1. Ja sam vozio 240kmh. Brzina od 180kmh je dovoljna i za duzi put nije previse naporna. Sa tom brzinom se od juzne do severne granice Srbije moze stici za malo vise od 3h, sto je dobro. Mnogo ljudi prica o brzini a kad idu na odmor 2 dana putuju posto spavaju negde na pola puta. Prvi ne opravdavam brzu voznju kad se deca voze.
    (duki, 24. maj 2020 18:13)

    # Link komentara

  2. Groblja vec prepuna pametnjakovicima koji vole velike brzine, mrze ogranicenja, sigurnosne sisteme i ostalo.
    (pesadinac, 22. maj

    Grešiš pešadinac, groblja su puna onih koji ne znaju da voze shodno uslovima puta i saobraćaja, shodno svojim mogućnostima, znanju, veštini i iskustvu, shodno tehničkoj ispravnosti vozila i saobraćajnoj kulturi...puna su i nevinih koji sedaju sa takvima da se voze, i nesrećnicima koji se ovima nadju na putu.
    Kad u tri sata ujutru pogine črtvoro mladih vraćajući se iz kafića, tako što slete s puta i završe zakucani u drvo, nije kriva brzina od 180 km, dovoljna je i 80 na sat... Valjda je to i detetu jasno.
    (Bolesni skot, 23. maj 2020 20:14)

    # Link komentara

  3. Ne brze od zivota!!! Smatram da je i 180 km/h "ozbiljna brzina". Treba imati dobre reflekse za tu brzinu i iskustvo. Tako da, podrzavam tu ideju.
    (Nenad, 23. maj 2020 17:40)

    # Link komentara

  4. 95% ljudi kod nas, tu brzinu je "osetilo" samo na filmovima ili nekoj igrici. E sad tim 95% smeta ogranicenje brzine na 180 km/h. Da ih pitas zbog cega, ne bi znali da ti kazu. Za brzinu od 200 km/h i da pritom ima 10 trake, treba puno iskustva u voznji. Ok, mozda neki profesionalni vozaci, ali ovi sto na auto put izadju samo kad idu na more (jednom godisnje), NE!!!
    (Milojko, 23. maj 2020 17:34)

    # Link komentara

  5. Koja funkcionalno nepismena svetina!!! Nije vam dosta 180km/h a nikad niste ni 150km/h vozili. Nije mi jasno da odrastao covek ne razume nekoliko stvari:
    1. Ne moze se ograniciti na 130km/h jer uvek treba imati rezervu brzine/snage a i ponekad treba preticati vozila koja voze 120km/h, onda se povecava brzina zbog bezbednog preticanja, da ne bi trajalo 15 minuta.
    2. Ljudima kojim nije jasno: naravno da ima razlike kada vozite 150km/h i 200km/h, vece sanse za prezivlavanje ima ovaj koji vozi 150km/h. Vasom logikom je onda isto i 200km/h ili 280km/h a to je opet isto kao 350km/h.
    3. Ovi sto kao "vredjaju" Volvo da je Kinez, samo cu reci da jeste Kinez vlasnik, ali je proizvodnja ostala u Evropi. Jel vam se promenio ukus jafe kad je promenila vlasnika?
    4. Kome se ne svidaj, neka kupi drugi auto, nisu svi automobili ogranicili brzinu. Ako kupujes auto da divljas, kupices verovatno BMW ili neki slican, zasto te onda brine ogranicenje na Volvo automobilima?

    Koliko ne umemo da razmisljamo, a cudimo se zasto nemamo pare za novi auto.
    (Kobster, 23. maj 2020 09:45)

    # Link komentara

  6. @Hb, Ma da... A ovi sto voze peglice, jugice, stare nemacke dizele i ostale usporene sklopocije su sve redom rasplodni muzjaci neverovatnih dimenzija 'alata', smekeri svetskog glasa, koji zaista imaju gde da zure. Kakva idiotska generalizacija
    (Lancia Delta, 23. maj 2020 08:49)

    # Link komentara

  7. Cinjenica: sto manji alat, to mu je bitnije da je brz. A da ga pitas gde je poso, sto se zuri i sta ima od toga u zivotu, ne zna ni sam.
    (Hb, 22. maj 2020 21:24)

    # Link komentara

  8. Posmatrac, 22. maj 2020 14:53)

    To je u redu sto si napisao ali automobil ne trpi tolike sile kao satl i zbog toga bi sve trajalo dugo. Mada kad pogledam nase puteve mozda i trpi.
    (edi, 22. maj 2020 19:30)

    # Link komentara

  9. Fidelio, 22. maj 2020 16:04)

    Ti mi preporucujes da idem avionom 800 km/h a smeta ti brzina od 200, ti si definicija licemera. Sto je tesko napraviti auto put sa 4 trake u jednom pravcu? To vec u svetu postoji. Zaustavna traka, traka za kamione i spora vozila do 90 km/h, traka za brzine do 150 i traka za brzine do 200. Sta je tu nemoguce? Pa sam biraj koju ces traku.
    (edi, 22. maj 2020 19:26)

    # Link komentara

  10. Glupo je smanjivati brzinu kretanja, treba napraviti puteve i automobile da se sto brze stigne sa mesta na mesto. Davno sam citao da kada bi se automobili pravili sa preciznoscu od samo 10% u odnosu na spejs satlove ne bi morali 50 godina ni jedan deo da zamenimo. Znaci moze sve, samo nema racunice. Zamisli da imamo puteve na kojima mozemo da vozimo 400 km/h bez ikakvog rizika i automobile koji se ne kvare. Sta bi izabrao? Srpske puteve i 100km/h ili?
    (edi, 22. maj 2020 04:13)

    Sve si lepo smislio, osim jedne stvari: kolika bi bila cena takvih automobila i puteva? Još kad bih platili takvi pametnjakovići kao ti, pa da uživamo u putovanju na 400 km/h!

    Uzgred, ako ti se baš žuri, sedni u avion. Za ove današnje, brzine reda veličine 700-800 km/h su sasvim obična stvar.
    (Fidelio, 22. maj 2020 16:04)

    # Link komentara

  11. Maksimalna brzina se određuje na osnovu karakteristike puteva, karakteristike vozila koji će po tom putu ići,bezbednosti puta i bezbednosti vozila.
    Za maksimalnu brzinu od 120 km/h projektovan je i napravljen auto-put, po kome se može bezbedno odvijati saobraćaj, a auti se tako prave da prilikom udesa vi možete preživeti ali sa teškim povredama. Konstrukcija auta za tu brzinu je određena dostupnom i ekonomski opravdanom tehnikom i proizvodnjom, koja će obezbediti sigurno putovanje, potrošnju goriva, zadovoljavajuće izduvne gasove ali i preživljavanje.

    Za brzine preko 120 km/h, moraju se ove procedure i tehnike proveriti i napraviti nove.

    Pre auto-puta, postojali su moto-putevi sa brzinom do 80 km/ kao i odgovarajući tehnički i bezbedni auti.

    Jeste da auti mogu preko 180, ali šta će onda biti kada se nešto desi.
    (Radovan, 22. maj 2020 15:37)

    # Link komentara

  12. "Davno sam citao da kada bi se automobili pravili sa preciznoscu od samo 10% u odnosu na spejs satlove ne bi morali 50 godina ni jedan deo da zamenimo."

    Space Shuttle ima 2 katastrofalna rusenja na 135 letova. Tako da nije neka referenca. Broj otkaza poletanja zbog raznih tehnickih problema je verovatno poznat, ali ga je tesko iskopati.
    (Posmatrac, 22. maj 2020 14:53)

    # Link komentara

  13. Ja sam za 150-160, i to zbog preticanja na autoputu gde bi bilo max 140.

    A da vas podsetim, ne postoji tačka u ovoj zemlji gde je legalno da vozite 180.

    Možda da ima onaj sistem kao Nisan GTR, pa kad po gpsu skonta da ste na stazi za trkanje, on otključa i dozvoli kolko god. Pa se iživljavajte.
    (Pera, 22. maj 2020 13:55)

    # Link komentara

  14. Ruku na srce,osim u Njemačkoj, i po koja dionica u Austriji, nigdje na svijetu ne smiješ voziti više od 130km. na sat.
    I ne znam što će sa tim brzinama prijeko 130, osim plaćanja kazni.
    (Južni susjed, 22. maj 2020 13:54)

    # Link komentara

  15. Da je srece da Srbija ima malo jaci standard da narod moze malo vise da uziva i priusti sebi neki dobar auto garantujem da bi vecina negativno ocenila ovu odluku svedskog proizvodjaca...svi kao sad dusebriznici bezbednost je najvaznija bravo podrzavam a sve pisu oni koji voze starije automobile od 15 godina koji nmg ni 150 da idu a da se ne raspadnu kad budete vozili ili samo seli u neki ozbiljan auto onda ce vam sve biti jasno...zavidnost i ljubomora nas ubi ako ja nmg da vozim 200km/h e ne treba sad niko...
    (ne znam, 22. maj 2020 11:58)

    # Link komentara

  16. Tojota je to odavno sprovela sa hibridima.
    (DM, 22. maj 2020 11:14)

    # Link komentara

  17. (Wolf, 22. maj 2020 02:54)
    Rekla nauka mereći brzinu ljudske reakcije pri različitim brzinama. Nije isto kad ti u toku preticanja izleti pešak, biciklista ili drugi auto pri brzini od 80km/h ili pri brzini od 120km/h. Odnosno pređeno rastojanje i dužina kočenja.
    (Djoksa, 22. maj 2020 10:19)

    # Link komentara

  18. Mislim da to nije problem, bar za vozace Volvo limuzina. To su gospoda koju ne zanima brzina apsolutno.
    Za dzipove, sta da radis kompleksasi kao i svaki drugi...
    (asd, 22. maj 2020 09:55)

    # Link komentara

  19. Svedski, pa Svedski, pa Svedski? Kineski proizvodjac bre....c c c
    (Dusanovo carstvo!, 22. maj 2020 09:47)

    # Link komentara

  20. Treba ograniciti svima osim policiji (mozda jos ponekoj sluzbi)
    (Vernik u pokusaju, 22. maj 2020 09:42)

    # Link komentara

  21. Apsolutno se slazem sa datim ogranicenjem. Tih 180 je i visw nego dovoljno u slucaju preticanja..da nema toga mogli bi jos da smanje.
    (mn, 22. maj 2020 09:31)

    # Link komentara

  22. Koliko mrsomudije za nešto što nema niti će ikada imati veze sa nama. Nit iko vozi Volvo nit se ima gde voziti tim brzinama.
    (ciga, 22. maj 2020 09:12)

    # Link komentara

  23. Groblja vec prepuna pametnjakovicima koji vole velike brzine, mrze ogranicenja, sigurnosne sisteme i ostalo.
    (pesadinac, 22. maj 2020 09:04)

    # Link komentara

  24. @Aco Ne postoji to nesto, bar za ostali narod, što se zove "za moj novac". Mnogo toga ti/mi platimo i ne mozemo da radimo s tim sta nam je volja. Kao prvo primera radi, u svom autu, kao privatnoj svojini, moras da se vezes a ne ugrozavas nikoga.Sto znaci TVOJ život nije tvoj. Evo u Srpskoj,npr. kad pravis kucu, kupis banderu za struju, ako ti treba, i nije tvoja. Kad padne, zbog nevremena, ti plaćaš ponovo popravku. A pripada distribuciji? Placas poreze na sve itd. To sa autom - radices kako ti Drzava kaze.
    (Milivoje, 22. maj 2020 08:40)

    # Link komentara

  25. odluka kojom su izgubili najmanje nemacko trziste.. sa setom cu se secati 250km/h sa s60 na autobahnu.
    (Lajkovachki Mile, 22. maj 2020 08:39)

    # Link komentara

  26. Svaka čast ljudima iz Volvoa,uvijek su prvo mislili na bezbjednost pa onda na sve ostalo.Zato velika većina ljudi i zna za Volvo kao siguran i pouzdan automobil.A 180 km na sat je sasvim dovoljna brzina možda i čak još 10 da su smanjili nebi bilo previše.Šta vi ljudi moji pričate pa nigdje i nemožete voziti više od 135 do 140 km na sat,jer do tih brzina policije u evropi i tolerišu prekoračenja.U nekim je ograničenje čak i 120 a u većini 130 km na sat.U Francuskoj gdje živim 40 km preko ograničenja oduzimaju vam dozvolu odmah i na minimum 3 mjeseca a može biti i do 6 jer zavisi od sudije,obično vas oderu oko 750 eura a može i više do 1500 i oduzmu vam poene na dozvoli.A za brzine veće od recimo 50,ili 60 ili 70 preko ograničenja mogu vam oduzeti čak i zaplijeniti i auto ako ste prestupnik.Dalje na tome ,,vašem" autobanu ja sam samo jednom vozio 180 km na sat i sasvim je dovoljno,inače je stalno za vrijeme odmora velika gužva i nije ništa drugo nego patnja i drugo stalno su radovi da morate paziti na one bočne ograde da ne oštetite auto koliko suze traku da je to bruka.Ista situacija je manje više i u Austriji stalno radovi.A o kvalitetu samog auto puta da vam i ne govorim,Francuska je za njih Amerika,a bolji je i u Slo i u Hrvatskoj za jednu klasu autoput.Pozdrav svima i mislite o bezbjednosti drugih ako nemislite o vašoj
    (benić boro, 22. maj 2020 08:37)

    # Link komentara

  27. (Aca, 21. maj 2020 22:34)
    Pa ti za tvoj novac kupi šta god želiš, ne mora Volvo. Ali zanimljivo je da nas čeka mnogo gora stvar od ovog ograničavanja maksimalne brzine. U Evropi će od 2021 (mislim) biti obavezno ugradjivanje opreme koja prati saobraćajne znakove i prilagodjava brzinu auta njima. Vozač će moći da ide brže ali će auto stalno upozoravati na to (čitaj pištaće i blinkaće) a ako napravi nezgodu pri toj većoj brzini, informacija da je vozio preko ograničenja (i koliko) se može očitati iz kompjutera. E to je ugrožavanje sloboda po meni, a ne to koja je (teorijska) maks. brzina auta.
    (Giovanni, 22. maj 2020 08:34)

    # Link komentara

  28. Komotno mogu da spuste i na 160, meni odgovara.
    (Flag1o1, 22. maj 2020 08:02)

    # Link komentara

  29. Ipak, nikada ne bih platio vise od 8.000€ za auto koji ne moze da ide bar 220kmh. 180kmh je nivo nize srednje klase tipa osnovni Golf, Megan i slicno. 
    (Coyote, 21. maj 2020 12:19) 

    maksimalna brzina u ovom slučaju ne igra nikakvu ulogu i najmanje je bitan parametar. Navedeni Golf, Megan i drugi slični modeli sa baznom motorizacijom i ne bi trebali da se voze ovim brzinama jer su to ujedno i krajnje granice takve motorizacije. Ali, daleko je važnije šta automobil pruža do tih 180 km/h. Kakvo je ubrzanje, kakva su medjuubrzanja, stabilnost, odziv na upravljaču... sve je to bitnije, nego krajnja brzina. Neće Volvo sigurno u S60 ili S80 ubaciti motore do 120 ks, ostaće tu i dalje jaki motori koji do 180 stižu relativno brzo i koji su zabavni za vožnju.
    (maxy, 22. maj 2020 07:28)

    # Link komentara

  30. Nemam nista protiv. Kao vozac motocikla, volim ubrzanje koji pruzaju isti, znaci od 0-100 i slicno. Tu je i sva zabava. Retko kada vozim preko 120km/h na magistralnom, to je i ovako vec 40km/h preko ogranicenja.
    (atomci, 22. maj 2020 07:23)

    # Link komentara

  31. Ja da se pitam, sva kola bih ograničio na 150 km/h. Rado bih i 130 km/h, ali dodajem ti 20 km/h za preticanje.
    (neshKO, 22. maj 2020 06:32)

    # Link komentara

  32. Za moj novac ne dozvoljavam da mi niko nista limitita i uskracuje. Sto se tice same brzine od 180kmh ako poginem pri toj ili nešto vecoj brzini, razlika je u tome hoce li me sa puta skupljati spaklom ili samo oprati smrkom.
    (Aca, 21. maj 2020 22:34)

    Aco, to sto si napisao nije nikakav problem ako posedujes privatni put kojem NIKO drugi ne sme da pristupi. Slobodno vozi 500 km/h ako mozes i slobodno izvrsi samoubistvo ako to zelis. Veruj mi niko te nece zaliti, mozda cak dobijes i Darwinovu nagradu za prociscenje ljudske rase. Ali na JAVNOM putu koji delis sa drugima moras da postujes pravila, jer tvojim besmislenim i sebicnim ponasanjem mozes da ubijes normalne ljude. Javni putevi nisu tvoje privatno vlasnistvo. Nadam se da ces pre ili kasnije sa takvim stavom vrlo brzo zavrsiti u zatvoru, to ti sigurno ne gine.
    (ljudska glupost nema granica, 22. maj 2020 05:31)

    # Link komentara

  33. 90% komentatora niti ima auto koji moze preko 180km/h, niti bi auto smeli da voze toliko cak i kada bi imao mogucnosti, niti je ikad vozilo zapadnije od granica bivse Juge.
    Ali bitno je da znaju kako izgleda na autobanu, koliko ima deonica sa i bez ogranicenja i kako to izgleda voziti brzinama vecim od 200km/h.
    (Pera, 22. maj 2020 04:38)

    # Link komentara

  34. Ukoliko se pri tvom preticanju pojavi vozilo ispred tebe na udaljenosti od 200 metara ti nećeš stići da ukočiš jer mozgu obično treba 2-3 sekunde da isprocesira da li je taj auto blizu ili ne, a onda je sudar neizbežan.

    Jadan ti ako tvom mozgu toliko treba da prepozna opasnost. Ti ne bi smeo ni biciklo da vozis sa tim operativnim sistemom.
    Glupo je smanjivati brzinu kretanja, treba napraviti puteve i automobile da se sto brze stigne sa mesta na mesto. Davno sam citao da kada bi se automobili pravili sa preciznoscu od samo 10% u odnosu na spejs satlove ne bi morali 50 godina ni jedan deo da zamenimo. Znaci moze sve, samo nema racunice. Zamisli da imamo puteve na kojima mozemo da vozimo 400 km/h bez ikakvog rizika i automobile koji se ne kvare. Sta bi izabrao? Srpske puteve i 100km/h ili?
    (edi, 22. maj 2020 04:13)

    # Link komentara

  35. Nemacka je jedina zemlja na ovoj planeti u kojoj ne postoji generalno ogranicenje brzine, ali samo ako to nije ograniceno saobracajnim znakom sto je vrlo cesto slucaj u blizini gradova. Zasto bi to bilo koga tangiralo u bilo kojoj drugog zemlji, a narocito u Srbiji gde je maksimalno ogranicenje 130 km/h ??? Ako neko stalno vozi brze sto je dozvoljeno njemu treba jednostavno zabraniti da vozi, a ako i se dalje oglusi na to, poslati ga u zatvor. Ako u 99,99% zemalja na ovoj planeti postoji ogranicenje brzine, onda vrlo verovatno postoji vrlo dobar razlog za to.
    (ne razumem, 22. maj 2020 03:51)

    # Link komentara

  36. Vidim sve neki ozbiljni vozači u komentarima.Kad voze bar pola vremena odvoje piljeći u brinomer da bi znali kojom brzinom voze.Od one druge polovine bar 1/4 provedu pričajući telefonom.Ostatak im ostane da obrate pažnju na saobraćaj.
    30 godina vozim i gotovo nikad nisam gledao u brzinomer, vozim onoliko koliko mi uslovi na putu dozvoljavaju.
    Negde vozim 200, negde 40.
    Šta znači ograničenje 180?
    Ko li ne smislio da je baš to ta granična brzina.
    Ja mislim da je ovde nešto drugo u pitanju.
    Svet se kreće ka totalitarnom društvu, potpuna kontrola svih od strane manjine.U Švedskoj su već počeli da čipuju ljude, sa virusom su zbrisali trećinu ako ne i više svetske ekonomije, upropastili na milione malih firmi, na hiljade velikih.
    Sve će uskoro biti pod kontrolom malog broja ljudi.
    Možda je upravo ta brzina neka granična za uspešno praćenje vozila.
    Vidim mnogi vozači se poistovećuju sa ovom brzinom, tačnije i manjom, pominju 130, ko je smislio tu brzinu?
    Treba sa sednu kao suvozači u iole kvaliteniji i veći automobil i da im se stavi neki zastor preko brzinomera, a onda da ih čovek pita da mu kažu kad je to momenat kad im postaje neugodno.
    Garantujem da nijedan neće slovo a da kaže do 200 na našem novom autoputu.
    Psihička percepcija, uticaj medija, katastrofalni zakoni, utiču mnogo na realno rasuđivanje.
    Kad na to dodamo da je bar 50% komentarora kupilo vozačku dozvolu, dobijemo ovakvu reakciju.
    Vozio 130 ili 200 pre ili kasnije ćeš da se slupaš ako ne znaš da voziš.
    Vozeći 130 zato što tako kaže zakon ili neko ograničenje, doći ćeš do mesta gde treba da voziš 80, a onda ćeš da izazoveš da se neko drugi slupa zbog tebe.
    Poenta, moramo u rikverc bar 40 godina, ukinuti sve besmislene zabrane, pa ponovo ispočetka.
    (Wolf, 22. maj 2020 02:54)

    # Link komentara

  37. Ne sećam se da sam ikad vozio 180 km/h, meni ovo ograničenje ne bi teško palo. U državi u kojoj živim (Teksas), na većini auto puteva ograničenje je 75 mph (120 km/h). Na nekim deonicama, veoma retko, ograničenje je 80 mph (nešto ispod 130 km/h). Prekoračenje brzine preko 80 mph do 100 mph (do 160 km/h) računa se kao prekršaj (misdemeanor), a vožnja preko 160 km/h je kriminalna radnja (felony) za koju je minimalna kazna godinu dana zatvora. Iz mog nekog svakodnevnog ugla, ograničenje od 180 km/h u Švedskoj za mene je svetlosna brzina.
    (Zemljoradnik, 22. maj 2020 02:39)

    # Link komentara

  38. Meni je svejedno, nisam nikad imao potrebu da idem brže od 140-150 i to samo kad pretičem. Ako posmatramo čoveka kao socijalno biće a ne bahatog magarca koji gleda samo svoju guzicu, te brzine od 200km/h samo usporavaju saobraćaj jer onaj u desnoj traci ne sme da krene u preticanje jer mu svako malo nailazi jedan takav u levoj, i onda većina ide brzinom penzionera u golfu 2 iz Loznice. Od kad je uvedeno ograničenje 130 i svima se pišu kazne, mnogo je lakše voziti autoputem normalnom brzinom jer nema više Šumahera u levoj traci.
    (Života, 22. maj 2020 00:43)

    # Link komentara

  39. Ljudi dragi,nije mi se jednom desilo da me pretekne neko,ja 160 on preko 200.I onda ga za par minuta u zastoju na putu vidim ispred sebe.
    Samo autonomna vozila,ko me se ne svidja Nurburgring i gas da se izdivlja pa opet da te kompjuter vozi.
    A da ne pricam o alkoholu
    (krokodil.dandi, 22. maj 2020 00:28)

    # Link komentara

  40. gde da voziš 200? na nekim deonicama u trajanju do 10ak sekundi.. i onda moras da smanjiš.. ma ni 10 sekundi
    (poznavalac ©®, 22. maj 2020 00:17)

    # Link komentara

  41. @IG: 8 minusa od ljudi koji uglavnom pojma nemaju - moja licna iskustva: ML500, limit 210 km/h. ML350 limit 210 km/h. GLK350 limit 210 km/h. BMW 335, limit 210 km/h. C300 limit 210 km/h.
    (IG, 22. maj 2020 00:07)

    # Link komentara

  42. Nije bitna max brzina, mada sam protiv ogranicenja iste. Bitna je snaga. Nikad nisam imao problem sa mojim 3.0audijem. Krenem u preticanje i vec sam na bezbednom dok sa puntom uvek avantura.
    (cvrcko, 22. maj 2020 00:05)

    # Link komentara

  43. Problem je što ljudi ginu i sa 100 km/h
    (dsada, 22. maj 2020 00:02)

    # Link komentara

  44. Samo da dodam da "Care key" nije novotarija.Naime" Ford Fokus" je to imao kao opciju( 200 - tinak eura) pre 5-6 godina.
    (Ceki opinionista del cazzo, 22. maj 2020 00:00)

    # Link komentara

  45. Мој наклон... па колико су они испред осталих па то није нормално... а ови који причају о аутобану и осталим глупостима... вероватно никада нису возили по аутобану па и не знају две ствари: Прву, да су неке, све више и више деонице итекако ограничене! Када се налазите близу неког насеља, града, тада су ограничења и до 80 км/ч... а друга ствар коју неки људи не знају је да је тај исти аутобан честоооо пренатрпан. И да се чеееесто возиш у конвоју од по 40 км/ч !!!! Да, на том истом аутибану. Само су ретке ситуације где можеш да возиш бесконачно. А за то је већ потребно знање и искуство мештана. Успут, коме је потребно брже превозно средство, нека лети авионом. Или иде возом. А колима треба да се ужива. Јер их праве све лепше и лепше. Све паметније и паметније. И права је посластица и уживанција возити данашње аутомобиле. Ентеријери су префињени као дневне собе. Штета је не уживати и не видети ту лепоту када јурцаш 200 км/ч... а о казнама и угрижавању лепоте и да не причам
    (Фрфљави, 21. maj 2020 23:56)

    # Link komentara

  46. Volvo je original kineski auto . Sve se proizvodi u kini a sklapa u svedskoj. Mada svedi obozavaju Volvo . Pola auta su volvo i saab .
    (Posmatrac, 21. maj 2020 23:55)

    # Link komentara

  47. Hej , ovde u svedskoj to ce proci opusteno . Svedi voze kao ustrojeni . Za kamionom ciguljajj po 15 kilometara a mogu da ga obidju. U kruzne tokove ulecu kao bez mozga ali generalno postuju pravila u saobracaju. Vozis kamion 90 na sat a sved te pretice sa 95 . Voze jaka kola a dave li dave . Policije ima ali mislim da vise voze tako jer su disciplinovani i postuju zakon. Sto se njih tice , mogu uvesti ogranicenje u kolima na 120 km/h .
    (Posmatrac, 21. maj 2020 23:54)

    # Link komentara

  48. @dario

    Drug, SAAB i Volvo su uvek bili nešto drugo, nisu ih nikad vozili ljudi koji su imali pogled na svet kao ostali. Šveđani su, jednostavno, uvek bili u fazonu bezbednosti a koliko sam čitao u novom XC60 još uvek niko nije nastradao. Polestar će i dalje biti tu da se, verovatno, obriše limit uz 'malu' doplatu.
    Ono što mi je žao je to što SAAB više ne postoji. Još bitnija pitanja su kada će zakon ograničiti brzinu na nešto slično i do kada ćemo uopšte voziti kola ovako kako to sada radimo.
    Moje razmišljanje, kao porodičnom čoveku, vodi u pravcu SUV automobila a svakako jedna od opcija za kupovinu, uz X5, je i Volvo XC90. U Nemačku dolazim jednom ili 2 puta godišnje i svakako da mi limit za toliko neće biti problem. Ono što je jeste problem sa Volvo automobilima je bezličan enterijer.
    (ringofthelords, 21. maj 2020 23:52)

    # Link komentara

  49. Najvaznija stvar kod automobila je startnost,koliko je sposoban pri preticanju, ubrzavanju na kracim deonicama. Garantujem da 80% komentara koji nalaze potez Svedjana smesnim, nisu presli 180kmh na sat a da se nisu upisali,a kola za to imaju to im verujem, al nemaju nesto drugo. I gde cete da vozite u Srbiji brze od 150? A i zasto bi vozili brze na putu koji koriste i drugi?
    (midolare, 21. maj 2020 23:43)

    # Link komentara

  50. Zivim u Nemackoj i vozim Volvo XC60 T6 AWD R Design (2019). Razlog kupovine su bile performanse, sigurnost i dizajn. Na redovnom servisu ove godine su mi ponudili upgrade na najnoviji softver koji sam odbio. Ne zelim da vozim 180 km/h auto od 300+ ks koji ide 5,5 sek. do 100km/h. Taj dan je nas 5 bilo na servisu i pilo kafu dok smo cekali. Od nas 5 niko nije hteo da mu se ugradi taj softver za 2020. Cak ni vlasnik dizela koji ide max. 200km/h. Nemci generalno voze pun gas na autobanu i to ogranicenje njima nema smisla. To smatraju svojom slobodom i zastitnim znakom. I vrlo su disciplinovani vozaci koji postuju pravila. Ne mogu ni da zamislim bilo gde drugo u svetu da se vozi bez ogranicenja brzine a sa tako malim brojem udesa na putu. Statisticki se u Nemackoj desava vise udesa van autobana, na regionalnim putevima, nego na njemu.
    Pod trenutnim okolnostima ja vise necu kupovati Volvo, a ne verujem ni ostali koje sam taj dan upoznao. Jedina mogucnost da Volvo opstane na nemackom trzistu je ako stvarno ogranice brzinu na autobanu na 130km/h kao sto su pricali da hoce pre nekog vremena. U tom slucaju Volvo prica pije vodu. Ako ostane kao i do sada, bez ogranicenja na odredjenim delovima autobana, Volvou preostaju kupci modela sa slabijim motorima kojima performanse i krajnja brzina nisu prioritet.
    (Sub011, 21. maj 2020 23:12)

    # Link komentara

  51. Alfa i kaptiva, “odi” ti malo do neke skole, malo da se obrazujes, pa kako budes i ako budes napredovao, tako ce ti se otvarati novi vidici, pa ces malo krenuti u korak sa civilizovanim drustvom, pa ti vise nece biti filing da vozis šadrnje preko 200. Automobile za stazu nece niko ukidati, tamo “odi” pa radi sta hoces, ali za takvu voznju po javnim putevima bih vas na robiju terao..
    (Samo civilizovano, 21. maj 2020 22:57)

    # Link komentara

  52. Nisammimao nameru daxse ponovo javim, ali me isprovocirali mnogi komentari površnih i neukih...
    Ka prvo da li znate da se najveći broj nesreća (i u svetu) dogadja pri brzinama ispod 100 km/h!
    Kao drugo, naviše nesreća dogadja se na lokalnim putevima
    Pod tri, najviše nesreća uzazvano je greškom vozača (ne poštovanje prvenstva, nedržanje rastojanja, prebrz ulazak u krivinu, vremenski uslovi, poput kiše, tj. klizav kolovoz.
    Potom ogroman broj je zbog tehničke neispravnosti kočionih, svetlosnih i uredjaja za upravljanje...
    A o vezadžijama za vožnju, umoru, nepažnji, zdravstvenim problemima, vid, srce, refleksi... da ne govorim!
    Ajd zdravo, a vi se raspravljate oko 180 km/h u volvou...
    (Bolesni skot, 21. maj 2020 22:57)

    # Link komentara

  53. Volvo nije svedsko auto nego Kinesko. Kina je kupila volvo jos pre desetak godina! Svaka cast Kinezima na razumevanju a ne svedima.
    (Beoman, 21. maj 2020 22:52)

    # Link komentara

  54. U Nemačkoj će prodati dva komada, garant!
    (Bolesni skot, 21. maj 2020 22:43)

    # Link komentara

  55. Dosta je brzo 180km, i pod normalnim uslovima nikime nije potrebno više, ali. Ljudi daju novac izmedjz ostalog i zbog krajnje brzine automibila. Zamuslite Ferari koji ide 180km maksimalno, ko bi To kupio?
    (Milos Radunkovic, 21. maj 2020 22:38)

    # Link komentara

  56. Za moj novac ne dozvoljavam da mi niko nista limitita i uskraćuje. Što se tiče same brzine od 180kmh ako poginem pri toj ili nešto većoj brzini, razlika je u tome hoće li me sa puta skupljati špaklom ili samo oprati šmrkom.
    (Aca, 21. maj 2020 22:34)

    # Link komentara

  57. Do 100km/h je vožnja, preko toga je ciljanje.
    (2020, 21. maj 2020 19:22)

    Tako sam i ja pričao, dok sam vozio Ladu...
    (Ron Džeremić, 21. maj 2020 22:33)

    # Link komentara

  58. Bravo, 150 kmh za sve je ok
    (Ducato, 21. maj 2020 22:29)

    # Link komentara

  59. tako je, projektovati motore da ubrzavaju brze a da im je krajnja brzina manja, jer realno vise od 150kmh voziti je apsolutno bespotrebno i moram reci glupo, ali isto tako, ne moze brzina biti ogranicena na 50 kmh na putevima predvidjenim za tranzit jer se to vodi kao naseljeno mesto, brzina van grada, kada kazem grada ,mislim na raskrsnice, zgrade i sve ostalo a ne na kuce na 20 metara od glavnog i jedinog tranzitnog puta koji spaja gradove ili odredjene destinacije, tu brzina treba da je 80 kmh, bez naseljenog mesta a nije auto put 100 kmh i auto put 150kmh, da nam vise ovi kesolovci ne deru kozu sa ledja sa nenormalnim ogranicenjima kojih ne moze ni baba od 90 godina da se pridrzava!
    (niki, 21. maj 2020 22:21)

    # Link komentara

  60. Koja budala nece prihvatiti ovo je stvarno budala
    (dr.outker, 21. maj 2020 22:14)

    # Link komentara

  61. Sto se tice ove brzine sasvim je dovoljna za jednu psihicki normalnu osobu. Inace imam volvo v70 2009. godiste, izuzetan automobil. Svima bih preporucio. Ne trosi puno (2.0 dizel) a ima puno prostora, mnogo udoban i za duga putovanja, lep osecaj u voznji. Svaki detalj u enterijeru je napravljen od kvalitetnih materijala. Ovde u Svedskoj su oko 50% automobila volvo.
    (VolvoV70, 21. maj 2020 22:07)

    # Link komentara

  62. Do 250 se slazem al na autoputu naravno. Mali 180 mada je volvo lenj pa mu to i stoji.
    (E 55 amg, 21. maj 2020 21:57)

    # Link komentara

  63. Vozim Volvo kojei ma 230 ks i može itekako znatno iznad tih 180.
    Najviše sam ga "gazio" 160 do kojih stigne za nekih 12-13 sec.
    To je za naše uslove sasvim dovoljna brzina za povremeno "jurcanje" auto putem.,Ali generalno sam protiv ovog ograničeničenja jer onda čemu tolika snaga motora ?
    (Zile, 21. maj 2020 21:47)

    # Link komentara

  64. Konacno neko pametan! Mada i to velika brzina.
    (dara, 21. maj 2020 21:18)

    # Link komentara

  65. @Audi TT Mk2 2.0TFSI ,Alfa 156 2.0TS,Chevrolet Captiva 2.0D AWD

    Imam utisak da ste vi ljubitelj adrenalina a ne automobila.
    Ljubitelji automobila na poslednje mesto stavljaju osećaj koji dobiju od ubrzanja-kočenja-ulaska/izlaska u/iz krivinu/e. To su parametri koji su ljubiteljima kola poslednji na spisku, ako su uopšte na spisku.
    I ne vozim Dačiu, nego malo bolje automobile od ovih sa vašeg spiska. I bavio sam se tjuningom motora pre 18-20 god, pisanjem kodova, projektovanjem komponenata. I uopšte me ne pogadja odluka jednog proizvodjača.
    Mislim da je irelevantno to što je Volvo odlučio, ima toliko drugih proizvođača da je izbor prilično širok. Po reakcijama ispada da se javljaju ojadjeni obožavaoci Volvoa koji ne znaju šta sada da kupe.
    (Vladimir, 21. maj 2020 20:49)

    # Link komentara

  66. Bravo bravo bravo!
    (Zver, 21. maj 2020 20:29)

    # Link komentara

  67. Uopšte nije poenta da je "dobri i prepošteni" proizvođač automobila zainteresovan za bilo čiju bezbednost.Svaki proizvođač želi da zaradi i to je jedini cilj.U ovom slučaju Volvo igra na kartu bezbednosti a potpuno je jasno da u ovom trenutku oni ne ugrađuju niti jedan sistem bezbednosti koji se ne ugrađuje u modele ostalih proizvođača.Na žalost,upravo je suprotno,može se videti mnogo inovacija kod svih ostalih a kod njih je stagnacija.I onda se pametni marketing menadžer doseti da bi bilo super da se ograniči brzina i da se na taj način još malo uštedi na komponentama koje ne moraju da trpe veće brzine i još ubediš ljude da je to super zbog njih.Ako im ovo prođe sledeći korak je da u stvari vi i ne morate da vozite jer niste bezbedni već će to savršena mašina da radi.Nije baš svaka dobra namera u stvari dobra ali ljudi uglavnom ne vide dalje od svog nosa zato ovakve gluposti i prolaze.
    (batica, 21. maj 2020 18:27)

    Ti batice kupi druga kola pa se seljači i gazi dvesta, a ne troši toliko vremena na kilometarski komentar gde si me baš ubedio da im je potez odličan po više osnova... Iako si ih hteo opljunuti. Bukvalno te nikako ne ograničava njihova odluka, ali si eto ljut... Svašta.
    (Zver, 21. maj 2020 20:28)

    # Link komentara

  68. Podrzavam odluku , a cak bi smanjio na 150km/h sasvim dovoljno pa to je uglavnom 20 ili 30 km/h vise nego sto je dozvoljeno u bilo kojoj zemlji osim u delovima auto puta u Nemackoj. Neko je pitao zasto se prozivode jaci automobili , pa ukratko , nije sve u maksimalnoj brzini, lepo je imati snage u rezervi kada je ona potrebna. Na primer od Subotice do ulza u Grcku retke su deonice koje su sigurnje od 130km/h cak sta vise u delovima Makedonije nije ni za voznju koje je propisana maksimalnom brzinom, tj . ja sam vozio sporije od maksimalne brzine jer se nisam osecao sigurno.
    (zkne, 21. maj 2020 20:17)

    # Link komentara

  69. jednom rečju demagogija
    (tom pus, 21. maj 2020 19:51)

    # Link komentara

  70. Hahahahaha. Pa ne ostvaruje se tako taj cilj. Spustite ogranicenje na 50 km/h i sigurno nece niko poginuti! Doduse, mozda se odroni neki kamen pa svakako ubije vozaca...
    (Nemanja, 21. maj 2020 19:51)

    # Link komentara

  71. Hahaha ovo je primer kako otici u propas.
    Ko ce da kupuje vise volvo.
    (Deja, 21. maj 2020 19:47)

    # Link komentara

  72. Limit postoji i u mnogim drugim markama. Zasigurno znam da Mercedes i BMW (na izvesnim modelima) elektronski limitiraju brzinu prema stock gumama koje su installirane na vozila (Tire speed rating).
    (IG, 21. maj 2020 19:44)

    # Link komentara

  73. Ogranicite na 30km/h, sto je sigurno, sigurno je.

    Takodje noz treba da ide bez seciva. Stolovi da imaju samo oble ivice. Sporeti da se prave sa hladnim ringlama i na kraju, mozda i najvaznije, ostanite kod kuce!
    (Stevica Kurcubic, 21. maj 2020 19:24)

    # Link komentara

  74. Do 100km/h je vožnja, preko toga je ciljanje.
    (2020, 21. maj 2020 19:22)

    # Link komentara

  75. Volvo bi trebao da ogranici brzinu na 80 km/h. Onda sigurno niko nebi poginuo u Vovo-u.
    (Si, 21. maj 2020 18:42)

    # Link komentara

  76. 130 је довољно за Србе!
    (прле, 21. maj 2020 18:35)

    # Link komentara

  77. Sve će da ograniče,ovo su poslednje godine kad čovek vozi samostalno,u budućnosti ako je bude vozilo će sve da kontroliše i brzinu .Veštačka inteligencija.
    (lex, 21. maj 2020 18:28)

    # Link komentara

  78. Uopšte nije poenta da je "dobri i prepošteni" proizvođač automobila zainteresovan za bilo čiju bezbednost.Svaki proizvođač želi da zaradi i to je jedini cilj.U ovom slučaju Volvo igra na kartu bezbednosti a potpuno je jasno da u ovom trenutku oni ne ugrađuju niti jedan sistem bezbednosti koji se ne ugrađuje u modele ostalih proizvođača.Na žalost,upravo je suprotno,može se videti mnogo inovacija kod svih ostalih a kod njih je stagnacija.I onda se pametni marketing menadžer doseti da bi bilo super da se ograniči brzina i da se na taj način još malo uštedi na komponentama koje ne moraju da trpe veće brzine i još ubediš ljude da je to super zbog njih.Ako im ovo prođe sledeći korak je da u stvari vi i ne morate da vozite jer niste bezbedni već će to savršena mašina da radi.Nije baš svaka dobra namera u stvari dobra ali ljudi uglavnom ne vide dalje od svog nosa zato ovakve gluposti i prolaze.
    (batica, 21. maj 2020 18:27)

    # Link komentara

  79. godina 2020. Volvo uvodi ogranicenje od 180km/h u svim automobilima # 2025. Volvo gasi nerentabilnu proizvodnju u Svedskoj i proizvodi iskljucivo sve u Kini # 2027 Volvo koristi iskljucivo domace dong fu motore od 3 cilindra i 1.2 litra stedeci na razvoju motora milijarde dolara. # 2029 Volvo ima najlosije rezultate na Euro NCAP crash testu, dalja prodaja u Evropi upitna. # 2030 Volvo pada na ekoloskom testu, dilerska mreza u Evropi i USA prestaje sa radom. # 2031 Gen. direktor Volva Ceng Xi izjavljuje da je Volvo po kineskim standardima siguran i ekoloski automobil te istice odlicne prodajne rezultate u Severnoj Koreji...
    (Svetozar, 21. maj 2020 18:07)

    # Link komentara

  80. Samo uvesti zakon ako prekoracis dozvoljenu brzinu i izazoves sudar sa smrtnim ishodom dobijas 30 god.zatvora.
    (The Who, 21. maj 2020 17:49)

    # Link komentara

  81. Veoma licemerna odluka Volvoa. Ako vec hoce da prodaju vozila koja idu max 180 km/h, onda neka ugradjuju turbo motore od 1200ccm i 120 konja koji mogu toliko da razviju. Ali ne, onda bi takav auto kostao duplo manje od onog sa motorom od dva litra i 230 konja, pa bi i zarada bila manja. Znaci hoce dobro da zarade,a hoce i da me ogranice bez moje saglasnosti. Imao sam dosta auta koja su mogla da razviju preko 200 i verujte da sam veoma retko isao preko 170 i to samo na dobrim auto putevima kad nema guzve. Ali mi je ta rezerva snage i brzine uvek prijala i nisam zalio para za skuplje odrzavanje i registraciju.
    (kole, 21. maj 2020 17:48)

    # Link komentara

  82. Toliko sam sudara video uzivo i ni jednom nije bila brzina ko brzina presudna, brzina je bila presudna za krajnji ishod, i prilikom preticanja ali u 90 posto slucajeva je bilo ponasanje vozaca kao da je sam na putu, ne obracajajuci paznju na druge, a najjgori su mislim oni koji voze do 50 na sat pa odjednom na raskrsnici odjednom ukoci pa tad se tek seti da, da zmigavac...
    (ma kako da ne, 21. maj 2020 17:30)

    # Link komentara

  83. Gine se sa 180 isto kao i sa 350km. Veze to nema
    (pravda, 21. maj 2020 17:27)

    # Link komentara

  84. @Audi TT Mk2 2.0TFSI ,Alfa 156 2.0TS,Chevrolet Captiva 2.0D AWD, najjaci su mi ovi likovi sto se potpisuju sa modelim auta koji voze, alo bre zemljace nikoga ne zanima sta ti vozis, hvali se zeni. Samo fali jos i boju da si stavio u potpis i koju miris ti visi sa retrovizora. Omg koliko strucnjaka
    (mikele, 21. maj 2020 17:27)

    # Link komentara

  85. E ali ljudi stvarno ste nemogući. Dobijem 8 minusa na komentaru jer sam prozvao Volvo što ima 2.0 motor kao najjači u ponudi, a stalno prozivate Mercedes BMW i Audi što smanjuju kubikaže. Znači jednima je dozvoljeno a drugima nije jer su Nemci. Dvostruki standardi, sve se radi da bi se omalovažio kvalitet Nemačke trojke koja već godinama pravi najbolje automobile. Pozdrav.
    (lul, 21. maj 2020 17:25)

    # Link komentara

  86. Kad ga podere dacia na autoputu.
    Glupost za brend tog renomea, a taman se priblizili nemcima bili.
    (UniBIH, 21. maj 2020 17:21)

    # Link komentara

  87. Da a na 170 si bezbedan...
    (mikele, 21. maj 2020 17:21)

    # Link komentara

  88. ovo se ne tice 5 miliona vozaca u srbiji, nije nemac
    (Pedja, 21. maj 2020 17:18)

    # Link komentara

  89. Podržavam ovo, а voleo bih da pored ograničenja brzine počnu da prave motore koji i ne mogu da razviju (mnogo) više.
    (Digitalni miš, 21. maj 2020 17:15)

    # Link komentara

  90. Audi TT Mk2 2.0TFSI ,Alfa 156 2.0TS,Chevrolet Captiva 2.0D AWD, 21. maj 2020 12:33)

    Svaka cast na komentaru u sam centar pogadja nisu nikad seli u neki ozbiljniji auto cim pisu ovakve komentare a i sta reci kad vecina njih misli da je Dacija bolja od npr VW toliko o njihovoj pismenosti sto se tice automobila...
    (ne znam, 21. maj 2020 14:36)

    bitno je da postoje strucnjaci kao vi, sto sednu u osnovnu verziju TTa staru 10+ godina koja vredi duplo manje od nove korse i pocnu da pricaju o "ozbiljnim" kolima
    (miki, 21. maj 2020 17:11)

    # Link komentara

  91. Pametan potez Volvoa, budala kome to smeta ce kupiti drugi auto i ubiti se ili ubiti nekog drugog vozeci drugu marku (ne obavezno pri brzini vecoj od 180).
    (Jet, 21. maj 2020 17:04)

    # Link komentara

  92. (Audi TT Mk2 2.0TFSI ,Alfa 156 2.0TS,Chevrolet Captiva 2.0D AWD, 21. maj 2020 12:33)

    Svaka cast na komentaru u sam centar pogadja nisu nikad seli u neki ozbiljniji auto cim pisu ovakve komentare a i sta reci kad vecina njih misli da je Dacija bolja od npr VW toliko o njihovoj pismenosti sto se tice automobila...
    (ne znam, 21. maj 2020 14:36)

    Vi niste ljubitelji automobila već brzina i adrenalina. Poznajem nekoliko takvih i svi redom su žestoko iskompleksirani tipovi, sa ne baš izraženim intelektualnim kapacitetima.
    A što se tiče vaših potreba, poštujem, ali ne na mestima gde mogu da nam se ukrste putevi. Idite na stazu, trkajte se do mile volje, ginite kako hoćete, ali nemate pravo da ubijete bilo koga zbog sopstvenih kompleksa i unutrašnjeg nemira.
    (only fools and horses, 21. maj 2020 17:03)

    # Link komentara

  93. Ово је као да формулу ограничите на 250км\ч...
    (Сораб, 21. maj 2020 16:56)

    # Link komentara

  94. Izgubio kontrolu nad vozilom pri brzini od 180 km/h ili 300 km/h isto ti se pise.
    (Marko, 21. maj 2020 16:55)

    # Link komentara

  95. Da! Podržavam!
    (Dejan, 21. maj 2020 16:48)

    # Link komentara

  96. Može maksimalna brzina 180 km/h ali da ima takve performanse da do
    100 km/h stiže za 8 sekundi a do
    180 km/h za 16 sek.
    (Gojko, 21. maj 2020 16:42)

    # Link komentara

  97. Koliko samo "moj do mojega" komentatora... Koliko vas "letača" je ikada selo u karting vozilo i pokušalo da se trka? Koliko vas zna kakav je osećaj kad si iznad staze na 20-tak santimetara pri brzini od samo 40-tak km/h (rekreativni karting? I kad se u "toj" brzini "zakucaš" u drugoga ili izletiš sa staze? Ili koliko vas je na pravi bačun odreagovalo u takvim slučajevima? Uopšte nije pitanje da li VI možete da stisnete pedalu do "barem 180"... već da li znate kako se vozilo ponaša i kako ćete odreagovati ako vam neko "izleti" ili naletite na neoredvidjeno stanje puta ili saobraćaja... Sve je fino i lepo dok se "ne desi" ili dok razmišljamo "ma neće baš mene"...
    (Auu!?!, 21. maj 2020 16:36)

    # Link komentara

  98. Ne podrzavam iz prostog razloga sto nisu ogranicili na 130 km/h ili 150 km/h, koliko li je vec najvece ogranicenje u evropi. Jer ako glumis bezbednost onda uradi tako mada je ovo ogranicavanje nekoga za njegove sopstvene pare. A covek moze da pogine i sa 50km/h i 100 i mnogo su cesce te nezgode (gradska voznja) nego na autoputu gde se vozi brze i gde imate 2/3 trake bez raskrsnica i semafora
    (ko-ometator, 21. maj 2020 16:17)

    # Link komentara

  99. mislim da ce to ogranicenje da smanji potraznju za volvo automobilima. Ako su ih do sada rijetko kupovali ljudi sa "sportskim" ambicijama, sada na njih definitivno mogu da zaborave. Ja vozim bmw od 400ks, to ne znaci da sam ga kupio da bih vozio 250km/h ili da bih do 100 stigao za 5 sekundi. Vec jednostavno je lijepo znati da auto to moze, i to je ono sto ga cini pozeljnim (naravno, ne samo to, da li je to glupo za neke ili ne to je individualno). Dalje sta je poenta ogranicenja 180? Pa i to je jako opasno, ali je "moralno i drustveno prihvatljivo" voziti 180, po volvu? Pa ne treba meni volvo da izigrava psihologa i da me ogranicava koliko cu ja da vozim, postoje druge institucije koje se time bave. Meni je van pameti kupcu koji je dosao da kupi auto od 30, 40 ili 70k prezentovati izjavu: Znate, ovaj Volvo ima 350ks, ali mi smo procjenili da je Vama dovoljno 180km/h. Ja bih samo pitao, sta je sledece ogranicenje?
    (dario, 21. maj 2020 16:14)

    # Link komentara

  100. Nesavjestan vozač ili alkoholisan će i na 140 da napravi fatalan udes, znači nije neka velika bezbjedonosna ideja ograničiti na 180
    (sani, 21. maj 2020 16:06)

    # Link komentara

  101. ... napravite tzv. jeftine "viken drome"... da neiživljena deca i ostali imaju priliku da se vikendom điraju, van saobraćaja...
    (Karakondžula, 21. maj 2020 16:02)

    # Link komentara

  102. Zasto je velika brzina sinonim za jaka kola? Jaka kola nude uzitak i snagu u svim rezimima voznje, ne mora se voziti 150-200-250 km/h da bi se uzivaloi. Sto se Volvoa tice, mora proci par godina ili decenija da bi sire mase shvatile znacaj i poentu.
    (S21, 21. maj 2020 15:56)

    # Link komentara

  103. Ne znam šta da mislim, ovo nije stvar jednostavnog izbora "za" ili "protiv".

    S jedne strane, nema neke logike da auto ide brže od 130 km/h ako je na većini evropskih javnih puteva brzina ograničena na 130 km/h.

    Ali s druge strane, velike brzine za koje su sposobni današnji automobili samo su nusproizvod velikih snaga motora koji se danas ugrađuju. Danas čak i relativno jeftini i "obični" automobili imaju motore koji 'ladno isteruju 120 do 150 KS, što su do pre možda 30-ak godina mogli samo skupi i retki "sportski" auomobili.

    Jak motor je svakako prednost u slučaju problema jer rezerva snage omogućava vozaču da se lakše izvuče iz nevolje. (U koju, da je bio pametan, najverovatnije ne bi ni upao.)

    Stvarno bi bilo glupo ugraditi motor od 200 ili 250 KS, a onda ga namerno osakatiti elektronskim ograničenjem na 130 km/h. Pa da elektronika kaže: voziš ispod 130 - dobro, evo ti dodatna snaga, ili - ne dam ti ni konja više, spuštaj ipod 130?! Bez veze...

    Na kraju krajeva, ne ubija brzina vozila, nego debil za volanom koji je legao na pedalu gasa kad ne treba i gde ne treba.
    (Papageno, 21. maj 2020 15:50)

    # Link komentara

  104. Budalastina kao nece poginuti ako izleti sa 180 a hoce sa 220... licno nikad ne vozim preko 150 i svega sam par puta morao da vozim 200 na BG/ZG autoputu i nikada ne bih dao 50K eur za automobil koji nema tu opciju da ide brze od 180... Mada mislim da ce Volvo zadzati brend Polestar bez ogranicenja...
    (surovo realan, 21. maj 2020 15:42)

    # Link komentara

  105. @Audi TT Mk2 2.0TFSI..

    Objasnio si sve..ja ne znam sta traze u ovoj sekciji ljudi koje si opisao. Ovde dolaze da citaju ljubitelji auta i brzine a ne neki sto misle da su face jer voze novu daciu umesto polovnog nemca i pritom voze ko babe neke jer se plase da se dacia ne raspadne vecim brzinama..
    (Marko G, 21. maj 2020 15:37)

    # Link komentara

  106. Pa sta. Moj Leaf ide do 150 a brz ko metak. Ne treba brze.
    (jovo, 21. maj 2020 15:36)

    # Link komentara

  107. @ Avaya: ja sam već uzeo tu crnu kutiju dobrovoljno od mog osiguranja. Mnogo je dobra stvarcica. Ako vozite po zakonu i normalno, ostvarujete pravo na popust i do 30% na punu cenu osiguranja.
    (Rhynchinoi, 21. maj 2020 15:31)

    # Link komentara

  108. (Audi TT Mk2 2.0TFSI ,Alfa 156 2.0TS,Chevrolet Captiva 2.0D AWD)

    Još samo da ti i takvi kao ti shvatite da je jedino pravo mesto za pokazivanje "sportskog duha" samo sportska staza, a nikako ulica u gradu ili javni put, i biće svi srećni. A naročito - bezbedni.
    (Papageno, 21. maj 2020 15:30)

    # Link komentara

  109. Ne vozim nikad preko 180km/h, ali sam protiv odluke. Treba svako da odgovara za svoje postupke i ako se nekom čini da ima potpunu kontrolu na 200km/h i dovoljno para za kazne, onda ne treba uskraćivati ljudima slobodu.
    (Lex, 21. maj 2020 12:45)

    Nemam ja ništa protiv da neko odgovara što sam zbog njegovog postupka ja završio dva metra pod pločom, ali nekako mi se ipak čini da će meni lično u tom slučaju njegova odgovornost prilično malo značiti...
    (Papageno, 21. maj 2020 15:23)

    # Link komentara

  110. (маркеђани, 21. maj 2020 11:35)
    (Zurkolomac, 21. maj 2020 12:26)

    Ali zakoni fizike i dalje važe, nema tog vazdušnog jastuka koji će vam spasiti glavu ako pri toj brzini izgubite kontrolu i zakucate se u ogradu.

    Takve brzine su za trkačke staze, ali u Srbiji običnom narodu to nije dostupno, kao npr. u Nemačkoj.

    A i te priče o nepostojanju ograničenja na nemačkim autoputevima... da, ima deonica na kojima nema ograničenja, ali su u pitanju DEONICE... i ako napravite neku saobraćajku jer ste vozili 300km/h, raspitajte se malo o pravnim posledicama.
    (Veliki brat, 21. maj 2020 15:18)

    # Link komentara

  111. Diskutabilna tema. Da li je to velika brzina, jeste, da li je uvek opasna, nije. Da li bi trebalo ograniciti kao prevenciju, pa ako je blokada na 180, i dalje je to velika brzina kojom se lako moze docu u nevolju, a ogranicenja kao prevencija i nisu bas efikasna.

    Vozio sam i brze od toga, tj. par puta preko 200 ali se iskreno ne secam kada sam presao 120 poslednji put. Tako da ako gledamo sa te strane, da vecina ljudi ne vozi toliko brzo, jer realna potreba ne postoji, ogranicite zasto da ne, ali je uvek dobro (zanimljivo) imati opciju :)
    (igor_t, 21. maj 2020 15:11)

    # Link komentara

  112. Pošto je u Srbiji maksimalna dozvoljena brzina 130 km/h zamislite kada bi se zabranila registracija vozila koji idu brže od toga.Kakva bi konfuzija nastala u glavama svih onih reli vozača po našim putevima,da ne pričam o ovima sa blinkerima i pratnjom.
    (Debeli Sava, 21. maj 2020 10:33)
    genije zadnji automobil koji se prodavao nov kod nas a da nije mogao da ide preko 130 je Zastava 850 tj Fića koji je isao 125km/h ubrzavao do 100 za neverovatnih 29,5 i prestao da se proizvodi jos 1985.godine!!!
    (misa, 21. maj 2020 15:02)

    # Link komentara

  113. 5% ljudi ima uslove, potrebu i razlog da vozi brže...potpuno dobro ograničenje.
    (?, 21. maj 2020 13:39)
    5% ljudi u Srbiji ima diplomu fakulteta. Onda da ukinemo i visoko obrazovanje.
    (Protiv, 21. maj 2020 14:57)

    # Link komentara

  114. Ipak, nikada ne bih platio vise od 8.000€ za auto koji ne moze da ide bar 220kmh. 180kmh je nivo nize srednje klase tipa osnovni Golf, Megan i slicno.
    (Coyote, 21. maj 2020 12:19)
    izgleda ti nikad ne bi kupio auto mladji od 10ak godina i sa manje od 250000km
    (nemanja, 21. maj 2020 14:54)

    # Link komentara

  115. Zasto onda prodaju kola sa 200 plus konja koja imaju gume,kocnoce ,aerodinamiku i mnogo jos drugih stvari predvidjenih za velike brzine? To je sve samo taktika da se auto industrija prebaci na elektricna vozila tako sto ce se ubiti sva car danasnjim automobilima.
    (Sever, 21. maj 2020 14:54)

    # Link komentara

  116. . Ukoliko se pri tvom preticanju pojavi vozilo ispred tebe na udaljenosti od 200 metara ti nećeš stići da ukočiš jer mozgu obično treba 2-3 sekunde da isprocesira da li je taj auto blizu ili ne, a onda je sudar neizbežan.
    Ljudi ginu jer neki balvani misle da je baja onaj koji stisne papučicu gasa. U Norveškoj ograničenje 100km/h pa se niko ne buni, ali Balkanac je to. Otišao u Nemačku pa misli da je dovoljno da cepa po gasu i govori autoban,
    (rebro, 21. maj 2020 12:37

    Vidiš, upravo sam o toj razlici u saobraćajnoj kulturi i govorio. Niko ali NIKO ti neće izleteti iznenada u levu traku ako ti pretičeš vozila jer su ljudi savesni i disciplinovani. I da, dozvoljeno je preteći i nekoliko vozila (kolonu) koja se kreću desnom trakom.
    (Alex, 21. maj 2020 14:44)

    # Link komentara

  117. (filip, 21. maj 2020 11:56)

    Nema potrebe ni da imas auto ako tako razmisljas...
    (ne znam, 21. maj 2020 14:41)

    # Link komentara

  118. (Audi TT Mk2 2.0TFSI ,Alfa 156 2.0TS,Chevrolet Captiva 2.0D AWD, 21. maj 2020 12:33)

    Svaka cast na komentaru u sam centar pogadja nisu nikad seli u neki ozbiljniji auto cim pisu ovakve komentare a i sta reci kad vecina njih misli da je Dacija bolja od npr VW toliko o njihovoj pismenosti sto se tice automobila...
    (ne znam, 21. maj 2020 14:36)

    # Link komentara

  119. Kao bezalkoholna rakija.
    (lika, 21. maj 2020 14:24)

    # Link komentara

  120. Na mom auto je max brzina fabricki ogranicena na 160km/h :). Tako da je po tom pitanju Fiat ispred Volva haha.
    (Fićko, 21. maj 2020 14:20)

    # Link komentara

  121. Ralf Šumaher je izjavio da se posle 80km/h više ništa ne pitaš.
    (Hoangho, 21. maj 2020 14:13)

    # Link komentara

  122. Gine se i na daleko manjim brzinama, ja se ne sjecam kad sam zadnji put cuo da je neko poginuo zbog prebrze voznje. Bolje da su ogranicili da ne mozes voziti mnogo preko ogranicenja, tipa ako je 80 ogranicenje, sistem da ti ne da preko 120 da vozis.
    (dvabu, 21. maj 2020 14:11)

    # Link komentara

  123. Sa svojih 20g vozackog iskustva, pri tome zivim od voznje automobila, par puta sam vozio 180km/h. Kad je auto put pun ta brzina nije bezbebdna u Srbiji, u Nemackoj jeste. Kad je u Srbiji prazan auto put tih 180km/h nisam osetio. S obzirom da kod nas sve vise ima kamera i da je ogranicenje 130km/h ova odluka Volvoa je sasvim korektna. Volvo ne zivi od prodaje samo u Nemackoj vec razmislja globalno. Vise mi znaci da mi je automobil bezbedan nego brz. Inace vozim kola od 80-300ks u zavisnosti koga vozim. Sto se tice adrenalina i uzivanja u sportu, pravi vozac ce i iz fice sa 33ks izvuci max na Kosutnjaku nego neko sa BMW M3. Sve je do vozaca nego do kola i brzine.
    (Totalnodrukcijioddrugih, 21. maj 2020 14:04)

    # Link komentara

  124. i moju fabiju je proizvodjac ogranicio na 150-160..
    (ub, 21. maj 2020 14:00)

    # Link komentara

  125. Problem su oni koji u gradu voze 100 , 120 a ne ovi koji na autoputu voze 200 a još veći oni koji na autoputu voze 100
    (Koja, 21. maj 2020 13:54)

    # Link komentara

  126. Broj ljudi koji su u u Srbiji u 2019. godini nastradali usled brzine veće od 180 kmh? 0,00 Mislite o tome...
    (GTR, 21. maj 2020 13:51)

    # Link komentara

  127. Meni je nekako više bitna snaga, maksimalnu brzinu retko ko koristi, ja sam možda 2-3 puta, čisto da vidim koliko može da ide, i to kad nema nikog na autoputu, samo da ne zakinu na konjima, da ne možeš nekog ko ide 70-80 obići lako, to ne valja.
    (Lošmi, 21. maj 2020 13:49)

    # Link komentara

  128. Volvo se plasi da ce kineski delovi raspadati u 190kmh...nije to vise Volvo...
    (Toxic_PR, 21. maj 2020 13:41)

    # Link komentara

  129. 5% ljudi ima uslove, potrebu i razlog da vozi brže...potpuno dobro ograničenje.
    (?, 21. maj 2020 13:39)

    # Link komentara

  130. Ja sam glasao NE samo zbog toga što bih ograničio brzinu na 130 km/h a ne na 180.
    Čemu tolike brzine?
    Idite na piste za trkanje i tamo vozite koliko god hoćete!
    Brzinom od 100km/h ćete svuda stići isto kao i 240 na sat ali neuporedivo bezbednije.
    O potrošnji goriva, ekologiji i slično neću ni da govorim.
    (Boki, 21. maj 2020 13:24)

    # Link komentara

  131. S obzirom da EU vrlo uskoro uvodi nova ograničenja šta sve mora da ima novi auto, ovi naši nisko leteći piloti moraće da se uzdrže - zakon predviđa tkz. "crne kutije" koje bi trebalo da pomognu kod istrage u slučaju nezgode, ali čisto sumnjam da bi se istraga zaustavila samo na tome, gledalo bi se i vozačeva istorija u recimo mesec dana unazad, a tek kada osiguranje dohvati "crnu kutiju" pa proceni da je neko vozio rizično, ima da digne premije za plaćanje, a vozač će biti okarakterisan kao nasilni.
    (Avaya, 21. maj 2020 13:24)

    # Link komentara

  132. Podrzavam, 180 je vise nego dovoljno. Ja nemam pojma kolika mi je max brzina auta, nikad ga ne teram preko 3000 obrtaja u petoj, sto me drzi na nekih 70 milja na sat. Kome treba brze nek ide na trke i tamo glavu rizikuje sa sebi slicnima. Na javnim putevima bi trebalo mnogo rigoroznije kaznjavati prekoracenja brzine
    (Ali Baba, 21. maj 2020 13:13)

    # Link komentara

  133. Ako je max. na auto 130 putu nemoze se brzina vozila ograniciti na 130 kako predlazete. Koliko ce trajati preticanje nekoga ko vozi 120 ili 110. Kod preticanja je dozvoljeno na kratko ici brze od max. dozvoljene brzine kako bi se skratilo vreme preticanja.
    (Ex student, 21. maj 2020 13:09)

    # Link komentara

  134. @rebro, 21. maj 2020 12:37

    Apsolutno si jedini kvalifikovani komentator ovde. Svaka cast na obrazovanju i odgovoru osobi koja nije mentalno zrela da sedne u automobi.
    (Goran, 21. maj 2020 13:09)

    # Link komentara

  135. Zbog čega se uopšte proizvode automobili preko 150 ks i max brzinama oko 200 km/h ili više, kada je ograničenje od 130 km/h praktično svuda osim možda ponegde u Nemačkoj?
    (Saša, 21. maj 2020 11:52)

    zato što postoje staze.
    i zamisli, neko i ode na njih.
    (jaretina, 21. maj 2020 13:08)

    # Link komentara

  136. Svaka cast! Bravo za fabriku Volvo. Bravo za tvornicu Vovlo.
    (Goran, 21. maj 2020 13:06)

    # Link komentara

  137. da se mene pita, plafon 110/kmh
    (grrreta, 21. maj 2020 13:01)

    # Link komentara

  138. u svedskoj je max brzina 110kmh na autoputevima.
    (Bojan, 21. maj 2020 12:56)

    # Link komentara

  139. Kololo često čovek može da vozi brže od toga? U 99% zemalja je ograničenje 120,130,140 kmh. Sve preko toga je kažnjivo. I sta ti onda znači 300?
    Ko bas zeli 200+ neka se preseli u Nemacku i kupi e63amg i eto limuzine za 200+
    (posmatrac, 21. maj 2020 12:54)

    # Link komentara

  140. @milan
    Dragi imenjace, u makazice ne treba nikako uletati, a to rade uglavnom oni sa jakim i skupim autima, koji misle da sa tom gomilom gvoždja mogu sve, pa čak i da pretiču kolonu na punoj liniji...
    (miki, 21. maj 2020 12:51)

    # Link komentara

  141. @stiven, ti jesi vlasnik vozila, ali nisi ovlašćen da menjaš motor, tehnologiju i sve ostalo.
    Napravi svoj auto koji će da ide 580km/h i rešen problem.
    (rebro, 21. maj 2020 12:47)

    # Link komentara

  142. Brzinu na putu ogranicava zakon, znaci ni vozac ni proizvodjac.
    U tom smislu sva kola koja se prodaju kod nas treba ogranciti na 130km/h i to na samoj registraciji pri tehnockom pregledu, a sve koji budu vozili preko 130 pored prekrsajne odgovornosti goniti i krivicno posto su prckali tamo gde zakon brani.
    Ko moze sa bude protiv ovoga? pa samo onaj koji stalno krsi ogranicenje brzine.
    (trt, 21. maj 2020 12:46)

    # Link komentara

  143. Ne vozim nikad preko 180km/h, ali sam protiv odluke. Treba svako da odgovara za svoje postupke i ako se nekom čini da ima potpunu kontrolu na 200km/h i dovoljno para za kazne, onda ne treba uskraćivati ljudima slobodu.
    (Lex, 21. maj 2020 12:45)

    # Link komentara

  144. Koja je poenta "iz bezbednosnih razloga" ograničiti na 180??? Šta kao ne može tu ništa da ti se desi, pa i sa 50 ubiješ čoveka. Nije nam više maksimalna brzina 210 nego 180 sad smo bezbedniji, vauuuuu. To će tako značajno uticati na bezbednost saobraćaja samo ne znam dal se 0,02% saobraćajki desi na toj brzini. A ovaj zemljak što kaže da bi zabranio registraciju svega što može preko 130 želim da mu poručim da sve može preko 130 i da vozi trotinet. I koja je uopšte poenta ograničavanja brzine auta kad sa 50 ubiješ čoveka? Kad će te već jednom shvatiti da proizvođač ima 0% krivice za vaše postupke, odrasli ste ljudi sami za sebe odgovarate. Glupo je vaditi se na proizvođača, ne postoji auto u kom ne možeš poginuti. Aj shvatite da ne možete stalno prebacivati krivicu na drugog. To ko kad bih ja uzeo pioštol da ubijam random ljude po gradu i onda dođe policija da me privede "e pa nemože, nemam ja veze sa tim, to vi vidite sa proizvođačem, oni su krivi".
    Jel shvatate kolko je to maloumno?
    To isto ko kad me ubeđuje da je slabiji auto bezbedniji od jačeg, nije do auta do tebe je. Bože što su ljudi tako neinteligentni?
    (Stanislav, 21. maj 2020 12:43)

    # Link komentara

  145. Jel to znaci da ce menjaci imati krace prenosne odnose, pa ce Volvo automobili imati bolje ubrzanje?
    (Kobaja Grande, 21. maj 2020 12:40)

    # Link komentara

  146. Ne podrzavam ovu limitaciju zato sto su nesrece koje ukljucuju voznju brzinom vecom od 180km na sat skoro nepostojece. Nije isto voziti 120 kroz grad i 200 na autoputu. Glupo je jednostavno ograniciti nesto sto ne postoji. Postoji voznja brza od te brzine ali preko 180 ne vozi bilo ko. Iz razgovora s poznanicima zakljucio sam da je retko ko uopste testirao maksimalnu brzinu svog automobila i vecina kaze vozio sam do 170, 180, moze jos ali nisam hteo, ne smem, necu... Retki su ljudi koji uopste imaju petlju da stisnu do kraja i to postujem, ne osecaju se sigurno i jednostavno nece. Oni koji jesu probali maksimalnu brzinu i vozili i preko 200 poznajem kao dobre vozace (ne kao neodgovorne, nego kao dobre). Takvi ce tesko napraviti bilo kakav problem, ne kazem da je nemoguce nego da su sanse veoma male.
    (Igor, 21. maj 2020 12:40)

    # Link komentara

  147. Ja bih samo da kazem svaka cast ljudima koji u Srbiji mogu da kupe nov ili mlad Volvo. Da je srece pa da drzava pomogne ljudima da kupe neki nov auto, to bi smanjilo i zagadjenje i podiglo bezbednost.
    (no name, 21. maj 2020 12:38)

    # Link komentara

  148. @Alex, prvo moraš da se opismeniš pre nego ostaviš komentar. Piše se "nemačkom" jer je to prisvojni pridev. Potom moraš da naučiš da "autoban" znači auto-put, a i tamo u toj Nemačkoj imate ograničenja na 100, 130 i samo na nekim delovima auto-puta nema ograničenja. Potom moraš da naučiš da se pretiče SAMO jedan auto, a nikako kolona. To nigde nije dozvoljeno.
    E sada je vreme da naučiš šta je brzina. Tebi 180km/h nije mnogo, ali to je 50 METARA u SEKUNDI!
    To je ekvivalent zgradi od 19 spratova sa prizemljem. Ukoliko se pri tvom preticanju pojavi vozilo ispred tebe na udaljenosti od 200 metara ti nećeš stići da ukočiš jer mozgu obično treba 2-3 sekunde da isprocesira da li je taj auto blizu ili ne, a onda je sudar neizbežan.
    Ljudi ginu jer neki balvani misle da je baja onaj koji stisne papučicu gasa. U Norveškoj ograničenje 100km/h pa se niko ne buni, ali Balkanac je to. Otišao u Nemačku pa misli da je dovoljno da cepa po gasu i govori autoban,
    (rebro, 21. maj 2020 12:37)

    # Link komentara

  149. Zbog čega se uopšte proizvode automobili preko 150 ks i max brzinama oko 200 km/h ili više, kada je ograničenje od 130 km/h praktično svuda osim možda ponegde u Nemačkoj?
    (Saša, 21. maj 2020 11:52)

    Zbog toga što postoje stanovi i preko 30kvm, pljeskavice i preko 1000 kalorija, patike i preko broja 45, zato što postoje POTREBE tržišta za automobilima koji imaju te performanse. Primera radi, auto sa 200 konja može da ide nebitno koliko brzo, ali je izuzetno bitno da može brzo da pretekne šleper na Ibarskoj i time možda spasi glavu vozaču i saputnicima, u poređenju sa natovarenom Dačijom sa bednih 75 konja koja to jednostavno ne može. U makazicama statistički najviše stradaju neiskusni vozači slabijih automobila i to više nije pitanje luksuza ili bahaćenja već bezbednosti.
    (milan, 21. maj 2020 12:35)

    # Link komentara

  150. Mislim da treba ukinuti sekciju "automobili" na vašem sajtu...

    Ovoliki broj ljudi koji podržavaju ograničenja na 180 km/h (ne samo kod Volvo-a),i toliko su ostrašćeni prema brzim automobilima da je to za žaljenje...

    To su ljudi kojima je bitno koliko auto troši, i da li će imati bilo kakvih ulaganja...kojima je auto prevozno sredstvo od tačke A do B.
    Najponosniji su kada zauzmu levu traku vožeći za njih neverovatnih 130 km/h u svojoj novoj Dačiji,ili nekom drugom nazovi autu do 110 ks.
    Oni koji G sile od uživanja u vožnji mogu da osete samo kada potope, ne gas, nego kočnicu do kraja.

    Pozdrav za sve prave ljubitelje automobila koji se lako prepoznaju u moru ozlojađenih vozača.

    Sve najbolje svima i mala preporuka za ove pristalice zabrana...odite jednom na karting,pa na Navak...ili samo probajte neki auto koji ima sportskog duha u sebi(motor bar 120ks,niže ogibljenje,dobre gume) pa onda prosipajte mudrosti...
    (Audi TT Mk2 2.0TFSI ,Alfa 156 2.0TS,Chevrolet Captiva 2.0D AWD, 21. maj 2020 12:33)

    # Link komentara

  151. @Srdjan nije rec o varijabli, ogranicenje brzine imas barem 20 godina u premijum automaticima koje mozes sam da nastimas. Ovde je problem u razvoju tehnologije jer kako je danas sve povezano tako je i ovde slucaj. Volvo jednostavno vise nece imati potrebe da razvija kocnice za "no limit" kao ni senzore, radare, ESP i sva ostala cuda koja danas imas u modernom autu. Sve to ce smanjiti cenu razvoja jednog modela pa mozda i cenu automobila ali cini i Volvo tehnoloski invefriornim u donosu na nemcaku konkureciju. Takodjer treba napomenuti da sva ta tehnologija obavlja svoj posao na svim brzinama tako da ne misli neko sta ce njemu to jer on ne vozi preko 130. Nemac koji moze ici 250 ce u u buducnosti bolje kociti od Volva i na 50 ili 130km/h, senzori ce mu bolje raditi i na 100km/h, ESP itd... Danasnja tehnologija u novim automobilima odnosno autombilima u Srbiji za 10-15 godina ovisi direktno o Nemckom "no limit" autobanu jer se ide na maximum tehnoloski moguceg i ekonomski isplativog.
    (Svetozar, 21. maj 2020 12:33)

    # Link komentara

  152. Auto za babe. Bembara se vozi preko 200 km/h i pri tome imate osecaj da idete 100 km/h.
    To je uzivanje...
    (Zurkolomac, 21. maj 2020 12:26)

    # Link komentara

  153. Moj auto ima max brzinu od 220km/h. Vozim ga na autoputu na tempomat 144km/h a 180 km/h sam vozio mozda 4-5 puta, ne duze od dva minuta. Vozim vec 35 godina.
    (Pera, 21. maj 2020 12:19)

    # Link komentara

  154. Ovo za “Care key” podrzavam 100%. Jako lepa mogućnost da kada nekom date auto ogranicite max brzinu. Ipak, nikada ne bih platio vise od 8.000€ za auto koji ne moze da ide bar 220kmh. 180kmh je nivo nize srednje klase tipa osnovni Golf, Megan i slicno.
    (Coyote, 21. maj 2020 12:19)

    # Link komentara

  155. Volim limuzine i slazem se da nema potrebe bilo gde voziti vise od 180km/h.
    Udobnost i sigurnost su jedine stavke koje me interesuju pri kupovini automobila.
    (Strahinja, 21. maj 2020 12:19)

    # Link komentara

  156. @Jarić T Živadin Mislim da oni voze malo ozbiljnije automobile od Volva. Recimo automobile kompanija čiji najveći motor u najjačem modelu nije turbo benzinac od 2000 kubika.
    (lul, 21. maj 2020 12:18)

    # Link komentara

  157. u srbjii za vreme policijskog casa jedva da je bilo saobracaja ali smo opet imali sudare.
    prodjem od granice do amsterdama, kroz nemacku gde samo mestimicno ima ogranicenja, godisnje nekoliko puta, celim putem 0- 2 sudara.
    pritom u madjarskoj i austriji neki isto dooobro pritisnu gas.
    znaci nije do brzine nego vazacke kulture.
    (ufff, 21. maj 2020 12:17)

    # Link komentara

  158. @Alex / cudi me da Vi iz bavarske citate tekstove u kojima se spominje volvo
    (dovla, 21. maj 2020 12:16)

    # Link komentara

  159. Da li ide 180 ili 280 totalno je nebitno.

    Bitno je kako povuce od 50 do 90 recimo. Ako ti tu polomi vrat i zguzva asfalt onda je maksimalna brzina i od 130 puna kapa.
    (Hladan, 21. maj 2020 12:16)

    # Link komentara

  160. DA! Svi koji misle da brzinu na putevima ne treba ograničavati na žalost imaju ograničenja u glavi i intelektu pa su tako na najsavremenijim putevima uzmimo primer u Nemačkoj na autobanu kada se dogodi saobraćajna nesreća zbog brzine kojom se vozi tu učestvuje na desetine automobila. Doduše ne svakodnevno al' nadoknade jednom za višekratno.
    (XXL, 21. maj 2020 12:15)

    # Link komentara

  161. Pošto je u Srbiji maksimalna dozvoljena brzina 130 km/h zamislite kada bi se zabranila registracija vozila koji idu brže od toga.Kakva bi konfuzija nastala u glavama svih onih reli vozača po našim putevima,da ne pričam o ovima sa blinkerima i pratnjom.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Debeli Sava, 21. maj 2020 10:33)

    Kakva bi tek konfuzija nastala kad bi shvatili da država neb zaradila ništa novca je 99.9% auta može da ide preko 130 na sat.
    (Legend, 21. maj 2020 12:14)

    # Link komentara

  162. Podrška naravno

    180km/h je i više nego dovoljna brzina i ne samo dovoljna već protivzakonita u ogromnoj većini država.

    Drugo, ovo je nešto što znatno pojeftinjuje razvoj automobila. Ako vam je max brzina 180 km/h onda nema potrebe da razvijate ni kočnice ni motor ni sve prateće stvari vezane za veće brzine od 180km niti da ugrađujete opremu potrebnu da automobil nagura do brzine veće od 180 niti da isti brzo i sigurno zaustavi akobidete na primer 220km/h
    (tamoneko, 21. maj 2020 12:10)

    # Link komentara

  163. Pre svega kupac Volvoa ne razmišlja kao vozač BMW-a i ovo za njega neće biti negativna vest pogotovo što je Volvo svoju reputaciju izgradio na bezbednosti a ne jurnjavi. Bitnije je da ubrzanje bude dobro radi sigurnosti a ne konačna brzina...
    (Maksa, 21. maj 2020 12:06)

    # Link komentara

  164. a zasto se ne ogranici brzina na maksimalnu brzinu dozvoljenu zakonom??? cemu veci resursi utroseni kad ih je zakonski zabranjeno koristiti? ili promenite glupe zakone
    (marica, kriv, razumevanje..., 21. maj 2020 12:05)

    # Link komentara

  165. Odlicno, sad Volvo moze da stedi na razvoju kocnica i sigurnosnih sistema pri vecim brzinam jer mu jednostavno ne trebaju.
    Da, ovo je pocetak kraja Volva koji sad prelazi u drugu ligu zahvaljujuci mudrosti kineskih vlasnika i precednika Ksija.
    Dobro je neko rekao da ga ceka sudbina Saaba. Na zalost.
    (Dragoslav, 21. maj 2020 12:03)

    # Link komentara

  166. DAAAAAAA
    (jelena, 21. maj 2020 12:01)

    # Link komentara

  167. Bravo, svaka cast. Onaj ko zeli da se izivljava neka ode na karting stazu... Ovo je jedna manje variabla za sve te sisteme bezbednosti koji se danas ugrađuju. Cilje jeste da stignes a ne da prestignes i pri tom mozda i pogines.
    (Srdjan, 21. maj 2020 12:00)

    # Link komentara

  168. platim auto 30 000 - 40 000 evra i ogranice mi brzinu... smanjite i cenu onda.
    Mlad da poginem...
    (Kibo, 21. maj 2020 11:59)

    # Link komentara

  169. ko odredjuje kako i koliko brzo se.vozi automobil.kupac koji placa ili prodavac koji je orodao auto.volvo je pobrkao strane.
    (ignja, 21. maj 2020 11:57)

    # Link komentara

  170. Na 130 bi ja ograničio. Nema potrebe da se vozi brže od toga.
    (filip, 21. maj 2020 11:56)

    # Link komentara

  171. Ovo je bezobrazno a evo i zašto: Sve što se zabranjuje , ograničava ljudske slobode. Ovo nije velika brzina sa ovakvim autom i na kvalitetnoj saobraćajnici. Znam da je čitaocima u Srbiji to teško da shvate jer to odmah uporedjuju sa svojim, u proseku 17 g.starim vozilima, sa srpski lošim putevima u uslovima saobraćajne (ne)kulture . Na autoputevima zapadne Evrope, gde postoji saobraćajna kultura, ovo nije velika brzina, niti većina vozi više od 150 km/h. Ali kada treba preteći neko vozilo ili kolonu, neću da mi neko ograničava, koliko mogu maximalno da se krećem! U životu sam možda tri puta vozio više od ove brzine i to po Nemačkom autobanu. Švedska se kreće ka totalitarnom društvu. Izbacuju novac, keš, uvode čipove za ljude a sada i ograničavaju brzine u automobilima. Volvo je pukao već jednom, ali izgleda ništa nisu naučili. Pozdrav iz Bavarske!
    (Alex, 21. maj 2020 11:56)

    # Link komentara

  172. Normalno da podržavamo, sta ti imas jurcati vise od 180 kmh.
    i pri toj brzini se glupost desi za sekundu..al opet kontam da je lakse reagovati na iznenađenje pri 180 kmh. nego na 250.
    to je obicno prevozno sredstvo, nije bolid F1.

    npr kod mene je tempomat na 140kmh. sasvim pristojna brzina. uzivas u voznj i sto ne najbitnije imas vremena za reagovati na tudja ludovanja..
    (jojufff, 21. maj 2020 11:52)

    # Link komentara

  173. @jaime Vardy nbgd
    Dobro si i rekao,evo kod nas u N Sadu Volvo voze sve razumni političari,kriminalci vođe navijačkih grupa sve sam čestiti razuman i pošten svet.
    (markoni, 21. maj 2020 11:52)

    # Link komentara

  174. Zbog čega se uopšte proizvode automobili preko 150 ks i max brzinama oko 200 km/h ili više, kada je ograničenje od 130 km/h praktično svuda osim možda ponegde u Nemačkoj?
    (Saša, 21. maj 2020 11:52)

    # Link komentara

  175. 150 je puna kapa....sve preko je suludo...
    (borivoje surdilovic, 21. maj 2020 11:49)

    # Link komentara

  176. 180 je sasvim pristojno. Ovde kod nas, u Nemačkoj, ne podnose gušenje saobraćaja, pogotovo na autoputu. Volvo je inače predvodnik standarda u autoindustriji, ali i cena. Pozdrav iz Autolanda
    (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 21. maj 2020 11:48)

    # Link komentara

  177. Volvo....čeka ga sudbina Saaba !!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Convid 91, 21. maj 2020 11:07)
    Волво из године у годину има раст продаје и то не занемарљив па ми није јасно како си дошао до тог закључка...Са овим дизајном они не морају да брину више за свој опстанак дуги низ година.Ако мислиш на ово ограничење брзине онда буди сигуран да то неће бити разлог.Ко год купује Волво купује га првенствено због његовог имиџа безбедног возила,ти људи свакако не воле да јуре путевима.Чак шта више,обично су возачи тог бренда нешто старија популација 40 +,породични људи,најчешће високо образовани и одлично разумију законе физике па из свих побројаних разлога не воле да изазивају судбину...
    Ако нешто може да их одведе у банкрот то је њихова фабрика у САД-у због које тамошњи модели већ неко вријеме кубуре са техничким недостацима.Ако и даље наставе тако не пише им се добро.Фабрика у Европи нема тих проблема.
    (Иду дани..., 21. maj 2020 11:45)

    # Link komentara

  178. Iz salona teraju kod majstor Pere skine blokadu za dvajes evra
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)]
    (chip tuning, 21. maj 2020 11:01)

    Vidi se da jos nisi upoznao koncept garancije na proizvod.
    (polovnjaci su zakon, 21. maj 2020 11:45)

    # Link komentara

  179. Nece on u Srbiju nikad kročiti na naše piste. Pa kako proći nocu kroz sva zelena svetlanu BG bez zaustavljanja. Nema smisla.
    (Vlasta Skokoglavac iz Kozjaka, 21. maj 2020 11:42)

    # Link komentara

  180. Никада нисам возио брже од 150 км/ч, а у већини земаља је и то кажњиво, тако да подржавам
    (Пилипенда, 21. maj 2020 11:37)

    # Link komentara

  181. Ja za 15 godina aktivne vožnje nijednom nisam vozio brže od 150 km/h a svuda sam stigao na vreme i sve da završim i da obiđem i da uživam
    (Radule, 21. maj 2020 11:37)

    # Link komentara

  182. Мој ионако може до 180 и то на неком правцу. Једном сам пробао и никад више. Али добро, не могу да поредим мој хечбек са 1.6 дизелом и неки спортски аутомобил у којем се та брзина тотално другачије осећа. Али да је опасно, опасно је. У тим брзинама нема преживелих.
    (маркеђани, 21. maj 2020 11:35)

    # Link komentara

  183. Mala ispravka, kineski proizvođač
    (UFO, 21. maj 2020 10:34)

    Sutra da Kinez
    kupi Ferrari i
    proizvodnja i
    sve ostalo
    ostane u Maranellu,
    jel bi to onda bio
    kineski proizvodjac?
    ...bio bi ali na papiru ...
    (@)v(@), 21. maj 2020 11:15)



    Kako to "na papiru"?
    Pa na "papiru" si vlasnik i kad kupis stan ili kucu?
    Ili ti mislis da to ko je vlasnik nista ne znaci?
    (C i n i k, 21. maj 2020 11:32)

    # Link komentara

  184. Onda je trebalo da naprave ogranicenje na 110 max.
    Inace brzina jeste x faktor ali na magistralnim i gradskim putevima.
    Na autoputu brzina je nebitan faktor jer nije uzrok saobracajki.
    Ujedno, dal oni misle da bi pri 150,160 neko preziveo, a na 200 ne bi?
    (C i n i k, 21. maj 2020 11:31)

    # Link komentara

  185. Mala ispravka, kineski proizvođač
    (UFO, 21. maj 2020 10:34)

    Sutra da Kinez
    kupi Ferrari i
    proizvodnja i
    sve ostalo
    ostane u Maranellu,
    jel bi to onda bio
    kineski proizvodjac?
    ...bio bi ali na papiru ...
    (@)v(@), 21. maj 2020 11:15)

    # Link komentara

  186. Brže ni ne može
    (zmaj, 21. maj 2020 11:14)

    # Link komentara

  187. On kada bi isao 250 km/h,verovatno bi se raspao,zato su i uveli ogranicenje. Volvo je sada daleko po kvalitetu nekadasnjeg auta.
    (Aca, 21. maj 2020 11:11)

    # Link komentara

  188. Volvo voze razumni ljudi ne mora ograničenje veći problem bi bio da se stavi ograničenje na polovne automobile
    (Jaime Vardy nbgd, 21. maj 2020 11:10)

    # Link komentara

  189. Volvo....čeka ga sudbina Saaba !!
    (Convid 91, 21. maj 2020 11:07)

    # Link komentara

  190. Nema apsolutno nikakve svrhe. 180km/h izuzetno velika brzina da bi bilo nekog pozitivnog efekta ove odluke. Nema poente ogranicavati brzinu iznad 150km/h, ovo je cist marketing.
    (markobg, 21. maj 2020 11:06)

    # Link komentara

  191. Ako su već graničili maksimalnu brzinu, onda bi to trebala biti ona koja je dozvoljena na auto-putu. Koja svrha je ograničavanje na 180km/h ako je 130km/h na auto-putu?
    Samo kada se provoza do Nemačke?
    (RexLex, 21. maj 2020 11:05)

    # Link komentara

  192. Иако су разлози,тј намјере произвођача апсолутно разумне и потребне мислим да ће им се ова одлука обити о главу,нарочито у Њемачкој гдје њихови путеви дозвољавају много веће брзине од тих ограничених 180 кмх.А да будемо искрени сви њихови агрегати су негдје максимално до 250 км/х.Нису на нивоу њемачких лимузина по том питању па и није да ће се значајно осјетити лимит брзине...Волво има посебну клијентелу,то је чињеница,нема ту пуно возача склоних брзој вожњи па тај пад продаје неби требао да буде значајан...
    (Иду дани..., 21. maj 2020 11:03)

    # Link komentara

  193. Podrzavam ovo u potpunosti. Realno gledano, sem na autoputu gde vozite max 160 (gde nema ograničenja) više i ne treba. Isto kad krene rasprava da ima malo konja, mala kubikaža, koliko njutnmetara itd. a 90% toga je ionako totalno neupotrebljivo na putevima u realnim uslovima, eventualno samo u preticanju.
    (Nikola, 21. maj 2020 11:02)

    # Link komentara

  194. Bravo za Volvo,postaju parametar u automobilskoj industriji.Bili su i do sad ali nisu toliko izvikani.
    (dm, 21. maj 2020 11:02)

    # Link komentara

  195. Iz salona teraju kod majstor Pere skine blokadu za dvajes evra
    (chip tuning, 21. maj 2020 11:01)

    # Link komentara

  196. Za auto-put je to ok ali nema efekta u gradu.Verovatno ce sledece biti kad izadjes sa auto puta u grad snimi te kamera i da naredjenje softveru automobila da te ogranici na 60km/h.
    (pop, 21. maj 2020 10:54)

    # Link komentara

  197. Mislim da su trebali da ostave vlasnicima vozila da odluče o tome da li da stave limitator ili ne
    (stiven, 21. maj 2020 10:53)

    # Link komentara

  198. Nazalost moze se poginuti i sa 80km/h bitno je samo ko i kako vozi.
    (Johny, 21. maj 2020 10:47)

    # Link komentara

  199. To je pitanje za one koji će da kupe novi Volvo, ovde teško da takvih ima?
    (ciga, 21. maj 2020 10:45)

    # Link komentara

  200. Ovi sto stizu u Paraliju za 4 sata iz Beograda, kanda nevera?????
    (Jarić T Živadin, 21. maj 2020 10:34)

    # Link komentara

  201. Mala ispravka, kineski proizvođač
    (UFO, 21. maj 2020 10:34)

    # Link komentara

  202. 180km/h je sasvim dovoljna brzina, čak može i da se spusti, s' obzirom na to kolika je maksimalna dozvoljena brzina na većini auto-puteva u svetu. Podržavam ovu odluku i zbog sigurnosnih razloga koje je izneo Volvo.
    (Džej, 21. maj 2020 10:34)

    # Link komentara

  203. Pošto je u Srbiji maksimalna dozvoljena brzina 130 km/h zamislite kada bi se zabranila registracija vozila koji idu brže od toga.Kakva bi konfuzija nastala u glavama svih onih reli vozača po našim putevima,da ne pričam o ovima sa blinkerima i pratnjom.
    (Debeli Sava, 21. maj 2020 10:33)

    # Link komentara

  204. Sta ce ti brze od toga?!
    (gromtest, 21. maj 2020 10:29)

    # Link komentara