1. Ne podrzavam bahata parkiranja. Ali isto tako ne podrzavam OKO SOKOLOVO. Pravite cirkus od zemlje. Vec jeste. Vi ne pomazete nikome nego svom dzepu. Stavite besplatne parkinge. Pravite jos parking mesta. Ja ne vozim da se zna. Neko stane na 3 minuta da ode do apoteke ili ako ide na trafiku stane 1minut.Ovo sranje ce pisati kaznu. Ne mogu. Ovo su tako GLUPOSTI da stvarbo be znam vise sta bih napisao. Krenem da pisem i prestabem. Jer ne mogu verovati gde zivimo. Kaznite bahate vozace( sto voze dzipove i limuzine) Zasto je kazna ista za ljude koje voze juga i onih koje voze mercedesa porsea itd?). Pisite kazne pesacima.nisu uvek vozaci krivi. Nego OKO SOKOLOVO VAM SLUZI DA BI STAVLJALI SEBI PARE U DZEP. CEO GRAD POD KAMERAMA. NEMAM NISTA PROTIV. I TREBA. ALI PRIMENJUJTE I ZA PESAKE ZAKON. Nek ljudi idu autobusom. Autobusom? Kontrola ni je zna kako im se zove firma ni direktor. Eeeej u 21 veku da ne znas to a radis negde. Kome te pare idu? Poenta je da je ovo smesno. SMENJAN TEME AL OKEJ. SMANJITE CENE. POVECAJTE PLATE. PA CE SE VOZITI DOBRI AUTOMOBILI. Pauk servis. Sto outa sam gledao i nikad besan auto nije podigao. Samo dizu obicne i stare automobile. SRAMOTA. SRAMOTA. KOGA SE PLASE. STA DA NECE MOZDA NEKO PODMETNZTI BOMBU OD TIH BAHATIH PA NJIH NE DIRATE A OVE DIRATE. NEMAM KOMENTAR. ZEMLJO OTVORI SE. OBEZBEDITE BESPLATNA PARKIRANJA
    (Luda zemlja, 17. jun 2021 16:58)

    # Link komentara

  2. Ne znam da li je trebalo da se uvede oko sokolovo ali znam da sam prvi put u zadnje 10 godina prošao bulevarem bez čekanja zbog parkiranih vozila u desnoj traci u bulevaru kralja aleksandra, pametnom dosta.
    (Jovo, 14. avgust 2020 18:02)

    # Link komentara

  3. I treba da kaznjavaju, kad imaju grad u rukama 10god a nisu niti jedno parking mesto napravii smisleno, neka se izivljaju nad narodom- kazna za sve, a ti narode placaj...placaj sto se krade, nema se za infrstrukturu, parkinge, javne garaze, autobuske trake, svw sto je trrebalo napraviti u zadnjih 3 decenije a nije napravljeno- sve narode plati i jos plati komunalnoj Land Rovere...nego cujem Jaguari su napopustu sad, svega 52990...
    (jo, 14. avgust 2020 11:34)

    # Link komentara

  4. @ivke
    Ko ide 2km automobilom da odvede dete u vrtić?! Dok sačekaš jedan semafor, već bi stigao peške. Pa ne nosiš džakove cementa već jedan ranac.

    Beogradžani. Do kupatila bi autom ako bi moglo.
    (Nix, 13. avgust 2020 15:33)

    Ide npr onaj koji istim tim autom posle ode na drugi kraj grada na posao. Al vama iz neke palanke gde je sve na pljuvomet i u pesackom dometu, takav neki koncept nije uopste zamisliv izgleda.
    (Bajzen, 14. avgust 2020 08:07)

    # Link komentara

  5. Uzeli ove lendrovere da ne dobiju kompleks niže vrednosti kad nalete na džipadžiju, ili bembarića sa vezom u ministarstvu...
    (cyberpunk, 13. avgust 2020 22:56)

    # Link komentara

  6. A zgrade bez parking mesta pravi ili odobrava taj isti Vesic!
    Zasto ja ako kupujem stan moram da radim posao inspekcije i da proveravam da li zgrada ispunjava sve uslove i jel ima dobru infrastrukturu, jel to nas posao?
    Skuplja pozitivne utiske zbog bahatih vozaca koje je on dresirao.
    Najbolja taktika, napravi ogroman problem pa ga posle krpi i uzima zasluge za tupavo resenje.
    (Mile, 13. avgust 2020 17:11)

    # Link komentara

  7. @ivke
    Ko ide 2km automobilom da odvede dete u vrtić?! Dok sačekaš jedan semafor, već bi stigao peške. Pa ne nosiš džakove cementa već jedan ranac.

    Beogradžani. Do kupatila bi autom ako bi moglo.
    (Nix, 13. avgust 2020 15:33)

    # Link komentara

  8. @ivke imam utisak da si propustio da napomeneš da parkiraš posred biciklističke trake, preko cele njene širine, i da tako teraš bicikliste da prelaze u srenju traku, pravo pred kolonu automobila
    (zmau, 13. avgust 2020 14:08)

    # Link komentara

  9. @ Ivan Bajic
    Gospodine, imate parking garazu ispod Skupstine Beograda. To je 200m peske od te apoteke. Nije tesko biti fin.

    Ne samo Pionirski park, vec i Obilicev venac, Kraljice Marije (Narodnog fronta), Masarikova. Parkiras u bilo koju od tih garaza i onda peske obidjes sve apoteke u kraju.
    (T2, 13. avgust 2020 13:52)

    # Link komentara

  10. @NA
    Niste vi u obavezi da kupite taj stan, ali ako ga već kupite znači da ste prihvatili pravila življenja u njemu, a to znači ako nema parkinga nećete imati ni automobil. Druga opcija je da auto parkirate gde ima mesta i tamo odlazite prevozom.
    (Milan, 13. avgust 2020 13:29)

    # Link komentara

  11. Nije tema, ali Beogradu i drugim gradovima nedostaje parking mesta.
    Danas skoro svaka porodica u gradu ima po dva automobila. Ako je boljestojeća porodica, onda kada i dete stasa, evo i trećeg automobila.
    Dakle, ako je planiran da kvadrad stana u zgradi koja se gradi bude 2000 EUR i više, onda se OBAVEZNO MORA planirati 2+ parking mesta po stanu, kao i plus obezbediti duplo više parking mesta koje je ta novonastala zgrada svojom gradnjom "oduzela" od javnog parking prostora.
    (NA, 13. avgust 2020 13:12)

    # Link komentara

  12. @goran, možda niste nekulturni, ali ste svakako nepismeni. Piše se "odsustvo".
    (rebro, 13. avgust 2020 13:06)

    # Link komentara

  13. @ Ivan Bajic
    Gospodine, imate parking garazu ispod Skupstine Beograda. To je 200m peske od te apoteke. Nije tesko biti fin.
    (Milojica, 13. avgust 2020 12:45)

    # Link komentara

  14. savrsen nacin resavanja problema parkinga, kad bi se zezali naravno.
    ovo je potpuno otsustvo pameti i odgovornosti ali donosi pare to je najvaznije pare.
    dragi moji problem parkinga se ne rasava na ovaj nacin , ne resava se kaznama ni malim ni velikim vec pravilnim planiranjem strukture grada i ostalog da ne duzim.
    nisam ni nekulturan ni balvan ni navijac ni bahat po novom ali nekada jednostavno moram da ostavim auto kako nije pravilno jer mesta jednostavno nema, ali auto nikada nikome ne smeta to je ono sto treba da bude odlucujuce za kazne i ostalo..
    (goran, 13. avgust 2020 12:10)

    # Link komentara

  15. kao pešak i biciklista kaznjavaj bahate
    vozače
    pravi biciklističke staze i ne zagadjuj
    (Jamie Vardy legenda i analitičar, 13. avgust 2020 12:03)

    # Link komentara

  16. Rešenje je ne prekrivati tablice već dobro sakriti ceo automobil.
    (XXL, 13. avgust 2020 11:42)

    # Link komentara

  17. Znači auto i ta skalamerija od 30.000 evra nisu dovoljni već mora i pozornik Draguljče da izađe na teren. Pa to je sjajno.
    Nego zašto je grad Beograd kupio te automobile kada ne mogu da fotografišu VIN broj na šoferšajbni?
    (rebro, 13. avgust 2020 11:17)

    # Link komentara

  18. A kada ce Oko Sokolovo ući u ministarstva i javna preduzeća ? Tamo bi moglo da snimi vise filmova nego Holivud za 20 godina.
    Ovako udri po narodu da seno svom jadu pozabavi.
    Davno je onaj Srpski Knjaz naučio kako treba sa narodom.
    Steži ili popuštaj.Uhode su ga redovno obavestavale o stanju u narodu.
    Znači , steži dok ne pukne.
    (Marko, 13. avgust 2020 11:14)

    # Link komentara

  19. Nisam iz BG,mada sam nekada ziveo u BG zbog posla(hvala bogu vise NE)Bez kola i mnogo parkinga u glavnom gradu neizvodljivo.Pre neki dan bio sam u apoteci 1.maj u Kralja Milana da kupim kapi za siremje zenica kod dece(verujte mi da te kapi nema nigde,vrtio sam bar 20 apoteka u vise gradova) i normalno stao sam i upalio sva cetiri jer nema nigde parkinga.Ne treba nam oko sokolovo nego parking mesta i kazne za vozace koji ne koriste zmigavac u Beogrdu i uopste. JBT taj zmigavac me ubija u pojam kada ga ljudi ne koriste
    (Ivan Bajic, 13. avgust 2020 10:57)

    # Link komentara

  20. uvedite rubriku Oko Sokolovo!
    (aca, 13. avgust 2020 10:46)

    # Link komentara

  21. Strašno je kažnjavati ovako rigorozno ako niste obezbedili dovoljno parking mesta. Isto je u NS, nema dovoljno mesta, najlakše je reći - nemojte ići autom. Nego kako da idemo? Taksijem ili prepunim i neredovnim vozilima GSP-a?
    (Novosadjanin, 13. avgust 2020 07:55)

    i u NS i u BG je apsolutno svaki problem resen jos je samo ostalo ovo sa bahatim vozacima koji ne zele da se parkiraju na brojnim parkiralistima nego namerno staju gde stignu samo da bi ometali i maltretirali obican narod. Izlivaju se kanalizacija po ulicama kad padne malo jaca kisa i nikom nista a ovde se raduju sto ce nekome pisati kazne ili odneti auto.
    (aca, 13. avgust 2020 10:37)

    # Link komentara

  22. Na parkiranom vozilu mogu i da nemam tablice i da radim sta hocu sa njima. Ali ako ucestvujes u saobracaju mora da je sve regulare.
    A ovog sto su odneli, svakako bi ga odneli i da nije prikrio tablice jer je pametnica stala na pesacki.
    A ovo da prijavljuje sistem da nesto nije uredu sa tablicom je laz.
    (Da, 13. avgust 2020 10:18)

    # Link komentara

  23. Podelicu jednu anegdotu sa komentorima ovde... pre nekog vremena sam imao priliku da gledam kako tri auta stoje parkirana ispred ulaza u zgradu. Q8 audi, GLS mercedes i neka saka jada od jedva i 500 evra. Dolazi pauk, odnosi saku jada i coveku koji se vozi u autu od 500 e stize narqvno kazna u polovini vrednosti auta. Ali, naravno besna kola ne dizu jer legalno ih ovde ne mozes ni kupiti.
    Poenta price: nasa drzava je takva da je ovo sve samo varka za narod jer iako stvarno pojedini bahato parkiraju, i ovo ce se koristiti samo da se kazni sto veci broj ljudi isto kao sto panduri iskacu iz zbuna da bi vam na prepad napisali kaznu
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (goga, 12. avgust 2020 15:37)

    Mozes samo da objasnis ovo "Ali, naravno besna kola ne dizu jer legalno ih ovde ne mozes ni kupiti" ?
    (Marko, 13. avgust 2020 09:37)

    # Link komentara

  24. Otkad vozim x5, policija me me zaustavlja. Gledaju pa kao da ih blam ili strah i samo okrenu glavu. Pritom nit sam burazer, kum, rodja, balvan, pajser itd.
    (duke nukem, 13. avgust 2020 08:26)

    # Link komentara

  25. Bravo za oko sokolovo!!! Kad će već jednom da dođe u Obrenovac???
    (Markoni, 13. avgust 2020 08:13)

    # Link komentara

  26. pa upiši ga u bliži vrtić srbine. a i imaš one dečije korpe koje se montiraju na bajs, gomila njih je tako dovodila u vrtić.

    srbine, ako ne znaš kako treba samo pogledaj holanđane. veruj mi, nismo pametniji od njih.
    (preferiram jaretinu al može i zečetina, 12. avgust 2020 22:28)

    Kao neko ko je ziveo dugo u Beogradu, a sada u Holandiji mogu samo da kazem da ne bih vozio dete na biciklu u Beogradu ni za zivu glavu. Razlozi su brojni od toga sto BG nije ravan i daleko je toplije leti i hladnije zimi nego ovde, sto su ucesnici u saobracaju blago receno podivljali, sto bi moralo da udise sav azotni oksid, sumpor i ko zna sta sto izlazi iz auspuha neispravnog voznog parka koji su ljudi prinudjeni da voze itd.
    (Nizozemljak, 13. avgust 2020 08:02)

    # Link komentara

  27. Zar nije bio prioritet da se snimaju i kaznjavaju vozila kad izbace sva 4 pa stanu na kratko recimo na autobusku stanicu ili tipa kod bucka pa stan malo u traku
    (gpbg, 13. avgust 2020 08:00)

    # Link komentara

  28. Strašno je kažnjavati ovako rigorozno ako niste obezbedili dovoljno parking mesta. Isto je u NS, nema dovoljno mesta, najlakše je reći - nemojte ići autom. Nego kako da idemo? Taksijem ili prepunim i neredovnim vozilima GSP-a?
    (Novosadjanin, 13. avgust 2020 07:55)

    # Link komentara

  29. Šta ako na jesen suvi list sa nekog javora padne onako mokar na moj auto, i zakloni slovo ili broj na tablici? I ako taj auto stoji na mestu, a ne da se kreće autoputem i sasvim slučajno pola tablice zamazano blatom, ili prašinom?
    (Prvog dana revolucije..., 13. avgust 2020 07:53)

    # Link komentara

  30. Razumem ja kazne za nepropisno parkiranje ali ne rezumem gde da parkiraju.
    Napravi se prodavnica ili kafić sa 180 mesta koji ima parking 40 mesta,ili zgrada sa 40 stanova ispred koje ima na primer 30 parkinga.
    Kako je to moguće?
    Beograd treba ogroman prostor sa garažama koji bi trbao biti u svakom bloku da bi ovo moglo funkcionisati.
    Ako praviš zgradu ili hotel sa 60 soba mora da ima minimum 90 parkirnih mesta koja ce biti ako ne vani onda u prva 2 nivoa zgrade.
    Da cena izgradnje je veća ali ja ne znam kako drugačije to da se reši.
    Ako praviš takav hote ili zgradu kako misliš da dođu ljudi,da ih spuste padobranom.
    Pa nije rešenje samo pisati kazne za nepropisno parkiranje kad ljudi nemaju apsolutno mogućnosti za propisno.
    Obezbediti im prostor da ne moraju da krše pravila sem ako nisu bahati pa ih onda kažnjavajte.
    (Miki, 13. avgust 2020 07:23)

    # Link komentara

  31. Danasnjica u kojoj se gubi vreme da se smisli nacin kako krsiti Zakon , a ima toliko vaznijih tema i problema....da nije tutno bilo bi smesno
    (ovo ono, 13. avgust 2020 06:30)

    # Link komentara

  32. Mora pod hitno da se donese zakon da mi sa licnim kartama u kojima pise; mesto rodjenja BEOGRAD budemo postedjeni ovog oka sokolova, a kazne da placaju ovi sto su napustili svoje pasnjake i stada, prave guzvu u gradu i jos uvode zakone kojima nas terorisu da ne smemo po svom gradu da se parkiramo.
    (HILTI, 12. avgust 2020 19:31)

    Bolje seljak sa sela, nego seljak iz BeoGRADA.
    (rekt, 13. avgust 2020 05:26)

    # Link komentara

  33. bravo! ni po baby a ni stricevi!
    (milos, 13. avgust 2020 04:01)

    # Link komentara

  34. Mora da se kažnjava loš i bahat narod. Treba preuzeti metode Austrougara koji su jako dobro znali kako treba sa neposlušnim srpskim narodom.
    (Coyote, 13. avgust 2020 03:26)

    # Link komentara

  35. PROTIV SISTEMA!
    (svi zajedno, 13. avgust 2020 02:50)

    # Link komentara

  36. Ko u Alan Fordu. Uz miliciju i vlast, a protiv komsije.
    (super hik, 12. avgust 2020 16:40)

    Lik koji stane na pesacki, blokira 3 automobila, pregradi ulaz u garazu, stane na mesto za invalida, a pritom ima parking sa praznim mestima na manje od 20 metara, nikada nece biti moj komsija. Protiv njega cu uvek stati. Pa kada ga ta milicija i vlast bude sutirala zbog bahatosti sutnucu ga jace od njih!
    (zzz, 13. avgust 2020 02:12)

    # Link komentara

  37. sve ce da urade, ali da uloze u parking ispod zemlje da se kopa...to nikako.Lopovska drzava bila i ostala.... ok ne kazem da ovo ne treba, ali izhradite je*ene parkinge ispod zemlje dosta njih....ovo nema smisla.Nema gde da se parkira.
    (xD, 13. avgust 2020 01:58)

    # Link komentara

  38. samo bre bahato, kupite sto skuplja kola, to vam je investicija na "vise" nivoa, a ova drzava ce kao i uvek da delje po ljudima koji nemaju para i koji zive od kola...
    (lol, 13. avgust 2020 01:26)

    # Link komentara

  39. Cekaj da li je ovaj sistem automatski ili polu-automatski? Mislim ako alarmira komunalce, auhvati npr 20-1k auta u prekrsaju u istom prolazu, znaci ovim komunalcima ce trebati neko vreme sve da popisu. Mada bolje za njih da je polu-automatski da komunalci provere da ne ocepe nekog koga ne treb.....
    (Tehnika starijima, 12. avgust 2020 15:10)
    Automatic. A Ko naidje na impediment onda poiva standby team. Vrlo efikasno
    (achtwn, 13. avgust 2020 01:08)

    # Link komentara

  40. znaci ... sada ce da pocnu da se kradu tablice ?
    (milan, 13. avgust 2020 00:26)

    # Link komentara

  41. Naravno da je u redu da ti se pise kazna. I sam kazes da se nepropisno parkiras,ne postoji nepropisno parkiranje sa valjanim razlogom i bez. Samo realno kazem,meni ne smeta,parkiraj se gde hoces! Veci su problem bahati i nevaspitani vozaci koji recimo stanu na raskrsnicu da skoknu do pekare,bacaju pikavce kroz prozor,ne postuju pesacke prelaze,sviraju za sve i svasta....i tako
    (no name, 12. avgust 2020 19:12)

    ok, neka mi pisu kaznu a sta cemo sa parkiranjem u Savskoj kod policije(ne znam dal si iz Bg-a pa znas na sta mislim) da li mislis da ce im pisati kazne?
    (roditelj, 12. avgust 2020 19:20)

    Znam na sta mislis, ali bahatost sluzbenih lica ne bi trebalo da bude izgovor za nase prekrsaje. I ja ih skoro svakodnevno vidjam u prekrsajima pa opet ne pravim prekrsaje sa izgovorom kako oni mogu? Kao sto rekoh meni ne smeta sto ti stanes da sacekas dete ali realno je da si svesno u prekrsaju i za to sledi kazna.Samo to,nista vise...a i oni ce doci na red,kad tad
    (no name, 13. avgust 2020 00:19)

    # Link komentara

  42. Par nepar?
    (stefan, 12. avgust 2020 23:55)

    # Link komentara

  43. Evo da vam napisem neku moju anegdotu ili bolje reci zapazanje. Da se razumemo ne hvalim se ovde jer kao prvo niko nema pojma ni ko sam, ali ajde.. Vozim noviji model automobila marke Audi i primećujem kako se policija ili dvoumi da me zaustavi ili jednostavno prave ludi ( generalno 90% ne pravim greske u saobraćaju i ne bahatim se uopšte) Desava se cak da u mom delu grada interventna non stop kruzi i ima pik na mene, ali sve se neckaju i nikako da me zaustave (Šmrki, 12. avgust 2020 18:39)

    Vozim crni Mercedes novije proizvodnje, kada stanem da propustim pesake na pesackom prvo se zbune, a neki boga mi i oklevaju da necu mozda da ih "namamim". Ovi iza mene nikada ne trube.
    Pre neki dan me vozila cerka u svom Suzuki Swiftu, pesaci iskacu i van pesackog, a kada stane da propusti ovi iza podivljaju sa sirenama kao nenormalni.
    Kakav smo narod malodusan i bez kicme i morala jos nam je i dobro. I van saobracaja smo takvim. Ja sam svoje posteno stekao i ne stidim se, ali ko god me ne poznaje licno krece sa pretpostavkom da sam neki kriminalac ili sta vec pa samo saginju glavu precesto.
    (Sitne duse., 12. avgust 2020 23:29)

    # Link komentara

  44. Dajte objavite slike nekih boljih i skupih automobila koje ste snimili u prekrsaju i kako im pisete kazne ili ih odnosi pauk!!! a ne samo neke "normalne" automobile od 5 6 h evra.. Jel te luksuzne ne smete da nosite ili vam gurnu 30 40 50 e u dzep pa ih pustite???? Samo pitam
    (Pravda za sve mora biti jednaka!, 12. avgust 2020 23:18)

    # Link komentara

  45. Ne moraju da se prikrivaju tablice. Zna se ko su rođaci, burazeri, kumovi, drugari, face, tajkuni i njihovi sinovi, članovi bublioteke itd. Za njih nema zime skrivali tablice ili ne.
    (činjenica, 12. avgust 2020 22:53)

    # Link komentara

  46. Vrtic mi je 2km od zgrade i neizvodljivo je da dete dovedem autobusom ili peske u vrtic pa da se vratim po auto.
    (ivke, 12. avgust 2020 21:23)

    pa upiši ga u bliži vrtić srbine. a i imaš one dečije korpe koje se montiraju na bajs, gomila njih je tako dovodila u vrtić.

    srbine, ako ne znaš kako treba samo pogledaj holanđane. veruj mi, nismo pametniji od njih.
    (preferiram jaretinu al može i zečetina, 12. avgust 2020 22:28)

    # Link komentara

  47. slaba su mi ovo vozila za Vesicev Bg... trebali su Hamere da uzmu.
    (aca, 12. avgust 2020 22:23)

    # Link komentara

  48. prepravio 1 broj na tablici ili kaznu tablicu i ćao, nije krivično delo ako to vozilo ne učestvuje u saobraćaju ali jeste ako učestvuje, znači pre nego upalio auto vratiš normalnu tablicu, a mnogo jednostavnije rešenje je lutka koja imitira vozača i upalio sva 4
    (danijel, 12. avgust 2020 22:12)

    # Link komentara

  49. Ne mora ni da patrolira na Vračaru, većinom su crnogorske tablice!
    (Ivan, 12. avgust 2020 22:12)

    # Link komentara

  50. amateri, stavite što realističniju lutku na naduvavanje na mesto vozača da sistem misli da je vozač i uključite sva 4, tada ne smeju da vam napisu kaznu. Mi na Vračaru tako rešavamo problem, uspeh garantovan 100 posto
    (danijel, 12. avgust 2020 22:09)

    # Link komentara

  51. treba da postoji i jedna kazna od 2000din, pa taman se lepo uklopi da te tri puta snime, naplate ti dve kazne od 5 i jednu od 2 iljadarke i vratis im onih Vucicevih 100e. Ako je u pitanju bracni par onda jedna kazna od 25000 i to je to.
    (coa, 12. avgust 2020 22:03)

    # Link komentara

  52. @ (DorcolAca, 12. avgust 2020 20:41)

    Ako si zaista rodjeni Dorcolac, znas da se apoteka ili banka nalaze na 5, maksimalno 10 minuta pesacenja od svake moguce tacke stanovanja. Nema parking mesta? Pa ti nemoj da vozis kola ili se preseli van Bg-a, gde mesta ima koliko hoces. Kako da se prevezes ako ides malo dalje? Bicikl, trotinet, autobus, trola, tramvaj, toliko je izbora... Ja dok nisam kupio parking mesto u garazi u Dusanovoj (isto Dorcolac), kola nisam ni posedovao. Jedno 8, 9 godina nisam ni posedovao jer sam ih prodao kada je neke 2006, 07, postalo neizdrzivo sto se tice parkiranja. Hoces da zivis u centru? To ti je cena, kao i u svim ostalim gradovima... Poptuno podrzavam ovaj sistem da ne bih morao da cekam u tramvaju kada stojite vi koji "stizete za 2 min" ili da izvirujem na ulicu kada guram dete u kolicima jer je neko stao na pesacki.
    (Nemanja, 12. avgust 2020 22:00)

    # Link komentara

  53. Važno je svakako regulisati parkiranje. Samo, postoji mnogo važnijih stvari u našem saobraćaju od parkiranja. Od bilo kakvog parkiranja, ja ne znam da je neko poginuo.
    Od bahate vožnje se gine svaki dan.
    U većini teških nesreća su učesnici automobili marke ili Audi ili Bmw.
    Dosta vozim gradom svakodnevno i primećujem teške prekršaje kao: divlja vožnja u cik-cak delom autoputa kroz grad, što je zabranjeno i opasno, van grada skoro svakodnevno na autoputu preticanje desnom trakom što je takođe težak prekršaj. Ablendovanje od vozila iza iako ne postoji mogućnost za prelazak u desnu traku a i ispred je sve zauzeto, mnogo, mnogo nesankcionisane i opasne bahatosti.
    Vrlo retko vidim policiju da reaguje, baš kao što je jedan komentator opisao: besan auto policija izbegava da dira jer ko zna ko je unutra.
    Tako da neselektivna pravda dovodi do devalvacije celog sistema vrednosti.
    (izhlapjeli starac, 12. avgust 2020 21:52)

    # Link komentara

  54. Stavis lažnu tablicu i bez brige.
    (Bnhjbn, 12. avgust 2020 19:52

    ne mora cela tablica, dovoljno je da prepravis jedno slovo ili jedan broj :-)
    (coa, 12. avgust 2020 20:11)

    Bravo naučnici, i dođe pauk i odnese vam vozila, važi što će te ih dobiti nazad. Na stranu to što je to krivično delo a ne prekršaj.
    (ravni_tabani, 12. avgust 2020 21:15)

    ma malo samo prepravis dok kupujes pljuge u trafici, posle vratis na staro kao da nista nije bilo :,-) opusti se batice, malo se Z. Ne volim ni ja bahato parkiranje a kao neko ko ceo zivot zivi u Bg mogu da ti garantujem da ovo nije u samom vrhu liste problema koji ima Bg.
    (coa, 12. avgust 2020 21:34)

    # Link komentara

  55. Suvise dugo zivim u ovoj zemlji da bih verovao svakakvim objavama. Ostavljam mogucnost da je ovo automobil nekog "njihovog" koji je posluzio za kampanju "vidite kako smo jaki".
    (Sistem kao forma mentaliteta, 12. avgust 2020 21:33)

    # Link komentara

  56. al ovo sa botovima vozacima....neprocenjivo...i jos se on tim tonom obraca bahatim vozacima....pravac holivud...
    (borivoje surdilovic, 12. avgust 2020 21:31)

    # Link komentara

  57. @HILTI
    Evo meni piše mesto rođena Beograd,a u životu nisam prenoćio u Beogradu,a kamoli živeo. I šta sad?
    (Nenad, 12. avgust 2020 21:26)

    # Link komentara

  58. dete ide u vrtic koji se nalazi na bul. oslobodjenja i jednostavno kad ga dovodim nemam gde da stanem sem da se malo popnem na trotoar i da stanem ispred vrtica. Obavezno se pobrinem da ima dovoljno mesta na trotoaru da mogu da prodju decija ili invalidska kolica i da sa leve strane mogu da prodju i bus i auto. Zaista se ne radi o tome da sam bahat ili lenj da se parkiram negde malo dalje pa da se prosetam sa detetom nego tu nema apsolutno nigde da se parkira. Vrtic mi je 2km od zgrade i neizvodljivo je da dete dovedem autobusom ili peske u vrtic pa da se vratim po auto.
    (ivke, 12. avgust 2020 21:23)

    # Link komentara

  59. Sta je Beogradjani, dosli ovde da se snimate...
    (Ko, ja, 12. avgust 2020 21:19)

    # Link komentara

  60. Stavis lažnu tablicu i bez brige.
    (Bnhjbn, 12. avgust 2020 19:52

    ne mora cela tablica, dovoljno je da prepravis jedno slovo ili jedan broj :-)
    (coa, 12. avgust 2020 20:11)

    Bravo naučnici, i dođe pauk i odnese vam vozila, važi što će te ih dobiti nazad. Na stranu to što je to krivično delo a ne prekršaj.
    (ravni_tabani, 12. avgust 2020 21:15)

    # Link komentara

  61. (DorcolAca, 12. avgust 2020 20:41) Ti ako si iz kruga dvojke, mogao bi u Apoteku i peške. Prijalo bi ti, a i zdravo je da prošetaš. Manje bi zagađivao grad a i pare za benzin bi ti ostale u džepu. “Poslovi od dva minuta” se napišu na papir i polako, subota šetnja, nedelja isto tako.
    (britko pero, 12. avgust 2020 21:10)

    # Link komentara

  62. Pa ne znaš ko je luđi.
    Da li ovi koji troše milione za gluposti ili ovi drugi kojima je teško da ne budu budale i da se ponašaju kako zakon nalaže!!
    Tačno mi se povraća od tog večitog "nadmudrivanja!!"
    (vladimir, 12. avgust 2020 20:54)

    # Link komentara

  63. @Petar, toliko je kamera na svim objektima koje snimaju i ulaz u objekat i kamera u gradu da smatram da nije teško dokazati prekršaj skrivanja tablica. Druga je stvar da li bi to neko hteo da radi i koliko bi im trebalo za takve radnje (policiji, tužilaštvu i sudijama). Slažem se sa ostalim komentatorima da je ipak efikasnije i efektnije jednostavno samo podići kazne i prestupnike koji ponavljaju prekršaje kazniti svaki sledeci put novčanom kaznom koja je 1.5*prethodni iznos.
    (no name, 12. avgust 2020 20:52)

    # Link komentara

  64. Mora pod hitno da se donese zakon da mi sa licnim kartama u kojima pise; mesto rodjenja BEOGRAD budemo postedjeni ovog oka sokolova
    (HILTI, 12. avgust 2020 19:31)

    Neko kome u LK piše mesto rođenja Beograd ne bi mogao da prevali ovakvu glupost preko usta, za slučaj da poštuje i voli svoj grad. A ako je situacija drugačija, može lepo da iseče tu ličnu kartu i da je, umesto na pločnik kao što to verovatno inače čini, baci u najbližu kantu.
    (Miloš, 12. avgust 2020 20:42)

    # Link komentara

  65. Niste realni ni malo, da podrzavam prelepljivanje tablica jer kako da zastanem u apoteku ili menjacnicu?Primer gde traje radnja maksimalno 2 minuta?!Pritom sa strane se parkiram gde ne ometam nikoga?Nemamo resen METRO, nemamo resena parking mesta i garaze?!Da i ja sam rodjeni Beogradjanin, Dorcolac iz kruga dvojke pa ne vidoh da mi je skoro ikada neko smetao ako je parkirao na sva cetri sa strane!Komentari zvucite kao botovo vladajuce stranke, pritom ne mozete mi reci da niste nikada ostavili auto na sva cetiri?Ja ne kazem za parkiranje ispred kafica!Ali ljudi, neka obezbedi parkiralista i da ljudi sa ovlascenima od automobila mogu da kupe PPK kartu za mesec dana kao stanar te ulice, a ne da je ulov da ga prenesem na sebe!
    (DorcolAca, 12. avgust 2020 20:41)

    # Link komentara

  66. @(miša, 12. avgust 2020 18:18)
    Ne, nisi razumeo. Razvoj grada mora da prati planski razvoj infrastrukture. Tu je problem.
    (Srdjan, 12. avgust 2020 20:25)

    # Link komentara

  67. Stavis lažnu tablicu i bez brige.
    (Bnhjbn, 12. avgust 2020 19:52

    ne mora cela tablica, dovoljno je da prepravis jedno slovo ili jedan broj :-)
    (coa, 12. avgust 2020 20:11)

    # Link komentara

  68. Uvek se lepo zabavim čitajući komentare ubogih Srba koji umesto da se ponašaju normalno i poštuju propise, upinju se iz petnih žila da "objasne" kako je to nezakonito ili smišljaju načine kako da izbegnu kaznu. Većina je slučaj za psihijatriju, to odgovorno tvrdim na osnovu ovde iznetih komentara. Šteta što troše ograničene resurse planete Zemlje.
    (Bgd, 12. avgust 2020 19:40)

    citajuci ovaj komentar pitam se ko je za psihijatriju?
    (psiholog, 12. avgust 2020 20:09)

    # Link komentara

  69. Idu li komunalni RRoveri kroz Strahinjica bana ili i dalje samo civilni?
    (r53, 12. avgust 2020 19:54)

    # Link komentara

  70. Stavis lažnu tablicu i bez brige.
    (Bnhjbn, 12. avgust 2020 19:52)

    # Link komentara

  71. Neophodno je obezbediti dovoljno parking mesta naplaćivala se ona ili ne. To je najnormalnija stvar pri izgradnji i planiranju svakog objekta. Naravno da treba da se kazne bahati vozači, ali već godinama postoji veliki problem s parkingom u Beogradu i u Novom Sadu, verujem i u ostalim gradovima. Verujem da gradonacelniku treba rešenje za parking da bude prioritet, to je neophodno, a tek onda preuređivanje trgova i ostalo. I evo zamislite situaciju da se nekom žena porađa a pauk mu odneo automobil...
    (Dani, 12. avgust 2020 19:50)

    # Link komentara

  72. Uvek se lepo zabavim čitajući komentare ubogih Srba koji umesto da se ponašaju normalno i poštuju propise, upinju se iz petnih žila da "objasne" kako je to nezakonito ili smišljaju načine kako da izbegnu kaznu. Većina je slučaj za psihijatriju, to odgovorno tvrdim na osnovu ovde iznetih komentara. Šteta što troše ograničene resurse planete Zemlje.
    (Bgd, 12. avgust 2020 19:40)

    # Link komentara

  73. u koje pare da je ovo namestaljka tj da su sami ovo smislili? Prvo je bilo kako su snimili policijski auto, danas ovo a sutra ce verovatno vest dana biti kako je oko sokolovo snimilo dzip od sto hiljada evra kako se bahato parkirao.
    (aca, 12. avgust 2020 19:34)

    # Link komentara

  74. Oko Sokolovo... koje je spremno da ponekad zazmuri
    (aca, 12. avgust 2020 19:32)

    # Link komentara

  75. A da li oko sokolovo planira da svrati u ulicu gladnih gde se celom dužinom završnog dela ulice parkira u spoljnok traci? Ćutimo...
    (bucno razmisljam, 12. avgust 2020 19:31)

    # Link komentara

  76. Mora pod hitno da se donese zakon da mi sa licnim kartama u kojima pise; mesto rodjenja BEOGRAD budemo postedjeni ovog oka sokolova, a kazne da placaju ovi sto su napustili svoje pasnjake i stada, prave guzvu u gradu i jos uvode zakone kojima nas terorisu da ne smemo po svom gradu da se parkiramo.
    (HILTI, 12. avgust 2020 19:31)

    # Link komentara

  77. Jel prolazi Oko kroz Beogradsku ili kroz d.tucovica pored pekare?
    (Stojko, 12. avgust 2020 15:35)

    Prolazi. Video sam sokolove na bureku. Šala na stranu, parkiraj tamo, pokrij tablicu, pa nam javi da li prolazi.
    (Gojko, 12. avgust 2020 19:25)

    # Link komentara

  78. Naravno da je u redu da ti se pise kazna. I sam kazes da se nepropisno parkiras,ne postoji nepropisno parkiranje sa valjanim razlogom i bez. Samo realno kazem,meni ne smeta,parkiraj se gde hoces! Veci su problem bahati i nevaspitani vozaci koji recimo stanu na raskrsnicu da skoknu do pekare,bacaju pikavce kroz prozor,ne postuju pesacke prelaze,sviraju za sve i svasta....i tako
    (no name, 12. avgust 2020 19:12)

    ok, neka mi pisu kaznu a sta cemo sa parkiranjem u Savskoj kod policije(ne znam dal si iz Bg-a pa znas na sta mislim) da li mislis da ce im pisati kazne?
    (roditelj, 12. avgust 2020 19:20)

    # Link komentara

  79. evo jedan primer kad se ja nepropisno parkiram i sta mislite da li je u redu da mi se pise kazna zbog toga? Nazalost malo cesce vodim dete kod lekara u Tirsovu, uvek krenemo supruga i ja i sad znate za onu jednosmernu ulicu sa dve trake gde svi stanu? I ja uvek tu stanem ne zato sto nekoga mrzi da malo vise seta vec zato sto u celom krugu klinickog skoro nikada nema nijedno jedino prazno mesto. Posto ta ulica ima dve trake uvek je jedna traka slobodna i ja sam uvek u kolima da ih po potrebi pomerim.
    (roditelj, 12. avgust 2020 16:35)
    Naravno da je u redu da ti se pise kazna. I sam kazes da se nepropisno parkiras,ne postoji nepropisno parkiranje sa valjanim razlogom i bez. Samo realno kazem,meni ne smeta,parkiraj se gde hoces! Veci su problem bahati i nevaspitani vozaci koji recimo stanu na raskrsnicu da skoknu do pekare,bacaju pikavce kroz prozor,ne postuju pesacke prelaze,sviraju za sve i svasta....i tako
    (no name, 12. avgust 2020 19:12)

    # Link komentara

  80. Xexexe koji glup naziv za sistem....
    (Nikola, 12. avgust 2020 19:03)

    # Link komentara

  81. Za samo 100 dinara sedim u vasim kolima u beogradskoj kod bucka dok vi jedete. Svako trece sedenje-jedenje gratis.
    (Aca, 12. avgust 2020 19:02)

    # Link komentara

  82. sta ako mi se pokvari auto i moram da stanem i sacekam slep sluzbu?
    (aca, 12. avgust 2020 16:41)

    upalis sva 4, stavis trougao i cekas slep sluzbu.
    (m, 12. avgust 2020 18:46)

    # Link komentara

  83. Evo da vam napisem neku moju anegdotu ili bolje reci zapazanje. Da se razumemo ne hvalim se ovde jer kao prvo niko nema pojma ni ko sam, ali ajde.. Vozim noviji model automobila marke Audi i primećujem kako se policija ili dvoumi da me zaustavi ili jednostavno prave ludi ( generalno 90% ne pravim greske u saobraćaju i ne bahatim se uopšte) Desava se cak da u mom delu grada interventna non stop kruzi i ima pik na mene, ali sve se neckaju i nikako da me zaustave a zaustavljaju klince ili neke slabije automobile i izivljavaju se... Verovali ili ne kao da ako neces nikakav problem samo kupis besna kola. Do duse nisam kupio zbog toga vec zato sto mi se svidjaju a i kome se ja ovde pravdam uopste hehe. Mozda je malo van teme, ali kapirate poentu?
    (Šmrki, 12. avgust 2020 18:39)

    # Link komentara

  84. Jel moze neko da mi pojasni o kakvim land roverima se radi? Nisam bas nesto upucen.
    (kukuruz kokicar, 12. avgust 2020 18:34)

    # Link komentara

  85. @ Boki, 12. avgust 2020 15:31

    Pogresna je samo logika. Kako ce kontrolori da idu peske i sve to pokriju? To su radili i do sada pa znamo kakav je bio efekat - nikakav. Vozilo odnosno sistem ima mnogo veci kapacitet obrade i iskljucuje se ljudski faktor. Za te koji nemaju tablice (mozda 1% snimljenih vozila), dodje patrola i kazni ih. Sta drugo moze da se uradi u tom slucaju? Nista sem rucno da im naplatis/da ih odnese pauk. To softverski ne moze da se uradi.
    (Nemanja, 12. avgust 2020 18:27)

    # Link komentara

  86. I kome kokretno smeta ovaj Micubisi? Saobracaj moze nesmetano da se odvija, a za pesake ima vise nego dovoljno prostora. Cak i invalidska kolica mogu da prodju. Ako zaista vise nigde ne budemo mogli da se udenemo na par minuta, cemu onda postojanje automobila. Ako ne mogu da nadjem parking, a necu ga naci 95%, onda mogu samo da prestanem da idem u grad i sedim u kuci. Ja u gradski prevoz ne ulazim zbog korone i ko zna koliko ce to trajati, a kolima ne smem da se primaknem centru.
    (kole, 12. avgust 2020 18:27)

    # Link komentara

  87. ...
    1. Prvo moras da obezbedis parking ljudima pa onda da ih kaznjavas ako krse zakon. Ovako, pustis da se u BG registruje 5x vise vozila nego sto ima parkinga i onda kaznjavas ko je nepropisno parkirao. Naopaka je logika.
    ...
    (Srdjan, 12. avgust 2020 17:11)

    Dakle, ti bi ovu "užasnu represiju" naplaćivanja kazni zbog nepropisnog parkiranja rešio demokratski - zabranom kupovine/registrovanja automobila?

    A druže, bez ljutnje, da se preseliš ti negde drugo? Sigurno postoje zemlje na svetu gde nema ničega pa samim tim ni razloga za komentare kao sto je tvoj.
    (miša, 12. avgust 2020 18:23)

    # Link komentara

  88. Oko sokolov mxda labudova
    (Oliver, 12. avgust 2020 18:21)

    # Link komentara

  89. “Oko sokolovo” je sustinski dobra ideja, samo postoje minimum 2 problema.
    1. Prvo moras da obezbedis parking ljudima pa onda da ih kaznjavas ako krse zakon. Ovako, pustis da se u BG registruje 5x vise vozila nego sto ima parkinga i onda kaznjavas ko je nepropisno parkirao. Naopaka je logika.
    2. Jasno je da je “tender” namesten za Land Rover, a pitam se da li ovi idioti koji se nisu omastili kao Vesic i ekipa, stvarno veruju u pricu kojom opravdavaju nabavku land rovera?
    (Srdjan, 12. avgust 2020 17:11)


    Zašto kupuješ kola ako znaš da nećeš imati gde da ih parkiraš?

    Ne živim u BG pa ne smem da tvrdim, ali intuicija mi kaže da bar 30% automobila u BG nemaju BG tablice, već tablice okolnih mesta.
    (Locutus, 12. avgust 2020 18:20)

    # Link komentara

  90. dobro sutra cu da stavim tablice koje sam nasao po ulici posle obilnih kisa preko mojih tablica dok sam bahato parkiran pa nek snimaju te tablice i nek salju kaznu ko zna kome jel moze tako? a pre nego sto krenem izvucem te tablice koje su plivale ulicom i nastavim voznju sa mojim. ako i naidje neko sluzbeno lice i zatekne te tablice na mom automobilu uvek mogu da se pravim mutav i da kazem ne znam ko je to tu stavio ja nisam.haha pa da vidim vesica kako ce to da resi pametnjakovic ne shvata da nismo svi ovce za sisanje i da kapiramo da je kupovinom dzipova od ostoje dokazao visok stepen korupcije i lopovluka.
    (Liberty, 12. avgust 2020 16:32)

    1 Da li je moguće da postoje ovakvi ljudi?
    2 Da, zato je Begrad pretvoren u jednu veliku stočnu pijacu
    3 Po stoti put, malo je 25.000... Zatvor, samo zatvor. Na duže.
    (miša, 12. avgust 2020 18:18)

    # Link komentara

  91. Liberty, 12. avgust 2020 16:32

    Pa sad posto je on lopov i prevarant onda si malo odlucio i ti da budes da bi njemu pokazao da je on. Sta sam sad procitao i dalje neverujem.
    Bice da si ti isti kao on samo nemozes da marnes tolku lovu kao on ,al nesumnjam da marises uskladu sa mogucnostima koje ti dozvoljavaju. Ovo sto si napisao, nedaj boze da si kojim slucajem na njegovom mestu ti bi nabavio spejsatlove da nas snimaju ,a ne boraniju od rendzeva, jel tako ti se moze.
    U tvom textu nevidim da se bunis protiv nabavke skupih vozila vec kako ces da ih prevaris sa tudjim tablicama, znaci i ti si jedan od tih bahatih sto se parkiraju gde stignu pa ti Vesic kriv jel vise nemozes, a to sto ce nekom mucenom kazna da stigne jel si njegovu tablicu koristi i za to te zabole pretpostavljam...
    pa ti si jedan kompletan hokstapler gori pd Vesica
    (al, sta ja znam, 12. avgust 2020 18:09)

    # Link komentara

  92. Covek je postavio krajnje logicno pitanje. Nece niko da parkira ferrarija ispred cevabdzinice ali nekog X5, Q7, G klasu i slicno hoce. Evo npr u Novom Sadu na bulevaru Oslobodjenja redovno bude nasred pesackog trotoara parkiran Bentley. Nikad se nije desilo da ga je neko opomenuo, pauk pokupio auto i slicno a sve zato ste se zna ciji je.
    (GTR, 12. avgust 2020 18:09)

    # Link komentara

  93. a na staklu slovo P ...dobre bahate pocetnike imamo
    (mama, 12. avgust 2020 18:04)

    # Link komentara

  94. (Miki Barselona, 12. avgust 2020)
    Miki, poznaješ li Žiku Ženevu?
    (Z.KG, 12. avgust 2020 18:02)

    # Link komentara

  95. Ajd sad i kljunove u Savskoj da pokažnjavate redom. Sve po traci i zelenoj površini parkiraju.
    (sladoledsmesom, 12. avgust 2020 17:51)

    # Link komentara

  96. sta ako mi se pokvari auto i moram da stanem i sacekam slep sluzbu?
    (aca, 12. avgust 2020 16:41)

    Onda stojiš pored vozila i čekaš šlep službu. Neće te kažnjavati
    (beogradjanin, 12. avgust 2020 17:48)

    # Link komentara

  97. Ако важи за све, подржавам.
    А ово прекривање таблица додатно кажњавати.
    (Јабучило, 12. avgust 2020 17:46)

    # Link komentara

  98. Srđan@ Kao ti misliš da se nekome zabrani da registruje vozilo? Uostalom ko jaže da vozilo mora posedovati!?
    (www, 12. avgust 2020 17:38)

    # Link komentara

  99. Zanimljivo da su na svim snimcima uhvaceni samo krsevi? Izgleda da postoje i VIP bahati na koje Oko izgleda ne reaguje.
    (Xyx, 12. avgust 2020 15:59)

    Zato što niko na kugli zemaljskoj ne parkira Ferari na livadi ili ispred ćevabčinice.
    (Rade, 12. avgust 2020 17:26)

    # Link komentara

  100. Pokvaren narod... xaxaxaxaxaxxa
    (Mare, 12. avgust 2020 17:15)

    # Link komentara

  101. “Oko sokolovo” je sustinski dobra ideja, samo postoje minimum 2 problema.
    1. Prvo moras da obezbedis parking ljudima pa onda da ih kaznjavas ako krse zakon. Ovako, pustis da se u BG registruje 5x vise vozila nego sto ima parkinga i onda kaznjavas ko je nepropisno parkirao. Naopaka je logika.
    2. Jasno je da je “tender” namesten za Land Rover, a pitam se da li ovi idioti koji se nisu omastili kao Vesic i ekipa, stvarno veruju u pricu kojom opravdavaju nabavku land rovera?
    (Srdjan, 12. avgust 2020 17:11)

    # Link komentara

  102. Namerno prekrivanje tablica bi trebalo da bude krivično a ne prekršajno delo. Nisam za ovu represiju i ove nove sisteme ali prekrivanje tablice je isto kao i falsifikovanje lične karte... Nemam reči...
    (no name, 12. avgust 2020 15:24)

    Imam ja reci. Treba to i dokazati. Sta ako neko nekome prekrije tablice namerno? Vlasnik vozila teoretski na to nema uticaja. Falsifikovanje LK je drugo.
    (Petar, 12. avgust 2020 17:09)

    # Link komentara

  103. gde se parkira vesic?
    (nana, 12. avgust 2020 15:13)

    Nigde. Sigurno ima ličnog šofera koji će u nekom momentu postati ministar nekog resora u ovoj tužnoj zemlji.
    (Pogan, 12. avgust 2020 17:08)

    # Link komentara

  104. Dok ne dođe from Kruševac zamal da propadne Bg bez Vesića!
    (Sale, 12. avgust 2020 17:05)

    # Link komentara

  105. U Njegosevoj, pogotovo ispred SNS Vracar sve po starom. Silikonuse sede sa Crnogorcima a po trotoaru parkirane njihove masine. Sve oro do sokola. Ajmo Vesicu ozbiljnije to malo.
    (blaster, 12. avgust 2020 17:04)

    # Link komentara

  106. Bg bi bio mnogo manje opterecen saobracajem da se naprave biciklisticke staze po celom gradu i npr daju neke subvencije za kupovinu elektobajseva. Voznja bicikle po Bg je trenutno uglavnom veoma veoma opasno, izuzev nekoliko mesta gde postoje staze mada ni tu nije pretrano sigurno.
    (aca, 12. avgust 2020 17:03)

    # Link komentara

  107. Kad ce garaza ispod Kneza Milosa?
    (realan, 12. avgust 2020 17:02)

    # Link komentara

  108. Nisam fan Vesica, nisam clan ni simpatizer SNS-a, cak mi taj tip totalno antipatican, ali ga ovog puta, apsolutno podrzavam i zelim mu da istraje u ovome! Rodjen sam i zivim u ovom gradu, i dosta mi je vise tog prostakluka, sebicnosti, bahatosti. Necu vise da se osecam kao da zivim u Kairu, Mumbaju, Istanbulu, zbog napucanih silikonusa koje ostave svoj SUV u saobracajnoj traci i odu da kupuju cipele! Po prvi put sam ovih dana poceo da vozim desnom trakom u pojedinim ulicama, gde je dosad, tako nesto bilo nemoguce. Kome se ne svidja sve ovo, put pod noge, tamo gde se tako moze. Srbija ima prelepa sela, gde mozes da zivis opusteno, bez straha da te pauk odnese. Tamo ne moras da skidas, prekrivas, prskas sprejevima tablice, mozes da vozis i neregistrovano vozilo, mozes i konja da uzjases, mozes kako ti volja, ovde ne!
    (rani, 12. avgust 2020 15:50)

    Potpisujem svaku reč. Rastao i odrastao u Beogradu 80tih, nisam uspeo da se naviknem na bahato parkiranje, divljanje omladine nad imovinom grada, stupidnim ne grafitima nego žvrljotinama po svim zidovima grada itd. Prodao poveliki stan i napravio ogromnu kuću u cveću na fruškoj gori, pola sata vožnje od beograda (sada namerno malo slovo). I svim gradovima evrope automobili parkirani pod konac, desna traka slobodna kao leva, čisto uredno.. Cak su i kijev i Minsk cak i Bukurešt lepši od mog rodnog grada, tu ne mislim na arhitekturu, već odnos građana prema gradu. Vesiću, želim da te sklone, ali dok se to ne desi sto vise ovakvih poteza.
    (jealous, 12. avgust 2020 16:57)

    # Link komentara

  109. Treba odustati ljudi, budimo svesni da zivimo u drzavi gde svi lazu i kradu a onda javno iznose kako oni nemaju pare (politicari i cinovnici),policija je potkupljenq odavno ti ljudi ne rade ono sto jeste njihov posao jer te koje treba oni ne jure...i sta sad da se radi misljenja sam da smo mi srbi dokazali istorijom da smo razjedinjen narod i da nas briga za druge vec samo za svoje d.pe..Da je istina da sloga srbina spasava ne bi nam ni bilo ovako. Tuzna realnost je da ovde neko narodu javno skace u grlo bez imalo srama cim se voze lend roveri za svrhu gde se u holandiji vozi tojota jaris.
    Ali, ko smo mi da uradimo nesto povodom toga,zar ne? Ipak cemo mi da kukamo jos godinama kako nas vara sistem a nikada necemo skapirati da u demokratakoj drzavi narod odlucuje
    (marko, 12. avgust 2020 15:34)

    Ne parkiraj bahato!
    (Idi begaj, 12. avgust 2020 16:56)

    # Link komentara

  110. sta ako mi se pokvari auto i moram da stanem i sacekam slep sluzbu?
    (aca, 12. avgust 2020 16:41)

    # Link komentara

  111. Kakav smo narod, podanicki i rajetinskog mentaliteta, pokazuju komentari.

    Ko u Alan Fordu. Uz miliciju i vlast, a protiv komsije.
    (super hik, 12. avgust 2020 16:40)

    # Link komentara

  112. boki. da li je moguce da ne znas ni da procitas kako treba, ludnica
    (nostardamus, 12. avgust 2020 16:40)

    # Link komentara

  113. evo jedan primer kad se ja nepropisno parkiram i sta mislite da li je u redu da mi se pise kazna zbog toga? Nazalost malo cesce vodim dete kod lekara u Tirsovu, uvek krenemo supruga i ja i sad znate za onu jednosmernu ulicu sa dve trake gde svi stanu? I ja uvek tu stanem ne zato sto nekoga mrzi da malo vise seta vec zato sto u celom krugu klinickog skoro nikada nema nijedno jedino prazno mesto. Posto ta ulica ima dve trake uvek je jedna traka slobodna i ja sam uvek u kolima da ih po potrebi pomerim.
    (roditelj, 12. avgust 2020 16:35)

    # Link komentara

  114. Ako mi nešto smeta, to je bahatost, ali ne treba baš ni ludovati sa visinom kazne... Niti živim u Beogradu, nit' imam auto, ali ne treba drati ljude. Recimo 3.000 za prva tri prekršaja, posle povećati na 5.000
    (NikolaKG80, 12. avgust 2020 16:35)

    # Link komentara

  115. Malo se ovde loncici mešaju, nije ovo represija drzave nad nemocnim narodom vec bahate raje koja misli da je iznad nas ostalih koji kruzimo po gradu 45 minuta da bi parkirali u gradu da obavimo posao od 5 minuta . I da se ceo grad prekrije garazama i parking mestima kao sto se ovde trazi ne bi bilo dovoljno jedino da poruše ceo centar grada i pretvore u jednu veliku garažu. Narode preorijentiši se na bicikle trotinete i gradski prevoz. Vreme automobila u strogom centru grada lagano prolazi i to tako i treba nikad stari centar grada nije predvidjen za tu kolicinu automobila .
    (Car dušan, 12. avgust 2020 16:34)

    # Link komentara

  116. Krpa mama...
    (Mare, 12. avgust 2020 16:32)

    # Link komentara

  117. pa dobro sutra cu da stavim tablice koje sam nasao po ulici posle obilnih kisa preko mojih tablica dok sam bahato parkiran pa nek snimaju te tablice i nek salju kaznu ko zna kome jel moze tako? a pre nego sto krenem izvucem te tablice koje su plivale ulicom i nastavim voznju sa mojim. ako i naidje neko sluzbeno lice i zatekne te tablice na mom automobilu uvek mogu da se pravim mutav i da kazem ne znam ko je to tu stavio ja nisam.haha pa da vidim vesica kako ce to da resi pametnjakovic ne shvata da nismo svi ovce za sisanje i da kapiramo da je kupovinom dzipova od ostoje dokazao visok stepen korupcije i lopovluka.
    (Liberty, 12. avgust 2020 16:32)

    # Link komentara

  118. Ja sam mislio da su oni bahati, a oni su u stvari glupi.
    (đak iz zadnje klupe, 12. avgust 2020 15:53)

    glup + neotesan = bahat
    (drvoseca, 12. avgust 2020 16:31)

    # Link komentara

  119. cekajte prvu vaznu utakmicu pred publikom na Marakani pa da vidite gde se sve parkiraju, niko ih ne dira. Ili bas me zanima kad se organizuje prva podrska Vucicu pa bude kolona autobusa parkirana od pocetka Bulevara (gde se spaja sa Ustanickom) pa sve dole do pravnog dal ce ih neko kaznjavati? Ajde novinari nemojte da ste lenji ili uplaseni, idite i samo malo istrazujte pa cete videti kako nisu pravila ista za sve!
    (aca, 12. avgust 2020 16:26)

    # Link komentara

  120. da bar tako lovi i ostale kriminalce
    (hojhoj, 12. avgust 2020 16:24)

    # Link komentara

  121. @Xyx

    Upravo tako.

    Softver koji ima ta zanimljiva mašina funkcioniše gotovo isto kao i um čimbenika tzv. MUP-a Srbije.

    Osim što ne zahteva duplu pljeskavicu (sa lukom) + pivo gratis, ne sluša Cecu i ne krevelji se.
    (sturmmann, 12. avgust 2020 16:23)

    # Link komentara

  122. Odstampajte na papiru samo poslednja 2 slova promenite. Da vidim kome ce da stigne kazna
    (Joca, 12. avgust 2020 16:20)

    # Link komentara

  123. @rani

    Vidi druže, ovde u mom mestu nema potrebe za ovim Sokolovim okom jer se ljudi drže pravila i parkiraju tamo gde treba. Ne pamtim da sam video nepropisno parkiran auto, čak ni u centru. Valjda to govori više o vama gradjanima nego što ti misliš da je u selima dozvoljeno bahato i "seljačko" ponašanje kao i to da možeš raditi šta hoćeš.
    (Smeh, 12. avgust 2020 16:19)

    # Link komentara

  124. Odustanete od uterivanja straha narodu, sramno je ovo maltretiranja omalovažavanje vređanje gradjana... Ove budalaštine nimalo ne doprinose komunalnom redu koji svi želimo. Samo je pitanje dana kad će ljudi da porazbijaju i oko sokolovi i komunalci u
    službi sramnih haračlija.... Tako je bilo i sa kontrolora bus
    plusa. Zar je moguće da opet moraju građani da se biju međusobno da bi vesić i maloumnici oko njega shvatili da tako neće moći.
    Predlažem da oči sokolove komunalci i pošteni gradski službenici sami izbace ove zlikovxe iz grada. Lakoćemo se dogovoriti posle oko bahati vozača.
    (dragan lazarevic, 12. avgust 2020 16:09)

    # Link komentara

  125. Zanimljivo da su na svim snimcima uhvaceni samo krsevi? Izgleda da postoje i VIP bahati na koje Oko izgleda ne reaguje.
    (Xyx, 12. avgust 2020 15:59)

    # Link komentara

  126. Zašto onda ne ide komunalna i ne piše kazne, kad već kruži?
    (Rilikiki, 12. avgust 2020 14:58)

    Pa zbog provizije na nabavku luksuznih automobila i prateće opreme za OS u iznosu od preko 2.5 miliona evra. Komunalci su prebačeni u odsek 'Zastrašivanje baba po pijacama'.
    (dking, 12. avgust 2020 15:56)

    # Link komentara

  127. Ja sam mislio da su oni bahati, a oni su u stvari glupi.
    (đak iz zadnje klupe, 12. avgust 2020 15:53)

    # Link komentara

  128. Nisam fan Vesica, nisam clan ni simpatizer SNS-a, cak mi taj tip totalno antipatican, ali ga ovog puta, apsolutno podrzavam i zelim mu da istraje u ovome! Rodjen sam i zivim u ovom gradu, i dosta mi je vise tog prostakluka, sebicnosti, bahatosti. Necu vise da se osecam kao da zivim u Kairu, Mumbaju, Istanbulu, zbog napucanih silikonusa koje ostave svoj SUV u saobracajnoj traci i odu da kupuju cipele! Po prvi put sam ovih dana poceo da vozim desnom trakom u pojedinim ulicama, gde je dosad, tako nesto bilo nemoguce. Kome se ne svidja sve ovo, put pod noge, tamo gde se tako moze. Srbija ima prelepa sela, gde mozes da zivis opusteno, bez straha da te pauk odnese. Tamo ne moras da skidas, prekrivas, prskas sprejevima tablice, mozes da vozis i neregistrovano vozilo, mozes i konja da uzjases, mozes kako ti volja, ovde ne!
    (rani, 12. avgust 2020 15:50)

    # Link komentara

  129. bogami i u kraljevu je potrebno jedno 2 vozila jer je kraljevo postalo poznato upravo zbog bahatih vozaca.molimo vas barem 2 meseca da se sredi situacija.na primer ne mozes proci trotoarom od silnih vozila a komunalne policije i saobracajne policije nema nigde.molimo vas samo 2 meseca
    (neso, 12. avgust 2020 15:47)

    # Link komentara

  130. Svakako Ima tablica, koje oko sokolovo ne vidi...
    (Mediocritical, 12. avgust 2020 15:43)

    # Link komentara

  131. Ima fora kako da se izradi sistem oka sokolova.
    (NR, 12. avgust 2020 15:42)

    # Link komentara

  132. Apsolutna podrska vlastima! Samo kaznjavajte. I 25.000 je malo. Kazne bi trebale biti vece, kao dodatni porez na bezobrazluk nisko inteligentne marve koja misli da je jaca i pametnija od sistema. Vratimo kulturu u nas lepi Beograd, pa makar i silom!
    (Miki Barselona, 12. avgust 2020 15:40)

    # Link komentara

  133. Какав терор човека који не доуволио екстремно дивљаштво по престоници.
    (Гопн1, 12. avgust 2020 15:40)

    # Link komentara

  134. Nista ne pricaju...kako ide LandRover? Jel uzitak voziti ga?
    (Kobaja Grande, 12. avgust 2020 15:40)

    # Link komentara

  135. Podelicu jednu anegdotu sa komentorima ovde... pre nekog vremena sam imao priliku da gledam kako tri auta stoje parkirana ispred ulaza u zgradu. Q8 audi, GLS mercedes i neka saka jada od jedva i 500 evra. Dolazi pauk, odnosi saku jada i coveku koji se vozi u autu od 500 e stize narqvno kazna u polovini vrednosti auta. Ali, naravno besna kola ne dizu jer legalno ih ovde ne mozes ni kupiti.
    Poenta price: nasa drzava je takva da je ovo sve samo varka za narod jer iako stvarno pojedini bahato parkiraju, i ovo ce se koristiti samo da se kazni sto veci broj ljudi isto kao sto panduri iskacu iz zbuna da bi vam na prepad napisali kaznu
    (goga, 12. avgust 2020 15:37)

    # Link komentara

  136. Kazna, iznos za pauka, i plus prekršajna zbog prekrivanja tablica što znači još jedna lepa cifra.

    Onda prodaju auto da isplate sve to, i jedan manje na ulicama.

    A njima ostaje da drugarima pričaju kako su napravili strašnu foru i kako su neopisivo pametni, ali im je represivni sistem naneo tešku nepravdu.
    (miša, 12. avgust 2020 15:36)

    # Link komentara

  137. Jel prolazi Oko kroz Beogradsku ili kroz d.tucovica pored pekare?
    (Stojko, 12. avgust 2020 15:35)

    # Link komentara

  138. Treba odustati ljudi, budimo svesni da zivimo u drzavi gde svi lazu i kradu a onda javno iznose kako oni nemaju pare (politicari i cinovnici),policija je potkupljenq odavno ti ljudi ne rade ono sto jeste njihov posao jer te koje treba oni ne jure...i sta sad da se radi misljenja sam da smo mi srbi dokazali istorijom da smo razjedinjen narod i da nas briga za druge vec samo za svoje d.pe..Da je istina da sloga srbina spasava ne bi nam ni bilo ovako. Tuzna realnost je da ovde neko narodu javno skace u grlo bez imalo srama cim se voze lend roveri za svrhu gde se u holandiji vozi tojota jaris.
    Ali, ko smo mi da uradimo nesto povodom toga,zar ne? Ipak cemo mi da kukamo jos godinama kako nas vara sistem a nikada necemo skapirati da u demokratakoj drzavi narod odlucuje
    (marko, 12. avgust 2020 15:34)

    # Link komentara

  139. stop represiji naroda!!!
    (lol, 12. avgust 2020 15:32)

    # Link komentara

  140. Pa čekajte, nešto se ne uklapa tj. više toga se na uklapa.
    Idemo redom:
    - Prvo rekoše da je ovaj sistem u fazi testiranja snimao 1200 do 1300 nepropisano parkiranih vozila za radno vreme, sada kažu 305?! Jel to odjednom ovih 1000 prestalo da budu bahati?
    - Drugo, ako stvarno za svako nepravilno parkirano vozilo za par minuta dodje komunalna onda nešto nije u redu sa objašnjenjima zašto je kupovan ovaj sistem? Ispravite me ako grešim, rečeno je da se u potpunosti isključuje ljudski faktor i da nema opraštanja!
    ---
    (Boki, 12. avgust 2020 15:31)

    # Link komentara

  141. Sa stanovošta jednog Beogradakog vozača smatram da.
    Što pre ovaj servis pokrije ceo Beograd. Vozila sistema"Oko sokolovo" moraju da imaju najmanji dnevni limit od 3000 kazni.
    Možda bi za teritoriju Beograda trebalo podići kazne za barem x3.
    (Sergo, 12. avgust 2020 15:29)

    # Link komentara

  142. Bahatost i glupost ... all in one, pa treba i adekvatna kazna.
    (realno, 12. avgust 2020 15:27)

    # Link komentara

  143. Namerno prekrivanje tablica bi trebalo da bude krivično a ne prekršajno delo. Nisam za ovu represiju i ove nove sisteme ali prekrivanje tablice je isto kao i falsifikovanje lične karte... Nemam reči...
    (no name, 12. avgust 2020 15:24)

    # Link komentara

  144. "Sada može da dođe po svoj automobil na plac Parking servisa, da plati prvo troškove pauka, a potom i kaznu od 25.000 dinara. "

    Znaci toliko si bahat da znas da si parkirao gde nije dozvoljeno i pritom pokusavas da se izvuces iz toga !

    Citam iznova i iznova recenicu gde ce morati da plati 40k+ dinara i bukvalno mi je popravila dan !
    (Zivim na Zlatiboru, 12. avgust 2020 15:21)

    # Link komentara

  145. Potpuno se slazem sa ovim makar i od Vesica doslo.. ko nema za parking ne treba ni da dolazi u grad. Stalno se ostavljaju automobili u desnoj traci sa 4 migavca kao da je onda sve u redu.. Komunalni red je osnova za funkcionisanje grada a komunalna bi mogla malo da regulise i bacanje smeca gde se kome svidi, uvek me je sramota koliko nam je prljav Beograd.
    (Lars, 12. avgust 2020 15:19)

    # Link komentara

  146. Obećaj nam i nove garaže i parkinge.
    (Nisam čiko ja!, 12. avgust 2020 15:16)

    # Link komentara

  147. daj vise pitajte ga sta je sa Savskom pa da vidimo da smo svi isti? Kako negde moze biti nepropisno parkirano 50 vozila a da ih niko ne dira?
    (aca, 12. avgust 2020 15:14)

    # Link komentara

  148. gde se parkira vesic?
    (nana, 12. avgust 2020 15:13)

    # Link komentara

  149. Nemoj ti ništa da obećavaš, pogotovo u ime Beograda!
    (MomaSRB, 12. avgust 2020 15:13)

    # Link komentara

  150. Cekaj da li je ovaj sistem automatski ili polu-automatski? Mislim ako alarmira komunalce, auhvati npr 20-1k auta u prekrsaju u istom prolazu, znaci ovim komunalcima ce trebati neko vreme sve da popisu. Mada bolje za njih da je polu-automatski da komunalci provere da ne ocepe nekog koga ne treb.....
    (Tehnika starijima, 12. avgust 2020 15:10)

    # Link komentara

  151. Ne bi Srbin bio Srbin kada sve vreme ne bi smisljao kako da prevari sistem... Umesto da se trude da postuju pravila, oni svoju energiju trose da se prave pametni! E ako su ih ojadili.
    (navijac, 12. avgust 2020 15:06)

    # Link komentara

  152. PREMIUM mozgovi
    (preferiram jaretinu al može i s'uši, 12. avgust 2020 15:02)

    # Link komentara

  153. Tooo milicijo moja!
    (Tooo, 12. avgust 2020 15:02)

    # Link komentara

  154. Eh ta nesnosna dečurlija...
    (Pera Kojot, 12. avgust 2020 15:01)

    # Link komentara

  155. Zašto onda ne ide komunalna i ne piše kazne, kad već kruži?
    (Rilikiki, 12. avgust 2020 14:58)

    # Link komentara

  156. Kakva
    fascinantna
    glupost.

    Uzeti im
    vozačku
    zbog
    preniskog IQ.

    I za opšte dobro.
    (gost, 12. avgust 2020 14:57)

    # Link komentara