Test: Jeep Renegade 2.0 MultiJet II 4x4 Longitude

Iako najmanji u gami, Renegade je ozbiljan SUV. Dostupne su verzije za sve ukuse i potrebe, od gradske vožnje pa do zahtevnog "ofrouda". Mi smo testirali srednju opciju, spremnu za većinu izazova.

Pošaljite komentar
  1. Kad se pojavio bio sam odusevljen izgledom i spreman da zagrizem u kredit za novi primerak racunajuci da dok prodje tih prvih 5 godina i 100 hiljada necu imati vecih problema sa njim.
    Medjutim kad sam dosao na Sajam automobila bio sam ozaloscen prtljaznim prostorom, pomalo klirensom a onda se raspitao za pogon i saznao da to nije ni J od Jeep-a. Cak za tih 25 hiljadarki sam imao ponudu mozda neki mesec pre za Patriot sa Mercedesovim 2.2 dizel motorom a morate priznati da tu postoje dve klase razlike.
    Kako se u plavo necu farbati a obline imam i bez silikona shvatim da to nije automobil za mene i nastavim da vozim mog SUV japanca koji za dva meseca puni deset godina pa bi valjalo ga zameniti za mladjeg.
    ali avaj 4wd i toliko prostora tesko da ima u ponudi pa se razmisljam o polovnom dabl-kabu ali kako nema bake koja to vozi na pijacu a i pun kapacitet tovarnog prostora mi treba dva puta godisnje prvi put u zivotu nisam pametan da znam sta mi je ciniti.
    (Aleksa Pufta, 22. februar 2021 08:09)

    # Link komentara

  2. 1,6 MJ takodje (niko danas nema 1,6 dizel sa 320 Nm), pri čemu je taj dizel motor dokazan u praksi kao neuništiv.
    (priprema za radio®, 21. decembar 2020 09:50)
    po Evropi imas groblja puna Alfi Mito i Giulietta, Fiata Tipo i sl. vnago sa tim motorom, Problemi sa diznama i turbom, sa gubljenjam vode i pregrevanjem i t d. Niko ih i ne popravlja, kupuje ih istocnoevropska sirotinja jer servis kosta mnogo manje nego na zapadu, gde bi ih odrali ko macku za tako nesto. Mozese reci solidan motor i nista vise od toga.
    Neunistivi motori su japanski benzinci i jedino oni!
    (au brate, 9. januar 2021 15:55)

    # Link komentara

  3. 1,6 MJ takodje (niko danas nema 1,6 dizel sa 320 Nm), pri čemu je taj dizel motor dokazan u praksi kao neuništiv.
    (priprema za radio®, 21. decembar 2020 09:50)

    Renault 1.6 dCi 160ks, twin turbo, 380 Nm ugradjuju se u Espace, Talisman, novi Koleos.
    (ne lupetej, 31. decembar 2020 20:35)

    # Link komentara

  4. Sve super osim..sto je ruzan ko lopov.Fuj.
    Podseca me na onu rugobu golfa vrhunska masina a gadan na oko. A nov auto mora da bude lep kad vec dajes dzak para..da ga gledas zaljubljeno,kao kvalitetnu devojku.
    (Mnogo si mi ruzan bre,ne bih te nikad kupio novog, 26. decembar 2020 22:18)

    # Link komentara

  5. @Bane, taj X3 ima isto tako mali gepek kao ovaj autić. Imao sam Kadjara koji po deklaraciji ima 48l gepek i on je bio mali. Kolica za bebz doduše stanu, ali kofer ne može. Zato u Grand Senik stavim i kolica i ovaj Renegade pride i to bez da se guraju.
    (rebro, 26. decembar 2020 20:12)

    # Link komentara

  6. Vlasnik sam Jeep-a i mogu samo da ih pohvalim uz manu da limarija mozda nije bas kao kod recimo audija. Doduse moj je drugaciji model, grand cherokee u overland varijanti sa 3.6 atmosferskim benzincem.. sve u svemu dobri su automobili i takodje body roll moze biti smetnja ponekad.
    (???, 26. decembar 2020 16:28)

    # Link komentara

  7. Veliki gepk ima. Možeš dva cegera da staviš, ali bez francuske bagete. Samo kifle.
    (rebro, 25. decembar 2020 23:32)

    # Link komentara

  8. @Bane
    A da nam objasnite u cemu je to dosta bolji od Tiguana? Znam da u prostranosti i zavrsnoj obradi sigurno nije. Ovakva trvrdnja bez nekih argumenata je cisto trolovanje.
    Takodje kazete da je za 4 osobe komforan. Koje su visine i gabarita osobe. Jedan komenatator lepo rece da 2 osobe visine 190 nema sanse da se smeste jedna iza druge.
    Djavo je u detaljima...
    (Rista Traktorista, 24. decembar 2020 10:41)

    # Link komentara

  9. Kaze u tekstu "Svaki komentar dizajna je suvišan." Slazem se potpuno ali u negativnom smislu.
    (Rista Traktorista, 23. decembar 2020 16:02)

    # Link komentara

  10. Renegade nema konstantan pogon na svim tockovima nego 100% snage prebacuje na prednju osovinu a po potrebi do 50% moze da prebaci na zadnju, nesto slicno Haldex sistemima samo sto ovaj pravi ne kompanija Haldex nego GKN. Ne postoji mehanicka blokada diferencijala i definitivno nema redukciju brzina, ima samo kratku prvu brzinu i u low modu je menjac forsira
    (Misa, 23. decembar 2020 15:39)

    # Link komentara

  11. @ moron

    Renault-Nissan ima 1,6 dizel sa 360 Nm. Ugrađuje se u mercedes c200d.
    (Nišlija, 23. decembar 2020 13:24)

    # Link komentara

  12. Nakon 5 god i to verzije 1.6 benz u istom paketu opreme kao ovaj na testu tada placen 16500 imam samo reci hvale bez ikakvih problema zao mi samo sto nisam imao 3000e vise da kupim verziju sa jacim motorom ali sta je tu je odradi ovaj atmosferac sve jedino sto mora u dve brzine nize da bi potegao... Potrosnja prosecna je 8,1 l/100km po BGu u spicu 10-11... kao sti neko rece ne znam za sta da ga menjam a da ne bacim velike pare... P.S. pre par god za 19500 bio 1.6 dizel automatik ili 2.0 4×4 manuelni e tu ne znam sta bih pre...
    (surovo realan, 22. decembar 2020 12:57)

    # Link komentara

  13. @priprema za radio®
    Nije tačno da niko nema motor kao MJet 1,6 130ks 320Nm. Nissan Qashqai se ugrađuje renovo motor 1,6dci 130ks 320Nm. Takođe napisao si da možes kupiti Renegeda po ceni Dustera sto nije istina. 4x4 Duster je malo jače od 19k e a Reneged 4x4 je 26k e. Duster ide od 13k do malo manje od 20k a Renegade od 20k e do 32k e. Pises nešto što nije tačno. Bar je danas lako postoje cenovnici pa se može lako proveriti sve.
    (Taurunum, 22. decembar 2020 01:41)

    Nisi dobro pročitao šta sam napisao.
    Napisao sam: "niko DANAS nema 1,6 dizel sa 320 Nm".
    Naravno da znam da je "juče" postojao npr. i Hondin 1,6 sa 350 Nm.
    Ali, u aktuelnoj ponudi na tržištu, niko ne nudi danas dizel kao 1,6MJ.
    A ako pogledaš oglase na sajtu "Polovni automobili", videćeš i oglase sa Dačiju Duster koje cenom "prebacuju" 20.000.
    Tako da nisi u pravu nikada kažeš da pišem nešto što nije tačno kada kažem Renegade po ceni Dačije Duster.
    Lako je sve to proveriti.
    (priprema za radio®, 22. decembar 2020 11:16)

    # Link komentara

  14. pre bi vozeo dačiju stepavej nego ovo sokoćalo. iz 100 razloga, a ni jedan nije novac(da ne bidne zabune)
    (hadžija, 22. decembar 2020 09:17)

    # Link komentara

  15. @priprema za radio®
    Nije tačno da niko nema motor kao MJet 1,6 130ks 320Nm. Nissan Qashqai se ugrađuje renovo motor 1,6dci 130ks 320Nm. Takođe napisao si da možes kupiti Renegeda po ceni Dustera sto nije istina. 4x4 Duster je malo jače od 19k e a Reneged 4x4 je 26k e. Duster ide od 13k do malo manje od 20k a Renegade od 20k e do 32k e. Pises nešto što nije tačno. Bar je danas lako postoje cenovnici pa se može lako proveriti sve.
    (Taurunum, 22. decembar 2020 01:41)

    # Link komentara

  16. Ne postoji 'platforma' od fiata 500x, kako mnogi misle, i da je ta mehanika deljena izmedju 500x i Rengejda- svi su na platformi od 500L, tj. od Grande punta iz 2005te godine- platforma je modularna, dozvoljava vise opcija pogona- drugim recima za taj tip i vrstu vozila, bolja i treba- dozvoljava i blagi hibrid i 4x4 pogon(retkost u segmentu) tako da je ta mehanika iz 2005 ispala pun pogodak za FIAT... i da, i Tipo je njoj takodje :)
    (jo, 21. decembar 2020 21:26)

    # Link komentara

  17. "Zapravo, položaj vozača je vrlo sličan kao u FIAT-u 500L, sa kojim Jeep Renegade deli mehaničku platformu"

    Netačno, mehaničku platformu deli sa Fiat-om 500X, a ne 500L.
    (Miloš, 21. decembar 2020 20:18)

    # Link komentara

  18. @Bane

    kume, prodao sam tiguana neki dan, lepo si opisao Renegade, ali bi akcenat na Renegadeov 4x4 stavio daleko ispred 4motion i ostalih haldex fazon pogona.
    Ovih dana razmisljam i o kupovini jos jednog Renegade ali ovaj put prednji pogon posto je prava retkost naci 4x4 a da ne narucujes nov koji je skup....takodje nam i ne treba dva offroudera jer ce samo jedan da se koristi za takve puteve.
    (Sub-Zero, 21. decembar 2020 18:40)

    # Link komentara

  19. Jeep - glavobolja za svaki segment. Gotovo migrena...
    (Guliver, 21. decembar 2020 17:10)

    # Link komentara

  20. Plastika unutra kao na fiat pandi... uzas...
    (fensi_lik_vracar, 21. decembar 2020 16:37)

    # Link komentara

  21. Mnogo lici, da ne kazem skoro pa i identican sa Fiat Tipom, naravno eneterijer.
    (aKronononiM, 21. decembar 2020 16:07)

    # Link komentara

  22. jeep se sramoti sa ovakvim modelima na šta je jeep spao da mu fiat diktira sudbinu mislim dobar je to biznis kupis duplo skupljeg fiata 500l.
    (pojznt, 21. decembar 2020 16:00)

    # Link komentara

  23. @profa

    Tako je. Primer - 2.0 TDI A4, u Beogradu ne može ispod 9l. Proveravao. Auto ispravan skroz.
    (Trol, 21. decembar 2020 15:55)

    # Link komentara

  24. @Pravedni Baš, BMW Audi i Mercedes u šoku, prestaju da prave kola!
    (Dior, 21. decembar 2020 14:39)

    # Link komentara

  25. @Sun ce
    Ajde, baš čudno a ovako bogata država sa tradicijom kupovine Jeep kola.
    (mile ®, 21. decembar 2020 14:16)

    # Link komentara

  26. како мени боду очи ове потрошње по граду...
    па људи(новинари) ми смо такође возачи,имамо кола...
    немојте молим Вас...
    пошто сте тестирали у Београду онда ставите 9-10 као што јесте...
    гужва,радни дан,шпиц,киша...минимум толико...
    иначе ок ауто са ок ценом...
    (профа, 21. decembar 2020 13:53)

    # Link komentara

  27. Meni se ovaj Jeep dopada, izgled mu je cista 10ka-kutijast i smesan a opet uzivo izgleda veoma skladno i dopadljivo, sa ranijim 1.6 atmo benzincem( mogucnost konverzije na TNG, prava briga o zivotnoj sredini) i bio je odlican izbor, mada ni neki kupljen nov kod nas sa malo km nije lose resenje... Odlican auto, sa dosta mesta za putnike, solidnom opremom i povoljnom cenom kod nas, na zapadu su osetno skuplji...
    (jo, 21. decembar 2020 12:59)

    # Link komentara

  28. Nisam primetio da ih ima mnogo na putevima u Srbiji.
    (Sun ce, 21. decembar 2020 11:22)

    # Link komentara

  29. Gledao sam ga bio, razmisljao da uzmem. Elem, u klot verziji, imao ogranicen budzet, stvarno ne dobijes nista, dok sam razmisljao izbacili su tog benzinca od 1.6 i uveli 3-cilindrasa turbaca i podigli cenu. Auto skroz ok, ali na kraju presudila cena, i ipak premalo prostora za 4-clanu porodicu.
    U sutini ista osnova kao 500X (ne 500L, ovo je 500X), dakle sve isto unutra od fiata..od volana, ma sve identicno.
    Dizel sa 4x4 stvarno odlican auto, ali tu se cenom ulece prilicno u visi rang, za auto koji je iskreno Fiat. A uzeti Jeep, sa 1.3 turbacem, a da nije 4x4... samo da se izblamiras ako se negde zaglavis u blatu ili snegu :)
    (Kiki, 21. decembar 2020 11:21)

    # Link komentara

  30. I posle 4 godine u posedu Trailhawk verzije, nemam ni jedan tehnički problem niti želju da ga prodam i kupim nešto drugo. Mada sledeći auto će verovatno biti 100% električni. Šta nije kao u tekstu: dve osobe od 190cm ne mogu da sede jedan iza drugog. Ako imate pravi zamenski točak, zapremina prtljažnika je minimalnih 280l. Samo automatski menjač radi posao jer ima 8+1 brzinu, uživanje kad je gužva a lepo šalta na otvorenom putu. Novi hibrid Renegade nije pogodio metu jer je tu napred mali Benz motor + 6 brzina auto menjač, što pravi veću buku tokom vožnje. A i punjenje 11kWh bat traje skoro 2 sata. Za sad dizel, još koju godinu.
    (Jeepster, 21. decembar 2020 10:51)

    # Link komentara

  31. Takav auto za te pare nemaaa.
    Velika glavobolja za konkurenciju.
    (Pravedni, 21. decembar 2020 10:29)

    # Link komentara

  32. Dobar je Odmetnik!
    Samo problem restilizovane verzije, u nižim paketima je - izgleda isto kao i pre restilizacije. Tu mislim na nednostatak svetala u LED tehnologiji. (LED prstenasta drl svetla,farovi, maglenke stop svetla..)
    Realno to mu daje neviđeno dobar izgled - bez toga kao Renegade iz 2014. kada je predstavljen.
    Iznutra sitne izmene, uz veći ekran. (8.4 incha).
    Po meni još jedna velika mana - sada više nema 1.6 dizela sa DDCT menjačem. Sada taj motor samo za ručnim. Inače su odlično upareni za ovu karoseriju.
    Vidim sada forsiraju nove benzinske motore, 1.0 120KS provereno slab i letargičan za ovaj auto, 1.3 150KS - za njega ne znam.
    2.0 dizeli su standardno dobri - ali upareni sa automatikom - to je onda možda precenjeno za ove dimenzije auta.
    (Mickey, 21. decembar 2020 10:24)

    # Link komentara

  33. 13500 nikad nije kostao, 15000 je bila ogoljena sport verzija sa benzincem, a iole ozbiljnija oprema je bila skoro 20.000.
    (jr, 21. decembar 2020 10:24)

    # Link komentara

  34. Da li su mogli još nešto u nazivu da mu nakite.
    (Flash, 21. decembar 2020 10:14)

    # Link komentara

  35. Prepakovani 500l.
    (Mad Max, 21. decembar 2020 10:10)

    # Link komentara

  36. Deluje kao dobra makina ovaj Jeep, mislim da bi uživao da ga posedujem, čak mi ne bi smetao ni 1.0 sa prednjim pogonom. Ako ću realno, jedina potreba mi je ponekad malo veći klirens i to mu je to - nemam potrebu za 4x4, blokadama diferencijala, redukcijama i šta ti ja znam. Bukvalno 90% grad, malo vikendica i jednom na more - za tako nešto mi deluje savršen.

    Inače, jedino iskustvo sa ovom markom mi je sa službenim Cherokee pre desetak godina i sećam se da smo ga svi izbegavali. Bio nam je najneudobniji od svih automobila koje smo imali, pa je vožen samo ukoliko nemaš izbora ili ukoliko te šef natera da ga uzmeš jer stoji bezveze :)
    (Djorke, 21. decembar 2020 09:54)

    # Link komentara

  37. Ako se ne varam, za oko 20.500 može da se kupi u Limited opremi sa 1,6 MJ 6MT ili sa 1,33 150 DDCT. U svetlu motora i opreme (a ima i potpunu aktivnu bezbednosnu opremu, o kojoj neki modeli ne mogu ni da sanjaju (npr. ACC je potpuno nedostupan kod Kadjara, kao i kod Sportage/Tucson sa 6MT), to je odlično vozilo. Ni spolja manjeg, ni unutra većeg vozila, a sve to po ceni Dačije Duster, pri čemu 1,33 ima odličan obrtni moment, a 1,6 MJ takodje (niko danas nema 1,6 dizel sa 320 Nm), pri čemu je taj dizel motor dokazan u praksi kao neuništiv.
    (priprema za radio®, 21. decembar 2020 09:50)

    # Link komentara

  38. Skupo jeste ali isto i konkurentno jeste. Sa opremom koju poseduje i kada se poredi sa konkurencijom jedino Captur ima nešto nižu cenu (1.000€). Svi ostali konkurenti (Juke, Pežo 2008, Mazda CX3.....) baš sa motorima od 3 cilindra imaju gotovo istu pa i veću cenu.
    (Dunster, 21. decembar 2020 09:40)

    # Link komentara

  39. Moj kum ima ovakav. Dobar motor, odličan pogon, testirali smo ga pošto on ujedno ima i Tiguana 4 motion. 4x4 na Renegate osetno bolji. Što se tiče prostora u kabini prilično izdašan, zahvaljujući kutijastom dizajnu, išli smo na neki izlet onako u parovima nas četvoro i bilo nam je prilično komforno uzevši u obzir klasu kojoj pripada ovo vozilo. Po meni, jedina mana je gepek, gepek od 351 litar je po meni suviše mali da bi se ovo vozilo moglo nazvati porodičnim SUV-om. Mada, moj zet ima X3 i opet oni sa dvoje dece nikuda ne idu bez krovnog kofera. Tako da, ako ste u takvoj poziciji da vam ni stotoinak i kusur litara više ne bi igralo neku preteranu ulogu već bi svakako morali da se bakćete sa krovnim koferom, onda ne treba isključivati ni ovaj model.
    (Bane, 21. decembar 2020 09:33)

    # Link komentara

  40. Preniska cena.
    (uooio, 21. decembar 2020 09:32)

    # Link komentara

  41. 17.000 je klotara na 3 klipa, inače.Vredeo je kad je bio 13.500 na akciji sa 1.6 benzinskim motorom, ovo je preskupo.
    (Vozač, 21. decembar 2020 09:09)

    # Link komentara