1. Posedujem Lexus is i Benc E class.presli priblizno isto Lexsus 243 000 Benc 235 000.Na Bencu zamenjeno sledece Servo pumpa,klima kompresor,pumpa za bezin ispod rezervoara,spaneri za kais.Na Lexusu 2 sijalice E11 za prednja svetla i jedna sijalica za tablicu.Hvala unapred.
    (Cirih, 02. jun 2020 07:5


    Leksus nema odrzavanje...
    (pcelica maja, 5. jun 2020 01:01)

    # Link komentara

  2. Ovu nakazu Bembara jede za dorucak kao kiflu...
    (Zurkolomac, 4. jun 2020 18:57)

    # Link komentara

  3. E drugovi ovo je auto...LEXUS nema dalje
    (Milan, 1. jun 2020 15:24)

    Toyota. Samo mnogo skuplja.
    (Milos, 01. jun 2020 18:37)

    Onda je i Auti VW samo mnogo skuplji itd
    U stvari je Audi mnogo više VW nego što je Lexus Toyota. Audi i WV koriste iste motore i menjače isti prednji ili 4*4 pogon. U osnovi Toyota ima prednji a Lexus zadnji pogon pa je automatski i menjač drugačiji plus Lexus ima većih motora koje Toyota nema gde da stavi
    Dole je bio i komentar da Lexus nije toliko bolji ni jeftiniji da bi iko prešao sa premijum nemca na Lexus. Osnovna razlika je što japanci (svi pa i Lexus) naprave nekoliko paketa opreme i to ti je to, tačno znaš šta koliko košta. Nemac ti u startu da fer cenu a onda krene klanica, dok napakuješ auto da valja dodaš bar još 50%. Ko hoće mogu da mu pošaljem spisak dodatne opreme za BMW, otimačina. Iz iskustva znam da je servis za Lexus skup ali ne dao bog da zatreba štogod za BMW, znak na haubi 50€, prednji branik za peticu kao solidno očuvan Punto... vozio sam Lexus IS 7 godina, i sad mi drago kad vidim neki na ulici, cena polovnjaka malte ne upola od Audija ili BMW
    (Nebojša iz Beograda, 3. jun 2020 14:54)

    # Link komentara

  4. @lul Sinko, ja ne tražim auto koji traje večno. Moje aute menjam na 4-5 godina ili 200,000 km predjenih, i nemam nikakvu nameru da tu naviku menjam.Bit svega je da ti ne treba da plasiraš neke ofrlje informacije i praviš se pametan,a da ne pogledaš prvo zvanične podatke. A oni (podaci) su samo par klikova od tebe...
    (Ceki opinionista del cazzo, 3. jun 2020 13:59)

    # Link komentara

  5. @Ceki opinionista del Cazzo Ja samo mislim da to ide za 4.5s a to ne da je prevaziđeno nego pre 15 godina. A svakoga ko kupuje auto po ceni tog GS-a baš boli uvo za kvarove. To samo vas koji hoćete da kupite auto pa da traje 30 godina zanima.
    (lul, 3. jun 2020 11:52)

    # Link komentara

  6. @lul Katalog na stranu,jedno logičko pitanje: Recimo uzmeš 2 auta koja liče po klasi,motoru,opremi...Da li stvarno misliš da je BMW u stanju da napravi ,sličan auto ,za manje para od Toyote ( Lexsusa)? Ako to stvarno misliš,neko je ovde lud...
    (Ceki opinionista del cazzo, 3. jun 2020 00:47)

    # Link komentara

  7. @lul Sinko,zaboravih da ti napišem da BMW M5 kreće od 123,250 EURA,a M5 competition od 132,450 EURA. ( Isti taj katalog iz 2020 god. u kojem nema više Lexusa GS.)
    (Ceki opinionista del cazzo, 3. jun 2020 00:35)

    # Link komentara

  8. @lul. Evo baš gledam katalog sa cenama(2020) i gle čuda nema GS modela.Verovatno je ugašen na račun RC ili LS modela.Uglavnom, to što taj motor(477ks , 5.0 l) nema turbo samo je plus.Još ako radi po Atkinsonovom ciklusu i troši 11 litra... sinko,to ne da nije prevaziđen motor, već je to veštica koja može da traje večno...
    (Ceki opinionista del cazzo, 3. jun 2020 00:28)

    # Link komentara

  9. Ovima što smeta maksimalna brzina od 200 km/h samo da kažem da Lexsus Is 300h ima samo iz SUS motora 181 ks (plus elektro- motor sa 143 ks).Sinko ,može to mnogo brže od tvoje "Oktavije rs" i to lagano ,ali smisao hibrida nije to, već da manje troši i zagađuje.Uzgred "Volvo" već ograničava sve modele na 180 km/h.
    (Ceki opinionista del cazzo, 3. jun 2020 00:14)

    # Link komentara

  10. Vozio sam nekoliko BMW trojki, vozio Audi A4, trenutno vozim Lexus IS. Sve ovo su vozila iste klase. Moj utisak je da je Lexus za klasu iznad. Mislim da je to i očekivano, jer da bi se probili pored Nemačke trojke moraju više da daju za isti novac.
    Teko da ako se iko dvoumi, Lexus je pun pogodak. Mercedes je 80ih napravio ime na kvalitetu i udobnosti više ne mora da daje toliko. To sada daje Lexus. Dinamika vožnje je kao kod BMW-a. I naravno drugačiji ste! Audi sa prednjim pogonom i nije pravi premijum auto.
    Ko ume koristiće to što Lexus još uvek daje.
    (Villi van der Paksu, 2. jun 2020 22:31)

    # Link komentara

  11. @SRBIN
    Ko ti drma kavez o bolesni čoveče ? I da,istina je znam da boli ali je istina !
    (ciga, 2. jun 2020 19:49)

    # Link komentara

  12. @ЛУЛ А која то возила од Непмаца видиш по улицама из 90-их? Б92 колико је тешко да на овој теми, која броји једва 30 коментара, пустите мало подужи комемтар? Зар сте стварно толико лењи да не можете да прочитате и пустите комемтаре :))
    (Фрфљави, 2. jun 2020 16:44)

    # Link komentara

  13. @NS
    Bogati Amerikanci i azijati takođe voze premijum Nemce.
    (ciga, 02. jun 2020 11:58)

    Ko tebi daje ove pluseve bednice? Nije istina da bogati voze samo nemce... To je laz.. Ima oh koliko zelis bogatih koji voze JAPANCE-KOREANCE...
    (SRBIN, 2. jun 2020 15:06)

    # Link komentara

  14. @Фрфљави O čemu ti to? Ajde mi nađi neku toyotu na ulici a da je devedeseto godište recimo. BMW Audi i Mercedes su luksuznija i mnogo komplikovanija vozila od toyota i lexusa i nije ni čudo što se više kvare.
    (lul, 2. jun 2020 14:13)

    # Link komentara

  15. @ceki opinionista del cazzo Pa da, zato u 2020. prodaju V8 bez turba u GS F-u za 80000$ od 477 konja iz 5L sa zastarelom tehnologijom. Takav auto je bio M5 pre 10 godina sa možda i boljom tehnologijom od tog Lexusa i boljim ubrzanjem za čak i manje od 80000$. Novi M5 ili E63 ne vredi ni porediti. To je drugi univerzum za Lexus.
    (lul, 2. jun 2020 14:11)

    # Link komentara

  16. Hoce moci na plin? Trosi mnogo ovako. Sekvent plin ko na Skodi, i Bog da te vidi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (oscar, 1. jun 2020 15:21)

    Smorio si sa komentarom, na svakom postu bacis isti fazon. Bilo smesno prvih 20 puta sad si stvarno dosadio.
    (B. Z., 02. jun 2020 01:16)

    Kako moze plin nekome da dosadi? Vozis se za mnogo manje para. Jos ako nema plivajuci...
    (oscar, 2. jun 2020 13:02)

    # Link komentara

  17. @NS
    Bogati Amerikanci i azijati takođe voze premijum Nemce.
    (ciga, 2. jun 2020 11:58)

    # Link komentara

  18. @ koronarius

    "Ko god je bio u Aziji ili u Severnoj i Juznoj Americi jasno mu je koliko je japanska autoindustrija mocna i koliko je japanskih vozila na ulicama, dok su tamo evropska kola u rangu statisticke greske."

    Sportski pozdrav. Ti izgleda nisi skoro bio u Americi? Što se tiče premium proizvođača, što Lexus sigurno jeste, u 2019. godini stvari na tržištu SAD stoje ovako. Najviše je prodao BMW (324.000 vozila), zatim Mercedes (316.000), a treći je Leksus sa nešto manje od 300.000 vozila. Iza njega je Audi, još jedan evropski premijum. Još u toku prošle godine su stupile na snagu povećane takse na evropska vozila, što im nije smetalo da opet prodaju više od Leksusa.

    Što se tiče Japana, 2019. godine je Mercedes prodao 66.553 vozila, Lexus je prodao 62.394, a BMW nešto manje od 50.000. Na četvrtom mestu je ponovo Audi.

    Leksus je u odnosu na Mercedes, BMW, pa čak i Audi, nov brend, nema tradiciju kao evropski proizvođači. Kao što evropljani "lobiraju" za svoje proizvođače, tako i na tržištima azije i amerike čuvaju japance i to je skroz OK. Ali čak i tada, većina kupaca premium automobila bira nemačke brendove. Što ne znači da je Leksus loš, ali i dalje nije na nivou BMW-a, Merca i Audija.
    (Reziel, 2. jun 2020 11:56)

    # Link komentara

  19. Po komentarima vidim da je cela evropa blesava i kupuje premijum nemačke brendove, koji se jos plus kvare. Tu je par likova iz Srbije koji će da im objasne koliko ustvari ne znaju ni šta je dizajn i ni šta je kvalitet, jer bože moj pored leksusa kupuju nešto drugo, a da to nije dačija.
    (NS, 2. jun 2020 08:36)

    # Link komentara

  20. Muka me spopadne i povracanje kada ovi nasi sa brda odu preko Bare, pa nam sole pamet kako je Lexus vrh vrhova dizajna, OK respekt za tehniku, ali za dizajn... To sve ruznije od ruznijeg.
    Kao da dizajner nema mozga
    (Dejan_L, 2. jun 2020 08:06)

    # Link komentara

  21. Posedujem Lexus is i Benc E class.presli priblizno isto Lexsus 243 000 Benc 235 000.Na Bencu zamenjeno sledece Servo pumpa,klima kompresor,pumpa za bezin ispod rezervoara,spaneri za kais.Na Lexusu 2 sijalice E11 za prednja svetla i jedna sijalica za tablicu.Hvala unapred.
    (Cirih, 2. jun 2020 07:58)

    # Link komentara

  22. Lexus is300h mi je tiha patnja.Sa servisom ne bih imao problem jer to radi i Toyotin servis...O novom nema ni govora,ipak ce to biti oko 40,000 eura, ali ce pojava novog oboriti cene polovnih...Ko zna,mozda uskoro,nekad,jednom... Lexus je Lexsus,ostalo su auti.
    (ceki opinionista del cazzo, 01. jun 2020 23:19)


    Super auto ,slazem se..ali gledano na najvecem trzistu Europe tj Njemackoj nece napraviti veliki uspijeh....
    malo konja,Spica je samo 200km/h ,to u Njemackoj ne pije vodu....
    jer ovdje puno slabija auta idu 250km/h a znate Njemce....moja Octavia RS ide 235km/h ,
    trebao je to Lexus malo pojacati i da razvali i u tom polju...
    (K1M2, 2. jun 2020 07:08)

    # Link komentara

  23. Hoce moci na plin? Trosi mnogo ovako. Sekvent plin ko na Skodi, i Bog da te vidi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (oscar, 1. jun 2020 15:21)

    Smorio si sa komentarom, na svakom postu bacis isti fazon. Bilo smesno prvih 20 puta sad si stvarno dosadio.
    (B. Z., 2. jun 2020 01:16)

    # Link komentara

  24. Čak ti i verujem da si možda i vozio volvo ili lexus, ali očigledno si Audi, Mercedes i BMW video samo na slici niske rezolucije. Čuj, "lobiraju" hahahahah, jednostavno kvalitet, dizajn i tradicija duža od jednog veka nadmašuju bilo koji azijatski nakazni plastični kontejner koji je ikad bio ili će biti sastavljen (uključujući i kineski volvo koji je s razlogom bankrotirao i otišao u ruke azijatima). Ne brukaj se više ovakvim komentarima koji su sve samo ne objektivni, po ćirilici se vidi da komentare pišeš iz mržnje prema svemu što je Nemačko, ali možeš samo da im pljuneš pod prozor.
    (Frank Vercauteren, 1. jun 2020 15:48)

    Dok Vi sa druge strane Azijate pišete malim slovom a Nemce velikim.
    Pominjete mržnju a često ostavljate rasističke komentare.
    Ćirilica je lepo pismo, uz to i naše, ne vidim problem što je neko koristi.
    Možda smeta nacistima, ostalima - ne.
    (Eldorado, 2. jun 2020 00:44)

    # Link komentara

  25. Lexus is300h mi je tiha patnja.Sa servisom ne bih imao problem jer to radi i Toyotin servis...O novom nema ni govora,ipak ce to biti oko 40,000 eura, ali ce pojava novog oboriti cene polovnih...Ko zna,mozda uskoro,nekad,jednom... Lexus je Lexsus,ostalo su auti.
    (ceki opinionista del cazzo, 1. jun 2020 23:19)

    # Link komentara

  26. @Иване, јрл си возио некада Лексуз или Волво? Закснио кажеш? Имам два питања за тебе само? Јел си видео неку Тојоту а поготово Лексуза да је рђав? Јел јеси? А Колико си видео Пасате, Голфове, Аудие, БМВ тројке Е 46, петице Е39...етц? А јел си чуо некада да се на Тојоти а поготово Лексузу покидао неки ланац? Или да је отишла пумпа високог притиска, турбина или цео мотор, тј глава мотора? А код Пасата, Аудиа, Голфа, Петице БМВ-а, тројке, кеца, седмице?
    (Фрфљави, 1. jun 2020 22:06)

    # Link komentara

  27. Posjedujem IS 250 mogu samo reci vrhunski auto
    (krespo, 1. jun 2020 18:57)

    # Link komentara

  28. Јако ал јако ми је криво што овај бренд као и Волво немају далеко више успеха у Европи. Зато су наравно задужени немачки гиганти попут Фолксвагена, БМВ, Мерцедеса, ...лобирају само да не би увидели колико су ова два бренда бољи од њих. Ко је једном возио Волво или Лексус, зна о чему причам.
    (Фрфљави, 01. jun 2020 15:14) Ne samo Lexus, vec i drugi azijski premijum brendovi, Acura, Infiniti i Genesis. Cim dobiju jacu prodju u Evropi, sigurno je da ce da pomrse racune nemackoj trojci.
    (..., 1. jun 2020 18:39)

    # Link komentara

  29. E drugovi ovo je auto...LEXUS nema dalje
    (Milan, 1. jun 2020 15:24)

    Toyota. Samo mnogo skuplja.
    (Milos, 1. jun 2020 18:37)

    # Link komentara

  30. Јако ал јако ми је криво што овај бренд као и Волво немају далеко више успеха у Европи. Зато су наравно задужени немачки гиганти попут Фолксвагена, БМВ, Мерцедеса, ...лобирају само да не би увидели колико су ова два бренда бољи од њих. Ко је једном возио Волво или Лексус, зна о чему причам.
    (Фрфљави, 01. jun 2020 15:14)

    Slazem se upotpunosti! Vrhunka vozila koja pruzaju pun ugodjaj a o kvalitetu ne treba raspravljati previse
    (Bojme88, 1. jun 2020 18:14)

    # Link komentara

  31. @Фрфљави dečko izjavio si neviđenu glupost, da Lexus nije ništa bolji od nemake konkurencije. Ne da nije bolji, nego je šiša daleko. Najpouzdaniji brend na svetu, više godina, ali u svetu, kod nemaca naročito. Pakti opreme daleko bolji nego konkurencija, o izgledu se ne raspravlja ali izuzetno lep. Jedino u čemu zaostaje je kičeraj i sminkerica jeftina za budale.
    (Mello, 1. jun 2020 17:50)

    # Link komentara

  32. Reziel, 01. jun 2020 15:38)

    Covek je lepo rekao da lobiraju. Nameti za japanska vozila u evropi su jako veliki, tako da oni i nemaju mnogo interesa da se probijaju na evropsko trziste. Evropski proizvodjaci u fer borbi nemaju sta da traze sa Japancima, koji su apsolutno najbolji u odnosu cena/kvalitet. Ko god je bio u Aziji ili u Severnoj i Juznoj Americi jasno mu je koliko je japanska autoindustrija mocna i koliko je japanskih vozila na ulicama, dok su tamo evropska kola u rangu statisticke greske. Da napomenem samo da je Evropa trziste od nekih 800 miliona ljudi, a Azija sa obe amerike preko 5 milijardi.
    (koronarius, 1. jun 2020 16:59)

    # Link komentara

  33. E leki, leki, nema ovde publike za tebe. Evropa ne zna ni za sta sem nemackih automobila, a Srbija nece mrdnuti dalje od golfa. Ovde vladaju oni ciju su politicki oci, proglasili mobilni telefon luksuzom, zato je gorivo najskuplje, a novi auto jos veci luksuz. Samo pogledajte cenu i kriterijume za cenu registracije vozila. Razum ovde ne stanuje.
    (Petar, 1. jun 2020 16:28)

    # Link komentara

  34. Taman po mom ukusu samo fali finansijski detalj.
    (Si, 1. jun 2020 16:21)

    # Link komentara

  35. Лексус је најквалитетнији премијум ауто на свету!
    Ко је живео у САД зна шта је Лексус. Синоним за успешног човека није кад кажу да има мерцедес него Лексус у гаражи(тако је у САД).
    (Спалдинг, 1. jun 2020 16:20)

    # Link komentara

  36. Лексус је најквалитетнији премијум ауто на свету!
    Ко је живео у САД зна шта је Лексус. Синоним за успешног човека није кад кажу да има мерцедес него Лексус у гаражи(тако је у САД).
    (Спалдинг, 1. jun 2020 16:20)

    # Link komentara

  37. Лексус је најквалитетнији премијум ауто на свету!
    Ко је живео у САД зна шта је Лексус. Синоним за успешног човека није кад кажу да има мерцедес него Лексус у гаражи(тако је у САД).
    (Спалдинг, 1. jun 2020 16:20)

    # Link komentara

  38. Ja stvarno volim Lexus,Toyotu prvenstveno ali ovo što je ovaj izvalio,ovaj Frljavi nema veze s vezom. Lexus je malo zakasnio za Njemačkom trojkom i to je činjenica,to ne kažem ja,to kažu svi.
    (Ivan, 1. jun 2020 15:53)

    # Link komentara

  39. @Јако ал јако ми је криво што овај бренд као и Волво немају далеко више успеха у Европи. Зато су наравно задужени немачки гиганти попут Фолксвагена, БМВ, Мерцедеса, ...лобирају само да не би увидели колико су ова два бренда бољи од њих. Ко је једном возио Волво или Лексус, зна о чему причам.
    (Фрфљави, 1. jun 2020 15:14)

    Čak ti i verujem da si možda i vozio volvo ili lexus, ali očigledno si Audi, Mercedes i BMW video samo na slici niske rezolucije. Čuj, "lobiraju" hahahahah, jednostavno kvalitet, dizajn i tradicija duža od jednog veka nadmašuju bilo koji azijatski nakazni plastični kontejner koji je ikad bio ili će biti sastavljen (uključujući i kineski volvo koji je s razlogom bankrotirao i otišao u ruke azijatima). Ne brukaj se više ovakvim komentarima koji su sve samo ne objektivni, po ćirilici se vidi da komentare pišeš iz mržnje prema svemu što je Nemačko, ali možeš samo da im pljuneš pod prozor.
    (Frank Vercauteren, 1. jun 2020 15:48)

    # Link komentara

  40. (Фрфљави, 01. jun 2020 15:14)

    O čemu pričaš? Lobiraju nemački brendovi, pa ovi ostali nemaju uspeha? Koga lobiraju, kako? Znaš, ako imaš dobar i poželjan proizvod, on će se prodavati.
    I ako nisi znao, Volvo se prodaje sasvim dobro. Prošli XC60 je tri godine zaredom bio najprodavaniji u klasi srednjih SUVa, koja je možda bila i najkonkurentnija, XC90 od godine do godine, ali generalno je bio u top 3 velikih SUVa, sa ML-om, X5 i Q7 (često i prodavaniji od njih).

    Problem sa Leksusom je to što na tradicionalnom tržištu kao što je Evropsko, gde su i kupci u proseku najstariji, nema puno rizika i promena. Ljudi su ovde navikili da ako uzimaju premium, neće pogrešiti sa nemcima. S druge strane, nijedan Leksus nije bio toliko bolji od konkurencije da bi razmišljali o promeni. Ima tu uticaja i marketing naravno, ali ne možeš reći tek tako da su BMW, Merc i Audi "lošiji". Vidim da ih u komentarima mnogi bukvalno MRZE, i zaista mislim da je to posledica nekih drugih frustracija koje zapravo i nemaju toliko veze sa industrijom automobila.
    (Reziel, 1. jun 2020 15:38)

    # Link komentara

  41. @oscar

    Znam da je fora, ali može plin na većinu automobila, samo je za ove sa direktnim ubrizgavanjem mnogo skuplja ugradnja. Isplati se ako baš mnogo prelaziš. Mada ne razumem poentu budženja plina u recimo TFSI motor. Em se ne bih pouzdao u tako neku sklepotinu, em nisam uzeo takav motor da uštedim na njemu.
    (Kajetano Lopez, 1. jun 2020 15:37)

    # Link komentara

  42. E drugovi ovo je auto...LEXUS nema dalje
    (Milan, 1. jun 2020 15:24)

    # Link komentara

  43. Hoce moci na plin? Trosi mnogo ovako. Sekvent plin ko na Skodi, i Bog da te vidi.
    (oscar, 1. jun 2020 15:21)

    # Link komentara

  44. Јако ал јако ми је криво што овај бренд као и Волво немају далеко више успеха у Европи. Зато су наравно задужени немачки гиганти попут Фолксвагена, БМВ, Мерцедеса, ...лобирају само да не би увидели колико су ова два бренда бољи од њих. Ко је једном возио Волво или Лексус, зна о чему причам.
    (Фрфљави, 1. jun 2020 15:14)

    # Link komentara