1. svaka cast za tekst, nego, instrument tabla i cela konzola, kao da je iz 80ih, samo nedostaje radio kasetofon na vadjenje ;)
    (SorryButJbg, 8. jul 2019 09:48)

    # Link komentara

  2. Ovo je moj omiljeni auto i da imam para bio bi to izbor srca nad razumom. U ostrijoj gradskoj voznji potrosnja je oko 15 litara. pa je rezervoar od 50 litara minimum.Taj VW motor od 2 litra moze da se cipuje do 450 konja i da predje veliku kilometrazu. Sto se tice DSG menjaca, to je ustvari obican menjac sa posebnim elektro mehanickim sklopom koji je usavrsen u odnosu na prve serije. Sada svaka brzina ima svoj selenoid koji se moze lako ispitati i zameniti sto je mnogo jeftinije nego dok se menjao ceo sklop koji je sa zamenom kostao oko 1300 evra. Reparacija mehanickog dela podrazumeva zamenu brojnih lamelica i njihovo fino kalibrisanje posebnom opremom. 300.000km za ovaj auto nebi trebali da budu problem. Ko moze da priusti, uzivace za sve pare,
    (kole, 7. jul 2019 18:31)

    # Link komentara

  3. @Mile, u pravu si, danasnji klinci su plašljivi, neumeju da voze van grada. Ko je nekad vozio YUGO sad mu je dosta i 100ks, batali dsg turbinice i ostale kosilice
    (Gagi, 07. jul 2019 08:53)... ali vi ste onda vozili Yugo koji je mnogo brzi i bolji od Fice! Zar onda niste i vi ko sadasnji klinci?
    (Metropola, 7. jul 2019 11:37)

    # Link komentara

  4. @Radijator - - slažem se sa Vama da automobil nije investicija, to je prosto potrebna 'stvar' kojoj neki od nas, opravdano ili ne, pridodaju neku sentimentalnu vrednost. Investicija su naravno oldtajmer i/ili neke ograničene serije modela (npr. Alfa 8C). Što se tiče ostaloga, kako sada stvari stoje tržište polovnih automobila postoji, dakle neko ko kupi polovan automobil (na zapadu) može da ga održava. Medjutim, što više raste broj važnih delova (np. Menjač) koji se ne mogu remontovati tržište polovnjaka se smanjuje. Prema tome logika da se kola menjaju i da se nešto dobija za stari autombil će biti revizirana, i moguće će dobiti samo mali deo novca npr. Za reciklažu. Što se tiče života na zapadu i predrasuda da kad se čovek probudi čeka ga 200evra na stolu, to je prosto pogrešno. Srednja klasa je pod pritiskom i tamo (naravno u porrdjenju sa prethodnim stanjem na Zapadu, a ne u poređenju sa nama), prema tome potrebno je taj konačan izvor prihoda (tj. Plate) raspodeliti za kredite za kuću ili stan, školovanje dece, da navedem samo ova dva primera. Konstantan pritisak na primanja radi automobila je, bar meni, čist gubitak. Pozdrav i sve najbolje.
    (Teo, 7. jul 2019 11:21)

    # Link komentara

  5. WV i sportski automobili ne treba stavljati nikako u istu rečenicu.
    (pera, 7. jul 2019 08:56)

    # Link komentara

  6. @Mile, u pravu si, danasnji klinci su plašljivi, neumeju da voze van grada. Ko je nekad vozio YUGO sad mu je dosta i 100ks, batali dsg turbinice i ostale kosilice
    (Gagi, 7. jul 2019 08:53)

    # Link komentara

  7. @Milos - - a koliki je radni vek menjača? OK je sto nema održavanja, ali to znači da vrlo verovatno nema ni remonta, nego se vrši zamena. To je OK za automobil od nov do 4-5 godina, možda i manje ako je službeni i više prelazi. Popravke na zapadu, uključujući i 'proste' zamene delova, su neverovatno skupe. Izgleda da cemo aute menjati kao i mobilne, na svakih nekoliko godina. Znaci plate na zapadu će biti konstantno 'umanjene' za ratu za auto...
    (Teo, 07. jul 2019 07:51)

    Realno, plate su umanjene za infostan, kablovsku,struju i mobilni telefon...te stvari, aj da kazemo da svako ima kod nas. Na zapadu samo dodaj i ratu za auto. S tim sto tamo ona nije poput stanbenog kredita kao ovde.
    Ako zaradis 2500 evra, zasto ne bi 300 islo na ratu? I kad prodje 5 godina, taj auto je ucesce za sledeci i rata se ne menja. A ti uvek imas nov auto i ne razmisljas o skupim kvarovima.
    Ne rade oni tamo za 400 evra kao mi pa da je auto zivotna investicija.
    (Radijator, 7. jul 2019 08:45)

    # Link komentara

  8. @Milos - - a koliki je radni vek menjača? OK je sto nema održavanja, ali to znači da vrlo verovatno nema ni remonta, nego se vrši zamena. To je OK za automobil od nov do 4-5 godina, možda i manje ako je službeni i više prelazi. Popravke na zapadu, uključujući i 'proste' zamene delova, su neverovatno skupe. Izgleda da cemo aute menjati kao i mobilne, na svakih nekoliko godina. Znaci plate na zapadu će biti konstantno 'umanjene' za ratu za auto...
    (Teo, 7. jul 2019 07:51)

    # Link komentara

  9. 6-to stepeni DSG, je nekada bio bolji od 7-mo stepenog ,ali je sada kao i kod 6ce odvojena mehanika od elektronike, tako da nema više problema sa prljavštinom. uzgredbudi rečeno, menjač je zatvoren i za njegov citav radni vek ne treba menjati ulje, ili ga servisirati.
    (Milos, 6. jul 2019 23:42)

    # Link komentara

  10. @ Mile

    ma, daj molim te, tvoj audi jedino brzi od kornjace;)
    (plavusa, 6. jul 2019 22:42)

    # Link komentara

  11. Previse tvrd (i tu ne mislim na "lezanje" u krivinama nego na bubrege i kicmu) i bucan (tockovi i vetar ubise preko 120-130km/h).
    A i slabe su to viljuskice i ostalo za 300 konja (motor je ok).
    (13e 13e bugar udarijo, 6. jul 2019 21:50)

    # Link komentara

  12. Danas mladi vozači neumeju da preteknu nekog ako im je auto ispod 200ks. Svaki auto je brz ako umeš brzo da voziš. Ja sa audi 80 1.8 55kw još na gas retko koga vidim da se usudi da me pretekne na ibarskoj, jedino ko hoće da vozi preko 100 na takvim putevima, srećan mu put...
    (Mile, 6. jul 2019 18:48)

    # Link komentara

  13. Strasan auto. Spanski kvalitet i nemacki temperament.
    (Baxuz, 6. jul 2019 18:22)

    # Link komentara

  14. @duke nukem
    Ovo sa stiskanjem debelog mesa sam primetio i kod sebe. :) Umesto uzivanja u voznji, ja svaki cas stiskam zadnjicu u pocetku svesno, veoma brzo pocnem i nesvesno na sve sto na tren izgleda kao neravnina. Zato se jezim niskoprofilnih guma i sportskog vesanja. A kad putujem u Renou i Mercedesu, samo se izvalim i uzivam, zadnjicu ne stiskam ni preko lezecih policajaca.
    (Marko, 6. jul 2019 18:20)

    # Link komentara

  15. @optimus prime
    Tu klasu o kojoj nesuvislo i nestrucno pricas je stvorio VW,a potom su tu dosli Opel,Ford i drugi...Honda tad imala samo rikse kad je Golf Gti napravljen,uostalom na kruznim trkama da ne pominjem rally Honda gotovo i da ne postoji...Pojam te klase je Fokus RS,svi ostali su iza...
    (Molder, 6. jul 2019 17:47)

    # Link komentara

  16. (Metropola, 06. jul 2019 13:54)
    Novi Focus ST bi trebalo da je tu sa cenom, kad se pojavi. Prethodni je bio ubedljivi best buy, prosle godine mu je pocetna cena bila oko 22-23k.
    (Vlad, 6. jul 2019 17:32)

    # Link komentara

  17. Eh...koliko poznavalaca svega i svačega. Interesantno bi bilo saznati broj stručnjaka, koji poseduju ( ili su imali prilike duže da voze ) automobile koje komentarišu.
    (Zoran, 6. jul 2019 17:10)

    # Link komentara

  18. @rog
    Izgleda sa nisi skoro vozio kroz Makedoniju. Autoput je pristojan, poslednjih 40-tak km prema GR je izvanredno, a jedina lošija, ali veoma kratka deonica je u smeru iz GR ka SRB i to negde u prvoj rećini puta. tu ima neravnina i sa udobnijim autom neophodno je usporiti.
    Najlošija deonica na putu do severne Grčke je kada se uđe u GR na delu gde nije autoput, već magistralni sa zaustavnom trakom.
    (hmm, 6. jul 2019 17:08)

    # Link komentara

  19. @ciga
    Nije stvar da li neko ima para za Hondu ili ne, samo sam izneo misljenje da je Honda Civic Type R za ovaj Seat pojam automobila te klase (ako Seat uopste moze sa bude u istoj klasi sa Hondom) :)
    (Optimus Prime, 6. jul 2019 16:02)

    # Link komentara

  20. Za manje od godinu dana izlazi novi Leon, ubrzo za njim i nova Cupra. Trebalo bi da dobije bolje (adaptivno) oslanjanje, pa uz 17" felne trebalo bi da bude pristojno udoban, a u sport modu i vise nego dovoljno dovoljno tvrd. Ovaj sa testa ne vredi kupovati kao jedini auto u kuci, pretvrd je za duga putovanja, a cak i u gradu brzo pocne da iritira kad na svakoj neravnini osetite udarac u predelu bubrega, pogotovo posle obilnog obroka.
    (Marko, 6. jul 2019 15:20)

    # Link komentara

  21. Vozim Skaniju kamijon, cela porodica mi stane u prikolicu, ubacio sam i kokošinjac, pa kad smo na putu, da imamo svežih jaja. Mana mu je što nije Škodin kamijon, on bi bio još bolji, mogao bih i jednu kravu zbog mleka da poteram, ali snalazimo se i ovako. Reći ću šefu da mi je kupi, da vide ljudi da smo firma.

    Vidim da neko uporedi Seat sa Škodom, kako je Škoda bolja opcija... odprilike kao kad biraš između dve rođene sestre čija majka ima degenerativnu naslednu bolest.
    (oprem dobro, 6. jul 2019 15:16)

    # Link komentara

  22. Sjajan auto.I lično lepši od Golfa 7.Sedeo u FR-u,2.0 TDI sa 184 KS.Opako.Cena Cupre je sasvim u redu.Ako uporedim samo enterijer sa Golfom 7 GTD,blaga prednost Golf.Naravno,VW koncern u Golfa 7 GTD,GTI i Octaviu VRS montira 7-stepeni DSG.Opet podcenjivanje pod-brenda,ali navikli smo se već na te stvari..
    (nesha, 06. jul 2019 13:10) i Leon Cupru su poceli da ugradjuju 7stepeni dsg od kraja prosle godine, ti modeli imaju bakarni Seat znak, ovo je verovatno demo vozilo koje je vec neko vreme kod prodavca
    (misa, 6. jul 2019 15:15)

    # Link komentara

  23. Ova cupra extra izgleda I da je prave u verziji sa pogonom na sva 4 točka (a da nije karavan) ubila bi golfa R u prodaji, potpisujem. Slična je priča i sa oktavijom, VW ne daje da joj stave 2.0 turbo sa 300 konja i pogonom na sva 4 točka jer bi bilo bye bye golf...
    (Brdjanin, 6. jul 2019 15:08)

    # Link komentara

  24. Sestostepeni DSG je 5 x kvalitetniji od sedmostepenog. Ne crkava mehatronika itd. Jeste vozilo rasterecenije sa brzinom vise ali pre bih voleo da imam sestostepeni menjac. Pitajte bilo koga pri VAG-u...
    (kobazz87, 6. jul 2019 15:02)

    # Link komentara

  25. Jednom sam sa drugaricom isao na ohrid sa alfom 147, spustena, tvrdi amortizeri i 17” felne sa nikoprofilnim gumama. Kroz Makedoniju, svako potencijalno ulegnuce ili izbocenje na putu je vec posle 5 minuta izazivalo da se debelo meso samo stiska da bi upilo udarce na kicmu. Kako li je sa ovim 19” ne mogu ni da zamislim, u porodicnom automobilu.
    (duke nukem, 6. jul 2019 14:53)

    # Link komentara

  26. bolji od golfa
    (prle, 6. jul 2019 14:41)

    # Link komentara

  27. @Gagi990 AMG A45 i RS3 su klasa iznad...
    (Poz iz BG-a, 6. jul 2019 14:37)

    # Link komentara

  28. Mene samo zanima kako li izgleda taj put do mora, verovatno Grckog, u autu spustenom 2.5cm i sa 19" niskoprofilnim. Kroz Makedoniju verovatno opsujes na svakih 15 minuta. Ne zvuci bas kao prava uzivancija.
    (rog, 06. jul 2019 12:09)... odlican je put! Na otvorenom putu a pogotovo autoputu nemas nikakvih problema i do Grcke neces osetiti problem! Veci je problem po recimo Beogradu! E tu bubrezi otpadaju. Sve je stvar onoga sto covek zeli, za te pare mora da pravi kompromis. Ko ceni udobnost vise od svega, neka ne uzima bilo sta iz ove klase!
    (Metropola, 6. jul 2019 14:00)

    # Link komentara

  29. Mene samo zanima kako li izgleda taj put do mora, verovatno Grckog, u autu spustenom 2.5cm i sa 19" niskoprofilnim. Kroz Makedoniju verovatno opsujes na svakih 15 minuta. Ne zvuci bas kao prava uzivancija.
    (rog, 06. jul 2019 12:09)

    Izgleda kao i sa bilo kojim drugim, nije to nikakva drama, nikad ga nisam opsovao zbog toga, eto prodjoh pre nedelju dana tim putem, i zavlacih se po plazama na Sitoniji i ni jednom nije mi zasmetalo sto je auto nizi za 3.0cm.
    Za off road nije, za to i nije predvidjen, a za normalnu upotrebu skroz upotrebljivo.
    (glogi, 6. jul 2019 13:55)

    # Link komentara

  30. (Metropola, 06. jul 2019 11:12)Trenutna cena Megane RS EDC je 29740 eura.
    (Vlad, 06. jul 2019 13:00)... brutalan i odlican! Al sta jos? To su samo 2 auta!
    (Metropola, 6. jul 2019 13:54)

    # Link komentara

  31. Sta moze da se uzme u hot hetch klasi?
    (Metropola, 6. jul 2019 11:12)

    bas nema zivota bez hot hetch klase?
    (magareca klupa, 6. jul 2019 13:43)

    # Link komentara

  32. @sombor
    Zato što ne žele svi da voze puntića od 60 ks ili nekog nazovi "suv-a" koji će se prevrnuti u prvoj krivini.
    (Novosadista, 6. jul 2019 13:34)

    # Link komentara

  33. Mene samo zanima kako li izgleda taj put do mora, verovatno Grckog, u autu spustenom 2.5cm i sa 19" niskoprofilnim. Kroz Makedoniju verovatno opsujes na svakih 15 minuta. Ne zvuci bas kao prava uzivancija.
    (rog, 06. jul 2019 12:09)

    Kakvih 15 minuta, psuješ na svaki minut a na 15 minuta praviš pauzu i pitaš se šta ti je to trebalo.
    (dule, 6. jul 2019 13:31)

    # Link komentara

  34. Sjajan auto.I lično lepši od Golfa 7.Sedeo u FR-u,2.0 TDI sa 184 KS.Opako.Cena Cupre je sasvim u redu.Ako uporedim samo enterijer sa Golfom 7 GTD,blaga prednost Golf.Naravno,VW koncern u Golfa 7 GTD,GTI i Octaviu VRS montira 7-stepeni DSG.Opet podcenjivanje pod-brenda,ali navikli smo se već na te stvari..
    (nesha, 6. jul 2019 13:10)

    # Link komentara

  35. (Metropola, 06. jul 2019 11:12)
    Trenutna cena Megane RS EDC je 29740 eura.
    (Vlad, 6. jul 2019 13:00)

    # Link komentara

  36. Samo ne znam zbog čega nekom treba auto od 300 ks. Za 30000 eura je široko polje.
    (Sombor, 6. jul 2019 12:40)

    # Link komentara

  37. Seat ume da napravi vrhunski auto:)
    (Smuleco, 6. jul 2019 12:19)

    # Link komentara

  38. Nije los ali ipak Megane RS je za klasu bolji, moje misljenje. Golf R je malo luksuzniji od Leon Curpa ali ne znam u toj klasi za mene su Megane RS i Honda Type R najbolji. Posle toga Mercedes AMG 45, Audi RS3 i Ford Focus RS. ?
    (Gagi990, 6. jul 2019 12:18)

    # Link komentara

  39. Mene samo zanima kako li izgleda taj put do mora, verovatno Grckog, u autu spustenom 2.5cm i sa 19" niskoprofilnim. Kroz Makedoniju verovatno opsujes na svakih 15 minuta. Ne zvuci bas kao prava uzivancija.
    (rog, 6. jul 2019 12:09)

    # Link komentara

  40. Srce je ok, ali prtljažnik je daleko od toga da zadovolji porodicu sa 2 dece. 380 lit. je malo za jedna kolica i prtljag za more.
    Šta je bolje od toga? Škoda Octavia VRS sa 245ks i gepekom od 590 lit.
    Da se razumemo: oba automobila koriste 2.0 TSI EA888 Gen3 motor iz VAG grupacije, ali je Octavia duža, sa većim međuosovinskim rastojanjem pa se nalazi u "D" segmentu vozila a Seat u "C" ili prosto broj cipela manje.
    (Brezon na rezon, 6. jul 2019 12:03)

    # Link komentara

  41. ovaj auto u karavan izvedbi je sex uzivo
    (Dezon, 6. jul 2019 12:01)

    # Link komentara

  42. Mnogo dobro izgleda, e sad sta sve jos moze da se uzme za taj novac je druga prica 
    (kolovodja djavo, 06. jul 2019 10:18)... Sta moze da se uzme u hot hetch klasi?
    (Metropola, 06. jul 2019 11:12)

    i30N bez razmišljanja!
    (Kalimero, 6. jul 2019 11:46)

    # Link komentara

  43. @Optimus prime
    Nemaju svi para kao ti za Hondu.
    (ciga, 6. jul 2019 11:44)

    # Link komentara

  44. ne znam, mozda sam budala, mozda me pregazilo vreme a mozda i jedno i drugo, niti ja tu vidim sportskog automobila a jos manje porodicnog?
    (zasto ljudi,zasto, 6. jul 2019 11:26)

    # Link komentara

  45. Meni je ipak najdrazi Golf GTI.
    (Kobaja Grande, 6. jul 2019 11:17)

    # Link komentara

  46. Mnogo dobro izgleda, e sad sta sve jos moze da se uzme za taj novac je druga prica
    (kolovodja djavo, 06. jul 2019 10:18)... Sta moze da se uzme u hot hetch klasi?
    (Metropola, 6. jul 2019 11:12)

    # Link komentara

  47. @business ambition komercijalista
    Promasio si kategoriju ovo je porodični automobil
    (ironicar, 6. jul 2019 10:58)

    # Link komentara

  48. Malo zastareo prilog! Vise nije Seat Leon Cupra, rebrendiran je u Cupra Leon! Ali svakako dobar auto, za 30k dobijes rasnog trkaca koji deluje kao “spavac” potpuno je adekvatan za porodicu a ima skoro 300ks! Za te novce ne moze bolje u ovoj klasi.
    (Metropola, 6. jul 2019 10:53)

    # Link komentara

  49. Ovo je valjda Golf 7?
    (C i n i k, 6. jul 2019 10:38)

    # Link komentara

  50. "Pri 130 km/h motor se „vrti“ na povišenih 3000 o/min"

    Škoda fabija TSI 95 se pri 130 km/h ( u petoj) "vrti" na oko 2.850 rpm.

    Govorim iskustveno, a i na netu možete naći podatak na joj je "u petoj", pri maksimalnih 5.500, teorijska brzina 254 km/h (kao i za Ibizu, Polo, A1, sve sa TSI 95 5MT).
    (business ambition komercijalista, 6. jul 2019 10:33)

    # Link komentara

  51. @turbo:

    Može, subotom kad ideš na pijac, na koji te poslala žena, pa te sve mrzi.
    (Ahtung, 6. jul 2019 10:28)

    # Link komentara

  52. Sve je to lepo u teoriji, ali praksa kaze samo jedno: Honda Civic Type R :)
    (Optimus Prime, 6. jul 2019 10:27)

    # Link komentara

  53. P R E L E P
    (Poz iz BG-a, 6. jul 2019 10:18)

    # Link komentara

  54. Mnogo dobro izgleda, e sad sta sve jos moze da se uzme za taj novac je druga prica
    (kolovodja djavo, 6. jul 2019 10:18)

    # Link komentara

  55. ovo je neki stari test jer je Cupra postao poseban brend,koliko znam vise se ne zove Seat
    (mile, 6. jul 2019 10:11)

    # Link komentara

  56. Ovo je početak dobrog vica: "Vozim ti ja tako mog novog Seata, na čijem cajgeru je ugravirano 300..."
    (Stingray, 6. jul 2019 10:07)

    # Link komentara

  57. 6.5l okaci macku o rep ...to ne moze nema sanse
    (turbo, 6. jul 2019 10:05)

    # Link komentara