1. Kako će M3 da pokida sve u klasi...
    (Joker, 27. jun 2020 19:15) Hm, u klasi cestih odlazaka na pumpu po corbu, servisnih intervala i kupovine novih guma svakih par meseci posle izlaska na stazu Navak. Da, jedva cekam.
    (Dux, 30. jun 2020 23:08)

    # Link komentara

  2. @Straight Outta München

    Džabe ti druže ta Nemačka kad te nostalgija, očigledno - razara.
    (Miloš_NS, 29. jun 2020 08:31)

    # Link komentara

  3. Po meni oba dva odlicno idu i prelepi su
    (Srki, 29. jun 2020 00:33)

    # Link komentara

  4. Lepsi A4 za 3 klase odakle i kako god pogledas...

    Naravno, ako ti je dioptrija pozamasna.
    (starmo, 28. jun 2020 15:27)

    # Link komentara

  5. @Baki hvala Bogu ne prave karavan. To bi bilo svetogrdje.
    (Coyote, 28. jun 2020 10:50)

    # Link komentara

  6. RS4 jeste pandan M340i, jer porediti RS4 sa M3 je infantilno jer se tu ne radi o razlici u klasi već o razlici u rasi ... druga stvar je što se na osnovu drag trke ne može izvesti nikakva činjenica relevantna za svakodnevnu vožnju, te se na bazi tih trka ama baš ništa korisno ne može zakjlučiti
    (putnik, 28. jun 2020 10:11)

    # Link komentara

  7. Oba su automatici, ali BMW ov menjač je pametniji i pušta ga da izvuče maksimum snage.
     (Pera Realno, 28. jun 2020 08:45)

    # Link komentara

  8. Da si pogledao trku, bilo bi ti jasno. BMW je ozbiljan stroj.
    (Reziel, 27. jun 2020 13:08)

    A sta je to "stroj", ako nije tajna?
    (Zurkolomac, 27. jun 2020 15:46)

    Stroj ti je isto sto i sokocalo.
    Vidi se da nisi bio redovan djak.
    (ef odelenje, 28. jun 2020 00:44)

    # Link komentara

  9. @Mr.White
    Ih poredis babe i zabe Alfin motor je ustvari Ferrari uparen sa ZF menjacem i BMWovim pogonom taj auto nije u toj kategoriji on je vise turisticki izlet Ferrarija u "obican" svet nadam se da ce ga i produziti doduse RS4 vs M3 to bi trebalo da je na crti ovo nije ravnopravno
     (šuvaklija, 28. jun 2020 00:42)

    # Link komentara

  10. Glupo poredjenje i tacka. :)
    (First, 27. jun 2020 23:37)

    # Link komentara

  11. Lepsi A4 za 3 klase odakle i kako god pogledas...
     (ARGENTTO, 27. jun 2020 21:44)

    # Link komentara

  12. Kako će M3 da pokida sve u klasi...
    (Joker, 27. jun 2020 19:15)

    po servisiranju, sigurno.
     (jaretina na minimalcu, 27. jun 2020 21:18)

    # Link komentara

  13. Kako će M3 da pokida sve u klasi...
     (Joker, 27. jun 2020 19:15)

    # Link komentara

  14. Alfa bi se raspala
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zmaj, 27. jun 2020 16:14)

    Upravo ta alfa što ti kažeš da bi se raspala, oduvala na nirburgringu lamborghini, poršea, audi r8, bmw m3 i bmw m4. Alfa nema ništa lažno na sebi, nema lažnih spojlera, usisnika vazduha, raznih plastika koji neki automobil čine sportskijim, čak i lepši zvuk ima od audija i bmw-a.
    (shklompocna, 27. jun 2020 19:09)

    # Link komentara

  15. Pa prstenovana Folcika može da pobedi BMW samo ako je 70 ks jača
    (R1, 27. jun 2020 15:44)

    Za koliko prodajes tvoj turbo-trabant iz 1968.?
     (Zurkolomac, 27. jun 2020 18:23)

    # Link komentara

  16. Inace rs4 je odvalio i aktuelni m3 cs na ovom istom youtube kanalu...
    (S, 27. jun 2020 17:58)

    # Link komentara

  17. Ono kada vozaci iz Srbije koji voze u proseku automobil star 18 godina, nalaze mane Bmw iz 2020...
    (Straight Outta München, 27. jun 2020 16:56)

    Ono kad zivis u Minhenu a ne silazis sa nasih sajtova...
    (S, 27. jun 2020 17:56)

    # Link komentara

  18. da, stavili filtere ludaci jedni. kako ne žele švabe da se truju kao srbi, nisu nornalni. mi ovde volimo kancer. kada ga dobijemo, znamo da je od bombardovanja.
    (jaretina na minimalcu, 27. jun 2020 15:28)

    Jasno da sam za zastitu i da se ne zalim zbog filtera, ali nešto s njima je uprskano. Nisu dobro rjesenje nasli i to vise nije nikakva tajna.
     (LogenMNE, 27. jun 2020 17:35)

    # Link komentara

  19. Kupiš taj Audi i baciš 15 hiljada funti u bunar!
     (zzz, 27. jun 2020 17:28)

    # Link komentara

  20. @secerlema Mislim da novi M3 ne postoji još, a i takođe mislim da je mnogo veći hendikep nepostojanje RS4 limuzine nego nepostojanje M3 karavana. Mercedes naravno ima sve. C63 i C63s u četiri karoserije (limuzina, kupe, karavan i kabriolet).
     (Miloje, 27. jun 2020 17:15)

    # Link komentara

  21. Ovo nema smisla. Trebalo je da uporede S4 benzinca sa ovim M340i.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Miloje, 27. jun 2020 13:42)

    Nema više S benzinaca, sada su dizeli izuzev za tržište SAD.
    Inače, nikada nisam obraćao pažnju na karavane do pojave nove serije 3. Trenutno mi serija 3 karavan izgleda bolje nego limuzina
    (Eldorado, 27. jun 2020 17:00)

    # Link komentara

  22. @kliker
    Ne da nemas pojma nego se blamiras ovde.
    M340i (3 serija- G2x) i M3 (G8x) su totalno razlicite platforme, motori i imaju vise razlike nego slicnosti.
    A sto se poredjenja tice:
    A4 - 31x/32x/33x
    S4 - M340i
    RS4 - M3
    (DR_F80, 27. jun 2020 16:57)

    # Link komentara

  23. Ono kada vozaci iz Srbije koji voze u proseku automobil star 18 godina, nalaze mane Bmw iz 2020...
    (Straight Outta München, 27. jun 2020 16:56)

    # Link komentara

  24. Zivim preko imam priliku da vozim dobre automobile, audi je sto se ukupnog dojma voznje za 10-15% bolje vozilo. Brojke ne pokazuju nista osim da loze napljene balkance i ostalu ne izivljenu buraniju. Takodje sa godinama sve vise naginjem mercedesu, a 0.3, 0.5sec bolje ubrzanje ostavljam klincima, ja cu da uzivam u voznji.
     (Doktor, 27. jun 2020 16:50)

    # Link komentara

  25. Ja bih lagano odabrao BMW. Em ostane puno više love u džepu, em se lepše čuje 10x od ovog RS4. Audi jeste lepši i agresivniji, ali daleko od toga da je ovaj BMW ružan. To ko je od koga brži za 0,2 sekunde bi mi bilo bitno kao lanjski sneg.
    (Ivan, 27. jun 2020 16:36)

    # Link komentara

  26. Namuci se Audi a ima 75ps i 100nM vise od BMW-a. Drugim recima, da BMW ubaci M3 motor u karavana oduvao bi Audi a da se ne oznoji. Sto je jos interesantnije, da Alfa napravi Giuliu karavan i ubaci motor iz GTA to bi unistilo oba nemca. Iz motora 2.9 vade 540ks a sedan verzija ide 0-200 u 3,6 sekundi.
    (Mr.White, 27. jun 2020 15:20)

    I svakodnevnoj situaciji na putu kada sediš u nečemu sto je 250+ ks, shvatiš da onda pocnu da odlucuju neki drugi parametri - koliko osoba imam u autu, u kojem sam stepenu prenosa bio i kada sam dao gas. Naime, u D, imaš gomilu M, S, RS, AMG modela, gde možeš malo iz zezanja da probas da ih pratiš. Shvatiš da su razlike bas ovo sto si video na snimku. Jeste, ostaneš iza ali ni slučajno onako kako bi očekivao. Brojke na papiru su jedno a stvarnost je drugo.
    (Alex, 27. jun 2020 16:34)

    # Link komentara

  27. Vozač audija neka baba, vozi samo do pijace i natrag, ima kraću desnu nogu, nikad pun gas ne može da stisne.
    (666, 27. jun 2020 16:19)

    # Link komentara

  28. Ova dva auta nije realno porediti, treba m3 a ne 340i. A na komentare karavan m3 ne postoji, sto nisu onda stavili 318d pa da kazu eto karavan. Ovo je trka ubrzanja, i tice se motora a ne karavana ili limuzine. Bmw je tehnoloski ispred VW grupe ondosno Audija.
    (koyot, 27. jun 2020 16:18)

    # Link komentara

  29. Sto je jos interesantnije, da Alfa napravi Giuliu karavan i ubaci motor iz GTA to bi unistilo oba nemca. Iz motora 2.9 vade 540ks a sedan verzija ide 0-200 u 3,6 sekundi.
    (Mr.White, 27. jun 2020 15:20)

    Alfa bi se raspala
     (zmaj, 27. jun 2020 16:14)

    # Link komentara

  30. Giulija GTA ih jede za doručak.
     (pertla, 27. jun 2020 16:09)

    # Link komentara

  31. Nemam kad pogledati video, je li se to radi o borbi za drugo mjesto? ?
     (gloria, 27. jun 2020 15:58)

    # Link komentara

  32. Juce isti kanal isti BMW,ide 12,1 na 402m,danas drugi video auto ide 12,4...Pa ovde je neko lud... M340i provereno ide na 402 11,9...Jer drug vozi ovakav isti,ali 4 Door Saloon verzija...
     (SteF, 27. jun 2020 15:56)

    # Link komentara

  33. Da si pogledao trku, bilo bi ti jasno. BMW je ozbiljan stroj.
    (Reziel, 27. jun 2020 13:08)

    A sta je to "stroj", ako nije tajna?
     (Zurkolomac, 27. jun 2020 15:46)

    # Link komentara

  34. BMW ne pravi kola za trke nego za uzivanje u voznji.
    I da je 5 minuta sporiji od Audia, uzeo bih uvek pre Bembaru.
    A mercedes-turcine ne vredi ni pominjati...
     (Zurkolomac, 27. jun 2020 15:45)

    # Link komentara

  35. Pa prstenovana Folcika može da pobedi BMW samo ako je 70 ks jača
    (R1, 27. jun 2020 15:44)

    # Link komentara

  36. Uprskali su s nekim filterima i glupostima, pao je klasu ispod.
    (LogenMNE, 27. jun 2020 14:01)

    da, stavili filtere ludaci jedni. kako ne žele švabe da se truju kao srbi, nisu nornalni. mi ovde volimo kancer. kada ga dobijemo, znamo da je od bombardovanja.
     (jaretina na minimalcu, 27. jun 2020 15:28)

    # Link komentara

  37. Namuci se Audi a ima 75ps i 100nM vise od BMW-a. Drugim recima, da BMW ubaci M3 motor u karavana oduvao bi Audi a da se ne oznoji. Sto je jos interesantnije, da Alfa napravi Giuliu karavan i ubaci motor iz GTA to bi unistilo oba nemca. Iz motora 2.9 vade 540ks a sedan verzija ide 0-200 u 3,6 sekundi.
    (Mr.White, 27. jun 2020 15:20)

    # Link komentara

  38. Nije realno da se uporedjuju i takmice vozila razlicite snage - konjaze !
     (Nisu takmaci, 27. jun 2020 15:18)

    # Link komentara

  39. @Miki
    Audi ga uopste nije ‘oduvao’, cak za ‘dlaku’ brzi, a ima istu masu kao Bmw i ima 70 ‘konja’ vise sto je bruka. Bruka, zasto? Zato sto imas 70hp vise, vise nm obrtnog momenta i istu masu i jedva pobedis. To samo pokazuje koliko je Bmw tehnoloski napredniji. Da m340 ima barem 400hp, pobedio bi u svemu Audi sa 450hp. ZF menjac razbio dsg sa 2 kvacila. Mnogo brzi, a vrhunski sklop sa Bmw i6 motorom.
    (kako da ne, 27. jun 2020 15:02)

    # Link komentara

  40. Kako moze RS da se uporedi sa M340? Valjda se uporedjuje sa M3...
    (Nemanja, 27. jun 2020 12:59)

    tako lepo sto je m340 nov i koristi turbo i6...pritom m3 nema u karavanskoj verziji
     (secerlema, 27. jun 2020 14:38)

    # Link komentara

  41. Kako moze RS da se uporedi sa M340? Valjda se uporedjuje sa M3...
    (Nemanja, 27. jun 2020 12:59)


    zato sto se M3 novi jos nije pojavio..
     (K1M2, 27. jun 2020 14:22)

    # Link komentara

  42. Audi ga oduv'o, u komentarima hvalospevi o BMW-u, hahahahah
     (Mikii, 27. jun 2020 14:18)

    # Link komentara

  43. Kako moze RS da se uporedi sa M340? Valjda se uporedjuje sa M3...
    (Nemanja, 27. jun 2020 12:59)

    Pa i ne moze se porediti. Ova zadnja RS je prilicno loša. Nece biti ni blizu konkurentnosti sa m3 ili ne daj bože c63. Uprskali su s nekim filterima i glupostima, pao je klasu ispod.
     (LogenMNE, 27. jun 2020 14:01)

    # Link komentara

  44. Ako je nekome do super-sportskog sedana, onda samo BMW M3 (stize uskoro).
    Za sve ostalo tu je E220cdi...moze i bez 4matic.
     (Kobaja Grande, 27. jun 2020 13:49)

    # Link komentara

  45. Ovo nema smisla. Trebalo je da uporede S4 benzinca sa ovim M340i.
     (Miloje, 27. jun 2020 13:42)

    # Link komentara

  46. Kako moze RS da se uporedi sa M340? Valjda se uporedjuje sa M3...
    (Nemanja, 27. jun 2020 12:59)
    Ne postoji karavanska verzija M trojke.
     (gghh, 27. jun 2020 13:42)

    # Link komentara

  47. Nemanja

    Zato sto M3 nepostoji u karavan verziji. Vec je to M340 koji je potpuno isti kao i M3 osim oznake. Necu da ulazim u dilemu brzine,jer je to zanemarljivo,ali hocu da kazem da audi pravi najlepse karavane sto je pokazao i ovaj put.
    (kliker, 27. jun 2020 13:38)

    # Link komentara

  48. Aj da ne kazem kakva glupost
    ali ta dva automobila nisu za
    poredjenje. Da bi ta dva giganta
    usla u ravnopravnu trku, RS4 treba
    porediti sa pravim M3.

    Ovo nisam napisao kao napaljeni
    klinac koji je u fazonu znas sta
    bi mu uradio pravi M3 i slicne
    gluposti, vec kao neravnopravnu
    trku izmedju odva dva odlicna automobila.

    P.S.
    Da budemo nacisto, da imam priliku
    da vozim M340i, a da ne znam koji
    automobil vozim, bio bih ubedjen
    da vozim pravi M3.
    (Cole, 27. jun 2020 13:26)

    # Link komentara

  49. @Nemanja

    U pravu si, ALI za sad je M340 karavan najpriblizniji RS4 po nameni i snazi- razlika nekih 70 konja u korist Audija. Kao što smo videli nije bila razlika nebo i zemlja... Trenutno je novi M3 u fazi testiranja, ima snimci na YT. Cenim da ce biti ubica, cak i ispod maskirne folije vide se prosirena krila ali sumnjam da ce ga praviti kao karavana, tako da ko hoce brzi karavan iz BMW-a ovo im je na raspolaganju.
    (Brdjanin, 27. jun 2020 13:13)

    # Link komentara

  50. Opasna mašina ovaj M340i. Definitivno novi M3 će da bude aždaja prava.
     (Ivan, 27. jun 2020 13:10)

    # Link komentara

  51. (Nemanja, 27. jun 2020 12:59)

    Da si pogledao trku, bilo bi ti jasno. BMW je ozbiljan stroj.
     (Reziel, 27. jun 2020 13:08)

    # Link komentara

  52. Kako moze RS da se uporedi sa M340? Valjda se uporedjuje sa M3...
    (Nemanja, 27. jun 2020 12:59)

    Ako nadješ M3 karavan, častim pivo
     (Baki, 27. jun 2020 13:02)

    # Link komentara

  53. Kako moze RS da se uporedi sa M340? Valjda se uporedjuje sa M3...
     (Nemanja, 27. jun 2020 12:59)

    # Link komentara