1. Neka, neka nabavio ja za takve, stoji u kaseti...samo ako izadjem iz kola!!!
    Pa necu sa 35 godina dozivljavati 3 saobracajke ni kriv ni duzan zbog stoke frustrirane
    (sumadinac, 15. septembar 2019 00:20)

    # Link komentara

  2. Moja zapažanja: vozači suviše nervozni, vozi se bar 20% brže od ograničenja, vozi se žutom trakom kao dobar dan (Pančevački put). Vozeći godinama relaciju BG-PA primećujem da sve više ljudi koristi žutu traku, ali isto tako sve više ljudi poštuje semafore i konačno su naučili da su leva i desna traka ravnopravne jer nije autoput. Žmigavac najčešće ne postoji.
    (NWO, 14. septembar 2019 13:11)

    # Link komentara

  3. Neka poprave ove oranice od puteva pa pocnu pricati o bezbednosti. Svi smo ugrozeni zbog nemara nadleznih.
    (bdi, 14. septembar 2019 12:55)

    # Link komentara

  4. Predrasude ubijaju indirektno i cine zivot mnogo losijim i jadnijim,zapamti to.Kad to shvatis zivot ce ti biti mnogo lepsi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hipohonder, 13. septembar 2019 20:46)

    Ne, predrasude su iz raja izasle i spasavaju nas mnogo toga loseg. U suprotnom bi pokusavali i radili svasta. Npr udruzenje roma srbije bi islo na skup skinheadsa, udruzenje boraca sa kosova bi islo na rucak u pristinu, osudjenom silovatelju bi se devojcica obratila za pomoc, dzeparosu bi pitao da ti pokaze put ili bili koji drugi sumanuti scenario koji se ne desava jer predrasude prave kvalitetnu barijeru i granicu. Mozda nisu idealne,ali su uglavnom tacne i postede nas mnogo problema i nesrece u zivotu
    (pex, 14. septembar 2019 11:23)

    # Link komentara

  5. Ovde nema nista od brige za vozace, brige za bezbednost ili bilo sta slicno...ova agencija postoji cisto i iskljucivo zbog pljacke naroda i punjenja budzeta ove propale drzave. Da se podigne nivo bezbednosti i smanje nezgode i udesi potrebna je prevencija i stalan prebventivni rad policije i svih drugih organa- neka neko iz Ag.za Bez.Saobr. obuce prsluk i proseta naseljima, pored skola, ulicama, bulevarima i neka prica sa vozacima, decom, pesacima pa i policijom- pisanje kazni po selima i neprometnim ulicama sa frekfencijom saobracaja od 2 auta i jednm traktorom u 2 sata ne donosi nista sem popune rupa u budzetu!!!!
    (jo, 13. septembar 2019 22:33)

    # Link komentara

  6. @TNT
    Vi reprezentujete tipičnu osobu za koju nije demokratija: ne predlažete nikakvo rešenje ali zato kritikujete svakog ko nešto predloži. Jedini autoritet vam je sila i nju ćete slepo poštovati ma kolko očigledno vođa ne bio u pravu. Gledam već 30 godina kako nam država propada zbog takvog mentaliteta.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan

    Da si barem nešto radio po tom pitanju tih 30 godina, umesto gledanja, možda država i ne bi propala. Pošto očigledno nemaš kapaciteta da shvatiš moj komentar i predlog koji isti sadrži, džaba da polemišemo. Demokratija jeste način da pametna i sposobna manjina bude nadglasana od ne baš tako pametne i ne baš tako sposobne većine, pa si mi time možda udelio kompliment, ne znam. A tvoji revolucionarni predlozi, čijom primenom i se promenila iz korena bezbednost svih nas u saobraćaju, ili neki drugi koje si ovde pročitao, su koji?
    (TNT, 13. septembar 2019 20:47)

    # Link komentara

  7. Pa zato što su bahati i uglavnom ubijaju oni sa sedmicom.
    (Dejan, 12. septembar 2019 19:12)
    Predrasude ubijaju indirektno i cine zivot mnogo losijim i jadnijim,zapamti to.Kad to shvatis zivot ce ti biti mnogo lepsi.
    (Hipohonder, 13. septembar 2019 20:46)

    # Link komentara

  8. @(str, 13. septembar 2019 09:11) - i u najavi da popiju tuzbu ubrzo. Hitan manevar izbegavanja ili slicno nije mogao da se uradi i neko je poginuo zbog toga i eto tuzbe + izgubljeni zivoti.

    Umesto toga treba pojacati kazne za nekoriscenje migavca, usaditi kulturu nekako da ljudi prate saobracaj oko sebe stalno cak i kad ne planiraju da menjaju traku itd.
    (Zevs, 13. septembar 2019 19:05)

    # Link komentara

  9. drugovi, nece nikad kazna da bude 50.000 umesto 5.000. Jer na 50.000 ce svi da postuju zakon i nece da se puni budzet. A nije cilj njima bezbednost u saobracaju, vec punjenje budzeta.
    (pera, 13. septembar 2019 18:43)

    # Link komentara

  10. za prilčanje mobilnim 50000 kazne. za pijanstvo oduzimanje dozvole i vozila na godinu dana ili više zavisi od promila. pojas - nema kazne osim ako ne doživi saobraćajku - onda sam plaća troškove lečenja bio kriv ili ne. samo kazne i to visoke.
    (auto udaren od vozača koji je pričao mobilnim, 13. septembar 2019 18:40)

    # Link komentara

  11. Ne tvrdim da nikada nisam nacinio saobracajni prekrsaj, ali je to najcesce bilo slucajno i nepaznjom. Evo, juce sam po dolasku sa posla shvatio da po danu nisam upalio farove. Jednostavno, obican previd. Da vozim 200 na sat tamo gde je ogranicenje tri puta manje je nemoguce. Takve treba kaznjavati i to bez milosti. Neka grade nove zatvore ako nema kapaciteta za smestaj istih takvih.
    (Trovach, 13. septembar 2019 17:58)

    # Link komentara

  12. @ pera : tupadzijo, ne brze od zivota.... ako ne volis svoj, postuj tudje...
    (pera, 13. septembar 2019 15:45)

    # Link komentara

  13. A sta sko je sporiji vozac u levoj traci vozio maksimalnom brzinom do ogranicenja?
    (Meroni, 13. septembar 2019 08:40)

    Bez obzira dužan je da se pomeri u desnu traku, tako zakon zapoveda
    (žota, 13. septembar 2019 14:23)

    # Link komentara

  14. Samo pogledaš pluseve i minuse i sve je jasno.Kod nas je je,dnostavno, sramota voziti po propisu.Jednostavno,nisi muško ako poštuješ propise,nisi baja ako ne izigraš neko pravilo,ako se ne snađeš.Pošten čovek se proglašava budalom a onaj ko zezne sistem,za njega kažu-Ko umije,njemu dvije!Ako je ograničenje 50,to vam je MAKSIMALNA DOZVOLJENA BRZINA KRETANJA ZA SVA VOZILA!Kakva,bre,tolerancija 10-15km i slične gluposti!Ili poštuj propise,ili za uvo i marš napolje iz kola,nije to za tebe!Mi smo stoka od naroda,samo oštro treba,ne trebaju nama novčane kazne,treba nas izbacivati iz kola i na pešačenje,kao stoka,jer i jesmo stoka!
    (Primitivan smo narod, 13. septembar 2019 14:06)

    # Link komentara

  15. da, da... i meni se čini da je ta agencija skup poslušnih štrebera koji se nikada nisu popeli na drvo, skakali su vodu sa stene jer to "nije bezbedno"... Ti ljudi žive u nekom svom svetu koji je daleko od realnog. Tako i ograničenja brzine koja postoje su uglavnom nerealna. Na magistralnim putevima gde god je bilo ograničenje 80kmh i bude neka nesreća sa ozbiljnim povredama, posle par meseci osvane ograničenje 50kmh. Zatim, današnji auto može sa 100 kmh da se zaustavi za manje od 50m puta... i ne treba da bude isto ograničenje brzine kao i šleper, kamion ili kombi. A najbolju su mi ograničenja brzine u blizini škole za vreme raspusta u 3 ujutro kada te policija zaustavi što si vozio 55 umesto 30
    (NN, 13. septembar 2019 13:54)

    # Link komentara

  16. Ograničenja su lopovska, a ne bezbednosna..na nekim bulevarima gde nikad nema žive duše, a ograničenje 50,redovno stoje patrole i naplaćuju kazne. Treba različito prepoznavati prekoračenje na bulevaru I u tesnoj krivudavoj ulici bez trotoara. Ograničenja su ista, kazne iste. Hvatate se za skupe automobile i kako ih ne kažnjavaju - tačno je, ali koliko puta ste videli neki udes sa besnim autom, a koliko puta neki kadet ili 307 pokosi autobusku stanicu? Daleko češće. Samo realna ograničenja i kontrolisati gde stvarno treba.
    (Nemanja, 13. septembar 2019 13:20)

    # Link komentara

  17. @Мирабо
    Kako IKO u 21 veku dobije kaznu "za pojas"?... meni to uopšte nije jasno i ne mogu da "dobacim"... I ajde jednom što si dobio, ali kako VIŠE PUTA??
    (Aca iz Beograda, 13. septembar 2019 13:16)

    # Link komentara

  18. Komentar bez i malo smisla. Samo da podsetim da su navedeni modeli mogli bez problema da idu brzinama 100-130km/h i da i danas neki od preživelih primeraka vrlo lako mogu da prekorače brzinu čak i na auto putu.
    Ograničenja postoje kako bi se zaštitili pešaci i putnici u automobilima u slučajevima sudara i izletanja sa puta. Ko to ne shvata ne treba ni da seda za volan. Ne opravdavam baš sva ograničenja i ne pridržavam se baš svih ali ne podržavam ni ove što bi da lete ako mogu i miale da su putevi pravljeni samo zbog njih.
    (Jedan dva tri, 12. septembar 2019 20:19)
    Komentar apsolutno nema veze za tipom i markom automobila, koje i sam izuzetno poštujem, već sa periodom u kome su ti automobili bili najzastupljeniji, njihovi bezbednosni sistemi pojas, kočnice itd. Stoga slobodno možete da pogledate npr.test za koliko metara se zaustavlja lada specijal iz 1972god. pri brzini od 60km/h ili na primer škoda oktavia 2005god sa svim naprednim sigurnosnim sistemima pri istoj brzini. Onda će vam biti jasno šta sam hteo da kažem, jel se inače trudim da poštujem ograničenja, ali baš kad vidim 30km/h dodje mi da izađem iz auta pa da ga guram
    (žota, 13. septembar 2019 12:05)

    # Link komentara

  19. haha čitam komentare i to je tačno to, kako razmišljaš tako voziš..najjači mi je onaj što neće da se drnda sa žmigavcem ako nema nikog na putu, ej!!! njemu je davanje žmigavca drndanje, pa neverovatno :))
    (cat, 13. septembar 2019 11:58)

    # Link komentara

  20. @(Goran, 13. septembar 2019 05:41)
    A jel bi ti mozda i da se odsecaju ruke ako neko napravi prekrsaj? Klasicno razmisljanje clanova vladajuce stranke, uvedi poreze i kaznjavaj. Ja bi prvi bio za te kazne sto ti spominjes ali prvo da se to primeni na politicare, pa ako je muljao da mu se uzme sva imovina, isto vazi i za vlasnike firmi pa tek onda da dodju na red vozaci. Ja bih dozvolio na autoputu da se vozi bez ogranicenja ali u gradu bih kaznjavao za nezaustavljanje na pesackom, crveno svetlo, zmigavac, telefon, nepropisno parkiranje i prekoracenje preko 30kmh sve ostalo moze da se tolerise.
    (Miladin80, 13. septembar 2019 11:42)

    # Link komentara

  21. Gledam kanal CBS Reality,kablovska tv.
    Emisija Korak do smrti.
    Pijani vozac je udario 2 tinejdzera od 18 god,koji su prelazili ulicu,nije bio pesacki prelaz.
    Jedan je lakse povredjen,drugi teze,2 meseca je bio u bolnici i jos preko 6 meseci na kucnom oporavku.
    Kazna za vozaca je bila 4 godine zatvora i 10 godina zabrane voznje.
    Kod nas jedino resenje je da se prihvati video dokaz,ko podnese kao dokaz sta je snimio,po hitnom postupku kazniti vozaca a 50% od toga donosiocu video dokaza.Eto novih radnih mesta,a vozaci neka i dalje prave razne prekrsaje.Pa ce kad bas zaboli po novcaniku nauciti da daju migavac,ne parkiraju na pesackom,da ne preticu preko pune linije,da ne sviraju bez povoda u naseljenom mestu,pogotovu oko 23 ili 1:30,itd,itd...Primera ima toliko da bi bas trebalo da se sve nabroji.
    (vozac, 13. septembar 2019 11:38)

    # Link komentara

  22. @Meroni
    Da je vozio i 250km/h treba da se pomeri u desnu traku ako je prazna! Samo se jednom odvezite u nemačku da vidite kako funkcioniše i svima lepše.
    (Srle, 13. septembar 2019 10:42)

    # Link komentara

  23. Ja pre mislim da treba da se pozabavi ovim sto u preticajnoj traci vozi takvom brzinom da te natera da ga pretices preko pune...
    (marko, 13. septembar 2019 10:24)

    # Link komentara

  24. ne razumem "tolerancija 10km/h". to znaci da hocete ogranicenje 50 umesto 40. a ne "tolerancija".
    vozim preko 20 godina, spadam u agresivne vozace, imam nekoliko kazni, poslednjih 5 godina jednu za pojas. vozim razumno, u naseljenom mestu vozim prilagodjenom brzinom. smatram da je sistem ogranicenja brzine u srbiji napravljen da uzima pare i nista vise. imate ulice u gradu gde voznja preko 30km/h izgleda kao jurnjava i nije bezbedna, kao sto imate ulice gde voznja od 70km/h deluje kao lagana setnja (tipa beogradski sajam, ulice na novom beogradu). u mnogim gradovima ogranicenje ide od ulice do ulice i zaista je prilagodjeno realnom scenariju.
    u srbiji je samo pljacka motiv, zavisi ko ti je tata.
    (samo kazem, 13. septembar 2019 10:18)

    # Link komentara

  25. Agencija za bezbednost saobraćaja detaljno se pozabavila profilom srpskog vozača

    Агенција српског возача тј мене тј ја, се само овлаш позабавила-о профилом Агенције за безбедност, као. То је пре свега један апарат тј скуп залудних људи, који нас годинама замлаћују са сопственим будалаштинама да би оправдали своје плате и своје постојање. Како су дошли бољи аутомобили, и мало бољи путеви, тако се број несрећа смањио. Поглед на статистику показује битно смањен број смртних случајева. Допринос те агенције је никакав, тј само штетан јер без њих би могло да се закрпи доста рупа по путевима. Допринос агенције за безбедност, као, на саобраћај у Београду је катастрофалан, јер су поставили на хиљаде лежећих полицајаца, и сада људи те улице избегавају и ствара се саобраћај и гужва у улицама које нису за то предвиђене. То је скуп таквих аматера и незналица, да је то једна катастрофа када се њихово знање излије на улицу. Под хитно их треба затворити, и са надом да ће ти углавном малди људи на време схватити да у животу нешто стварно мора да се ради. одржавањем таквих агенција, и таквих људи, нама се ствара озбиљан друштвени проблем. Одатле долазе и излазе људи неспособни за било какав реалан живот, а што не рећи и људи који су склони пречицама. Затворити и решена два пробелема.
    (мр, 13. septembar 2019 09:58)

    # Link komentara

  26. alkohol?
    pojas?
    bahata vožnja?
    Ali kad zaustavljaju radnike koji idu sa posla (ili na posao) sa brzinom 52km/h (najveći procenat je tih kazni) to ne mogu nikako da razumem i definitivno treba vratiti onu toleranciju od 10km/h.
    (sasa, 13. septembar 2019 09:49)

    # Link komentara

  27. Jednom mene u Novom Sadu zaustavi nasa saobracajna milicija, vozio sam 58, kriv sam, pisu mi kaznu, kad projuri audi q7, 8 ili kako se vec zove. Pitam ja milicajca, druze sto ne zaustavi kamikazu? Ignorise me covek... Jel shvatate problem? A jednom se umalo ne pobih sa bahatim bemvejcem koji mi prisao na semaforu da me kritikuje sto vozim 50 u brzoj traci!? Burazeru, u gradu ne postoji brza traka, nije ti ovo autoput!
    (Steve G, 13. septembar 2019 09:49)

    # Link komentara

  28. Kako se svi prave ludi i naivni i uvek okrenu pricu da je narod kriv. Znam coveka koji je pijan udario u bankinu sluzbenim autom i ne samo da je uspeo da prodje nekaznjeno vec je nasao veze da naplati kasko osiguranje, eeeeeej. Srecom nije udario u drugi auto a i on je prosao sa manjim povredama. A gospodja ovde prica o svesti vozaca? Sprovodite zakon selektivno kako vam se cefne zato vas niko ne **** dva posto!
    (Prljavko, 13. septembar 2019 09:48)

    # Link komentara

  29. Problem je što zaustave juga koji prekorači 10km/h brzinu, a kad besna mašina projuri duplo brže od ograničenja onda se okreće glava jer je to verovatno neki "baja" koji ima vezu... Na svakom koraku primeri nekažnjene bahatosti buržuja, da ne pominjem dva najpoznatija slučaja sa smrtnim ishodom koji su nekažnjeno prošli!
    (John Smith, 13. septembar 2019 09:14)

    # Link komentara

  30. Proizvodjaci treba da blokiraju mogucnost okretanja volana ako nekoliko sekundi pre skretanja nije dat zmigavac. Pa ti promeni pravac bez zmigavca, majstore...
    (str, 13. septembar 2019 09:11)

    # Link komentara

  31. Најбоље је свуда где је могуће изградити аутопутеве или мото-путеве са две траке одвојене са супротним смером. Подземне и надземне пролазе и оградити што је више могуће. То је превенција. Онда људи могу да возе преко 100, а кад дођу до насељеног места спусте на прописану брзину, насеље, школа итд. Тиме се ствара динамика у вожњи, а не 60 на сат, два сата.
    (Из угла, 13. septembar 2019 08:53)

    # Link komentara

  32. @TNT
    Vi reprezentujete tipičnu osobu za koju nije demokratija: ne predlažete nikakvo rešenje ali zato kritikujete svakog ko nešto predloži. Jedini autoritet vam je sila i nju ćete slepo poštovati ma kolko očigledno vođa ne bio u pravu. Gledam već 30 godina kako nam država propada zbog takvog mentaliteta.
    (Milan, 13. septembar 2019 08:50)

    # Link komentara

  33. ko li je tebi dao dozvolu? pa jel ti vozis ili citas okolo sve sto stoji pored puta?
    (mile, 13. septembar 2019 08:40)

    # Link komentara

  34. Slika - ne branim govedo koje obilazi na dupoj punoj, to bih godinu dana na stopiranje i bus poslao...nego ovo drugo govedo koje je evidentno sporije a neće da se pomeri u traku desno nego vozi levom...pa takve bih posebno kažnjavao.
    (CJC, 12. septembar 2019 15:11

    A sta sko je sporiji vozac u levoj traci vozio maksimalnom brzinom do ogranicenja?
    (Meroni, 13. septembar 2019 08:40)

    # Link komentara

  35. Neće da je plate jer ona obično završi u kanti! Ali zato je plati onaj ko je jedva ikad u životu imao bilo kakav prekršaj za neku slučajnu glupost. Svakako treba pooštriti kazne i zakon jer putevima vlada mnogo ubica nevinih ljudi koji su potpuno nezaštićeni a sve što mogu je da budu oprezni.
    (Nikola, 13. septembar 2019 07:36)

    # Link komentara

  36. Ovi je fingirano istraživanje kojim gospođa pokušava da opravda postojanje Agencije i "mere" koje oni preduzimaju a koje ili ne daju nikakve rezulatate ili upravo suprotne id ocekivanih posto se mere donose po principu "ajd sad da resimo problem" bez ikakvih istraživanja i sl.
    (Mile, 13. septembar 2019 07:35)

    # Link komentara

  37. Ograničenje brzine doprinosi ne samo bezbednosti.Poštujući ograničenje,vozač će na vreme uočiti neki putokaz,neko obaveštenje,neku korisnu turističku informaciju,itd.Kad poštujem ograničenje brzine,vidim mnogo više putokaza,saobraćajnih znakova,raznih obaveštenja,potvrda pravca,itd.Kad vozim brže od ograničenja,ne stignem da pročitam pola od toga.Naravoučenije-sve je to neko lepo izmerio i procenio,nisu ta ograničenja brzine stavljena tek tako.Svrha ograničenja je ne samo da se smanji broj udesa,već i da se ljudi informišu.
    (razmislite malo, 13. septembar 2019 07:23)

    # Link komentara

  38. Citam komentare i sa osmehom ispijam jutarnju kafu zasladjenu mislju kako cete svi vi koji se brecate za neadekvatna ogranicenja brzine, sedeti u klupi u programu za recidiviste kada izgubite dozvolu.
    Naravno, kada se instalira sistem za nadzor sa 10 hljada kamera.
    Pa cete slusati na nastavi kako pri brzini od 40 kmh kada izleti dete na kolovoz, mozete zaustaviti svoje vozilo za 17 metara dok vozac pored vas koji vozi 60kmh udara u to dete brzinom od 40kmh.
    (Dragan, 13. septembar 2019 07:16)

    # Link komentara

  39. Narode, nadam se da vam je poznato da je na celoj Ibarskoj magistrsli, našoj najvećoj saobraćajnoj " klanici", ograničenje 60 i na nekoliko mesta 80...
    Ko to poštuje??
    Evo predloga: postavite kamere na celoj Ibarskoj....otplatice se za pola godine, a najvažnije biće manje nesreća...manje smrti i manje invalida..
    (Shonne, 12. septembar 2019 21:42)
    sjajan predlog pametnjakovicu. U 2012 god s nikad savremenijim vozilama ja da putujem do zlatibora 6 sati. Da li si ti normalan i da li si vozac uopste? nekima treba zabraniti i voznju i komentare...
    (pera, 13. septembar 2019 06:14)

    # Link komentara

  40. Postoji jako jednostavan sistem, AKO BI SE PRIMENJIVAO, a to su povezane kazne. Kako, pa počne se sa kaznom za recimo brzu vožnju. Posle recimo dve kazne, poveća se osiguranje za auto 20%, pa 40% pa 100%. Posle toga oduzimanje vozila.... Prepišite zakon iz US, primenite ga i biće mnogo bolje, ne idealno jer uvak ima onih koji misle da mogu sve..
    (Goran, 13. septembar 2019 05:41)

    # Link komentara

  41. Izvinjavam se što skrečem sa teme, ali moram da podelim situaciju u Brazilu.
    Ono je pravi divlji zapad. Vozi kako ko stigne, telefoni u rukama, ograničenja niko ne poštuje... Pešački prelaz ne znači ništa! Ljudi izbegavaju auta da ih ne pokupe dok prelaze preko pešačkog. Zbog bezbednosti, preporučuje se da držiš zatvorene prozore. Na semaforima znaju da ti upadnu u auto sa pištoljem i traže pare! Dakle i zaključavanje je obavezno. Uveče se TOLERIŠE prolazak na crveno (takođe zbog kriminalaca)... Neverovatne stvari. Znam dosta ljudi koji imaju novac ali ne smeju da voze auto. Nekima su i oteli.
    Posle toga mi Srbija dođe kao Švajcarska ili Južna Koreja.
    (Eldorado, 13. septembar 2019 01:58)

    # Link komentara

  42. Vozim od 2000. godine. Nula kazni, nikada nisam kažnjen, jer poštujem propise i imam svu opremu. Ako vidim besnilo i gužvu na putu, stanem na prvu pumpu, popijem kaficu, cigaricu, sokić i lagano nastavim. Nikada nisam zakasnio, jer uvek krenem pola ili sat vremena ranije.
    (MasterBlaster, 12. septembar 2019 22:28)

    aha ti si onaj sto pravi guzvu iza sebe pa ga preticu sleperi i molim boga da ne izleti sta da nas sleper sve zgura u provaliju.
    (ovi puzevi sto voze polako su najgori, 13. septembar 2019 00:54)

    # Link komentara

  43. u vecini slucajeva kod udesa ucestvuje neko ko vozi brzo i neko ko vozi sporo. svi pričate prebrzo voznja a sta je sa presporom? koliko puta vam se desilo dolazite na raskrsnicu i neko se ukljuci tik ispred vas ali on ne dodaje gas nego polako sve ok i ako je ograničenje 80km/h ili voziš otvorenim putem i iza krivine kad neko ide 40 na sat i ako je ograničenje 80km e i za te treba uvesti kazne. ne mozes ti kažeš ja vozim svoju vožnju odstojanje. pa ti ako voziš 40 kocis saobracaj svi ce te preticu. ja razumem masine kamioni ne mogu brze ali ti ako nisi sposoban da voziš 80 na sat ne treba da imas vozacku
    kad bi poveli vise racuna kako ko vozi dali pali migavce u raskrsnici ili kad menja traku ja ne znam da postoji kazna ako ne pališ migavac sto je osnov vožnje.
    (s4, 13. septembar 2019 00:49)

    # Link komentara

  44. Ja imam auto koji komotno ide preko 220 i hocu da mi drzava, a bogami i moji sugradjani, omoguce da tako vozim. Hvala!
    (V6 tdi driver, 13. septembar 2019 00:28)

    # Link komentara

  45. Kakvo crno podizanje svesiti edukacijom ! Resenje bi bile drakonske kazne uz dozivotnu zabranu upravljanja motornim vozilima za teze prekrsaje. Tada bi se svim potencijalnim prekrsiocims brzo podigla svest ! Ovako, kazne kojih se niko ne boji, (uz korupciju), ne vrede nista !
    (Nikola, 13. septembar 2019 00:27)

    # Link komentara

  46. Брза вожња је најчешће везана са идиотским ограничењима. Када би на Пупиновом мосту ограничење било 80 на сат онда би полиција могла да јури манијаке. Овако, сувише су интелигентни да се зезају тиме када се за дан наштанца довољно казни да се симулира неки рад на побољшању безбедности...
    (Ivan BG, 13. septembar 2019 00:09)

    # Link komentara

  47. @bole procenat od primanja?! Ti si preterano naivan. Zamisli sledeci scenario, navijač bez zaposlenja (prihodi 0 - socijalni slucaj) Audijem Q8 proleti u gradu 200kmh. Epilog - 0,00 dinara kazne.
    (Coyote, 12. septembar 2019 23:52)

    # Link komentara

  48. Ubedljivo najcesci prekrsaj prilikom saobracajki je prekoracenje brzine. Ono sto ljudi ne znaju je, da je to je ono "sitno" prekoracenje koje ovde vecina opravdava. To je ono 10-20 preko ogranicenja. To je najcesci prekrsaj, a toliko je ustaljen da ljudi voze brze i cesto su nesvesni toga i mahom su neoprezni dok to rade. Ja spadam u grupu ljudi koji prave te prekrsaje i sve vise pokusavam da to promenim. Ono gde najcesce "pokleknem" je kada na pravcu gde je sirok put i nema kuca, puteva koji se ukljucuju, njiva itd. stoji ogranicenje 50km/h. Mislim da bi trebalo da se konacno uvedu novi standardi ogranicenja brzine i da ih svi postujemo, a ne da svako procenjuje, jer tad ogranicenje nema nikakvog smisla.
    (Nikola, 12. septembar 2019 23:46)

    # Link komentara

  49. Samo kamere i tolerancija do 20km..sve preko velike kazne...I veci porezi za jaka vozila .
    (lex, 12. septembar 2019 23:45)

    # Link komentara

  50. @Voja steta sto ne moze da se prilozi slika uz komentar da vidis koliko znace svetla danju. Nije brzina najgora stvar. Mnogo je opasnije biti nevidljiv.
    (Coyote, 12. septembar 2019 23:44)

    # Link komentara

  51. ova nema blage veze o cemu prica... kad postave nekog samo da blebece... interesuje me kad je vozila sopstveni ili bilo koji auto poslednji put?!
    (scorpio, 12. septembar 2019 23:32)

    # Link komentara

  52. Za ograničenja... u redu....ali da palim svetla na 40 stepeni u sred leta.. necu... Eto im 5000 ako me uhvate,za mene ce to uvek biti idiotski...
    (Voja, 12. septembar 2019 22:46)

    # Link komentara

  53. S e staje u jedboj recenici, kakv si u zivotu takav si i u saobracaju kraj price. Budalcina koji maltretira porodicu, komsije, poznanike, bije se po kafani sigurno ne vozi po propisima.
    Drugo, mi smo na razne nacine i u razlicito doba polagali vozacki ispit. Definitivno u Dnevniku u pola osam pametnije da bude 3 minuta prilog kako se covek treba ponasati u odredjenoj situaciji.
    Npr. Juce gledam dostavni kamion kako se okrece na autoputu i vozi u suprotnom smeru jer JE DEBIL PROMASIO ISKLJUCENJE. Pa ako ste promasili iskljucenje niste upali u bunar, nego produzite do sledeceg iskljucenja pa se okrenite. Mene panika uhvatila, sviram budali, ali dzaba ne aljivi on zivu silu. Molim biga da naletim na policiju ali nista. Nisam mogao videti tablice od ograde jer sam isao suprotnim smerom ali da je sam prvi put bi zvao policiju i isao na sud kao svedok. Pa ovakvim imbecilima treba zabraniti da ikad upravljaju vozilom.
    Sad se zapitajte koliko bi nas uradilo istu stvar na mestu ovog vozaca i zaprepasticete se. Strasno.
    (lemi, 12. septembar 2019 22:41)

    # Link komentara

  54. Glupost i diskriminacija.Onaj sa golfom 2 ce svojom rizicnom voznjom ugroziti druge ucesnike ili pesaka isto kao i neko sa golfom 7.Zasto bi ovaj sa g7 placao vise od onog sa g2?!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hipohonder, 12. septembar 2019 17:40)

    Jel ovo ozbiljno pitanje? Prvo taj sa golfrom 2 ima manju brznu, slabije ubraznje i manju masu nego onaj sa 7 koji je toliko zvucn izolovan da misli da za njega ne vaze zakoni fizike. A osim toga, treba da placa vise jer znaci da ima vise novca i da ce ta kazna da ima svrhe da opet ne cini isti prekrsaj.Za nekoga je 100 eur previse je rmu nisti meseni budzet ( i taj verovatno vozi Golfa 2, doduse ja kad sam najvise para imao vozio sam Ladu). Za drugoga koji moze da sebi dozvoli da kupi nesto sto vredi 30 000 eur, 100 eur ne znaci nista i kaznjavanje nece uroditi plodom. Koliko znamo svi ljudi koji nose po 50 eur uvek u kolima da plate policiju kada naprave prekrsaj? Identicna logika, to mu nije skupo i nastavice da ignorise zakon sve dok mu ne postane skupo
    (pex, 12. septembar 2019 22:38)

    # Link komentara

  55. Vozim od 2000. godine. Nula kazni, nikada nisam kažnjen, jer poštujem propise i imam svu opremu. Ako vidim besnilo i gužvu na putu, stanem na prvu pumpu, popijem kaficu, cigaricu, sokić i lagano nastavim. Nikada nisam zakasnio, jer uvek krenem pola ili sat vremena ranije.
    (MasterBlaster, 12. septembar 2019 22:28)

    # Link komentara

  56. Irska, iz prve ruke: ograničenja brzine pri ulasku u naseljeno mesto je 60 km/h, a u urbanim delovima je 50 km/h. Van naseljenog mesta, ograničenja su 80 ili 100 km/h, na putićima prema kojima ibarska izgleda kao pista. Policija ne vreba iz kanala, već postave kombi sa kamerom na deonicama koje su označene odgovarajučim znakom.

    Srbija: put sa šest traka koji ide kroz njive, ograničenje 50 km/h (Zemun-Borča).

    Epilog je da se ljudi ne mrcvrare dok voze automobil idiotskim ograničenjima, pa je i manje razloga da se zakon krši.
    (Bojan, 12. septembar 2019 21:56)

    # Link komentara

  57. ...Nastavljam.Pre mesec dana , kad je onaj kod Ćelija ubio petoro ljudi vozeći pijan 180kmh, u svim medijima saobrćajni stručnjaci, policija ,nedelja ovoga, nedelja onoga, i samo pratim.Rekoh sebi sada će onaj odozgo da podvikne a ovi će tri dana da se trgnu.Pogrešna procena, dan i po ,parkirali kod Stepojevca i Ljiga i to je to, usput nahvatali dvadesetak mučenika što voziše 65kmh. i prošla dževa do sledeće tragedije pa ponovo u krug.
    (Baš zato što te znamo, 12. septembar 2019 21:55)

    # Link komentara

  58. Bilo bi dobro napraviti profil ljudi koji (ne) rade u Agenciji za bezbednost saobracaja
    (Belcha, 12. septembar 2019 21:48)

    # Link komentara

  59. Narode, nadam se da vam je poznato da je na celoj Ibarskoj magistrsli, našoj najvećoj saobraćajnoj " klanici", ograničenje 60 i na nekoliko mesta 80...
    Ko to poštuje??
    Evo predloga: postavite kamere na celoj Ibarskoj....otplatice se za pola godine, a najvažnije biće manje nesreća...manje smrti i manje invalida..
    (Shonne, 12. septembar 2019 21:42)

    # Link komentara

  60. Ma metak u celo na licu mesta.
    (Zivorad, 12. septembar 2019 21:38)

    # Link komentara

  61. Niste videli kako je u Egiptu... Brate mili... Trenutno sam u Hurgadi i mogu da vam kazem ludje ljude u saobraćaju nisam video... Haos.
    (neki tamo, 12. septembar 2019 21:37)

    # Link komentara

  62. Zaboravili ste reci da je u Svedskoj 75% pusteva sa ogranicenjem 90 i 20% sa ogranicenjem 110...
    (cika velja, 12. septembar 2019 20:58)

    # Link komentara

  63. Ključ bezbednosti je reforma rada saobraćajne policije.Način na koji sada rade je loš , i rad i’m se svodi na punjenje budžeta a ne vode računa o suštini.Svakog dana putujem ibarskom 25 godina i nikada nisam doživeo da nekog kazne ko prelazi punu liniju ili vozi 130kmh.Ali zato svakodnevno gledam da kažnjavaju mučenike koji voze 65 a ograničenje 60.Tu se i ne oznoje, parkiraju pored neke kafane i ne biju put bez veze.Ciljna grupa im je taj sa65kmh, laki keš,zašto bi jurili onog ubicu koji vozi 140kmh.Troše benzin za presretača, reskiraju jer taj sigurno ima vezu u policiji ...
    (Baš zato što te znamo, 12. septembar 2019 20:55)

    # Link komentara

  64. Meni je onaj automatski merač brzine sa velikim displejem izmerio 24 km/h i blinkalo mi "USPORI"
    Ograničenje je bilo 20.
    Bio sam na biciklu.
    (srpska posla, 12. septembar 2019 20:52)

    # Link komentara

  65. Ograničenja brzine su relativna stvar.

    Može da se vozi 70km/h tamo gde je ograničenje po znaku ili propisima (gradsko područje) 50km/h, a da svi budu bezbedni (nema gužve, pešaka, biciklista, sa obe strane puta pregledno 5 metara ili ograđena dvorišta, itd.). Kod mene ima ulica kroz industrijsku zonu gde za 5 godina vožnje svaki dan nisam video sve ukupno 5 pešaka i 10 biciklista, niti sam naišao na kamion ili drugo vozilo koje se isključuje u neki fabrički krug ili uključuje (tada je zbog ograde vozač u obavez da pošalje drugu osobu da zaustavi saobraćaj, a ne da izleti kamionom na ulicu).

    Ali, policija povremeno baš u toj ulici snima radarom tako što se lepo zaklone iza jednog drveta na oko 100m od krivine... skupe danas 50-ak kazni i ispune normu za sledećih 10-ak dana.

    A ulica je takva da ograničenje može da bude bar 70km/h, a da vozači shodno situaciji u saobraćaju sami procene koliko treba da uspore (traktor na putu, kolona vozila, i slično).


    Međutim, kod nas se samo slepo gleda u zakon i šta stoji na saobraćajnom znaku, a niko ne razmišlja da je npr. i 30km/h opasno pored kapije škole kada 200 prvaka krene iz školskog dvorišta pa se gurkaju i jure, a da je sa druge strane 50km/h sasvim bezbedno ako je ulica pregledna tako da dete ne može da se tek tako niodkud stvori na kolovozu.

    Zaro su SAD tu gde jesu, jer će policajac i da ti progleda kroz prste ako je prekršaj manji i ako nije sa namerom, a u Evropi sve po zakonu kad god je na štetu građana.
    (Veliki brat, 12. septembar 2019 20:35)

    # Link komentara

  66. Na prvoj fotografiji vozač golf je najobičniji m*garac! Što takvi znaju da iznerviraju, to nije normalno. Sa druge strane, to neopravdava ovoga što pretiče preko duple pune linije. Ako je baš bio iznerviran, a verujem da jeste, bezbednije je bilo, a i manji prekršaj bi bio, da je m*garca pretekao sa desne strane.
    (hm, 12. septembar 2019 20:22)

    # Link komentara

  67. "Vozio sam kao mladji pod dejstvom alkohola, sada izuzetno retko, i to iskljucivo posle samo jednog piva i posle par sati od tog piva."
    (Igor, 12. septembar 2019 16:33)

    U opisanom slučaju nisi pod dejstvom alkohola.
    (Jedan dva tri, 12. septembar 2019 20:20)

    # Link komentara

  68. Ograničenja brzine na putevima iz doba zastave 750,850,128, 101, yuga 45,55,65,efi itd.
    (žota, 12. septembar 2019 16:49)

    Komentar bez i malo smisla. Samo da podsetim da su navedeni modeli mogli bez problema da idu brzinama 100-130km/h i da i danas neki od preživelih primeraka vrlo lako mogu da prekorače brzinu čak i na auto putu.
    Ograničenja postoje kako bi se zaštitili pešaci i putnici u automobilima u slučajevima sudara i izletanja sa puta. Ko to ne shvata ne treba ni da seda za volan. Ne opravdavam baš sva ograničenja i ne pridržavam se baš svih ali ne podržavam ni ove što bi da lete ako mogu i miale da su putevi pravljeni samo zbog njih.
    (Jedan dva tri, 12. septembar 2019 20:19)

    # Link komentara

  69. Elem, vozim kamion kroz Petrovaradin - desna traka blokirana vozilima sa ukljucenih sva 4 ! Po zakonu moram desnom trakom ali ako udjem u nju niko me nece pustiti da se prestrojim u levu i obidjem ove sto su skoknuli na sat - dva da pojedu i popiju nesto !! Na svakih 100 m. zona skole - sav saobracaj ide kroz usko grlo i nije normalno da se brzina svede na prosecnih 25 km. Gde god sam vozio po Srbiji amateri su me obilazili u krivini - oni zaista uzivaju da me presisaju uz Venac ali ih bas brig sto cu ja da pokidam gume bezeci od njih u toj krivini - Cirkus je kompletan u voznji - i pije se i telefonira se i jede se a zenama ipak skidam kapu, mnogo su tolerantnije od nas ! Punjenje budzeta kaznama je neodrziv nacin rada saobracajne policije - Fiksne kamere koje snimaju i salju direktno u centralu bez mogucnosti dogovora sa policijom bi svakako bilo efikasnije ali mi smo cudni, nasi vlastodrsci znaju za sve sta se desava na terenu a ipak nista ne preduzimaju !? Nije tesko prokljuviti kako to saobracajci zive kao da rade u Svajcarskoj !! Ne sekirajmo se previse jer Bolje biti NECE !
    (Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 12. septembar 2019 20:17)

    # Link komentara

  70. Buraz tvoj mozak je na nivou deteta od 7 godina, ako sam bogat i imam skupa kola treba vecu kaznu da platim. Pa smešan sj
    (antonije, 12. septembar 2019 17:51)

    Da, treba. Ovaj model postoji u Finskoj i sjajno funkcioniše. Kazna se plaća na procenat od prihoda. Pre 20 godina je bio slucaj da je jedan od direktora NOKIE za prekršaj za koji se plaćala kazna od 500 DM platila kaznu čak 32.000 DM. Ako se pak ispostavi da vaša primanja ne omogućavaju da vozite, recimo, Porše Kajen na vrata Vam dolazi poreska policija da utvrdi kako imate mala primanja kad treba da se palti kazna a vozite tako skup automobil.
    (Jedan dva tri, 12. septembar 2019 20:12)

    # Link komentara

  71. Šta vi radite po tom pitanju? Ništa! Samo smarate ovaj narod. Kazne rade svuda. Kakva svest? Tamo gde ima visokih kazni i sistema tamo se sve poštuje. Ljudska priroda je svuda ista. Svest radi kad su ljudi srećni i zadovoljni.
    (strendzer, 12. septembar 2019 20:02)

    # Link komentara

  72. muka mi je ovih vikend vozaca koji bi postovali ogranicenje 40 na autoputu kad bi ga tamo neko postavio. Ako ste nesigurni u sebe ili svoj auto,nemojte voziti i blokirati saobracaj. Ne kazem da treba voziti 100 po gradu al mrzim kad neko vozi brzinom ni da ides iza njega niti da ga obidjes
    (mile, 12. septembar 2019 20:02)

    # Link komentara

  73. Kako strasno zvuci 'PREKORACENJE BRZINE'. Koje brzine? Valjevo-Beograd 86km = 2 sata voznje po ogranicenjima? Prosek 43km/h. Ta ogranicenja? Pa ona su napravljena da bi neko uzimao pare i pompezno objavljivao 'PREKORACENJE BRZINE!!!'
    Da se misli na bezbednost u saobracaju, prvo bi naterali putarsku mafiju da sredi puteve i obelezi ih (a ne da na svakom malom servisu menjam poneku sponu). Pa bi digli prosek ogranicenja i povecali fluidnost saobracaja.
    A onda da pricamo o onima sto luduju po putevima.
    (ret, 12. septembar 2019 19:52)

    # Link komentara

  74. Juce ispred zgrade vidim auto koji vrsi "polukruzno" i ne vidim razlog jer je 20m dalje kruzni tok. U sledecem momentu vidim da je policija kod kruznog toka, a vozac vozi dete od oko 2 godine u krilu.
    (Nikola, 12. septembar 2019 19:48)

    # Link komentara

  75. Ljudi su tolerantni na neke normalne stvari jer se zakonodavac postavlja kao maceha prema vozacima. Na bezbroj lokacija je postavljeno debilno ogranicenje od 50 km/h (Pupinov most....). Voleo bih da neki strucnjak za motorna vozila da objasni "strucnjacima" za saobracaj da vozilo sa 5 brzina ne moze komotno da se vozi brzinom od 50 km/h. Moze ili 40 ili 60. Vozila sa 6 brzina to mogu, ali vecina nas ima 5 brzina. Debilna ogranicenja frustriraju ljude i oni ih se ne pridrzavaju. Uveli smo obavezna svetla iako su skoro sve drzave to ukinule, isto je i sa alkoholom. Mnoge zemlje su uvele 0 promila pa vratile na 0.5. Idiotizam koji je napravljen od registracije vozila i "homologacije" kojekakvih gluposti je doeo do toga da sve vise vozila ne bude registrovano. Tome pomaze i cuveni namet "genijalca" Seselja - naknada za koriscenje motornog vozila koji ima iskljucivo funkciju otimanja para. Ni jedan dinar od registracije nije u funkciji poboljsanja uslova saobracaja, vec samo trpanja u dzepove vlasti. Agencija za "bezbednost saobracaja" takodje ima funkciju uzimanja para vozacima i smisljanju gluposti i zagorcavanju zivota vozacima. Nista korisno nisu uradili.
    (Sasa, 12. septembar 2019 19:24)

    # Link komentara

  76. Jedini nacin je velicina kazne proporcionalna ekonmskoj moci prekrsioca. I to bi moralo biti neka kombinacija primanja i vrednosti vozila koje poseduje. Ako je samo primanja, vecina ce i dalje izbeci kazne, ja sam npr nezaposlen oficijelno (doduse i ne praivm prekrsaje). Ali vrednost vozila je druga stavka,i ovako sto je skuplje vozilo, vise problema prave. Sve prijatelje i rodjake koje znam imaju mnogo novca, voze nova kola,i ne osvrcu se na kazne za pakiranje, prekrsaje. Pri tome su obrazovani ljudi iz BG, mogu misliti kakva je situacija kad se ide nize na drustvenoj lestvici.
    (pex, 12. septembar 2019 19:19)

    # Link komentara

  77. Kamere, kamere su resenje! Svi cvikaju od njih, ne mozes da ih podmitis! Ali je problem za drzavu sto se kamere nauce gde su, pa onda narod vozi po propisu, pa onda nema ni kazni. Ova drzava ne zeli da narod vozi po propisu, ona zeli da naplacuje kazne!!!
    (navijac, 12. septembar 2019 19:15)

    # Link komentara

  78. @Buraz tvoj mozak je na nivou deteta od 7 godina, ako sam bogat i imam skupa kola treba vecu kaznu da platim. Pa smešan sj
    (antonije, 12. septembar 2019 17:51)

    Da si nekad provirio van svog sela znao bi da takav sistem kaznjavanja postoji u Svedskoj.
    (navijac, 12. septembar 2019 19:12)

    # Link komentara

  79. sko bi novcana kazns bila srazmerna visini primanja, ili vrednosti kola koji neko vozi, e onda bi svi poatovali propise 5000 nije nista kojo vozi Auto od 15 20 ili 50000 Evr ali ako bi ta kazna 50000 za njega a 5000 za onoga ko ima manja primanja, svi propisi bi se postovali
    (rade, 12. septembar 2019 16:57)
    Glupost i diskriminacija.Onaj sa golfom 2 ce svojom rizicnom voznjom ugroziti druge ucesnike ili pesaka isto kao i neko sa golfom 7.Zasto bi ovaj sa g7 placao vise od onog sa g2?!
    (Hipohonder, 12. septembar 2019 17:40)

    Pa zato što su bahati i uglavnom ubijaju oni sa sedmicom.
    (Dejan, 12. septembar 2019 19:12)

    # Link komentara

  80. Uvedite da kazna bude procenat od primanja plus vrednosti vozila pa da vidiš kako će ovi sto voze kajena da se osete kad im kazna bude 1500 evra
    (bole, 12. septembar 2019 17:07)

    Buraz tvoj mozak je na nivou deteta od 7 godina, ako sam bogat i imam skupa kola treba vecu kaznu da platim. Pa smešan sj
    (antonije, 12. septembar 2019 17:51)

    Nije on smešan ali si zato ti žalostan.
    (Dejan, 12. septembar 2019 19:09)

    # Link komentara

  81. Ako hoćete da ljudi voze sporije, onda neka se patrole ne kriju iza žbunja. Neka ih vozači vide.
    (Goran, 12. septembar 2019 19:06)

    # Link komentara

  82. ne 5000 nego 50000 + 100% uvecanje premije osiguranja. Eto leka za bahate.
    (trener saradnik, 12. septembar 2019 18:47)

    Samo će poskupeti sa 2 na 4 crvene. sve će ostati isto.
    Kad ćete shvatiti da ima nešto trulo u državi danskoj...
    (jaretina; profil SR vozača 4/4, alkos; veseo čovek, ne odbija čašicu, kad popije, vozi "polako i sigurno", taxi je bacanje para, obavezno da poveze još nekoga, na kraju ubija nekoga, 12. septembar 2019 19:00)

    # Link komentara

  83. Srbi su, generalno, prilično nadmena, nesocijalna i veoma neobrazovana nacija. I, baš je briga ako ne objavite komentar.
    (poznavalac, 12. septembar 2019 18:59)

    # Link komentara

  84. Naša ograničenje brze su radili neuki ljudi koji nemaju dodirnih tacaka sa vremenom u kojem živimo. Otud toliko nerealno niskih ogranicenja i broj mrtvih na putevima.
    (Coyote, 12. septembar 2019 18:50)

    # Link komentara

  85. ne 5000 nego 50000 + 100% uvecanje premije osiguranja. Eto leka za bahate. I sigurnost na putu I puni se kako za obnovu puteva. Win Win kombinacija
    (trener saradnik, 12. septembar 2019 18:47)

    # Link komentara

  86. Ne moze vece kazne kad mora da se cuva socijalni mir. Hocete da ljudi glasaju protiv vladajuce garniture?!? Ovde nista nema veze sa saobracajem ili bezbednoscu, ovde se sve vrti oko politike!
    (dumpster diving championship, 12. septembar 2019 18:24)

    # Link komentara

  87. Elem, vozim kamion kroz Petrovaradin - desna traka blokirana vozilima sa ukljucenih sva 4 ! Po zakonu moram desnom trakom ali ako udjem u nju niko me nece pustiti da se prestrojim u levu i obidjem ove sto su skoknuli na sat - dva da pojedu i popiju nesto !! Na svakih 100 m. zona skole - sav saobracaj ide kroz usko grlo i nije normalno da se brzina svede na prosecnih 25 km. Gde god sam vozio po Srbiji amateri su me obilazili u krivini - oni zaista uzivaju da me presisaju uz Venac ali ih bas brig sto cu ja da pokidam gume bezeci od njih u toj krivini - Cirkus je kompletan u voznji - i pije se i telefonira se i jede se a zenama ipak skidam kapu, mnogo su tolerantnije od nas ! Punjenje budzeta kaznama je neodrziv nacin rada saobracajne policije - Fiksne kamere koje snimaju i salju direktno u centralu bez mogucnosti dogovora sa policijom bi svakako bilo efikasnije ali mi smo cudni, nasi vlastodrsci znaju za sve sta se desava na terenu a ipak nista ne preduzimaju !? Nije tesko prokljuviti kako to saobracajci zive kao da rade u Svajcarskoj !! Ne sekirajmo se previse jer Bolje biti NECE !
    (Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 12. septembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  88. Kada tužilaštvo bude radilo svoj posao kako treba,s e će se srediti,ali dokle god se tužioci biraju po političkoj,a ne po stručnoj linijiu srbiji će se ubistva na obeleženim pešačkim prelazima tolerisati kao normalna pojava.
    (Banderaš, 12. septembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  89. formula:
    (brzina-max_dozvoljena)*1000 din

    npr:
    (85 km/h - 50 km/h)*1000 din = 35000 din

    ako je razlika >= 40 km/h , mesec dana zatvora momentalno, 1000 eur kazne i obavezno javljanje u Centar za mentalno zdravlje.

    radare uvezati u mrežu tako da ne bude moguće da kabadahije sa 20 evra gurnutim u džep saobraćajca, prođu nekažnjeno.
    (red garantovan za 7 dana, 12. septembar 2019 17:56)

    # Link komentara

  90. Uvedite da kazna bude procenat od primanja plus vrednosti vozila pa da vidiš kako će ovi sto voze kajena da se osete kad im kazna bude 1500 evra
    (bole, 12. septembar 2019 17:07)

    Buraz tvoj mozak je na nivou deteta od 7 godina, ako sam bogat i imam skupa kola treba vecu kaznu da platim. Pa smešan sj
    (antonije, 12. septembar 2019 17:51)

    # Link komentara

  91. Cekejte dok osiguranja skontaju pravila sa zapada. Pa za prekoracenje brzine 3 godine placas mesecno povecanu premiju. Cudi me da jos nije tako.
    (Igor, 12. septembar 2019 17:49)

    # Link komentara

  92. sko bi novcana kazns bila srazmerna visini primanja, ili vrednosti kola koji neko vozi, e onda bi svi poatovali propise 5000 nije nista kojo vozi Auto od 15 20 ili 50000 Evr ali ako bi ta kazna 50000 za njega a 5000 za onoga ko ima manja primanja, svi propisi bi se postovali
    (rade, 12. septembar 2019 16:57)
    Glupost i diskriminacija.Onaj sa golfom 2 ce svojom rizicnom voznjom ugroziti druge ucesnike ili pesaka isto kao i neko sa golfom 7.Zasto bi ovaj sa g7 placao vise od onog sa g2?!
    (Hipohonder, 12. septembar 2019 17:40)

    # Link komentara

  93. Kad god mogu vozim brzinom koju ja smatram sigurnom, u uglavnom je viša za bar 15-20 procenata od propisane.. Nemoj da mi se sad neko javi kako su naši stručnjaci za saobraćaj godinama izucavali naprednim metodama dozvoljenu brzinu..
    (Željko, 12. septembar 2019 17:37)

    # Link komentara

  94. ja vozila 50km po gradu a uza mene svira i pretice me, staje ispred semafora, a meni uputi text "sto me blokiras skloni se" odjuri na crveno.
    (penzioner vegetarijanac, 12. septembar 2019 17:31)

    # Link komentara

  95. Uvedite da kazna bude procenat od primanja plus vrednosti vozila pa da vidiš kako će ovi sto voze kajena da se osete kad im kazna bude 1500 evra
    (bole, 12. septembar 2019 17:07)

    # Link komentara

  96. Samo drakonske kazne. Nista srbina drugo nece nauciti kulturi. Redovno ujutru idem od okr tramvaja na kraju bulevara, ka batutovoj. Guzva kod cvetka svako jutro jer pametnjakovici voze sinama, i onda se u zadnjem trenutku ubace u voznu traku. Zbog njih je guzva ali nema ko da sankcionise. Jedna kamera bi tu sebe otplatila za pola sata. U traci gde su sine, puna linija i svi prelaze i prave haos.
    (duke nukem, 12. septembar 2019 17:06)

    # Link komentara

  97. sko bi novcana kazns bila srazmerna visini primanja, ili vrednosti kola koji neko vozi, e onda bi svi poatovali propise 5000 nije nista kojo vozi Auto od 15 20 ili 50000 Evr ali ako bi ta kazna 50000 za njega a 5000 za onoga ko ima manja primanja, svi propisi bi se postovali
    (rade, 12. septembar 2019 16:57)

    # Link komentara

  98. kojih 5000....dve crvene i zavrsen posao....
    (borivoje surdilovic, 12. septembar 2019 16:52)

    # Link komentara

  99. Stalno vezujem pojas iako po7-8 i više puta stajem i ulazim u auto u toku dana i na Banovom brdu u prvih 100m voznje nisam stavio pojas nesto se zamislio i ludaca u plavoj uniformi se baci pred auto da mi naplati kaznu sva sretna sto me ulivila. Pitam je da li je sretna kaze jeste. Pravda za mene.
    (Mirko, pazi metak., 12. septembar 2019 16:49)

    # Link komentara

  100. Ograničenja brzine na putevima iz doba zastave 750,850,128, 101, yuga 45,55,65,efi itd.
    (žota, 12. septembar 2019 16:49)

    # Link komentara

  101. Za najteze prekrsaje treba trajno oduzimati dozvolu.Brzo bi se divljaci doveli u red.
    (Boki, 12. septembar 2019 16:48)

    # Link komentara

  102. Stvarno poštujem sva pravila ali na autoputu uglavnom vozim 150 kada uslovi dozvoljavaju.
    (Dlakovuk, 12. septembar 2019 16:40)

    # Link komentara

  103. Sve dok jedina mera "zastite" vozaca bude novcana kazna, nista se nece promeniti. Ima ljudi kojima 5 ili 10 hiljada ne znaci nista, ima ljudi sa kombinacijama i uvek nekim "komandirom" u imeniku, koji obrise sve ako ga pozoves cim te zaustave. Ima ljudi koje ne interesuju propisi i kazne, a posto policija naplacuje samo one osnovne, jer se tako najbrze uzima novac (svetla, pojas, prva pomoc, telefon...), jasno je da ce ljudi da ginu.
    Kazne su nacin za popunu budzeta, a svakodnevne pogibije tokom ovog leta pokazuju koliko je besmisleno otimanje para za svetla i prvu pomoc. Dakle divljanje i bahatost se ne kaznjavaju, jer ko ce da gleda npr. punu liniju ceo dan... Ovako te klepi za budalastinu tipa vozio si 53 gde je ogranicenje 50, a oni sto voze 150 gde je dozvoljeno 80 nikog ne zanimaju (izmedju ostalog jer nisu "na dohvat ruke").
    (Onako usput..., 12. septembar 2019 16:34)

    # Link komentara

  104. U Srbiji ima najmanje saobracajca sta vrede vece kazne kada nema ko da kontrolise!I ako vidim nekog usamljenjog saobracajca on vecinom bulji u njegov mobilni!Samo kazne moguda obuzdaju divljake!Moj kolega je Nemackoj u roku od mesec dana platio 10 kazni za pogresno parkiranje,sledeci mesec je dobio pismo da mora da ide kod psihijatra da dokaze da je sposoban da ucestvuje u saobracaju!Svi u Nemackoj kojima se oduzme dozvola zbog alkohola ili droge moraju da dokazu da nepiju vise!A u Srbiji voze pevaci pijani idrogirani pa nikom nista!
    (Gagi, 12. septembar 2019 16:34)

    # Link komentara

  105. Vozio sam kao mladji pod dejstvom alkohola, sada izuzetno retko, i to iskljucivo posle samo jednog piva i posle par sati od tog piva. Ogranicenja brzine i postujem i ne postujem. Po gradu obavezno samo do 50, u zoni skole 30, van grada na kracim relacijama uglavnom postujem ali zato na duzim putovanjima ne postujem striktno. Razlog nije brza voznja, usteda vremena, adrenalin ili sta vec nego prosto odrzavanje tempa voznje. Zbog toga ne podnosim voznju u koloni. Krivina-kocnica, pravac-gas i tako u krug, cemu to? Ima ljudih koji vole da voze iza nekog ali meni samo podize nervozu. Volim da ga zakucam na 2000rpm i da samo motam volan. E sad, ako negde pise 60 a ja idem 70, jbg, mislim da je mnogo bitnije obracati paznju vise na sam saobracaj i put kojim vozim nego na to da li idem 10 vise ili 5 manje. Krivina koja je obelezena sa 60 sigurno moze da se prodje i sa 70, ali ako posle nekog pravca stoji znak 40 ispred krivine sigurno postoji razlog zasto je bas 40 i tu nastaju problemi. Ako sa 70 hoces da prodjes krivinu na kojoj stoji 40 velika je sansa da neces ni da je prodjes.
    Ostala pravila uglavnom postujem ali eto priznajem, ne volim da se mlatim sa zmigavcima kad nema nigde nikoga oko mene. Ono, vozim bulevarom, iza mene nema nikoga i ja menjam traku. Sta ce mi zmigavac tu? Ako ima nekoga i bitno je da taj vidi gde idem onda ih koristim.
    (Igor, 12. septembar 2019 16:33)

    # Link komentara

  106. Da li je gospođa psiholog ili stručnjak za bezbednost saobraćaja? Neka se odluči i u skladu sa tim daje izjave.
    (Nisam čiko ja!, 12. septembar 2019 16:11)

    # Link komentara

  107. Pametnjakovici, uvedite kazne srazmerno platama pa ćete videti da li će da divlja kad mu preti 30% manja plata.
    (Mrz, 12. septembar 2019 13:48)

    U državi u kojoj barem 20% radnika nije prijavljeno, tj. radi "na crno", i gde najskuplje i najbrže automobile voze oni koji uopšte nemaju prijavljene prihode na svoje ime, takva odluka bi bila besmislena.

    S' druge strane, oni sa visokim prihodima bi bili diskriminisani, a prekršaj (npr prolazak na crveno) je isti, bez obzira na to kakvog je finansijskog stanja onaj ko je isti prouzrokovao. Zamislite da hleb za bogataše košta 100 din, a za ostale 40 din. Da li bi to bilo pravično, kada i jedni i drugi kupuju potpuno isti hleb?

    Kazne bi trebalo da budu visoke za sve, a ograničenja brzine i ostala pravila da budu u skladu sa situacijom na terenu, a ne da na Pupinovom mostu sa tri trake po smeru ograničenje bude 50km/h, a na Pančevcu 40km/h.

    Opet, država mora da održava puteve kako treba, a ne samo da naplaćuje kazne. Na Pupinovom mostu, 90% saobraćajnice nema osvetljenje, jer su obijene trafo stanice, a već treću godinu niko nije nadležan da se osvetljenje dovede u prvobitno (funkcionalno) stanje.
    (student, 12. septembar 2019 16:09)

    # Link komentara

  108. U Svetcku nema agencije za bezbednost saobracaja i saobracajni fakultet vec zakon.
    (dragi, 12. septembar 2019 16:09)

    # Link komentara

  109. Када сам трезан, зна некад да ме понесе жеља да возим брже, да сечем кривин и сл., али ако сам мало попио, онда ме је страх од полиције и возим по свим могућим правилима.
    (Dejan, 12. septembar 2019 15:45)

    tebe treba obesiti za primer. pre nego što ubiješ nekoga.
    (jaretina; profil SR vozača 4/4, alkos; veseo čovek, ne odbija čašicu, kad popije, vozi "polako i sigurno", taxi je bacanje para, obavezno da poveze još nekoga, na kraju ubija, 12. septembar 2019 16:05)

    # Link komentara

  110. Kod nas je učestala praksa da se prekršaji rešavaju na licu mesta,t.j. častiš neki dinar i svaki prekršaj nestaje,makar bio mrtav pijan,samim tim je i statistika bolja jer prekršaji ne ulaze u statistiku.
    (Emil, 12. septembar 2019 15:49)

    # Link komentara

  111. Na žalost, to se vidi i kroz komentare mnogih ovde. Kažu: vozim brže jer su ograničenja besmislena; misle: umem mnogo dobro i brzo da vozim, u svim uslovima i svakom stanju u kome se nalazim; smatraju: svako ko vozi brže od mene je bahati siledžija a onaj sporiji ugrožava saobraćaj takvom vožnjom... Svi ostali su nam uvek problem, sem onog lika u ogledalu. A kada bi svako od nas, od mene pa nadalje, krenuo od tog lika u ogledalu, mnogo bi nam bilo bolje u saobraćaju. Jednom i ta plavuša da kaže koju pametnu.
    (TNT, 12. septembar 2019 15:45)

    # Link komentara

  112. Код мене је баш супротно, а верујем и код многих других. Када сам трезан, зна некад да ме понесе жеља да возим брже, да сечем кривин и сл., али ако сам мало попио, онда ме је страх од полиције и возим по свим могућим правилима.
    Свако ко се возио самном зна, да што сам више попио то сигурније возим.
    У Америци је донекле таква ситуација, тамо полиција по правилу не зауставља из чиста мира, већ само ако неко направи прекршај. Дакле, иако сам попио, нема бриге јер ћу да возим по прописима и нико менеће зауставити да дувам.
    (Dejan, 12. septembar 2019 15:45)

    # Link komentara

  113. Kazna na osnovu prihoda i vrednosti automobila. 5000 je za nekog puno a za nekog bagatela. Neke zemlje su to odavno uvele....
    (Miljan, 12. septembar 2019 15:45)

    # Link komentara

  114. ovo nema veze ni sa saobracajnim obrazovanjem, ni sa propisima, ni sa kaznama...
    problem je u nedostatku zdravog razuma i domaceg vaspitanja kod vecine ovdasnje populacije...
    onomad je jedan vristao kako je "ogranicenje brzine suprotno povelji o ljudskim pravima, jer sprecava slobodu kretanja"...

    sve dolazi iz porodice...
    (sale, 12. septembar 2019 15:45)

    # Link komentara

  115. Srbistan 2019.
    (VJ, 12. septembar 2019 15:44)

    # Link komentara

  116. "'volim sportski da projurim kroz oštru krivinu' je reklo 94,5 odsto ispitanih"
    Ajmo sad realno, koliko vama veruje verodostojno ovo istraživanje?
    Meni ni malo!
    Spremaju se ozbiljne kazne, meni na to liči ovo lupetanje
    (VTS, 12. septembar 2019 15:38)

    # Link komentara

  117. Saobracajna kultura nam je ravna nuli.Svaki drugi telefonira,ne vezuje se pojas,pokazivaci pravca(migavci) kao i da ne postoje.Vozaci se ponasaju kao da su sami na ulici.Bogami i bez alkohola se ne moze!
    (Deša, 12. septembar 2019 15:31)

    # Link komentara

  118. Nije čak ni 5000 nego u stvari 2500 dinara u roku od 8 dana...
    (m, 12. septembar 2019 15:29)

    # Link komentara

  119. Zato minimalna kazna treba da bude 30-50.000 dinara i bez mogućnosti plaćanja pola tog iznosa za 8 dana.

    Pa da vidimo da li će onda pre da plati 30 hiljada ili da vozi po ograničenju i propisima
    (.I., 12. septembar 2019 15:27)

    # Link komentara

  120. Jedna stvar je bahatost, ali ako 80% vozača prekoračuje brzinu do 20km/h onda znači da ograničenja brzine nisu u redu. Ko god je vozio u inostranstvu video je da je često ograničenje 70km/h gde je kod nas 50, 90 svakako umesto 80 a vrlo često i 110 i da niko ne dira vozače na autoputu do 150km/h. Zar nije bolje da se i mi ponašamo kao normalan svet a onda kažnjavamo onih 5% koji prekoračuje i ovakva ograničenja. Ovako smo svi kaznjeni zbog 5% bahatih.
    Da ne bude zabune, imam skoro 30 godina vozačkog iskustva širom evrope i nikad nisam platio kaznu izvan Srbije i BiH.
    (Milan, 12. septembar 2019 15:17)

    # Link komentara

  121. Slika - ne branim govedo koje obilazi na dupoj punoj, to bih godinu dana na stopiranje i bus poslao...nego ovo drugo govedo koje je evidentno sporije a neće da se pomeri u traku desno nego vozi levom...pa takve bih posebno kažnjavao.
    (CJC, 12. septembar 2019 15:11)

    # Link komentara

  122. Pa kad kazna bude 50000 umesto 5000 dinara onda ce pre postovati propise. Samo ostro protiv srpskog bahatluka!
    (Citizen X, 12. septembar 2019 15:08)

    # Link komentara

  123. Onda ta kazna od 5.000din da postane - 20.000din pa da vidimo da li ce se nesto promeniti!
    (Pera, 12. septembar 2019 15:03)

    # Link komentara

  124. Loša obuka mladih vozača, automobili stari 15-20 godina i dzombasti putevi, sjajna kombinacija za udes. Jos kad to sve zaliješ alkoholom, nema da omane.
    (gradjaninX, 12. septembar 2019 15:02)

    # Link komentara

  125. Najpre, gdja/gdjica je postavljena stranacki, a ne strucno, i prosipa neke brojke. Kada bi kaznjavali mahnite i bahate onda ne bi bilo problema, kao sto su jurnjave, parkiranja, isecanja itd. Ovako je zakon sastavljen tako da, kad mu se naredi, policajac moze svakome da napise kaznu, jer ce mu naci neku zamerku. A kao nepravda, kada kontrolisu brzinu oni zaustave jednog (prvog), a svi ostali koji su vozili isto prodju nekaznjeno.
    (memorija, 12. septembar 2019 14:50)

    # Link komentara

  126. Aha, a da li bi bre platili kaznu od 50 hiljada ili poštovali propise?
    (CJC, 12. septembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  127. "Svuda prisutna usitnjena, seljačka svest
    inspirisana shvatanjem da je sve dozvoljeno što nije izričito zabranjeno, i sa sklonošću da uvažava samo neposredne interese, dok one udaljenije i posredne potpuno zanemaruje, mogla je dugo opstojavati da bi se u kriznim uslovima iskazala kao snaga koja temeljno razara moral, stvarajući široke mogućnosti za kriminal i druge pojave koje je teško dovesti u sklad sa
    vrednostima socijalističkog društva."

    Citat iz Memoranduma SANU iz 1985. Skoro 40 godina kasnije vidimo koliko su bili u pravu na banalnom primeru našeg poimanja saobraćaja...
    (Johnatan, 12. septembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  128. jel to ona sto je i izjavila da se folije na prozorima u kolima mogu "samozapaliti"?
    (dr.kadzija, 12. septembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  129. ... Kod njih je nastanak saobraćajnih nezgoda kada je vozač konzumirao alkohol 19-21 odsto, kod nas je 11 odsto ...

    da li ti stvarno veruješ u ovo?!? da li ti smatraš da smo mi genetski otporni na alkohol, i da bolje vozimo kad smo pijani nego trezni??? još mi samo reci da je opasnije pogledati u neki minić pored puta nego voziti pod alkoholom.
    alkohol je sigurno glavni krivac za 50% poginulih na putevima. druga stvar je to što saobraćajac krene na mesto udesa unapred zaokruži "neprilagođena brzina", jer sve drugo treba i da dokazuje.
    (jaretina; profil SR vozača 4/4, alkos; veseo čovek, ne odbija čašicu, kad popije, vozi "polako i sigurno", taxi je bacanje para, obavezno da poveze još nekoga, na kraju ubija, 12. septembar 2019 14:11)

    # Link komentara

  130. Ograničenja brzine su često besmislena! Zato je upravo i najčešći prekršaj, prekoračenje brzine.
    (Smuleco, 12. septembar 2019 14:09)

    # Link komentara

  131. Jos radije ce dati crvenu mita nego 5000.
    (Mange, 12. septembar 2019 14:06)

    # Link komentara

  132. Bodovanje pa zabrane posle prekoracenja limita. Jednostavno, zar ne?
    (omg, 12. septembar 2019 14:03)

    # Link komentara

  133. Za isti prekršaj u određenom vremenskom roku kazna se treba povećati duplo, povodom toga da neki ljudi iz principa neće da se vezuju, pričaju telefonom ili prave iste prekršaje jer smatraju da su u pravu.
    (Dr. Miloš, 12. septembar 2019 13:58)

    # Link komentara

  134. Pa kad se pravilom zaobilaženja i kršenja pravila i zakona dolazi, nekažnjeno i legitimno do kapitala, bahatost i osionost su nasledni faktori, kao i maniri, bez obzira na saobraćaj koji je samo jedna od manifestacija, od svih ostalih oblasti društva...
    (Mediocritical, 12. septembar 2019 13:55)

    # Link komentara

  135. Za telefon nosim bluethooth slusalicu, ne pijem uopste kad treba da vozim automobil ili bicikl ali zato vozim brze za 10km/h od ogranicenja na lokalu i auto-putu, kod skole iskljucivo po propisu. Sto se tice kazni dobih jednu, uredno platio i odradio 2 boda za dve godine. E sad ajde sto mi vozaci “brzo” vozimo nego sto su nam neka ogranicenja nebulozna. Izvinjavam se ali na nekim deonicama ja brze vozim bicikl nego sto ljudi voze automobil.
    (Totalnodrukcijiodsvih, 12. septembar 2019 13:54)

    # Link komentara

  136. Na prvoj fotografiji je prikazana cela nasa saobracajna gungula. Jedan pretice preko dve pune a drugi vozi levom trakom i nema sanse da se pomeri u desnu...
    (Mister Vo, 12. septembar 2019 13:49)

    # Link komentara

  137. Ја у мом животу нисам добио казну за непоштовање саобраћајних знакова.
    Казне су биле за светла,појас,па опет појас,прва помоћ.Полиција уопште не гледа прекршаје у саобраћају којих има гомила.
    (Мирабо, 12. septembar 2019 13:48)

    # Link komentara

  138. Pametnjakovici, uvedite kazne srazmerno platama pa ćete videti da li će da divlja kad mu preti 30% manja plata.
    (Mrz, 12. septembar 2019 13:48)

    # Link komentara