1. Kada slika kamera u Njemackoj na autoputu i napises ime vozaca ,dobijes kaznu i platis je ..dali obavjestavaju Transportstyrelse u Svedskoj.Svedska probna vozacka.Ili samo platis kaznu i u najgorem slucaju dobijes prolazak zabrane kroz Njemacku????Jel neko imao slicno iskustvo molim da mi odgovori
    (Stana, 26. jul 2022 08:28)

    # Link komentara

  2. Slikala me kamera u Njemackoj.Nisam ja vozila ali sam vlasnik auta .Dobila sam papir da popunim ko je vozio auto.Prijatelj koji ne zivi u EU.Ako dostavim podatke vozaca koji nije iz EU dali ce dalje ispitivati lice ,kontaktirati organe u Svedskoj ili ce mi jednostavno nakon priznanja greske odrezati samo kaznu.Brinem.Dali sledi i do koliko je kazna.Oduzimanje ili ne vozacke dozvole.Prekoracenje brzne 44km preko dozvoljene brzine na radovima na putu .
    (Stanija Nikolic, 23. jul 2022 18:06)

    # Link komentara

  3. Da li kazne stizu na adresu vozaca ili vlasnika vozila?
    (IG, 22. jul 2020 23:14)

    # Link komentara

  4. @(GuA, 5. jul 2020 10:09)

    Izvrces moje reci nepotrebno. Lepo pise dole za pismene, "mozda bi trebalo malo vise", tj da pojasnim, malo vece odstojanje od 17m na 120kmh. 60m na 120kmh je puno i vozac ispred mozda nece razumeti nameru da zelis da ga preteknes, s obzirom da je ogranicenje recimo kod nas 130kmh.
    (Ccc, 13. jul 2020 22:52)

    Za one koji su kupili dozvolu - postoji pravilo 2 sekunde i odnosi se na rasojanje. 2s pri brzini od 120kmh je 66m. 17m na 120kmh je oko 0.5 sekunde cak i duplo vise od onog sto nazivas normalnim je premalo.

    Sto se tice preticanja - cemu sluzi ona rucica, uglavnom sa leve strane volana ?

    Jos nesto. Auto ispred tebe ima prednost.
    (GuA, 16. jul 2020 00:33)

    # Link komentara

  5. @(GuA, 5. jul 2020 10:09)

    Izvrces moje reci nepotrebno. Lepo pise dole za pismene, "mozda bi trebalo malo vise", tj da pojasnim, malo vece odstojanje od 17m na 120kmh. 60m na 120kmh je puno i vozac ispred mozda nece razumeti nameru da zelis da ga preteknes, s obzirom da je ogranicenje recimo kod nas 130kmh.
    (Ccc, 13. jul 2020 22:52)

    # Link komentara

  6. Zivim u svedckoj i dobio sam kaznu iz ceske za brzu voznju. Kamera je snimila registraciju ali nije lice vozaca. Kazna je stigla kao preporuceno pismo i to posle sest meseci. Molba da platim kaznu ako sam ja vozio ili da dam podatke osobe koja je u tom trenutku vozila moj auto. Kazna je oko nekih 50 evra i nisam je platio cisto iz radoznalosti da vidim dokle mogu da idu, posto je u svedvkoj zakon da vozac placa kaznu a ne vlasnik vozila. Posle par meseci stiglo mi je opet preporuceno pismo iz ceske, verovatno opomena, ali ga nisam podigo. Vec ce proslo 5-6 meseci i jos nema niceg novog. Videcmo sta ce se desiti, mozda bude problem kad opet prolazim kroz cesku.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sasha, 5. jul 2020 19:17)

    Nego reci ti nama opet gde zivis
    (Vt, 8. jul 2020 12:52)

    # Link komentara

  7. Citam komentare i nemogu da verujem , za sve ljubitelje prava i kazni cu da razocaram ,postoji zastarelost kazni, dok kazna dodje do vas, vec je zastarela, samo treba da se zalite, i usvojice je, jer to nisu nasi sudovi. Sve je to app , ako prodje prodje, nema zakonske osnove, nismo u eu. Kad plate ratnu odstetu za 99-u, prvi cu da platim, do tada jok!
    (Radovan I, 6. jul 2020 21:39)

    # Link komentara

  8. Zivim u svedckoj i dobio sam kaznu iz ceske za brzu voznju. Kamera je snimila registraciju ali nije lice vozaca. Kazna je stigla kao preporuceno pismo i to posle sest meseci. Molba da platim kaznu ako sam ja vozio ili da dam podatke osobe koja je u tom trenutku vozila moj auto. Kazna je oko nekih 50 evra i nisam je platio cisto iz radoznalosti da vidim dokle mogu da idu, posto je u svedvkoj zakon da vozac placa kaznu a ne vlasnik vozila. Posle par meseci stiglo mi je opet preporuceno pismo iz ceske, verovatno opomena, ali ga nisam podigo. Vec ce proslo 5-6 meseci i jos nema niceg novog. Videcmo sta ce se desiti, mozda bude problem kad opet prolazim kroz cesku.
    (sasha, 5. jul 2020 19:17)

    # Link komentara

  9. Miso,da li si isao u skolu?
    (PODATCI, 5. jul 2020 11:25)

    # Link komentara

  10. @(Ccc, 5. jul 2020 02:44)

    Odstojanje od 17m pri brzini od 120km/h je po tebi normalno? Svasta.

    Ne moze Srbin a da se ne zakaci na branik. To je manje od 1/2 sekunde i pri toj brzini ako onaj ispred tebe samo oduzme gas ti si mu u gepeku. Tvojom krivicom - naravno. 60m ili 2-3 sekunde je minimum za 120kmh.

    I jos se drcis nekim tuzbama i sudovima.
    (GuA, 5. jul 2020 10:09)

    # Link komentara

  11. @(Ccc, 5. jul 2020 02:44)

    Odstojanje od 17m pri brzini od 120km/h je po tebi normalno? Svasta.

    Ne moze Srbin a da se ne zakaci na branik. To je manje od 1/2 sekunde i pri toj brzini ako onaj ispred tebe samo oduzme gas ti si mu u gepeku. Tvojom krivicom - naravno. 60m ili 2-3 sekunde je minimum za 120kmh.

    I jos se drcis nekim tuzbama i sudovima.
    (GuA, 5. jul 2020 10:08)

    # Link komentara

  12. @(Miša, 4. jul 2020 23:55)

    Podaci, ne podatci. Sada cu vam oprostiti, ali sledeci put moram da pisem kaznu.
    (Grammar Police, 5. jul 2020 02:47)

    # Link komentara

  13. @(T, 4. jul 2020 20:17)

    Iako se slazem da takve stvari treba kaznjavati, ipak je totalni apsurd. Slobodna procena rastojanja bez mernog uredjaja i naplacivati kazne za to je nesto sto se teoretski moze osporiti na sudu, jer se radi o slobodnoj proceni, pa prema tome ne mozes da znas koliko je odstojanje, narocito tokom voznje. Druga stvar koju ste naveli je pola brzine u metrima, da li to znaci ako vozis 120kmh, rastojanje treba da bude 60m ili pak se 120kmh pretvara u m/s sto je 33.33m/s, pa pola od toga da zaokruzimo na 17m rastojanja? Slozicete se da je u prvom slucaju 60m rastojanja je previse, dok u drugom slucaju deluje kao ok, mozda bi trebalo malo vise, ali onda je potrebno koristiti digitron da bi se pretvorili km/h u m/s. Previse je to pravilo po principu ako prodje prodje, tj. niko ne pokusava da ga ospori na sudu.
    (Ccc, 5. jul 2020 02:44)

    # Link komentara

  14. Da se postave kamere po gradovima a da podatci idu direktno u centralni kompjuter. Kamere bi se isplatile za samo 1 sat rada. Kazne iz centralnog kompjutera da se brišu samo uplaćenim kaznama.
    (Miša, 4. jul 2020 23:55)

    # Link komentara

  15. U pravu si za Nemacku, meni je za 12 metara manjeg razmaka stigla kazna 120€
    (Zoran, 4. jul 2020 22:21)

    # Link komentara

  16. Pazite se u Nemackoj na drzanje rastojanja izmedju vozila. Ume da bude gora kazna nego prekoracenje brzine, mere automatski i slikaju kamerom. Ako se ne varam, pravilo je "polovima brzine u metrima" tj. ako vozite 120, morate da drzite 60m rastojanja, ali bolje neka potvrdi neko ko zivi i vozi po Nemackoj.
    (T, 4. jul 2020 20:17)

    # Link komentara

  17. I treba kazne. Ako bagra ne zna da se ponasa i nije za civilizaciju,onda ne idite tamo. Ma,treba zabrana na 50 god.
    (Robi, 4. jul 2020 12:05)

    # Link komentara

  18. @ (jaretina na minimalcu, 3. jul 2020 22:57)

    Nije mi bas najjasnije zasto je GDPR pomenut uvde jer nema nikakvih doditnih tacaka sa temom ali kad vec pojasnjavas ...

    GDPR je set zakona koji omogucava uvid, pristanak i kontolu pojedinca (u EU) u to koji podaci i na koje vreme su stornirani u bazi onog ko ih prikuplja. U biti je pokusaj EU da regulise sve obimnije prikupljanje internet podataka (mahom US korporacije)

    Nacin skladistenja internet podataka, fizicki i elektronski, je regulisan ISO(EU) i SOC(US) standardima.
    (GuA, 4. jul 2020 11:58)

    # Link komentara

  19. @(Zwikau, 4. jul 2020 01:24)

    A ja tebi kazem da uzmu sve podatke prilikom ulaska u clanicu EU a clanice dele medjusobno. Nesto od toga je vec centralizovano.

    Osim toga ne znam na kom stepenu su trenutno pristupni pregovori sa EU ali oni podrazumevaju odredjen stepen intergracije i razmenu podataka.

    Ja licno nemam nista protiv - ne divljam ni ovde a jos manje negde drugde.
    (Over and above, 4. jul 2020 10:19)

    # Link komentara

  20. Ako je kazna veca, samo preregistrujes auto i stvar zavrsena. Posto kontrola na EU granici se obavlja samo na osnovu broja tablica a ne na osnovu imena vozaca. Prosto i efikasno
    (lozac, 4. jul 2020 10:17)

    # Link komentara

  21. Ok, ja sam dobio kaznu iz DE. Vozio 62, sakrivena kamera me snimila na mestu gde je ograniceno 50. Kazne je 25 eura, tako da tih 100 nd lupajte. Slicno je Austrija.
    Fora je kod placanja. Ako hoces sa naseg racuna da platis onda ti banka uzme jos 30 eura. Ali ako imas Nemacki Iban ili nadjes nekoga ko ima, nema problema. Platio i sve ok.
    (Beli, 4. jul 2020 08:58)

    # Link komentara

  22. Procitah dosta komentara sve u svemu saobracajci kod nas ne rade ni 20% svoga posla.Juce opet troje mrtvih na putevima.
    Svim pametnim vozacima srecan put cuvajte se
    koliko je moguce.
    (Prokupcanin, 4. jul 2020 08:56)

    # Link komentara

  23. Strašno je kolika rasprava se ovde vodi oko toga da li treba poštovati propise ili ne. Nedavno, na jednom decijem rođendanu lik popio 5-6 velikih piva i neviđeno smara sve nas sto pijemo kafu i kiselu, što smo se povinuli zakonu i nećemo da pijemo jer vozimo. Kao, kakvi ste, ne možete da vozite posle par piva, ja mogu da popijem deset i vozim bez problema. Nije mi blizak pa sam se povukao da mu ne kažem sve šta mislim, ostavio sam to onome ko ga je pozvao tu. A on je predveče seo u auto sa ženom i dvoje dece i odvezao ih oko 40km do kuće! Kaže domaćin da to stalno radi. A kad ga zaustave, on ih sve zna ili zna nekog ili podmiti i nastavlja tako. Ko zna koliko je takvih "pametnih i nepokornih".
    (STRUČNI KONSULTANT, 4. jul 2020 08:46)

    # Link komentara

  24. Zivim u Svedskoj i platio sam kaznu koju sam dobio u nemackoj za brzu voznju. Nemacka u slucaju da neplatim (ako me zaustave i provere) moze da mi zabrani , 5 godina ili vise , da prolazim kroz nju . Mislim da je tako u EU .
    (swed, 4. jul 2020 08:21)

    # Link komentara

  25. @magla svuda oko nas
    U pravu ste delimično.
    Uzmimo npr. Bulevar Vojvode Mišića.Ne vidim da je nešto strašno ako vozač tu voti brzinom izmedju 50 i 60 na sat i da tih 10 km brzine vise ugrozava bezbednost.

    Ali nekada imamo i situaciju da je dozvoljena brzina 50 km previše.

    Recimo one male ulice po krajevima (obično paralelne sa glavnom ulicom u nekom kraju) su jako rizične leti ,naročito vikendima.
    Nema saobracaja,ljudi se opuste i voze slobodnije.Tu vec 50 km/ h izgleda jako brzo jer su obično sa strane parkirani automobili,zgrade ,igralista izmedju,deca - problem u najavi.
    A ljudi vide prazno pa po gasu - često i prekorače.Kao u nekom selu gde znaju da nema milicije pa voze do zadruge kao da se trkaju.
    Bas opasno.
    Živim u jednoj takvoj ulici - opasna kada nema mnogo saobracaja.Radnim danom ne jer ne prelaze 30/40 a ima vozila stalno.
    (Komša, 4. jul 2020 07:20)

    # Link komentara

  26. zasto moramo da budemo nacija koja ne zeli da postuje bilo kakve propise i zakone?Mnogi se vade na standard zivota,garantujem da je plata 3000 eur u Srbiji,ne bi bilo razlike,jos gore...
    (dejan, 4. jul 2020 02:17)

    # Link komentara

  27. ne vrede kazne.mentalni sklop nakaradan...nema migavca,djubre kroz prozor,100 ka kroz naselje,i jos milion drugih stvari...
    (rodja, 4. jul 2020 02:01)

    # Link komentara

  28. kod nas bi 70 posto krembila ostalo bez dozvole...
    (migavac,sta je to?, 4. jul 2020 01:54)

    # Link komentara

  29. micune,ne brini,iz iskustva znam da sve dodje na naplatu....
    (ilke, 4. jul 2020 01:50)

    # Link komentara

  30. @(Over and above, 3. jul 2020 17:42)

    Ako su NS i BG dve zemlje, onda da. Ali posto nisu, vec su gradovi iste zemlje tj. drzave, onda ne. Radi se o Srbiji, koja navodno nema nikakav sporazum sa EU vezano za te kazne i drzavama clanicama EU sa druge strane. Srbija krsi sopstvene zakone ustupajuci te podatke drugim zemljama. I ponovo, u pitanju je prekrsaj, a ne krivicno delo.
    (Zwikau, 4. jul 2020 01:24)

    # Link komentara

  31. Pravo pitanje je odakle njima podaci o vlasniku vozila? Da pojasnim...na primer mene uslikaju sa nasim tablicama negde u EU, i oni samo taj podatak imaju, a meni stigne kazna. Dakle neko u Srbiji im dostavlja podatak o vlasniku vozila, adresi...Ko to radi i da li je to legalno?
    (Hm, 3. jul 2020 10:22)
    A,sta mislis,kako svake godine kad registrujes auto,urade proveru da li postoji negde neka poternica za njim?Svi su u sistemu....
    (samo da kazem, 4. jul 2020 01:24)

    # Link komentara

  32. mene samo zanima da li i njima stizu nase kazne i da li ih placaju? ono sto nasi presretacu nahvataju tokom letaje smesna brojka u odnosu na njihovo EU divljanje nasim putevima.
    (ledenjak, 03. jul 2020 13:46)

    Placamo, po 50€ direktno postenom saobracajcu u dzep.
    (opustite se, 4. jul 2020 00:15)

    # Link komentara

  33. Da li važi reciprocitet? Kad neko iz EU napravi prekršaj u Srbiji, da li se šalje kazna u EU? Ako to funkcioniše na isti način onda je to OK što se mene tiče.
    (Braankooo, 03. jul 2020 12:29)

    Ne, zato sto nasi saobracajci traze parice na licu mesta, koje naravno stave u svoj dzep. Srbija nije pravna drzava i reciprocitet ne moze da se ocekuje.
    (MS, 4. jul 2020 00:12)

    # Link komentara

  34. (Pametnjaković, 3. jul 2020 20:39)
    ####

    Zbog takvih kao što si ti(nazalost ima ih poprilično medju"našim narodom") smo mi tu gde smo a Nemci tu gde su...
    $¥=€¥{ו€=]÷√€®[$-$
    (Lepo ja govorim nismo mi za bolje, 3. jul 2020 23:13)

    # Link komentara

  35. GDPR regulativu moraju da primenjuju i drzavni organi Republike Srbije.
    Ti znaci da drzavni organi RS strancima ne smeju davati podatke o drzavljanima Republike Srbije.
    (Kobaja Grande, 3. jul 2020 12:03)

    srbin. čuo za GDPR.

    GDPR te ne štiti od kazni niti od zakonskih propisa i ugovora koja je ova država potpisala sa drugim EU državama.

    GDPR samo obezbeđuje da podatak EU državaljanina (a što ti nisi) bude sačuvan na siguran način, da se drži i čuva samo minimaln set neophodnih ličnih podataka, da transfer istih bude obavljen na siguran način, a isti mogu biti uništeni po tvom zahtevu, osim ako uništavanje nije u suprotnosti sa zakonskim obavezama.

    drži se leševa iz nemačke i džaranja DPF filtera.
    (jaretina na minimalcu, 3. jul 2020 22:57)

    # Link komentara

  36. Ma obične gluposti, jer u zadnjih 15 god imam kazne iz Španije, Francuske, Austrije, Švice, Nemačke, Grčke, Belorusije i ni jednu nisam platio, niti je stigla i jedna. Samo je bitno da u Mađarskoj nemaš kaznu jer ti oni traže jedini saobraćajnu na granici baš iz tog razloga.
    (Mićun, 3. jul 2020 22:49)

    # Link komentara

  37. Hmm - a!

    A ti bi da se šepuriš po Evropi da te radari slikavaju i da im se još kesiš i da ne prodješ nekažnjeno jel? Ako, i treba da vas kaznjavaju, a Adresu su dužni ( Država) da preuslede, što je po meni normalno. Zamisli da nekog udariš i mislis ja sam iz Srbije zbrisacu ja neće me naći, e bato ta vremena su prošla! Kad nemoze Srbija da vas opameti ne boj se Evropa će!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Car, 3. jul 2020 13:01)

    Da li i sudovi u Srbiji dobijaju podatke ò stranim prekršiocima koji kod nas prave prekršaje, iz recimo, Nemačke, Švajcarske...
    (Miroslav B, 3. jul 2020 22:42)

    # Link komentara

  38. Nasi ljudi voze po osecaju, skoro svi, i kulturi da ne govorim, u Beogradu ugasen semafor dobro me nije ubio covek, i jos mi svira iako nema prvenstvo prolaza... Da ne pricam da u Novom Sadu u zoni 50 je sasvim normalno da se vozi 70-100 u naseljenom mestu. U Nemackoj bi ostao bez dozvole duzi period zbog toga.
    (brm, 3. jul 2020 18:53)
    Takvih situacija dozivim gde god da krenem.Najvise mi je frka da me neka budala ne ubije/udari/unisti mi auto,a glavna fora je kad kaze NISAM VIDEO???Verujem da bi takvi u DE verovatno isli na neki razgovor kod psihologa.Kako god,pozivam gospodu saobracajce,koje nisam video toliko da i ne znam kako izgledaju,da dodju na pocetnu/poslednju stanicu busa 39,Kumodraz,gde je prosle godine nacrtano 4 pesacka prelaza.Obavezno,ali obavezno po ceo dan kako ko dolazi/odlazi,Maxi,pekara,menjacnica,novinarnica,mora da se parkira na pesackom,iako ima mesta van njega.To je neka bolest,a gospoda bi za dan,garantujem naplatila po neki milion dinara kazni,25000 din je za parkiranje na pesackom.A da ti neko stane da predjes pesacki iako si vec zakoracio,a kasnije naisao auto,nema sanse,cak i prelete preko lezeceg,taman bi te pregazio,jer NIJE TE VIDEO...Propast...Ne znam sta se dogadja sa ljudima ali ocigledno se nesto gadno desava,za tri meseca karantina 4000 udesa/20 poginulih...Probudite se ljudi,i gledajte,vozi se ocima i mozgom.
    (kiza, 3. jul 2020 22:36)

    # Link komentara

  39. "Nije mi palo na pamet da postoji zabrana parkiranja u to vreme i to zbog pranja ulice a nisam bas ni video znak opomene, mozda je i postojao ali ne govorim italijanski.
    (vladan, 03. j
    Znak nije tekstovne prirode, nego simbolički, a vreme u koje se peru ulice je napisano brojevima, tako da je svima razumljivo.
    (J., 3. jul 2020 22:34)

    # Link komentara

  40. najjace je ovo kada se naplacujuju kazne za prekoracenje od 3 kmh???? ili 5 kmh???? koje su to bre gluposti, sve do 10 kmh mora da prodje samo sa opomenom, nismo bre jeb..i roboti!!! i ovako su ogranicenja ekstremno niska da ih se sa novim automobilima nemoguce pridrazvati pa da si i najsavesniji vozac na svetu, aj cao, svaki potencijalni minus na ovaj komentar je od ljudi koji nikada nisu seli za volan!!
    (magla svuda oko nas, 3. jul 2020 22:00)

    # Link komentara

  41. Svugde se opustite ali u Švici nikako. Gledaju na brzinu kao na kriminal. Ako npr u gradu gde je 50 vozite 62 kazna je 250 franaka. Ako vozite 66 ide dozvola mesec dana. Ako vozite 76+ idete na sud, dozvola ide minimum godinu dana, ostalo daje sudija. Barem 1500 fr kazna i rad u onim organizacijama. 90 idete da odlezite minimum mesec dana...Na autoputu sve do 150 su samo kazne finansijske, preko toga ide dozvola. Na 149 km/h 260 fr kazna. Nekog šeika su hvatala 5 fiksnih radara na deonici od 100km, vozio 200 km/h, ti radari su uvek tu. Kazna bila oko 5-6000 franaka i uzeli mu Rolls Royce, prodat na aukciji. Ko god udje u CH postuje propise, jer udaraju po usima. Ljudima koji zive u Ch velike kazne ipak odrade prema plati, ako je kasna tipa 1000-1500fr, dok strancu ne. Prva slika ovde Simplon-Sion je pravac iz ka Italiji, St Bernard isto. Tu dosta kruzi ‘zandermerija’ tj kod njih su oni zaduzeni samo za autoput i stalno kontrolisu sva vozila stranih tablica. Imaju policijske stanice i vage na nekoliko izlaza sa autoputa i izbace da ih pratite i vode vas tamo na totalnu kontrolu. Ako imate auto srpskih tablica, pogotovo ako je audi, bmw ili mercedes, budite sigurni da ce vas toliko okrenuti da ce vam mozda skidati i tapacirung sa vrata jer su Srbi i Albanci poznati da rade sa svime sto ne treba, pogotovo droga. Jos ako imate Bmw crne boje, crna stakla, to im je poslastica :) to u srb ne diraju a u ch obozavaju :)
    (kako da ne, 3. jul 2020 21:57)

    # Link komentara

  42. Živim evo u nemačkoj već 9 meseci i znam da mi neće verovati puno ljudi ali za sve to vreme konstantno vozim svaki dan i nisam još nikada nikoga pretekao. Ne računam neko sporo vozilo tipa traktor ili one što peru ulice i sl. Takođe naravno nisam video nigde policiju da zaustavi bilo koga. Preporodio sam se,keine štres.
    (The, 3. jul 2020 20:58)

    # Link komentara

  43. Ne mogu ti nikako utjerati kaznu i ne mogu ti zabraniti ulaz u bilo koju EU zemlju, a kamo li u čitavu Evropsku uniju, to je priča, ako prođe prođe.
    Sve šta ti se može desiti ako te zaustave u zemlji u kojoj si napravio prekršaj to će onda odmah utjerati, i to tako ili da platiš ili da ideš u zatvor dok ne platiš, s tim da te i zatvor košta, i to ko hotel s 4 zvjezdice, jer inače čim izađeš iz zemlje ne mogu ti ništa, nebitno da je Evropska unija.
    (Pametnjaković, 3. jul 2020 20:39)

    # Link komentara

  44. U septembru sam napravio dva manja prekršaja (minimalno prekoračenje brzine i snimljen sam kamerom oba puta) vožnjom kroz štutgart, automobil je bio Renta-a-car... Očekivao sam da platim kaznu kad sam vraćao renta-a-car vozilo, medjutim nisam. Stigle su mi kazne na kućnu adresu u Srbiji. Prva kazna je prekoracenje brzine od 6km/h i kazna je bila 12 evra, a drugo prekoracenje je 3km/h i tu je bila kazna 9 evra. Ja uplatio 21 evro po instrukcijama i miran.
    (ozren, 3. jul 2020 20:02)

    # Link komentara

  45. sad dame i gospodo zovite ujake,stričeve,mamu,tatu i ostalu rodbinu da vam završe da ne platite kaznu kao što radite kad ste u Srbiji.

    Šta? Ne može?

    Baš mi je žao
    (......, 3. jul 2020 19:02)

    # Link komentara

  46. Nasi ljudi voze po osecaju, skoro svi, i kulturi da ne govorim, u Beogradu ugasen semafor dobro me nije ubio covek, i jos mi svira iako nema prvenstvo prolaza... Da ne pricam da u Novom Sadu u zoni 50 je sasvim normalno da se vozi 70-100 u naseljenom mestu. U Nemackoj bi ostao bez dozvole duzi period zbog toga.
    (brm, 3. jul 2020 18:53)

    # Link komentara

  47. Ako nista barem cete u Evropi nauciti da vozite po zakonu i propisima...
    To je u mozgu.
    (kvazi englez na srpskom, 3. jul 2020 18:24)

    # Link komentara

  48. Ovo nikakava novost nije ali je dobro da se vozaci edukuju i da znaju da odavno nema veze gde/u kojoj zemlji, pravis prekrsaj..
    (C i n i k, 3. jul 2020 18:24)

    # Link komentara

  49. I ja sam za postovanje propisa, sve je to u redu ali evo mog primera.
    Pre 2 gdoine sam bio u Firenci 3 dana i parkirao auto na propisano mesto u ulici na periferiji,gde sam iznajmio stan.
    Drugi dan zaticem kaznu za parkiranje, nisam znao da ne smem da parkiram auto u vreme pranja ulice. To sam naravno saznao tek kada sam se raspitao kod Italijana, koji mi je objasnio da u vreme od 11-13 se pere ta ulica i zbog toga sam dobio kaznu 41 euro.
    Da bih izbegao moguce probleme pri izlasku iz EU, kaznu sa umanjenjem sam odmah platio, iako sam bio ubedjen da kao stranac ne mogu da znam kada njihovi komunalci ciste i da je zbog toga potrebno ukloniti auto
    Nije mi palo na pamet da postoji zabrana parkiranja u to vreme i to zbog pranja ulice a nisam bas ni video znak opomene, mozda je i postojao ali ne govorim italijanski.
    (vladan, 3. jul 2020 18:01)

    # Link komentara

  50. Da bi jedna država ekstrateritorijalno kažnjavala gradjane druge države mora da postoji sporazum izmedju tih država koji to dozvoljava. Ako takvog sporazuma nema ništa od ekstrateritorijalnog kažnjavanja.
    (Mića, 3. jul 2020 12:56)

    Znas kad ces ponovo uci u EU? A Srbija ima takav sporazum sa bar 10 EU drzava
    (ne bi on al mora, 3. jul 2020 13:34)

    Pa ja imam dvojno državljanstvo, naše i jedne zemlje EU. Ta zemlja EU čije državljanstvo imam nema ugovor sa Srbijom tako da ti priča pada u vodu.
    (Mića, 3. jul 2020 17:48)

    # Link komentara

  51. (Boki, 03. jul 2020 09:32)
    To sve nije istina . To se sve desilo sa Italijanom koji je bio u kamperu sa tri Srbina ,pa mu iskočili karabinjeri i uzeli im 20 evra ni zasta . Italijan umro od stida jer njegove prijatelje pljačkaju karabinjeri .
    (Opozit, 3. jul 2020 17:47)

    # Link komentara

  52. To se valjda podrazumeva, postujte propise, kao sto se podrazumeva da drzave postuju zakone i ne ustupaju podatke drugim drzava, jer nije krivicno delo u pitanju. Ako je neka drzava nesposobna da naplati kaznu dok si u toj drzavi, onda nema razloga da krse sopstvene i tudje zakone da bi naplatili kaznu. A mi cemo da udjemo u Evropu... nikad
    (Zwikau, 3. jul 2020 15:26)

    Da li ste vi ikada presli granicu ili je neki drugi problem ?

    Ime, prezime, adresa, licni opis (iz fotografije), model auta, boja, tablica, vozac ... sve to ulazi u centralnu bazu kada neko udje u EU. A odatle se poziva po potrebi.

    I jos nesto, koliko sam ja shvatio vase razmisljanje, ako me na primer NS policija ne kazni dok sam na njihovoj teritoriji nema potrebe da mi salje kaznu u BG? Zemljo otvori se ...
    (Over and above, 3. jul 2020 17:42)

    # Link komentara

  53. Lično su mi širom Evrope policajci oprostili više od 10 prekršaja.
    Dakle ako vide da si stranac,kulturan,priznaš grešku,izviniš se i ...

    Cilj im je bezbednost saobraćaja a ne da ti zavuku ruku u džep.
    (Mare, 3. jul 2020 14:34)

    Više od 10 prekršaja? Tebi očigledno bezbednost saobraćaja nije cilj ... i jos se izvlaciš na moljakanje.
    (GuA, 3. jul 2020 17:14)

    # Link komentara

  54. Dnevna dosa pretnje i represije kako bi se plebs drzao u strahu. I to od privatne firme, tendenziocno biranog imena " komitet". Ali dobro, to vam je i domet valjda.
    (pex, 3. jul 2020 16:35)

    # Link komentara

  55. @Kup je bitan Npr. na osnovu adrese prebivališta sa prve strane pasoša. Odmah da se razumemo, ako neko želi da sačuva potpunu anonimnost i da ga niko nikada ne nađe, za takvog nije ni pasoš a ni putovanja van zemlje.
    (samo kažem, 3. jul 2020 15:50)

    # Link komentara

  56. А како знају адресе возача у Србији? Да ли је можда направљено неко кривично дело неовлашћеним уступањем података?
    (Куп је битан, 3. jul 2020 14:20)
    ---…--

    Kako to mislis neovlasceno? U pitanju je sporazum izmedju drzavnih entiteta (ili naddrzavnog entiteta, u ovom slucaju EU). Sta, mislis tebe treba da pitaju? Pa jel' te pitaju u Srbiji? Kamere privatnog preduzeca snimaju prekrsaje, i onda to isto privatno preduzece salje kazne vozacima u Srbiji. Nema nikakve razlike.
    (ajde, 3. jul 2020 15:38)

    # Link komentara

  57. @(slican se slicnom raduje, 3. jul 2020 13:43)

    To se valjda podrazumeva, postujte propise, kao sto se podrazumeva da drzave postuju zakone i ne ustupaju podatke drugim drzava, jer nije krivicno delo u pitanju. Ako je neka drzava nesposobna da naplati kaznu dok si u toj drzavi, onda nema razloga da krse sopstvene i tudje zakone da bi naplatili kaznu. A mi cemo da udjemo u Evropu... nikad
    (Zwikau, 3. jul 2020 15:26)

    # Link komentara

  58. Kolega imao kaznu uCH koju nije platio.Posle godinu i nešto ulazio u CH i na granici ga slučajno zaustavili.Morao da plati kaznu inače nema dalje voznje.
    Kaznu je dobijao dva puta na kućnu adresu koju je za nas normalno,ignorisao.
    (Robert Olaj, 3. jul 2020 15:24)

    # Link komentara

  59. Ovde je pitanje da li je komitet za bezbednost saobracaja legalna institucija u Srbiji ili je to samoproklamovana privatna kompanija koja si daje za pravo da daje savete gradjanima i vozacima,a sami nisu presli vise od 1000km u zivotu...od njihove brige za gradjane nas samo boli glava...
    (sini 001, 3. jul 2020 15:23)

    # Link komentara

  60. Bravo za EU!
    Stop bahatosti.
    (Idi begaj, 3. jul 2020 15:23)

    # Link komentara

  61. Većina ovde napisanih komentara izaziva ozbiljnu zabrinutost u mentalno stanje nacije. Nije čudo što nas uglavnom doživljavaju kao divljake za koje ne važe nikakva pravila, sad vidim da su potpuno u pravu. Umesto da svako stavi prst na čelo i razmisli o elementarnoj stvari koja se zove POŠTOVANJE PROPISA, ovde se postavljaju potpuno nebulozna pitanja o zakonitosti, zaštiti podataka i raznim drugim budalaštinama koje izazivaju osećaj mučnine. Pojedinci bi da menjaju pravila EU, da se sude s njima i dokazuju da su oni u pravu a ne kamere i policija u zemljama gde su načinili prekršaj. Neverovatno. Ljudi, spustite se na zemlju, pokrijte ušima i prestanite da pričate gluposti. Vaše blebetanje niti ima smisla niti bilo koga relevantnog zanima, dovoljno je da se ponašate NORMALNO. Ili je to preveliki izazov za vas?
    (Bgd, 3. jul 2020 15:09)

    # Link komentara

  62. А како знају адресе возача у Србији? Да ли је можда направљено неко кривично дело неовлашћеним уступањем података?
    (Куп је битан, 3. jul 2020 14:20)

    Rodjo, kad prelaziš granicu skeniraju ti pasoš a usput snime i broj registarskih tablica. Nema potrebe da naknadno traže bilo kakve podatke, genije.
    (Bgd, 3. jul 2020 14:58)

    # Link komentara

  63. Napravio neki mali prekršaj u Nemačkoj, platio pola kazne i pustili me. Posle mi slali jedno dvadeset puta onu drugu polovinu na kućnu adresu (standardno pismo kao da mi salje neki rođak iz Nemačke), ne znam odakle im toliko snage. Posle nekoliko puta bio zaustavljen od strane njihove policije i ništa nisu spominjali tu kaznu.
    (rfs, 3. jul 2020 14:44)

    # Link komentara

  64. Tamo nema da nečiji šogor zove načelnika policije, pa da se "ispegla" kazna u sistemu, a uspešno izbegavanje zakona i ruganje državi i njenim gradjanima da se proslavi u kafani uz vruću jagnjetinu i hladan špricer.
    (Over And Out, 03. jul 2020 10:02)

    Istina je tamo nema pozivanje na policajce koje piznaješ.
    Istina tamo nema mita od 20,50 ili 100 e.

    Ali tamo postoji lepa reč.
    Tamo postoji izvinjenje i oprost.

    Lično su mi širom Evrope policajci oprostili više od 10 prekršaja.
    Dakle ako vide da si stranac,kulturan,priznaš grešku,izviniš se i obećaš da ćeš paziti verujem da se u 60 - 70 % slučajeva možeš izvući uz upozorenje.
    Još ako ti je u kolima malo dete velika je šansa da ti oproste prekršaj.

    Cilj im je bezbednost saobraćaja a ne da ti zavuku ruku u džep.
    (Mare, 3. jul 2020 14:34)

    # Link komentara

  65. А како знају адресе возача у Србији? Да ли је можда направљено неко кривично дело неовлашћеним уступањем података?
    (Куп је битан, 3. jul 2020 14:20)

    # Link komentara

  66. A je l stvarno lakše da menjate tablice, mažete ih ko zna čime, tupite o nekim svojim zamišljenim pravima - nego da vozite normalno, po propisima, kao odrasle i odgovorne osobe? Il kad biste bar bili svesni koliko su ta luzerska kmečanja i muljanja zaista sramotna i jadna pa da bar ne smarate i ne dovodite u opasnost normalan svet po ulici svojom nesposobnošću za normalnu vožnju... Eh.
    (Bvbb, 3. jul 2020 14:15)

    # Link komentara

  67. mene samo zanima da li i njima stizu nase kazne i da li ih placaju? ono sto nasi presretacu nahvataju tokom letaje smesna brojka u odnosu na njihovo EU divljanje nasim putevima.
    (ledenjak, 3. jul 2020 13:46)

    # Link komentara

  68. Opet zastrasivanje. Jedino sto mogu je da vam zabrane ulazak, ali i to moze na sud da se oetra ko je dokon.
    (Zwikau, 03. jul 2020 12:39)

    Kako ti nije palo na pamet da posavetujes ljude da postuju propise nego ih savetujes da budu gilipteri?
    (slican se slicnom raduje, 3. jul 2020 13:43)

    # Link komentara

  69. (mozaks, 03. jul 2020 11:50)

    Има полицајаца који дилују дрогу. Да ли то треба да буде оправдање за дилере? То што је неко битанга не значи да и ти треба да будеш битанга. То је ствар културе и васпитања.
    (тешко је бити фин, зар не?, 3. jul 2020 13:41)

    # Link komentara

  70. Škljocala me speed kamera:
    U Grčkoj pre3god
    U Nemačkoj pre godinu
    Nisam dobio ništa, nadam se da neću, bila su mala prekoračenja, jbg.
    (Maki, 3. jul 2020 13:39)

    # Link komentara

  71. Da bi jedna država ekstrateritorijalno kažnjavala gradjane druge države mora da postoji sporazum izmedju tih država koji to dozvoljava. Ako takvog sporazuma nema ništa od ekstrateritorijalnog kažnjavanja.
    (Mića, 3. jul 2020 12:56)

    Znas kad ces ponovo uci u EU? A Srbija ima takav sporazum sa bar 10 EU drzava
    (ne bi on al mora, 3. jul 2020 13:34)

    # Link komentara

  72. Ja koliko znam moze samo da se veze za tablicu vozila, ne i vozaca. A to se obicno resava novim tablicama ovde.
    (7500, 3. jul 2020 13:26)

    # Link komentara

  73. Za Hmm - a!

    A ti bi da se šepuriš po Evropi da te radari slikavaju i da im se još kesiš i da ne prodješ nekažnjeno jel? Ako, i treba da vas kaznjavaju, a Adresu su dužni ( Država) da preuslede, što je po meni normalno. Zamisli da nekog udariš i mislis ja sam iz Srbije zbrisacu ja neće me naći, e bato ta vremena su prošla! Kad nemoze Srbija da vas opameti ne boj se Evropa će!!!
    (Car, 3. jul 2020 13:01)

    # Link komentara

  74. Da bi jedna država ekstrateritorijalno kažnjavala gradjane druge države mora da postoji sporazum izmedju tih država koji to dozvoljava. Ako takvog sporazuma nema ništa od ekstrateritorijalnog kažnjavanja.
    (Mića, 3. jul 2020 12:56)

    # Link komentara

  75. Ko to radi i da li je to legalno?
    (Hm, 3. Jul 2020 10:22)

    Haha, prekrsilac se pita da li je kaznjavanje legalno. O, ljudi! Pa nama ta EU treba kao hleb, da nas dovede u red!
    (Euro neuro, 3. jul 2020 12:45)

    # Link komentara

  76. Opet zastrasivanje. Jedino sto mogu je da vam zabrane ulazak, ali i to moze na sud da se oetra ko je dokon.
    (Zwikau, 3. jul 2020 12:39)

    # Link komentara

  77. Da li važi reciprocitet? Kad neko iz EU napravi prekršaj u Srbiji, da li se šalje kazna u EU? Ako to funkcioniše na isti način onda je to OK što se mene tiče.
    (Braankooo, 3. jul 2020 12:29)

    # Link komentara

  78. @ (Hm, 3. jul 2020 10:22)

    Da, naravno da je legalno. I nije to "od nekog", nego od MUP-a i/ili domaćih sudova. To se zove međunarodna pravna pomoć...
    (ja, 3. jul 2020 12:08)

    # Link komentara

  79. GDPR regulativu moraju da primenjuju i drzavni organi Republike Srbije.
    Ti znaci da drzavni organi RS strancima ne smeju davati podatke o drzavljanima Republike Srbije (adresu stanovanja), referenca je Zakon o zastiti podataka gradjana.
    Ovom problematikom bi trebalo da se pozabavi nadlezno drzavno telo, jer ocito dolazi do krsenja zakona. Srbija nije u EU i ne sme deliti podatke svojih gradjana ni sa kim.
    (Kobaja Grande, 3. jul 2020 12:03)

    # Link komentara

  80. Pravo pitanje je odakle njima podaci o vlasniku vozila? Da pojasnim...na primer mene uslikaju sa nasim tablicama negde u EU, i oni samo taj podatak imaju, a meni stigne kazna. Dakle neko u Srbiji im dostavlja podatak o vlasniku vozila, adresi...Ko to radi i da li je to legalno?
    (Hm, 03. jul 2020 10:22)

    Samo sam čekao nekog pametnjakovića koji će da krene sa baljezganjem o legalnosti, građanskim slobodama itd. Nemoj slučajno da se potrudiš da pokažeš da imaš kućno vaspitanje pa da poštuješ propise.
    (ako ne testiraš nema ni zaraženih, 3. jul 2020 11:57)

    # Link komentara

  81. ma to je nemoguce?pa kako,kad su nasi ljudi gastosi puni kumova,striceva braca na funkcijama?!
    ups..pa da,to je zapad !
    g.do policajci,kada vas sef bude platio kaznu,kada vi budete prestali da razgovarate u toku voznje na mob,kada pocnete da koristite pojaseve,kada vam auta budu propisno obelezena u saobracaju,sa svim iapravnim svetlima,kada ne budete parkirali na travnate povrsine,i kada budete manje posecivali kafane,onda cese verovatno i narod u Srbiji,drugacije ponasati,pogotovo ako budete bez pardona naplacivali kazne i za najmanji prekrsaj vozacu auta pesaku,biciklisti..
    (mozaks, 3. jul 2020 11:50)

    # Link komentara

  82. reflex folija ili lak ta tablice i no stress ...
    (tomy bgd, 3. jul 2020 11:49)

    # Link komentara

  83. Vama sto glorifikujete E.U. - tamo nema da neko nekoga pozove ?! Nema ! - Sa koje planete ste ako verujete da je E.U. oslobodjena korupcionih radnji - pa oni su za Nas Profesori Doktori - HVALA nasoj saobracajnoj policiji NA RAZUMEVANjU Opsteg stanja u drustvu i terenskom prilagodjavanju u datim okolnostima ! Zivela Srbija !
    (Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 3. jul 2020 11:17)

    # Link komentara

  84. Da bi kazna stigla u Srbiju, neko u Srbiji je morao dati adresu vozača. Ne sećam se takvog sporazuma, iako je možda prošao na mala vrata.
    (Adv, 3. jul 2020 10:49)

    # Link komentara

  85. Da li su tu uracunate kazne vezane za strane firme koje imaju proizvodne pogone u Srbiji? Na primer,ja radim za stranca, koji vozi firmin auto u nekoj zemlji EU i napravi prekrsaj. Kazna stize na ime firme, a kao vozac se pojavljujem, naravno ja, tj.onaj ko posalje dokumentaciju. Ja dobijam kaznene poene, koji mi nisu bitni, jer ne idem nesto mnogo tamo preko, a on cistu vozacku dozvolu.
    Statistika, najveca laz, tako nekako bese
    (RadomirVR, 3. jul 2020 10:46)

    # Link komentara

  86. Ko želi da ovo da proveri da li radi blizu mu je Študgart pun tkz. 'blicera' pa nek' prekorači brzinu. Dobiće fotografije visoke rezolucije u boji al' mora i da ih plati ako želi da ih zadrži. Iznos piše na kaznenom papiriću.
    (XXL, 3. jul 2020 10:43)

    # Link komentara

  87. Pravo pitanje je odakle njima podaci o vlasniku vozila? Da pojasnim...na primer mene uslikaju sa nasim tablicama negde u EU, i oni samo taj podatak imaju, a meni stigne kazna. Dakle neko u Srbiji im dostavlja podatak o vlasniku vozila, adresi...Ko to radi i da li je to legalno?
    (Hm, 3. jul 2020 10:22)

    # Link komentara

  88. secam se pre jedno dve godine, u Nemačkoj na A8 autoputu, krenem ja da preticem auto iz srednje trake u levu, u tom trenutku zalece se iza mene u levoj traci auto, sto obicno ovde i nije slucaj, obicno auto koji vozi u levoj traci, kada vidi da se neko prebacuje u levu traku da zaobilazi, obicno uspori i saceka taj auto da zaobiđe i da se vrati u srednju pa onda da gas. Ne, ovaj baja mi se zalepio u branik iako vozim 100, pritom ograničenje 80. Vratim se ja nekako u srednju traku sa vec jedno 120kmh, i krenem da kocim a ovaj baja jedva docekao pa jos jaci gas, pritom beogradske table, i nije prošao ni 50 metara skljocne ga radar. Obicno ovde kada te uslika radar ljud prikoce, uspore, ovaj nije ni provalio, samo je nastavio sa svojih 140-150kmh gde je ogranicenje 80. Tako da, jeste, gastosi kod nas obicno divljaju, i rade ono sto nikada ne rade u zemljama gde zive, ali nisu ni nasi naivni kada dodju ovde. Pitam se samo koliko mu je kazna stigla, i da li je ikada stigla.
    (dza bu, 3. jul 2020 10:10)

    # Link komentara

  89. Акценат ти је “на неосветљеном путу”.
    (СОС, 3. jul 2020 10:07)

    # Link komentara

  90. Tamo nema da nečiji šogor zove načelnika policije, pa da se "ispegla" kazna u sistemu, a uspešno izbegavanje zakona i ruganje državi i njenim gradjanima da se proslavi u kafani uz vruću jagnjetinu i hladan špricer.
    (Over And Out, 3. jul 2020 10:02)

    # Link komentara

  91. Realno, ko cini prekrsaje neka i placa kazne, totalno je nebitno da li je u Srbiji ili u inostranstvu. Mene vise brine saobracajna policija prethodnih godina sto zaustavlja i haraci strane drzavljane na proputovanju kroz Srbiju, ja sam svedok bio vise puta izletanja policajaca iz žbunja na neosvetljenom kruznom putu nocu i zaustavljanja preplasenih stranaca, zamislite da se Vama u nekoj stranoj zemljo to desi, mi smo vak jednom stali da vidimo zasto to rade, zasto prestravljuju jadne ljude. Pravi razbojnici. Brat mi zivi u Italiji, bio sa kamperom sa 4 italijana iz Italije isli u Bugarsku na more i prolazili kroz Srbiju i zaustave ih saobracajci na Bubanj Potoku i trazili harac, nisu znali da ima nas covek u kombiju, dali im 20€ ali bez ikakvoga razloga a moga brata je bila tolika sramota sto u njegovoj zemlji mu se to desilo pred prijateljima, ti policajci razbojnici cak ni pod tim okolnostima nisu odustali, trazili cak 100€ da ih ne cimaju. Zato realno lepse je dobiti kaznu od 100€ i sliku na kucnu adresu nego li policajcima razbojnicima na neosvetljenom putu dati 100€ haraca uz traumu koja je neizbezna.
    (Boki, 3. jul 2020 09:32)

    # Link komentara

  92. Tako i treba. Neće ljudi da trpe našu saobraćajnu nekulturu i kaubojštinu. E sad će neko reći "e stoli me bojko, neću više ni da putujem u tu eu“. Doći će vam kući isto kao da ste napravili prekršaj u Srbiji samo što će vas odvaliti troškovi obrade a i eventualni sudski troškovi.
    (Čigiribaubau, 3. jul 2020 09:22)

    # Link komentara