1. Vozio VW
    presao na BMW
    nikad vise VW

    glupo je porediti ono sto za poredjenje nije
    BMW je ipak druga dimenzija
    (bembarijanac, 11. decembar 2019 16:58)

    # Link komentara

  2. @(Mitke, 06. decembar 2019 15:59)

    Potrazi Mitke, iznenadices se
    (Ccc, 9. decembar 2019 18:43)

    # Link komentara

  3. Ima li neki patent iz Azije ili je sve kopirano od Švaba?!
    (Mitke, 06. decembar 2019 15:59)

    Кад смо већ код патената, голф 1 је потпуна копија фиат-а 128!!!
    Вероватно ће ово за “вернике” VW-а бити разлог за хара-кири, али је то чињеница!
    (vir, 6. decembar 2019 18:10)

    ..i dizajnirao italijan..
    (xo, 9. decembar 2019 12:37)

    # Link komentara

  4. Golf 8 sa motorom Vilager kosilice, zadnje generacije kosta 22 500,00 €
    (Laki, 8. decembar 2019 22:07)

    # Link komentara

  5. Der Golf, novo zrno razdora medj' Srbima.
    (Švanzineger, 8. decembar 2019 09:21)

    # Link komentara

  6. upecao sam ga

    [link]

    I found this offer at mobile.de:

    Volkswagen Golf III Style 1,5 l TSI OPF 110 kW (150 PS) 6-G
    Mileage: 0 km
    Fuel: Petrol
    Power: 110 kW (150 Hp)

    Price: €37,693
    (Dezon, 8. decembar 2019 01:37)

    # Link komentara

  7. @LA dzaba druze pises..ovo je ruska vukohebina ispranih mozgova
    (kuste, 8. decembar 2019 01:28)

    # Link komentara

  8. Moze i Megan i Focus i 308 da ponude mnogo vise za 30 %manje novca. Znam da to zvuci cudno vama kojima je Golf majka a svi vozite 15 godina star jer za bolje ne znate. Postoje cenovnici a u njima cene i oprema. Uporedis pa shvatis. Svako ima pravo da voli odredjenu marku kola ali je bolesno da neko ubedjuje drugog da je cena od 27500 evra normalna za automobil C segmenta. Golf je bezobrazno skup i to je jedino istina. Sve ostalo su sitnice.
    (wc, 07. decembar 2019 16:33)... mislim da nema tu nikakvog ubedjivanja jer brojke prodatih govore sve! Dokle god Golf bude imao ovakve cifre prodatih u Evropi, nece se niko sazaliti i reci, aaa pa stvarno smo bezobrazni, nije to normalno za C segment, evo neka bude 10.000 € jeftiniji! A primera radi, bmw serije 1 je skuplji, kao i A klasa kao i Audi A3, i sve tri marke takodje vise kostaju u odrzavanju!
    (Metropola, 7. decembar 2019 23:53)

    # Link komentara

  9. @Los Angeles
    Сажаљеваш Србе, Балканце, Азијате, Европљане ... и подучаваш их како живети и возити да би достигли ниво среће као Ти и то још несебично и бесплатно!?
    врло "скромно" ( а кога то обавезује скромност? јел то врлина или надменост и гордост због глупости у глави као "имам пуно некретнина и покретнина па сам зато бољи од оноих који имају мање" )
    Е сада јел сажаљеваш себе што не возиш Мајбахе, Ролсеве, Бугатије, Ламбо, Ферари ... наравно не и не идеш на портале где су "богатуни" хиљаду пута већи од тебе.
    Шта ћеш овде међу српску и балканску сиротињу у блато и прашину да се пљаш!?
    Шта ти тата вози и шта је возио и каквој си кући рођен и јел си био несрећан и непросветљен док се ниси "обогатио" у УСА?
    Колиико год се самохвалисао непостојећом важношћу никада ти се нећемо дивити а ти се диви и пати за онима који возе многоструко скупље лимузине него ти сам и имају више авиона, кућа, базена, станова и новца од тебе.
    Има овде лекара у Србији који од својих скромних плата штеде и у време годишњег одмора иду бесплатно лечити људе у Африку, трче маратоне, возе у слободно време бицикл, теретана, пливање ... а били су и најбољи студенти генерације и не вагају Дух новцем.
    Такав доктор вози мањи аутомобил и живи у мањем стану, на своју свеукупност троши мање новца али га сиротиња цени буди сигуран много више него неког самохвалисавца због умишљене непостојеће важности што вози крнтијицу од 2 тонице која смрди и загађује више од оних тешких 1 тону са мањим мотором ...
    (Дух прави здраво тело а не обрнуто, 7. decembar 2019 23:04)

    # Link komentara

  10. Najbolji pokazatelj vrednosti Golfa je ovolika količina mržnje izneta prema njemu,a to je ipak samo auto gomila lima i plastike kao i onaj vaš kod kuće.
    (ciga, 7. decembar 2019 19:34)

    # Link komentara

  11. @Svejedno mi je da li ću da platim novog Megana 16-17 hiljada ili novog Golfa 25-6 hiljada.Ne uzimam Renoa zato što je jeftiniji,već zato što VOLIM taj auto.Eto,ima nas I takvih,gde su emocije presudne u svemu što radimo,pa čak I kada biramo auto.
    (ne znam zašto,ali, 07. decembar 2019 00:54)

    kao i moj ujak....
    može da kupi šta hoće, ali on menja novog Megana svake dve - tri godine. voli Reno još od 4- vorke.... 40 godina vozi Reno...
    (matori, 7. decembar 2019 18:38)

    # Link komentara

  12. Los Angeles

    E moj druze Americki,da nam ti nisi ispricao bajke o zivotu preko okeana gde tece mled i mleko ja bi i dalje mislio da su Ameri malo deblja bica odrasli na hamburgerima koji na karti tesko mogu da pronadju gde je Evropa a kamoli Srbija...
    (igor, 7. decembar 2019 18:12)

    # Link komentara

  13. @ (Los Angeles, 07. decembar 2019 16:48)

    Druze, to sto ti nisi znao da zivis u Srbiji, jedes zdravu hranu (3 puta kvalitetniji i 33 puta jeftiniju nego tu) i vodis zdrav i srecan zivot, je iskljucivo tvoj problem. Znas, nisu svi na Balkanu zatucani, pusaci i pijanice koji zivot provedu ispred prodavnice ispijajuci alkohol. Ima ljudi ovde koji su osnovali svoje firme na osnovu sopstvenog znanja i skole, koji zive zdrav zivot, putuju, kulturno se uzdizu itd. Nisu svi ovde samo cekali da im nesto padne sa neba a onda pljuvali po svojoj domovini (za koju su se njihovi preci borili), vec su stvari preuzeli u sopstvene ruke. Na kraju krajeva, sreca je u ljubavi, porodici i prijateljima, ne samo u materijalnim dobrima. Uzivaj tamo ako ti stvarno tako dobro ide ali nemoj nama ovde da solis pamet.
    (Nemanja, 7. decembar 2019 17:46)

    # Link komentara

  14. @Brdjanin: Nigde bolji i zdraviji izbor hrane u zivotu nisam video nego u Kaliforniji. Mozda jos samo u Londonu i NY. Takodje nigde nisam video isto vise ljudi koji izgledaju fit, vode racuna o svom zdravlju i svojim telima. To vazi za celu Kaliforniju ne samo za LA zbog Holivuda. Nije ovo neka tamo americka nedodjija nego jedan od centara sveta. Nisam ja super pametan pa da sam eto ovde tako dosao. Desilo se sudbinom, i video samo ovde sve suprotno od onoga cime su me ceo zivot trovali u Srbiji. Zivim kako zivim , ali me svaki dan ubija misao koliko je nasih dobrih ljudi i dalje zatrovano na Balkanu, zive nekim losim zivotima i u velikim zabludama. Visim na na nasim vestima svakih par dana sve nadajuci se da ce se ovo ovde ili priblizno nekad preseliti i kod nas, da ljudi pocnu da zive. Jer dom gde si odrastao je dom, jedan jedini pravi. U medjuvremenu moji komentari surove istine izazivaju reakcije takve kakve su - medjutim moj stav je da jedino sto pomaze srbima i balkancima je surovi, brutalni samar istine. Smatram sebe duznim da svojim sunarodnicima kazem istinu pa koliko god da vas bolelo.
    (Los Angeles, 7. decembar 2019 16:48)

    # Link komentara

  15. Golf ispod 20000 evra moze da ponudi Golf za 27000 evra. Bar sam ja zakljucio to iz teksta.
    (OX, 7. decembar 2019 16:44)

    # Link komentara

  16. Moze i Megan i Focus i 308 da ponude mnogo vise za 30 %manje novca. Znam da to zvuci cudno vama kojima je Golf majka a svi vozite 15 godina star jer za bolje ne znate. Postoje cenovnici a u njima cene i oprema. Uporedis pa shvatis. Svako ima pravo da voli odredjenu marku kola ali je bolesno da neko ubedjuje drugog da je cena od 27500 evra normalna za automobil C segmenta. Golf je bezobrazno skup i to je jedino istina. Sve ostalo su sitnice.
    (wc, 7. decembar 2019 16:33)

    # Link komentara

  17. Pomenuta je u sklopu komentara razlika izmedju nekih evropskih i japanskih modela (civic, mazda 3) u nivou opreme i kvalitetu.
    Prethodna dva mjeseca sam proveo u trazenju auta za porodicu i testiranju modela iz raznih klasa. Testirajuci modele uzivo shvatio sam da postoje vece razlike u kvalitetu i opremljenosti iznutra nego sto sam ocekivao. Npr kod japanaca u osnovnom nivou opreme imate prakticno sve sto vam treba, ukljucujuci kompletne sisteme za bezbjednost. Mozda im npr nedostaje kozni volan (npr kod honde cr-v) ali se to nadoknadjuje u drugom nivou opreme. Kod nekih evropskih proizvodjaca dio opreme uopste nije moguce dobiti preko paketa vec se mora dodatno narucivati. Sto se tice unutrasnjosti, vozio sam npr bmw 2 gran tourer, koji je super sto se tice zvucne izolacije, ali zato plastika u unutranjosti nije nista bolje od one u mom civicu starom 12 god. Nova honda cr-v ili mazda 3/6 imaju dizajnerski dobro razradjene uutrasnjsti, sa kozom i kvalitetnom plastikom. Mazda 6 iznutra se osjeca kao luksuzan auto. Za nesto uporedivo kod mnogih evropljana mora se dosta doplatiti. Na kraju sam dosao do toga da cu kupiti opet japanca, a drugi izbor ili alternativa ako se nesto kod cr-v iskomplikuje bice v60, koji daje znacajno bolji odnos cijene i dobijenoga od njemackih ili francuskih modela.

    Sto se tice ukupnih troskova, japanci tu isto su pri vrhu. Ukucajte na google adac autokosten übersicht, tu imate cijenu po km za svaki model. Pogledajte gdje je civic a gdje golf.
    (Bojan, 7. decembar 2019 15:49)

    # Link komentara

  18. Kazu da Reno Megan sa dispjejom da ti se zgadi i neki ford tamo nude vise za manje novca. Kako neko moze da pinudi nesto sto i nema nije mi jasno... Sve ce to kupci oceniti..
    (GT-iovi,TD-iovi, 7. decembar 2019 15:07)

    # Link komentara

  19. @ Los Angeles
    To sto ti zivis u zabludi da si uspeo u zivotu zato sto “zivis” u Americi to mi je jasno. Po tvojim komentarima koje ostavljas ovde evidento je da ti je srebroljublje zvezda vodilja u zivotu i za time patis. Batali nas Amerike i price o lepom zivotu tamo, kad jedu plasticnu hranu i ne smes da izadjes da se prosetas kad padne mrak da te neko ne izvode za 10 dolara.
    Uostalom kad ti je tamo toliko “dobro” ne vidim razlog za vecito pljuvanje po zivotu ovde osim zesce isfrustriranosti sopstvenim zivotom.
    (Brdjanin, 7. decembar 2019 13:40)

    # Link komentara

  20. I kad se vec prepucavamo o SAD bitno je naglasiti tacno na koji deo mislimo, da li su to u pitanju mocvare Luizijane gde je svako drugi ozenio svoju sestricinu ili o npr. super modernom Denveru/Bostonu. Razlike su mnogo vece nego unutar bilo koje EU zemlje.
    (Mislim, 7. decembar 2019 13:38)

    # Link komentara

  21. Evropljani NE voze bolje niti skuplje aute nego SAD. To moze da kaze samo neko ko nikad nogom nije zakoracio preko bare.
    90% skupljih novih auta po evropi su ili taksi/limo sluzbe ili operativni lizing za visoko pozicionirane po firmama.
    Privatno se voze male nove sarene kantice iz dva razloga:
    Prvi je sto je ceo severo zapad evrope SKRT, ne diraj im u novcanik. Kupice oni kucu od milion eura (zato sto je to investicija) ali nece ni u ludilu kupiti skup auto. Tu mislim na domace, ne na razne imigrante kojima i sam pripadam.
    Amerikanci sa druge strane trose sakom i kapom, i sta imaju i sta nemaju. U mojoj firmi u SAD su ljudi posle dva meseca na poslu kupovali redom: kucu, auto, brod. Sve na kredit. Primanja za visoko kvalifikovanu radnu snagu su mnogo veca u SAD. Zato se masa EU iseljava preko. U evropu iz SAD obicno dolaze umetnici itd... Naravno evropa ima odredjene prednosti u odnosu na SAD. Kulturni zivot je 1000 puta kvalitetniji, opsta kultura je puno bolja, ljudi su veci kosmopoliti, vecina mladih je obisla svet sa rancem na ledjima... da ne spominjem fizicki izgled prosecne osobe. Naravno zdravstveno osiguranje koje je dostupno svakom. ALI sa cisto materijalne strane SAD je neuporedivo bolje mesto za zivot i od Norveske i od Svajcarske a kamoli EU. A golf nikad nigde na zapadu nije predstavljao luksuzni automobil, uvek je bio tkz. ECONO BOX.
    (Mislim, 7. decembar 2019 13:35)

    # Link komentara

  22. Za manje para kupite japanski auto. Kvalitet, visok nivo opreme, pouzdanost.
    Nemacka O-Japan 3
    (Sale, 7. decembar 2019 13:34)

    # Link komentara

  23. golf, 100+ postova, poređenje sa sanderom, sve je u savršom redu.
    (jaretina, 7. decembar 2019 13:26)

    # Link komentara

  24. Najbolji automobil je ispravan automobil.
    (Goodyear, 7. decembar 2019 13:22)

    # Link komentara

  25. Općenito, ova klasa je upropaštena cijenama. Dizali su cijene i sada vam se dogodi da jedan Golf (ili neki drugi auto te klase) košta u osnovnoj opremi kao Mondeo ili Insignija u osnovnoj opremi. Naravno da je osnovna oprema Mondea i Insignije bolja od one kod osnovnog Golfa, a i početni motor je kod Golfa slabiji i to dosta!? Pa zašto da onda kupim Golfa?
    A ako Golfa dobro opremim onda košta kao Mondeo ili Insignija dizel sa jako dobrom opremom (ili npr. Hyundai i40 dizel sada na akciji 24.000 ili ful 26.000!?).
    Ovi proizvođači misle da su svi poludjeli. Dobro, ne kupuju svi razumom. Neki i to ne mali broj ljudi vodi se isključivo emocijama. I to je u redu jer ljudi kupuju za svoje novce i ne trebaju ničije odobrenje. Da nije tako svi bi vozili Toyotu, a drugi bi zatvorili tvornice.
    (Ivan ZG, 7. decembar 2019 12:44)

    # Link komentara

  26. @Dzon
    Pa Evropljani vise kupe luksuznih kola nego Amerikanci i uopste bolje zive od njih.

    1.5 TSI sa 130 ksza 27500€? Mnogo brate... Takaman da bude 17k on a onaj jaci oko 20k. Pa koliko ce tek A3 da kosta majku mu...
    (Replay, 7. decembar 2019 12:43)

    # Link komentara

  27. (Corvus, 06. decembar 2019 19:36)
    Platio bih naravno. I platio sam mnogo vise... Jer eto, moze mi se.. Oni kojima se ne moze, neka se tese sa Sanderom, kao sto si rekao, imaju pravu na to...
    Poredjenje mi je apsolutno tacno, jer postoje ljudi koji na svemu zele da ustede i oni koji ne zale novac da bi uzivali, izmedju ostaloga tu spada i dobar automobil.. Jer eto, moze im se.
    Tom logikom, zasto bi platio za porodicu letovanje u dobrom hotelu, kad mogu da uzmem apartman u Grckoj i gulim pastetu i sendvice kad se na kraju isto kupamo.. Logika ti je potpuno pogresna..
    (ARGENTTO, 7. decembar 2019 01:59)

    Stvarno ne razumem otkud ti ta nakaradna "logika" da svako ko kupuje Dačiju to čini samo zato što se "teši", nema para za skuplje i mora da štedi na svemu?!!!!

    Da li si u stanju da shvatiš da neko kupuje jeftiniji auto, NE zato što nema za skuplji, nego pravi nameran i svestan izbor jer prosto NEĆE da potroši više od određene svote na auto, nego na nešto drugo što mu je važnije od auta?!!!

    Da li možeš da razumeš da je nekome auto potpuno nebitna upotrebna stvar i da mu nije nikakav fetiš kao što je izgleda tebi?!!!

    Ti slobodno kupi najskuplji auto koji možeš i uživaj u njemu. Ali praviš veliku grešku ako se tripuješ da si zbog toga nešto bolji i uspešniji od onih koji voze jeftiniji auto od tvog. Ako je tebi cena nečijeg auta merilo uspeha u životu, onda mora da padaš u težak bedak svaki put kad pored tebe prođe neko s 2 ili 3 puta skupljim autom od tvog?
    (Corvus, 7. decembar 2019 12:15)

    # Link komentara

  28. @ne znam zašto,ali, 07. decembar 2019 00:54
    Izvini, moram da pitam.
    Kakve emocije, kakva ljubav prema parcetu metala i plastike?
    O cemu se radi? Ko kime gazduje, ko kome sluzi kao predmet/alat koji ima odredjenu svrhu?
    (Pera Trta, 7. decembar 2019 11:32)

    # Link komentara

  29. Na svakoj temi o avtomobilima, zenama, sexu dominiraju komentari sujetnih, isfrustriranih muskaraca koji sa temom nemaju bas puno licnog iskustva ali ih to ne sprecava da svima pojasnjavaju kako je samo njihovo misljenje jedino ispravno. A misljenje puno crnih rupa...
    (sasa, 7. decembar 2019 11:15)

    # Link komentara

  30. Meni nije jasan pojam kvalitet izrade. Pa svi danas imaju meku ali i tvrdu plastiku u kabinama, svi imaju sve sisteme (elektroniku) samo je pitanje u kom je paketu i za koje pare, svi imaju vise razlicitih motora i opet je samo stvar novcanika. Na kraju ostade koliko se koji kvari a za to postoji statistika samih Nemaca a ona kaze da je Golf prosecan auto sa nadprosecnom cenom. Sad ce neko da mi objasnjava kako mu je vaznije da mu auto ima kilo vise meke plastike nego da ga ostavi na putu. Ja nisam pipnuo van volana i dugmica nista u kabini od kad sam kupio auto. Lozim se na pipanje lepih gospodja ne i kabina masina.
    (Pragmatic, 7. decembar 2019 11:02)

    # Link komentara

  31. Nikad nisam bio obožavalac niti vlasnik golfa bilo koje generacije, a ne verujem ni da ću biti. Ne smeta mi količina gluposti u komentarima, jer ljudi pišu u skladu sa intelektualnim sposobnostima, ali me naljuti količina bezobrazluka u iznošenju lako (za pet minuta) proverljivih tvrdnji kao civic/mazda3 za 17K ili megane za 16K.
    Osnovna cena za civic za 1.0 3 cil. je 20.490 i ide do 27.490, a nova mazda 3 g122 ide od 20.590 do 29.990. Oba osnovna paketa imaju napredne sisteme kao u opisu u tekstu o golfu. Da bi megane bio barem pokušaj te opremljenosti mora da bude u paketu bose kada takođe prebacije 20K. Razlika u ceni za istu opremu je takva da na kraju kupite šta vam se više sviđa ili bolji lizing, servis i sl.
    Ko je ikad išta izmislio/napravio/proizveo zna da cena naprednih sistema nije onoliko koliko košta proizvodnja nego hiljade radnih sati hiljada inženjera utrošenih na razvoj toga.
    I da, kada se uzmu u obzir dimenzije, masa, kompleksnost itd. i na to doda inflacija, danas su automobili (barem u ovim nižim klasama) jeftiniji nego nekad. To što smo 1990. radili za 50 g zlata mesečno, a sad za 10-20 g, to je neka druga priča.
    (mjns, 7. decembar 2019 10:30)

    # Link komentara

  32. @Džon, @Reziel: Poenta je da je za strucnjake USA ubedljivo najbolja. Ako nisi strucnjak i nemas skole, pa onda nije nigde dobro. Nije tacno da je 2 nedelje odmora (to je mozda za loše poslove bez struke). Imam 21dan odmora, neograniceno 100% placeno bolovanje, nedelju dana godisnje 100% placeno nege za clana porodice ako treba, i daleko vise drzavnih praznika. Dva bonusa godisnje u visini dobre godisnje plate doktora u Srbiji. Dividende i akcije firme. Dani odmora sa praznicima slicno ukupno kao u Evropi. Ali kad je odmor mogu da priustim da biram gde cu da idem po celom svetu. Imam i zdravstveno kakvo nikad nigde nisam imao, firma placa vecinu, a moj trosak ne osetim. Imam u proseku 2-3 ponude za posao svake sedmice u inboxu na LinkedIn-u, vise i ne odgovaram svakom. Od te kuce koju cu da otplatim do penzije mogu da kupim 5 stanova u Beogradu, jedan u Madridu, i jedan u Londonu, cisto da se uziva u penziji. Posao koji radim je laganica za ono rintanje koliko sam radio u Beogradu u istoj profesiji. Nisam nista posebno, samo strucnjak u svojoj profesiji u dobroj firmi, i na pravom mestu. Da nije tako dobro, ne bi vecina lekara bili nemci, englezi, skoti, i slicno, svi su provalili da ovde mogu da zarade 3x vise nego u bilo kojoj zemlji EU. Beskucnici su stvar losih porodicnih veza, jer su otudjeni, ali to nije slucaj sa ljudima sa strane - kad ste culi za beskucnika japanca, srbina, grka - nemoguce jer se porodice brinu za propale slucajeve. U svakom slucaju ti beskucnici su bezopasniji od svakog beogradskog splava u 1 nocu gde malo malo pa neko glavu izgubi. Uostalom, ako vam nesto i dalje nije jasno gledajte samo gde ide svetski dzet set i naucni vrh civilizacije pa ce vam (mozda) onda biti jasno.
    (Los Angeles, 7. decembar 2019 10:24)

    # Link komentara

  33. Pa isti ti sto stampaju bezvredni novac ti odredjuju cenu zlata.....mozda bi ti bolje poredjenje bilo koliko je golf vredeo i koliko vredi danas u svinjama.....
    (Milan, 7. decembar 2019 10:11)

    # Link komentara

  34. Sta srbin zna sta je golf, zna samo da je mnogo skuplji od konkurencije i to je sve. Kao da jednog giganta zanima sta misli sirotinja iz jedne od najsiromasnijih zemalja Evrope. Golf se pravi i prodaje ljudima koji znaju sta je kvalitet i koji nisu dovoljno bogati da bi kupovali krntije.
    (Brada, 7. decembar 2019 10:07)

    # Link komentara

  35. Bozije kocije !!!
    (Sumadinac, 7. decembar 2019 09:32)

    # Link komentara

  36. Ako sam dobro shvatio , golf 8 u srednjem paketu opreme kosta koliko i superb .
    (srb.rs, 7. decembar 2019 09:27)

    # Link komentara

  37. Pezo 308 je zmaj za njega, za iste pare full oprema i automacki menjac od osam brzina!
    (Kontras, 7. decembar 2019 09:22)

    # Link komentara

  38. Los Angeles
    O nacinima zivota sa ove i one strane bare ne bih komentarisao, ali smatram razvijene evropske zemlje za daleko socijalnije zemlje od Amerike.
    Sto se tice velicine automobila ovdje u Evropi i tu u Americi to samo ima veze sa razvijenoscu potrosackog drustva koje je citavu industriju podcinilo tom sistemu. Ne voze Ameri velike automobile iskljucivo sto zele uzivati u komforu niti im je toliki neophodan, vec industrija treba da zivi od toga.
    Veci automibil znaci vecu kolicinu gvozdja, samim tim ce celicane vise raditi (vise radnika zaposleno) pa je taj segment industrije ''namiren'' i tako je sa ostalima u lancu auto industrije. Glomazni motori znace veliku potrosnju pa ce i rafinerije biti ''namirene'', a mi u Evropi placamo tu razliku vase niske cijene goriva. Automatski mijenjac radi lakse voznje, 16 god za polaganje vozackog i sto jednostavniji ispit su samo u funkciji da se proda sto vise vozila i goriva. Taj oblik ''konzumerizma'' se lomi preko citavog svijeta, a valjda si se i sam utopio u njemu pa ga vise nisi ni svijestan. Uzivaj u svakom slucaju, al' ne mudruj o necem cega nisi svijestan ili ne zelis biti...
    (Srđan BL, 7. decembar 2019 09:18)

    # Link komentara

  39. @ (Џон, 07. decembar 2019 08:30)

    SAD nemaju:
    - istoriju. Kada dodjes na praznu livadu, mozes bez problema da sagradis siroke bulevare, kuce sa dvoristem itd.
    Kada budes malo proputovao Italiju, Francusku, Austriju, Englesku, Grcku, Spaniju itd. shvatices da kroz mnoga mesta ne mozes da prodjes sa Q7 a da ga ne ogrebes. Zato su ljudi prezadovoljnim Pandama i Golfom. Istorisjko nasledje mozda nekog sprecava da kupi Q7 ali naciji daje identitet, kulturu itd.

    Odmor u Austriji, Francuskoj ili gde god? Covek radi da bi ziveo, ne zivi da bi radio! Ti slobodno budi rob ako su ti samo bitne novcanice.

    Porezi na automobile? Postoje pametni ljudi, koji nisu zatucani i pod kontrolom industrije, pa prihvataju cinjenice da su klimatske promene ubrzane covekovim delovanjem.

    Zato se ti slobodno probijaj kroz guzve i putuj svojim Q7 svaki dan u godini do posla i nazad, a pusti "glupe" evropljane da Pandama ili Golfovima putuju po gradovima, do mora, jezera, planina itd.
    (Nemanja, 7. decembar 2019 09:07)

    # Link komentara

  40. @Los Angeles

    Au kako si ovo pogodio to je strasno. Ziveo sam u SAD i sad zivim u Holandiji. Svaka ti je na mestu. Milion poreza i taksi koje ti ubiju svaku zelju za posedovanjem kvalitetnog auta. I onda se lazes kako si hip, eko itd. Ustvari bi svi vozili X5 ali ne mogu jer je samo road tax za njega 1000e kvartalno. Jedino sto imaju prednost u odnosu na SAD je kvalitetno zdravstveno i socijalni sistem koji se debelo zloupotrebljava.
    (Mislim, 7. decembar 2019 09:01)

    # Link komentara

  41. Nudi stari motor prozvan kao nov , cipovan, stelovani softver, ali sada uz blagoslov drzave da bi se Vagen oporavio
    (Vukodlaklija, 7. decembar 2019 08:50)

    # Link komentara

  42. Golf je najprodavaniji auto u Evropi jer Evropljani nemaju:
    - Para da kupe normalan auto, veci od ovog auta za curice i deckice
    - Samopostovanja da se izbore za normalne poreze za sve automobile vece od tog golfica.
    - Pameti da se izbore sa svojim politicarima (Ako premijer neke Danske ili Belgije npr hoce da se vozi biciklom ili trotinetom, nema prava da ogranicava druge porezima da ne mogu da voze npr Bmw 5, ili Audi q7, ili nekog veceg Volvoa i slicno.
    - Smisla za to sta zasluzuju svojim teskim radom u zivotu, pa se zato zadovoljavaju korsicama i pandicama, dok im porezi idu za placanje duplih vlada u Briselu i finansiranje dzihadistickih migranata koji dolaze u EU.
    - Nisu vecinom putovali u USA, da vide sta znaci sirina i komfort automobila, kuce, dvorista, odmora na koji ides, itd.
    Ovo vazi za zapadne Evropljane - za ovo malo nazovi evropljana sto jos kucaju na vrata EU, ukljucujuci i Srbiju - neka vam je Bog u pomoci.
    (Los Angeles)
    Skoro svi sve u pravu ali:
    - u Americi imaš dve nedelje odmora, posle deset godina rada u istiloj firmi dobiješ i treću
    - u Evropi je standard 5 nedelja, u Austriji je počela da se dodeljuje i 6. nedelja posle godinu dana rada u istoj firmi
    A to da se porez odvaja za duplu administraciju i da ne postoji otpor tome, potpisujem.
    (Џон, 7. decembar 2019 08:30)

    # Link komentara

  43. Golf kupuju ljudi koji ne znaju mnogo o automobilima a izbor im namece okolina. Golf je imao smisla samo dok je bio jeftin. Danas ga sa ovom cenom odavno niko pametan ne kupuje. Uz previsok rizik od kradje golf je danas jedna od najlosijih opcija ali ljudi robuju navikama, sredini u kojoj zive i naravno agresivnom marketingu VW-a.
    (Neutralni, 7. decembar 2019 08:14)

    # Link komentara

  44. golf 2, 1990 - 1.3 benzin 13000 dm
    golf 8, 2019 - ? benzin 20000+eur/ 40000dm
    voleo bih da mi neko od strucnjaka objasni da li je ovaj auto 3,5 puta bolji.
    marketing je cudo
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (johnny, 6. decembar 2019 18:17)

    1990 g. Golf je koštao oko 900 gr.zlata. Danas košta oko 550 gr. zlata , znači pojeftinio je.To što vi ne primate platu u zlatnicima , proizvodjače automobila ne interesuje mnogo.
    (Alex, 6. decembar 2019 22:14)

    Pa ne primete kad su skoncentrisani na "imam pravo na svoje mišljenje" tj. opterećeni raznim rijaliti programima na malim (od 55 pa na više inča) ekranima kao i "uživo" od strane nazovi političara (trenutne pozicije i opozicije) a sve da im odvrate pažnju od robovskog načina života. Kad narod shvati koliko im je život obezvredjen onda možda i dodje do poboljšanja uslova i kvaliteta života...do tada uživajte u "šovovima" i vrednujte svoj rad u bezvrednim papirićima zvanim "novac".
    (otvori oči, otvori um, 7. decembar 2019 08:13)

    # Link komentara

  45. Neka neko uporedi cene polovnog golfa iste starosti i pogona sa Toyota aurisom? Ako to uradi videće koliko je auris skoplji.
    (e, 7. decembar 2019 08:08)

    # Link komentara

  46. (Los Angeles, 06. decembar 2019 23:57)

    Dragi moj LA... Šta bih ti rekao. Nadam se da ti u USA imaš sve što mučeni, zarobljeni evropljani nemaju, kao i da živiš u "comfort" modu koji toliko hvališ. Razlika između načina života u razvijenim zemljama EU i Americi je u tome što ovde i dalje konzumerizam nije toliko jak, kao i što ljudi makar malo razmišljaju svojom glavom kada troše novac (makar malo). Osim toga, u Briselu, Berlinu, pa čak ni u Parizu nemaš čuveni Hollywod boulevard na, a paralelno sa njim dve ulice sa beskućnicima. U EU i dalje ako želiš da radiš, makar nećeš biti gladan i imaćeš krov nad glavom. O kriminalu da ne govorimo. Tako da, cepaj ti samo "comfort" mode, uživaj punim plućima, jer nikad ne znaš kada će da stigne mail da posla više nema, da ceo taj lizing komfort pada u vodu, i da kreće selidba u one paralelne ulice.
    (Reziel, 7. decembar 2019 08:01)

    # Link komentara

  47. @coyote E, sad si lupio za sve pare. Upravo je sasija bila njegov najslabiji deo, gde nikada nije mogao da prismrdi focusu. Kako je sa osmicom, ne znamo jos. Golf je:
    prosecno ruzan
    vrlo prostran
    vrlo kvalitetan
    prosecno kvarljiv
    prosecno-vrlo udoban
    prosecno stabilan
    vrlo skup
    odlicno drzi cenu
    Kad podvuces, jedan od najboljih u klasi, ali ubedljivo najskuplji. Po meni, nije best buy. A stoji da je merilo uspeha, nase sirotinje, vw, pa makar i polovan.
    Ne da svoju sedmicu,sa 300k km, ne bi menjali za novu daciu, nego ne bi ni za novog focusa. Kompleksi su cudo.
    (ucha, 7. decembar 2019 07:35)

    # Link komentara

  48. Kaze Insignia je za poredjenje sa Golfom, Golf prvo treba da bude bolji od Astre da bi mogo da ga uporedjujes sa necjm kao sto je Insignia
    (antonije, 7. decembar 2019 07:02)

    # Link komentara

  49. Hoce li ovde ljudi skontati da ne mozes da poredis megana sa golfom..
    Taj covek nikada nije vozio golfa

    Megan je mnogo losije izrade..
    Ja kada sam probao golfa posle pezoa i renoa dobro znam u cemu je razlika.

    Probaj pa kazi a ne da gledas cenu.
    (Beograd, 7. decembar 2019 06:27)

    # Link komentara

  50. Pa to samo neko ko nije prelezao pubertet moze da kupi. 55 hiljada maraka nekadasnjih za obican auto i mediokritetan motor.
    (prosto ko pasulj, 7. decembar 2019 05:20)

    # Link komentara

  51. Koliko lupetanja na jednom mestu, a bune se svi koji su jedva skrpili za Sandera i Golf im je po osmi put ostao neistvarenu san. Ja sam isto tako razmišljao kada se pojavila Golf petica, međutim kada sam seo za volan gledao sam na te druge automobile iz 'iste klase' kao da su dve klase ispod.

    Jasno je da se ovde dosta plaća VW bedž ali svako ko ima priliku da opušteno plati mnogo više za Golfa, kupiće Golfa. Isto kao što će neko drugi dodati još pa kupiti Mečku ili BMW...
    (Neko iz mase..., 6. decembar 2019 21:09)

    Jedino ti ovde lupetas jer mislis da svi dele tvoje misljenje. Kupio sam nov auto 2017. godine, 21.500 evra. Znaci, mogao sam da kupim i Golfa, mogu da ga prisutim i u full opremi, iskreno. Nit mi je neostvaren san, nit mislim da je najbolji , tako da mi nije usao cak ni u uzu listu. Kad poredis koliko od kog proizvodjaca dobijes za isti novac, veruj mi, nije vise tako sjajan. Sedeo sam u tom golfu, vozio ga, ja stvarno ne znam sta vi iz VW sekte tripujete? Taj automobil nije nikakvo bozanstvo kakvim zelite da ga predstavite. Naprotiv, itekako ima svojih mana.Pozdrav od rusitelja tvojih ubedjenja, a ti nastavi i dalje da mastas o njemu.
    (P, 7. decembar 2019 04:19)

    # Link komentara

  52. Neću da ulazim u kvalitet auta jer je to jako diskutabilno. Ono što mogu da primetim je da se svaki put hvale o smanjenju potrošnje. Ovoga puta to je 17%. Nekada je 15% nekada 20%. Pretpostavimo da je prvi Golf trošio 8 litara, da je prošlo 7 generacija od njega i da su svaki put smanjili potrošnju za 15%. Sada bi Golf trebao da troši oko 2.5 litre što je naravno velika laž (8 * (1-0.15)^7 ~ 2.56)
    (Locutus, 7. decembar 2019 02:40)

    # Link komentara

  53. Ove vesti nisu za Srbe tako da nemojte da kritikujete. Nemcu je novi golf normalna stvar kao vama neki novi mobilni preko racuna. Kad mu omatori, jednostavno ga zameni.
    (max, 7. decembar 2019 02:22)

    # Link komentara

  54. Nisu vecinom putovali u USA, da vide sta znaci sirina i komfort automobila, kuce, dvorista, odmora na koji ides, itd.
    (Los Angeles, 06. decembar 2019 23:57)

    U USA je sve siroko pa i ljudi. Treba Amerikanci da nauce od Evropljana razliku izmedju kvaliteta i kvantiteta da ne bi bili toliko bolesni i gojazni.
    (max, 7. decembar 2019 02:16)

    # Link komentara

  55. (Corvus, 06. decembar 2019 19:36)
    Platio bih naravno. I platio sam mnogo vise... Jer eto, moze mi se.. Oni kojima se ne moze, neka se tese sa Sanderom, kao sto si rekao, imaju pravu na to...
    Poredjenje mi je apsolutno tacno, jer postoje ljudi koji na svemu zele da ustede i oni koji ne zale novac da bi uzivali, izmedju ostaloga tu spada i dobar automobil.. Jer eto, moze im se.
    Tom logikom, zasto bi platio za porodicu letovanje u dobrom hotelu, kad mogu da uzmem apartman u Grckoj i gulim pastetu i sendvice kad se na kraju isto kupamo.. Logika ti je potpuno pogresna..
    (ARGENTTO, 7. decembar 2019 01:59)

    # Link komentara

  56. @Vozač Pazi, ako kažeš sedan, radi se o Astrama J, a to su opasni krševi, pa oni su za poređenje sa Golfom 6 hahahah
    (Poz Iz BG-a, 7. decembar 2019 01:44)

    # Link komentara

  57. ne znam jako ove iz VW nije sram da pisu o smanjenju emisije i potrosnje..a varaju nas godinama....ima li ko da im veruje...?
    (Alx, 7. decembar 2019 01:39)

    # Link komentara

  58. Imam novca da kupim novog Golfa,ali mi se više sviđa nov Megan ili Astra.Da me pitate zašto,ne znam.Nekako mi je Golf hladan,dosadan,nemam nikakve emocije kad pomislim na taj auto.Svejedno mi je da li ću da platim novog Megana 16-17 hiljada ili novog Golfa 25-6 hiljada.Ne uzimam Renoa zato što je jeftiniji,već zato što VOLIM taj auto.Eto,ima nas I takvih,gde su emocije presudne u svemu što radimo,pa čak I kada biramo auto.
    (ne znam zašto,ali, 7. decembar 2019 00:54)

    # Link komentara

  59. @Los Angeles, 6. decembar 2019 23:57

    sirotinja se hvali autom, bogat covek ga proizvodi. u koju grupu ti spadas?
    (komforno, 7. decembar 2019 00:31)

    # Link komentara

  60. Ja neću ni ss kim da se. povezujem i ne želim nikakav Car2X sistem. Ne želim da me država. prati, nadgleda i kontroliše, ovo je Evropa, nećemo Kinu u koju neomarksisti pokušavaku da je pretbore guranjem kamera, nadgledanja, kontrole, cenzure, sve naravno "za naše dobro" i pod lažnim izgovorom "bezbednosti".
    (EU Citizen, 06. decembar 2019 17:43)

    Ucili od amera
    (stefan, 7. decembar 2019 00:29)

    # Link komentara

  61. Golf je najprodavaniji auto u Evropi jer Evropljani nemaju:
    - Para da kupe normalan auto, veci od ovog auta za curice i deckice
    - Samopostovanja da se izbore za normalne poreze za sve automobile vece od tog golfica.
    - Pameti da se izbore sa svojim politicarima (Ako premijer neke Danske ili Belgije npr hoce da se vozi biciklom ili trotinetom, nema prava da ogranicava druge porezima da ne mogu da voze npr Bmw 5, ili Audi q7, ili nekog veceg Volvoa i slicno.
    - Smisla za to sta zasluzuju svojim teskim radom u zivotu, pa se zato zadovoljavaju korsicama i pandicama, dok im porezi idu za placanje duplih vlada u Briselu i finansiranje dzihadistickih migranata koji dolaze u EU.
    - Nisu vecinom putovali u USA, da vide sta znaci sirina i komfort automobila, kuce, dvorista, odmora na koji ides, itd.
    Ovo vazi za zapadne Evropljane - za ovo malo nazovi evropljana sto jos kucaju na vrata EU, ukljucujuci i Srbiju - neka vam je Bog u pomoci.
    (Los Angeles, 6. decembar 2019 23:57)

    # Link komentara

  62. Za 27.000 1.5 tsi 130? Pa to su dve astre sedan 1.4 turbo 140.
    (Vozač, 6. decembar 2019 17:09)

    Brate, reci mi gde, da odmah kupim obe! Astra je ove godine na sajmu bila OD 13.700€, sada je oko 16.000€ "na čišćenju lagera", a ko hoće VW ima Polo za 16-17k sa 1.0TSI.

    Astra je pre 15-20 godina bila jeftinija od Golfa taman koliko i danas, a takva je i razlika u ležanju i stabilnosti na putu, kvalitetu sedišta, instrument tabli, kvalitetu enterijera, itd. Kod nas Insignia kreće od 20.000€, pa je ona za poređenje sa Golfom, a ne Astra.



    Ja ne znam ko je kod nas lud da kupi nov auto... bmw 520d 2016. sa ludom opremom 26 hiljada... Golf 7 2015-16. sad može da se kupi od 10 do 12 hiljada evra, ni pet godina vožen auto.
    (pn, 6. decembar 2019 22:35)

    Druže, pogledaj ti cene na [link], imaš Golfa i za 9000, ali i za 16000€, pa biraj.

    Osnovno pravilo je: auto koji ne možeš da kupiš nov, ne možeš da održavaš kao polovan, osim ako stegneš kaiš!
    Kvarove kod nemaca ne bih da komentarišem. Kod BMW-a čuveni lanac, elektronski mehanizam otvaranja haube, itd. Kod Golfa čuvena klapna gasa kod benzinca, tipa 400€, sada doduše "samo" 280€, itd.

    Pa vi kupujte polovnjake, a kod nas su i majstori iz godine u godinu sve skuplji, kad bude 20-30€ sat rada mehaničara, biće jeftinije da se kupi nov Sandero nego održava Golf koji je prešao 300k.

    Nemci su verovatno glupi što ne daju pola plate na održavanje neke lešine, nego voze nov auto za 10% plate mesečno.
    (Veliki brat, 6. decembar 2019 23:55)

    # Link komentara

  63. Kanta od auta!
    (čiča, 6. decembar 2019 23:39)

    # Link komentara

  64. Još malo pa ko Korveta C8,mislim na R verzije.
    (Tribal, 6. decembar 2019 23:18)

    # Link komentara

  65. Mislim da bi bilo bas zanimljivo uraditi uporedni test Golfa mk8 i recimo Focusa mk4....?
    (Mita, 6. decembar 2019 23:05)

    # Link komentara

  66. A za eventualne opravke kvarova trebaće vam dr. Spock iz Zvezdanih staza😀
    (Dalibor, 6. decembar 2019 22:44)

    # Link komentara

  67. Mnogo skupo i mnogo skuplje nego konkurencija. Posledica ovoga ce biti da ce ostali proizvodjaci podici cene za svoje nove generacije automobila. Najstrasnija stvar koju je uveo golf je javno priznanje da ce mnoge varijante imati isti hardver (elektroniku) ali da ce samo na skupljim modelima biti otkljucane odredjene opcije (a vecina ih je vezana za sigurnost).
    I na kraju za dobar motor i opremu trebace 30.000 eura. Pa za te pare makar sada moze da se pazari RAV4, a sigurno je bolji auto, prosto je jaca klasa.
    (Pragmatic, 6. decembar 2019 22:39)

    # Link komentara

  68. Klasični pljuvači,kiselo grožđe.

    Kome je ovo skupo eno mu na oglasima nova Kia ProCeed sa pređenih 300 km po ceni od 25 000 EURA i benzinskim motorom 1.0
    (eno je na Polovnim Autobilima ko ne veruje)

    O opremi ovog "klot" Golfa je suvišno i pisati.
    Auto koji u klot opremi nudi digitalnu tablu i veliku tač multimediju, sigurnosne sisteme koje konkurencija nema ni u najskupljim paketim opreme.
    (Gorčilo, 6. decembar 2019 22:37)

    # Link komentara

  69. Pitanje za pljuvace golfa: zasto je najprodavaniji u svojoj klasi u Evropi ako ne valja? Shvatam da su ukusi razliciti, ali reci da je golf kanta jednostavno nije istina. Mnogi ne shvataju sta je golf: to je "devojka za sve" u svim parametrima je odlican, nigde ne briljira. Voleo bih da ga nekad vozim, cak mi se svidja i njegov svedeni dizajn. Svi oni japanci, pa i francuzi ruzno ostare.
    (Kakadu, 6. decembar 2019 22:36)

    # Link komentara

  70. Ja ne znam ko je kod nas lud da kupi nov auto kad im se gotovo svima prepolovi cena u narednih 4-5 godina. Evo sad je naprimer bmw 520d 2016. sa ludom opremom 26 hiljada evra kao ovaj golf 8 tsi što ste naveli. Mrzi me da guglam ali ispod 50 nije bio sigurno kad je izašao. Znači za 3-4 godine cena upola. Golf 7 2015-16. sad može da se kupi od 10 do 12 hiljada evra, ni pet godina vožen auto. Stvarno ne vidim kako se isplati nekome kupiti nov auto osim ako ne planiraju da ga voze dok mu točkovi ne otpadnu.
    (pn, 6. decembar 2019 22:35)

    # Link komentara

  71. Šta nudi?Torzionu osovinu nazad,5-to stepeni menjač,tro-cilindarske motore,reciklirane materijale u kabini(tapacirung),sedišta koja se rade u Bosni i (pre)skupe doplate za dodatnu opremu.Bruka je postao ovaj VW koncern.Odraše ih Ameri zbog dieselgate afere za 50-tak milijardi evra pa prodaju maglu,u koju spada i "popularna"Škoda.Pa narode,srećna vam kupovina magle.
    (nesha, 6. decembar 2019 22:25)

    # Link komentara

  72. golf 2, 1990 - 1.3 benzin 13000 dm
    golf 8, 2019 - ? benzin 20000+eur/ 40000dm
    voleo bih da mi neko od strucnjaka objasni da li je ovaj auto 3,5 puta bolji.
    marketing je cudo
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (johnny, 6. decembar 2019 18:17)

    1990 g. Golf je koštao oko 900 gr.zlata. Danas košta oko 550 gr. zlata , znači pojeftinio je.To što vi ne primate platu u zlatnicima , proizvodjače automobila ne interesuje mnogo.
    (Alex, 6. decembar 2019 22:14)

    # Link komentara

  73. Volkswagen Golf 8 za 20000 evra nudi ono što Hyundai ili Ford od 40000 ne mogu da vam priušte. Pozdrav svima koji cene ono što je najkvalitetnije.
    (Samo VW, 06. decembar 2019 17:08)
    A volan i menjac oblozeni kozom ,automatska svetla tek u paketu od 27000evra.Uozbilji se covece.
    (Veseljak bez seljaka, 6. decembar 2019 22:03)

    # Link komentara

  74. Ne znam kada ce ljudi shvatiti da kvalitet ne raste linearno sa cenom. To sto je duplo skuplji ne znaci da je duplo bolji. To sto imaju “istu” opremu ne znaci da imaju istu opremu.
    (Fantastakatilion, 6. decembar 2019 21:57)

    # Link komentara

  75. Preko 20k eura za klot verziju gradskog auta je previše. Zarađujem dovoljno da ga kupim u visokoj opremi ali nisam lud da ostavljam 20 i kusur hiljada eura po beogradskim parkinzima da ih lupaju i grebu. A da bude jedini auto četvoročlanoj porodici ne može.
    (Nisam čiko ja!, 6. decembar 2019 21:43)

    # Link komentara

  76. Moćna je ta nemačka propagandna mašinerija. Platiš novog golfa skuplje 3000 evra od, recimo, ekvivalentnog megana, a posle par godina prodaš ga kao polovnjaka 2.000 evra skuplje nego istog megana, i sretan si jer bolje drži cenu. A ti si 1000 u minusu. Golf 7 se prodavao sa euro 6 motorima, a posle se ispostavilo da su bili jedva euro 5. Ford Focus, na primer, daje svu ovu opremu i još neke stvari koje golf nema, za manje para. A kažu i da se samo u Evropi svakih 135 sekundi proda po jedan. Od sledeće godine biće i hibrid. A više delova za njega se proizvodi u Nemačkoj nego za golf. Golf je dobar auto bio i ostao, ali je njegova cena uvek bila naduvana.
    (Mile, 6. decembar 2019 21:37)

    # Link komentara

  77. Glupo je poredjenje sa Sanderom... Treba ga porediti sa astrom, meganom, focusom... Mislim da je osnovna oprema solidna ali je veliki problem motorizacija za taj novac. Mislim kupis relativno tezak automobil sa 100ks i shvatis da bi pola te opreme dao za 20 ks vise. Realno ovo sto su ubacili od dodatne opreme je ok ali budimo fer to je uglavnom elektronika koja u proizvodnji i nije nesto skupa... Auto je bez sumnje dobar ali svakako daleko precenjen.
    (xdc, 6. decembar 2019 21:31)

    # Link komentara

  78. Koliko lupetanja na jednom mestu, a bune se svi koji su jedva skrpili za Sandera i Golf im je po osmi put ostao neistvarenu san. Ja sam isto tako razmišljao kada se pojavila Golf petica, međutim kada sam seo za volan gledao sam na te druge automobile iz 'iste klase' kao da su dve klase ispod.

    Jasno je da se ovde dosta plaća VW bedž ali svako ko ima priliku da opušteno plati mnogo više za Golfa, kupiće Golfa. Isto kao što će neko drugi dodati još pa kupiti Mečku ili BMW...
    (Neko iz mase..., 6. decembar 2019 21:09)

    # Link komentara

  79. GOLF - udoban kao dvokolica!
    (psiho Delija, 6. decembar 2019 20:50)

    # Link komentara

  80. GOLF - prestiž za džibere!
    (psiho Delija, 6. decembar 2019 20:47)

    # Link komentara

  81. U ceni golfa je tačno 1000 evra za odštete pred američkim sudovima zbog manipulacije sa izduvnim gasovima. Osnovni golf za 20.000? ne, hvala, kad je civic ili mazda3 oko 17.000.
    (kupujem racionalno, 6. decembar 2019 20:46)

    # Link komentara

  82. Megane za 16.000 eura daje 1.3 turbo sa 4 cilindra razvijan sa mercedesom i treba neko da me ubedi da je bolji golf za 20.000 eura sa drhtavim 1.0 sa 3 cilindra !? Vazi na plazi.
    (Sasa NS, 6. decembar 2019 20:43)

    # Link komentara

  83. @wc ne mozes da porediš cenovno Golf sa Megan u Fokusom. Oni su samo prividno ista klasa. Golf ima neuporedivo bolju sasiju (sto je ubedljivo najskuplja komponenta automobila od koje zavisi mnogo toga). Ne moze se gledati površno ni oprema. Nije svaka klima ista i ne košta isto. Niko tu nije lud i nije slučajna razlika u ceni. Kako je Golf najskuplji a najbolje se prodaje?! Mislim, površno gledano Megan i S klasa sa V8 motorom su skoro isti (isti broj točkova, oba imaju volan, svetla, sedišta...)
    (Coyote, 6. decembar 2019 20:38)

    # Link komentara

  84. Corvus,
    da, platio bi duplo više, zato što mi se ne sviđa tvoja dačija i zato što sam tako u mogućnosti.
    (svaka budala svoje veselje ima, 6. decembar 2019 20:32)

    # Link komentara

  85. Nekada su Golfovi kao i drugi modeli iz koncerna VW dolazili jako slabo opremljeni, ali je VW promijenio taktiku. Sada dolaze solidno opremljeni. Tako i novi Golf ima solidnu sigurnosnu opremu, ali ako hoćete automatsku klimu ili navigaciju ili jači motor onda cijena raste u nebo.
    Ono što je najveći problem je činjenica da je u Golfu 2 bilo 80% dijelova iz Njemačke, a sada ih je 20%. Zato je Golf uvjetno njemački auto.
    Ne bi se složio da nekim od prethodnih komentatora po kome Sandero kupuju samo mazohisti. Ja bi prije rekao da islužene aute sa 250.000 km kupuju mazohisti, a Sandero kupuju racionalisti ili realisti. Oni barem sebi ne lažu da imaju novaca za bolji auto. A najgore je lagati - sebi.
    (Ivan ZG, 6. decembar 2019 20:04)

    # Link komentara

  86. Nudi prestiž, staus i ugled u društvu. Kao i neosporni kvalitet. Svima jasan znak da ste uspeli u životu.
    (Anastasije, 6. decembar 2019 19:51)

    # Link komentara

  87. (ARGENTTO, 6. decembar 2019 18:20)

    Primer ti je pogrešan, da pogrešniji ne može biti. Porediš auto i hranu, besmislica!

    A ako je tebi "uživanje u životu" da voziš što skuplji auto, to je u redu i to je tvoje pravo, ali barem pokušaj da shvatiš da drugi imaju drugačiji koncept "uživanja u životu", koji nema oblik skupog auta, i da i oni imaju pravo na svoj koncept, isto toliko koliko i ti na svoj. Osim toga, ti nemaš nikakvo pravo da nekome popuješ kako ne ume da "uživa u životu"! Ne, tebe će da pita i od tebe će pamet da kupuje!

    Lično smatram VW solidnim automobilom, i po konceptu i po kvalitetu, ali ne toliko izuzetno boljim od proseka, što i statistike kvarova pokazuju. Ali iako imam novca, ne bih ga nikad kupio iz jednog jedinog razloga: debelo i bezobrazno je precenjen, a je obično ne volim da me neko pravi budalom!

    Kad već pričamo o Sanderu, primer:

    - Sandero Stepway, benzinac, 90 KS, srednji paket opreme, košta oko 10.500 EUR.
    - VW S-Cross, skoro u santimetar iste velične, benzinac 95 KS, osnovni paket opreme, košta oko 20.000 EUR.

    E, sad, prihvatam da je VW S-Cross u nečemu "bolji" od Sandera, šta god to "bolje" bilo. Ali pravo pitanje je da li to "bolje" vredi 9.500 evra više?! Nekome možda vredi, ali ne meni!

    Za kraj, pitanje za tebe: da li bi ti "uživanje u životu" (sa skoro istim autom) rado platio skoro 2 puta više?!
    (Corvus, 6. decembar 2019 19:36)

    # Link komentara

  88. Nikada nisam voleo ovu marku ne kazem da je losa ali bolje nesto udobnije i sigurnije.
    (dragan, 6. decembar 2019 19:20)

    # Link komentara

  89. sta se dobija u Sanderu za manje od 10k?

    Slažem se da će isto stići do cilja. U firmi u kojoj radim imamo nekoliko Sandera kao službene. Kupljeni su novi (sa 0 km). Ja sam u Nemačkoj kupio 7-icu 1.4 TSI 140KS, 2014-o god. Kaže Švaba: ter'o sam ga 150000km (ja čitam: prešao je i 250000km ali ajde...). U firmi sam vozio Sandera koji ima na satu pravih 114000km i taj auto se bukvalno raspada. Šrafciger drži vrata da ne otpadnu, ''nebo'' se odvaja od krova. Išli smo za BG i u jednom momentu su obrtaji i brzina pali na nulu....
    Golf je ok auto, ništa bolji ili lošiji od ostalih. Ima i lepših i pouzdanijih i jačih/bržih, prostranijih... To što mi radimo za nekih 300 evra, to je neka druga priča.
    I da, ne razumem ljude koji kad ih pitaš zašto je Golf/Fokus/Megan/Pežo/Civic bolji ili najbolji, oni kažu: pa zato što je Golf/Megan/Pežo/Sandro kanta... Svako dobro!
    (car_vau, 6. decembar 2019 18:47)

    # Link komentara

  90. Klot
    (coa90, 6. decembar 2019 18:44)

    # Link komentara

  91. Ovaj Golf bi rado vozio, ali samo kao službeni. Privatno nisam dovoljno lud za takav potez. Previše sam ziheraš.
    (Ivan ZG, 6. decembar 2019 18:42)

    # Link komentara

  92. Golf 1,5 benzinac sa 130 ks za 27500 evra - pa jer zlatan kad toliko kosta ???
    (Terzan Zvezdic, 6. decembar 2019 18:36)

    # Link komentara

  93. Sad ce dezurni kompleksasi danima da nam objasnjavaju sta za te pare moze da se kupi...
    (igor, 6. decembar 2019 18:32)

    # Link komentara

  94. (andrak, 06. decembar 2019 16:13)
    Tako je.. I Sandero i Golf ce stici u isto vreme od tacke A do tacke B, kao i Ferari i svi ostali ako voze po propisima. Vozacu Sandera ce ostati vise novca u dzepu. I to si lepo rekao.
    Reci mi sad, zbog cega jedes meso i recimo ribu, kada ces na kraju biti sit kao da si jeo i suv hleb a ostace ti i vise novca u dzepu? Zasto ides na more, kad mozes da se kupas u kadi a ostace ti vise novca u dzepu. E upravo za vas sa takvim razmisljanjem postoji Sandero.
    Shbati da postoje ljudi kojima stednja nije zivotni cilj vec uzivanje u zivotu. Voznja Sandera moze da bude sve samo ne uzivanje, i mnogi su za to uzivanje spremni da plate koliko mozes da vidis.
    Po tvojoj logici, sem Sandera ne treba da postoji vise ni jedan model na svetu, jer sta ce nam kad i Sandero isto stigne na tacku B?
    Sacuvaj nas boze i sakloni ovakvih mozgova...
    (ARGENTTO, 6. decembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  95. @ Imace kvalitetnu plastiku...
    (Sasa, 6. decembar 2019 16:44)

    Razumem da neko ne voli VW, ali da kaze su plasticni jednostavno ne stoji. U svojoj klasi VW ima ubedljivo najbolji enterijer.
    (Jetta, 6. decembar 2019 18:18)

    # Link komentara

  96. golf 2, 1990 - 1.3 benzin 13000 dm
    golf 8, 2019 - ? benzin 20000+eur/ 40000dm
    voleo bih da mi neko od strucnjaka objasni da li je ovaj auto 3,5 puta bolji.
    marketing je cudo
    (johnny, 6. decembar 2019 18:17)

    # Link komentara

  97. @Kobaja Grande Sedi u jedan pa u drugi auto. I bolje što nisi išao dalje.
    (Samo VW, 6. decembar 2019 18:16)

    # Link komentara

  98. Ima li neki patent iz Azije ili je sve kopirano od Švaba?!
    (Mitke, 06. decembar 2019 15:59)

    Кад смо већ код патената, голф 1 је потпуна копија фиат-а 128!!!
    Вероватно ће ово за “вернике” VW-а бити разлог за хара-кири, али је то чињеница!
    (vir, 6. decembar 2019 18:10)

    # Link komentara

  99. Kola ko kola, sustinski se nista ne razlikuje od od bilo kog modela te klase od pre deset godina.
    (Battery, 6. decembar 2019 18:09)

    # Link komentara

  100. "Neka mi neko objasni kako manuelni menjac dodatno snizava potrosnju goriva?" Tvoje pitanje o tebi, kao poznavaocu, mnogo govori, ali evo hinta. Manuelnim mozes imati daleko bolju kontrolu nad brojem obrtaja...
    (Milos, 6. decembar 2019 18:04)

    # Link komentara

  101. Posle Golfa,Dacia najprodavanija. Ljudi nikako da shvate da to sto drugi kupuju,znaci da im je dostupno i pristupacno. Zna se ko je nemacka trojka. Sve ostalo su narodski automobili i sminka. Da se osecas lepse sto vozis auto srednje klase. Vecini u Evropi je Golf drugi auto u porodici a nama Grande Punto.
    (Milunka Malina, 6. decembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  102. samo dačija logane! konza!
    (АЗ-5, 6. decembar 2019 17:59)

    # Link komentara

  103. Najjeftiniji Golf 8 je ravno 6000 EUR skuplji od Megana sa lepim paketom opreme (ima i alu felne). Da ne idemo dalje.
    (Kobaja Grande, 6. decembar 2019 17:59)

    # Link komentara

  104. Ovakvu opremu su Hjundai i Kija imali još pre 15 godina.
    He he he.
    (Jovan, 06. decembar 2019 16:25)

    Da li su još u voznom stanju ti automobili stari 15 god, moj golf ima 30 i vredi 2.000€, ćao zdravo
    (only vw, 6. decembar 2019 17:56)

    # Link komentara

  105. "Neka mi neko objasni kako manuelni menjac dodatno snizava potrosnju goriva?"
    Automatski menjač je teži od manuelnog. Težina je neprijatelj potrošnje.
    (javalabash, 6. decembar 2019 17:52)

    # Link komentara

  106. Za te pare nudi: Polo
    (xxyyzz, 6. decembar 2019 17:52)

    # Link komentara

  107. Ali svejedno, ovo je najprodavaniji auto, što znači da to što rade - LJUDI žele. nema tu vi šta da raspravljate.
    (jaretina, 6. decembar 2019 17:29)

    I droga je najprodavanija, sto znaci da to sto rade narko dileri LJUDI zele. Nema tu sta da se raspravlja
    (ne tako davno, 6. decembar 2019 17:50)

    # Link komentara

  108. Kad Nemac napravi, napravi.
    (Zeljko, 6. decembar 2019 17:50)

    # Link komentara

  109. Ja neću ni ss kim da se. povezujem i ne želim nikakav Car2X sistem. Ne želim da me država. prati, nadgleda i kontroliše, ovo je Evropa, nećemo Kinu u koju neomarksisti pokušavaku da je pretbore guranjem kamera, nadgledanja, kontrole, cenzure, sve naravno "za naše dobro" i pod lažnim izgovorom "bezbednosti".
    (EU Citizen, 6. decembar 2019 17:43)

    # Link komentara

  110. Golf je zakon.
    (NR, 6. decembar 2019 17:34)

    # Link komentara

  111. Kod švabe, za 20k € se dobija samo kurbla, od opreme! Volan ćete morati poneti iz svog golfa 3 ili bilo kog prethodnog golfa pošto su kompatibilni sa golfom 8. ;-)))
    (Čigiribaubau, 6. decembar 2019 17:33)

    # Link komentara

  112. Bili su, sada su, i biće škrti na osnovnoj opremi....
    (saša, 06. decembar 2019 16:09)

    ovo uopšte nije škrto, čak mislim da je bogata osnovna.
    Ali svejedno, ovo je najprodavaniji auto, što znači da to što rade - LJUDI žele. nema tu vi šta da raspravljate.

    ps: kad kažem ljudi, mislim da one što zarađuju. minimalac nije ljudski život.
    (jaretina, 6. decembar 2019 17:29)

    # Link komentara

  113. I za godinu dana biće - VW obaveštava kupce da se hitno jave u servise da im se zameni softver u automobilu.
    (XXL, 6. decembar 2019 17:13)

    # Link komentara

  114. @wc Aman dosadni ste više sa Renoom i Fordom, pa Volkswagen je što se tiče završne obrade i kvaliteta izrade pa i tehnologije u vozilu deset godina ispred. Jadno zvučite baš kad govorite šta se sve dobije za manje para kod Renoa ili Forda. Svi znaju da je VW kvalitetniji i bolji od oba. A i prodaćete ga nakon 5 godina za više para. Pozdrav.
    (Samo VW, 6. decembar 2019 17:13)

    # Link komentara

  115. Za 27.000 1.5 tsi 130? Pa to su dve astre sedan 1.4 turbo 140. Ovi jedino da počnu da se urušavaju sami od sebe, pa da shvate da dizelgejt ne mogu da prevale na krajnjeg kupca .
    (Vozač, 6. decembar 2019 17:09)

    # Link komentara

  116. Volkswagen Golf 8 za 20000 evra nudi ono što Hyundai ili Ford od 40000 ne mogu da vam priušte. Pozdrav svima koji cene ono što je najkvalitetnije.
    (Samo VW, 6. decembar 2019 17:08)

    # Link komentara

  117. Nudi ljomberi level 100, digitalni lakat kroz prozor, podignutu frizuricu i bradicu od 40 dana i još puno toga. Srbo, razgrći slamaricu.
    (Prosek, 6. decembar 2019 17:05)

    # Link komentara

  118. Ovakvu opremu su Hjundai i Kija imali još pre 15 godina.
    He he he.
    (Jovan, 06. decembar 2019 16:25)

    Čestitamo. Osvojili se prvu nagradu za "najgluplji komentar nedelje"... Kako se osećate s obzirom da je konkurencija bila veoma jaka?
    (Don Quijote de la Mancha, 6. decembar 2019 17:01)

    # Link komentara

  119. Savršenstvo opet dolazi iz VW kuhinje.
    Ostali proizvođači sada imaju ozbiljan problem
    (Nolan mr Smith, 6. decembar 2019 17:00)

    # Link komentara

  120. Megan, Corola, Focus, itd..
    Iste pare, vise dobijate, npr Megan unutra ladja spram ovog, a samo mi nemojte pricati kako je VW kvalitetniji, bla bla bla, to pricaju samo oni koji nikad nista probali nisu osim Golfa..
    (E, 6. decembar 2019 17:00)

    # Link komentara

  121. Imace kvalitetnu plastiku...
    (Sasa, 6. decembar 2019 16:44)

    # Link komentara

  122. Za 20000e se malo šta dobija, ali ako doplatite 1000e imaćete čak i vrata na svom vozilu
    (Stefan, 6. decembar 2019 16:29)

    # Link komentara

  123. Ovakvu opremu su Hjundai i Kija imali još pre 15 godina.
    He he he.
    (Jovan, 6. decembar 2019 16:25)

    # Link komentara

  124. Koji je motor u toj pocetnoj verziji za 20000 evra? 1.2 TSI sa 100ks? Skupo bato. Jes da smo mi slepci sa platama ali je ipak mnogo. Uporedite novog Focusa ili Megana u toj ceni pa cete videti koliko vise dobijate za taj novac. Ja uporedio pa znam sta pricam. Da ne pominjem ovu cifru od 27000 za benzinac od 1.5 TSI i 130 ks. Za to dobijate ful fulova kod Forda i Renoa. I molim vas bez bajki o VW. Bilo nekad sad se pripoveda. Zivi bili!
    (wc, 6. decembar 2019 16:17)

    # Link komentara

  125. sta se dobija u Sanderu za manje od 10k? Oba nova vozila ce stici u isto vreme na cilj, ako oba vozača poštuju saobraćajne propuse... samo što će vozaču Sandera, ostati pozamašna suma u džepu... sve dok ne dođe vreme da se auto proda... e tada Golf uzima blagu prednost ali je pitanje da li bi u konačnom obračunu i pobedio... sve ostalo, svodi se na šminku...
    (andrak, 6. decembar 2019 16:13)

    # Link komentara

  126. Neka mi neko objasni kako manuelni menjac dodatno snizava potrosnju goriva?
    (Glikol, 6. decembar 2019 16:09)

    # Link komentara

  127. Bili su, sada su, i biće škrti na osnovnoj opremi....
    (saša, 6. decembar 2019 16:09)

    # Link komentara

  128. Dobije se kasetofon.
    (Marko, 6. decembar 2019 16:01)

    # Link komentara

  129. Ima li neki patent iz Azije ili je sve kopirano od Švaba?!
    (Mitke, 6. decembar 2019 15:59)

    # Link komentara