Rusija podstiče vozače da "cinkare" ANKETA

Zamenik Zakonodavne skupštine lenjingradskog regiona Vladimir Petrov pokrenuo je inicijativu kojom će se finansijski ohrabrivati vozači da prijavljuju kršenje saobraćajnih pravila.

Pošaljite komentar
  1. Prije nekih 10ak, a mozda vise godina, prica covjek koji je vozio po zapadnoj Evropi, kako tamo ljudi prijave prekrsaj (puna linija, semafor i slicno), i policija te moze zaustaviti i kaziti (ako se dobro sjecam). Mislio sam da laze, i da to nije moguce. Poslije i sa druge strane cujem da toga ima, u kojoj mjeri, i dan danas ne znam. Ali prva stvari koja mi je prosla kroz glavu, tada kao djetetu od 14-15godina, je kako bi to kod nas djelovalo : ti si mi komsija, i ne volimo se, ja te odmah prijavim policiji, nema veze da li si ti stvarno napravio prekrsaj.
    jbg, Srbi smo :)
    (ProfM, 12. oktobar 2019 13:34)

    # Link komentara

  2. @ (Swedenonline, 10. oktobar 2019 23:34)

    Ko zna - ako Srbija ikada postane uredjena država mozda se to ljudima u njoj i svidi. Ovako do tada: bolje išta nego ništa.
    (Krajnji cilj je važan, 11. oktobar 2019 05:56)

    # Link komentara

  3. Slazem se uz sliku I video.
    (dzo, 11. oktobar 2019 05:29)

    # Link komentara

  4. Bahata vožnja nije švalerisanje, pa ni prijava nije cinkarenje.

    Ne treba preterivati, ali obilazak kolone preko pune linije ili vožnju 120km/h po gradu bih prijavio istog trenutka i to javno i besplatno i uopšte se ne bih uplašio. Usijane glave treba poslati u bajbok na hlađenje. Jedini je problem što ti najbahatiji imaju veze i njima je sve dozvoljeno.
    (Locutus, 11. oktobar 2019 03:16)

    # Link komentara

  5. Za žaljenje je vaš globalni rezon.

    Da, Svedski gradjani su u stanju da prijave svoga oca policiji da ga zaustavi i spreči da vozi u alkoholisanom stanju ako oni nisu uspeli da ga spreče. Oni svi ti čine da bi se negativne posledice preduhitrile i da do njih ne dođe.

    Oni to ne čine za bednu sumu novca jer rezon nikad nećete uspeti da tumačiti pravilno pošto ste bliski ruskom monoumlju.

    Kad imaš sistem koji vredi čuvati jer si aktivni učestvovao u njegovoj gradnji onda to i činiš.
    Šta vi imate da sačuvate?

    Kritike meni da sam ušuškan i da dodjem da vam "pomognem"?

    Molim vas, pa najpametnija i najlepša i najbolja nacija na svetu da traži ili primi ponuđenu pomoć?

    Ko je ovde vesla sisao? Ja, NE!
    (Swedenonline, 10. oktobar 2019 23:34)

    # Link komentara

  6. Kad god vidim vozilo parkirano na biciklističkoj stazi ili zelenoj površini zovem parking servis.
    Nije mi teško niti se osećam loše što sam prijavio bahatog primitivca.
    (biciklista, 10. oktobar 2019 22:32)

    # Link komentara

  7. Видим да људи овде не разумеју да су они газде, а не Полиција. Полиција је сервис који ради за савесне грађане. Значи савесни грађанин наложи Полицији коју плаћа кроз порез да ради свој посао и казни несавесног грађанина који је опасност за децу свих грађана. Не! Савесни грађанин не откуцава никог камером. Он наређује онима који раде за њега.
    (Из угла, 10. oktobar 2019 22:15)

    # Link komentara

  8. Сваки пут кад кола промене правац кретања без жмигавца 500 динара, па кад се накупи почеће да га користе. Верујем да ће возила у будућности сами да шаљу ове податке или чак сами да скидају са рачуна.
    (Из угла, 10. oktobar 2019 22:09)

    # Link komentara

  9. OOO - Ovo se bahatima neće svideti xD
    (GuA, 10. oktobar 2019 21:59)

    # Link komentara

  10. Švedsko društvo i gradjani su najveći denuncijanti na svetu.
    (Stingray, 10. oktobar 2019 16:51)

    Ne sekiraj se srbine, srbistan je poslednji bastion slobode i zdravog razuma. sva sreća da živimo ovde, i da smo u zlatnom dobu.
    (jaretina, 10. oktobar 2019 19:52)

    # Link komentara

  11. @strelac da. On posle da 500€ policajcu za tvoje podatke onda te saceka unakazi tebe ili tvoj auto. Onda shvatis da gradjani ne treba da rade posao policije.
    (Coyote, 10. oktobar 2019 19:05)

    # Link komentara

  12. Đes maliiiiii.... :))))
    (EU ...frt, 10. oktobar 2019 18:44)

    # Link komentara

  13. Neverovatno je da je u ovom trenutku odnos glasova za cinkarenje i protiv cinkarenja pet prema jedan, dakle, šta da se kaže, nacija drukara i potkazivača, koja je zalsužila da je gaze, i sve dosadaenje diktature i represivne i autoritarne režime koji su je drali, maltretirali i ubijali boga u njoj imala je po božijoj pravdi :)))
    (EU Citizen, 10. oktobar 2019 12:00)

    Sve bolji od boljega. Dođite ovamo braćo. Ima šta da se radi. Pljuvanje svačeg i svakoga nikome nije dobro donelo.
    (EU ...frt, 10. oktobar 2019 18:41)

    # Link komentara

  14. 4.5:1
    Dakle, u Srbiji 85% cinkaroša iz interesa. Fuj, beda i mizerija, treći svet!
    (Swedenonline, 10. oktobar 2019 11:26)

    E ovi su mi najači kad se.... ušuškani. Dođi ovde i nešto napravi bolje za ovaj narod
    (swee..khkh, 10. oktobar 2019 18:38)

    # Link komentara

  15. @marko sthlm
    grad je promenio ime ali se oblast idalje zove lenjingradska.
    (nile, 10. oktobar 2019 18:20)

    # Link komentara

  16. Oslobodite me plaćanja registracije vozila, ili makar polovine iznosa iste i imaćete cinkaroša level PRO!
    (Koprajthe Vutkočić, 10. oktobar 2019 17:03)

    # Link komentara

  17. @Swedenonline, 10. oktobar 2019 11:26
    Švedsko društvo i gradjani su najveći denuncijanti na svetu. Na osnovu anonimne dojave komšije mogu da te hapse zbog nasilja u porodici. Na osnovu procene pedagoga i psihologa u školi, mogu da vam oduzmu dete. Neko reče da jedan drugoga prijavljuju za pogrešno odlaganje otpada. Švedska je idealizovana zbog standarda i zbog sloboda, jer je ona bila eksperimentalna zemlja prilikom kreiranja Novog svetskog poretka. Posmatrajte Švedsko društvo i spoznaćete budućnost civilizacije. Kada smo već kod budućnosti, u Švedskoj ima najviše čipovanih ljudi (umetnut implantant u kožu) na svetu i predlog je da Švedska postane prva zemlja na svetu koja neće da ima keš novac u opticaju.1984 kuca na vrata...
    (Stingray, 10. oktobar 2019 16:51)

    # Link komentara

  18. @nikola
    U pravu si u potpunosti. Ja bih prvi kukao,ali ako napravim prekršaj i treba da me snime. Takvi smo, samo nas to može opametiti. Pojas uvek, ne usecam NIKADA, uvek se zahvalim ako neko me pusti. Ali na autoputu volim da dam gas kada mi izgleda da ne ugrožavam sebe i druge i tako će biti dok ne platim kaznu,ne vredi, tako je.
    (Bojan, 10. oktobar 2019 16:45)

    # Link komentara

  19. Za Eu Shitizena: Kako je moguce da nisi ocekivao da je ovo zemllja spijuna i podanika? To je takav mentalitet i on moze biti samo gori. Ko to ne zna, ocito nema pojma mnogo o zivotu i ne bi trebao ni da komentarise i trosi svoje vreme. Mi smo su ljudi koji svaku represiju i potlacivanje docekuju sa aplauzom. Da li je to naplata parkinga, komunalna policija, uterivazi,izbacivaci, agencije za dugove, upravnici zgrada, kojekakva obezbedjenja i sve ostalo,nebitno je. To je takav servilni mentalitet i tu nema nikakve pomoci,naprotiv bice sve gore. Ne umeju bolje,nemaju civilizacijsku svest, turci su 500 dresirali dok se ostatak evrope razvijao. Prilikom svega potpuno previdjaju da spijuniranje za drzavu koje zele da obavljajuce biti selektivno jer kao i do sada, kazne ne vaze za sve niti ce upravo zbog navedenog. Zaboravljaju kako snimci nestaju iz policjskih stanica, kamere nestaju i slicno. Jednostavno, neslobodarski narod nesposoban za samostalno odlucivanje i civilno drustvo. Inace i sam imam kameru u kolima i imam tone materijala,ali ne treba ja da radim posao drzave za njih i jos da se osecam kao drukara. Sve se to moze resiti,ali nema zelje, policija mora da stiti sistem i vlast, to joj je prioritet.
    (Peter, 10. oktobar 2019 16:24)

    # Link komentara

  20. @marko_sthlm

    Sto volim ovakve koji se prave pametni pa ispadnu glupi. Dve knjige nisu procitali u zivotu, a pametuju drugima.

    Decko, informisi se pre nego sto krenes da lupetas. Ljudi izmislili Wikipediu za takve tupsone kak sto si ti, a ti se opet brukas.
    (Mali od Bg, 10. oktobar 2019 15:08)

    A ti bi mogao da kupiš knjigu o lepom vaspitanju.
    (igor, 10. oktobar 2019 15:35)

    # Link komentara

  21. @ (Mali od Bg, 10. oktobar 2019 15:08)

    A mali baš voli da je pametan i načitan.

    Divno je kako i u kristalnu kuglu znaš da gledaš pa si prebrojao knjige koje su drugi pročitali.

    Nadimak "mali" ti izgleda baš pristaje.
    (marko_sthlm, 10. oktobar 2019 15:23)

    # Link komentara

  22. treba kazniti svakoga ko namerno krsi zakon
    jedno je voziti 54 na putu gde može 50
    a drugo je voziti 90 u uliciici u naselju
    ove male prekršaje ne treba cinkariti a ove velike treba
    (Jamie Vardy, 10. oktobar 2019 15:09)

    # Link komentara

  23. @marko_sthlm

    Sto volim ovakve koji se prave pametni pa ispadnu glupi. Dve knjige nisu procitali u zivotu, a pametuju drugima.

    Decko, informisi se pre nego sto krenes da lupetas. Ljudi izmislili Wikipediu za takve tupsone kak sto si ti, a ti se opet brukas.
    (Mali od Bg, 10. oktobar 2019 15:08)

    # Link komentara

  24. Neverovatno je da je u ovom trenutku odnos glasova za cinkarenje i protiv cinkarenja pet prema jedan, dakle, šta da se kaže, nacija drukara i potkazivača, koja je zalsužila da je gaze, i sve dosadaenje diktature i represivne i autoritarne režime koji su je drali, maltretirali i ubijali boga u njoj imala je po božijoj pravdi :)))
    EU Citizen, 10. oktobar 2019 12:00)

    Amin!
    (sta nije, 10. oktobar 2019 14:44)

    # Link komentara

  25. @EU Citizen Nije to baš tako kao što ste napisali. Daleko od toga. Svaki normalan i civilizovan čovek želi da živi u uređenoj državi u kojoj se zna red i poštuju zakoni, tako da ne vidim problem u aktivnom učestvovanju građana u davanju doprinosa zavođenju tog istog reda. Zašto bi to bilo lošije od sadašnje situacije gde ološ i primitivci rade šta hoće, dok kulturan svet sve to gleda i pita se u kakvoj državi to živimo. Upravo nam zbog toga obrazovani, kulturni i civilizovani odlaze iz zemlje, a Srbija se već duži niz godina pretvara u klasičnu idiokratiju. Saradnja građana i nadležnih je ključni faktor za uspostavljanje normalnog društva i to veoma dobro pokazuje primer nekih država. Sasvim drugi problem je taj što mi ovde nemamo normalne nadležne organe, već imamo sistemsku korupciju, nepravdu, neodgovornost i neefikasnost, tako da ovde građani i nemaju s kim da sarađuju i da hoće.
    (Sale, 10. oktobar 2019 14:06)

    # Link komentara

  26. I sta da radim onda ako slucajno snimim pajkane koji se polukruzno okrecu preko duple pune na sred mosta, a imao sam prilike to da vidim? Kolika je nagrada?
    (Logicar, 10. oktobar 2019 13:55)

    # Link komentara

  27. @ "4.5:1
    Dakle, u Srbiji 85% cinkaroša iz interesa. Fuj, beda i mizerija, treći svet!
    (Swedenonline, 10. oktobar 2019 11:26)"


    Ha ha ha...kažeš ti iz Švedske, zemlje u kojoj komšije prijavljuju jedni druge zbog toga što ne odvajaju otpatke za reciklažu i za mnoge stvari koje ne utiču na ničiju bezbednost.

    Ako je zbog toga Srbija beda, mizerija i treći svet onda je Švedska sodoma i gomora.

    Kao što iz mog nick-a možeš zaključiti pišem ovo iz prve ruke jer živim u Švedskoj.

    Ja se slažem sa ovom merom. Nesavesne budale koje svojom bahatošću za volanom ugrožavaju druge učesnike u saobraćaju, i sebe same ali to ne ne zanima jer sami biraju da to rade, i treba cinkariti i debelo kažnjavati. Ja bih to radio i bez naknade (ovo za smeće u Švedskoj me ne zanima recimo).

    Ali pobogu ljudi...u članku piše vlasti "lenjingradskog" regiona!
    Autoru članka je promakla činjenica da je SSSR odavno sahranjen i da "Lenjingrad" više ne postoji.
    (marko_sthlm, 10. oktobar 2019 13:49)

    # Link komentara

  28. Kada vozila budu imala kamere kao redovnu opremu (da bi mogla da koče pravilno) prijave će ići automatski i neće biti u kontekstu prekršaja nego korekcije sistema za automatsku navigaciju. A na koji način se to čini NORMALNIM stvarno nije bitno. Život je sve manje umetnost, čovek ima sve manje maski, njegove senke su raspršene, a nule kao ekstremi ravne beskrajno teškom i to svuda, on je postao performans, ma šta da je u pitanju. Ostalo je publika, kao antiteza privatnosti.
    (here we are entertain us is answered, 10. oktobar 2019 13:10)

    # Link komentara

  29. Koliko ljudi je glasalo za “da”, a kada bi ih neko podkazao, sigurno bi se ljutili
    (nikola, 10. oktobar 2019 12:51)

    # Link komentara

  30. pravo smo udbasko drustvo.
    (ns posmatrac, 10. oktobar 2019 12:38)

    # Link komentara

  31. .... mogao bi se čovek obogatiti koliko ludaka ima na našim putevima :)
    (boban, 10. oktobar 2019 12:32)

    # Link komentara

  32. apsolutno podrzavam !
    (sandu, 10. oktobar 2019 12:20)

    # Link komentara

  33. Da mi je jedan dinar od svake prijave bahatih vozaca koji krse zakone u saobracaju u Srbiji obogatio bih se.
    (rekt, 10. oktobar 2019 12:17)

    # Link komentara

  34. Stara Kgb skola.
    (north, 10. oktobar 2019 12:03)

    # Link komentara

  35. Naravno da da. Prijaviti neodgovorne gradjane je u interesu njega, tebe, drzave i tvoje buducnosti!
    (razum, 10. oktobar 2019 12:01)

    # Link komentara

  36. Neverovatno je da je u ovom trenutku odnos glasova za cinkarenje i protiv cinkarenja pet prema jedan, dakle, šta da se kaže, nacija drukara i potkazivača, koja je zalsužila da je gaze, i sve dosadaenje diktature i represivne i autoritarne režime koji su je drali, maltretirali i ubijali boga u njoj imala je po božijoj pravdi :)))
    (EU Citizen, 10. oktobar 2019 12:00)

    # Link komentara

  37. šta ima da ih ohrabruje, pa oni imaju dugu tradiciju drukanja koje je dovedeno do savršenstva posle oktobarske revolucije
    (хаџија, 10. oktobar 2019 11:46)

    # Link komentara

  38. U Nemačkoj je to praksa već decenijama... Normalno, bez bilo kakve stimulacije, tj. nagrade!
    (Advokat, 10. oktobar 2019 11:33)

    # Link komentara

  39. Mislim da je to resenje za nasu zemlju, trebalo bi stimulisati prijavljivanja svih vrsta prekrsaja, ne samo saobracajnih. Posebno bih sankcionisao bahatost, koja je veoma izrazena kod nasih ljudi .. Od kazne koju drzava naplati polovinu bi dao osobi koja je prijavila prestupnika.
    Pod pretpostavkom da sudije i policija rade svoj posao, to bi nasu zemlju sredilo jako brzo..
    (Mile, 10. oktobar 2019 11:32)

    # Link komentara

  40. 4.5:1
    Dakle, u Srbiji 85% cinkaroša iz interesa. Fuj, beda i mizerija, treći svet!
    (Swedenonline, 10. oktobar 2019 11:26)

    # Link komentara

  41. Vidiš nekoga da je namerno prošao na crveno svetlo, naravno iznerviraš se i kažeš svašta sebi u bradu.
    Ovako si ga snimio sa svojom kamerom u kolima, prijaviš ga, njega odrape sa 100,000 dinara, a tebi kad nagrada ide 10%
    (strelac, 10. oktobar 2019 11:22)

    # Link komentara

  42. O ovome ja pricam 2 godine zadnje. Jeidni nacin da se dovedu vozaci u red jeste da se kamere iz auta uvazavaju i da se na osnovu snimka kaznjavaju.
    Omogucis onome ko prijavi benefite pri registraciji vozila i odmah ces da vidis efekat, nema vise dodavanja gasa na zuto , nema preticanja preko pune... nikad ne znas ko ce te prijaviti
    (nikola, 10. oktobar 2019 11:13)

    # Link komentara

  43. obzirom da su jako dobre radnicke plate, ma, ko ne bi voleo takvu drzavu?
    (taraba majka, 10. oktobar 2019 11:11)

    # Link komentara

  44. Iz toga ce nastati novi problemi.
    (dima, 10. oktobar 2019 11:06)

    # Link komentara

  45. E da ovo kod nas uvedu, prijavljivao bih i za dzabe sve bahate koji svesno dovode u pitanje tudji zivot.
    (Brada, 10. oktobar 2019 11:03)

    # Link komentara

  46. Snitches get stitches
    (Marko G, 10. oktobar 2019 11:02)

    # Link komentara

  47. dobra ideja, samo onda neka vladimir poturi rebra;)
    (boga,oca, 10. oktobar 2019 11:01)

    # Link komentara