1. Samo oni koji nemaju para za benzin podrzavaju ogranicenje i voze ne 130 nego 100 do 110 na auto putu. Da bi im vozilo trosilo pola litre manje....
    (Milos, 26. jun 2020 21:15)

    # Link komentara

  2. Izbegavam da vozim preko 130 km/h jer autopilot u tom slucaju ne radi. A i beba pozadi ne uziva u vožnji. Ali kad znas da ce auto zdravog i zivog da dovede kući, onda je brzina u tom slucaju nebitna stavka.
    (Autopilot, 26. jun 2020 09:31)

    # Link komentara

  3. Vol-i-vo, ruzna limena kocka namenjena iskljucivo babetinama i domacicama sa min. 100 viklera u kosi. Bembara na tu kocku redovno vrsi sve vrste nuzdi...
    (Zurkolomac, 25. jun 2020 20:50)

    # Link komentara

  4. Alex: ne radi ti taj tempomat dobro.
    (duke nukem, 23. jun 2020 21:48)

    Druze, zivis u zemlji gde vecina i dalje govori na mobilnom dok vozi, sminka se dok vozi, baca polu ispijenu casicu jogurta kroz prozor dok se kola krecu, itd. Pokri se usima, zatvori usta i ne deli savete drugima o "neispravnim tempomatima" kada posedujes kariolu/ konjsku zapregu kao prevozno sredstvo.
    (Dux, 25. jun 2020 07:59)

    # Link komentara

  5. MISLIM DA JE 150 SASVIM DOVOLJNO.
    (NENAD PETROVIC, 24. jun 2020 22:17)

    # Link komentara

  6. Glupo bi bilo da se ograničava na VW GTI, Toyota supra, Audi RS, BMW M, ali na A8, seriji 7 pa i volvu, zašto da ne, to su automobil za uživanje a ne za divljanje.
    (d3, 24. jun 2020 21:57)

    # Link komentara

  7. Brzina od 130-140 km/h je sasvim dovoljna a 180 je puna kapa. Vazno je sto vece ubrzanje.
    (Nm, 24. jun 2020 20:58)

    # Link komentara

  8. P.S. Postoje ljudi koji vide problem u svemu, takvi su rođeni, to se ne ispravlja...
    (neko iz sveta..., 24. jun 2020 11:33)

    A postoje i oni, koji veruju u sve što im se servira u medijima, bez da se se zapitaju da li je to tačno i da sami nešto istražuju.Ne žele da ruše sopstvene paradigme o životu, lakše im da veruju da je to tako. Eto, takvi su rođeni, to se ne ispravlja...
    (Alex, 24. jun 2020 17:35)

    # Link komentara

  9. (Alex, 24. jun 2020 08:53)
    Volvo je vlasnik brenda Polestar, koji razvija sportske automobile. Lepo kažu da ukoliko želite da vozite Volvo, ograničenje će biti 180kmh, dok Polestar to ne obuhvata. Tako da konstatacija da Volvo želi da ograniči vaš izbor u najmanju ruku je smešna. Ako želite da letite, super - kupite helikopter i idite na časove letenja.
    Kao brend koji je autmobilskoj industriji podario najvažnije inovacije iz bezbednosti, verujem da znaju o čemu pričaju. Naročito jer se ljudi iz tog dela planete (Skandinavije) odgovornije odnose prema svetu koji ih okružuje. Kada sutra moje dete bude selo u auto, znam da će u Volvou biti sigurnije u odnosu na bilo koji drugi auto, pogotovu jer pametnim ključem mogu da limitiram brzinu vozila i daleko ispod ovih 180kmh, ako to želim. A ti sebi slobodno kupi Ferrari druže, ako ti se Volvo koncept ne sviđa niko te ne tera.
    P.S. Postoje ljudi koji vide problem u svemu, takvi su rođeni, to se ne ispravlja...
    (neko iz sveta..., 24. jun 2020 11:33)

    # Link komentara

  10. Što se mene tiče ,ne mora da ide brže od 100km/h. Ali hoću da odmah ide 100km/h.
    (Merlin, 24. jun 2020 10:48)

    # Link komentara

  11. Kao po običaju, komentatori od šume ne vide drvo ispred sebe. Svega nekoliko komentatora je shvatilo o čemu se radi. Ne radi se ovde o brizi za čoveka i sigurnost. Ovde je reč o suptilom nametanju ograničenja,koje je samo uvod za sledeća ograničenja u životima ljudi.To se dame i gospodo zove totalitarizam. Uključite mozak,ne nasedajte na sve i ne uzimajte svaku vest zdravo za gotovo.
    (Alex, 24. jun 2020 08:53)

    # Link komentara

  12. Teško da je brzina među prva tri uzročnika stradanja po putevima.
    Da su nemci uvodili ograničenja, a time direktno uticali na razvoj, danas ne bismo imali ovakav automobil po pitanju bezbednosti, stabilnosti,...
    Volvo bukvalno u najvećoj meri kopira njihova rešenja,
    Uvek je bilo lakše i jeftinije ograničavati nego edukovati stanovništvo.
    Tako je i sa ovom disciplinom.

    Švedi su imali prilike pokazati brigu za život proteklih meseci, nisam baš siguran da je to bilo u maniru obraničenja.
    (wronghouse, 24. jun 2020 08:16)

    # Link komentara

  13. @rebro, to je tačno samo ako se to što se pojavi ispred tebe ne kreće, što je na auto putu besmisleno. 'To što se pojavi' ispred tebe će imati brzinu najmanje 120 km/h, pa kad to oduzmes od 210, videces da nije nemoguće da se zaustaviš pre nego što udariš u 'to što se pojavilo'. A trebalo bi da pitaš i 'to što se pojavilo' zašto nije pogledalo u retrovizor pre nego što se pojavilo... Auto put je barem pregledan. Nebezbedna vožnja nije samo ta brzina kojom se auto krece, već i svi ostali uslovi. Tom logikom bi najbolje bilo ograničiti na 70, jer onda postoje šanse da se preživi i direktan čeoni sudar. Ograničenje na 180 nema nikakvog smisla, jer se statistički isto gine na 180 i 250. To je samo marketing, eventualno uštede u komponentama, koje će biti projektovanje na naprezanja na manjoj maksimalnoj brzini
    (Lancia Delta, 24. jun 2020 08:00)

    # Link komentara

  14. Svakom psihicki stabilnom coveku je ovo dovoljna brzina
    (Realno, 24. jun 2020 06:20)

    # Link komentara

  15. Za svakog ko zna šta je uživanje u vožnji ova vest je skorz ne bitna! Voziti 200+ na auto putu je užitak za one koji ne znaju da voze. Gevinde, nisko profilne gume na bilo kom autu i krivudavi put sa malo saobraćaja je veći užitak nego RS6 na famoznom auto banu!!!
    (nn, 24. jun 2020 04:58)

    # Link komentara

  16. Hajde ovako, dva pitanja:
    Da možete da birate između auta koji do stotke stiže za 3.5 sekunde a može do 180km/h, ili auto koji do stotke za 8 sekundi ali razvija 250km/h, koji bi pre izabrali?


    Kada se nađete u rizičnoj situaciji (razlog za potrebe rasprave je nebitan) dobro ubrzanje I dobre kočnice će vam biti daleko bitnije od maks. brzine jer će vas one "čupati".

    Svaka čast Volvou, neka prave automobile sa manjim (ekonomičnijjim i "zelenijim) motorima, kočnicama kao da auto može do 250km/h i maks. brzinom od 180km/h i imaće savršeno bezbedan automobil.
    (Digitalni miš, 23. jun 2020 23:31)

    # Link komentara

  17. @Zile, tih 210km/h je 58m/s. To je ekvivalent zgradi od 22 sprata plus prizemlje. I tebi je super osećaj da 58 metara preďeš za sekundu, a da se pojavilo vozilo ispred tebe na udaljenosti od 300 metara ti jednostavno ne bi stigao da ukočiš za 5 sekundi.
    Razmisli o brzini kada sledeći put sedneš u auto.
    (rebro, 23. jun 2020 23:19)

    # Link komentara

  18. @Jezdimir
    Bogami jeste za krkane,kod nas samo krkaki i voze.Ako nisu krkani,onda su kontarverzni biznismeni,kriminalci,političari i vođe navijača.
    (kimi, 23. jun 2020 23:07)

    # Link komentara

  19. Da imam para kupio bih Volvo, bas zbog ovih koji kukaju kako 180 km/h nije dovoljno brzo, i to za voznju po obicnim putevima, ne po trkackoj pisti.
    (uzrocno posledicna veza, 23. jun 2020 23:00)

    # Link komentara

  20. Svi vi sto pricate da je Volvo los auto treba da stavite prst na celo. Sto se mene tice u Srbiji bih stavio sto manja ogranicenja jer koliko ginu ljudi to je uzas.
    (Cone, 23. jun 2020 22:25)

    # Link komentara

  21. Alex: ne radi ti taj tempomat dobro.
    (duke nukem, 23. jun 2020 21:48)

    # Link komentara

  22. Svi pričaju, niko ništa ne preduzima! Apsolutno tačno! Ljudi, 180km/h je 50m/s...morate se složiti da je to veoma brzo. Sto se mene tice GPS neka prati u kojoj si zoni (npr 50km/h) I toliko neka je i elektronski ograničena Max brzina. Ne svidja vam se? Koliko bi onda incidenata sa smrtnim ishodom bilo? Pa blizu nule. Molim lepo
    (N, 23. jun 2020 21:12)

    # Link komentara

  23. I DODATI DA KADA SE NEKO UHVATI SA MOBILNIM TRAJNO UZETI DOZVOLU.. IMA KAMERA SVIDA IONAKO PA DA SLUZE ZA NESTO KORISNO OSIM ZA MASOVNO PRACENJE
    (stefan, 23. jun 2020 20:40)

    # Link komentara

  24. Realno sve preko 150 treba zabraniti... 120 i za preticanje 150 drzavni funkcioneri i cao..
    (stefan, 23. jun 2020 20:38)

    # Link komentara

  25. Naterati nemce silom da urade isto da pascadija smanji dozivljaj i da se dragoceni zivoti ljudi i zivotinja sacuvaju
    (stefan, 23. jun 2020 20:34)

    # Link komentara

  26. А где да га вози изнад 130. Биће то неуништив мотор и склопови.
    (СЕНОВИЋ, 23. jun 2020 20:18)

    # Link komentara

  27. Zašto bi iko htio voziti brže od 150 km/h što je u većini zemalja granica tolerancije? Ne vozim hitnu pomoć. Uglavnom su sa mnom u autu osobe koje volim ili me kući čekaju da se vratim. Hvala.
    (kele®, 23. jun 2020 20:00)

    # Link komentara

  28. Bolje da ulože u smanjenje buke. V90 prošao pored mene, brekće dizlo kao traktor.
    (Vozač, 23. jun 2020 19:54)

    # Link komentara

  29. Ja sam jednom vozio 170 u Ford Mondeu dvojci. Prolazi zivot pred ocima.
    (Nije to za ljude, 23. jun 2020 19:51)

    # Link komentara

  30. Sve sami vozaci novih Volvo-a pa ih pogodilo ovo. Kupis drugi auto i ne bistris previse politiku. Ako si bas zaludjen sa Volvom, onda im posaljes mail i organizujes kampanju, skupis potpise da to ne rade.
    (bmw, 23. jun 2020 18:34)

    # Link komentara

  31. Momci, zdravo i doviđenja, vozio sam Volvoe, ali nikada više, niko meni za moje pare neće ograničavati koliko mogu da nagazim, pa makar i samo par puta godišnje.
    (EU Citizen, 23. jun 2020 18:25)

    # Link komentara

  32. Tržište će kazati svoje, tj. kazniti ih ...
    (Alek, 23. jun 2020 15:07)
    Volvo je gospodski automobil za uživanje u opuštenoj vožnji.Nije to za krkane.
    (Jezdimir, 23. jun 2020 17:57)

    # Link komentara

  33. Kad izađem na auto-put, namestim na 130 km/h, pustim muziku ili audio knjigu. Uživam u vožnji i okolini. Ponekad ugasim zvuk ako igramo misaone igrice sa decom. To je pravi doživljaj putovanja, jer je i samo putovanje na odmor - odmor.
    Ubrzam samo na kratko (neko me sustiže dok pretičem, kamion ispred dimi i sl) do oko 150 km/h, pa čim prođem takvu situaciju - vratim.
    Auto može da ide 220. Samo sam 2x probao da idem preko 200, na potpuno praznom putu i u idealnim uslovima (suvo, dobra vidljivost) i to isključivo iz radoznalosti. Nemam nikakvu želju da tako vozim. Na brzinama preko 180 se previše čuje strujanje vazduha, a i ne ostećam se prijatno.
    Odavno sam sazreo, ne stvara mi nikakav osećaj važnosti to što sam brži od nekog. To je potrebno samo onima sa malim m......
    (Bojan, 23. jun 2020 17:51)

    # Link komentara

  34. Ja sa svojim SUV-om od 260ks i V6 motorom nikada nisam isao brze od 160km/h na putevima kroz Italiju i Nemacku. Iako nema osecaja brzine unutar, mislim da pri nemilom dogadjaju bi se pokazalo sta znaci brzina od 160km/h, tada bi osecaj bio evidentan ali bi na zalost bilo suvisne kasno. Podrzavam Volvo i mislim da ce ogranicenje max. brzine omoguciti bolju optimizaciju menjaca i verovatno veci obrtni momenat sto ce rezultovati vecim uzivanjem u voznji pri manjim brzinama
    (Pera, 23. jun 2020 10:28)


    Veci obrtni momenat zbog manje brzine i ogranicenja??
    (mm, 23. jun 2020 17:25)

    # Link komentara

  35. ...
    najviše nesreća (nebezbedna brzina!?) se dešava pri brzinama od 70-120km/h i to uglavnom nije zbog brzine nego grešaka vozača...
    (kad hoćeš da si nešto što nisi, 23. jun 2020 12:10)

    Uh, uh, uh... care, najveci broj nesreca se desava pri tim brzinama zato sto tim brzinama vozi mnogo veci broj automobila nego brzinama 2009+ km/h, prost zakon verovatnoce... a i to treba nesto da ti kaze, a to je da su cak i te brzine nebezbedne u smislu da se nema vremena da se reaguje ao nesto iskrsne (rupa na putu koju ne vidis, izleti pesak ili zivotinja, pukne guma, zaspe lik do tebe ili iz suprotne trake, itd.).

    Nisu svi sudari zbog necijih gresaka, ali vecina jeste, a obda malo mucni glavom zasto ne 200+ km/h - zato sto pri toj brzini i ti i tvoji refleksi i nabedjena samouverenost mozete samo da se slikate.
    (Miki, 23. jun 2020 17:24)

    # Link komentara

  36. @Leonida

    Nisi u pravu. Brzina, ako je konstantna, nece dovesti do takvog efekta. Ubrzanje je bitno, a koliko ja znam ni jedno putnicko vozilo nije u stanju da dovede do takvog efekta.
    (nowave7, 23. jun 2020 17:09)

    # Link komentara

  37. @Kakadu

    Zar ti ne shvatas da je svako prekoracenje ogranicenja brzine kaznjivo po zakonu? Uz dozvoljenu toleranciju mernog uredjaja, to ti u prevodu dodje i 5km/h brze od dozvoljenog. Razlog je nebitan!
    (nowave7, 23. jun 2020 16:45)

    # Link komentara

  38. Realno koliko cesto se vozi 180 ili iznad 180 kmh. Sa druge strane sama cinjenica da me neko: "ogranicava, sprecava, blokira, cenzurise, brani mi i sl", kod mene izaziva revolt. Onda kad se pogledaju saobracajne nesrece, cenim da je manji udeo onih gde se vozilo preko 180 kmh. Na magistralnim se desavaju i sa 120-130 bez problema. Tako dlazimo do toga da postavimo pitanje: "zasto bas 180 kmh". Ako je za bezbednost, koliko mislimo spustati, jer srbistanci prave sudare i na 50-90 kmh. Da li onda da zabranimo automobilie zbog bezbednosti. Ne znam, cudna mi je ta svedska logika. A sta god odluce kod srbistanaca nece imati efekta, jer oni uvek krse propise i lupaju auta. To su vec specijalci. U srbistanu da zabrane automobile, oni bi se udarali biciklima. Ovaj mentalitet je cudo.
    (Auto.BOY, 23. jun 2020 16:43)

    # Link komentara

  39. @max, 23. jun 2020 15:14

    Pa, ovaj, "sloboda" u tom smislu ti je vec ogranicena, zar ne? Mislim, automobil je teoretski sposoban da ide toliko brzo, ali to ne znaci da ti smes da vozis toliko brzo (izuzmimo sad iz ove rasprave jedan jedini izuzetak - Nemacku).
    Da ne spominjema mnoga druga "ogranicenja slobode", nevezano za samu voznju.
    Sa druge strane, saglasan sam sa tobom u smislu da je malo licemerno tvrditi da to rade sigurnosti radi. Mislim, gine se i pri 50km/h a kamo li pri 180km/h.
    (nowave7, 23. jun 2020 16:39)

    # Link komentara

  40. Sve OK razumem problematiku, obican smrtnik verovatno nikad nece preci 180 ali onda se postavlja logicno pitanje: kome trebaju najjace verzije Volvo modela kad i najslabije stizu do 180 bez problema? Doduse ubrzanje jeste slabije al ako ionako nece ici preko 180 menjac se moze skratiti i to je reseno...
    (Iggy, 23. jun 2020 16:31)

    # Link komentara

  41. Jel to blizu brzine svetlosti ? ja ne mogu preko 50 , 3.5 km kuca - posao i nazad ,nekih 12-15 min . Ako cu ici brze znaci mogu kasnije da krenem ???
    (Bruder, 23. jun 2020 16:20)

    # Link komentara

  42. Prilikom sudara velika je razlika da li vozite 20 ili 80kmh, ili 120 i 180kmh ali između 180 i 240kmh i nije neka velika razlika.
    (Kum Žoržo, 23. jun 2020 15:28)
    Put kocenja je kraci na 180 kmh nego na 240 kmh.Nekoliko desetina metara moze da ti spasi zivot.Sto je veca brzina veci put kocenja manervisanje 1.5 tone je teze sansa za direktan sudar veca.Fizika.
    (Medicinski pobratim., 23. jun 2020 16:13)

    # Link komentara

  43. Hahahahahah
    Ograničenje od 180 iz bezbednosnih razloga. To je kao da koristiš probušen kondom protiv trudnoće. Ja bih razumeo da su rekli npr zbog zagađenja, da komponente nebi trpele preveliko opterećenje itd ali zbog bezbednosti... Koliko ljudi uopšte vozi tom brzinom?
    (Stanislav, 23. jun 2020 15:52)

    # Link komentara

  44. Prilikom sudara velika je razlika da li vozite 20 ili 80kmh, ili 120 i 180kmh ali između 180 i 240kmh i nije neka velika razlika.
    (Kum Žoržo, 23. jun 2020 15:28)

    # Link komentara

  45. Bačena vam je koska, bezveze. Ja lično ne bih voleo da mi neko ograniči bilo kakvi slobodu, pa i da vozim 181. Ne kažem da vozim toliko. S druge strane, stanite na raskrsnicu i videćete da svaki peti vozač drnda mobili. Koliko ljudi izgine na 50-60 po gradu zbog te nebuloze?
    (max, 23. jun 2020 15:14)

    # Link komentara

  46. Tržište će kazati svoje, tj. kazniti ih ...
    (Alek, 23. jun 2020 15:07)

    # Link komentara

  47. Kad se pokrene priča o brzini automobila uvek se može pročitati gomila komentara u kojima se spominje Nemačka, autoban i kako nema ograničenja. To što Nemačku nisu videli ni na slici nego im je informaciju dala kumine kume kuma nema veze. A šta tek reći o onima koji bezbedno voze 180 km/h u kolima starosti minimum 20 godina koja su kupili od babe koja ih je koristila do pijace.
    (nelson pike, 23. jun 2020 15:07)

    # Link komentara

  48. 150-160 na autoputu je sasvim ok brzina.
    za brze od toga ima pista, a ne da se ugrozava tuđi život.
    ako pogledamo nasu statistiku saobracajki dodjemo do toga da mi nemamo pojma o voznji i sigurnosti..znamo samo trabunjati i soliti pamet drugima...vjerovatno zbog toga zivimo u blagostanju i prosperitetu.
    (jojufff, 23. jun 2020 14:41)

    # Link komentara

  49. Ajde molim te objasni mi kako vozis sa "Adapivnim Tempomatom", a pre toga da ja prenesem svoje iskustvo. AT na auto putu je neupotrebljiv jer kada sam u levoj traci regiatruje sporija vozila u desnoj i pocinje da smanjuje brzinu, a i da koci ako je vozilo dosta sporije.
    (alex, 23. jun 2020 13:28)

    Pa ne funkcionise druze to Kako treba kod tebe
    (Sasa, 23. jun 2020 14:41)

    # Link komentara

  50. Treba EU zakonom da ogranici maksimalnu brzinu na 150
    (mile, 23. jun 2020 13:48)

    Rece covek koji putuje jednom godisnje na more i tada izadje na Auto put.
    (Aleksandar, 23. jun 2020 14:39)

    # Link komentara

  51. Ja se i dan danas secam testa BMW-a serije 7 sa kraja 80 ih godina, kada ceo minut pricaju samo o revolucionarnom resenju brisaca, koji se preko 170 dodatno zategnu preko neke opruge, kako bi bolje prianjali i brisali staklo.
    ---…--

    A jel' se secas redova ispred salona BMW-a, gde su ljudi pohrlili da kupe tu sedmicu, zbog opruge na brisacima? Ne secam se ni ja.

    Ako je iko sampion u opremi za pasivnu i aktivnu bezbednost, i svo istrazivanje koje uz to ide, onda je to Volvo, i to unazad vise od 50 godina. A ulagati u bezbednost automobila na brzinama od 250 km/h je uludo bacanje para, i to svako ko i malo razume industriju i profitabilnost zna.
    (et'o, 23. jun 2020 14:36)

    # Link komentara

  52. Ja i ne vozim više od 130km/h, u Srbiji 140km/h tako da na mom Mercedesu mogu odmah da spuste na 140km/h da ne koristim tempomat džabe. Odoh da ih pitam.
    (A naročito Pantela, 23. jun 2020 14:33)

    # Link komentara

  53. 1300 ccm, 75ks, 110/kmh i zdrrravo!
    (rade pendrek, 23. jun 2020 14:25)

    # Link komentara

  54. Ma obicna glupost, da ne bi dalje ulagali u voznu dinamiku nego da bi ustedeli pare. Ja se i dan danas secam testa BMW-a serije 7 sa kraja 80 ih godina, kada ceo minut pricaju samo o revolucionarnom resenju brisaca, koji se preko 170 dodatno zategnu preko neke opruge, kako bi bolje prianjali i brisali staklo.
    E to su neke stvari koje Volvo vise nece morati da placa: kocnice, oslanjanje, razni materijali koji moraju da izdrze ta opterecenja, ukljucujuci i jeftinije gume sa manjim indeksom brzine (jeftinije). Sve su sveli na jedan tablet, ogranicili brzinu na 180 itd.
    A 180 km/h je takodje brzina koja ubija, cak i 120 ako uracunas i put kocenja sa 180 ako neko naglo izleti i slicno. Nikakvog rezona ta odluka nema. Da li ce im uticati na prodaju? Pa i nece bas jer Volvo niko ne kupuje zbog zabave (upravljanje im je katastrofalno a to zna svako ko je presao vise od 200 km u novim Volvoima) vec porodicni ljudi, koji retko kad prelaze 150... A da ce se ginuti u dalje i u Volvoima, hoce...
    (Nemanja, 23. jun 2020 14:06)

    # Link komentara

  55. najviše nesreća (nebezbedna brzina!?) se dešava pri brzinama od 70-120km/h i to uglavnom nije zbog brzine nego grešaka vozača...
    (kad hoćeš da si nešto što nisi, 23. jun 2020 12:10)
    ---…--

    Kakvo bezvezno rezonovanje:

    1. Najvise nesrece se desava na mnogo manjim brzinama, u gradskoj voznji.
    2. Cak da je to sto tvrdis tacno, a nije, razlog je sto vecina ljudi na otvorenom putu upravo vozi tim brzinama. Ako mi trebamo da raspravljamo da li je sigurnije voziti 90 ili 180 km/h, onda se stvarno bojim da smo prsli.
    (ajde, 23. jun 2020 14:04)

    # Link komentara

  56. Mislim da nam se, nažalost, iz nekoliko primera od pre samo par dana jasno stavlja do znanja da je, u kombinacijom sa srpskim mentalitetom, sve preko 50km na sat i više nego nepotrebno. Sa jedne strane, jedan je mislio da je jači od drveta, a sa druge da je brži od crvenog svetla, i? Da li je vama jasno da je potpuno isto dati nekome vozačku dozvolu ili napunjen pištolj? Očigledno nije, jer se pije i šenluči, pa onda ona dobro znana "...ma ko mi šta može" ili "...jesi p...a ili muškarac" itd. Groblja su puna takvih ali najteže je posle, kada novine počnu da nariču kako je greota, bili su mladi ili nisu zaslužili... Jesu, zaslužili su to jer su obesni, bahati, nevaspitani, nekulturni, neobrazovani, nesavesni... Nije mi žao ni jednog ludaka koji ima potrebu da vozi toliko brzo da mu se automobil bukvalno dezitegrisao prilikom udarca... Jesu, zaslužili su da gore u paklu i da im se ime zatre ali pre svega da se javno osude, da se stave na stub srama jer takvi uveka ali uvek sa sobom odnesu i nevine žrtve!
    Nadam se da administrator/moderator može realno da proceni nameru ovog komentara...
    (40km, 23. jun 2020 13:52)

    # Link komentara

  57. Treba EU zakonom da ogranici maksimalnu brzinu na 150
    (mile, 23. jun 2020 13:48)

    # Link komentara

  58. "" @Dominik, 23. jun 2020 11:21
    i sta ako ustanove da je auto isao brze? ne zna se ko je vozio. ne mozes kazniti vlasnika jer je mozda pozajmio auto nekome.
    (neko, 23. jun 2020 11:55) ""

    O bože, koje nepoznavanje zakona. DA, ukoliko vlasnik "ne zna" kome je pozajmio auto, upravo on će biti kažnjen.Pa najbolje da svi divljamo, a na sudu kažemo da se ne sećamo kome smo pozajmili auto.
    (Đuro, 23. jun 2020 13:44)

    # Link komentara

  59. Kad bi prosek bio 180 na auto putu to bi bila itekako dobra putna brzina:) :)
    (johnsa, 23. jun 2020 13:43)

    # Link komentara

  60. Ajde molim te objasni mi kako vozis sa "Adapivnim Tempomatom", a pre toga da ja prenesem svoje iskustvo. AT na auto putu je neupotrebljiv jer kada sam u levoj traci regiatruje sporija vozila u desnoj i pocinje da smanjuje brzinu, a i da koci ako je vozilo dosta sporije.
    (alex, 23. jun 2020 13:28)

    # Link komentara

  61. @neko
    "...ne mozes kazniti vlasnika jer je mozda pozajmio auto nekome."

    To je isti slučaj kao kad kamera snimi vozilo da ide žutom trakom. Vlasnik vozila ide kod sudije za prekršaje izjašnjava se ko je vozio vozilo.


    @rok, @kad hoćeš da si nešto što nisi
    Niste u pravu. Uređaj o kome pričam bi se lako mogao napraviti da čuva samo podatak o nasilničkoj vožnji, ništa drugo. Nikakva to kontrola kretanja ne bi bila, jednostavno samo efikasnije otkrivanje jednog vrlo opasnog prekršaja (ili krivičnog dela?!) kao što je nasilnička vožnja. Evo uzimam primer pre neki dan lik vozi nasilnički krajnjom desnom žutom trakom u bulevaru na Novom Beogradu proleće 120kmh pored grupe pešaka. I vi hoćete da kažete da je upotreba tehnologije za sprečavanje ovakvih dela kontrola, zadiranje u privatnost? Treba da pustimo da neko napravi masakr, a mi da kažemo: pa dobro, čovek je pogrešio, ali važno je da mi ne zadiremo u privatnost i poštujemo slobode? Predhodnih godina ove najgore saobraćajne nesreće sa po nekoliko poginulih su najčešće izazvane od pojedinaca koji su godinama poznati po agresivnoj vožnji. Zate šta, takav dokazani povratnik u vršenju saobraćajnih prekršaja, on treba da ima data loger, lokator pričvršćen oko vrata, non stop. Dajte više ne pričajte gluposti, hiljade porodica je zavijeno u crno zbog divljanja automobilom i apsolutno tome treba stati na kraj.

    PS. Inače, vaš mobilni telefon non stop daje vašu lokaciju i svi razgovori se snimaju, ako ćemo o kontroli.
    (Dominik, 23. jun 2020 13:18)

    # Link komentara

  62. Meni se svidja opcija koju ima novi Ford Mondeo gde vlasnik vozila moze elektronski ograniciti brzinu kada neko drugi iz familije upravlja vozilom recimo sin ili cerka koji su tek polozili vozacki ispit.Ovo vidim ipak kao marketing Volvoa koji zele da ucvrste poziciju kao lideri na polju bezbednosti.Nije isto ograniciti V40 na 180 kmh i S 90 na istu brzinu.S60 ili S90 su bolji i upravliviji na takvoj brzini.
    (Mkd, 23. jun 2020 13:17)

    # Link komentara

  63. U Nemackoj je krstareca brzina 150.
    Da, stisne se nekada malo jace i izadje to na 180-190.
    Mada, u glavnom kada me neko sustize od nazad a desne trake budu pune.

    Sto se tice da li je "strasno" voziti brzo, zavisi od auta. Honda Civic koju sam vozio ranije nije imao nikakav problem sa stabilnoscu. Na 180 je kao i na 130.
    Sa druge strane SUV koji vozim sada se malo ljuljuska na 180 tako da ni osecaj nije uzivajuci.

    P.S. Da, tacno je da su najcesce brzine kada se desava nesreca na auto lutu oko 100-130
    Generalno mislim da je ogranicenje na 180 OK. Ali je smrtnost dosta niza.
    Kod nesreća na preko 150 smrtnost je oko 85% (ako se dobro secam)
    (Berliner, 23. jun 2020 13:00)

    # Link komentara

  64. (drug Deng Siao Ping, 23. jun 2020 10:30)

    Ne znam kakve veze ima moje misljenje sa pracenjem i Kinom?
    Izneo sam svoje misljenje i ne namecem ga nikome.
    Sto se tice vlasnistva koje je Kinesko, mislim da sem novca, papira i potpisa oni ne uticu na dosadasnji rad kompanije. Cak verujem da su i dosta doprineli kompaniji.
    Pracenje je vec skroz neka druga tema.
    Pozdrav.
    (Holy Smoke, 23. jun 2020 12:59)

    # Link komentara

  65. Искрено мислим да људима који купују Волво брзина и није на првом месту, више је нама који немамо за Волво.
    (Пилипенда, 23. jun 2020 12:58)

    # Link komentara

  66. U pitanju automobili od 35k+. O čemu vi raspravljate uopste. Na vesti o poplavama 10 komentara, necemu sto je od zivotne vaznosti u gradu, zemlji po 10-15 komentara. Na gluposti o kolima 150+ komentara. Srbin ce da zivi i u vesernici, samo da ima auto od 150ks da zadivi okolinu. Ovo je smesno i nedoraslo.
    (Buđelar, 23. jun 2020 12:58)

    # Link komentara

  67. znate li vi koliko je 180 km/h? i malo vam? pa sta vi vozite i gde postizete tolike brzine? nama prvo putevi nisu ni za 150...vama se bas zuri kod Pere na veceru
    (saško dete teško, 23. jun 2020 12:57)

    # Link komentara

  68. 300 km/h
    (NooooN, 23. jun 2020 12:54)

    # Link komentara

  69. I to im je mnogo. Ko vozi Volvo dosta mu je i 130 kmh. A ko živi u Njemačkoj taj zna da 180 nije nikakva brzina .
    (Flesh, 23. jun 2020 12:43)

    # Link komentara

  70. dovoljno je da moze od 50 do 90 za pola sekunde, da ti polomi vrat i zguzva asfalt ne mora ni 120 da ide :)
    (Hladan, 23. jun 2020 12:42)

    # Link komentara

  71. (kad hoćeš da si nešto što nisi, 23. jun 2020 12:10)

    Kad hoćeš nešto da kažeš, bez obzira što je neprovereno, glupo i besmialeno, samo da bi pomislio da si neko, a ništarija si obična! Iznosiš netačne statističke podatke, promovišeš laž i besmisao kao vrlinu. Kad si ono na šta se normalni ljudi zgražaju!
    (Doglavnik Ademaga M., 23. jun 2020 12:41)

    # Link komentara

  72. ...
    Žalosno je to što čelnici Volva ignorišu činjenicu da nije opasna brzina nego osoba za upravljačem, kao što nije opasno oružje nego osoba koja ga drži u ruci....iako Volvo gotivim zbog bezbednosnih sistema ali mislim da je ovde nešto drugo u pitanju jer ostali "jači" brendovi drže primat na polju agilnosti i brzine...
    (levo kliktalo, 23. jun 2020 10:17)

    Čekaj... ti stvarno misliš da tim ljudima to nije jasno ili da svesno ignorišu? Ozbiljno!?

    Naravno da im je jasno, ali ne mogu oni da utiču na psihosomatske profile kupaca svojih automobila i kako će se oni ponašati na drumu.
    Ovakvim limitiranjem brzine ne utiču na normalne ljude za volanom, a u određenoj meri sprečavaju bolide da ubiju sebe i druge.
    Da je idealno rešenje - verovatno nije... ali je nekakav korak u tom smeru.

    Ako imaš bolje - slobodno ga tresni ovde da čujemo.
    (Joca, 23. jun 2020 12:38)

    # Link komentara

  73. Tako je, druže Holy Smoče! Živela Komunistička Partija Narodne Republike Kine! Živeo kineski Volvo! I ne samo da ograniče na 180, nego da se preko GPS šalje real-time informacija o lokaciji vozila direkt polit-birou Komunističe Partije Kine da bi UVEK mogli da vas prate u milimetar! Šta će nam sloboda i radost života kad imamo Komunističku partiju Kine!
    (drug Deng Siao Ping, 23. jun 2020 10:30)

    Neko te je ozbiljno slagao - nepotrebno izazivanje smrtne opasnosti po sebe i druge nikako nisu 'sloboda i radost zivota'.
    (Deki, 23. jun 2020 12:31)

    # Link komentara

  74. Nije to baš tačno, pri velikim brzinama krv ne može da teče do mozga i može doći do onesvešćivanja ili smrti ukoliko se nastavi kretanje velikom brzinom.
    (Leonida, 23. jun 2020 11:15)
    Ne ispravljaj čoveka koji bolje zna nego ti. Nikakva brzina nije opasna, nego ubrzanje. I to pozitivno koliko i negativno ubrzanje (kočenje).
    (Ale, 23. jun 2020 12:29)

    # Link komentara

  75. Stikne se utisak čitajući komentare ovde da kod nas sve savesni vozači niko nikad ograničenje brzine ne prekrši,u životu svi vozili samo 2-3 puta preko 150 i to naravno na trkačkim stazama ili gde je to već dozvoljeno,naravno da to nikada neb' uradili gde nije dozvoljeno. A kad krenem da vozim svako svakome psuje šta stigne,pretiče se na duplim punim,ograničenja brzine kao da ne postoje...Anonimnosti na internetu je čudo...
    (Legend, 23. jun 2020 12:25)

    # Link komentara

  76. Nemam problem sa ograničenjem brzine, nego mislim da na ovaj način mogu da ugrađuju jeftinije kočnice i sisteme za zaustavljanje auta.
    (3pa1, 23. jun 2020 12:25)

    # Link komentara

  77. Može da bude brzina ograničena i na 120 km/h, ja ne osećam nikakvo zadovoljstvo kad vidim da je potrošnja goriva preko 10 litara na 100km. Naročito su problematični SUV-ovi koji nisu preterano aerodinamični pa na velikim brzinama samo loču. Životna sredina i buduće generacije bi nam bile zahvalne.
    (Pedro, 23. jun 2020 09:54)

    Licno vozim Jeep Compass 2.2 120kW. Potrosnja na autoputu 6-6,5lit. pri 120km/h, zavisno od nagiba kolovoza.
    (AkrononiM, 23. jun 2020 12:22)

    # Link komentara

  78. @Leonida nepoznavanje fizike. Brzina sa tom pojavom nema nikakve veze. Pomešala si brzinu sa ubrzanjem.
    Da je kao što kažeš ljudi bi umirali u avionima jer oni idu 700km/h pa i više.
    U stvari sve zavisi od referentnog sistema, ali da ne širim priču.
    (boris, 23. jun 2020 12:12)

    # Link komentara

  79. Ajmo realno.. Ja vozim auto D segmenta, 2.0 sa 160 + KS. Ne secam se iskreno kada sam poslednji put vozio preko 130 km/h.. Mozda proslo leto kada smo isli na more, i ako jesam, to je bilo max 150 km/h.. Meni licno nista ne znaci da li moj auto moze da ide 180 ili 250..
    Valjda, to ide sa godinama.. Sad mi je mnogo bitnije da auto bude udoban, da ima dobra sedista, kvalitetan audio sistem, sto manje buke u kabini.. Pa izadjes na auto put, upalis adaptivni tempomat, pustis lagano dobru muziku i 130 km/h.. Uzivas u pejzazima, pijuckas neki sokic.. Milina..
    (ARGENTTO, 23. jun 2020 12:11)

    # Link komentara

  80. Čega se ovde čovek neće načitati od ovih što zdušno podržavaju "Orvelizam" i potpuno nadgledanje ljudi do likova koji zagovaraju "bezbedne" brzine ispod 80km/h....pri tome ni jedni ni drugi na autoputu nikad nisu vozili brže od 130-150km/h kao ni velika većina vozača...zašto ograničiti brzinu vozila (pogotovo jačih modela) na 180km/h i time onemogućiti malobrojnima da na odredjenim autoputevima, stazama mogu voziti velikim brzinama...najviše nesreća (nebezbedna brzina!?) se dešava pri brzinama od 70-120km/h i to uglavnom nije zbog brzine nego grešaka vozača...
    (kad hoćeš da si nešto što nisi, 23. jun 2020 12:10)

    # Link komentara

  81. Застава се тог принципа држала пре тридесет година !
    (Суперхик, 23. jun 2020 12:02)

    # Link komentara

  82. @Dominik, 23. jun 2020 11:21
    i sta ako ustanove da je auto isao brze? ne zna se ko je vozio. ne mozes kazniti vlasnika jer je mozda pozajmio auto nekome.
    (neko, 23. jun 2020 11:55)

    # Link komentara

  83. Da se ja pitam podigao bih ogranicenje na auto putevima na 140 km/h a sve automobile ogranicio na 160 km/h, to je 20 peko ogranicenja ako ti bas zatreba da nekog obidjes ili da se odlepis od nekog ko ti se previse priblizi.
    Nikako ne bih zaboravio ljde koji imaju para i dobre automobile i zele da voze brze. Uveo bih i dozvolu za skidanje blokade za ljude koji svoj automobil zele da voze po nekim trkalistima uz napomenu da ako bude uslikan negde preko 160 km/h mora da plati drakonsku kaznu.
    (nije nego, 23. jun 2020 11:48)

    # Link komentara

  84. generalno me bije glas da vozim brzo a zapravo i kada svi uslovi postoje ježim se da vozim vise od 120. naprosto mi nije normalno
    (petar markovic, 23. jun 2020 11:47)

    # Link komentara

  85. Možda bih i prihvatio ovu njihovu teoriju da su i sportski ogranak (Polestar) ograničili na 180 km/h.Ovako je potpuno očigledno da je u pitanju čist marketing.
    Normalnoj osobi je pretnja kazne sasvim dovoljna ,budala će i ovako ograničen Volvo da vozi 179 pored škole i onda cela priča nema svrhe.
    (batica, 23. jun 2020 11:47)

    # Link komentara

  86. vi sto se zalazete za vestacku inteligenciju i kontrolu.. jel vama jasno da je to korak blize kontroli generalno gledano, samo se navikavamo da budemo kontrolisani? u redu je ograniciti, ali kontrolisati nekog konstantno gde je bio s autom, koliko vozio, kuda, to je bre narusavanje osnova slobode. necu da zna niko nista. nisam rodjen da me kontrolise iko niti zelim da kontrolisem ikog. ne mozes ti spreciti nekog da gine tako sto ces sve zivo da kontrolises. pa to ne moze niko. to je zivot. dosadili ste s kamerama , gps, kontrolama, itd. 180 je dovoljno slazem se, ogranicenja mogu ali kontrola nikako.
    (rok, 23. jun 2020 11:45)

    # Link komentara

  87. Iskreno vise mi znaci ubrzanje nego brzina.
    Nigde ne mogu da vozim preko 150 a da ne strepim da me nece policija kazniti za to a ubrzanje mi je bitno kad krecem i obilazim druga vozila.
    (Ubrzanje, 23. jun 2020 11:36)

    # Link komentara

  88. Šta će nam sloboda i radost života kad imamo Komunističku partiju Kine!
    (drug Deng Siao Ping, 23. jun 2020 10:30)

    tako je! sa druge strane, USA ne zna ništa o tebi. oni poštuju tvoju slobodu i radost života.
    (jaretina na minimalcu, 23. jun 2020 11:35)

    # Link komentara

  89. Imam utisak da mnogi nisu vozili 180-200, a komentarišu. 180 je DOVOLJNO jer je to VELIKA brzina. Kome se vozi brže, neka ide na trkačku stazu da se provoza.
    (Saša, 23. jun 2020 11:35)

    # Link komentara

  90. 140 km/h je sasvim dovoljno, 180 je previše.
    (Ja, 23. jun 2020 11:31)

    # Link komentara

  91. Zašto se u automobile ne počnu ugrađivati neki data logeri ili neka vrsta digitalnih tahometara. Obzirom na razvoj tehnologije to je vrlo izvodljivo. Taj uređaj bi non stop snimao brzinu i lokaciju automobila. Samo policija bi mogla da očita taj uređaj i da dobije podatak da li je bilo ekstremnih prekoračenja na nekim deonicama (pošto se snima i lokacija, znalo bi se gde je koliko ograničenje). Uređaj bi morao da radi non stop, ne bi smeo da se vadi iz vozila niti da se gasi. Sve bi se to lako moglo proveriti, tipa na tehničkom pregledu. Mnogo ljudi strada zbog divljanja.
    (Dominik, 23. jun 2020 11:21)

    # Link komentara

  92. @Brzina nikad nikoga nije ubila.

    Naglo zaustavljanje jeste.
    (HeadsUp, 23. jun 2020 09:52)
    Nije to baš tačno, pri velikim brzinama krv ne može da teče do mozga i može doći do onesvešćivanja ili smrti ukoliko se nastavi kretanje velikom brzinom.
    (Leonida, 23. jun 2020 11:15)

    # Link komentara

  93. 80-90 km/h je brzina koja bi trebala da bude maksimalna u celom svetu .
    (deset s lukom, 23. jun 2020 11:04)

    # Link komentara

  94. @Srdjan
    Kako da izadjes na stazu i vozis 300km/h ili 200km/h ako je auto ogranicen na 180km/h? Gotovo NIKO ne vozi tih famoznih 200km/h i ogranicavanjem brzine na autu se ne postize BAS nista osim marketinga.Najobicniji trik,kao bices bezbedniji a zapravo nikad nisi ni vozio preko 150km/h....prodaja magle u nedostatku boljih resenja u odnosu na konkurenciju!
    (agnostik, 23. jun 2020 11:00)

    # Link komentara

  95. Podržavam odluku. Pogotovu na našim putevima. 130 je sasvim prihvatljiva brzina. Sa boljim, većim, jačim automobilima i do 150, sve preko je nepotrebno.
    Sećam se ko mladić trka na Ušću. Dolazilo dosta ložana, oni voze ovoliko, uleću iz Kneza Miloša ka Skupštini sa 100...
    Gleda ih Paja Komenović i kaže: "Šmekeri, spremite auto i izađite na stazu, pa pokažite koliko vredite. To je mesto za trkanje. Ulice su za prevoz..."
    (Beeble, 23. jun 2020 10:58)

    # Link komentara

  96. Ima Polestar da se "šepuri" na autobanu.
    (Džej, 23. jun 2020 10:50)

    # Link komentara

  97. Vrlo lako mogu da se ugrade limiteri u postojeća vozila na 150km/h maksimalno, a vozila u budućnosti treba da budu dovoljno inteligentna da prepoznaju saobraćajne znake i ne dozvole vozaču prekoračenje. Naravno, vozač mora da ima opciju brže vožnje od dozvoljene ( policija, hitna pomoć, vatrogasci, vozila u pratnji, itd) ali svaki put kad se radi tehnički pregled vozila iz memorije vozila bi trebalo da se izvuče kad i gde je prekoračena dozvoljena brzina koju vozač mora da obrazloži ili da snosi posledice u skladu sa zakonom.
    (Bezbednjak, 23. jun 2020 10:45)

    # Link komentara

  98. u potpunosti se slazem sa Volvom i sam smatram da uzivanje u voznji se dobija ubrzanjima a ne u gruvanju maksimalne brzine, ali da ta brzina bude i dozvoljena, cemu 180 ili 250kmh kada na 99% puteva maksimalna brzina je 130kmh?? mislim da su auti danas toliko sposobni i sigurni za brzine preko 130kmh, naravno za jace modele koji to izguraju lako, cemu onda auti od 500ks? zasto dozvoljavate prodaju pokretnih potencijalnih ubica na drumovima?? Za sve je bolje i ekonomicnost i sigurnost.. bolje napraviti automobile koji jace ubrzavaju a imaju manju maksimalnu brzinu, recimo tih 180kmh...
    (Cirkus kolorado, 23. jun 2020 10:41)

    # Link komentara

  99. 180km/h. AMIN.
    (kide, 23. jun 2020 10:38)

    # Link komentara

  100. Мислим да жени није место око питања аутомобилизма.
    (Урке, 23. jun 2020 10:38)

    # Link komentara

  101. Da se ne lazemo, ovo je iskljucivo marketinski potez, jer je Volvo uvek zeleo da bude poznat po 'bezbednosti'. Sad samo nastavljaju da guraju taj imidz, ali ne mogu da ponude nista sto konkurencija nema, pa onda ova glupost. Brzinama preko 180 se vozi iskljucivo na auto putu, a to je statisticki deo saobracaja sa najmanje nesreca, i sa najmanje pogibija. Problem su ljudi koji voze 180 na magistralnom putu, sa losom preglednoscu, cesto umorni ili alkoholisani. Takodje oni koji po gradu voze preko 100, prolaze na crveno, itd... To da li nekome treba ili ne treba da vozi 200 ili 250, je potpuno irelevantno. Ovde je tema brzina 180 km/h, na kojoj se gine statisticki isto kao i na 250
    (Lancia Delta, 23. jun 2020 10:38)

    # Link komentara

  102. @Džej, dosta više sa tim autobanom. To je nemačka reč za auto-put.
    (rebro, 23. jun 2020 10:35)

    # Link komentara

  103. 220 ajde i to sam da bih mogao do 200 da dođem. Bezveze je osećaj kad auto samo stane da ubrzava. Samo jednom u životu sam probao toliko da vozim ali volim da znam da toliko može da ide auto.
    (Majkl Džondar, 23. jun 2020 10:32)

    # Link komentara

  104. Zanimljivo. Za 10 godina, samo sam par puta (< 5) vozio 200, i to uvek u Svabiji, kad se desi da naidje prazan put sa 4, 5 traka (kao oko Minhena), da "isprobam" auto.
    Inace, najvise volim da stavim tempomat na propisanu brzinu, obicno 130. Ponekad je potrebno jos ubrzati, na kratko, da se izadje iz "klackalice" iza nekog gnjavatora. Moguce je da tih dodatnih 50 sluze za to, meni je obicno dovoljno da ubrzam samo desetak km/h.
    Iz skromnog iskustva, komplikovane situacije se brze resavaju kocenjem nego ubrzavanjem.
    (reks, 23. jun 2020 10:30)

    # Link komentara

  105. @Ne znam za vas, ali ja podrzavam Volvo u ovome.
    (Holy Smoke, 23. jun 2020 10:10)

    Tako je, druže Holy Smoče! Živela Komunistička Partija Narodne Republike Kine! Živeo kineski Volvo! I ne samo da ograniče na 180, nego da se preko GPS šalje real-time informacija o lokaciji vozila direkt polit-birou Komunističe Partije Kine da bi UVEK mogli da vas prate u milimetar! Šta će nam sloboda i radost života kad imamo Komunističku partiju Kine!
    (drug Deng Siao Ping, 23. jun 2020 10:30)

    # Link komentara

  106. Bezbedna brzina zavisi od vozaca, automobila i uslova na putu.Nesavesni vozac ce napraviti karambol i sa 100km/h a najvise udesa se desi upravo pri brzinama od oko 100km/h gde je to neprilagodjena brzina.Da ne spominjem nepostovanje signalizacije,prava prvenstva,preticanje....najmanji je problem tih 200km/h.Ti se broje u promilima. S druge strane ovakva ogranicenja su suptilan uvod u sledece ogranicenje.Znamo svi pricu o kuvanoj zabi...
    (agnostik, 23. jun 2020 10:29)

    # Link komentara

  107. Ја никако да видим статистику колико то људи погине при више од 180 km/h. Док је Volvo не покаже, сматраћу да је допринос безбедност нула, а ово јефтина маркетиншка фора...

    Или они стварно верују да је безбедно возити 180 по граду, а није 181 на празном аутопуту?
    (Шумадинац, 23. jun 2020 10:29)

    # Link komentara

  108. Ja sa svojim SUV-om od 260ks i V6 motorom nikada nisam isao brze od 160km/h na putevima kroz Italiju i Nemacku. Iako nema osecaja brzine unutar, mislim da pri nemilom dogadjaju bi se pokazalo sta znaci brzina od 160km/h, tada bi osecaj bio evidentan ali bi na zalost bilo suvisne kasno. Podrzavam Volvo i mislim da ce ogranicenje max. brzine omoguciti bolju optimizaciju menjaca i verovatno veci obrtni momenat sto ce rezultovati vecim uzivanjem u voznji pri manjim brzinama
    (Pera, 23. jun 2020 10:28)

    # Link komentara

  109. Kad vam opadne prodaja opet cete povecati nego vam istrazivanja kazu da obicno porodicni ljudi voze volvo pa racunate da ce ih oni svakako kupiti....samo glumite briznike inace u nemackoj gde nema ogranicenja na autoputu sigurno ce pasti prodaja.
    (kiza Sever01, 23. jun 2020 10:28)

    # Link komentara

  110. Bezbedna brzina je 80 do 90 km/h, osim za manje automobile za njih je od 70-80 km/h . Ovo su brzine kojima stižete garantovano na ktraj sveta pa čak i da automobil nije odličan već dobar.
    Da , ovo je naučno dokazano mislim da beše još '70 -tih u doba izdavanja Ford Caprija koji je važio za sportski automobil.
    (GTigar, 23. jun 2020 10:28)

    # Link komentara

  111. Podrzavam.A za onog ko voli brze, neka otvore piste, gde ce da lete po njima, uz predhodni potpis da u slucaju udesa sami snose posledice i troskove lecenja i eventualne sahrane.
    (Bob, 23. jun 2020 10:27)

    # Link komentara

  112. Pa ko vozi volvo brže od 130 realno? To je auto za domaćice da voze decu u školu i da se razumemo, možda najkvalitetnijiod svih ostalih, ali džaba kad mu je šarm kao u korejanaca
    (ja, 23. jun 2020 10:24)

    # Link komentara

  113. Zavisi od toga gde se auto vozi. Možda imam iskustva i dobre reflekse, da bih se kretao 200km/h, ali mnogi na autoputu po Srbiji, voze kao da su dozvole kupili, a kad se uzme i stanje autoputa na određenim deonicama i kako kamiondžije izleću u traku za preticanje da bi zaobišle drugog kolegu, ispada da je i 130 previše.
    (Rade, 23. jun 2020 10:24)

    # Link komentara

  114. Moj Volvo može do 220 .
    Samo jednom i to u Nemačkoj sam ga nagazio do 210 i to minut.
    Super osećaj ali nije bezbedno.
    Bitno je da ako zatreba brzo i lako ubrzava do bezbedne granice.
    180 je i više nego dovoljno ako do toga može za 20 ++ sec.
    (Zile, 23. jun 2020 10:24)

    # Link komentara

  115. Скандинавски тоталитаризам сакривен испод бриге за људе.
    (Куп је битан, 23. jun 2020 10:24)

    # Link komentara

  116. Jedina bezbedna brzina je 0kmh. Čak i sa 30kmh može da se desi smrt pešaka ili bicikliste. Autoputevi su najsigurniji a automobili ostaju sve sigurniji. U Italiji se pitaju da li ne bi trebalo podignuti maksimalnu brzinu na 140kmh. E sad, tačno je da uživanje u vožnji uopšte ne svidi od brzine. Ja nikada ne prevazilazim 180 sem retko kada vozim u Nemačkoj. Problem je taj izbor od 180: neki su sa 120 mnogo opasniji za druge vozače nego neki drugi ma 190. A zašto 180 a ne 170 ili 190...sve je to marketing. Volvo bi hteo da dokaže da niko više ne gine u njihovim automobilima.
    (prevod, 23. jun 2020 10:22)

    # Link komentara

  117. Zastava je bila ispred svog vremena. Na 120 se uključivale nesnosne vibracije.
    (Munjen, 23. jun 2020 10:20)

    # Link komentara

  118. Podrzavam potpuno, ko ne voli ima dosta drugih marki automobila kojima moze ici preko 200km/h. Isto mi nisu jasni ljudi koji hoce da ogranice na 130km/h. Zar ne shvatate da nije bezbedno nekog ko vozi 120-110 preticati 5 minuta? 180km/h je optimalno, ne razvija ogromne brzine, ali ako treba da prestigne, nema problem.
    (Kakadu, 23. jun 2020 10:18)

    # Link komentara

  119. Kod nas, a i u vecini zemalja, maksimalna brzina je ogranicena na 130 km/h. Za neke vanredne situacije i hitne slucajeve, 180 km/h je sasvim dovoljno. Ko zeli vise od toga, moze da ide na stazu da vozi 300 km/h.
    (Srdjan, 23. jun 2020 10:17)

    # Link komentara

  120. "A šta vi mislite? Koja je po vama bezbedna maksimalna brzina koju automobili ne bi trebalo da prekorače?"

    Sve preko 40km/h je nebezbedna brzina i opasna po učesnike u saobraćaju...tom logikom bi trebalo ograničiti SVA vozila na 40km/h.

    Žalosno je to što čelnici Volva ignorišu činjenicu da nije opasna brzina nego osoba za upravljačem, kao što nije opasno oružje nego osoba koja ga drži u ruci....iako Volvo gotivim zbog bezbednosnih sistema ali mislim da je ovde nešto drugo u pitanju jer ostali "jači" brendovi drže primat na polju agilnosti i brzine...
    (levo kliktalo, 23. jun 2020 10:17)

    # Link komentara

  121. Klasican marketing na konto bezbednosti. Voleo bi da mi objasne koja je razlika ako mi se nesto desi pri 180kmh ili 200kmh. Na kraju ce uz doplatu skidati blolade sa svojih vozila.
    (Aca, 23. jun 2020 10:15)

    # Link komentara

  122. Sad, kad Polestar izađe na autoban...
    (Džej, 23. jun 2020 10:11)

    # Link komentara

  123. Ne znam za vas, ali ja podrzavam Volvo u ovome.
    (Holy Smoke, 23. jun 2020 10:10)

    # Link komentara

  124. Moj komsija se u Bmw trojci 8 puta prvrnuo na auto putu, negde u Nemackoj. I ostao ziv i zdrav. Naravno bio je ugruvan. Vozio je 180 km/h. Policajac i doktor su mu rekli da mu je taj dan bio dan ponovnog rodjenja. Kako god ostade ziv pri 180 km/h.
    (Django, 23. jun 2020 10:08)

    # Link komentara

  125. Sasvim je dovoljno 130 km/h, i to isključivo na autoputu.
    (default, 23. jun 2020 10:06)

    # Link komentara

  126. Može da bude brzina ograničena i na 120 km/h, ja ne osećam nikakvo zadovoljstvo kad vidim da je potrošnja goriva preko 10 litara na 100km. Naročito su problematični SUV-ovi koji nisu preterano aerodinamični pa na velikim brzinama samo loču. Životna sredina i buduće generacije bi nam bile zahvalne.
    (Pedro, 23. jun 2020 09:54)

    # Link komentara

  127. Brzina nikad nikoga nije ubila.

    Naglo zaustavljanje jeste.
    (HeadsUp, 23. jun 2020 09:52)

    # Link komentara