Top-10: Najprodavaniji auto-brendovi u 2019.

Tri najpopularnije marke automobila u prošloj godini bile su Toyota, Volkswagen i Ford. Među prvih deset su po tri japanska i nemačka brenda, kao i po dva američka i korejska.

Izvor: B92, focus2move.com.
Pošaljite komentar
  1. TOJOTA N 1 ! BRAVO !
    (Srecko, 19. januar 2020 23:32)

    # Link komentara

  2. Sami podaci prodaje ne govore baš mnogo. Nedostaje na kom tržištu su ostvarene prodaje. Bio sam, ne tako davno, u Kini, Japanu i Koreji. Tamo se voze automobili skoro isključivo iz tog regiona. Zna se koliki je kapacitet tog tržišta. Mnogo manja je prodaja tih automobila u Evropi, a nešto veća u SAD.
    (Baki, 19. januar 2020 20:05)

    # Link komentara

  3. Honda na 4. poziciji.
    Iznenađen sam.
    (Stranac, 19. januar 2020 08:15)

    # Link komentara

  4. @srček
    Kakva čast za nas Evropljane,među nama je i jedan Japanac.Dobro došao druže Japanski.Nadamo se da ćeš biti češći gost ovde i podeliti sa nama svoje Japansko znanje.
    (ciga, 18. januar 2020 12:40)

    # Link komentara

  5. boki, 17. januar 2020 18:48)A sta ti vozis do pijace,a da nema 10 do 15 god.?(Nebitan lik, 17. januar 2020 20:05)Za tvoju informaciju do pijace,oko pijace,grad,sira okolina grada,srbija i okolina a4 dioda karavan 2011god. S lajn sport cip 226ks fleka mnogo novije tojote u enterijeru,brzini,kvalitetu i sigurnosti a da ne spominjem A6 3.0 koji se vozi na more,austriju,nemacku,luksburg..Vozio sam avensisa 2005god sasvim slucajno sam ga uzeo i jedva cekao da ga prodam..Ti vozikaj tvog jarisa do pijace jer za drugo nije..
    (boki, 17. januar 2020 21:06)

    Taj Avensis od 2005g još uvek funkcionisati kao sat za 10g a tvoj Audi će biti krntija..Imao sam A4 2.0 Tfsi Q Avant S-Line..211 konja.. Kupio ga novog 49" Evra.. Trošio je ulje ko blesav..jednom mi crkla električna ručna kočnica.. Pitao kolko bi koštalo bez garancije oni mi odgovaraju 2100 Evra..Morao sam da zovem sos pošto nisam mogao nigde.. 3 puta mi odkazao box za prednja svetla.. Žena mi sad vozi E-Golf.. Sve je u njemu laž..samo što su izabrali malo "skuplju" plastiku.. Kupili smo ga zato što jeftino se vozimo po gradu.. Naravno nikad više ne kupujemo ništa iz VW.. Moj auto je V90 D4.. Treba da ga menjam pošto ističe lising preduzeća.. Naravno opet Volvo će biti.. Samo ovaj put novi XC40 Recharge.. Na žalost moram da ga čekam godinu dana.. Ali i to će da mi prija.. Volvou nisam menjao ni sijalicu.. Ti slobodno vozi Audi ali nemoj se praviti pametan kad porediš auta 6g između sebi.. A pogotovo iz tog perioda.. U tom periodu se razvijala Auto industrija jako puno.. A za Toyotu se malo informiši.. Pretraži malo kako je ta "bedna" Toyota spasila velikog Poršea od propasti 80tih.. Toyota je bukvalno učila nemce kako da efikasno i ekonomski pravi automobile.. Danas su sistemi 5S i Six Sigma standardni sistemi za svakakva preduzeća.. Ali ti sistemi potiču iz Toyota..
    (HanSolo, 18. januar 2020 11:46)

    # Link komentara

  6. Ljudi ovde navode neke bolje kvartove po Americi, šta se tamo vozi, i slično. A kakve to veze ima sa temom, ako je već tema najprodavaniji (putnički) automobil? Onda ne bi morali do Amerike ići, možemo i do Monaka, pa da zavirimo malo i tamo, na tom malom uzorku, šta se najviše vozi. Evo, skoro sam došao iz Amerike, pa ću izneti i neke moje utiske. Naravno, neću o boljim kvartovima, u kojima sam bio, i super automobilima u kojima sam vožen, već ću samo izneti moje utiske iz svakodnevnog saobraćaja, u kome sam aktivno učestvovao kao vozač, nekih 10-ak dana. Ono što sam ja primetio tamo je neverovatno veliki broj japanskih vozila na ulicama. Lexus sam nekako najviše zapazio, pa onda razne Tojote i Nisane, i tek onda sve ostalo. Fordova ima najviše u vidu tog F-150 modela, kao i drugih kamioneta te vrste (RAM, Tundra i dr.). Možda je i to što je bio u pitanju Dalas u Teksasu razlog za toliki njihov broj. Korejskih modela je ipak bilo nešto manje, kao i BMW, a tek onda u grupi koja se ređe viđa (zbog cene, logično) spadaju ostali evropski premijum modeli iz Nemačke. Jedan od utisaka je i da sam za 10-ak dana, video možda samo dva-tri primerka nekog VW modela. Inače, tamo je SUV manija (odakle je sve i krenulo) na vrhuncu, pa sam i ja bio primoran da vozim jedan, što mi nije baš prijalo. Osećaj mi je bio kao da vozim kamion, a ne automobil, i ja to ne volim. Benzin je oko 60 rsd, dizel oko 70 rsd, pa ni ne čudi da o potrošnji tamo malo ko i razmišlja.
    (posmatrač, 18. januar 2020 11:43)

    # Link komentara

  7. Izvinite greška u prethodnom komentaru, po tabeli Golf u prošloj deveto a 2018 šesto mesto.
    (NIKOLA, 18. januar 2020 11:29)

    # Link komentara

  8. Ovo su podaci po markama ne grupacijama ili zaradi.Imate na Focus2move juče izadje, po broju prodatih modela što je meni mnogo zanimljivije.Npr novi RAV4 i CRV odvališe prodaju i zauzimaju treće i peto mesto,Korola prva,Golf ogroman pad očekivano odlazeći model ali opet šesto mesto.
    (NIKOLA, 18. januar 2020 11:22)

    # Link komentara

  9. Jeste najveći uspeh ovde plasman MB/BMW, ali je veliko pitanje koliko su oni iz premiju sišli u mainstream kada im je tolika prodaja. Ne znam čemu besmislene rasprave japanci vs nemci - kupite i vozite automobil koji vam po svemu odgovara i koji vam se dopadne, koji je cenom prihvatljivo, pa pravio ga nemac, japanac, turčin, rumun, amerikanac...

    Audi nije na listi jer mu je prodaja manja od onih koji su na listi, ne znam šta je tu ljudima problem
    Tojota ima imidž dosadnog automobila za penzionere, sami su vrlo svesni toga i to sada pokušavaju da izmene, ne znam ni tu šta je ljudima sporno.
    Čekamo top listu grupacija, meni je to mnogo zanimljivije, obzirom na sve akvizicije Pežoa.
    (TNT, 18. januar 2020 11:13)

    # Link komentara

  10. Najbolja auta su Pezo.Vozio sam dizel 307 oko sedam godina bez ikakvih kvarova.Sada imam dizel 308 oko jedne godine takodje bez ikakvih kvarova.Mislim dase i pezo vozila dobro prodaju jer su prema dizajnu medju najlepsima,udobnost medju najboljim,cenovno jeftiniji od ostalih..Za mene medju najboljim autima jer su nemci i japanci precenjeni.
    (Srbija do Tokija, 18. januar 2020 10:54)

    # Link komentara

  11. Kada ostale kompanije u svoj logo smeste IQ, POUZDANOST, KVALITET,ŽIVOTNU SREDINU,neka stanu na crtu Toyoti.E,ajd sad vi Evropljani uzmite logo Toyota pa kao u slagalicu pokušajte da uočite celo ime od šest slova u jednom običnom kružiću! Večiti derbi.Pozdrav i za jedne i za druge od Toyote avensis!!!
    (Srček, 18. januar 2020 10:39)

    # Link komentara

  12. Dajte listu najprodavanijih u Evropi.
    (Melita Sandić, 18. januar 2020 10:09)

    # Link komentara

  13. jes racunate mercedes s klasu i tojotu kad se gleda prodaja auta gleda se ista klasa a ne zbirno i zabe i babe.

    gde je ovde mazda ona nema toliko modela auta kao vw ali zato pravi 10 puta kvalitetnija.
    (s4, 18. januar 2020 10:01)

    # Link komentara

  14. Namenjao sam se auta,Renoa,Citroena,Audija,Mercedes i onda uzeo Hondu...Pa smesni auti naspram Honde koja je imala 350 000 i radila kao sat a jos i dizel 2.2. Jedino sto sam menjao na njoj sto se da kazes pokvarilo za 2 god je MAP senzor koji sam platio 40 €! Dok na izvikanom Audiju te turbina zeza,te jedva upali,pa trese motor... Smece!
    (Atish, 18. januar 2020 09:41)

    # Link komentara

  15. Japanci bato moj
    (xd, 18. januar 2020 09:31)

    # Link komentara

  16. Svako prem svojim potrebama. Nekome je vazno samo da se preveze, nekome samo da se pokazuje pred drugima, nekome je auto alat, posao, zato i nesuglasica ovde! Do sada sam posedovao preko 25 raznoraznih automobila, i odgovorno tvrdim da i oni najbolji imaju mana, i to ozbiljnih! Sve ce to da ostane samo prica, kada Kinezi krenu da stancuju EV!
    (rani, 18. januar 2020 09:26)

    # Link komentara

  17. @ (C i n i k, 18. januar 2020 00:23)

    Ja sam bio 10 ak puta, u bogatim kvartovima Njujorka, Vasingtona, San franciska, Sijetla, Majamija i Los Andjelesa. Mogu da kazem samo da nema potrebe da sirite takve dezinformacije. U bogatim kvartovima se svakako srecu Mercedes, BMW, Audi, Jaguar tu i tamo ali i Lexus, Infiniti, Akura, Linoln, Kadilak itd. Ako tvrdite suprotno znaci da SAD niste videli ni preko Google street view-a...
    (Nemanja, 18. januar 2020 08:40)

    # Link komentara

  18. Kupovinom novog automobila sam napravio mali korak za Mazdu ali veliki za mene i porodicu.
    (Kvartararo, 18. januar 2020 08:15)

    # Link komentara

  19. Ne znam gde je Chevrolet kao brend uspeo da proda toliko vozila.
    (strucno_lice, 17. januar 2020 14:48)
    Ja sam imao novog benz ml350 i ne znam koliko puta se kvario u deser godina. Zena vozi chevy equinox od firme 80k milja 4godine APSOLUTNO ni jedan kvar. Ni jedini.
    (abchotto, 18. januar 2020 07:58)

    # Link komentara

  20. Meanwhile in Balkans:
    Azijatske kante, ispod časti mi da se vozim u tim kršinama, ja sam BRE veliki evropljanin, prosečan iq 90

    Meanwhile in Asia:
    Japanci i Korejci zvanično najinteligentniji ljudi sveta (prosečan iq blizu 110), godišnje imaju više patenata nego cela Evropa zajedno, dominiraju u robotici, elektroindustrji, nauci i tehnologiji. Japan po površini nešto kao ex yu ima sledeće kompanije: Sony, Panasonic, Yamaha, Toshiba, Fujitsu, NEC, Hitachi, Denso, Aisin, Bridgestone, JVC, Kenwood, Alpine, Komatsu, Canon, Nikon, Olympus, Nintendo, Kyocera, Rakuten, Denon, Pioneer, Casio, Roland, Korg, Sharp, TDK, Eizo, Konica, Minolta, Ricoh, Hamamatsu, Taiyo Yuden. Ovo samo iz glave što sam naveo.

    Pored svega toga prijateljska zemlja, stalno nas doniraju i pomažu na neki način. Donariju nam škole i domove zdavlja.
    I onda dođeš na portal i vidiš komentare o „tamo nekim azijatima“, „žutima“ i slično.

    Ne zaslužujemo bolje od trenutne situacije.
    (Eldorado, 18. januar 2020 07:54)

    # Link komentara

  21. @iskander

    ovaj polusenilni starac može da priušti sebi novu hibrid corollu, za 3-4 ponovo novu!
    A ti?
    (hmmm..., 18. januar 2020 07:39)

    # Link komentara

  22. @Funkymonke
    Ne misli se na VW group nego brend sto znaci samo VW bez ostalih iz grupe a ima preko 10 brendova tu. Audi je prodao oko 1.9 miliona vozila a kompletna VW grupa ima sigurno preko 10 miliona primeraka.
    (Replay, 18. januar 2020 07:13)

    # Link komentara

  23. Vidim da se neki čude što je Ford treći, e pa gospodo draga Ford u Kanadi proda dva i pol puta više jednoga modela ( F-150) nego VW svih modela zajedno, ili na usa tržištu među 50 najprodavanijih modela je 6 Fordovih i samo dva VW i to je Tiguan na 43 mjestu a Jetta je 47.
    (mb, 18. januar 2020 03:13)

    # Link komentara

  24. Mogu da se kladim da vozis Toyotu ili nesto slicno tome.Vlazni snovi sinak na BMW ili Mercedes jel tako?
    (Long live and David Coverdale, 17. januar 2020 21:27)

    nov si ovde, ovi stariji će ti reći šta vozim. a kad vidim nov merc ili bmw, odmah pomislim koliko li je dana proveo u servisu. te 2 kompanije koje si spomenuo za mene su oličenje smeća koje samo turcima mogu da poželim. kladim se da ih ni nikad nisi ni imao čim misliš da su dobri.

    nego, kako ide dodatna edukacija, razlika između prihoda i profita, jest da se ne uči još uvek na megadensu, ali može pritrebati u životu.
    (jaretina, 18. januar 2020 01:11)

    # Link komentara

  25. Ja sam zbog prirode mog posla (veterinar), sa ti automobila prešao 2 789 000 km od 1988 god.
    TOYOTA COROLA - 1 346 000 km.
    NISSAN NOTE 1.6 - 1 123 000 km
    SUZUKI SX4 1.6 - 320 211 km.
    Bez popravki, redovni servisi, kvalitetno ulje i filteri, nema kaiša, španera,menjanja vodene pumpe, turbine, plivajućeg zamajca, Lukasove ili BOSH-ove pumpe...Lanac i lančanici...Jeftino održavanje, praktično sam ih servisiram.
    Sinu sam kupio QASHQAI 1.6 , za osam godina već ima 223 000 km.
    Moji roditelji voze "Japance" od 1977 god. Do sada-TOYOTA HLUX. Ovo im je osmi "Japanac" !!!
    Samo benzinci...
    Jeftino održavanje, niska cena registracije, ekonomičnost...
    I šta posle svega reći..
    Na prvom mestu mi je pouzdanost koja proističe iz kvaliteta.
    (Maki, 18. januar 2020 01:01)

    # Link komentara

  26. Kava tema za svadjanje,jos bolja od politike.Svi bi kao vozili samo Mercedese ili BMW,a sve ostalo krsevi,iako normalan svet misli drugacije,a realno nemaju para ni za kartu autobusu.U snovima sede u Mercesesu,a u stvarnosti se tuku sa ridzama za 89 dinara...
    (Mile, 18. januar 2020 00:58)

    # Link komentara

  27. @boki
    Vama je A4 star 10 godina bolji od nove Korole?Koji ste Vi komlpeks.Zato automobile i mozete da vidite samo na youtube-u,a u stvarnosti nemate para ni za Bus plus....
    (Dragan, 18. januar 2020 00:43)

    # Link komentara

  28. @boki
    Vi bi vozili samo Lend Kruzer,a sve ostalo je krs i svi su drugi glupi.Zato se i vozite autobusom ili biciklom,a ne nekim normalnim automobilom kao sav normalan svet...
    (Mare, 18. januar 2020 00:29)

    # Link komentara

  29. Glupi Jenkiji?, 17. januar 2020 23:02)

    Oseca se velika gorcina i bes u tvom komentaru, ali se prepoznaje i tvoj kompleks.
    Istine radi, u USA, da si ikad bio u malo bogatijim kvartovima, ne bi video nista iz Japana ili Koreje,upravo samo skupa vozila iz DE i svakako MB,BMW,Porshe itd.
    Ali opet, nije jasno sto te toliko pogadja sta vozi bogati amerikanac ili pristojni sluzbenik iz EU?
    (C i n i k, 18. januar 2020 00:23)

    # Link komentara

  30. HONDA i nema dalje!
    (fudbaler, 18. januar 2020 00:13)

    # Link komentara

  31. @pipi,pik,karo
    Ocigledno nemate prave informacije.Ford u zadnje vreme,a i ranije,pravi dosta kvalitetne automobile za normalan svet.Ocigledno je da je doslo do transfera tehnologije iz Volvoa ili Mazde kojima je Ford bio vlasnik.Normalan svet na zapadu vozi ili Ford,ili Toyotu,ili VW,a samo pacenici u Srbiji bi vozili Mercedes ili BMW,a realno nemaju para ni za kartu u autobusu.Razumem botovanje na nekim drugim temama,ali ovde je apsurdno i nema nikakvoga smisla.
    (Mita, 18. januar 2020 00:12)

    # Link komentara

  32. Svi vi koji sa žarom ovde raspravljate o automobilima treba da jedan dan pešice pređete uobičajenu turu koju inače vozite kolima. E onda posle 20km pešačenja ćete valjda shvatiti čemu služi automobil, da te preveze od jednog mesta do drugog da ne biste dušu ispustili od pešačenja. Kad se tako razumno gleda na automobile, sva kola preko 15K su više manje ista.
    (Nebojša, 18. januar 2020 00:06)

    # Link komentara

  33. Za hiljadu godina će ljudi učiti u školama kako je krajem 21. veka bila velika kataklizma u kojoj je stradalo četiri petine stanovništva planete. Uzrok stradanja su bile klimatske promene koje su bile izazvane enormnom potrošnjom energije dobijene sagorevanjem ugljovodonika prethodnih dva veka. Jedan od glavnih uzroka potrošnje energije je bio bizarni kult obožavanja automobila.
    (Eko, 17. januar 2020 23:52)

    # Link komentara

  34. Ford? u Nemackoj kazu : da nema Forda Opel bi bio najgori auto u Nemackoj!
    (pipi,pik,karo, 17. januar 2020 23:14)

    # Link komentara

  35. Jel vidite po komentarima taj servilni mentalitet, kompleks nize vrednosti, naviklo to da sluzi po Svabiji, pa kad je skupilo neku paricu, kupilo nesto od audia, bmw, mercedesa jer dobrostojeci Nemci samo to voze.Vidi se da je ovo nemacka deponija.Ali ko je bio u USA zna da Nemac nema auto za to trziste, svi automobili im lice na priveske kad uporedite sa vozilima koje tamo vecinski vidite.Jos recite kako je Amer glup, a u nemackom socijalizmu voze se vozila od 1000cm3, trocilindrasi.Prodavali su vam godinama dizele pa su i oni najzad priznali da je ta tehnologija inferiorna, jer je zabranjuju nemacki gradovi(polako dizelima brane ulazak u gradove).Kako se osecate kada znate da ste bacali veliki novac na losiju tehnologiju.Jos ova nesretna zemlja dodatno carini vozila koja nisu proizvedena u EU.
    (Glupi Jenkiji?, 17. januar 2020 23:02)

    # Link komentara

  36. Tojota jesta naj prodavanija jer kineza,janaca i korejanaca ima 1.7mil a tipa cela evropa 600mil bez rusije pa je jasno zasto su naj prodavaniji a drugo sto se tice nekog uzivanja u voznji i lepote to moze voziti samo neko ko nema ukusa ili kome je svejedno dali je instrument tabla plasticna,gumena ili mesavina,dali trucka skripka isl.. jednostavo orevise dosadan i jeftin auto izuzev land kruzera to je teranac i kvalitetno i dobro uradjen ostalo ne bi ni do pijace vozio..

    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (boki, 17. januar 2020 18:48)

    Zato se i gleda SAD trziste i ko na njemu dominira. Evropljani i Azijate su i jedni i drugi gosti, i Azijate deru Evropljane za tri duzine.

    To sto se u Evropi ne prodaju luksuzniji Azijski brendovi je vise politika Toyote/Leksusa i Honde/Acure. Uporedi sta nova Honda Accord nudi i za koje pare. Ili kakva je Acura RDX. Da ne pricam o Leksusu, Genesis-u. Jednostavno Azijate znaju da ne vredi da na evropsko trziste idu sa luksuznim automobilima, ne isplati im se da grade mrezu, odrzavanje... kada vec u toj meri dominiraju Nemci. Ali zato u SAD Leksus proda vozila skoro koliko i Mercedes. E sada taj Lexsus osim sto je udoban do bola i ima performanse kao i Mercedes, u isto vreme je mnogo pouzdaniji i bukvalno 3 puta jeftiniji za odrzavanje (zvanicni podaci u SAD).

    Japanci dominiraju zato sto prave kvalitetna vozila svih klasa, a ne zato sto su jeftina.
    (Ivan NBG, 17. januar 2020 22:59)

    # Link komentara

  37. Kad vidim Toyotu, znam da je vozi neki polu senilan starac.
    (Iskander, 17. januar 2020 22:57)

    # Link komentara

  38. @grubijan
    po statistici, tačno se zna prosečan broj kvarova godišnje za svaki auto...

    logično je da bazičniji modeli imaju manje kvarova, jer se novija tehnologija više kvari jer nije dovoljno istestirana (pa nisu fiksovali sve bagove)
    (Brdo, 17. januar 2020 22:48)

    # Link komentara

  39. A gde je Grupacija Renault-Nissan i PSA+Opel?
    (Ujka Vasa, 17. januar 2020 22:42)

    # Link komentara

  40. Ho-ho-ho Honda!
    (Djordje NS, 17. januar 2020 22:41)

    # Link komentara

  41. @boki ... poredis babe i zabe, avensis iz 2005 i audi iz 2011...Nidje veze...Poredi npr lexus gs450h i audi a6 3.0tdi bi turbo iz 2011. Tu smo vec cenovno po opremi i kvalitetu egal ali leksus ima "samo" 50tak konja vise i trosi manje i to BENZINA plus je registracija jeftinija u srbiji za ravno 237000dinara. To je poredjenje a ne ovo sto ti pises.
    (Ivan, 17. januar 2020 22:34)

    # Link komentara

  42. @boki ... e moj ti, kad bi znao zasto toyota koristi kako ti kazes "staru" tehnologiju tj nove moderne motore ali sa konvencionalnim resenjima ne bi tako kudio. Sve se to radi zbog sto bolje pouzdabosti. Zasto toyota ne koristi iskljucivo direktno ubrizgavanje vec ima i direktno i indirektno u istom motoru, bas zbog pouzdanosti i talozenja garezi i zbog kontrole emisije islzduvnih gasova tokom hladnog starta. Zato npr svi v6 motori iz toyote imaju 12 dizni i ukupno su pouzdaniji od v6 pa cak i v8 konkurencije. Nemas ti pojma o starim i novim tehnologijama samo ovde mlatis praznu slamu.
    (Ivan, 17. januar 2020 22:25)

    # Link komentara

  43. C i n i k@ Da li skoro gledao cenovnik Toyote? Koliko u startu košta C-HR, RAV4, Camry? Čak i corolla "lagano" prebacuje 20.000 €. Njima okosnica prodaje nije Aygo i Yaris.
    (www, 17. januar 2020 20:15)

    Pre oko mesec dana meni je diler Toyote dao ponudu za Corollu TS paket "Sport", motor 1,2T, MY 2020, sa opcionalima HUD, panorama i boja, za "svega" 29.250 ... Jesam "mazohista", ali, ipak ...
    (nju nisam kupio ...., 17. januar 2020 22:16)

    # Link komentara

  44. Toyota> Honda> Ford> Merc> BMW>

    ....pa svi ostali.
    (profesionalci??, 17. januar 2020 22:11)

    # Link komentara

  45. @Srbin s'Kosova i Metohije !

    Bravo! To sto ne citas nema veze. Da jesi, lepo bi video da pise da je VW kao brend na drugom mestu.

    Takodje pise i da je VW KAO GRUPACIJA na prvom mestu, ali to pise u uvodnom clanku. Ocigledno na ni dotle nisi stigao.
    (Dusan, 17. januar 2020 22:02)

    # Link komentara

  46. Bmw+Mercedes ca. 4700000 automobila.Mogu da se kladim da su vise zaradili nego Tojota koja je proizvela duplo vise.
    (Long live and David Coverdale, 17. januar 2020 15:59)

    mogu da se kladim da ne razumeš razliku između zaradili i profit. srbi megadens diplomirani ekonomisti.

    inače, profit mercedesa je katastrofalno mali. zato ih kinezi i kupuju.
    (jaretina, 17. januar 2020 18:18)

    jaretina

    Mogu da se kladim da vozis Toyotu ili nesto slicno tome.Vlazni snovi sinak na BMW ili Mercedes jel tako?
    (Long live and David Coverdale, 17. januar 2020 21:27)

    # Link komentara

  47. Toyota-odvratan dizajn, još lošiji ugodjaj u vožnji, corolu najnoviju vozio jedan dan i smorio se
    wv - bravo za golfa, pasati mi se ne svidjaju, polo i tiguan ništa, tuareg sjajan
    ford - ne mogu da sudim na osnovu evropskih modela, focus lep ali (ovaj novi) skup, mondeo zastareo
    Honda - ono sto se kod nas prodaje nije ni po čemu posebno (hrv, crv, civic)
    Nissan - qashqai - hečbek sa klirensom, šminka, paćenički
    Hyndai , Kia - ako je jeftin onda je s..nj. a ako valja onda nije nista jeftiniji od konkurencije
    Chevi - nema ga u Evropi!!!
    Mercedes, BMW (Audi) - u Srbiji ih vozi onaj ko ima višak para, glupa su poredjenja srpskih potrošača izmedju ovih automobila (čija cena prebacuje nekoliko 100k evra) sa Toyotom ili Mazdom. Nemci gađaju ekskluzivu, to i pružaju, pitanje pouzdanosti, servisa i "value for money" nije na strani "nemačke trojke".
    Svako ima prioritet u izboru auta, sa 20 sam hteo polovan audi tt (imao 101) taman se dimio i raspadao, kad sam stigao do malo para kupio sam A3 , a sad vozim Punta i prezadovolian sam (audi koristi žena da razvozi decu)
    (BogdanGOAT, 17. januar 2020 21:24)

    # Link komentara

  48. BMW recimo serije 3 kosta nov od 40 000 e pa i skuplje, ako ima nku jacu opremu.
    VW passat je oko 25 000 a ide do 30 000 sa jacom opremom.
    1 KiA ili Toyota te klase kostaju ispod 20 000 e.
    Prema tome naravno da ce se vise prodavati automobili ispod 20 000 ngo premim modeli koje kupuju lica sa osetnim primanjima.
    (C i n i k, 17. januar 2020 18:58)

    A zasto im je ta cena...

    Pa nova corola je 19.600e sa naj visim paketom opreme a opet je losija od audija starog 10godina (a4)u klot varijanti,prepakuju staru tehnologiju u novi auto i onda prodaju ovcama kao ekstra ponudu za sisanje..

    druga stvar odnos srednje stalezi,bogate i siromasne u svetu je upravo izrazen kroz prodajne rezultate automobilske industrije cak sta vise,bolje rezultate imaju luksusni automobili nego nasminkani klotovi..
    (boki, 17. januar 2020 21:18)

    # Link komentara

  49. (Синови издате Србије, 17. januar 2020 14:51)

    Po čemu su to japanska i korejska vozila najkvalitetnija?

    Azijska vozila su najobicnije smeće koje samo sirotinja vozi
    (grubijan, 17. januar 2020 21:17)

    # Link komentara

  50. boki, 17. januar 2020 18:48)
    A sta ti vozis do pijace,a da nema 10 do 15 god.?
    (Nebitan lik, 17. januar 2020 20:05)

    Za tvoju informaciju do pijace,oko pijace,grad,sira okolina grada,srbija i okolina a4 dioda karavan 2011god. S lajn sport cip 226ks fleka mnogo novije tojote u enterijeru,brzini,kvalitetu i sigurnosti a da ne spominjem A6 3.0 koji se vozi na more,austriju,nemacku,luksburg..

    Vozio sam avensisa 2005god sasvim slucajno sam ga uzeo i jedva cekao da ga prodam..

    Ti vozikaj tvog jarisa do pijace jer za drugo nije..
    (boki, 17. januar 2020 21:06)

    # Link komentara

  51. C i n i k@ Da li skoro gledao cenovnik Toyote? Koliko u startu košta C-HR, RAV4, Camry? Čak i corolla "lagano" prebacuje 20.000 €. Njima okosnica prodaje nije Aygo i Yaris.
    (www, 17. januar 2020 20:15)

    U familiji imam kupca nove Corolle 1.6 benzinac za 17.500 e sa popustima za ke$ a godina kupovine 2018!
    Znm sta sm napisao, pratio sam temu godinu i nesto oko kupovine, msm na temu nove Corolle koja je toliko iznela i to bez navigacije,ima onaj ekran ali nma navigaciju jer je to kostalo cini mi se 350,400 e dodatno da se ubaci sto je bezobrazluk.
    Vidi, nma sanse nikako da se uporedi nijedna Toyota sa BMW ili MB.
    Nmz ni po ceni,dosta je Corolla jeftinija, ali ni po onome kad udjes u auto,u Corolli sve je nkako plasticno i neugledno,udjes u Bmw ili MB to je ipak dozivljaj,ali ok,za svoje pare svako kupuje sta hoce.
    Nzn sad da se setim kakve su cene bile za neke druge vece modele iz Toyote,ali pisem konkretno za tu srednju klasu, Corolla.
    A najjeftiniji BMW serije 1 bio je 29 000 sa popustima ali ima sve od opreme,navigaciju,tempomat,senzore,kamerui dr.
    Serija 3 je isla preko 40 000 a bila je varijanta da se kupi serija 3 koja je bila demo auto sa 30 000 km ali za 32 000 kao zadnja cena.
    To je ipak skoro duplo skuplje od Corolla/e..
    (C i n i k, 17. januar 2020 20:59)

    # Link komentara

  52. Mene ni mrtvoga u toyotu i co. Samo Mercedes, aktuelno E-coupe 400ps.
    (ZH—-, 17. januar 2020 20:57)

    # Link komentara

  53. Samo Nemacka auta.I tacka.
    (Tomo, 17. januar 2020 20:49)

    # Link komentara

  54. @hm ... za mene je ova mera fantazija, za dve godine ustedim na registraciji jednog hibrida tacno 401600dinara a na registraciji drugog tacno 22800dinara znaci za dva auta za dve godine ustedim samo na registraciji 424400dinara. Meni je to bilo dovoljno da se konacno porodicno castimo dobrim autom sa jeftinom registracijom.
    (Ivan, 17. januar 2020 20:48)

    # Link komentara

  55. @boki...niso ti ni prismrdeo u noviju toyotu a kamoli vozio dok pricas kako krcka i pucka. Jedan cuveni casopis koji favorizuje nemacke automobile uporedio he na super testu iz 2016godine toyotu korolu po udobnosti sa mercedesom e klase tako da molim bez predrasuda. Inace na istom testu merili su zazore karoserijskih oplata kao i elemenata enterijera i zakljucak je bio da je najpreciznija izrada karoserije i najbolje sklopljen enterijer.
    (Ivan, 17. januar 2020 20:43)

    # Link komentara

  56. 1. Тојота
    2. Хонда
    3. Нисан
    4. Мазда
    5. Субару
    6. Мицубиши
    7. Сузуки

    + три премијум бренда:

    8. Лексус (Тојота)
    9. Акјура (Хонда)
    10. Инфинити (Нисан)

    И о чему ми причамо, преко 20 милиона возила долази из земље која је мало веће од СФРЈ по површини!!! Држе више од 50% највећег тржишта на свету(Америка).
    Да неће Опел и Ваген да им парирају поквалитетуни поузданости?! О немачкој тројци уз Порше мислим да не причам... Луксуз али ни приближна поузданост(осим поршеа)! А о одржавању и цени делова нећу ни да причам!!!
    (SAMCRO TS, 17. januar 2020 20:32)

    # Link komentara

  57. C i n i k@ Da li skoro gledao cenovnik Toyote? Koliko u startu košta C-HR, RAV4, Camry? Čak i corolla "lagano" prebacuje 20.000 €. Njima okosnica prodaje nije Aygo i Yaris.
    (www, 17. januar 2020 20:15)

    # Link komentara

  58. (boki, 17. januar 2020 18:48)
    A sta ti vozis do pijace,a da nema 10 do 15 god.?
    (Nebitan lik, 17. januar 2020 20:05)

    # Link komentara

  59. (C i n i k, 17. januar 2020 18:58)
    Kia u klasi tog pasata,Optima kosta bar kao pasat.
    (Nebitan lik, 17. januar 2020 20:04)

    # Link komentara

  60. @Dubai odličan odgovor na moj komentar inače mlađe dete mi je u Dubaiju (3.g.), a očekivao sam da se oglasi neko iz Srbije sa svojim 'komentarom' kao odgovor. Pozz za @Dubai ...
    (XXL, 17. januar 2020 19:46)

    # Link komentara

  61. Upropastite ovim člankom domaćim obožavaocima Germanskih vozila i vikend i Svetog Jovana!
    (Over And Out, 17. januar 2020 19:35)

    # Link komentara

  62. @Ivan

    Nisam znao za to, hvala.
    (Ibrahim Ba, 17. januar 2020 19:30)

    # Link komentara

  63. A Hyndai/Kia kao jedan isti proizvođač 7.122.792 pozicija 2 iznad VW !
    A ne ovako stavili VW sa svim svojim brand-ovima na 2.mesto.
    (Srbin s'Kosova i Metohije !, 17. januar 2020 19:04)

    # Link komentara

  64. Kupio novi Rav4...ubica mekog srca
    (Vlade, 17. januar 2020 19:01)

    # Link komentara

  65. 1 BMW recimo serije 3 kosta nov od 40 000 e pa i skuplje, ako ima nku jacu opremu.
    VW passat je oko 25 000 a ide do 30 000 sa jacom opremom.
    1 KiA ili Toyota te klase kostaju ispod 20 000 e.
    Prema tome naravno da ce se vise prodavati automobili ispod 20 000 ngo premim modeli koje kupuju lica sa osetnim primanjima.
    (C i n i k, 17. januar 2020 18:58)

    # Link komentara

  66. Објавите листу вредности акција у аутоиндустрији, листу брендова и листу верности купаца.
    (Бата, 17. januar 2020 18:57)

    # Link komentara

  67. Gresis sinko,silno gresis,izgubio bi silne pare.Bitan podatak je zarada po jednom automobilu a ne promet novca.
    (Nebitan lik, 17. januar 2020 18:55)

    # Link komentara

  68. Tojota jesta naj prodavanija jer kineza,janaca i korejanaca ima 1.7mil a tipa cela evropa 600mil bez rusije pa je jasno zasto su naj prodavaniji a drugo sto se tice nekog uzivanja u voznji i lepote to moze voziti samo neko ko nema ukusa ili kome je svejedno dali je instrument tabla plasticna,gumena ili mesavina,dali trucka skripka isl.. jednostavo orevise dosadan i jeftin auto izuzev land kruzera to je teranac i kvalitetno i dobro uradjen ostalo ne bi ni do pijace vozio..

    Evo sad ce tojotasi da se uvrede i ja se izvinjavam povodom toga ali cinjenica je da su i francuska vozila daleko bolja da ne spominjem nemce..
    (boki, 17. januar 2020 18:48)

    # Link komentara

  69. Izuzetno mi je zao sto odredjeni brendovi kao sto je Honda nisu prilagodili ponudu Evropi vec su je u potpunosti zaobisli pa ispada da je automobil koji je cetvrti najprodaaniji globalno statisticka greska u Evropi.
    (Beogradjanin, 17. januar 2020 13:36)
    EU ima visoke carine za Azijskeproizvodjace, tako da evropu zaobilaze, na moju zalost
    (sibke, 17. januar 2020 18:39)

    # Link komentara

  70. @XXL
    Ovde, u UAE se naravno koriste letnje gume cele godine. Ali policija je rigorozna pa moraš da menjaš gume čim su starije od 3 godine (prema godištu ispisanom na gumi). Zbog velikih vrućina često se dešavaju eksplozije guma na auto putu, i to uglavnom starijih, pohabanih, ili nekih 'repariranih' koje su popularne zbog cene... Mnogi pune gume azotom u julu i avgustu jer se manje greju tokom vožnje.
    Putevi su vrhunski, naravno, i dizajnirani da se gume manje greju, ali na 55° ništa ne pomaže...
    (Dubai, 17. januar 2020 18:32)

    # Link komentara

  71. Zamislite facu i reakciju balkanskog vw fanatika kad vidi ovu listu.
    (bm, 17. januar 2020 18:23)

    # Link komentara

  72. Bmw+Mercedes ca. 4700000 automobila.Mogu da se kladim da su vise zaradili nego Tojota koja je proizvela duplo vise.
    (Long live and David Coverdale, 17. januar 2020 15:59)

    mogu da se kladim da ne razumeš razliku između zaradili i profit. srbi megadens diplomirani ekonomisti.

    inače, profit mercedesa je katastrofalno mali. zato ih kinezi i kupuju.
    (jaretina, 17. januar 2020 18:18)

    # Link komentara

  73. Samo rodjaci, vise vrijede ovih BMW-ovih i Mercedes-ovih 4-5 miliona vozila nego svi japanci i koreanci zajedno. Dalje bih pozelio svima koji voze japanska i koreanska auta da ih voze do kraja zivota. I a takodje i mi koji vozimo njemacka auta da ih vozimo do kraja života. I svi zadovoljni ne moramo da se svadjamo. Uzivajte u svojim Kia-ma.
    (GajaG, 17. januar 2020 17:11

    Znači neverujem šta sam upravo pročitao!!! Hahhaaaaa
    (jaggy baggy, 17. januar 2020 18:12)

    # Link komentara

  74. Kada budem kupovao novi automobil, to će biti Mazda. Kvalitet i dizajn, sve imate.
    (Quattroporte, 17. januar 2020 17:54)

    # Link komentara

  75. @Ivan
    To što su uradili sa porezom samo je kozmetička mera i neće uticati na prodaju vozila na hibridni pogon. Ta vozila su i dalje preskupa i dok vlada ne donese neku konkretniju meru subvencije (npr. ukidanje pdv-a), njihova prodaja će ići vrlo slabo. Pomenuti Camry sam za čitavu godinu koliko je prisutan na tržištu (a dosta vremena sam na ulicama grada) video DVA puta i ne bi me iznenadilo da ga je vozio neko iz Toyota centra ili Mag-a. A auto je odličan, kako neko već reče.
    (hm, 17. januar 2020 17:54)

    # Link komentara

  76. Kad bi promenili idiotski sistem osiguranja po kubikaži, rado bih ga posedovao.
    (Ibrahim Ba, 17. januar 2020 15:13)

    Dragi Ibrahime, pare u sake, pa u salon! Ako si iz Srbije, od nove godine nema vise poreza na luksuz za hibride! Sada taj Camri vredi svaku paru, vise nego odlican auto. Vidim da ga u Njujorku i mnogim azijskim zemljama, taksisti masovno voze, siguran sam da je pametan izbor!
    (rani, 17. januar 2020 17:49)

    # Link komentara

  77. Mene k'o laika i neukog zanima šta se najviše prodaje npr. u Dubaiju? I da li koriste tip gume za zimu i leto pa ih periodično menjaju?
    (XXL, 17. januar 2020 17:40)

    # Link komentara

  78. Gde su opel, pezo, reno, citroen...?
    (Aca, 17. januar 2020 17:26)

    # Link komentara

  79. Samo rodjaci, vise vrijede ovih BMW-ovih i Mercedes-ovih 4-5 miliona vozila nego svi japanci i koreanci zajedno. Dalje bih pozelio svima koji voze japanska i koreanska auta da ih voze do kraja zivota. I a takodje i mi koji vozimo njemacka auta da ih vozimo do kraja života. I svi zadovoljni ne moramo da se svadjamo. Uzivajte u svojim Kia-ma.
    (GajaG, 17. januar 2020 17:11)

    # Link komentara

  80. Arapske zemlje koje imaju para izbegavaju VW , Audi i Range Rover jer se mnogo kvare u njihovoj klimi i pesku. Voze Japance i Koreance a Ford američki ne ovaj kao kod nas po ulici. I sve to je zato što su relativno skoro došli do para pa nisu zakačili Golfa dvojku.
    (idiokratija, 17. januar 2020 17:03)

    # Link komentara

  81. @vračarac, 17. januar 2020 12:47
    Veoma dosadan automobil,slažem se,majstora vidim 2X godišnje na redovnim servisima
    (ponosanvlasnikaurisa, 17. januar 2020 13:05)

    Daleko od toga da sam rekao da je los, proizvodi se I prodaje u milionima primeraka. Samo mi je po dizajnu penzionerski, dosadan. To bi bilo to, ponosni vlasnice.
    (vračarac, 17. januar 2020 17:03)

    # Link komentara

  82. cxa. Azija 50%, Evropa 35%, SAD 15%.
    (fra, 17. januar 2020 17:01)

    # Link komentara

  83. Ali nova corola hibrid ,san snova
    (Bacvanin, 17. januar 2020 16:50)

    # Link komentara

  84. Da ne mislite da sam nešto subjektivan, odmah da kažem vozim hondu, ali moram reći da su ovde možda najbolji rezultat ostvarili Mercedes i BMW.... Premium brendovi a u top 10... Kada se uporede sa ostalim sa ove liste, možda su zaradili manje samo od Tojote i VW-a.
    (M, 17. januar 2020 16:37)

    # Link komentara

  85. cca oko 45 miliona guma!
    a gde zavrse te gume kad ih promene?
    aero zagadjenje ???

    Pa valjda si cuo za reciklazu? Ceo svet reciklira gume, uglavnom se melju u sitne komade i koriste kao raznorazne podloge.
    (boom92, 17. januar 2020 16:02)

    # Link komentara

  86. Bmw+Mercedes ca. 4700000 automobila.Mogu da se kladim da su vise zaradili nego Tojota koja je proizvela duplo vise.
    (Long live and David Coverdale, 17. januar 2020 15:59)

    # Link komentara

  87. Mislim da sa ovom listom nesto ne stima, jer koliko je meni poznato grupacija renault nisan prodaje daleko vise vozila od 2,5mil koliko prodaju mercedes i bmw, a nema ih na listi.
    (lola, 17. januar 2020 15:53)

    # Link komentara

  88. @ovde ti se smeju ako vozis koreanca, a u top 10 dve njihove marke, dok mi nista ne proizvodimo.
    (liu kang, 17. januar 2020 13:48)

    Ko se bre smeje, sa kakvim se to ljudima druzis prijatelju? Ja ne znam nikoga ko se smeje vlasnicima Juga a ne novih automobila od 20 000 evra i vise...
    (Lars, 17. januar 2020 15:51)

    # Link komentara

  89. Ova dvobojna Korola u sredini mmmmm...
    (sladoledsmesom, 17. januar 2020 15:41)

    # Link komentara

  90. Ne vidim Audi. :D
    (Ivan, 17. januar 2020 13:27)


    Audi spada pod vw brand.
    (FunkyMonkey, 17. januar 2020 15:34)

    # Link komentara

  91. Hyudai i KIA u principu jedna firma ...zajedno 7 miliona
    (Atreides, 17. januar 2020 15:32)

    # Link komentara

  92. @ibrahim ba...ne znam u kojoj zemlji zivis ali u Srbiji od Nove godine nema poreza na luksuz prilikom registracije hibrida tako da je registracija za Camry oko 30000din ja sam za 3500ccm hibrid platio registraciju 40000din pre neki dan.
    (Ivan, 17. januar 2020 15:31)

    # Link komentara

  93. @vračarac

    Novi Camry je sve samo ne penzionerski auto. Video sam ga neki dan, premoćno izgleda. Kad bi promenili idiotski sistem osiguranja po kubikaži, rado bih ga posedovao.
    (Ibrahim Ba, 17. januar 2020 15:13)

    # Link komentara

  94. @Malkom Sve si pogresio, udari tebe ova magla...
    (Anonymous, 17. januar 2020 15:10)

    # Link komentara

  95. Da, Toyota. Zao mi je sto ce uskoro na listi jedan od Nemaca morati da napravi prostora za Teslu.
    (Drnch, 17. januar 2020 15:09)

    # Link komentara

  96. @ivan, audi ne proizvodi teretna i transportna vozila. čitaj, ne lupetaj.
    (dude, 17. januar 2020 15:07)

    # Link komentara

  97. Mercedes baš slab. Mislim da moraju da porade na cenama. Nikada oni nisu bili ekskluzivno premijum brend. 

    Dakle, neverovatno sta sve papir, tj. displej trpi! Mercedes, sinonim za luksuz, premijum, kvalitet, ma dzaba, zaboravi...
    (rani, 17. januar 2020 15:05)

    # Link komentara

  98. Kupish japanski i koreanski auto...Vozish bez problema i bez znachajnih kvarova...Dugo dugo...Americhki automobili su dobri ali sa odredjenim problemima koji su jeftini da se poprave (ovde u Americi)...Onda idu nemachki...Kvalitetan dizajn i uzivanjcija u voznji...Nazalost, skupi su...Kvare se...I papreno skupe su popravke...Ja lichno, hvala Bogu, imam para da kupim dobar nemachki auto...Ali ko che da visi po majstorima...Zato vozim Japanca...Subary Legacy (2017)...A supruga vozi Nissan Altimu (2016)...I naravno...Prezadovoljni smo...
    (Mustafa Aga, 17. januar 2020 15:02)

    # Link komentara

  99. Јапанска возила су најквалитетнија па кореанска...
    Љубитељи немачких возила на апаратима, па они друга возила нису ни видели кад су ишли или на грађевину или да краду по Немачкој, Аустрији или Швајцарској... Па им сад чудно како то неки ауто може бити бољи од Немачког?! Босанци су тек посебна прича....
    (Синови издате Србије, 17. januar 2020 14:51)

    # Link komentara

  100. ovde ti se smeju ako vozis koreanca, a u top 10 dve njihove marke, dok mi nista ne proizvodimo.
    (liu kang, 17. januar 2020 13:48)

    Uglavnom se smeju oni sto su s golfa dvojke presli na pasata 2001. godiste.
    (Srki, 17. januar 2020 14:50)

    # Link komentara

  101. Ne znam gde je Chevrolet kao brend uspeo da proda toliko vozila.
    (strucno_lice, 17. januar 2020 14:48)

    # Link komentara

  102. Jedan Japan drzi 1/3 svetskog trzista auta.
    Mozda i vise, s obzirom da Evropljani laziraju cifre.

    Licno opazanje. Toyota, koju i sam vozim, jeste dosadan auto. Ali samo zato sto sam prethodno vozeci jedan evropski auto u medjuvremenu postao mazohista. Kao da sam prizivao kvarove i greske. Stalno su se vracale. Od sijalica do mehanike, oko svega je bilo “zanimacije”. A mi Srbi volimo da prčkamo, budzimo i majstorisemo. Sad, s Toyotom, ja sam besposlen covek.

    S Toyotom jedino sto sam bio u iskusenju je da predjem na Hondu. Ali posto sam stekao porodicu, nece mi se ispuniti san. Jedan Civic.

    Mislim da evropski auto nema svetlu buducnost. Jer je Evropa jedino trziste gde se prodaju. A polako ga zauzimaju Korejci. Sta bi uradili tek Japanci da smo im zanimljivi?
    (ime, 17. januar 2020 14:22)

    # Link komentara

  103. sta japanci i korea prave za trziste amerike to mi mozemo samo u filmu da vidimo...
    (koja, 17. januar 2020 14:21)

    # Link komentara

  104. Ne znam što bi ovi podaci bili bitni prosečnom kupcu. Tu je bitan kvalitet, a ne kvantitet
    (Frank Vercauteren, 17. januar 2020 13:33)

    kvantitet stvara kvalitet.
    (jaretina, 17. januar 2020 14:21)

    # Link komentara

  105. Honda pravi pouzdane aute!
    (chang li, 17. januar 2020 14:03)

    # Link komentara

  106. ovde ti se smeju ako vozis koreanca, a u top 10 dve njihove marke, dok mi nista ne proizvodimo.
    (liu kang, 17. januar 2020 13:48)

    # Link komentara

  107. cca oko 45 miliona guma!
    a gde zavrse te gume kad ih promene?
    aero zagadjenje ???
    (mnogo je kume, 17. januar 2020 13:38)

    # Link komentara

  108. Izuzetno mi je zao sto odredjeni brendovi kao sto je Honda nisu prilagodili ponudu Evropi vec su je u potpunosti zaobisli pa ispada da je automobil koji je cetvrti najprodaaniji globalno statisticka greska u Evropi.
    (Beogradjanin, 17. januar 2020 13:36)

    # Link komentara

  109. Ne znam što bi ovi podaci bili bitni prosečnom kupcu. Tu je bitan kvalitet, a ne kvantitet, npr Dacia sigurno proda više jedinica nego Lamborghini.
    (Frank Vercauteren, 17. januar 2020 13:33)

    # Link komentara

  110. Vračarac
    Pa i da si u pravu da je Tojota kao brend, okrenuta starijoj populaciji, sledi jedna činjenica. Starija populacija i ima para za nov automobil. Samo u Srbiji su stariji siromašni a nov auto kupuju mladji, koji ili dobro zaradjuju a to je na bazi statističke greske ili su u sivoj zoni poslovanja. Stariji kupuju Tojotu ali ne zbog dizajna, nego zbog pouzdanosti a i tradicije. Posebno van Evrope.
    (Jare u mleku, 17. januar 2020 13:31)

    # Link komentara

  111. Ne vidim Audi. :D
    (Ivan, 17. januar 2020 13:27)

    # Link komentara

  112. @vracarac
    Izgleda da je svet prepun penzionera?
    (hm, 17. januar 2020 13:23)

    # Link komentara

  113. @vračarac

    izgleda...
    (hmmm..., 17. januar 2020 13:15)

    # Link komentara

  114. Mercedes baš slab. Mislim da moraju da porade na cenama. Nikada oni nisu bili ekskluzivno premijum brend. I ne treba to da postanu. Njihova ideja je bila da svi mogu da kupe neki Mercedes. Danas to i nije baš moguće, kada govorimo o novim vozilima.
    (Malkom, 17. januar 2020 13:11)

    # Link komentara

  115. Pored toliko modela u ponudi, Fau ve ne može ni da priđe Tojoti. Ford se odlično drži!
    (Nisam čiko ja!, 17. januar 2020 13:09)

    # Link komentara

  116. @vračarac, 17. januar 2020 12:47
    Veoma dosadan automobil,slažem se,majstora vidim 2X godišnje na redovnim servisima
    (ponosanvlasnikaurisa, 17. januar 2020 13:05)

    # Link komentara

  117. Samo u Srbiji ljudi ne cene Ford. Inače se radi u jako kvalitetnom automobilu.
    (Bogdan, 17. januar 2020 13:05)

    # Link komentara

  118. Daleko od penzionerskog auta, buraz. Toyota, Honda i Mazda prave fenomenalne automobile. Pouzdanost, tehnologija, inzinjering na vrhunskom nivou.
    (yamakagashi, 17. januar 2020 12:59)

    # Link komentara

  119. Preko 18 miliona automobila godisnje iz Japana... Nemaju pojma :)))))
    (H, 17. januar 2020 12:56)

    # Link komentara

  120. U top 10, 2 danas smesne kompanije u odnosu na njemce, mislim naravno na ford i chevrolet!
    (Miki, 17. januar 2020 12:52)

    # Link komentara

  121. Izgleda da sam ja glup, al meni je Toyota toliko penzionerski auto.
    (vračarac, 17. januar 2020 12:47)

    # Link komentara