1. Niva hm.... ovako se ne piše Duster!
    (KUD Idijot, 14. januar 2021 14:54)

    # Link komentara

  2. Ovo je neko dete napravilo.
    (123, 14. januar 2021 15:04)

    # Link komentara

  3. Ako bude izgledala približno kao u videu a zadrzala vozne karakteristike stare lade, pa to će biti ubica divova.

    Samo da ne naprave neki šminkeraj jer je to stvarno dobar terenac.
    (Brdjanin, 14. januar 2021 15:27)

    # Link komentara

  4. Kao Duster opran na 90 stepeni ...
    (Djorke, 14. januar 2021 15:28)

    # Link komentara

  5. Ovo je razlika u odnosu na prethodni, poput novog defendera.
    (Sun ce, 14. januar 2021 15:36)

    # Link komentara

  6. Ovo je stari koncept koji verovatno nikad neće ugledati svetlost dana.
    Btw Lada je zaštićeno ime, ne smeju ni da ga koriste više..
    (njoka, 14. januar 2021 15:40)

    # Link komentara

  7. А нас запао ФИАТ.Оно кад си баксуз...
    (☢ Иду дани...☢, 14. januar 2021 15:50)

    # Link komentara

  8. Ako u Renault grupaciji iskoriste marketinške potencijale Nive kao kultnog modela u off road svetu uz proverenu mehaniku, Niva bi lako mogla da bude globalni hit, nešto poput Suzuki Jimny-a. A cena će im svakako biti tu negde, znači oko 19 hiljada pa na gore, sa tim da je ova platforma ogromna u odnosu na Jimny. Mogli bi da izvozaju rusi i francuzi fazon Bronco-a, veći model na ovoj platformi i manji na Duster-ovoj platformi pod značkom Niva, zašto da ne.
    (Ognjen, 14. januar 2021 15:51)

    # Link komentara

  9. Na Ladi nivo bi trebalo mnogo toga promeniti. Ako bi me neko pitao za savet imao bih mnogo toga da mu kazem jer kao vozac u penziji i mehanicar po struci vozio sam i privatno i u firmi dosta terenaca. Lada je prvo lagana za terenca. Benzinac u terenu koji mnogo trosi. Terenac bez servo volana, bez klime, cuo sam da novi model ima. Losa konstrukcija menjaca tako da u startu mnoge ostaju bez pete brzine. Ima dobro grejanje. Ali ako bih uporedio japance, amerikance i ostale lada pri dnu.
    (SASA, 14. januar 2021 16:10)

    # Link komentara

  10. Ocekujemo priglup komentar iz Minhena.
    (yopi, 14. januar 2021 16:24)

    # Link komentara

  11. А нас запао ФИАТ.Оно кад си баксуз...
    (? Иду дани...?, 14. januar 2021 15:50)

    mozeš pogrešiti par puta, ali ako stalno grešiš, onda nisi baksuz.
    (jaretina, doneti zakon: vozač sa skinutim DPF = ubistvo sa predumišljajem; skidač DPF = saučesnik u ubistvu, 14. januar 2021 16:41)

    # Link komentara

  12. Dzaba kad ne može sa se uveze u Srbiju
    (Dejan, 14. januar 2021 18:06)

    # Link komentara

  13. Glavna prednost Nive je to što je jeftina, a završava posao. Ako poskupi, pa nek bude i kvalitetnija, prodaja će biti lošija jer će ući u kategoriju više, a tu je i konkurencija veća.
    (Dr. Miloš, 14. januar 2021 18:09)

    # Link komentara

  14. Ovo je stari koncept koji verovatno nikad neće ugledati svetlost dana.
    Btw Lada je zaštićeno ime, ne smeju ni da ga koriste više..
    (njoka, 14. januar 2021 15:40)
    Od skoro lada sme da koristi ime Niva, a što se novog modela Nive tiče u pravu si neće je biti osim ovako malo malo neka nova fotka koja veze nema.
    (Zastava101Specijal, 14. januar 2021 18:46)

    # Link komentara

  15. Duster 4.35m
    Sandero 4.09m
    Niva ?
    (Pravedni, 14. januar 2021 18:51)

    # Link komentara

  16. Otpad običan. Imali u firmi vise komada. Ok, ide kroz blato u retkim trenutcima kad nije kod majstora. Jedan od njih posle 37000 km vise nije 4x4 jer je rikno diferencijal a kosta ko lada. Unutra praistorija. Sve grabe, bode, huji...Ovi sto ga hvale ga nisu vozili ili nisu vozili nista drugo.
    (Marko, 14. januar 2021 19:58)

    # Link komentara

  17. Rugoba bila i bice
    (fensi_lik_vracar, 14. januar 2021 21:44)

    # Link komentara

  18. Veoma ružan izgled.
    (Milos Radunkovic, 14. januar 2021 23:26)

    # Link komentara

  19. Ljudi, da li ste uopšte čuli pre nego ste napisali komentar, da je ovo jedan od prvih koraka koji su većinski vlasnici "Dačije" i "Lade", da reduciraju broj modela, platformi i naparave "Ladodačije" koje će se razlikovati tek nekom sitnicom?
    (Gagi, 15. januar 2021 07:03)

    # Link komentara

  20. ... znači Rusi shvatili da neznaju da naprave auto pa prepustili Renou/Dačiji da im pravi Nivu !?
    (Dik, 15. januar 2021 07:33)

    # Link komentara

  21. Sve je to sad isti k samo sa drugim imenom. Pravice Dacia duster sa imenom Lada niva. Kakva god bila Lada niva, trebalo je ispraviti greske i napraviti solidan auto po nizoj cijeni A ovo je samo produkt nove svjetske autoindustrije, gdje u sustini od 2 modela naprave 222 nazovi razlicita modela.
    (Kaokakao, 15. januar 2021 09:24)

    # Link komentara

  22. А нас запао ФИАТ.Оно кад си баксуз...
    (? Иду дани...?, 14. januar 2021 15:50)


    Bolje i Fiat nego lada niva truleks meraklija, svi koji su imali lade 111-112 znaju da se auto bukvalno dezintegrisao na 100k rč.
    (Predrag Marković Forest, 15. januar 2021 09:34)

    # Link komentara

  23. Hoce li nekada izaci zvanicni nacrt kako ce izgledati nova Niva? Da ne preteram, ali saga o novoj Nivi traje od sredine '90ih, secam se kad sam kupovao one velike kataloge '96, '97...tada je jos krenula prica " ovo je nova Niva". Prvo se mislilo da je to onaj Shevrolet. Kako god, velika buka oko jednog nekvalitetnog automobila. Za prohodnost svaka cast. Sve ostalo ...katastrofa
    (daki, 15. januar 2021 09:52)

    # Link komentara

  24. Dok u Kragujevcu radnici Fiata vise vremena provode na placenom odmoru nego na proizvodnim trakama, tuga...
    (Brada, 15. januar 2021 09:55)

    # Link komentara

  25. Bio sam vlasnik Lade Nive, nije imala klimu ni servo. Sit sam se navozao dok sam imao potrebu za lakim terenskim vozilom. Majstora je videla samo za redovan servis. Nek nova ima iste terenske mogucnosti sa modernim mororom rado bi je kupio.
    (Totalnodrukcijioddrugih, 15. januar 2021 09:56)

    # Link komentara

  26. Ovo je stari koncept koji verovatno nikad neće ugledati svetlost dana.
    Btw Lada je zaštićeno ime, ne smeju ni da ga koriste više..
    (njoka, 14. januar 2021 15:40) # Link komentara
    Ovaj koncept je zajednički sa Duster-om, jer su ista grupa (Renault Nissan). Tako da će to biti.
    Drugo, ime LADA je ime brenda, koje se redovno koristi. NIVA je ime koje je bilo dato Chevrolet-u, ali je ove godine otkupljeno, natrag. Sad se opet koristi.
    (nemanja.s, 15. januar 2021 10:02)

    # Link komentara

  27. Samo smo mi izgubili ime brenda Zastava i Dacija i Skoda i Lada su svoja imena zadrzale!
    Tuzno!
    (Pera, 15. januar 2021 10:44)

    # Link komentara

  28. Srpski san, momentalno padanje u trans, daj dva komada.
    (billy_the_cat, 15. januar 2021 10:46)

    # Link komentara

  29. ... svi nešto prave, a mi pevamo: hej, haj, baš nas briga vozamo se na taljiga!
    (Dik, 15. januar 2021 10:50)

    # Link komentara

  30. Što se tiče Nive, njena prednost je u pristupu: jeftin, kratak lagan džip, benzinski motor, malo delova koji bi trebalo da se kvare. Pokazala se odlična za prolazak kroz blato (gde teški džipovi propadaju) i po uskim šumskim putevima (gde dugački ne mogu da skrenu). Kad ide.
    Mane Nive se ne odnose na pristup, nego na kvalitet. Glupi i česti kvarovi (npr. pucanje platičnih posuda i creva za tečnosti), neudobnost kabine, očajna zvučna izolacija, kombinacija motora i menjača koja nije za brzine preko 100 na sat (a džip se ne koristi samo u lokalu) i sl.
    Kada bi neko napravio vozilo koje ima isti koncept, nešto bolja tehnička rešenja i mnogo bolju kontrolu kvaliteta... uz malo šminke (tek toliko da deluje kul), to bi bio pravi hit! Suzuki je probao nešto slično, ali su napravili više igračku nego pravo radno vozilo. Dakle, slično, samo malko jače.
    (Bojan, 15. januar 2021 11:13)

    # Link komentara

  31. Što se tiče Nive, njena prednost je u pristupu: jeftin, kratak lagan džip, benzinski motor, malo delova koji bi trebalo da se kvare. Pokazala se odlična za prolazak kroz blato (gde teški džipovi propadaju) i po uskim šumskim putevima (gde dugački ne mogu da skrenu). Kad ide.
    Mane Nive se ne odnose na pristup, nego na kvalitet. Glupi i česti kvarovi (npr. pucanje platičnih posuda i creva za tečnosti), neudobnost kabine, očajna zvučna izolacija, kombinacija motora i menjača koja nije za brzine preko 100 na sat (a džip se ne koristi samo u lokalu) i sl.
    Kada bi neko napravio vozilo koje ima isti koncept, nešto bolja tehnička rešenja i mnogo bolju kontrolu kvaliteta... uz malo šminke (tek toliko da deluje kul), to bi bio pravi hit! Suzuki je probao nešto slično, ali su napravili više igračku nego pravo radno vozilo. Dakle, slično, samo malko jače.
    (Bojan, 15. januar 2021 11:13) # Link komentara

    Pa imas Suzuki Jimny...
    (atomci, 15. januar 2021 11:53)

    # Link komentara

  32. Super izgleda. Ovo je Renault tehnologija ista kao i u Dachia. Ocigleno su u Renou shvatili da mogu imati velik profit od nacionalnih brendova koje oni kontrolisu. Oproban recept na kome se VW obogatio.
    (Auto.BOY, 15. januar 2021 12:24)

    # Link komentara

  33. Radi Reno,nema sta.
    (aca, 15. januar 2021 12:32)

    # Link komentara

  34. Samo smo mi izgubili ime brenda Zastava i Dacija i Skoda i Lada su svoja imena zadrzale!
    Tuzno!
    (Pera, 15. januar 2021 10:44)

    :))) Zastava brend??? Znaš li šta je pojam brend i koliko je potrebno truda da se stvori ugled proizvođaća da bi mogao da kaže da njegovo ime ili proizvod predstavlja brend. Zastava nikad nije ni bila brend. Samo ime je sinonim za teg oko vrata dok plivaš među ajkulama(konkurencijom)!
    (adidas, 15. januar 2021 12:44)

    # Link komentara

  35. Ко на стероидима.....
    (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 15. januar 2021 14:07)

    # Link komentara

  36. Ali neće.
    (Kum Žiržo, 15. januar 2021 15:35)

    # Link komentara

  37. Pa imas Suzuki Jimny...
    (atomci, 15. januar 2021 11:53)

    Znam. Zato sam i napisao da su napravili igračku. Mora to malo jače, za pravi terenski auto.
    (Bojan, 15. januar 2021 22:07)

    # Link komentara

  38. Ha Niva ce ovako izgledati u mesecu linburgu u Zvezdanim stazama.
    Ovo je dvadeseta fotoshop lada niva.
    Kao desetogodisnji vlasnik novokupljene lade nive i nekadasnji clan ljubitelja lade nive da vam prvo razvejem iluzije da niva prolazi tamo gde drugi ne mogu i drugo da je jeftin automobil.
    Prvo niva ne moze da pridje pravim terencima Jeep Wrangler i Ciroki, Mitsibushi Pajero, Toyoti Lend Cruser itd. Cak ni nekim boljim SUV modelima poput Rava, Forestera i X-treila.
    Drugo za 10 godina pored 10 holjada evra za nabavku ja sam potrosio bar 7000 za servis i kvarove da bi uvek bila spremna i zategnuta za iznenadni put.
    Nemojte da mislite da sam nezadovoljan ali ako koristite glavu pri terenskoj voznji i ne zalecete se u nemoguce mozete preci teske terene i zavrsiti puno posla.
    (Aleksa Pufta, 16. januar 2021 01:56)

    # Link komentara

  39. Ako Nissan uzme da razvija Nivu..,to moze i da izadje i nesto dobro.
    Ali,ako Reno se umesa,od Nive bice samo ime.Spolja ulepsana Niva a unutra Dacia Daster.
    (Zox, 16. januar 2021 21:54)

    # Link komentara

  40. Najveći problem u celoj priči je što kada Rusi najave model za 2024. on najverovatnije stiže u salone 2051....
    (Aleksa, 17. januar 2021 01:29)

    # Link komentara