali ide. Trosi puno: Grad 11,autoput 7,magistrala 6.PRosek 8L/100.Ono sto me jako nervira je sto FIAT SRBIJA namerno sabotira ovaj automobil i njegovu prodaju u nasoj zemlji. Pre tacno 2 godine, uzeo sam automobil sa skoro punom opremom i metalik bronzanom bojom i navigacijom za 13.500 EUR. U Najnovijim paketima : Nema Panorama krova,nema navigacije a cena 15.800 EUR!?!!? 2300EUR vise za mnogo manje opremljen automobil?? Nije mi jasno zasto ljudi iz FIATA - mrze ovaj automobil i kao da se trude da ga lojalni kupci izebgavaju. Ja bih zeleo da uradim staro za novo ... ali ne zelim da uzmem slabije opremljen automobil od ovog koga sad vozim !!!
    (Admiral, 16. januar 2021 21:08)

    # Link komentara

  32. Znas kako, mnogo je tesko posle bilo kog dizela sesti u benzinca. Sa dizelom imas osecaj da te lepi i ispod 2000 obrtaja, zbog turbine, i navikli smo da vozimo na malim obrtajima, dok benzinac pravi obrtni moment ima tek na 4500-5000 obrtaja.

    (Niko bitan, 16. januar 2021 14:34)

    Možda ako merite turbo dizel od 2l i prirodno aspirisan benzinac od 1l. Sedite u turbo benzinac iste litraže. Okrenuće vam oči na potiljak kad stisnete gas.
    (Toronto, 16. januar 2021 20:06)

    # Link komentara

  33. Pa taj motor je samo jedan u ponudi. Glupo je da napišete nešto ovako na osnovu neke poluinformacije. Lično vozim 500l Beats edition u mat srebrnoj boji i crnim krovom i crnim 17" felnama, naravno 1.6 mjt 120 ks. Auto je top u svakom smislu i niko nije ravnodušan na njega. Ali takav auto je i koštao skoro 20.000 eur. Ko hoće jeftinije da prođe svakako će uzeti 1.4 95 ks ali i taj motor završava posao...
    (sokrat, 16. januar 2021 16:07)

    Meni je 500L skroz dobar, ali nema više motora kakav vi imate. Jeste čitali tekst? Ima samo 1.4/95 benzin i 1.3/95 dizel. Šta je to drugo nego uvreda za zdrav razum.
    (City Slicker, 16. januar 2021 18:51)

    # Link komentara

  34. Pa taj motor je samo jedan u ponudi. Glupo je da napišete nešto ovako na osnovu neke poluinformacije. Lično vozim 500l Beats edition u mat srebrnoj boji i crnim krovom i crnim 17" felnama, naravno 1.6 mjt 120 ks. Auto je top u svakom smislu i niko nije ravnodušan na njega. Ali takav auto je i koštao skoro 20.000 eur. Ko hoće jeftinije da prođe svakako će uzeti 1.4 95 ks ali i taj motor završava posao. Jedan od najpouzdanijih uz KIA i Hyundai 1.4 benzinac. Za novac koji ćete dati za 500l možete uzeti samo auto u B segmentu u klot varijanti tako da Vam komentar nije na mestu
    (sokrat, 16. januar 2021 16:07)
    Evo ja sam kupio nov A3 1.6tdi za 20.000. Pri tom je dosao sa dvozonskom klimom, alarmom, grijanim prednjim sjedistima, komandama na volanu, koznim volanom i rucicom mjenjaca, alu felnama. Ksenoni, automatska elektronska parkirna kocnica, dosta bezbjednosne opreme dolazi serijski, kao i parking senzori. Za 1.700 se doplatila bolja multimedija, navigacija, kamera i neke sitnice.

    Ta dva automobila su neuporediva. Ono sto je meni fascinantno je da ima vas koji govorite da je auto kao 500l povoljan, a on u bilo kojoj opremi nakon 3 god ne vrijedi vise od 10.000. Posle 6 god duplo manje. Taj A3 (koji je bio akcijski) bi se za dan prodao 15.000 nakon tri god upotrebe i predjenih 50.000, tako da je voznja 500l zapravo kroz citav upotrebni vijek mnogo skuplja.
    (Transformer, 16. januar 2021 18:41)

    # Link komentara

  35. sve više me ovo sa fiatom podseća na z101,z101 tl,z101gtl ,kao i jugo ...
    (mika, 16. januar 2021 18:15)

    # Link komentara

  36. Išao sam na duži službeni put tim 1.4 od 95KS, osećaj u vožnji je kao da ima 45KS, menjaj brzine, pritiskaj gas do poda, apsolutno ništa se ne dešava, realno i 3 brzine umesto 6 da su mu stavili nikakve razlike ne bi bilo u vožnji. Retko nezanimljiv i dosadan auto za vožnju...
    (Sale, 16. januar 2021 18:08)

    # Link komentara

  37. @Mare
    Pobrkao si malo, da je iz Nemačke tek onda bi ga pljuvali ali da je iz Japana, e brale moj to bi se i pesme pisale.
    (kimi R, 16. januar 2021 18:07)

    # Link komentara

  38. Da da, ruzan, kutijast, spor, ali ce od proleca da prodje tehnicki!
    (gagi4, 16. januar 2021 17:42)

    # Link komentara

  39. Niko bitan, 16. januar 2021 14:34,
    to što bismo mi hteli to sve što si naveo, neko drugi već nudi i to vrlo konkurentno i sa potentnim motorima!!! I zato f500l puca skroz tvrdoglavo i 100% sigurno!
    (ns ja, 16. januar 2021 17:42)

    # Link komentara

  40. Vau! Zamisli sediš u modelu 500l sport pa kad ono upali žuto na semaforu a ti stisneš gas na svojoj mašini 1,4 sa 95ks....pfff, ha, ha, ha, ala oni nas zaj.bavaju! :))
    (ns ja, 16. januar 2021 17:37)

    # Link komentara

  41. automobil je kompletno odlično urađen i sam taj motor nije uopšte loš i trom, pa ni spor.
    (Cross, 16. januar 2021 09:19)
    Moguce da je automobil uradjen korektno. Ja nemam takav utisak. Ali je sa 1.4 atmo sigurno u konkurenciji najsporijih. Ne znam sa cim ga uporedjujes, pa tvrdis da nije trom i spor. U poredjenju sa modernim motorima i trom je i spor i veliki potrosac. Neko napisa da trosi 7 u gradu, a 5,7 na auto-putu. Pa ja to ne mogu da postignem sa A3 1.6tdi.

    Sa druge strane, svaka cast za stpljenje i odnos sa djecom u voznji. Na zalost, mnogi ga nemaju, a hoce da brzaju sa takvim masinama. Taj 1.4 nije za bilo kakvo preticanje gdje je preglednost manja od 500m.
    (Transformer, 16. januar 2021 17:27)

    # Link komentara

  42. Svi su ružni do bola, to je činjenica.
    (Čitateljka, 16. januar 2021 17:22)

    # Link komentara

  43. Svi su ružni i nikakvi... pogotovo za tu cenu.
    (FUJ...!, 16. januar 2021 16:56)

    # Link komentara

  44. Najveci problem mi je zapremina gepeka, veoma mali gepek, jako tesko da mozes da natrpas sve sto ti treba kad putujes sa malom bebom. Zbog toga ne mogu da ga gledam kao porodican auto. Za drugo dete tek nema price.
    (Brada, 16. januar 2021 16:14)

    # Link komentara

  45. Staviti ovako slab motor u ovako veliki auto može samo Fiat. Zato im je i pukla prodaja. Da stave neki motor od bar 120 ks i sa vecim obrtnim momentom, ovo bi bio solidan porodicni auto. Ovako je troma kornjača.
    (miki, 16. januar 2021 11:00)
    Pa taj motor je samo jedan u ponudi. Glupo je da napišete nešto ovako na osnovu neke poluinformacije. Lično vozim 500l Beats edition u mat srebrnoj boji i crnim krovom i crnim 17" felnama, naravno 1.6 mjt 120 ks. Auto je top u svakom smislu i niko nije ravnodušan na njega. Ali takav auto je i koštao skoro 20.000 eur. Ko hoće jeftinije da prođe svakako će uzeti 1.4 95 ks ali i taj motor završava posao. Jedan od najpouzdanijih uz KIA i Hyundai 1.4 benzinac. Za novac koji ćete dati za 500l možete uzeti samo auto u B segmentu u klot varijanti tako da Vam komentar nije na mestu
    (sokrat, 16. januar 2021 16:07)

    # Link komentara

  46. Ok, culi smo svasta i nista.
    Da rezimiram, koji auto ima ovoliko opreme i putnickog prostora?
    Ni jedan. A motor, pa nesto mora i da bude u skladu sa cenom. Moj zakljucak
    (Pravedni, 16. januar 2021 15:30)

    # Link komentara

  47. Mislim da je Fiat propustio sansu da od 500 L napravi prepoznatljiv nacionalni automobil u srbiji. Simpatican izgled ali metiljav motor za normalne pare , ucinile su da njegove vozne perfomanse hvale samo oni koji nemaju iskustva ili su pre 500L vozili stari Yugo ili raspadnutog stojadina. Na kraju ne mogu da shvatim da je talijanima koji oduvek prave temperamentne motore bio problem da u osnovnoj verziji stave motor koji ide samo , normalno . Ovako , kao da slona za uši vucete . Dizajn dobrar , auto moderan , motor u osnovnoj verziji , kompletan promasaj, tako da se i nije prodavao onoliko koliko je mogao.
    (RCZ, 16. januar 2021 10:28)


    Znas kako, mnogo je tesko posle bilo kog dizela sesti u benzinca. Sa dizelom imas osecaj da te lepi i ispod 2000 obrtaja, zbog turbine, i navikli smo da vozimo na malim obrtajima, dok benzinac pravi obrtni moment ima tek na 4500-5000 obrtaja. I to je osecaj koji treba prebroditi. Drugo, mnogim ljudima je vozilo namenjeno za prevoz od tacke a do tacke b, pogotovo u danasnje vreme kad je ogranicenje uglavnom 50 najvise 80km/h.,sem na auto putu gde je 130, a smatram da i taj 1.4 moze ici 130 bez problema. Poceli smo da mesamo babe i zabe. Svi bi da vozimo sto brze, da manje trosi, da bude sto komfornije sa sto vise opreme a da bude jeftinije, i po mogucstvu da registracija ne predje 100e godisnje, i to da bude full kasko. Nekad sednem u kevin punto, 1.2,cini mi se da bih brze isao peske, ali njoj je to sasvim ok i ne treba joj brzi auto. Kad krene do grada ni u petu brzinu nigde ne ubaci. Mi bi da nam jedan auto sluzi i za grad, da bude mali, da mozemo da se parkiramo bile gde, a ujedno i da bude veliki kad krenemo na more, onako porodicno, da moze sedmoro da se spakuje i da bude gepek kao omanji kombi.
    (Niko bitan, 16. januar 2021 14:34)

    # Link komentara

  48. Kad smo već kod Fiata 500l,sta je sa fabrikom u Kragujevcu i novim modelima,predsdenik je vise puta najavljivao,pitam za druga.
    (Zoran YNWA, 16. januar 2021 14:16)

    # Link komentara

  49. Možda je u Srbiji ovo najbolje za novac, ali recimo ovde je 500L 2020 startovao sa $25.5 k CAD. KIA Soul, auto koji je po svim parametrima bolji od 500L startuje sa $21k CAD. Za 25-30 k ovde može mnogo, mnogo bolji auto da se kupi od Fiata 500l.
    (Pera iz Ontarija, 16. januar 2021 14:05)

    # Link komentara

  50. sam taj motor nije uopšte loš i trom, pa ni spor.
    (Cross, 16. januar 2021 09:19)

    taj motor je jedan od najgorih motora koje sam vozio (u tipu). nebezbedan za porodicu, jer nikad ne znaš da li ćes ikada uspeti da pretekneš.

    pre nove godine, šabačka magistrala, ispred mene 500L i cisterna sa gorivom. majke mi moje, on je 3 puta pokušao da ga pretekne. na kraju sam poludeo i pretekao ih oba. možda je bio loš vozač, možda je pokušao iz pete brzine, ne znam, ali ono je bilo mučno.
    (jaretina, doneti zakon: vozač sa skinutim DPF = ubistvo sa predumišljajem; skidač DPF = saučesnik u ubistvu, 16. januar 2021 13:44)

    # Link komentara

  51. Svi sto komentarisu negativno u vezi sa 500L voze sigurno premijum klasu...
    (stelvio, 16. januar 2021 13:27)

    # Link komentara

  52. Jedini problem kod ovog automobila, koliko vidim po komentarima, je cinjenica da se proizvodi u Srbiji. Da je proizveden u Nemackoj, komentaei bi bili - top, ful, extra auto, najbolji odnos cene i kvaliteta, pravi porodicni i komforan auto itd.
    (Mare, 16. januar 2021 12:48)

    # Link komentara

  53. Ovde ima često komentara "više vole polovnjaka nego novo". Da, zaista ima takvih, ali to je manjina. Kad sam menjao auto, iole opremljen nov auto nije ispod 13.500e. Nisam imao toliko para bez kredita pa sam kupio polovan auto od 7000 star 3,5 godina. Za onoliko koliko je vozim 13500 je mnogo para. Ok, ja sam postavio malo više kriterijume, nisam hteo da auto bude lošiji po opremi nego stari koji sam imao, ali i bez tog kriterijuma izbor novih jeftinih automobila nije veliki. Da li je taj auto koji sam kupio bolji od novog? Nije, vidi se da je prešao 100.000km po raznim sitnicama. Ali za 7000 nije bilo šanse da kupim bilo šta novo, prosto ne postoji. Sandero je više od toga.
    (T, 16. januar 2021 12:44)

    # Link komentara

  54. Bilo je jako lepo kada je Fiat dosao u Srbiju. Zaboravljate kako je Punto Classic startovao. Kupio sam auto bez dinara u dzepu. Potpisao papir otplatio prodao ga i kupio jos jedan novi auto (nije Fiat). Onda je stigao i 500L. Automobil savremen,porodicni,za taksiste, gradski, veoma funkcionalan. I sto je najvaynije prepun savremene opreme i zastitnih sistema.Sto se motora tice tice,to je stvar izbora-neki ljudi voze benzince a neki dizele. To su sasvim dva razlicita stila voznje, benzinci su mnogo tisi i nemaju vibraciju,manje smrde.lakse se zagreju zimi. I za preticanje mora gas i slobodni obrtaji peko 5000. A onda ga pustis u najvecu brzinu i to je to. Dizeli, sa nesto manjom potrosnjom, skuplji za odrzavanje,motori bolje povlace na nizim obrtajima pa ih retko ko vozi preko 3000 obrtaja. Sasvim druga skola voznje. Sto se polovnih vozila tice bez obzira da li su u pitanju Mercedesi BMW njih ne treba razmatrati u ovoj prici jer> sistemi zastite putnika traju oko 10-12 godina tj sve preko toga niko ne garantuje rad aibagova i drugih sistema. Drugo, sedista polovnih vozila nisu nova, mnogo je tu znoja i grinja.I nisu vasa vec ko zna koga. I ono sto je u ovoj drzavi potpuno nebitno-ovde i dalje mozemo trovati sopstvenu decu izduvnim gasovima polovnih vozila. Mi i dalje ne merimo otpadne gasove iz polovnjaka....Sta mislite zasto li ih je taj evropljanin prodao, mora da je jedno jutro ustao i rekao ma necu vise da vozim ovaj super Audi koji nema nijedne mane, kupicu novi krs!
    (Nindza, 16. januar 2021 12:24)

    # Link komentara

  55. multipla pro max
    (pink, 16. januar 2021 12:12)

    # Link komentara

  56. Zašto se ne nudi turbo-jet 1.4L 120ks? FIAT ga ima već više od 10 godina a realno je jedan od najboljih benzinskih motora na svetu i uz 1.6 MJTD/120 ks, prava mera za ovu karoseriju. Ovo što sada od motora ide je sprdačina, što neko ranije reče, klasično potkopavanje modela.
    (City Slicker, 16. januar 2021 12:12)

    # Link komentara

  57. Ne svidja mi se. Taj auto je kao kiosk na tockovima. Grozan. Izbor motora isto takav. Sem fiata 500 I komercijalnih vozila Fiat nema apsolutno nista da ponudi. Od njihove super game s pocetka 2000. danas nije ostalo nista. Ostali brendovi su ih potpuno potukli. Lancie nema, Alfa samo dva modela. fiat losi I nefunkcionalni modeli koji prolaze potpuno nezapazeno. Nema velikih motora nema niceg posebnog. Sad ce neko reci downsizing ali bmw audi I Mercedes I dalje imaju mocne 3.0 I 5.0 motore dok su ostali presli na te male motorcice. Vozio sam fiat od 1991 ali više nemam sta da kupim iz njihove ponude.
    (mikisav, 16. januar 2021 11:39)

    # Link komentara

  58. mnogo je nakindjurena njuskica za tako mali automobil malo da smanje dozivljaj bio bi ok..
    (deda, 16. januar 2021 11:24)

    # Link komentara

  59. Mislim da je Fiat propustio sansu da od 500 L napravi prepoznatljiv nacionalni automobil u srbiji. Simpatican izgled ali metiljav motor za normalne pare , ucinile su da njegove vozne perfomanse hvale samo oni koji nemaju iskustva ili su pre 500L vozili stari Yugo ili raspadnutog stojadina. Na kraju ne mogu da shvatim da je talijanima koji oduvek prave temperamentne motore bio problem da u osnovnoj verziji stave motor koji ide samo , normalno . Ovako , kao da slona za uši vucete . Dizajn dobrar , auto moderan , motor u osnovnoj verziji , kompletan promasaj, tako da se i nije prodavao onoliko koliko je mogao.
    (RCZ, 16. januar 2021 10:28)

    Pisete lsvasta. Naravno da atmosferski motor ne moze da se meri sa turbo dizelasem, ali daleko da je metiljav. to i nije trkacki auto, vec porodican, sa odlicnom preglednoscu i komforom. Onaj ko hoce da da pare neka i kupi jak. Za ove pare nikada necete kuoiti auto koji ima taj komfor, klirens, bezbednost. Onaj ko trazi bolji i jaci motor moze da uzne 1.6 mjt. Onaj ko hoce da se pokazuje i ko nema problema da "baca" novac na automobioe, preporucujem porse panameru kao odlican izbor.
    (Ex Njujorcanin, 16. januar 2021 11:19)

    # Link komentara

  60. @@@(vlada, 16. januar 2021 10:44)
    Nije to neki problem,navici ces se brzo...
    Gledaj samo da ne uzmes 1.4 benzin,to ce ti biti najveca greska u zivotu!
    Dizel 1.6 je top prica,mada je i 1.3 sasvim korektan.Mozda je malo lenj na startu (nista dramaticno) ali posle toga lepo ubrzava,komforan je,udoban...
    Sto se odrzavanja tice,redovan servis se radi na 20000 km ili godinu dana,14-15000 rsd je cena u ovlascenom servisu...
    (Dejan, 16. januar 2021 11:04)

    # Link komentara

  61. Staviti ovako slab motor u ovako veliki auto može samo Fiat. Zato im je i pukla prodaja. Da stave neki motor od bar 120 ks i sa vecim obrtnim momentom, ovo bi bio solidan porodicni auto. Ovako je troma kornjača.
    (miki, 16. januar 2021 11:00)

    # Link komentara

  62. Izgleda postoji neko prokletstvo u toj zastavinoj fabrici, kada se izbaci jedan model pravi se posle 30 godina..
    (Ja, 16. januar 2021 10:51)

    # Link komentara

  63. razmisljao sam o njemu pa me zanima iskustvo nekoga ko ga je vozio koliko pri voznji smeta a stub.
    (vlada, 16. januar 2021 10:44)

    # Link komentara

  64. Mislim da je Fiat propustio sansu da od 500 L napravi prepoznatljiv nacionalni automobil u srbiji. Simpatican izgled ali metiljav motor za normalne pare , ucinile su da njegove vozne perfomanse hvale samo oni koji nemaju iskustva ili su pre 500L vozili stari Yugo ili raspadnutog stojadina. Na kraju ne mogu da shvatim da je talijanima koji oduvek prave temperamentne motore bio problem da u osnovnoj verziji stave motor koji ide samo , normalno . Ovako , kao da slona za uši vucete . Dizajn dobrar , auto moderan , motor u osnovnoj verziji , kompletan promasaj, tako da se i nije prodavao onoliko koliko je mogao.
    (RCZ, 16. januar 2021 10:28)

    # Link komentara

  65. Mene podseća na akvarijum.
    (bb DF, 16. januar 2021 08:22)

    Ahahaha, bravo! :)
    (Smuleco, 16. januar 2021 10:26)

    # Link komentara

  66. Nijedno.
    (Smuleco, 16. januar 2021 10:26)

    # Link komentara

  67. ni jedno...ovo je svakako jedan od najruznijih automobila danasnjice..bio i ostace
    (Uros, 16. januar 2021 10:15)

    # Link komentara

  68. Prodaja je nikakava za 500 L.
    (dblagoje, 16. januar 2021 10:14)

    # Link komentara

  69. u Nemackoj ga uopste nema,moze da se vidi poneki 500X ali ovog naseg nema .
    (sasa, 16. januar 2021 09:47)

    # Link komentara

  70. Koje lice? To je lako. Nijedno
    (BMW vozac, 16. januar 2021 09:45)

    # Link komentara

  71. Napravite cenu kao sto je bio Nacionale, oko 10.000, sa klimom, i 1.4 16v, ja bih prvi uzeo taj auto u ovoj konkurenciji....
    (cobe, 16. januar 2021 09:45)

    # Link komentara

  72. Voli Srbin polovnjaka koji je prešao 300k više od novog prostrano auta sa ful opremom i tu nije reč o kvalitetu, već o psihologiji mase i nivou obrazovanja....
    (Da, 16. januar 2021 09:34)

    # Link komentara

  73. Vozim ga tri godine. Imam porodicu i 2 metra. Izuzetno funkcionalna, pun dodatne opreme, vrlo štedljivi u potrošnji, kvalitetne izrade i pre svega prostran. Motor 1.4 95 ks ipak bi trebao biti malo jači, iako zadovoljava sve moje potrebe.
    (Da, 16. januar 2021 09:29)

    # Link komentara

  74. Nemoj se ljutiti, ali jedan od simpaticnijih komentara koji sam procitao. Vrv se prije Fiata vozio Jugo ili nesto slicno. Sta da radimo kad je na blagoj uzbrdici ogranicenje 80, a neko vozi 70. Treba mu 500m isprekidane. Da ne pominjem ukljucenje na auto-put, preticanje slepera u bilo kakvim uslovima, voznju uzanim putevima gdje posle svake krivine potrosi vjecnost da dodje od 20 do 60 i jos ti se place od buke i potrosnje u visokim obrtajima. Taj automobil sa tim motorom je bukvalno medju najsporijim i najneelasticnijim, ako izuzmemo Ladu i slicne marke.
    (Transformer, 16. januar 2021 00:46)
    To jednostavno nije tačno, automobil ubrzava normalno,nije kao 1,9 jtd i sl. pa da sa 1800 rpm papučicu na pod, oblak dima iza i ozbiljno ubrzanje ali može da se vozi.
    Staviš porodicu u automobil, pustiš neku finu muziku (ozvučenje u automobilu je urađeno veoma, veoma dobro uz dobru zvučnu izolaciju, pun pogodak) neka priča, igre, kaladont, na slovo na slovo i spavanje za decu, i iskreno, neću nikoga ni da pretičem ko vozi 70 km/h a ograničenje je 80. Ako se baš otvori prostor, ne brini, uradiću to bez ikakvog problema, u 4. brzini a razlika će biti 1-2 sekunde u odnosu na audi 2,5tdi i sl (izračunaj vreme provedeno u preticanju, razliku u brzini, dužinu vozilia itd).
    Sa druge strane, neću da kažem, istina je, bolje je kada je veći motor, ali, nije presudno, automobil je kompletno odlično urađen i sam taj motor nije uopšte loš i trom, pa ni spor.
    (Cross, 16. januar 2021 09:19)

    # Link komentara

  75. gadan je jako
    (Zappex, 16. januar 2021 09:18)

    # Link komentara

  76. Koja lica 500L kad je on on 2021 prestao da se izvozi ovde na američko tržište.SAD i Kanada jedino sada imaju Fiat 500X.500L je završio karijeru
    (Borivoje, 16. januar 2021 04:22)
    pa ..? ako se ne izvozi za ameriku ne moze vise nigde da se prodaje ?
    (tomy čubura, 16. januar 2021 09:18)

    # Link komentara

  77. treba imati u ponudi vise verzija motora,ovako to siromasno deluje...
    (horror expert, 16. januar 2021 09:07)

    # Link komentara

  78. Mene podseća na akvarijum.
    (bb DF, 16. januar 2021 08:22)

    # Link komentara

  79. @ Jare u mleku - identične smo komentare poslali, samo drugačije sročene, da sam video ranije mogli ste mi uštedeti kucanje :)
    Elem upravo to je problem - 1.4 preslab i trom, treba ga terati na 4000 obrtaja da bi se nešto dobilo a to nema smisla u 500L a 1.4 turbo je u cenovnom rangu kao da je 10x jači i veliki luksuz a ne potreba za ovu karoseriju.
    (Brkajlo, 16. januar 2021 08:02)

    # Link komentara

  80. Kao vozač 500L već više godina, mogu da kažem da je odličan i praktičan auto koji je ispunio sve što se od njega očekivalo, čak i više od toga.
    Ali napraviti osveženje modela i zadržati stari atmosferski benzinac koji automatski uskrati ovaj auto od velike funkcionalnosti i pretvara ga samo u gradsko-prigradski visoki automobil je ravno namernom promašaju sa porukom - izvukli smo od ovog modela sve što smo mogli, ali eto neka se prodaje još malo. Apsurd je još veći kada se zna da je Fiatov 1.4 benzinac sa 120 ks (jedna turbina) bio jedan od najboljih motora kada je izašao, trebalo ga je samo učiniti pristupačnijim i standardnim motorom za 500L, 500x, Tipo, prodaja bi po razumnoj ceni za ovako zreo model sigurno bila daleko bolja.
    Nisam pristalica modernih benzinaca od 1.0 sa 120 KW i više turbina (osim ako menjate novo za novo na 4 godine), ali nije razumno tretirati 500L kao 500 ili Pandu, koji su zaista sjajno upareni sa svojim malim benzincima i idu kao čigre. Samo što ti odlični mališani imaju drugu namenu i drugo se od njih očekuje.
    (Brkajlo, 16. januar 2021 07:58)

    # Link komentara

  81. 2016. kupio sam 500L 1.4 16v 95KS. Za ovih 5 godina, presao sam vwrovali ili ne 366.210 kilometara, relacija KG-BG-NI. Par puta do Zlatibora, jednom do Palica, vise puta do Prokuplja i verujte mi nisam imao ni jedan nepredvidjen kvar. Niti jedan jedini. U obzir se mora uzeti da se veliki servis radi na 70.000km i mali servis na 10.000 km. Ono sto bih voleo jeste da je jaci. Samo kod preticanja, ali motor je stedljiv, prosek 5.8 litara, voznja uglavnom autoputem, da kazemo realno 7 po gradu. Toliko mi je trosio Klio karavan 1.5 dci koji je stalno imao probleme sa diznama, alternatorom, turbinom i posle kazu Fiat ne valja. vozio sam i Opel Astru 1.7, vise sam bio kod mehanicara, nego sa zenom. Dakle nov auto je nov. 500L je najbolja kupovina jer za te pare imate plastican Sandero koji nema ni zvucnu ,ni toplotnu izolaciju, a nema ni 1 moderan bezbednosni sistem koji ima 500L, o kvalitetu sedista je suvisno govoriti. Kabina u 500L je toliko komforna da ja sa 2m mogu da sednem iza sebe. Kod Klija sam stalno slusao kako skripi plstika, kad je hladan skripe i sedista i pojasevi, kaseta tandrce. Ljudi, da li je iko od vas seo u 500L ? Najbolja zvucna izolacija u klasi. Novo je novo
    (Zarko, 16. januar 2021 05:36)

    # Link komentara

  82. Koja lica 500L kad je on on 2021 prestao da se izvozi ovde na američko tržište.SAD i Kanada jedino sada imaju Fiat 500X.500L je završio karijeru
    (Borivoje, 16. januar 2021 04:22)

    # Link komentara

  83. Da se razrese sve zablude - vidim da ovde ima mnogo neupucenog naroda.
    500L kosta fabriku sa svim troskovima oko 4000e (sve preko je CISTA) zarada.
    Pravi se 9 godina i napravljen je u 530 000 primeraka.
    Prostran da, motor 1.3 nesto vredi ostalo nije vredno pomena. Ako ga gledate kao zamena za Punta auto je super. Fabrika radi 2-3 dana u mesecu kako bi napravila porudzbine i onako je poklonjena tako da je uvek u dobiti. Nov model se ne planira jos (cekaju da se spoji FSA i PSA grupacija pa ako se smiluju i drzava da pare mozda j bude nesto). Radnici do sad primali puni platu a najavljuju im 65% pa hoce da strajkuju. 500L bio dobar pre 7-8 godina sad ga je konkurencija unistilaaa.
    (auto, 16. januar 2021 03:46)

    # Link komentara

  84. Ne vredi sad da gledam. Navikao sam se na kvalitet D segmenta i kad god vozim manja kola, smeta mi los volan, buka, kratka sedista, truckanje i iako mi se svidjaju manja kola ( 500L mi je mozda i najzanimljiviji zbog preglednosti i prostora ) ja vise ne mogu da se odreknem tih kvaliteta.

    Imao sam prilike da provozam 500L i smeta mi taj volan bas. Ali mislim da je odlicna kupovina bez obzira.
    (makijato, 16. januar 2021 03:44)

    # Link komentara

  85. secam se kad je jedan lik digo kredit oko 13000e i kupio taj veliki fiat 500L,ja ga gledam i zalim ga,ceo zivot otplacujes kredit za tu kantu kojoj svake godine opada vrednost vrtoglavom brzinom,za 6000e biras audi,bmw,..ili bilo koji lepsi a jeftiniji auto ali on se vodio politikom novo je novo,proslo par godina njegovo novo ne vredi vise ni 4000e.mogao je za 13000e platiti ucesce za stan i umesto kirije da placa rate za sopstveni stan.da bar taj auto donosi neku zaradu pa da razumem nego tu za po gradu mogao je kupiti bilo sta,ima takvih bisera i sa dacijama,..i pitaj boga sta su sve ljudi kupovali
    (nesa80, 16. januar 2021 01:02)

    # Link komentara

  86. Što se tiče motorizacije, ja vozim 1,4 najslabiji, benzin sa 95 ks i to radi gotovo savršeno.
    Ne ubrzava kao sportski automobil, ali, 500L to i nije, pa ne vidim ni smisao takvog ubrzanja. Preticanje nije problem, ako se vozi prema ograničenjima, odnosno, ako je ograničenje 60 a neko vozi 50, prestiže se bez problema, a ako pak taj neko vozi na toj deonici 70, pratiš ga bez problema :) Moja je verzija cross, ali imam sve što su ovde podelili u više različitih modela :)
    (Cross, 15. januar 2021 22:28)
    Nemoj se ljutiti, ali jedan od simpaticnijih komentara koji sam procitao. Vrv se prije Fiata vozio Jugo ili nesto slicno. Sta da radimo kad je na blagoj uzbrdici ogranicenje 80, a neko vozi 70. Treba mu 500m isprekidane. Da ne pominjem ukljucenje na auto-put, preticanje slepera u bilo kakvim uslovima, voznju uzanim putevima gdje posle svake krivine potrosi vjecnost da dodje od 20 do 60 i jos ti se place od buke i potrosnje u visokim obrtajima. Taj automobil sa tim motorom je bukvalno medju najsporijim i najneelasticnijim, ako izuzmemo Ladu i slicne marke.
    (Transformer, 16. januar 2021 00:46)

    # Link komentara

  87. Znači, ne verujem šta vidim? Komentari na identičnu matricu hvalospeva, kao da čitam političku a ne auto rubriku. Mi
    (Vozač, 16. januar 2021 00:16)

    # Link komentara

  88. Moje dve kćeri imaju ovaj model, 500L, trekking trim. Jedan je iz 2018, drugi 2020.
    Crveno crna kombinacija.

    Severno američki modeli su opremljeni sa 1.4 l turbo benzinskim motorom. 160 hp, I puno obrtnog momenta. Automatik AISIN, 6 brzina je odlično uparen sa motorom.

    Ako možete da uvezete ovaj model bilo bi sjajno.

    Što se završnih radova tiče nije nimalo socijalisticki. Sve je urađeno do kraja.
    (Kole, 16. januar 2021 00:05)

    # Link komentara

  89. Bio bih vam vrlo zahvalan kada bi mi poklonili jedan sa full kasko osiguranjem,hvala unapred
    (filip, 15. januar 2021 23:57)

    # Link komentara

  90. Vidim dva tabora.Plus i minus. Automobil je meni prelep. Unutra posebno. Zeleni ili beli. Pun je opreme za koju ne bi ni verovali da je ima. Jedan od najbezbednijih u klasi. Preko je dosta skuplji a opet je bilo dosta prodatih komada ako se uzme u obzir kojoj klasi pripada. Vozio ga x puta i jedini razlog ne kupovine je motor. U Tipu ide još nekako ali zbog tezine za 500l je slab. Mora se baš vrteti u obrtaje a takav je tip automobila da to onda gubi smisao. Opet ,1.4 turbo je bio preskup, bar za mene. 1.6 dizel ima još u ponudi i nije skup kao pre. Možda ići u tom pravcu ali dizel nikad nisam vozio. Ne znam ni koliko je pametno kupovati ga u 2021. I da, ima više mesta nego u 500x i to znacajno.
    (Jare u mleku, 15. januar 2021 23:49)

    # Link komentara

  91. Auto je kao bombona - za svaku preporuku!!!
    (Mare, 15. januar 2021 23:25)

    # Link komentara

  92. Odličan automobil, odnos cena - kvalitet. Bezbedan, čak i po najnovijim propisima, zadovoljava standarde.
    Dobra zvučna izolacija.
    Puno prostora unutra.
    Moderna i upotrebljiva multimedija.
    Dopadljiv izgled.
    Puno ostava za sitnice u kabini
    Nedostaci:
    Plastika koja nije "mekana".
    Što se tiče motorizacije, ja vozim 1,4 najslabiji, benzin sa 95 ks i to radi gotovo savršeno.
    Ne ubrzava kao sportski automobil, ali, 500L to i nije, pa ne vidim ni smisao takvog ubrzanja. Preticanje nije problem, ako se vozi prema ograničenjima, odnosno, ako je ograničenje 60 a neko vozi 50, prestiže se bez problema, a ako pak taj neko vozi na toj deonici 70, pratiš ga bez problema :) Moja je verzija cross, ali imam sve što su ovde podelili u više različitih modela :)
    (Cross, 15. januar 2021 22:28)

    # Link komentara

  93. Mozda bi trebalo da prestanu da ga zovu Fiat 500, pa bi imao bolju prodju!
    (Ja, 15. januar 2021 22:26)

    # Link komentara

  94. Nema boljeg novoga automobila od 500L za taj novac, mi imamo u firmi jedan 500L cross, nas par ga korosti i sjajan je za grad. 1.3 dizel, sjajno radi, tih, oko 6 litara trosi. Jedino ako idete autoputem sve preko 120 je vec bucno i na krivinama se malo naginje. Za prosecnu srpsku porodicu nema premca.
    (Boki, 15. januar 2021 22:14)

    # Link komentara

  95. Vozio sam godinu dana sluzbeni 1,3 diesel, najvise po Beogradu, manje po autoputu. Auto me je odusevio koliko je prostran, pregledan, lak za voznju. Motor zivahan, sasvim dovoljan za grad i otvoren put. Malo je glasniji zbog manje zapremine i ima vecu potrosnju na autoputu. Ne znam da na trzistu ima bolji auto u toj klasi za isti novac.
    (Istina, 15. januar 2021 22:05)

    # Link komentara

  96. Vec 7-8 godina proizvode isti model, ja sam ocekivao da ce to biti nesto kao Reno sa Dacijom, ali nema veze sa tim....
    (Brada, 15. januar 2021 21:53)

    # Link komentara

  97. Oni stubovi napred zaista loše izgledaju. Rekao bih, sudeći po slici, da baš smeta u vožnji. Izvinjavam se ako grešim, nisam do sada sedeo u 500L.
    (Toronto, 15. januar 2021 21:38)

    # Link komentara

  98. Много ружан ауто, ФИАТ генерално прави ружне аутомобиле, али ми нисмо имали уопште среће са овом грдосијом... Боље да склапају ону нову фићу барем је "симпатичан" аутомобил... Што их не узеше Немци или Французи...
    (Шмрки, 15. januar 2021 21:24)

    # Link komentara

  99. Izbor motora je kriminalan
    (fensi_lik_vracar, 15. januar 2021 21:23)

    # Link komentara

  100. Motori ni za babu!
    (Žikica-prva puška Srbije, 15. januar 2021 20:53)

    # Link komentara

  101. Три године сам власник Фијата 500л 1.3 МТЈ старог 7 година и презадовољан сам. Да ми неко понуди на поклон да бирам било који нови модел аутомобила, изабрао бих опет Фијат 500л. Пространост, прегледност, безбедност, практичност, поузданост, младалачки шарм, одржавање, штедљивост, отпорност на наше путеве, савременост, једноставност и јединствен осећај у вожњи, само су неки од његових позитивних особина због којих би волео да и даље траје. И ако ме добра срећа послужи, никада га нећу изневерити. Камо среће да више људи има могућности да га вози и да истински ужива у вожњи.
    (Smiljan Ružić, 15. januar 2021 20:32)

    # Link komentara

  102. Ma,
    sve bih mane slabog motora istrpeo, ako bi cijena bila 10 000 sa pristojnom opremom...

    ps novo je novo...
    (Pop, 15. januar 2021 20:11)

    # Link komentara

  103. Sama cinjenica da se ne planira uvodjenje blagog hibridnog pogona ili plug-in verzije 500L znaci da se ne planira nikakva velika proizvodnja/prodaja na EU trzistu, to jest da je model MRTAV!
    Za svaki auto koji se proda u EU a koji izbacuje preko 90 grama CO2/km voznje firme moraju da placaju kaznu! A ovo cudo izbacuje mnogo mnogo vise. Iz tog razloga ce prodaja u EU (koja je iovako bila klimava) biti jos manja, to jest kraj. Kraj je bio jos pre tri cetiri godine ali ovo je sad stvarno kraj.

    Ili cemo se dogovoriti sa FCA o nekom hibridnom/plug-in/EV vozilu ili gasi fabriku. Ovakva proizvodnja "pet dana produkcija, 2 meseca pauza, plate iz drzavnog budzeta" je katastrofa! Nikako da se resimo budzetskih pijavica!
    I ne zanima me plakanje "ugasis FIAT ugasio si Kragujevac" IZVINITE MOLIM VAS ali pravite zastareo model sa katastrofa motorima, bez ikakvih naznaka da cete se elektrifikovati! Dovidjenja laku noc
    (sama cinjenica, 15. januar 2021 20:08)

    # Link komentara

  104. (dr, 15. januar 2021 16:21)

    Nisam jos skapirao moj 1.6b sa 132konja.
    Da li je trom, da li to vise nisu ti konji...

    Licno, navikao sam da vozim na 2-2500obrtaja.

    Mozda gresim?
    (ime, 15. januar 2021 19:38)

    # Link komentara

  105. OK je taj 500L, ali to je u Evropi odavno mrtava model, koji posteno receno nije ni zaziveo otpocetka. Jedino se prodavao dobro u Italiji 2-3 godine, posle toga je prodaja opala i ne znam zasto i dalje odrzavaju taj model? Verovatno zbog subvencija srpske drzave.
    (Jovan, 15. januar 2021 18:40)

    # Link komentara

  106. Ja stvarno ne mogu da verujem da oni ovo jos prave i prodaju...pa menjajte model aman ljudi...
    (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 15. januar 2021 18:36)

    # Link komentara

  107. Zanimljivo je da se za ovih 7-8 godina, ili koliko vec tacno nisam siguran, koliko se prodaje 500l ni jedna verzija nije pokazala problematicno, sta vise pricao sam sa dosta mehanicara i elektronicara, poznajem ih dosta i niko nije rekao da ima problema sa tim modelom.
    (Ramzaj, 15. januar 2021 18:29)

    # Link komentara

  108. Kanta
    (Crni labudovi, 15. januar 2021 18:24)

    # Link komentara

  109. @Pravedni
    Iz tvog komentara mi je jedino jasno da si video jednog 500L-a koji je presao puno kao taksi vozilo. Sto ne znaci da bi svaki toliko presao. Isto, ne znaci da svakoj Merivi "rikne" elektronika ili da svaki B-max "trza" i da mu strada glava motora. Vozim ovog drugog i mogu ti reci da radi "kao svajcarski sat". Sto ne znaci da svaki radi tako dobro. Pre kupovine sam se dvoumio izmedju Fijata i Forda. Odlucio sam se za Forda samo zato sto mi je 500L delovao nekako neozbiljno, narocito unutrasnjost. Nekako, previse mladalacki i razigrano. Stvar ukusa, valjda. 500L je dobro vozilo, bez obzira na to.
    (Blackman, 15. januar 2021 18:14)

    # Link komentara

  110. Motori bezninci uzas.. To mora biti turbo benzinac, atmosferac u penziju hitno!
    (kole, 15. januar 2021 18:11)

    # Link komentara

  111. U Sport paketu, sa 1,4 motorom- pravi sportski auto...
    (David, 15. januar 2021 17:21)

    # Link komentara

  112. Пољаци праве хибридне и електричне Фиате 500 ! Зашто...боље да ћутим !
    (Суперхик, 15. januar 2021 17:10)

    # Link komentara

  113. Vozim ga već par godina. Prezadovoljan. 1,6 dizel.
    Ali, on je danas ipak dosta skuplji.
    Tužna istina je da su sva vozila sve skuplja i skuplja. A klasa izmurla.
    Sreća, ima i dosta manjih vozila, sa dosta manje mesta za putnike i prtljag. Valjda su i jeftinija.
    Novi yaris (kao nehibrid 1,5) ide i preko 21 k, a nudi se bazno i sa 1,0 motorom sa 72 ks i ide do 16.500 (ali, skidam kapu za aktivnu bezbednosnu opremu, kao primer svim "neJapancima", jer ni novi Golf nema bazno serijski ACC ).
    Na oglasima ima i Seat Ibiza, eno je isto do preko 21k.
    Novi i20 se kod nas nudi i sa starim 1,2 od 84 ks i sa (akcijskim popustom) cenom ide do 17.000.
    Tako da 500L još uvek nekome može da bude interesantan i kao novo vozilo.
    (može se i tako reći, 15. januar 2021 16:54)

    # Link komentara

  114. To nije motorizacija već demotorizacija.
    (kele®, 15. januar 2021 16:47)

    # Link komentara

  115. Ljudi, auto je top, dok smo u vreme ratova i sankcija kopali po kantama i kleli se gladni u Slobu nije niko sanjao o kolima novim a sad vam je 500 l loš, ne vuče, smrdi žu iz auspuha, ružan. Ne znate vi šta znači kad daš zadnje pare za preko potreban automobil i on ti zakuca posle 2000 km. Sve što je novo ili novije je dobro. Uostalom, gde sad možeš da pa da uživaš sa bilo kojim autom? Zakrčen saobraćaj po ceo dan
    (čujte srbi, 15. januar 2021 16:46)

    # Link komentara

  116. Ovaj auto je ogledalo suštine našeg današnjeg čoveka.
    Naš čovek je "gladan očima" i interesuje ga fikcija,imaginacija,iluzija, a ne stvarnost i korisnost. Taksista je sve objasnio.
    500L dužine 4.1 m (B segment) ima više unutrašnjeg prostora nego auto dužine 4.3 m (C segment).
    Naš čovek više voli duži auto zbog komšiluka, a to što će sedeti kao "sardina u konzervi" i iživljava se nad samim sobom, spada u domen psihologije. Zato ima puno frustriranih. Ne žive svoj život već "sliku" čaršije i nametnutog mišljenja od strane marketing službi pojedinih auto-firmi da prodaju svoje aute.
    (Radovan, 15. januar 2021 16:30)

    # Link komentara

  117. @nikola

    Ipak, kao vozac, najgora opcija mu je motor. Svaki put kad magistralom hocu nekoga da obidjem, spustam u trecu, retko kad mogu iz cetvrte brzine.

    Druze, slazem se da je slab. Ali sto se preticanja tice tako se atmosferski benzinac vozi. Ogranicenje na magistralnom putu je 80, pretices nekog ko vozi 70. Sa atmosferskim benzincem kreces u preticanje sa 3500 obrtaja. Zavisi od karakteristika motora i kad mu je obrtni moment najjaci, ali ja, npr. sa mojom hondom, ako krecem u preticanje ispod 70 cesto zapocnem i iz drugog stepena prenosa.

    Nije pametovanje, nije urnisanje motora, daleko je od crvene zone, samo dobronameran savet. Nemoj biti lenj na menjacu, tvoja bezbednost je u pitanju. Ja vozim mnogo jaci atmosferski benzinac koji je isto trom kada nije na pravim obrtajima.

    PS. sestra vozi 500L, tako da sam probao i ovaj motor i znam da nije u kategoriji startnih.

    Pozdrav
    (dr, 15. januar 2021 16:21)

    # Link komentara

  118. da stave u njega turbo motor planiran za fiat Tipo. 1.0 100ks prica bi imala smisao. Ovako ništa spektakularno.
    (Jare u mleku, 15. januar 2021 16:20)

    # Link komentara

  119. Pitajte koliko su presli ti 1.4 kao Taxi vozila!
    Skoro sam video 500L taksi u KG, 311.000 km , benzin 1.4
    I nista nije slomljeno, izguljeno, pocepano, vozila iz te klase kostaju preko 15.000€
    Zato 500L daje i previse.
    A dezurni pljuvaci nek kupe polovnu Merivu koja ima elektroniku kao djubre.
    Ili Ford B-max koji se gasi i trza, kome strada glava motora.
    (Pravedni, 15. januar 2021 15:55)

    # Link komentara

  120. Daj bre da pravimo i mi Tipo, zašto samo ružne automobile možemo da pravimo. Pa Rumunska Dacia je pojam za dizajn za ovo naše.
    (Patak, 15. januar 2021 15:35)

    # Link komentara

  121. Samo je trebalo da promene motore i nista vise.
    (Jarić T Živadin®, 15. januar 2021 15:15)

    # Link komentara

  122. Ja sam sa ovim autom pregurao vozeci taksi po Beogradu, evo vec 5 godina, nepunih 250 hiljada na satu! U pitanju je verzija sa 0.9ccm, 2(dva) cilindra, twinair turbo benzin, sa pogonom na metan CNG. Platio sam ga, tada, 13450 evra u solidnoj opremi i kostao je potpuno isto kao i dezel 1.3 mjt. Za ovih 250 hiljada, najbolja stvar na tom vozilu je upravo taj mali turbo motor, a najvise sam se plasio njegove pouzdanosti i trajnosti. Stvar koja nije valjala od pocetka, a nisam jedini, svima se to pokazalo kao problem, je plivajuci zamajac koji, u mom slucaju nije mogao da izdrzi vise od 50 hiljada, a mnogima je stradao i ranije! Nakon zamene na 50 hilj. a kasnije nakon 110k, ugradjen je fiksni i vise problema sa tim nije bilo. Naravno, najveca mana nije taj zamajac, vec ovlasceni servis, ali to je neka druga tema! Sve ostalo na tom vozilu je kao i prvog dana. Potrosnja je, oko 6 kg metana na 100km po gradu, sto je oko 550 din, ekoloski savrseno cist, a po potrebi, naravno, ima i benzin sa normalnim rezervoarom od 50 lit. Nikada mi ovaj auto nije bio drag, imao sam pre njega jako puno dobrih automobila, premijum klase, ali, ovo je vozilo koje je savrseno za moj posao, donosi mi pristojnu zaradu, odrzavanje je izuzetno jeftino, lagan za voznju, a i nije skup, gledajuci konkurenciju!
    (rani, 15. januar 2021 15:11)

    # Link komentara

  123. FIAT 500L za 2021. je dostupan sa 1.4-litarskim benzinskim motorom od 95 KS (Euro 6D Final standard), kao i 1.3-litarskim Multijet dizel motorom takođe sa 95 KS ...

    prosto ne znaš šta je gore.
    žedna vucibatina ili smrdljiva kancerogena vucibatina.

    dajte ga više u EV formi, sigurno će se više prodavati.
    (jaretina, doneti zakon: vozač sa skinutim DPF = ubistvo sa predumišljajem; skidač DPF = saučesnik u ubistvu, 15. januar 2021 15:01)

    # Link komentara

  124. Lepota je uoku posmatraca, nekome je super, nekome onako, nekome ruzan.
    Imam novog, tj. bio je nov pre dve godine, kad su ga zagledali sva tri utiska sam dobio.
    Ipak, kao vozac, najgora opcija mu je motor. Svaki put kad magistralom hocu nekoga da obidjem, spustam u trecu, retko kad mogu iz cetvrte brzine.
    Sadruge strane, na moju visinu od 205cm, je sjajan sto se tice komfora i cene koju platis za to. Zapravo je to jedini razlog zasto sam ga uzeo, da me dete od pozadi ne sutira iz sedista...
    (nikola, 15. januar 2021 14:21)

    # Link komentara

  125. 500L?
    Ma ludilo!
    Samo jako u 2021,valjda ćete prodati sva 3 planirana komada!
    (BDj, 15. januar 2021 14:05)

    # Link komentara

  126. Nijedno.
    (iuioggfhs, 15. januar 2021 14:04)

    # Link komentara

  127. FIAT 500L je ugasio onda kada je izbacio iz game jedina dva najtraženija motora. Mali Twin air za taksiste zbog potrošnje, i 1.6 MJTD (koji ja vozim) za sve ostale.
    (ja, 15. januar 2021 14:02)

    # Link komentara

  128. 1.4 benzinac je bas losa motorska opcija. Slab, nedostaje obrtni momenat. Nadam se da ce ga uskoro zameniti novim 1.0turbo, sa vecim obrtnim momentom, kao sto su uradili i u modelu Tipo.
    (Kobaja Grande, 15. januar 2021 14:01)

    # Link komentara

  129. Trenutno jedan od najruznijih modela na trzistu. gde nam bas on zapade....
    (dovla, 15. januar 2021 13:52)

    # Link komentara