1. Kako god obrnes, Beogradjani stalno nalaze nove nacine da ostatku Srbije uzmu novac !
    (Vreme je za cigle u sofersajbne, 23. novembar 2019 19:28)

    # Link komentara

  2. U Boru nas potruše kinezi.. Ljudi.. Samo Beograd.. El vi znate odakle vam je izgrađen grad i pola Srbije..?
     (škorpija, 19. novembar 2019 23:33)

    # Link komentara

  3. "Baća, naravno da će imati pravo da mere izduvne gasove na tvom kecu, samo što će granica biti stanje tvog automobila kad je bio nov, a ne euro 1, 2 , 3 ili 4. Poenta je u tome da tvoj auto ne zagađuje značajno više nego u stanju kada je proizveden. Ako zagađuje više, onda je neispravan i ne treba mu dozvoliti da učestvuje u saobraćaju dok ga ne popraviš."

    Ajde ti sada majstore nama objasni, kako moze vozilo staro jedno 30-tak i vise godina i koje nije pripadalo Euro standardu, da ima granicu izduvnih gasova kao kada je bio nov ?! Jedino ako nije tih 30 godina stajao samo u garazi i povremeno paljen.
    (camels, 18. novembar 2019 19:56)

    # Link komentara

  4. Svi da kupimo nov auto. Naravno država nam preporučuje Škodu :)
     (ime, 18. novembar 2019 10:22)

    # Link komentara

  5. svaki tehnicki ispravan auto mocice da se vozi bez problema. verujem sa ce kontrolisati izduvne gasove i da ce ljudi imati problema, kad to uvedu u inat cu kupiti neki ocuvan primerak zastave 101 da im se smejem jer nece imati pravo da mere izduvne gasove na njemu(fabricki nije imao euro standard)
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milos, 17. novembar 2019 07:12)

    Baća, naravno da će imati pravo da mere izduvne gasove na tvom kecu, samo što će granica biti stanje tvog automobila kad je bio nov, a ne euro 1, 2 , 3 ili 4. Poenta je u tome da tvoj auto ne zagađuje značajno više nego u stanju kada je proizveden. Ako zagađuje više, onda je neispravan i ne treba mu dozvoliti da učestvuje u saobraćaju dok ga ne popraviš.
    (Života, 18. novembar 2019 00:56)

    # Link komentara

  6. Mart 2019,posle 15 dana provedenih u stambenom delu jedne evropske zemlje gde su oko zgrada uglavnom naređani "krševi" euro 3 male kubikaže i grejanje na plin slećem u Niš letom koji je sad ukinut,ni 20 auta od aerodroma do autobuske a duša ispada od smoga.Sutradan palim juga 90 godište pa na posao a na putu čeka nekoliko jadnika koji ni juga nemaju da ih povezem na posao sa platom od 20000 i ne stopiraju,samo stoje.Prvi autobus ide u 7,30 a radi se od 7,00.Ja ih povezem a oni kao da me mrze što imam juga.Sela opustela,nišekspres ukinuo linije iako je karta paprena a te "krševe" euro 3 mi sanjamo.Stignemo u Belu Palanku a dimnjak pošte ubija smradom na ugalj i sve kuće imaju dimnjake i nije tako veliki saobraćaj
    (Mrav, 17. novembar 2019 23:46)

    # Link komentara

  7. Minimalac, realni da bude 1000e pa da se priča o novim kolima. Ovako je sviranje ku....
     (blabojzna, 17. novembar 2019 20:28)

    # Link komentara

  8. Kad sam natankovao gas i benzin u Slovačkoj na auspuhu je bilo belo a ovde u srbiji i lonci su garavi od ,,čistog,, gasa dakle natankuj u inostranstvu i prolazi tehnički i golf 1 ako je motor dobar
    (Voša, 17. novembar 2019 19:53)

    # Link komentara

  9. Bas su tutumraci sto rece prethodni! Kvalitetno gorivo daje mnogo manje zagadjenosti! Kad sam kpovao 5-6 lambda sonde imenjao uzalud! Kad sada koristim kvalitetan benzin i stare lamda sonde pokazuju da motor radi ko sat i nema zagadjenja vazduha! Tutumraci ne znaju da je u pitanju kvalitet goriva veci problem od kvaliteta motora!!!
    (Bazileus veliki, 17. novembar 2019 18:08)

    # Link komentara

  10. ovi nas teraju da kupujemo nova kola, a oblacimo se u second hand sopovima...su ovi normalni....
     (borivoje surdilovic, 17. novembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  11. Koliko je realno da se drzava odrekne jedno 200 miliona evra (barem) koje godisnje uzimaju na registraciju tih automobila?
    (Lelemood, 17. novembar 2019 15:52)

    # Link komentara

  12. NIJE TAČNO da je zabranjen uvoz vozila sa euro3 normom, u našem okruženju! Imam džip od 3200 kubika koji sam izvezao u Bugarsku pre 2 dana.Ceo proces je trajao 1 dan.Plaćena carina i porez ,registrovan godinu dana i sve to OSAMSTO EVRA!
    (Bidza, 17. novembar 2019 15:38)

    # Link komentara

  13. Citat: --Prema najnovjim istraživanjima, najveći zagađivač tada nije bio ugljen-monoksid nego azotni oksid koji se dobija direktnim sagorevanjem dizel goriva bez katalizatora i DP filtera, što znači da su od 800.000 uvezenih vozila 70 odsto dizeli, a na preko 65 odsto dizelaša su skinuti ti DP filteri i katalizatori, saznaje Dragan Milutinović, novinar RTS-a. ---
    Dakle, uvek treba verovati "najnovijim istraživanjima", naročito ako nije navedeno koja su to "istraživanja" i pogotovu ako odgovaraju važećem narativu. Dalje, iz ovog citata ja ne vidim kako su utvrdili procenat dizela od uvezenih automobila, ili bilo kakav broj automobila. Postao sam privrženik skoro svake "teorije zavere", jer se ispostavlja da je ogromna većina njih ustvari potvrđena u praksi. Kad se nedavno pojavila vest da je Beograd "najzagađeniji na svetu" (ma kako da ne, sigurno je zagađeniji od Delhija, Pekinga, Šangaja,...), tačno sam znao da sledi neka "akcija" posle vesti. Kao da do sada nije bilo zagađenja, ali trebala je neka tako bombastična vest da bi imali pokriće za novo otimanje od naroda. Uvek tako bude. Poenta je da dileri novih automobila, nedostupnih za min. 80% naroda, imaju suviše jak uticaj, i eto otkud "zagađenje". Uvek se može intervenisati na jednom sajtu da vas proglase za najzagađenije, kao što je nedavno 11000 "naučnika" potpisalo proglas o zagrevanju, a kasnije se ispostavilo da su ti "naučnici" samo registrovani članovi jednog sajta, a pripadnici su najrazličitijih branši
    (Eksp, 17. novembar 2019 15:29)

    # Link komentara

  14. "Prema najnovjim istraživanjima, najveći zagađivač tada nije bio ugljen-monoksid nego azotni oksid koji se dobija direktnim sagorevanjem dizel goriva bez katalizatora i DP filtera, što znači da su od 800.000 uvezenih vozila 70 odsto dizeli, a na preko 65 odsto dizelaša su skinuti ti DP filteri i katalizatori, saznaje Dragan Milutinović, novinar RTS-a."

    A šta ćemo da radimo ako to uopšte nije istina, nego je izmišljeno da bi određene interesne grupe ostvarile svooje finansijske interese?
    (Sasvim obično pitanje, 17. novembar 2019 14:28)

    # Link komentara

  15. A da zabranimo autobuse GSP-a starije od 3 godine!?Ili da zabranimo automobile taksista starije od 7 godina koliko traje garancija na novo vozilo!!!(npr.kia)
    (GSP, 17. novembar 2019 12:37)

    # Link komentara

  16. Uvoz Euro 3 dozvoljen jedino u Srbiji, da, i u Svajcarskoj?
    (kobireko, 17. novembar 2019 11:01)

    # Link komentara

  17. ... Kao i sa taksistima, po 5.000 eur, pa da kupimo nešto bolje...
    (Pravedni, 17. novembar 2019 09:59)

    # Link komentara

  18. treba ukinuti sve sluzbene automobile koje mi placamo. smanjenje zagadjenosti 40%
     (samo kazem, 17. novembar 2019 09:40)

    # Link komentara

  19. Pa jedino u Srbiji je dizel skuplji od benzina,a to je zbog toga sto mu je prodaja dvostruko veca.I vi mislite da ce drzava da se odrekne tolikog novca,to se nikada nece desiti,pa da svi pocrkamo od zagadjenja.
     (mix, 17. novembar 2019 09:25)

    # Link komentara

  20. Kod nas zakoni postoje da bi se kršili.
    (borivoje, 17. novembar 2019 08:59)

    # Link komentara

  21. Aj se dogovorimo.. prvo plata od 500 e pa onda ova sranja..
     (Jeste i bice.., 17. novembar 2019 08:12)

    # Link komentara

  22. Samo da napisem jednu veoma jednostavnu cinjenlicu. U Evropi moze da se vozi i oldtimer bez euro standarda, to je tacno, ali mora da prodje tehnicki pregled koji je rigorozan i zahteva da vozilo bude u jako dobrom tehnickom stanju. To demotivise vozace, jer odrzavanje takvih vozila prilicno kosta i time ce se baviti entuzijasti. Obican covek ce otici u salon i za 200-300 evra mesecno voziti noviji auto, uz platu od oko 2000€.
    (Giovanni, 17. novembar 2019 07:59)

    # Link komentara

  23. svaki tehnicki ispravan auto mocice da se vozi bez problema. verujem sa ce kontrolisati izduvne gasove i da ce ljudi imati problema, kad to uvedu u inat cu kupiti neki ocuvan primerak zastave 101 da im se smejem jer nece imati pravo da mere izduvne gasove na njemu(fabricki nije imao euro standard)
     (Milos, 17. novembar 2019 07:12)

    # Link komentara

  24. Automobili nezagadjuju, auto ako je iz 60 ih ako je ispravan.Ne vidim sto nebi mogao da se vozi tako je u normalnim drzavama a ovde je to vise zbog punjenja budzeta.Nek puste ljude da voze sta mogu ima i onih koji vole starije automobile iz 70 ih pa ih voze mi imamo dobar vozni park 15 god nije nikako star auto problem je auko je auto neodrzavan pa u nemackoj se beu problema vozi npr ford iz 60.
    (Pera, 17. novembar 2019 03:20)

    # Link komentara

  25. A sto ne zabrane uvoz polovne
    garderobe?
     (djoleee, 17. novembar 2019 02:48)

    # Link komentara

  26. E pa ovako, jedino resenje je da svi kupimo nove automobile posto su nam plate po 2000e a oni koji nece iz nekog razloga nova kola eno im metro zavrsen pa nek se voze... Ccccc.. I da, sledeci put kad izadjete na izbore gledajte da opet zaokruzite AV...prijatan dan.
    (Pamtim obecanja..., 17. novembar 2019 02:19)

    # Link komentara

  27. shta zna ana brnabic shta je katalizator
     (grbavi, 17. novembar 2019 01:19)

    # Link komentara

  28. sad sam se iznervirao,sa platom od 300 evra ima za 25 godina da kupim nov mercedes u inat svima!
     (dak, 17. novembar 2019 00:11)

    # Link komentara

  29. To bi znacilo da dobrih 50% Srbije ne bi moglo vise da vozi!
    (Metropola, 17. novembar 2019 00:10)

    # Link komentara

  30. A zašto umesto Termo elektrana nemamo nuklearne? Francuska nema ni jednu termo elektranu, Nemačka ih polako gasi sve, samo mi proizvodimo struju na ugalj
    (Mare, 16. novembar 2019 23:20)

    # Link komentara

  31. Kakve budalaštine ne proverene!
     (Etiko, 16. novembar 2019 23:20)

    # Link komentara

  32. I onda u jeku sve te dreke o zagadjenju, zelenoj energiji, globalnom otopljavanj i reciklazi, drzava tj. drzavno preduzece JP Higijena Pancevo smanjila je cenu koju placa pri otkupu papira sa 6 na 3.5 dinara ! Tako da, ovo je samo topovska pripreme za novi udar na novcanike vozaca ! Posle teh.pregleda, struje, pogonske spremnosti vodovoda, takse za RTS, red je da i vozaci doprinesu povecanj plata u JS !
    (Ko je njima verovao....., 16. novembar 2019 23:14)

    # Link komentara

  33. znaci cela frka se dize zboj jadnih beogradjana?!zabraniti euro 3 zbog beogradjana?!hajde lepo se otcepite od srbije i budite zasebna drzava da i nama u Nisu svane!
    (bob, 16. novembar 2019 22:57)

    # Link komentara

  34. Uvodjenje propisa da se vrate katalizatori i DPF filteri.
    Zabrana daljeg uvoza Euro 3 i 4.
    Povecanje kvaliteta goriva.
    Davanje subvencija + olaksice u registraciji elektricnih vozila.
    Ogranicenje voznje po centrima vecih gradova, ili voznja uz kartu (kao sto je uradio Minhen, London).
    Povecanje proizvodnje struje iz vetroparkova i solarnih parkova - smanjenje proizvodnje iz termoelektrana.
    Remont elektro sistema cele zemlje (kazu da zbog starog elektro sistema gubimo oko 15% elektricne energije).
    Subvencije za podizanje energetske efikasnosti kuca i zgrada (mnogo kuca u Srbiji uopste nema nikakvu fasadu, kamoli izolaciju).
    Subvencije za kupovinu solarnih panela za kuce i zgrade.

    Sve se moze, samo ako se hoce, a ne "Ajmo da zabranimo da se voze sva kola ispod Euro 4 standarda".
    (Aleks, 16. novembar 2019 22:48)

    # Link komentara

  35. Dragan Milutinović, prosto, lupeta gluposti.

    Ako su automobili uzrok zagađenja, kako to nije svaki dan ista zagađenost?
    Šta, danas je naprasno na ulicama duplo manje auta nego pre 10 dana?!
     (ZVIIIZ, 16. novembar 2019 22:36)

    # Link komentara

  36. Radim na tehničkom pregledu od 5 jula 2021 godine stupa novi pravilnik na snagu to jest vec je stupio jer ko otvara novi Tehnički pregled mora da radi po novom pravilniku a oni sa starim ovlascenjima od 5 jula 2021
    Pravilnik je toliko rigorozan za mnoge stvari a sto se konkretno izduvnih gasova tice ako nesto ne promene ili ne odlaze nece ni jedno vozilo da prodje,konkretno za benzince se sada meri samo Co a od 2021 godine i lamda sonda a stavili su granicu od 0.98 do 1.03 merili smo Daciju Sandero stara 2 godine sa predjenih 30000 ne zadovoljava pokazuje vise,a niko ne gleda kakvo nam je gorivo tako da mislim da ce sve to da se odloži ili da se povecaju vrednosti
     (MM, 16. novembar 2019 22:24)

    # Link komentara

  37. Tih par dana nije bilo vetra, a seljaci oko Beograda palili strnjiku po njivama, video svojim očima. To je bio glavni uzrok velike zagađenosti vazduha u BG i to je činjenica. Trenutnu vlast čine nesposobni tutumraci, kvazistručnjaci i poltronske neznalice, koji bi vatru da gase benzinom misleći da na kanti piše voda. Isto tako namerno svakih nekoliko dana rašteluju zelene talase na glavnim BG tokovima, pa onda sklope ugovor sa Simensom o uvođenju pametnog sistema semafora za ogromne pare. A dotle zagađenje raste li raste ... a ja oštrim i čekam... čekam
     (vs, 16. novembar 2019 22:23)

    # Link komentara

  38. Sve je ovo veeeelika ujdurma i pljačka naroda, pod kobajagi brigom za ekologiju. Kada bi oni odista brinuli o čistoći izduva, prvo i najlakše i odmah sa odličnim rezultatima bi stimulisali auto gas. Pošto im to ni na kraj pameti nije, to ih otkriva da im je ekološka briga važna koliko i lanjski
     (sneg., 16. novembar 2019 22:20)

    # Link komentara

  39. Treba zabraniti Euro 3 i 4 i to sto pre.
     (C i n i k, 16. novembar 2019 22:15)

    # Link komentara

  40. ma iz Srbije treba begati pa za 5 godina kupiti novije auto
     (aco ljubovija, 16. novembar 2019 22:04)

    # Link komentara

  41. Termoelektrane rade po kojoj euro normi?
    (No, 16. novembar 2019 21:59)

    # Link komentara

  42. Kakvo maltretiranje nas sa retkim automobilima. Benzinac, svi filteri novi ulje uvek cisto, vodim racuna o svakoj sitnici samo neko saplitanje, hocu blok motora da zamenim da bude jos pouzdaniji i jos manje da zagadjuje moram da se dovijam kao neki kriminalac. Udjem u grad a ono jedna GSP dizelnjaca sto izbacuje 1000 kancera u sekundi, zagadjuje kao 5000 mojih automobila i nikom nista.
     (Zohan, 16. novembar 2019 21:45)

    # Link komentara

  43. Mnogo vise ljudi oboljeva i umire od kancera pluca zato sto su pusaci pa nikome u drzavi ne pada na pamet da zabrani pusenje. Laz je i da su u vecini zemalja EU zabranjeni Euro3 motori. Pa odakle ih onda mi uvozimo? Iz Afrike mozda? Zna se sta je tehnicki ispravan auto i toga se treba drzati. Meriti izduvne gasove i oni koji emituju preko limita nemogu da prodju tehnicki. Pa i laiku je jasno da Euro3 benzinac sa pogonom na TNG i ispravnim katalizatorom emituje tri do pet puta manje stetnih cestica od bilo kojeg dizelasa pa i onih iz Euro5 serije sa laziranim testovima iz fabrika.Ovo je samo priprema za jos jedno dranje koze sa ledja malog pokornog gradjanina.
    (milenko, 16. novembar 2019 21:18)

    # Link komentara

  44. Prvo plate od 1000 evra i nema problema. Svi ce voziti nove automobile. Šilje onu stvar na sirotinji. Neka uvedu par nepar tablice i smanjice i guzvu i zagadjenje.
    (Pajko, 16. novembar 2019 21:14)

    # Link komentara

  45. Nema ovo veze sa zagadjenjem nego iz EU stigla naredba za Euro3 motore a razlog je jednostavan da bi smo kupovali njihove mladje polovnjake... imace imam Astru 2006.god i Stila 2002. god oba na TNG mislim da sam ekoloski prihvatljiv a da je srece plin bi kostao 40 din/l
    (Slobodan, 16. novembar 2019 17:28)

    druze, da je srece i da brinu o zagadjenju, ne bi onda nas koji vozimo na plin stalno maltretirali nekim atestima i bila bi nam manja registracija.
     (qwerty, 16. novembar 2019 21:08)

    # Link komentara

  46. Braćo, zlatno je doba i nikad bolje u istoriji, red je i da se novi automobili kupuju.
    (Oddball, 16. novembar 2019 21:02)

    # Link komentara

  47. Cccc @Bmw mogao si pročitati i text vesti, a ne samo moj komentar. Frka se digla ZBOG smoga u Beogradu, a NE npr. grada Sombora koji smrdi na spaljene crkotine iz kafilerije cele godine. No dobro košava je spasla glavni grad od zagađenja koje prouzrokuju automobili sa tkz. euro 3 motorom i njegovi dođoši što ih voze i vode grad pa je od njih i potekla ideja da se prate tokovi, a Beograd očisti. Na kraju tehnički je NEIZVODLJIVO da motor euro 3 ima smanjenu emisiju štetnih materija u atmosferu, a ta vozila neće spasti ni ugrađen TNG jer za to nisu projektovana pa vozači imaju lažnu nadu da su 'čisti'. Pozz.
     (XXL, 16. novembar 2019 20:58)

    # Link komentara

  48. A autobusi i kamioni jel ce i oni na euro 4 da predju... Rafinerija Pancevo, Zelezara Smederevo, TE u Obrenovcu, Toplane i ostali jel ce da stave DPF filter... Kanalizacije i razni odvodi koji truju reke... Sta s njima bre !???!...Euro 3 motori nas zagadili ne bih rekao...Nekad bili i euro 2 pa bilo cistije
     (m, 16. novembar 2019 20:54)

    # Link komentara

  49. Plaćajte gradski prevoz i eto nama 300 do 400 novih autobusa u gradu svake godine. Pogledajte u koliko automobila je po jedan čovek. Kada bi bar trećina njih ušla u te nove autobuse ne bi bilo ni gužve ni zagadjenja. Svi volimo da pričamo kako je to tamo negde na zapadu, a niko da pomene šta se dešava kada se ne plati obaveza zvana karta ili pretplata za gradski prevoz. Pozdrav
     (da se ne lažemo, 16. novembar 2019 20:49)

    # Link komentara

  50. Mnogo bolje bi bilo jednostavno pooštriti pregled izduvnih gasova na tehničkom nego zabraniti uvoz. Ako se zabrani uvoz euro3 onda će oni čiji automobili nemaju nikakav euro standard tipa golf 1 i 2 dizel i sl odustati od kupovine vozila koje manje zagađuje i nastaviti da voze vozila koja više zagađuju.
     (stručnjak, 16. novembar 2019 20:36)

    # Link komentara

  51. Promena zakona uvek služi samo haračlijama. Narod ćuti i trpi. Oni na vlasti i ne brinu o tome jer voze službene automobile.
     (Gresni pop Milorad, 16. novembar 2019 20:22)

    # Link komentara

  52. "što znači da su od 800.000 uvezenih vozila 70 odsto dizeli, a na preko 65 odsto dizelaša su skinuti ti DP filteri i katalizatori"

    Vozim se dosta svakodnevno po Beogradu, ono što vidim i osetim potvrđuje citat. Problem je u postojećem voznom parku, a ne uvozu, i što nemamo nikakvu zakonsku regulativu za izduvne gasove. Euro 3 je donet kao nešto napredno u to vreme, ono što izlazi iz auspuha skoro svakog 3-4. auta ne ispunjava bilo kakve ljudske i civilizacijske standarde, crni dim, smrad, odvratno nešto.

    Nedavno sam prodao svoj automobil, euro 3 benzinac sa 120k kilometara sa odlično očuvanim motorom, dakle nisam lično pogođen. Kada bi svi vozili automobile poput njega, ne bismo imali nikakve probleme sa zagađenjem. MORAJU se na tehničkom kontrolisati izduvni gasovi i čak ne mora ta granica da bude naročito rigorozna, ali da se bar ti slučajevi sa dimčinom isključe iz saobraćaja dok se ne poprave ljudski i dok im se ne vrate svi fabrički ugrađeni filteri. NE SME da prođe tehnički auto sa skinutim filterima. Alo, 2019. je godina, pričamo o Euro standardima, a gledamo da prevarimo svoje sugrađane i da ih trujemo. Kad se ovo reši onda može da se govori o euro standardima, dotle je svaki ispravan Euro 3 automobil sa filterima i ispravnim motorom premija.
    (Života, 16. novembar 2019 19:47)

    # Link komentara

  53. Nista se ne brinite resice strucnjak za bezbednost drumskog,recnog,vazdusnog,kosmickog i intergalakickog saobracaja Okanovic sve. Eno ga vec izvire sa tv-a i pametuje nesto. Znaci bice po dzepu gradjana
    (mile, 16. novembar 2019 19:43)

    # Link komentara

  54. Resenje je da svi gradjani isto kao i beogradski taksisti dobiju subvencije za kupovinu novog vozila. Ne znam samo da li svi treba da blokiramo beograd na 10 dana da to dobijemo ili pored toga treba da budemo i u stranci toma ridla?
    (Djox, 16. novembar 2019 19:34)

    # Link komentara

  55. Evo rešenja !!!

    Cena TNG da bude kao u Bosni i Hercegovini.
    Ukinuti preskupe ateste (atest da bude 2000 din) a posebno ukinuti sulude reateste.

    Ali neće država da se odrekne PDV,Akciza i sulodog PDV-a na Akcizu,zatim su tu porezi na neke "obavezne razerve",zatim porezi na kontrolu,akcizne markice i svako drugo deranje kože sa leđa sopstvenim građanima.
     (3210, 16. novembar 2019 19:32)

    # Link komentara

  56. Ko prođe na tehničkom kontrolu gasova bez obzira na starost vozila ne treba ga dirati.Svi ostali da poprave automobile i ugrade te filtere i katalizatore pa opet na tehnički pa tek onda na registraciju.Prosto i logično a ne ovako dizati dreku i paniku i sve svaljivati na vozila dok ostale zagađivače i ne pominju.
    (Bobi B., 16. novembar 2019 19:26)

    # Link komentara

  57. Za pocetak, postujte aktuelne zakonske propise i radite test izduvnih gasova na tehnickom pregledu. Zakon to trazi, ne radi se zbog podzakonskih akata koji nisu u skladu sa zakonom.
    (T, 16. novembar 2019 19:13)

    # Link komentara

  58. tra la la ...
    Tresla se gora , rodio se mis!
    koliko novinarskih bajki
    ma bice sve po starom!
    Vozicemo mi uskoro svi "
    Old Timer-e " bez euro normi , tako je sad u Nemackoj :)
     (u prolazu, 16. novembar 2019 19:11)

    # Link komentara

  59. Imam sve euro 5 i 6 automobile, i šta mi vredi isto se davim od onog tamića ili nekog forda, nebitno, što bljuje ulje na auspuh, sistem je loš kad je takvo vozilo na putu, kraj priče...
     (s tron, 16. novembar 2019 19:08)

    # Link komentara

  60. laki, 16. novembar 2019 17:15)
    U pravu si, nece NAM poboljsati, ali ja ti garantujem da ta cinkara vise steti nego sva vozila u mom gradu. A eto, taj vlasnik cinkare, vedri i oblaci u mom gradu. Ali za utehu, deca su mu u istom gradu, unucad itd... Tako da kad ne misli o njima, zasto bi mislio o meni i mojoj deci, zar ne? Sa druge strane Morave, drugi vadi soder, prekopava, navlaci korito kako njemu odgovara. Sutra kad budu poplave, dragi Bog nam kriv. Pa nije Bog, nego svi mi sto cutimo i gledamo. A i sta vredi pricati nekom. Odmah sibtrun u oku. Budala u drustvu. Nema te nigde. Nemoj da mislis da imam problem sa autom, imam parbautomobila, ali svi ispunjavaju norme, nije im skinut katalizator, dpf i iskljucen eger. Ali mi brate zao, sto od brda ne vidimo planinu, shvatas. Boli me kao coveka, gradjanina, sto mojoj deci govorim da ne odlaze iz Srbije, shvatas! Umesto da smo svi pametni, da se pokupimo i odemo. Nek zive u Srbiji politicari, popovi, biznismeni, lopovi, vodje navijaca,starlete i prvi glasovi Srbije, pinkove zvezde itd. Boli me brate sto moje dete ima prosecnu ocenu na fakultetu 9.8 bez ikakvog sredjivanja i uticanja na skolovanje a ne moze da se zaposli u normalnoj firmi, vec radi po 12 sati kod privatnika cak i svaku subotu. No, sam sebi kriv.
     (Niko Bitan, 16. novembar 2019 18:54)

    # Link komentara

  61. 1. Zabraniti uvoz vozila sa EURO 3 emisijom izduvnih gasova.

    2. Na granici odmah obaviti vizuelni pregled postojanje katalizatora i merenje mobilnim mernim instrumentom izduvnih gasova kao i osvetljenja, i sa tim AMSS potvrdom (famozna AMSS potvrda koja se plaća ne znamo šta se plaća ovako bi se znalo i dalo bi mu se opravdanja za taj trošak) ići na tehnički pregled gde se sve isto bi se pregledavalo pored kočionih sistema broja šasije (broj motora izbaciti) i merilo i time bi se kupac i država sebe zaštitio od skidanja katalizatora od strane uvoznika.

    3. Na motoru koji je ugrejan na radnoj temperaturi kako zimi tako i leti rešiti da se ne može manipulisati merenje izduvnih gasova.
    (REŠENJE ®, 16. novembar 2019 18:51)

    # Link komentara

  62. Od čega bre da kupim noviji auto!!! Ja i žena radimo i primamo zajedno oko 90.000, imamo dvoje dece, jedan osnovac i jedan srednjoškolac. Sve kućne režije (struja, komunalije, telefoni, grejanje, kablovska) oko 20.000. Mora da se živi, jede, pije, oblači, kupe knjige, kupi oprema za treninge dece i plate isti, deca izlaze u grad, svakog meseca ima po neki nepredvidjeni trošak... Treba da se uštedi da se ode na odmor, treba da se plate ekskurzije. Prestanite vi koji se gušite i glumite neku gospodu da komentarišete da oni koji nemaju da kupe novi auto ne moraja da se voze!!! A šta ste vi? Vi ste bolji ljudi od nas koji ne možemo da kupimo novi auto! E pa niste sigurno, već ste najobičniji sebičnjaci i egoisit koji misle samo na svoje dupe kojima smetaju naši 10-15 godina stari automobili, jer Vam kvare vazduh koji vaša jadna pluća mora da udišu.
    (Miloš, 16. novembar 2019 18:48)

    # Link komentara

  63. i te vec uvezene zabraniti pa da svi idemo peske...to bjh voleo....pa da vidim ove nesposobnjakovice od vlasti....kako ce bez akciza na gorivo....
     (borivoje surdilovic, 16. novembar 2019 17:46)

    # Link komentara

  64. Dok se pri tome nece uciniti nista da se umanje i ostali oblici zagadjenja. Tebi je glavni krivac sirotinja u starim autima sto je vazduh zagadjen a sto sveze fekalije odlaze u Dunav ili Savu to nikom nista. Bas ti je razmisljanje na nivou.
    (bubble, 16. novembar 2019 15:55)
    do skora sam imao empatiju prema toj sirotinji ali posto nam upravi takvi kroje zivote uporno glasajuci za iste onda me nekako bas briga sta ce oni i da li ce voziti
     (pera, 16. novembar 2019 17:34)

    # Link komentara

  65. Nema ovo veze sa zagadjenjem nego iz EU stigla naredba za Euro3 motore a razlog je jednostavan da bi smo kupovali njihove mladje polovnjake... imace imam Astru 2006.god i Stila 2002. god oba na TNG mislim da sam ekoloski prihvatljiv a da je srece plin bi kostao 40 din/l
     (Slobodan, 16. novembar 2019 17:28)

    # Link komentara

  66. zabraniti prodaju svih polovnih kola
    samo nova kola ali ni ta kola se ne mogu posle prodavati već samo vraćati prodavcu
    staro za novo
    cenim da će se broj smanjiti za 80 % i eto rešenja
    prešli bi na konje i volove
     (konjivrani, 16. novembar 2019 17:26)

    # Link komentara

  67. Dosta ljudi pominje loženje na drva. Svi bi voleli da se greju na struju ali... Ko će to da priušti? Roditelji mi žive na periferiji Beograda, prošle godine su se grejali na struju izašlo ih je sve skupa oko 2000€
    Kako prosečan čovek što radi za 300€ da se ogreje? Drva su mu najjeftinija.
    (Eldorado, 16. novembar 2019 17:16)

    # Link komentara

  68. Da li ste ikada videli crne oblake koji dolaze preko Subotice u Srbiju?
    Pa se onda zaustave kod Fruške Gore, koja izgleda kao ostrvo u moru.
    I onda polako počnu da je zaobilaze i ulaze dublje u zemlju.

    Kada će Ministar ekologije da zaradi svoju platu?
    Na primer, da organizuje skupljanje starog papira i plaćanje po kg, za reciklažu, kao nekada.

    A kakvu su glupost napravili sa kesama. Plaćaš da dobiješ kesu?
    Pa valjda se organizuje skupljanje kesa i plaćanje donosiocu, za reciklažu. Bila bi država čista. Kese se ne bi bacale po okolini.

    A kakvu su glupost napravili sa TNG. Obesmislili celokupnu ugradnju i volju građanstva, zanatlija i privrede. Mogla se podstaći konstrukcija i proizvodnja opreme za ugradnju u drumska vozila i pokrenuti mašinska industrija i zaposliti ljudi. Eno Poljaci postali svetska sila, pored Italijana.

    Skoro 90% naših ljudi nije nigde radilo i trezveno mislilo, samo dolazilo na posao i bili roboti. Koeficijent inteligencije 84. MENSA izmerila.
    (Radovan, 16. novembar 2019 17:16)

    # Link komentara

  69. @Niko Bitan
    to sto imas cinkaru blizu kuce i ostalo sto si naveo a smeta ti nece poboljsati krsevi od vozila
    ali moras priznati da ce bez krseva biti malo bolje..sasvim sigurno
     (laki, 16. novembar 2019 17:15)

    # Link komentara

  70. Resenje problema je da svi lepo kupimo nova kolla i to je to.
    (masinista, 16. novembar 2019 17:14)

    # Link komentara

  71. Smem da se kladim da samo EPS proizvede daleko vise stetnih materija od svih automobila u Srbiji... a i NISove fabrike puštaju čist planinski vazduh. O autobusima koji ostavljaju oblake dima, strnjištima koja naprave višednevnu 'maglu' i slično da ne pričam.
    A tu je i država koja je učinila vožnju i grejanje na gas totalno neisplativim, al eto, ti eur 3, pogotovo benzinski nas ubiše i pobiše 6000 svake godine.
     (Kaboom, 16. novembar 2019 17:13)

    # Link komentara

  72. ovi do sada uvezeni za koju godinu zavrsice na auto-otpadima a to sto se nece uvoziti krsine samo moze da pomogne
    zar treba zbog 20k beogradjana koji voze krseve da crkava ostalih 2m realno razmislite
     (gari, 16. novembar 2019 17:12)

    # Link komentara

  73. "DP filtere i katalizatore najčešće kod nas skidaju uvoznici, zatim ih dalje prodaju za 100 do 200 evra. To računaju kao dodatnu zaradu po automobilu."
    Da li sam ja zaista lud, ili me sitem pravi ludim zajedno sa ostalim gradjanima. ALO, UVEDITE DRAKONSKE KAZNE UVOZNICIMA - koga se uhvati da je uvezao auto bez katalizatora ili DP filtera ili se ustanovi da ga je skinuo, ZATVORITE MU BIZNIS plus par miliona kazne. Stvar resena! Zasto svaki puta resavate problem na posledici a nikad na uzroku?
    (vidoje, 16. novembar 2019 17:06)

    # Link komentara

  74. vidim izlive pametovanja. Kako nekome mozes da oduzmes automobil, ako je tehnicki ispravan. Kako nekome.mozes zabraniti Yugo, 101 ili punto, ako je to nasa drzava proizvela. pa ljufi moji aitomobili na steuju su sada najveci produkt zagadjenja. Recite mimposteno pa na sta se proizvodi steuja za te automobile. Da nisu termo elektane ili nuklearne elektrane zeleni produkt. Ko koga zeza videcemo
     (coca, 16. novembar 2019 16:59)

    # Link komentara

  75. (XXL, 16. novembar 2019 14:30)

    Морам да те разочарам. Твоја браћа из унутрашњости воде Београд и државу. Тако да Београд као град нема везе са овим. Друго, неће теби нико одузимати возило ако задовољава стандарде. Забраниће увоз. А ако ти је возило исправно по свим параметрима, вози.
     (Bmw, 16. novembar 2019 16:52)

    # Link komentara

  76. Ja konkretno vozim fiestu 2003 1.2 koja je manje štetna od bilo kog BMW X serije ili Audija od 3000 ccm ...
    (Sloba, 16. novembar 2019 14:51)

    to ti misliš.
    mogu u 100€ na neviđeno da se kladim da ta kanta sa minimum 300k km koja troši kancerogeno motorno ulje zagađuje više od bilo kog 2000 ccm motora do 100k km. ispušta manje co2, ali ne ubija co2, već dizlo i spaljeno ulje.
     (jaretina, 16. novembar 2019 16:48)

    # Link komentara

  77. "Zato se postavlja pitanje - kuda sa tolikim otpadom? "

    Испред Владе Србије! Оставити све еуро3 аутомобиле који не прођу технички!
    (комша, 16. novembar 2019 16:48)

    # Link komentara

  78. Cela ova stvar je krenula kada je rečeno pre nedelju dana da je Beograd zagađen. Pre toga nikom nisu pali na pamet analiza uvoza krševa, Euro 3 motori itd. Sve se radi stihijski i reaguje tek kad se tragedija dogodi. Sećam se kada su izgorela ona deca u kafiću u N. Sadu, sledećeg dana je krenula kontrola antipožarna u celoj Srbiji. Tako i sada, ali stvarne analize i dalje nema ko stvarno truje, kakva je situacija sa kamonima, autobusima GSPa, fabrikama bez filtera...Nego, udri po narodu, to je najlakše!
     (Simeon, 16. novembar 2019 16:46)

    # Link komentara

  79. Neka se država odrekne nameta pri uvozu od 1800€ i svi će makar za toliko imati novija kola.
     (idiokratija, 16. novembar 2019 16:38)

    # Link komentara

  80. Euro 3 TNG ili euro 6 dizel? Sta je ekološki isplativije
    (Ja, 16. novembar 2019 16:36)

    # Link komentara

  81. Nekim ljudima ocigledno cifra od 6000 ljudi godisnje ne znači ništa...
    Naravno da treba srediti situaciju
    Zašto bi mi bila jedina zemlja koja dozvoljava uvoz euro 3 i zašto da sve završi kod nas????
    Podržavam sve akcije na tom polju kakve god bile. Ovo je strašno kakav vazduh udisemo. Valjda to treba da bude prioritet???
     (zzz, 16. novembar 2019 16:31)

    # Link komentara

  82. drzava da bi zaradila pustice da se narod podavi i porazboljeva !
     (Misirac, 16. novembar 2019 16:22)

    # Link komentara

  83. uvezeno euro 3 i 4 polovnjaka za 2 zivota !
     (Misirac, 16. novembar 2019 16:20)

    # Link komentara

  84. Redakcija neka proveri malo izvore laz je da je u celoj Evropi zavranjen uvoz Euro 3 automobila u evropskoj uniji ne postoji nikakvo ogranicenje uvoza, postoje samo gradovi gde se ne mogu voziti dizel automobili bez odredjenog standarda, ostala ogranicenje ne postoje
    (Mirko, 16. novembar 2019 15:58)

    # Link komentara

  85. "Njihovi vlasnici ce ici peske i resen problem.Cistiji vazduh a i oni ce moci dok setaju da razmisle kako su dosli u situaciju da idu peske.To su odavno trebali da ucine a sada ce im cist vazduh napokon pomoci da im se razbistre misli."

    Dok se pri tome nece uciniti nista da se umanje i ostali oblici zagadjenja. Tebi je glavni krivac sirotinja u starim autima sto je vazduh zagadjen a sto sveze fekalije odlaze u Dunav ili Savu to nikom nista. Bas ti je razmisljanje na nivou.
    (bubble, 16. novembar 2019 15:55)

    # Link komentara

  86. Ova priča ima neki ekonomski cilj, a to je da moramo da kupujemo nove i skuplje automobile.Ne može više raja džabe da se vozi.Na globalnom nivou auti čine jedva 5% zagađenja,a kod nas je takođe procenat jednocifren.Ali zato seljaci pale strnjiku gde stignu i nema kazne.Pojedinačnih ložišta kolko hoćeš,a loži se iverica i guma,ne možeš živ proći kroz naselja gde ima više kuća.Kod mene komšija pada od smeha nama u zgradi,on godišnje 150e za grejanje,a ja 1300e za gradsku toplanu.Zbog njega ne mogu na terasu,i opet niko ništa.Posebna priča je industrija,i ono malo filtera što su imali sad su poskidali,jer niko ne želi da ih kontroliše (daju radna mesta).A što se tiče BG-a,pa bar 30% zagađenja dolazi i od Termoelektrane i kopova,jer zaista ne znam kako ti ljudi oko Lazarevca,Stepojevca i Kostolca žive, treba im dati orden.Kad sve ovo rešite, onda krenite po automobilima.Znam da njihov broj smeta da gospoda u svojim brzim autima prođu od Beograda na vodi do tržnih centara,ali nađite neki drugi način da to regulišete.
    (mizesane, 16. novembar 2019 15:54)

    # Link komentara

  87. Njihovi vlasnici ce ici peske i resen problem.Cistiji vazduh a i oni ce moci dok setaju da razmisle kako su dosli u situaciju da idu peske.To su odavno trebali da ucine a sada ce im cist vazduh napokon pomoci da im se razbistre misli.
    (Darko, 16. novembar 2019 14:54
    Evo ovako, slazem se ja sa tobom, ici ce mnogo nas peske, i treba, naravno. Svi smo imali glavu, mozak trebali smo razmisljati i pre 5 godina i pre 10 i 20 i 30 zasto smo došli u ovu situaciju, gotovo bezizlaznu za vecinu gradjana Srbije. Sad vrlo često stavim prst na celo pa se pitam zasto sam prvo isao u JNA, pa onda zasto sam uopste dva puta isao u rat, dok si ti mozda lezao negde u hladovini, zaradjivao ili se mozda tvoj tata bogatio na moj racun i racun mnogih nas glupih koji smo ratovali za nasu divnu zemlju Srbiju. A eto, svi su politicari obecavali blagostanje, lep zivot za najvise 2 godine. Epa eto, da je bilo to blagostanje, plate od 500-1000-2000e, vecina nas bi vozila najmanje euro 6. Ne bi trovali ni Bg, ni NS, ni Su, ni Ca. E sad jos jedno pitanje, sta ja da radim sa cinkarom koja je
    manje od 2 km od moje kuce, koja je manje od 3km od centra grada? Sta da radimo svi mi sa deponijama na ulasku u svaki grad? Sta da radimo sto posekosmo svo drvece? Sta da radimo sto jos uvek idemo ulicom i pljujemo, bacamo opuske? Sta da radimo sto jos uvek po skolama imamo poljski wc, a negde ni to? Sta da radimo sto po bolnicama nema zavoja, lekova, porodilje nemaju spavacice itd... Nemojte shvatiti moj komentar zlorado. Nikog nisam zeleo uvrediti. Ali nam je tako.
     (Niko Bitan, 16. novembar 2019 15:53)

    # Link komentara

  88. Nisu problem automobili sa euro 3 motorima, vec oni koji ni taj standard ne zadovoljavaju. Pre oko 2 meseca, u Subotici, sam vozio iza taxija koji je isao iza velikog narandzastog kamiona (neko JP) koji je nosio pesak. Kamion je toliko zadimio crnim dimom da sam jedva video taxi ispred sebe. Taj kamion je zagadio tu prometnu ulicu (od granicnog prelaza Kelebija do centra grada) vise nego svi automobili koji su tog dana tuda prosli.
    (Trovach, 16. novembar 2019 15:47)

    # Link komentara

  89. Beograd je zagađen zbog toga što nema ekološki tj. nema ni blizu javni prevoz adekvatan svojoj veličini i značaju kao prestonice jedne zemlje. Možemo svi voziti Euro6 motore, Beograd će opet biti zagađen. Ta količina vozila jednostavno nije prihvatljiva na tako malom prostoru. Ali za taj broj vozila nisu krivi građani nego decenijski nemar i vladanje korumpiranih grupa kojima ni na kraj pameti nije bilo da planski reše pitanje ozbiljnog javnog prevoza (metroa). Sa druge strane je i opšte pustošenje ostalih delova naše zemlje dovelo do eksponencijalnog rasta novopridošlih stanovnika, kako Beograda, tako i Novog Sada, Niša.
    Znači: anti-urbanizan + parto-ekonomija + trbuhom-za-kruhom = loši uslovi života, pa ko preživi...
    I sada bi mi da zapušimo rupu malim prstom na brodu koji tone?
    (gradjanin, 16. novembar 2019 15:47)

    # Link komentara

  90. Nema više onog katastrofa vazduha. Seljaci završili paljenje njiva.
     (danac, 16. novembar 2019 15:40)

    # Link komentara

  91. mene samo zanima da mi neko objasni kako auto koje je staro 15+godina moze da ispuni normu euro3 ako i ima katalizator egr ventil ili dpf filter vec su mu karike propale kao i turbina ili dizne vise nisu dobre sve to utice na sagorevanje goriva. a za saniranje takvih kvarovo treba ti min 500 pa do 1000evra za auto koje vredi 2000evr. ako uvedu da se kontrolise izduvni gasovi moci ce tehnicki da prodje mizda par hiljada u celoj srbiji.
    sto se tice beograda rafinerija u pancevo ne zagadjuje?
    DAJTE VI MENI DOBRU PLATU I JA VOLIM DA VOZIM AUTO 5-6 GOD. STARO.
     (s4, 16. novembar 2019 15:33)

    # Link komentara

  92. Ja ne mogu tri meseca da uvedem gas, te moram da izvršim konverziju, te moram da prebacim na privatnu svojinu, te moram da prebacim na moje ime pošto imam sa majkom ugovor o doživotnom izdržavanju, a rekli su mi da može od dokumentacije i ugovor o poklonu ili doživotnom izdržavanju, to me sve košta kao Petra kajgana, i ništa nisam uradio, pa da pravim soliter ne bi trebao da imam problema, a ne jedan usrani gas, koji papreno plaćam bespotrebno da bi ga uveo. Nažalost to je naša država, hoće svi da se ugrade, to jest leba bez motike, samo pare i pare, a da li to ima veze s mozgom to niko ne pita.
     (Milorad, 16. novembar 2019 15:28)

    # Link komentara

  93. manjak para u drzavnoj kasi
     (ziko, 16. novembar 2019 15:22)

    # Link komentara

  94. dici porez na tu starudiju, ko nema neka se vozi javnim prevozom
     (ave, 16. novembar 2019 15:22)

    # Link komentara

  95. Olakšajte onima što žele da voze na CNG i pospešite ostale na CNG jer je to najmanje zagađenje.
     (Istina, 16. novembar 2019 15:20)

    # Link komentara

  96. niko ne govori da je folsvagen lazirao podatke sta je sa kolima na plin i metan
     (ziko, 16. novembar 2019 15:18)

    # Link komentara

  97. Znači lagali nas za euro 1,2, 3,4 kako vidim i i 5 i 6 idu u penziju, znači nije bilo značajnog smanjivanja izduvnih gasova. Njima je bitna lova. Ovaj svet u globalu ima posao sa prevarantima.
     (Milorad, 16. novembar 2019 15:15)

    # Link komentara

  98. Pa dajte vece plate, vece zarade pa cemo mi voziti Euro 6d. :) Ja bih najradio vozio novi A4 40 TDI ali ne moze. Njega moze da priusti samo 2% gradjana.
     (Replay, 16. novembar 2019 15:14)

    # Link komentara

  99. Interesantno je ovo sve. Gusimo se kao pacovi, Subotica prosle zime AQI 400, par dana bila najzagadjeniji grad na svetu, Novi Sad imao preko 300 u jednom momentu, dole po centralnoj Srbiji gde se meri naravno nije dobro.... Ali nema tog zagadjenja koje ce da stigne u vesti ako nije zagadjenje u Beogradu. Koliko je to samo licemerno, na nas ostalih 5 miliona i atomska bomba da padne ne bi se saznalo, ovde bi se pisalo o estradi i ko je kupio stan u Beogradu na vodi.
    (Ivana, 16. novembar 2019 15:06)

    # Link komentara

  100. Treba podstaci uvoz elektricnih automobila, sto se u srbiji, koja zivi od akciza, nikada nece desiti!
     (dobri, 16. novembar 2019 15:01)

    # Link komentara

  101. Ništa,svi sa euro 3 blokiramo Beograd.
     (Idi begaj, 16. novembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  102. Njihovi vlasnici ce ici peske i resen problem.Cistiji vazduh a i oni ce moci dok setaju da razmisle kako su dosli u situaciju da idu peske.To su odavno trebali da ucine a sada ce im cist vazduh napokon pomoci da im se razbistre misli.
    (Darko, 16. novembar 2019 14:54)

    # Link komentara

  103. Mislim da je ovo obična glupost. Čak i samo dodeljivanje Euro standarda nema veze sa mozgom. Velike kubikaže Euro 6 standarda izbacuju više štetnih materija nego mali benzinci Euro 3. Mislim da bi samo trebali da zabrane automobile veće od 1600 ccm i imali bi svuda na svetu manje zagadjenje. Ne razumem i poentu tih motora većih kubikaža. Po gradu ograničenje 50, na autoputu 120 a prave automobile koji idu 200 kmh i to samo u nižoj klasi a za više klase da ne pričamo. Koja je poenta toga. Za kontrolu izduva se apsolutno slažem ali da se stavi kriterijum koji neće pratiti glupe standarde nego maksimalnu dozvoljenu količinu štetnih materija i to je to. A ne mali stariji automobili su kao štetni a novi veliki su ekološki a na samom papiru po svim parametrima proizvodjača dobijamo drugačiju sliku ali je neko rekao da je to tako. Mislim da su i ti standardi namontirani kako bi se prodavala luksuzna kola i uzimale velike pare na tome a realno ni jedan auto preko 50000 eura ne ispunjava nikakve ekološke norme što se vidi i na reklamama. Uvek sitnim slovima napišu koliko co2 izbacuju i to su uvek cifre koje jedva idu u euro 4 norme. Ali gde da uskrate gospodi te automobile. Ja konkretno vozim fiestu 2003 1.2 koja je manje štetna od bilo kog BMW X serije ili Audija od 3000 ccm ali neko je procenio da su oni ekološki a ovaj nije jer je star. GLUPOSTI
    (Sloba, 16. novembar 2019 14:51)

    # Link komentara

  104. Dajte subvencije za kupovinu novih auta. Makedonija daje 3000€, Hrvatska otpisuje pola PDV-a... To je rešenje, da se poveća prodaja novih automobila, a ne zabrana uvoza! Auto srednje klase se .ože kupiti za 13.000-15.000€. Minus 3.000 bi izašlo 10.000-12.000. Ako za dobar takav polovnjak treba dati 6.000-9.000, uz kredit na razliku, računica je jasna! Ako uz to ugrabiš i neki dilerski popust...
     (Sa1e, 16. novembar 2019 14:48)

    # Link komentara

  105. Odakle mi to uvozimo skoro milion tih losih i starih automobila, ako su oni u EU vec zabranjeni?
    To jednostavno nije tacno, tamo ces nesto skuplje platiti osiguranje i registraciju, ali se automobili sa Evro 3 motorima i te kako voze!
    Ovo je klasicno spinovanje vesti, ispravan automobil sa Evro 3 motorom zagadjuje mnogo manje od bilo kojeg novijeg automobila koji ima neispravan ili uopste nema katalizator!
    Treba proveravati ispravnost katalizatora, a ne zabranjivati uvoz onih automobila koje ovaj narod trenutno jedino i moze da priusti, a to su vozila stara od 10 do 15 godina u rasponu cena od 2000-4000 evra!
    Kao da je voznja Juga ili Floride ekoloski prihvatljivija, a i bezbednija od voznje Pasata, Golfa 5 ili Reno Megana!
    (bigserb, 16. novembar 2019 14:46)

    # Link komentara

  106. Vucic rekao i sada svi trube.
    (d, 16. novembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  107. Избацити 800 хиљада аутомобила из употребе преко ноћи је као побити милион пензионера јер ничим не доприносе држави. Ко има баку или деку, ово ће му се чинити као лудост, али ће се политичарима чинити као добра идеја.
     (Пилипенда, 16. novembar 2019 14:37)

    # Link komentara

  108. Zagađivači nisu samo automobili, tu su i autobusi, kamioni, paljenje strnjika, grejanje na ugalj, lože ulje, prerađeno ulje, pelet, drva, prljava industrija...
    I zašto odmah ne zabrane uvoz Euro 3 automobila, već se čeka 2021? Država bi prvo malo da uzme na ime uvoza, a onda bi da ih mnogo zabrani! Ne biva to napredna bratijo. Malo ste se zajebali, taksisti nisu ništa spram onoga što mogu da vam prirede ozlojeđeni i besni građani.
     (Cile Mile, 16. novembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  109. Jbo Vas Beograd JA sam iz unutrašnjosti Srbije blizu mađarske granice i ŠTA ću JA da vozim, a ne samo šta će se voziti po Beogradu dao Bog pa bio pašaluk za sebe, a MI ostali da se otcepimo od Beograda i da uredimo standarde po finansijskoj mogućnosti. Uložio sam u svoj automobil na nove delove u toku 6.g. blizu 1600 eura i SVE je novo, a automobil tehnički ispravan sa euro 3 motorom takozvanim. Sad to treba da bacim na đubre samo zato što je VW falsifikovao rezultate zagađenja koje emituju i njihovi najnoviji motori. Diže se frka i nikom ništa - finansijski bi svi propali i kupci i fabrika. Eto od komentatora majstora googlemanie da li ko zna šta bi sa tim automobilima od pre dve godine. Eto ih po putu i 'zagađuju' - nikom ništa.
     (XXL, 16. novembar 2019 14:30)

    # Link komentara

  110. Stroga kontrola na tehničkim i iskorenićemo rak pluća u državi ili ga svesti na nivo od pre 20 godina. A to znači da se više od pola trenutno registrovanih automobila, zauvek isključi iz saobraćaja jer nekontrolisano truju.
     (Nisam čiko ja!, 16. novembar 2019 14:23)

    # Link komentara

  111. Treba umesto na zapreminu identicnu praksu primeniti na euro standard.
    Znaci:
    Euro 6 - porez kao na zapreminu do 1300 cm3
    Euro 5 - porez kao na zapreminu do 1600 cm3
    Euro 4 - porez kao na zapreminu do 2000 cm3
    Euro 3 - porez kao na zapreminu do 2500 cm3
    Euro 2- porez kao na zapreminu do 3000 cm3
    Euro 1 i bez norme - porez kao na zapreminu preko 3000 cm3

    Znaci svi sa vozilima od 2005-te na ovamo (mada taj datum se uzima kao datum stupanja na snagu Eur 4 a ima vozila koja su ranije krenula sa tim) placace registraciju normalno. znaci svi do 15 godina starosti, pa malo li je. Oni sa Eur 3 placace nesto vise kao vozaci 2.2 motora, nije malo ali nije ni drasticno. Dovoljno da te motivise da jednu registraciju dodas da kupis mladji auto. Oni stariji neka placaju drasticne poreze pa kome se isplati neka vozi.

    Da se razumemo Golf 5 iz 2003-ce benzinac 1.4 ili 1.6 vec ispunjava Eur 4 i kosta oko 2500€-3000€ max na trzistu. Drugo je to sto je prosecnom Srbendi praznih dzepova to tromo pa bira BMW e39 320 dizel iz 2000-te za cije odrzavanje nema para.

    Znaci nema ovde sentimentalnosti i socijalne politike, izbor i alternativa za nasu kupovnu moc postoji samo sto ce ti praznih dzepova morati da shvate gde je mera, da je njima mera 80 ks a ne 170 ks.
     (Bane, 16. novembar 2019 14:06)

    # Link komentara

  112. O čemu mi pričamo. Kao da se vodi debata da li kanalizaciju iz kuće prolivati direktno na ulicu ili ne...
    Stvar je lako rešiva ali ne preko noći. Postepeno dizati norme (što tehničkim pregledima što još pri uvozu), i to ne samo za automobile već i druga prevozna sredstva, i za par godina će se stvar dovesti na prihvatljiv nivo. Sa druge strane podsticati električne automobile i hibride.
    I ne samo prevozna sredstva, postepeno pooštravati i za mnoge druge aspekte (čime se greje, industrijska postrojenja, kako dobojamo struju,...)
    Naravno, umesto da krenemo u akciju odmah mi ćemo tih narednih 5 godina da filozofiramo, sve dok ne počnemo da se bukvalno davimo....
     (Vlada, 16. novembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  113. "solidan polovnjak se moze kupiti za 2000e i to u klasi Klia ili Corse. "

    "Solidan" je relativan pojam. Obicno posle izvesnog vremena posle kupovine, covek shvati da je taj Klio ili Corsa od 2000e kanta neopevana...
    (Midnight Resistance, 16. novembar 2019 13:46)

    # Link komentara

  114. znaci zadate norme koje je lazirao folksvagen na novim vozilima mi srpska radnicka klasa cemo morati da postujemo na polovnim, iako ih folksvagen nije uspeo ispostovati. BRAVO
     (dragan, 16. novembar 2019 13:44)

    # Link komentara

  115. Kako smo odjednom počeli da pričamo o kvalitetu vazduha i ekologiji, i to sve sa namerom da zabranimo uvoz nekih automobila gde em državna kasa slabo vajdi, em trgovci nemaju neku zaradu? Svi automobili na TNG i CNG emituju znatno manje štetnih gasova nego benzinci ili dizelaši, a akcize i procedure atestiranja uopšte nisu stimulativne. Dodatno, gotovo svi proizvođači automobila su fingirali norme da bi postigli rezultate potrebne na testovima potpuno novih automobila. U realnosti svi automobili imaju značajno veće emisije štetnih gasova nego što je prikazano. Zaključak je da je sve to biznis i ništa više, a ljudi misle da je nekom stalo do njihovog zdravlja.
    (MadMax, 16. novembar 2019 13:34)

    # Link komentara

  116. Rešenje naravno postoji, ali se oko njega obilazi. Svi automobili treba da zadovoljavaju norme svoje euro klase, euro 3 da zadovoljva euro 3 i tako dalje. Ukoliko neko vozilo nema katalizator, ono je neispravno i naravno da ne može da se registruje. Ne može se zabraniti korišćenje vozila za koja je zakonom dozvoljeno da se uvezu i koriste, ali se može zabraniti dalji uvoz takvih vozila.
    Pitanje je da li će se zabraniti prolazak brodova-kruzera kroz Srbiju i Beograd, jer, utvrđeno je da u čitavoj Evropi automobili godišnje izbace oko 60000000 tona štetnih gasova, dok kruzeri u istom periodu izbace oko 640000000 tona štetnih gasova.
    Ili će se možda voditi idejom da stare automobile vozi sirotinja kojoj i to treba uskratiti, a kruzerima na putovanja ide bogata "elita", te im nema smisla uskratiti prijatnosti takvih putovanja.
    (Abe, 16. novembar 2019 13:27)

    # Link komentara

  117. kakve neistine se ovde pisu, nigde u evropi nema zemlje gde vazi zabrana voznje i registrovanje starijih vozila. Samo kod nas se placa porez na luksuz za stara vozila pa me nebi cudilo da i u ovom slucaju najveci udar bude opet na najsiromasnije
     (dragan, 16. novembar 2019 13:26)

    # Link komentara

  118. U Srbiji svaka mera tezi ka ekstremizmu.Cuj da se zabrani voznja vozilima sa Euro 3?!
    Da nije bankama mozda opala prodaja kredita pa politicari gledaju da im uteraju lovu u dzepove?Dajte mi jednu drzavu u svetu gde je zabranjen Euro 3.
     (as, 16. novembar 2019 13:21)

    # Link komentara

  119. Aktuelna vlast, na čelu sa Trivanom, neka ponudi u predizbornom programu ukidanje milion automobila zbog EURO norme, pa da vidi kako će da prodje. Pa, ko je lud da seče granu na kojoj sedi? Budžet Srbije (Porez na registraciju) - manje para u kasi za milion vozila, manje para u budžetu od akciza na gorivo, manje para u budžetu od poreza na rezervne delove, manje para u budžetu od putarine....Budžet Srbije jedino, još uvek redovno i na vreme "pune" vozači. Nema od ovoga ništa....
    (Sto mu gromova, 16. novembar 2019 13:19)

    # Link komentara

  120. Pa ako je zagađen vazduh u Beogradu jedini problem, ograničite vožnju po istom.
    Nas ostale ostavite na miru.
     (Halo Bing..., 16. novembar 2019 13:17)

    # Link komentara

  121. Zgadjenje od izduvnih gasova je jedno. Sta bi sa paljenjem strnjike i ostalog otpada poput lisca i sl. po njivama i selima sirom Srbije. U oktobru, gde god si se maknuo, sve je bilo u dimu. Gledali ste vazduh, pre svega zbog toga. Zakon postoji, ali ne i kazne. Pogotovu ne pred izbore.
    (Cloud, 16. novembar 2019 13:13)

    # Link komentara

  122. Zabraniti uvoz vozila koja ne ispunjavaju određenu (jednu ili više) normu, se može uraditi odmah - nije potrebna godina ili dve za to...
    Ozbiljnije je pitanje, kako će se rešiti upotreba onih vozila koja su već ovde, ljudi ih koriste, i mnogima su veoma potrebna.
    Izbaciti iz upotrebe ogroman broj vozila (par stotina hiljada), preko noći, jer je to neko tako smislio, je idiotsko rešenje nekompetentnih.
    Tvrdnja da se to radi zato jer su ta vozila veliki zagađivači, ima smisla samo ako se uzmu u obzir i drugi veliki zagađivači (kamioni, autobusi, traktori, građevinske i druge mašine, železnica, itd. itd.)
    O industrijskim postrojenjima (toplane, termo-elektrane) niko i ne govori...
    (Abrakadabra, 16. novembar 2019 13:11)

    # Link komentara

  123. Ja sam problem zagađenja u BG efikasno rešio. Od strane svetske agencije za zaštitu prirode Slovenija je proglašena za najcistiju državu na svetu za 2018. Ispred Švajcarske i skandinavskih zemalja. Ne znam da li su pogrešili ali ja sam fasciniran.
    (Nekad Dejan sada Danijel, 16. novembar 2019 13:10)

    # Link komentara

  124. sve sami strucnjaci pa i novinar Rts-a,pogledajte tv prilog...covek prica o PDF filteru
     (zm bgd, 16. novembar 2019 13:05)

    # Link komentara

  125. Samo treba uvesti strožiji tehnički pregled i strogo kažnjaviti za skidanje filtera i slično. Kada neko sa automobilom od 1500€ shvati da mora da uloži 700€ da bi prošao tehnički u automobil neće ni da vozi.
     (sp, 16. novembar 2019 12:58)

    # Link komentara

  126. Zamisli da u Nemackoj zabrane uvoz automobila iz Francuske ili UK zato tlsto je euro 3 ili neki standard ispod! Van pameti!!!! Sve se resava taksama, ali te pare ne upotrebljavati za plate vec za ulaganje za recimo izbaciti co2 iz gradskog prevoza ili slicno!!
    (Mimi, 16. novembar 2019 12:57)

    # Link komentara

  127. solidan polovnjak se moze kupiti za 2000e i to u klasi Klia ili Corse. E sad sto mi vise volimo da zacte pare vozimo audi iz 90tih to je druga prica. Bez obzira,ko nema 2000e nece imati ni za odrzavanje vec postojeceg krsa od 300e koji vozi a to sve treba na otpad
     (mile, 16. novembar 2019 12:57)

    # Link komentara

  128. Možda je rešenje da predsenik omogući svim gradjanima, kao što je to obećao taksistima, pomoć države od 5.000eura po vozilu. Prema Ustavu svi gradjani imaju ista prava, zar ne?
     (peracoyote, 16. novembar 2019 12:55)

    # Link komentara

  129. "DP filtere i katalizatore najčešće kod nas skidaju uvoznici, zatim ih dalje prodaju za 100 do 200 evra. To računaju kao dodatnu zaradu po automobilu...."zatim skidaju alu felne,cede rezervoare do zadnje kapi i sve to prodaju... to se zvalo nekad jajare...
     (miki, 16. novembar 2019 12:53)

    # Link komentara

  130. Treba postepeno zabraniti korištenje vozila koja ne ispunjavaju bilo koju euro normu. Tj. sve starije od 1992., pa onda svake 3 godine podizati za po jedan stepen. Ali to najaviti unaprijed da se ljudi pripreme.
     (kele®, 16. novembar 2019 12:48)

    # Link komentara