1. Ma kakav gospodin. Sve je vise dzibera za volanom Volvoa. Pre neki dan XC60 na nbg sa nemackim tablicama prolazi kroz crveno na semaforima itd. pre par nedelja slicna situacija samo domace tablice.
    (iskusni vozac amater, 31. januar 2021 13:42)

    I ja sam naišao na tog lika sa Nemačkim tablicama na Novom Beogradu, mentalni sklop klasičnog gastosa. Ali, u garaži u zgradi imamo desetak XC komada, voze uglavnom zreliji poslovni ljudi. Moj izbor je takođe nova XC linija, jer su drugačiji od Nemačkih vozila i sviđa mi se ta priča.

    Ali generalno, nema više pravila - civilizacija ide ka tome da će ogromna većina biti jako usko obrazovani ljudi, i/ili isprani mozgovi i sitne duše kojima je lako manipulisati (novcem najčešće). Novac se danas u nekim branšama zaradi brzo, ali nedovršene osobe imaju problem sa samim sobom, ne znaju kako da u novcu uživaju već ih usrećuje "pokazivanje" novca drugima. Nedostatak opšte kulture, vaspitanja, kvalitetnog obrazovanja, pa i zadovoljstva u životu, mnogi pokušavaju da nadomeste isturanjem materijalnih stvari u prvi plan. Ovo je naročito odlika sirotinje koja dođe do malo para (Balkan i naša dijaspora su sjajan primer).
    Pogledajte fudbalere i način oblačenja - na duksu/majici mora da stoji velikim slovima natpis brenda, što zvučniji i većim slovima, jer oni podrazumevaju da se tako pokazuje "visoki status".
    (IgorNBG, 2. februar 2021 15:48)

    # Link komentara

  2. @(sasha, 14. januar 2021 10:55)

    Ma kakav gospodin. Sve je vise dzibera za volanom Volvoa. Pre neki dan XC60 na nbg sa nemackim tablicama prolazi kroz crveno na semaforima itd. pre par nedelja slicna situacija samo domace tablice.
    (iskusni vozac amater, 31. januar 2021 13:42)

    # Link komentara

  3. @Nikola

    Dodatni popust nisam dobio, Znači sa Inscription paketom i plus oko 5k dodatne opreme(panorama krov, Aktivna LED svetla, Rezervni točak, metalik boja, Volvo alarm...itd.) Cena je nešto ispod 52KEur.
    Jedino sam dobio gratis metalnu zaštitu ivice prtljažnika na braniku... to je oko 150-200Eur.
    Inače što se samih prodavaca tiče u Volvo Beogradu i ja imam mišljenje da još imaju puno toga da nauče, često sam imao utisak da ja znam više o njihovim vozilima nego oni sami... a da sam dobio neku preporuku za dodatnu opremu ili slično nisam...a imam utisak da ni ona devojka sa kojom sa pričao da ni ona ne znam baš puno o tome...a trebalo bi.

    I da, vozilo se kupuje na firmu, tako da je plaćanje u 3 rate sa 0% kamate, stvarno tako(doduše ima 1% plaćanje za odobravanje lizinga).

    Inače za svu ovu opremu kod konkurencije se stvarno plaća dosta više... ako računaom ovo kod nas kao akcijsku cenu. A standarne cene su +20% i to je potpuno nerealno, bar ako mene pitate.
    (DanL, 17. januar 2021 15:26)

    # Link komentara

  4. Posle XC60 2013, XC60 2017, seo ove godine u XC90. Prva dva su bila u srednjem paketu, ovaj poslednji sa svom opremom koju Volvo ima u ponudi. Onima koji imaju novca i dvoume se - nećete pogrešiti sa novim XC60, idealan u svakom smislu. Identičan enterijer i kvalitet kao kod XC90 samo je XC90 veći u gabartima (idealan za veće porodicu ali ne i za vožnju po starom delu Beograda). Međutim, dodatna oprema je ono što pravi razliku.
    Nije svaki Inscription paket isti (XC60 se može napakovati i do 80.000 eur), a XC90 može da izađe skoro 100.000 eur ako možete da priuštite sebi najviši lusuz (masažeri i ventilacija u sedištima, aktivna šasija sa vazdušnim vešanjem,, Bowers Wilkins surround ozvučenje specijalno razvijeno za Volvo, i još igrački...). Tu je i fantastična Volvo-on call usluga, pomoću koje startujete auto, palite klimu i zaključavate ga preko aplikacije (auto može biti u drugoj državi, svejedno).
    A ove klince što pričaju o "kinezima" i troluju bez dinara u džepu - samo ih možete sažaljevati, mnogi ljudi prosto žive i umru u zabludi,njihov život.
    (Treći za redom..., 16. januar 2021 23:00)

    # Link komentara

  5. @danl
    Koja je cena koju si dobio? I da li si uspeo da dobijes popust dodatan?
    (Nikola, 16. januar 2021 21:00)

    # Link komentara

  6. Ali teskoca kupovine-mnogo je skup !
    (Nata, 16. januar 2021 20:30)

    # Link komentara

  7. Pazario sam auto, niti sam kalkulisao potrosnju, sta koliko kosta, odlucio se za model XC60, i to je bilo to.

    Ako neko ko daje 35.000e+ kalkulise da li ce da padne vrednost 3000+- posle ~5 godina ili da li trosi litar gore/dole i na osnovu toga odlucuje, mislim da se gresi. Ovo mozda radi neko ko uzima vozilo ispod 10.000e.

    Ako mazda CX5 ide i za 35.000e, ne vidim zasto neko ne bi dodao jos 5-6.000e i uzeo XC60.

    I da, 3 godisnje rate vazi samo za pravna lica.

    Iskustvo do sada: menjac je najveca mana, al osecaj unutra je, pa kao da si u tenku, pilotasist olaksava voznju, ima dosta mesta na zadnjoj klupi.

    Potrosnja ~8L kombinovano.

    I da, Volvo Srbija, mislim da nisu dorasli prodaji novih vozila, veoma neprofisonalan pristup, da ima jos negde da se kupi novo vozilo, sigurno bi tamo kupio - ne znam kako samo oni prodaju Volvo u Srbiji.
    (Forg, 16. januar 2021 18:55)

    # Link komentara

  8. Pazario sam auto, niti sam kalkulisao potrosnju, sta koliko kosta, odlucio se za model XC60, i to je bilo to.

    Ako neko ko daje 35.000e+ kalkulise da li ce da padne vrednost 3000+- posle ~5 godina ili da li trosi litar gore/dole i na osnovu toga odlucuje, mislim da se gresi. Ovo mozda radi neko ko uzima vozilo ispod 10.000e.

    Ako mazda CX5 ide i za 35.000e, ne vidim zasto neko ne bi dodao jos 5-6.000e i uzeo XC60.

    I da, 3 godisnje rate vazi samo za pravna lica.

    Iskustvo do sada: menjac je najveca mana, al osecaj unutra je, pa kao da si u tenku, pilotasist olaksava voznju, ima dosta mesta na zadnjoj klupi.

    Potrosnja ~8L kombinovano.

    I da, Volvo Srbija, mislim da nisu dorasli prodaji novih vozila, veoma neprofisonalan pristup, da ima jos negde da se kupi novo vozilo, sigurno bi tamo kupio - ne znam kako samo oni prodaju Volvo u Srbiji.
    (Forg, 16. januar 2021 18:54)

    # Link komentara

  9. Čitam sve komentare i čudim se zašto svi več unapred imaju mišljenje da li nešto valja ili je dobro ili je lepo... a da nisu mnogi ni videli a kamoli vozili ovo vozilo.
    Ja sam poručio upravo ovaj model u Inscription opremi... mogu da kažem da je moje lično mišljenje da je vozilo izuzetno lepo i iznutra i spolja.... Motor od nepunih 200Ks je u sličnoj kategoriji kao i konkurencija(za osnovnu motorizaciju).. a po meni to je Audi Q5, BMW X3 ili MB GLC.... svi ovi modeli su sa sličnom opremom min. +10K Eur skuplji od ove trenutne AKCIJSKE ponude u Volvo-u(Inače se za toliko para već može naručiti i Plug-In Hibridna - T6 Recharge varijanta ovog vozila). Plus ova cena je i za vozila koja se tek poručuju po specifikaciji, kao što sam i ja poručio... a isporuka je za oko 3-4 meseca. Kod drugih proizvođača bolja cena se uglavnom dobija jedino za vozila koja su na lageru ili su već poručena. Imam poznanike koji imaju Volvo vozila i nemaju problema sa njima... ja lično još nikad nisam posedovao isti... nadam se da iskustva biti pozitivna. Što se samog vozila tiče ono je dosta prostrano i u prvom kao i u drugom redu sedišta , mesta ima dovoljno, jedino je prtljažnik malkice manji od očekivanog. Ali zato ima i rezervni točak... koji u trenutnom vozilu ja nemam... a desilo mi se da mi je bio potreban... tako da znam koliko je to važno.
    U svakom slučaju nadam se da mi je izbor bio dobar, a to ćemo videti tek u narednim godinama!
    (DanL, 16. januar 2021 18:00)

    # Link komentara

  10. Volio bih da citam raspravu potencijalnih kupaca ovakvih automobila, koji kupuju na osnovu prethodnih zananja o takvim automobilima, a ne na osnovu cistih kalkulacija ili nekakvih zelja...
    Bas znam jednog kupca skoro novog XC60, kojeg je kupio nakon proslog modela. Samo znam da nije toliko kalkulisao, jer se ne zamara sa tim...
    (Srđan BL, 15. januar 2021 10:48)

    # Link komentara

  11. Lakoca zivljenja... Jasta, more, idi begaj.
    (Guliver, 15. januar 2021 03:12)

    # Link komentara

  12. @programer
    Ljudi na zapadu prvenstveno cene svoj novac, pa razne olakšice i strah od sutrašnjice. To prodaje EV a ne ljubav prema njima.
    (kimi R, 13. januar 2021 14:31) # Link komentara

    U potpunosti se slazem!

    Dodacu jos: Ljudi koji dobro zaradjuju u postenom poslu - znaju da cene novac koji zarade!
    Stavis na papir koje su tvoje potrebe, stavis na papir (ili u exel tabelu) koje su ponude, i koliko sve to kosta kroz eksploataciju na 4 godine ili 100.000km (ili koliko ces vec preci kilometara dok ne zamenis vozilo).

    A zatim pogledas sta kaze zakonodavac u tvojoj zemlji, koje su subvencije kao i koji su ekoloski zakoni uvedeni i najavljeni za naredne 4 godine.

    Saberes i vidis sta ti se najvise isplati kad sve uzmes u obzir!

    Rezultat u razvijenom svetu kaze Hibrid ili EV! Tacka!
    (Programer, 14. januar 2021 19:06)

    # Link komentara

  13. Od uvek je bilo da volvo voze gospoda, a BMW voze....pa da ne pricam sad :)
    (Milos, 12. januar 2021 17:24)

    5 godina vozio BMW seriju 1 (118 i 120), 4 godine (supruginu) Mazdu 2, poslednje 3 VW Touran, u martu dolazi XC90 (sve novi automobili). U koju grupu spadam?
    (tko leti vrijedi, 14. januar 2021 02:09)

    U martu postajes gospodin. :).
    (sasha, 14. januar 2021 10:55)

    # Link komentara

  14. (PeraDetlić, 14. januar 2021 02:35) # Link komentara

    Potrosnja Kazes?

    Pa vidi, ranije su se u EU u klasi oko 200KS kupovali dizeli upravo zbog manje potrosnje, zar ne?

    Benzinci kod Nemaca u ovoj klasi trosili su 10-12-14 litara, zar ne?

    A onda je Toyota napravlila hibrid! I danas hibrid od 184Ks u mojim kolima trosi 5-6 litara u u gradu! Nijedan Dizel o u ovoj klasi ne trosi manje to znam iz licnog iskustva (Audi Q3 sam vozio 2.0 i on mi je u gradu u gradu trosio 8 litara u proseku).

    Danas Nemci (koje sam voleo i vozio) imaju tzv lake hibride sa benzinskim motorima i nastoje da njima pokriju nekadasnje kupce dizela koji se polako gase. Ali ti nemci u klasi oko 200-nak KS, trose oko 10-12l i to je duplo vise nego moj hibrid Japanac slicne snage i gabarita. Uz to sve analize kgarova u EU i USA govore da takvi automobili kod Japanaca i manje trose i manje se kvare!

    I, rekao sam - ne vezuje mene i moju porodicu i firmu za Toyotu/Lexus ljubav. Auto nije zena, a nije ni fudbalski klub pa da ga slepo sledis i kad ne valja! Onaj ko daje pare, razmislja koje su mu potrebe i sta mu se najvise isplati.

    Jel ti jasnije sada, ili da crtam?
    (Programer, 14. januar 2021 10:49)

    # Link komentara

  15. @Milos
    Sve gospodin do gospodina, pa da krenemo redom;političari=kriminalci, navijači, kontraverzni biznismeni i ostali talog društva sa parama. Gde i kada si ti video da neki noviji Volvo vozi npr neki profesor eventualno doktor. Znači ista klijentela kao ona koju kao nećeš da nabrajaš.
    (ciga, 14. januar 2021 10:44)

    # Link komentara

  16. @ programer....Vidi DEČKO,pročitaj ponovo šta sam ti napisao pa mi još jednom napiši Ilijadu,ali molim te da ga uprostiš još više da i ja i drugi bolje shvatimo.POTROŠNJA!Ne ukupni troškovi za 4,6 ili 10g.....
    (PeraDetlić, 14. januar 2021 02:35)

    # Link komentara

  17. Od uvek je bilo da volvo voze gospoda, a BMW voze....pa da ne pricam sad :)
    (Milos, 12. januar 2021 17:24)

    5 godina vozio BMW seriju 1 (118 i 120), 4 godine (supruginu) Mazdu 2, poslednje 3 VW Touran, u martu dolazi XC90 (sve novi automobili). U koju grupu spadam?
    (tko leti vrijedi, 14. januar 2021 02:09)

    # Link komentara

  18. Cenili su se i ovde strucnjaci ranije. Bilo je mnogo onih za koje, nazalost, nisi ni cuo, a koji su ziveli i radili u svojoj zemlji. Zasto svako ko ode u Ameriku ima isti stav kao ti? Vidi se da si neki obican programer/inzenjer koji je, eto tako dobio posao u Kaliforniji, video malo sveta i upucen je u sve. Vi kao po nekom kalupu da ste stancani. A ti mislis da je Amerika bogata jer ceni strucnjake? Mislis da nema veze sa blokiranjem ostatka sveta da se razvija, otimajuci im resurse, uvaljujuci im svoje oruzje, drzeci monopol nad gomilom stvari? Pravi si mali Perica. Amerika zivi od Gugla, Epla i par tih velikih firmi, koje prodaju jedni drugima usluge, bez ikakve opipljive vrednosti, kako da ne. Od toga ce da izdrzava tu silnu administraciju i vestaclki odrzava prenapumpan standard. Pa svaka zemlja bi bila bogata, da je bogato startovala, istovarila ljude na poluprazan kontinent, satrla domoroce i krenula da kopa zlato i gradi gradove. Ne mislis valjda da su bogati otkad postoji silikonska dolina.
    (Dar, 14. januar 2021 00:03)

    # Link komentara

  19. @Milan: Malo previse gledas Čarobnjaka iz Oza kuce su po milion dva dolara, i odlične su. Kuće od cigli su stara tehnologija jer se momentalno ruše pri prvom zemljotresu, to ste do sada već videli toliko puta na Balkanu. Nigde nisam manje radio nego u USA, zato što se stručnjaci ovde cene, i imaju ulogu da vide tim - “high level input” a ne dirinčenje i šljakanje sa svakodnevnim glupostima koje može da radi i sveže diplomirana osoba. Lijepi pozdrav iz prelepe Kalifornije, gde svako dobije tačno onoliko koliko zaslužuje u životu, pameću i radom.
    (Los Angeles, 13. januar 2021 23:23)

    # Link komentara

  20. Od Volvoa samo V60 ili Polestar. Predobri su.
    (Haha, 13. januar 2021 22:42)

    # Link komentara

  21. @Los Angeles
    Od silnog uzivanja, ja samo silne komentare vidim, na ovom nasem nazadnom portalu iz Srbije. Nego reci mi posto si ti sad gradjanin velike USA, sto na njihovim portalima ne komentarises??? Sta bi nije jos engleski dovoljno dobar??? yes who no???
    Samo ti meni uzivaj i da si mi ziv i zdrav...a sto se tice sujete...oni koji su naj sujetniji, njima su uvek puna usta te reci :)
    Sportski pozdrav, a sad odoh da se proveselim sa prijateljima( nisi zaboravio sta znaci ta rec???) i da bar na ulici docekamo Novu godinu
    (Sani Kroket, 13. januar 2021 22:19)

    # Link komentara

  22. @Los Angeles
    Ma sve je to lepo, sunce i ostalo u kaliforniji nego ja ne bih da radim tako mnogo i imam mali godišnji odmor. Sad škoda il volvo, ne odražava se toliko na kvalitet života, bar mi je kuća od cigle a ne od drveta da je oduva prvi vetar.
    (Milan, 13. januar 2021 21:46)

    # Link komentara

  23. Skroz mi je korektna akcijska cena od 43 soma što daju na tri jednake godišnje rate za ovaj dizel 4x4 automatik momentum pro.Nikad nisam posedovao Volvo automobil da ne bude navijački komentar ali uporedjivati ga sa RAV4 po meni nije realno,ipak je XC60 što se mene tiče premium i treba ga uporedjivati sa X3 i Q5.
    (NIKOLA, 13. januar 2021 19:51)

    # Link komentara

  24. @Sani Kroket; @Zvone: Drugari, na misiji sam, prevaspitavanja i pomoći našoj Srbiji. Bolje da vas mi gastarbajtari prosvetljujemo nego rusi komunizmom ili ameri bombama. Da ste slušali vaše ljude iz inostranstva kroz istoriju, EJ gde bi sad bili. Počevši od Tesle, Pupina, Milankovića, Cvijića, Andrića (gle čuda svi obrazovani vani i stekli ime u inostranstvu), pa do običnih ljudi u koje i ja spadam. A ne uvek ista mantra “vi sve znate, najbolji ste, ne dao Bog da vam neko nešto kaže”, sujeta do neba, a rezultati rupa bez kraja. A ja bi najviše voleo da i vi svi uživate pa makar i pola nek je od ovoga koliko ja uživam svakog dana u sunčanoj, bogatoj Kaliforniji. Zato vam i pomažem svako malo sa komentarima, u vašem je interesu da naučite neke stvari.
    (Los Angeles, 13. januar 2021 17:54)

    # Link komentara

  25. "Subjektivno izjednacavati aktivne sisteme bezbednosti svih proizvodjaca je najblaze receno neumesno."

    (Miki, 13. januar 2021 15:13)

    Slažem se. Zato i nema smisla i osnova tvrditi da je Volvo u tom delu napredniji.

    @pokojnik
    Vozim XC60 trecu godinu vec i sad se „ubedjujem“ sa tobom oko funkcija vozila u koja verovatno nisi ni seo. SUV vozim jer zimi vozim kroz svajcarske i nemacke Alpe i te situacije koje ti navodis sa Volvo sajta su „disclaimer“,tj. ogradjivanje od odgovornosti. Nesto slicno kao kada na samponu pise da nije za pice, ako me razumes. Postoje ljudi zbog kojih je to potrebno napisati. Nikada mi se to upozorenje na Volvou nije ukljucilo. A znas kakvi su Alpi zimi. Tako da ti i dalje citaj disclaimer i donosi zakljucke na osnovu toga. Ja cu opet da kupim novi Volvo za pola godine, samo cu sada da dodam i opciju autopilota ;)
    (Sub011, 13. januar 2021 14:16)

    Znam kakvi su Alpi zimi. Vozio. A zaključke o ograničenju rada radarskog sistema (i tog "autopilota") za vreme snežnih padavina ne donosim na bazi disclaimer-a. Sve se samo ugasi i dobiješ upozorenje ...
    (pokojnik, 13. januar 2021 16:14)

    # Link komentara

  26. @Ivan ZG
    Potrudio sam se dovoljno za nivo ove rasprave. Svestan sam sa je motor razvijen u UK od strane zajednicke saradnje Forda i Pezoa da budemo konkretni. Koristi se motor u vise razlicitih modela razlicitih brendova. Kao u F1 kupis motor ali svaki tim ga doradi i prilagodi - kao sto je i Volvo to uradio. Performanse u odnosu na tezinu praznog automobila idu u korist Volvoa zato sto je tim inzenjwra odradio dobar posao sa doradom samog motora kao i kreiranjem celog sistema oko pogonske jedinice. Tu se ne moze mnogo sto sta zameriti Volvou. Ford Focus je ranije koristio taj motor i trosio je vise na manjoj tezini vozila.

    RAV4 je robusniji auto. XC60 ima bolju zavrsnu obradu - razlog zasto je u sustini i kupljen od strane Kineza. Geely ne zna tako dobro da sastavi auto pa su zato kupili volvo da im pokaze :) kako sam vozio oba auta neizmerno vise sam uzivao u voznji Volvoa.

    Ako poredis ova dva modela treba porediti plugin hibride a ne mesati babe i zabe poredivsi blag hibrid sa pluginom. Razlika u tezini baterija je ogromna.

    Uostalom sa RAV4 se porede dva razlicita nivoa kvaliteta gde ovde licno dajem blagu prednost volvou iz vise razloga koji ne mogu da stanu u ovu poruku. Opet sve se svodi na licne preference i stil voznje. Tako da ove rasprave mogu da idu u nedogled jer imamo razlicite prioritete i stil voznje sto je u redu - zato i ima razlicitih brendova :)
    (mike, 13. januar 2021 15:34)

    # Link komentara

  27. Radar i kamera bezbednosnih sistema nalaze se iza vetrobrana- znaci ciste ih brisaci + elektricni odledjivac koji funkcionise automatski na odredjenim temperaturama.

    Kao i svaki proizvodjac, Volvo se ogradjuje od pravne odgovornosti navodeci da postoje okolnosti pod kojima bezbednosni sistemi mogu slabije funkcionisati ili ne funkcionisati uopste. Vozac je u svakom slucaju i u svakoj situaciji odgivoran za kontrolu nad vozilom.

    Subjektivno izjednacavati aktivne sisteme bezbednosti svih proizvodjaca je najblaze receno neumesno. Postoje nezavisna tela (napr. Euro NCAP) koji rade ekstenzivne testove - rezultati su dostupni javnosti i lako ih je uporediti. Sve mimo ovoga je onlajn laprdanje.
    (Miki, 13. januar 2021 15:13)

    # Link komentara

  28. @ (uffff, 13. januar 2021 09:47)

    Nabrojane marke pa 10 mesta prazno? Kakvo neznanje i pausalno subjektivno ocenjivanje. Svakom moze da se svidja razlicita marka ali niko ne moze da kaze da je konkurent krs jer time ispada sam ispada neznalica. To je kao kad bi navijac Reala (koji mrzi Barsu) rekao da je Barsa krs tim ili obratno. Mozda je on ne voli ali reci za takav klub da je krs moze samo neko ko sport u zivotu nije ispratio. To me podseca na ovaj slucaj, samo nije sport nego automobilska industrija. To sto ti neces nesto da priznas, ne znaci da nije tako. A kad vec savetuje druge da koriste internet, samo procitaj ovu vest koju komentarises i shvatices u koju kategoriji se svrstava Lexus. Na ovoj vesti ili bilo kom drugom referentnom izvoru kojih ima gomila na internetu. I meni su Mercedes i BMW bolji ali to ne znaci da je Lexus manje kvalitetan i manje konkurentan nego da bi mojim afinitietima vise odgovarali. Zato bih samo posavetovao da se raspitas o necemu sto ne poznajes, zarad sopstvene reputacije. "Nije sramota ne znati, sramota je ne znati a praviti se da znas". Ja bih na to dodao i ubedjivati druge u sopstveno neznanje.
    (Inzenjer, 13. januar 2021 14:59)

    # Link komentara

  29. @programer
    Ljudi na zapadu prvenstveno cene svoj novac, pa razne olakšice i strah od sutrašnjice. To prodaje EV a ne ljubav prema njima.
    (kimi R, 13. januar 2021 14:31)

    # Link komentara

  30. @pokojnik
    Vozim XC60 trecu godinu vec i sad se „ubedjujem“ sa tobom oko funkcija vozila u koja verovatno nisi ni seo. SUV vozim jer zimi vozim kroz svajcarske i nemacke Alpe i te situacije koje ti navodis sa Volvo sajta su „disclaimer“,tj. ogradjivanje od odgovornosti. Nesto slicno kao kada na samponu pise da nije za pice, ako me razumes. Postoje ljudi zbog kojih je to potrebno napisati. Nikada mi se to upozorenje na Volvou nije ukljucilo. A znas kakvi su Alpi zimi. Tako da ti i dalje citaj disclaimer i donosi zakljucke na osnovu toga. Ja cu opet da kupim novi Volvo za pola godine, samo cu sada da dodam i opciju autopilota ;)
    (Sub011, 13. januar 2021 14:16)

    # Link komentara

  31. @ Preko 60% gubi u prve 4 godine. BMW 520d koji nov kosta 70.000 u Nemackoj vredi ispod 30.000 kao 3 godine star! U isto vreme Lexus es hibrid koji nov kosta 60.000 , vredi 40.000 kao 3 godine star. Pametnom dovoljno.
    (Ludilo i sumanitost, 12. januar 2021 20:58)

    Meni nikako nije jasno sta ljude navodi da lupetaju gluposti kada postoji milion nacina da se ta informacija proveri. Eto npr. mobil. de, autoscout24 ukucas podatke koji te interesuju i sve dobijes na tanjir. Em, lupeta em poredi BMW sa sta vec i odakle dolazi.Nemacka trojka, Shvedski volvo, ostali evropski proizvodjaci pa slobodno deset mesta pa ostala svetska boranija.
    (uffff, 13. januar 2021 09:47) # Link komentara

    Evo bas gledam Mobile.de. Audi A6 Diesel iz 2017-te ispada oko 17.000 eura u Nemackoj! A nov je kostao 70.000!
    Kakav kanal od automobila!

    BMW 520 diesel - slicna situacija! Nov bio 75.000 a 3 godine star je ispod 20.000!

    Lexus ES star 3 godine kosta oko 35.000! A nov je kostao oko 55.000!

    Pametnom jasno!

    Salu na stranu - Marke automobila nisu fudbalski klubovi niti zene - pa da se budale zacore do kraja zaivota!
    Moja porodica sada ima Toyotu/Lexus. Najvise nam se isplati, i ne kvari se!

    Sutra - mozda cemo voziti Teslu! Zavisi sta ce biti isplatljivije. Stavi se na papir , razmisli o potrebama - i izabere!
    (Programer, 13. januar 2021 13:55)

    # Link komentara

  32. Izuzetno dosadan brend automobila. U životu nisam video vlasnika Volvoa da vozi agresivnije. Ne da krši zakon naravno, nego da se čisto vidi da je živa osoba za volanom. Što se tiče tehnologije i razvoja iste, svaka im čast.
    ***…**
    Od uvek je bilo da volvo voze gospoda, a BMW voze....pa da ne pricam sad :)
    (Milos, 12. januar 2021 17:24

    Trenutno vozim X5, a moj sledeci automobil ce biti Volvo XC90. Jedva cekam da postanem gospodin.
    Kakve baljezgarije...Moj komsija od 75 god vozi X4. Pravi gospodin.
    (Straight Outta München, 13. januar 2021 13:32)

    # Link komentara

  33. koje besmislice ...ovi laki hibridi...
    potrošnja 9,2 litre...
    katastrofalno mnogo.
    moj A4 2.0 TDI zadnjih oko 6500 km prosek 5,4.bez ikakve štedljive vožnje.
    (ni laki ni teški....nikakvi hibridi to ne mogu u kategoriji auta oko 1500 kg)
    (jola, 13. januar 2021 08:28) # Link komentara

    Tacno! Ali zato tvoj auto zagadjuje 10-tak puta vise nego sto EU dozvoljava. Stedis i trujes se!
    I posle se pitas zasto su nasi gradovi najzagadjeniji u Evropi!

    Znas - auto kao tvoj vise nece moci da se registruje u EU - ljudi na Zapadu cene svoje zdravlje i zdravlje svoje dece!

    Moci ces da ga vozas po Srbiji, Bosni i u Albaniji za 3-4 godine i nigde vise!
    (Programer, 13. januar 2021 11:13)

    # Link komentara

  34. (PeraDetlić, 13. januar 2021 01:23) # Link komentara

    Vidi, momak - ja radim u velikoj firmi i kod nas se gledaju TROSKOVI! Znaci, cena nabavke, gorivo, odrzavanje i rezidualna vrednost na kraju ugovora (u prevodu na tebi razumljivo - cena koju dobijamo kad vozilo prodamo).

    Pokusacu da ti uprostim matematiku kako bi ti bila jasnija:

    Recimo za Audi a6 (kvazihibrid benzinac) uproscena matematika je:
    - Nabavna cena sa troskovima = 65.000
    - Troskovi goriva na 100.000km = 10litarax1000x1.2e=12.000e
    - Odrzavanje redovno plus neobuhvaceno garancijom za 4 godine (prosek) = 5000eur
    - rezudualna vrednost nakon 4 godine = 25.000eur
    znaci ukupni troskovi ukljucujuci gubitak na vrednosti su oko 57.000eur

    Primer 2 - Lexus ES 300H
    - Nabavna cena sa troskovima = 55.000
    - Troskovi goriva na 100.000km = 6litarax1000x1.2e=6.000e
    - Odrzavanje redovno plus neobuhvaceno garancijom za 4 godine (prosek) = 5000eur
    - rezudualna vrednost nakon 4 godine = 30.000eur
    znaci ukupni troskovi ukljucujuci gubitak na vrednosti su oko 36.000eur

    Ovo je jako uprosceno - da bi jasnije bilo. Sto su vece predjene kilometraze razlike su vece u korist Japanaca.

    Statistika kvarova je tek katastrofa po Nemce. Daleko losija elektronika, losiji elektromotori, losiji menjaci...

    Nemci se jos drze u Evropi. U Americi je LEXUS broj 1 i takodje na skoro svim ostalim trzistima.

    I to nema veze sa time ko sta voli - kad je novac u pitanju onaj ko ga daje gleda sta mu se vise isplati i tacka.
    (Programer, 13. januar 2021 11:05)

    # Link komentara

  35. koje besmislice ...ovi laki hibridi...
    potrošnja 9,2 litre...
    katastrofalno mnogo.
    moj A4 2.0 TDI zadnjih oko 6500 km prosek 5,4.bez ikakve štedljive vožnje.
    (ni laki ni teški....nikakvi hibridi to ne mogu u kategoriji auta oko 1500 kg)
    (jola, 13. januar 2021 08:28)

    Imam Audi A4 2.0 to sto pricas je beslislica, osim ako nije stariji model. Audi ima dva tzv. kompiutera. Na jednom zaracunava npr. prosecnu potrosnju na ukupan broj predjenih kilometara kod mene 6,7l/100km, dalje ukupan broj casova explatacije motora itd. Dok na drugom sve to, i jos puno bitnih i nebitnih stvari samo na 30km predjenih. Kod mene npr. jedanput kroz Austriju gde su duge deonice ogranicenja 100km trosio 4,9l. Tu potrosnju o kojo ti givoris mozda imaju samo hibridi.
    (shreder, 13. januar 2021 10:44)

    # Link komentara

  36. "Pokojnik, stvarno si zapeo :) Pa ukljucis brisace i ocistis prljavstinu i problem resen..."
    (Sub011, 13. januar 2021 00:51)

    Da li je baš tako slučaj kod Volva? Pa, teško, citiraću SAMO DEO SLUČAJEVA kada vam ne pomaže ni to uključivanja brisača :)

    Sa web sajta volvocars.com:

    Limitations of the radar unit

    The radar unit has certain limitations - which in turn also limits those functions that use the unit.

    Blocked unit

    Cause: Thick fog and heavy rain or snow block the radar signals or the camera view.

    Action: NO ACTION. Sometimes the unit does not work during heavy rain or snowfall.

    Cause: Water or snow from the road surface swirls up and blocks the radar signals or camera view.

    Action: NO ACTION. Sometimes the unit does not work on a very wet or snow-covered road surface.

    Ovo je samo DEO opisanih slučajeva i uslova saobraćaja kada svi sistemi aktivne bezbednosti u vožnji "odlaze do djavola" i vi ih nemate - onda kada su vam najpotrebniji, a ništa vam ne pomaže (osim da stanete i ručno čistite, kao i Boga molite da sine sunce ... )

    Izgleda da je i po pitanju sistema aktivne bezbednosti volvo isti kao i sva ostala konfekcija, pa i ona mnogo jeftinija. Jer, čak i nova dačija sandero stepway u istim meteo uslovima pati od istog problema. Prosto, sve su to samo kola za lepo vreme. Za razliku od, recimo, bicikla. Njemu ACC i ostalo ne prestaje da radi za vreme snežnih padavina.
    (pokojnik, 13. januar 2021 10:04)

    # Link komentara

  37. @ koje besmislice ...ovi laki hibridi...
    potrošnja 9,2 litre...
    katastrofalno mnogo.
    moj A4 2.0 TDI zadnjih oko 6500 km prosek 5,4.bez ikakve štedljive vožnje.
    (ni laki ni teški....nikakvi hibridi to ne mogu u kategoriji auta oko 1500 kg)
    (jola, 13. januar 2021 08:28)

    O da, pravi hibridi mogu da spuste potrosnju i na nize vrednosti od te, cak i po gradu. Nije moguce da A4 2.0 tdi sa normalnom voznjom po gradu trosi toliko, tako da pretpostavljam da je rec o kombinovanoj potrosnji. Hibridi u gradu mogu imati i duplo nizu potrosnju, dok su na vangradskom putu slicni ili malo losiji od klasicnih SUS motora. Na autoputu, pri vecim brzinama, trose vise jer je efekat hibrida tada nikakav, odnisno samo pogorsavaju situacinu zbog vece mase.
    Da ne govorim o plug in hibridima koji po gradu mogu da se voze iskljucivo sa potrosnjom od 0 l/100 km...
    Dakle, sve zavisi za sta vam treba auto. Ako koristite za ceste voznje autoputem, sus dizel motor je nenadmasan i tako ce i ostati. Ako vozite bar 50% u gradu, a ostalih 50% raspodelite na autoput i magistralni ravnomerno, vec vam se hibrid blago isplati. Ko vozi vise u gradu (bar 80%) i 10 ak puta godisnje izlazi na autoput, hibrid mu dradticno stedi gorivo i ukupna usteda (kada se uracuna odrzavanje, registracija, nabavna cena itd.) mu je zagarantovana. Plug in hibridi su skuplji od klasicnih hibrida ali omogucavaju voznju samo na struju bar 30 ak km pa bi i to bilo isplativo kod nas.
    (Nemanja, 13. januar 2021 09:57)

    # Link komentara

  38. @ Preko 60% gubi u prve 4 godine. BMW 520d koji nov kosta 70.000 u Nemackoj vredi ispod 30.000 kao 3 godine star! U isto vreme Lexus es hibrid koji nov kosta 60.000 , vredi 40.000 kao 3 godine star. Pametnom dovoljno.
    (Ludilo i sumanitost, 12. januar 2021 20:58)

    Meni nikako nije jasno sta ljude navodi da lupetaju gluposti kada postoji milion nacina da se ta informacija proveri. Eto npr. mobil. de, autoscout24 ukucas podatke koji te interesuju i sve dobijes na tanjir. Em, lupeta em poredi BMW sa sta vec i odakle dolazi.Nemacka trojka, Shvedski volvo, ostali evropski proizvodjaci pa slobodno deset mesta pa ostala svetska boranija.
    (uffff, 13. januar 2021 09:47)

    # Link komentara

  39. koje besmislice ...ovi laki hibridi...
    potrošnja 9,2 litre...
    katastrofalno mnogo.
    moj A4 2.0 TDI zadnjih oko 6500 km prosek 5,4.bez ikakve štedljive vožnje.
    (ni laki ni teški....nikakvi hibridi to ne mogu u kategoriji auta oko 1500 kg)
    (jola, 13. januar 2021 08:28)

    # Link komentara

  40. "Nemci", kazes? Za tvoju informaciju - vlasnici Volvo-a su Kinezi. A o kvalitetu bmw-a govori podatak da u proseku najbrze gubi vrednost od svih brendova. Preko 60% gubi u prve 4 godine. BMW 520d koji nov kosta 70.000 u Nemackoj vredi ispod 30.000 kao 3 godine star! U isto vreme Lexus es hibrid koji nov kosta 60.000 , vredi 40.000 kao 3 godine star. Pametnom dovoljno.
    (Ludilo i sumanitost, 12. januar 2021 20:58)

    Sa te dopunim, vlasnici kinezi sa obavezujucim ugovorom da se NECE petljati SVEDSKIM inzinjerima u tehnologiju i razvoj svih modela ovog brenda. Dakle kinezi su vecinski vlasnici, bez stavljene sape u tehnologiju i razvoj, njihov je samo kapital i deo zarade od prodaje. Sustinu si zaobisao, a ona je najvaznija u celoj ovoj prici oko kineza.

    Pozdrav iz Svedske.
     (Milan, 12. januar 2021 22:09) 

    # Link komentara

    Dopunicu i ja tebe : kinezi nisu vlasnici samo Volvo-a. U Srbiji su kinezi vlasnici Zelezare Smederevo, Borskog rudnika, fabrike guma u Zrenjaninu. Vidis, znamo i mi ponesto o tim Kinezima kao gazdama.
    I, da, istina je da, i pored toga, Volvo kao polovan za 3 godine gubi 60% vrednosti - skoro isto kao i Bmw i Audi koji su najgori po tom pitanju. Sta mislis - zbog cega je tako?
    U Americi se zna - Tojota/Lexus najvise vredi, pa zatim Honda. Nemci su na dnu - sta mislis zasto?
    (Ludilo i sumanitost, 13. januar 2021 08:03)

    # Link komentara

  41. kineski mercedes
    (Hogar, 13. januar 2021 04:16)

    # Link komentara

  42. Divljanje BMW vozača po Istočnoj Evropi u čijem je srcu, na svo vaše negodovanje, Srbija, NIJE merodavno kako te automobile voze ljudi u normalnim zemljama sveta. Ovde u Kaliforniji, daleko više divljanja na putevima vidjam od vozača Mazdi 3 i Hondi Civic, jer je očigledno stvar kompleksa.
    (Los Angeles, 12. januar 2021 19:00)

    S kim se ti druze svadjas, u kojim li si ti problemima,da mi je znati???
    Cas osudjujes vozace Volvoa, sto voze kao babe, pa onda "na svo nase negodovanje Srbija je u Istocnoj Evropi", pa odredjujes sta je merodavno, pa nam objasnjavas kako je u Kaliforniji, a ne silazis sa kako kazes NASEG portala(ocigledno vise nije tvoj, ti si iznad situacije i ti si sad neki covek vise rase), pri tome se potpisujes sa LA...
    Steta samo sto ne mozes da dodjes sa svojom makinom do svog sela, da skroz pocrkaju dusmani kako si ti uspeo u "BELI SVET".
    Idi malo prosetaj, suncaj se, uzivaj malo u zivotu. Pusti nas da nam bude ovako lose, dok vozimo nase dosadne automobile. Negativa mnogo utice na zivot ;)
    (Sani Kroket, 13. januar 2021 04:07)

    # Link komentara

  43. @fantazi Jaoj kad ovako pričaju ljudi koji nisu videli ni Volvo ni BMW, jer, da jesi, ne bi ih nikada uporedio. Sedi ako ništa na nekom sajmu u oba i biće ti jasna razlika u ceni, a ne još da se provozaš. Pozdrav.
    (Fri, 13. januar 2021 02:30)

    # Link komentara

  44. Los Angeles! Nista nema smekerski kakav auto vozis,nego smekerski je,kakav ti je odnos sa ljudima u zivotu,a pravi smeker cak i ne komatarise nas ovde...
    (Zvone, 13. januar 2021 02:13)

    # Link komentara

  45. Na netu je javno dostupno upustvo za upotrebu volva XC-60 za 2020. godinu.
    Strana 285 (isto i str. 294 za Pilot Assist limitations ):
    ***…**
    Lepo si citirao uputstvo i disklajmer u kome se ukazuje na limitaciju radara u slučaju da je isti pokriven snegom. Dakle pokriven, ne da su na njega pale 3 pahulje. Volvoa vozio nisam, ali jesam Mazdu 3 koja baš kao i Volvo ima pomenute senzore u sofersajbni (iza retrovizora), a taj deo se greje, a čak i da se ne greje, još nikad mi se nije desilo da u toku vožnje tu napada sneg u toj meri da ometa senzor, a pre polaska se auto očisti...
    (Milos, 13. januar 2021 02:07)

    # Link komentara

  46. mike

    Vidim da se ti nisi potrudio pa da ti razjasnim.
    Motor tvog Volva zvan 1.6 D2 nije proizveden tj. razvijen od strane Volva već posuđen/kupljen od PSA koncerna. Zato je tako štedljiv.

    Ovaj XC60 sam usporedio sa Toyotom RAV zato što su sličnih dimenzija i snage. XC60 je luksuzniji u svakom pogledu, ali RAV ima napredniji pogonski sklop jer je pravi hibrid. Ubrzanja su im gotovo identična, ali RAV po gradu troši 5-6 litara, a i po otvorenom je štedljiviji do 150 km/h.
    Unatoč sličnosti imaju različite kupce i većina onih koji gledaju XC60 nisu kupci RAV-a i obrnuto.
    (Ivan ZG, 13. januar 2021 01:39)

    # Link komentara

  47. @pokojnik
    E pa ti sad hoćeš da kažeš da lažu u reklami da su najbezbedniji na svetu!?
    Još si i našao uputstvo na internetu da bi nekom dokazao svoje tvrdnje?Veoma naivno, ovde ili veruju u sve što im se servira ili rade za te firme pa im je to posao.U svakom slučaju tvoj pokušaj će ostati zabeležen kao još jedna plemenita bitka protiv ljudske gluposti i pohlepe.Svestan si naravno, da gubiš bitku :)
    (batica, 13. januar 2021 01:31)

    # Link komentara

  48. @ programer.....I imamo pobednika dana.On poredi potrošnju čisto benzinskih i dizel motora sa hibridima.
    Druže čega si ti programer majke ti???
    (PeraDetlić, 13. januar 2021 01:23)

    # Link komentara

  49. Volvo pa svi ostali
    (Igor, 13. januar 2021 01:14)

    # Link komentara

  50. Odličan je Volvo, kvalitetan, pouzdan. Ovaj XC60 mi dizajnerski nekako i najlepši, najskladniji. Ja se samo bojim da će, kao i multimedija i sve ostalo, i ovi sigurnosni sistemi raznorazni postati svuda obavezni. Znam ja da digitalna instrument tabla deluje moderno i savremeno, ali šta je pa falilo i cajgerima dosad. Ja želim i kupujem auto da bih ga ja vozio, ne da on vozi mene. Upozorenje na mrtav ugao je stvarno korisno, hajde i to za prelazak trake.. ali kojekakva autonomna vožnja i ostale đakonije, ne hvala. I običan tempomat mi je sasvim dovoljan.
    (Ivan, 13. januar 2021 00:54)

    # Link komentara

  51. Pokojnik, stvarno si zapeo :) Pa ukljucis brisace i ocistis prljavstinu i problem resen. To je moguce da se pojavi kad vozis na autobanu a neko je ispred tebe dok su brisaci iskljuceni. Auto je savrsenstvo. Vozim XC60 T6 AWD od 2019 i prezadovoljan sam. Auto ima preko 300ks i leti! A za ove strucnjake sto ih brine maks. brzina od 180km/h, za 999 evra doplate (u Nemackoj) se kupi u Volvou „Polar“ tuning (samo softver) i nema vise blokade, dobije se jos vise snage. Moj ima fabricki 310ks, a sada ne znam. Ali ide 5 sekundi do 100km/h i blokada je na 250km/h. Auto je nenormalno brz i predobar za taj novac. Konkurenti ovde su mu Mercedes GLC, Audi A5 i BMW X3. Za 60.000 evra nijedan od konkurenata (performanse i oprema) ne moze da mu pridje. Moze, ali to kosta 100.000 evra a za te pare se kupuje neka druga klasa SUV.
    (Sub011, 13. januar 2021 00:51)

    # Link komentara

  52. Sve ok.. Ali za 2.0 velike pare.. Za 3.0 dao bih te pare da imam..
    (Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina, 12. januar 2021 19:20)

    14pluseva 47minusa



    Vole ljudi male kubikaze.. I to ti je.. Sedite u golfa 2.0 150 konja i vidite kako treba da izgleda voznja. Startnost, ubrzanje prilikom preticanja.. Beznedna voznja... Onda duplo tezi automobil sa istom konfiguracijom motora.. Ne razumem.. Ne volim dzipove jer su nepotrebni ali ako se vozi maltene full size SUV ne moze ispod 3.0 pa lupajte minuse koliko hocete ubogi ljudi
    (Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina, 13. januar 2021 00:12)

    # Link komentara

  53. "Zaista mislis da bi narod koji zivi na severu Evrope napravio auto "samo za lepo vreme"!?
    (Milos, 12. januar 2021 17:26)

    Na netu je javno dostupno upustvo za upotrebu volva XC-60 za 2020. godinu.
    Strana 285 (isto i str. 294 za Pilot Assist limitations ):

    WARNING

    Adaptive Cruise Control may go into standby mode if:

    the camera/radar sensor is covered by snow or heavy rain (the camera lens/radar waves are blocked).

    str. 311: "The area of the windshield in front of the camera/radar sensor is
    dirty or covered by ice or snow. Clean the windshield in front of the camera/radar sensor and remove dirt, ice and snow".

    Nema razlike. Kada pada sneg i pokrije površinu ispred radara, ovom volvu ne radi bilo kakav sistem aktivne bezbednosti. I svakako moraš da bezbedno najpre zaustaviš ovaj XC-60 i ručno to očistiš. Kreneš onda, a ako sneg i dalje pada, ti svakih par minuta tako, staneš i čistiš, zavisno kako pada sneg. Nije ovaj volvo ništa napredniji ili aktivno bezbedniji od značajno jeftnijih u toj klasi. Na žalost.
    (pokojnik, 12. januar 2021 23:51)

    # Link komentara

  54. Imaš 40k eura i kupiš ovu rugobu... Nisu novci za svakoga...
    (ankh, 12. januar 2021 23:50)

    # Link komentara

  55. izhlapjeli starac@ taj sistem je od velike pomoći kada se vozi malo duže. Umor dođe, kreneš u drugu traku a auto te trzne.
    (billy_the_cat, 12. januar 2021 23:49)

    # Link komentara

  56. Volvo, audi i mercedes bili i ostali najbolji brendovi na planeti.
    (PowerRanger, 12. januar 2021 23:46)

    # Link komentara

  57. ovaj cu da kupim... 2058!
    (sima-hirosima, 12. januar 2021 23:43)

    # Link komentara

  58. Ne znam, očigledno sam omatoreo, pregazilo me vreme. Sve to, ili bar veći deo, što nude te nove tehnologije su trice i kučine, gluposti i otimanje novca. Upozorenje kod promene trake na primer, pa ko će da se uzda u to i da ne gleda i ne proverava? Kad voziš, valjda moraš da VIDIŠ, da imaš pregled kompletne situacije oko svog vozila a ne da te elektronika zbog nečeg izda i nekog ubiješ? Inače je elektronika toliko pouzdana, nikada ne crkava i ništa je ne ometa? Jedino Boinzi padaju zbog toga. Ili one kartice za startovanje vw ili renoa. Ako ima uslova, startuje motor, ako nema, neće. Hej, ja sam na pruzi, ide voz na mene, ja MORAM da upalim i da bežim a on neće jer mu parametri kompa ne dozvoljavaju? To je ludilo.
    (izhlapjeli starac, 12. januar 2021 23:05)

    # Link komentara

  59. Prednja strana-maska super, zadnja vrecasta, kao sljasteci frizider.
    U kabini imam osecaj da su najbitniji najveci glomazni ventilacioni otvori tj. RUPE. Dzaba sve kad je ruzan, pogotovo za te pare, ne svidja mi se.
    (kolica, 12. januar 2021 23:03)

    # Link komentara

  60. "Nemci", kazes? Za tvoju informaciju - vlasnici Volvo-a su Kinezi. A o kvalitetu bmw-a govori podatak da u proseku najbrze gubi vrednost od svih brendova. Preko 60% gubi u prve 4 godine. BMW 520d koji nov kosta 70.000 u Nemackoj vredi ispod 30.000 kao 3 godine star! U isto vreme Lexus es hibrid koji nov kosta 60.000 , vredi 40.000 kao 3 godine star. Pametnom dovoljno.
    (Ludilo i sumanitost, 12. januar 2021 20:58)

    Sa te dopunim, vlasnici kinezi sa obavezujucim ugovorom da se NECE petljati SVEDSKIM inzinjerima u tehnologiju i razvoj svih modela ovog brenda. Dakle kinezi su vecinski vlasnici, bez stavljene sape u tehnologiju i razvoj, njihov je samo kapital i deo zarade od prodaje. Sustinu si zaobisao, a ona je najvaznija u celoj ovoj prici oko kineza.

    Pozdrav iz Svedske.
    (Milan, 12. januar 2021 22:09)

    # Link komentara

  61. Naravno da se mogu porediti rav4 i volvo xc 60, posebno posle 5-6 godina kada im je cena priblizna..a i slicnih su dimenzija.
    (nenad, 12. januar 2021 22:04)

    # Link komentara

  62. Moja sefica vozi taj auto.Verovatno je kvalitetan.Vidim auto na parkingu i prodjem.Kada neko parkira tuareg ili X5 iskreno sam zadivljen tim autom.Volvo je mozda bolji ali ja sam prosecan Srbin i meni nije kao Tuareg.
    (The Who, 12. januar 2021 21:23)

    # Link komentara

  63. Laki hibrid. U principu nacin da prevariš državu. Ne samo u Srbiji. Kod nas imaš Audi a7 dizel 3.0 laki hibrid. Registracija ispod 30000 zbog smanjenog zagadjenja. Potpisujem da taj 3.0 dizel hibrid zagadjuje više nego 2.0 benzinac iz Mazde.
    (Jare u mleku, 12. januar 2021 15:05) prvo, zasto se samo u Srbiji placa drastična registracija za vozila od 3000 kubika?! U isto vreme voze se potpuno neispravna vozila koja zagadjuju kao Černobil (Tamići, razni Golfovi, Reno Lagune 2002 i da ne nabrajam). Treba uzeti pravu meru sto se toga tice. Koliko automobil zagadjuje toliko i plaća. Šešeljev “porez na luksuz” iz devedesetih godina je klasicna komunisticka fora po kojoj bi svi trebalo da voze Trabante dok se državni uhlebi voze u crnim limuzinama. Krajnje je vreme da zavrsimo sa komunizmom.
    (Coyote, 12. januar 2021 21:09)

    # Link komentara

  64. Programer@

    Kada neko napiše za nemce i volvo da su kante i još se potpiše kao “programer” !!!
    Nisu ti oni krivi sto vise ne mozes da prodjes tehnicki sa hondom iz 91 godine.
    (Ja, 12. januar 2021 17:53) 

    # Link komentara

    "Nemci", kazes? Za tvoju informaciju - vlasnici Volvo-a su Kinezi. A o kvalitetu bmw-a govori podatak da u proseku najbrze gubi vrednost od svih brendova. Preko 60% gubi u prve 4 godine. BMW 520d koji nov kosta 70.000 u Nemackoj vredi ispod 30.000 kao 3 godine star! U isto vreme Lexus es hibrid koji nov kosta 60.000 , vredi 40.000 kao 3 godine star. Pametnom dovoljno.
    (Ludilo i sumanitost, 12. januar 2021 20:58)

    # Link komentara

  65. Iz komentara se vidi, da velika većina komentatora nikada nije sela u Volvo, niti išta razume o Volvo modelima, a komentari su sve stručni, da stručniji ne mogu biti.
    Volvo modeli: D=dizel, T=benzinac, B=benzinac/dizel laki hibrid, P=elektro, Bi-Fuel=gas, Te=plug-in-hybrid... itd.
    (jako zanimljivo, 12. januar 2021 20:21)

    # Link komentara

  66. Pošto je (po nekima) volvo lider na polju bezbednosti (pa i one aktivne), da li možda kod ovog volva radar u masci automobila ima i neki grejač maske ispred (nemam pojma, možda nalik grejaču sedišta ili šoferke) koji bi prilikom vožnje tokom snežnih padavina, mogao da otopi one pahuljicee snega koje se zalepe na masku radara, pa tako veoma lako stave van funkcije sve sisteme aktivne bezbednosti?
    Vi se zaustavite (po tom kijametu), obrišete rukom masku automobila u delu ispred radara, krenete dalje, a ono za pet minuta se opet desi isto.
    I Vi stanete opet, opet obrišete ...
    I tako u krug...
    Vaše "high-tech" vozilo bude jednako "aktivno bezbedno" kao i ono vozilo koje nema bilo kakav aktivni bezbednosni sistem. Pa se upitate "A čemu onda sve to?"
    Ima li ovaj testirani Volvo XC-60 neko rešenje za to? Ako se vozi i po snegu (dok sneg pada) ili je on aktivno bezbedan samo za vreme lepoga vremena ?
    Ako ovaj volvo ima rešenje za to, onda sam zaista pogrešio što nisam njega kupio ...


    Ima rešenje. Kod XC60 radar je na šoferšajbni (kao i senzor za kišu), nije na braniku.

    Grad 8L ali u običnom dizelu 2.0 D4 - 190ks sa samo prednjim pogonom. Na otvorenom 7. Nije strašno za preko 2 tone čelika.
    (Corel Draw, 12. januar 2021 20:02)

    # Link komentara

  67. Kao vlasnik Volvo V40 1.6 D2 moram samo da kazem da su njihove potrosnje najblize realnosti. Kombinovana potrosnja mog Volvo nakon vise od 160.000 km je 5.3l dizela. Na otvorenom putu (ako zna da se vozi) potrosnja pada i na 3.7 ali u proseku je oko 4.3, u gradu ne ide iznad 6 cak i u najvecoj guzvi (uz start/stop sistem). Ima tvrdo oslanjanje sto mu uzimam za manu ali je zato motor veoma elastican. Vrlo je startan auto.

    Jeste da za hecbek ima 1.45 t (prazan) ali zato na kriticnim tackama ima 4 sloja aluminijuma sto pruza dodatno ojacanje u slucaju sudara i potrosnja je sjajna kad se pogleda navedena tezina.

    Ako zelite da vozite kao ludaci, da preticete stalno (bez zmigavca) kao sto voze pojedini (aludirajuci na komentare vozaca sportskih verzija BMW i drugih) onda svakako da ce potrosnja vama biti 11l na 100km bez obzira koji auto vozili. Sve je stvar prioriteta. A mislim da je ovde nekoliko komentara bilo bas o tome kakvi su Volvo vozaci - smireni i odmereni. Uvek je najbitnija bezbednost, preciznost u voznji, udobnost i ujednacena voznja (ergo i prikladna potrosnja). Nije potrebno da jurcamo 150km/h i da ustedim 15 min tako sto cu pre stici od onog sto vozi 130. A ovakva zastita je upravo potrebna od ljudi moji voze ludacki - ako oni naprave gresku sa me ta greska ne kosta glave ako ce vec njih.

    A tek poredjenje RAV4 i Volvoa nema veze s vezom :)
    (mike, 12. januar 2021 19:43)

    # Link komentara

  68. Misljenja sam da Volvo treba odmah da zaposli Ronmoa, on zna bolje od njihovih inzenjera. Vozi covek bajs a troluje o Volvu od 50k, majko mila...
    (Dzon Deda, 12. januar 2021 19:40)

    # Link komentara

  69. Sve ok.. Ali za 2.0 velike pare.. Za 3.0 dao bih te pare da imam..
    (Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina, 12. januar 2021 19:20)

    # Link komentara

  70. Amor od auta moja plata 630$, i kupio sam polovan folksvagen polo 2011 godište.Evo 8 meseci ga vozim i jedino sam imao problem sa dpf filterom, nesto mi se zapalila lamela i Jos neki manji problem.Ovaj auto je stanje jer za te pare dobijena folksvagen touraeq,odlično opremljen tiguan ili full u potpunosti Passat.Wolksvagen zauvek!
    (Lazar, 12. januar 2021 17:41) O boze ti stvarno lupas gluposti.Ali dobro cenim iskrenost ipak je uspeh za folksvagen da za 8 meseca ima dva ozbiljna kvara i Jos nekoliko njih. Da nisi ti neki rodjak Brata tebre onog lika sa YouTube koji samo reklamira svoji polo.
    (Nikola, 12. januar 2021 19:03)

    # Link komentara

  71. Volvo V90 D AWD isti motor kao u clanku ali bez zamajca. Motor je vrh medju dizel motorima. Izbacen na trziste pre tri godine, made in Sweden, ima potrosnju 6.9 l/ 100 km,kako god ga vozio. 225 km/h na autobahn-u i mogao je jos. Jedina zamerka je sto bi dozivljaj bio jos bolji da je motor uparen sa boljim menjacem.
    (Göran, 12. januar 2021 19:02)

    # Link komentara

  72. @Sani Kroket @Milos: Divljanje BMW vozača po Istočnoj Evropi u čijem je srcu, na svo vaše negodovanje, Srbija, NIJE merodavno kako te automobile voze ljudi u normalnim zemljama sveta. Ovde u Kaliforniji, daleko više divljanja na putevima vidjam od vozača Mazdi 3 i Hondi Civic, jer je očigledno stvar kompleksa. A ubedljivo najveći divljaci su ovi sa golfovima i jetta modelima, još pogotovo kad zalepi znak neke evropske zemlje nazad. A tvrditi da su Volvo i Saab "šmekerski" autobili može samo neko od 60 godina, ili neko ko je potpuno kulturološki nekompatibilan sa svetom kao npr te nordijske zemlje. Ako hoćeš pravi šmekerski auto, onda vozi neki iz M ili AMG serije, ili neku retku seriju Mustanga, Range Rover, Jaguar i slično, a ne Saab ili Volvo.
    (Los Angeles, 12. januar 2021 19:00)

    # Link komentara

  73. Nesto gledao taj Volvo da vidim neki noviji ako ima da se priušti, kad ono, majko mila pa Volvo je skuplji od nemačke premijum trojke.
    (Goran, 12. januar 2021 18:40)

    # Link komentara

  74. Ko sve ovde nema potrebu da komentariše ovaj auto, pa im mnogo troši, ne isplati se, a jel znate koliko tona ima ovaj auto? I kad ga ostaviš na uzbrdici parkiranog u najvelijim danima da na asvaltu ostaju za njim mali krateri. Ovo je tvdjava na točkovima i nije za ukus širokih narodnih masa.
    (Bajron, 12. januar 2021 18:34)

    # Link komentara

  75. Auuu ljudi ala ste zabrazdili!
    Pa ko ima para za ovaj automobil, puca mu ona stvar za potrošnju! O potrošnji razmišljamo mi mučenici što vozimo automobile do 10k evra!
    (statuskan, 12. januar 2021 18:33)

    # Link komentara

  76. Spektakularan auto, kao i svi Volvoovi automobili. Ko jednom sedne u Volvo, tek tada shvati o čemu se radi. Volvo je savršeni sklad.
    (pr, 12. januar 2021 18:19)

    # Link komentara

  77. Amor od auta moja plata 630$, i kupio sam polovan folksvagen polo 2011 godište.Evo 8 meseci ga vozim i jedino sam imao problem sa dpf filterom, nesto mi se zapalila lamela i Jos neki manji problem.Ovaj auto je stanje jer za te pare dobijena folksvagen touraeq,odlično opremljen tiguan ili full u potpunosti Passat.Wolksvagen zauvek!
    (Lazar, 12. januar 2021 17:41)
    Sta rece bre ti covece?
    (pera, 12. januar 2021 18:16)

    # Link komentara

  78. Imam ovaj auto kao službeni/privatni B4D, 197HP 2020. i potrošnja kombinovana je 7.5l.
    (xxx, 12. januar 2021 18:13)

    # Link komentara

  79. Vozim Peugeot 3008 hybrid iz 2013 godine. Dizel pogon napred i elektro nazad. Za razliku od sadašnjih hibrida slican je sadašnjim "light" modelima. Električni motor služi da olakša kretanje iz mesta i kretanje bez opterećenja pri manjim brzinama uglavnom do 50km/h. Efekat je potrošnja po gradu od 4.8-5 L dizela što je ok za 1.8 tona težak auto. Dizel motor se uglavnom gasi čim krenete da usporavate. Kombinovano 200 KS i oko 500 Nm. Sam generiše struju rekuperacijom i radom dizel motora. Cene su 7500-8000 pp oglasima za ovo godište, ali nema poreza prilikom registracije. Ne morate potrošiti 70k € da biste imali malu potrošnju, registraciju i manje zagadjivali okolinu.
    (NekoDrugi, 12. januar 2021 18:12)

    # Link komentara

  80. “ Ljudi u komentarima porede RAV4 sa XC60, S90... neverovatno!”. Da znas da je neverovatno, RAV4 ce preci 3 puta vise kilometara nego te dve kineske kante zajedno.
    (Mr.Black, 12. januar 2021 18:10)

    # Link komentara

  81. @ivan. Sinko, kilovat je kilovat,i sad i pre 100 god.Taj motor 1.8s od 66 kw sam imao u "Audiju 80".Nije razvijao 200km/h. Onaj 1.8i od 81kw sam takođe imao u sledećem "Audiju" i on je razvijao 200 km/h. Jasno je da je tvoj "Golf" razvijao brzinu zvuka ( mach 1)...Pa juče si napisao da je "Golf" bolji auto od BMW-a serije 1. Tako da ti verujem šta god da napišeš.
    (Ceki opinionista del cazzo, 12. januar 2021 18:04)

    # Link komentara

  82. Volvo je nešto specijalno, Volvo je za ljude koji stavljaju bezbednost na prvo mesto i vole Skandinavski dizajn. Volvo je za one koji vole da se razlikuju od ostalih znači ljude kojima nije stalo što drugi misle.
    Sad moram da produžim da radim.
    Pozdrav
    (Volvo Radnik Geteborg, 12. januar 2021 17:55)

    # Link komentara

  83. Programer@

    Kada neko napiše za nemce i volvo da su kante i još se potpiše kao “programer” !!!
    Nisu ti oni krivi sto vise ne mozes da prodjes tehnicki sa hondom iz 91 godine.
    (Ja, 12. januar 2021 17:53)

    # Link komentara

  84. Izuzetno dosadan brend automobila. U životu nisam video vlasnika Volvoa da vozi agresivnije. Ne da krši zakon naravno, nego da se čisto vidi da je živa osoba za volanom. Što se tiče tehnologije i razvoja iste, svaka im čast.
    (Los Angeles, 12. januar 2021 16:55)

    Upravo u ovom komentaru je stvar! Bas zato neki od nas, vozimo Volvo,Mazdu,nekad Saab,Jaguar i te neke po mom misljenju "smekerske " automobile.
    Nije sve majstore u "idee gassss" mnogo smo jaki, vozimo brzo, divlji smo.
    Al dobro polako, nadam se da ces i ti odrasti mali veseljace!
    Nek je sa srecom, trebace ti sa tim divljanjem
    (Sani Kroket, 12. januar 2021 17:53)

    # Link komentara

  85. Amor od auta moja plata 630$, i kupio sam polovan folksvagen polo 2011 godište.Evo 8 meseci ga vozim i jedino sam imao problem sa dpf filterom, nesto mi se zapalila lamela i Jos neki manji problem.Ovaj auto je stanje jer za te pare dobijena folksvagen touraeq,odlično opremljen tiguan ili full u potpunosti Passat.Wolksvagen zauvek!
    (Lazar, 12. januar 2021 17:41)

    # Link komentara

  86. Po cenovniku testirani model nije ispod 70 hiljada
    (123, 12. januar 2021 17:29)

    # Link komentara

  87. Pošto je (po nekima) volvo lider na polju bezbednosti (pa i one aktivne), da li možda kod ovog volva radar u masci automobila ima i neki grejač maske ispred (nemam pojma, možda nalik grejaču sedišta ili šoferke) koji bi prilikom vožnje tokom snežnih padavina, mogao da otopi one pahuljicee snega koje se zalepe na masku radara, pa tako veoma lako stave van funkcije sve sisteme aktivne bezbednosti?
    Vi se zaustavite (po tom kijametu), obrišete rukom masku automobila u delu ispred radara, krenete dalje, a ono za pet minuta se opet desi isto.
    I Vi stanete opet, opet obrišete ...
    I tako u krug...
    Vaše "high-tech" vozilo bude jednako "aktivno bezbedno" kao i ono vozilo koje nema bilo kakav aktivni bezbednosni sistem. Pa se upitate "A čemu onda sve to?"
    Ima li ovaj testirani Volvo XC-60 neko rešenje za to? Ako se vozi i po snegu (dok sneg pada) ili je on aktivno bezbedan samo za vreme lepoga vremena ?
    Ako ovaj volvo ima rešenje za to, onda sam zaista pogrešio što nisam njega kupio ..
    ***…**
    Zaista mislis da bi narod koji zivi na severu Evrope napravio auto "samo za lepo vreme"!?
    (Milos, 12. januar 2021 17:26)

    # Link komentara

  88. Izuzetno dosadan brend automobila. U životu nisam video vlasnika Volvoa da vozi agresivnije. Ne da krši zakon naravno, nego da se čisto vidi da je živa osoba za volanom. Što se tiče tehnologije i razvoja iste, svaka im čast.
    ***…**
    Od uvek je bilo da volvo voze gospoda, a BMW voze....pa da ne pricam sad :)
    (Milos, 12. januar 2021 17:24)

    # Link komentara

  89. Lep auto, ali džabe mu sve, kad pored cene, koja je verovatno prilično visoka, ni kvalitet izgleda da nije kao što je bio nekad. Pre neki dan, kod mene na parkingu jedan ovakav, samo crn, i bacim pogled, pomislim baš je lep, kad ono, oba prednja fara orošena. Priđem da proverim, i pokušam da obrišem, kad hoćeš, sva ta voda je unutra. A auto deluje potpuno nov, i naravno nije udaren sa prednje strane. Ne znam. Od 91' vozim, Keca, Juga, Kiju, Toyotu, Škodu, Hondu, Škodu, povremeno i Pežoa i Renoa, i prešao sam sigurno dosta više od milion km do sada, ali ni na jednom autu nisam imao ovakav problem. A evo, komšija ga ima na praktično novom Volvou. Baš bezveze.
    (posmatrač, 12. januar 2021 17:23)

    # Link komentara

  90. @Мргуд
    2.0 мотор+аутоматски мењач+погон на обе осовине, повишен клиренс/отпор ваздуха+тежина=потрошња
    Чак ни ауто у "голф" класи са 2.0 дизелом не може да троши 5 литара у граду. Може на отвореном путу али са умереном ногом на гасу.
    Поздрав..
    (shofer, 12. januar 2021 17:19)

    # Link komentara

  91. Podatak da troši skoro 10L dizela po Bg-u ne treba da čudi. Ni X3 niti GLC ne troše puno manje po gradu kada treba non stop pomerati uzbrdo nizbrdo vozilo koje ima skoro 2 tone. Ko je samo jedan dan vozio par desetina kilometara po Beogradu zna da su samo ribolovačke priče da im takav auto troši 6-7L. Možete samo da zamislite koliko onda benzici u toj klasi troše ako na primer jedan Tuson 1.6Turbo sa ručnim menjačem srče 13-14L po bord kompjuteru po onoj gužvi uoči nove godine.
    (Boki, 12. januar 2021 17:16)

    # Link komentara

  92. Izuzetno dosadan brend automobila. U životu nisam video vlasnika Volvoa da vozi agresivnije. Ne da krši zakon naravno, nego da se čisto vidi da je živa osoba za volanom. Što se tiče tehnologije i razvoja iste, svaka im čast.
    (Los Angeles, 12. januar 2021 16:55)

    # Link komentara

  93. Pošto je (po nekima) volvo lider na polju bezbednosti (pa i one aktivne), da li možda kod ovog volva radar u masci automobila ima i neki grejač maske ispred (nemam pojma, možda nalik grejaču sedišta ili šoferke) koji bi prilikom vožnje tokom snežnih padavina, mogao da otopi one pahuljicee snega koje se zalepe na masku radara, pa tako veoma lako stave van funkcije sve sisteme aktivne bezbednosti?
    Vi se zaustavite (po tom kijametu), obrišete rukom masku automobila u delu ispred radara, krenete dalje, a ono za pet minuta se opet desi isto.
    I Vi stanete opet, opet obrišete ...
    I tako u krug...
    Vaše "high-tech" vozilo bude jednako "aktivno bezbedno" kao i ono vozilo koje nema bilo kakav aktivni bezbednosni sistem. Pa se upitate "A čemu onda sve to?"
    Ima li ovaj testirani Volvo XC-60 neko rešenje za to? Ako se vozi i po snegu (dok sneg pada) ili je on aktivno bezbedan samo za vreme lepoga vremena ?
    Ako ovaj volvo ima rešenje za to, onda sam zaista pogrešio što nisam njega kupio ...
    (pokojnik, 12. januar 2021 16:44)

    # Link komentara

  94. Ke bela makina.
    Ovo je dizajn, ovo je lepota, ovo je sklad, ovo su proporcije.
    (Pravedni, 12. januar 2021 16:42)

    # Link komentara

  95. Nikada udovoljiti narodu, ne valja ni da lažeš ni da kažeš istinu o potrošnji.
    Šta tek reći za prevaru zvanu laki hibrid.
    (drvobradi, 12. januar 2021 16:36)

    # Link komentara

  96. Ljudi u komentarima porede RAV4 sa XC60, S90... neverovatno!
    (Drug Crni, 12. januar 2021 16:36)

    # Link komentara

  97. nekada je golf 2 1.8 benzin 66kw 90ks isao preko 200km/h sada ovaj volvo s 197ks ide 205 maksimalno. razumem i tezinu vozila i gabarite ali konjske snage sada i konjske snage pre 30-tak godina su dva različita pojma. kao da sada misle na ponije a ne konje.
    (Ivan, 12. januar 2021 16:30)

    # Link komentara

  98. Deset litara troši auto sa dve hiljade kubika po gradu a ekonomičan spejšatl od 70 000 €.Vrlo ekonomično ali za šejike i švedjane...
    (Мргуд, 12. januar 2021 16:16)

    # Link komentara

  99. 38k je mala cena kad se ima na pameti da od te cene startuje recimo serija 3 sa 150 konja...ne sumnjam da dobro opremljen primerak kosta 50k sto je idalje dobra kupovina-bolja nego x3 na primer
    (fantazi igrac, 12. januar 2021 15:57)

    # Link komentara

  100. 9-10-11 litara dizela. U nivou Nemackih kanti ovih gabarita i snage oko 200ks (X3, A5 i slicno).

    A pola veka ispred pomenutih je Toyota RAV4 i Honda CRV hibridi - sa 200-222ks potrosnjom od 5-6 litara u gradu!

    Nemoguca misija za nemacke kante i ovaj Volvo!
    (Programer, 12. januar 2021 15:28)

    # Link komentara

  101. Cena testiranog modela je?
    Ovako,vozio sam više pogonskih varijanti ovog automobila i po meni je vrlo dobar.Imam par zamerki jer po meni multimedija uopšte nije "intuitivna i jednostavna" kao što kaže novinar ali dobro, možda njemu jeste.U stvari,Volvo se trudi da bude konkurencija švapskim premiumima a oni ipak te multimedie prave bolje u ovom momentu.Takođe kao i kod svakog modela ove marke naglasak je na bezbednosti i to mi malo smeta,jer ne vidim po čemu su to oni bezbedniji od ostalih.Ne postoji ni jedan sistem bezbednosti,i aktivni i pasivni, po čemu su oni posebni i drugačiji.Može se reći da u nekim segmentima i zaostaju za konkurencijom u tom pogledu.Nemam predstavu kako se ovaj model pokazao u pogledu pouzdanosti,cene servisa kod nas...To bi mogao da napiše neko ko stvarno vozi XC60.
    (batica, 12. januar 2021 15:22)

    # Link komentara

  102. Mala snaga motora.
    (guram uzbrdo, 12. januar 2021 15:19)

    # Link komentara

  103. Laki hibrid. U principu nacin da prevariš državu. Ne samo u Srbiji. Kod nas imaš Audi a7 dizel 3.0 laki hibrid. Registracija ispod 30000 zbog smanjenog zagadjenja. Potpisujem da taj 3.0 dizel hibrid zagadjuje više nego 2.0 benzinac iz Mazde.
    (Jare u mleku, 12. januar 2021 15:05)

    # Link komentara

  104. najbolja stvar u tim kolima je kafa illy :)
    salim se mada kafa je extra...ali auto kosta preko 50000 evra pa sta tu moze biti lose. plus je volvo..mada ako bih mogao da biram onda S60 R Design u plavoj ili crvenoj boji...uh top
    (kimi, 12. januar 2021 15:04)

    # Link komentara

  105. Lijep auto lijepe cijene. Volvo je uvijek znao napraviti jako dobar auto. Jedino nikada nisu uspjeli napraviti štedljivi auto.
    Ovaj motor 2.0 sa 190 KS ne troši nikada manje od 8 litara čak i u limuzinama.
    Ovaj kao troši manje, ali ja to ne vidim po brojkama.
    U gradu ide i preko 11 iako ne puno. Sve u svemu lijepo ide, ali i troši.
    Prijatelj je kupio S90 limuzinu i u papirima se spominju brojke potrošnje od 4,5 litara. Buahaha. Ako ga jako nježno vozi završi na 7, ali onda bi mogao imati i motor od 50 KS. Čim ga malo stisne ode na 8-9.
    Mislio je kupiti i RAV hibrid sa 210 KS, ali se na kraju odlučio za S90 kao poslovni/privatni auto i pogriješio. Možda je komfor na autocesti bolji u limuzini, ali potrošnja je na strani RAV-a. Potrošnja možda ne bi bila ni tako bitna da ne radi 70.000 km godišnje. Sve ostalo na Volvu radi za 5.
    (Ivan ZG, 12. januar 2021 14:53)

    # Link komentara

  106. Ovo ide 205 km/h...Šta bi sa "Volvovom" najavom da će SVE modele da ograniče na maximalnih 180 km/h ?
    (Ceki opinionista del cazzo, 12. januar 2021 14:50)

    # Link komentara

  107. Koliko kosta testirana verzija? Objavite sve za nju a ne stavite cenu! Za tih 42000 se ne dobije nista.
    (Nemanja, 12. januar 2021 14:27)

    # Link komentara