1. Zakljucak da je drzava sprdnja od drzave !!!
    (Kiki, 12. februar 2024 07:45)

    # Link komentara

  2. Ali ovaj komentar da ne mozemo da vozimo sa potvrdom jer nas ona ne cini vozacima dok ne dobijemo zvanicno dozvolu pa to znaci da ljudi koji voze godinama ne znaju da voze dok im ne stigne vozacka za 7 dana?! I pitanje na koje niko nije dao odg :ZASTO MOZEMO DA VOZIMO SA POTVRDOM DOK CEKAMO SAOBRACAJNU, A SA OVOM NE MOZEMO? Znaci neregistrovan auto moze lagano bez problema?! Dobro je znati!
    (Milena, 18. novembar 2021 20:54)

    # Link komentara

  3. Čemu služi potvrda, zašto je u opšte izdaju(i to placamo) i zašto je povlače kada preuzimas dozvolu ako nije nikakav dokument i ničemu ne sluzi??? Izbacite je iz upotrebe...
    (Zoonpoliticon, 25. jul 2020 13:16)

    # Link komentara

  4. Ovo je dubioza. Zamenu za dozvolu izdaje MUP. Drugi pripadnici MUP-a mozda priznaju a mozda i ne zvanicno izdati dokument MUP-a.
    (Nemoj da se*es!, 11. jul 2020 21:19)

    # Link komentara

  5. Ako se stvar sagleda iz ugla da je SADASNjI direktor policije Rebic dojucerasnji direktor ( sef ) saobracajne policije i da je napredovao u karijeri zbog SPOSOBNOSTI onda je sve i logicno i veoma razumljivo !
    (Matori Kesa, 11. jul 2020 17:45)

    # Link komentara

  6. Kod nas se zakoni svi svode na tzv.cake,a pravnici i oravosudje na sibicare koji koriste cake u korist svoju ili drzave.Kao da se zakoni ne prave da zastite gradjane od drzave i i sebe samih.Koliko zla je izaslo sa pravnih fakulteta u Srbiji vidi se u kakvoj neuredjenoj drzavi zivimo.Nismo u stanju da harmonizujemo zakone sa EU 20 godina cak i kada dobijemo prevedene gotove "mustre".Ali kod nas uvek neke specificnosti,"cake" koje se tumace po potrebi.Onda tu mi pokazujemo nasu snalazljivost,sto u prevodu znaci pokvarenost i onda se stvori ovakva elita i biznismeni.
    (Ranko, 11. jul 2020 17:02)

    # Link komentara

  7. @Micko: tako su i SLO radili pre 20 ili 30 godina. Ali odavno ne vise. Samo cinjenicno stanje u saobracaju, tz. pravna fikcija samo u extremno retkim slucajevima (najvise, kad se ne zna tacno, ko je kriv). Naravno, sa osiguranjem je druga prica opet. Iako nisi kriv, ne isplacuju ti nista, ako si bez vozacke ili pijan. Jer nisi imao pravo na voznju.
    (Slovenac, 11. jul 2020 10:40)

    # Link komentara

  8. Dok se izradjuje dozvola ti si zaboravio da vozis, dok se izradjuje licna karta to si prestao da postojis.
    (Sofronije, 11. jul 2020 10:24)

    # Link komentara

  9. Veoma je važno da razdvojite dve činjenice:

    1. imate dozvolu ali trenutno nije kod vas.

    2. nemate dozvolu uopšte.

    Pod 1. možete maksimalno da odgovarati zato što ne nosite dokument sa sobom.

    Pod 2. čitajte tekst u delu kaznene odredbe.
    (Plamičak, 11. jul 2020 10:01)

    # Link komentara

  10. Diplomirate na fakultetu i dobijete potvrdu da ste diplomirali. Diploma se dobija od nekoliko meseci do godinu dana kasnije. Zamislite da ne možete da radite u struci jer imate potvrdu a ne diplomu.

    Još banalniji primer. Diplomirate i konkurišete na matičnom fakultetu recimo za posao asistenta. I onda se napravi pametan neki profesor da vam ne prizna potvrdu nego insistira na diplomi.
    (sve je relativno, 11. jul 2020 09:06)

    # Link komentara

  11. Sve ovo pada u vodu kod sudije, a evo i zašto.
    Kada podnesete zahtev za izdavanje - dobijete potvrdu. Desi se neprijatna situacija i policija vam napiše kaznu jer navodno nemate dozvolu, ode prijava kod nadležnog suda i stigne vam poziv. U međuvremenu je vama stigla dozvola na kojoj je datum izdavanja isti kao i na potvrdi (znači pre podnošenja prijave) , e onda vi lepo pokažete sudiji da imate dozvolu i da su navodi iz prijave netačni(uzgred zbog ove činjenice policajci "progledaju kroz prste"). Pozdrav
    (mile, 10. jul 2020 09:15)

    То не мења на ствари да у тренутку прекршаја/удеса ниси имао дозволу. Јер ниси. А постоји и документација када си дозволу преузео.
    (Јабучило, 11. jul 2020 09:06)

    # Link komentara

  12. to je kao sa stranim privremenim tablicama one narandzaste, mozete ih voziti u Srbiji do 48 sati od prelaska granice samo ako policajac proceni da ste uvezli auto za licne potrebe, a ako on proceni da ste auto uvezli za preprodaju onda nemate pravo da vozite te tablice u Srbiji i skedi vam kazna, ili ti spremi mali
    "poklon" za policajca da i on nesto zaradi sa strane i sve ce biti ok...
    (Mare, 11. jul 2020 08:30)

    # Link komentara

  13. A potvrda da je saobraćajna na izradi? Jel to znqči da mi vozilo nije registrovano iako imam potvrdu da jeste ali NEMAM saobraćajnu dozvolu
    (samo kažem, 11. jul 2020 08:16)

    # Link komentara

  14. @Uvek sam govorio svima, dan kad se reformiše birokratija u srpskoj policiji (i policija naravno) znaćemo da smo se oslobodili komunizma i postali normalna država.
    (doduše, prvo narod.., 11. jul 2020 04:39). …
    E da je to tako jednostavno, vec bi se i desilo. Vidi sad, ovaj narod trazi od politicara povecanje plata i otvaranje fabrika. Reformisi ti sad upravu kolko hoces, ali komunizma se necemo osloboditi dok god narod pita politicare za posao, mrak brate bez kraja. Ja ne znam koliko generacija u Srbiji treba da se promeni da pocnemo da sledimo Bugare i Rumune
    (White trash, 11. jul 2020 08:03)

    # Link komentara

  15. a zašto ne može da se vozi sa starom vozačkom nego se izdaje potvrda???? ako nije istekla, ne vidim razlog da se uzima dozvola prilikom podnošenja zahteva za zamenu
    (selektivni komentari, 11. jul 2020 07:55)

    # Link komentara

  16. Jel to za vozacku vazi a za saobracajnu ne vazi?Do dobijanja saobracajne moze da se vozu sa potvrdom.Kakva je razlika?
    (grga, 11. jul 2020 05:28)

    # Link komentara

  17. Uvek sam govorio svima, dan kad se reformiše birokratija u srpskoj policiji (i policija naravno) znaćemo da smo se oslobodili komunizma i postali normalna država.
    (doduše, prvo narod.., 11. jul 2020 04:39)

    # Link komentara

  18. @Micko

    Hvala na jedino ispravnom objašnjenju situacije:

    “Pa nije bas. Potvrda je dokaz da si pokrenuo postupak izdavanja vozacke dozvole. To sto si dobio potvrdu da si predao da dobijes dokument ne znaci da ces ga i dobiti. U poatupku izdavanja ce se proveriti da li ispunjavas uslove da ti se izda dozvola i shodno tome ce se odluciti. Dakle, kad si predao zahtev moguce je i da ti odbiju izdavanje dozvole. Kapiras?“
    (Mićko, 11. jul 2020 03:50)

    # Link komentara

  19. pa čekaj ako zakon kaže da ne smeš da voziš bez dozvole odnosno sa potvrdom, kako onda to pada u vodu kod sudije? možda nisam skontao, al to bi bilo kao kada bi ja dobio kaznu što nisam imao dozvolu jer mi je ostala kuć, i onda dođem kod sudije i kažem "znate, ja imam dozvolu, samo mi je ostala kući"?

    u 21. veku ne bi trebalo da imas bilo kakav dokument osim licne karte, cisto zbog vizuelne potvrde identiteta.
    (Cirkuzanti, 11. jul 2020 01:51)

    # Link komentara

  20. Ја се сећам да сам у Љермонтовој добио одмах исти дан. Моја жена, давно то беше, направила судар баш исти дан кад је положила. Ништа страшно, само се полицајац на увиђају заценио од смеха. То су били стари обрасци возачке, а можда се код ових чека из техничких разлога. Сећам се да сам код продужења чекао једно десетак дана, кад су уводили ове нове, али је са тим потврдама могло да се вози по Србији, али не и у иностранству. То су ми рекли у МУП-у. Вероватно је други тип потврде.
    (Филхармониста, 10. jul 2020 23:16)

    # Link komentara

  21. Штос је у томе да прочиташ оно што је написано са разумевањем.
    (Филхармониста, 10. jul 2020 23:05)

    # Link komentara

  22. Cemu u 21. veku sluzi i jedan dokument osim LK?
    Njome se identifikuje lice, a centralni registri sluze za ostale 'atribute': vozacka, zdravstvena, oruzani list...
    Cinom polaganja cobek stice pravo upravljanja i to me sustina koju treba zakonodavno tehnicki sprovesti. Znam da ce gomila pojasnjavati da potvrda nije dozvola, i da zakon kaze da..., ali zakon treba da sluzi sustini, a ne formi. Da ne ogranicava, nego da podstice... Cinom polaganja, za pola sata ta informacija treba da je u centralnom registru i dostupna ovlascenim licima uz identifikaciju licnom kartom... A ne da covek moze da bude kriv za prekrsaj koji je derugi napravio zato sto drzava nije sposobna da mu izda papir na kome pise 'Dusko je musko'... I da, nisam pravnik nego informaticar, a promenu zakona koju oredlazem zargonski zovemo optimizacijom koda... Ko razume shvatice....
    (Sasa, 10. jul 2020 22:44)

    # Link komentara

  23. Mozda je komplikovano ako ne vozis crnog Audija A6...
    (realan, 10. jul 2020 22:26)

    # Link komentara

  24. Srbijo, Srbijo, suzu sam, pustio...
    (Tinpu, 10. jul 2020 22:03)

    # Link komentara

  25. A zašto mora da se čeka 7-10 dana na izradu? Mi plarimo sve unapred, a oni prave 7-10 dana, neka smisle nešto novo gde može da se dobije dozvols odmah. Neka prave privremene dozvole unesto potvrda, pa kada se dodje po dozvolu, privremenu pocepaju i gotovo, sve legitimno. Ionako nam uzimaju novce za svakakve gluposti, tako da bi ovo mogli da rade za istu cenu...
    (novikorisnik, 10. jul 2020 22:00)

    # Link komentara

  26. Ako ti sluzbeno lice kaze da mozes da vozis sa tim glupi saobracajac moze da ti napise bilo sta i da odes kod sudije ali ne mozes biti osudjen max da ne nosis vozacku sto je 5 000.
    (QA, 10. jul 2020 21:48)

    # Link komentara

  27. Sve ovo pada u vodu kod sudije, a evo i zašto.
    Kada podnesete zahtev za izdavanje - dobijete potvrdu. Desi se neprijatna situacija i policija vam napiše kaznu jer navodno nemate dozvolu, ode prijava kod nadležnog suda i stigne vam poziv. U međuvremenu je vama stigla dozvola na kojoj je datum izdavanja isti kao i na potvrdi (znači pre podnošenja prijave) , e onda vi lepo pokažete sudiji da imate dozvolu i da su navodi iz prijave netačni(uzgred zbog ove činjenice policajci "progledaju kroz prste"). Pozdrav
    (mile, 10. jul 2020 09:15)

    Probaj da vidis kako ces proci. Pa nije sudija veverica.
    (micko, 10. jul 2020 21:34)

    # Link komentara

  28. @mile

    Lepo si ti to smislio, ali ne ide se džaba na sud, za potrebe sudjenja mogu se sprovoditi istrage i ispitivanja. S obzirom da u zapisniku sa nesreće (ili samo zapisnik o kazni) koji je priložen na sudu, sigurno piše da je vozač vozio sa potvrdom, sud će lako proveriti te navode, bez obzira što si ti do trenutka sudjenja dobio pravu vozačku i što na njoj piše datum kada si predao zahtev. Tako da samo možeš dobiti po ušima jer lažeš na sudjenju/svedočenju.

    Druga stvar je to, što je pravilo (ili izmišljotina) u našoj zemlji da lični dokument (bilo koji) ne možeš podići bez potvrde da si predao zahtev! Da, ništa gluplje nismo čuli u 21. veku, ali tako je. Kada predate zahtev za npr. vozačku, slikate se, ispotpisujete se, onda dobijete potvrdu da ste to sve odradili i sa tom potvrdom možete podići dokument. I svi znamo da je tako, bez obzira što imate sa sobom ličnu, matični br. itd., ništa bez potvrde. I na kraju, to je smisao potvrde da ste predali zahtev - da dokument možete podići, a ne da biste mogli voziti! Opet kažem, preglupo, ali je tako.
    (live, 10. jul 2020 09:59)

    100% tacno.
    (micko, 10. jul 2020 21:32)

    # Link komentara

  29. @preferisco dirti addio: ili je kod vas zakon malo cudan, ili ti malo pises neistinito. Ne moze biti kriv onaj drugi za saobracajku, ako si je ti skrivio. On naravno da odgovara za nemanje vozacke, ali to ne menja cinjenicno stanje odgovornosti o tome, ko je skrivio udes.
    (Slovenac, 10. jul 2020 13:56)

    Netacno. U zakonu postoje tzv pravne fikcije gde je ovo klasican primer. Isto je i za pijanstvo, udari te lik odpozadi, dodje policija, ti pijan on trezan, ti si kriv po pretpostavci zakona koja je neoboriva.
    (micko, 10. jul 2020 21:26)

    # Link komentara

  30. @ ARGENTO
    Imam malo više od 15 god i tačno znam šta pišem.
    Vi pričate o prekršaju za nenošenje dokumenta što je oko 3000 i to je ok(osim toga vam ne mogu naplatiti nikakvu drugu kaznu) , a ja pričam o neposedovanju koje košta oko120. 000 i 100%vam ne mogu staviti to delo na teret jer ga niste ni izvršili. Samom predajom dokumentacije i dobijanjem potvrde( da ste predali svu neophodnu+ispravnu dokumentaciju) počinje vaš status vozača. (što vam se kasnije i potvrdi kad stigne plastika za koju niste vi krivi jer čekate 10 ak dana)
    (mile, 10. jul 2020 14:09)

    Netacno. Pises iz ugla laika i naravno ides po tvojoj logici jednostavnom resenju koje nije tacno i to ne zato sto si glup nego jednostavno nemas dovoljno pravnickog znanja da izvedes pravilan zakljucak. Potvrda je da si pokrenuo upravni postupak za dobijanje voz dozvole i to je to. Rezultat tog postupka moze biti i negativan odg na tvoj zahtev, sto naravno nece u 99,9% slucajeva ALI u teoriji moze.
    (micko, 10. jul 2020 21:24)

    # Link komentara

  31. potvrda kaze da ja imam vozacku dozvolu, ali zbog nemogucnosti MUP-a da mi je izradi odmah tim papirom oni potvrdjuju da ja imam statu vozaca dok mi oni ne naprave plastiku, zato se i zove potvrda, sta taj papir potvrdjuje u protivnom? ovakve stvari na sudu realno moraju pasti u vodu ... a za razliku od saobracajnih policajaca zaista imam pozitivno iskustvo sa sudijama prekrsajnog suda kad je postovanje napisanog u zakonu u pitanju ... a u zakonu svasta nesto pise, la realno 99% vozaca nije nikad odvojilo sat vremena da ga i procita
    (marica, kriv, razumevanje..., 10. jul 2020 16:35)

    Pa nije bas. Potvrda je dokaz da si pokrenuo postupak izdavanja vozacke dozvole. To sto si dobio potvrdu da si predao da dobijes dokument ne znaci da ces ga i dobiti. U poatupku izdavanja ce se proveriti da li ispunjavas uslove da ti se izda dozvola i shodno tome ce se odluciti. Dakle, kad si predao zahtev moguce je i da ti odbiju izdavanje dozvole. Kapiras?
    (micko, 10. jul 2020 21:15)

    # Link komentara

  32. Ako je tako, zasto na dozvoli, u trenutku kada je izdata, pise da vazi od datuna polaganja? Onda bi na njoj moralo da pise da vazi od datuma izdavanja

    Vazi ti dozvola, a ne potvrda.
    (dekile, 10. jul 2020 21:13)

    # Link komentara

  33. @mile

    Da, u pravu ste, overio mi je kopiju. Sto ne znaci da je uopste trebao da overava, kopiju da napravim umem i sam, original imam da pokazem na uvid. Ukoliko postoji sumnja kroz praksu ce se pokazati da li znam ili ne znam i da iza moje diplome stoji deformisana stolica od ucenja, zdravo razmisljanje ili nesto drugo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (djoni, 10. jul 2020 18:30)

    E pa eto tu je problem nabedjene Srbadije: ako postoji sumnja "praksa ce da pokaze". Nije nego. Pa sto onda uopste ides na faks ako diploma nije bitna nego samo "praksa". Idi lepo na zapad pa tamo prosipaj svoju skupocenu pamet i maši kopijama diploma koje si sam napravio i koje je nepotrebno overavati. Ovde samo bacas biserje pred svinje (pred mene, eto priznajem da sam svinja).
    (Mile, 10. jul 2020 20:56)

    # Link komentara

  34. (mile, 10. jul 2020 09:15)

    pa čekaj ako zakon kaže da ne smeš da voziš bez dozvole odnosno sa potvrdom, kako onda to pada u vodu kod sudije? možda nisam skontao, al to bi bilo kao kada bi ja dobio kaznu što nisam imao dozvolu jer mi je ostala kuć, i onda dođem kod sudije i kažem "znate, ja imam dozvolu, samo mi je ostala kući"?
    (Radomir Belaćević, 10. jul 2020 20:48)

    # Link komentara

  35. Prilikom predaje dokumentacije neka vrate staru vozacku dozvolu i izdaju potvrdu o kojoj se prica. Prilikom preuzimanja nove vozacke dozvole stara se unistava. Resen problem.
    (Vasilj, 10. jul 2020 09:36)

    Misli se na osobe koje polazu po prvi put
    (dekile, 10. jul 2020 20:46)

    # Link komentara

  36. Uostalom notare su izmislile zapadne demokratije, a sad se Srbin dosetio da mu pravna drzava smeta, pa ce da trazi ukidanje overe i provere. A u stvari medjutim.
    (Mile, 10. jul 2020 16:48


    Pises gluposti.
    Covek je napisao da su troskovi beleznika besmisleno visoki za sve i svasta.
    I nije nikakav "zapad izmislio"beleznike, pogotovo nije sa ovakvim nadleznostima i tarifama kakve ovde postoje.
    Pogledaj kako je to u Sloveniji,hr,Madjarskoj,sev.Mk,GR itd..
    Mi smo najgore varijante doveli ovde (IT sistem beleznistva koji je cak i u IT jeftiniji ngo ovde) pa tako sada u SRB za overu ugovora o stanu placas 500 e, a u Sloveniji 12 e,i to za stan iste kvadrature?
    I ko je onda sta ovde "izmislio"?!
    O tome je covek pisao, smesan si, nije poenta u pljacki naroda,a to sta i koliko naplacuju beleznici jeste pljacka, ngo u pomoci narodu, svuda gde je moguce a ne svuda gde je moguce da taj narod oderemo po usima..
    Tu je velika razlika izmedju zapada i SRB..
    (C i n i k, 10. jul 2020 20:05)

    # Link komentara

  37. sve ukupno mozda 20 minuta, slikas se tamo i za nekoliko minuta dobijes vozacku dozvolu. A u Srbiji, koliko god to mojima znacilo, odustao sam od vadjenja srpskog pasosa sinu. I moj srpski je istekao i ne pada mi na pamet da se cimam ponovo s nasim vajnim birokratama.
    (zlo, 10. jul 2020 19:37


    U SRB ces lakse da zavrsis srednju skolu ngo da polozis za auto, i jos da ti daju dozvolu..
    To je ovde uzdignuto na nivo nuklearne fizike jbt..
    (C i n i k, 10. jul 2020 19:57)

    # Link komentara

  38. U cemu je problem da nmz da dobijes odmah pravu vozacku?
    (C i n i k, 10. jul 2020 19:56)

    # Link komentara

  39. Čemu polemika na ovu temu. Odakle bilo kome ideja da vizi dok ne dobije dokument koji se zive vozacka dozvola?!? Otisli smo u... To sto si položio vozacki ne znaci da si ispunio sve uslove. Bar dok su zakoni kod nas takvi jakvi jesu...
    (pametnjakovic mladji, 10. jul 2020 19:47)

    # Link komentara

  40. Ja sam 2004e u Filadelfiji polozio vozacki i dobio dozvolu koja mi je trajala do isteka vize. Pre isteka vize otisao u Cikago jer su tamo drugaciji zakoni i polozio jos jednom i dobio dozvolu na 5 godina. Ispit sve ukupno mozda 20 minuta, slikas se tamo i za nekoliko minuta dobijes vozacku dozvolu. A u Srbiji, koliko god to mojima znacilo, odustao sam od vadjenja srpskog pasosa sinu. I moj srpski je istekao i ne pada mi na pamet da se cimam ponovo s nasim vajnim birokratama.
    (zlo, 10. jul 2020 19:37)

    # Link komentara

  41. @brana Polupismen je kada je drugi u problemu,a kad bi tebi ili nekome iz tvoje blize okoline pomogao na licu mesta i pogledao ti kroz prste,bio bi car. Odlucite se sta zelite. Ne moze tako. Plati kaznu kad te zaustave a nemoj da se vadis,kukas,molis i zapomazes. Sve ostalo je licemerstvo.
    (MilunkaMalina, 10. jul 2020 19:03)

    # Link komentara

  42. @brana Polupismen je kada je drugi u problemu,a kad bi tebi ili nekome iz tvoje blize okoline pomogao na licu mesta i pogledao ti kroz prste,bio bi car. Odlucite se sta zelite. Ne moze tako. Plati kaznu kad te zaustave a nemoj da se vadis,kukas,molis i zapomazes. Sve ostalo je licemerstvo.
    (MilunkaMalina, 10. jul 2020 19:03)

    # Link komentara

  43. Još jedna podla alatka za punjenje budžeta bez dna...
    (+MAKSIM, 10. jul 2020 18:54)

    # Link komentara

  44. U zakonu stoji "pre sticanja prava na upravljanje"... Dakle,sve je jasno,ima ili nema.Na kom ce obrascu to dokazati uopste nije bitno.
    (JA..., 10. jul 2020 18:53)

    # Link komentara

  45. ... ovakvo proseravanje zakonima i potvrdama postoji samo u Srbiji ... kao da imamo 15 autonomnih PU sa drugačijim pravilima ...
    (S, 10. jul 2020 18:49)

    # Link komentara

  46. @mile

    Da, u pravu ste, overio mi je kopiju. Sto ne znaci da je uopste trebao da overava, kopiju da napravim umem i sam, original imam da pokazem na uvid. Ukoliko postoji sumnja kroz praksu ce se pokazati da li znam ili ne znam i da iza moje diplome stoji deformisana stolica od ucenja, zdravo razmisljanje ili nesto drugo. Za notare se zna ko su i sta su i kako su dosli do tih poslova i za sta su namenjeni u ovoj drzavi apsurda.

    Inace, diploma gradjevinskog fakulteta u beogradu, koju posedujem, je verovatno malo skuplja i nije puno trazena, ipak se tu mora i konkretno raditi i biti odgovoran. Vase sorbonske, pristinske i slicne diplome za 100e, o kojima ocigledno dosta znate, slobodno pokazujte ukucanima, ispred zadruge ili kome vec hocete. Ukoliko mislite da ce neki profesor tamo sa platom od vise fakulteta + parama sa strane od projekata da rizikuje ime zbog nekih para, sta da vam kazem, probajte, uzmite diplomu, pa da budemo kolege. Do tad, sa nekim znanjem zakona koje ovde pokusavate da predstavite, bolje idite i radite nesto (recimo besplatne pravne pomoci nikad dosta), a ne da odgovarate na sve komentare i optuzujete ljude bez osnova kao ste popili svu pamet ovog sveta.
    (djoni, 10. jul 2020 18:30)

    # Link komentara

  47. Onda nek omoguće da u može da se podnese zahtev za izdavanje vozačke dozvole dve nedelje pre isteka probne... A ne ovako da ljudi kojima možda zavisi posao od vožnje, ne mogu da rade tih dve nedelje dok čekaju dozvolu da se napravi
    (shile, 10. jul 2020 18:27)

    # Link komentara

  48. Кад прочиташ само неколико коментара најежиш се јер схватиш каквих све има. Иако текст разматра случај човека који је положио испит и предао документд да добије и дозволу за управљање моторним возилом већина прича о замени дозвиле и сличним стварима. Ако нису способни да схвате и чему се прича како им објаснити да човек који још нема дозволу није возач и једино има потвтду да је предао документе да постане возач. Можда би лакше схватили да им неко изда потврду да су предалу захтев за пасош па да са том пот, рдом отпутују негде!
    (Рашо, 10. jul 2020 18:16)

    # Link komentara

  49. Samo dodati na ovoj potvrdi ali istaknuto masnim slovima da svako vidi;sa ovom potvrdom mozete {ili ne mozete}da upravljate vozilom.Kraj price.
    (ljusa, 10. jul 2020 18:04)

    # Link komentara

  50. Ako vam je dozvola istekla i podneli ste zahtev za novu,nova počinje da vam važi od dana lekarskog pregleda.Slučaj od pre 2 meseca,naravno dobio potvrdu!
    (Bane RU, 10. jul 2020 17:16)

    # Link komentara

  51. Potvrda ili vazi ili ne vazi i ne moze polupismeni pandur da tumaci zakon po sopstvenom nahođenju ili na koju je nogu ustao pa da od toga zavisi necija sudbina.
    (brana, 10. jul 2020 17:15)

    # Link komentara

  52. Ajde, sta se cudite, pa meni je drzavna firma trazila da mi notar (privatnik koji radi nekada sudske poslove) overi diplomu fakulteta koju je izdao drzavni fakultet. Nekad je bilo kopija i original na uvid, a sad 300din tu, 300 tamo, nakupi se za sve dzepove. Tako da apsolutno moze sve u ovoj zemlji, pa i da drzava ne priznaje sopstvene dokumente i papire, sve dok moze na konto toga da nekome ucari koji dinar. Sta drugo ocekujete od drzave koja zivi od akciza, taksi i kazni?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (djoni, 10. jul 2020 13:29)

    Ne overava ti notar diplomu, nego kopiju diplome. A to sto si ranije mogao da doneses 100e "na uvid" i da se upise da si diplomirao na Sorboni - vise ne moze. Prilozi se overena kopija originala u arhivu, i sve moze da se isprati i dodje do odgovornog lica. A ne da salterusa kaze "pokazo mi je diplonu majkemi".

    Uostalom notare su izmislile zapadne demokratije, a sad se Srbin dosetio da mu pravna drzava smeta, pa ce da trazi ukidanje overe i provere. A u stvari medjutim.
    (Mile, 10. jul 2020 16:48)

    # Link komentara

  53. Papir ili važi ili ne važi. Nema svrhe njegovog izdavanja ako ne važi. Nema logike da SUP izdapotvrdu pa da onda radnik SUPa policajac ne uvažava tu potvrdu.
    (miki, 10. jul 2020 16:48)

    # Link komentara

  54. koja je svrha potvrde?
    (xd, 10. jul 2020 14:12)

    Da sa njom podignes vozacku dozvolu - predas potvrdu i dobijes dozvolu.

    To sprecava vozaca da lazno tvrdi kako mu mup nije izdao dozvolu i obrnuto, da mup tvrdi da jeste izdao dozvolu a vozac je nije podigao.

    Na rec se veruje u drevnom Asteckom carstvu, antickim eskimskim naseobinama i u srpskom narodu u 21. veku.
    (Ukratko, 10. jul 2020 16:43)

    # Link komentara

  55. @live

    potvrda kaze da ja imam vozacku dozvolu, ali zbog nemogucnosti MUP-a da mi je izradi odmah tim papirom oni potvrdjuju da ja imam statu vozaca dok mi oni ne naprave plastiku, zato se i zove potvrda, sta taj papir potvrdjuje u protivnom? ovakve stvari na sudu realno moraju pasti u vodu ... a za razliku od saobracajnih policajaca zaista imam pozitivno iskustvo sa sudijama prekrsajnog suda kad je postovanje napisanog u zakonu u pitanju ... a u zakonu svasta nesto pise, la realno 99% vozaca nije nikad odvojilo sat vremena da ga i procita
    (marica, kriv, razumevanje..., 10. jul 2020 16:35)

    # Link komentara

  56. Pa sto onda u mup-u prilikom podnosenja zahteva za novu vozacku/saobracajnu uzimaju staru iaoko je mozda jos vazeca. Uzmite je lepo kad dodjem po novu. Na taj nacin u problemu mogu biti samo novi vozaci (ako su cekali 18 god cekace jos 7 dana), i oni sto su izgubili dokument a to je mizeran broj.
    (stambeni, 10. jul 2020 16:34)

    # Link komentara

  57. Skoro smo predali stare dozvole za upravljanje plovilima. Tamo nema ničega za uzvrat. Daš 3 slike, 2 takse, 10 kopija i kažu vam da svratite za 3-4 meseca. Potvrda, papir ili neki dokaz da sam bio tamo...NIŠTA!
    (samo kažem, 10. jul 2020 16:33)

    # Link komentara

  58. Opet je forma ispred suštine. Suština je da li ste vi osposobljeni da upravljate motornim vozilom i da li poznajete propise a pri tom imate potvrdu iz MUP-a da ste predali valjane dokaze za to jer da niste ne biste ni dobili tu potvrdu. Slepa zloupotreba je da zbog nesposobnosti države i birokratskih zavrzlama da vam odmah izdaju potreban dokument za koji ste ispunili uslove, saobraćajac želi da vas kazni i to ako nemate sreće jer može i da vas ne kazni ako imate sreće i ako je lepo raspoložen, što nas opet stavlja u ulogu kockara i naravno potvrđuje već dokazanu činjenicu da je život u Srbiji rulet od samog rođenja.
    (samo kažem, 10. jul 2020 16:30)

    # Link komentara

  59. Naravno da su kazne za narod astronomske - kad Pinkov sin I Petra Cvijic ubiju pesake na pesackom I kad Babic ubije zenu onda kazni nema ali za neki bezvezni papir kaznjavaj narod !
    (hotel Nacional, 10. jul 2020 16:09)

    # Link komentara

  60. Ja volim svoju zemlju jako me nerviraju autošovinisti i ostali nerealni kritičari ali za neke stvari zaista jesmo apsurdistan ovo je jedan od primera
    (Nebojša,

    A jesu li autošovinisti i ovih 40-50000 mladih ljudi što u toku godine pobegnu u inostranstvo jer ovde ne mogu normalno da žive ?
    (Steva, 10. jul 2020 16:01)

    # Link komentara

  61. Kako cu za nekoliko godina slatko da citam ovakve vesti iz Srbijice - iz inostranstva!
    (VV, 10. jul 2020 15:32)

    # Link komentara

  62. retard zemlja. pretproslog decembra mi neko skine obe tablice, sve sa metalnim ramovima, u zvecanskoj. odem u savski venac, popunim formu za dva minuta i cekam onda sat i po da mi istu daju u ruke sa potpisom osobe kojoj sam je i dao posle dva minuta popune. posto nisam iz bg, pitao sam je l ovo dovoljno da vozim kola, da idem u maticni sup kako bih izvadio nove tablice. kaze gospodjica, mozes al nisam sigurna (pa ko jeste), ne bi trebalo da ti prave problem ako te zaustave. na srecu, setim se pa pikiram auto ispred i ibarskom samo za njim, da ne budem prvi u koloni. al eto nasta je spala olinjala administracija: pare za sve moras dati al pouzdanost dobiti od njih nikad.
    (key and peele, 10. jul 2020 15:12)

    # Link komentara

  63. Evo da vam ja kažem par reči,pošto je to moja struka .Potvrda ne može zameniti vozačku u navedenom slučaju i tačka.Trebamo težiti u doba modernizacije da sva dokumenta imamo na tl.i na klasičan način.Kada zaboravimo samo pritiskom na dugme izvršimo identifikaciju.Vrlo prosto i jednostavno,a koristimo svi pametne telefone.
    (Dr Neznalic!, 10. jul 2020 14:58)

    # Link komentara

  64. koja je svrha potvrde?
    (xd, 10. jul 2020 14:12)

    # Link komentara

  65. @ ARGENTO
    Imam malo više od 15 god i tačno znam šta pišem.
    Vi pričate o prekršaju za nenošenje dokumenta što je oko 3000 i to je ok(osim toga vam ne mogu naplatiti nikakvu drugu kaznu) , a ja pričam o neposedovanju koje košta oko120. 000 i 100%vam ne mogu staviti to delo na teret jer ga niste ni izvršili. Samom predajom dokumentacije i dobijanjem potvrde( da ste predali svu neophodnu+ispravnu dokumentaciju) počinje vaš status vozača. (što vam se kasnije i potvrdi kad stigne plastika za koju niste vi krivi jer čekate 10 ak dana)
    (mile, 10. jul 2020 14:09)

    # Link komentara

  66. Ovo je tako zato sto imamo banana drzavu u kojoj se dnevno vodi politikanstvo a ne ozbiljna birokratija.Ovde je namera jasna a to je da se opljacka gradjanin preko tehnikalije.
    (Drax, 10. jul 2020 14:06)

    # Link komentara

  67. U tom slucaju tuziti saltersku sluzbenicu za naknadu stete.
    (Laik, 10. jul 2020 14:03)

    # Link komentara

  68. @live
    I dalje stojim na stavu da vam ne mogu ništa osim prekršajne za nenošenje dokumenta što naši policajci nema šanse da se sete u datom trenutku da vam napišu, (jer imaju mnogo jače delo neposedovanje - koje sigurno obarate na sudu bez laganja jednostavno priložite zvanični dokument koji je izdao MUP).
    Znači legalno i bez laganja, a problem MUP-a je što ne izda istog dana plastiku.
    Ja kao savestan građanin platim i podnesem zahtev i važenje traje od tog datuma
    (mile, 10. jul 2020 14:01)

    # Link komentara

  69. Neka samo naglase vozacima da ne smeju da voze bez dozvole, potvrda ne menja dozvolu za to vreme dok se izradjuje i resen problem! Samo da se stavi do znanja zvanicno!
    (vucic nije moj Predsednik, 10. jul 2020 13:59)

    # Link komentara

  70. @preferisco dirti addio: ili je kod vas zakon malo cudan, ili ti malo pises neistinito. Ne moze biti kriv onaj drugi za saobracajku, ako si je ti skrivio. On naravno da odgovara za nemanje vozacke, ali to ne menja cinjenicno stanje odgovornosti o tome, ko je skrivio udes.
    (Slovenac, 10. jul 2020 13:56)

    # Link komentara

  71. Ajde, sta se cudite, pa meni je drzavna firma trazila da mi notar (privatnik koji radi nekada sudske poslove) overi diplomu fakulteta koju je izdao drzavni fakultet. Nekad je bilo kopija i original na uvid, a sad 300din tu, 300 tamo, nakupi se za sve dzepove. Tako da apsolutno moze sve u ovoj zemlji, pa i da drzava ne priznaje sopstvene dokumente i papire, sve dok moze na konto toga da nekome ucari koji dinar. Sta drugo ocekujete od drzave koja zivi od akciza, taksi i kazni?
    (djoni, 10. jul 2020 13:29)

    # Link komentara

  72. Mene zanima a sta kaze premijerka Brnabic na to i svoj projekat digitalizacije i e-uprave?
    Jel to komad plastike ima polozen vozacki i pravo da upravlja vozilom ili osoba ciji podaci su na njemu odstampani?
    (Xyx, 10. jul 2020 12:58)

    # Link komentara

  73. Supruga iz UK uvek NE NOSI dozvolu i saobraćajnu(pita me šta je to) zato što nema tu naviku jer u UK imaš rok kod sudije za prekršaje da dostaviš DL oko nedelju dana..... Kakvo crno nošenje po jaknama. Srbija i Titovi zakoni. E zato su nas rasturili. Jer smo boranija od države. I treba da diktator pobedi gde treba jer samo tako ćemo otici iz zemlje. Ko neće - sadomazo u najavi!
    (made in serbia, 10. jul 2020 12:49)

    # Link komentara

  74. Ako je tako, zasto na dozvoli, u trenutku kada je izdata, pise da vazi od datuna polaganja? Onda bi na njoj moralo da pise da vazi od datuma izdavanja.
    (T2, 10. jul 2020 12:44)

    # Link komentara

  75. Po toj logici, ne bi smeli da vozimo ni sa potvrdom koja sluzi kao zamena za saobracajnu dozvolu.
    (T, 10. jul 2020 12:43)

    # Link komentara

  76. Zašto se ta potvrda ne zove privremena vozačka dozvola?
    (nes, 10. jul 2020 12:32)

    # Link komentara

  77. mile je 100% u pravu - a jos pride treba dodati i odstetni zahtev za ovakvo krivo tumacenje zakona onome ko j eto uradio, bilo da je to saobracajac priuceni pravnik ili osiguravajuce drustvo - potvrda kaze da ti imas vozacku dozvolu, samo je zvanicna plastika jos uvek u izradi iz razloga znanog MUP-u - i nema tu sta neko da priznaje ili ne priznaje i da tumaci ... tako da ako je i jedan navod iz ove price tacan onda je to cisto maltretiranje neukog naroda
    (marica, kriv, razumevanje..., 10. jul 2020 10:48)

    Znam šta hoćeš reći, ali potvrda baš suprotno kaže, da ti nemaš dozvolu, jer da imaš, ne bi nosio/la papir. Izdavanje potvrde o predatom zahtevu se ne izdaje u svrhu upravljanja vozilom do dobijanja "plastike", nego u svrhu podizanja te plastike u prostorijama MUP-a, čime se olakšava posao radnicima na šalteru. Potvrda o predatom zahtevu, striktno gledano, ne može zameniti vozačku dozvolu jer: ne sadrži sliku vozača, ne sadrži datum izdavanja i isteka vozačke, ne sadrži kategorije vozila za koje vozač ima dozvolu, ne sadrži otisak prsta i ne sadrži čak, ja mislim, ni broj vozačke. Pa ista je stvar i sa ličnom kartom, dok čekate novu imate potvrdu da ste predali zahtev, ali tu potvrdu vam niko neće uvažiti kao zvanični dokument (samo primer, bilo gde gde vam traže ličnu kartu ili njenu kopiju, ne možete priložiti kopiju potvrde o predanom zahtevu, već ćete morati sačekati pravu ličnu). Dakle, ona može poslužiti za identifikaciju, ali u zvaničnim procedurama ne može.
    (live, 10. jul 2020 12:20)

    # Link komentara

  78. bas je sve to cudno,kao i to da sam morao sad pri registraciji da platim nove tablice i saobracajnu zato sto ukidaju neka slova na tablicama...
    (urke, 10. jul 2020 12:04)

    # Link komentara

  79. Iz nekog malog iskustva (33.g. po sudovima) kao što rekoh kod nas je sve u pravnoj regulativi mož' da bidne al' ne mora da znači. Tako i ovo. Na sudu sve to drugačije izgleda i kad na to dodate slobodno sudijsko uverenje zakoni vam i nisu potrebni uz dobrog advokata.
    (XXL, 10. jul 2020 11:49)

    # Link komentara

  80. @ARGENTTO Jedno je "ne nosenje" dozvole, (prekrsajna kazana) a drugo je kazna za "neposedovanje" dozvole.
    Ono sto @mile napisao se odnosi na to kada vam napisu "neposedovanje" jer imate potvrdu a ne pravu "karticu" dozvolu (sto je debilizam, i nemaju prava da vam napisu kaznu)

    ne nosenje je isto u slucaju potvrde ili dozvole - prekrsaj je jer nemate kod sebe... u tom slucaju su upravu kada vam napisu kaznu
    (miki, 10. jul 2020 11:37)

    # Link komentara

  81. A koja je svrha potvrde?
    (mighty banana, 10. jul 2020 10:35)
    Svrha je da njome podižeš vozačku na šalteru.
    (ajs, 10. jul 2020 11:31)

    # Link komentara

  82. Ne, problem je u tome sto mi nemamo zakone, prave zakone! Dajte jedan zakon u Srbiji a da stiti gradjanina?! nema ga!
    (mirkojevoleokristinu, 10. jul 2020 11:22)

    # Link komentara

  83. Naravno da ne moze da se vozi sa potvrdom. Predaja zahtjeva za nova dokumenta se vrsi prije nego stara isteknu, tipa 15 dana ranije i nema frke. Imao sam udes sa velikom stetom, drugi vozac je imao potvrdu umjesto dozvole. Iako sam ja bio kriv za udes, nenamjerno potpuno, nikakvo divljanje itd, nego bukvalno nesrecan splet okolnosti, on je proglasen krivim jer nije imao pravo da upravlja autom.. Zao mi lika ali jbg
    (preferisco dirti addio, 10. jul 2020 11:19)

    # Link komentara

  84. Ala smo ograniceni, zato nam je ovako. Dobijes potvrdu i cekas da stigne dokument. Ako ti se pravilo e svidja, ti se preseli u Indiju. Tamo ne moras ni da pazis ko kako vozi, da se pridrzavas pravila....
    (Neko iz mase...., 10. jul 2020 11:03)

    # Link komentara

  85. Sada je sve dostupno i digitalizovano,čak zakon treba da se promeni.Da ljudi koji nemaju dozvolu kod sebe a važeća je,saobraćajna patrola u našoj zemlji u svakom trenutku može proveriti u sistemu da li je to tako. Na osnovu lične karte ili pasoša. Kartica,ko kartica,ali u sistemu centralnom sve stoji i nema dileme. Čak mogu da se i ukinu u jednom trenutku ako se spojimo sa sistemom EU gde se sve vidi i lako proveri.
    (dnevno sam se predozirao Srbende sad sam Crnogorac, 10. jul 2020 11:03)

    # Link komentara

  86. Ja ne vidim u čemu je problem. Potvrda se izdaje, kao dokaz da je BUDUĆI vozač predao ZAHTEV za izdavanje dozvole i sa potvrdom podiže pravu dozvolu kada bude izrađena. Ni u jednoj državi na svetu to parče papira ne zamenjuje dozvolu, jer de jure i de facto nije dozvola.
    Kakav je to budući vozač ako nema strpljenja da sačeka nedelju dana da mu se izda dozvola. Pa kako će imati strpljenja i živaca kad uleti u saobraćajni haos koji je kod nas svakodnevnica.
    (Kolovođa, 10. jul 2020 10:28)
    Nije tačno da ni u jednoj zemlji takav ili sličan papir na važi. Recimo ja sam u Norveškoj pošto dozvole iz Srbije nisu priznate morao da polažem vozački ispit iz početka i tada sam dobio papir kao potvrdu da mogu da upravljam vozilom dok mi dozvola ne stigne. Po dobijanju dozvole sam skinuo aplikaciju i sa tom aplikacijom vozim, tako da ni ne moram da imam fizički dozvolu kod sebe, do duše samo dokle vozim po Norveškoj.
    (IGOR, 10. jul 2020 11:01)

    # Link komentara

  87. e da niste pisali o ovome i da ih niste pitali, niko ne bi ni znao i tolerisalo bi se i dalje kao sto bi trebalo.
    (buyakasha, 10. jul 2020 10:59)

    # Link komentara

  88. Predajom papira za izradu dozvolje, vasa dozvola je izdata. Samo plastika koja je pre 10 godina bila izradjivana na licu mesta (papirna dozvola) se ceka da vam bude urucena. Samo debilna drzava, kao nasa, gleda to da vi nemate plastiku, toboz nemate ni dozvolu?! A svaki policajac moze proveriti da li imate vazecu dozvolu u policijskom sistemu?! Mafijaska drzava, isti i policajci...
    Kao sto je neko vec napisao, dodjete kod sudije za prekrsaje, pokazete dozvolu sa datumom pre udesa, i cao...
    (Neko iz mase, 10. jul 2020 10:55)

    # Link komentara

  89. ako osiguranje neće da plati ni 500 vozačkih ti neće pomoći....
    (hm..., 10. jul 2020 10:54)

    # Link komentara

  90. @Kolovođa
    Није истина. У Аустрији је овако. Када завршиш практични део теста који си положио. Добијеш потврду одмах, још у ауту. Истог момента смеш са тим папиром да возиш унутар земље месец дана. Толико времена имаш да предаш за дозволу.
    (veljko, 10. jul 2020 10:52)

    # Link komentara

  91. Mi smo zemlja čuda ili bolje receno pravljenja čuda ni iz čega. U Norveskoj mozes odmah posle polozenog vozackog da voziš, a izdavanje je samo formalnost za koje se drzava potrudi da ne traje duze od dva dana i to sve sa slanjem na postu da ti stigne na kucnu adresu. Povrh svega policija je izdala svoju mobilnu aplikaciju da mozete da imate vozacku dozvolu uvek u mobilnom telefonu. Bas su glupi ovi norveski policajci kad ,zamislite hoce da olaksaju svojim gradjanima...
    (Parliament, 10. jul 2020 10:50)

    # Link komentara

  92. Ja sam polozio ispit za upravljanje motornim vozilom B kategorije 30.12.1977.g.Koji je zakonski osnov da mi drzava zabranjuje-oduzuma to za vreme izrade dokumenta koji je ona formirala i menja po svom nahodjenju?
    (micko, 10. jul 2020 10:49)

    # Link komentara

  93. @live

    mile je 100% u pravu - a jos pride treba dodati i odstetni zahtev za ovakvo krivo tumacenje zakona onome ko j eto uradio, bilo da je to saobracajac priuceni pravnik ili osiguravajuce drustvo - potvrda kaze da ti imas vozacku dozvolu, samo je zvanicna plastika jos uvek u izradi iz razloga znanog MUP-u - i nema tu sta neko da priznaje ili ne priznaje i da tumaci ... tako da ako je i jedan navod iz ove price tacan onda je to cisto maltretiranje neukog naroda
    (marica, kriv, razumevanje..., 10. jul 2020 10:48)

    # Link komentara

  94. Ja ne znam koje glave cackaju oko nasih zakona i pravila oko dozvola, dozvoljenih i zabranjenih stvarni na tehnickim pregledima, al znam jedno, a to je da ima/ju dijagnozu sigurno.
    (Da, 10. jul 2020 10:36)

    # Link komentara

  95. A koja je svrha potvrde?
    (mighty banana, 10. jul 2020 10:35)

    # Link komentara

  96. (mile, 10. jul 2020 09:15)

    Nije to bas tako lako, znam da izgleda kad gledas crtane filmove (izvini ali tcoj komentar mi govori da imas 15ak godina), ali u realnosti stvari stoje malo drugacije.. Datum na dozvoli ili potvrdi nema nista sa cinjenicom da si upravljao vozimo bez vozacke dozvole. Znaci, ti imas vazecu vozacku, krenes negde i zaboravis je kuci.. Zaustavi te policija i napise ti prekrsaj. Da li stvarno mislis da ces time sto ces sudiji doneti vazecu dozvolu da izbegnes kaznu?
    Kazna se ne pise druze moj na osnovu datuma izdavanja vozacke vec samo i iskljucivo da je nisi imao kod sebe u trenitku zaustavljanja od strane policike. Kraj.
    Ali ti uvek mozes da probas pa da nas razuveris..
    (ARGENTTO, 10. jul 2020 10:31)

    # Link komentara

  97. Ja ne vidim u čemu je problem. Potvrda se izdaje, kao dokaz da je BUDUĆI vozač predao ZAHTEV za izdavanje dozvole i sa potvrdom podiže pravu dozvolu kada bude izrađena. Ni u jednoj državi na svetu to parče papira ne zamenjuje dozvolu, jer de jure i de facto nije dozvola.
    Kakav je to budući vozač ako nema strpljenja da sačeka nedelju dana da mu se izda dozvola. Pa kako će imati strpljenja i živaca kad uleti u saobraćajni haos koji je kod nas svakodnevnica.
    (Kolovođa, 10. jul 2020 10:28)

    # Link komentara

  98. Sve ovo pada u vodu kod sudije, a evo i zašto.
    Kada podnesete zahtev za izdavanje - dobijete potvrdu. Desi se neprijatna situacija i policija vam napiše kaznu jer navodno nemate dozvolu, ode prijava kod nadležnog suda i stigne vam poziv. U međuvremenu je vama stigla dozvola na kojoj je datum izdavanja isti kao i na potvrdi (znači pre podnošenja prijave) , e onda vi lepo pokažete sudiji da imate dozvolu i da su navodi iz prijave netačni(uzgred zbog ove činjenice policajci "progledaju kroz prste"). Pozdrav
    (mile, 10. jul 2020 09:15)

    upravo tako samo treba da odbijes da potpises zapisnik. a vozacka stize za sedam dana a nijedan sudski proces ne moze moze pocne pre min 15 dana.

    mada mislim da bi drzava trebala da dopuni zakon da se taj papir smatra dokumentom.
    (s8+, 10. jul 2020 10:13)

    # Link komentara

  99. Policija ne priznaje potvrdu koju je izdala policija... A da novinari možda ukažu na to da je problem očigledno izazvan nesposobnošću policijskog birokratskog sistema, a ne da upozoravaju vozače da 'to može da im se desi'? E moji novinari...
    (Strato, 10. jul 2020 10:13)

    # Link komentara

  100. Kad dodjete s prakticnog testa voznje, i naravno ako polozite, instruktor ubaci podatke u sistem. Sacekate 10min, fotografija na licu mesta, vozacka na licu mesta. Zasto komplikujemo?
    (Bivsi Kengur, 10. jul 2020 10:01)

    # Link komentara

  101. @ mile

    Lepo si ti to smislio, ali ne ide se džaba na sud, za potrebe sudjenja mogu se sprovoditi istrage i ispitivanja. S obzirom da u zapisniku sa nesreće (ili samo zapisnik o kazni) koji je priložen na sudu, sigurno piše da je vozač vozio sa potvrdom, sud će lako proveriti te navode, bez obzira što si ti do trenutka sudjenja dobio pravu vozačku i što na njoj piše datum kada si predao zahtev. Tako da samo možeš dobiti po ušima jer lažeš na sudjenju/svedočenju.

    Druga stvar je to, što je pravilo (ili izmišljotina) u našoj zemlji da lični dokument (bilo koji) ne možeš podići bez potvrde da si predao zahtev! Da, ništa gluplje nismo čuli u 21. veku, ali tako je. Kada predate zahtev za npr. vozačku, slikate se, ispotpisujete se, onda dobijete potvrdu da ste to sve odradili i sa tom potvrdom možete podići dokument. I svi znamo da je tako, bez obzira što imate sa sobom ličnu, matični br. itd., ništa bez potvrde. I na kraju, to je smisao potvrde da ste predali zahtev - da dokument možete podići, a ne da biste mogli voziti! Opet kažem, preglupo, ali je tako.
    (live, 10. jul 2020 09:59)

    # Link komentara

  102. A Darko Lazić može da vozi bez dozvole. Posle svega što se desilo ni kaznu nije platio
    (nidža, 10. jul 2020 09:57)

    # Link komentara

  103. Dragi novinari, nije nestrpljenje naše, nego nesposobnost državnog organa za pravovremenu reakciju.
    U eri elektronskih komunikacija ja moram fizički i gotovinski da platim i donesem dokaz o izvršenoj uplati, stanem u red i čekam da mi službenik dozvoli da mu predam materijal koji je njemu potreban za rad. Nakon prijema i potpisivanja određenih papira, nadležni me obaveštava da dozvolu (vozačku ili saobraćajnu) moram da čekam jer se ona izrađuje u Bgd i mora se čekati zbog malog kapaciteta.
    Zbog svega navedenog sprečen sam u korišćenju vozila i izložen mogućnosti kažnjavanja od strane istog organa koje mi neopravdano nije izvršilo obavezu.
    Izvin'te, ko je ovde lud?
    (White Wolf, 10. jul 2020 09:54)

    # Link komentara

  104. Neka se dozvola za vožnju upiše elektronski u ličnu kartu i rešen problem.
    (dzigi, 10. jul 2020 09:45)

    # Link komentara

  105. Prilikom predaje dokumentacije neka vrate staru vozacku dozvolu i izdaju potvrdu o kojoj se prica. Prilikom preuzimanja nove vozacke dozvole stara se unistava. Resen problem.
    (Vasilj, 10. jul 2020 09:36)

    # Link komentara

  106. Najdebilniji zakon o saobraćaju na svetu. O diskriminaciji koji taj zakon podržava treba da se piše svaki dan dok se isti nr promeni. Kakva probna dozvola, alo?!
    (cirkuzanti, 10. jul 2020 09:36)

    # Link komentara

  107. Dobiješ oficijelni papir od Mup-a da si prošao sve procedure za dobijanje vozačke dozvole i da ti je plastična kartica u izradi.
    Zatim te zaustavi saobraćajna policija i poziva se na tumačenje zakona...paragraf 3xx..bla, bla...JER TI USTVARI NEMAŠ DOZVOLU...I ŠTA TI USTVARI HOĆEŠ DEČKO?? PA NEMAŠ DOZVOLU!!??

    ...Samo kod nas!
    (Nikola, 10. jul 2020 09:29)

    # Link komentara

  108. Kakva glupost. Ako neko ima položen vozački treba odmah da može da vozi. Dozvola je overhead. Papir treba da je dovoljan. Tako je makar u Australiji i NZ, prosto bez komplikacija.
    (Kowalski, 10. jul 2020 09:27)

    # Link komentara

  109. Toliko o tome da smo najpametniji narod... Dobijes potvrdu da si polozio da si sposoban da upravljas motornim vozilom ali ne, srbija brale moj srbija....
    (xxx, 10. jul 2020 09:23)

    # Link komentara

  110. Bezobrazluk. Čemu onda potvrda uopšte? Oni je izdaju, ali ima policajaca koji to ne prihvataju. Šta god da je zakon, treba da ga sprovodi 100% njih. U slučaju da zakon kaže da potvrda ne može, onda nema izdavanja istih, onda šalterski službenici ne smeju da govore da se može voziti sa potvrdom.
    Ovako, samo se ostavlja prostor za slobodno tumačenje i najbitnije - naplatu.
    (Aircanada, 10. jul 2020 09:20)

    # Link komentara

  111. Ja volim svoju zemlju jako me nerviraju autošovinisti i ostali nerealni kritičari ali za neke stvari zaista jesmo apsurdistan ovo je jedan od primera
    (Nebojša, 10. jul 2020 09:19)

    # Link komentara

  112. Sve ovo pada u vodu kod sudije, a evo i zašto.
    Kada podnesete zahtev za izdavanje - dobijete potvrdu. Desi se neprijatna situacija i policija vam napiše kaznu jer navodno nemate dozvolu, ode prijava kod nadležnog suda i stigne vam poziv. U međuvremenu je vama stigla dozvola na kojoj je datum izdavanja isti kao i na potvrdi (znači pre podnošenja prijave) , e onda vi lepo pokažete sudiji da imate dozvolu i da su navodi iz prijave netačni(uzgred zbog ove činjenice policajci "progledaju kroz prste"). Pozdrav
    (mile, 10. jul 2020 09:15)

    # Link komentara