1. Prosjek sa hondom cr-v 6.3? Kod tebe mora da je rucni mjenjac i da ga vozis samo na otvorenom.
    Ja imam hondu cr-v 1.5t 4wd cvt i prosjek mi je oko 9l.. ali u odnosu na ovu corolu, cr-v ima pogon na 4 tocka, 130km/h ide na nekih 2700 obrtaja i tada trosi oko 7l. Dakle kao i ovaj atkinskon hibrid.
    (Bojan @mazohista, 11. avgust 2020 23:49)

    Da, ručni menjač i skoro samo na otvorenom.
    Hibirdni CRV je svakako daleko bolji (jer je potentniji, a tiši), ali je i značajno skuplji (a kako prelazi preko 100 gr CO2, nema subvencije). Kome cena nije problem, zbog komfora vožnje možda je hibrid bolje rešenje.

    I ja imam sličan prosek, CR-V 2014. 2.0. Leti oko 6-6.5, zimi litar više.
    Nikad ne vozim samo po gradu, ali ne verujem da bi tada bio ispod 10l.

    Što se tiče hibrida, to mi je želja, ali cene su previsoke, oko 40K evra sa subvencijom, što je mnogo mnogo je...
    (Noob, 19. avgust 2020 13:10)

    # Link komentara

  2. ruzna, usko sediste za krupnije ljude i neudobna (odvaljuje bubrege)
    (realno, 15. avgust 2020 22:13)

    # Link komentara

  3. Prosjek sa hondom cr-v 6.3? Kod tebe mora da je rucni mjenjac i da ga vozis samo na otvorenom.
    Ja imam hondu cr-v 1.5t 4wd cvt i prosjek mi je oko 9l.. ali u odnosu na ovu corolu, cr-v ima pogon na 4 tocka, 130km/h ide na nekih 2700 obrtaja i tada trosi oko 7l. Dakle kao i ovaj atkinskon hibrid.
    (Bojan @mazohista, 11. avgust 2020 23:49)

    Da, ručni menjač i skoro samo na otvorenom.
    Hibirdni CRV je svakako daleko bolji (jer je potentniji, a tiši), ali je i značajno skuplji (a kako prelazi preko 100 gr CO2, nema subvencije). Kome cena nije problem, zbog komfora vožnje možda je hibrid bolje rešenje.
    (mazohista, 13. avgust 2020 23:24)

    # Link komentara

  4. "Generalno, nemacka trojka u USA, sto se pouzdanosti tice, nije na glasu. Zato im cena posle 4-5 godina eksploatacije drasticno pada."

    Cena znacajno pada svim luksuznin brendovima u prvih 5 godna. Cadillac, Lincoln, BMW, Mercedes, Audi, Jaguar, Land Rover, Lexus - posle 5 godina cena je otprilike 50 - 60% od cene novog vozila. Zavisi od stanja, istorije, kilometraze, itd...
    (Milos, 13. avgust 2020 22:38)

    # Link komentara

  5. Prosjek sa hondom cr-v 6.3? Kod tebe mora da je rucni mjenjac i da ga vozis samo na otvorenom.
    Ja imam hondu cr-v 1.5t 4wd cvt i prosjek mi je oko 9l.. ali u odnosu na ovu corolu, cr-v ima pogon na 4 tocka, 130km/h ide na nekih 2700 obrtaja i tada trosi oko 7l. Dakle kao i ovaj atkinskon hibrid.
    (Bojan @mazohista, 11. avgust 2020 23:49)

    # Link komentara

  6. Dok god Toyota ima dizele u ponudi ja znam da zime nema.
    (Petar, 10. avgust 2020 12:08)

    # Link komentara

  7. (mazohista aka Kvarez 9. avgust 2020 19:20) # Link komentara

    Aman, covece, dozvoli da ovde napise nesto i neko ko ima sta da kaze o hibridu!
    Da, ja radim za Toyotu. I to je jedino tacno sto si napisao na svoja dva naloga. Radio sam pre toga za Porsche SCG i godinu dana za Kompresor (Renault, Fiat, a sada i Hyndai).
    Poznajem hibride, vozim ih svakog dana. A poznajem i dizele - budi siguran u to!

    Toyota ima ubedljivo najvise iskustva sa hibridima. I to je vec preko 30 godina.

    Prodaja hibrida i strujasa je daleko veca nego prodaja Dizela u najrazvijenijem svetu. Dizeli su propali u USA i Kanadi! Dizeli se gase u skandinavskim zemljama, Japanu, Singapuru i celom razvijenom delu Azije.

    I to ne zbog potrosnje - vec zbog zagadjenja! Jeftinije je dati subvencije nego leciti maligna i kardiovaskularna obolenja!
    Zato su subvencije u najrazvijenijem svetu i do pet puta vece nego kod nas!
    A potrosnja hibrida i dizela je slicna. Ocigledno je zasto razvijeni svet ne razmislja o dizelu - izuzev u oblastima teretnih vozila. Mada i tu ne jos zadugo...

    Dizel ce vec do kraja ove dekade biti isto sto i kamena sekira. Moci ces da ga nadjes u nekom muzeju ili na otpadu. Japanci, Norvezani i Danci ga sigurno kupovati nece!
    Kupovace ga nesrecni ljudi iz nesrecnih zemalja i trovati svoju decu oblacima cadji!
    (Miroslav, 10. avgust 2020 10:05)

    # Link komentara

  8. (Kvarezma, odnosno Mazohista 7. avgust 2020) # Link komentara

    Sto si toliko zapenio sa tim dizelom? Pa nema vise Dizela ni u Japanu ni u Americi, Kanadi, niti u Norveskoj, Danskoj...

    Hibride i elektricne kupuje razvijeni svet, svidelo se to tebi ili ne!

    A Srbija, Bosna, Belorusija, Ukrajna - kupovace dizele dokle god ih bude po placevima polovnjaka u EU. Tuga, a ti si deo te tuge!
    (Programer, 9. avgust 2020 13:19)

    Pa, nova Toyota Proace City Verso (prodaja tek starovala) ima dizel (HDI) motore (i klasičan AISIN AT menjač (a ne CVT)). Nije Toyota blesava, zna šta valja. I to nije jedina dizel Toyota (ne mislim samo na LC).

    Skoro svaki model mazde ima dizel motore, a čitah neki dan da će i buduća (nova generacija) mazda CX-5 imati u ponudi čak dva potpuno nova dizel motora.

    Mnogi kažu da su klasični hibridi "slepa ulica" (zato Toyota i počinje uskoro da nudi i RAV Plug In).
    Ja ne mislim da su klasični hibridi "promašeni". Ali, očito je i Toyota svesna da to više neće biti tako atraktivno, jer se samo Plug In uklapa u eko normative (i subvencije), a Plug in nude mnogi odavno. Velika je tu ponuda.
    (mazohista, 9. avgust 2020 19:20)

    # Link komentara

  9. (Kvarezma, odnosno Mazohista 7. avgust 2020) # Link komentara

    Sto si toliko zapenio sa tim dizelom? Pa nema vise Dizela ni u Japanu ni u Americi, Kanadi, niti u Norveskoj, Danskoj...

    Hibride i elektricne kupuje razvijeni svet, svidelo se to tebi ili ne!

    A Srbija, Bosna, Belorusija, Ukrajna - kupovace dizele dokle god ih bude po placevima polovnjaka u EU. Tuga, a ti si deo te tuge!
    (Programer, 9. avgust 2020 13:19)

    # Link komentara

  10. @kvarezma
    Za dizelaše i autoput se slažem.
    Međutim oko alkulacije kilometraže gradske vožnje potrebne da se Corola hibrid isplati, ne mogu da se složim:
    1. Uporedio si cenu za atmo sa 6/M sa cenom hibrida koji koristi CVT menjač; uporeti cene za atmo sa CVT menjačem, pa će razlika u nabavnoj ceni biti 3810 eur
    2. ako već praviš kalkulaciju za gradsku vožnju, uzmi u proračun razliku u potrošnji kod gradske vožnje, koja je za CVT menjač kod atmo, min 3,6 l/100
    3. proračun povraćaja investicije se radi na 3-5 god, a ne na 10 god; ako uzmeš ovakav period, vrednost hibrida će za proračun bitno bitno veća od vrednosti atmo
    Koriguj ova tri parametra i tvojih 30.000 km/god gradseke vožnje za isplativost investicije u hibrida će da spadnu na 10-tak hiljada, a za takvu kilometražu npr u Bgd-u nije potrebno biti taksista.
    Hvala za savet oko pameti kod kupovine vozila, to sam već završio. Kada bi se svi rukovodili isključivo raciom kod kupovine vozila, rang liste prodaje modela automobila bi izgledale mnooogo drugačije.
    (hm, 9. avgust 2020 10:40)

    # Link komentara

  11. (Kvarezma, 8. avgust 2020 22:09) 

    Mi iz salona se barem svakodnevno vozimo Toyotinim hibridima.

    Ti u njih neces sesti ni za 20 godina. Sedis gajbi i trolujes, a o bilo kom hibridu moxes da pises kao sto bi pisao reportazu sa Himalaja. I Himalaje i hibride video si samo na slikama.
    (Motociklista, 9. avgust 2020 01:54)

    # Link komentara

  12. To su zvanicne Tojotine brojke za potrosnju, malo je detinjasto da lazu samo za benzinca, ali ne i za hibrid. Pozdrav za ekipu iz salona. Jel ste zavaljali koji? Umesto sto prozivate, budite srecni sto nisam uporedio vas hibrid sa elantrom ili astrom, na 20000 h.km godisnje, ne bi se isplatio ni za 20 godina.
    (Kvarezma, 8. avgust 2020 22:09)

    # Link komentara

  13. (miloš, 8. avgust 2020 09:18) 

    # Link komentara

    U gradskoj voznji corola hibrid je oko 4 litre.
    Dizeli su 6-8
    Benzinci oko 7-9
    Kvaresma i mazohista je isti trol. U hibridu je proveo vremena koliko i u space shuttleu....
    (Motociklista, 8. avgust 2020 12:47)

    # Link komentara

  14. @Kvaresma
    Računica je čini mi se ok, ali za mešovitu vožnju. Razlika je veća od dve litre u gradskoj vožnji.
    (miloš, 8. avgust 2020 09:18)

    Ta razlika u gradskoj vožnji je bitna samo za taksiste. Meni nije. Nisam taksista.
    (mazohista, 8. avgust 2020 11:16)

    # Link komentara

  15. @Kvaresma
    Računica je čini mi se ok, ali za mešovitu vožnju. Razlika je veća od dve litre u gradskoj vožnji.
    (miloš, 8. avgust 2020 09:18)

    # Link komentara

  16. bez namere da ulazim u neke dublje rasprave (ja sam samo vozač, ne i auto tehnolog), zanima me zašto nisu svuda koristili litijum jon baterije?

    težina vozila, zapremina baterijskog odeljka? šta je odlučilo da ova karoserija nema Li Ion?
    (miki.bgd, 7. avgust 2020 18:14)

    # Link komentara

  17. "@hm vrlo jednostavno. ... Dizelaši manje troše, više košta održavanje, ali su na autoputu nenadmašni. Hibrid dobija na značaju u gradu (i u državama gde ekološki propisi deru vlasnike, što Srbija još uvek nije). E tako je sa mojih 10-15h km godišnje u Srbiji hibrid neisplativ, a i dizelaš."
    (Kvarezma, 7. avgust 2020 01:05)

    Sve se slažem sa Tobom.
    Na 308 SW HDI sam imao životni prosek potrošnje 5,3.
    Sa 500L 1,6 MJ je 5,6.
    Ekonomski, šta će mi hibrid - osim za dosta gradske vožnje - kada bih po gradu dosta vozio? A taksista nisam. Hibrid bih uzeo samo neekonomski i to samo za grad - zbog tišine.
    Za moj životni ritam (sa manjim udelom gradske vožnje), hibrid nema ekonomski smisao. Sa Hondom CR-V 1,5T AWD imam životni prosek 6,3. Doplata za takav hibrid mi se ne bi isplatila ni za milion godina. Da sam "taksista", bila bi to možda druga priča.
    Tako i ova toyota.
    Odlična je. Za nekoga.
    (mazohista, 7. avgust 2020 09:51)

    # Link komentara

  18. Naravoučenije: pamet u glavu i ne slušaj botove. Vidiš, vređaju me da sam indijanac, da sam nepismen, pišu kako nisam video hibrida, kako se plašim nove tehnologije, kako sam klinac, sve i svašta u želji da ospore moje tvrdnje. Cene sam skinuo sa sajta tojote, a cena goriva sa [link]. Proceni sam šta ti treba. Njima je cilj da prodaju najskuplje moguće vozilo, kao i svakom prodavcu, lagaće i vređati obične ljude u komentarima, samo da prodaju vozilo...
    (Kvarezma, 7. avgust 2020 01:07)

    # Link komentara

  19. @hm vrlo jednostavno. Osnovni benzinac 1.6 sedan je jeftiniji od hibrida za 5410eur, uz popust i subvencije (kao dobio si ih). Da kažemo da planiraš vlasništvo od 10 godina. Održavanje prema zvaničnom sajtu tojote je jeftinije u korist benzinca 44 evra (ma šta ti ovde pisali o atkinsonu) za 8 godina (za HB je još skuplje, pa je razlika 224eur). Teško da će posle razlika biti u korist hibrida, jer sa 10 godina prestaje garancija na baterije, no dobar sam čovek i nisam računao da treba ispljunuti 3-4 hiljade evrića za zamenu u nekom trenutku posle tih 10 godina, što za atmo nije slučaj (na njemu malo šta riknjava, a i kad rikne nije skupo, za razliku od svih ostalih, garažiran može lako preko 15 godina da se tera). Elem razlika u potrošnji je 2,2L na 100km u korist hibrida. Dakle na svakih 100km uštediš 260 dinara na benzin. Na 30000km to izađe 7331 EUR uštede u korist hibrida. Može se reći da je tada tih 1900 EUR razlike znatna ušteda, koja opravdava kupovinu hibrida u odnosu na benzinca - ako se ne vozi autoputem, čime se svaka prednost hibrida u potrošnji u potpunosti anulira. Kao što vidiš dizel nije u priči, tojota nema dizelaše uopšte. Dizelaši manje troše, više košta održavanje, ali su na autoputu nenadmašni. Hibrid dobija na značaju u gradu (i u državama gde ekološki propisi deru vlasnike, što Srbija još uvek nije). E tako je sa mojih 10-15h km godišnje u Srbiji hibrid neisplativ, a i dizelaš.
    (Kvarezma, 7. avgust 2020 01:05)

    # Link komentara

  20. @kvarežma
    Kako si izracunao da je tacka isplativosti hibrida 30.000 km gradske vožnje godišnje?
    (hm, 6. avgust 2020 22:07)

    # Link komentara

  21. Neko rece: "Motor u Tojotinom hibridu nije "obican" atmosfetrski. To je motor koji radi u Atkinsonovom ciklusu. Ogromna je razlika u odnosu na 1.6 iz benzinske korole."

    Atkinsonov ciklus smanjuje potrosnju goriva ali isto tako limitira snagu motora. Dobar je za konstantnu brzinu na autoputu, ali kada zatreba vise snage ovi motori ne mogu da zadovolje potrebe.
    Kada je uparen sa CVT motor se 'vrti' u optimalnom broju obrtaja. Zato izgleda kao da motor 'vristi' kako mnogi korisnici primecuju.

    Kada je potrebna dodatna snaga, u tom slucaju elektormotori igraju presudnu ulogu. Kada ima dovojno charge u bateriji, naravno. Kada nema, nema. Electromotori imaju limitiranu brzinu, tako da u nekom trenutku vise nemaju funkciju.
    Motor punu bateriju dok radi, ali i to utice na potrosnju goriva. Nista nema za dzabe.
    Moderni motori sa VVT (Variable Valve Timing) tehnologijom tranformisu ponasanje motora iz Otto u Atkinsonov ciklus i obrnuto, zavisi of od trenutnih potreba za snagom. Ovo resenje znacajno povecava ekonomicnost motora.
    Ovo je neiscrpna tema. Hibrid ili ne, Atkinson ili Otto, sve zavisi od namene i ocekivanja.
    (Kursula, 6. avgust 2020 19:44)

    # Link komentara

  22. (Vozac amater, 6. avgust 2020 16:10) 

    # Link komentara

    I ti si mazohista? Krenes iz bloka, pa do grada ili Medaka za sat vremena.

    Pa za tebe je biciklista prebrz!

    Vozi se ti, brale autobusom, i brze ces stici. Nije auto za tebe :D
    (Motociklista, 6. avgust 2020 18:51)

    # Link komentara

  23. PRIJATELJU, JEL TI BICIKL VOZIS?

    Ili mozda Trabanta sa probusenim gumama, pa ostvarijes ovakve zavidne proseke : D
    (Motociklista, 5. avgust 2020 18:44)

    Evo i ja cu da ti potvrdim da mi je prosek u BG najcesce 17-18kmh. Retko kad predje 20kmh prosek i nije trabant niti bicikl. Ako imas bord kompjuter i auto moze da ti prikaze, procitaj prosek voznje samo po gradu posle 3 dana, pa nas edukuj o proseku. I da, zivim na NBG gde su bulevari, gde se vozi brze itd.
    (Vozac amater, 6. avgust 2020 16:10)

    # Link komentara

  24. (Kvarežma, 6. avgust 2020 09:26)

    I upravo si se potpisao ispod izjave da si u hibridu proveo vremena koliko i za komandama Airbusa ili Space Shuttle-a.

    Pojavis se da komentarises Tojotin hibrid, a raspises se o dizelu. Ne valja ti buducnost, zelis proslost u buducnosti (koju ne razumes).
    (Motociklista, 6. avgust 2020 12:38)

    # Link komentara

  25. Ko u veruje da će uskoro biti, taj veruje i u Zubić Vilu i Deda Mraza. Ne mogu da zabrane uvoz Euro 4 motora, a zabraniće dizelaše, ma šta mi napriča...
    (Kvarežma, 6. avgust 2020 09:26) # Link komentara

    Sta si ti na svom nemustom jeziku pokusao da izneses kao argument ovde?

    Ovaj tvoj komentar govori o samo tebi. Nauci prvo pravopis, pomoci ce ti da se dalje obrazujes.

    A dizeli su proslost u USA, Kanadi, Japanu, Norveskoj kao i vecem delu najrazvijenijeg sveta. Doci ce dan kad ce to dopreti i do tebe, sinak.
    (Programer, 6. avgust 2020 12:33)

    # Link komentara

  26. (Kvarežma, 6. avgust 2020 09:26)

    Opet isti covek isto neznanje!

    Zivis zarobljen u svom svetu dizela iz devedesetih i pises o hibridima o kojima pojma nemas!

    A najveci ti je biser ova tvrdnja - "kupiš 2 pogonska uređaja u jednom automobilu koji ima cenu dva automobila, vukljaš baterije i CVT, a na autoputu ti samo jedan motor radi - atmo."

    Tacno te provali Motociklista! Ti si u hibridu proveo vremena koliko i u space shuttle-u!
    (Miroslav, 6. avgust 2020 09:45)

    # Link komentara

  27. Indijanac??? Jel ti toliko teško da ne možeš da ukapiraš da elektro motor hibrida jednostavno ne radi na autoputu nakon što se baterija isprazni posle 40km pa moraš da vređaš? Marketing je pojeo mozak ljudima, tehnologija nije magija...

    Hibrid je ok rešenje za taksiranje i flotnu kupovinu - doduše naši taksisti bi pre na jeftin plin i metan (mnogo bolje računaju od pojedinih ljudi koji komentarišu ovde). Racionalno sa strane običnog čoveka: retko ko prelazi 30000km u gradu, a to je tačka isplativosti hibrida. Ako se vozi na autoputu, dizel je jeftiniji i efikasniji, čak i benzinac, ako se prelazi manje (10-15h.km).

    Na kraju dizel nije zabranjen u Srbiji, niti će biti u skorije vreme (nije ni u Evropi, samo u pojedinim gradovima). Ko u veruje da će uskoro biti, taj veruje i u Zubić Vilu i Deda Mraza. Ne mogu da zabrane uvoz Euro 4 motora, a zabraniće dizelaše, ma šta mi napriča...
    (Kvarežma, 6. avgust 2020 09:26)

    # Link komentara

  28. Kamri Hibrid, 200ks, konbinovano, 5,6L/100km na otvorenom. Tempomat na 120km/h. Prius trosi jos manje. To yota je do sad prodala 15 miliona hibrida od 1997. Sve sam strucnjak do strucnjaka komentarise ovde. Dizelasi za vas vest da ce uskoro biti zabranjeni.
    (EZeljko, 6. avgust 2020 03:11)

    # Link komentara

  29. Ne može hibrid Toyota da ide kao dizel. Hibrid je jako težak, u krivinama se to mnogo oseti. Cena enormna. Kvar hibrida papreno skup. Smanjite malo doživljaj. Toyota ništa revolucionarno nije ponudila sa ovim modelom, sve to nudi jednu deceniju. NE preporučujem.
    (Sale, 5. avgust 2020 23:43)

    # Link komentara

  30. @hm
    Mnogi koji je hvale su je takođe samo u prolazu videli !
    (ciga, 5. avgust 2020 20:29)

    # Link komentara

  31. Atkinsonov ciklus, ma šta pričaš. Naravno da nije isto, kupiš 2 pogonska uređaja u jednom automobilu koji ima cenu dva automobila, vukljaš baterije i CVT, a na autoputu ti samo jedan motor radi - atmo.

    (Kvarežma, 5. avgust 2020 07:52) 

    Koji indijanac si ti, prijatelju?

    Iz toga sto si napisao vidi se da si u hibridu proveo vremena koliko i u Space Shutle-u!
    (Motociklista, 5. avgust 2020 19:01)

    # Link komentara

  32. Atkinsonov ciklus, ma šta pričaš. Naravno da nije isto, kupiš 2 pogonska uređaja u jednom automobilu koji ima cenu dva automobila, vukljaš baterije i CVT, a na autoputu ti samo jedan motor radi - atmo.

    (Kvarežma, 5. avgust 2020 07:52) 

    Koji indijanac si ti, prijatelju?

    Iz toga sto si napisao vidi se da si u hibridu proveo vremena koliko i u Space Shutle-u!
    (Motociklista, 5. avgust 2020 19:00)

    # Link komentara

  33. "I moja poslovno vozilo resetuje jedno merenje borda posle svakog paljenja motora. Kada uspem da imam prosek brzine od 17-18 po BG, ja pevam od sreće. "

    (mazohista, 4. avgust 2020 21:28) 

    PRIJATELJU, JEL TI BICIKL VOZIS?

    Ili mozda Trabanta sa probusenim gumama, pa ostvarijes ovakve zavidne proseke : D
    (Motociklista, 5. avgust 2020 18:44)

    # Link komentara

  34. Corola Hibrid u Srbiji kosta bar 10K eura vise nego sto treba. U Kanadi je $25K dolara a u Srbiji 30K eura??? Kradu vas samo tako. Tablica sa peronalizovanim dizajnom $350 CAD a u Srbiji 1,000eurica kako mi drug kaze. Inace sam vozio Korolu Hibrid i jeste iznad svoje klase. Ide kao dizel a trosi manje. Odlican auto za recimo 25k eura a onda manje 2,5K od drzave. Inace su hibridi daleko bolja opcija id dizela.
    (EZeljko, 5. avgust 2020 15:34)

    # Link komentara

  35. @Molder

    Da manje gledaš Dosije X... gadno na tebe utiče!
    (???, 5. avgust 2020 15:31)

    # Link komentara

  36. @Stari Vlah

    Potpisujem sve navedeno...
    (???, 5. avgust 2020 14:07)

    # Link komentara

  37. @Stari Vlah
    Nova Corola i jeste zamišljena tako da se maksimalno približi ukunutom Avensisu koji je bio u D segmentu, a Camry je nešto veći i luksuzniji od Avensisa. Zato i ne čudi povoljan utisak u vožnji Corole. a kritičari ovog modela verovatno su ga samo videli u prolazu...
    (hm, 5. avgust 2020 14:02)

    # Link komentara

  38. @Stari Vlah
    Skoda Octavia 1.5tsi 150ks, 8.2s do 100km/h, 222km max brzina, dvozonskau atomatska klima, 8 zvucnika, radio iz Superba, ... 17959Evra
    Sta mislite kako ona ide na autoputu i koliko je stabilna?
    Ulazio sam u Corolu, kada sebi podesim sediste napred, 188cm, moje mladje dete od 176cm pozadi se nije osecala komforna, starije dete od 186cm da ne pricam.
    (Dragan Nis, 5. avgust 2020 13:03)

    # Link komentara

  39. Pojma ti nemas sta je auto prijatelju,ni sta je sasija,sistem oslanjanja,motor,menjac,vozne osobine,dinamika voznje,za tebe je auto softver i statistika.Statisticki sedi u tvoju precenjenu japansku kantu i igraj se sa softverom,samo neuki jadnici mogu da kazu da je Tojota bolja u bilo cemu od BMW-a i Merca,nikad nisam vozio Tojotu iz koje sam izasao i rekao" e ovo je auto" vec "kakvo ocajno konfekcijsko prevezno sredstvo"...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Molder, 4. avgust 2020 19:37) # Link komentara


    Ovo je najgore neznanje koje samo kod balkanskih "poznavalaca" moze da postoji!

    Pa svi moderni automobili (ukljucujuci i BMW i Mercedes na koji se pozivas) su sve vise elektronika!
    Svi ti senzori, programi sugurnosti, ESP-i, tempomati... pa sve do autonomne voznje i radara postoje i kod Mercedesa i kod BMW-a. Ti, prijatelju ocigledno zivis u svetu mercedesa 124-200D i BMW-a 525TDS iz devedesetih!
    Inace bi znao nesto pa ne bi pisao to sto si pisao!

    A sto se elektronike tice - e tu su Japanci gospodari svemira za Nemce! I mercedes i BMW kupuju tu istu elektroniku od Japanaca, Korejanaca i Kineza - cisto da ti bude jasnije.
    (Miroslav, 5. avgust 2020 12:50)

    # Link komentara

  40. Onaj koji u proseku prelazi 10-15kkm godisnje ima svoju racunicu. Tako ti izaberes da vozis tojotu koja ti se nece pokvariti do 2035, a neko izabere auto koji ce se kvariti 5% vise i pruzati 100% bolji osecaj u voznji. Svakom svoje.
    (betmen, 4. avgust 2020 15:06)

    Dobar komentar. Mada treba uzeti i cenu opravke tih 5% vise kvarova. Kad se tih 5% pretvori u evre, negde bude vise nego da ima 10% vise kvarova (npr kod BMW) a negde manje, mozda cak i isto kao marka koja se 5% manje kvari (npr kod Dacije)
    (Bgd, 5. avgust 2020 12:00)

    # Link komentara

  41. Vlasnik sam Toyote Corolle Luna koju sam kupio novu pre tri meseca na popustu za 17000 evra. Motor 1.6 benzin atmosferac sa fenomenalnom opremom uz garanciju od 5 godina ili 100.000 predjenih kilometara. Nakon 5000 km predjenih utisci su besprekorni. Potrošnja prosek 5,9 l/100 km, na auto-putu je jako stabilna, osecaj u voznji neverovatan. Udobnost na nivou vozila iz D segmenta. Za te pare mogao sam jedino da kupim Skodu Octaviu u osnovnom paketu opreme koja nije ni prići Toyoti, a Golf koji ima sličnu opremu bio je skuplji za 6500 evra. Preporučio bih svima koji imaju mogućnost da kupe ovaj automobil jer za ove pare dobijate nesto što nijedan drugi proizvodjač nema u ponudi.
    (Stari Vlah, 5. avgust 2020 10:58)

    # Link komentara

  42. (mazohista, 4. avgust 2020 21:28)

    Pogresno si razumeo to sto ti je napisano, prijatelju. Napisao sam lepo da je to iz opcije pracenja jednog naseg firminog vozila, a ne mojeg.
    Ne hvalim se ja prosecnom brzinom, nisam ja vozac. Znas, firme imaju vise vozila (mi imamo recimo preko 20) i vozila se prate. Slab ti IQ, los bi ti bio programer.

    Da li je to preterano brza voznja za grad? Verovatno da. Ima uvek prekoracenja kad se vozi firmin auto, zar ne? Opet - svako odgovara za sebe. Kazne dobijaju vozaci, pa ko voli neka nagazi...

    A kako bih ti jasnije stavio do znanja kako zaista voze profesionalni vozaci - evo ti primer vozila kurirske sluzbe. Ovo je najbrzi vozac jucerasnjeg dana vozio. Gradska voznja sa jednim odlaskom do aerodroma i jednim do Simanovaca!
    Prosečna brzina 45,87
    Ukupno pređeno km 536,89
    Ukupno vreme rada motora dok je vozilo u pokretu 9h : 10m : 47s
    Ukupno vreme rada motora dok je vozilo u stajanju 2h : 1m : 6s
    Ukupno vreme koje je motor ugašen 11h : 31m : 54s
    ShowOnMap Najveća brzina 4.8.2020. 17:41:45 128,00
    (Programer, 5. avgust 2020 09:55)

    # Link komentara

  43. Nema sta da se ukapira. Sam ponavljas kao papagaj kao je Toyota pocetak i kraj. Korektni auti bez sumnje, ali to je odlika fanatika. A ti skini ular pa kvantifikuj u toj svojoj racunici sigurnost sebe i svojih voljenih pri sudaru sa 500kg tezim vozilom iste generacije(takodje 5*), ili opterecenje ledja i ramena ili zamor od buke na duzem putovanju. To sto izracunas sistem jednacina sa par nepoznatih i pametujes da li sluzbeno vozilo kosta 20e vise mesecno je bitno za poslodavca koji zaradjuje na svom konju/radniku.

    Mozda ti ukapiras nesto, al sumnjam. Ostaj zdravo.
    (betmen, 4. avgust 2020 20:52) # Link komentara

    Puno predrasuda a malo znanja u ovom tvom pisaniju, prijatelju.

    Najgora preskupa konfekcija koju sam u zivotu vozio je Mercedes A klase! Pola automobila (ukljucujuci i motor) "pozajmljeno" od Renault Clia!
    Ostatak upravo ta jeftina konfekcija i elektronika iz Kine i sve sklopljeno van Nemacke!

    Da kosta kao Clio - bilo bi OK. 11-15.000 evra je ok cena za to.

    Ali ne kosta! To kosta preko 30.000eura!

    Sta dobije onaj koji to plati 30.000?
    (Programer, 5. avgust 2020 08:13)

    # Link komentara

  44. @Programer prosto mi je žao sad da ti odgovaram, svi su provalili kolika si Tojotina botina. Atkinsonov ciklus, ma šta pričaš. Naravno da nije isto, kupiš 2 pogonska uređaja u jednom automobilu koji ima cenu dva automobila, vukljaš baterije i CVT, a na autoputu ti samo jedan motor radi - atmo.

    Za ljude koji prelaze od tačke A do tačke B, 10-15 h. km godišnje atmo je sasvim dovoljan. I to i30, u toj konfekcijskoj kategoriji u koju spada potpuno precenjena Corolla (taj i30 je 4000 evra jeftiniji). Corolla je uvek bila radnički auto, bez luksuza. Hibridna priča je naduvana marketingom.

    Nego jel još prodaješ ljudima priču kako prelaziš 30000km godišnje u tvom novom C-HR hibridu, 90% u gradskoj vožnji? :-)

    Dizel je mnogo isplativiji, naročito na autoputu, nema tu šta da se priča kad je cena dizel Megana 7000 evra ispod, treba pošteno da se navozaš sa hibridom po gradu za te pare, a na autoputu ne da nema uštede, nego je šteta. Aj pa uzdravlje, samo neka pređe firma na Tojota kombije, biće to ok. ;-)
    (Kvarežma, 5. avgust 2020 07:52)

    # Link komentara

  45. majstore pero, krševa ima koliko hoćeš, biće za tebe posla.
    i kad uništiš kola nekome svojim "sve je to isto", ne brini, kaži da su bila matora i da su zbog toga crkla.
    a ja ću svoje pare dati onima kojim želim da dam.
    (vruća jaretina, topi se u ustima, 4. avgust 2020 08:59)

    Ti iskritikova, ali i dalje ne rece koja je razlika izmedju 'malog' i 'velikog' servisa? Servis 'A', servis 'B', servis 'C', pa onda jovo nanovno, pocni od 'A'. Mercedes ih tako klasifikuje, ne znam tacno za ostale marke. Kada pogledas racun za servis, osim cene sve je isto. Ulje, filteri, blah, blah, blah...
    (Kursula, 5. avgust 2020 00:31)

    # Link komentara

  46. @Kele®
    Niko tebe ništa ne ubeđuje, trenutno tako stoje stvari na tržištu prihvatao ti to ili ne!
    (ciga, 4. avgust 2020 22:44)

    # Link komentara

  47. @Molder

    Ako ćemo već da se vodimo šta je bilo nekada: Dok su se Azijati bavili astronomijom, obradom metala, medicinom, imali pisani jezik i garderobu - germani su živeli po pećinama.
    Stalno omalovažavate i vređate Japance. Kao da su zemlja trećeg sveta, a ne tehnološka super sila s najinteligentnijim stanovništvom.

    Budućnost automobila je EV. A tu su Nemci tanki. Daleko su iza Amera, Azijata i Hrvata. Da, Hrvata. Rimac je napravio možda i najbolji super sport auto.
    Panasonic i Toyota rade na bateriji koja traje 30g i puni se za 15min uz domet veći nego bilo što do sada.
    Germani su dobri mehanički, ali tehnološki kaskaju nekoliko decenija.
    (Eldorado, 4. avgust 2020 21:51)

    # Link komentara

  48. mazohista, 4. avgust 2020 12:50)

    "Software koji ne radi, kazes? Ne znam kojim se "softverom" ti sluzis ali evo ti pregleda za jedno nase vozilo od jucerasnjeg dana. Vozilo se kretalo iskljucivo u gradu a najvecu brzinu postiglo je na mostu na Adi:
    Prosečna brzina 30,16
    Ukupno pređeno km 163,97
    Najveća brzina 4.8.2020. 12:06:27 98,00"
    Programer, 4. avgust 2020 16:52)

    Hvališ se brzinom u gradu od 98, gde je 50? Svaka tebi čast softveraš,
    A jaka ti "gradska vožnja", našao su avgustu da se voziš "u podne"?
    Pojma ti nemaš šta je "gradska vožnja", kreni ti u saobraćajnom špicu (i ne u avgustu). I moja poslovno vozilo resetuje jedno merenje borda posle svakog paljenja motora. Kada uspem da imam prosek brzine od 17-18 po BG, ja pevam od sreće. A ti mi pričaš o proseku brzine po Beogradu od 30-50 km/h.
    Eto, nisi uspeo ni u avgustu, van špica, da imaš prosek 50.
    Koju ti maglu ovde prosipaš...
    A čemu?
    Da bi dokazao tezu, kako one beše, da 80% korisnika u BG, svojih 90% godišnjih kilometara ostvare u gradskoj vožnji? Moguće, ali samo ako su tih 80% vozača u BG taksisti. Ali, mislim da nema baš toliko taksista. Ili taj vaš softver kazuje drugačije?
    Šta uradi od lepe teme, o toyota hibridima. Umesto da je približiš ljudima, a ti je svakome normalnome ogadi neistinama. "Bravo za softver" ...
    (mazohista, 4. avgust 2020 21:28)

    # Link komentara

  49. @Programer

    Nema sta da se ukapira. Sam ponavljas kao papagaj kao je Toyota pocetak i kraj. Korektni auti bez sumnje, ali to je odlika fanatika. A ti skini ular pa kvantifikuj u toj svojoj racunici sigurnost sebe i svojih voljenih pri sudaru sa 500kg tezim vozilom iste generacije(takodje 5*), ili opterecenje ledja i ramena ili zamor od buke na duzem putovanju. To sto izracunas sistem jednacina sa par nepoznatih i pametujes da li sluzbeno vozilo kosta 20e vise mesecno je bitno za poslodavca koji zaradjuje na svom konju/radniku.

    Mozda ti ukapiras nesto, al sumnjam. Ostaj zdravo.
    (betmen, 4. avgust 2020 20:52)

    # Link komentara

  50. @Programer
    Pojma ti nemas sta je auto prijatelju,ni sta je sasija,sistem oslanjanja,motor,menjac,vozne osobine,dinamika voznje,za tebe je auto softver i statistika.Statisticki sedi u tvoju precenjenu japansku kantu i igraj se sa softverom,samo neuki jadnici mogu da kazu da je Tojota bolja u bilo cemu od BMW-a i Merca,nikad nisam vozio Tojotu iz koje sam izasao i rekao" e ovo je auto" vec "kakvo ocajno konfekcijsko prevezno sredstvo"...
    (Molder, 4. avgust 2020 19:37)

    # Link komentara

  51. U prilog tvoje teze ide sve teža kupovina novih kola i za zapadnog kupca, a ne kvalitet i poželjnost Dačije. Škoda je ipak ozbiljnija priča. No nek ti bude, i Škode.
    (ciga, 04. avgust 2020 14:44)
    Niko ne priča o nekakvoj poželjnosti. Ali da me neko može ubijediti da jedan BMW serije 3 može koštati kao dva Golfa ili 4 Dacie, jbg ne može. Vjerujem da barem 2/3 kupaca automobila zabole ona stvar kako auto leži i kakav užitak u vožnji pruža. Za ženski dio populacije možda i 90%. Moja tetka imala prvi auto Golf I i nikad nije ništa drugo kupovala sem Golfa. Da je kupila Kadeta danas bi vozila Astru. Ljudi (većina, ne svi) su robovi navika i mišljenja drugih.
    Vremena se polako mijenjaju i Kinezi polako kucaju na vrata sa električnim vozilima. Živi bili pa vidjeli.
    (kele®, 4. avgust 2020 17:27)

    # Link komentara

  52. mazohista, 4. avgust 2020 12:50)

    Software koji ne radi, kazes? Ne znam kojim se "softverom" ti sluzis ali evo ti pregleda za jedno nase vozilo od jucerasnjeg dana. Vozilo se kretalo iskljucivo u gradu a najvecu brzinu postiglo je na mostu na Adi:
    Prosečna brzina 30,16
    Ukupno pređeno km 163,97
    Ukupno vreme rada motora dok je vozilo u pokretu 5h : 30m : 20s
    Ukupno vreme rada motora dok je vozilo u stajanju 0h : 22m : 33s
    Ukupno vreme koje je motor ugašen 9h : 54m : 36s
    ShowOnMap Najveća brzina 4.8.2020. 12:06:27 98,00
    (Programer, 4. avgust 2020 16:52)

    # Link komentara

  53. (betmen, 4. avgust 2020 15:06)

    "bolji osecaj" u voznji ili balada o "premium brendu" je samo lepo upakovana sarena laza da ti za iste ili vece novce kupis nesto sto se vise kvari i sastoji od komponenata kupljenih u Kini. Recimo Jaguar E-pace ili VW/Audi "hibridi" i "strujasi" vecinom ne prolaze homologaciju za preferencijale evropske proizvodnje. Drugim recima - preko 60% vozila su komponente Kineske proizvodnje os Kineskih supliera. Kupujes nesto sto se vise kvari, bacas pare na servis - ali imas "bolji osecaj"? Koje ludilo!
    Normalan covek ima najbolji osecaj kada vozi auto koji je kvalitetan i ne kvari se i ima garanciju od 5 godina! Zato su Lexusi i Toyote najcenjeniji tamo gde se zaista vozi i prelaze kilometraze.

    Pogledaj koliko u Nemackoj kosta polovan LEXUS ES hibrid star godinu-dve. U proseku preko 45.000e.
    Mercedes E klase iste starosti kosta 5000 manje. A nov je kostao 10.000 vise!
    Kod BMW-a jos gora situacija. Petica koja je nova kostala 70.000, posle dve godine vredi 35000! Ukapirao nesto?
    (Programer, 4. avgust 2020 16:30)

    # Link komentara

  54. @Programer

    "Jasnije sad kako oni koji kupuju nova vozila razmisljaju?"


    Iz ovoga je samo jasnije je kako razmisljaju oni koji kupuju flote vozila koja prelaze bog-te-pita-koliko kilometara.
    Onaj koji u proseku prelazi 10-15kkm godisnje ima svoju racunicu. Tako ti izaberes da vozis tojotu koja ti se nece pokvariti do 2035, a neko izabere auto koji ce se kvariti 5% vise i pruzati 100% bolji osecaj u voznji. Svakom svoje.
    (betmen, 4. avgust 2020 15:06)

    # Link komentara

  55. mazohista, 4. avgust 2020 12:50)

    “Da, radjena su istrazivanja. Moja firma je radila software...
    Mi u firmi takodje imamo software za pracenje nasih vozila. Vecina kretanja je takodje u gradskoj zoni, 20-80km dnevno i prosecnom brzinom 30-50km/h.”
    Programer, 4. avgust 2020 14:26)

    Hajde, preklinjem te, daj mi link do tog “istraživanja”, kojim je navodno utvrdjeno da “. 80% voznje za 90% korisnika u Beogradu je gradska voznja!“

    To ne postoji, zar ne? Bajka ...

    A tek ovo što si napisao ( “Mi u firmi takodje imamo software za pracenje nasih vozila. Vecina kretanja je takodje u gradskoj zoni, 20-80km dnevno i prosecnom brzinom 30-50km/h.” ) … Pa, jako vam je loš softver. “Neispravan”.
    U gradu Beogradu ne možeš da imaš prosek brzine ni 30 km/h, a tih “30-50 km/h” ni dete ne bi progutalo.

    Ja na jednim kolima (koja vozim pola BG, pola van BG), imam prosek brzine 37 km/h na 30.000 km.Merio sam prsek brzine i na drugim kolima, koja su vožena slično. Na trećim ...

    Šanse nema za podatak koji ti kažeš.

    Hibrid je dobar za grad, ja to i kažem, ali, to nije razlog da se iznose bajke na način kako su ovde iznete.
    (mazohista, 4. avgust 2020 15:04)

    # Link komentara

  56. @programer
    Sve to što pišeš važi za Toyote koje su imale atmo motore iz prošlog veka. Više nije takva priča znaš i sam, silnih čudesa je potrpano a o veku trajanja ćemo sačekati još malo.
    (mile, 4. avgust 2020 14:49)

    # Link komentara

  57. @Kele®
    U prilog tvoje teze ide sve teža kupovina novih kola i za zapadnog kupca, a ne kvalitet i poželjnost Dačije. Škoda je ipak ozbiljnija priča. No nek ti bude, i Škode.
    (ciga, 4. avgust 2020 14:44)

    # Link komentara

  58. (mazohista, 4. avgust 2020 12:50)

    Da, radjena su istrazivanja. Moja firma je radila software. Kada se pogleda broj ucesnika u saobracaju u zoni Beograda i uporedi sa brojem vozila koje iz Beograda izlaze kroz naplatne rampe ili najprometnije saobracajnice - situacija je jos i drasticnija.
    Velika vecina vozila u svakodnevnom saobracaju su grupisana u kretanjima u zonama udaljenim do maksimalno 40-tak kilometara od centra grada.
    Mi u firmi takodje imamo software za pracenje nasih vozila. Vecina kretanja je takodje u gradskoj zoni, 20-80km dnevno i prosecnom brzinom 30-50km/h.

    Isplativost vozila na 120,000 (ili na 200.000km) km se meri ukupnom cenom svih troskova - znaci goriva, servisa koji su obuhvaceni ili nisu nisu obuhvaceni garancijom, vremenom koje vozila provode u servisu, kao i cenom prilikom dalje prodaje. U mojoj firmi smo dosli do matematike da na preko 120.000km - Hibrid nema alternativu.
    Cak i kod teretnih (dizel) vozila smo blizu da se opredelimo za Toyotina kombi vozila. Skuplji je za 3000eur od recimo Fiata ili Citroena, ali daje garanciju 5 godina bez ogranicenja. Nasa aktuelna kombi vozila presla su u proseku 300.000 za 4 godine. Kod Fiata/Citroena/peugeota za to vreme smo van garancije imali servisa (senzori letve, pa letva volana, lamela, korpa, zamajac, pumpe... - sve se to izmenja do 300.000km)... Dodje da je skuplje sve ukupno servisa od 3000eur po vozilu.

    Jasnije sad kako oni koji kupuju nova vozila razmisljaju?
    (Programer, 4. avgust 2020 14:26)

    # Link komentara

  59. Toyota-kanta, BMW-kanta, Mercedes-trula kanta, Renault-kanta, Mazda-kanta (ali lepa) itd... pa dokle cemo vide ljudi ovako? Ne postoji savrsen auto i sve je stvar ukusa, danas su svi automobili manje-vise gomila gvozdja, plastike, gume i elektronike, tu "dusu" vise ne treba traziti. Smek je Mercedes imao do kraja 80-ih, Porsche do prvog Cayenne-a i u tom negde periodu se prica o Automobilma (namerno A veliko) i zavrsava, sve posle toga su obicna "auta". Toyota je super auto, ali samo to...
    (Giovanni, 4. avgust 2020 14:14)

    # Link komentara

  60. "... 80% voznje za 90% korisnika u Beogradu je gradska voznja! Mislim da je sve jasno! Ko prelazi preko 100.000 km za 4-5 godina - jasno je da ima matematiku da kupi hibrid..."

    (Programer, 4. avgust 2020 11:22)

    Kako ti to znaš da 80% ljudi u BG svojih 90% km napravi u gradu? Ko je radio to istraživanje, molim te, reci mi, da znam, da se obrazujem?
    A za ovo ( "Ko prelazi preko 100.000 km za 4-5 godina - jasno je da ima matematiku da kupi hibrid..." ) mogu da ti kažem da je to istina SAMO ako čovek prelazi u gradu tih 90% od svojih ukupnih km (ili više od 90%). Inače nije.
    Vozio sam dosta dizele, sada sam uzeo običan turbo benzinac, znam koliko šta troši, znam koliko % od ukupnih prelazim po gradu i nemam dilemu da mi se hibrid ekonomski nikada ne bi isplatio (čak i da dobijem subvenciju, što je potpuno neizvesno). Ušteda nije pobuda da ga kupim, jer ne bih uštedeo.
    Ali, isto tako, ja nemam dilemu da po gradu hibrid troši manje o bilo kog dizela. A ako nekada i kupim hibrid (i to samo kao gradsko vozilo), kupiću ga samo zato jer kreće bešumno. Jedini razlog. Ne zbog štednje.
    (mazohista, 4. avgust 2020 12:50)

    # Link komentara

  61. (C i n i k, 04. avgust 2020 10:45)
    Tipičan germanofilski odgovor. Da je lista obrnuta onda naravno ne bi bio PR već živa istina. Niko ne spori da je BMW kvalitetan, ali je i činjenica da su sebi dozvolili pad kvaliteta u odnosu na konkurenciju. To se odnosi i na Mercedes (trulež gori od Opela 80ih) .
    Danas više niko ne pravi loše automobile. E sad što se to ne sviđa nekima koji su navikli da liječe komplekse kroz znak na haubi, to je već drugi par opanaka. Kupac na Zapadu već neko vrijeme traži puno za uloženo, a to "Premium" marke nisu nikad nudile. U prilog moje teze ide rast prodaje Škode i Dacie u zapadnim zemljama.
    (kele®, 4. avgust 2020 12:23)

    # Link komentara

  62. (Kvarežma, 4. avgust 2020 08:52)

    Opet iz tvog komentara izbija neznanje! Motor u Tojotinom hibridu nije "obican" atmosfetrski. To je motor koji radi u Atkinsonovom ciklusu. Ogromna je razlika u odnosu na 1.6 iz benzinske korole.

    Potrosnja?
    Pa ovako cu ti reci: Benzinac 1.6 ili 1.8 (bio u Koroli, Hjundaiju, Mazdi) trosi u Beogradu u strogo gradskoj voznji 7-9 litara zavisnosti od nacina voznje. Evropski benzinci idu litar vise u istoj klasi. Hibrid u Toyoti C-HR trosi ispod 5 litara u gradu! Vozim ga svaki dan i znam. 80% voznje za 90% korisnika u Beogradu je gradska voznja! Mislim da je sve jasno!

    Ko prelazi preko 100.000 km za 4-5 godina - jasno je da ima matematiku da kupi hibrid.

    Takodje, pogledaj malo koliko kao polovnjak vredi Tojotin auto u Nemackoj (ili u Srbiji). Znaci - i kad ga menjas za novi posle 4 godine - menjas auto koji vredi.
    Vozim Toyotu zato sto ne postoji nista sto se isplati vise od Toyote. Nema kvarova! Nema glupih majstorskih prica o plivajucim zamajcima, lamelama, korpama, diznama za TDI krseve, bosch pumpama, elektronici za koju postoji majstor u Tosinom bunaru....
    Kad vozis Toyotu Imas auto u koji mozes da budes siguran u svakom momentu!

    I zato je u Americi (a bogme i u Aziji, pa i Evropi) najcenjeniji auto.

    Onom ko je zaista kupac - moji argumenti su vise nego dovoljni.
    (Programer, 4. avgust 2020 11:22)

    # Link komentara

  63. Novi BMW je jeftiniji u USA nego u Evropi. Polovni, jos jeftiniji od Evrope. Imao je do skora BMW ogroman problem. Pucanje lanca motora. Ljudi su davali preko 100K dolara za M5 a lanac im je pucao kao oblanda. Ako ne verujes meni, izguglaj, pogledaj Doug DeMuro video na ovu temu. Dosta se o tome diskutovalo pre par godina. Generalno, nemacka trojka u USA, sto se pouzdanosti tice, nije na glasu. Zato im cena posle 4-5 godina eksploatacije drasticno pada. Toyota je druga prica. Auto za sire narodne mase i dugi zivot.
    (Spiclov, 04. avgust 2020 01:27)


    Problem s lancem bio je od juna 2009 do marta 2011.
    BMW nije jeftiniji u Evropi i znam sta pisem i znm sta voze u USA i kakve BMW modele.
    BMW sto se tice luksuznih vozila je top u USA malo iznad MB po prodaji u 2018 i 2019.
    A onda pouzdanost?
    I to apstrakujes na problem s lancem koji se jeste dogadjao od 09/2011 i ne na svim modelima,BMW je opozvao takve modele i menjao garniture lanaca besplatno.
    To sto pises je smesno, Toyota je auto za radnicku klasu USA,bez da yvredim nkog, i nmj da mi pises nsto sto se zasniva na tvojoj ljubavi prema Toyota/i jer nisi objektivan.
    Sama Toyota je kupila ceo Z4 da bi ga upakovala u Supra/u. Od koga su kupili masinu i ceo auto ?
    To kakav ti utisak imas je jedna stvar ali ti nikad nisi izaso iz radujusa Toyota/e i zato pises komicne price ovde.
    Sem toga koncept BMW/a i Toyota/e je skroz razlicit, BMW pravi iskljucivo luksuzne i sa paznjom dizajnirane automobile a Toyota je konfekcija za siroke narodne mase, to su 2 extremno razlicita sveta,uz svo uvazavanje svakog kupca i svakog brenda.
    (C i n i k, 4. avgust 2020 10:55)

    # Link komentara

  64. . Lexus 99.3%
    2. Toyota 97.7%
    3. Suzuki 97.3%
    4. Tesla 96.9%
    5. Subaru 96.6%
    6. Kia 96.3%
    7. Hyundai 95.7%
    8. Mini 95.4%
    9. Skoda 95.2%
    10. Honda 94.9%
    11. Volvo 94.7%
    12. Dacia 94.5%
    13. Mitsubishi 94.3%
    14. Ford 94.1%
    15. Seat 93.8%
    16. Volkswagen 93.7%
    17. Mazda 93.5%
    18. Peugeot 93.4%
    19. Fiat 93.3%
    20. Audi 92.9%
    21. BMW 92.1%
    22. Citroen 91.8%
    23. Porsche 91.7%
    24. Mercedes 90.6%
    25. Alfa Romeo 89.7%
    26. Jaguar 89.5%
    27. Vauxhall 89.4%
    28. Nissan 85.7%
    29. Jeep 84.4%
    30. Renault 84.2%
    31. Land Rover 81.3%
    (kele®, 04. avgust 2020 07:45)



    Za BMW ovde pise 21.mesto i 92.1%?
    El to "najnepouzdanije vozilo"?!
    92.1% za 5 godina je "najnepouzdaniji auto"?
    Medjutim na stranu te gluposti, treba da znas da su ove ankete dirigovane ako je izvestaj za ENG, a rade se tako sto se javljaju "vlasnici" i onda zamere sto im je crkla sijalica u fioci i sl.
    U stvarnosti je sve PR.
    Sto se tice BMW opet cu da napisem, to je extremno kvalitetan auto,svaki BMW,i tu nma spora, a sto se tice tih anketa one se rade da bi se poboljsala prodaja ali ni to ne vredi jer voznja i posedovanje BMW je stil zivota,nikakav Lexus to nmz da zameni pa makar pravili i 1000 anketa na dan..
    (C i n i k, 4. avgust 2020 10:45)

    # Link komentara

  65. Zaista ne mogu da razumem odluku Toyote što u sedan verziju Corolle se ne ugrađuje njihov turbo benzinac od 1,2l.
    (www, 4. avgust 2020 09:58)

    # Link komentara

  66. Braco balkanci ovo je pravi auto ,ako ste hteli malu potrosnju pouzdanost,kvalitet dizajn .Da vam ostanu pare u dzepu za odmor ,a ne kod mehanicara.Jos nesto u Cirihu i Dubaju na aerodromima vise ne taksiraju Mercedesi dizeli ko nekada nego Toyote.Ja mislim da su to bogati gradovi koji znaju kako se cuva priroda i ostaju pare u dzepu.
    (Slava, 4. avgust 2020 09:53)

    # Link komentara

  67. Pogledajte na sajtu Toyote za Srbiju cenovnike redovnog održavanja. Za ovu corollu je skuplje održavanje hibrida, nego sa običnim motorom ( 1.600 evra u odnosu na 1400 evra za 120.000 km).

    Pogledajte na sajtu ( pod "Garacnija" ) i koliko je garancija na pogonski hibridni sklop. Najviše 100.000 km. Takvo ograničenje garancije sa kilomtražom nemate za Toyote sa običnim SUS motorom.
    (mazohista, 4. avgust 2020 09:49)

    # Link komentara

  68. ad su Germani i drugi pravili automobile tvoji "genijalci" su problematiku bicikle izucavali na faksu...
     (Molder, 4. avgust 2020 03:24

    Lepo si rekao:pravili.Prošlo vreme. Nekad i jesu imali dobre i pouzdane aute a sada je to nažalost samo prošlost. Ljudi često ne razmišljaju svojom glavom nego su pod uticajem reklama i marketinga koji ga bombarduje.Robujete markama i šta će komšija i prijatelhi da kažu a ne sagledavate svoje autentične potrebe i mogućnosti. A što se tiče toga da li sam ili ne, uvredio milione vozača ,reći ću samo ovo: Istina je često teška, ponekad uvredljiva ali uvek korisna!
    (Alex, 4. avgust 2020 09:18)

    # Link komentara

  69. @hm
    Pročitaj ponovo čovek priča o Mazdi cx 30,a ne avensisu.
    @Dezon
    Mani se YT i ostalih naručenih testova, taj skyaktiv X je i dalje samo jedan običan atmo benzinac sa jako lepim imenom. I da, ja nisam rekao da laže.
    (kimi R, 4. avgust 2020 09:09)

    # Link komentara

  70. @duke nukem

    Imas camry 220 konja
    (Dezon, 4. avgust 2020 09:02)

    # Link komentara

  71. U čemu je poenta malog i velikog servisa? Svaki servis je gotovo isti. Ulje, filteri, kočnice po potrebi. Gume kada im dodje vreme. Što dozvoljavate servisima da vam otimaju novac?
    (Kursula, 4. avgust 2020 07:12)

    majstore pero, krševa ima koliko hoćeš, biće za tebe posla.
    i kad uništiš kola nekome svojim "sve je to isto", ne brini, kaži da su bila matora i da su zbog toga crkla.
    a ja ću svoje pare dati onima kojim želim da dam.
    (vruća jaretina, topi se u ustima, 4. avgust 2020 08:59)

    # Link komentara

  72. Gradski, porodični auto. To što ga rebrendiraju kao zabavan...heh ne znam gde to može da prođe, Toyota je postala sinonim za dosadnu vožnju. Lepo je napisao Pantelija, full electric ili SUS. Da su spustili cenu za subvenciju, bila bi konkurentna, ovako stvarno nije. Pogotovu što ta subvencija nije sigurna.

    Za te pare Honda Civic 1.5t (dva koplja ispred u pogledu voznih karakteristika, snage motora, a i prostora), Mazda Skyactive-X (high tech a non premium), ako mora japanac. Megan i Golf su sasvim pristojna konkurencija. i30, Astra, prilično povoljni. Neko mi je preporučio Astru, 1,4t, stvarno nisam siguran da sam skoro video bolju ponudu ispod 13000 eur.

    Hibrid na autoputu je praktično 1.8 atmo koji vuče sa sobom elektromotor i baterije. Doduše za taksiste nema boljeg vozila u ponudi i to je to. Da postoji, uzeo bih 1.6 HB ili jači. 2.0 nude na drugim tržištima u Evropi ga nema.
    (Kvarežma, 4. avgust 2020 08:52)

    # Link komentara

  73. Ne sporim kvalitet i potrosnju, ali 2020 je, postoji mali milion turbina, elektromotora itd, i ova korola ima 122 konja? Pa to je sumorno. Vozim se cesto u njima u car:go, sami vozaci kukaju kako ide uzasno. Dajte bar 200hp, turbak, efikasan elektromotor, pa u eko modu nek daje 120 konja, a po potrebi da moze da se odvrne :)
    (duke nukem, 4. avgust 2020 08:28)

    # Link komentara

  74. Ko te slagao da je Bmw "najnepouzdanija" marka?
    E svasta sta sve necu ovde da procitam..
    (C i n i k, 03. avgust 2020 17:42)

    Reliability by brand for cars up to five years old
    Rank Brand Score
    1. Lexus 99.3%
    2. Toyota 97.7%
    3. Suzuki 97.3%
    4. Tesla 96.9%
    5. Subaru 96.6%
    6. Kia 96.3%
    7. Hyundai 95.7%
    8. Mini 95.4%
    9. Skoda 95.2%
    10. Honda 94.9%
    11. Volvo 94.7%
    12. Dacia 94.5%
    13. Mitsubishi 94.3%
    14. Ford 94.1%
    15. Seat 93.8%
    16. Volkswagen 93.7%
    17. Mazda 93.5%
    18. Peugeot 93.4%
    19. Fiat 93.3%
    20. Audi 92.9%
    21. BMW 92.1%
    22. Citroen 91.8%
    23. Porsche 91.7%
    24. Mercedes 90.6%
    25. Alfa Romeo 89.7%
    26. Jaguar 89.5%
    27. Vauxhall 89.4%
    28. Nissan 85.7%
    29. Jeep 84.4%
    30. Renault 84.2%
    31. Land Rover 81.3%
    (kele®, 4. avgust 2020 07:45)

    # Link komentara

  75. Samo jedan komentar na CVT u Toyotinim hibridima pošto mislim da ljudi porede babe i žabe. Toyota zaista stavlja CVT menjače u hibride ali je to i srce celog hibridnog sistema jer je elektro motor povezan direktno na menjač (zove se eCVT no to nije previše važno). To omogućava jako fino upravljanje hibridnim sistemom i realno sama mehanika menjača mnogo manje trpi pri ubrzanjima i promenama režima vožnje. Pogledajte par YT videa na ovu temu, vrlo je zanimljivo. Takodje, ovaj menjač se smatra prilično pouzdanim. Hibridi svakako imaju svoje bube i nisu savršeni ali je činjenica da su korak napred u tehnologiji u odnosu na obične SUS motore. Sad jel čista struja pravi odgovor - nisam ni u to previše siguran.
    (Giovanni, 4. avgust 2020 07:20)

    # Link komentara

  76. Corolla, sport, i razonoda. Kako to uopšte može da stane u istu recenicu a da ne zvuči smešno?
    (IG, 4. avgust 2020 07:15)

    # Link komentara

  77. U čemu je poenta malog i velikog servisa? Svaki servis je gotovo isti. Ulje, filteri, kočnice po potrebi. Gume kada im dodje vreme. Što dozvoljavate servisima da vam otimaju novac?
    (Kursula, 4. avgust 2020 07:12)

    # Link komentara

  78. 1,2 turbo benzinac ga šamara na svim poljima..
    (nisam baterija, samo se pravim..., 4. avgust 2020 06:27)

    # Link komentara

  79. @Dejan_L

    Tvoj mozak izgleda ne prima informaciju da je mali servis 15500 dinara! Ne znam iz kog razloga lažeš ljude. Možda si zaposlen u konkurentskoj firmi?
    (budimo realni!, 4. avgust 2020 06:04)

    # Link komentara

  80. @Aleks
    Jesi li zaradio za sendvic?Upravo si uvredio milione ljudi na planeti koji izgleda ne znaju da cene svoj rad jel eto neznalice pljuju po sebi pa pazare nejapanske aute...Samo izgleda da ipak imaju malo vise mozga nego ti,pa kupuju za svoj novac prave automobile a ne jadna prevozna sredstva poput drljave Tojote...Kad su Germani i drugi pravili automobile tvoji "genijalci" su problematiku bicikle izucavali na faksu...
    (Molder, 4. avgust 2020 03:24)

    # Link komentara

  81. Cinik druze, odmori. Iznosis pausalnosti i poluistine. Da budem iskren, pricas gluposti. Novi BMW je jeftiniji u USA nego u Evropi. Polovni, jos jeftiniji od Evrope. Imao je do skora BMW ogroman problem. Pucanje lanca motora. Ljudi su davali preko 100K dolara za M5 a lanac im je pucao kao oblanda. Ako ne verujes meni, izguglaj, pogledaj Doug DeMuro video na ovu temu. Dosta se o tome diskutovalo pre par godina. Generalno, nemacka trojka u USA, sto se pouzdanosti tice, nije na glasu. Zato im cena posle 4-5 godina eksploatacije drasticno pada. Toyota je druga prica. Auto za sire narodne mase i dugi zivot.
    (Spiclov, 4. avgust 2020 01:27)

    # Link komentara

  82. @kimi R
    Zar stvarno mislis da će iko da poveže Avensisa sa 19"" felnama?
    (hm, 4. avgust 2020 00:19)

    # Link komentara

  83. @ C i n i k

    Nisam rekao da BMW nije top. Po performansama prave jedne od najboljih automobila na svetu. Ali da se kvare češće od npr. Škode koja koristi delove starijih VW modela, ispeglane od svih bagova uočenih tokom godina, kvari se. Bogataši ih kupuju zbog ovog prvog a ne drugog, jer njima ne predstavlja problem ako auto ima 2 kvara više godišnje. To takođe ne znači da automobili neke druge marke takođe nemaju i većih problema, kao što si naveo.
    (Bgd, 3. avgust 2020 23:54)

    # Link komentara

  84. @ budimo realni
    Grande Punto dizel je tezak 1228 kg.
    A korola pola metra duza i za klasu veca celih 1350 kg. Ma sve je teska i masivna.
    Ne lupetaj kad ne znas. Cak je i Polo 1200 kg tezak. Zasto zvone vrata na Koroli, ne znam, zakljuci sam. Hauba zvoni kao zvono na crkvi. Za sluzbenu Toyotu Korolu 2017. mali servis izasao 28.900 , ako bas hoces i jos su rekli da treba da se zamene prednje plocice po ceni od 16.800 din, a ni diskovi nisu sjajni 24.000 din.
    Ma ajde 400€ za kocnice, 300€ za filtere i ulje. Mendzeri Toyote izgubili kompas
    Za neke Netoyote veliki servis izadje 200€. Retrovizor za Korolu 63.000 din. Verovatno radi na Windows 11 i ima ugradjen office i skener sa 3D VR, sa Wi-Fi adapterom za 7G mrezu.
    (Dejan_L, 3. avgust 2020 22:25)

    # Link komentara

  85. Odlican auto. Brend svetski,a ne lokalni. Vrhunska klasa. CVT im je umetnost, ovaj je zadnja rec tehnike. Prava limuzina,jeste da je skupo,ali to toliko kosta.

    Sta sve necu procitati. Korola je limuzina isto koliko i Jetta ili na primer Opel astra. CVT menjac je jedino dobar u smanjenju potrosnje. Ostale osobine su krajnje diskutabilne u odnosu na dct transmisije. Krajnje lose performanse obzirom da ipak ima dva motora. Relativno mali potrosac samo u gradu dok ne izadje na auto-put. Jedino vrhunsko ovde je cena. Definitivno skora buducnost su elektro vozila. Do tada samo klasicni SUS motori bez ikakvih prelaza.
    (Pantelija, 3. avgust 2020 22:20)

    # Link komentara

  86. Октавија боља од Короле, БМВ квалитетан и поуздан... Свашта човек овде може да прочита. Возачи у Србији, генерално, немају техничку и саобраћајну културу и добро је да се појављују овакви текстови да се народ мало технички описмени и отргне од пропаганде немачких и европских произвођача аутомобила и коначно почне да цени свој, тешако зарађени новац. Људи, јапански произвођачи праве најпоузданије и најквалитетније аутомобиле на свету и то траје већ скоро три деценије. Тамо где европски аутомобили завршавају радни век, Тојота, Хонда, Нисан, Мазда, настављају пуном паром. Погледајте тестове по страним сајтовима, рецензије страних ауто портала и магазина, листе поузданости широм света. Тешко зарађујете свој новац и трошите га паметно. Поздрав, добри људи!
    (Алекс, 3. avgust 2020 22:09)

    # Link komentara

  87. Vozim sluzbeni auto toyota corolla touring sport (karavan)sa srednjim paketom comfort i style tech dodatnom opremom (ukljucuje i auto parkiranje, 18 alu felne i dosta sitnih estetksih i tehnickih detalja ukljucujuci apple car play i andoid ) sa istim ovim motorom 1.8 hibrid. Auto je odlican za gradsku voznju. U gustom saobracaju potrosnja 3-4 litara na 100km. Na autoputu zavisi od stila voznje, ali u proseku 5-6 litara. Ima 3 moda voznje (eko za gradsku, normal i power - za autoput i preticanja mada ne treba ocekivati da se njime trkate). Izuzetno lak auto za voznju zbog automatskog menjaca i mnogobrojnih senzora koji pomazu. Jedina mana je mozda da je ovaj auto sa datim motorom vise namenjen porodicama, i sigurnoj voznji, nego mladjoj populaciji kojoj deluje dosadno u voznji (mozda hatchback verzija sa 2.0 motorom bi odgovarala mladjima)
    (Nas plan, 3. avgust 2020 21:22)

    # Link komentara

  88. Odlican auto. Brend svetski,a ne lokalni. Vrhunska klasa. CVT im je umetnost, ovaj je zadnja rec tehnike. Prava limuzina,jeste da je skupo,ali to toliko kosta.
    (Robi, 3. avgust 2020 20:55)

    # Link komentara

  89. (Dragan Nis, 3. avgust 2020 19:29)

    Mogao je da bira i ja sam i predlozio Oktaviu, jer vlasnik firme nije hteo da uzme u obzir Corollu iz nekih njegovih razloga, a od ostalih varijanti je po meni Oktavia bila najbolji izbor. Da ne lazem koliko je tacno presao, ali prosle godine nije mogao neku fantasticnu kilometrazu i nije nista strasno otislo, samo klima. A da ja biram, uzeo bih onaj drugi auto, ali to sam ja. Vi uzmite ovaj. Mozda je do primerka.
    (Idi, 3. avgust 2020 20:47)

    # Link komentara

  90. Naprotiv BMW 3 i audi A4 su vozila u istom segmentu sa novom mazdom 3
    Ne informisan si , a očigledno spadaš u napaljene vozače a ne racionalane.
    Čitaj- gledaj a potom udji u mazdu
    Kamo sreće da uđeš jednom u tu Seriju 3, pa se provozaš, pa onda vidiš zašto toliko košta. I porediš vozila koja nisu u istom segmentu. Uporedi Seriju 1 sa Mazdom 3.
    (Dior,
    (samo japanac, 3. avgust 2020 20:45)

    # Link komentara

  91. Ovo je po proizvođačima, a sećam se da se po modelima BMW serija 3 našla u vrhu pouzdanosti, tako da možda nema smisla gledati prosek.
    (Bgd, 03. avgust 2020 19:32)


    Nzn, i 1 x cujem/citam za te testove koje su radili "amerikanci i englezi" i mogu samoda ti napisem da je BMW top auto u svakom pogledu i da to sto kosta mnogo nije bez razloga.
    Za 2019.god.postoji i zvanicni ozvestaj u USA da je BMW pretekao MB uprodaji luksuznih automobila i to za vise od 10% sto je kad su takvi automobili u potanju veliki %.
    BMW poseduje 4 fabrike u USA a 2 u Mexicu.
    U Mexico se radi upravo BMW 3.
    U USA samo SUV/ovi.
    Da je iole tako ko sto pises niko ne bi kupovao BMW ponajmanje bogatasi.
    U USA je BMW skuplji ngo u Evropi i voziti BMW ili MB u USA stvar je prestiza.
    Nikakvih BMW problema zabelezenih nije imao u Usa sem redovnih opoziva u vezi cega te kontaktira servis.
    Uostalom, upravo je Toyota od Bmw kupila ceo model Z4 ne bi li obnovili model Supra.
    BMW je i dalje 1 od najvrednijih brendova.
    Sem toga Toyota jeste impozantan proizvodjac ali filosofija Toyote je proizvodnja "obicnih" automobila za svakog i uvek,oni ne rade nista luxuzno.
    Ja licno ne volim taj Toyota design ali ok, verujem da imaju kvalitet.
    (C i n i k, 3. avgust 2020 20:07)

    # Link komentara

  92. @ C i n i k

    BMW je bio na začelju testa pouzdanosti koji su radili Britanci i Amerikanci 2017. godine, kada sam zadnji put to pratio, i koji je uzeo u obzir broj kvarova na 100 autombila starosti do 5 godina. I to je sasvim normalno za luksuzne automobile, koji donose gomilu novih luksuznih opcija. A u tehnici sve što je novo je i slabije testirano pa je normalno da češće otkazuje. Zato i čudi što se na tom začelju našao FIAT sa prastarom tehnologijom. Audi je bio malo bolji ali i dalje ispod proseka, gde su se našli Mercedes i VW. Porše i Leksus su bili jedini luksuzni automobili koji su bili iznad proseka, a na vrhu su bili Škoda i Tojota.

    Ovo je po proizvođačima, a sećam se da se po modelima BMW serija 3 našla u vrhu pouzdanosti, tako da možda nema smisla gledati prosek.
    (Bgd, 3. avgust 2020 19:32)

    # Link komentara

  93. @Idi
    Ja planiram da kupim Octaviu, jos malo da se stabilizuje ova situacija.
    Ali kada ste pomenuli, molim Vas, recite mi sta je pocelo da se kvari, posle koliko kilometara, da imam jasniju sliku.
    Po pitanju mesta u drugom redu u toj klasi mislim da joj ne moze niko prici, zato mi je i privukla paznju. Corola ja tu za pola klase ispod. Octavia nije udobna, slazem se, probao sam je 10-tak kilometara.
    (Dragan Nis, 3. avgust 2020 19:29)

    # Link komentara

  94. @Dejan_L

    Da ne zaboravim... nova Corolla se ne ljulja, ne zvone vrata a nije baš ni lagana (1350 kg)
    Očigledno nisi ni seo u nju... ali imaš mišljenje!
    (budimo realni!, 3. avgust 2020 19:03)

    # Link komentara

  95. @Dejan_L

    Mali servis je 15500 din, toliko me je koštao za novu Corollu u martu 2020. godine!
    (budimo realni!, 3. avgust 2020 19:00)

    # Link komentara

  96. На сајту увозника (гледајте "посебне понуде") имате Королу седан хибрид 1.8 за 24000е у опреми "сол", караван у опреми "луна" 21300е. а Корола хибрид 1.8 у опреми "тера" 19700е. Хај тек технологија приступачније него за 31000 као тестирани примерак.
    [link]
    (Аца, 3. avgust 2020 18:22)

    # Link komentara

  97. (Dragan Nis, 3. avgust 2020 16:24)

    U tu oktaviu i ulazio i vozio je a brat je vozi kao službeni. Niko osim njega, a već je krenula sa kvarovima. Nije loša ali nije udobna i nekako, ništa posebno, osim prtljažnika. Corolla udobnija i pouzdanija
    Eto, e sad estetika je već subjektivna stvar.
    (Idi, 3. avgust 2020 18:09)

    # Link komentara

  98. unutra.
    A nova bmw3 45.000 nemoze me niko ubediti da vredi 20.000 više
    Kad dodajemo do servisa ja izlazim sa osmehom a ovi sa uzetim malo potrošačkim kreditom.
    (samo japanac, 03. avgust 2020 13:38)


    Nzn ti ocigledno sta znci zadovoljstvo u voznji cim tako pises za Bmw 3..
    Drugo,Bmw od 45 000 se ne kupuje na kredit..
    (C i n i k, 3. avgust 2020 17:44)

    # Link komentara

  99. Drugo, Bmw i Audi spadaju u dve najnepouzdanije marke, a troskovi popravke i delovi su medju najskupljima, kao i za sve luksuzne marke. Za onog ko ima para to nije problem. Mada i Leksus i Acura su mnogo pouzdaniji automobili, ali ih nazalost nema na nasem trzistu.
    (Bgd, 03. avgust 2020 16:00


    Ko te slagao da je Bmw "najnepouzdanija" marka?
    E svasta sta sve necu ovde da procitam..
    (C i n i k, 3. avgust 2020 17:42)

    # Link komentara

  100. Nmg da svarim taj Toyota design nikako.
    Hibridi su inace dobra stvar ali smo za gradsku voznju..
    Na 2500 ide 130 a na 3000 ide 135,140 i to je otprilike nki max.za taj motor i auto jer je preko toga nepodnosljovo i za dzep i za usi.
    Ali ok,cena od cca 20 000 je privlacna.
    Medjutim, mozda je bolje za 17 000 uzeti Hyundai Tupsona benzinca..
    (C i n i k, 3. avgust 2020 17:41)

    # Link komentara

  101. Sviđa: dizajn, sedišta (koja su baš vidno bolja od starog Aurisa i Corolle), Toyota safety sense koja dolazi u svim paketima.
    Ne sviđa: multimedija (Toyota touch 2, kojoj su dodata fizička dugmad), ali je grafika idalje loša, a android auta ili apple car play ni od korova, položaj komandi klime (na prošlom je bila u visini ručice menjača, pa se lako, bez skretanja pogleda podešavala, još su bile one cool dirke), instrument tabla (ovoliko digitalna je bila i tabla u Tipu iz '89. iskreno, više mi se sviđala ona na starom Aurisu)...
    I jedan dodatak, vvti motor 1.6, je klasičan peri-deri atmo motor (verovatno neuništiv) ali je motor koji se nudi samo tržištima u razvoju (recimo, od redizajna prošle generacije nije se nudio u Cro).
    A što se hibrida tiče, ako bih uzeo takav motor, verovatno bih uzeo Toyotu!
    (b1321, 3. avgust 2020 17:20)

    # Link komentara

  102. vozio je pre 2 nedelje 2.0 benzin kupio je rodjak,odličan auto,mada moja honda civic je bolja 2019 1.5 benzin,bolje ulazi u krivine,ok niža je to se vidi iz aviona,samo Japance kupujte i no sikiriki,za 3 godine uzimam hondu Accord ovu novu za američko tržište izadje u fulu 30,000 eura ,avion zate novce možeš kupiti pasata golog ko pištolj,sa abs i servom ako uzmeš u fullu to je još 25000 jura previše,a ništa posebno
    (pera, 3. avgust 2020 17:19)

    # Link komentara

  103. Zasto bih uzeo, a zasto ne bih Toyotu?
    1. Uzeo bih zbog motora, zbog dosta opreme, zbog lepih materijala unutra, drzi cenu, bezbedna je, a opet...
    2. Ne bih uzeo jer je lim tanak, lake su, ne trpe nagle pokrete volana,ljuljaju se previse, delovi su skuplji nego za premijume. Kada zatvoris vrata zvoni kao da je Dacia, a ne Toyota, zastoooo????? I jos nesto, mali servis 30.000 din, pa brate za Mercedes A klase u ovlascenom servisu mali servis 22.000 din.
    I zasto se posle izbegava Toyota?
    Ovo je poruka za Toyota Srbija gladne menadzere. Molim samo bez floskule delovi dolaze iz Japana, a preko Austrije
    (Dejan_L, 3. avgust 2020 16:54)

    # Link komentara

  104. [link]

    Evo dobre ponude za skyactiv X

    Nije neka oprema, ali cena je 9.000 manja od ove corole. Ako ide za izvoz onda cena negde oko 18.500 procitajte na oglasuu
    (Dezon, 3. avgust 2020 16:50)

    # Link komentara

  105. @kimi R

    U pitanju je skyactive x motor u novoj mazdi 3. Verujem da covek ne laze ako je stvarno poseduje, po stranim sajtovima vidim da ljudi prijavljuju potrosnju od 6 do 7 litara
    (Dezon, 3. avgust 2020 16:47)

    # Link komentara

  106. Dobra oprema nema sta, al evo gledam kod nas za 31.000 manje vise ima i camry nova ili test vozilo da se uzme. Bolji motor veci auto mnogo sta znam ja bi camry. Svakako se ne placa luksuz ni na nju.
    (Dezon, 3. avgust 2020 16:42)

    # Link komentara

  107. @Dunav
    Vi koji set dali minuse ovom coveku sigurno niste ulazili u aktuelnu Corolu i Octaviu iz 2019. Ja jesam i znam o cemu pise covek. Mozete da date 1000 minusa, ali cinjenicu ne mozete promeniti.
    (Dragan Nis, 3. avgust 2020 16:24)

    # Link komentara

  108. Ova Corolla Hybrid u CAD kosta $25k plus taksa 13%. Neko vas opasno vara u Srbiji?
    (EZeljko, 3. avgust 2020 16:08)

    # Link komentara

  109. @ Dior

    Poredis babe i zabe.

    Prvo, Bmw, Audi i Mercedes spadaju u luksuzne marke i treba ih porediti sa Leksusom a ne sa Tojotom, od koje definitivno imaju bolju opremu i vozne karakteristike. Tojota - VW je bolje poredjenje.

    Drugo, Bmw i Audi spadaju u dve najnepouzdanije marke, a troskovi popravke i delovi su medju najskupljima, kao i za sve luksuzne marke. Za onog ko ima para to nije problem. Mada i Leksus i Acura su mnogo pouzdaniji automobili, ali ih nazalost nema na nasem trzistu.
    (Bgd, 3. avgust 2020 16:00)

    # Link komentara

  110. @samo japanac
    Nije lepo nekom reći da laže, ali zar stvarno misliš da ti bilo ko poveruje da atmosverac 2.0 od 180ks i točkovima 19" troši 6,1l? Ili je to kao Japanski pa se to smatra bože moj istinom?
    (kimi R, 3. avgust 2020 14:39)

    # Link komentara

  111. @samo japanac Kamo sreće da uđeš jednom u tu Seriju 3, pa se provozaš, pa onda vidiš zašto toliko košta. I porediš vozila koja nisu u istom segmentu. Uporedi Seriju 1 sa Mazdom 3.
    (Dior, 3. avgust 2020 14:20)

    # Link komentara

  112. Za cenu ove Corole mogu da se kupe skoro 2 Megana 4 sa turbo benzincima 100ks u pristojnoj opremi.Dobra je Corola ali mnogo para je to za Tojotu.
    (Mikac, 3. avgust 2020 14:14)

    # Link komentara

  113. Za prosečnog vozača daleko bolji izbor 1.6 atmo jer razlika u ceni od 6 hiljada ne može da se isplati bez 150-200 000 km...(oko 3 litre razlika u potrošnji)
    Ko ga koristi na auto putu tek nema računicu...dug period (10-15god) a verujem da vecini taj iznos u startu može da posluzi za mnogo važnije stvari...ko novca na pretek ima svaka čast...
    U svakom slučaju odlican auto,trajan i pouzdan,manje alavosti uvoznika i druga priča...
    Ja merkam novu elantru,izgleda fenomenalno i spolja i unutra...cena ne sme biti veća od korole i korone posle mogao bi da se castim ;-)
    Svi smo zaslužili “ventil” u onom što nas ispunjava samo da prodje i da se vratimo u normalu...
    (profa, 3. avgust 2020 13:56)

    # Link komentara

  114. Vozio Avensis 2010 godište pet godina 1.6 benzinac 120KS, samo ulje redovno i došlo vreme za kočnice. Uzivancija , udobnost i lakoća viznje.prosek 7.0lit
    Sad uzeo novi mazdu 3 skyactive X ... 2.0 180KS benzinac troši sve zajedno u gradu i van njega 6.1 Lit.
    U full paketu sa 12 bose zvučnika samo nema kožu.
    24.000 pa mi reci ko je ovde lud.
    prezadovoljan i oduševljen kvalitetom i materijalima spolja i unutra.
    A nova bmw3 45.000 nemoze me niko ubediti da vredi 20.000 više
    Kad dodajemo do servisa ja izlazim sa osmehom a ovi sa uzetim malo potrošačkim kreditom.
    (samo japanac, 3. avgust 2020 13:38)

    # Link komentara

  115. Izuzetna sportska masina.
    (teoreticar zavere s osnovnom skolom, 3. avgust 2020 13:20)

    # Link komentara

  116. Dopada mi se ova tehnologija i drago mi je da autoindustrija ide u ovom pravcu.Ali,ono ali..Na moju žalost,Oktavija ovu Korolu jede za laganiji doručak jer je u pogledu komfora i prostranosti druga dimenzija.Zbog toga će mali broj kupaca birati ekološkim razumom.
    (Dunav, 3. avgust 2020 11:34)

    # Link komentara

  117. Одвратно! Не мислим на возило већ на ово шта раде увозници.Уместо напокон да крене продаја хибрида у Србији добили смо једно велико ништа.Дилери показали и доказали колико су похлепни и сви редом подигли цијене скоро у нивоу онога што држава субвенционише.У преводу све што држава даје иде директно у њихов џеп!
    Ко год је намјеравао да купи неки хибрид а онда видио нови цјеновник "прилагођен" уредбом државе о субвенционисању еколошких аутомобила требао би да пошаље мејл произвођачу (лако је наћи на интернету) и да се жали на овлашћеног дилера у Србији.Можда добијете неки шаблонски одговор који вам ништа неће значити али то не значи да нису примили к знању.Сигурно ће бити неких пацки на рачун увозника.Својом похлепом они директно праве штету произвођачу...
    Што се ове Короле тиче све похвале.
    (☢ Иду дани...☢, 3. avgust 2020 11:27)

    # Link komentara

  118. Ovaj moj avensis sa svojih 21g. a kod mene vec 15g samo pali i vozi. Jedino akumulatore dva puta promenio i plivajuci, ostalo klasicni mali servis. Neunistiv. Nisam verovao u japance dok se sam nisam uverio...
    (crv, 3. avgust 2020 11:23)

    # Link komentara

  119. cak 1.8 i samo 122ks
    (nikola jr, 3. avgust 2020 10:22)

    # Link komentara

  120. Za ovu corollu (bez doplate za boju) dileru morate da platite 30.600. To je njena prodajna cena. Ljuta cena ...
    (mazohista, 3. avgust 2020 09:57)

    # Link komentara

  121. Nek mi neko strucan objasni, molim vas, kako moze sport, hibrid i cvt menjac u istom vozilu??? Pa Corola hibrid je auto za taxi sluzbu.
    (Totalnodrukcijioddrugih, 3. avgust 2020 09:47)

    # Link komentara

  122. Odlican automobil i drago mi je sto su uveli subvencije, ali mi je zao sto je toyota digla cene za te subvencije, i strpala te pare sebi u dzep nego olaksala gradjanima bar malo kupovinu hibrida.
    Nadam se sto vecem broju hibrida u gradovima.
    (Iju, 3. avgust 2020 09:47)

    # Link komentara