1. Da nastavim, Uvac, Vlasiba, Pešter ... Srbija je generalno slabo nastanjena sa malo puteva. Odlaze ljudi pa se desi da i put koji se vidi na snimku Google Eartha bude potpuno zarastao.
    Znate li da na stotinak kilometara od Beograda i dalje imate sela bez asfalta gde deca pešače preko sat vremena do škole. Da se ti roditelji bund kada im pošalju učitelja koji podeli petice a ne naući decu. Obratno od civilizovanog Beograda.
    Znate li da u nekim selima bukvalno kupuju mlade iz još većih zabiti u Albaniji jer nijedno žensko neće sa ostane u selu do koga nema asfalta.
    Toliko o tome da terenci služe za kafić. To su priče koje mnogi ne žele da čuju. Pobegli iz sela pa neki i ismevaju one koji i dalje obilaze te ljude i krajeve. To su žalosni kompleksi. Samo vi agitujte i dalje protiv i žmurite na prave probleme.
    (boris, 12. septembar 2019 09:19)

    # Link komentara

  2. @LRGrof Srbija je odlična za offroad i ljudi iz Evrope dolaze da bi uživali u offroad vožnji. Za početak Južni Kučaj, predeo koji svi vole. Na žalost tu je i vojni poligon. Komompletna Stara, Suva, Miroč, Homolje, Beljanica,
    (boris, 12. septembar 2019 09:06)

    # Link komentara

  3. Land Rover je uvek bio radno vozilo, takav je i zamisljen. Sad su izgubili kompas.
    Sluzbe kao sto je policija na zadatku pod punom opremom i dugim cevima mogu vec pri prvom ulasku da se potpisu po ovakvom enterijeru.
    Mozda da pocnu da koriste Unimog, prohodniji je?
    (je-bote, 12. septembar 2019 04:22)

    # Link komentara

  4. Otpozadi mi lici na mini clubman,inace jako mi se dopada dizajn
    (cuore, 11. septembar 2019 23:07)

    # Link komentara

  5. @moron (drugi put uzmi drugi nick, malo mi je neprijatno) To što si rekao je njena jedina prednost (pored cene). Jeste nekada bitno ali pošto pominješ neko staro vreme, moram primetiti da se offroad vožnja kod nas znatno unapredila. Znam da su nekada mnogi išli sa asfaltnim gumama na offroad (to stiže uz mašinu). Niva je bila jedna od retkih koja je stizala za gumama za teren. Sećam se kada sam jedne zime jedini ja sa RAVom izažao jednu uzbrdicu jer sam imao yokohama i*/T gume a pajeri i kruzeri ostali dole. Ljudi nisu znali ni za dobre zimske gume. Stvar je još gora kad firma kupi - onda se vozi to sa čime je isporučena.
    Ali ta vremena su davno prošla, a mit je ostao.

    E da, ima još jednu prednost, uzana je, pa kad naiđeš na usek koji je napravio traktor ona može da prođe a mi se mislimo. Ali ... to se ređe dešava od situacija kada ti treba snaga, klirens, dobar prenos i velike gume, gde i moj Lend izgleda slabašno i krhko (nije podignut) :)

    Da, novi Jimny je toliko sladak i kažu dobar da se teško kupuje, postoji lista čekanja.
    (boris, 11. septembar 2019 20:36)

    # Link komentara

  6. Vidim da vi uglavnom ove terence vozimo po nekoj pustinji po Srbiji valjda. Jel moze neki poznavalac da mi kaze gde je pustinja u kojoj se vozite toliko? Voleo bih i ja da odem do te pustinje u Srbiji. Unapred hvala na odgovoru
    (LRGrof, 11. septembar 2019 20:10)

    # Link komentara

  7. Meni je jedan od ciljeva na mojoj "bucket list" da kolima prodjem Juznu Ameriku od severa na jug. Uzivaj. Nikada nisam bio ali cujem da je prelep kontinent.
    (Tresla se gora rodio se mis, 11. septembar 2019 14:43)

    Imam isti san. Bio sam u Brazilu i Kolumbiji i dalje se nadam da cu jednom imati para i vremena da to uradim. Najlepsi kontinent!
    (Gazda Dojkan, 11. septembar 2019 17:19)

    # Link komentara

  8. @moron Jedini razlog što kod nas hvale Nivu je cena i dostupnost u raznim društvenim firmama. Davno je niko samoinicijativno ne kupuje
    U pravu si, cena nije garancija, ali nešto što je dobro mora i da košta, npr. zbog ugrađenih materija i potrošenog vremena za razvoj. Zanima me koliko je tvoje iskustvo sa offroadom?
    (boris, 11. septembar 2019 13:45)

    Moje iskustvo je da je za offroad nekada veoma bitna masa vozila. Lagani tada manje potonu, i prodju. Često sam to video svojim očima, jer sam ja bio taj koji je "prošao". A bitan je dosta i Wb. Kao i napadni uglovi (tj. dužina prepusta). Vozio sam debelo preko decenije (u zbiru) nivu i kratku vitaru (mk1). I često sam „za dušu“ znao da sidjem sa asfalta. Kuda ni koza ne prodje. Vredelo je svakoga dinara. I danas padam u napast kada vidim onaj novi suzuki Samuraj ( Jimny se zove ?), jer ima identične skoro sve dimenzije kao vitara mk1.
    Meni se, inače, "na oko" veoma dopada ovaj novi Defender. Onaj kratki.
    (moron, 11. septembar 2019 16:44)

    # Link komentara

  9. Kritikovati novog Defendera zbog modernih tehnologija i zato što nema glibanj pozadi kao na kočijama je kao kritikovati iPhone zato što nema katodnu cev
    (Dečko sa asfalta, 11. septembar 2019 16:14)

    # Link komentara

  10. @boris
    Lako moguće i da se jedini ovde :-)
    (ciga, 11. septembar 2019 15:46)

    # Link komentara

  11. Toyota Land Cruiser, 5 praznih mesta pa sve ostalo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Carli Caplin, 11. septembar 2019 10:27)


    Broj minusa dovoljno govori koliko se ljudi ovde razumeju, tj ne razumeju u terence. Pa ne koriste džabe arapi isključivo land cruser po pustinji. Nije lep, ali je najbolji
    (Auto master, 11. septembar 2019 15:04)

    # Link komentara

  12. @Inka
    Meni je jedan od ciljeva na mojoj "bucket list" da kolima prodjem Juznu Ameriku od severa na jug. Uzivaj. Nikada nisam bio ali cujem da je prelep kontinent.
    (Tresla se gora rodio se mis, 11. septembar 2019 14:43)

    # Link komentara

  13. @Smesno
    A zašto bi ga iznutra prao šmrkom?
    Odakle ti to da je gotov ako padne kap vode samo me to zanima. Svi novi terenci imaju luksuznije enterijere i ekrane unutra, čak i taj tvoj Land Cruiser pa ne vidim da ti to smeta. Kakve veze enterijer ima sa off road sposobnostima šta pričate vi! Auto je pravi terenac jako sposoban za svakakve uslove što su o dokazali testiranjem u svim uslovima za razliku od ovih (da ih sad ne prizivamo iako su zaslužili) koji svoje krosovere sa prednjom vučom izvedu na makadam i reklamiraju kao terenca. "Ima grip kontrol, to menja 4x4" ne menja to je fora za naivne kupce koji u sve poveruju. I sad je to kao super auto a ovaj difender je kesa! Stvarno ste neverovatni!
    (Stanislav, 11. septembar 2019 14:09)

    # Link komentara

  14. @moron Jedini razlog što kod nas hvale Nivu je cena i dostupnost u raznim društvenim firmama. Davno je niko samoinicijativno ne kupuje
    U pravu si, cena nije garancija, ali nešto što je dobro mora i da košta, npr. zbog ugrađenih materija i potrošenog vremena za razvoj. Zanima me koliko je tvoje iskustvo sa offroadom?

    @ciga ne znam za druge, ali ja posedujem isti i idem po raznim zabitima bez puteva sa njim. Mada više volim normalniju vožnju, da mi posluži da odem do neke udaljene lokacije (civilizacijski daleko) nego da učestvujem u "džipolomijaja".
    Inače da, primetio sam i ja da mnogi ne razlikuju vrste Land Cruisera, pošto pod tim imenom ima više različitih vozila. Takođe sam primetio veliko "prosipanje" termina za koje nisu sigurni šta su ali dobro zvuče.

    @Eu mrav u načelu se slažem osim što zaista postoji razlika između AWD i 4WD, ali to nije tako isključivo kao što neki kažu. I potpuno se slažem da mnogi zaborave da se do terena mora doći asfaltom. Niko nije pomenuo Pinca kao zaista odličnu offroad mašinu, ali ajde ti dođi sa njim od Beograda do Dojkinaca. Te "prave" mašine su za vožnju u lokalu, ako živiš na Staroj ili Miroču (ili imaš vikendicu) pa tamo imaš takva kola za lokal. Plus što ti takva ekstremna prohodnost uglavnom i ne treba. Ja sam sa malenim RAVom i offroad gumam prešao mnogo toga. Najluđe je bilo kada sam drugaru nosio deo za Jeep i tražio džipijadu po Staroj sa njim :)
    (boris, 11. septembar 2019 13:45)

    # Link komentara

  15. Ovo je difender svidelo se to vama ili ne. Mora da bude moderniji od prethodnog, jer da je ostao isti niko ga ne bi kupovao. Mani se te priče "stari si mogao bilo gde da popraviš samo sa osnovnim alatom" ako ti se pokvari nešto možeš samo da sediš i da plačeš. Šta ćeš ako otkineš ramena, jel imaš rezervna sa sobom??? Nemaš, moš se jt !!!
    Ne može sve da se popravi na licu mesta. Šta vi mislite da majstor u servisu sve sklapa golim rukama? Ti u lepoj negde nemaš ni alat ni rezervne delove!
    Šta ćeš ti da uradiš golim rukama, možeš samo ulje da dospeš eventualno da promeniš točak i to je to. A i nije nizak za ove stručnjake vazdušna suspenzija baš i služi da bi ovaj auto mogao dodatno da se podigne, vazdušna suspenzija se već godinama koristi u različitim vrstama off road vozila. To je super stvar, jako korisno na terenu a vi sad znate da ništa ne valja, plujete samo zato što je skup sistem i vama nedostižan. Auto je brutalan terenac što su i dokazali, surovi terenac izuzetno sposoban al vi ga videli na slikama i odma znate da nije nikakav, sramota kakvi komentari. Ovo vam je previše fensi a kađar je super moderan auto koji savršeno ima smisla, malo objektivnosti. Šta vam smeta tablet unutra, to ne znači da auto ne može da izađe sa asfalta, to samo znači da je moderniji. Svaki novi terenac ima jedan takav tablet, i G klasa i Land Cruiser i svi ostali. Ovo nije još jedan našminkani terenac, ne možete donositi zaključke samo na osnovu izgleda to sve govori o vašoj "stručnosti".
    (Bole, 11. septembar 2019 13:09)

    # Link komentara

  16. Prakticnost je otisla u istoriju, samo fenseraj.
    Gde je tu radno vozilo?
    Sta li ce nasa "milicija" voziti kad ga je proizvodjac u startu nakitio raznim budalastinama?
    Mozda neka ozbiljna specijalna serija?
    (je-bote, 11. septembar 2019 12:32)

    # Link komentara

  17. Da li svi kojima su ovde puna usta Landcrusera imaju bilo kakav kontakt sa njim ili je uobičajeno čisto laprdanje? Po dosadašnjim iskustvima sa ovog portala, biće da je ovo drugo!
    (ciga, 11. septembar 2019 11:51)

    # Link komentara

  18. Toyota Land Cruiser, 5 praznih mesta pa sve ostalo.
    (Carli Caplin, 11. septembar 2019 10:27)

    # Link komentara

  19. Pih, Huawei Defender! Svaka čast Jeepu i Mercedesu!
    (Željko Šestović, 11. septembar 2019 10:23)

    # Link komentara

  20. Fensi auto koji svakako nije za bespuca afrike. Prethodnika ste mogli iznutra da perete šmrkom, ovo sad ako padne kap vode gotovo. Jednostavno promašili poentu. Zato će i dalje tojota land kruser biti no1, ovo odlazi u istoriju
    (Smesno, 11. septembar 2019 10:22)

    # Link komentara

  21. "Lada Niva nije u rangu sa ovim terencem, daleko manje terenski sposobna. Mitove i legende siromašnih ljudi nemaju veze sa stvarnošću. "
    (boris, 10. septembar 2019 13:34)

    I ovde mnogi pišu "mitove" o navodnim terenskim sposobnostima skupocenih terenaca. Cena vozila nije garant prohodnosti, niti je prohodnost proporcionalna ceni.
    (moron, 11. septembar 2019 09:21)

    # Link komentara

  22. Mjauu, ne znam za vas off road-ere, ja bih u ovom s 5 vrata rado pozirao po gradu, a i malo bih se provozao po Prokletijama. I siguran sam da bi mi dobro služio, ali tanak mi nešto budžet, jedino da maznem neku bogatu usa mamicu.. ;))
    (ns ja, 11. septembar 2019 09:05)

    # Link komentara

  23. Sve, sve, ali ta nadr**na faca...
    (Smuleco, 11. septembar 2019 08:38)

    # Link komentara

  24. Nekako mi je lepsi Rivian...
    (marko, 11. septembar 2019 07:52)

    # Link komentara

  25. Ovaj duzi koji bi me interesovao nece biti ispod 50.000€ sto znaci da me ne interesuje. Za te pare je pametnije kupiti stan... pa ga izdavati.
    (Radoje, 11. septembar 2019 07:26)

    # Link komentara

  26. Da imam love 110ka bi bio moj izbor sa vazdusnim ogibljem... A ove price nije za pravi off road su besmislene u doba kapitalizma gde novac sve odlucuje... Cak mislim da u odnosu na stari defender nije inferioran jedino sto je skup za takve avanture i kada se pokvari mozes da places dok ga ne odvedes u servis...
    (Surovo Realan, 11. septembar 2019 07:10)

    # Link komentara

  27. @Tresla se gora rodio se miš svaka čast na informacijama za off road. Razumem ljude kojima je to Hobby da predju preko kamena od 2 metra. Zivim u J.Americi i rado vozim rute od po 10-15 000 km a nekad i više i za sada mi više od RR nije trebalo. Apsolutno cela ruta pan americana od Bogote do Ušvaje i nazad preko astral rute i Atakame sa nekih 2000km bez asfalta moze da se proputuje i sa rav4 ili vitarom bez problema. Tako da za udobno putovanje i razgledanje sveta off road auto uopšte nije potreban.
    (Inka, 11. septembar 2019 03:02)

    # Link komentara

  28. Ruzan
    (bole, 11. septembar 2019 01:37)

    # Link komentara

  29. GSS koristi Duster jer je to deal sa Renoom u ovom regionu. Imaju ga za dž i redovno dobijaju nove. Iskreno momci (uskoro i devojke) ga super ganjaju. Jeste da ja sa kruzerom dođem opuštenije do objekta, ali dođu i oni. Realno, uglavnom im ne treba terenski presposobno vozilo. Korisniji bi bio heliš, on je game changer.

    I ljudi shvatite da tehnologija napreduje, dajte mu šansu da se dokaže. Nešto sam načuo da će biti bolji od predhodnika. Obzirom na izreku koja se odnosila na stari "Don't spend your life fixing land rover", verovat neće biti teško.
    (boris, 11. septembar 2019 01:11)

    # Link komentara

  30. Od sada će u Africi kupovati samo Toyote.
    (Ivan ZG, 10. septembar 2019 22:04)

    Dobro je da se neko brine za kupce u Africi :)
    Mislim da tamo mnogo bolju prodju imaju raznorazni Warrior-i. Lakse se nakace mitraljezi i lanseri.
    (GuA, 11. septembar 2019 00:07)

    # Link komentara

  31. Škoda Yeti original :)
    (Mad4Red, 10. septembar 2019 23:36)

    # Link komentara

  32. Cudan smo mi narod, nama je sve bzv, slabo, nije dovoljno dobro, krs, to je za bogate mame i tako to. A ljubomora je to kako vi razmisljate, tako se to zove. Pa naravno da nisu napravili brzi i udobni gusenicar, nego moderan dzip, sa komponentama iz ovog veka, jer su one iz proslog ostale u proslom. Niko od vas koji pisete ove komentare sa negativnom konotacijom nema nikakvo iskustvo u voznji terenaca u Srbiji npr. pa ne vozi se terenac samo po blatu od metar i po Avalskom tornju umesto lifta. Za ono za sta 99% ljudi kupuje ovakva vozila bice i vise nego dovoljan, za preistalih 1% ljubitelja u pravu terensku voznju nacice se druga vozila daleko pristupacnija npr. Lada niva, Uaz patriot, jeep rubikon, za dublji dzep tu je G klasa i tako dalje, Land cruser je npr 52k evra, pa eto kupice neko i te terence. Kod nas avi su vozaci golfa 2, punta, korse C, alfe 147 i pasata 5.5 a sve ostalo je krs. Pozdrav
    (LRGrof, 10. septembar 2019 23:30)

    # Link komentara

  33. GSS, inače veoma ozbiljni momci i devojke, koriste Dustera, ništa im ne fali. Ljudi misle to što terenac ne izgleda kao da je izašao iz prošlog veka, da mu to automatski umanjuje sposobnosti, a da sami nisu izašli van puta osim da parkiraju na trotoaru.

    Da ste otišli na off road avanturu nekog od naših klubova, videli bi tamo recimo i Kajena koji ide kud i svaki Cherokee ili Defender... Off road sposobnosti zavise od nekih drugih stvari, ne od toga da li su unutra ekrani ili dugmići, ili da li automobil izgleda kao kutija lima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rade Zadur, 10. septembar 2019 13:51
    Ниси поставио питање зашто баш Дастер користе ? Ево ја ћу ти рећи.Зато што је ЈЕФТИН !Уз то лако се одржава а и није скуп када су резервни дјелови у питању.Има модеран дизајн спрам Ладе и Џимнија али у бити,Дастер је проста и јефтина машина без превише компликоване електронике.Дастера колико знам нисам споменуо у контексту позерског аутомобила.Напротив.Гледао сам видео снимке са ЈуТјуба и пријатно сам се изненадио проходношћу Дастера на многим теренима.За те паре врло добар теренац.Само сам потенцирао да ово више није стари Дефендер ,и да нема свијетлу будућност јер то више није оно што је његовој претходној клијентели потребно...Без обзира на сјајне оф-роуд перформансе ово је сада ипак градски џип за позере и богаташе.А они ипак више преферирају Ренџ Ровер него ли Дефендер.
    (pssssst,It is I,Leclerc !, 10. septembar 2019 23:17)

    # Link komentara

  34. je li samo mene ovaj novi defender podseca na skodu jeti?
    (pera, 10. septembar 2019 16:51)

    U Engleskoj je Yeti imao prilicno uspeha.
    (GuA, 10. septembar 2019 22:34)

    # Link komentara

  35. Neispunjeni san da imam novog i modernog terenca. Preskupi su za nase uslove. 10 godina da radim i ne potrosim ni dinar ne bih mogao da ga priustim.
    (Zoro, 10. septembar 2019 22:19)

    # Link komentara

  36. Šteta kako su unakazili legendu kao što je Defender. Ultra prohodno vozilo koje ima samo osnovno i zahtjeva minimalno održavanja za puteve koji nisu nikada održavani i mjesta na zemlji gdje u krugu od 500 km nema mehaničara, a ni dijelova.
    U ovaj auto se ne ulazi u blatnjavim cipelama. Dizajn bez karaktera. Ovo je samo malo sposobniji SUV koji će se izgubiti u poplavi novih SUV-ova. Šteta, ali netko u kompaniji je izračunao da će ovako bolje naplatiti legendarno ime. Od sada će u Africi kupovati samo Toyote. Već prije su netragom nestali ozbiljni terenci iz tvornica Nissana, Mitsubishija, Suzukija...
    (Ivan ZG, 10. septembar 2019 22:04)

    # Link komentara

  37. Još da us.ru G klasu i nema više prelepih klasičnih terenaca...
    (Sale..., 10. septembar 2019 21:45)

    # Link komentara

  38. Ih, kad je davno "Renault 4" imao revolucionarno postavljenu ručicu menjača. Ovo je bleda kopija. ?
    (balijska posla, efendija, znaš ti dobro koji..., 10. septembar 2019 21:01)

    # Link komentara

  39. Prvo vidim po komentarima oko pogona a kasnije i rec o ovom modelu dakle AWD, 4WD, 4 matic, synchro... su samo imena razlicitih kompanija za istu stvar a znace pogon na prednju i zadnju osovinu TACKA.
    Ovo vam je Isto kao da se prica o disel motoru TDI ili JTD ili Cdti ... SAMO ime za ISTO stvar!
    Da se neka kola koja imaju AWD, 4WD, Synchro... svrstaju u rang pravih terenaca koja trebaju da budemo realni mozda 0,5 % svih kupaca ovakvih kola moraju imato OSTALE dodatke a to su:
    Reduktor, blokade diferenciala, tip/verzija vesanja, klirens i naravno tip gume i felge.
    Ovaj model je kao i sve ostalo zrtva trzista posto tip kupaca koji ce ovo da kupuje nema potrebe da ima krute osovine ili cak portal osovine nego koristi udobnije vesanje za grad i sredjen put dakle samostalno vesanje posto je jasno da ce 99% vlasnika ova kola koristiti za voznju po gradu i mozda idu cak na skijanje i to je to isto vazi i za blokade diferenciala nema potrebe po mehanicki blokadi svih 3 diferenciala (kao mercedes/puch G recimo) ako moze elektronika da to odradi dovoljno dobro za ciljanog kupaca.
    (Eu mrav, 10. septembar 2019 20:46)

    # Link komentara

  40. @tresla se gora rodio se miš. Rubicon nema centralni diferencijal, Prado ima. Zato ja mogu da imam i pogon na svim točkovima na svim podlogama a kad mi treba mogu da blokiram. Rubicon, koji je fenomenalan, kad uključi sve pogone ima fiksirane odnose, tj. kao kad ja zaključam centralni.
    Ako misliš na nešto drugo, hajde pojasni ta dva pojma, možda ne mislimo na isto.
    (boris, 10. septembar 2019 20:26)

    # Link komentara

  41. @Nemanja
    Malo je ljudi koji razumeju to sto si rekao. Kao mladji sam mislio da je AWD i 4WD isto i da je moj Subaru Outback najbolji na svetu. Onda sam poceo da vozim off-road. Posebno zimi kada odem bogu iza nogu i zaglavim se a nemam prijem na mobilnom. Kopao sam rukama i nogama par puta da se izvucem. Onda sam poceo da citam off-road i pridruzio se klubu. Ljudi ne razumeju zasto Toyota i Jeep imaju debele gume. Kada se penjes po kamenju ili snegu ako ispustis vazduh to te nekada spase. Da vidim koji Porsche SUV ce da ispusti vazduh iz 20 inch guma. Vozio bi se na felnama. Toyota i Jeep imaju oko 10 inch (25.4cm) prohodnost. Zastitne ploce ispod motora i menjaca (6mm celicna ploca ispod motora moje Tacome), lisnate opruge, celicne slidere sa strane duzinom vozila. Kada pogledas ispod Toyote 4Runner/Tacoma ili Jeep videces dve debele I grede koje su povezane celicnim sipkama (stepence konstrukcija). Takav je nekada bio i Land Rover.
    Ne mozes da imas "terenac" sa niskoprofilnim gumama i unibody sasijom. Ljudi misle AWD resava sve probleme. Moj Nissan GTR ima AWD pa zimi ne bih mogao da izadjem iz garaze sa njim.
    (Tresla se gora rodio se mis, 10. septembar 2019 19:56)

    # Link komentara

  42. Svim vlasnicima terenaca zelim udobnu i sigurnu voznju do zeljene destinacije a u povratku neka guraju svog ljubimca. Sto duze to bolje.
    Pozdrav svim lovcima. (((:
    (Cvrle, 10. septembar 2019 19:51)

    # Link komentara

  43. Ovo nije defender!
    (23, 10. septembar 2019 19:37)

    # Link komentara

  44. Gde se moj jugić provlačio ko šivaća igla, to ova čuda ni u snu ne mogu. Kada zapne, nađem dva vola (ima ih na svim terenima) i problem rešen. A plaćen samo 2000 DM, sadašnja vrednost neprocenjiva.
    (Y45, 10. septembar 2019 19:29)

    # Link komentara

  45. Napraviše igračku od onakvog prelepog terenca.
    (Marko, 10. septembar 2019 19:19)

    # Link komentara

  46. @Nemanja
    Kakav bi tek stručnjak bio da si išao više od dva puta,teško je i zamisliti !
    (ciga, 10. septembar 2019 19:19)

    # Link komentara

  47. @ (Tresla se gora rodio se mis, 10. septembar 2019 17:34)

    Ma pusti ostale sta ti pisu, vidi se da si strucnjak i pravi ljubitelj off road voznje. Mnogi ovde ni ne znaju sta je Toyota Tacoma, razliku izmedju selektivnog pogona na 4 tocka i AWD sistema. Ne znaju ni ulogu sasije u terenskoj voznji, mada su culi da je dobra. Tako neki dole kaze da je Porsche Cayenne sposoban koliko i ostali terenci (ne suv-ovi)... Jeste on sposoban jer ima reduktor, jak motor i mogucnost zakljucavanja diferencijala ali bi pored Land Crusiera ostao u prasini na mestu gde nikakvog puta nema vec samo nemilosrdne stene i slicno.
    Ovde se ljudi zaista slabo razumeju u materiju a vole da komentarisu. Ja sam samo bio 2 puta u izuzetno ozbiljnoj teremskoj voznji i shvatio sam vrlo dobro razlike koje se ljudima cine zanemarivim.
    (Nemanja, 10. septembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  48. yeti posle plastične operacije, naravno 3x skuplji...
    (doctor46, 10. septembar 2019 17:51)

    # Link komentara

  49. @boris
    AWD sistem koji Land Rover kao kompanija stavlja u svoja vozila je isti medju modelima. Tako da li je Land ili Range je isto. Software se malo nastimuje ali u sustini AWD napravljen za auto put i klizavu voznju ne za bespuca. Clan sam lokalnog off-raod kluba ovde u USA i probao sam mnoge off-raod masine.
    Ja pola tvog komentara ne razumem:
    "Problem na koji si ukazao je zbog težine RRa, a ne pogona. Osim toga nije na offroad gumama." Kompanija je sama izabrala da stavi gradske gume na off-road model.
    Zemljace sta si hteo da kazes sa ovim "Evo ja imam stalni pogon na sva 4 i mogu da zaključam centralni. Onaj koji nema centralni dif ima samo 4WD". Rubicon i Toyota imaju "transfer case" koji deluje kao centralni diferencijal koji moze da se zakljuca (kada se to uradi ne smes da vozis po podlozi koja nije klizava). Rubicon i Toyota imaju zadnji diferencijal koji moze da se zakljuca. Rubicon ima prednju krutu osovinu i prednji diferencijal koji moze da se zakljuca. Lexus/Toyota Model 70/80 (Poznat u USA kao LX470/450 is 80-tih i 90-tih) ima prednji, srednji i zadnji diferencija sa krutim osovinama napred i nazad (nema transfer case u sredini). Puch-G ima sva 3 diferencijala koji se zakljucavaju. Novi 2019 Mercedes G-Wagen (Puch-G) ima nezavisno vesanje napred umesto krute osovine. Ajde malo pojasni tvoj komentar.
    Toyota je izabrala prednje nezavisno vesanje jer se dosta toyota prodaje na Middle East. Prednje nezavisno vesanje je bolje za vozenje preko pescanih dina.
    (Tresla se gora rodio se mis, 10. septembar 2019 17:34)

    # Link komentara

  50. je li samo mene ovaj novi defender podseca na skodu jeti?
    (pera, 10. septembar 2019 16:51)

    # Link komentara

  51. Ovaj auto je toliko prepun tehnologije, sofvera i senzora, da posle deset godina je pitanje koliko je sve to upotrebljivo, i koilik su troškovi održavanja takvog auta. Ovo nije auto koji će trajati 50 godina, i koje će ljudi voziti na planinu i kroz pustinju. Ovo će biti primamljivo bogatim milenijalcima i mamama sa decom. Prodavaće se, ali ne istim kupcima, i za istu svrhu. Ime je isto, ali filozofija kao i što kažu nova, za 21. vek. Kome se sviđa nek izvoli, ako ima para da priušti.
    (dub, 10. septembar 2019 16:42)

    # Link komentara

  52. Niva defemder!
    (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 10. septembar 2019 16:29)

    # Link komentara

  53. Sa vazdusnim vesanjem (opciono u ovom) nijedan terenac nema sta da trazi na ozbiljnom terenu. Na GLS-u puca kad naleti na jacu stenu ili ozbiljnu rupu pri malo vecoj brzini, ne verujem da je u LR cvrsce. Mogao bih da se kladim da bi Land Cruiser originalno iz 80-ih (jos se proizvodi u nekoj fabrici) bio pouzdaniji u bespucima od ovog novog Defendera, pogotovo sa opcionim vazdusnim vesanjem. Da idem na dug put po africkim bespucima, bez razmisljanja bih odabrao tu Tojotu, za grad i kratke izlete u prirodu ovaj Defender.
    (Marko, 10. septembar 2019 16:00)

    # Link komentara

  54. tako sam ja crtao kola kad sam bio mali
    (rizzz, 10. septembar 2019 15:24)

    # Link komentara

  55. Kad je naslednik čuvenog Defender-a, neka ga onda testiraju na ovoj stazi: [link]
    (Veliki brat, 10. septembar 2019 15:21)

    # Link komentara

  56. @tresla se gora rodio se miš Ja vozim toyotu u Evropi, staru 120icu, ima šasiju i zadnju krutu ali ...
    Na snimku je Range a ne Defender. Problem na koji si ukazao je zbog težine RRa, a ne pogona. Osim toga nije na offroad gumama.
    A to AWD i 4WD pojasni malo? Evo ja imam stalni pogon na sva 4 i mogu da zaključam centralni. Onaj koji nema centralni dif ima samo 4WD. Evo nova Sahara ga ima, čeka se još i da to urade sa Rubiconom. A to su ipak prave offroad mašine (i neudobne onroad zato).
    (boris, 10. septembar 2019 15:15)

    # Link komentara

  57. Prelep da imam pare kupio bi ga odmah bez razmisljanja kakav lan cruser kakav g
    (Dečko sa asfalta, 10. septembar 2019 15:00)

    # Link komentara

  58. Ауто за позере...Знало се шта је Дефендер,ауто за дивљину,да иде тамо гдје мало које возило може а успут да превезе што више људи и материјала.Знало се ко користи тај аутомобил (горске службе спасавања,екипе дистрибуције,санитети итд).

    GSS, inače veoma ozbiljni momci i devojke, koriste Dustera, ništa im ne fali. Ljudi misle to što terenac ne izgleda kao da je izašao iz prošlog veka, da mu to automatski umanjuje sposobnosti, a da sami nisu izašli van puta osim da parkiraju na trotoaru.

    Da ste otišli na off road avanturu nekog od naših klubova, videli bi tamo recimo i Kajena koji ide kud i svaki Cherokee ili Defender... Off road sposobnosti zavise od nekih drugih stvari, ne od toga da li su unutra ekrani ili dugmići, ili da li automobil izgleda kao kutija lima.
    (Rade Zadur, 10. septembar 2019 13:51)

    # Link komentara

  59. @pssssst Lada Niva nije u rangu sa ovim terencem, daleko manje terenski sposobna. Mitove i legende siromašnih ljudi nemaju veze sa stvarnošću. Čak i za nekima omiljene Ruse, ona nije terenac nego SUV, a ruski ternac ima drugo ime i mnogo je ozbiljniji, za početak bolji klirens.

    Lično bih više voleo da je ovo naslednik Diskaverija, a da je nešto bliže originalu zamenilo Difender. No, ja se ne pitam. A to je samo izgled.
    No, po nekim informacijama, trebao bi biti terenski sposobniji od svog predhodnika. Videćemo.
    (boris, 10. septembar 2019 13:34)

    # Link komentara

  60. Pisao sam i pre o ovom "cuvenom i neunistivom terencu". Nema ovde ni T od terenca. To sto su ga testirali po ledi i pustinji dok je armija inzenjera i tehnicara isla za njim da ga popravlja.. Pusti te marketinske trikove.
    Ovaj auto ima unibody sasiju kao i svaki standardni automobil. Zvoni kao prazna kanta posle par hiljada milja off-road. Ima nezavisno prednje i zadnje vesanje. Nisam siguran da uopste moza da zakljuca bilo koji diferencijal. A ako i moze pogledajte na youtubu kako se zglobovi na nezavisnom vesanju lome kada se zakljuca diferencijal. Ima AWD ne 4WD (velika razlika za poznavaoce off-roadinga). Ima vazdusnu suspenziju koja je rak rana Land Rover kompanije. Kada vazduh procuri na jednom mestu ceo auto je neupotrebljiv. Pre godinu dana sam kupovao auto za svaki dan. Testirao sam Land Rover Discovery... nista. Na kraju sam zavrsio sa Toyota Tacoma Off-Road. Pravi off-road auto koji ima kamionsku sasiju kao Jeep, G-Wagen (Puch-G iz JNA) i nadam se kao dolazeci Ford Bronco. Ova nabrojana kola imaju po barem jednu krutu osovinu i po barem 2 diferencijala na zakljucavanje. Najveca prepreka za ovaj "terenac" ce biti prelazenje ivicnjaka kada bogata mama ovde u USA pokupi dete iz skole. Kvarice se kao Yugo, kupice par hiljda, pocece "class law suits" protiv kompanije (kao sto imaju trenutno za druge modele). Razliku izmedju tog "legendarnog" Land Rover AWD i pravog 4WD off-road vozila mozete videti ovde: [link]. Premotajte na 6:36.
    (Tresla se gora rodio se mis, 10. septembar 2019 13:26)

    # Link komentara

  61. Pogledao sam predstavljanje na Car Wow-u(Mat Watson) auto je ostao ono sto zapravo Defender i jeste ...pravi terenac! Linije jesu ublazene za razliku od G klase koja je skoro u potpunosti zadrzala prvobitni izgled! Mislim da na Defenderovoj staroj osnovi nije mogao da se napravi auto modernih voznih karakteristika.
    (e viva montenegro, 10. septembar 2019 13:13)

    # Link komentara

  62. Skoda Yeti?
    (Kimi, 10. septembar 2019 13:12)

    # Link komentara

  63. Daleko nizi profil i klirens u odnosu na original sa drasticno smanjenom kubikazom unutrasnjeg prostora sto i jeste bila velika prednost starog modela . Lici po ovim slikama kao i svaki suv .
    (Kosta, 10. septembar 2019 13:10)

    # Link komentara

  64. Ауто за позере...Знало се шта је Дефендер,ауто за дивљину,да иде тамо гдје мало које возило може а успут да превезе што више људи и материјала.Знало се ко користи тај аутомобил (горске службе спасавања,екипе дистрибуције,санитети итд).Они неће куповати овакав аутомобил.Дјелује превише скупо,модерно и осетљиво...Њих не интересује дизајн већ квалитет,користан простор и практичност.Остадоше само Нива и Џимни (Јимни како већ) да бране част ове класе аутомобила (можда сам неки модел заборавио но ипак не утиче на поенту)
    (pssssst,It is I,Leclerc !, 10. septembar 2019 12:37)

    # Link komentara

  65. Ružan
    (Miloš Radunović, 10. septembar 2019 12:23)

    # Link komentara

  66. Ajde eksperti sad da pocne pljuvanje.... ovo ne valja, nije to to, stari je bio neunistiv.... itd... Ljudi 2 godine testiraju ovaj model od pustinje do leda, u svim uslovima.
    (doca, 10. septembar 2019 12:05)

    # Link komentara

  67. Lep je. U terenske sposobnosti ne sumnjam uopste. Deluje impresivno. ALI. Ovo nije Defender. Ovo je neki novi model koji je ukrao Defenderu ime zarad slave. Ovo je jako dobar novi model, ali nece nikad biti Defender.
    (AUTO.Boy, 10. septembar 2019 12:01)

    # Link komentara

  68. Parodija
    (Buljavi, 10. septembar 2019 11:32)

    Slazem se, ali samo delimicno.
    Pravi, stari Defender, sa posebnom sasijom (citaj: ne-samonosecom karoserijom) je jednostavno postao preskup za proizvodnju. To je trend modernog vremena, a i istorijski smo imali slice primere da je produkt kvalitetan, ali ga troskovi proizvodnje guse i polako gase. Najbolji primer je VW Buba, kao i njegov naslednik Beetle, mada je ovaj drugi dosta bio i pao u prodaji zbog previsoke cene.
    Ovaj novi Defender je proizvod modernog vremena, marketinga i finansijkih proracuna, kao i svaki drugi auto. Ni manje, ni vise. Ne vidim da ce ovaj defender da ide kroz Africke dzungle i da bi mogao da odradi stari Camel Trophy, ali da ce da se prodaje, to sigurno.

    Iz zemlje lala, uvek Vas
    (Dobro, 10. septembar 2019 12:01)

    # Link komentara

  69. Svidja mi se...
    (GP, 10. septembar 2019 11:34)

    # Link komentara

  70. Parodija
    (Buljavi, 10. septembar 2019 11:32)

    # Link komentara