1. Ovako, stanovi koji su gradjeni u poslednjih 20god trebalo bi da imaju pripadajucu garazu. Kupio sam stan pre 12god ispod prizemlja su garaze. Lepo sam platio kvadrat stana, trazili su nam jos 850eur za kvadrat garaze. 90% komsija nisu pristali na taj namet jer je zaista suvisla cena za m2 garaze posto po planu garaze idu uz stan. Namerno odradjeno tako, sad izdaju teretani koja se otvorila a ono malo parking mesta izdaju za 150eur. Ekstra kinta na srpski nacin.
    (cuka, 23. septembar 2020 00:22)

    # Link komentara

  2. @(Gradski, 21. septembar 2020 11:01)
    Što se tiče nedostajućih parking mesta ni u Evropi se ne prave 1:1. Uvek ima manje mesta nego automobila. Takođe se određuje broj parkinga u određenom procentu u odnosu na broj domaćinstava u nekom kvartu, s tendencijom smanjenja tog procenta. Ne mora svako da ima automobil.
    (Stefan, 22. septembar 2020 19:30)

    # Link komentara

  3. Svaka čast, jedini način da se sredi bahatost.
    (Nisam sendvičar, 22. septembar 2020 19:02)

    # Link komentara

  4. Треба увести затворске казне, мало да се прореди саобраћај. Возачи су тровачи као и пушачи.
    (балтазар, 22. septembar 2020 13:17)

    # Link komentara

  5. Ukoliko imate nešto da završite na Lionu i u Bulevaru, možete lako pronaći slobodno mesto za parkiranje negde pred Smederevom, ili druga opcija da parkirate na parkingu preko puta Cvetkove pijace i onda uhvatite tramvaj jedno 3 stanice ili se jednostavno prošetate taj kilometar ipo. Pošto već imate toliko vremena i nigde se ne žurite i niko vas ne čeka? Vodite dete na čas ili sa časa? Nosite gomilu alata da bi pomogli prijatelju? Želite da preuzmete porudžbinu? Nema problema, ukida se...
    (Simon, 22. septembar 2020 11:20)

    # Link komentara

  6. @(Šumadinac, 21. septembar 2020 17:36)

    Da li stvarno mislis da je njih briga za bilo sta drugo osim prihoda koje ubiraju?
    (Kinez, 22. septembar 2020 11:15)

    # Link komentara

  7. Jel znaju oni koliko čoveku iz unutrašnjosti treba vremena da nađe tablu sa brojem na koji će uplatiti parking sms-om?? Znači nemoguće je da se ne ogrebeš za kaznu??
    (Šumadinac, 21. septembar 2020 17:36)

    # Link komentara

  8. Zna se koje zivotinje oponasaju druge. Svojevremeno su u nekim evropskim gradovima jevrejima stavljala zuta traka oko ruke,pa to ne znaci da smo trebali da radimo isto. Ako drzavi i gradu nije dovoljno novca od akciza na gorivo,PDV a i komercijalnih sadrzaja da se razvijaju,onda nesto debelo lose rade. Cim ima novca na gomili, ne postoji sanse da neko ne naskace na njega za svoje licne ciljeve tako da tu gomilu treba ukinuti.
    (pex, 21. septembar 2020 14:01)

    Rece covek koji pripada narodu koji svoje kraljeve i kraljice sitno secka za rostilj, premijere skida kao glinene golubove ... a svoje sunardnoke naziva zivotinjama.
    (GuA, 21. septembar 2020 17:16)

    # Link komentara

  9. Procitao sam sve komentare. Naravoucenije Sauronovo oko radi tamo gde je zoniran parking i gde prolazi GSP. Naravno da je prethodna vlast kriva sto je izdavala gradjevinske dozvole za gradnju zgrada bez garaznih mesta, naravno da ova vlast resava sad problem preko gradjana. Lepo je sto oni misle i na bicikliste pa farbaju trotoare. Lepo je sto grade nove komplekse zgrada tamo gde su bile udjerice...Mogao bih tako redom ali nije to poenta. Evo kod mene u kraju oko Paliluske pijace nicu nove zvrade sa garazama ali ne nicu nove javne garaze. Mali predlog za vlast, vise garaznih mesta za postojece stanare, vise elektro autobusa ili bar na CNG, vise staza za bicikl i trotinet ( naravno ne na ustrb pesaka). Da se razumemo, vozim automobil svaki dan jer od njega zivim, rekreativno vozim bicikl, nije poenta sva vozila doterati u krug 2 ili Beograd na vodi, vec centar osloboditi viska vozila. Metro nemamo jos uvek, nadam se da ce neka nova vlast da ga stvarno i izgradi ne samo za izbore u reklami. Treba uvesti red i biti protiv bahatih ali to ne znaci uvesti teror nad ostalima, dajte rok od 5min od momenta slikanja vozila da moze da se plati parking a ne odmah kazna.
    (Totalnodrukcijioddrugih, 21. septembar 2020 15:58)

    # Link komentara

  10. Da li oko sokolovo prepoznaje i motore parkirane na trotoaru???
    (doktor, 21. septembar 2020 15:21)

    # Link komentara

  11. Treba napraviti udruženje beogradskih vozača koji bi se borili za više parking mesta u gradu.
    (Srki, 21. septembar 2020 14:56)

    # Link komentara

  12. Jedva čekam da se pojavi Zenica Orlova da Oko Sokolovo propadne !
     (Maximus Decimus Meridius, 21. septembar 2020 14:50)

    # Link komentara

  13. Centar grada neprohodan već mesecima, tramvaji ne idu, kapacitet parking mesta je makar 3 puta manji u odnosu na realnu potrebu, biciklima i sličnim prevoznim sredstvima onemogućeno da se sigurno i slobodno kreću gradom... mogao bih još ovako da nabrajam, ali neću imati dovoljno vremena, ni karaktera. Samo još jedan još jedan izmišljen način da se otimaju pare od nervoznog naroda koji to posle iskali na svojim prijateljima, rodbini, sugrađanima. Potpuno rasulo na svim poljima.
    Bitno je da direktor Parking servisa živi u vili sa bazenom :)
     (Roberts, 21. septembar 2020 14:33)

    # Link komentara

  14. 144-A-.... su registracije americke ambasade
     (dok ne stigne fasada i kanalizacija, 21. septembar 2020 14:33)

    # Link komentara

  15. Iz kog komunistickog manifesta si ti izasao?
    Parking se u pojedinim delovima Beograda naplacuju jos od kraja 70ih i isto tako se placa parking u vecini vecih gradova u Evropi. Drzave/gradovi od toga zive a drugo je pitanje gde idu pare i to je pitanje transparentnosti vladajuce garniture.
    (GuA, 21. septembar 2020 13:12)

    Predpostavljam da je za mene bila poruka, ali si od uzbudjenja sto neko razmislja pogresio pa nisi uradio quote.Elem, bilo je perioda kada se naplacivao i to sa onim metalnim aparatima,ali je to bilo kratkog daha i sporadicno. Poslednjih 47 godina zivim u BG te mislim da sam merodavan za ovo pitanje. A da ti odgovorim recinikom koji razumes,a to je da sto se mene tice mogu da vam naplacuju 860 dinara minut, ja svoje parking mesto imam i to na krunskom vencu. Ali posto se ne vodim sebiclukom i otimacinom, smatram i dalje da je parking javno dobro a ne privatna svojina vladajuce garniture. To sto se u drugim evropskim gradovima nesto radi, to ne znaci da treba da se bespogovorno oponasa. Zna se koje zivotinje oponasaju druge. Svojevremeno su u nekim evropskim gradovima jevrejima stavljala zuta traka oko ruke,pa to ne znaci da smo trebali da radimo isto. Ako drzavi i gradu nije dovoljno novca od akciza na gorivo,PDV a i komercijalnih sadrzaja da se razvijaju,onda nesto debelo lose rade. Cim ima novca na gomili, ne postoji sanse da neko ne naskace na njega za svoje licne ciljeve tako da tu gomilu treba ukinuti.
    (pex, 21. septembar 2020 14:01)

    # Link komentara

  16. Iz kog komunistickog manifesta si ti izasao?
    Parking se u pojedinim delovima Beograda naplacuju jos od kraja 70ih i isto tako se placa parking u vecini vecih gradova u Evropi. Drzave/gradovi od toga zive a drugo je pitanje gde idu pare i to je pitanje transparentnosti vladajuce garniture.
    (GuA, 21. septembar 2020 13:12)

    Predpostavljam da je za mene bila poruka, ali si od uzbudjenja sto neko razmislja pogresio pa nisi uradio quote.Elem, bilo je perioda kada se naplacivao i to sa onim metalnim aparatima,ali je to bilo kratkog daha i sporadicno. Poslednjih 47 godina zivim u BG te mislim da sam merodavan za ovo pitanje. A da ti odgovorim recinikom koji razumes,a to je da sto se mene tice mogu da vam naplacuju 860 dinara minut, ja svoje parking mesto imam i to na krunskom vencu. Ali posto se ne vodim sebiclukom i otimacinom, smatram i dalje da je parking javno dobro a ne privatna svojina vladajuce garniture. To sto se u drugim evropskim gradovima nesto radi, to ne znaci da treba da se bespogovorno oponasa. Zna se koje zivotinje oponasaju druge. Svojevremeno su u nekim evropskim gradovima jevrejima stavljala zuta traka oko ruke,pa to ne znaci da smo trebali da radimo isto. Ako drzavi i gradu nije dovoljno novca od akciza na gorivo,PDV a i komercijalnih sadrzaja da se razvijaju,onda nesto debelo lose rade. Cim ima novca na gomili, ne postoji sanse da neko ne naskace na njega za svoje licne ciljeve tako da tu gomilu treba ukinuti.
    (pex, 21. septembar 2020 14:00)

    # Link komentara

  17. samo jace, brze, bolje...
    (leba i igara, 21. septembar 2020 13:41)

    # Link komentara

  18. Iz kog komunistickog manifesta si ti izasao?
    Parking se u pojedinim delovima Beograda naplacuju jos od kraja 70ih i isto tako se placa parking u vecini vecih gradova u Evropi. Drzave/gradovi od toga zive a drugo je pitanje gde idu pare i to je pitanje transparentnosti vladajuce garniture. Metro i bolje organizovan gradski saobracaj bi pomogli malo ali ce Para Stocar i dalje da zauzme traku i blokira saobracaj na "5min" jer je tako navikao tamo odakle je dosao. Pravi izlaz lezi u decentralizaciji i poboljanju infrastukture van Beograda.
    (GuA, 21. septembar 2020 13:12)

    # Link komentara

  19. Komunalna policija je jedna velika prevara !!
     (Miloš 92, 21. septembar 2020 13:02)

    # Link komentara

  20. molimo grad beograd da nam bar mesec dana pozajmi jedno vozilo da nam regulise saobracaj u kraljevu jer mi ovde vise nemamo saobracajnu policiju imamo samo inkvizatore koji brinu samo o kamiondzijama a mi gradjani vise ne mozemo proci gradom od auto siledzija
     (neso, 21. septembar 2020 12:28)

    # Link komentara

  21. Mora na neki nacin da se vrati ono sto su nam pomagali za vreme i posle karantina.
    (Kili Gonzales, 21. septembar 2020 12:15)

    # Link komentara

  22. Rodjen i zivim u centru BG.Godinama unazad gledam kako automobili rastu u velicini i kako se stanovnistvo doseljava i opada broj mesta (poredim fotografije iz privatne arhive).Ali gore od toga je namerna zelja zakonodavca da parking,kao besplatan i prirordan resurs koji je neophodan vlasnicima vozila,komercijalizuje jer je u pitanju nepresusan izvor lakog i nicim zaslusenog novca.Vozaci i njihove porodice placaju akcize na goriva, policijske klopke,PDV ove kod rezervnih delova,nepravedne registracije vozila, izmisljene namete u vidu taksi na LPG,saniranje stete sa losih puteva,popravke kvarove zbog vode u gorivu,iracionalne putarine.Zasto bi placali parking, da li vozila treba da levitiraju ili negde moraju da stoje dok se ne voze? Ljudi zive u gradovima a automobil moze biti luskuz samo u Srbiji slicnim kvazi drzavama.On je potreba pojedinca, porodice, starih, privrednika... Gradjani placaju poreze na imovinu, poreze na prenose aposlutnih prava (stanovi,automobili),upravnike zgrada,itd. Kako neko sa dva miligrama mozga moze da opravda naplatu parkinga?On je neophodnost, i opste i javno dobro.Nije me mrzelo da izracunam grubo koliko ulica u kojoj zivim dnevno donosi novca i kada to uradite, sokiracete se i shvatiti odakle se finansira partokratija.Problem se resava dugorocnom i postenim planiranjem a ne represijom i podizanjem agresije i nezadovoljstva.Dakle, metro,olaksice za manja vozila,dozvoljena zuta traka za vise ljudi u vozilu,obavezne garaze uz svaki novi stan.
    (petar, 21. septembar 2020 12:04)

    # Link komentara

  23. Podrzavam ovo ali jedina i to velika zamerka je zasto su morali ovako skupa vozila da uzmu, umesto npr 500L gde bi bilo koristi i za drzavu jer se to kao proizvodi kod nas
     (Marko, 21. septembar 2020 12:04)

    # Link komentara

  24. Srbin se lepo oseca tek kad ga neko maltretira i teroriše.
    (Coyote, 21. septembar 2020 11:50)

    # Link komentara

  25. u Svetozara Markovica u poslednjih 10 dana izgubljeno 10 parking mesta na baste i kontejnere (bukvalno kontejneri stoje na oznacenim mestima za parking), uskoro ce biti samo invalidskih mesta, basta i kontejnera
    (Milos, 21. septembar 2020 11:47)

    # Link komentara

  26. Ma rokaj , a usput ste smanjili broj parking mesta za 1/3 u celoj ulici Strahinjića Bana , sramota,kako vas ovaj narod trpi više
     (Doktor, 21. septembar 2020 11:47)

    # Link komentara

  27. Zivka Davidovica na Zvezdari? Ne moze da se prodje trotoarom.
     (ivana, 21. septembar 2020 11:33)

    # Link komentara

  28. Gomila vas kuka na nedostatak parking mesta ali situacija nije baš takva kako je predstavljate. Navešću primer. U Masarikovoj postoji garaža. Desi se da je puna 100% ali u 80% slučajeva ima praznih mesta. Tom istom Masarikovom ne može da se prođe od automobila koji su uključivanjem sva četiri migavca rešili sve probleme na ovom svetu. Nigde ne piše da moraš da se parkiraš ispred same radnje.
     (prošetajte, 21. septembar 2020 11:19)

    # Link komentara

  29. @Miloš

    Jeste li vi odgladali link?
    Prvo kaze - oni koji su parkirali imaju pet minuta da plate ako su zaboravili. I nece dobiti dnevnu kartu
    Ali ako uopste nisu platili, nakon jednog minuta ce dobiti dnevnu kartu.

    Priznajem, ne razumem ovo.
    (MisterNo, 21. septembar 2020 11:15)

    # Link komentara

  30. @(Miloš, 21. septembar 2020 08:50)

    Hvala. Daj boze da to funkcionise tako.
    (Ccc, 21. septembar 2020 11:13)

    # Link komentara

  31. Idemooo. Došli smo na 252 ulice, ali tu se neće stati. To je bilo jasno od početka , da će se broj ulica i uloga promeniti. Jedini je problem što u Beogradu fali trenutno oko 250.000 parking mesta. Odnosno , toliko ima više automobila od obeleženih parking mesta (na koja je jedino , po zakonu od 2009. dozvoljeno parkiranje). "Možda" je trebalo prvo napraviti dovoljan broj parking mesta , a za to vreme kažnjavati bahate. Evo lagano dolaze do ulica koje nisu u centru, a do kraja godine eto ih i po selima.
    (Gradski, 21. septembar 2020 11:01)

    # Link komentara

  32. a gde je Zahumska sram vas bilo
    Mora da notarka ima vezu
    Ne mozemo prolazit trotoarima
     (Zvezdara Beograd, 21. septembar 2020 10:56)

    # Link komentara

  33. .... региструјте своје аутомобиле на “144-А-хххх”, можете онда било где и било како да паркирате, “не смеју” вам ништа .... тако комуналци кажу, смејурија
    (Кики, 21. septembar 2020 10:21)

    # Link komentara

  34. Ovaj grad jednostavno nije predvidjen za ovoliko automobila! Svi se nakotise u Beogradu,uskoro ce Srbija biti Beograd!
    (Y, 21. septembar 2020 08:02

    Slazem se, ok nije bas cela SRB, ali misim da na dnevnom nivou u Bgd ima bar 1 milion vozila a koliko ima parking mesta?
    Ne postoji parking a morao si kolima, recimo dolazis iz Bosne ili Mk, treba ti min. 1 sat da nadjes neko mesto, to je potpuno nenormalna situacija, zato su komunalci i parking servis najbolje firme po zaradama u SRB..
    Treba prvo napraviti hiljade parking mesta da svako moze da parkira i plati, a ne ovako, parkinga nema pa ti vidi sta ces..
    Uostalom cena 1 parking mesta da kupis u Bgd ide i do 20 000 e ...
    Dakle postoji veliki problem, al problem se ne resava po kicmi vozaca ko sto oni rade..
    (C i n i k, 21. septembar 2020 10:20)

    # Link komentara

  35. Parkinga za vozila u Bgd nema, saobracaj je u opstem haosu a oni sad jos jure narod sa drakonskim kaznama po gradu?
    Ja jesam za kazne vozacima koji su bahati pa parkiraju gde stignu ali vecina nisu takvi, ovde je rec o tome da parkinga u Bgd, nema, zato je prvo potrebno uraditi garaze i parkinge da ima mesta za svakog pa onda u toj situaciji juriti narod i kaznjavati ako nece da parkira na propisano mesto, a ne obrnuto kako oni to sada rade.
    (C i n i k, 21. septembar 2020 10:14)

    # Link komentara

  36. Ovo je dobar sistem sam po sebi, i već se uspešno koristi u više zemalja. Međutim, ima tu dva ogromna problema, jedan veći i temeljni, a to je nedostatak parking mesta zbog koga se ljudi nepropisno parkiraju, i to nije nikalva "bahatost", već potreba, naročito u centru, gde bi ispod svih parkova i slično trebalo napraviti velike podzemne garaže, gde bi i ljudi iz okolnih ulica i posetioci mogli da parkiraju za normalne cene, lokalni dugoročne a posetioci kratkoročne, ali sve više i po naseljima, gde ima gomila besmislenih zelenih površina koje nisu ni park ni šuma, dakle, nešto korisno što daje hlad i kiseonik, već samo neka uboga trava i blato ispresecano stazama, koje bi se mogle lako pretvoriti u dodatna parking mesta. Drugo pitanje je katastrofalan i arogantan, a vrlo moguće i koruptivam izbor vozila za ove svrhe, dakle, luksuznih SUV-ja, dok u svim gradovima koje ja znam, uključujući i onaj u kome poslednjih godina živim, u tu svrhu služe jeftini mini-automobili (većinom je ta usluga autsorsovana privatnom sektoru, tako da postoji i konkurencija) ili, čak, motocikli. Sve ostalo je sasvin OK, bolje ovo nego plaćati gomilu ljudi da ručno proveravaju parking, to je daleko skuplje, međutim, automobil je, ako zanemarimo razne ekofašističke laži i budalaštine sa forsiranjem besmislenih, neudobnih, sporih i zbog klime veći deo godine neupotrebljivih bicikala (koje bi trebalo zabraniti na gradskim ulicama jer usporavaju saobraćaj), nezamenljivo prevozno sredstvo za modernog čoveka i uspešnu kapitalističku ekonomiju, i država je vozačima, koji plaćaju većinu poreza, dužna ne da ih stalno maltretira kao što radi, već da im obezbedi protočan saobraćaj (tunelima, obilaznicama, autoputevima kroz grad i slično) i dovoljne mogućnosti za parkiranje. Metro i javni prevoz uopšte nisu dovoljno fleksibilni, i treba da služe samo kao dopuna ili sredstvo pogodno za uži istorijski centar grada gde je proširenje ulica i stvaranje uslova za udoban automobilski saobraćaj neizvodljivo.
     (EU Citizen, 21. septembar 2020 10:04)

    # Link komentara

  37. Za godinu dana kupice jos 10 vozila i na kraju ce da idu po Kaludjerici i Borci da gledaju jel ima nepropisno parkiranih vozila

    Ima da se trese covek gde god da zivi

    Sta je sledece dozvola za parkiranje u sopstvenom dvoristu
     (Dule, 21. septembar 2020 10:02)

    # Link komentara

  38. Bilo bi dobro da se policija vrati na ulice kao nekada setali u parovima svuda ih je bilo na svakoj raskrsnici, po naseljima non stop patrole i cuvali narod. sad samo ih mzoemo videti na dedinjui slicnim naseljima ge cuce ispred kuca i cuvaju politicare. zato sad klinci pljackaju usred dana upadaju u radnje otimaju pare presrecu ljude kidaju lancice zenam otimaju torbe... ukratko "protect and serve" samo vazi za vlast.
    (eeeeeee, 21. septembar 2020 10:01)

    # Link komentara

  39. Stanica 18, 50 preko puta okretnice 26, stoje vozila u traci na 4 štopa zbog:
    01. roštilja Lesko,
    02. SKROZ DOBRE PEKARE,
    03. cvećare,
    04. friz.salona .... svaki dan i tako unedogled.
    Čak i policija više puta odozdo pređe punu liniju pa stane ispred roštilja u kontra smeru da "meznu" .... tako da ... kome mi da pričamo?
    (Nezadovoljan, 21. septembar 2020 09:33)

    # Link komentara

  40. A dali se kažnjavaju Mupovci u Savskoj o Sarajevskoj gde se parkiraju gde stignu ili se ti snimci bacaju u korpu.
    (Boris S., 20. septembar 2020 19:51)

    Bravo kralju!!! Bas da vidimo, u svakom trenutko minimalno 10 automobila nepropisno parkirano.
     (Kibo1, 21. septembar 2020 09:27)

    # Link komentara

  41. Naravno da ne, a logika koju koristis je upravo ono o cemu govorim, manjak svesti da ne kazem nesto teze. Gde si video da kazem da treba parkirati bilo gde? U zivotu nisam stao na sva 4 da obavim nesto a vozim 20 god po BGD, svaki dan.Ono sto mislim je da se za nepropisno pariranje (veoma lako predvidiva mesta, mozemo ih svi nabrojati barem 10) postojo zakon koji se nije sprovodio. Sto se mene tice, a koliko god da me nerviraju ljudi koji staju da nesto obave, mnogo je veca steta od represije, tenzije i novog nivoa pretnje koji se ovime ne zavrsava, nego napreduje dalje. To je moglo da se resi jer su svi preduslovi postojali ali ono sto ne vidite da su vam u poslednjih nekoliko godina stvorili logor. Od komunalaca, upravnika zgrada, kamera na svakom cosku,izvrsitelja, uterivaca itd. Problem sa parkingom je nista u odnosu na ono sto se gubi i za sta se se svesni ljudi borili vekovima. Ne vidite da vam namerno smanjuju parking mesta, podizu stubove, okrecu da se parkira po duzini kako bi se nadigla tenzija? To ne primecujete a radi se o stvaranju uslova za naplatu jer kada necega nema dovoljno, onda legnete na rudu i trazite jos da vam naplate.Parking ne treba da se placa, ali treba da se uradi sve moguce da motivse ljude da ne koriste automobile. Od metroa, jeftinog prevoza, povlastica za carpooling i mnogo toga za sta 1500 karaktera nije dovoljno.

    Bravi za komentar
     (b, 21. septembar 2020 09:26)

    # Link komentara

  42. Treba uvesti dodatni porez vlasnicima automobila koji ih ne voze već samo zauzmu parking i ne pomeraju se mesecima.
     (Gagi, 21. septembar 2020 09:09)

    # Link komentara

  43. @(Ccc, 20. septembar 2020 23:39)

    Odgovor je u ovom klipu, gledati od 1:33
    [link]

    Ukratko: ko želi da plati parking i to učini do 5 minuta kasnije (iako ga je oko već uslikalo), neće dobiti kaznu. Dobiće kaznu samo onaj ko uopšte ne plati parking ni naknadno, kad nije ni postojala namera da se plati. Znači da oni ni ne kažnjavaju istog momenta kad uslikaju, nego ako se posle 5 minuta utvrdi da uopšte nije plaćeno ni naknadno.
     (Miloš, 21. septembar 2020 08:50)

    # Link komentara

  44. U Kapetan Misinoj baste su napravljene na mestima za parking??!?!?Pa ko ovde koga zajebava? Kako moze neko da iznajmi javni parking koji je gradski i da na njemu napravi terasicu basticu? znaci tom logikom moze neko da dodje da iznajmi sva mesta za parking u celom gradu i da keze da je njegovo i da tu nema parkinga on covek iznajmio... hahahah e moji sugradjani sta vi dozvoljavate u sopstvenom gradu.
    (nemaparkingmesta, 21. septembar 2020 08:45)

    # Link komentara

  45. Zađite u sva beogradska naselja i videćete da fali mnogo parking mesta, pri tom centar uopšte ne uzimam u obzir. Nedostatak mesta uzrokuje mnogo nepropisno parkiranih vozila, a to nisu ljudi koji su otišli u kafić ili samo da skoknu do trafike, već su ljudi svojoj kući a nemanju gde parkirati. Što sam ja kriv što je država tj grad dao dozvolu da se u mom naselju grade zgrade bez parkinga, pa ono malo postojećeg sad koriste i ti iz novoizgrađenih zgrada?! Čak je država postojeći parking prodala NIS da proširi pumpu. I sad sam ja kriv koji tu živim 30 godina što nemam više parking i što sam primoran da nekad ostavim vozilo tamo gde po zakonu ne bi trebalo, jer jednostavno nema gde. Saobraćajna policija je bila svesna tog problema i nikad nije kažnjavala. Pri tom nikad nisam čuo ni pročitao nigde da je neko iz vlasti pomenuo da postoje planovi da se takvi problemi reše, već misle da će garaže u krugu dvojke rešiti problem kilometrima okolo...
     (Stručnjak, 21. septembar 2020 08:45)

    # Link komentara

  46. osladilo im se, razbojnici
     (Zappex, 21. septembar 2020 08:36)

    # Link komentara

  47. @naivan, unutrašnja dvorišta treba da uredjuju sami stanari.
     (Mile, 21. septembar 2020 08:13)

    # Link komentara

  48. Treba para za letovanja!
    (Posteno!, 21. septembar 2020 08:03)

    # Link komentara

  49. Ovaj grad jednostavno nije predvidjen za ovoliko automobila! Svi se nakotise u Beogradu,uskoro ce Srbija biti Beograd!
    (Y, 21. septembar 2020 08:02)

    # Link komentara

  50. &Joj sreća pa ne živim u Beogradu. Ne bi menjao selo svoje ni za šta na svetu. Ne bi menjao kuću svoju i svoje dvorište ni za jedan stan ne samo za stan u Beogradu već i u ostalim gradovima. Mir, tišina, nema saobraćajne gužve, nema brige za parking kao ni za to dal' će mi neko ogrebati auto ili poskidati točkove, NEPROCENJIVO!
    (neko, 20. septembar 2020 22:34)

    Kamo puste sreće da je više ljudi kao ti. Da se grad malo rastereti...
    (Red Z, 21. septembar 2020 07:59)

    # Link komentara

  51. Dobro je da ste to nabavili, a da niste na infrastrukturi za parkiranje ništa uradili 50 godina. Idete zauzimate trotoare iscrtate dve linije i proglasite to za zonu parkiranja. Ama doći će i vama kraj
     (ĐUNTA, 21. septembar 2020 07:58)

    # Link komentara

  52. A na Miljakovcu u Borskoj ulici kod fast fuda Puna kapa i preko puta pravo parkilraliste jer non stop stoje vozila sa upaljenim migavcima jer vlasnici imaju "posla". Ima naravno puno takvih mesta van centra grada ali vama je samo centar bitan.
     (Tek onako usput..., 21. septembar 2020 07:17)

    # Link komentara

  53. Ccc, 20. septembar 2020 23:39

    Ako je tako kao sto kazes, odes sudiji za prekrsaje i ponistice ti. Ali ako ti vidis oko sokolovo pa tek onda odlucis da platis iz pekare? Oko sokolovo snima, pa na snimku ces stojati ti u automobilu ili pored sa telefonom u ruci....
     (Nemanja, 21. septembar 2020 05:16)

    # Link komentara

  54. Tvoje shvatanje slobode je da parkiras gde ti dune? Daleko si ti od bilo kakve svesti a ponajmanje gradjanske.
    (Marsupilami)

    Naravno da ne, a logika koju koristis je upravo ono o cemu govorim, manjak svesti da ne kazem nesto teze. Gde si video da kazem da treba parkirati bilo gde? U zivotu nisam stao na sva 4 da obavim nesto a vozim 20 god po BGD, svaki dan.Ono sto mislim je da se za nepropisno pariranje (veoma lako predvidiva mesta, mozemo ih svi nabrojati barem 10) postojo zakon koji se nije sprovodio. Sto se mene tice, a koliko god da me nerviraju ljudi koji staju da nesto obave, mnogo je veca steta od represije, tenzije i novog nivoa pretnje koji se ovime ne zavrsava, nego napreduje dalje. To je moglo da se resi jer su svi preduslovi postojali ali ono sto ne vidite da su vam u poslednjih nekoliko godina stvorili logor. Od komunalaca, upravnika zgrada, kamera na svakom cosku,izvrsitelja, uterivaca itd. Problem sa parkingom je nista u odnosu na ono sto se gubi i za sta se se svesni ljudi borili vekovima. Ne vidite da vam namerno smanjuju parking mesta, podizu stubove, okrecu da se parkira po duzini kako bi se nadigla tenzija? To ne primecujete a radi se o stvaranju uslova za naplatu jer kada necega nema dovoljno, onda legnete na rudu i trazite jos da vam naplate.Parking ne treba da se placa, ali treba da se uradi sve moguce da motivse ljude da ne koriste automobile. Od metroa, jeftinog prevoza, povlastica za carpooling i mnogo toga za sta 1500 karaktera nije dovoljno.
    (pex, 21. septembar 2020 01:05)

    # Link komentara

  55. Kako ste resili na Kosovu i Metohiji?
    Pitam samo...
    (Munem ti blavora, 21. septembar 2020 00:54)

    # Link komentara

  56. Servis izdate karte ne indeksira odmah. Karte sam proveravao u sistemu i indeksirane su 10 dana kasnije. Pisani trag je morao da ostane ako elektronski sistem nije efikasan.
     (Aleksa, 21. septembar 2020 00:33)

    # Link komentara

  57. A Tosin bunar? Dokle parkiranje po trotoarima (sirine 1m)?
    (stevan, 21. septembar 2020 00:31)

    # Link komentara

  58. Evo sada sam pročitao na aplikaciji,

    eDPK se izdaje korisniku parkirališta ukoliko nije UNAPRIJED platio parkiranje.

    Sramota.

    Znači prvo šaljem SMS, pa onda tražim mjesto. :)

    Da se ne bi desilo da bude onih minut dva kada sam parkiram, a prođe "Oko Sokolovo" i napiše mi eDPK.
     (CG, 21. septembar 2020 00:29)

    # Link komentara

  59. Da li će konačno biti obuhvaćena i ulica Mite Balije?
    (poznavalac pasa, 21. septembar 2020 00:28)

    # Link komentara

  60. @ccc

    Apsolutno netacno. Bilo je nekad 15min, pisalo i na sajtu parking servisa. Od pre koju godinu nemas vise ni minut, mogu odmah da pisu kazni ako im je takav cef, ali cesto sacekaju par minita. E sad ostaje pitanje za nindze iz parking servisa, parkiram se, uzimam telefon da pustim poruku za parking, u tom trenutku prodje soko i dobijem eDPK a da ni ne znam to, ja uredno pustam sms i mislim platio sam parking. Kroz nedelju, dve, mesec, dva stigne mi cestitka na kucnu da platim iako sam ukucao poruku prakrixno odmah po parkiranju. Ja ite se nindze i odgovorite kako se ovo resava i dajte neku statistiku koliko je takvih slucajeva i kako su reseni. Hvala.

    _______

    Slažem se.
    Ukoliko ne postoji makar 5 minuta, onda sve gubi smisao. Ja nekada jedva nađem mjesto u Francuskoj ulici, ili bilo gdje drugo po Dorćolu, i naravno, ne mogu slati sms prije nego se bezbjedno parkiram. A onda čak i one papirne parking karte gube funkciju. Šta ako nemam SRB broj?
    Inače, kao neko ko ima CG tablice, redovno plaćam parking kada dođem u Beograd, jer znam da automobile sa stranim tablicama nakon 2 kazne, odnosi pauk.
    Međutim ovdje će uvijek biti onih što "hejtuju" svako normalno pitanje.
     (CG, 21. septembar 2020 00:14)

    # Link komentara

  61. Mnogo puta sam na slobodnom parkingu zaustavio auto na par minuta da bi zena istrcala do radnje ili pekare, a ja je sacekao u kolima...
    (kole, 20. septembar 2020 23:35)

    Ajd sad, uvek slobodan parking kod pekare .... eeeee. Aha hoce to.
    (Definicija parkinga, 21. septembar 2020 00:06)

    # Link komentara

  62. Па да су градске власти обезбедиле довољан број паркинг места у свим тим улицама, па 'ајде, али овако то је само још један харач. Ти комуналци ме подсећају на шерифа из Нотингема.
    (Зозон, 21. septembar 2020 00:04)

    # Link komentara

  63. @(milos, 20. septembar 2020 20:14)

    Apsolutno netacno. Bilo je nekad 15min, pisalo i na sajtu parking servisa. Od pre koju godinu nemas vise ni minut, mogu odmah da pisu kazni ako im je takav cef, ali cesto sacekaju par minita. E sad ostaje pitanje za nindze iz parking servisa, parkiram se, uzimam telefon da pustim poruku za parking, u tom trenutku prodje soko i dobijem eDPK a da ni ne znam to, ja uredno pustam sms i mislim platio sam parking. Kroz nedelju, dve, mesec, dva stigne mi cestitka na kucnu da platim iako sam ukucao poruku prakrixno odmah po parkiranju. Ja ite se nindze i odgovorite kako se ovo resava i dajte neku statistiku koliko je takvih slucajeva i kako su reseni. Hvala.
    (Ccc, 20. septembar 2020 23:39)

    # Link komentara

  64. Od akcije za sprecavanje bahatog parkiranja dodjosmo do sveobuhvatne kontrole legalnog parkiranja. Zasto onda parking servis nije od svojih para kupio ta vozila, nego je to platio grad nasim parama, uz izgovor da su vozila potrebna komunalcima zbog uvodjenja reda. Mnogo puta sam na slobodnom parkingu zaustavio auto na par minuta da bi zena istrcala do radnje ili pekare, a ja je sacekao u kolima. Ako naidje inkasant, ili bih ga zamolio za dva minuta, ili se pomerio, ili bih uplatio taj sat ako se zena zaglavila na kasi. Sada te sitne ustede nisu moguce jer to vozilo prodje i bez milosti snimi svakoga ko nije uplatio parking. Ono sto me rastuzuje je veliki broj naivnih ljudi koji podrzavaju ovu pljacku misleci da je to od opsteg interesa. Ne shvataju da podrskom tom teroru sami sebi stavljaju povodac na vrat.
    (kole, 20. septembar 2020 23:35)

    # Link komentara

  65. A u Goce Delcheva?
    (Srdjan, 20. septembar 2020 23:27)

    # Link komentara

  66. Južni bulevar od Ustaničke do bivše pekare Klas. Ipak ima napretka, ali i dalje nekoliko vozila svaki dan po više sati, zauzimaju baštice sa zasađenim drvetom i niskim rastinjem pa vozači pored kojih stoje moraju preko suvozačevog sedišta da ulaze u vozilo, a uredno su platili parkiranje. Pomenuta vozila su bila na tim mestima u momentu prolaska vozila Oko Sokolovo, a oni i dalje to rade. Pitanje da li je ovo baš tako efikasno kako se priča? Oko nekih objekata brze hrane pojavljuju se nelegalni stolovi i stolice i to u vreme pojačane kontrole - vrlo čudno. Puno sreće u radu.
    (Saša, 20. septembar 2020 17:47)
    auu drukaro jedna ...kako te nije sramota da cinkariš tako , osecam da ne skidas oko sa špijunke u stanu...ha ha ha
     (tomy bgd, 20. septembar 2020 23:25)

    # Link komentara

  67. Che, kao sto vidis, 500 godina pod turcima, posle pod kraljem a onda komunistima je poptuno ubilo bilo kakvu gradjansku svest i shvatanje slobode. Srbi vape da ih neko terorise i maltretira a na srecu vlastodrzaca.
    (pex, 20. septembar 2020 21:45)

    Tvoje shvatanje slobode je da parkiras gde ti dune? Daleko si ti od bilo kakve svesti a ponajmanje gradjanske.
    (Marsupilami, 20. septembar 2020 23:16)

    # Link komentara

  68. "coa",Pedeset vas za hleb,po minut i po.Sat i po zauzeli ljudima koji hoce da se parkiraju .Neko drugi samo par minuta za lek,novine,cigare,...i eto dzungle,gde moraju da se parkiraju nepropisno jer minutasi zauzeli mesto.
     (dblagoje, 20. septembar 2020 23:15)

    # Link komentara

  69. Ja sam već popio kaznu posle minut i po, a bio parkiran u trećoj zoni. Kupio hleb u pekari i to je to...Nikada skuplji hleb.
     (coa, 20. septembar 2020 22:42)

    # Link komentara

  70. Haha, bre indijanci, samo kuknjava a ovamo svi kao nešto urbani...
    (Dr., 20. septembar 2020 22:34)

    # Link komentara

  71. Joj sreća pa ne živim u Beogradu. Ne bi menjao selo svoje ni za šta na svetu. Ne bi menjao kuću svoju i svoje dvorište ni za jedan stan ne samo za stan u Beogradu već i u ostalim gradovima. Mir, tišina, nema saobraćajne gužve, nema brige za parking kao ni za to dal' će mi neko ogrebati auto ili poskidati točkove, NEPROCENJIVO!
     (neko, 20. septembar 2020 22:34)

    # Link komentara

  72. Za silne pare date za dzipove, mogli umesto dzipova da zaposle znaci jos 5-6 policajaca koji bi striktno radili posao samo u vezi parkiranja. Nepropisno parkiranje. Radili bi jos bolje nego ovo, a uhlebili bi jos nekoliko porodica. Mozgovi
    (kako da ne, 20. septembar 2020 22:23)

    # Link komentara

  73. Sinoc u Kralja Petra nije moglo da se prodje od besnih auta ostavljenih na sred ulice , koje je radno vreme tom “oku”!???
    (golijat, 20. septembar 2020 22:22)

    # Link komentara

  74. A oko policijske stanice na mostaru su bas izostavili deo gde je "divlji parking"? Ih kakva slucajnost.
    (Zardinjerci ipak < narodne milicije, 20. septembar 2020 22:15)

    # Link komentara

  75. U CG je 15 minuta besplatno. Zato sam i napisao tako. Pošto vidim neko je napisao "Svi bi da se parkiraju 15 minuta".
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CG, 20. septembar 2020 21:29)

    Ne znam o cemu pricaju, bilo je 15 minuta. Zivim u Beogradu i secam se i da smo uspesno ziveli i pre ovog partijskog plena tj naplate parkinga koje je nista drugo do ogoljeni kriminal.
    (pex, 20. septembar 2020 22:09)

    # Link komentara

  76. Zašto Milutina Milankovića?? Jedna od najširih ulica u Beogradu/na Novom Beogradu, vrlo neopterećena saobraćajem u oba smera na CELOM potezu, u kojoj nikada nije "špic"!
    Ludilo mozga! :(((( (Smuleco, 20. septembar 2020 17:44)
    Kao i Narodnih heroja, jedina je svrha uzimanje novca. Tako si počeli naplatu parkiranja, pa su oterali sve iz Milutina i Heroja u blokove i napravili u njima haos. Umesto da radiš za interese stanara pa da se oni ne guraju u bloku već parkiraju u navedenim ulicama.
    (Zoran, 20. septembar 2020 22:07)

    # Link komentara

  77. A dali se kažnjavaju Mupovci u Savskoj o Sarajevskoj gde se parkiraju gde stignu ili se ti snimci bacaju u korpu.
    (Boris S., 20. septembar 2020 19:51)

    Kad naidje u Savsku, onda je Slepi Mis.
    (Spiclov, 20. septembar 2020 21:57)

    # Link komentara

  78. A dali se kažnjavaju Mupovci u Savskoj o Sarajevskoj gde se parkiraju gde stignu ili se ti snimci bacaju u korpu.
    (Boris S., 20. septembar 2020 19:51)

    Pa ne bi se zvalo oko da ne zna da zazmuri?
    (Prndjoza, 20. septembar 2020 21:54)

    # Link komentara

  79. Ovo sve kao za nase dobro!Vatreno oko, oko sokolovo... Ubijanje slobode dok obican narod ne poludi u celom svetu i izlomi te njihove oči.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CHE, 20. septembar 2020 16:54)

    Zvucis kao neko ko se nepravilno parkira ili ide kod ljubavnice, pa se plasi svih tih silnih ociju.
    (2CRAZY, 20. septembar 2020 21:50)

    # Link komentara

  80. Ovo sve kao za nase dobro!Vatreno oko, oko sokolovo... Ubijanje slobode dok obican narod ne poludi u celom svetu i izlomi te njihove oči.
    (CHE, 20. septembar 2020 16:54)

    Che, kao sto vidis, 500 godina pod turcima, posle pod kraljem a onda komunistima je poptuno ubilo bilo kakvu gradjansku svest i shvatanje slobode. Srbi vape da ih neko terorise i maltretira a na srecu vlastodrzaca.
    (pex, 20. septembar 2020 21:45)

    # Link komentara

  81. kontrolisite vi ubice ui kriminalce a ne postanu narod
     (bednik, 20. septembar 2020 21:31)

    # Link komentara

  82. Jel se išta poboljšalo Beograđani, baš me zanima
    (CJC, 20. septembar 2020 16:50)

    Naravno, komunalna policija nikad nije imala bolji vozni park. Mislim da je poboljsanje ocigledno.
    (Dex, 20. septembar 2020 21:30)

    # Link komentara

  83. A dali se kažnjavaju Mupovci u Savskoj o Sarajevskoj gde se parkiraju gde stignu ili se ti snimci bacaju u korpu.
    (Boris S., 20. septembar 2020 19:51)

    Dobro, nemoj da si sitnicar.
    (Drnch, 20. septembar 2020 21:29)

    # Link komentara

  84. @milos
    Nikad nije bilo 15 min besplatno, pa nije ni sad. Imas 10 minuta od kad se parkiras da uplatis nekako parking i 5 minuta po isteku parking vremena da se pomeris

    _________

    U redu, 10 minuta. Ali da li će "Oko Sokolovo" ukoliko prođe 2 minuta nakon što se parkiram, napisati kaznu?

    Inače, kontrolor mi je rekao da je 15 minuta.

    U CG je 15 minuta besplatno. Zato sam i napisao tako. Pošto vidim neko je napisao "Svi bi da se parkiraju 15 minuta".
     (CG, 20. septembar 2020 21:29)

    # Link komentara

  85. Kakvo bre oko sokolovo?! To je pre Kurje Oko!
    (deda Djoka, 20. septembar 2020 21:17)

    # Link komentara

  86. I mi iz Niš oćemo oko sokolovo.
     (bpDejan, 20. septembar 2020 21:16)

    # Link komentara

  87. krnjaca
     (Most na Adi Huji, 20. septembar 2020 21:04)

    # Link komentara

  88. Pančićeva nije ulica već park. Kad je naselje gradjeno predviđeno je kao zelena zona sa garazom koja nikad neće biti napravljena.
     (MS, 20. septembar 2020 20:54)

    # Link komentara

  89. bul zorana djindjica, tabla zabranjeno parkiranje kod mupa preko puta crkve, parkirano 20 automobila sve do semafora, banana drzava
     (bukule, 20. septembar 2020 20:48)

    # Link komentara

  90. Jos sokolova treba kupiti ali da se montira na Land rover Range Rover.
    (Srdjan, 20. septembar 2020 20:47)

    # Link komentara

  91. Ako nam vec vadite oci sa sokolovima. Ajde izvadite koje i u Vojvode Stepe jer je postala prometnija od Bulevara ali Tarzana ima milion tu.
    (Stefan, 20. septembar 2020 20:40)

    # Link komentara

  92. Toooo milicijo moja, tooo...!
     (Kobi, 20. septembar 2020 20:31)

    # Link komentara

  93. S obzirom na to da redovno plaćam parking kada posjetim Beograd, zanima me šta se sada dešava sa onih 15 minuta besplatno, kada sam se tek parkirao? 

    Kontrolor upiše moje tablice, vidi da nisam platio, počinje da teče tih 15 minuta, i nakon toga, opet provjeri, ukoliko nisam platio, piše kaznu. 

    Ranije je bilo 15 minuta besplatno, a onda mi piše kaznu ukoliko nisam platio. 

    Jer negdje gdje planiram biti 5-10 minuta, zašto da platim puni sat? 

    Hvala
    (CG, 20. septembar 2020 19:39)

    Kojih 15 minuta? Tih 15 minuta je prazna priča.
    Svi bi da stanu na 15 minuta.
     (maxy, 20. septembar 2020 20:17)

    # Link komentara

  94. U Južnom bulevaru su neki lopovi uzeli mito ni dozvolili zidanje zgrada sa brodom stanova a bez parkinga/garaža ili sa npr. garazom od 9 mesta za zgradu od 7 spratova sa 4-5stanova po spratu.

    Da je pravde pa da država sada otkupljuje zgrade i rusi ih i pravi parki ge.

    Druga opcija je da se uvede ultra jeftin taksi pa da se više nikome ne isplati da uopšte ima auto. Onda parkinzi neće ni biti potrebni (to je ideja za budućnost, sa autonomnim automobilima).

    Ali dok to dodje, da li će iko misliti na građane ili će samo misliti kako da sebi strpa još para u džep?
     (Pera, 20. septembar 2020 20:15)

    # Link komentara

  95. @CG
    Nikad nije bilo 15 min besplatno, pa nije ni sad. Imas 10 minuta od kad se parkiras da uplatis nekako parking i 5 minuta po isteku parking vremena da se pomeris
     (milos, 20. septembar 2020 20:14)

    # Link komentara

  96. eto, rešen glavni problrm Beograda,ja to gledam ovako: sirotinja ce i nadalje da se parkira po pripisu kao i pre oka sokolovog, budzovani ce kao i pre, kako hoce,gde hoce,kad hoce i koliko hoce,bez bilo kakvih posledica.

    pozdrav rajo
     (maler, 20. septembar 2020 20:13)

    # Link komentara

  97. Gospodine Gradonacelnice i zamenice gradonačelnika G-sine Vesicu,
    obezbedite prvo dovoljan broj parking mesta za stanovnike grada pa onda uvedite kažnjavanje.Ovako smo mi koji živimo u centralnim gradskim zonama zaista ugroženi,za nas je svako pomeranje auta sa parking mesta rizik da po povratku kući budemo kažnjeni, pošto nećemo imati gde da se parkiramo.
    Pri tome
    ogromna kvartovska dvorišta "zvrje" zapuštena, nekoristena,u njih godinama niko ne ulazi a mogla bi da se iskoriste kao parking za stanovnike zgrada kojima pripadaju
     (naivan, 20. septembar 2020 20:07)

    # Link komentara

  98. Не помаже "Око соколово". И даље на Славији има заустављања колико хоћеш.
    (sitno, 20. septembar 2020 20:05)

    # Link komentara

  99. Ranije je bilo 15 minuta besplatno, a onda mi piše kaznu ukoliko nisam platio.
    (CG, 20. septembar 2020 19:39)

    Bilo ranije. Odavno je 5 minuta. Tako i kod ovog sistema, imaš 5 minuta besplatno, posle naplaćuje dnevnu kartu.
    (Miloš, 20. septembar 2020 20:05)

    # Link komentara

  100. Na kraju će obilaziti ceo grad ali će skupi dzipovi i dalje stajati ispred kafica. Ništa se nije promenilo osim što efikasnije ganjate sirotinju.
    (Dzoni, 20. septembar 2020 20:03)

    # Link komentara

  101. stao sam na trecu zonu da otkucam mail i zadrzao se citava 3 minuta. stigla mi je kazna jer je oko proslo iza mene a nisam platio parking u roko od 5 minuta iako sam napustio zonu posle 3 minuta
     (komsija, 20. septembar 2020 19:57)

    # Link komentara

  102. Ovo sve kao za nase dobro!Vatreno oko, oko sokolovo... Ubijanje slobode dok obican narod ne poludi u celom svetu i izlomi te njihove oči.
     (CHE, 20. septembar 2020 16:54)

    Od tog "običnog naroda" ne može da se prođe ulicama, svako parkira gde hoće, ne zanima ga da li nekome smeta.
    (Bgd, 20. septembar 2020 19:52)

    # Link komentara

  103. A dali se kažnjavaju Mupovci u Savskoj o Sarajevskoj gde se parkiraju gde stignu ili se ti snimci bacaju u korpu.
     (Boris S., 20. septembar 2020 19:51)

    # Link komentara

  104. kod mene u ulici stoji znak da ce oko sokolovo patrolirati a i pored toga automobili zatvaraju sve ivicnjake, skroz prilepljeni za zgrade i kuce, pesaci hodaju iskljucivo ulicom a imamo i skolu u ulici. A da je neko kaznjen vec bi vlasnici izmestali svoja vozila, s obzirom da nisu mogu da zakljucim da niko nije kaznjen.
     (Sumadin, 20. septembar 2020 19:51)

    # Link komentara

  105. Kakvo "oko sokolovo" to je ćorava kobila t.j. još nije, ali će biti, kada narodu padne mrak na oči i uzme gov...u motku, pa krene da udara po njima.
     (Sotir, 20. septembar 2020 19:50)

    # Link komentara

  106. Ovo u Zemunu dodato je katastrofa. Ionako uske uličice a stanari će parking potražiti na N. Bgd
     (penzos, 20. septembar 2020 19:42)

    # Link komentara

  107. S obzirom na to da redovno plaćam parking kada posjetim Beograd, zanima me šta se sada dešava sa onih 15 minuta besplatno, kada sam se tek parkirao?

    Kontrolor upiše moje tablice, vidi da nisam platio, počinje da teče tih 15 minuta, i nakon toga, opet provjeri, ukoliko nisam platio, piše kaznu.

    Ranije je bilo 15 minuta besplatno, a onda mi piše kaznu ukoliko nisam platio.

    Jer negdje gdje planiram biti 5-10 minuta, zašto da platim puni sat?

    Hvala
     (CG, 20. septembar 2020 19:39)

    # Link komentara

  108. Tjeee kakva sreca te ono naselje favela zvano Cukarica nije deo Beograda pa ovu smejuriju nece videti jos sto godina!
    (Tafak, 20. septembar 2020 19:21)

    # Link komentara

  109. Napravite parkinge ,pa onda kaznjavajte!
    (boki zemun, 20. septembar 2020 17:44)

    plati parking.
    ima ga srbine.
     (jaretina, zečetina, vruće prasence. goveđi pršut, dimljena adidaska, pastrmka na žaru. šopska salata, pohovani vrganj, pekarski krompir i bog da te vidi, 20. septembar 2020 19:18)

    # Link komentara

  110. dajte i Jurija Gagarina celom duzinom u oba smera
     (sve nam skockano osim derbija, 20. septembar 2020 18:54)

    # Link komentara

  111. I dalje nista po ulicama u kojima su drzavna preduzeca i koja su zakrcena od zaposlenih koji tu parkiraju na sred ne mareci ni za sta
    (blabla, 20. septembar 2020 18:52)

    # Link komentara

  112. Još kad ne bi "žmureo" na nekim mestima.
    Tačno se vidi gde, bila je gužva, pa prazno pa opet ilegalno parkirani.
    Inače super na onim mestima gde radi zaista je prohodnije. Skoro da im čovek oprosti njihovu bahatost sa našim novcem.
     (boris, 20. septembar 2020 18:47)

    # Link komentara

  113. Позајмите нам за Панчево - бар на неколико дана ... овде је јавашлук стравичан - паркира где ко стигне, а полиција (саобраћајна, комунална, ...) не мрда !!
    (панчевац, 20. septembar 2020 18:44)

    # Link komentara

  114. A BG na vodi se preskače ?
    (Zokins, 20. septembar 2020 18:42)

    # Link komentara

  115. Njegoševa, Požeška, Vojvode Stepe, Južni Bulevar? Nbg je takođe postao svinjac što se parkiranja tiče.
     (sladoledsmesom, 20. septembar 2020 18:32)

    # Link komentara

  116. Dajte vise "Oko sokolovo" i u Novom Sadu.
     (Marko, 20. septembar 2020 18:30)

    # Link komentara

  117. Zanimljivi su komentari! Jedni se bune sto im je oduzeta sloboda, da stanu gde im dune, a drugi se pitaju, sto se ne prosiri kontrola i na druge ulice!? Zivot u gradu postaje tezak, naporan i nezdrav, ko to ne moze da izdrzi, morace da se vrati kuci! Nazalost, ja nemam gde, nemam selo, nemam sumu, planinu, nista, ali to i nije neki problem, s obzirom na sve vas koji hrlite da se gurate ovde, bice seoskih kuca na izvolte! Vama savetujem, da se reorganizujete, kupite elektricne bicikle (posto je Beograd brdovit), prodate kola i za te pare se vozite taksijem dok ima, ili pogazite svoj ponos i udjete u autobus! Ili placajte ovom sokolu!
     (rani, 20. septembar 2020 18:27)

    # Link komentara

  118. Kad plaćaš parking izadji iz kola i odmah stani (ispred ili iza zavisi gde je ulica) zaklonivši tablicu automobila i plaćaj (šalji SMS). Kad dobiješ potvrdu kreni gde si naumio. Ako dođu da te pokupe videće da si platio i neće smeti. Dok (ako uopšte) ne reše problem ne vidim drugi način da ne popiješ kaznu dok plaćaš parking a ovo kurje oko prolazi.
     (sve za click click za ništa, 20. septembar 2020 18:23)

    # Link komentara

  119. Ta priča o infrastrukturi jednostavno ne stoji. Prođite blokovima oko parkinga kod opštine NBG, u doba dok rade kafici. U blokovima haos, taj parking skoro prazan, a na 5 minuta peške. Ista priča kod 11. aprila, kola po ulici i autobuskim stajalištima, a na besplatnom javnom parkingu 100m odatle mesta koliko hoćete. Taj je, podvlačim, besplatan.
    (pera, 20. septembar 2020 18:16)

    # Link komentara

  120. Ajde malo i na novi beograd u kontrolu.
     (Aca, 20. septembar 2020 18:14)

    # Link komentara

  121. Kupuj jos 9 LR-a i udri.
    (Samo tako, 20. septembar 2020 18:11)

    # Link komentara

  122. Ovo je ništa, samo priprema za dronove...
     (Nikola, 20. septembar 2020 18:01)

    # Link komentara

  123. Sve je u redu ali da ljudi rade ovako odgovoran posao sa ovako jeftinim automobilima to je sramota. Da su bar kupuli Land Rover-ere.
    Eeeejjjj Srbijo medj sljivama! Ali sto se kaze dok ima ovaca bice i vune.
    U Amsterdamu ova sluzba koristi skutere i bicikle sa go-pro kamerama.
    (milance, 20. septembar 2020 17:55)

    # Link komentara

  124. Stici ce vas pravda radnicke klase
     (Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina, 20. septembar 2020 17:51)

    # Link komentara

  125. Južni bulevar od Ustaničke do bivše pekare Klas. Ipak ima napretka, ali i dalje nekoliko vozila svaki dan po više sati, zauzimaju baštice sa zasađenim drvetom i niskim rastinjem pa vozači pored kojih stoje moraju preko suvozačevog sedišta da ulaze u vozilo, a uredno su platili parkiranje. Pomenuta vozila su bila na tim mestima u momentu prolaska vozila Oko Sokolovo, a oni i dalje to rade. Pitanje da li je ovo baš tako efikasno kako se priča? Oko nekih objekata brze hrane pojavljuju se nelegalni stolovi i stolice i to u vreme pojačane kontrole - vrlo čudno. Puno sreće u radu.
    (Saša, 20. septembar 2020 17:47)

    # Link komentara

  126. Nije im dosta...
    (suzi, 20. septembar 2020 17:45)

    # Link komentara

  127. Zašto Milutina Milankovića?? Jedna od najširih ulica u Beogradu/na Novom Beogradu, vrlo neopterećena saobraćajem u oba smera na CELOM potezu, u kojoj nikada nije "špic"!
    Ludilo mozga! :((((
     (Smuleco, 20. septembar 2020 17:44)

    # Link komentara

  128. Napravite parkinge ,pa onda kaznjavajte!
     (boki zemun, 20. septembar 2020 17:44)

    # Link komentara

  129. A jel fotografise i kada im polazem onu stvar kada prolaze pored mene ?
    (Vracarac, 20. septembar 2020 17:42)

    # Link komentara

  130. Evo ja ću im reci neka pogledaju nelegalne objekte kod Perpera i Central Puba na Novom Beogradu.
    (Koks i, 20. septembar 2020 17:41)

    # Link komentara

  131. Joooj, kako siu krenuli morace da kupe jos 20 novih automobila.
    (jooooj, 20. septembar 2020 17:36)

    # Link komentara

  132. POŽEŠKA
    (blue, 20. septembar 2020 17:31)

    # Link komentara

  133. Šta će beograđanima automobili ako nemaju parkinge. Imaju GSP i nek' uživaju. Doduše pre dva dana prođoh kolima kroz Beograd vozeći u prvoj i drugoj brzini. Molio sam Boga da stignem od semafora do semafora, a da me ne uhvati crveno svetlo al' džaba. I tih 35-50m su cela večnost. Kakvo "oko" i slična sra*a samo smanjenje broja automobila.
     (XXL, 20. septembar 2020 17:27)

    # Link komentara

  134. Будалаштина! Саобраћајно најкритичније улице, не верујем! Да је неко, икада, водио рачуна о саобраћају у овом граду, ГДЕ БИ НАПЛАЋИВАЛИ ХАРАЧ? Значи, направи што већи xаос да би наплатио што више казни!!!
     (Прави Валтер, 20. septembar 2020 17:15)

    # Link komentara

  135. @gagi
    Tako je, evo i realne situacije.
    Parkiras na propisano mesto, ugasis motor, povuces rucnu, odvezes se, izvadis telefon i eto proslo Oko iza tebe i placas kaznu. Nazalost ne vidim nacin da se ovo razresi, osim da se automatski storniraju kazne koje prime prijavu u roku od recimo 5 minuta.
    (MisterNo, 20. septembar 2020 17:14)

    # Link komentara

  136. A Vojvode stepe?
     (Vozdovcanin, 20. septembar 2020 17:13)

    # Link komentara

  137. Zsto nema na spisku ulice Bulevar Marsala Tolbuhina (bivsa Goce Delčeva) na Novom Brogradu?!. Najzakrceniju ulicu na Nbg nisu stavili na spisak. verovatno zato sto neko ima dil sa vlasnicima lokala brze hrane da se ne kaznjavaju nepropisano parkirana vozila ..Sramora! Nama koji zivimo u toj ulici znamo kako nam svakog dana izgleda ulica ali nazalost da smo prinudjeni da i dalje gledamo isto
     (Ljubinko ljubi ga majka, 20. septembar 2020 17:12)

    # Link komentara

  138. sta se desi ako sedite u autu, do sada niste morali da platite parking jer vas kontrolor ne bi kaznio?
     (darkos, 20. septembar 2020 17:08)

    # Link komentara

  139. Ha ha na Voždovac ne zalazi, bez očiju će ostati...
     (Gagi, 20. septembar 2020 17:00)

    # Link komentara

  140. Ovo sve kao za nase dobro!Vatreno oko, oko sokolovo... Ubijanje slobode dok obican narod ne poludi u celom svetu i izlomi te njihove oči.
     (CHE, 20. septembar 2020 16:54)

    # Link komentara

  141. Jel se išta poboljšalo Beograđani, baš me zanima
     (CJC, 20. septembar 2020 16:50)

    # Link komentara

  142. Pozdravljam ovaj način kažnjavanja, ali bih imao i par zamerki (ako neko od nadležnih organa ovo pročita).
    Prošle nedelje sam došao na parking mesto par minuta ranije pre isteka drugog sata i krenuo da se pakujem. Kada sam ušao u auto i startovao ga, video sam "oko da ulazi u ulicu, propustio ga(sa upaljenim migacem) krenuo za njim. Naplaćena mi je dnevna karta zbog tri minuta. Drugo... Nisam preko aplikacije (i ako sam registrovan) dobio nikakvo obaveštenje. To sam saznao tek sutra kada sam hteo da platim parking. Trebalo bi da se poradi na nekim sitnicama.
     (gagi, 20. septembar 2020 16:48)

    # Link komentara

  143. Idemoooo!

    Kazne su resenje

    Infrastruktura nije potrebna
    (Biseri pred svinje, 20. septembar 2020 16:43)

    # Link komentara

  144. Ubacite Rada Neimara, pešacima treba žičara jer trotoara nema i Bačvansku, dok neko nije nastradao od isprepletanih vozila.
     (samo kažem, 20. septembar 2020 16:38)

    # Link komentara

  145. Jel ovo još nema Vojvode Stepe?
    (marko96, 20. septembar 2020 16:31)

    # Link komentara