1. Novi Focus od januara ove godine (oko 5000 km do sada), benzin, 1.0l, 125KS: 6-ta brzina 120km/h na 2500 obrtaja, 140km/h na 3000 obrtaja. Kombinovana potrosnja 5.4l/100km. Pre toga Mondeo (142,000 km), benzin, 2.0l, 165KS: 5-ta brzina 120km/h na 3000 obrtaja, 140 km/h na 3500 obrtaja. Kombinovana potrosnja 8.2l/100km. Ne ludujem sa ubrzanjima i kocenjima. Super zadovoljan sa Focusom. Motor se na 120 km/h jedva cuje.
    (Zika Milenkovic, 17. jul 2019 12:51)

    # Link komentara

  2. Ja imam kutijasti TV koji radi i dalje, i koji je napravljaven kako se nekada to pravilo da traje još 20 godina. Ali sam ga odneo na tavan da skuplja prašinu a kupio nov TV sa ravnim ekranom. Iako mi se taj kutijasti nije kvario, a i ako bi se pokvario električar bi to za par stotina dinara prelemio neki tranzistor i on bi opet radio dok ovaj ravni ako ode, mogu ili da ga bacim ili da platim popravku kao pola novog televizora.

    Verujem da je ovo situacija koja je poznata svima vama, i da svi vi negde imate stari kutijasti TV koji radi ali ga ne gledate ili ste ga odneli u vikendicu i sl. a da ste kupili i gledate TV sa ravnim ekranom.

    Kladim se da planirate u skorije vreme da menjate i taj sa ravnim ekranom iako radi za novi OLED TV jer je doživljaj gledanja bolji a svakako neuporediv sa gledanjem starog kutijastog TV-a.

    Pa zašto logiku koju očigledno primenjujete na auto ne primenite na TV pa ne gledate stari TV koji se ne kvari, traje 100 godina i jeftino popravlja umesto novog čiji je vek par hiljada sati i posle toga možeš da ga baciš.

    Pa zato što vam standard to omogućava. I čim novac nije problem ponašate se prirodno i staro i prevaziđeno menjate za novo i savremeno.

    Tako na zapadu gledaju na auto, kao mi na TV, i zato nemojte da mi hvalite neke krmače od 3 tone i 60ks koje su prelazile po milion kilometara jer to se vozilo sa papučicom u podu da bi iole išlo. Da imamo za auto, kao što imamo za TV, znali bi i mi šta valja.
    (Bane, 17. jul 2019 12:12)

    # Link komentara

  3. i kola ce kao i sve ostalo dokle je garancija,a posle na odpad (2 godine max.)
    (ns, 17. jul 2019 10:40)

    # Link komentara

  4. Za oko 30 godina sam promenio šest toyota.
    (Japanac, 16. jul 2019 23:48)

    Što se nama žališ? Moraš da poradiš na sebi, negde baš grešiš.
    (Mr Majestyk, 17. jul 2019 10:16)

    # Link komentara

  5. Predviđam da će Golf XII R imati 250cc, 400 Hp ili nešto slično. Obični Golfovi 50 i 125cc.
    (Gilgameš, 17. jul 2019 09:58)

    # Link komentara

  6. Bane07
    dizna na tom cilindru 99%
    (Miloš, 17. jul 2019 09:20)

    # Link komentara

  7. zivotni vek motora male kubikaze iz kog se izvlaci puno konja 5 godina +-
    (Kibo, 17. jul 2019 08:48)

    # Link komentara

  8. "Za oko 30 godina sam promenio šest toyota. Samo ulje i filteri. Neuništive su. I gorivo. Kvalitetnijih kola nema.
    (Japanac, 16. jul 2019 23:48"
    Kao da si reko za 30 godina sam bio sa sest buckastih i ne bas lepih devojaka, msm imo si ti devojke ali bolje i da nisi...
    (Bojan, 17. jul 2019 08:45)

    # Link komentara

  9. Vlada republike Srbije izrazava duboku zabrinutost ovim novim trendovima i postavlja pitanje: A od cega cemo mi da zivimo?
    (Bojan, 17. jul 2019 08:42)

    # Link komentara

  10. Aston Martin,Valkyrie. 6500 ccm. ,12 cilindra,1000 ks pri 11,000 obrtaja, bez turbo punjaca.Umetnost u mehanici.
    (AI, 17. jul 2019 02:02)

    # Link komentara

  11. @japanac gori sam od tebe :) ja 10 godina vozim jednu. Bas tako, samo ulje i filteri...čak rijetko i sijalice.
    (ultimatum, 17. jul 2019 01:20)

    # Link komentara

  12. Ljudi z*bole me sta vozite!
    (Ne interesuje me, 17. jul 2019 00:26)

    # Link komentara

  13. Jednostavno, postoje rupe u standardima i to proizvodjaci koriste. Auto od 1.2l ce trositi manje od od 1.6l na leru, to je jasno, ali kada postoji turbina i kada se ona pokrene, onda se potrosnja drasticno povecava, pa taj 1.2 ako ima turbinu, moze trositi kao taj 1.6 pa i vise. Za odredjivanje standarda nisu uzeti realni uslovi voznje i u njima su zanemareni neki faktori koji postoje u realnoj voznji.
    U realnoj voznji postoje uslovi gde ce auto od 1200 kubika da zadovolji potrebe bez pokretanja turbine i da stvarno bude ekonomicniji, a to su npr. regionalni putevi kada je konstantna brzina od 50-80 km/h (zavisi koliki je auto, koliko natovaren itd.), kroz grad zavisi od vozaca da li ima strpljenja da polako ubrzava, dok autoputem sa preko 110 km/h gotovo svi manji motori 1000-1200 kubika nece biti dovoljni i turbina ce raditi i potrosnja ce biti verovatno i veca od atmosferskog brata.
    U trci za eko brojke iz laboratorija, zanemaruju se realna ekologija i ekonomicnost. Slicno kao sto nije nadjeno resenje kako sniziti aflatoksin u mleku, nego se dozvoljena granica povecala i vuci siti, a ovce na broju.
    (Nikola, 16. jul 2019 23:51)

    # Link komentara

  14. Za oko 30 godina sam promenio šest toyota. Samo ulje i filteri. Neuništive su. I gorivo. Kvalitetnijih kola nema.
    (Japanac, 16. jul 2019 23:48)

    # Link komentara

  15. Ne znam za vas ljudi, ali je meni moj Bugatti La Voiture Noire dovoljno dobar.
    (Seljo, 16. jul 2019 23:40)

    # Link komentara

  16. Imamo Mazdu 6, 2016 – 2.000cm3, 1.300kg, 145ks bez turba. Ide veoma solidno kada se razvuku brzine, troši malo, vuče veoma lepo. Tih 300, 400 ušteđenih kilograma baš znače. Troši 7 litra 95 oktana, od punjenja do punjenja.

    Imamo i Astru H 2008, 1.9 sa 100ks - uzbrdo, nizbrdo, pun, prazan, uvek isto vuče, tempomat uzbrdo na 160 bez problema. Prešla 240.000 km, osim pratećih problema ništa drugo, prva lamela, prvi auspuh ... Oko 6 litra

    Otac vozi Peugeot-a 308, 1.4, totalni promašaj, pretežak za tih 100 konja. A mali Peugeot 106, 2002, 1.1 tera kao lud sa 800kg, bukvalno dere duplo jače automobile po gradu, još kratke brzine, delovi maltene besplatni ... Uvežen iz italije ko zna kakav, pet godina ga imamo, samo sitnije popravke. Potrošnja oko 7 litra 95 oktana

    Benzinac bez turba nije mislim toliki problem, ali dizel bez turba ne želi niko to je katastrofa, ne znam ni da li se prave. Pogotovu Peugeot 106 je čudo i za pravi dokaz da težina baš mnogo znači, bez turba itd.
    (Saša, 16. jul 2019 23:01)

    # Link komentara

  17. Tehnologija proizvodnje motora, uopste automobila, bitno je napredovala u odnosu na period od pre 20-30 godina! Nekada smo kupovali automobile sa namerom da nam traju, a meni se sad auto smuci nakon 3 godine! Kod kola mi je trenutno sada najbitnije da mi je njegova upotreba sto jeftinija, da je komforan i da je bezbedan! Nista mi ne znaci sto on moze da vuce kamp prikolicu, koju nemam, ako se, ne daj Boze u sudaru, smrska kako ne treba! Zato, sto noviji, sa sto manjom kilometrazom, sto povoljniji za odrzavanje, sto manji potrosac!
    (nodi, 16. jul 2019 22:25)

    # Link komentara

  18. Vozim Subaru Forester XT 2.0 sa 241 PS, boxer sa lancom. Vukao prikolicu 2tone prosek potrošnje manji od 10l,bez tereta prosek 8.5l.
    (Bobi, 16. jul 2019 22:14)

    # Link komentara

  19. Moj otac je vozio moju majku,sestru, mene cele 80te I početak 90tih i veliku adria prikolicu za 4 osobe do Crne Gore i Hr preko onih planina sa kecom od 1100 kubika i 55 konja.. Danas to deluje SciFi jer kad prolazim preko tih istih planina auto koji ima preko 100 ks se muči i ako ne vučem nikakvu prikolicu.
    (dzoni, 16. jul 2019 20:58)

    Putovali su ljudi i sa Fićom. Menjač je bio drugačiji, a nije za potcenjivanje ni to što su danas automobili duplo teži :)
    (Locutus, 16. jul 2019 22:04)

    # Link komentara

  20. Sta fali novoj Astri K, 1.4 turbo, sa 4 cilindra i 125 ks. Kazu svi odlicni motori.

    A, voleli mi ili ne voleli oni su tako odlucili i to je buducnost. Nova Toyota ima samo turbo, atmosferac ima samo u sedan verziji. Suzuki i Toyota na sajmu vise uopste i ne nude dizele, nema ih.

    Sta god mi hteli, vozice se sve vise turbobenzinci, atmosferce ce vremenom izbaciti, a dizele drasticno smanjiti. To je realnost, ne za godinu, dve ali u buducnosti da.
    (., 16. jul 2019 21:44)

    # Link komentara

  21. Moja 207ica 1.4 VTi sa 95ks za sad prešla 280.000. 

    Lanac još nije menjan niti ima potrebe jer sam ga skoro proveravao kad sam menjao senzor bregaste. 

    Auto troši ulje (fabrička mana ovih VTI motora) ali nikakav problem sa njim veći nisam imao a prošli smo zapadnu Evropu uzduž i popreko plus bivšu SFRJ takođe i još ga svaki dan akam po Beogradu u kreni-stani modu
    (časlav, 16. jul 2019 20:14)
    Svaka čast,ovo je stvarno retkost...
    Moj je 2011 god i ima 122 000 na satu,imam problem koji niko ne može da mi reši...Povremen rad na tri cilindra i to samo pri startu motora,ako nije paljen više od 5-6 sati...Svaki naredni start je bez ikakvih problema...Menjane bobine,svecice,pa čak i glava skidana i ispitivana,ali problem je dalje prisutan...Svi parametri rade po fabrickim specifikacijama...
    (Bane07, 16. jul 2019 21:34)

    # Link komentara

  22. Perko 30 godina kao vozać na ovo gledam ovako: izvučes snagu,trpi dugovječnost. Trend je u auto industriji u kojoj i sam radim je da auto traje kraće, što je i razumljivo .Auto poslje određenog vremena ( trend je agresivan) zastari dođu nove ideje,trendovi,oprema koja je jako bitna i privlačna ( danas je nepojmivo kupit polovni auto a da se nemožeš povezat mobitelom). Sve je to lijepo i korisni iako sam starija garda,ali moj sin recimo ima drugo viđenje auta (sto je normalno).Šta ćeš vozit diktira novac,ali i potreba.Kao balavc sam vozio bubu,yuga a bio sretni nego u S klasi. Po gradu vozim Pola a MB na dužim putovanjima. Vozim i motore(ali to skoro uvjek iz gušta). Znači vjeran njemcu ( ali stvarno u tom segmetnu normalnog čovjeka sve provozo) . Jedini što mi iz prve ruke mogu kolege potvrdit toyota i švedski volvo pa i sab kapa dolje,ali dizajn pogotovo unutra nevidim nikako mogućnost da ću se navuć. Neko spomenu kako 1,2 vuče kamp prikolicu Slažem se. Neko je pisao o MB w123 imo sam čast vozit to i po meni najbolji Mercedes koji je napravlje odnos cijene i kvalitet. Taj mi je auto ostavio poseban žig na srcu. Tu udobnost mnoga auta i danas nemaju.A koje vozio ili vozi V6,V8 ili možda još V12 to je level svaki zasebno veći. I potvrdicu drage kolege pustite turbo da se smiri poslje vožnje isto tako automaski mjenjac kad startate auto sacekajte . Vjek trajanja mehaničkih dijelova vi kao vozači možete produžit. Izvinte zbog dugog teksta.
    (susjed, 16. jul 2019 21:14)

    # Link komentara

  23. Vozim astru g 1.6_16v '99. godište. Prešla je 190 hiljada do sad. Nije uvoz, uzeo sam je 2005. od od prvog vlasnika. Nije se kvarila do sad. Troši 6-6,5 na magistrali, 7,5-8,5 na auto putu pri oko 130 i ždere benzin u gradu (oko 15/100), ali to je zato što su mi uglavnom kratke relacije (cca 1,5-2 km) i ne stigne da se zagreje. Kad je malo duže vozim po gradu potrošnja se snizi i ustali na 10-11. Vredi trenutno možda oko 1500 evra. Ima klimu, servo, dva erbega i prednje podizače. Vozi me bez brige i problema gde god hoću. Leti me hladi, zimi me greje. Tiha je. U gužvi, oko pijaca i sl, priđem iza ljudi na pola metra i ne registruju da je iza njih automobil. Moram da trubnem da bi me pustili da prođem. Sve u svemu, ja više nego zadovoljan, i neka svojim vlasnicima još dugo traju ti stari dobri 1.6 atmosferci.
    (018, 16. jul 2019 19:24)

    Al zato limarija na Opelu pre 2001. mačke kroz sajtne prolaze
    (sladoledsmesom, 16. jul 2019 21:01)

    # Link komentara

  24. @Živela kubikaža
    Moj otac je vozio moju majku,sestru, mene cele 80te I početak 90tih i veliku adria prikolicu za 4 osobe do Crne Gore i Hr preko onih planina sa kecom od 1100 kubika i 55 konja.. Danas to deluje SciFi jer kad prolazim preko tih istih planina auto koji ima preko 100 ks se muči i ako ne vučem nikakvu prikolicu.
    (dzoni, 16. jul 2019 20:58)

    # Link komentara

  25. svaki auto ima svoju , ajd da kazemo , krivu ekonomicnosti.
    pa recimo autu od 1200kg treba motor od oko 120 konja, za komotnu upotrebu u svim rezimima. dok od licnih afiniteta zavisi dal vozacu odgovara dizel , benzinac ili turbo benzinac.
    ja recimo volim elasticne motore , sa snagom od 1000-4000 obrtaja,
    preko toga ne volim da teram.
    (sasa, 16. jul 2019 20:54)

    # Link komentara

  26. Samo w16 sa 4 turbine ili svedski V8 na E85 ;)
    (Hahahha, 16. jul 2019 20:31)

    # Link komentara

  27. Može li taj "snagator" od 1000 kubika i 1xx konja da odveze na more do kampa na Sitoniji, mene, moju ženu, troje dece sa svim stvarima, sa zakačenom "Adrija" prikolicom, sa 4 bicikle, gumenim čamcem sa motorom od 10konja, kao što to radi moj Pežo 406 karavan sa 136 konja iz 2001. godine? Molim bez mudrovanja u odgovorima. Hvala.
    (Živela kubikaža, 16. jul 2019 17:00)

    Negde 1972. sa stricem,njegovom porodicom, nas petoro, ADRIA prikolica za 4 osobe oko 600 kg, gumeni čamac MAESTRAL za 6 osoba dugačak 4 metara,drveni pod i motor TOMOS 4, krovni nosač pun stvari,prešli sve serpentine,uzbrdice i nizbrdice po Korčuli i Pelješcu na 38°C u hladu, a na suncu 60°C, podloga tucanik. Auto je išao perfektno, dok su ostali prokuvali,otkazali termostati i termoprekidači, pomor automobila na putu,groblje,žalosno.
    Auto je bio Lada standard 1300 ccm, 65 ks.
    Nije sve u snazi. Ima u motoru,menjaču i rashladnom sistemu.
    (Radovan, 16. jul 2019 20:29)

    # Link komentara

  28. Turbine izlaze na loš glas zbog otkaza posle par stotina hiljada km. Da bi turbina duže trajala treba voditi računa kako se završava vožnja vozila s turbinom. Naime, po završetku vožnje treba pričekati s gašenjem motora, minut, 2. Za to vreme se ona tj. njeni ležajevi malo ohlade i spreče isparavanje ulja u turbini, čime se sprečava ''suvi'' naredni start. Iz ovog razloga je vrlo korisno da se ulje dodatno obogati aditivom za suvi start, npr. sa MoSO2. Taj aditiv (npr. čuveni LM Oil Aditiv), omogućava rad motora i bez ulja neko vreme.
    (karburator, 16. jul 2019 12:41)

    Molim Vas da ne obmanjujete narod ovim neistinama. Vi verovatno radite na pumpi negde pa bi voleli da svi troše 20 litara na 100km. Savetujete da ne gase auto kad stignu, znate li koliko to zagađuje prirodu i koliko troši goriva. Svaki put po minut-dva pa izračunajte. Sad ste Vi verovatno pametniji od ovih sto su smislili auto sa start-stop sistemom. Zamislite da kad god stane na semaforu, auto sa start-stop sistemom čeka minut dva da se ugasi, pa to je smejurija.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ISPRSKANA TEGLA, 16. jul 2019 15:52)
    ————————
    Имао сам Алхамбру 2.0 турбо дизел, У књижици је писало да се мотор треба гасити тачно онако као што је @карбуратор описао.
    (А. Петров, 16. jul 2019 20:17)

    # Link komentara

  29. Moja 207ica 1.4 VTi sa 95ks za sad prešla 280.000.

    Lanac još nije menjan niti ima potrebe jer sam ga skoro proveravao kad sam menjao senzor bregaste.

    Auto troši ulje (fabrička mana ovih VTI motora) ali nikakav problem sa njim veći nisam imao a prošli smo zapadnu Evropu uzduž i popreko plus bivšu SFRJ takođe i još ga svaki dan akam po Beogradu u kreni-stani modu
    (časlav, 16. jul 2019 20:14)

    # Link komentara

  30. Umesto benzina koristiti H2 i snage nekoliko puta više , a na auspuh vodena para. Elektro baterije nemaju nikakvu šansu, verovatno "navlače" nemce da krenu sa batetijama pošto prave lošije i prljavije dizele od francuza, italijana i japanaca, a uz to i varaju na eko testovima.
    (Kole Martin, 16. jul 2019 20:06)

    # Link komentara

  31. Turbine izlaze na loš glas zbog otkaza posle par stotina hiljada km. Da bi turbina duže trajala treba voditi računa kako se završava vožnja vozila s turbinom. Naime, po završetku vožnje treba pričekati s gašenjem motora, minut, 2. Za to vreme se ona tj. njeni ležajevi malo ohlade i spreče isparavanje ulja u turbini, čime se sprečava ''suvi'' naredni start. Iz ovog razloga je vrlo korisno da se ulje dodatno obogati aditivom za suvi start, npr. sa MoSO2. Taj aditiv (npr. čuveni LM Oil Aditiv), omogućava rad motora i bez ulja neko vreme. 
    (karburator, 16. jul 2019 12:41)

    Ne ne i ne. Nikakav aditiv. Motor se projektuje prema odredjenim karakteristkama ulja. Mislim da motori nisu projektovani za podmazivanje molibden disulfidom. Sipajte ulje koja ima sertifikat za taj motor, bilo kojeg proizvođača samo da bude original.
    Što se turbine tiče to stoji samo u slucaju dužeg putovanja bez zaustavljanja. Klizni ležajevi se podmazuju uljnim filmom - hidro dinamičko podmazivanje.
    (ablendujem, 16. jul 2019 19:55)

    # Link komentara

  32. Koliko su izvukli iz F1 motora od 1.6l. Zato motor traje 10 trka :-) ako ovako nastave, auto će da se vozi do 100.000 posle u staro gvoždje!
    (Novosadjanin, 16. jul 2019 19:34)

    # Link komentara

  33. Zakljucak: Motori sa vecom radnom zapreminom su daleko dugotrajniji od ovih modernih turbo kosilica.
    (Aca, 16. jul 2019 19:29)

    # Link komentara

  34. video sam fiat punta 1.2 benzinac sa skoro 700.000 da da sa tom kilometrazom. i auto i dalje ide. prosto da covek ne veruje
    (ja, 16. jul 2019 19:28)

    # Link komentara

  35. Ko ce vise da uradi,i da izdrzi tempo rada ,3 ili 4 coveka.
    (Gogo, 16. jul 2019 19:26)

    # Link komentara

  36. Vozim astru g 1.6_16v '99. godište. Prešla je 190 hiljada do sad. Nije uvoz, uzeo sam je 2005. od od prvog vlasnika. Nije se kvarila do sad. Troši 6-6,5 na magistrali, 7,5-8,5 na auto putu pri oko 130 i ždere benzin u gradu (oko 15/100), ali to je zato što su mi uglavnom kratke relacije (cca 1,5-2 km) i ne stigne da se zagreje. Kad je malo duže vozim po gradu potrošnja se snizi i ustali na 10-11. Vredi trenutno možda oko 1500 evra. Ima klimu, servo, dva erbega i prednje podizače. Vozi me bez brige i problema gde god hoću. Leti me hladi, zimi me greje. Tiha je. U gužvi, oko pijaca i sl, priđem iza ljudi na pola metra i ne registruju da je iza njih automobil. Moram da trubnem da bi me pustili da prođem. Sve u svemu, ja više nego zadovoljan, i neka svojim vlasnicima još dugo traju ti stari dobri 1.6 atmosferci.
    (018, 16. jul 2019 19:24)

    # Link komentara

  37. Savetujete da ne gase auto kad stignu, znate li koliko to zagađuje prirodu i koliko troši goriva. Svaki put po minut-dva pa izračunajte. 

    Istina je da auto sa turbinom nikako ne bi trebalo, posle ostrije voznje, odmah ugasiti, vec ga pustiti jedno minut, dva kako bi se turbina ohladila! To pise u uputsvu za upotrebu vozila, svakog novog automobila! Kupio i procitao, tako da je apsolutno tacno!
    (nodi, 16. jul 2019 18:52)

    # Link komentara

  38. ne treba cekati 10min pre gasenja nego 10tak sekundi pustiti da radi u leru pa ugasiti motor. da bi se smanjio broj obrtaja turbinskog propelera jer nakon gasenja prestaje podmazivanje. to vam pise na usa i raznim korejskim dizel automobilima kad spustite suncobran ili na vratima ili.... do duse ameri pisu upustava tipa ako progutas... izazvace smrt na raznim predmetima. pa im i u kolima gde god pogledas procitas neko obavestenje. ne stavljati usta:)
    (miki ns, 16. jul 2019 18:32)

    # Link komentara

  39. Moj 2.0 japanac navodno vuce 150ks, a stari 2.5 dosta tezi je bio 165 ks po specifikacijama. Mislim da je stari bolje vukao i pored vece mase i dimenzija. U Bgd rentiram te manje aute po litar, neke i sa samo 3 cilindra, navodno razvijaju odredjene ks, ali ne bih rekao, u najboljem slucaju upotrebljivi su po ravnom, po Novom Beogradu. E sad da zivim tamo potrosnja bi me mozda zanimala, ovako to samo tolerisem za do Maxija i nazad do gajbe i vratim na aerodromu posle nedelju dana. Ne bih kupio vozilo sa manje od 2 litra, doduse kod mene gorivo nije skupo, ovde i zivimo od proizvodnje i potrosnje istog
    (Midland/Odessa, 16. jul 2019 18:24)

    # Link komentara

  40. prosto je. manje materijala.jeftinija izrada. kraci vek trajanja motora. (radi odlicno 5 god .posle ide na djubre)manje zagadjuje . realno sve preko 100ks po gradu je bespotrebno. pogotovo kod nas u ravnici. kod mene u firmi se prodaju novi turbo trocilindrasi kao mutavi. i meni je bilo bezveze dok nisam provozao. skroz ok.
    (miki ns, 16. jul 2019 18:20)

    # Link komentara

  41. Ja nislim da trocilidras od jednog litra zapremine i 150 ks je bas pouzdan motor
    (masinista, 16. jul 2019 18:17)

    # Link komentara

  42. Skoda OktavijaA5 1.6mpi je primer starog dobrog i pouzdanog benziskog motora koji moze svaki majstor da vam odrzava. Do sad presao trista hiljada km bez otvaranja. Veliki servis sa vodenom pumpom 130€ sa rukama. Mali servis(ulje+filter+ruke) 25€. Sumnjam a mozda se i varam da ovi novi 1.0, 1.2, 1.4TSI i TFSI motori VW-grupacije mogu toliko da traju.
    (Bole, 16. jul 2019 18:03)

    # Link komentara

  43. Pa i nije baš reč i ništa više.Vozim više od četri godine Kugu 1.5 ecobust 150 konja pre toga Mondea 2.0 145 konja.Prvi je teži,naravno manje aerodinamičan zbog visine i veličine točkova a opet bolje ide posebno pri preticanju ili većim brzinama pod upaljenom klimom,kao da je ispod haube veći od 2 litre agregat,turbina i veći Nm tu odrade svoje,100 oktanski benzin ništa nije značio atmosfercu a turbaću poboljša performanse da se to oseti a i nije nešto ali 1-1.5 litra manje poloče zavisno od režima vožnje.Pa i dizeli pojačavaju priču 150 konja i Nm se spuštaju u 1.7 agregate a 2.0 idu na 200 konja i preozbiljne Nm.
    (NIKOLA, 16. jul 2019 17:56)

    # Link komentara

  44. Vozim Audi a4 b7 19tdi 115ks, auto je presao 350000 radi ko sat ne trosi gram ulja rasterecen a ima snage da povuce. Nikada ga ne bi menjao za te trimer motorcice.
    (zak bg, 16. jul 2019 17:43)

    # Link komentara

  45. Zato elektro ili hybrid i nema da brineš da neko vara...
    (Kalimero, 16. jul 2019 17:42)

    # Link komentara

  46. Samo 2.0 tdi i 190 konja ako hoces da ide, da uzivas u voznji i da ne trosi previse... Kaze neko ko godina prelazi 100000km godisnje i ko je vozio stvarno svast.
    (Charapan, 16. jul 2019 17:34)

    # Link komentara

  47. Da je u pitanju ekologija oravili bi motore sa vecom kubikazom a mnje konja i da se voze bar 10-15 god a ovako svake 2-3god novi modela a stari na otpad samo gomilaju otpade i unostavaju planetu
    (zak bg, 16. jul 2019 17:29)

    # Link komentara

  48. Bez 2000 kubika nema auta, jos ako je TDI, onda je prava milina !
    (Samo snazan motor, 16. jul 2019 17:07)

    # Link komentara

  49. Samo klasicni atmosferski brnzinac i da smo zdravo. Mozda ne ide brzo kao tdi, ali je dugovecan, jednostavan i jeftin za odrzavanje. Na primer: 
    Hyundai i30/KIA Ceed 1.4 100ks, 
    Renault Megane 1.6 115ks, 
    Toyota Corolla 1.6 132ks, 
    Mazda 3 2.0 122ks.
    (Kobaja Grande, 16. jul 2019 11:50)

    U 21 Veku da vozim auto bez turbine?

    Može ali da ima motor 4.0

    Kad se pojavio servo volan govorili su to ne valja kvari se..
    Direktno ubruzgavanje takođe..
    El.podizači prozora ne valja kvari se...
    Tubeles gume takođe...

    Jedan je čak tvrdio da telefon ne radi bez kabla.

    Tako isto i za turbo u automobilima
    (gojko, 16. jul 2019 17:01)

    # Link komentara

  50. Može li taj "snagator" od 1000 kubika i 1xx konja da odveze na more do kampa na Sitoniji, mene, moju ženu, troje dece sa svim stvarima, sa zakačenom "Adrija" prikolicom, sa 4 bicikle, gumenim čamcem sa motorom od 10konja, kao što to radi moj Pežo 406 karavan sa 136 konja iz 2001. godine? Molim bez mudrovanja u odgovorima. Hvala.
    (Živela kubikaža, 16. jul 2019 17:00)

    # Link komentara

  51. Imam Alfa Romeo MITO(2013) 1.4 i 155 ks
    Ide kao munja i motor je perfektan.
    (Alexxx, 16. jul 2019 16:55)

    # Link komentara

  52. Treba paziti na zdravlje ljudi, to nije sporno ali se ovdje ne radi o tome nego o da se uzme sto vise para ljudima.
    (ja, 16. jul 2019 16:41)

    # Link komentara

  53. matori je imao mercedes 123 sa 3000 cm3 i 60ks...
    Nikad nije imao nikakav problem sa njom, sipao obicnu naftu itd.
    Ja mislim sto vise cm3 i manje snage to ce motor biti dugovecniji...
    Mislim da je validno, da se manemo ekologije itd.
    Inace mecka je bila 1982 godiste, kupljena 1987 u Nemackoj od nekog svabe doktora ( stric nam je Nemackoj i doca je komsija) , kao apoteka...
    Matori je vozio do 2015 i onda smo je prodali... Ne znam jel imala milion, ali znam da se nije kvarila sem podova...
    Zakljucak: bolje vise cm3 i manje ks i motor ce biti dugovecniji... A ovaj euro dizel je zaista tanak za taj motor, ona stara d2 nafta je bila mnogo bolja...
    (ulysses, 16. jul 2019 14:20)

    Pitanje je šta će ti motor koji traje 30 godina, kada će auto biti moralno zastareo posle 5-10 godina. Danas se u naprednim zemljama automobili menjaju posle 3-4 godine kao mobilni telefoni.
    (Locutus, 16. jul 2019 16:39)

    # Link komentara

  54. novi Peugeot 508 i 3008 biće 1.6 sa po 300 ks al sa nekim dodatnim motorima
    (ee, 16. jul 2019 16:34)

    # Link komentara

  55. @ulysses A sto me briga da li ce motor da bude dugovecan? Ili da li moze da predje milion km? (Za vazduh koji udisem me vec JESTE briga, auto promenis, pluca ne mozes). Menjam auto na 3-5 godine ili 150-200 hiljada km? Samo je srbima bitno da im auto bude u "top" stanju i posle 30 godina i milion km (a iza njega, kad saltuje iz druge u trecu, oblak dima koji ubija i prezivele iz Cernobila). Auto je roba siroke potrosnje (kao racunar, tv ili mobilni) - zasto bi se vezivali za njega na deceniju ili dve, a telefon menjamo na godinu - dve?
    (marsovac, 16. jul 2019 16:33)

    # Link komentara

  56. @саша
    није тачно. кубикажа највише утиче на потрошњу, а један од циљева наплате регистрације је да регулише потрошњу, односно да се фаворизују економични мотори.
    тренутни модел по којем се гледа старост, кубикажа и коњажа је на правом трагу.
    (веверица, 16. jul 2019 16:28)

    # Link komentara

  57. "There is no replacement for displacement!"

    Odavno ustoliceno kao aksiom, ko je vozio automobile velikih kubikaza zna to, a sve ostalo je usteda i lazna uteha.
    (pravda365, 16. jul 2019 16:23)

    # Link komentara

  58. sve se svodi na rezervne delove i potrosnju i kupovinu,industrijsli tocak mora da se okrece i da se pare trose..manje kubikaze a vise konja moze samo preko turbine a to znaci veci pritisak i nadpritisak punjenja..dakle vise rotacije i vise temperature u samim legurama..a to je faktor koji najvise utice na zamor materijala - dakle kvar ti ne gine a tu dolaze jako skupi rezervni delovi i majstori
    trazili sno neoliberalni kapitalizam..dobili smo ali po dzepu;)
    (djidjigovedina, 16. jul 2019 16:22)

    # Link komentara

  59. Dobar članak! Još samo da ste objasnili šta je turbo motor, i kako se sa manjom kubikažom izvlači više konja? I na kraju, kako se e-automobili uklapaju u tu semu, ili se ne uklapaju uopšte. Hvala.
    (xxoo, 16. jul 2019 16:20)

    # Link komentara

  60. I trajanje sve manje, to ste zaboravili. Vecina danasnjih motora ne moze da predje 200K kilometara, a da se potpuno ne raspadne.
    (Pera, 16. jul 2019 16:18)

    # Link komentara

  61. @karburator, znaci jednom sam sipao LM Ulje sa grafitom, tj MoS i nikada vise, rover 2.0tdi krenuo za italiju, i ostavi me auto u sred hrvatske. Na pola puta do zagreba, stao da popijem kafu, sacekao 5 min da se ohladi turbina u leru. Ugasio, posle 20 min krenuo i nakon 30km razletela se turbina, auto presao 90.000 km, servis uradjen na 85.000. Pre toga isao po italiji, slovackoj... Znaci prvi put sipao LM i cao zdravo. Shell, Castrol, Texaco, sta god samo ne LM.
    (Bruder, 16. jul 2019 16:18)

    # Link komentara

  62. Imam ford 1.0 ecoboost u kuci i opel 1.6 cdti. 1.0 ecobost trosi 1.5 litra do 2 vise na 100. Benzin je jeftiniji, auto je tisi mnogo brze postize radnu temperaturu, kais se menja na 10 godina milina nema plivajuci i jako je pouzdan, ali losije povlaci od dizela.
    (Aleksandar, 16. jul 2019 16:08)

    # Link komentara

  63. kako prosecnom srbinu koji zivi u svetu golfa dvojke objasniti da tehnologija napreduje i da je 2019. godina
    (zika dobrosav, 16. jul 2019 16:07)

    # Link komentara

  64. Vozim Fiat 500L 900 cm turbo, sa samo dva cilindra! Presao sam sa njim 160 hiljada za 4 god. skoro sve po gradu i sa upaljenom klimom od maja do oktobra i mogu da kazem da, koliko i sam bio skeptik, najbolja stvar na tom vozilu je upravo motor! Motor ima 85 ks, ide odlicno, daleko bolje od svih atmosferaca 1.4 ili 1.6, a potrosnja benzina je svakako veca od fabricki deklarisane! Automobil ima fabricki ugradjen uredjaj za metan CNG, tako da je voznja nestvarno jeftina! Licno, bih voleo da vozim neki Mustang od 5000 cm i slusam taj zvuk motora, ali za sada ova kosilica zadovoljava moje potrebe za obavljanje taksi delatnosti po Beogradu, gde mi je prosecna brzina kretanja 18 km/h!
    (nodi, 16. jul 2019 15:58)

    # Link komentara

  65. Vozim atmosferac 1.8 sa elektromotorom koji ubrzava do 50kmh za 2 sekunde ali mu do 100 treba 10.5sekundi. Zadovoljan sam jer po gradu trosi od 4-6 benzina a na startu sa semafora je babaroga doduse samo kratko ali sve vise je kamera pa se retko i vozi preko 50-60. Volim i turbo benzince. Neko spomenu Saab. Imam 2.0t saab sa 150ks malo je mapiran i promenjen auspuh pa ima dosta vise konja ide kako treba ali i trosi nikad ispod 8.
    (Ivan, 16. jul 2019 15:57)

    # Link komentara

  66. Turbine izlaze na loš glas zbog otkaza posle par stotina hiljada km. Da bi turbina duže trajala treba voditi računa kako se završava vožnja vozila s turbinom. Naime, po završetku vožnje treba pričekati s gašenjem motora, minut, 2. Za to vreme se ona tj. njeni ležajevi malo ohlade i spreče isparavanje ulja u turbini, čime se sprečava ''suvi'' naredni start. Iz ovog razloga je vrlo korisno da se ulje dodatno obogati aditivom za suvi start, npr. sa MoSO2. Taj aditiv (npr. čuveni LM Oil Aditiv), omogućava rad motora i bez ulja neko vreme.
    (karburator, 16. jul 2019 12:41)

    Molim Vas da ne obmanjujete narod ovim neistinama. Vi verovatno radite na pumpi negde pa bi voleli da svi troše 20 litara na 100km. Savetujete da ne gase auto kad stignu, znate li koliko to zagađuje prirodu i koliko troši goriva. Svaki put po minut-dva pa izračunajte. Sad ste Vi verovatno pametniji od ovih sto su smislili auto sa start-stop sistemom. Zamislite da kad god stane na semaforu, auto sa start-stop sistemom čeka minut dva da se ugasi, pa to je smejurija.
    (ISPRSKANA TEGLA, 16. jul 2019 15:52)

    # Link komentara

  67. Alfa romeo Jullieta sa turbom:
    1400 kubika 170 konjskih snaga
    (Kolibri, 16. jul 2019 15:47)

    # Link komentara

  68. Vozim, tanukjem i servisiram u inostranstvu. Imao Volvo V70 1.6D (110 konja, PSA motor), neverovatno vukao sa tako malom kubikazom i velikom tezinom (karavan). Osiguranje jeftino, porez na kola jeftin, fenomenalno niska potrosnja, sve super dok nije zaribala masina na manje od 200 000 kilometara i 9 godina starosti. Nikad vise tako mali motor u toliko vozilo! NIKAD!
    (Nisam Englez, 16. jul 2019 15:07)

    # Link komentara

  69. Ponovo, povodom ovog lepog teksta o kubicima, želim da ukažem na jednu široko rasprostranjenu zabludu, da potrošnja goriva nekog vozila zavisi od veličine (kubika) ugrađenog motora. To nije tačno. Potrošnju ne diktira motor već vozilo, njegova težina i aerodinamika. Npr. 10% veća težina prouzrokuje 9% veću potrošnju. Jedno vozilo sa motorom od 1000 kubika, i isto to vozilo sa motorom od 3000 kubika, troše podjednako goriva, na istoj trasi, s istim vozačem. Naravno, ako su oba ta motora podjednako dobro (moderno) sačinjena, tj. sa podjednakim stepenom iskorišćenja.
    (karburator, 16. jul 2019 12:17)
    ako imas dva motora identicne konstrukcije u istim automobilima onaj sa vise kubika vise trosi.
    (misa, 16. jul 2019 15:00)

    # Link komentara

  70. Samo klasicni atmosferski brnzinac i da smo zdravo. Mozda ne ide brzo kao tdi, ali je dugovecan, jednostavan i jeftin za odrzavanje. Na primer: 
    Hyundai i30/KIA Ceed 1.4 100ks, 
    Renault Megane 1.6 115ks, 
    Toyota Corolla 1.6 132ks, 
    Mazda 3 2.0 122ks.
    (Kobaja Grande, 16. jul 2019 11:50)

    reno megane 3 1.6 benzinac je smesan auto koji ide duplo losije od 1.5 kojeg ja vozim

    to dal je jednostavan ne znam ali za moj dci odrzavanje me kosta od kako sam ga kupio mali servis jednom godisnje
    (yytyt, 16. jul 2019 14:34)

    # Link komentara

  71. Litar benzina ili dizela emituje istu količinu otpada u atmosferu, bez obzira da li se taj benzin sagoreva u motoru od 4.0 litre, ili u motoru od hiljadu kubika ako su iste euro norme. Samo će onaj od 4 hiljde kubika da potroši duplo više benzina od onoga sa hiljadu kubika. To je samo preraspodela trovanja i pranje savesti proizvodjača automobila. Smanjenje zagadjenja može samo da se ogleda u smanjenju potražnje nafte i naftnih derivata na globalnom nivou. A to se ne dešava zadnjih 50. godina. Udri po vozačima, jer su oni najvidljiviji na dnevnoj bazi, a pritom niko ne izlazi sa podacima koliko je puta u zadnjih 30. godina povećana proizvodnja kamiona, autobusa, poljoprivrednih i gradjevinskih mašina u svetu koja se pikreću na dizel.
    (Over And Out, 16. jul 2019 14:21)

    # Link komentara

  72. Jos pre 10 godina imao sam mazdu 6 prve generacije 1.8 benz. Kako je taj auto lose vukao to je bio horor film. Iznad 100 on nije vise mogao ni sleper da obidje. A izgledao je kao da ide ne znam koliko. Muka mi je bila svaki dan. Tako da sam spreman da repariram turbinu jednom u 5 godina ako bas treba. A jos nije.
    (Ivan, 16. jul 2019 14:21)

    # Link komentara

  73. matori je imao mercedes 123 sa 3000 cm3 i 60ks...
    Nikad nije imao nikakav problem sa njom, sipao obicnu naftu itd.
    Ja mislim sto vise cm3 i manje snage to ce motor biti dugovecniji...
    Mislim da je validno, da se manemo ekologije itd.
    Inace mecka je bila 1982 godiste, kupljena 1987 u Nemackoj od nekog svabe doktora ( stric nam je Nemackoj i doca je komsija) , kao apoteka...
    Matori je vozio do 2015 i onda smo je prodali... Ne znam jel imala milion, ali znam da se nije kvarila sem podova...
    Zakljucak: bolje vise cm3 i manje ks i motor ce biti dugovecniji... A ovaj euro dizel je zaista tanak za taj motor, ona stara d2 nafta je bila mnogo bolja...
    (ulysses, 16. jul 2019 14:20)

    # Link komentara

  74. Iako „službeno“ vozim turbo motor sa 1.000 ccm i 3 cilindra i on za sada ne pravi nikakve probleme (posle oko 45 kkm), a svestan sam da mi pri izboru novog „privatnog“ vozila dizel više nije „must have“ kao nekada (jer danas i neki turbo benzinci imaju „veći moment“, tj. kao da su zaista turbaši (dok neki i dalje imaju moment kao stari atmosferci slične snage)), zaista „privatno“ imam veliku mentalnu blokadu oko ta prokleta 3 cilindra i sa turbinama koje se vrte na par puta većim obrtajima nego kod dizela... I ne znam kom carstvu bih se privatno idući put priklonio.
    (1,5 D-4D, 16. jul 2019 13:59)

    # Link komentara

  75. Samo V8, a o ekologiji ću početi da mislim kad bar 20% amerikanaca, 10%kineza i 2%indijaca kaze menjamo se. Mogu ljudi u Evropi da se postave naopačke, uvedu ograničenje da od sutra i ne dišu al dzaba sve to kad 80% ljudskog roda to ne zanima
    (eko, 16. jul 2019 13:04)

    # Link komentara

  76. Ali neće ni približno toliko da traju.. I to i iz ličnog iskustva..oba sam kupio stara dve godine dok su bili još u garanciji.. Clio 1.5 dci 2003 65 Konja.. Na satu pravih 340 000 km.. Ispod haube ništa nikad pipnuto, ni turbina ništa.. Nikad ulje dosipao nisam.. Motor i dalje prede, niti dimi niti šta.. Nikad jedan problem sa njim niti ikad stao ili nije hteo da upali, .. ..senic 2006 godište isto 1.5 dci ali 106 konja.. Pravih 270 000 km.. Do sad sam dva puta reparirao turbinu i prošli godine radio i generalnu motora..dva puta me ostavio na sred puta, jednom zbog turbine, drugi put klip.
    (dzoni, 16. jul 2019 12:56)

    # Link komentara

  77. Tehnologija turbo punjenja postoji nekih 100 godina,a u kamionima je praktično neizbežna barem zadnjih 50. Uprkos tome se nađu ljudi koji i dalje misle da je turbo nešto nalik Spejs Šatlu i kažu samo atmosferski.
    Imao sam svojevremeno Saab sa 2.3 turbo motorom u Aero verziji koji je svojim performansama i pogotovo obrtnim momentom bio u ravni sa atmosferskim motorima tog vremena radne zapremine oko 4 litre. Imao sam izbor da ako ga vozim kao da je atmosferski motor od 2.3 litre on tako i troši. A ako sam ga vozio kao da je atmosferski od 4 litre, opet je i trošio kao da ima 4 litre. Da postigne obe stvari istovremeno, odn da se vozi kao da ima 4000 kubika a troši kao da ima 2300 - neće da bude. Niti sam to od njega očekivao. Mislim da mnogi prave upravo tu grešku. Sedneš u Ford Focus od 1000ccm sa 125ks ili tako nešto, broj koji je kod atmosferaca značio nekih 2000 kubika, koristiš sve te konje i računaš da troši kao motor od 1000ccm. Ne, trošiće slično kao atmosferac od 2000 kubika. Vozi ga kao atmosferca od 1300, on će tako i da troši. Ali kao što rekoh, postoji taj izbor.
    (DC, 16. jul 2019 12:45)

    # Link komentara

  78. Turbine izlaze na loš glas zbog otkaza posle par stotina hiljada km. Da bi turbina duže trajala treba voditi računa kako se završava vožnja vozila s turbinom. Naime, po završetku vožnje treba pričekati s gašenjem motora, minut, 2. Za to vreme se ona tj. njeni ležajevi malo ohlade i spreče isparavanje ulja u turbini, čime se sprečava ''suvi'' naredni start. Iz ovog razloga je vrlo korisno da se ulje dodatno obogati aditivom za suvi start, npr. sa MoSO2. Taj aditiv (npr. čuveni LM Oil Aditiv), omogućava rad motora i bez ulja neko vreme.
    (karburator, 16. jul 2019 12:41)

    # Link komentara

  79. Dje ode ta Evropa...
    A kod nas se, jos uvek, za sve preko 2.0 naplacuje porez na "luksuz"...
    (Neno, 16. jul 2019 12:39)

    # Link komentara

  80. I zato kod registracije ne treba ni uzimati u obzir kubikažu, već samo snagu i godine starosti.
    (Saša, 16. jul 2019 11:12)
    Samo izduvne gasove.
    (Hipohonder, 16. jul 2019 12:35)

    # Link komentara

  81. Ponovo, povodom ovog lepog teksta o kubicima, želim da ukažem na jednu široko rasprostranjenu zabludu, da potrošnja goriva nekog vozila zavisi od veličine (kubika) ugrađenog motora. To nije tačno. Potrošnju ne diktira motor već vozilo, njegova težina i aerodinamika. Npr. 10% veća težina prouzrokuje 9% veću potrošnju. Jedno vozilo sa motorom od 1000 kubika, i isto to vozilo sa motorom od 3000 kubika, troše podjednako goriva, na istoj trasi, s istim vozačem. Naravno, ako su oba ta motora podjednako dobro (moderno) sačinjena, tj. sa podjednakim stepenom iskorišćenja.
    (karburator, 16. jul 2019 12:17)

    # Link komentara

  82. -Saša- I koliko motor zagadjuje. Pa ovi dizalasi da bude dranje za registraciju. A ko je skinuo filtere da ne moze ni da registruje. Kubikaza je nebitna.Cak i snaga treba da bude manje bitna od toga koliko motor emituje zagadjenja.
    (Atreides, 16. jul 2019 12:16)

    # Link komentara

  83. Potrošnja goriva, tj. efikasnost motora, ili stepen iskorišćenja, može se smanjiti primenom turbine ali ne u velikoj meri. To je stoga što stepen iskorišćenja zavisi od termodinamičkih ciklusa po kojima rade SUS motori. Oto motori dostižu max 40%, Dizel max 45%. Što znači da kada neki 100 kW-ni motor radi u vozilu punom snagom od 100 kW, koliko prenosi na točkove, još toliko, i još više, oko 150 kW iznose gubici energije koja se dominantno u vidu toplote oslobađa u atmosferu. Otuda je zagađenje ne samo gasovima i česticama već i toplotom. Ovde se vidi prednost EV, čiji stepen iskorišćenja je mnogo veći, do 90%.
    (karburator, 16. jul 2019 12:03)

    # Link komentara

  84. Samo klasicni atmosferski brnzinac i da smo zdravo. Mozda ne ide brzo kao tdi, ali je dugovecan, jednostavan i jeftin za odrzavanje. Na primer:
    Hyundai i30/KIA Ceed 1.4 100ks,
    Renault Megane 1.6 115ks,
    Toyota Corolla 1.6 132ks,
    Mazda 3 2.0 122ks.
    (Kobaja Grande, 16. jul 2019 11:50)

    # Link komentara

  85. Pojedini proizvodjaci treba da obrate paznju i na tezinu vozila.KIA Sportage i Hyundai Tucson su teski preko 1500kg dok recimo Nisan Qskoro 200kg.manje.Tako korejski 1.6.turbo benzin 177ks trosi vise od 1Litar goriva vise od 1.3 sa 160ks iz Nisan Q.Ok Nisanov motor je malo slabiji ali izvlaci iste perfomanse zbog 200kg tezine.
    (Hipohonder, 16. jul 2019 11:41)

    # Link komentara

  86. I zato kod registracije ne treba ni uzimati u obzir kubikažu, već samo snagu i godine starosti.
    (Saša, 16. jul 2019 11:12)
    Da ali kad izumru i odu pod presu svi oni motori preko 2.0 koji truju duplo vise nego ovi savremeni.
    (Hipohonder, 16. jul 2019 11:34)

    # Link komentara

  87. Vozim Golf 7 1.2.TSI ide kao nevreme:)

    Gledao sam u oglasima jer sam bio zainteresovan za 1.4 TSI ali nisam pronašao niti jedan primerak na polovnim automobilima
    (basketball reference, 16. jul 2019 11:25)

    # Link komentara

  88. Moj stari auto je imao 1.8b sa 95 ks.
    Trošio je 12 litara prosečno. Kad se gazi 180, mogao je najviše 15. Moj sadašnji auto, iste težine, sa 1.6b i 120 ks, troši 7 litara, a pri 175 celih 18, što je raspon od skoro 3: 1. Ima 25 ks više a 5 km je sporiji od starog.
    (Ni konji nisu kao što su bili, ne samo kubici, 16. jul 2019 11:24)

    # Link komentara

  89. 2.0 - 150 konja
    Adio
    (Debeli, 16. jul 2019 11:20)

    # Link komentara

  90. tridesetih godina su se vozili v6 motori sa 3000cc i više i imali 35 konja. Za coveka iz tog vremena jedan jugov motor od 55 konja iz 1100cc je bio prenapegnut. Tako i ovi nasi danasnji zakrzljali u mozgu mudrovi sto pljuju danasnje trendove,misle da je svet nastao onda kad su se oni rodili.
    (Jagodic.Kistanje., 16. jul 2019 11:14)

    # Link komentara

  91. I zato kod registracije ne treba ni uzimati u obzir kubikažu, već samo snagu i godine starosti.
    (Saša, 16. jul 2019 11:12)

    # Link komentara