1. Golf 4 od 74kw jacine motora ili vam 101ks. je euro 4 fabricki da da navozace se srbende jos dosta.
    (Dezon, 31. decembar 2019 16:34)

    # Link komentara

  2. Ide se polako ka tome da se cela Srbija isključivo vozi organizovanim autobuskim prevozom...
    (Alexa..., 12. novembar 2019 17:31)

    # Link komentara

  3. Mislim da se odnosi na zabranu uvoza sto i nije toliko lose. Mnogo automobila ima zaista, bas posmatram moj komsiluk u okolini beograda, pre 15 god 3 porodice su imale po 1 auto, sada svaka kuca ima auto a ovi sto su imali 1 sada svi imaju 3, ne 2 nego 3 i svi su manje vise krsevi, pasat b4, corsa, i seat, sve dizeli 2001-2004 god. Bilo bi manje guzvi pa ne bi bilo katastrofalno ici gradskim prevozom kao sto je sad slucaj. Ja imam punta 2 jtd i zaista mi nije problem da idem prevozom na posao, samo u slucaju nekog nevremena ili ako imam nekih potreba, cesto parkiram negde blize gradu pa na autobus iako idem sa jednog kraja grada na drugi.
    (tefan, 12. novembar 2019 13:49)

    # Link komentara

  4. Dobro. Ja cu onda da vozim tenk.

    I odoh pravo na tvoj autoput Milos Veliki - da isprobam gusenice. Sta cu, jos samo to nisi zabranio!
    (XYZ, 11. novembar 2019 11:07)

    # Link komentara

  5. Kad pogledaš naše reke više boja nego kad kupiš detetu bojice, al' to nije važno. Ko će da istražuje šta je pušteno u reku, ko je pustio, zamerati se vlasnicima fabrika. Lakše je udariti po narodu raznim zabranama (starijih vozila, plastičnih kesa,...). Ako je do ekologije, zašto ne kauciraju plastičnu ambalažu, toga ima već kad pređete u prvu susednu zemlju. Zašto ne kauciraju plastične kese? Zato što je marketima povoljnije da kesu koju plate ispod 1 dinara prodaju mušteriji za 2, 5, 10 ili 15 dinara. Zašto nam BusPlus kartice imaju rok trajanja? Da bismo posle 3 godine kupili nove i imali plastični otpad. Koristim londonsku Oyster karticu staru više od decenije i to istu karticu i za markicu i za pojedinačne karte, a kada mi više ne bude trebala vratiću je i dobiti depozit nazad. Istu karticu će dati drugom, sve dok se ne ošteti. Možda izgleda nevažno, ali bar 500.000 kartica po 2-3 grama, samo na tome Beograd bez razloga godišnje ostavi više od pola tone plastičnog otpada.
    (Arsenije, 7. novembar 2019 20:55)

    # Link komentara

  6. Pored metroa i gondole kome je u Beogradu jos potreban auto?
    (Milosav, 7. novembar 2019 20:23)

    # Link komentara

  7. Pre bi rekao da zabrana nije zbog vazduha već radi punjena budžeta jer su uvozne dadžbine na auto od 500o eur znatno veće nego za 2-3 puta jeftiniji auto.Ako stvarno želite čist vazduh krenite sa subvencijama za elektične i hibrid automobile, ukinite takse na TNG, pravite biciklisičke staze,subvencije na gas i tompotne pumpe za grejanje,olabavite procedure za kućno instaliranje solarnih kolektora za el.energiju , pošumite Srbiju , uvedite bolji i jeftiniji gradski prevoz.Koliko zagađenju doprinose ugalj,mazut i razni aditivi u peletu i briketima, koliko zagađuju silne klime na zgradama u vlasništvu države i grada(nikad mi nije bilo jasno zašto nema centralne klime već ko nakarada na svakom prozoru po jedna klima).Koliko zagađuju motori građevinskih mašina koje imaju po 6-7000 cm3, a drndaju po ceo dan?Ija bi volio da vozim nov auto ili star 2-3 godine ,ali.... .
    (Dosetio sam se, 7. novembar 2019 19:47)

    # Link komentara

  8. Potpuno zabraniti mogućnost registracije euro 3 i euro 4 vozila. Za euro 5 dizele uvesti stroge kontrole izduvnih gasova. Ako ubrzo nešto ne preduzmemo, sahraniće nas kanceri.
    (Nisam čiko ja!, 6. novembar 2019 17:45)

    HAHAHAHAHA a u bre sta sve moje da glasa!

    A da se zabrane stočne farme koje su veći i stetniji izvor zagadjenja od automobila i aviona zajedno??? NE a?
    (Alcale, 7. novembar 2019 16:11)

    # Link komentara

  9. Ništa od toga kod nas. Pa raja bi blago rečeno po**zdila. Mnogo ranije su trebali nadležni da reaguju. Ugušićemo se u smogu kao u Nju Delhiju.
    Inače ideja je sasvim u redu ali kod nas to neće proći.
    A trebaju i glasači koje ni jedna vlada ne voli da izgubi.
    (gologuzov, 7. novembar 2019 15:06)

    # Link komentara

  10. Pa i treba da se zabrani. Sramota je da pojedini gradjani moderne i napredne Srbije jos uvek vozikaju kojekakve krntije umesto da iskoriste boljitak i zlatno doba u kome zive i sebi priuste novi automobil. Kao da predsednik nema pametnija posla, ali sta ces kad mu je predodredjeno da se zrtvuje sa svoju otadzbinu i verno stado koje zivi u njoj pa cak kada se radi o takvim trivijalnim stvarima kao na primer kupovina novih automobila.
    Zato postovani gradjani, ne budite stipse, vadite te novcanice iz slamarica, otvorite budjelare pa u kupovinu!
    (Milosav, 7. novembar 2019 15:01)

    # Link komentara

  11. Ništa od ovoga naravno iz prostog razloga što su svesni da bi ono što kradu na gorivu opalo na godišnjem nivou za nekih 5000%
    (Legend, 7. novembar 2019 14:52)

    # Link komentara

  12. Dokazano je da automobili u Bg zagadjuju svega do 10% a najviše toplane i peći na čvrsto gorivo!
    (informišite Vučića, 7. novembar 2019 14:02)

    ko je dokazao, i gde je studija?
    nemoj se mučiti, sve si ti dokazao u svojoj glavi...
    (jaretina, 7. novembar 2019 14:46)

    # Link komentara

  13. Dokazano je da automobili u Bg zagadjuju svega do 10% a najviše toplane i peći na čvrsto gorivo!

    Ipak od ovog nema ništa, ovom je svaki glas na izborima važan.
    (informišite Vučića, 7. novembar 2019 14:02)

    # Link komentara

  14. najjači su ovi koji kažu "neka mi da platu pa ću da kupim euro 6"!!
    ko da ti da platu?
    zašto da ti neko nešto da?
    da li ti nekome nešto daješ??
    (pravi delija veran je ko pas, 7. novembar 2019
    Pa sve sto se zaradi daje se Drzavi.
    Akciza za struju 7.5%+20%pdv,za 0 kw racun je skoro 900 din.
    Akciza za benzin 58%,dizel 54%,gas 50%
    Akciza na duvan ko zna kolika je,koliko je poskupeo porez na imovinu?
    Najskuplja putarina,poskupeo parking u NS za 80%.
    Poskupelo za 100% izdavanje saobracajne i vozacke,
    Jel dovoljno,mogu do sutra,ima toga puno.
    Sve sto imas dajes Drzavi,a sta je ona nama omogucila?
    Jel mozes da odes do lekara,za pocetak,ima mnogo toga.
    Hoces ekolosko vozilo na gas,pa vidi koliko te to kosta i koja je nauka da to ugradis,a jos veca da ga odjavis.Sta ti je Drzava olaksala oko toga?
    Samo sam dao par primera.
    Ja licno i ne ocekujem niti ce neko nesto da mi pokloni,uglavno sve dajem,a zauzvrat nemam nista.Cirkus.
    (neko, 7. novembar 2019 13:30)

    # Link komentara

  15. Bice zabrane registracije kako je najavio Trivan pre par meseci, to je u skladu sa poglavljem 27 za pristupanje EU koje se tice zivotne sredine.Evo za nesto vise od mesec dana, kada se probudimo prvog januara ujutru, cucemo da ce se sledece godine 2021. vrsiti rigorozna kontrola izduvnih gasova i ne samo na tehnickim pregledima vec ce svako patrolno vozilo saobracajne policije imati opacimetar, uredjaj velicine povece kutije za cipele, kojim ce se vrsiti analiza isduvnih gasova...ko nema ispravan DPF ili katalizator platice kaznu i skidanje tablica pa na otpad!
    (Slavko, 7. novembar 2019 11:27) # Link komentara

    Ako bude bilo mesta na otpadima...
    (Slavko, 7. novembar 2019 12:59)

    # Link komentara

  16. U Beogradu gradska kanalizacija se izliva u Dunav I Savu Bez ikakvog preciscavanja, 106 izlivnih mesta, to njih be zanima. Udarite kao sto uvek radite po sirotinji.
    (Dragan, 7. novembar 2019 12:23)

    # Link komentara

  17. Postovani g-dine Predsednice,kako to misli te da smo sve bogatiji???????
    Mozda ste to Vi i svita oko Vas,ali obican narod nema ni za najosnovnije,a ta vozila su kupljena na kredit dok drzavni sluzbenici voze automobile stare svega nekoliko godina,narod vozi krseve iz EU stare u proseku po 15 godina i ko je tu lud???…??
    (Igor Vasic, 7. novembar 2019 12:00)

    # Link komentara

  18. odlicno...
    daj mi 10 000 eura...i moja Fiat Brava istog momenta ide na otpad..
    (rogi, 7. novembar 2019 11:57)

    # Link komentara

  19. Podrzavam, ali prvo da zatvore zelezaru Smederevo, RTB Bor, itd. Ko je prolazio pored ili bio u ova dva grada, zna da je situacija katastrofalna od kako su dosli kineski "investitori".
    (MIrko, 7. novembar 2019 11:44)

    # Link komentara

  20. Automobili zagadjuju svega 6% od ukupnih zagadjivaca,dok termoelektrane i ostali zagadjuju ostalih 94%.
    Slomise se kola opet na sirotinji...
    (Dragan, 7. novembar 2019 11:31)

    # Link komentara

  21. Bice zabrane registracije kako je najavio Trivan pre par meseci, to je u skladu sa poglavljem 27 za pristupanje EU koje se tice zivotne sredine.Evo za nesto vise od mesec dana, kada se probudimo prvog januara ujutru, cucemo da ce se sledece godine 2021. vrsiti rigorozna kontrola izduvnih gasova i ne samo na tehnickim pregledima vec ce svako patrolno vozilo saobracajne policije imati opacimetar, uredjaj velicine povece kutije za cipele, kojim ce se vrsiti analiza isduvnih gasova...ko nema ispravan DPF ili katalizator platice kaznu i skidanje tablica pa na otpad!
    (Slavko, 7. novembar 2019 11:27)

    # Link komentara

  22. Ja mislim da automobili nisu najveci problem vec sto se dalje grejemo na drva i i smece koje je svuda paljenje smeca ,niva seca suma pa onda automobili.
    (Seki, 7. novembar 2019 10:56)

    # Link komentara

  23. najjači su ovi koji kažu "neka mi da platu pa ću da kupim euro 6"!!
    ko da ti da platu?
    zašto da ti neko nešto da?
    da li ti nekome nešto daješ??
    (pravi delija veran je ko pas, 7. novembar 2019 10:29)

    # Link komentara

  24. Napokon!!!!!
    Dosta više sa trovačima. Mislite na svoju decu!
    (mIKI, 7. novembar 2019 10:15)

    # Link komentara

  25. moze biti zabrana ulaska u gradove za euro 3i4 sto bi bilo sjajno i to vec postoji u svetu....ali da se oduzimaju kola te kategorije to je nemoguce...naterace ljude da rese tih trovaca
    (radojica, 7. novembar 2019 10:10)

    # Link komentara

  26. јесу плате веће, а што смо ми у кредитима до гуше, то је друга ствар. Лично, зато не могу да купим ни нов мобилни, а о аутомобилу и да неговорим. Ко ми је крив!?
    (реално, 7. novembar 2019 10:04)

    # Link komentara

  27. da je njegova oktavia 2005 bila bi zabrana do 2004....
    (borivoje surdilovic, 7. novembar 2019 09:54)

    # Link komentara

  28. Ne podnosim ga slazem se sa ovim apsolutno ..
    (šilja, 7. novembar 2019 09:51)

    # Link komentara

  29. Ovo će ga koštati nekih narednih izbora. Srbi ne mogu peške ni do prvog komšije, a kamoli negde dalje. A da smo dovoljno bogati za bolja vozila, nismo. Ali ako ništa drugo, bar će se gužve smanjiti.
    (Master Fisto, 7. novembar 2019 09:41)

    # Link komentara

  30. 90% komentatora očigledno nije ni pročitalo više od naslova, ali su zato komentarisali. Vučić je govorio o zabrani uvoza, a ne o zabrani korišćenja već uvezenih automobila evro3 i evro4 standarda emisije izduvnih gasova. Šta je loše u njegovoj izjavi?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (KOSINGAS, 7. novembar 2019 08:11)

    Evo ja sam procitao, nema nista da je naznaceno o uvozu. Ali izgleda ti nisi procitao.
    (delboj, 7. novembar 2019 09:13)

    # Link komentara

  31. Ma da bre, pola 2/3 vozača u Srbiji ostalo bo bez vozila, hvala bistrom i uzvišenom, nepogrešivom, na ovakvoj odlici.
    (sarkazam, 7. novembar 2019 09:08)

    # Link komentara

  32. Presretac
    "U BiH, od sredine ove godine, zabranjen uvoz vozila starijih od Euro 5 - 2009/2010."

    Srbija, zemlja kojoj je Bosna uzor !
    (I to digitalna, 7. novembar 2019 08:55)

    # Link komentara

  33. 90% komentatora očigledno nije ni pročitalo više od naslova, ali su zato komentarisali. Vučić je govorio o zabrani uvoza, a ne o zabrani korišćenja već uvezenih automobila evro3 i evro4 standarda emisije izduvnih gasova. Šta je loše u njegovoj izjavi?
    (KOSINGAS, 07. novembar 2019 08:11), već u prvoj rečenici piše zabrana automobila, a ne zabrana uvoza automobila, tako da nije ti baš izjava na mestu.
    (Petar, 7. novembar 2019 08:53)

    # Link komentara

  34. Zabranjivanje,konfiskacije,uterivanje dugova i sl. se obicno dogadja u diktaturama dok u zemljama koje su normalno uredjene se omogucava,dozvoljava i uredjuje propisima.
    (Dusan, 7. novembar 2019 08:48)

    # Link komentara

  35. Ljudi euro 5-6vozila izbacuju na auspuh nano cestice dok stari automobili izbacuju mnogo krupije cestice.Ljudski organizam mnogo lakse eliminise krupnije cestice dok nano cestice se lepe za pluca i tesko se izbacuju iz organizma.
    Pogledajte kada se radi regeneracija dpf sta i koliko izazi iz auspuha to kod starijih kola ne postoji.
    (Pravda, 7. novembar 2019 08:45)

    # Link komentara

  36. Diktatura...u najavi...bogati ce na kraju voziti a siromasni nece smeti ni peske..
    (Pdragre, 7. novembar 2019 08:41)

    # Link komentara

  37. prvo tamice zabranite
    (neko iz mase, 7. novembar 2019 08:40)

    # Link komentara

  38. 90% komentatora očigledno nije ni pročitalo više od naslova, ali su zato komentarisali. Vučić je govorio o zabrani uvoza, a ne o zabrani korišćenja već uvezenih automobila evro3 i evro4 standarda emisije izduvnih gasova. Šta je loše u njegovoj izjavi?
    (KOSINGAS, 7. novembar 2019 08:11)

    # Link komentara

  39. A plate evropske nema.u ovoj zemlji zive politicari pevajljke pevaci rijaliti igraci ljudi koji rade na vodeca mesta u javnim preduzecima
    (Dragan kovacevic, 7. novembar 2019 08:08)

    # Link komentara

  40. Lepo li je paralenom univerzumu, sve smo bogatiji i bogatiji....
    (Огњен, 7. novembar 2019 08:03)

    # Link komentara

  41. Kad će Srbin da shvati da nije problem godište, kvalitet auta, nije isto Toyota Corolla 2003 i raspali Golf 4 ili mrtva Astra i Punto, ne može biti isto i nikada neće, a i cene to govore.

    Manje jedna Toyota benzinac iz 90-tih zagađuje okolinu od bilo kog dizelaša iz Evrope i kraj priče, kvalitet ima svoju cenu po svim aspektima.

    A tu ima i druga strana, ne može neki stariji auto koji pređe godišnje oko 7000km da zagadi kao onaj od 20000km.
    (Mello, 7. novembar 2019 08:01)

    # Link komentara

  42. "Sve smo bogatiji, sve je više automobila i sve je više isparenja....". Nismo bogatiji, već krševi koje kupimo gube na vrednosti do tačke gde može i sirotinja ovde da ih priušti. Dakle, em smo sirotinja, em smo ekološko smetlište... Sram te bilo!
    (bosko simic, 7. novembar 2019 07:52)

    # Link komentara

  43. @ android, 06. novembar 2019 23:36

    Zabranice uvoz a ne voznju!
    (Nemanja, 7. novembar 2019 07:46)

    # Link komentara

  44. Još je na snazi taksa za luksuz. Nije bitna ekologija, bitan je porez. Džabe standardi o zagađenju, kad za 3000ccm date godišnje za registraciju 1000€, bez obzira na vrstu goriva-pogona (hibrid, dizel, benzin, gas, struja, metan). Carine za neevropska vozila 12,5%...ima mnogo stvari koje utiču na odluku da se kupi vozilo, ali sa ovim nametima, poslednji kriterijum je ekologija.
    (Rotkvarija, 7. novembar 2019 07:39)

    # Link komentara

  45. sve smo bogatiji...hahaha…haha h
    (Miki, 7. novembar 2019 07:22)

    # Link komentara

  46. A subvencije za kupovinu novog automobila?
    (Sa1e, 7. novembar 2019 06:53)

    # Link komentara

  47. Као и обично скретање пажње са правих узрока: термоелектрана.
    (Смрда, 7. novembar 2019 05:25)

    # Link komentara

  48. diktstor Vucic ima da vozim ficu u inat tebi
    (backo, 7. novembar 2019 04:45)

    # Link komentara

  49. U međuvremenu se u centru Beograda ukidaju trolejbusi koji ne zagađuju, ili zagađuju mnogo manje od dizela. Ovo je komedija.
    (Kiki Musampa, 7. novembar 2019 04:38)

    # Link komentara

  50. Може да забрани увоз одговарајућих модела. Може да наложи контролу издувних гасова. Односно, услови тиме регистрацију.
    Али не може да забрани, уопштено, коришћење исправних старијих модела, иначе ће, буквално, добити побуну.
    (НБ, 7. novembar 2019 03:54)

    # Link komentara

  51. @P-76ers
    Pre bih rekao da je čovek mislio na platu koja se zaradi, a ne koju neko daje...
    (hmm, 7. novembar 2019 02:22)

    # Link komentara

  52. Pa vučko vozi čini mi se oktaviju iz 2000–te
    (Uroš, 7. novembar 2019 01:55)

    # Link komentara

  53. Od toga nema nista..A sto mu je pred izbornu godinu fora, pa upravo ga oni i najvise glasaju vlasnici tih godista....E moj Predsednice, pa ko ne bi voleo novi auto..
    (Stefan, 7. novembar 2019 01:32)

    # Link komentara

  54. Nema od toga nista ima toliko bitnijh stvari da se rese a ovo je samo nacin da drzava uzme pare.Kola nezagadjuju uma gorih zagadjivaca i da imam para ne bih uzimao noviji auto.Ova vlast samo stavlja neke zabrane manite se kola pustite ljude da voze sta hoce resavajte neke bitnije probleme.
    (Pera, 7. novembar 2019 01:05)

    # Link komentara

  55. Pa,da i treba da nam tako kad smo glasali za njega.on kad nema gde udara pravo na sirotinju I tek ce! On ce da menja zakon o kolima,pa nek da sirotinji platu minimalac 1000e. Pa onda neka prica.on je isto ko djilas sa besplatnim akcijama od 1000e.cula zaba da se konji kuju pa potura nogu,eeeeee srbijo.
    (Vladimir, 7. novembar 2019 01:02)

    # Link komentara

  56. Ljudi ne razumeju elementarne stvari vezane za zagadjenje. Jedna prica je uopsteno, globalno zagadjenje, odnosno koliko svi zagadjivaci na svetu uspuste stetnih materija u atmosveru, kako se te materije taloze u odrefjenim slojevima atmosfere, uticu na klimatske oromene, ozonski omotac i sl. A drugo je koncetracija odredjenih zagadjivaca u urbanim gusto naseljenim sredinama gde ljudu direktno udisu te stetne materije. Znaci mozda procentualno u ukupnom zagadjenju automobili ne uticu puno, ali u gradskim gusto naseljenim sredinama su jedan i od glavnih izvora lokalne zagadjenosti vazduha koji njihovi sugradjani udisu. E sada, naravno da bi drzava prvo od sebe trebala da krene, u smislu da pojaca gradski prevoz, ali na ekoloskoj osnovi, kako ljudi ne bi koristili svoga krsa recimo nego se vozili u novom elektricnom autobusu, metrou, lakom sinskom sistemu i sl. Znaci da postoji metro koncentracija saobracaja u BG, o kome se zadnjih dana najvise polemisalo kao najzagadjenijem gradu na svetu, bi opala za najmanje 30%. Da se stari autobusu zamene novim elektricnim i da se pojacaju linije kako bi se ljudi vise oslanjali na gradski prevoz, smanjilo bi se zagadjenje, koje sada stvaraju stari raspali autobusi, za jos 30-ak%. E a to je vec znacajan rezultat, e onda ti bato moj brusi dalje pa zabranjuj ulaz u centar grada onima koji nisu Eur6, ili uvoz Eur4 i ostalo dok ne pistanes zelena oaza.
    (Bane, 7. novembar 2019 00:52)

    # Link komentara

  57. Neka mi da platu da priuštim euro5 motor i nema problema, ili neka smanji partijsko i kumsko zapošljavanje ili neka prvo uvede euro5 autobuse da putujemo njima a ne miškovićevima. Drugo je Beograd gospodine predsedniče.
    (Aleksandar, 7. novembar 2019 00:46)

    # Link komentara

  58. Zar takve uredbe ne donosi Vlada? U Srbiji je izgleda jedino zabranjeno ili se svakome gadi da radi SVOJ posao. Kakve veze ima Predsednik države sa uvozom polovnih automobila?
    (CATAPA, 7. novembar 2019 00:41)

    # Link komentara

  59. Све смо богатији. Кад нам коначно скочи плата на тих фамозних 500€, онда ће сви да ускочимо у нове еуро 6 аутомобиле и да идемо у нове тржне центре да трошимо нашу богату месечну зараду.
    (Ремикс, 7. novembar 2019 00:29)

    # Link komentara

  60. U redu je da se misli na okolinu. To podržavam. Međutim, čemu biti selektivan??? Znači, proganjat će se ko vještice one koji imaju EURO 3 auto, a zažmiriti će se kad recimo u Dubrovnik, Veneziu, Barcelonu (koji god grad..) dođe Cruiser od 300m s pogonom na zadnji ološ od ostataka nafte, tj. na mazut?!!!! I koji su svi redom ekološke bombe blizu koje god obale da prolaze.... Što je sa diesel lokomotivama? Ne znam kako je kod vas u Srbiji, ali kod nas u Hr. još uvijek voze oni američki dieseli iz 60-ih godina. Kako oni stoje sa EURO normama???? Nevjerovatno mi je da od diesel automobila zahtijevaju da izlazi planinski zrak iz auspuha, a da dozvoljavaju da brodovi idu na mazut?????? Znači, ekologija uvijek i svuda!!! Što okolišu i prirodi znači ako ja imam auto koji trenutno zadovoljava EURO 6 normu ako toleriraju gore navedene mega zagađivače (brodove i stare lokomotive sam naveo samo kao primjer, a ima ih još masu za nabrajati, nažalost!!!) Niti priroda ima bog zna kakve koristi, a ja imam samo glavobolju kad će mi otkazati dpf filter ili egr...
    (Robert_Hr, 7. novembar 2019 00:15)

    # Link komentara

  61. Ma Super.Daj nama Svima u Srbiji po 4 000 eura, kao Taksistima i kupicemo sa Euro 5.KATAStROFA
    (srba, 7. novembar 2019 00:09)

    # Link komentara

  62. Daj Bože da to bude... Izgubiće na izborima jer je ovde 80% kola starije od 2005....
    (Sale..., 7. novembar 2019 00:06)

    # Link komentara

  63. Počela kampanja. Udvaranje prosvećenijem delu stanovništva.
    (vs, 6. novembar 2019 23:44)

    # Link komentara

  64. Moj ujak u Stutgartu (Nemacka) vozi i dan danas wv sharan iz 2003. Jos mu niko ni tamo nije rekao da ne sme. Ima dana kada
    ne sme da udje u centar grada, ali ni to nije svim danima zabranjeno vec samo vikendom za sada. Nemac oprezno racuna, godinama kalkulise pre nego sto presece. Oni pricaju o toj zabrani vec godinama, a jos je nisu sproveli, upozorili su ljude da ce doci kad tad. I ti tamo sa platom normalnom mozes da sklonis pare u stranu i da kupis auto kad se zakon dedinitivno promeni. A kod nas dosao na tv i kaze od sutra vise nema. Pa to su uradili sa poljoprivredom isto. Zabranili preko noci da stare prikolice mozes da registrujes, jer pazi cuda otpala farba. Imam najispravnije prikolice u selu i ne mogu da registrujem zbog nekoga ko sedi na 18. spratu u BG, prima platu, a pri tome nema pojma sta radi ovoj bedi od ljudi. Ne zamlacujte nas vise, vec kazite, strategija je ta da za 5, 10 sto godina, vise nece moci to i to i kad rok istekne dovidjenja. Praznis mi novcanik koji ionako place da vidi neki dinar.
    (android, 6. novembar 2019 23:36)

    # Link komentara

  65. Konačno jedan od najpametnih poteza Alekasandra Vučića, bravo. Ja bih sva kola starija od 20 godina koja koriste benzin ili naftu zabranio u svetu.
    (sasho, 06. novembar 2019 19:56)

    Mir u svetu si zaboravio...
    (P-76ers, 6. novembar 2019 23:35)

    # Link komentara

  66. Ni krematorijum na beogradskom groblju Lešće nema,
    i nikada nije imao filtere,
    pa okolo miriše kao u Skadarliji.
    (emmilia, 6. novembar 2019 23:28)

    # Link komentara

  67. u smederevu dok je bio us steel ameri su imali filtere na dimnjacima...sad kod kineza purnja i prasi samo tako...
    (miki, 06. novembar 2019 22:01)

    Pošteno, koliko su para omazali glupo bi bilo da su nas još i pogušili...
    (P-76ers, 6. novembar 2019 23:26)

    # Link komentara

  68. Daj mi platu bar hiljadu evra, pa mi zabrani punta, golfa, astru stariju od 2005. A sa ovom trenutnom golf4 je i dalje premium klasa.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gde ja zivim, 6. novembar 2019 21:18)

    Dok god budeš pričao "Kad mi daju platu" od xxxx evra, nećeš imati platu od xxxx evra.
    (123, 06. novembar 2019 22:08)

    "Srećom" mnogi su otišli tamo gde im iz nekog razloga daju xxxx platu i gle čuda prestali su da je traže...

    Pretpostavimo da si na to mislio...
    (P-76ers, 6. novembar 2019 23:25)

    # Link komentara

  69. Sad ce leteci automobili, sta ce nam Euro 3!
    (mali, 6. novembar 2019 23:21)

    # Link komentara

  70. Ali zato taksistima subvencije??!
    (LOL, 6. novembar 2019 23:04)

    # Link komentara

  71. niko ovde ne govori o zabrani voznje punta 2, golfa 4 i sl.. ovde se prica o zabrani uvoza za ta vozila. Svaki auto koji je tehnicki ispravan ima pravo da bude u saobracaju, makar to bio i auto iz 1915 koji je imao parni kotao u sebi.
    E jedino sto mogu da zabrane je voznja npr auta ispor euro 5 standarda u najuzim zonama grada i slicno. Moj citroen xsara picasso ima euro 4 standard, auto.je 2007 gosiste i placen je ispod 2000e u skroz dobrom stanju, zato ne piju vodu te price o novcu i slicno.
    (Milos, 6. novembar 2019 22:56)

    # Link komentara

  72. A za ovo da smo sve bogatiji i da treba da uzimamo nove automobile. Stvarno su ljudi budale imaju para koliko hoce a i dalje voze golf 3 i punto. Jel da?
    (Galopriajuca pogacica, 06. novembar 2019 18:27)

    Ne, upravo je u tome misterija - nije mi jasno kako neko može da prelazi godišnje 20.000 km u autu koji vredi 2.000€, što znači da je na gorivo dao upravo oko 2.000€ za tih godinu dana. Kako? Zašto? Koja je tu logika? A zamisli tek kad vidiš na ulici neki krš od 500€ kako se vozi svaki dan, što je česta pojava. Stvarno ne razumem kako im se isplati da kupuju gorivo i plaćaju popravke za te automobile. S druge strane, ako imaju toliko para za naše skupo gorivo, kako onda nemaju za kredit za makar malo bolji auto?
    (Dejan, 6. novembar 2019 22:54)

    # Link komentara

  73. do 6 godina starosti kako je nekad bilo i problem resen
    (bo, 6. novembar 2019 22:52)

    # Link komentara

  74. Slažem se da se mora voditi računa oko uvoza polovnjaka i zaštiti životne sredine. Većina vozača u Srbiji skine katalizatore i eto štetnih čestica svoda oko nas. Primena propisa je jako bitna u svakom segmentu života, ali je takođe bitna i ekonomska strana tih istih propisa. Donose se zakoni, uredbe, preporuke itd... Ali se takođe mora misliti i na to da ekonomija sve to može da istrpi. Ja bih prvi kupio hibrid ili elektro automobil, ali nastaje problem u nedostatku novca. Nećemo zagađivače, onda mora da bude subvencionisano od strane Države. Svi bi smo mi voleli vrhunske automobili sa nultom emisijom štetnih gasova.
    (konstantin, 6. novembar 2019 22:50)

    # Link komentara

  75. Na tehničkom treba meriti zagađenje, i tako proveriti da li odgovara normama ili ne. Oni koji su skinuli katalizator ne mogu da registruju auto!
    (Smislov, 6. novembar 2019 22:48)

    # Link komentara

  76. Pa ne zagadjuje samo euro 3 Srbiju, tu je jos mnogo drugih zagadjivaca, ali cutimo, lakse je udariti po obicnom narodu.
    (frank_castle, 06. novembar 2019 19:14)

    E upravo taj običan narod najviše zagađuje sa individualnim ložištima i paljenjem njiva... I treba udariti po svima koji to rade.
    (Dejan, 6. novembar 2019 22:43)

    # Link komentara

  77. Zabraniti ljudima da disu,da voze vozila, da imaju krov nad glavom,sve im zabraniti,oporezovati ih maximalno da nemaju za hranu! To je buducnost ovog naroda!
    (ogorceni, 6. novembar 2019 22:39)

    # Link komentara

  78. Daj mi platu bar hiljadu evra, pa mi zabrani punta, golfa, astru stariju od 2005. A sa ovom trenutnom golf4 je i dalje premium klasa.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gde ja zivim, 6. novembar 2019 21:18)

    Dok god budeš pričao "Kad mi daju platu" od xxxx evra, nećeš imati platu od xxxx evra.
    (123, 6. novembar 2019 22:08)

    # Link komentara

  79. od vas politicara nema veceg zagadjivaca u srbiji..sve sam reko za vase zlatno doba
    (sasa rudar, 6. novembar 2019 22:06)

    # Link komentara

  80. Ja nemam nikakva a kamoli da kupim euro 4?! Jek se to neko sprda samnom?????
    (Darko, 6. novembar 2019 22:03)

    # Link komentara

  81. u smederevu dok je bio us steel ameri su imali filtere na dimnjacima...sad kod kineza purnja i prasi samo tako...
    (miki, 6. novembar 2019 22:01)

    # Link komentara

  82. hahahhahahahahahaha
    (insajder, 6. novembar 2019 22:00)

    # Link komentara

  83. A šta ćemo što su mnogi proizvođači u stvari lagali o količini zagađenja koju proizvode dizeli ?! I sad taj koji ima lažne podatke o zagađenju će moći, a onaj koji isto zagađuje ali na papiru ima navodno više neće moći da se uveze?!
    (stručnjak, 6. novembar 2019 22:00)

    # Link komentara

  84. i umrece od smrada ali vozice kante...zabrana kantama ulaz u centar grada...
    (miki, 6. novembar 2019 21:58)

    # Link komentara

  85. Više zagađuje E6 koji prelazi 30000km godišnje od E3 koji prelazi 5000km. Takođe i manje zagušuje saobraćaj...
    Treba ograničiti uvoz polovnjaka prvenstveno zbog varanja sa kilometražom od po 200-300 000km
    (Milence, 6. novembar 2019 21:53)

    # Link komentara

  86. Euro 3 automobili ne zagađuju previše, pogotovo benzinci. Vozio sam jednog do skoro, i motor je bio kao nov i nije se osetilo ništa iz auspuha. Šta je posledica zabrane uvoza euro 3 automobila? Voziće se i dalje krševi koji nisu ni euro 1 i pocrkaćemo od trovanja? Neće euro 3 da kupi onaj ko ima euro 6, već neko ko vozi golfa 2 dizel ili tako nešto matoro. Ako mu zabranimo produžiće da nas sve truje još više.
    (Života, 6. novembar 2019 21:52)

    # Link komentara

  87. tim vozilima treba ukinutu uvoz a dobro razmisliti o onima koja su vec uvezena .
    (prvo digitalizacija pa kanalizacija !, 6. novembar 2019 21:48)

    # Link komentara

  88. Ma mi smo zemlja snova , u Svajcarskoj i Nemackoj se jos voze a mi ne treba da ih uvozimo. Ko je ovde lud a ko ce od toga profitirati.
    (Carrera, 6. novembar 2019 21:46)

    # Link komentara

  89. Zamijeniti sva auta električnim trotinetima :)
    (Zex777, 6. novembar 2019 21:45)

    # Link komentara

  90. @Apocalyptoo_:

    Jesi zaboravio da Zlatibor nije samo par hektara centra za burzuje.
    (n42, 6. novembar 2019 21:43)

    # Link komentara

  91. Koliko smo duboko autokrativno društvo da ne samo da bi predsednik da nešto zabranjuje nego i većina koja ovde nešto komentariše. A kako bi bilo da se apsolutno ništa ne zabranjuje i samo omogući narodu da može da priušti novi ili skoro novi auto? Da li bi i tada svi gledali da kupe 15-16 godina star auto od 2-3000 evra i niko živi nezna koliko pređenih kilometara? Čisto sumnjam...

    Druga stvar je što kod nas nije problem to što je auto na papiru Euro 3 ili 4. Problem je što je apsolutna većina zapravo Euro 0 jer imaju poskidane katalizatore i DPF-ove. Hoćete manje zagađenje, za početak se postarajte da su ovi Euro 3 i 4 ispravni, što je lako učiniti sa obaveznom kontrolom izduvnih gasova, i već sa time će te ostvariti ogroman ekološki napredak.
    (DC, 6. novembar 2019 21:29)

    # Link komentara

  92. Cao Srbijo
    (Ciao, 6. novembar 2019 21:27)

    # Link komentara

  93. mi baš volimo da vozimo krševe.Nek nam presednik kupi nova kola
    (makisa, 6. novembar 2019 21:24)

    # Link komentara

  94. Daj mi platu bar hiljadu evra, pa mi zabrani punta, golfa, astru stariju od 2005. A sa ovom trenutnom golf4 je i dalje premium klasa.
    (Gde ja zivim, 6. novembar 2019 21:18)

    # Link komentara

  95. Ide on u istoriju uskoro...
    (ikodije, 6. novembar 2019 21:11)

    # Link komentara

  96. Sve smo bogatiji.... gospode bože.
    (MITA, 6. novembar 2019 21:05)

    # Link komentara

  97. Ne verujem da ce ovo da zazivi. Previse je takvih vozila da bi se drzava odrekla prihoda od njihove registracije kao i akcize od goriva koje trose a trose mnogo.
    (Flojd, 6. novembar 2019 21:02)

    # Link komentara

  98. Inace je Euro 5 poceo jos 2008. godine. :) Taman da se zabrani uvoz i Euro 4. Inace su kola sa Euro 4 najgora po kvalitetu.
    (Replay, 6. novembar 2019 21:01)

    # Link komentara

  99. sta je sledece? ministar zdravlja prica o neprijateljima drzave? a da, i to se dogodilo...
    (vanish, 6. novembar 2019 20:56)

    # Link komentara

  100. Brate mili, pa ti modeli se uvoze zbog rezervnih delova. Mnogo ih ima, jeftini su i pojedini delovi su visestruko jeftiniji sa otpada nego da se repariraju ili kupe novi.
    (duki, 6. novembar 2019 20:51)

    # Link komentara

  101. U BiH, od sredine ove godine, zabranjen uvoz vozila starijih od Euro 5 - 2009/2010.
    (Presretac, 6. novembar 2019 20:49)

    # Link komentara

  102. A ljudi inače ovde voze mazde na baterije?
    (NikolaBg, 6. novembar 2019 20:48)

    # Link komentara

  103. O cemu se radi u ovoj Srbiji.
    Kinezi grade fabriku guma i oni ne zagaduju Srbiju a golf unistava Srbiju.
    Smesno i zalosno.
    (Lone, 6. novembar 2019 20:33)

    # Link komentara

  104. A primanja po euro standardu ništa a?
    (sladoledsmesom, 6. novembar 2019 20:29)

    # Link komentara

  105. pa u eu ima naj vise vozila evro 4 i 5 koji su za izvoz pa moraju nekome uvaliti jer svaba ce da kupi novi za 10% plate mesecno a srbin ce za 50% plate mesecno kupito auto star 10 i vise godina...bitan je profit,prodavati sto pre i bolje polovne automobile a kupovati sto vise nove nema tu nista o svesti o ekologiji..lozenenje,termoelektrane,kamioni,brodovi,rafinerije itd...primera radi jedna rafinerija za jedan sat steti ozonskom omotacu koliko i 80.000 vozila za 24h rada. a sve je ipak u zaradi,isto i drzava jer porez je veci za auto 2010god nego za auto 2001 god samim tim i ostale usluge idu gore..da se toliko automobila prodalo sa evro 5 motorom u buzet bi se slilo bar jos 20-tak miliona evrica..
    (boki, 6. novembar 2019 20:28)

    # Link komentara

  106. Razumem ja zašto političari guraju ovu priču, i nije to samo kod nas to je svuda tako. Mora autoindustrija da prodaje kola, a to sto posekose pola amazonije i afrike da bi izvukli platinu za nove hibride nikog nije briga. Ali onda kad brazilci odluce da spale sumu za svoje farme svi se pravimo englezima i pametujemo o okolini. Svi moraju da budu svesni nekoliko činjenica. Prvo ako naša država želi manje štetnih emisija treba da ukine sramotno visoke akcize na autogas tj. TNG a ne da imamo najskuplji gas u evropi. Ljudi su kod nas masovno ugradjivali taj gas kad je dosao, ali je tadasnja, ona druga vlast, videla da moze da se opari pa su uveli nekakve ateste, digli akcize i razna cuda. Posle te prve godine vecina ljudi je shvatila da im se gas ne isplati, i to vazi do danas. Drugo, zašto se kod nas ne uvede opcija metana za vozila, kao jednog od najčistijih i najekonimičnijih goriva. Inace u toj eu kojoj se satro bilo kakav prevoz hrane se mora vrsiti vozilima na metan/gas. Treće, vazduh u Beogradu tj Novom Sadu nije los zbog dizelasa vec zato sto ovi ogromni gradovi nemaju metro pa ljudi moraju kolima svuda. Pa svaki grad na svetu bi se sa ovim odnosom kola po glavi stanovnika na ogranicenoj povrsini ugusio.
    (Molim objavite, 6. novembar 2019 20:23)

    # Link komentara

  107. Samo kontrola izduvnih gasova o sve bi bilo reseno. Za starija vozila 2 puta godisnje redovno, a plus policija da salje na vanredni svakog koga uoci da purnja!
    (Serbia-Congo, 6. novembar 2019 20:20)

    # Link komentara

  108. "U međuvremenu su na snazi bili standardi Euro 4 (2006-2011) i Euro 5 (2011-2015), a od 1. septembra 2015. na snazi je Euro 6."
    Ovaj opet zamazuje oci. Benzinac sa standardom Euro 3 zagadjuje okolinu kao dizelas sa standardom 5! Da li su ti to rekli mozda? Sta reci da prosecan benzinac sa ugradjenom LPG instalacijom zagadjuje okolinu ISPOD 95gr/km sto ce od 2020 u EU biti standard (prosek) za NOVE automobile! STA je tvoja vlada ucinila da se popularizuju automobili koji manje zagadjuju okolinu (LPG) sem sto je vlasnicima na vrat natovarila dodatne namete? Da li vlasnici takvih automobila imaju popust kod registracije? Mislis da je tvoja imaginarna prosecna plata od 500€ dovoljna da taj prosecan stanovnik Srbije kupi euro 5 standard?
    (nikos, 6. novembar 2019 20:20)

    # Link komentara

  109. Ja imam ekološko vozilo. Ono što ispušta pogon je potpuno prirodno. Čak je i korisno, može se upotrebiti za đubrenje cveća. A zabranili mi ulazek u grad. Gde je tu ekološka pravda?
    (Arsenije, 6. novembar 2019 20:17)

    # Link komentara

  110. a kako bi bilo da ne zabranjujete nego da podignete standard plate i te stvari pa da ljudi sami procene kada ce zameniti automobil. sta cete raditi sa toliko odjednom otpisanih automobila gde cete ih smestiti, budalashtina
    (grbavi, 6. novembar 2019 20:16)

    # Link komentara

  111. Ova ista država dozvoljava njihov uvoz, i naravno ubira prihod od dažbine na uvoz, a uvoznici zarađuju novac. Narod je to kupio i platio. I sad hoće neko da mi zabrani da auto koji sam uvezao i regularno platio sa svim pripadajućim dažbinama registrujem i koristim.
    (dub, 6. novembar 2019 20:01)

    # Link komentara

  112. Samo uvedite zakonsku proveru izduvne emisije na tehničkom, da vidite kako će da nestanu krševi sa izbijenim DPF i zatvorenim AGR
    (WOB, 6. novembar 2019 19:59)

    # Link komentara

  113. A da malo zatvorite Rafineriju i Petrohemiju ?
    (Pancevac, 6. novembar 2019 19:57)

    # Link komentara

  114. Konačno jedan od najpametnih poteza Alekasandra Vučića, bravo. Ja bih sva kola starija od 20 godina koja koriste benzin ili naftu zabranio u svetu.
    (sasho, 6. novembar 2019 19:56)

    # Link komentara

  115. Zabrana bez razumne alternative je put u propast.

    A ova izjava da smo bogatiji nije alternativa nego fatamorgana.
    (dule, 6. novembar 2019 19:50)

    # Link komentara

  116. Daj ti nama subvencije od 20.000eura svim radno sposobnim i zaposlenim gradjanima kao stimulaciju da ne odemo iz Srbije. Ugledaj se na Madjarsku .
    (Realista, 6. novembar 2019 19:50)

    # Link komentara

  117. Ako si faca,subvencioniši tng uređaje ili skini akcize na gas.
    (Peki, 6. novembar 2019 19:50)

    # Link komentara

  118. Sve smo bogatiji? 30 godina staža. 42.000 plata sa Višom školom. Strašno.
    (Zoran, 6. novembar 2019 19:49)

    # Link komentara

  119. A sta on ima sa tim? Mozda da ga pozovem na berbu visanja sledece godine, i to ce da nam kaze kako se radi?
    (Coa, 6. novembar 2019 19:47)

    # Link komentara

  120. Bravo predsedniče bravo!
    (zabraniti Bravo, 6. novembar 2019 19:43)

    # Link komentara

  121. Nije istina da su isparenja od raspalih krseva stetna po zdravlje, to je samo propaganda kako bi se bolje prodavali novi automobili.
    Ni fabrike, ni ogrev, ni to sto seljak pali njivu.
    Sve je to samo od bombardovanja uranijumom, neki dan rek'o co'ek, neki zabar.
    (sveti savo, 6. novembar 2019 19:41)

    # Link komentara

  122. Zabrana uvoza vozila ispod euro 5 normi je logicna jer i vozila euro 5 su stara po desetak godina
    (Podrska zakonu, 6. novembar 2019 19:41)

    # Link komentara

  123. Veci Probleme ima lozenje na drva i ugalj..
    (Aleksandar veliki, 6. novembar 2019 19:38)

    # Link komentara

  124. A subvencije i olakšice za hibride???
    (MomaSRB, 6. novembar 2019 19:35)

    # Link komentara

  125. što se tiče ekologije : kostolac ,tent kanalizacija direktno u reke i gradnja.na reni bunarima zagadjuju okolinu kao svi automobili u srbiji pa puta 1000
    (tomy bgd, 6. novembar 2019 19:33)

    # Link komentara

  126. Dobar dan Punto1, Golf2, Astra f, Merc 190. Ko ima navedene modele, neka čuva. Uskoro će da poskupe. A i neki s otpada ima da se vrate u život.
    (zoki, 6. novembar 2019 19:32)

    # Link komentara

  127. Pa jel to posao predsednika ???
    (Tanasije, 6. novembar 2019 19:30)

    # Link komentara

  128. Neka nam da po 4000 ko taksistima.
    (Saša76, 6. novembar 2019 19:24)

    # Link komentara

  129. Ma,treba zabraniti sva vozila,osim sluzbenih! Dupla korist...em cistiji vazduh,em ovi ne moraju da pale rotaciju kad im zasmetaju ova stara vozila sto zagadjuju vazduh!
    (don kihot, 6. novembar 2019 19:22)

    # Link komentara

  130. Vec vidim pocetak 2020 zabrana euro 3 i 4, i odjednom gle cuda , skoda ili vw daju najpovoljnije kredite za kupovinu novog automobila samo za gradjane Srbije. Vriste reklame na svim televizijama, novinama, prosto ti dodje da popustis pod pritiskom i kupis to cudo i zarobis se sa jos jednim kreditom na jedno 10god
    (Zika, 6. novembar 2019 19:19)

    # Link komentara

  131. Pa ne zagadjuje samo euro 3 Srbiju, tu je jos mnogo drugih zagadjivaca, ali cutimo, lakse je udariti po obicnom narodu.
    (frank_castle, 6. novembar 2019 19:14)

    # Link komentara

  132. Postojeci automobili moraju na kontrolu izduvnih gasova ( emission test) prilikom tehnickog, svi su povadili katalizatore i truju i sebe i druge.
    (pamet u glavu, 6. novembar 2019 19:09)

    # Link komentara

  133. Dodji prijatelju na kilometar blizu bar fabrike djubriva Eliksir(bivse Zorkine fabrike djubriva),pa da vidis sta je zagadjenje.Kao limuzine cele Sabacke opstine puta 500.
    (nikolaq, 6. novembar 2019 19:06)

    # Link komentara

  134. Zabraniti automobile kroz centar grada !
    (BG, 6. novembar 2019 19:01)

    # Link komentara

  135. Spusti euro normu na 60 dinara , pa ćemo onda biti bogatiji !
    (Janko, 6. novembar 2019 18:59)

    # Link komentara

  136. a kola na plin
    (ziko, 6. novembar 2019 18:56)

    # Link komentara

  137. E'sam glup pa ne umem da kupim nov auto sa doktorskom platom u Srbiji cccc
    (Vox populi, 6. novembar 2019 18:55)

    # Link komentara

  138. a benzinci???
    (Velizar, 6. novembar 2019 18:50)

    # Link komentara

  139. Pa on ne zna ni vec gotovo da kopira. Pa voze se u EU sva ta auta prijatelju, samo ne mogu u centar svega dva tri grada Njemacke. Kopiraj Austriju, oni su to divno uradili. Na zapregu svi da se vrate, sta cemo onda sa ovolikim autoputevima, nece imati ko njima da jezdi.
    (Ma idi, 6. novembar 2019 18:49)

    # Link komentara

  140. Ajde nemojte da se pravite ludi. Pa naravno da se odnosi na zabranu uvoza. I šta, pa realno se svake godine uvozi sve više automobila. Dakle ako ćemo tako da gledamo imamo više para. To što je to samo malo više je druga stvar...
    Brate pre neki dan kada je objavljena vest da je bilo veliko zagađenje svi ste u komentarima skočili kako se ne štiti prirodna sredina (između ostalog i zbog starih vozila) a kada se konačno tako nešto najavi opet ne valja.
    Sasvim je OK biti kritičan prema stvarima koja nas okružuju i ko šta priča, ali dosta više sa pljuvanjem, da ne kažem sa šlajmarama svako malo i za sve i svašta!
    (Vlada, 6. novembar 2019 18:43)

    # Link komentara

  141. zabraniti uvoz euro 3 i ali i euro 4 ,
    kao Bosna i Crna gora.
    ne moramo biti najgori u svemu.
    (Kapetan Mo, 6. novembar 2019 18:43)

    # Link komentara

  142. Zabranu uvoza ili zabranu korišćenja? Zabranu korišćenja ne može da sprovede dokle god mu je plata 500e prosek. Kada narod bude zarađivao oko 1500e, da može da istrpi ratu kredita, onda će imati smisla.
    (Mare, 6. novembar 2019 18:37)

    # Link komentara

  143. Samo dozvoliti uvoz vozila starih do 10 godina i tacka !
    (Spasimo se otrova, 6. novembar 2019 18:37)

    # Link komentara

  144. Ljudi ne palite. Se...da ovi hoce nesto korisno da urade uveli bi par nepar tablice
    (stefan, 6. novembar 2019 18:35)

    # Link komentara

  145. Treba zabraniti uvoz svih vozila ispod Euro 5 normi ! Potrovali smo sve zivo u Srbiji i postali smo najveca deponija za evropske krseve !
    (Konacno, 6. novembar 2019 18:35)

    # Link komentara

  146. "Sve smo bogatiji, sve je više automobila"
    "i sve je više isparenja."
    "Zato sam danas razgovarao sa Fabricijom iz Evropske unije"

    Nismo mi bogatiji, nego nema prevoza, pa moraju ljudi da kupuju krševe. U Beogradu ne možeš da završiš dva posla dnevno, ako nemaš kola - biraj, ili posao ili da pokupiš decu iz vrtića.

    Sve je više isparenja zbog prljavih fabrika koje ne samo da tolerišemo, nego se još takmičimo ko će ih više promovisati, u čemu je Gospodin apsolutni rekorder. U Zrenjaninu niče kineska fabrika auto guma, ali će im zato biti zabranjen Fiat Punto. Bravo.

    Razgovarao je sa Fabricijem šta će NAMA da zabrane. Njih dvojica. Još jedno bravo.

    OSećam zluradu radost kad znam da em mogu da kupim nov auto sutra, em će zabrana pogoditi onih skoro 50% pametnjakovića koji su za Pametnjakovića Starijeg i glasali. Grohotom se smejem. Sve zabraniti, idite peške do glasačkih mesta!

    Ja ću u "međeda", dok vi čekate metro.
    (Sonderklasse 4matic, 6. novembar 2019 18:31)

    # Link komentara

  147. Slazem se da treba ici u korak sa vremenom i povecavati norme. Doslo je vreme da se zabrani uvoz euro 3 i euro 4 (ne i voznja vec uvezenih). Ali ako hoce nesto znacajnije da urade (a nece) prvo i trebalo da zabrane saobraj onim krsevima od autobusa. Ne daj boze da ti je ukljucena klima a vozis iza njega. Sto neko napisa nemaju ni euro 1.

    A za ovo da smo sve bogatiji i da treba da uzimamo nove automobile. Stvarno su ljudi budale imaju para koliko hoce a i dalje voze golf 3 i punto. Jel da?
    (Galopriajuca pogacica, 6. novembar 2019 18:27)

    # Link komentara

  148. Pa dobro i euro 3 kad su uveli to su bili mladi auti i retko ko ih je kupovao vozili smo ono što je bilo na tržištu mašine iz 80,90ih...
    Pošto ni sad nismo mnogo bogatiji, i sad da uvedemo euro 5 ne bih imao ništa protiv samo ja ne bih mogao sebi da priuštim nijedan, vozio bih ovaj moj e3 pa prodao i doplatio za možda e4 neki...Barem je njih prepuno tržište..
    Generalno podržavam, prezasiceno je tržište sad nek uvoze malo minimum e5..
    (janbo, 6. novembar 2019 18:25)

    # Link komentara

  149. Sve smo bogatiji i zato ne možemo da priuštimo kola mlađa od 15 godina. Vozila iz svih okolnih zemalja dolaze u Srbiju da umru.
    (djoni, 6. novembar 2019 18:24)

    # Link komentara

  150. Ja ne znam da Nemačka pita bilo koga da li će zabraniti ili nešto dozvoliti u svojoj zemlji a mi moramo da pitamo da li možemo u 2020. godini da primenimo standard iz 2002. i to što se tiče sveopšteg zdravlja nacije.
    (mali zeleni, 6. novembar 2019 18:21)

    # Link komentara

  151. Koje licemeri je a u centru grada Kragujevca trovacnica zvana toplana a ne postoji ni cent subvencije za vozila na struju ili ako kupite solarne panele i proizvodite stuju oni vas kazne
    (Princ od Kragujevac, 6. novembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  152. E bravo za to !
    (Mile, 6. novembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  153. Ma zabraniti sve automobile,samo bicikli.E sta sve necu procitati ovde,a euro 6 izbacuje iz auspuha cist zlatiborski vazduh.
    (mix, 06. novembar 2019 18:09)

    Zar si zaboravio da je Zlatibor drugi Beograd? :D
    (Apocalyptoo_, 6. novembar 2019 18:15)

    # Link komentara

  154. Potpuno zabraniti mogućnost registracije euro 3 i euro 4 vozila. Za euro 5 dizele uvesti stroge kontrole izduvnih gasova. Ako ubrzo nešto ne preduzmemo, sahraniće nas kanceri.
    (Nisam čiko ja!, 06. novembar 2019 17:45)

    Ma zabraniti sve automobile,samo bicikli.E sta sve necu procitati ovde,a euro 6 izbacuje iz auspuha cist zlatiborski vazduh.
    (mix, 6. novembar 2019 18:09)

    # Link komentara

  155. somo novi automobili su za srbiju
    (Sasa, 6. novembar 2019 18:09)

    # Link komentara

  156. U BiH, kako svi misle, najsiromasnijoj zemlji u okruzenju pre vise od godinu dana zabranjen uvoz euro 4. Euro 3 se vise i nesecam kad je mogao da se uveze.
    (komentator, 6. novembar 2019 18:09)

    # Link komentara

  157. Ne ubijaju isparenja nego ove fabrike. Gde odlaze sva ta isparenja, gasovi, otrovi, farbe?
    Ali hvala ti za ovo " sve smo bogatiji" , bas si nas nasmejao. :)
    (Bane, 6. novembar 2019 18:08)

    # Link komentara

  158. U pitanju je zabrana uvoza euro 3 motora,a ne zabrana voznje.Svako ko ima euro 3 moci ce da nastavi sa voznjom.S tim sto bih ja tu zabranu podigao i na euro 4 motore,sve lesine Evrope koje su presle po pola miliona kilometara zavrsavaju na nasim placevima.Mislim da je krajnje vreme da se tome stane na put.
    (dejan, 06. novembar 2019 17:39)
    Leševi nastaju u Srbiji lopim održavanjem i kulturom nečuvanja stvari. Ovde je u očajnom stanju velika većina auta kupljenih ganz novih sa preko 100k km. Znači samo pooštren tehnički pregled i kontrole ispravnosti. Maksimalno održavan Golf 4 sa dobrom opremom+benzinac, je biser od auta hteli vi to da priznate ili ne i kvalitetniji od Dacija, 301 i ostalih "auta za istočna tržišta" za nekoliko klasa
    (George Kg, 6. novembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  159. Neka država da subvencije za kupovinu novih vozila i niko neće kupovati polovnjake od 20 godina s tim da subvencije budu kupovina auta na 10 godina bez učešća i kamata !!!!!!
    (gorski, 6. novembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  160. Vozni park oslikava ekonomsko stanje privrede i građana. Realno je da se zabrani uvoz vozila sa euro 3 motorima, ali ako govorimo o ekologiji i zaštiti zdravlja i prirode to nije dovoljno. Pre svega treba krenuti od velikih zagađivača, a zatim preći na selekciju otpada i razviti u potpunosti reciklaznu delatnost. Mi još nu povratnu naknadu za ambalažu nemamo...
    Mnogi komentatori su za proterivanje dizelaša, ali to bi definitivno vodilo poskupljenju robe i usluga, a to niko ne bi voleo da plati iz svog džepa. Na sve to dodajte i loš gradski prevoz i shvatićete da od toga nema ništa.
    (maxy, 6. novembar 2019 18:01)

    # Link komentara

  161. TNG (Auto gas) ima najekološkiji izduv (dominantno vodena para) tako da bi prvi potez onoga kome je na srcu legla ekologija bio stimulacija TNG.
    Pošto to nije slučaj, njih ekologija zanima kao lanjski
    (sneg., 6. novembar 2019 17:57)

    # Link komentara

  162. On će da zabrani?? Haha. A sa kojim budžetom će ljudi da kupe euro 5, 6? Sa čime?
    (Apocalyptoo_, 6. novembar 2019 17:57)

    # Link komentara

  163. Predsednik zabranio?
    Jer je njegov posao da određuje ekološke norme...
    (On pomera brda i vozi leteći auto, 6. novembar 2019 17:56)

    # Link komentara

  164. "Све смо богатији" ?!!!! Овај нам се спрда...😂 Иначе одлуку подржавам,на неки начин је ово све постало несносно.Није Београд тек тако постао најзагађенији град на свијету...Ја бих то још додатно пооштрио па бих уз забрану за Еуро 3 моделе дозволио увоз само половњацима који су на тестовима безбедности имали максималних 5 звездица.Гинемо ко луди,па кад већ не умијемо да возимо ко нормалан свијет онда барем да људи возе безбедније аутомобиле...Није ни то гарант лудој памети али барем по принципу "Боље ишта него ништа".
    (Иду дани..., 6. novembar 2019 17:55)

    # Link komentara

  165. Trebalo je kao u Bih, da se dozvoli uvoz od Euro 5 i vise. Ovako cemo opet uvoziti krseve, stare po 14 godina i sa ko zna koliko kilometara. A iz auspuha im izlazi kancer...
    (Nemanja, 6. novembar 2019 17:51)

    # Link komentara

  166. Hahaha toliko smo bogati da moramo da vozimo krseve stare preko 15 god., samo napred u zlatno doba..
    (batalo, 6. novembar 2019 17:50)

    # Link komentara

  167. nasa greta, dika srpskog roda i naroda ce spase planetu?
    (kobireko, 6. novembar 2019 17:50)

    # Link komentara

  168. Opet zamena teza. Ne treba zabraniti stara vozila nego sprovesti zakon o kontroli izduvnih gasova. Siguran sam da vozila iz 2010. sa izvađenim DPF filterom i 2 ili 3 litra zapremine, zagađuju više nego polo 1.4 sa tri cilindra.
    (Pera, 6. novembar 2019 17:50)

    # Link komentara

  169. (dejan, 6. novembar 2019 17:39)
    Ima i Euro 6 lesina sa >500.000km, jel i to da zabranimo?

    I kakve uopste veze ima kilometraza sa zagadjenjem?!
    (repeat, 6. novembar 2019 17:50)

    # Link komentara

  170. Da zabrane uvoz vozila sa Euro 3 motorom ili da zabrane upotrebu aktuelnih vozila sa Euro 3?
    (Golf 8 i po - devet, 6. novembar 2019 17:49)

    # Link komentara

  171. odmah na euro5 ili dzaba zabrana!
    (dusan, 6. novembar 2019 17:49)

    # Link komentara

  172. @Dejan, ja vozim smarta iz 2001, toliko sam imao novca i nemam za euro 5-6-7, ali realno kad pogledas kakvi busevi spartaju, mislim da nemaju ni euro 1... Tako da bih voleo da vozim neki euro 5-6, ali da i busom idem ako zatreba
    (Bruder, 6. novembar 2019 17:48)

    # Link komentara

  173. Ima brdo Citroena do 3000 eura. :-)
    (NR, 6. novembar 2019 17:46)

    # Link komentara

  174. Potpuno zabraniti mogućnost registracije euro 3 i euro 4 vozila. Za euro 5 dizele uvesti stroge kontrole izduvnih gasova. Ako ubrzo nešto ne preduzmemo, sahraniće nas kanceri.
    (Nisam čiko ja!, 6. novembar 2019 17:45)

    # Link komentara

  175. U pitanju je zabrana uvoza euro 3 motora,a ne zabrana voznje.Svako ko ima euro 3 moci ce da nastavi sa voznjom.S tim sto bih ja tu zabranu podigao i na euro 4 motore,sve lesine Evrope koje su presle po pola miliona kilometara zavrsavaju na nasim placevima.Mislim da je krajnje vreme da se tome stane na put.
    (dejan, 06. novembar 2019 17:39)

    Ja imam Polo iz 2001-e koji je presao svega 162.000 km. Star jeste ali jos nije leš.
    (Zamagljivanje istine, 6. novembar 2019 17:43)

    # Link komentara

  176. Znači ne mogu da prodam moj auto koji je 2001g.a da kupim mladji? Kako predsedniče? I da, nisam osetio ništa da sam bogatiji! Ili može da drzava subveniše kao taksiste sa 4000 evra pa da kupimo nešto novije jer ipak drzava ima para i imamo suficit i bdp raste itd.itd.itd A ja ništa bogatiji!
    (skeva, 6. novembar 2019 17:42)

    # Link komentara

  177. Било би сулудо да забрани аутомобиле са Еуро-3 моторима. Можда да се забрани увоз таквих аутомобила убудуће. То би већ било разумније.
    (Огњен, 6. novembar 2019 17:42)

    # Link komentara

  178. Zabranio, kakva zabrana? Uvoza, koristenja, posedovanja, registracije vozila sa Euro3 motorima?
    Ajd malo definisite to sto pricate.
    (kvazi englez na srpskom, 6. novembar 2019 17:40)

    # Link komentara

  179. On je lud čovek.
    (dimitrije, 6. novembar 2019 17:39)

    # Link komentara

  180. U pitanju je zabrana uvoza euro 3 motora,a ne zabrana voznje.Svako ko ima euro 3 moci ce da nastavi sa voznjom.S tim sto bih ja tu zabranu podigao i na euro 4 motore,sve lesine Evrope koje su presle po pola miliona kilometara zavrsavaju na nasim placevima.Mislim da je krajnje vreme da se tome stane na put.
    (dejan, 6. novembar 2019 17:39)

    # Link komentara

  181. Kako misli da zabrani vozila pošto je dozvolio uvoz više od 140.000 takvih vozila samo prošle godine?
    Tu spada i njegova škoda kojom se toliko hvali.
    (Cile Mile, 6. novembar 2019 17:38)

    # Link komentara

  182. Idemooooo
    (slepac kojem ne objavljujete komentare, 6. novembar 2019 17:37)

    # Link komentara

  183. Ameri davno provalili a mi stalno mislimo da je teorija zavjere. Nema "cistih" dizleasa!
    (dapace, 6. novembar 2019 17:36)

    # Link komentara