1. Namenski automobil, što bi značilo ako živite u bespućima Kanade, Amerike, Australije ili Afrike. Za pokazivanje i voženje po gradu, "noćna mora".
    (Miloš Radunović, 9. april 2020 12:13)

    # Link komentara

  2. Hoceli mi neko reci za ovaj pickup Schelby kupio mi kolega mnogo mocno izgleda neznam kakav je po karakestikama i kvalitetu ,al je brate u Evropi mnogo skup.Masina je babaroga dosad najlepsi pickup sto sam video.Pozdrav i zdravi bili
    (pers, 6. april 2020 23:56)

    # Link komentara

  3. Pobedio si. Uzivaj u Fordu. Ako ikada ides u divljinu uzmi Forda.
    (Ccc, 6. april 2020 17:09)
    ---…--

    Kao sto sam spomenuo u jednom od prethodnih komentara - ja licno posedujem 2 Toyote. Izuzetno sam zadovoljan sa njima. Za pristupacan prevoz od mesta A do mesta B ne postoji bolji izbor. Ali ako ikada opet budem kupovao pikapa onda ce izbor opet biti Ford. Toyota nema previse iskustva sa velikim pikapima kao sto je Tundra, a takva vozila ne mozes da pravis kao sto prave Corollu - jednostavno ocekivanja vlasnika su daleko drugacija.
    Inace, to da Amerika nigde nema nikakvu divljinu nije istina. Ako vec nisi imao prilike da vidis uzivo - pogledaj slike Alaske, ta cela savezna drzava je divljina.
    (The Unforgiven, 6. april 2020 17:53)

    # Link komentara

  4. @(The Unforgiven, 6. april 2020 15:57)

    Pobedio si. Uzivaj u Fordu. Ako ikada ides u divljinu uzmi Forda.
    (Ccc, 6. april 2020 17:09)

    # Link komentara

  5. Divljina Afrike, Australije i bliskog istoka kazu Toyota. U USA nema bas takve divljine i tamo je Ford. Znaci za ekstremno lose predele se ljudi opredeljuju za Toyotu, za blaze varijante divljine i urbane predele za Ford.
    (Ccc, 6. april 2020 09:43)
    ---…--

    Sve one Toyote koje vidjas u tim divljinama mogu da opstanu samo u suvoj klimi, bez vlage i soli. Na svim drugim lokacijama bi im sasija pucala na pola od rdje. Zbog toga je Toyota imala silne opozive i tuzbe.
    Evo ti procitaj malo:
    [link]/
    Pa sta mislis kad je Top Gear radio onaj test o izdrzljivosti Hiluxa zasto su isli cak u Australiju da kupe stariji model? Zato sto Hilux u suvoj klimi Australije samo moze i da opstane, u Britaniji sve je odavno pojela rdja.
    I to pricamo o Tacomi/Hiluxu, koji nemaju veze sa Tundrom iz ove price. Tundra se jos uvek nije pokazala u nikakvim divljivama jer ne moze proci ni one osnovne testove u "blagim uslovima".
    (The Unforgiven, 6. april 2020 15:57)

    # Link komentara

  6. Ja sam ovo čudo vodeo u Grčkoj. Mislim da bi moj yaris stao u prtljažnik bez problema.
    (danilo, 6. april 2020 09:59)

    # Link komentara

  7. @(The Unforgiven, 6. april 2020 01:43)

    Divljina Afrike, Australije i bliskog istoka kazu Toyota. U USA nema bas takve divljine i tamo je Ford. Znaci za ekstremno lose predele se ljudi opredeljuju za Toyotu, za blaze varijante divljine i urbane predele za Ford.
    (Ccc, 6. april 2020 09:43)

    # Link komentara

  8. Pre 10 god. u selo dobismo novog komsu...penzos iz Ameriku. Sagradi dvorac sa bazenom i sve ono sto ide... vec znate.
    Zamislite sta on vozi... Tundru al` onu stariju. Joj taj zvuk... kao da sherman prodje kroz selo.
    Ah da a njegova zena vozi Kia-u.
    (gedza, 6. april 2020 08:30)

    # Link komentara

  9. Dobar i za ISIS, samo da mu stave mitraljez u tovarni prostor.
    (Marko, 6. april 2020 07:57)

    # Link komentara

  10. Ok je Toyota ali ogibljenje dosta lošije(mekše) od Forda,GMC ili Chevrolleta.
    Vozio sam 30 vreća cementa u Fordu ni mrdnuo nije,vozio isto u Toyoti,legla 20 cm.
    (Miki, 6. april 2020 05:43)

    # Link komentara

  11. Išta već 10 godina...
    (Miki, 6. april 2020 05:36)

    # Link komentara

  12. Ford F-Series 896,526
    Ram Pickup 633,694
    Chevrolet Silverado 575,569
    Toyota Tacoma 248,801
    GMC Sierra 232,325

    Podaci prodaje u USA za 2019
    (Objektivno, 6. april 2020 03:16)

    # Link komentara

  13. Talibans like this
    (hipohlorit, 6. april 2020 01:54)

    # Link komentara

  14. Slažem se sa Molderom ovde, F150 jeste "default" izbor za pick-up. Faktički limuzina u pick-up svetu. Tundra je više heavy duty.
    (Eldorado, 5. april 2020 22:42)
    ---…--

    Pa nije F-150 jedini model u F-Series ponudi. Postoje i F-250, F-350, F-450, pa sve do F-850. Dok Tundra ne postoji veca od 1/2 ton klasi (kategorija takozvana 1500 u koju spada F-150).
    (The Unforgiven, 6. april 2020 01:46)

    # Link komentara

  15. @(The Unforgiven, 5. april 2020 18:36)

    Malo istrazivanja nije na odmet. Toyota je za najgore uslove tata jer je dugotrajna u najtezim uslovima eksploatacije. Ford je ok USA uslove.
    (Ccc, 5. april 2020 21:18)
    ---…--

    Pa uradi istrazivanje onda ... U svetu pikapa ne postoji bolji brend od Forda, bez obzira o kojoj drzavi pricamo.
    (The Unforgiven, 6. april 2020 01:43)

    # Link komentara

  16. A tesla truck?
    (hmmmm, 6. april 2020 01:24)

    # Link komentara

  17. Slažem se sa Molderom ovde, F150 jeste "default" izbor za pick-up. Faktički limuzina u pick-up svetu. Tundra je više heavy duty.
    Tacoma je možda bolji izbor i all rounder od Tundre.

    Ni ja nisam kapirao pikape dok nisam otišao preko bare. Tamo ima daleko više kuća nego li u Evropi, i ljudi jednostavno vole da ih koriste za svoje hobije i poslove oko uređenja dvorišta. Prosečan Amer srednje klase najčešće u garaži ima po jedan F150 i Camry. Ne samo srednje, čak i imućni ih voze. Zanimljivo je iskustvo videti toliko kamioneta po prvi x u životu.
    (Eldorado, 5. april 2020 22:42)

    # Link komentara

  18. @(The Unforgiven, 5. april 2020 18:36)

    Malo istrazivanja nije na odmet. Toyota je za najgore uslove tata jer je dugotrajna u najtezim uslovima eksploatacije. Ford je ok USA uslove.
    (Ccc, 5. april 2020 21:18)

    # Link komentara

  19. Samo jos na prikolicu dodati PAM i sve u fullu. Barem za one ludake po Siriji.
    (dorcol, 5. april 2020 19:17)

    # Link komentara

  20. Tundra je kvalitetan i izdrzljiv auto. Kazem vam kao ponosni vlasnik. Mana je potrosnja. Moja Tundra je sa V8 motorom i trosi od prilike 14-15 litara na 100km. Tvrda su ogibljenja pa nije nesto udobna kao limuzine. Za luksuznije varijante cena dobrano raste u odnosu na klot varijante. Prostor za parkiranje ume da bude problem. U moju garazu jedva uspevam da uparkiram sa 3 centimetra prostora od retrovizora do leve i desne ivice garaznih vrata. Da bi zatvorio garazna vrata, moram prednjim krajem da pridnjem uz sam zid.
    Prednosti su visestruke. Prostor u kabini, preglednost, izdrzljivost, snaga, zvuk osmaka. Odlican za kampovanje. Jako koristan za vlasnike kuce. Mozete da poterate ftrizider, parket, televizor, sto i stolice, dusek, kante sa reciklazom do otpada. Dzakove sa zemljom, bacac snega, frezu, dasku za jedrenje, dasku za surf i "padleboard"...Generalno i sa pogonom na sva 4 tocka, bez tereta pozadi i zimskih guma, nije siguran po snegu i ledu. Izuzetno kvalitetna. Kupio sam novu, presao do sada 88K kilometara. Prosle nedelje zamenio sijalicu za prednji far i pre godinu dana plocice na kocionim diskovima. I to je to. Dobar prijatelj ima Tundru, presao do sada preko 300K kilometara i tvrdi (ne znam pouzdano) da nikada nije imao mehanicki kvar. Odrzavanje je lako. Dosta jeftine plastike. Kvalitetna mehanika.
    (Prndjoza, 5. april 2020 19:01)

    # Link komentara

  21. F150 je najprodavaniji pic-up i ujedno najprodavaniji auto na svetu... Ali evropski i američki Ford, osim imena i bedža, imaju veze isto koliko Chevrolet Aveo i Chevrolet Corvette...
    (Alexa..., 5. april 2020 18:58)

    # Link komentara

  22. Jedino u šta sam siguran je da je bolji od svih evropskih našminkanih pick-upova jedno 10 puta, uključujući i X klasu i Forda i vagena... Pa vozili bi ovi iz ISIS-a i Al Kaide Forda, da valja... Uostalom pogledajte Gran Tour gde su testirali evropske pick-upove pa će vam sve biti jasno... Na Mercedesu posle testa sa 2 bureta pozadi više nije mogao da se zatvori tovarni prostor a vagen ni sa 4 vuče ne može da se popne uz blag nagib po vlažnoj travi... Kaskaju u ovom segmentu Evropljani za Japancima jedno 40 godina...
    (Sale..., 5. april 2020 18:55)

    # Link komentara

  23. Ja ne verujem sta sam upravo procitao... Pa ovo je kao da Mercedes izbaci novi model a neko napise "Dacia za sirotinju"... Uostalom, ako ne verujes meni, ti pogledaj koja se vozila voze u ekstremnim pustinjskim uslovima Toyota ili Ford, koja vozila imaju bolje motore, koja su dugotrajnija i pouzdanija vozila... Jedino u cemu je Ford bolji je fizicki izgled i to sto ce da prikupi vise pogleda ispred kafica kada ga uparkiras, a i to je pod znakom pitanja...
    (sofronije, 05. april 2020 12:45)
    ---…--

    U klasi full-size pikapa Ford je Mercedes, ne Toyota. Toyota zna da napravi pouzdanu Corollu, ali na tome se zavrsava (i ovo ti kazem ja koji posedujem dve Toyote). U klasi pikapa Tacoma/Hilux je pucao na pola od rdje i jedino u pustinjskim uslovima gde nema vlage i soli moze da izdrzi. Tundra ima limariju debljine papira, u onim ranim generacijama prikolica bi se bukvalo guzvala kao da je od papira ako vozis bilo sta u njoj.
    Toyotin pikap ce izdrzati dugo ako ga vozis kao porodicnu limuzinu svaki dan tj. ne vuces prikolicu, ne koristis prikolicu za prevoz tereta, itd. U svim drugim uslovima (u onim za koje su pikapi napravljeni) su teske konzerve.
    (The Unforgiven, 5. april 2020 18:36)

    # Link komentara

  24. Ovo je nasminkana Tundra koja je debitovala jos 2007. godine.
    (The Unforgiven, 5. april 2020 18:26)

    # Link komentara

  25. Ford daleko iza Toyote po kvaliteti,pouzdanosti,prodaji,vozila im ne gube na ceni.Ford uradi bolji performance i nakon 30000-40000 predjenih pocinju problemi(problemi sa menjacom,zatim slijede senzori i ostala elektronika kod vecine njihovih vozila.Pricam iz iskustva posto sam dkoro svaki dan u jedom od tih vozila.
    (vuk, 5. april 2020 15:41)
    ---…--

    Sta pricas ti? Ford F-Series nadmasuje Toyotu Tundru po prodaji 9:1. Pouzdanost i kvalitet takodje - pa ulice su jos uvek pune Fordovih pikapa iz 1970-ih i 1980-ih godina, a Toyote cak i ako mehanika izdrzi limarija sigurno nece.
    Ja sam kupio novog 2005 Forda F-150 za $21.000, prodao sam ga 2013. godine za $15.000. Znaci u 8 godina je zadrzao 71% svoje originalne cene i ti mislis da neki drugi pikap gubi manje?
    Toyota jos uvek nije naucila da ne moze da pravi pikape na isti nacin na koji pravi Corollu i Camry. Zato je prodaja Tundre smesna u poredjenju sa svakim konkurentom.
    (The Unforgiven, 5. april 2020 18:24)

    # Link komentara

  26. Ja sam se ložio na te kamionete dok nisam provozao Tojotin Hajlaks. Veoma neudoban i nepotreban auto. Preveliki za evropske gradove, a premali za prenos tereta. Milion puta je bolja kupovoina nekog kamiončeta sa duplom kabinom i većom prikolicom za duplo manje para.
    (Mile kopile, 5. april 2020 18:13)

    # Link komentara

  27. Ovo nisu slike 2022 modela.
    Ovo su slike trenutnog modela koji ce biti pravljen jos godinu dana. Onda dolazi nova generacija, opisana u tekstu.

    Trenutno ne postoje slike na netu na koje bih mogao da vas uputim da kazem da su tacne da vidite na sta ce novi da lici, ali iz prve ruke dizajn novog je fenomenalan. Agresivniji. Posebno TRD Pro verzija koja je stvarno lepa i spolja i iznutra.
    (TRD Pro, 5. april 2020 18:06)

    # Link komentara

  28. Za specificnu grupu ljudi fantasticna klasa automobila. Za zanatlije, preduzimace, vlasnike radnji, poljoprivrednike idr. Za ljude po gradovima cesto je obican fenseraj ali su oni u manjini. Za one koji se boje da ce pozadi da kisne. Postoje tvrdi krovovi sa prozorima tako da se dobija auto sa nekim prednostima u odnosu na SUV. (dobra ideja za B92 Auto da napise clanak) Sa tvrdim krovom ljudi cesto ubace dusek pozadi, dasku za surf na krov i odlaze na plazu i odmor za jeftin novac. Postoje i satori za kampovanje koji se stavljaju preko prikolice tako da je ovaj auto idealan za brza kampovanja za dvoje. Mozete da obidjete celu Evropu na taj nacin. Dakle sa tvrdim krovom pozadi, mozete da terate robu, alat, namirnice, mozete da ubacite dusek i da kampujete. Odete na pecanje, prespavate pozadi, ustanete rano ujutro i zabacite udicu. Jezero, priroda, nigde zive duse. Tako zive “americke seljacine”.
    (ljAXE, 5. april 2020 18:00)

    # Link komentara

  29. Овај, такуму или ленд крузер за пут преко света једног дана.
    (браво, 5. april 2020 16:16)

    # Link komentara

  30. Troši 40L po metru. . .Toyota je uvek bio auto za neodlučne, kupiš Toyotu jedan sasvim generički auto i ne razmišljaš o stilu, konforu, praktičnosti. . .
    (Košarkaš, 5. april 2020 16:15)

    # Link komentara

  31. Ford daleko iza Toyote po kvaliteti,pouzdanosti,prodaji,vozila im ne gube na ceni.Ford uradi bolji performance i nakon 30000-40000 predjenih pocinju problemi(problemi sa menjacom,zatim slijede senzori i ostala elektronika kod vecine njihovih vozila.Pricam iz iskustva posto sam dkoro svaki dan u jedom od tih vozila.
    (vuk, 5. april 2020 15:41)

    # Link komentara

  32. (jaretina, 05. april 2020 14:40)
    Ha,ha,dobar komentar!Naši voze "dvice","pasaaate plin ili dizlo 1989"(obavezno razvuku u izgovoru),narandžaste Lada karavane...
    (Kontrolor, 5. april 2020 15:20)

    # Link komentara

  33. Meni je dosta i HiLux.
    (Kobaja Grande, 5. april 2020 14:58)

    # Link komentara

  34. Dizajn eksterijera i unutrašnjosti isti.Osim motora ništa novo nije,ali iskreno osim motora ništa nije bilo potrebno dirati.
    Potrošnja je bila najveća mana Tundre,riješili su sa novim motorom.
    (Treta, 5. april 2020 14:53)

    # Link komentara

  35. Da sam zidar ili preduzimac pa da razmislim, ovako, sta da radim sa ovim zadnjim delom? Da mi kisne i propada od prvog dana? Ovo je nesto za zanatlije, nije za obicne smrtnike. SUV-a sa ovom optikom spolja (bolje izgleda od Land Cruisera) i iznutra, sa ovim motorom i permanentnim AWD ne bih odbio.
    (Eugen, 5. april 2020 14:42)

    # Link komentara

  36. savršeno vozilo za usa seljačine
    (jaretina, 5. april 2020 14:40)

    # Link komentara

  37. Ajde malo da oladite, Ford Raptor (ne obicna F-series) jeste po svim parametrima bolji truck. Pa on je osnivac segmenta, nije ni cudo. Dizajn, motor, vešanje pogotovo. EcoBoost ima duplo bolji KKD od bilo kog Tojotinog praistorijskog motora gde promene svecice i govore o revoluciji. Vi sto pominjete vojsku samo da znate da je 2018. najvise SUV-ova vojskama u svetu prodala KIA- jel to znaci da je Sorento bolji od Cayenne ili Range Rovera? Tu se gledaju druge norme. Drze se Tundra i Tacoma odlicno na USA trzistu, ali Che, GMC i Ford su ubili prodajom poslednjih godina. Ubili.
    (Crnogorski, 5. april 2020 14:38)

    # Link komentara

  38. Ovo Ladin motor?
    (Majkl Džondar, 5. april 2020 14:34)

    # Link komentara

  39. Novi san svakog teroriste. Protiv-avionski mitraljez pozadi i nema zime :)
    (StereoMC, 5. april 2020 14:33)

    # Link komentara

  40. @molder

    Ala smo osetljivi...izvini, hoćeš bonu?
    (hmmm..., 5. april 2020 14:32)

    # Link komentara

  41. kukuuu. dok se vi divite evo ja sam zaprepascen. posjedujem 2017 tundra trd pro. obožavam ga. ali ladno OPET ISTI TRAK. HAHAHAHA. promjenise motor eto...ono sto je najbolje bilo u njemu a ostaviše isti enterijer koji je bio najgore...
    (stojcilo, 5. april 2020 14:00)

    # Link komentara

  42. A gde je to i u cemu Tundra bolja od Forda?Ford ima mnogo bolje i jace motore,performanse su mu da Tojota moze samo da guta prasinu iza njega,jeftiniji je,na mnogo uporednih testova ja sam gledao za razliku od tebe Ford je napravio smesnom Tojotu...
    (Molder, 05. april 2020 13:00)

    Hajde ti na sajam, nije ti dobro...
    (sladoledsmesom, 5. april 2020 13:50)

    # Link komentara

  43. Posto imam iskustva sa Fordom,Chevroletom pickup nisu losi ali ni pribluzno nemogu da se pariraju sa Tundrom.Dosta su kvarljivi,transmisija,elektronika itd.Jedina mana kod Tundre da je malo tvrdja u voznji to pricam ako pickup nije ni malo optrtecen osijeti se kada idete po rupama.
    (vuk, 5. april 2020 13:46)

    # Link komentara

  44. Moćno, a i dobro! verovatno?
    (Dukeland, 5. april 2020 13:33)

    # Link komentara

  45. Ford Raptor za sirotinju
    (mk dons, 5. april 2020 12:27)

    Ja ne verujem sta sam upravo procitao... Pa ovo je kao da Mercedes izbaci novi model a neko napise "Dacia za sirotinju"... Uostalom, ako ne verujes meni, ti pogledaj koja se vozila voze u ekstremnim pustinjskim uslovima Toyota ili Ford, koja vozila imaju bolje motore, koja su dugotrajnija i pouzdanija vozila... Jedino u cemu je Ford bolji je fizicki izgled i to sto ce da prikupi vise pogleda ispred kafica kada ga uparkiras, a i to je pod znakom pitanja...
    (sofronije, 05. april 2020 12:45)
    Ne samo u ekstremnim pustinjskim uslovima, voze se mnogo i na severu Evrope. Ja živim u Norveškoj i velika većina ovde vozi Toyotu. To kakav je kvalitet vozila pokazuje i cena gde za Land Cruiser star 15-ak godina treba izdvojiti oko 15-20 hiljada evra.
    (IGOR, 5. april 2020 13:33)

    # Link komentara

  46. sve sve ali onoliki rukonaslon napred....bespitrebno
    bolje sedište,aparat za expreso,mini šporet sa rernicom,ringlicom
    mikrotalasna....
    (ludoje, 5. april 2020 13:30)

    # Link komentara

  47. kanta
    (Rale+, 5. april 2020 13:30)

    # Link komentara

  48. @hmmm
    Uvredljiv nacin izrazavanja je izraz lenjosti uma...
    (Molder, 5. april 2020 13:21)

    # Link komentara

  49. @Molder
    Nijedna vojska na svijetu nema bilo kojeg Forda terenca u naoruzanju. Svako ko zeli pouzdano terensko vozilo kuouje Toyotu Land Cruser, Mercedesa, samo G, Rover, samo Defender, poneki Micubisi, Nissan.
    Ipak je djelimicno tacno sto pises ali samo u pocetku eksploatacije, kako godine odmicu samo gore pomenuti ostaju. Lako se kvalitet moze provjeriti uvidom u cijene polovnih terrnaca, tamo nakon desetak godina pogotovu.
    (nerezident, 5. april 2020 13:18)

    # Link komentara

  50. Dobraaa
    (jemen, 5. april 2020 13:08)

    # Link komentara

  51. @molder

    Ne lupetaj, života ti...
    (hmmm..., 5. april 2020 13:07)

    # Link komentara

  52. @Sofronije
    A gde je to i u cemu Tundra bolja od Forda?Ford ima mnogo bolje i jace motore,performanse su mu da Tojota moze samo da guta prasinu iza njega,jeftiniji je,na mnogo uporednih testova ja sam gledao za razliku od tebe Ford je napravio smesnom Tojotu...
    (Molder, 5. april 2020 13:00)

    # Link komentara

  53. Monstrum! Dobro izgleda...
    (hmmm..., 5. april 2020 12:45)

    # Link komentara

  54. Ford Raptor za sirotinju
    (mk dons, 5. april 2020 12:27)

    Ja ne verujem sta sam upravo procitao... Pa ovo je kao da Mercedes izbaci novi model a neko napise "Dacia za sirotinju"... Uostalom, ako ne verujes meni, ti pogledaj koja se vozila voze u ekstremnim pustinjskim uslovima Toyota ili Ford, koja vozila imaju bolje motore, koja su dugotrajnija i pouzdanija vozila... Jedino u cemu je Ford bolji je fizicki izgled i to sto ce da prikupi vise pogleda ispred kafica kada ga uparkiras, a i to je pod znakom pitanja...
    (sofronije, 5. april 2020 12:45)

    # Link komentara

  55. kod nas u selu ima tundra sa 5,2 motorom direktno stigla iz amerike
    (milan micic, 5. april 2020 12:43)

    # Link komentara

  56. Welcome to USA!
    (Džej, 5. april 2020 12:42)

    # Link komentara

  57. Lepi su mi ovakvi modeli. Verujem da su za odrzavanje jezivi.
    (Mi, 5. april 2020 12:30)

    # Link komentara

  58. Ford Raptor za sirotinju
    (mk dons, 5. april 2020 12:27)

    # Link komentara