1. Od ruznog paceta do jos ruznije patke...
    (Kursula, 4. novembar 2020 00:13)

    # Link komentara

  2. Nissan X-Trail nije ista klasa kao Qashqai, Ford Kuga ili Mazda CX5.
    Da, mozda je po dimenzijama samo za nijansu veci od navedenih, ali pripada klasi iznad, u kojoj se nalazi sa Koleosom, Hyundai Santa Fe, Kia Sorentom, itd.
    (Blok2, 3. novembar 2020 17:33)

    # Link komentara

  3. @boris
    Zavisi sta se kupuje kao polovno. Ja sam kupio 2 polovne lagune i vozio obe bez nekih problema (redovno odrzavanje) sve dok ih nisam tapnuo dalje. Ali sam obe platio oko 10,000 i bile su 5 i 4 godine stare sa kilometrazom preko 100,000. Vec se na oko vidi u kakvom je stanju auto. Obrnes krug, osetis kako lezi, kako prima gas / koci, sta od elektronike radi u kabini, a sta ne (meni je oba puta sve bilo savrseno). Odes u ovlasceni servis, platis 50 evra, odrade ti dijagnostiku, podignu ga, pregledaju i kazu sta ne valja... Na tom pocetnom servisu se dogovoris sta menjas, ubijes malo cenu prodavcu i to je to. Onda preuzmes (redovno) odrzavanje na sebe i vozi...
    (laguna, 26. oktobar 2020 08:30)

    # Link komentara

  4. @rebro

    Da li kasko pokriva promenu kočnica? Ili možda, ako voziš auto bez ulja pa rikne da li kasko pokriva i tu štetu? Tako ispada po tvom komentaru.

    Čisto sumnjam.
    (Guliver, 17. oktobar 2020 17:49)

    # Link komentara

  5. "@rebro: Vidim da si "sveznalica". Seo sam u sve modele u 15 minuta. Grand Scenic nema mesta za glavu. Kadjar ima najvise mesta, to je rekao i prodavac."
    (Pera, 9. oktobar 2020 11:40)

    Slažem se za Grand Scenic. Imam veoma visoku decu, "srednjoškolci", sin verovatno kao ja (192) i šanse nije bilo da sednem pozadi. A baš sam bio zagrejan za Grand Scenic (dok nisu prestali da ga uvoze), dok je običan (kratki) Scenic tek tužan pozadi za visoke osobe.
    Kadjar ima fantastičnu ponudu prostora pozadi, čak i kao panoramac. Ono sam kasnije sagledavao za moju porodicu. Prostorno, za moj svet vrednosti, ispunjavao je tražene porodične kriterijume. Ali, sticajem nekih baš čudnih okolnosti, nisam ga uzeo. A baš (meni) dobro vozilo.
    Koleos je svakako klasa iznad, pa i prostorna (a i cenovna). Ogromno vozilo (za mene).
    Za kasko, neka svako radi šta hoće za svoje pare. Ako će to pomoći kraju diskusije, evo, priznajem, samo najveća budala vozi bez plaćanja premije osiguranja na ime kaska. Ali, valjda imam pravo da za svoje pare budem i budala ... Ili moram najpre da platim?
    (katalozi i cenovnici ..., 9. oktobar 2020 12:56)

    # Link komentara

  6. @rebro: Vidim da si "sveznalica". Seo sam u sve modele u 15 minuta. Grand Scenic nema mesta za glavu. Kadjar ima najvise mesta, to je rekao i prodavac.
    (Pera, 9. oktobar 2020 11:40)

    # Link komentara

  7. @Igor, ako se desi pteta na tvom autu, a ti to ne popraviš jer košta onda se ta mala šteta proširi na veću štetu koja dovede do nekog kvara i ugrozi tebe ui tvoju porodicu. Da imaš kasko odeš i popravip odmah.
    Da li je moguće da ste toliko nesposobni i ne vidite dalje od nosa?
    Ako se posečeš na prstu i ne staviš zavoj onda ćeš da krvariš, rana da se zagbnoji i onda ti otseku prst ili ruku.
    Ti sada razmišljaj da li se isplati kupiti hanzaplast (kasko) ili se rukovoditi idejom "neće mene".
    Ali nov telefon od najmanje 500 evra mora da se ima. Kasko ne treba.
    (rebro, 9. oktobar 2020 11:26)

    # Link komentara

  8. @(rebro, 8. oktobar 2020 23:24)

    Rebro prijatelju, to je tako u Ceskoj ili gde si vec. U Srbiji jednostavno nije, da sad ne zalazim u detalje.
    (Ccc, 9. oktobar 2020 05:05)

    # Link komentara

  9. @DC, kasko ti pokriva sve kvarove i štetu koju sam napraviš ili NN lice napravi.
    Bez tog osiguranja imaš ono osnovno koje ni u Češkoj ne pokriva nešto naročito.
    E sad, ulube ti malo branik, a ti to ne središ jer košta. Počne to da rđa i u nekom momentu otpade u toku vožnje pravo pod točak, pukne guma i ode kao Konkord. Isto tako je i on pao.
    Svaku štetu na autu kasko pokriva, a odlaganje popravke šteti automobilu i dovodi do drugih kvarova. Kada imaš kasko odeš i popraviš odmah i imaš pouzdan auto.
    Da li je sada jasnije ili treba da ti napravi test scenario? Nije ni to problem. To mi je inače posao.
    (rebro, 8. oktobar 2020 23:24)

    # Link komentara

  10. @rebro:

    "...Kasko osiguranje pokriva svaku štetu, a pogotovu u garanciji automobila jer se ni Renou ne isplati da popravlja auto i ne naplati ništa..."

    Kasko je osiguranje od stete na sopstvenom vozilu kao i posledica date stete :

    Steta koje je naneta od treceg lica
    - Nepoznat nanosilac stete (parking na primer)
    - Vandalizam (ogrebotina kljucem, razbijeno staklo, itd)
    - Poznat ali neosiguran nanosilac (lica/vozilo)

    Steta naneta sopstvenom krivicom
    - izletanje sa puta, na primer


    Steta od vremenske nepogode:
    - U zavisnosti od pokrica, kasko moze da pokrije stetu od neveremena, pada drveta ili drugog objekta, itd)
    - od poplave
    - od pozara

    Pomoc na putu (u zavisnosti od pokrica)
    - vuca vozila
    - transport putnika
    - smestaj

    Kasko nema veze sa garancijom. Garancija je servis koji se nudi od proizvodjaca. Produzena garancija je opet poseban vid servise koje ima slicnosti sa osiguranjem ali nije osiguranje.
    (Igor, 8. oktobar 2020 21:48)

    # Link komentara

  11. @rebro: 'Kasko mi pokriva štetu tipa "neko mi ošteti senzor za parkiranje i ogrebe branik". To mi se desilo na parkingu u javnoj garaži. Šteta 1000 evra na Kadjaru. Kasko mi pokriva kada su mi izgrebali auto ključem. Šteta 1300 evra.'
    Tek mi sad nije jasno kako ovo gornje ima veze sa onim sto si napisao malo nize a sa cime se inace ja slazem: 'od ispravno automobila zavisi život tvoj, tvoje porodice i drugih učesnika u saobraćaju'. Ali OK...
    (DC, 8. oktobar 2020 18:56)

    # Link komentara

  12. @rebro
    E nek si mi rekao,ali kao što vidim vrlo dobro si razumeo. Inače ovo ti je vrlo jak argument za onu tvoju nebulozu koju si napisao.
    (ciga, 8. oktobar 2020 18:50)

    # Link komentara

  13. @Daki, samo Balkancima je bitno kako automobil izgleda, a sve da bise hvalili komšijama.
    Kada sedneš u auto ti ne vidip kako on izgleda. Bitno je da je konforan i udoban, da ima prostora na zadnjim sedištima, da ima veliki gepek, da su sve komande dostupne bez da se cimaš.
    Izgled je nebitan baš kao i boja.
    (rebro, 7. oktobar 2020 14:22

    Taчно, имамо осећај за естетику па нам је битно да је ауто има и леп екстеријер. Зато каравани нису популарни код нас. И не само нама, битна је и Шпанцима, Италијанима, Французима итд. Зато и постоје разне каросерије, да свако нађе по својој мери а не да суди о другима.
    (Alex, 8. oktobar 2020 17:28)

    # Link komentara

  14. @DC, auto vozim 5 godina i prodam. Kupim nov Reno i tako u krug.
    Kasko mi pokriva štetu tipa "nko mi ošteti senzor za parkiranje i ogrebe branik". To mi se desilo na parkingu u javnoj garaži. Štteta 1000 evra na Kadjaru. Kasko mi pokriva kada su mi izgrebali auto ključem. Šteta 1300 evra.
    Ti ćeš prvi dati 500 evra za nov telefon, ali kasko je več bacanje para. Smejurija.
    (rebro, 8. oktobar 2020 15:36)

    # Link komentara

  15. @rebro: Iako imam kasko, ne vidim kakve veze on ima sa ispravnoscu automobila, ali mozda ti imas vise informacija. Takodje, ne razumem ovo: 'Kasko osiguranje pokriva svaku štetu, a pogotovu u garanciji automobila jer se ni Renou ne isplati da popravlja auto i ne naplati ništa.' Ukoliko je kvar na autu, to pokriva garancija za auto, sigurno ne osiguranje. Ukoliko je stetu na autu nacinilo trece lice, onda stetu pokriva osiguranje tog lica. Kasko je jedino za ostecenja koja napravi vozac na svom autu ili ako je stetu nacinilo NN lice, tipa dodjes na parking i nadjes ostecen auto. Inace, kasko se sigurno ne isplati sve vreme ukoliko se auto kupi nov pa vozi 10 godina, ali ga vredi imati tokom prvih 3-4 eventualno 5 godina za vozilo na koje je potroseno 20-30,000 evra ili vise.
    (DC, 8. oktobar 2020 14:10)

    # Link komentara

  16. @Pera, ni pod tačkom "razno" nije moguće da maleni Kadjar ima više mesta pozadi nego Grand Scenic, Talisman, Koleos ili Espace.
    Jednostavno nema. Auto je mali, gepek mu je kratak i mali, sedišta su kratka i uzana, i ti nikada nisi seo u Grand Scenic da vidip kako ne možeš da dodirneš kolenima prednja sedišta. Skoro kao u Superbu ili Arteonu.
    (rebro, 8. oktobar 2020 12:40)

    # Link komentara

  17. @katalozi i cenovnici, od ispravno automobila zavisi život tvoj, tvoje porodice i drugih učesnika u saobraćaju. Ako ti kreneš sa računicom da li se kasko isplati ili ne onda se tu priča završava. Kasko osiguranje pokriva svaku štetu, a pogotovu u garanciji automobila jer se ni Renou ne isplati da popravlja auto i ne naplati ništa.
    (rebro, 8. oktobar 2020 12:35)

    # Link komentara

  18. @ciga, prvo se opismeniš da bi mogao da razumeš napisano, a i da bi tebe mogli da shvate.
    Piše se "ne može".
    (rebro, 8. oktobar 2020 12:11)

    # Link komentara

  19. @(katalozi i cenovnici ..., 8. oktobar 2020 09:28)

    Ko nam kriv kad zivimo u Srbiji. Evo sad imamo "novo" osiguranje koje ne isplacuje trecim licima nista, a znamo i zasto. Tako su u mogucnosti.
    (Ccc, 8. oktobar 2020 11:01)

    Da, čitah o tom "novom" osiguranju i njegovoj ekspanziji. Sramota šta se u ovoj zemlji radiu svakoj sferi života partijska kradja... Mislim da će već uobičajenom "kombinacijom" za godinu dana oni biti lideri na tržištu osiguranja.
    (katalozi i cenovnici ..., 8. oktobar 2020 11:39)

    # Link komentara

  20. @(katalozi i cenovnici ..., 8. oktobar 2020 09:28)

    Ko nam kriv kad zivimo u Srbiji. Evo sad imamo "novo" osiguranje koje ne isplacuje trecim licima nista, a znamo i zasto. Tako su u mogucnosti.
    (Ccc, 8. oktobar 2020 11:01)

    # Link komentara

  21. @ciga, ja vozim samo Renoa, i kupujem uvek novog. Vozim 5 godina i prodam. Isključivo bele boje. Imao sam Lagunu 3, Kadjara i sada Grand Scenica.
    Balkancima je bitna boja i to metalik, ali da plate kasko to ni slučajno.
    To komšija ne vidi.
    (rebro, 8. oktobar 2020 07:50)

    Vidiš i ja povremeno kupim nova kola, sva su bila metalik, ali, recimo, nikada nisam imao kasko (za kola). Već preko 30 godina ga nemam. Ali, nije zbog komšija (tj. "što oni ne vide kasko, a metalik vide" ). Već zbog zakona velikih brojeva. Pogledaj cenu kaska, ona je 3-5% (mada, često je i mnogo veća, meni su jednom za nova kola od 21k tražili 900 evra ) i ja bih za ovih 30-ak godina platio NJIMA na ime premija ukupno daleko preko cene jednog potpuno novog vozila (a za tih 30 godina sam imao ukupno šteta iz mog džepa oko 2.500 evra, od čega sam na ime tudjeg obaveznog osigiranja sam naplatio preko 1.000). I nekako mi je bilo bolje što sam iznos tih premija za 30 godina, na ime cene jednog novog vozila, umesto NJIMA, dao prodavcu kola i SEBI ove godine kupio nova kola. I da sam budem svoj kasko. Jer, sam sebe nikada ne varam kao osiguranika. Za razliku od njih. Oni varaju kada god ima i najmanje šanse da te zavrnu. Ja sam pošteniji osiguravač.
    (katalozi i cenovnici ..., 8. oktobar 2020 09:28)

    # Link komentara

  22. @rebro
    Ja uopšte nisam tebe pitao šta voziš, nego sam rekao da ti je komentar glup. Što svakako jeste jer generalizuješ nešto što se nemože generalizovati.
    (ciga, 8. oktobar 2020 08:58)

    # Link komentara

  23. Prema podacima sa sajta uvoznika, testirano vozilo ima ubrzanje od 10,1 sekundi, a ne 7,8 kako se u testu navodi.
    (katalozi i cenovnici ..., 7. oktobar 2020 21:41)

    Tako moze za ovo sa 190ks, 380Nm i njegovom tezinom. Hvala na podeljenoj informaciji.
    (Dragan Nis, 8. oktobar 2020 08:29)

    # Link komentara

  24. @ciga, ja vozim samo Renoa, i kupujem uvek novog. Vozim 5 godina i prodam. Isključivo bele boje. Imao sam Lagunu 3, Kadjara i sada Grand Scenica.
    Balkancima je bitna boja i to metalik, ali da plate kasko to ni slučajno.
    To komšija ne vidi.
    (rebro, 8. oktobar 2020 07:50)

    # Link komentara

  25. @Jah: Nije, zapravo je Samsung i proizvodi se u Juznoj Koreji na mehanici Nissan X-Traila.
    (DC, 8. oktobar 2020 02:14)

    # Link komentara

  26. Svaki put kada menjam ulje u meganu, isprobam par modela. Od svih novijih renoa najvise ima mesta u Kadjaru. Sa 190cm komotno mogu da sednem "iza sebe" a da ima mesta i za noge i glavu. Espace i Koleos ni izbliza nemaju mesta koliko bi covek ocekivao kad ih vidi spolja. Isto vazi i za Talisman.
    (Pera, 7. oktobar 2020 21:44)

    # Link komentara

  27. Prema podacima sa sajta uvoznika, testirano vozilo ima ubrzanje od 10,1 sekundi, a ne 7,8 kako se u testu navodi.
    (katalozi i cenovnici ..., 7. oktobar 2020 21:41)

    # Link komentara

  28. @rebro
    Čemu taj komentar koji je neopisivo glup,ali prija baš sirotinji i to baš Balkanskoj.Ne nije bitno samo Balkancima,nego svim ljudima na svetu koji kupuju automobil,razlika je samo u poimanju lepote.Da nije tako,vozila bi ljudi 3 vrste kola tri firme i kraj.
    (ciga, 7. oktobar 2020 20:14)

    # Link komentara

  29. Ne znam, ipak je to Reno. Oni su i Nisan uništili. Elektronika slabija strana, cena mnogo padne, jedino motori ok skroz.
    Vozio sam Francuze i mogu reći da jesu udobni, ali toliko problema sa kolima nikad nisam imao osim sa Francuzima. Uvek moraju da se sređuju, svako malo nešto bude, kako na novijim polovnjacima, tako i na starijim.
    (Jah, 7. oktobar 2020 18:01)

    # Link komentara

  30. "sa predjenih magicnih 150 hiljada km na satu"
    Pa makar Reno ima elektronske servisne knjižice koje ne mogu da se falsifikuju. Dovoljno je da u bilo kom ovlašćenom servisu izdiktirate serijski broj šajsije i dobijate istorijat iz centralne baze renoa
    (BorisB, 7. oktobar 2020 17:36)

    # Link komentara

  31. Vozio se u najnoviji koleos sa ful opremom, mogu samo reci da pored novog tiguana nema sta da trazi. Mnogo vise sam ocekivao od njihovog najboljeg modela, a ustvari to je obican megan na klocne.
    (Dvabu, 7. oktobar 2020 17:20)

    # Link komentara

  32. Daki, samo Balkancima je bitno kako automobil izgleda, a sve da bise hvalili komšijama.
    Kada sedneš u auto ti ne vidip kako on izgleda. Bitno je da je konforan i udoban, da ima prostora na zadnjim sedištima, da ima veliki gepek, da su sve komande dostupne bez da se cimaš.
    Izgled je nebitan baš kao i boja.
    (rebro, 07. oktobar 2020 15:00

    Normalnim ljudima je bitno i jedno i drugo.
    (Ankh, 7. oktobar 2020 16:57)

    # Link komentara

  33. @Daki, samo Balkancima je bitno kako automobil izgleda, a sve da bi se hvalili komšijama.
    Kada sedneš u auto ti ne vidip kako on izgleda. Bitno je da je konforan i udoban, da ima prostora na zadnjim sedištima, da ima veliki gepek, da su sve komande dostupne bez da se cimaš.
    Izgled je nebitan baš kao i boja.
    (rebro, 7. oktobar 2020 15:37)

    # Link komentara

  34. @Papadopulos, auto od 4,6 metara dužine nije gorostas ili čudo. Pa on je kraći od Audi A4 karavana (4,8m). To što je neki auto SUV ne znaći da je veliki. Akop pored njega stavite Fiat 500 onda jeste, ali ako stavite Grand Scenic koji je istih dimenzija onda i nije. Još bolje ako stane pored starog Pežo 807 ili Citroen C8 p ispadne smešan mali auto.
    (rebro, 7. oktobar 2020 13:37)

    Sama dužina vozila ti nije bilo kakav garant komfora. Korola karavan ima preko 465 cm dužine, ali i njega pozadi ne može da sedne dete maturant. A može da sedne pozadi u skoro svaki SUV dužine i već 430 cm.
    Pa, npr. RAV4 je sa 460 cm kraći od korole karavan, pa je ponudom prostora za putnike gorostas u odnosu na korolu karavan.
    Tako da je Koleos zaista (za putnike) ogromno vozilo ne samo u odnosu na karavane C segmenta, već i u odnosu na karavne D segmenta (mada je od njih kraći). Ali, dužina jeste bitna - posebno kada su u pitanju uslovi vožnje i parkiranja u gradu.
    (katalozi i cenovnici ..., 7. oktobar 2020 15:18)

    # Link komentara

  35. За људе којима је потребан велики ауто а не иду превише ван путева (довољан им је клиренс од 160мм), много боља опција је нови Рено Еспас. Додуше, и нешто скупља.
    Више простора за путнике, боље организован гепек, боља звучна изолација, одличан за дуга путовања, премијум осећај у кабини... бољи у свим сегментима.
    (Бојан, 7. oktobar 2020 15:04)

    # Link komentara

  36. @Daki, samo Balkancima je bitno kako automobil izgleda, a sve da bise hvalili komšijama.
    Kada sedneš u auto ti ne vidip kako on izgleda. Bitno je da je konforan i udoban, da ima prostora na zadnjim sedištima, da ima veliki gepek, da su sve komande dostupne bez da se cimaš.
    Izgled je nebitan baš kao i boja.
    (rebro, 7. oktobar 2020 15:00)

    # Link komentara

  37. @Daki, samo Balkancima je bitno kako automobil izgleda, a sve da bise hvalili komšijama.
    Kada sedneš u auto ti ne vidip kako on izgleda. Bitno je da je konforan i udoban, da ima prostora na zadnjim sedištima, da ima veliki gepek, da su sve komande dostupne bez da se cimaš.
    Izgled je nebitan baš kao i boja.
    (rebro, 7. oktobar 2020 14:22)

    # Link komentara

  38. Nije tacno da Koleos nema rezervni tocak to je potpuna glupost. Ima i tocak i svu opremu neophodnu za zamenu kao i mrezicu za gepek kao i kuku za sajlu sve fabricki ubaceno. Koleos je auto koji nije papreno skup a nudi isto sto i X-trail ili CX-5 ili Kuga ili Qashqai ili bilo sta slicno iz istog segmenta. Nije namenjen za trke niti ekstremni teren ali za svakodnevnicu i srpske puteve je kao stvoren. Uz to mali potrosac a udoban i zamislite NE KRCKA NISTA :)
    (Vladimir, 7. oktobar 2020 14:04)

    # Link komentara

  39. Par mojih prijatelja je svojevremeno kupilo Golfove i Audije četvorke i svakom trećem je motor bio promenjen. Toliko su problema imali, da su posle toga kupili Koleosa i nikada ga više nisu menjali. Srdačan pozdrav
    (Čemu ovakav komentar, 07. oktobar 2020 13:15

    Znači Reno je trećinu prodatih Koleusa imao baš među tvojim prijateljima? Odlično.
    (Ankh, 7. oktobar 2020 13:50)

    # Link komentara

  40. @Papadopulos, auto od 4,6 metara dužine nije gorostas ili čudo. Pa on je kraći od Audi A4 karavana (4,8m). To što je neki auto SUV ne znaći da je veliki. Akop pored njega stavite Fiat 500 onda jeste, ali ako stavite Grand Scenic koji je istih dimenzija onda i nije. Još bolje ako stane pored starog Pežo 807 ili Citroen C8 p ispadne smešan mali auto.
    (rebro, 7. oktobar 2020 13:37)

    # Link komentara

  41. Par mojih prijatelja je svojevremeno kupilo Golfove i Audije četvorke i svakom trećem je motor bio promenjen. Toliko su problema imali, da su posle toga kupili Koleosa i nikada ga više nisu menjali. Srdačan pozdrav
    (Čemu ovakav komentar, 7. oktobar 2020 13:15)

    # Link komentara

  42. Ružno
    Ružnije
    Reno
    (Daki, 7. oktobar 2020 12:48)

    # Link komentara

  43. Imam ga doduse stariju verziju ali je odlican kao porodicni auto. Za sve one koji nemaju komplekse vezane za marku automobila ovaj auto nudi sasvim dovoljno za prosecnog vozaca, pritom jako konkurise performansama mnogo zvucnijim imenima autoindustrije. Pohvale :)
    (Vladimir, 07. oktobar 2020 10:38)

    Evo ga jos jedan "ja kupio renoa jer nemam komplekse, a vi sa premijumima ih kupujete zbog kompleksa"
    (kejt winslet, 7. oktobar 2020 12:37)

    # Link komentara

  44. Ovaj je model svesno žrtvovan zbog Espace-a, ne postoji benzinac a i nema opciju +2 sedišta
    (Chiko, 7. oktobar 2020 12:19)

    # Link komentara

  45. Dizel motor 1.6 i 190ks i na 100.000 svaki treci u oglasu pise menjan motor?Pa ne crkava bez veze.Nema dizel motora bez minimum 2000cm za dzipove i veca kola.
    (Marjan, 7. oktobar 2020 12:11)

    # Link komentara

  46. Gorostas?

    Koleos je istih dimenzija kao i Grand Scenic. Čak iste dimenzije gepeka ima. Ne može niako da bude gorostas. To što ima jači motor je da bi se prodavao, a ne prodaje se nešto posebno jer sem jačeg motora i kožnih sedišta ne nudi ništa drugo.
    (rebro, 7. oktobar 2020 12:00)

    # Link komentara

  47. @Boris - Verovatno su kupili od babe iz Nemacke koja ga je vozila od kuce do crkve i nazad. A mozda je to bio i jedan od onih primeraka - NOV NOV NOV Ful Ful Ful, sa predjenih magicnih 150 hiljada km na satu, a onda u opisu uradjeni svi servisi. Imao sam tri Renoa (II, III i IV) i nikakvih problema sa njima nisam imao. Jedan je bio nov 2017 godiste (IV) benzinac 1.2 TCe of 130 ks, i dalje se vozi, odnosno vozi ga moja sestra, a druga dva su bila polovna (2003 i 2011 godiste). Polovni (generacija II) pravih 220 hiljada km na satu, benzinac 1.6 od 107 ks, nista osim redovnih servisa i potrosnih materijala nije menjano. Dva manja problema koja sam su podizac stakla i senzor radilice - ukupna cena zamene je bila 50 evra. Na drugom polovnom (generacija III) sa predjenih 90 hiljada km, dizel sa 110 ks, apsolutno nista nije menjano, osim redovnih servisa i prednjih diskova i plocica. Da napomenem da se svi i dalje voze, bez ikakvih problema. Bitno je gde se kupi, od koga, da je proverena kilometraza i redovno odrzavan, svaki ce da te sluzi. Pozdrav.
    (godzilla, 7. oktobar 2020 11:59)

    # Link komentara

  48. Za sve one koji nemaju komplekse vezane za marku automobila ovaj auto nudi sasvim dovoljno za prosecnog vozaca, pritom jako konkurise performansama mnogo zvucnijim imenima autoindustrije. Pohvale :)
    (Vladimir, 7. oktobar 2020 10:38)

    Možda nemaju te komplekse ali imaju one u vezi nekih mernih jedinica za veličinu.
    Mislim, čemu? Toliko čudo koje zaklanja sunce pešacima i biciklistima, od kog ne možeš da imaš pregled ulice kad isparkiravaš svoje vozilo i u raskrsnici, koje neće nikad van asfalta a glumata nešto veličinom i onim pseudo zaključavanjem diferencijala, koje ispušta izduvnih gasova kao autobus novije generacije, nema ni rezervni točak, treba mu tri parking mesta, košta bogaoca...
    (Papadopulos, 7. oktobar 2020 11:55)

    # Link komentara

  49. Koleos dolazi samo sa CVT ?
    (katalozi i cenovnici ..., 7. oktobar 2020 11:49)

    # Link komentara

  50. Prevelik gubitak vrednosti vec u prve 3 godine. Za te pare mnogo bolja je Mazda CX-5.
    (Kobaja Grande, 7. oktobar 2020 11:48)

    # Link komentara

  51. Jednostavan dizajn, odlična potrošnja, dobro urađena unutrašnjost vozila (sve na svom mestu). Solidan broj sistema pomoći u vožnji, kao i kvalitet upotrebljenih materijala. Dobra prostranost. Fali rezervni točak, koji možda i nije nužan, imajući u vidu da verovtno se neće kretati mnogo van asfalta.
    (Džej, 7. oktobar 2020 11:18)

    # Link komentara

  52. Reno je dobar auto ali iskljucivo kao novi automobil, nikako kupovina polovnog automobila. Par mojih prijatelja i rođaka je kupilo svojevremeno polovne Lagune i Senike, koliko su ta kola muka zadala njima, nekako su ih se resili i nikome vise nije palo na pamet da se priblizi Renou.
    (Boris, 7. oktobar 2020 11:15)

    # Link komentara

  53. Imam ga doduse stariju verziju ali je odlican kao porodicni auto. Za sve one koji nemaju komplekse vezane za marku automobila ovaj auto nudi sasvim dovoljno za prosecnog vozaca, pritom jako konkurise performansama mnogo zvucnijim imenima autoindustrije. Pohvale :)
    (Vladimir, 7. oktobar 2020 10:38)

    # Link komentara

  54. Izgleda ko dačija.
    (Mirko Didu, 7. oktobar 2020 10:35)

    # Link komentara

  55. X-TRAIL... Pre bih njega kupio, iako su iz iste "ergele".
    (Smuleco, 7. oktobar 2020 10:13)

    # Link komentara

  56. Raniji modeli su uzasno ruzni. Ne znam ko je to mogao da kupuje, slicno i sa multiplom...
    (Šmrki, 7. oktobar 2020 09:53)

    # Link komentara