1. @(Mirko, 18. septembar 2019 16:12)

    Svaki naredni komentar samo pokazuje koliko je strašno što se prilikom izdavanja dozvola ne testira mentalno zdravlje. Alo dečko, tvoj 'hobi' je pro-tiv-za-ko-nit na ulici, a država nije dužna da ti ga omogući samo zato što pretiš da ćeš u suprotnom kršiti zakon - država je samo dužna da te SPREČI da ga kršiš. I nadam se isto tako žestoko i nemilosrdno kao u Nemačkoj, koju neki ovde spominju.
    (Komifo, 19. septembar 2019 13:07)

    # Link komentara

  2. Zakoni se donose da se spreci anarhija samo ostra kaznena politika moze da speci ovako nesta.
    (MMS Car, 19. septembar 2019 10:04)

    # Link komentara

  3. (Trt, 17. septembar 2019 15:11)

    Krajnje glup argument? Poredis zakonski regulisanu stazu sa gladijatorskim ringom?Pogledaj na zapadu i najbolje nasoj voljenoj Nemackoj sa Nürburgringom, koja je otvorena svaki dan i ljudi sirom Evrope pa i sveta dolaze i daju ogromne pare da bi vozili na toj istoj stazi. Svaka polurazvijena zemlja ima stazu(vise njih) i vrsi velike marketinske napore kako bi ljude sa tezom nogom na gasu usmerila na stazu a ne na ulice, znaci da poredis postojecu praksu u svim razvijenim krajevima sveta sa navijacima koje treba da pustis da se medjusobno poubiaju dovoljno govori o tebi i tvom rezonu razmisljanja.
    (Marko, 18. septembar 2019 23:24)

    # Link komentara

  4. @Komifo
    Tebi je verovatno zanimljivije da ogovaraš kolege iz kancelarije, super zabavno a ne ugrožavaš nikoga. Koji je to bezobrazluk da vi nama određujete šta treba da radimo i čime da se bavimo. Kao da je vaš hobi jedini ispravan a svi drugi su za budale zato što ne razmišljaju isto kao vi. Ne možeš ti da razumeš nešto što nikada nisi probao i zato nemaš prava da osuđuješ ljude na osnovu njihovog hobija. To samo govori koliko si ti ograničen.
    (Mirko, 18. septembar 2019 16:12)

    # Link komentara

  5. @(Mirko, 18. septembar 2019 11:07)

    Pa ovo je preslatko, to je kao kad kažeš, 'vi što ne volite Cecu, to je zato što volite Draganu Mirković'. Ima na stotine interesovanja zanimljivijih i zahtevnijih od loženja na automobile, pa ljudi koji se njima bave ne ugrožavaju druge po drumovima i ne skiče da im država pokloni nešto.
    (Komifo, 18. septembar 2019 14:20)

    # Link komentara

  6. @vlada
    Mi smo ograničene inteligencije zato što volimo nešto što se tebi ne sviđa. A iz mog ugla ti si dosadni snob kome je vrhunac zabave gledanje reprize boljeg života.
    (Mirko, 18. septembar 2019 11:07)

    # Link komentara

  7. Svuda u svetu su ulicne trke i svako ko ima jak auto uziva u njemu koristeci tu snagu, zato je i kupljen. Nece se nikada i nikako stati na put tome niti se ugde stalo. I pravi se ni od cega nesto. Mizeran je broj nezgoda i poginulih direktno od "ulicnih trka" u odnosu na alkohol i ostalo. Nije isto i nece neka staza nista resiti. Sretnu se dvojica s jakim autom i potegnu se tu i odmah. Uvek bilo i bice. I svaki tunel ili pravac stopices jak auto. U pitanju je samo mentalitet i glava da ne radis nista neodgovorno i nepromisljeno. Zna se gde moze i kada. A moze i na ulicama. Kao da gomila ljudi i ne voli da vidi dobar, jak auto i da cuje zvuk i ubrzanje. Ne palamudite kao babe neke
    (Vojislav, 18. septembar 2019 10:31)

    # Link komentara

  8. Necu ja da placam izivljavanje nekog drugog. Meni staza ne treba. Taj kome treba neka je zaradi, plati izgradnju pa u njoj uziva do mile volje. 99.9% populacije Srbije joj nece ni prici!
    (zzz, 17. septembar 2019 11:29)

    Necu ja da platim most koji se podize u tvom gradu jer ne zivim u istom, necu ja da placam renovaciju skole jer moja deca idu u jednu, necu ja da placam odrzavanje aerodroma jer ne putujem avionom. Sta sad ti neces i jos neki nece i onda ce posle da se zale kako trkaci prave buku, kako su skole zastarele i oronule, kako nemamo dobar most na drugu stranu reke, kako nam je aerodrom u ocajnom stanju........
    (..., 18. septembar 2019 09:41)

    # Link komentara

  9. (IQ 200, 17. septembar 2019 20:52)

    Pa to je kao da kažeš 'svuda u svetu je izgradnja stadiona profitabilan posao', pa opet to ovde služi pretežno za plemensko grupisanje i regrutaciju divljaka. Morate ljudi da shvatite da će vaše divljanje biti rešeno motkom, a ne šargarepom, što pre se s tim pomirite manje će boleti.
    (Nemanja, 18. septembar 2019 08:45)

    # Link komentara

  10. (Mirko, 17. septembar 2019 13:51)

    Meni je jasno da se na ovakve stvari uglavnom lože ljudi ograničene inteligencije, ali da ste u stanju da mislite da je vaš tupavi hobi od iste važnosti kao zatvori, ili druge neophodne stvari koje država gradi, e to je novina za mene.

    Usput, te zatvore za vas grade, sanmo nastavite da se trkate po ulicama.
    (Vlada, 18. septembar 2019 07:53)

    # Link komentara

  11. Svuda u svetu je iznajmljivanje staza ozbiljan biznis samo se ovde neki pametni javljaju da su to bačene pare. "Neću ja da platim stazu" kao da će ti neko uzeti 5000e a ne 20 centi. Jel ti znači nešto 20 centi? Dobićeš ih nazad za godinu dana kad staza postane profitabilna.
    (IQ 200, 17. septembar 2019 20:52)

    # Link komentara

  12. Ako država neće da naplaćuje kazne, onda ne radi država, što znači da je suludo raspravljati o bilo kojem načinu da ista popravi stvari.
    (Nemanja, 17. septembar 2019 14:07)

    bingo!
    znači, nije rešenje u donošenju novih zakona koji se neće primenjivati kao što se ni jedan nije primenjivao, nego je rešenje da menjamo vlast, koja bi primenila onaj koji postoji.
    (jaretina; profil SR vozača 4/4, alkos; veseo čovek, ne odbija čašicu, kad popije vozi "sigurno" bolje nego trezan, taxi je bacanje para, obavezno da poveze još nekoga, na kraju ubija, 17. septembar 2019 19:15)

    # Link komentara

  13. Neka I treba...malo kulturi da se naucite😎.Na crtu smeju samo 300+ks da staju,ispod toga niste dobrodisli
    (Dizelaa, 17. septembar 2019 19:07)

    # Link komentara

  14. Da li znate da je prošlog vikenda organizovana nekakva trka nabudženih krševa u Bulevaru Milutina Milankovića, da je zbog toga čak i asfalt menjan, a o terorisanju građana bukom, pregrađivanjem ulica i izmenama gradskog prevoza da i ne govorim? "Nagrada Beograda 2019".

    Bukvalno su jurcali na pravcu dva po dva, onako kako su gledali u najglupljim filmovima na svetu, a sve to pod firmom moto-sporta, valjda?! A sedam dana kasnije ovde se raspravlja kako da se stane na put divljanju po gradu - pa eto, za početak tako što se ono neće stimulisati!!!

    Potpuno neverovatno.
    (Dušan, 17. septembar 2019 16:36)

    # Link komentara

  15. (Marko, 17. septembar 2019 13:03)

    Možda i da oko stadiona izgradimo neke specijalne zone u kojima navijači mogu slobodno da se tuku i ubijaju i to im naplaćujemo? Isplatilo bi se za godinu dana, a ulice bi bile mnogo bezbednije!
    (Trt, 17. septembar 2019 15:11)

    # Link komentara

  16. Ju ju ju kakvi komentari.
    "Neću da platim stazu, meni ne treba" pa druže ne treba ni meni aerodrom u Beogradu pa sam ga platio i niko me ništa ne pita. Šta sad meni ne treba i zato ne treba da se gradi? Ja sam samo jedan pojedinac i nemam prava da odlučujem o životu drugih ljudi, kakve veze ima što meni lično to me treba. Pa treba nekome drugom, ne vrti se sve oko tebe. Zamisli kad bi čovek iz Jagodine rekao ne treba meni most u Novom Sadu neću da platim, i šta sad mi da pliva o na drugu stranu zato što tebi to ne treba i nećeš da daš pare? Vi samo mislite "šta ja imam od toga" ne radi se o tebi nego o drugima. Koliko ste sebični. Ako se u Grčkoj u svakom drugom selu isplati izgradnja karting staze za turiste koji budu tu 4 meseca godišnje, zamisli koliko se isplati u gradovima od 200/300.000 ljudi.
    Nisu to bačene pare kao što vi mislite a i da jesu šta hoćete. Od toliko proneverenog novca vi se uhvatili za staze kao da to košta ne znam ni ja koliko, kao da nećete imati Leba da jedete.
    (Bole, 17. septembar 2019 14:35)

    # Link komentara

  17. (Marko, 17. septembar 2019 13:03)

    Pa to što država već finansira gomilu glupih i nepotrebnih stvari je najgluplji argument da se broj tih stvari uveća. Evo ih finansiraju fudbalske stadione, pa jel' to opravdanje da podignu i lanac kafana, da imaju alkoholičari gde da se okupljaju? Možete sami da uložite u stazu, i to ne 'u svakom većem mestu' nego isključivo u nekoj zabiti gde ne ometate nikoga - ako vam se ne sviđa, poljubite pa ostavite.
    (Mastodont, 17. septembar 2019 14:10)

    # Link komentara

  18. znači, upravo si odgovorio (u drugom delu rečenice) zašto je tvoj predlog (iz prvog dela rečenice) nemoguć.
    svako ima negde nekog "tata željka" za nanogicu. a ako nema, samo je pitanje cifre.
    što sami sebi sebi uskačete u usta?!
    (jaretina; profil SR vozača 4/4, alkos; veseo čovek, ne odbija čašicu, kad popije vozi "sigurno" bolje nego trezan, taxi je bacanje para, obavezno da poveze još nekoga, na kraju ubija, 17. septembar 2019 12:29)

    Ne uskačem ja sebi u usta, nego takvi kao ti zamenjuju teze i tvrde da kažnjavanje ne deluje zato što se ne primenjuje - to bi bilo kao da tvrdiš da se požar ne gasi vodom, jer lika koji drži kofu mrzi da je izvrne preko vatre.
    Ako država neće da naplaćuje kazne, onda ne radi država, što znači da je suludo raspravljati o bilo kojem načinu da ista popravi stvari.
    (Nemanja, 17. septembar 2019 14:07)

    # Link komentara

  19. @Toni
    Pa da ta država nije 3 puta pokrala pare za Žeželjev most imali bi i za stazu. Baš me briga što tebe to ne zanima tebi su to bačene pare, nama nisu. Ne volim ni ja robijaše pa moram da plaćam njihovo izdržavanje u zatvoru. Nisi ti sam u ovoj državi. Ne može samo da se troši na šta ti hoćeš.
    (Mirko, 17. septembar 2019 13:51)

    # Link komentara

  20. Za ove sto se protive izgradnji staze i argumentuju "necu ja da placam divljacima stazu", druze da li si ti svestan sta ti sve "neces" da placas a uveliko placas kao npr stanove na vracaru, tropska letovanja i ista ta skupa kola politicarima i visokim funkcionerima. Ne bi ti nista vise placao ako se drzava natera da od svog budzeta napravi stazu u svakom vecem mestu a da to nije kao na Navaku gde se odrzava jednom mesecno ili redje vec svaki vikend za simbolicnu sumu da pristupi ko moze i zeli. Isplatili bi taj "trosak" izgradnje kroz godinu dana, a stanje na ulicama bi se itekako popravilo.
    (Marko, 17. septembar 2019 13:03)

    # Link komentara

  21. Slazem se da je ulicno trkanje opasno.Sa jednom stazom smo resili sve ulicne trkace.Vise nesreca po gradu izazovu vozaci koji neznaju da koriste migavac,drzanje pravilnog rastojanje izmedju dva vozila i kozumiranje alkohola.Velika vecina ljudi po beogradu nema pojma da vozi voze samo sto moraju a na taj nacin ugrozavaju saobracaj vise nogo bilo ko drugi.
    (pavle, 17. septembar 2019 12:51)

    # Link komentara

  22. Visoke kazne u kombinaciji sa krivičnom odgovornošću su najbolji lek, samo ako se dosledno primenjuju.
    (Nemanja, 17. septembar 2019 10:55)

    znači, upravo si odgovorio (u drugom delu rečenice) zašto je tvoj predlog (iz prvog dela rečenice) nemoguć.
    svako ima negde nekog "tata željka" za nanogicu. a ako nema, samo je pitanje cifre.
    što sami sebi sebi uskačete u usta?!
    (jaretina; profil SR vozača 4/4, alkos; veseo čovek, ne odbija čašicu, kad popije vozi "sigurno" bolje nego trezan, taxi je bacanje para, obavezno da poveze još nekoga, na kraju ubija, 17. septembar 2019 12:29)

    # Link komentara

  23. Ko će da ih sankcioniše? Evo u 29.novembra SVAKO veče više puta se neke šabančine zaleću motorima i razvijaju ne samo sulude brzine, nego i prave nenormalnu buku. Ne moram da objašnjavam da se u pomenutoj ulici nalazi jedna od većih policijskih stanica u gradu.
    A vi zapamtite ovaj komentar kad se neko bude žešće povredio ili poginuo. Samo je pitanje dana.
    (Pogan, 17. septembar 2019 11:51)

    # Link komentara

  24. A i voleo bih da mi ovi što se protive izgradnji staza objasne svoje razloge protiv. Baš me zanima šta to njima smeta u životu pa su protiv.
    (Stanislav, 16. septembar 2019 21:19)
    Necu ja da placam izivljavanje nekog drugog. Meni staza ne treba. Taj kome treba neka je zaradi, plati izgradnju pa u njoj uziva do mile volje. 99.9% populacije Srbije joj nece ni prici!
    (zzz, 17. septembar 2019 11:29)

    # Link komentara

  25. Strožija kaznena politika je čista glupost i ne daje nikakve rezultate (bar mi u Srbiji to znamo iz ličnog iskustva) koliko puta su podizane kazne, iii? Ništa! neće ni ovaj put. Vi ne znate da kažete ništa drugo samo "podignite kazne" genijalno rešenje, super efektivno.
    (Stanislav, 16. septembar 2019 21:19)

    Samo dve grupe ljudi se bune protiv ekstremno visokih kazni - oni koji neće da ih plate i oni koje mrzi da ih naplaćuju. Visoke kazne u kombinaciji sa krivičnom odgovornošću su najbolji lek, samo ako se dosledno primenjuju. Šta kažeš, šta ako nema da plati? Pleni automobil, stan, kuću, blokiraj platu, sateruj na prosjački štap, pa da vidiš kako ne vredi.
    (Nemanja, 17. septembar 2019 10:55)

    # Link komentara

  26. (Mirko, 16. septembar 2019 19:14)

    Obavezno, država da se potroši za iživljavanje nekih budala.
    (Toni, 17. septembar 2019 10:33)

    # Link komentara

  27. Pa sve dok se u medijima piše o "sportskim" automobilima, o "sportskoj" vožnji o "sportskom" živahnom elastičnom agregatu, o sportskim gumama - glupaci će to bukvalno da shvataju pa će da upražnjavaju taj "sport" kuda stignu. Treba prestati sa promocijom "sportskih" karakteristika automobila potpuno. A kod pravih auto trka uvek uvesti neku vrstu upozorenja sličnu onome na kutijama cigareta.
    (hladne gume, 17. septembar 2019 10:31)

    # Link komentara

  28. Rešenje nije kaznena politika već je potrebno stimulisati vozače da poštuju propise.
    Na primer: Vozač koji nema ni jedan saobraćajni prekršaj u toku dve godine da ima pravo na besplatnu registraciju vozila ili neki servis tipa zamena ulja, akumulatora....
    (bole9, 17. septembar 2019 09:53)

    # Link komentara

  29. Pa ovo bre lepa vest. Znaci ima i kod nas Fast and Furious.
    (Zohan, 17. septembar 2019 09:36)

    # Link komentara

  30. Ulicne trke, kao i voznja sa preko 0.5 promila alkohola, bi morala da se tretira kao pokusaj ubistva.
    (Glomazno, 17. septembar 2019 09:21)

    # Link komentara

  31. Vidim, mnogi predlazu te staze. Znaci, u svakom gradicu trkace staze. Da se deca izjure. Kao akva.parkovi da nicu. Bas ne razumem.
    (Desa, 17. septembar 2019 09:19)

    # Link komentara

  32. NIKAKO.

    NIKAKO sa ovakvom "policijom" i "neovisnim" sudstvom.
    (sturmmann, 17. septembar 2019 09:09)

    # Link komentara

  33. Afirmacijom moto sporta i postojecih karting staza pa da se uvere koliko nemaju pojma da voze.
    (Petar, 17. septembar 2019 09:02)

    # Link komentara

  34. Nikako zabraniti,vec samo dati podsticaj narodu...
    (hund, 17. septembar 2019 08:55)

    # Link komentara

  35. @Izgradite neku dugacku pistu za auta i eto resenja. Ovo rade jer nemaju gde. Ja isto ovako radim, po manje prometnim ulicama, briga me
    (Marko G, 16. septembar 2019 17:12)
    Sigurno ces reci 'briga me' ako ti se ne daj Boze desi jednom nesto ili unistis svojim kolima neki drugi auto, lokal, kucu, ili jos gore oduzmes nekom zivot svojim prepotentnim stavom. Da li si informisan koliko osoba godisnje u Srbiji pogine u saobracajnim nesrecama i koliki broj ostanu invalidi ili nepokretni do kraja zivota. Na sve to ti kazes briga me???
    (cvarci i kavurma, 17. septembar 2019 08:41)

    # Link komentara

  36. Ne u zatvor vec u psihijatriju.
    (Mali princ, 17. septembar 2019 08:30)

    # Link komentara

  37. Izgradite neku dugacku pistu za auta i eto resenja. Ovo rade jer nemaju gde. Ja isto ovako radim, po manje prometnim ulicama, briga me
    (Marko G, 16. septembar 2019 17:12)


    Da li će te biti "briga" i kad ubiješ nekog ili te baš briga i za tudje živote? I mani me price o neprometnim ulicama,u takvim se najvise gine. Ne znam koliko imaš godina ali nivo zrelosti ti je 15-16 godina!
    (muva bez glave, 17. septembar 2019 08:25)

    # Link komentara

  38. U Engleskoj ima “Track Day” vikendom dovezu svi kola na stazu i trkaju se do mile volje za simbolican novac a na ulici kazne drakonske. Pozdrav svim normalnim ljubiteljima automobila
    (Komšija Rade, 17. septembar 2019 06:51)

    # Link komentara

  39. Po kratkom postupku... Tablice svi moraju da imaju jelte? Snimak sa tablicama završi kod sudije a sudija odredi trajno oduzimanje vozila i dozvole bez mogućnosti polaganja ispita i jedno 5 godina zatvora... Problem rešen!
    (ikodije, 17. septembar 2019 06:09)

    # Link komentara

  40. Mi stalno otkrivamo toplu vodu. Postavljamo pitanja i mudrujemo oko necega za sta postoje resenja odavno. Postaviti kamere i radare i stroga kazna za svakog ko se ponasa mimo zakona. kada bi se sudije i viskoki policajski sluzbenici odrekli poznanika, prijatelja i rodbine koji se ovako ponasaju, resili bi problem vrlo brzo. Lezeci policajci razvaljuju kola svakog vozaca, a siledzije i dalje luduju po ulicama nekaznjeno.
    (Dejan, 17. septembar 2019 04:21)

    # Link komentara

  41. A u sremcici u lipovici i dalje svako vece traju trke
    (pet, 17. septembar 2019 02:40)

    # Link komentara

  42. najprostije... u tu grupu ili gde vec na fb udje neka nadlezna osoba iz SUP-a i predstavi se kao osoba koja bi da ucestvuke u tome... i na licu mesta pohapsi svu bagru, pardon gospodu
    (N Na Kvadrat, 17. septembar 2019 00:47)

    # Link komentara

  43. Ovde su imali velikih problema sa time ali je rešeno za vrlo kratko vreme. Svaka vožnja 50 km iznad ograničenja tretira se kao street racing. Zaplena vozila na odredjeno vreme + suspenzija vozačke dozvole (obavezno ponovno polaganje, traje barem 2 godine, posle suspenzije od godinu dana) + pozamašna novčana kazna + krivična odgovornost. Kao šlag na torti, nijedno osiguranje neće vam osigurati vozilo narednih 3-5 godina, znači idete peške. Posle toga osiguranje vas tretira kao novog vozača pa ćete plaćati mesečno $500-800. A kao jagodu na vrhu torte, dobijete i criminal record, pa ako tražite posao, dodjite na razgovor za 5 godina (a ako ste zaposleni, postoji realna mogućnost da dobijete otkaz). Pa izvolite, ako vam se isplati trkajte se.
    (Toronto, 17. septembar 2019 00:37)

    # Link komentara

  44. Napraviti staze za tkz kružne trke i staze za trke ubrzanja uz svu infrastrukturu i problem rešen. Onaj ko ima viška konja i adrenalina lepo plati i trka se na stazi.
    (Džoni, 16. septembar 2019 23:51)

    # Link komentara

  45. U Sloveniji to reseno tako, kad uhvate ili zaustave takvo vozilo, odredjuju momentalni vanredni tehnicki pregled i ako nije u skladu sa homologacijom ili ako je nema zaplena auta dok je vlasnik ne donese i kad je donese na pregled ako nije u skladu sa homologacijom, zaplena auta, kazna za to plus kazna ukoliko nadju i prekrsak, bodovi itd. i to dosledno, momentalno nema vise trki, ranije jih je bilo ihaha.
    (svet, 16. septembar 2019 23:27)

    # Link komentara

  46. Trajno oduzimanje vozila i dugotrajno oduzimanje vozačke dozvole. Novčane nagrade za one koji ih prijave.
    (Zoki, 16. septembar 2019 23:25)

    # Link komentara

  47. Kakvi komentari...
    Najosnovnija stvar u svemu,ali svemu na ovome svetu i van njega je edukacija.
    Neznanje je najvece zlo ovog univerzuma!
    (Sofronije, 16. septembar 2019 23:22)

    # Link komentara

  48. @Marko G
    Oduvek je bilo jasno da imaš neku dijagnozu, a sad si to i potvrdio.

    Svi vi, koji biste da vam država gradi nekakvu stazu... završite neku školu, zaradite neke pare, pa ih sve do poslednje spiskajte na izgradnju sopstvenih staza! Ne mogu da verujem kakve nebuloze čitam... "država da izgradi stazu"... da bolesnici ne bi jurcali po ulicama.
    (neurotični, 16. septembar 2019 23:16)

    # Link komentara

  49. Jel ovo reklama za stazu na kojoj 4 sata kursa, od čega je dobar deo priča košta par stotina evra? Ili samo postepen uvod u još veću mržnju prema vozačima? Priče o uličnim trkama su u rangu priča o letećim tanjirima, jednostavno ne postoje.
    (Vozač, 16. septembar 2019 23:07)

    # Link komentara

  50. pa nije baš da je novi trend..
    (awesome, 16. septembar 2019 23:04)

    # Link komentara

  51. Oduzimati vozilo i na presu! Ti ljudi su opcinjeni svojim kolima, oni su njihova muskost, ponos, vole ih vise nego porodicu! Nista efektivnije nema od prese!
    (DraganCe, 16. septembar 2019 22:08)

    # Link komentara

  52. SNS nam je vratio sve čari devedesetih. Ulične trke, pucnjave, navijacko divljanje... Unazadili su nas 20 godina.
    (miki mali, 16. septembar 2019 21:46)

    # Link komentara

  53. Sta reci. Mislim da je osnovni problem saobracajnih nezgoda brza voznja. Sve se moze resiti, i proci sa minimalnim posledicama ukoliko se vozi sporo, to je cinjenica. Juce stradao decko blizu mene, 30 god, isao motociklom 150 kroz naseljeno i prometno mesto. Uvek sam se pitao sta je u glavi takvim ljudima. U najboljem slucaju sami sebe ce povrediti.
    (mre, 16. septembar 2019 21:21)

    # Link komentara

  54. Kao što kaže gospodin Alvirović ako to jedna Norveška ne može da reši kaznama nećemo ni mi. Kakve su ovo gluposti 680.000 eura kazna i 19 godina. Kako će on tebi isplatiti 680.000 to on nezaradi za ceo život. Apsolutno je nerealno i ja ne znam ko može da mu udari plus na ovako nešto. Nećeš videti te pare kolko god bi ti to voleo a i nikad ništa nije rešeno ni kaznama ni zabranom. Strožija kaznena politika je čista glupost i ne daje nikakve rezultate (bar mi u Srbiji to znamo iz ličnog iskustva) koliko puta su podizane kazne, iii? Ništa! neće ni ovaj put. Vi ne znate da kažete ništa drugo samo "podignite kazne" genijalno rešenje, super efektivno. Vi pokušavate da rešite problem na isti način koji je već x puta propao umesto da smislite nešto drugo. Inteligencija samo takva. Mora se naći drugo rešenje ali veće kazne svakako ne vode ničemu.A i voleo bih da mi ovi što se protive izgradnji staza objasne svoje razloge protiv. Baš me zanima šta to njima smeta u životu pa su protiv.
    (Stanislav, 16. septembar 2019 21:19)

    # Link komentara

  55. Potpisujem sve sto je Alvirovic rekao. Dodao bih samo da po ugledu na fudbal gde svako selo ima svoj klub, treba omasoviti auto moto sport. I to ne na nekom vrhunskom nivou, nego da bude dostupno svima. Da li ste culi nekad da je neki profesionalni vozac trka divljao u saobracaju?
    (nekotamo, 16. septembar 2019 21:11)

    # Link komentara

  56. Uvesti vise civilnih presretaca i to je to...
    (igor, 16. septembar 2019 20:25)

    # Link komentara

  57. Jednostavno...19 godina teskog zatvora i 680.000 eura kazne.
    I resen problem za dan.
    (Srrrrrrrrrdjan, 16. septembar 2019 18:55)

    u srbiji se dobije nanogica za ubistvo devojke na pešačkom i bežanje s mesta događaja. tata zeljko pozove jedan broj.
    o kojom kaznama vi pričate?
    kaznu dobiješ samo ako si baš debil.
    (jaretina; profil SR vozača 4/4, alkos; veseo čovek, ne odbija čašicu, kad popije vozi "sigurno" bolje nego trezan, taxi je bacanje para, obavezno da poveze još nekoga, na kraju ubija, 16. septembar 2019 20:25)

    # Link komentara

  58. U Futogu vlasnici auto šupe Vesic divljaju svaki dan po lokalnim ulicama i niko nista ne preduzima. Ne daj Bože da mi povrede dete, čitaćete u novinama pošto policija ništa ne preduzima.
    (Sasa, 16. septembar 2019 20:13)

    # Link komentara

  59. Vi što mislite da će se to rešiti kaznama ste stvarno glupi. Kao što gospodin Alvirović kaže ako jedna Norveška ne može da reši problem kaznama, nećemo ni mi. Nikad se ništa nije rešilo kaznom ili zabranom. Sve ubice su svesne da će izdržavati zatvorsku kaznu i šta sad, to će ih kao sprečiti? "Uvešćemo veće kazne" genijalno rešenje, uhvatili boga za mu..
    Jeste razmišljali nekad zašto se trkaju po ulici? Zato što nigde u blizini nemaju stazu. Samo navak organizuje track day nedovoljno često, mislite da je to dovoljno za celu državu? Pa šta će onaj iz niša da se vozi do Beograda par sati da bi izašao na stazu? Napravite mu tamo nešto da ima čovek gde da se isprazni. Vi samo apelujete na vozače da se ponašaju odgovorno i očekujete da ća vas svi poslušati, al ste se potrudili svaka vam čast
    (Stanislav, 16. septembar 2019 20:12)

    # Link komentara

  60. Dugacki betonski lezeci policajci
    (Chiko, 16. septembar 2019 19:59)

    # Link komentara

  61. Dozivotna kazna robije pracena teskim radom u rudniku na hlebu i vodi resava problem, ali kome je u cilju da se u Srbiji resi bilo koji problem!? Politicarima sigurno ne, a oni odlucuju!
    (marsovac, 16. septembar 2019 19:59)

    # Link komentara

  62. I takva vozila javno uništiti. Valjkom. Kako se to rafi u mnogim državama. Da niko nema prava da ih otkupi.
    Pa neka im drugovi pozajmljuju svoja onda.
    (trajce, 16. septembar 2019 19:18)

    # Link komentara

  63. Pa izgradnjom staze naprimer. Ili bar karting staze. Meni je neverovatno da u Novom Sadu ne postoji ni jedna karting staza, i onda se čude što svi jurcaju po Mišeluku. Napravite stazu i prepolovićete broj uličnih trkača.
    (Mirko, 16. septembar 2019 19:14)

    # Link komentara

  64. Jednostavno...19 godina teskog zatvora i 680.000 eura kazne.
    I resen problem za dan.
    (Srrrrrrrrrdjan, 16. septembar 2019 18:55)

    # Link komentara

  65. Pa policija u noćnoj smeni da radi svoj posao.
    (todos, 16. septembar 2019 18:47)

    # Link komentara

  66. Dali smo mnoštvo oranica, plodnog zemljišta za fabrike, a država nije ni pokušala da napravi trkačku stazu, kako bi oni koji žele mogli da provedu vreme na istoj. Mislim da bi dosta ljudi i naučilo kako im automobil funkcioniše i šta mogu a šta ne. Pričam iz svog iskustva jer sam mlad vozač, vozim često na stazi i opametio sam se, i apsolutno nemam potrebu da divljam na ulici...
    (PetrolHead, 16. septembar 2019 18:14)

    # Link komentara

  67. kamere kazne ali za sve kod nas ako si neko m. u stranci za tebe zakon ne vazi kad svi budu isti pred zakonom nastupice preporod srbije
    (ziko, 16. septembar 2019 18:13)

    # Link komentara

  68. Samo radom policije moze da se spreci..najvece doatignuce saobracajne policije je stajanje pored puta i uzimanje mita....malo proaktivnosti,malo akcije,sprovodjenje zakona 365 dana ...bez izuzetaka,rad,rad i samo rad...pa nisu na zapadu kulturniji od nas nego su ppd pritiskom primene zakona dovedeni u red...napravis glupost...kazne te da moras godinama da otplacujes i plus da nikad ne vozis auto.
    (Cile, 16. septembar 2019 17:51)

    # Link komentara

  69. Ništa ne preduzimati. Sami će sebe istrebiti...
    (Moja zemlja, 16. septembar 2019 17:29)

    # Link komentara

  70. Izgradnjom staze za trkanje, naplacivati ulaz i odrzavati stazu. Nesto slicno kao bazeni.
    (ls, 16. septembar 2019 17:19)

    # Link komentara

  71. Izgradite neku dugacku pistu za auta i eto resenja. Ovo rade jer nemaju gde. Ja isto ovako radim, po manje prometnim ulicama, briga me
    (Marko G, 16. septembar 2019 17:12)

    # Link komentara

  72. Najednostavnije pokrijes bulevare sa dovoljno kamera, otvoris stazu NAVAK uz min placanje za trkanje pojedinaca plus potpis da vozi na svoju odgovornost. Trke na auto putu i lokalu maksimalno kaznjavati parama plus oduzeti vozilo dok se sluzi kazna zatvora.
    (Totalnodrukcijiodsvih, 16. septembar 2019 16:55)

    # Link komentara

  73. Svakog vikenda ispod Brankovog mosta. A bilo bi lepo kada bi kamere zaista radile, ne plaćate održavanje sistema, gospodo...
    (Hardy, 16. septembar 2019 16:49)

    # Link komentara

  74. Odgovor na pitanje iz naslova je jednostavan - izgradnjom više trkačkih staza. NAVAK nije dovoljan !!!
    (Miloš_NS, 16. septembar 2019 16:46)

    # Link komentara

  75. Zatvorska kazna za sve ucesnike od 5 do dozivotne ( u slucaju izazivanja necije smrti) i dozivotna zabrana voznje kao i nabavka vozila. Resenje postoji ako ima volje.
    (zoran, 16. septembar 2019 16:31)

    # Link komentara

  76. Како? Лако. Ено на Фб и Иг пратите дебиле који стављају #пунгас и само похапсите.
    (Bmw, 16. septembar 2019 16:26)

    # Link komentara

  77. Psihopate.
    (Smuleco, 16. septembar 2019 16:24)

    # Link komentara

  78. Tvrdnja izneta na kraju je najtacnija. To sam i ja vise puta pisao u komentarima. Ako znate da cete biti kaznjeni, ponasacete se odgovorno. To ne vazi samo za saobracajne prekrsaje. Recimo da bacite papiric na ulici. Sta vredi ako se propise kazna za to u visini 50 000 dinara, ako nikada necete biti kaznjeni? Ako je kazna samo hiljadu dinara, ali sa velikom izvesnoscu da cete biti kaznjeni, svako ce taj papiric odneti do najblize korpe za smece, jer ne zeli da zbog sitnice bude kaznjen. Sa tih "tricavih" 1000 dinara se moze napraviti dobar rucak, ili castiti omanje drustvo u kaficu, pa ispasti dzek umesto nekulturne budale.
    (Trovach, 16. septembar 2019 16:19)

    # Link komentara

  79. tako sto ce policija poceti napokon da radi svoj posao
    (neko, 16. septembar 2019 16:10)

    # Link komentara

  80. kako g..po pitanje!!! zna se kako ... dozivotnim oduzimanjem dozvole za SVE vrste vozila
    (Goran NS, 16. septembar 2019 16:06)

    # Link komentara