1. (petarP, 25. novembar 2020 12:30)

    Isto to pravo imaju i ti ljudi, ili možda misliš da si ti iz nekog razloga "plave krvi" I bolji od drugih? To što neki ljudi nemaju parking mesto nije njihova krivica nego krivica onih koji su taj prostor planirali i gradili. Takođe se ne slažem ni sa time da je automobil luksuz. Da se razumemo, ne podržavam bahato i nepropisno parkiranje, ali pozivati se na nekakva prava a pritom ta ista prava uskraćivati drugim ljudima je u najmanju ruku bezobrazno.
    (Digitalni miš, 28. novembar 2020 21:29)

    # Link komentara

  2. Uvek.. I bez naplate.
    (Vladimir dr, 26. novembar 2020 23:44)

    # Link komentara

  3. Ovo se zove ironija. Toliko savesnih i postenih vozaca na jednom mestu a toliko materijala za slikanje prekrsaja. Blago nasoj policiji kad svako bi da radi njen posao.
    (Totalnodrukcijioddrugih, 26. novembar 2020 18:06)

    # Link komentara

  4. Da živim u Njujorku, verovatno bih prijavio jer bezobrazluk treba kažnjavati.

    Međutim, pošto živim u Srbiji, to sasvim menja stvar. U Srbiji oni najbezobrazniji, najbezobzirniji i najbahatiji, ali nažalost, i najmoćniji, imaju vrlo dobre "kontakte" u policiji i sigurno će saznati ko ih je drukao. A t avrsta ljudi je i vrlo osvetoljubiva.

    I šta posle da radim kad mi posle dođu na vrata? Da zovem policiju? A, da, i policija je njihova...
    (Lorem ipsum, 25. novembar 2020 12:43)"

    U prevodu ti si kukavica koja se plasi da se bori za sebe, a ovo sto zivis u Srbiji ti je samo izgovor.
    (Bojan, 25. novembar 2020 13:34)

    U prevodu, ti si tastatura junak (da ne kažem obična budala) koji ne zna o čemu priča, a strašno voli da pametuje.

    (Da ni ne objašnjavam da samo kukakvica i jajara može nepoznatog čoveka da onlajn naziva kukavicom. Ali ti najbolje znaš kakav si.)

    Verovatno ne živiš u Srbiji, pa zato možeš da lupeteš kako je živeti u Srbiji samo izgovor jer ti Srbiju verovatno vidiš na po 10-ak dana svake druge godine, kad dođeš u svoje selo, gde te rodbina i prijatelji goste i titraju ti maksimalno.

    Ali to nije prava Srbija. Dođi na malo duže, pa ćeš videti da je mnogo gore nego što uopšte možeš da zamisliš!
    (Lorem ipsum, 26. novembar 2020 14:54)

    # Link komentara

  5. Za pocetak pravna drzava, pa onda moze da se razmatraju i ove opcija, u suprotnom, opet ce biti nedodirljivih, povlascenih, a sirotinja ce da kuka.
    (Haha, 26. novembar 2020 13:47)

    # Link komentara

  6. Ali bez obzira, saobraćajne prekršaje prijavila bih i besplatno. Za početak ove što se parkiraju na trotoaru pa ljudi ne mogu da prodju, stresem se kad vidim ženu s kolicima kako manevriše pored njih i bebu u kolicima vozi po ulici, a onda bih prijavila ove što jure 100 na sat iako je ograničenje 50, i to čak i tamo gde za tako nešto nema nikakve potrebe, sporednim ulicama, ili onim što prolaze kroz Zvezdrasku šumu, gde ljudi šetaju decu, pse... Mada bi tu bilo dobro da se postavi radar i kamera, pa da im stižu čestitke.

    Najodvratniji, najbahatiji vozači su u Beogradu. 70% minimum treba da ostane bez dozvole na opet minimum godinu dana. Uz debelu novčanu kaznu. Pa bi naučili da poštuju propise. Prelazim ulicu na pešačkom i zagledam da se neki ..... nije zaleteo da me raznese u komade. Ne bi bio prvi put. Za početak mogli bi na robiju onog malog Mitrovića što je ubio devojčicu od 16 godina na pešačkom i na zeleno svetlo za pešake. E kad se to desi, poverovaću da možda ima nade za saobraćaj u Beogradu.
    (Žaklina traži sponzora, 26. novembar 2020 13:09)

    # Link komentara

  7. @RSF
    Razumem te, nepravda boli sve nas. Ali šta si postigao time?
    Niti će tebi oprostiti kazne zbog njega, niti će njemu napisati kaznu zbog tebe.
    Ovako si samo izgubio i moralno pravo da njega kritikuješ jer sam ne prihvataš kaznu za svoje prekršaje.
    (Drug kontraš, 26. novembar 2020 12:24)

    # Link komentara

  8. Evo Vam jedne lepe priče iz Srbije... Moj pasenog vozio bicikl glavnom ulicom, polako, po propisima i onda iz sporedne ulice stariji vozač koji je 17 puta padao na polaganju vožnje, greškom pritisne gas umesto kocnice,digne ga u vazduh i izlomi ga celog.(ključna kost, rebra itd)

    Dodje vreme za sudjenje i pasenog NECE da ga tereti, a sudija ovog pusta da i dalje vozi i sutra pregazi nečije dete.

    E ovo je braćo Srbija, lažno moralisanje, tolerancija na korupciju i nekulturu, apsolutna netolerancija i agresija prema pravu, pravdi i promenama
    (J4ZZ3R, 26. novembar 2020 12:14)

    # Link komentara

  9. Jednom lik se parkirao na travnjak, bilo kisno vreme, unistio travnjak. Ja ga fotografisao, on krenuo da se dere na mene, ali sam ga iskulirao. Okrenem se posle pola minuta, vidim sklonio se sa travnjaka.
    (hrabar za dranje i nista vise, 26. novembar 2020 11:54)

    # Link komentara

  10. Zanimljivo, u komentarima se dosta napada "podanički mentalitet", "dukare" itd, a u stvari kroz komentare provejava kriminalni mentalitet.

    O čemu se radi? Pa drukanje važi samo za ljude koji su deo iste kriminalne ekipe. Planiraju zločin zajedno, pa jedan odruka policiji.

    A drukanje nije ako prijaviš nekoga ko je parkirao na pešački i otišao. Ili ko je napravio neki prekršaj, a ko nema nikakve veze sa tobom.
    (pukovnik Bjelajac, 26. novembar 2020 09:41)

    # Link komentara

  11. Nemam pametnija posla... Mene samo zanima zašto od 10 automobila na srpskim putevima, 9 ima farove koji bacaju više u levo nego u desno, te zaslepljuju ljude koji idu iz drugog smera? Kako je moguće da takav automobil prođe tehnički pregled?
    (Ankh, 26. novembar 2020 09:35)

    # Link komentara

  12. Kod nas je poznato da je glavni zlikovac ovaj što vozi pauk a ja koji sam nepropisno parkirao sam dobrica i žrtva.
    (zmijski car, 26. novembar 2020 09:24)

    # Link komentara

  13. Obzirom da vidjam idiote koji kroz naseljeno podrucje voze po 120 na sat, i time ugrozavaju ljude, decu, zivotinje, ODMAH bih prijavio , dobio deo novca ili ne ! Takv idioti treba da se kaznjavaju najstrozije
    (Bane, 26. novembar 2020 09:22)

    # Link komentara

  14. Ovo nije cinkaranje ako prijavite siledziju i prekrsioca.Neko ce reci, sta te briga, gledaj svoja posla, ali ocigledno ne razume, da saobracaj nije igranje u pesku.Od necije bahatosti ginu ljudi, zato treba uvesti sudjenje za ubistvo onima koji zbog svoje voznje izazovu smrt drugih lica(naravno sa maksimalnim kaznama)Da nismo molili profesore sa "dajte mu dvojku profesorka", losi djaci ne bi danas vladali u drzavi i divljali ulicama.Najveca greska, sto takvi nisu bar kroz sistem obrazovanja stavljeni na zasluzeno mesto!Racun za tu gresku placamo u zivotima, emigracijama, korupcijom,itd.
    (Petar, 26. novembar 2020 09:11)

    # Link komentara

  15. Lično bih prijavljivao i besplatno ako će to uspostaviti red. I sada postoji mogućnost da nepropisno parkiranje prijavite komunalnoj miliciji, ali problem je u tome što oni ne stižu da reaguju na svaku prijavu, treba im obično dosta vremena da dođu na lokaciju, a za to vreme bahati vozač po pravilu već ode, često se uopšte ne pojave i sl. Pored toga morate ih zvati telefonom i sve to generalno oduzima vreme. Da bi ovo funkcionisalo kako treba, prvo bi bilo potrebno zaposliti veliki broj komunalaca i uspostaviti takav sistem da sliku samo pošaljete i za 5 minuta neko dolazi da nalati kaznu. Poenta je da neko mora doći, jer je moguća zloupotreba u smislu da se svaka slika može lažirati veoma lako u smislu izmene registarske oznake, boje vozila i sl. Inače trenutna situacija sa parkiranjem je kod nas katastrofalna. Automobili su parkirani bukvalno svuda, po zelenim površinama, trotoarima, prolazima između zgrada, na ulici, jer kod velikog broja vozača nepostoji apsolutno nikakva svest. Ta priča kako nema dovoljno parking mesta je priča za malu decu. Šta mislite da u drugim velikim gradovima ima mesta? Ako to mislite onda nemate pojma koliki je problem sa parkiranjem u manje više svakom većem gradu, pa to ne znači da svako sme da parkira gde mu je volja. Parkiranje je danas na žalost privilegija, jer mesta jednostavno nema i polako dolazi vreme kada više nigde nećete moći da parkirate ako ne platite, a na nadležnim je da obezbede nova komercijalna parkirališta.
    (Sale, 26. novembar 2020 08:59)

    # Link komentara

  16. Postoji čitav niz saobraćajnih prekršaja koji bi mogli biti snimljeni kamerama iz automobila, a nedvismisleno da budu osnova za kažnjavanje: preticanje preko pune linije, nepropisno parkiranje, prebrza vožnja (kad stručnjaci na osnovu analize frejmova izracunaju pređeni put po jedinici vremena)...
    Ovakve stvari bi trebalo besplatno prijavljivati jer bi značajno doprinele bezbednosti svih nas.
    Malo je komplikovano uzimati neki procenat od kazni jer bi odmah došlo do zloupotrebe tog zakona u cilju ostvarivanja lične zarade (npr. namerno presporom vožnjom i sl.)
    (BDj, 26. novembar 2020 08:53)

    # Link komentara

  17. Prijavio bi i za dzabe da ima odgovarajuci kanal za to. Ko misli da sam ovakav ili onakav, neka samo obrati paznju na vozace i na saobracaj oko sebe
    (kell, 26. novembar 2020 08:52)

    # Link komentara

  18. Pa kada na izborima glasamo za one koji nam daju novac ili 2 lit. ulja i kutiju makarona onda je ovo smesno, zatvorenih ociju ce se prijavljivati. Naravno krece se od komsija, kako drugacije.
    (Vladimir, 26. novembar 2020 08:52)

    # Link komentara

  19. odavno predlozeno i za Srbiju, ko prvi posalje sliku nepropisno parkiranog automobila automatski dobije poruku putem smsa i uplatu na "kredit" telefona s kojim moze da raspolaze.
    (dr.kadzija, 26. novembar 2020 08:51)

    # Link komentara

  20. Kako se lozite. U Beogradu trenutno ima preko 1000 kamera (nisu sve za saobracaj), koje mogu da identifikuju osobu na osnovu lica. MUP dugo tvrdio nisu nase, a uvek obezbedjivali montiranje istih, dok se BIA pravila blesava. E moj narode, za bolje i nisi. Da hoce, samo te kamere da prokontrolisu na pola sata imalo bi za kazne koliko hoces, pojas, telefon, cigara u toku voznje, a gde je ostalo. Gledajte na ovakve tekstove kao na neku vrstu uvertire.
    (Haha, 26. novembar 2020 08:38)

    # Link komentara

  21. Prijavio bih za dzabe...mozda bih cak i platio pauku da dodje odmah cim ga pozovem
    (Mika Sumikinen, 26. novembar 2020 08:09)

    # Link komentara

  22. Da neko hoce da resi divljanje vozaca u Srbiji uveo bi dashboard kamere kao u Rusiji, i da budu obavezne. E onda kad vec imate snimak crno na belo mozete i da prijavite i uzmete 20-30% kazne. Garantujem za mesec dana bi bili kao Svajcarska.
    (Petar, 26. novembar 2020 07:58)

    # Link komentara

  23. Srbi su najvece prodane duse u svemiru, potkazivali bi se samo tako za 40 evra.
    (I kevu i caleta, 25. novembar 2020 18:10)
    Ne, Nemci su, što će vam gastarbajteri i potvrditi. Tamo je cinkarenje dužnost i obaveza.
    (Vozač, 25. novembar 2020 23:23)

    Ovde se ne radi o prodanim dusama niti o cinkarenju! Postoji pojam opsteg dobra na koji su Srbi zaboravili! U ovoj zemlji te kategorije nema! Postoji samo licni interes, postoji samo JA pa opet JA, samo meni treba i nije me briga za druge! Hvala Bogu da je ostalo malo empatije kad su bolesna deca u pitanju i tu cestitam Srbima! Ostanite takvi uvek i za sva vremena, jer deca su nam najvece blago!
    (vera u Boga, 26. novembar 2020 07:36)

    # Link komentara

  24. Ja bih u Požarevcu samo od gastosa bio milioner.
    (Nikola, 26. novembar 2020 07:10)

    # Link komentara

  25. Brata rodjenog bih prijavio i za petsto kinti....
    (kragujevcanin, 26. novembar 2020 07:04)

    # Link komentara

  26. Mozda da se prvo napravi dovoljno parking mesta, pa onda kaznjavanje. A sto se tice prekrsaja, organizovace se bande kao u Kini koje ce da teraju vozace u situaciju da naprave prekrsaj pa ih prijave i tako zaradjuju.
    (Banda, 26. novembar 2020 06:42)

    # Link komentara

  27. Kako bi to funkcionisalo u Srbiji?Vozac AMG Mercedesa G klase se bahato parkirao,covek ga prijavi oni mu kazu ko ga prijavio dolaze kod coveka lome mu noge i ruke a jaznu naravno neplacaju.Sutra dan taj covek kaze pao sam niz stepenice a komsije eto pijana budala.
    (Dusan, 25. novembar 2020 22:20)

    Sto se plasite. Potegnite i vi oruzje, pa ko prezivi.
    (Haha, 26. novembar 2020 06:23)

    # Link komentara

  28. Da živim u Njujorku, verovatno bih prijavio jer bezobrazluk treba kažnjavati.

    (Lorem ipsum, 25. novembar 2020 12:43)

    --

    Da zivis u Njujorku, ne bi uradio nista slicno jer bi se sretao sa slicnim bezobrazlucima 40 puta na sat, od cega 20 x od strane policije. Drugim recima, osecao bi se kao kod svoje kuce.
    (DEDA CVETKO, 26. novembar 2020 06:11)

    # Link komentara

  29. Ako se ovo uvede kod nas ima da ima da imamo mnogo bolji sistem od oka sokolovog, oko penzionerovo ?
    (realno, 26. novembar 2020 05:47)

    # Link komentara

  30. Evo da i ja napisem svoj slucaj. Nakon par nakupljenih kazni za parking u NS stiglo mi je od izvrsitelja resenje za naplatu. Na cenu mojih kazni na kraju sam morao da platim jos 15 000 na ime troskova izvrsitelja. Kazne nisam zeleo iz principa da placam. Zasto??? Pa zato sto svaki drugi dan na bulevaru oslobodjenja na sred pesackog trotoara bude parkiran jedan Bentli, ne bih da napominjem ciji jer svi novosadjani znaju. Nikad ali nikad lopovi iz parking servisa nisu smeli da ga uklone. Ej ljudi, na sred pesackog trotoara na glavnom gradskom bulevaru vec par godina unazad...
    (RSF, 26. novembar 2020 05:12)

    # Link komentara

  31. Meni se desilo da sam stala da propustim dete na pesackom, a dripac iza mene me pretekao i za dlaku ga promasio. Svi smo se na ulici zamrzli od straha. Da prijavila bih
    (Ivana, 26. novembar 2020 04:37)

    # Link komentara

  32. "A ako hoćeš nešto da isteraš svoje moraš neke "ZAKONITOSTI " (mislim da se tako zove) da kontaktiraš. Njih nisam mogao da zovem."
    Odeljenje za zaštitu zakonitosti u radu, iliti unutrašnja kontrola. Slobodno zovi, bićeš prijatno iznenađen.
    (Srki, 26. novembar 2020 03:44)

    # Link komentara

  33. ja bih prijavljivao i za dzabe da imam kome....
    (ja, 25. novembar 2020 16:59)

    Isto i ja prijavio divlju gradnju jos dok su temelj zgrade kopali, al nista od toga. Ima ko dobija proviziju ko ovi u Njujorku od kazni tako ovi od svake zgrade po stan.
    (Altina pored NS puta 5 zgrada na divlje, 26. novembar 2020 03:02)

    # Link komentara

  34. Pare od kazni mogu da se proslede u humanitarne svrhe. Rado bih prijavljivao pogotovo ove koji se parkiraju kako stignu i gde stignu i te pare dao za lečenje dece.
    (valjevac, 25. novembar 2020 12:59)

    Podrzavam. Zamisli tek nagrade za one koji prijave divlju gradnju? Ja prijavio covek mi digao zgradu ispred kuce na divlje. I sta bilo? Nista. Podigao je 5 za dve godine. Ko li ga stiti posto nismo mali? Taj kog vidimo je samo istaknuto lice. Obican Saban koji glumi gazdu a pravi bos sedi u opstini.
    (Nije vredno, 26. novembar 2020 02:58)

    # Link komentara

  35. Da prijavljujem nepropisno parkiranje? Ja prijavio na altini coveka koji je 5 zgrada bez i jednog papira sazidao. I sta je bilo? Pa nista! A zasto nista? Svi znamo. I sad treba da jurim po ulici i glumatam savesnog gradjanina?
    (Mito bekrijo, 26. novembar 2020 02:53)

    # Link komentara

  36. Naprotiv ,totalitarni sistem kakav je bio nacistički podsticao je ljude da potkazuju jedni druge i veoma pozdravljao to.
    Imali smo mi i okupaciju u vreme Provog rata pa se tako masovna potkazivanja nisu dešavala jer je okupator bio drugačiji.
    Da totalitarni sistemi podstiču ljude na potkazivanje i na tome zasnivaju vladavinu pokazalo se i posle Drugog rata - brat špijunirao i potkazivao brata "jer nije ba liniji partije" ,komšije i rodjaci prijavljivali ko slavi slavu,komunisti sam8 izmedju sebe - od sposobnosti da nekom namestiš robiju ili da ga na bilo koji način ukanališ zavisio je tvoj društveni status.
    Književnici,lekari,profesori - masovno su potkazivali kolege.

    Ne ponovilo se.
    (Komša, 25. novembar 2020 21:15)

    Jedno je pokazivanje ako se neko ne ponaša po poželjnim normama režima, a drugi je pokazivanje kad neko krši zakon. Dok god zakoni nisu totalitarni, a zakon o bezbednosti saobraćaja nije, potpuno se slažem sa sistemom prijave kršenja istog. Kad bismo svi anonimno prijavljivali ili snimali prekršaje, a sud im naplaćivati debele kazne, narod bi se u roku od 6 meseci doveo u red. Inače je dužnost celog društva da se svi dovedemo u margine zakona. Ako ne može drugačije, onda ovako.
    (123, 26. novembar 2020 02:47)

    # Link komentara

  37. Prijavljivao bih vozila gradskih službi uključujući i policijske automobile....
    (Sotir, 26. novembar 2020 02:04)

    # Link komentara

  38. Za pare bih, ovako ne, ne zanima me opšti interes ako tu negde nema i mog.
    (muka je, 26. novembar 2020 01:36)

    # Link komentara

  39. Kada sudstvo ne bi bilo nezavisno i kada policija ne bi bila korumpirana... Ovako samo trošiš vreme i telefon!
    (Nikola, 26. novembar 2020 01:15)

    # Link komentara

  40. Da, a naročito kad vozim iza ovih koji ispuštaju oblaaak crnog dima! Koji tehničkii su oni prošli, nije mi jasno.
    (Daniela, 26. novembar 2020 00:39)

    # Link komentara

  41. Ne.
    (Milutin, 26. novembar 2020 00:20)

    # Link komentara

  42. Prijavili bismo i bez novca kad bismo imali poverenja. Ovako, niti verujemo da će taj neko biti kažnjen (naročito ako je u pitanju Audi ili BMW), niti da ćemo dobiti ikakav novac.
    (fc, 25. novembar 2020 16:41)

    Odakle tolika mrznja u Srba prema Audiju i BMW-u? To mi je uvek bila interesantna tema. Je l' moguce da ste svi imali negativna iskustva s njima? Mozda jos vaznije potanje: Zasto Mercedes izostavljate iz te price? Nije provokacija, bas me zanima odgovor i primer iz licnog iskustva, ako ga imate.
    (Mikii, 25. novembar 2020 18:04)

    Nije mržnja u pitanju, ne znam otkud ti to. I ne radi se o Srbima kao narodu. Prosto pogledaj na ulicama Beograda (možda i drugih gradova). Videćeš da Audiji i BMW-ovi (i drugi skupi automobili) ostaju gde su parkirani nepropisno nekada i danima, dok jeftinije automobile nosi pauk posle kraćeg vremena.
    Audi i BMW više kao simbol, ali i Lamborghini ostaje na mestu, to mogu da se kladim
    (fc, 26. novembar 2020 00:17)

    # Link komentara

  43. (Gastarbajter, 25. novembar 2020 22:11)

    Amerikanci to zovu "see something - say something" i vrlo često to rade. Izbjegava se u problematičnim kvartovima gdje su svakako bande glavna vlast, ali u normalnim djelovima grada, onaj koji bahato parkira, vozi ili uništava imovinu bude ekspresno prijavljen. I to je ispravno.
    (Toni, 26. novembar 2020 00:12)

    # Link komentara

  44. To sam pre nekiko meseci ponovio a napisao prosle godine i dobio nenormalan broj lajkova i podrske.
    Sa ovakvim narodom i mentalnim sklopom, narodom sklonim prodaji, izdaji, prevari, licemerstvu, podlosti, podmetanju... a da se zaustave bahati vozaci koji koriste mobilni telefon kucajuci poruke tokom voznje i druge bahatosti, ovo bi bila prilika da ojacaju kucni budzet i bogato zarade i da njihove karakterne osobine dodju do izrazaja. A tek koliko bi para zaradili na parkinzima trznih centara gde bi najvise stradali likovi iz Rume, Backe Palanke, Loznice,... koji neizostavno skoro u procentu ne manjem od 80% redovno zauzimaju 2 parking mesta.
    Ko ne zna neka pogleda objavu nacista 1941 koji mole gradjane da vise ne prijavljuju komuniste i njihove saradnike da ne pisem ceo kontekst i pricu.
    (Nebojša Berak, 26. novembar 2020 00:03)

    # Link komentara

  45. sigurno, samo zbog onog da vidim ko će da mi zakuca,.... poslednje kucanje će mu biti. Što se bojite ljudi, što? Jel ste toliko zaplašeni, svi ti sa jačim kolima su u suštini kukaviiiiceeee, to im je paravan, saterajte ga u ćošak i videćete!!!
    (zoo, 26. novembar 2020 00:02)

    # Link komentara

  46. Sa uzivanjem bi prijavio ali za dzabe i sliku bi im poslao,samo kada bi reagovali po prijavi.
    U mom gradu ne treba da se prijavljuje, treba samo da rade svoj posao SVAKI dan,a ne po nekad, kad moraju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ivan, 25. novembar 2020 21:10)

    Došao sam da napišem isti komentar.
    (rekt, 25. novembar 2020 22:15)

    Закаснио сам много за исту ствар. Само да раде нешто. Не да на згради из 19. Века комшија од мансарде направи 250 квадрата које не може да легализује....
    (Алекса, 25. novembar 2020 23:50)

    # Link komentara

  47. da
    (alex dv, 25. novembar 2020 23:46)

    # Link komentara

  48. Srbi su najvece prodane duse u svemiru, potkazivali bi se samo tako za 40 evra.
    (I kevu i caleta, 25. novembar 2020 18:10)
    Ne, Nemci su, što će vam gastarbajteri i potvrditi. Tamo je cinkarenje dužnost i obaveza.
    (Vozač, 25. novembar 2020 23:23)

    # Link komentara

  49. Ja bih da radim posao sudova na procenat kazne, džaba mi da prijavljujemo kad nema ko da kazni
    (Rastko, 25. novembar 2020 22:57)

    # Link komentara

  50. Naravno! I to za džabe. Dosta vozim i trudim se da moje prisustvo na ulici nikom ne zasmeta, ni "na minut". Zato svaka inicijativa da se stane u kraj djilkošima , moja puna podrška.
    (Boban, 25. novembar 2020 22:52)

    # Link komentara

  51. Vrlo rado bih to uradio,naprimer kad se neki parkira na sred ulice i upali sva 4 da bi istrcao da uzme parce pice pa blokira autobus koji blokira dalje sva vozila u francuskoj ulici,pa onda dobijemo guzvu,pa naravno da bih ga prijavio,i slikao bih pa poslao sliku. Samo kada bi se postovao zakon ne bi bilo problema,ali...
    (gpbg, 25. novembar 2020 22:46)

    # Link komentara

  52. Bilo bi najbolje da policija i sudstvo rade svoj posao valjano a ne selektivno. Ali ako bi se novac od takvih slucajeva odvajao na primer za lecenje bolesne dece to bi bio pun pogodak. Bahate bi bar malo kultivisali a oni nevinim malisanima pruzili priliku da zive.
    (Mad Max, 25. novembar 2020 22:44)

    # Link komentara

  53. Kako bi to funkcionisalo u Srbiji?Vozac AMG Mercedesa G klase se bahato parkirao,covek ga prijavi oni mu kazu ko ga prijavio dolaze kod coveka lome mu noge i ruke a jaznu naravno neplacaju.Sutra dan taj covek kaze pao sam niz stepenice a komsije eto pijana budala.
    (Dusan, 25. novembar 2020 22:20)

    # Link komentara

  54. dobra ideja ali država mora da kaže šta je njeno
    (mićo, 25. novembar 2020 22:19)

    # Link komentara

  55. Sa uzivanjem bi prijavio ali za dzabe i sliku bi im poslao,samo kada bi reagovali po prijavi.
    U mom gradu ne treba da se prijavljuje, treba samo da rade svoj posao SVAKI dan,a ne po nekad, kad moraju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ivan, 25. novembar 2020 21:10)

    Došao sam da napišem isti komentar.
    (rekt, 25. novembar 2020 22:15)

    # Link komentara

  56. U Nemackoj gde zivim,svako moze da napravi fotku od nesavesnog vozaca i da je posalje na odredjenu mail adresu uz podatke o posiljaocu(svedoku)i tacnim datumom i vremenom...I nema nikave sumnje da ce prekrsiocu stici propisana kazna,i to Nemci smtraju svojm gradjanskom duznoscu i to i cine,vrlo rado...
    (Gastarbajter, 25. novembar 2020 22:11)

    # Link komentara

  57. Ne treba građani da rade posao policije, treba samo svako da RADI svoj posao; kada bi sudovi radili svoj posao, i policija bi radila svoj. Između ostalog jer bi i policajci odgovarali sudu ako ne bi radili SVOJ posao.

    Vredi li na primer neko od građana da prijavi SPC za neplaćanje poreza? I to je kriminalna bahatost za koju svi znaju i niko ništa ne čini. Osim Boga, izgleda.
    (Stole, 25. novembar 2020 22:09)

    # Link komentara

  58. Ne! Nisam smrdljivi potkazivač!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (a vi?, 25. novembar 2020 17:05)

    Zato što se plašiš da tebe ne prijave.
    (Lol, 25. novembar 2020 21:48)

    # Link komentara

  59. Srbi su najvece prodane duse u svemiru, potkazivali bi se samo tako za 40 evra.
    (I kevu i caleta, 25. novembar 2020 18:10)

    Za bahate koji se parkiraju na sred pešačkog tako da se dete ne vidi kad krene da prelazi ulicu bih platio 400 EUR da ga kazne i uzmu dozvolu.
    (MiM, 25. novembar 2020 21:47)

    # Link komentara

  60. Ne nikada. A razlozi su visestruki. Inace sam ocekivao od naseg ulizivacko servilno spijunskog mentaliteta podrsku Ali iskreno ne ovoliku.
    (Pex, 25. novembar 2020 19:30)

    Klasičan primer nepragmatičnog i učaurenog razmišljanja. Šire slike nema ni na vidiku. Nema veze što ginu ljudi svaki dan u saobraćaju zbog nasilnika, bitno da ja nemam podanički mentalitet. Kontra patriotizam.
    (123, 25. novembar 2020 21:43)

    # Link komentara

  61. Al bi izbilo krvoproliće u Srbiji za nedelju dana...
    (Coyote, 25. novembar 2020 21:40)

    # Link komentara

  62. Kad vidim da neko ispred mene prvo legne na kocnicu pa tek onda da zmigavac ili ga ne ukljuci uopste, najradije bi sam naplatio kaznu, a ima toga jos dosta!!! Mogu da se dese greske u saobracaju, kao i u kuhinji, na ulici, padnu ljudi, covek se posece na noz itd... greske se desavaju i uvek ce se desavati u svakodnevnom zivotu, ali idiotizamu treba stati na kraj!
    (Eh, 25. novembar 2020 21:39)

    # Link komentara

  63. pa u srbiji bi ljudi od toga kuće sazidali
    (komentator, 25. novembar 2020 21:29)

    # Link komentara

  64. Prijavljivao bi džabe, samo da sprecim dzibere da ubiju nekog.
    (Janko, 25. novembar 2020 21:24)

    # Link komentara

  65. Puna podrška.
    Naravno da bih prijavljivao.
    (Kladovo, 25. novembar 2020 21:24)

    # Link komentara

  66. Sigurno bih i bez para!
    (roditelj, 25. novembar 2020 21:20)

    # Link komentara

  67. Hahahahaah pa kod nas je narod prijavljivao jedan drugog kod gestapoa. Gestapo onda izdaje proglas na radiju da narod prestane to da radi jer je prenatrpan prijavama...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kales, 25. novembar 2020 15:10)

    Nije se desilo da Gestapo moli gradjane da ne prijavljuju.To je naknadno izmišljena priča.Pominjao se i Radio Beograd ,jer su kao preko njega molili.

    Naprotiv ,totalitarni sistem kakav je bio nacistički podsticao je ljude da potkazuju jedni druge i veoma pozdravljao to.
    Imali smo mi i okupaciju u vreme Provog rata pa se tako masovna potkazivanja nisu dešavala jer je okupator bio drugačiji.
    Da totalitarni sistemi podstiču ljude na potkazivanje i na tome zasnivaju vladavinu pokazalo se i posle Drugog rata - brat špijunirao i potkazivao brata "jer nije ba liniji partije" ,komšije i rodjaci prijavljivali ko slavi slavu,komunisti sam8 izmedju sebe - od sposobnosti da nekom namestiš robiju ili da ga na bilo koji način ukanališ zavisio je tvoj društveni status.
    Književnici,lekari,profesori - masovno su potkazivali kolege.

    Ne ponovilo se.
    (Komša, 25. novembar 2020 21:15)

    # Link komentara

  68. Sa uzivanjem bi prijavio ali za dzabe i sliku bi im poslao,samo kada bi reagovali po prijavi.
    U mom gradu ne treba da se prijavljuje, treba samo da rade svoj posao SVAKI dan,a ne po nekad, kad moraju.
    (ivan, 25. novembar 2020 21:10)

    # Link komentara

  69. Ne!
    (Komša, 25. novembar 2020 21:00)

    # Link komentara

  70. Ja bih prijavio za džabe
    (Vlajko, 25. novembar 2020 20:59)

    # Link komentara

  71. Ne!
    (ls, 25. novembar 2020 20:49)

    # Link komentara

  72. Ne bih za pare prijavio bih dzabe svakog bahatog i bezobraznog vozaca kojih je previse.
    (borovac, 25. novembar 2020 20:42)

    # Link komentara

  73. Uradio bih to i besplatno ali policija jede krofne i neće da izađe kada pozovem. Ja idep oešje po putu sa detetom u kolicima jer su retardi parkirali auto na trotoaru. Ne da bih prijavljivao nego bih svo svoje slobodno vreme posvetio tome. I divljačku vožnju i razgovor telefonom u vožnji a posebno kretene koji drže dete u krilu dok voze. U zdravlje.
    (AB+, 25. novembar 2020 20:41)

    # Link komentara

  74. Ovo bi napravilo veliki problem. U Kini je tako i tamo postoje ljudi koji teraju druge da izazovu saobracajni prekrsaj i onda prijavljuju. Bave se time, to im je biznis, e sada problem je nastao sto ti ljudi dovode druge u opasnost. Primer, na auto putu vozi brzo sporo, menja trake i kada ga obidjes on te prijavi ili da bi izbegao sudar ti brzo predjes u drugu traku i prijavi te da nisi dao pokazivac pravca ili da si usao u zaustavnu traku. Kinezi su po mentalitetu slicni nama, mozete zamisliti sta bi se sve kod nas radilo, svi bi se vukli po putu gde je puna crta i samo cekali da ih neko obidje.
    (123, 25. novembar 2020 20:16)

    # Link komentara

  75. Mikii, 25. novembar 2020 18:04)

    Mercedes ipak vozi kulturnija klijentela. Bahati su koliko i vozači drugih marki.
    Audi i Bmw su nešto sasvim drugo.
    Nedavno sam se vraćao iz Italije. 700km je bilo sve ok, negde do Rume. Padala je kiša i nas 5-6 pretičemo šleper kroz oblak kapljica. Bio sam zadnji u toj koloni. Stiže audi suv, prvo blica a onda rešava da nas pretekne sve desnom stranom autoputa i ubaci se nekom. Ćelava svinjska glava u audju. Bahata, bezobrazna, otimačka, nekulturna, svinjska. E to je slika koja je karakteristična. Nadam se da sam bio slikovit.
    (izhlapjeli starac, 25. novembar 2020 20:03)

    # Link komentara

  76. Ako smem da prijavim prekršaje i bahato ponašanje policije onda bi to učinio svaki put.
    (K.G., 25. novembar 2020 19:58)

    # Link komentara

  77. Da samo u vezi ekologije, maltretiranju životinja i pešaka sa bubicama u ušima.
    (Todos, 25. novembar 2020 19:58)

    # Link komentara

  78. Ja prijavim da je policija parkirala na pešačkom, i otišla u Drink story. Prebace me na komandira stanice. On mi kaže da se auto pokvario. I da dolazi slep. Ja mu kažem da auto nije obezbedjen, nema trougla nema policajaca sa uniformama. On kaže šta da obeležavaju. Nema veze što je pešački 50m od škole. Nema veze što imam sliku policajke sa punom kesom. Još se izdere komandir na mene. Kaže da sam bezobran, nevaspitan i da ne podižem ton. Dok me on pravi budalom... Prijavljujem 50x da policija vozi jednosmernom ulicom u suprotnom smeru da bi se parkirali i upalili radar. Kod Orlovače imaju sigurno 300 metara vožnje u suprotnom smeru da bi se postavili. A iz saobraćajne policije komandir kaže, moruja tu da stanu. TAKO IM JE NAREĐENO. I šta da prijavljujem ja. Policija koja mora da bude primer je sve osim toga. A ako hoćeš nešto da isteraš svoje moraš neke "ZAKONITOSTI " (mislim da se tako zove) da kontaktiraš. Njih nisam mogao da zovem. Nemam snage ni vremena da im objašnjavam.
    (asd, 25. novembar 2020 19:50)

    # Link komentara

  79. Ja sam odavno pričao kako treba prijavljivati teške saobraćajne prekršaje. Svakodnevno prelazim veliku kilometražu i svedok sam stalno nasilničke vožnje i preticanja u jako rizičnim situacijama koje ugrožavaju živote. Samo za te prekršaje bi dozvolio prijavljivanje uz pomoć kamere. Za manje prekršaje sam protiv
    (Aleksandar, 25. novembar 2020 19:46)

    # Link komentara

  80. Srbi su najvece prodane duse u svemiru, potkazivali bi se samo tako za 40 evra.
    (I kevu i caleta, 25. novembar 2020 18:10)

    ja bih plaćao 40€ da pokupe one koje sam odrukao.

    uzgred, drukanje, da nije germanskog porekla? ako jeste, hvala bogu neka reč u srbistanskom da nije turska.
    (jaretina, zimi u rusiji hladno, 25. novembar 2020 19:38)

    # Link komentara

  81. Ne nikada. A razlozi su visestruki. Inace sam ocekivao od naseg ulizivacko servilno spijunskog mentaliteta podrsku Ali iskreno ne ovoliku.
    (Pex, 25. novembar 2020 19:30)

    # Link komentara

  82. NE, ako bih prijavio neki prekrsaj onda bi to bila prijava iskljucivo iz gradjanske odgovornosti ukoliko bih bio ocevidac i svedok nekog grubog krsenja propisa koji ugrozava ostale ucesnike.

    Nikada ne bih prijavljivao neke manje prekrsaje radi nekog sitnog ćara.
    (Bane, 25. novembar 2020 19:25)

    # Link komentara

  83. Nama ne treba ovo, suviše je sofisticirano i traži da sistem funkcioniše... nama treba StopHam. Deset mišićavih tipova koji lepe ogromne nalepnice na šoferke bahatim vozačima. Pa ko voli, nek izvoli.
    (Miloš, 25. novembar 2020 19:19)

    # Link komentara

  84. Mozda je doslo vreme da pocne da se ceni zivot na selu. Jednostavno veliki gradovi postaju prenaseljeni tako da ce se u buducnosti samo izmisljati nova pravila, nove kazne. Dok za to vreme cene nekretnina nestvarno rastu,tako da za jednu garsonjeru u Beogradu mozete da kupite dobru kucu sa nekoliko hektara plodne zemlje. Nastavite da prijavljujete komsije i sami placajte kazne za parkiranje.
    (Vrle, 25. novembar 2020 19:18)

    # Link komentara

  85. Nisam drukara
    (Dragojlo, 25. novembar 2020 19:04)

    # Link komentara

  86. Nisam siguran u detalje kako funkcioniše ali u Nemackoj to već dugo postoji. Ali samo za svoje parking mesto. Na primer ako se zaustavis na tudje parking mesto (čas i da si ti unutra sa upaljenim žmigavci ma) a vlasnik te slika iz stana ili sa terase, on tu sliku prosledjuje odredjenoj firmi, koja od tebe potražuje novac. Deo njemu deo firmi.
    Čuo sam od dosta ljudi koji su na taj način platili kaznu za nepropisno parkiranje.
    (nisam siguran...., 25. novembar 2020 19:00)

    # Link komentara

  87. Čuj, dal bi amer prijavio prekršaj za 44 $
    Za te pare bi i majku prodao !!!
    (Pera, 25. novembar 2020 18:54)

    # Link komentara

  88. Koliko žbirova u komentarima to je strasno,kao da su svi bezgresni.U se i u svoje kljuse drukare.
    (bokica, 25. novembar 2020 18:53)

    # Link komentara

  89. Često sam na autoputu i ne sećam se da sam video policijsko vozilo u preventivnoj vožnja. Ali zato iskaču iz svakojakih zaseda.
    (penzioner, 25. novembar 2020 18:41)

    # Link komentara

  90. Истини за вољу, моје искуство је да полиција и комуналне службе раде свој посао, тј. реагују на пријаве, неселективно. Мање критизерства, више акције. Пријављујте кршење закона! Али, признајете, лакше вам је да тражите изговор, зар не?
    (Само истина, 25. novembar 2020 18:41)

    # Link komentara

  91. Zelene uređene površine oko zgrada, koje se skupo plaćaju, uništene, bahatošću vlasnika vozila, koji moraju parkirati BLIZU, ako drugi zauzmu regularna mesta, neće "godpoda" me daj Bože, da parkira 100m dalje, mogao bi da hoda predugo do kola, pokisne,, ili da mu neko mazne, ošteti auto! Šta fali malo blata i kaljuge oko zgrada, tu žive neki , njrma, nebitni ljudi...

    Ako sam pokušaš da središ oko zgrade, počnu budaline da te ismevaju, da te nazivaju ludakom, ma katastrofa, svaka inicijativa za neki red i kulturni napredak gledaju da osujete, samo bolesno licemerstvo se gura, i nepoštovanje SOPSTVENIH, starih, zakona...

    To je izgleda, većina, a ima divnih ljudi...
    (Pop, 25. novembar 2020 18:27)

    # Link komentara

  92. Da živim u Njujorku, verovatno bih prijavio jer bezobrazluk treba kažnjavati.

    Međutim, pošto živim u Srbiji, to sasvim menja stvar. U Srbiji oni najbezobrazniji, najbezobzirniji i najbahatiji, ali nažalost, i najmoćniji, imaju vrlo dobre "kontakte" u policiji i sigurno će saznati ko ih je drukao. A t avrsta ljudi je i vrlo osvetoljubiva.

    I šta posle da radim kad mi posle dođu na vrata? Da zovem policiju? A, da, i policija je njihova...
    (Lorem ipsum, 25. novembar 2020 12:43)

    Jednom sam prijavio parkirane automobile na setalistu pored Save u Bloku 45.
    Javila mi se gispodja i trazila mi je broj licne karte i adresu stanovanja....
    Hvala, dovidjenja!
    (Matrix, 25. novembar 2020 18:26)

    # Link komentara

  93. (petarP, 25. novembar 2020 12:30)
    kakav crni luksuz?!? Pa nije vam ovo vise komunizam pa da tako pricati, iako ga se vidim rado svi secate. I ona poredjenje sa Rimom, Parizom i Londonom?!? Ocigledno da niste iz Beograda, jer da jeste, drugu pricu bi pevali kad bi recimo iz Borce trebali u Rakovicu na posao
    (lol, 25. novembar 2020 18:18)

    # Link komentara

  94. Ovog se moze setiti samo Vulin.
    (ogi, 25. novembar 2020 18:17)

    # Link komentara

  95. ... u državi u kojoj bi prvo funkcionisala Vladavina Prava i Pavni Sistem zaista bio nezavistan... bih prijavljivao bih svaku anomaliju koju primetim u društvu... samo tako društvo postaje urednije, finije, lepše i u svakom smislu bolje i civilizovanije... ali takvo društvo je u zemljama Trećeg Sveta, kojima mi svakako pripadama, ne postoji, ovde vladaju probisveti, seljačine i mafija...
    (Karakondžula, 25. novembar 2020 18:16)

    # Link komentara

  96. Društvo pokazivača... I Staljin lično bi im pozavideo.
    (Guliver, 25. novembar 2020 18:14)

    # Link komentara

  97. Srbi su najvece prodane duse u svemiru, potkazivali bi se samo tako za 40 evra.
    (I kevu i caleta, 25. novembar 2020 18:10)

    # Link komentara

  98. Pa kupicu drugi mobilni, mislim drugi broj samo za ovo, a moze i pripejd.
    (evo mene, 25. novembar 2020 18:09)

    # Link komentara

  99. Sime Markovica Kragujevac od broja 1 do broja 45. Svi parkiraju na trotoaru a svi imaju placeve od 6 (SEST) ari. Nema izgovora. Ima takodje mnogo dece uvece se igraju na ulici (ipak su deca) i nebezbedno je. Zato bi ih sve pokaznjavao i ako moze novac u humanitarne svrhe. Meni ne treba.
    (Poslednji samuraj, 25. novembar 2020 18:07)

    # Link komentara

  100. Samo dok odem do posla i vratim se, imao bih mesečno ratu i za kola i za stan.
    (Nastavnik, 25. novembar 2020 18:06)

    # Link komentara

  101. "Nama Srbima je u genima ljubav prema novcu i pruzanju bezbednosnih informacija..."
    (Nikola, 25. novembar 2020 18:05)

    # Link komentara

  102. Prijavili bismo i bez novca kad bismo imali poverenja. Ovako, niti verujemo da će taj neko biti kažnjen (naročito ako je u pitanju Audi ili BMW), niti da ćemo dobiti ikakav novac.
    (fc, 25. novembar 2020 16:41)

    Odakle tolika mrznja u Srba prema Audiju i BMW-u? To mi je uvek bila interesantna tema. Je l' moguce da ste svi imali negativna iskustva s njima? Mozda jos vaznije potanje: Zasto Mercedes izostavljate iz te price? Nije provokacija, bas me zanima odgovor i primer iz licnog iskustva, ako ga imate.
    (Mikii, 25. novembar 2020 18:04)

    # Link komentara

  103. Ako sami sebe prijavljujemo, koja je poenta policije? Slazem se da smo bahat narod i da smo inadzije. Ja prijavim nekog, on prijavi mene, samo policija profitirala, sedela u stanici primila platu a nije radila. Dokle vise da radimo tudje poslove? Sa druge strane da se lepo vozaci dogovorimo da svi mesec dana svi sve postujemo i da budemo toleratni policija bi ostala bez prihoda. Znaci mi smo problem ali mi smo i resenje.
    (Totalnodrukcijioddrugih, 25. novembar 2020 18:03)

    # Link komentara

  104. Svako skretanje bez migavca! Prijavljivao bih i bez naknade!
    (Ivan, 25. novembar 2020 17:53)

    # Link komentara

  105. Dajte ovo I kod nas
    (Eliot nes, 25. novembar 2020 17:52)

    # Link komentara

  106. nikad, al bi mu odrzao bukvicu
    (šuvaklija, 25. novembar 2020 17:37)

    # Link komentara

  107. Parkiranje ispred ulaza u zgradu, platoi ispred zgrade, postalo je kao dobar dan, ovo je uzas od bahatosti, u bukvalno svakom kraju trotoari ne postoje - samo automobili po trotoarima, zelena ostrvca u naseljima tek da pominjem.
    (Beograd i svaki drugi grad u Srbiji i bukvalno svako mesto, 25. novembar 2020 17:33)

    # Link komentara

  108. Mene.... ako se sete na dan bezbednosti sete se,ako se nesete nikom nista. To je bila moja duznost, da radim. Najvece zadovljstvo bice m misao da sam jednog coveka izveo na pravi put.
    (Medicinskipobratim, 25. novembar 2020 17:19)

    # Link komentara

  109. Da. Prijavo bih i bez para ali dzaba kada policija ne radi nista. Nikada nema slobodne patrole.
    (miki, 25. novembar 2020 17:18)

    # Link komentara

  110. Moram pohvaliti odabir teme koji je veoma aktuelan!
    Mnoge zemlje EU imaju servis za prijavu saobraćajnih prekršaja, gde građani prijavljuju uočene prekršaje (preticanje preko pune, prolazak kroz crveno, nepropisno parkiranje, vožnju jednosmernim ulicama...).
    Na prvom mestu to radimo radi sopstvene bezbednosti, pravila uglavnom zbog toga postoje...a neke osobe to moraju naučiti na teži način.

    Slažem se sa kamerama, ali mnogi delovi magistralnih puteva nikada neće biti pokriveni kamerama, ipak moramo imati servis za prijavu ovakvih prekršaja, radi bezbednosti na prvom mestu, a da li je potrebno dodatno motivisati građane, to je na proceni nadležnih organa.
    (Semir II, 25. novembar 2020 17:13)

    # Link komentara

  111. Pitajte u Svajcarskoj kako drukaju I bez ikakve nadoknade. I sve uređeno. E sad da li hoćemo da budemo divlji zapad ili uređeno društvo, to je za neku drugu priču.
    (blabojzna, 25. novembar 2020 17:09)

    # Link komentara

  112. @Prijavili bismo i bez novca kad bismo imali poverenja. Ovako, niti verujemo da će taj neko biti kažnjen (naročito ako je u pitanju Audi ili BMW), niti da ćemo dobiti ikakav novac.
    (fc, 25. novembar 2020 16:41)

    A ako prijavis nekog 'pogresnog' taj mozda sazna i ko ga je prijavio :)
    (navijac, 25. novembar 2020 17:08)

    # Link komentara

  113. Da kod nas daju 4000 dinara po prijavi za godinu dana bi imali skok milionera kao nigde na svetu.
    (blabojzna, 25. novembar 2020 17:06)

    # Link komentara

  114. Ne! Nisam smrdljivi potkazivač!
    (a vi?, 25. novembar 2020 17:05)

    # Link komentara

  115. Samo ove godine sam prijavio Komunalnoj miliciji jednu devojku u ulazu jer joj je pas svaki dan lajao u stanu i jednog čiču jer je satima drndao Zastavu 101 isred zgrade u vreme kućnog reda. To je bila moja dužnost i građansko pravo. Nadam se da su ih novčano kaznili.
    (Aurora Borealis) A da li ste, prethodno zamolili komšije, da ne prave nered, da li ste ih bar upozorili da ćete ih prijaviti?
    (bojana, 25. novembar 2020 17:04)

    # Link komentara

  116. ja bih prijavljivao i za dzabe da imam kome....
    (ja, 25. novembar 2020 16:59)

    # Link komentara

  117. To bih u Srbiji procvetalo
    (Abc, 25. novembar 2020 16:59)

    # Link komentara

  118. I kao dokaz dashcam... Zaradio bih dnevnicu do posla :)
    (lerr, 25. novembar 2020 16:44)

    # Link komentara

  119. Prijavili bismo i bez novca kad bismo imali poverenja. Ovako, niti verujemo da će taj neko biti kažnjen (naročito ako je u pitanju Audi ili BMW), niti da ćemo dobiti ikakav novac.
    (fc, 25. novembar 2020 16:41)

    # Link komentara

  120. Uvesti auto kamere kao u Rusiji,i 20% od svake kazne,Srbi bi savesni nego Svajcarci;)
    (Stefan, 25. novembar 2020 16:37)

    # Link komentara

  121. Prijavio bih svaku budalu koja mi remeti mir SAMO DA IMAM KOME ODNOSNO DA DRŽAVA FUNKCIONIŠE
    (Ćoške, 25. novembar 2020 16:32)

    # Link komentara

  122. Potkazao bih i rodjenog oca ako bi se bahatio. Zato sto ih i ne kaznjavaju, zato i imate bahatih vozaca. Ovo bi moglo da bude resenje
    (nikson, 25. novembar 2020 16:23)

    # Link komentara

  123. obican auto nije luksuz cak ni malo jaci, a za problem parkiranja je krivo nakaradno i bezglavo planiranje razvoja grada ako to uopste postoji, postoje mnogo opasnije stvari na koje se niko ne trza od akcije parkiranja gde stignes jer nema dosta mesta . budalastina.
    ne drukati moze da bude opasno....
    (goran, 25. novembar 2020 16:22)

    # Link komentara

  124. Molim vas, kao Boga, uvedite to pravilo odmah. Za dzabe bih prijavljivao bahatu sabaneriju koja ne zna ni zmigavac sta je.
    (Sasa, 25. novembar 2020 16:13)

    # Link komentara

  125. Ako ste ikada pokušali da zaštitite neko svoje pravo ili imovinu tako što ste prijavili nekog ko krši pravila ili vas ugrožava, a pri tom niste uticajni ili povezani sa nekim uticajnim, shvatili ste da od toga nema apsolutno ništa.
    (Jovan, 25. novembar 2020 15:25)

    # Link komentara

  126. Hahahahaah pa kod nas je narod prijavljivao jedan drugog kod gestapoa. Gestapo onda izdaje proglas na radiju da narod prestane to da radi jer je prenatrpan prijavama...
    (kales, 25. novembar 2020 15:10)

    # Link komentara

  127. Drukara & Co. Tako ce se zvati preduzece.
    (NR, 25. novembar 2020 14:34)

    # Link komentara

  128. Pjavio bih besplatno i jos platio 25% od kazne da se pojedine komsije nauce pameti.
    (Aca, 25. novembar 2020 14:33)

    # Link komentara

  129. Nikad za novac, ali da prijavio bih. I to pre svega majstore koji štede gorivo, voze 40 gde je ograničenje 50 a onda se ispred njih pali žuti, oni dodaju gas i lagano prolaze kroz crveno kao da im od tog minuta zavisi život. I rentao bih raskrsnicu da popisujem one koji skreću desno bez upaljenog migavca gok ih ostali čekaju jer ne znajj šta je ovima plan. Nikad neću shvatiti zašto im je to problem
    (Nebojša iz Beograda, 25. novembar 2020 14:08)

    # Link komentara

  130. Sa najvećim zadovoljstvom.
    (Rodion Gataulin, 25. novembar 2020 13:58)

    # Link komentara

  131. "Da živim u Njujorku, verovatno bih prijavio jer bezobrazluk treba kažnjavati.

    Međutim, pošto živim u Srbiji, to sasvim menja stvar. U Srbiji oni najbezobrazniji, najbezobzirniji i najbahatiji, ali nažalost, i najmoćniji, imaju vrlo dobre "kontakte" u policiji i sigurno će saznati ko ih je drukao. A t avrsta ljudi je i vrlo osvetoljubiva.

    I šta posle da radim kad mi posle dođu na vrata? Da zovem policiju? A, da, i policija je njihova...
    (Lorem ipsum, 25. novembar 2020 12:43)"

    U prevodu ti si kukavica koja se plasi da se bori za sebe, a ovo sto zivis u Srbiji ti je samo izgovor.
    (Bojan, 25. novembar 2020 13:34)

    # Link komentara

  132. Postavite kamere svuda, makar je to jeftino danas.. Zasto bih ja radio posao drzavnog sluzbenika koji zdere burek u autu i drnda vozace krseva dok Q8 prolazi 100 na sat pored njega.. Kamere svuda i strogo dranje bez izuzetka.. Prvi bih mnogo vise pazio u saobracaju
    (preferisco dirti addio, 25. novembar 2020 13:33)

    # Link komentara

  133. Šta vredi da se prijavi,kada komunalna policija u Zrenjaninu ne radi apsolutno nista.Samo kazu mi nismo nadlezni...
    (ABC, 25. novembar 2020 13:32)

    # Link komentara

  134. Slazem se sa Petrom osim poslednjeg pasusa gde kaže da je automobil luksuz.

    21.vek je, mozda je luksuz u Zimbabveu ali budimo realni..
    (Stoudemire, 25. novembar 2020 13:27)

    # Link komentara

  135. Udjes u bilo koji TC i slikas tzv invalide sa dzipovima, bez invalidske nalepnice na mestu za invalide. Bila bi to solidna plata.
    (trulex, 25. novembar 2020 13:23)

    # Link komentara

  136. @petarP
    Slažem se za kažnjavanje ali ti upoređuješ razvijene gradove koji imaju METRO! Beograd ima maketu he he... Jednostavno u Parizu ili Rimu bi bila još gora situacija sa kolima nego kod nas da nemaju neku alternativu koja funkcioniše.
    (Bobex, 25. novembar 2020 13:20)

    # Link komentara

  137. Prijavio bih prekrsaj i bez dela novca od kazne... Sa zadovoljstvom
    (ue, 25. novembar 2020 13:18)

    # Link komentara

  138. Da ako je tim prekršajem zaista ugrožena bezbednost. Divljačka vožnja, preticanja kolone preko pune linije..Kad bih mogao utvrditi i vožnju pod uticajem alkohola.
    (Milan, 25. novembar 2020 13:00)

    # Link komentara

  139. Pare od kazni mogu da se proslede u humanitarne svrhe. Rado bih prijavljivao pogotovo ove koji se parkiraju kako stignu i gde stignu i te pare dao za lečenje dece.
    (valjevac, 25. novembar 2020 12:59)

    # Link komentara

  140. Ko druka ima keva da mu kuka
    (Marko G, 25. novembar 2020 12:25)

    sva uređena i civilizovana društva u kojima je ljudsko dostojanstvo na prvom mestu, a od plate se živi sjajno imaju izrazito razvijem sistem "drukanja".

    u ovim šabanerijama se na to posmatra kao nešto loše.
    (jaretina, zimi se ne druka, 25. novembar 2020 12:52)

    # Link komentara

  141. Ja bih i besplatno prijavljivao a kamo li za pare... Odavno sam ja za to da se uvede u Srbiji
    (Dusan Valjevo, 25. novembar 2020 12:44)

    # Link komentara

  142. Da živim u Njujorku, verovatno bih prijavio jer bezobrazluk treba kažnjavati.

    Međutim, pošto živim u Srbiji, to sasvim menja stvar. U Srbiji oni najbezobrazniji, najbezobzirniji i najbahatiji, ali nažalost, i najmoćniji, imaju vrlo dobre "kontakte" u policiji i sigurno će saznati ko ih je drukao. A t avrsta ljudi je i vrlo osvetoljubiva.

    I šta posle da radim kad mi posle dođu na vrata? Da zovem policiju? A, da, i policija je njihova...
    (Lorem ipsum, 25. novembar 2020 12:43)

    # Link komentara

  143. Ja bih radio za Dz u Beogradu. Ovako samo sebi dizne pritisak jada pricam sa Saobracajcima da kola moraju da stanu Stop a oni mi kazu da to ne proveravaju. Samo pojas???
    (trener saradnik, 25. novembar 2020 12:42)

    # Link komentara

  144. Kada sam počeo da čitam pomislio sam "Uhhhh teško pitanje", a onda sam video ovo:

    "Osoba koja prijavi prekršaj dobila bi 25% od 175 dolara ili oko 44 dolara, a ostalo bi išlo u gradsku kasu."

    44 dolara je 4350 dinara, tako je moj konačni odgovor - da.

    Samo ove godine sam prijavio Komunalnoj miliciji jednu devojku u ulazu jer joj je pas svaki dan lajao u stanu i jednog čiču jer je satima drndao Zastavu 101 isred zgrade u vreme kućnog reda. To je bila moja dužnost i građansko pravo. Nadam se da su ih novčano kaznili.
    (Aurora Borealis, 25. novembar 2020 12:40)

    # Link komentara

  145. Apsolutno podrzavam, ovo sam cak i predlagao ranije po komentarima, ne da se dobijaju pare, nego tipa olaksice na TP, manja cena registracije i sve, ali moze i pare.

    Poenta je da neka budala nece obilaziti kolonu preko pune ako nije siguran da ga neko nece snimiti. Samo obezbediti transparentnost i smanjices broj saobracajki za 50%
    (nikola, 25. novembar 2020 12:38)

    # Link komentara

  146. naravno, muka mi je bahatih vozaca, naravno ne prijavljivati neke sitne prekrsaje
    (b, 25. novembar 2020 12:35)

    # Link komentara

  147. Ne mora ništa da mi plati, nego ću ja državi dodati još i preko kazne koju naplati, samo da vidim da je neko nešto uradio sa onima koji blokiraju ulice, ulaze, parkinge, garaže itd.

    Samo za primer, otkako sz krenuli komunalci da slikaju, Bulevar kralja Aleksandra prohodan kao nikada, kući stižem 50% brže.

    Podržavam, još više, češće i naravno - skuplje. Kazne za nepropisno parkiranja bi trebale da iznose minimum 200 evra.

    Za one koji očekuju da im država obezbedi parking - recite to u Rimu, Parizu, Londonu, bilo gde, u razvijenom ili nerazvijenom svetu. Svuda baš suoesaćaju sa onima koji hoće da se voze ali nemaju parking...

    Automobil je luksuz. Nemaš parking? Idi busom, peške.
    Sprečavanje drugih ljudi da uživaju svoja prava i obavljaju osnovne funkcije treba da bude krivično delo.
    (petarP, 25. novembar 2020 12:30)

    # Link komentara

  148. Rado prijavim i bez nadoknade.

    Taj ko pravi saobraćajne prekršaje ugrožava i mene.
    (marko_sthlm, 25. novembar 2020 12:29)

    # Link komentara

  149. Da
    (Roske78, 25. novembar 2020 12:29)

    # Link komentara

  150. Dakle pitanje je da li bi bio/li drukara/e u korist države i sebe? Pa sad pitanje je teško i karakterno ..., a kolike bi pare bile ako bi se to sprovelo u Srbiji ...
    (XXL, 25. novembar 2020 12:28)

    # Link komentara

  151. То је проклет туђи новац и не треба ми.
    (Aлекс, 25. novembar 2020 12:26)

    # Link komentara

  152. Ko druka ima keva da mu kuka
    (Marko G, 25. novembar 2020 12:25)

    # Link komentara

  153. da
    (neko ko zna, 25. novembar 2020 12:25)

    # Link komentara

  154. Sa zadovoljstvom!!!
    (komšija cinkaroš, 25. novembar 2020 12:25)

    # Link komentara

  155. kod nas bi se zivelo od toga, jedina drzava bez prekrsaja postajemo kroz mesec dva
    (objavite pls, 25. novembar 2020 12:24)

    # Link komentara