1. Kakav auto,strasan auto!!
    (Mr Black, 13. decembar 2019 15:50)

    # Link komentara

  2. rog
    Mislim da je dobar rezultat aktuelne corolle u Evropi u bitnome posledica ponude hibrida i straha potencijalnih kupaca od budućih mogućih zabrana i penalizacija za nehibridna vozila u gradskim sredinama.

    A što se tiče odnose corolle i civica, usporedi corollu HB 1,2 T Sport i civic 1,5 Sport. Zajednička je samo ona imenica "sport". Civic je tu po mnogim stvarima ispred te corolle (ponuda prostora za putnike, motor, oprema), a samo je neznatno skuplji.
    (Business Ambition komercijalista ..., 19. novembar 2019 21:01)

    # Link komentara

  3. (rog, 18. novembar 2019 23:23)

    Nova corolla je u periodu od šest meseci, april-septembar 2019. prodata u Evropi u 81.131 kom (prema carsalesbase.com), pri čemu je reč o novom modelu.
    Prošle godina su corolla i auris bila i statstički dva modela, a sada su jedan.
    Prodaja civica u Evropi je veoma slaba. Neuporediva sa corollom u ovoj godini. A slažem se sa tobom da je u pitanju odlično vozilo.
    (business ambition komercijalita, 19. novembar 2019 09:25)

    Razumljivo, pre svega zbog dizajna nova corolla mnogo vise odgovara oku Evropskog kupca sto se za civica ne moze reci. Mada corolla po pitanju opreme i motorizacije realno je losiji auto od civica, ali je izgled izgleda presudio kod prosecnog kupca.
     (rog, 19. novembar 2019 16:50)

    # Link komentara

  4. (rog, 18. novembar 2019 23:23)

    Nova corolla je u periodu od šest meseci, april-septembar 2019. prodata u Evropi u 81.131 kom (prema carsalesbase.com), pri čemu je reč o novom modelu.
    Prošle godina su corolla i auris bila i statstički dva modela, a sada su jedan.
    Prodaja civica u Evropi je veoma slaba. Neuporediva sa corollom u ovoj godini. A slažem se sa tobom da je u pitanju odlično vozilo.
    (business ambition komercijalita, 19. novembar 2019 09:25)

    # Link komentara

  5. @rog
    Pa ko i da se žali,u Evropi skoro da je niko ni ne kupuje.
    (ciga, 17. novembar 2019 13:30)

    2018 godine u Evropi prodato:
    ford mondeo - 50.000
    honda civic - 43.000
    mazda 3 - 38.000
    toyota corolla - 15.000
    renault talisman - 19.000
    mazda 6 - 21.000
    skoda superb - 75.000
    vw passat - 154.000

    ne prodaje se nesto mnogo gore od mnogih drugih. Gledajuci kod nas rekao bi covek da se superb prodaje makar 10 puta vise, ali to je samo kod nas. Cak i da je tako, to ne govori da je civik los auto.
    Meni je pri vrhu spiska za sledeci auto.
     (rog, 18. novembar 2019 23:23)

    # Link komentara

  6. @ (Apsurdno logicno, 18. novembar 2019 19:03): apsolutno se slažem sa ovim komentarom. Živim u Kaliforniji (LA suburban) već 15 godina i onaj sto priča o LA-u i Kaliforniji može to da priča ljudima koji su ovaj grad i ovi državu videli na razglednicama.
    (XXX, 18. novembar 2019 21:40)

    # Link komentara

  7. @apsurdno logicno
    apsurdno je nelogicno da sve cifre sto si napisao danas lako mogu da se provere sa par klikova, samo ukucas car sales statistics!
    Dobices nesto potvrda za napisano ali daleko vise sasvim suprotnih primera. Zar zaista mislis da najveci proizvodjaci mogu da zive samo od evropskog trzista? Ko danas nije sve prisutan nestaje sa trzista
    (Milan, 18. novembar 2019 19:39)

    # Link komentara

  8. Da li je realno da obalaviste od poredjenja Skode i Honde...??? To mu dodje kao da poredis autobus i avion?! Dajte bre ljudi kakva Skoda, to se prodaje samo u banana drzavama kao sto je ova nasa. Ceo svet vozi neverovatan broj "japanaca", samo se jos Evropa kune u "nemce" i ponekog "francuza"... "italijani" su vec izbaceni iz upotrebe, kao i "ameri"... cak i u Americi (bio sam pre mesec dana, jedini americki autobombili su one njihove rage od 3 tone, sve ostalo japanci i poneki nemac)!
    Ovaj sto lupeta da se u Americi japanci voze samo u nizoj klasi, nema pojma o cemu prica, LA prepun japanaca (90% su Honda i Toyota) i korejanaca, pa cak i u visokoj klasi ima vise Lexusa i Acura od Mercedesa i BMWa. Ono sto je ustvari najzinimljivije je da punisici voze sada Tesle, a ne nekakve "mecke i bembare". Totalno druga prica je sto se nasa seljadija tamo pali na BMW "trojku" kao da je Lambo, a ne kapiraju da cak i u Srbiji toga (i takvih) ima na svakom cosku.
    BTW sto se tice VW, u Americi ima vise Fiata 500 od svih VW-a zajedno!
    (Apsurdno logicno, 18. novembar 2019 19:03)

    # Link komentara

  9. Vozio sam (probna voznja) ovu od 182 KS. Nisam nesto bio odusevljen snagom. Moja Mazda 6, dizel, sa 163 KS je zver za ovu Hondu. Mozda mesam babe i zabe uporedjujuci performens benzinca sa performensom jednog dizela.
    (Mazda 6 Driver, 17. novembar 2019 11:07)
    Ovo je cest slucaj da vlasnici slabijeg dizela tvrde da je njihov auto zver za snaznijeg benzinca...zato sto su navikli na drugaciju isporuju snage...takve ljude je bolje da proviza neko ko stalno vozi benzinca. Znam iz licnog iskustva...dam kolegi da proba moj auto...kaze ne ide nista...sednem ja da vozim, drzi se za sediste i ne moze da veruje. Zasto? Pa prosto je ..tamo gde na dizelu pustas gas da promenis brzinu, na benzincu tek krece da isporucuje snagu..
     (Radijator, 18. novembar 2019 17:55)

    # Link komentara

  10. "@moron
    svi parking senzori 672 evra za auto koji,kako sam kažeš,već dolazi sa zadnjim senzorima? pritom,škoda konfigurator kaže da oni koštaju 338 evra, a šta si ostalo omašio sa cenama ne želim ni da gledam,ionako se sam dovoljno ofiraš.
    al' to je manje bitno, jedva čekam da nam javiš utiske kad budeš kupio baš ovaj civic, ipak se o njemu priča ovde."
    (zombi apokalipsa, 18. novembar 2019 14:50 )

    Ja Te molim, proveri Ti cenu svakog pojedinog opcionala oktavije Style koju sam ja napisao.
    Ali, dodaj opciono i svu opremu koja tom Stylu nedostaje da bi (makar) opremom bila egal Civic Sportu (jer ona 32 ks razlike snage nećeš ispeglati kroz opcije).
    I mogu da se kladim u levu pedalu mog bicikla da ce ti trebati preko 5.000 evra da dodješ opremom blizu Style-a.
    A ja jesam pogrešio za cenu tih prednjih parking senzora,koje sam greškom ubacio kada sam došao do zibra od 4.316 evra (za samo DEO razlike opreme).
    Ali, kamera za vožnju unazad (koju serijski ima Sport, kao i sve park. senzore),a koju nisam računao u tih 4.316 evra,ti kod škode oktavije kao opcija košta više nego (pogrešni) prednji park. senzori (cena je 378).

    Tako da moja konačna ocena ostaje ista ( "u svetlu opreme, Honda civic je jedan od najjeftnijih automobila u svojoj klasi u Srbiji, a mereno na isti način ( u svetlu opreme ), od srpske škode realno nema skupljeg vozila u Srbiji").

    Sve zasluge za to idu samo "Auto Čačku". Jer, da (sekirom) ne guli serijsku opremu, bila bi dobra kupovina.
    (mozak jedne kokoške ..., 18. novembar 2019 16:19)

    # Link komentara

  11. "@moron
    svi parking senzori 672 evra za auto koji, kako sam kažeš, već dolazi sa zadnjim senzorima? pritom, škoda konfigurator kaže da oni koštaju 338 evra, a šta si ostalo omašio sa cenama ne želim ni da gledam,ionako se sam dovoljno ofiraš.
    al' to je manje bitno,jedva čekam da nam javiš utiske kad budeš kupio baš ovaj civic,ipak se o njemu priča ovde."
    (zombi apokalipsa, 18. novembar 2019 14:50 )

    Ja Te molim,proveri Ti cenu svakog pojedinog opcionala oktavije Style koju sam ja napisao.
    Ali,dodaj opciono i svu opremu koja tom Stylu nedostaje da bi (makar) opremom bila egal Civic Sportu (jer ona 32 ks razlike snage nećeš ispeglati kroz opcije).
    I mogu da se kladim u levu pedalu mog bicikla da ce ti trebati preko 5.000 evra da dodješ opremom blizu Style-a.
    A ja jesam pogrešio za cenu tih prednjih parking senzora,koje sam greškom ubacio kada sam došao do zibra od 4.316 evra (za samo DEO razlike opreme).
    Ali, kamera za vožnju unazad (koju serijski ima Sport, kao i sve park. senzore),a koju nisam računao u tih 4.316 evra,ti kod škode oktavije kao opcija košta više nego (pogrešni) prednji park. senzori (cena je 378).

    Tako da moja konačna ocena ostaje ista ( "u svetlu opreme,Honda civic je jedan od najjeftnijih automobila u svojoj klasi u Srbiji,a mereno na isti način ( u svetlu opreme ),od škode realno nema skupljeg vozila u Srbiji" ).

    Sve zasluge za to idu samo "Auto Čačku". Jer, da (sekirom) ne guli serijsku opremu, bila bi dobra kupovina.
    (mozak jedne kokoške ..., 18. novembar 2019 16:18)

    # Link komentara

  12. @moron

    svi parking senzori 672 evra za auto koji, kako sam kažeš, već dolazi sa zadnjim senzorima? pritom, škoda konfigurator kaže da oni koštaju 338 evra, a šta si ostalo omašio sa cenama ne želim ni da gledam, ionako se sam dovoljno ofiraš.

    al' to je manje bitno, jedva čekam da nam javiš utiske kad budeš kupio baš ovaj civic, ipak se o njemu priča ovde.
     (zombi apokalipsa, 18. novembar 2019 14:50)

    # Link komentara

  13. (Mazda 6 Driver, 17. novembar 2019 11:07)

    Mazdin 2.2 turbo dizel i 2.5 turbo benzinac su medju najboljim ako ne i najbolji motori u svojim klasama vecih turbo cetvorocilindrasa za dnevnu eksploataciju. Nema zamene za zapreminu motora, tvoj dizel ima za 50% vise zapremine u odnosu na motor u Civicu i to je to. Hondin pandan je K20C4 motor koji se iz nekog razloga nije nasao u Evropi a mogao je bez problema makar u CR-V barem da stane.
    (Branko, 17. novembar 2019 17:46)

    Svestan sam ja svega toga sto si napisao. Nisi mi otkrio toplu vodu. Hteo sam samo da spomenem koliko obozavam karakter jednog dizel motora.
     (Mazda 6 Driver, 18. novembar 2019 09:14)

    # Link komentara

  14. @Over and out

    S obzirom na broj pluseva koji si dobio pomislio bi covek da si sve tacno napisao, nazalost istina je da nisi u pravu i da ogroman broj pluseva na tvoj komentar samo govori koliko citaoci "znaju" o automobilima. Ta dva motora se slicno voze, oba su turbo, oba idu lepo, nije to atmo benzinac pa da moras da vrtis na 4-7 hrpm da bi isao. Doduse nasmejao sam se terminu "traktorska noga", steta sto je dat na pogresnom primeru.
     (henk.mudi, 18. novembar 2019 06:18)

    # Link komentara

  15. @ (Mazda 6 Driver, 17. novembar 2019 11:07): već si u startu pomešao babe i žabe, jer Mazda 6 može da se poredi sa Honda Accord, a Honda Civic sa Mazda 3.
    (XXX, 18. novembar 2019 05:24)

    # Link komentara

  16. @zombi apokalipsa

    Ne možeš ti za 3.500 evra kroz opcionale Oktavije Style 1,5 TSI da dodješ do snage i opreme Honde civic 1,5 Sport. Čak i da se zanemari tih 32 ks razlike u snazi, opet ti 3.500 nije dovoljno ni samo za razliku opreme:
    navigacija 744
    AEB 300
    ACC 816 (ili 1.110)
    Lane assist i blind spot detect 768
    svi park. senzori 672
    air bag kolena 270
    alu 17" najmanje 306
    alarm 240
    grejači pr. sedišta 200 ...


    Eto, već smo stiglo do opcionala od najmanje 4.316 evra, a nismo neutralisali razliku serijske opreme u korist honde, a i onih 32 ks razlike snage je ostalo.

    Realno, u svetlu opreme, Honda civic je jedan od najjeftnijih automobila u svojoj klasi u Srbiji, a mereno na isti način ( u svetlu opreme ), od srpske škode realno nema skupljeg vozila u Srbiji.
    (mozak jedne kokoške ..., 17. novembar 2019 19:56)

    # Link komentara

  17. (Mazda 6 Driver, 17. novembar 2019 11:07)

    Mazdin 2.2 turbo dizel i 2.5 turbo benzinac su medju najboljim ako ne i najbolji motori u svojim klasama vecih turbo cetvorocilindrasa za dnevnu eksploataciju. Nema zamene za zapreminu motora, tvoj dizel ima za 50% vise zapremine u odnosu na motor u Civicu i to je to. Hondin pandan je K20C4 motor koji se iz nekog razloga nije nasao u Evropi a mogao je bez problema makar u CR-V barem da stane.
    (Branko, 17. novembar 2019 17:46)

    # Link komentara

  18. @Los Angeles
    Nisam bio u Kaliforniji, živeo sam na Floridi.
    Moj utisak je da gotovo svi bez obzira na status najčešće imaju 2 auta i to ovako neku limuzinu + pick up.
    Dosta bogataša vozi one nabudžene pick upe tipa Raptor i sl.
    Po centrima većih gradova ima egzotike, naravno.
    Civic je nešto poput Octavie ovde, solidan auto za običnog čoveka.
    (Eldorado, 17. novembar 2019 17:07)

    # Link komentara

  19. "japanci pored nemaca škrtare"?!
    Druže, pogledaj osnovni nivo opreme mercedesa A klase, pa i golfa. Ratkapne i "ful halogena" svetla. O naprednim sistemima bezbednosti da i ne govorim. Jedino gde je honda "uškrtarila" je kožom obložen volan.
     (dejan. b, 17. novembar 2019 15:44)

    # Link komentara

  20. (Los Angeles, 16. novembar 2019 20:14)

    Dva pitanja: koliko plaćaš mali servis za Ageru i je l mu stavljaš zimske gume samo nazad ili na sva četiri..?
    (F31, 17. novembar 2019 15:43)

    # Link komentara

  21. @moron

    ajde što dosađuješ na vestima o škodi, ali zar je stvarno neophodno da to radiš i na drugim vestima?
    pritom, zar ne misliš da je 3500 evra više nego dovoljno da pokrije razliku u opremi, ako ne računamo da verovatno ima ljudi kojima ta oprema uopšte nije neophodna?
    i zašto uopšte misliš da svi automobili iz iste klase moraju da imaju istu opremu?
    honda i mazda su uvek imali više opreme od svojih evropskih rivala, ali po ceni koja je uvek bila nešto veća, što je i normalno.
     (zombi apokalipsa, 17. novembar 2019 13:44)

    # Link komentara

  22. @rog
    Pa ko i da se žali,u Evropi skoro da je niko ni ne kupuje.
    (ciga, 17. novembar 2019 13:30)

    # Link komentara

  23. @Mazda 6 Driver, 17. novembar 2019 11:07
    Ne umeš da voziš benzinski motor. Navikla ti noga na dizel, obrtni momenat. To se zove "traktorska noga".
    (Over And Out, 17. novembar 2019 13:30)

    # Link komentara

  24. Problem sa uljem je samo u hladnim severnim krajevima. Kod nas u danasnje vreme temperatura retko pada ispod -10 ili cak -15 tako da ne morate mnogo da mislite o tome.
     (Marko, 17. novembar 2019 13:08)

    # Link komentara

  25. Fenomenalan auto prepun standardne opreme po skroz prihvatljivoj ceni...uzimajuci svu opremu u obzir.
     (Aleksa, 17. novembar 2019 11:14)

    # Link komentara

  26. Vozio sam (probna voznja) ovu od 182 KS. Nisam nesto bio odusevljen snagom. Moja Mazda 6, dizel, sa 163 KS je zver za ovu Hondu. Mozda mesam babe i zabe uporedjujuci performens benzinca sa performensom jednog dizela.
    (Mazda 6 Driver, 17. novembar 2019 11:07)

    # Link komentara

  27. Jesu li rešili problem sa motorom 1.5, ili čuveno oil dilution, sta kažu trenutni vlasnici poslednje generacije
    (Dr, 16. novembar 2019 20:43)

    Sudeci po komentarima vlasnika i UK, nije bilo prijava tog kvara u Evropi, verovatno zbog toga sto je motor drugacije tuniran u odnosu na US.
     (rog, 17. novembar 2019 10:44)

    # Link komentara

  28. Sve super osim motora, koji ubacuje benzin u ulje. Šteta, bio bi savršen. Mazda 3 ne može ni da mu prismrdi, a ima i druge probleme. Delovi preskupi.

    Corolla im se opasno približila,tvrda kao pegla, ali motorizacija preslaba za entuzijaste. Uzgred cena je takva da uz "par hiljada eur" može da se ide u skroz sportsku varijantu sa i30 N, koji jede malu decu...
    (Kvarežma, 17. novembar 2019 10:37)

    # Link komentara

  29. Jedini konkurent golfu. Ovo ostalo tropa..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kliker, 16. novembar 2019 20:50)

    You wish! Ipak je jedan das auto!!!
    (Kakadu, 17. novembar 2019 08:07)

    # Link komentara

  30. Odličan auromobil!!!
     (JKLM, 17. novembar 2019 07:27)

    # Link komentara

  31. Neko je ovde spomenuo problem sa motorom 1.5. Po meni nista cudno, nakon raznih verzija atmo motora od 1.8 i dugogodisnje upotrebe, prelaze na turbo motor, sto je po meni pohvalno. Prosle godine sam kupovao auto i razmatrao sam i Hondu, ali se nisam usudio bas zbog kratke upotrebe novih motora. Verujem da je sada vec to bolje. Jednostavno, nije lako iz prve pogoditi, jer svima je poznat i 1.2 i 1.4 TSI i slicno. Zbog toga sam se odlucio za proveren motor 1.0 EcoBoost. Ne mislim naravno da je Ford generalno bolji od Honde, nego jednostavno u ovom slucaju je to presudilo, a i cena je pomogla :)
     (hulk, 17. novembar 2019 06:48)

    # Link komentara

  32. Od one iz 90 tih nikako da ubodu dizajn!Svaka cast na svemu,al i dalje ,ruzna do bola brate ,a prodati je polovnu muka ziva!
     (pedja, 17. novembar 2019 03:29)

    # Link komentara

  33. Ok al u Evropi nm sta da trazi.
     (C i n i k, 17. novembar 2019 01:37)

    # Link komentara

  34. Ali "led standard od 2020"...
    Pa moja bivsa Lancia Delta 2008 god, imala standardno led napred, nazad.
    Da ne bude sada nekih glupih napada, vozio sam i Civic jedno vreme, samo je poenta kako i Japanci pored Nemaca škrtare.
    (Da, 17. novembar 2019 00:58)

    # Link komentara

  35. joj razlke...derasticne...
     (Mita, 17. novembar 2019 00:15)

    # Link komentara

  36. Vlasnik Honde Civic 1.5 T prestige varijanta. 2017 godiste. Samo pohvale. Auto ludo ide u krivinama. Sasiju osjecas ispod sebe i nosi te aerodinamicno po krivinama. Neovisni tockovi. Sjajno. Toplo preporucujem svim ljubiteljima dobre voznje!!
     (fudbaler, 16. novembar 2019 23:14)

    # Link komentara

  37. skrenuli su sa puta pre 5 god...
    nazalost dizajn je unisten, i grcevito se drze toga
     (ja, 16. novembar 2019 22:30)

    # Link komentara

  38. Enterijer i prednji spoljašnji deo mi se svidja ali zadnji deo mi ruzan.

    Pozz
     (Vladimir, 16. novembar 2019 21:31)

    # Link komentara

  39. U Srbiji kosta barem 2000eur vise nego u ostatku Evrope.
    Generalno - precenjena, za ono sta nudi.
     (Kobaja Grande, 16. novembar 2019 20:58)

    # Link komentara

  40. Jedini konkurent golfu. Ovo ostalo tropa..
     (kliker, 16. novembar 2019 20:50)

    # Link komentara

  41. Uvek se okrenem za novim civicom, mada na slikama ne vidim nijednu razliku u odnosu na to kako civic sada izgleda
    (Winwin, 16. novembar 2019 20:46)

    # Link komentara

  42. Jesu li rešili problem sa motorom 1.5, ili čuveno oil dilution, sta kažu trenutni vlasnici poslednje generacije
    (Dr, 16. novembar 2019 20:43)

    # Link komentara

  43. Civic, Camry, Rav, Accord - autici za radnicku imigrantsku klasu koja mora svaki dan da putuje po 50km u jednom pravcu jer ne moze da priusti da zivi blize poslu. Meksikanci, Indijci - zaklinju se u svoj Civic ili Camry. Kao i Austrijski Pozarevljani u svog 8 god starog golfa, mercedesa, audija od po 100,000 km.
    (Los Angeles, 16. novembar 2019 20:14)

    # Link komentara

  44. kako je ovo fantastičan auto, totalno podcenjen....
    (s mile, 16. novembar 2019 19:44)

    # Link komentara

  45. SF...i dalje.
     (Smuleco, 16. novembar 2019 18:40)

    # Link komentara

  46. ovo je automobil za mene. moze benzin, moze i dizel
    (rahan, 16. novembar 2019 18:38)

    # Link komentara

  47. + Honda Civic 2020
    - Mazda 3 2020
    (rajko, 16. novembar 2019 18:13)

    # Link komentara

  48. Civic 1,5 Sport sa 182 ks...
    Ne samo da serjski ima sve savremene aktivne bezbednosne sisteme ovog sveta (AEB,ACC...), već i generalno veoma, veoma bogatu opremu (navigacija,grejanje sedišta,alarm, kamera...). Sve to je 24.990.

    Odlazeća oktavia 1,5 TSI 150 Style je 21,336. Naravno, srpska Style verzija nema serijski nijedan napred pobrojani aktivni bezbednosni sistem ("ima" i air bag manje), navigaciju nema, ni ostalo napred pobrojano (doduše, ima pozadi parking senzore).

    Svaka "pohvala" za Auto Čačak. A istinska pohvala za hondu.
    (mozak jedne kokoške ..., 16. novembar 2019 18:06)

    # Link komentara