1. Imam Toyotu Yaris 2018.Pričate gluposti da troši 10-12 litara po gradu, moj Yaris ima motor 1.5,111 ks. Istina je da nema neko ubrzanje ali zato vuče uz brdo ko lud i ima ekonimčan benzinski motor. Meni po Zagrebu gradske vožnje troši od 6,3 do 6,9.Otvorena cesta 4.5 litara.jedina zamjerka mu je autoput na brzini od 150-do max brzine 175 kada troši od 8-12. 12 Troši na max brzini.Platio sam ga 13800€ i za te novce se nemože kupiti bolji novi auto.
    (Ante Zagreb, 9. novembar 2020 22:05)

    # Link komentara

  2. Sta ce ti lep i udoban auto. Uzmes japanca, niko ti ne zavidi, a kad te tresne na neravninu, odmah se razbudis, nema spavanja.
    To je ta japanska fora. Kakav audi i mercedes, to ne valja nista. To samo uzimaju predsednici drzava da se prave bitni, sta oni znaju za kvalitet
    (matias, 2. avgust 2019 22:22)

    # Link komentara

  3. Sta ce ti lep i udoban auto. Uzmes japanca, niko ti ne zavidi, a kad te tresne na neravninu, odmah se razbudis, nema spavanja.
    To je ta japanska fora. Kakav audi i mercedes, to ne valja nista. To samo uzimaju predsednici drzava da se prave bitni, sta oni znaju za kvalitet
    (matias, 2. avgust 2019 22:15)

    # Link komentara

  4. Kao da su inspiraciju za ovog jarisa našli u onim japanskim manga crtanim filmovima.
    (Dejan, 23. jul 2019 07:59)

    # Link komentara

  5. @zuba eh da, uključiš li klimu osetna je razlika u potrošnji, a i u snazi...
    (Munjoslas, 22. jul 2019 23:12)

    # Link komentara

  6. Vozio 1.33 nepoderiv, bez klime u 4-toj i lagano po gasu, potrošnja je išla 4,7L. Ovo sada ne znam šta je, niti me interesuje. Do Budve iz BG skoro sa jednim rezervoarom...
    (Munjoslas, 22. jul 2019 23:09)

    # Link komentara

  7. Stari motor 1.0 je biser i to ljudi voze vec blizu 20 godina bez greske. Cerka ga je vozila, a problem je bio sa menjacem. Jedva smo nasli polovan jer postoje dve vrste, jedna radjena u Japanu, a druga u Francuskoj Jednih ima kolko hoces, a drugih veoma malo. Za 1.33 sam cuo da nije toliko pouzdan, a hoce i da potrosi prilicno. Ovaj 1.5 je zanimljiv, ali cena je prilicno hmm. Da ima turbinu i bar 140 konja kao Suzukijev turbak 1.4, do 15.000 bi bilo razumno. sve preko toga je previse,.
    (kole, 22. jul 2019 11:44)

    # Link komentara

  8. Dosta sam vozio yaris prve generacije, sa 1,0. Za grad veoma lak za vožnju.
    Meni su njegova sedišta bila daleko prijatnija. Manje su me umarala. Šta više, bila su mi izuzetno prijatna. Na sadašnjem yarisu, naslon ledja je čudno profilisan. Sigurno je ok za ljude koji su prosečne visine.
    (1,5 D-4D, 22. jul 2019 09:38)

    # Link komentara

  9. Kupio yare cerki 1 god star, 11 god. Presla oko 70000 km, prezadovoljna sa njim. Potrosnja ne prelazi 7,5 l, gradske voznje. Samo servisi redovni, bez kvara.
    (Vele, 22. jul 2019 07:49)

    # Link komentara

  10. Da li je moguce da ljudi porede Clio, Corsu, Polo sa Yaris???? 
    (Nucky Thompson, 20. jul 2019 21:40)

    Pa sto da ne porede?
    Pa zar to nije ista kategorija automobila?
    Ustvari ti vrv msis da je Yaris nesto specijalno?
    (C i n i k, 22. jul 2019 00:13)

    # Link komentara

  11. Na Spritmonitor.de yaris 1,5 sa 6MT ima prijavljenu prosečnu potrošnju od 6,82.
    Fabia TSI 110 6MT ima 6,50.
    Fabia TSI 95 5MT ima 6,18.
    (Spritmonitor.de, 22. jul 2019 00:13)

    # Link komentara

  12. Ljudi stave Fiat i Daciju Clio u istu recenicu sa Toyotom. 
    Bravo majstorcino. 
    Kladim se da ti Punto trosi manje i od Pola i od Honde Jazz, samo je drugo prevozno sredstvo jbg
    (abk, 21. jul 2019 18:00)

    Mis nmz da se uporedi Punto,Dacia,Clio sa Yaris/om?
    Nzn zasto ne?
    Slicni su motori po ccm,benzinci,nzn sto tako reagujes?
    Rec je o gradskim automobilima,potpuno je uporediv Punto sa Yaris/om sem ako ne mislis da je Yaris "mnogo" bolji pa nmz da ga uporedis sa Puntom?
    Polo,Clio,Punto,Yaris, pa to je sve ista kategorija..
    Sad ispada sve moze al nmz da se uporedjuje Punto sa Yaris/om?
    Ok..
    (3 0 0, 22. jul 2019 00:11)

    # Link komentara

  13. Moj otac ima ladu 110 sa 1,5 motorom. Prvi vlasnik, kako to vole da kažu. Dosta sam je vozio.
    Imao sam tri godine ovog yarisa 1,5 i na proleće ga dao u zamenu.
    Na otvorenom ta dva motora slično trose. Cak i po gradu, sto i nije pohvalno za tu ladu jer ima slabiji motor.
    Mislim da bi yaris 1,5 trošio manje po gradu u gužvi kada bi imao stop-start sistem.
    (Milovan, 21. jul 2019 21:57)

    # Link komentara

  14. [link]

    Meni troši 7l/100km. CVT menjač.

    Savršen auto za grad i do 300km put...
    (Ivanhoe, 21. jul 2019 19:52)

    # Link komentara

  15. @Anka morate reci i kog grada. Nije isto u krugu dvojke i na Novom Beogradu ili u Resniku.
    (Ivan, 21. jul 2019 19:24)

    # Link komentara

  16. @Cinik trosi od 6 vikendom do 10 radnim danom u spicu. Meni hibrid u centru Beograda trosi od 5-7 litara tako da racunaj za 1.3 benzin od 6-10 na otvorenom oko 5.
    (Ivan, 21. jul 2019 19:21)

    # Link komentara

  17. @zuba vredi u svakoj varijanti. Do CG i ostane 1/3 rezervoara, uz konzervativnu vožnju...
    (Munjoslas, 21. jul 2019 18:48)

    # Link komentara

  18. Punto,1.2 sa 44 Kw u top stanju,potrosnja po gradu,cist grad, 8 L.
    Ali citao sam ja i ribolovacke price tipa 5 L po gradu...
    Sad ocekujem da ce da se jave ljubitelji Toyote da pisu da im Yaris trosi po gradu 5.32 L...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ribolovac, 21. jul 2019 15:17)


    Ljudi stave Fiat i Daciju Clio u istu recenicu sa Toyotom.
    Bravo majstorcino.
    Kladim se da ti Punto trosi manje i od Pola i od Honde Jazz, samo je drugo prevozno sredstvo jbg
    (abk, 21. jul 2019 18:00)

    # Link komentara

  19. Preskupo.
    (dd36, 21. jul 2019 17:23)

    # Link komentara

  20. (C i n i k, 21. jul 2019 15:21)

    Hvala ti.
    (Zuba, 21. jul 2019 16:47)

    # Link komentara

  21. Molim iskren odgovor ljudi koji su vozili ili voze Yaris. 
    Gledam na oglasima modele 1.33 2008/2009 godiste presli oko 90000 km. Vredi li kupiti sada jarisa toliko starog. Voznja po gradu uz eventualno 2x godisnje na put do R. Srpske i Grcke. Inace ne bi prelazio vise od 5000 km godisnje. 
    Unapred hvala.
    (Zuba, 21. jul 2019 08:45)

    Ocekujes ovde iskrenost?
    Ovo je navijacka pricaonica.
    Ali ok, potrosnja za 1.3 benzinca po gradu (Bgd) nmz ispod 8,0 L. A i to je optimisticki scenario,podrazumevam da taj model nema start/stop.
    Moze i 10 po gradu nije nikakvo cudo.
    Otivoren put ok,ali grad...
    Trose,ne samo taj,svi benzinci,jos sa klimom...
    (C i n i k, 21. jul 2019 15:21)

    # Link komentara

  22. Punto,1.2 sa 44 Kw u top stanju,potrosnja po gradu,cist grad, 8 L.
    Ali citao sam ja i ribolovacke price tipa 5 L po gradu...
    Sad ocekujem da ce da se jave ljubitelji Toyote da pisu da im Yaris trosi po gradu 5.32 L...
    (Ribolovac, 21. jul 2019 15:17)

    # Link komentara

  23. Hjundai I20 1.4 100ks je mama za ovaj
    (Vulex, 21. jul 2019 12:49)

    # Link komentara

  24. "prvih 10 godina je sipaj i vozi"
    To više nije nikakvo merilo, to važi i za Dačiju (provereno u praksi). Novi automobili su postali prilično pouzdani.
    (T2, 21. jul 2019 12:33)

    # Link komentara

  25. Dakle vlasnici Yarisa samo sanjaju neki svoj san, i ništa ne znači to što polovnih Yarisa slabo ima u oglasima, pošto se prodaju za 5 minuta, i jedini način da ga kupite je da lično poznajete nekog vlasnika, i dogovorite kupovinu u trenutku dok čovek još uvek razmišlja da li će ga uopšte i prodavati.
    (posmatrač, 21. jul 2019 07:06)

    Dobro si rekao, samo sanjate neki svoj san.
    (ha ha, 21. jul 2019 12:24)

    # Link komentara

  26. ( posmatrač, 20. jul 2019 22:48)
    Nisam ja rekao da trosi kao lada. Rekao sam da moze 4 na lakom gasu ( i bez auto puta), oko 6,5 na par hiljada pretezno vangradske (uz auto put i poštovanje ograničenja), da od TSI 95 u istom režimu troši mozda oko pola litra više, da po gradu trosi oko 8,5 uz idealne uslove, a sa guzvom i ulaskom u centar, od 10-12. I to uvek. Bez greške.
    Ne kažem da je yaris loš, iako ima neka suluda rešenja (bord bolje da izbace,nego "ono" bordom da zovu,a udaljenost ne meri).
    O bajkama kako Toyote dobro drže cenu, prodaju se za dan, to je za "Ošišanog ježa". Meni ne smeta. Naprotiv.
    Yaris je vozilo kao i svako drugo. Sa vrlinama. I manama. Stella je jeftina. Steta sto u Srbiji nema TSS kao u okruzenju. SOL idealne cene za yaris. Bi Tone teski promasaj. Chic odličan.
    (1,5 D-4D, 21. jul 2019 09:26)

    # Link komentara

  27. Pošto je mnogo komentara u vezi potrošnje, Honda Jazz 2009. godište, motor 1.33, 100KS ( kao prethodni Yaris) prešao 165.000 km uglavnom gradske vožnje, potrošnja 6,5 litara.
    (Anka, 21. jul 2019 09:02)

    # Link komentara

  28. retko los auto po mom misljenju.
    benzin automatik uzasan prenos i ogromna potrosnja po gradu, plastikaner..!!
    (milos, 21. jul 2019 08:48)

    # Link komentara

  29. Molim iskren odgovor ljudi koji su vozili ili voze Yaris.
    Gledam na oglasima modele 1.33 2008/2009 godiste presli oko 90000 km. Vredi li kupiti sada jarisa toliko starog. Voznja po gradu uz eventualno 2x godisnje na put do R. Srpske i Grcke. Inace ne bi prelazio vise od 5000 km godisnje.
    Unapred hvala.
    (Zuba, 21. jul 2019 08:45)

    # Link komentara

  30. Uopste nije pouzdan kao ostale Toyote.
    Prvo se sestri pokvario podizac stakla. A ond je kompresor klime koja nije ni ukljucivana morao da se dopuni.
    Sta je sledece? Auto star 8 meseci, placen 12.900€, mogla je da kupi jos malo Astru sedan za te pare.
    (Dejan_L, 21. jul 2019 08:43)

    # Link komentara

  31. koleginica vozi novog jarisa automatik potrosnja 9.5 prosecna- sve po gradu
    (milos, 21. jul 2019 08:09)

    # Link komentara

  32. @1,5 D-4D Ti baš ne odustaješ, sa tom nebuloznom potrošnjom po gradu, koju pominješ. Ok, znači u Tojoti su odlučili da nakon 20 godina, zbog loše reputacije i slabe prodaje ovog modela, konačno uštede na njemu, pa su ugradili neki 1.5 motor iz Lade, i on eto troši 15 litara po gradu, a može čak i 20. Dobro, važi. Dakle vlasnici Yarisa samo sanjaju neki svoj san, i ništa ne znači to što polovnih Yarisa slabo ima u oglasima, pošto se prodaju za 5 minuta, i jedini način da ga kupite je da lično poznajete nekog vlasnika, i dogovorite kupovinu u trenutku dok čovek još uvek razmišlja da li će ga uopšte i prodavati.
    (posmatrač, 21. jul 2019 07:06)

    # Link komentara

  33. Moj dobar prijatelj ima Yaris. Veće djubre od auta nisam video. Nakon nekoliko meseci korišćenja, isto to misli i on. Toyotini automobili generalno nisu loši i dosta su kvalitetni, ali Yaris je katastrofa.
    (Toronto, 21. jul 2019 05:15)

    # Link komentara

  34. Da li je moguce da ljudi porede Clio, Corsu, Polo sa Yaris????
    (Nucky Thompson, 20. jul 2019 21:40)
    Ne razumijem pitanje?
    (kele®, 21. jul 2019 02:38)

    # Link komentara

  35. Jaris je dobar auto za svaki dan i drndanje po gradu.. Realno mnogo kosta u startu ali prvih 10 godina je sipaj i vozi.. Kupio sam ga novog 2009, 1.33 99ks, sad je kod drugog vlasnika, samo servisi, plocice i gume.. 90% grad 150000km, bez ikakvog kvara.. Potrosnja oko 7.5 litara benzina.. Plastika i ostale gluposti za koje se ljudi stalno kace su stvarno uzas, ali ima solidna sjedista, jako lak za voznju - kao igracka, dosta prostora za putnike za tako mali auto, pregledan toliko da i debil moze da ga uparkira gdje hoces, milion pregrada za sitnice.. Vrijedi te pare ako planiras da ga vozis 8-10 godina a on to moze lagano bez centa ulaganja van obaveznih servisa koji su 50e i to sa dobrim uljem, plocice su 25e..
    (preferisco dirti addio, 21. jul 2019 00:11)

    # Link komentara

  36. @Hipohondar
    Ala si me demantovao,svaka cast,izgleda da ti patis od germanititisa rekao bih...Sta ima koga da boli nesto sto gore,losije,skuplje od bilo cega evropskog,mozes samo da se sazalis na tako nesto...
    (Molder, 20. jul 2019 23:52)

    # Link komentara

  37. Mislim da je ovo malo jaka cena za model koji se upravo zamenjuje.
    (T, 20. jul 2019 23:02)

    # Link komentara

  38. Kad je pre par godina kupovao ovog jarisa, mom kolegi sa posla bilo skupo da doplati za rezervni točak, mislim oko 300. Govorio je da nije budala i da ce da kupi polovan, a kao nov, za oko 100. I stvarno, kupio polovan, a kao nov.
    Prosle godine mu pukne guma, stavi rezervni. Sreća,bio sam. Rezervni se raspao. Eksplodirao. Bio suviše star. Guma ostarila.
    On se isprevrtao. Povredio. Ozdravio.
    I kaže Jebem ti polovan,a kao nov kad je star. Bolje da sam dao onih 300 za zaista nov rezervni.
    (Peđa, 20. jul 2019 22:54)

    # Link komentara

  39. @ 1,5 D-4D Ti baš ne odustaješ, i to oko jedine stvari za koju sam baš siguran, pošto automobile u vožnji nikada nisam štedeo. Ok, nisam ispratio ovaj najnoviji, i moguće je da su mu sada, verovatno zbog slabe pouzdanosti i prodaje, 15-ak godina od tog “mog” primerka, ugradili neki 1.5 motor iz Lade verovatno, i da je zaista počeo da troši 10-12, a zimi i možda celih 15 litara po gradu. Jadni vlasnici Yarisa, svih ovih godina, verovatno zato i polovnih slabo ima po oglasima. Probaj da nađeš neki, nestaju iz ponude za 5 minuta, i možeš ih nabaviti samo ako lično poznaješ vlasnika, i sve dogovoriš sa njim na vreme, što znači, u trenutku kada tek počinje da razmišlja o prodaji.
    (posmatrač, 20. jul 2019 22:48)

    # Link komentara

  40. nakaza se vratila :)
    (neutralni felsh, 20. jul 2019 22:39)

    # Link komentara

  41. moj kum vozi tojota anvensis 2002god kune se u njega a sad ovako za 4 god presao 40.000km sa njim nista nije dirao osim malih servisa,akumulatora,plocica,diskova,nesta na trapu i velikog servisa i kune se u njega..naj zahvalniji auto..za 4 godine ulozijo je 1200e to je mesecno odrzavanje od nekih 25e to je njegova racunica..
    Moj auto (necu da spominjem koji) 2003 god mu je rupa bez dna malo malo kod servisa za godinu ipo dana ja sam ulozijo 1340e (veliki i mali servis,diskovi i plocice,amortizeri i bobine sa svecicama)to je po njemu oko 70e mesecno odrzavanje tj tri put ne kvalitetniji od njegove tojote e sad ne racuna sto je on za 4 godine presao 40.000km a ja za godinu ipo 51.000km..mene odrzavanje kosta 3.2din po predjenom kilometru a njega 3.5din po km..(nisam racunao gume) ako racunamo i potrosnju stim da je njegov dizel a moj benzin plin iste kubukaze i gabarita mene kosta 11din ukupno po kilometru a njega 16din po km...
    vecina ne racuna kilometrazu vec vreme a pravilno je kilometrazu..
    (sale, 20. jul 2019 22:33)

    # Link komentara

  42. ja sam iznajmio yarisa pre 5 godina i sipao pun rezervoar benzina u Becu. msm da je 1.0 motor bio. btw poenta je da kad sam dosao do NS, na bordu mi je pisalo da mogu jos 36km da prodjem. inace nas cetvoro je bilo u autu i pun gepek kofera.
    (destiny maj es, 20. jul 2019 22:25)

    # Link komentara

  43. sve sve i nekako ali ne razumem ove hvalisavce ej vozio 5 godina ili 7 presao 100.000-120.000km bez ikakvih problema..

    pa kakav bi to auto bio ako te izdaje sa manje od 100.000km i jos nesta svasta sam vozio i ni sa jednim nisam imao problema do nekih 150-180.000km tako da se manite tih prica,da vidimo mi njega sa 350-450.000km i 20god eksplatacije kakav ce biti..

    svaka mlada zena je dobra do 30-te a posle 40-te svasta joj fali...
    (boki, 20. jul 2019 22:10)

    # Link komentara

  44. Da li je moguce da ljudi porede Clio, Corsu, Polo sa Yaris????
    (Nucky Thompson, 20. jul 2019 21:40)

    # Link komentara

  45. Toyota je najveći vlasnik patenta na svetu, taj podatak vam može otvoriti oči ili pak ne?! vaš izbor!
    (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 20. jul 2019 21:34)

    # Link komentara

  46. Wow, plastika u gepeku stvarno ostavlja jak dojam.
    (Pepa, 20. jul 2019 20:58)

    # Link komentara

  47. Sta je ovde zanimljivo i zabavno? 110 konja na 1220kg je zivi smor za voznju. Vozim alfu 147 sa 150 umornih atmosferskih konja i 1250kg, zna da zabavi ali uz klimu je uglavnom slabasan. Da ova tojota ima 1000kg bila bi zabavna kao sport ka ford :)
    (duke nukem, 20. jul 2019 17:32)

    S vremena na vreme proveriti pritisak u gumama
    (nebaCar, 20. jul 2019 20:54)

    # Link komentara

  48. Kao vlasnik Yarisa 2018. godište sa ovim motorom mogu samo da kažem da ga ne bih menjao ni u ludilu za ove modele iste klase što pominjete :)
    (Branko, 20. jul 2019 20:53)

    # Link komentara

  49. Ovo je za mene jedan od najgorih auta u klasi,toliko los kvalitet izrade da je Dacia premijum za nju.Jeftina,glupa i zastarela resenja,ispod tanke tkanine sedista imate sipke kao u gsp autobusima nekad,smrdi na jeftin lepak,mesavina stilova tipa nesto bi hteli,a motor i menjac jaoj,pa golf iz 1981 godine je ziva vatra za ovo...A cena? Cist bezobrazluk...
    (Molder, 20. jul 2019 16:41)
    Citam komentar i umalo da poverujem dok nisam video ko ga je napisao.Ljudi verujte,sve je suprotno od ovog iako nikad nisam vozio Yarisa ali stim kakav hejter ga je napisao,nista sigurno nije tacno.Bolest se zove,boli Japan,boli Koreja.
    (Hipohonder, 20. jul 2019 20:25)

    # Link komentara

  50. Vozio '08 za vikend, genijalan za grad, ali na autoputu nek' ti je Bog u pomoc.
    (promasen slucaj, 20. jul 2019 20:12)

    # Link komentara

  51. @n6 te komande kone pominjes su kod svih toyota iste pa cak i kod Lend Kruzera od 80000$
    (Ivan, 20. jul 2019 20:03)

    # Link komentara

  52. (posmatrač, 20. jul 2019 19:00)

    Ja i napisah da može da troši samo 4 litra na otvorenom. Ali, "po gradu" (za mene "grad" znači i redovan ulazak i izlazak iz centra BG-a), troši koliko sam i rekao. U gužvi 10-12. Može on po gradu i 8,5. Naravno. Ako su povoljni uslovi saobraćaja. Ali, može i 10-12 veoma lako.
    Dar tog motora je elastičnost. Može odmah da se ubaci u drugu, u treću na 25, u četvrtu na 35-40 ... a da "ne trese". Možeš na 60 kod Orlovače da ga ubaciš u šestu i da ne prešaltaš do Užica. On je dobar/prijatan ako ne želite da jurcate. Tada je relaksirajući.
    Ali, za neko "F1-preticanje" nije baš "impresivan", čak ni kada ga prešaltaš dve brzine na niže. Uz Begaljičko brdo ja ga u podnožju odmah iz šeste vraćam u četvrtu ako ne želim da tokom uspona izgubi brzinu kretanja.
    Šta su oni uradili sa motorom od 1,5 litara, ne znam, ali, ako je ono "111 konja", to su neki veoma, veoma "umorni konji". Onom motoru nedostaje dosta obrtnog momenta. I njega u tome šiju i neki atmosferski motori manje zapremine.
    Ima taj yaris nekih svojih dobrih strana. Npr. ima lep volan, lepe instrumente, dva rikverc svetla koja dobro rade posao,kameru... Ali, zaista, ima takvih gafova, da je to meni neverovatno, pa uz svo uvažavanje činjenice da je u šestoj godini tržišnog života.
    A to što neki kažu: "Ostaće unucima...", to su priče za malu decu, pri čemu ga nijedan (savremen) "unuk" danas ne bi ni hteo, jer yaris nema Android auto i Apple CarPlay. Ali, to je filozfija Toyote.
    (1,5 D-4D, 20. jul 2019 19:56)

    # Link komentara

  53. @1.5d4d ...jedino ako ima 182 fita a ne cm ja sa 195cm sedim pozadi u Yarisu i nemam problem cak ni sa kolenima kad napred sedi neko prosecne visine. Nas 4 je islo u Stutgart na sajam sa modelom pre ovog i svi smo preko 185cm. Vozili smo auto kao da je na trkama uvek 20-30 iznad ogranicenja i potrosnja je bila oko 6.8 po kompijuteru a kada smo sipali ispalo je da je potrosnja 7.2 litara BENZINA sto je fantasticno s obzirom da nam je prosecna brzina bila 98kmh. Sa auris hibridom natovarenim ista ruta ali malo sporije prosek je bio 6.4 litre BENZINA.
    (Ivan, 20. jul 2019 19:50)

    # Link komentara

  54. @Ivan...Nemas ti pojma sta znaci dobar motor. Atkinson cycle motori su poslednja rec tehnologije kada su benzinci u pitanju. Velika kompresija mala potrosnja i buka velika ekonomicnost. Ista kao dizel.
    (Ivan, 20. jul 2019 19:31)

    # Link komentara

  55. @ 1,5 D-4D, Ne bih da se upuštam u neku dublju diskusiju oko dimenzija, i ponašanja motora kod ovog Yarisa, pošto ga ne poznajem. Imao sam (i vozio 7 godina) onaj Yaris 1.3 (iz 2005. godine). Sa velikim zadovoljstvom sam prešao preko 120.000 km, i napisaću samo ono što znam sigurno. Taj auto u gradu nikada nije trošio preko 8,5 litara, ma koliko ja sa njim nekada žurio (i divljao). Najčešće je to bilo ipak oko 7,5-7,8 litara po gradu, tako da te priče o 10-12 litara, i to u ovom novom (15 godina kasnije) zaboravi. Moja iskustva sa tim autom su bila izuzetno pozitivna, uz vrhunsku pouzdanost, i povoljno održavanje, imao je i sjajnu zadnju kliznu klupu, koje na žalost, u novijim verzijama odavno više nema. Jedine dve mane, kojih se ja sećam, su bile nešto veći krug okretanja, što ume da zasmeta pri parkiranju, i nešto niži prednji deo (paziti na ivičnjake). Sve ostalo je bilo savršeno, i on i dalje savršeno radi kod sledećeg vlasnika. I tada nije bio među najjeftinijima, ali je bio među najboljima, ako ne i najbolji gradski auto, sa kojim je moglo da se krene i na neki put van grada. Idealan za tročlanu porodicu.
    (posmatrač, 20. jul 2019 19:00)

    # Link komentara

  56. Niko ne spomenu da je ovo u stvari prepakovana mazda 2, na koju su postavili ogromne farove i drugačiji branik, ali odaje ga bočna strana. Nekad najbolji u klasi, danas Yaris više Mazda, nego Toyota...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (stručnjak, 20. jul 2019 13:42)
    ---…--

    Jedina Yaris koja je povezana sa Mazdom je Yaris sedan sa Americkog trzista. Yaris hatch iz ove price nema nikakve veze sa Mazdom jos uvek, ali ce imati u sledecoj generaciji (vec predstavljen, ali jos nije u prodaji).
    (The Unforgiven, 20. jul 2019 18:52)

    # Link komentara

  57. Тојоте су за нас који се не разумемо у аутомобиле. Не кваре се и не знамо где су квази мајстори за поправке. Цео свет је глуп што вози тојоте, само у Србији још хвале тракторе.
    (Мићко, 20. jul 2019 18:50)

    # Link komentara

  58. skoro sam vozio model iz 2008 benzinac 1.3 ... polo,corsa i ta boranija je daleko iza njega ...sjajan autic...
    (kilo belog i sifon sode, 20. jul 2019 18:48)

    # Link komentara

  59. U eri turbo motora, Toyota napravi atmosferski motor sa 136Nm i to se smatra cudom tehnike? Jos komentar urednika da auto ide bas dobro... Tesko u automobilu koji ima i 1220kg. Ne sumnjam da je automobil kvalitetan, ali motor je po meni ispod prosecan.
    (Ivan, 20. jul 2019 17:46)

    # Link komentara

  60. @ bojan

    Za iste pare bi pre uzeo Klia / 2008 umesto Tojote? (I u istoj opremi.)
    (šališ se?, 20. jul 2019 17:46)

    # Link komentara

  61. jeste kvalitetan auto, ali i ružan i dosadan, yaris od pre 15 godina je i dalje zakon po izgledu čak i danas u odnosu na današnje verzije yarisa
    (eto, 20. jul 2019 17:45)

    # Link komentara

  62. Sta je ovde zanimljivo i zabavno? 110 konja na 1220kg je zivi smor za voznju. Vozim alfu 147 sa 150 umornih atmosferskih konja i 1250kg, zna da zabavi ali uz klimu je uglavnom slabasan. Da ova tojota ima 1000kg bila bi zabavna kao sport ka ford :)
    (duke nukem, 20. jul 2019 17:32)

    # Link komentara

  63. Imam 2015 Yaris 1.5 automatik. Do sada sam presao skoro 130.000 milja (208.000 km). Zamena ulja svakih 5.000 milja, zamenio ulje u menjacu na 90.000 milja i zamenio plocice na kocnicama na 120.000 milja. To je sve.
    Ne znam koliko trosi sa manuelnim menjacem, ali sa automatikom trosi daleko vise nego sto fabricki brojevi kazu. Evo recimo ovih dana imamo bas velike vrucine, prosek (prema brojevima na kompjuteru) kombinovane voznje je oko 9.5 litara - inace jedno 2 litre vise nego sto je inace trosio.
    Malo je skuplji od konkurencije (barem ovde u Americi) jer na Toyotu nema popusta kao na Ford ili Hyundai, ali zato nema ni najmanje brige hoce li se sta pokvariti.
    (The Unforgiven, 20. jul 2019 17:15)

    # Link komentara

  64. Imao Yarisa 2003 sa ugradjenim plinom 1000 kubika jeste bio slab ali nije prelazio 7 litara plina a do Grcke i Crne Gore je trosio 6 litara, secam se za 5000 dinara plina odemo do Crne Gore vozamo se tamo i nazad :) fenomenalan kao drugi auto samo sto je nama bio i prvi i jedini pa je ipak na kraju zamenjen za vece vozilo Hondu Akord 2008 ali o Yarisu imam samo reci hvale
    (Fish, 20. jul 2019 17:01)

    # Link komentara

  65. @Milos kvalitet današnjih Toyota je u razini sa ostalim proizvođačima, vremena iz 90 i 00, starih Mercedesovih dizela i japanskih benzinaca su prošla. I sam san kupila novog avensisa i problemi su manje više isti kao i sa ostalim proizvođačima ( Dpf, injektori, egr itd).
    (Aaaa, 20. jul 2019 16:59)

    # Link komentara

  66. Ovo je za mene jedan od najgorih auta u klasi,toliko los kvalitet izrade da je Dacia premijum za nju.Jeftina,glupa i zastarela resenja,ispod tanke tkanine sedista imate sipke kao u gsp autobusima nekad,smrdi na jeftin lepak,mesavina stilova tipa nesto bi hteli,a motor i menjac jaoj,pa golf iz 1981 godine je ziva vatra za ovo...A cena? Cist bezobrazluk...
    (Molder, 20. jul 2019 16:41)

    # Link komentara

  67. @Poz iz BG-a
    u principu si u pravu. i jedan i drugi imaju ozbiljan look, možda čak i malo namršten. Verovatno da kompenzuju komplekse vozača, jer u saobraćaju je važno izgledati z@jebano.
    (maxy, 20. jul 2019 16:29)

    # Link komentara

  68. @strucnjak
    Novi Yaris koji uskoro krece u prodaju je na bazi Mazde 2, ovaj na testu je prethodni/aktuelni model.
    (Marko, 20. jul 2019 16:10)

    # Link komentara

  69. To je auto koji ce te ako vodite računa o servisu da ostavite unucima u nasledje. Sa tim Yarisom ljudi prelaze i po milon kilometara. Toyota je najkvalitetniji automobil na svetu, To čitav svet zna, osim kod nas.
    (Milos, 20. jul 2019 13:45)

    Upravo tako. Babe i dede ga i kupuju a onda ostave unucima kao prvi auto za vezbanje.
    (GuA, 20. jul 2019 15:56)

    # Link komentara

  70. @strucnjak
    da nisi ostavio ovaj nick ne bih ti ni odgovorio ali covece za 30 sekundi na googlu video bi koliki si strucnjak ako vec ocigledno nista ne znas.ovo je yaris 3 generacije redizajniranog eksterijera a skoro istog enterijera drugi put od u zadnjih nekoliko godina a to o cemu ti pricas je yaris za americko trziste (mazda 2 sa znakom toyote) i ne pominje se u ovom tekstu niti je na slikama niti se prodaje u evropi.cuj,"strucnjak"???!!!
    (denjeprr, 20. jul 2019 15:49)

    # Link komentara

  71. "Kakvih se sve gluposti ovdje može pročitati.
    Npr. da auto troši bez problema 10-12 litara u gradu!????
    Ni sa rupom od 20 cm na rezervoaru. Ni uzbrdo u prvoj brzini.
    Ovo je jedan od tehnološki najnaprednijih benzinaca koji kombinira običan Otto ciklus sa Atkinsonovim ovisno o opterećenju motora. Sve sa ciljem manje potrošnje. Ovaj auto ne troši 10 litara ni sa punim gasom.
    Yaris je možda i najpraktičniji auto u svojoj klasi. Izrazito je visok i zato je lagano u njega ući na prednjim, ali i zadnjim sjedalima. Pozadi mogu komotno sjediti i ljudi od 190 cm visine!"
    (Ivan ZG, 20. jul 2019 13:27)

    Dragi "susjede", lupaš "kao Maksim po diviziji".
    Moje dete od 182 cm pozadi dira krov glavom u ovom yarisu. Kao i u corolli.
    A za potrošnju, uzmi, vozi, pa ćeš da vidiš. Ekonomičnost ovog motora nije jača strana. U proseku, troši pola litra više od TSI 95.
    Na par hiljada čisto vangradske, ovaj yaris troši oko 6,5. A da je hibrid, ko zna ... Vidi iz testa za corollu hibrid, na km.77.com:
    "... the Corolla Touring Sports 180H spent 6.8 l / 100 km. It is a low consumption for its power level, but it is not extraordinary. Although it does not have a familiar body, the Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo of 182 HP, which has a similar size, gave a computer consumption of 6.0 l / 100 km. "
    Osim potrošnje, ni kočenje nije jača strana. Od 120 km/h do nula, toj toyoti treba 56,5 m, skodi Scala 52,5, sa Focusu 48,3 m. Sve to lepo piše. Pismen i pročita. I onda zna.
    (1,5 D-4D, 20. jul 2019 15:27)

    # Link komentara

  72. Benzinski 1.5 atmosferac od 111 KS sa dosta inovacija ...jzko znimljiv motor u odnosu na konkurenciju u ovoj klasi.
    (j...s turbo, 20. jul 2019 14:20)

    # Link komentara

  73. "Za početak, tu je neobično visoka kompresija od 13,5:1 koja omogućava kvalitetno sagorevanje smeše."

    Pod uslovom da je benzin vrhunskog kvaliteta.
    (malo fali mnogo kvari, 20. jul 2019 14:09)

    # Link komentara

  74. Neznam kako, ali gotovo uvek promašimo ono glavno, u ovom slučaju to je legendarni kvalitet Toyote. Yaris nije najbolji, ni ti se po bilo čemu izdvaja od pominjane konkurencije. To je auto koji ce te ako vodite računa o servisu da ostavite unucima u nasledje. Sa tim Yarisom ljudi prelaze i po milon kilometara. Toyota je najkvalitetniji automobil na svetu, To čitav svet zna, osim kod nas.
    (Milos, 20. jul 2019 13:45)

    # Link komentara

  75. Niko ne spomenu da je ovo u stvari prepakovana mazda 2, na koju su postavili ogromne farove i drugačiji branik, ali odaje ga bočna strana. Nekad najbolji u klasi, danas Yaris više Mazda, nego Toyota...
    (stručnjak, 20. jul 2019 13:42)

    # Link komentara

  76. Kakvih se sve gluposti ovdje može pročitati.
    Npr. da auto troši bez problema 10-12 litara u gradu!????
    Ni sa rupom od 20 cm na rezervoaru. Ni uzbrdo u prvoj brzini.
    Ovo je jedan od tehnološki najnaprednijih benzinaca koji kombinira običan Otto ciklus sa Atkinsonovim ovisno o opterećenju motora. Sve sa ciljem manje potrošnje. Ovaj auto ne troši 10 litara ni sa punim gasom.
    Yaris je možda i najpraktičniji auto u svojoj klasi. Izrazito je visok i zato je lagano u njega ući na prednjim, ali i zadnjim sjedalima. Pozadi mogu komotno sjediti i ljudi od 190 cm visine!
    Kome Swift nije mali tj. ne treba mu za cijelu obitelj, bolji je izbor. Za obitelj je bolji Yaris jer četvero mogu u njemu i na more.
    Ovima koji bi jurili do 100 za 5 sekundi predlažem - raketu. Do prvog zida. Da poštede ostele sudionike u prometu. Za tekve nije auto.
    (Ivan ZG, 20. jul 2019 13:27)

    # Link komentara

  77. Yaris je odlican auto, al servis u Bgu je ocajan.
    U 2 servisa, prosle I ove godine, naprave mi sitna ostecenja na vratima. Stetu sam sam primetio. Bicu fer - bili su spremni da to saniraju, odustao sam, bilo mi zao da mi skidaju fabricku farbu i pocinkovani lim.
    Naravno, na drugu vrstu kompenzacije nisu hteli ni da cuju, samo su me otkacili. Welcome to Serbia..
    (good morning scientist.., 20. jul 2019 13:15)

    # Link komentara

  78. @(bojan, 20. jul 2019 09:55)... recenzije jesu ok ali tvrdim da to nista ne znaci dok se auto ne provoza, to preporucujem svakom ko planira kupovinu novog auta.
    (Metropola, 20. jul 2019 12:49)

    # Link komentara

  79. Auto ove veličine sa motorom 1.5l/111ks, mora da ubrzava za manje od 11s i postiže barem 185-190 km/h. Ovako nešto nije u redu.
    (Džonson, 20. jul 2019 11:45)... tezak je a i menjac koji nosi nije tu zbog brzine nego ekonomicnosti. Nije samo velicina motora i ks ono sto je bitno za performanse!
    (Metropola, 20. jul 2019 12:41)

    # Link komentara

  80. @foka Ali oni nisu u klasi sa njim... Yaris je od svih pomenutih automobila duži bar za 40 cm. Yaris je u klasi sa Polom, Fiestom, Fabijom, Ibizom, Corsom... A Toyota koja je u klasi sa automobilima koje si pomenuo zove se Aygo.
    (Poz iz BG-a, 20. jul 2019 12:25)

    # Link komentara

  81. Mazdin koncept velikih atmosferaca drma Japance. Možda se i Evropljani opamete i batale troklipne buđavce ....
    (Anonymous, 20. jul 2019 12:25)

    # Link komentara

  82. Da se ne lažemo, Polo pa i Fiesta su mnogo ozbiljniji automobili od ovog Yarisa.
    (Poz iz BG-a, 20. jul 2019 12:23)

    # Link komentara

  83. Znaci osnovni model ovog auta je oko 11k eur.
    (Boris, 20. jul 2019 11:18)

    Osnovni model na akciji kosta 12.490 plus 500 za boju. Pise u tekstu.
    (bez tempomata i bilo cega, 20. jul 2019 12:13)

    # Link komentara

  84. 15.000evra za gradski auto? "Svega 7 litara u gradu..."???
    Kome je do istinski sposobnog gradskog auta, Japanca - samo Suzuki Swift 1.2. Em ide kao metak, em trosi 5 litara u proseku.
    (Kobaja Grande, 20. jul 2019 11:58)

    # Link komentara

  85. Auto ove veličine sa motorom 1.5l/111ks, mora da ubrzava za manje od 11s i postiže barem 185-190 km/h. Ovako nešto nije u redu.
    (Džonson, 20. jul 2019 11:45)

    # Link komentara

  86. Jedna stvar u testu je teška istina. U yarisu je nazad par milimetara manje mesta nego u novoj koroli. Tuga crna za korolu.
    Ovaj motor je zadovoljstvo voziti ako imate penzionerski duh. Nije za bilo kakvu brzu voznju, jer motor kao da ima 60-70ks. Moze i da malo trosi, i samo 4 van grada (bez auto puta). Po gradu,ako je guzva, lako 10-12.
    Preko 170 ne može nikako. Probah par puta. Ne smeta mi.
    Gluplji bord racunar ne videh u zivotu, ne znam čemu onakav sluzi. Verovatno nicem. Ne možeš da meris bilo kakvu udaljenost!!!
    Zadnja vrata prazno zvece. Nevidjeno. Nikakve ostave u njima. Ni za cackalicu.
    Po meni, bolje je uzeti fabiju TSI 110 i napakovati joj opremu. Uostalom, i TSI 95 je dosta zivlja od ovog yarisa, a manje trosi, ali, ima 5MT, sto joj je ogroman minus.
    (1,5 D-4D, 20. jul 2019 11:36)

    # Link komentara

  87. Deluje da je mali ali u kabini ima mnogo više mesta i od Clia i 208. Razmišljao sam da ga kupim pa sam vozio test vozilo. Vrlo sam prijatno bio iznenađen komforom. Za 15 hiljada ne dobiješ ni automatsku klimu ni tempomat. To mi je bilo besmisleno. Za 15k bi radije vozio Citroen DS5 star 4-5 godina.
    (Yaris, 20. jul 2019 11:34)

    # Link komentara

  88. pola ovih dugmića (konkretno ovi levo ispod ventilacionog otvora) su identični kao u mom priusu iz 2007 godine. ručica tempomata takodje identična, ablenderi isto. ne mogu da verujem da nista nije menjano od 2003 godine kad je izaso prius2
    (n6, 20. jul 2019 11:26)

    # Link komentara

  89. U autu ovog segmenta mi stvarno ne trebaju džidže bidže navigacija i ambijentalno osvetljenje. Znaci osnovni model ovog auta je oko 11k eur i ne moze bicolor varijanta. Da placam 4000e vise nema sanse nesto sto mi ne treba. Glupost na kvadrat.
    (Boris, 20. jul 2019 11:18)

    # Link komentara

  90. "Da se ja pitam, ja bih tuda proterao!" - komentar u "Ko to tamo peva".
    Miškove autobuse ostavite tamo gde ih je i on vozio.
    Za voznju dece u obdaniste i skolu, za "sopingovanje", pijacu, posao - dovoljno.
    Preglednost u gradu nije posebno veca na banderu covek da se popne.
    Ko ima problem sa ulaskom u vozilo zbog kicme, tezine i drugih hendikepa postoje vozila specijne namene. Ne resava klirens problem empatije po gradovima.
    (je-bote, 20. jul 2019 10:55)

    # Link komentara

  91. Све одлично сем димензија. Превише је мали.
    (Ђенерал, 20. jul 2019 09:38)

    ... previše mali, a grad pravljen kao po meri Hobita.

    Proizvodjaci ne palite prese dok ne izbacite neku kobasicu od minimum 5m u duzinu i 2m u sirinu.
    (je-bote, 20. jul 2019 10:32)

    # Link komentara

  92. Da mi neko pokloni vozio bih bez problema a da kupim,pa ipak Ne
    (Vulex, 20. jul 2019 10:12)

    # Link komentara

  93. Dobar je, svaki dan ga vozim. Do 30-40km na sat je električni a preko toga se pali motor. Baš je dobar.
    (ko je ovde lud, 20. jul 2019 10:08)

    # Link komentara

  94. To nije auto u klasi up-a,nego auto B segmenta iako malo kraci od clia ili pola. Super auto, ali je ipak vreme za promenu,ovakvom autu sa ovakvom opremom nebi stetio naslon za ruku recimo. A novi model bi mogao postati Mazda2
    (borg, 20. jul 2019 10:04)

    # Link komentara

  95. Ne sumnjam da je kvalitetan, ali meni se iskreno ne svidja, ni spolja ni unutra. Da imam 15ak hiljada evra, pre bih se odlučio za klio ili 2008. Ako mislite da je 15k mnogo za auto b segmenta, slažem se, mnogo je. Ali gledao sam recenzije klija i 2008ce na carwow-u, početna cena će biti oko 14500 funti, oko 16500 srednji paket opreme, a oko 20000 najviši paket opreme sa automatskim menjačem.
    (bojan, 20. jul 2019 09:27)

    Mislio sam na 208, a ne na 2008 :)
    (bojan, 20. jul 2019 09:55)

    # Link komentara

  96. kakve pande, mikre, up - ovi, city go - ovi, ovako se pravi mali gradski automobil.. :)
    (foka, 20. jul 2019 09:47)

    # Link komentara

  97. Све одлично сем димензија. Превише је мали.
    (Ђенерал, 20. jul 2019 09:38)

    # Link komentara

  98. Ne sumnjam da je kvalitetan, ali meni se iskreno ne svidja, ni spolja ni unutra. Da imam 15ak hiljada evra, pre bih se odlučio za klio ili 2008. Ako mislite da je 15k mnogo za auto b segmenta, slažem se, mnogo je. Ali gledao sam recenzije klija i 2008ce na carwow-u, početna cena će biti oko 14500 funti, oko 16500 srednji paket opreme, a oko 20000 najviši paket opreme sa automatskim menjačem.
    (bojan, 20. jul 2019 09:27)

    # Link komentara