"Bahati vozači voze BMW"

Nova studija je pokazala da su najbezobrazniji i najagresivniji vozači oni koji voze BMW.

SN
Pošaljite komentar
  1. BMW & Audi

    A kada pogledam face vidim Arapsku, Tursku ili istocno Evropsku

    Doduse ima jos jedna rastuca i obecavajuca grupa - Rednek-ovi u pickup-ovima. E to su Englezi.
    (Bar tako je u Engleskoj, 26. oktobar 2020 22:10)

    # Link komentara

  2. Latentno zelis da budes opasan, bez obira sto su te naterali da budes inzenjer.
    (psihologija auto dizajna, 26. oktobar 2020 16:59)

    Да то желим, не бих био инжењер, на кола рибе никад нисам хватао. Такође, друга кола ме не интересују, нимало. Ја сам окорели фан, мада, ти то не можеш да разумеш.
    (Bmw, 26. oktobar 2020 21:00)

    # Link komentara

  3. Vozim Nissan GTR 2018 god .od 570 KS i nikad ne vozim vise od dozvoljene brzine, ne vidim smisao cemu divljane po putu i ugrozavanje svoga i tudjih zivota . Pamet u glavu.
    (Zemljak, 25. oktobar 2020 16:24)

    Ja ne vidim smisao da u saobracaju imam vozilo od 570 konja sem ako to nije Skanija.
    (psihologija kupovine viska kilovata, 26. oktobar 2020 17:12)

    Da li je stvarno u pitanju smisao ili mozda nesto drugo?
    (Ja i ovaj pored mene, 26. oktobar 2020 20:12)

    # Link komentara

  4. Takvo je i moje iskustvo,najrizicnije situacije u saobracaju koje sam ja video su pravili vozaci bmw.
    (Ivan78bg, 26. oktobar 2020 19:09)

    # Link komentara

  5. Svaki ovakav i njemu slican je proporcionalan IQ-u i nekulturi njegovog vlasnika.
    (Robi, 26. oktobar 2020 18:00)

    # Link komentara

  6. Vozim Nissan GTR 2018 god .od 570 KS i nikad ne vozim vise od dozvoljene brzine, ne vidim smisao cemu divljane po putu i ugrozavanje svoga i tudjih zivota . Pamet u glavu.
    (Zemljak, 25. oktobar 2020 16:24)

    Ja ne vidim smisao da u saobracaju imam vozilo od 570 konja sem ako to nije Skanija.
    (psihologija kupovine viska kilovata, 26. oktobar 2020 17:12)

    # Link komentara

  7. Инжењер, ожењен, деца, два Бмв-а у кући. Прошао пола света. И шта ћемо сад? Предрасуде су чудо.
    (Bmw, 25. oktobar 2020 19:12)

    Latentno zelis da budes opasan, bez obira sto su te naterali da budes inzenjer.
    (psihologija auto dizajna, 26. oktobar 2020 16:59)

    # Link komentara

  8. Za autora ovog clanka - molim Vas da objavite internet addresu gde mozemo da pristupimo originalnoj studiji.
    (Ja i ovaj pored mene, 26. oktobar 2020 16:09)

    # Link komentara

  9. Ma idi,preko 150 ih znas?Svaka cast a koliko znas recimo vozaca Lade?
    (no name, 26. oktobar 2020 10:19)

    Како сам у свету аутомобилизма, знам и Алфисте и Вагеновце и још многе друге. Колико сам километара прешао, углавном сам имао проблема са возачима Шкода, било у Србији било у иностранству. Из мог угла је тако.
    (Bmw, 26. oktobar 2020 15:19)

    # Link komentara

  10. Kad se ja nahebem sa svojim 1,2 Cliacem u lijevu traku na autoputu a nalijece mlatimudan u BMW-u sta se naganja 150+ sa Audijem i dignem im tlak svojom sporom voznjom kad pocnu mahnito ablendovati da se maknem u desnu traku, uljepsam samom sebi dan jer ja se vozim po ogranicenju 130 a oni iznad, sto ima da se micem :) :)
    (fer86, 26. oktobar 2020 14:38)

    # Link komentara

  11. "Bahati ljudi voze bahato. Nema to veze sa markom auta."

    Zanimljivo. A sada mi odgovorite zašto nisam vidio u životu bahatog vozača Toyote ili Hyundaija?
    (Ivan ZG, 26. oktobar 2020 14:11)

    # Link komentara

  12. Pod "neće da propusti" sigurno misliš da "kada idem 250 auto putem a lik obilazi kamion, neće da uleti u kamion iako sam mu amblendovao već 3 sekunde". Debilčine glupe ne kapiraju da te ljudi da nalećeš uopšte i ne vide kada ideš preko 200.
    (Dule, 26. oktobar 2020 12:29)

    Ne, mislim na one koji nece da ustupe pravo prvenstva kada bas i ne moraju.

    To odlika lepih manira koja se ogleda i u voznji. Bahatost je susta suprotnost. Ali govoriti o manirima u Srbiji je cista jeretika.
    (IG, 26. oktobar 2020 14:00)

    # Link komentara

  13. Iz mog iskustva, od ovih sto voze BMW bahati su skoro svi cija masina je starija od 10 godina i naravno nema DPF filtar jer se nema para za odrzavanje, ali se ima obraza za glumatanje na putu.
    (Bgd, 26. oktobar 2020 13:40)

    # Link komentara

  14. Definitivno tacno. Ni za jednu drugu marku covek ne moze da kaze ali za bmw je ovo 100% tacno. Steta sto ga voze uglavnom takvi tipovi ljudi, inace je lepo dizajniran automobil. Evo u Svedskoj je slicna studija pokazala da najgori po ponasanju i najrizicniji vozaci voze bmw.
    (Eduard, 26. oktobar 2020 13:23)

    # Link komentara

  15. BMW, popularni Pizza racer, auto raznosača Pizza. Arapi, pretežno. :p
    (466453, 26. oktobar 2020 12:42)

    # Link komentara

  16. Kakve veze ima ova 'studija' sa bahatoscu?
    Bahato su oni koji koji neće da se sklone u levu traku na ulaznoj rampi, oni koji voze sporo levom trakom, oni koji neće da propuste druge. To ova studija nije dodirnula i kao takva je besmislena. Ili je prevod sa engleskog loš.
    (IG, 25. oktobar 2020 18:33)

    Pod "neće da propusti" sigurno misliš da "kada idem 250 auto putem a lik obilazi kamion, neće da uleti u kamion iako sam mu amblendovao već 3 sekunde". Debilčine glupe ne kapiraju da te ljudi da nalećeš uopšte i ne vide kada ideš preko 200.
    (Dule, 26. oktobar 2020 12:29)

    # Link komentara

  17. BMW
    Promena lanca na motoru N 47 je mog komsiju kostala oko 600 evra ruke i delovi kod provereno dobrog majstora u Batajnici. Skida se motor, ali to je za njih rutina i dosta brzo to zavrse. U tom kompletu idu plasticni zatezaci, lancanici i tri lanca razlicite duzine. Taj komplet mora da bude original Fabi Bilstajn i mirni ste 150.000km. pod uslovom da sipate i na vreme menjate dobro ulje koje uvek mora da bude na max. U mom slucaju 10 godina. Neko je vec pomenuo dostavna vozila i ove mucne skodice. Prvi su robovi-galioti koje menadzeri bicuju ako ne ispune suludo visoku normu koja se neprekidno uvecava, a drugi su kompleksasi koji su do juce vozili neke raspale lade i jugice i svima se sklanjali da ne smetaju, a sad se docepali konjskih snaga, pa lece komplekse tako sto sad oni terorisu slabije od sebe.
    (kole, 26. oktobar 2020 12:24)

    # Link komentara

  18. Gospoda kupuju japance.
    (Sunđer Bob, 26. oktobar 2020 12:23)

    # Link komentara

  19. Saudijci su jos bahatiji, to su i njuzovci opevali naslovom,"vozac audija dao migavac". U principu takvo ponasanje je svojstveno Arapima, Turcima, Balkancima, istocnoevropljanima na Zapadu, sa glasnom muzikom iz auta.Ne morate se ni okrenuti, zna se u vecini slucajeva ko to radi. Zasto je to usvojen model ponasanja ovde neka odgovore strucne sluzbe, medicina,...
    (kad jedan konj stisne gas, 100 konja poludi, 26. oktobar 2020 12:22)

    # Link komentara

  20. @(midnight rider, 26. oktobar 2020 10:18)

    Vozaci smarta su posebna kategorija. Na autoputu u poslednje dve godine u nekoliko navrata sa 130 na 80kmh me spustali u 2-3 sekunde jer im je bas tad zgodno da krenu u preticanje.
    (Haha, 26. oktobar 2020 12:12)

    # Link komentara

  21. rang lista najgorih vozača na BG ulicama

    1. BMW
    2. dostavna vozila
    3. škoda superb
    4. smart-ovi
    5. mini moris / countryman
    (midnight rider, 26. oktobar 2020 10:18)

    Mini Morris se ne proizvodi odavno. Fascinantno mi je da se samo u Srbiji još uvek govori Mini Morris za sve ono što je zapravo Mini a potom, u zavisnosti od modela, One, Cooper, Cooper S, JCW.
    (Vot iss yo nem, 26. oktobar 2020 11:21)

    # Link komentara

  22. Osim vozaca, kod BMW-a nikad nisam mogao da svarim instrument tablu, samo crvena svetla, pa to je bilo na automobilima od pre 20 god, golf 4 sa plavo crvenim svetlima je lepse izgledala od bmwa starog 6-7 god. Spolja brutalan, a onda udjes unutra i pogledas crvenu tablu i smoris se.
    (Brada, 26. oktobar 2020 10:47)

    # Link komentara

  23. Meni su vozaci BMW-a ok, mozda voze brzo i bezobzirno (vecina, ne svi), ali su predvidljivi u saobracaju. Ako krene da divlja, pusti ga da se odalji od tebe, manje se nerviras, kad tad ce naleteti na neku drugu budalu, a tada ne zelis da budes u okolini.
    Veci problem su vozaci dostavnih vozila, niti znaju da voze, negde kasne non stop, valjda su u tripu da ceo svet treba da se ravna prema njima i njihovom poslu.
    (drvobradi, 26. oktobar 2020 10:44)

    # Link komentara

  24. Ja sam lepo rekao 98%, a takodje sam naveo i prosvetare i oficire...
    Dakle, ostaje 2 posto fakultetski obrazovanih ljudi, medju njima su i inzinjeri.
    U mom Beogradu BMW voze ljaksei i šabani, koji, nemaju danas skole...
    Predrasude? Ovo je istina...
    (Eleazar, 25. oktobar 2020 20:33)

    По тој логици 98% оних који возе Бмв, Ауди, Мерцедес, Порше...су љаљани, шабани, лопови, немају школу. Али зато они који возе Дачију, е то су чланови светског клуба математичара и филозофа. Ја знам отприлике преко 150 људи који возе Бмв, не би веровао колико ту има културних, образованих људи, оних који су поштено својим радом зарадили тај "сељачки" Бмв. Дакле, не лупетај јер не знаш, смањи предрасуде.
    (Bmw, 25. oktobar 2020 21:24)

    Ma idi,preko 150 ih znas?Svaka cast a koliko znas recimo vozaca Lade?
    (no name, 26. oktobar 2020 10:19)

    # Link komentara

  25. rang lista najgorih vozača na BG ulicama

    1. BMW
    2. dostavna vozila
    3. škoda superb
    4. smart-ovi
    5. mini moris / countryman
    (midnight rider, 26. oktobar 2020 10:18)

    # Link komentara

  26. Vozim x4 bmw 2018.Naravno da se nikom ne sklanjam jer niko nije lud da me ogrebe,samo gas.Inace prelazim godisnje preko 30.000 tako da mi treba velik i udoban auto a kad vec mogu da priustim onda je to bmw.
    (ns boy, 25. oktobar 2020 13:31

    X4 veliki i udoban auto. Hahahha
    (Straight Outta München, 25. oktobar 2020 13:49)
    Sto si takav? Pa ako covek ima 1.65m njemu velik i udoban...ako
    (no name, 26. oktobar 2020 10:16)

    # Link komentara

  27. У овлашћеном ти мењају све редом и што треба и што не треба. Па то изађе као један омањи полован ауто. Иначе, замена ланца са квалитетни деловима и рукама (мора мотор напоље), у регистрованом сервису (не код Пере ложача), кошта око 1.000-1.200 евра. Замениш и наредних 200.000км пун гас.
    (Bmw, 26. oktobar 2020 08:00)


    Zamena lanca (veliki servis) je 500 e u ovl.servisu!
    (C i n i k, 26. oktobar 2020 09:29)

    # Link komentara

  28. Ma i ti bmw na svakih 20 metara.Postao dosadan auto, konfekcija obicna.Vise se i ne okrenem za autom.

    Kao stojadin nekad ranije kod nas.

    Ili Mercedes u Albaniji.

    Doosadno i bahato.
    (kako se kaze obalavio ili olabavio ?, 26. oktobar 2020 09:22)

    # Link komentara

  29. Najbahatiji je vozac VW, Skode sa VA tablicama, ali i BG su odmah iza.U Srbiji je prava retkost da vidite stalozene vozace koji uredno idu jedni iza drugih kada su gužve ili zastoji, ne rizikujuci i ugrozavajuci druge.Agresivnost je postala glavna karakteristika naroda u celini jer se tako ponašaju javne licnosti, politicari, biznismeni, estrada, a obican covek vidi da nema kazne i posledica za takvo ponasanje i onda imate takvu vecinu.
    (Petar, 26. oktobar 2020 08:05)

    # Link komentara

  30. Ja jesam fan BMW-a, ali pozovi ovlasceni pa pitaj koliko je.
    (Ccc, 25. oktobar 2020 23:23)

    У овлашћеном ти мењају све редом и што треба и што не треба. Па то изађе као један омањи полован ауто. Иначе, замена ланца са квалитетни деловима и рукама (мора мотор напоље), у регистрованом сервису (не код Пере ложача), кошта око 1.000-1.200 евра. Замениш и наредних 200.000км пун гас.
    (Bmw, 26. oktobar 2020 08:00)

    # Link komentara

  31. @C i n i k
    Verujem da si u pravu sto se apsolutnog broja tice jer ipak imamo najvise krseva ali relativno, iako nije dobro generalizovati, iz sopstvenog iskustva zakljucujem da su vozaci bmw sabani i bahatiji od ostalih. Ima i gospode, naravno, kod mene u kraju jedan stariji komsija od 60ak god vozi novu sedmicu i lagan je potpuno.
    (srb, 26. oktobar 2020 07:48)

    # Link komentara

  32. Nisu oni krivi za zmigavce,da li ste znali da se isti ne ugradjuju u bilo koji bmw koji zavrsi na balkanu,a ako ga kupe iz uvoza dodju serviseri i skinu ih,tako da...
    (Joca, 26. oktobar 2020 06:31)

    # Link komentara

  33. Toliko predrasuda na jednom mestu a u realnosti nije tako.Većina vozača BMW je pre vozila neku drugu marku.Ako su tad bili bahati verovatno su nastavili to da budu i kad su seli za volan BMW.Jedino što su tad bili neprimetni za ostale vozače.Niko ih nije vezivao za marku automobila.Kad su prešli na BMW ,svaki bahati potez u saobraćaju je primećen zbog samog auta i vezivanjem za isti.Jednostevno ,ljudi ih više primećuju.
    Shvatite da ljudi nisu bahati zbog auta koji voze nego su jednostavno takvi i van auta .
    Sve se nosi iz kuće
    (deki185, 26. oktobar 2020 05:45)

    # Link komentara

  34. kod nas je isto....
    sve vise lici da vozaci bmw pate od erektilne disfunkcije pa bahatoscu resavaju problem
    (blabla, 25. oktobar 2020 09:35)

    Ti verovatno patiš od hroničnog nedostatka novca koji nisi sposoban da pošteno zaradiš pa si malkice ljubomoran.:-)
    (deki185, 26. oktobar 2020 05:36)

    # Link komentara

  35. ...
    A sta je tek RU + BMW...
    (Srđan BL, 25. oktobar 2020 23:38)

    # Link komentara

  36. @(C i n i k, 25. oktobar 2020 21:40)

    Ja jesam fan BMW-a, ali pozovi ovlasceni pa pitaj koliko je.
    (Ccc, 25. oktobar 2020 23:23)

    # Link komentara

  37. Još jedna od onih traumatičnih tema gde glupost napada glupost a ova se glupostima brani. :(
    (466453, 25. oktobar 2020 23:23)

    # Link komentara

  38. @(mighty banana, 25. oktobar 2020 10:55) Slazem se u potpunosti. A RU table plus VW je potencijalni kamikaza na putu. Prosto je neverovatno kakve slalome prave. Obilaze preko pune linije, obilaze u krivinama, bez zmigavca, voze neprilagodjenom brzinom, neprimereno se pomasaju (npr. da de zalepe odmah iza auta),... Najstrasnije mi je bilo jednom kada sam isao preko Fruske gore, i u koloni u onim krivinama se nasao jedan pametnjakovic sa sivim Pasatom B6 karavanom sa RU tablama koji je sve obilazio u krivinama po kisnom vremenu, i to bez zmigavca. Secam se kao da je juce bilo, a tome ima sigurno jedno 3-4 godine.

    Sto se same teme tice, to je verovatno do samog automobila. BMW-ovi imaju dosta snage i prosto "mame" vozaca da ubrza. I nije u redu da se svi vozaci BMW-a stavljaju u isti kos, da su kompleksasi i slicno. Imate ljude kojima je zivotni san da voze bilo kakav BMW, zaduzuju se u kredite da bi ga kupili, pa se onda i ku**e. Kao i kojekakvih muljatora, od kojih se ocekuje da voze auto iz premium trojke. A imate i dosta ljudi koji su ostvareni na svim nivoima, i prosto sebi zele da naprave ugodjaj u voznji i da voze ono sto zele, sto im se svidja,.. Ja cak recimo ponekad vozim za originalnim BMW koznim rukavicama (kupljenim u Americi).
    (..., 25. oktobar 2020 23:09)

    # Link komentara

  39. Moje iskustvo je da su još gori vozači aston martina. Kao da je svaki Bond, James Bond lično.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Tutunta, 25. oktobar 2020 12:51)

    A i ove ženske s Bentlijima. Kao da je svaka Engleska kraljica, lično. 😁
    (Eldorado, 25. oktobar 2020 23:05)

    # Link komentara

  40. A da pitamo našu muriju!?
    (Ahtung, 25. oktobar 2020 22:24)

    # Link komentara

  41. @poz iz CG:

    To su gospoda iz šabačke male za crnogorske baba audijevce!
    (Ahtung, 25. oktobar 2020 22:22)

    # Link komentara

  42. U Beogradu, najlošiji vozači su oni koji su došli od 1990 u grad, a po tipu vozila najgori su vozaci Golfa (svi tipovi, najgori 2)!
    (zoran, 25. oktobar 2020 22:06)

    # Link komentara

  43. A veliki servis, tj. zamena lanca cca 5.000 evrića... auto za dranje neiživljenih budala...
    (Bolesni skot, 25. oktobar 2020 18:59


    Zamena lanca tj veliki servis ( radi se samo za modele od 2009/11) je cca 500 e s rukom, sa 2 g garancije, ne preteruj bez potrebe.
    Ujedno, motor Bmw 3.0 nikakav problem nikad nije iamo sa lancem..
    (C i n i k, 25. oktobar 2020 21:40)

    # Link komentara

  44. Gluposti, mozda ovo vazi za USA, kod nas je potpuno drugacija prica. Najbahatiji su upravo vozaci krseva.
    (C i n i k, 25. oktobar 2020 21:38)

    # Link komentara

  45. Ja sam lepo rekao 98%, a takodje sam naveo i prosvetare i oficire...
    Dakle, ostaje 2 posto fakultetski obrazovanih ljudi, medju njima su i inzinjeri.
    U mom Beogradu BMW voze ljaksei i šabani, koji, nemaju danas skole...
    Predrasude? Ovo je istina...
    (Eleazar, 25. oktobar 2020 20:33)

    По тој логици 98% оних који возе Бмв, Ауди, Мерцедес, Порше...су љаљани, шабани, лопови, немају школу. Али зато они који возе Дачију, е то су чланови светског клуба математичара и филозофа. Ја знам отприлике преко 150 људи који возе Бмв, не би веровао колико ту има културних, образованих људи, оних који су поштено својим радом зарадили тај "сељачки" Бмв. Дакле, не лупетај јер не знаш, смањи предрасуде.
    (Bmw, 25. oktobar 2020 21:24)

    # Link komentara

  46. Vozaci audija ubedljivo najveci sabani i mazohisti. :)) Na putevima najvise vole da provociraju motoriste i da po difoltu gube i od uopste slabih masina... Njihov mentalni sklop je ogranicen za neke stvari jednostavno.
    (Nikola, 25. oktobar 2020 21:06)

    # Link komentara

  47. @Bmw
    Ja sam lepo rekao 98%, a takodje sam naveo i prosvetare i oficire...
    Dakle, ostaje 2 posto fakultetski obrazovanih ljudi, medju njima su i inzinjeri.
    U mom Beogradu BMW voze ljaksei i šabani, koji, nemaju danas skole...
    Predrasude? Ovo je istina...
    (Eleazar, 25. oktobar 2020 20:33)

    # Link komentara

  48. Kod nas bi studija bila drugacija, Audi, BMW, Terenci, Passat, Taxi, Golf 5, frizirani Jugo, Skoda, Mercedes, Policija, ...
    (neo, 25. oktobar 2020 20:06)

    # Link komentara

  49. Veliki problem je taj što u našoj zemlji takve automobile voze u 98% situacija nekulturni i neobrazovani ljudi. Ti ljudi nisu na pošten način došli do tog automobila. Takav automobil vozi ili neki prodavac droge ili zelenaš, prosvetar ili oficir to sebi ne može priuštiti. Odatle i potiče bahatost-pokondirilo se ne nepismeno i neobrazovano... Nazalost, u Nemačkoj ili CH takve automobile voze pismeni ljudi, obrazovani, status su visokog obrazovanja i položaja u društvu, kod nas su sinonim za kriminalčiće polupismene i neobrazovane-bez obraza, bez kulture.
    Za kraj, što reče jedan pismen i pošten čovek: po vožnji njihovoj poznaćeš kulturu njihovu... Bahat vozač-bitanga u realnom životu...
    (Eleazar, 25. oktobar 2020 17:55)

    Инжењер, ожењен, деца, два Бмв-а у кући. Прошао пола света. И шта ћемо сад? Предрасуде су чудо.
    (Bmw, 25. oktobar 2020 19:12)

    # Link komentara

  50. Kod nas nema novca za BMW, pa tu titulu drze Alfisti. Cim izadju od majstora.
    (Mile, 25. oktobar 2020

    Kad si se već nahuzio da ti kažem: skoro je ista cena polovnih alfi i bmw-a, uglavnom iz 2005 i 6. godine, koji se samo ovde i kupuju. Svi se kvare, samo ovi iz bmw-ea ćute i kriju... Raspitaj se kod majstora, pa onda svuruckaj ivde...
    (Bolesni skot, 25. oktobar 2020 19:08)

    # Link komentara

  51. Kad volem sta cu! Dzaba obrazovanje kada si mekusac i sekapersa.
    (Deki Omonijac, 25. oktobar 2020 19:01)

    # Link komentara

  52. @Eleazar

    I u CH BMW vozi samo polusvet. Doktori itd voze Volvo.
    (nenad ch, 25. oktobar 2020 19:00)

    # Link komentara

  53. Ma mozete samo da nas mrzite BMW treba znati voziti a i kupiti bogme. 530 d x drive 320 ks sanjajte
    (Agi, 25. oktobar 2020

    A veliki servis, tj. zamena lanca cca 5.000 evrića... auto za dranje neiživljenih budala...
    (Bolesni skot, 25. oktobar 2020 18:59)

    # Link komentara

  54. Iz mog iskustva vozači Škode superb su najbahatiji! Veoma loš sklop i način razmišljanja ljudi definitivno ...
    (keiser, 25. oktobar

    Bahati su, u pravu di, ali to du uglavnom šoferi gomile lezilebovića i kojekakvih tipova krpelja i parazita iz ove vlasti.
    (Bolesni skot, 25. oktobar 2020 18:55)

    # Link komentara

  55. @Lala iz Banata
    Sigurno niko iz banata, tamo voze traktore ?
    (Milan, 25. oktobar 2020 15:31)

    Pa barem dva od mojih traktora idu bolje od polovine automobila u Bg-u i imaju bolju opremu. I manje dime :)
    (Lala iz Banata, 25. oktobar 2020 18:38)

    # Link komentara

  56. Kakve veze ima ova 'studija' sa bahatoscu?
    Bahato su oni koji koji neće da se sklone u levu traku na ulaznoj rampi, oni koji voze sporo levom trakom, oni koji neće da propuste druge. To ova studija nije dodirnula i kao takva je besmislena. Ili je prevod sa engleskog loš.
    (IG, 25. oktobar 2020 18:33)

    # Link komentara

  57. @Red
    Kod nas su recimo najveći seljaci vozači Alfe,voze JTD 147 a zamišljaju u najmanju ruku da voze Giuliu Q.
    (kimi R, 25. oktobar 2020 18:33)

    # Link komentara

  58. Veliki problem je taj što u našoj zemlji takve automobile voze u 98% situacija nekulturni i neobrazovani ljudi. Ti ljudi nisu na pošten način došli do tog automobila. Takav automobil vozi ili neki prodavac droge ili zelenaš, prosvetar ili oficir to sebi ne može priuštiti. Odatle i potiče bahatost-pokondirilo se ne nepismeno i neobrazovano... Nazalost, u Nemačkoj ili CH takve automobile voze pismeni ljudi, obrazovani, status su visokog obrazovanja i položaja u društvu, kod nas su sinonim za kriminalčiće polupismene i neobrazovane-bez obraza, bez kulture.
    Za kraj, što reče jedan pismen i pošten čovek: po vožnji njihovoj poznaćeš kulturu njihovu... Bahat vozač-bitanga u realnom životu...
    (Eleazar, 25. oktobar 2020 17:55)

    # Link komentara

  59. U potpunosti tacno i potvrdjeno u praksi. Kada vidim vozilo u prekrsaju ili nasilnicku voznju svaki drugi bude bmw. Nije vazno da li je to primerak star 25 godina ili novi model iz nekog razloga vozaci bmw-a uvek moraju da se istaknu. Kao da imaju obavezu da obidju svakog i budu kraljevi druma. Ne znam zasto je to tako.
    (Sale, 25. oktobar 2020 17:46)

    # Link komentara

  60. BMW je jedini auto u kojem ti nikad nije dosadno. Ostalo je sve cista ljubomora. :)
    (Alek, 25. oktobar 2020 17:41)

    # Link komentara

  61. @agi - Dizel? :) Hahahah…ahah
    (LolAgi, 25. oktobar 2020 17:37)

    # Link komentara

  62. I vozaci Audi-ja su seljanija teska.
    (stanoje, 25. oktobar 2020 17:32)

    # Link komentara

  63. Ma mozete samo da nas mrzite BMW treba znati voziti a i kupiti bogme. 530 d x drive 320 ks sanjajte
    (Agi, 25. oktobar 2020 16:46)

    Ti si moj idol. Javi se kad se probudiš pa te vodim u luna park ili zoo vrt. I svakako ponesi masku da te ne zamene za pavijana.
    (jerotije, 25. oktobar 2020 17:26)

    # Link komentara

  64. Anketa nije verodostojna. Od najbahatijih vozača koji, po rezultatima ankete, voze BMW, bahatiji su samo vozači koji voze BMW u Srbiji
    (Over And Out, 25. oktobar 2020 17:26)

    # Link komentara

  65. Iz mog iskustva vozači Škode superb su najbahatiji! Veoma loš sklop i način razmišljanja ljudi definitivno ...
    (keiser, 25. oktobar 2020 16:57)

    # Link komentara

  66. Da li si svjestan Nikola da se takvim ponošanjem spuštaš na isti nivo i da si isti kao i ti napaljeni vozači BMW krntija. Razmisli malo o tome.
    (Mandrak, 25. oktobar 2020
    Mozda se I spustam Ali uzivam u tome.. Inace vozim sasvim normalno I retko kad dodajem gas sem u takvim prilikama I kad sam Sam na putu .. Kad ti stane iza tebe na semaforu pa dodaje gas nabijati se pozadi ili stane pored tebe I turira napred nazad da se pokaze pred sponzorusom I da on eto nema zivaca da ceka Taj semafor jer je on BMW driver a u 99% slucajeva dizelasi sa po 300 000km.. Kupili za do Kafica I da slikaju za Instagram
    (Nikola, 25. oktobar 2020 16:52)

    # Link komentara

  67. Ma mozete samo da nas mrzite BMW treba znati voziti a i kupiti bogme. 530 d x drive 320 ks sanjajte
    (Agi, 25. oktobar 2020 16:46)

    # Link komentara

  68. Рено 4 и јако сам бесан
    (правда, 25. oktobar 2020 16:45)

    # Link komentara

  69. "Kada god pomisliš da si beskoristan i da nema nade da se to promeni, samo se seti montera ručice za migavac na bmw-u."

    Zbog posla prelazim oko 200 km dnevno po Beogradu i okolini. Poslednjih desetak godina kultura u saobraćaju je opala za jedno 90%.
    Po svom iskustvu, vozače delim na vozače i vozače nemačkih automobila. Toliko.
    (gaston, 25. oktobar 2020 16:26)

    # Link komentara

  70. Vozim Nissan GTR 2018 god .od 570 KS i nikad ne vozim vise od dozvoljene brzine, ne vidim smisao cemu divljane po putu i ugrozavanje svoga i tudjih zivota . Pamet u glavu.
    (Zemljak, 25. oktobar 2020 16:24)

    # Link komentara

  71. Moj glas ide vozacima Ford Kuge.
    (coas, 25. oktobar 2020 16:15)

    # Link komentara

  72. @Lala iz Banata
    Sigurno niko iz banata, tamo voze traktore ?
    (Milan, 25. oktobar 2020 15:31)

    # Link komentara

  73. A šta imate protiv škoda? Naravno da ću tvrdim da vozim prepakovanog audi 6 kad je to tako! Da nije A6 bi imao pogon pozadi.
    (Super B vozač, 25. oktobar 2020 15:29)

    # Link komentara

  74. To je u Americi ne u Evropi, njihova bahatost kao i u drugim stvarima ????
    (Momci, 25. oktobar 2020 15:21)

    # Link komentara

  75. Nema to kad nas veze sa markom kola vec sa mestom boravka.... vozim bec 30 godina u Beogradu i sad po ovim guzvama i ranije kada ih nije bilo najgori vozaci su bili iz malih sredina, dolaze iz grada sa 3 semafora i 6 pesackih prelaza, kruzni tok su videli na slici a migavac ne koriste posto u njihovom selu nema ni potrebe. I umesto da parkiraju na nekom javnom parkingu na ulazu u grad i koriste gradski saobracaj pokusavaju da voze u ovoj gunguli kola i propisa, ne ide.....posle im djavo kriv.
    (trt, 25. oktobar 2020 15:17)

    # Link komentara

  76. Jel moze jedan clanak koji nema veze sa Skodom da prodje bez komentar o Skodi? Jel ste toliko optereceni sa brendom Skoda?
    (Filip, 25. oktobar 2020 15:12)

    # Link komentara

  77. Meni u Srbiji svi voze kao šabani i ludaci, osim žena i penzionera u malim Fijatima i Japancima, koji su još gori, jer voze 30 tamo gde mogu 50 i usporavaju saobraćaj :)) Najsuludije mi je kad ljudi neće da vas puste da se normalno prestrojite ili kad trube zato što je neko stao da bi se vozilo ispred uparkiralo, ludilo mozga :)) BMW i Audi se, doduše, malo i u zapadnoj Evropi ističu kao dijagnoza, mada poslednjih deset-petnaest godina postoji i daleko grđe od takvih ludaka, a to su žene/ljubavnice kojima su muževi kupili BMW/Lexus/Mercedes i slične SUV-je, a koje, pod jedan, ne znaju ni da voze ni da uparkiraju tako veliki auto, a, pod dva, ne znaju da voze uopšte i mile, zastajkuju, koče i generalno usporavaju saobraćaj. Ima nešto i muškaraca onog tipa da ne voli da vozi ali mora, i doslovno shvata saobraćajne propise, ali žene su najgore :)) Videćete kad standard malo poraste i kad sve što sad jaše šipku zasedne u auto, ako bude neka iole normalna vlast, koja će napraviti obilaznice, tunele, auto-puteve, garaže i ostalo da čovek može da se normalno kreće kolima po gradu a ne kretenske biciklističke staze, glavni izvor problema i gužvi više neće biti broj vozila sam po sebi, već takvi "vozači", eventualno biciklističko-trotinetsko-rolerska gamad po ulicama gde vozilima koja ne mogu ni 30 na sat sasvim sigurno nije mesto.
    (EU Citizen, 25. oktobar 2020 15:08)

    # Link komentara

  78. Po broju komentara se vidi iskompleksiranost onih koji nisu vlasnici Bavarskog velikana a hteli bi da budu.
    (long live and David Coverdale, 25. oktobar 2020 15:03)

    # Link komentara

  79. Oni misle da su iznad svih, dok ne prodje namunjena Mecka ili Porse. Tada tek vide u kojoj kantici sede.
    (., 25. oktobar 2020 15:02)

    # Link komentara

  80. Pljeskavicaru sa zutom gnojavom cackalicom u ustima postedi me tvog velicanstvenog "znanja". Idi gledaj zadrugu...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zurkolomac, 25. oktobar 2020 13:26)
    Hvala sto si se pokazao u pravom svetlu i dokazao da su mi sumnje opravdane.cestitka i moderatoru koji je dozvolio objavljivanje tvog komentara.
    (El grande S, 25. oktobar 2020 14:33)

    # Link komentara

  81. @А како би било, да научите да возите?
    (хаџија, 25. oktobar 2020 13:14)

    'Leba ti, a ko je vas nabedjene Šumahere ubedio da znate da vozite? Nije tu ni problem što vi ne znate pravila, što ne znate da vozite, već što ste na sve to još veoma bezobrazni i nekulturni.
    (Lala iz Banata, 25. oktobar 2020 14:23)

    # Link komentara

  82. Bahati voZaci voze bahato svaka kola. Nemojte generalizovati. Covek koji uziva u voznji i ko shvata to ozbiljno sigurno nece voziti bilo kakva kola, a isto su opasni u saobracaju ljudi koji voze sporo jer formiraju kolone ili podsticu duge na preticanje a to je rizik. Sluzbena vozila se najmanje cuvaju to znamo svi ali koliko imate na putu oko sebe vozila u koje nikad nebi seli i platili svojim parama jer vam izgledaju kao raspad? Pa to nije do vozaca takav nam je standard. Svima trebaju kola a nemaju svi para za njih pa rizikuju kupovinom takvih.
    (ko-ometator, 25. oktobar 2020 14:20)

    # Link komentara

  83. BMW je oduvek bio auto za sirovine!!
    (magla svuda oko nas, 25. oktobar 2020 14:18)

    # Link komentara

  84. (ns boy, 25. oktobar 2020 13:31)

    bravo!!!!
    to ti je +5,5cm....extra
    (verovali ili ne, 25. oktobar 2020 14:07)

    # Link komentara

  85. Svi mi imamo dijagnozu cim vozimo nemačka kola.Za Bmw 100%istina jos ako dete neko vozi to je kao kamikaza,kada vidim belu škodu u retrovizoru napravim uvek dovoljno mesta i lagano prikocim da me sto pre pretekne,oni su uvek u žurbi i kada nisu;-)
    (Nidza, 25. oktobar 2020 14:01)

    # Link komentara

  86. Moguce, ali vozaci vw grupe, pogotovo audija najveci seljaci.
    (Red, 25. oktobar 2020 13:51)

    # Link komentara

  87. Vozim x4 bmw 2018.Naravno da se nikom ne sklanjam jer niko nije lud da me ogrebe,samo gas.Inace prelazim godisnje preko 30.000 tako da mi treba velik i udoban auto a kad vec mogu da priustim onda je to bmw.
    (ns boy, 25. oktobar 2020 13:31

    X4 veliki i udoban auto. Hahahha
    (Straight Outta München, 25. oktobar 2020 13:49)

    # Link komentara

  88. @Han Solo
    Ja nikad neću voziti Toyotu zato što je voze Japanski kriminalci.
    (kimi R, 25. oktobar 2020 13:44)

    # Link komentara

  89. Audi. bez premca. to nije marka automobila, to je dijagnoza.
    (papazjanija, 25. oktobar 2020 13:43)

    # Link komentara

  90. Jesmo bahati smo
    (Car, 25. oktobar 2020 13:43)

    # Link komentara

  91. Meni jedino krivo sto je BMW kao skup automobil, a niti jedan nema migavce.
    (igor, 25. oktobar 2020 13:40)

    # Link komentara

  92. I razne skode, tdi crveno di, i pri tome non stop smaraju sve oko sebe, kako je to isti motor kao u vw
    (aalborg, 25. oktobar 2020 13:37)

    # Link komentara

  93. Po talijanskim cestama sam primetio vozace BMW,golfa,Dacia i pande da su bahati i agresivni.Mozda vozaci golfa da su na prvom mestu jer je u Italiji jedno od najviseprisutnih vozila po cestama.Gledano bez statistike samo moja impresija.
    (Ja, 25. oktobar 2020 13:33)

    # Link komentara

  94. Kod nas su najgori vozači za RU tablicama. Izvinjavam se ali tako je.
    (mighty banana, 25. oktobar 2020 10:55)

    Auuu, pa 100% si u pravu i nemaš se rašta izvinjavati. Istina je!
    I uglavnom voze golfove i punto.
    (glukozamin, 25. oktobar 2020 13:33)

    # Link komentara

  95. Vozim x4 bmw 2018.Naravno da se nikom ne sklanjam jer niko nije lud da me ogrebe,samo gas.Inace prelazim godisnje preko 30.000 tako da mi treba velik i udoban auto a kad vec mogu da priustim onda je to bmw.
    (ns boy, 25. oktobar 2020 13:31)

    # Link komentara

  96. Boga mi, vozaci “dvice” i naslednika su po meni alfa bahatovstina. Niko kao “golferi”, posebna subkultura u auto svetu.
    (severnjak, 25. oktobar 2020 13:26)

    # Link komentara

  97. @zurkolomac
    [link]

    Pa povedi racuna da svoje neznanje ne siris tako samouvereno
    (El grande S, 25. oktobar 2020 11:35)

    Pljeskavicaru sa zutom gnojavom cackalicom u ustima postedi me tvog velicanstvenog "znanja". Idi gledaj zadrugu...
    (Zurkolomac, 25. oktobar 2020 13:26)

    # Link komentara

  98. Sluzbene Škode. Oni su me ubedljivo najvise puta isekli
    (Paja cutura, 25. oktobar 2020 13:23)

    # Link komentara

  99. ... vozači Audija su uvek i svuda najbahatiji!!
    (Dobros-AV, 25. oktobar 2020 09:38)

    Apsolutno delim ovo mišljenje! Vozači VW (golfova) su na drugom mestu. Od sredine 70-ih i u 80-im, golfovi su bili perjanice bahatosti, oholosti i umišljenosti. Naravno uvek i svuda ima izuzetaka ali i oni samo potvrđuju pravilo!
    (glukozamin, 25. oktobar 2020 13:19)

    # Link komentara

  100. Kod nas nema novca za BMW, pa tu titulu drze Alfisti. Cim izadju od majstora.
    (Mile, 25. oktobar 2020 13:17)

    # Link komentara

  101. (Lala iz Banata, 25. oktobar 2020 12:24)
    А како би било, да научите да возите?
    (хаџија, 25. oktobar 2020 13:14)

    # Link komentara

  102. @#samorealan: ko bi jos zeleo da bude u tvom drustvu i tebi slicnih.... jezivo... ne meri se to automobilima, nego pamecu i zreloscu...
    (ufff, 25. oktobar 2020 13:14)

    # Link komentara

  103. hahaah bilo bi dobro za istrazivanje da znamo koji auto takvi kao ti voze :D vi ste definitivno broj jedan.... ali da ti priznam, bice ti ocigledno mnogo lakse... koja si ti faca, smekeru... batice... ljubi brat :D
    (haha, 25. oktobar 2020 13:10)

    # Link komentara

  104. *rani
    E moji Amerikanci, nemati vi vozace sluzbenih Skoda, koji sanjaju privatni Audi!
    (rani, 25. oktobar 2020 09:54)

    Ovaj komentar treba uramiti.
    (Gagi, 25. oktobar 2020 13:09)

    # Link komentara

  105. Moj rođak kupio BMW pre par meseci. Poludeo.
    (Bosfor, 25. oktobar 2020 13:08)

    # Link komentara

  106. Srbija na stranu, nemam dobar uvid...ali na Evropskim putevima klasifikacija ide ovako: 1. Dostavna vozila do 3.5 tona .Kao da svi prevoze organe za transplataciju!Videh MB"Sprinter" na 180 km/h!
    2.VW"Passat", još ako je službeni..."piloti"u njima uporno pokušavaju da dokažu da fabričkih 210 maximalne brzine ,oni, isključivo svojim umećem mogu izvući barem 230 km/h !
    (Ceki opinionista del cazzo, 25. oktobar 2020 13:06)

    # Link komentara

  107. Ako vidite BMW koji daje migavce i koji staje pešacima i koji pušta druge da se prestroje, to sam ja!
    (Interstellar, 25. oktobar 2020 13:05)

    # Link komentara

  108. u srbiji su generalno najbahatijo vozaci svapskih kola jer ih je najvise i jaca su u proseku od ostalih. bmw, audi i mecka se opasno sepure po putu, alfe su malo iza, a onda idu stilo i iz nekog razloga punto.

    a ovaj sto kaze da se zene osecaju nesigurno u suvovima. da, voze uzasno, to je zato sto zenama
    navodno centar za orijentaciju u mozgu nije razvijen kao nama. no, voze ih iz dva razloga: kupuju im ih bogati muskarci i imaju bolji pogled sa visine nego iz obicnog auta, sto im malo pomaze jer su inace pogubljene.
    (key and peele, 25. oktobar 2020 13:02)

    # Link komentara

  109. Vozim nov auto "koji nije BMW" sa 300 KS i vozim normalno ...i omiljeno mi je da trolujem napaljene vozace BMW krntija ..vozim normalno i uvek kad vidim u retrovizoru napaljenog vozaca BMWa na semaforu sa nekom sponzorusom pustim ga da da gas do daske da impresionira svoju sponzorusu ..i onda dam ja gas i ostavim ga daaaleko iza ..i u 99% slucajeva onda uspore i kao hteli su da voze polako a znam da ih pojede blam.
    (NIkola, 25. oktobar 2020 11:00)

    Da li si svjestan Nikola da se takvim ponošanjem spuštaš na isti nivo i da si isti kao i ti napaljeni vozači BMW krntija. Razmisli malo o tome.
    (Mandrak, 25. oktobar 2020 13:01)

    # Link komentara

  110. Vozim BMW 2016 i prosto me vuče da mu dajem malo jači gas a onda se suzdržavam, i trudim se da vozim po pravilima sa razliku od sporijih koji ni migavac ne umeju da uključe. Kada voziš Mercedes nemaš tu želju. Ostale neću ni da pominjem jer nisu konkretni kod nas osim Audija koji nisam vozio.
    (Ivan, 25. oktobar 2020 13:00)

    # Link komentara

  111. Možda nisu najbahatiji, ali su ubedljivo najgori vozači SUV automobila, najčešće žene. Uzimaju veliki auto jer se osećaju nesigurno unutra.
    (Rastko, 25. oktobar 2020 12:53)

    # Link komentara

  112. Moje iskustvo je da su još gori vozači aston martina. Kao da je svaki Bond, James Bond lično.
    (Tutunta, 25. oktobar 2020 12:51)

    # Link komentara

  113. Ne znaš ti "Kure" šta je Subaru!
    (Bobi, 25. oktobar 2020 12:50)

    # Link komentara

  114. Bez dileme vozači Audija.. Samo kriminalci ih voze.. Po celoj Evropi..
    (HanSolo, 25. oktobar 2020 12:30)

    šta voze japanski, američki... kriminalci?
    da li bi vozio ta kola, jer ih voze - KRIMINALCI!
    (jaretina, priprema se zimski menu, 25. oktobar 2020 12:49)

    # Link komentara

  115. Evo sta sam sve ja imao za ovih 30 god: Zastava 101, Jugo 55, Fica, opet Jugo, Citroen, Moris Ostin, Opel Askona, BMW 320i, fiat, Audi 100, Fiat, Mercedes e klasa, Renault, Fiat, Fiat, i sada Hyundai! Zaboravii VW Golf 2! I kakva je moja dijagnoza? Glupo je coveka definisati po vozilu koje vozi! I ja sam vozio malo ostrije dok sam posedovao BMW jer, covece, to moze da ide ekstra, dok sam imao Fiat Multiplu, to nisam mogao, prosto!
    (rani, 25. oktobar 2020 12:46)

    # Link komentara

  116. Vozim nov auto "koji nije BMW" sa 300 KS i vozim normalno ...i omiljeno mi je da trolujem napaljene vozace BMW krntija ..vozim normalno i uvek kad vidim u retrovizoru napaljenog vozaca BMWa na semaforu sa nekom sponzorusom pustim ga da da gas do daske da impresionira svoju sponzorusu ..i onda dam ja gas i ostavim ga daaaleko iza ..i u 99% slucajeva onda uspore i kao hteli su da voze polako a znam da ih pojede blam.
    (NIkola, 25. oktobar 2020 11:00)

    Tebe decko kompleksi muce. Ne obracaj paznju ko sta vozi, i ko ima ribu u kolima a ti nemas. Gledaj svoja posla, i vozi taj novi auto "koji nije BMW" i reci hvala tati.
    (kejt winslet, 25. oktobar 2020 12:46)

    # Link komentara

  117. Sto je jaci motor ispod haube, to je bahatiji vozac.
    (Aca, 25. oktobar 2020 12:42)

    # Link komentara

  118. Зато их не волим. И зато их нећу купити.
    (Фрфљави, 25. oktobar 2020 12:41)

    # Link komentara

  119. E moji vozaci BMWa. Dok se vi bahatite u saobracaju, drugi vam muvaju momke.
    (beemve, 25. oktobar 2020 12:38)

    # Link komentara

  120. Bez dileme vozači Audija.. Samo kriminalci ih voze.. Po celoj Evropi..
    (HanSolo, 25. oktobar 2020 12:30)

    # Link komentara

  121. Ova tema me podsetila na Ferrari koji je zabranio prodaju nekih modela klijentima(shnabima sto bi mi rekli) koji im narusavaju ugled ophodjedjem prema tom autu i skroz ih podrzavam. A bmw je po mom misljunju odavno dijagnoza u Srbiji a i sire nazalost....svaka cast izuzecima kojih je kod nas zenemarivo . poz ljubiteljima auta....
    (smile, 25. oktobar 2020 12:29)

    # Link komentara

  122. Studiju narucili vozaci meecedesa i ostalih
    (trtmrt, 25. oktobar 2020 12:27)

    # Link komentara

  123. BMW nije samo auto, to je cela filozofija, to je nacin zivota. Ende
    (JeBMW, 25. oktobar 2020 12:26)

    # Link komentara

  124. Možda u SAD, kod nas baš to i nema veze sa markom automobila. Više ima veze sa registarskom oznakom. Čim vidim idiota za volanom odmah znam da su table BG. Nema greške.
    (Lala iz Banata, 25. oktobar 2020 12:24)

    # Link komentara

  125. ne da su bezobrazni nego ugrozavaju druge .U stilu ja imam bmw sklanjaj se s puta.To odavno govorim i drago mi je da su i potvrdili
    (Mr, 25. oktobar 2020 12:23)

    # Link komentara

  126. ne da su bezobrazni nego ugrozavaju druge .U stilu ja imam bmw sklanjaj se s puta.To odavno govorim i drago mi je da su i potvrdili
    (Mr, 25. oktobar 2020 12:22)

    # Link komentara

  127. Bahati su uglavnom vozači dostavnih vozila i brze pošte, bahati, nekulturni i živčani bolidi za volanom.
    (KUD Idijot, 25. oktobar 2020 12:22)

    # Link komentara

  128. Svi spomunju vozače škode,ko da zaboravljaju da je škoda službeni auto br.1 u Srbiji. Otud toliko besnih vozača Superba,Oktavije,Rapida itd....
    (Slobodan321, 25. oktobar 2020 12:16)

    # Link komentara

  129. Što se kod nas tiče nema nekog specijalnog pravila možda vozači BMWa jesu najbahatiji i ovde u Srbiji ali ne zaostaju puno ni ostali za njima baš pre par meseci vraćam se sa posla pred kućom mi projuri sa jedno 140+km na sat neki modifikovani golf što je za duži zatvor tolika brzina u gradu.
    (Nebojša, 25. oktobar 2020 12:07)

    # Link komentara

  130. Ja vozim BMW 3 star oko 4 godine, i nisam nešto previše bahat. Vozim malo iznad ograničenja na autoputu i praznim magistralnim putevima gde nikoga ne ugrožavam, ali u gradskim zonama uvek vozim po propisima.
    (Anon, 25. oktobar 2020 12:02)

    # Link komentara

  131. U Srbiji bi bio golf i ostali vw poluproizvodi
    (Šmajhel, 25. oktobar 2020 12:00)

    # Link komentara

  132. Meni su najjaci vozaci audija, koji kupe audi jer je najjeftiniji odrzavanje isto kao za seat, skodu i vw,a onda tripuju da imaju auto bolji od bmwa i mercedesa, a kupili ga jer je najjeftiniji za odrzavanje. A samo da ih cujes audi najbolji na svetu haha
    (Koyot, 25. oktobar 2020 11:47)

    # Link komentara

  133. Neodoljivi muskarci po zenskom shvatanju.
    (DonJuan, 25. oktobar 2020 11:45)

    # Link komentara

  134. Kod nas je 70% bahatih vozača ne bitno šta voze ...
    (kakogod, 25. oktobar 2020 11:36)

    # Link komentara

  135. @zurkolomac
    [link]

    Pa povedi racuna da svoje neznanje ne siris tako samouvereno
    (El grande S, 25. oktobar 2020 11:35)

    # Link komentara

  136. U Makedoniji:
    1. Golf
    2. Audi
    3. Terenac(bilo koji)
    (Grofovi, lordovi i ostali serovi, 25. oktobar 2020 11:31)

    # Link komentara

  137. Najveci shabani na putevima su vozaci Audia, golfa i budjave skode. Vecih shabana od njih nema.
    BMW je kraljevski auto i sa njim se ne bahati...
    (Zurkolomac, 25. oktobar 2020 10:34)

    Po čemu je BMW kraljevski automobil jer iako imam dosta godina, i volim automobile od detinjstva, nikada nisam čuo za tu kategoriju automobila? Da si rekao Aston Martin pa čak i Jaguar još bi razumeo, ali BMW kraljevski ne ide batice.
    (Vot iss yo nem, 25. oktobar 2020 11:30)

    # Link komentara

  138. Prvi vlasnici BMW na zapadu su dobrostojeci uspesni ljudi i to za njih manje vazi, kao i za Audi i Benz. Kada taj auto dodje polovan u ruke nekog neobrazovanog, skorojevica onda se sve okrece. Moj utisak je ipak da su vlasnici Skode bahatiji, da tamo svi umisljaju da imaju Audija i da su zeznuli VW sto su kupili Superba za 25 kEur a to je Audi od 50 kEur...
    (dark_os, 25. oktobar 2020 11:28)

    # Link komentara

  139. Нарочито они који купују БМВ 10-15 година старе
    (Жуле, 25. oktobar 2020 11:28)

    # Link komentara

  140. Logično je da će neko ko vozi dobar BMW da bude nadmen, čovek vozi dvosoban stan na ulici, gospodin, ne budite ljubomorni samo zato što vozite srpski san FIAT
    (Shvaba, 25. oktobar 2020 11:25)

    # Link komentara

  141. Kod nas pretenduje skoda superb
    (suzi, 25. oktobar 2020 11:21)

    # Link komentara

  142. Vozaci BMW-a , iskompleksirane sirovine koje jedino na taj nacin mogu da privuku paznju.
    u drustvu ne dolaze do izrazaja pa kupovinom bmw-a i bahatim ponasanjem na putu lece komplekse.
    lepo rece neki majstor, bmw - porez na budale.
    (#samorealan, 25. oktobar 2020 11:16)

    # Link komentara

  143. sto bolji auto to je bahatije,misle da im je sve dozvoljeno,da ga lepo razvuce neki sa golfom dvojkom pa ce da se zapita
    (mile, 25. oktobar 2020 11:16)

    # Link komentara

  144. Mozda zato sto ih ima vise ali def Skode na prvom mestu kod nas. Pre par nedelja smo bili na autoputu po jakoj kisi, dosta barica, auti se zanose na 80, iskljivo skode su nas obilazile. Drugi i treci audi i bmw. Zanimljivo mercedes skoro nikad.
    (Iks, 25. oktobar 2020 11:13)

    # Link komentara

  145. A koja je tvoja dijagnoza kao vozaca kie ili neke slicne olupine?
    (Zurkolomac, 25. oktobar 2020 10:30)

    žutokljunac, šta voziš i godište?
    (jaretina, priprema se zimski menu, 25. oktobar 2020 11:11)

    # Link komentara

  146. Kod nas ima i jedan komplikujući faktor što je narastao broj obožavalaca plavookih, "ruskih" haskija, ali ako neko misli da će njihovi vlasnici voziti ruski automobil, prevario se. Oni voze šta nađu na placu polovnih automobila.
    (Sima, 25. oktobar 2020 10:52)

    U pravu si. Ovi što voze Audi, BMW, VW kola kupuju isključivo nova na Sajmu u Frankfurtu. Čak i ne prolaze ulicom u kojoj se nalazi plac s polovnim automobilima. Možda se zaraze.
    (strahota iz dalekog svemira, 25. oktobar 2020 11:10)

    # Link komentara

  147. Definitivno najbahatiji su vozaci skoda superb, toliko su umisljeni i bezobrazni kao da voze ne znam ti ni ja sta. Zena sam vozim bmw suv, uvek pustim da se predstroje ako je guzva, da se ukljuce u saobracaj, cak vidim na licima ljudi da se iznenade ko vozi. Kad bi svi malo spustili loptu i ne bi mislili da smo najbitniji u saobracaju niko se ne bi toliko nervirao! Pozdrav
    (Maja, 25. oktobar 2020 11:07)

    # Link komentara

  148. Ccccc
    (Milos, 25. oktobar 2020 11:06)

    # Link komentara

  149. Ne bih da generalisem, ali po mom iskustvu (svaki dan kuca-posao 200km) golf 5/6 i bmw tamo neko 2003 godiste su najcesce bahati... Ima tu i sluzbenih skoda i dostava. Ako pogledate malte ne svako dostavno vozilo je izlupano i u raspadu.
    (Jajaj, 25. oktobar 2020 11:04)

    # Link komentara

  150. Kod nas su vozaci Alfe Romea kakvi BMW ili Audi vozaci oni su male mace za ove iskopmoleksirane u kantama...
    (Šmrki, 25. oktobar 2020 11:04)

    # Link komentara

  151. Napisacu samo: bmw 320d, 2003. godiste sa oblakom plavog dima iz auspuha.
    (koronarius, 25. oktobar 2020 11:01)

    # Link komentara

  152. Vozim nov auto "koji nije BMW" sa 300 KS i vozim normalno ...i omiljeno mi je da trolujem napaljene vozace BMW krntija ..vozim normalno i uvek kad vidim u retrovizoru napaljenog vozaca BMWa na semaforu sa nekom sponzorusom pustim ga da da gas do daske da impresionira svoju sponzorusu ..i onda dam ja gas i ostavim ga daaaleko iza ..i u 99% slucajeva onda uspore i kao hteli su da voze polako a znam da ih pojede blam.
    (NIkola, 25. oktobar 2020 11:00)

    # Link komentara

  153. Kod nas su najgori vozači za RU tablicama. Izvinjavam se ali tako je.
    (mighty banana, 25. oktobar 2020 10:55)

    # Link komentara

  154. Jebiga, šta da se radi može im se. ?
    (Mirko, 25. oktobar 2020 10:54)

    # Link komentara

  155. To je kao onaj stari psihološki test, samo je umesto rase pasa marka automobila. Kada bi se paralelno sprovela oba testa, uočilo bi se značajno poklapanje da oni koji voze BMW vole rotvajlere i pitbulove, vozači VW nemačke ovčare, japanskih vozila retrivere, a možda jedino (naizgled) iznenađujuće da su vozači SUV isti oni koji vole maltezere, pomerance i slično, dok su vozači klasičnih džipova ljubitelji dobermana.
    Naravno, test se i ne odnosi na stvarno stanje, nego koju rasu pasa (automobila) bi želeli da imate. Vrlo je pouzdan jer su ljudi nesvesni da pričaju o sopstvenom karakteru (projektovanom na rasu psa odnosno marku vozila).

    Potpuno suprotno, naravno i svesno, u reklamama se koriste obrnuti primeri, pa za neke "miroljubive" automobile koriste agresivni psi, a za automobilske zveri "lenji" buldozi ili "dobroćudni" bobtejlovi, kao "obrnuta psihologija". Osim Volvoa. Volvo uvek insistira kako je to vozilo za obične ljude, one koji vole setere ili spanijele.

    Kod nas ima i jedan komplikujući faktor što je narastao broj obožavalaca plavookih, "ruskih" haskija, ali ako neko misli da će njihovi vlasnici voziti ruski automobil, prevario se. Oni voze šta nađu na placu polovnih automobila.
    (Sima, 25. oktobar 2020 10:52)

    # Link komentara

  156. Jes' vala, a pune i stranice u medijima u rubrici - crna hronika. Ne samo u Americi već i u Srbiji ...
    (XXL, 25. oktobar 2020 10:51)

    # Link komentara

  157. @lala

    Krs tebi u glavi prijatelju. I tebi slicnima. Ali prirodna selekcija cini svoje.
    (smuki, 25. oktobar 2020 10:51)

    # Link komentara

  158. Pa, kad su to kaubojovi ispitali, onda je to istina i samo istina...
    (Deki, 25. oktobar 2020 10:43)

    # Link komentara

  159. Apsolutno tačno, divljaci!
    (Arch Enemy, 25. oktobar 2020 10:38)

    # Link komentara

  160. Skoro uzeo BMW. Trudim se bas da dodatno pazim da ne iritram ljude,ali zaista je tacno, oduvek su bili jedni od najprimitivnijih, a sad jos vise vidim tj primecujem kada ga vozim. Mada kada bolje razmislim nista bolji nisu ni ovi sa Audijem, dostavnim vozilima, Skodama. Bice da je ukupan mentalitet naroda grozan, necivilizacijski nivo vrlo visok i da su u pitanju samo nijanse.
    (Meki, 25. oktobar 2020 10:37)

    # Link komentara

  161. Najveci shabani na putevima su vozaci Audia, golfa i budjave skode. Vecih shabana od njih nema.
    BMW je kraljevski auto i sa njim se ne bahati...
    (Zurkolomac, 25. oktobar 2020 10:34)

    # Link komentara

  162. Zavisi kako je kupljen. Poznajem jednog koji je kupio nov x4 , u svojim četrdesetim. Samo što mu ćebe ne stavlja zimi na haubu.E sad ovi sa tinejdžerima, ili serijom 5 ili 7 kupljenom od lake zarade su druga priča.
    (Vozač, 25. oktobar 2020 10:33)

    # Link komentara

  163. Vozac bmw-a je dijagnoza.
    (pera, 25. oktobar 2020 09:54)

    A koja je tvoja dijagnoza kao vozaca kie ili neke slicne olupine?
    (Zurkolomac, 25. oktobar 2020 10:30)

    # Link komentara

  164. @Straight Outta München

    A da ovo istraživanje sprovedu u Moskvi, najbahatiji bi bili vozači Mercedesa tj G klasa. Brabus ili AMG sa zatamljenim staklima.
    (Srki, 25. oktobar 2020 10:26)

    # Link komentara

  165. Kod nas se uglavnom divlja sa tudjim/sluzbenim automobilom !
    (ime, 25. oktobar 2020 10:21)

    # Link komentara

  166. Kod nas su najbahatiji ovi što voze Audi.
    To je strašno kakvi su to likovi
    (i love bg, 25. oktobar 2020 10:19)

    # Link komentara

  167. (pera, 25. oktobar 2020 09:54)
    Ti vrv vozis Daciju cim tako pises :D
    (ne znam, 25. oktobar 2020 10:18)

    # Link komentara

  168. Džudže.
    (VJ, 25. oktobar 2020 10:17)

    # Link komentara

  169. I za taj zakljucak je nekome bila potrebna studija???
    (?, 25. oktobar 2020 10:14)

    # Link komentara

  170. Vozeci BMW osecas se nadmocno nad ostalim krsevima,pa nece valjda da divlja sa Fiatom iz Kragujevca ili nekom sklj klasom...
    (Lala, 25. oktobar 2020 10:08)

    # Link komentara

  171. Vozači mercedesa su pitome mace?
    Iz mog iskustva najopasniji vozači u srbiji su pni u golf 2 dizel, umišljaju da voze dobar auto a performanse kao kod traktora.
    (Milan, 25. oktobar 2020 10:08)

    # Link komentara

  172. A kod nas vozači novog GOLF-a 5
    (petrovaradin, 25. oktobar 2020 10:06)

    # Link komentara

  173. Ja se ne bahatim sa mojim. Ovde su najgori vozači škode, belih kombija i audija.
    (Enter, 25. oktobar 2020 10:00)

    # Link komentara

  174. Svi možemo divljati nikakav problem, al onda možda i ne stignemo svi kući....
    (S TRONE, 25. oktobar 2020 09:59)

    # Link komentara

  175. Glupost.
    (Smuleco, 25. oktobar 2020 09:57)

    # Link komentara

  176. Ima nas raznih vozaca bmw-a, vozim cetvrti bmw za redom, mozda sam sa prvim, pre 20g, vozio malo ostrije, ali sada vozim potpuno normalno, cak i previse, uzivam u svakom trenutku voznje.
    Po meni su gori vozaci svih modela golfova, puntica, i ovi dostavljaci, tu nema pravila, samo da te prodju.
    (BMW X5, 25. oktobar 2020 09:56)

    # Link komentara

  177. Ma kaki
    (Hakuna matata, 25. oktobar 2020 09:56)

    # Link komentara

  178. Ima ovde istine itekako
    (Brabus, 25. oktobar 2020 09:56)

    # Link komentara

  179. Sad sprovedete to istrazivanje u Bavarskoj, gde su vozaci BMW najklulturniji... Sprovedete u Srbiji, opet najnekulturniji. Nije isto da li neko vozi Bmw X1 ili sportsku sesticu. Glupo istrazivanje.
    Ja sam imao Citroen, sada Bmw, teorija postao sam nekulturniji u voznji? Smesno. Ovde vazi pravilo da su najgori vozaci Skode i Opela. Ko je nekulturan on je nekulturan vozio fiat punto ili amg mercedes.
    (Straight Outta München, 25. oktobar 2020 09:56)

    # Link komentara

  180. Vozac bmw-a je dijagnoza.
    (pera, 25. oktobar 2020 09:54)

    # Link komentara

  181. A dje tu Golf!?
    (izbosne, 25. oktobar 2020 09:54)

    # Link komentara

  182. E moji Amerikanci, nemati vi vozace sluzbenih Skoda, koji sanjaju privatni Audi!
    (rani, 25. oktobar 2020 09:54)

    # Link komentara

  183. Ne bih rekao.
    (cvetko, 25. oktobar 2020 09:53)

    # Link komentara

  184. pa i kod nas vozače BMW je blam da daju žmigavac.
    (lud, 25. oktobar 2020 09:52)

    # Link komentara

  185. Kod nas su to Audi, Bmw, Vw i u poslednje vreme Skoda. Ne daj boze da probas da ih preteknes
    (Sanavabic, 25. oktobar 2020 09:51)

    # Link komentara

  186. i sabacki romi
    (poz iz CG, 25. oktobar 2020 09:47)

    # Link komentara

  187. I kod nas isto. Polovna "Bembara" je glavno prevozno sredstvo gumenoglavih likova koji ili jesu krimosi ili glume da su krimosi. Bahatost u vožnji se onda podrazumeva, sviranje na svaku sitnicu, izlaženje iz auta da mlatara rukama na nekog starca u Jugu, itd.
    (Polovna Bembara je statusni simbol, 25. oktobar 2020 09:46)

    # Link komentara

  188. Kod nas je 90% NMW-a zrelo za auto otpad. Bez obzira na godište. Kupovina BMW-a sa 200k na satu u Srbiji, znači da je realno prešao 300-350k i da sigurno nije mažen nego guran do limita. Često i preko. Na autoputu najčešće u zaustavnoj traci....
    (Zicco, 25. oktobar 2020 09:44)

    # Link komentara

  189. pa naravno, ako vec vozim bembaru iznad svih sam, zna se sta je kure kupio a nije sigurno subaru
    (ide gas, 25. oktobar 2020 09:40)

    # Link komentara

  190. Pa, po mojoj studiji, (čitaj: isustvu, informacijama i poznavanju prilika) mislim da vozači Audija imaju ovde ulogu favorita! Kako u zemlji, tako i u insotranstvu, (znam o Nemačkoj, Holandiji i Belgiji).... vozači Audija su uvek i svuda najbahatiji!!
    (Dobros-AV, 25. oktobar 2020 09:38)

    # Link komentara

  191. Pa, nece valjda da bude bahat sa Opel Corsa :) Salu na stranu, naravno da je BMW na prvom mestu, to vec i ptice na grani znaju.
    (Selfi Romeo, 25. oktobar 2020 09:38)

    # Link komentara

  192. I kod nas je isto....
    sve vise lici da vozaci bmw pate od erektilne disfunkcije pa bahatoscu resavaju problem
    (blabla, 25. oktobar 2020 09:35)

    # Link komentara

  193. Kod nas je isto, od prilike na 4 bahata vozaca, 3 su u bmw.
    (blabla, 25. oktobar 2020 09:34)

    # Link komentara

  194. U Srbiji kompletna VW i Fiat grupacija.
    (mile rizik, 25. oktobar 2020 09:33)

    # Link komentara

  195. Jeftini kao polovni i zato ih svaka bagra vozi!
    (123Prc, 25. oktobar 2020 09:32)

    # Link komentara

  196. To je na ukupan broj vozila i modela. Preciznije bi bilo da su uradili statistiku u procentima u odnosu na broj kupljenih modela. Sigurno se Porsche 911 ne kupuje kao BMW 4. Samim tim normalno je da više BMW vozača napravi saobraćajne prekršaje. Ali u procentima vrlo verovatno nije tako.
    (Black, 25. oktobar 2020 09:31)

    # Link komentara

  197. Ma, to je u Americi. Kod nas, zna se - taksisti, vozači kombija i žene koje voze SUV. Znači nije važno koju marku automobila voze.
    (Srki, 25. oktobar 2020 09:31)

    # Link komentara

  198. Aliluja! :-D
    (Piš Živi, 25. oktobar 2020 09:28)

    # Link komentara