- Komentari -
  1. Nek vas bude sram da posaljete neku teya doru sa najklasicnijom pesmom nista posebno a ne posaljete onakvu breskvicu koja itekako pretstavlja na najbolji nacin srbiju i koja ce ic do pobede!!! Napred breskvice uspjet cemo to
    (Aleksandra, 6. mart 2024 18:41)

    # Link komentara

  2. Nek vas bude sram da posaljete neku teyadoru koja peva najklasicniju pesmu nista posebno a ne posaljete onakvu Breskvicu koja itekako pretstavlja srbiju i koja ce ic do pobede a sa teya dorom nemozemo apsolutno nista! Treba se opet glasat pod hitno
    (Aleksandra, 6. mart 2024 18:39)

    # Link komentara

  3. Poslao bih Nevenu Bozovic da se ja pitam.Ili Aleksandru Radovic da "objasni" i jednoj i drugoj.
    (Bokica, 6. mart 2024 08:14)

    # Link komentara

  4. Po meni breskvica treba da ide na evroviziju njena pesma opisuje zemlju nemam nista protiv teya dore ali jednostavno breskvici je mesto na evroviziju..... Napred breskvice
    (Veljko, 5. mart 2024 22:49)

    # Link komentara

  5. B R E S K V I C A narod je odlucio ne nametnut ziti. Ako gnezdo orlovo ne pobedi nema svrhe ucestvovati vise ikada na evroviziji
    Celom svetu se dopalo ODUSTANITE OD NAMESTALJKE 😂
    (Tanja, 5. mart 2024 22:04)

    # Link komentara

  6. Beskvica je najbolja ona bi trebalo da pobedi i da Teya Dora ne prestavlja nas na PZE 2024 zato sto Srbija želi breskvicu a stručan ziri Teya Doru
    (Marija Mandic, 5. mart 2024 17:22)

    # Link komentara

  7. @Maestro Vivaldi
    ...tih 7 miliona ima pregršt muzičara, profesora muzike, kompozitora, tekstopisaca, koreografa, scenarista, vokalnih izvođača, talentovanih instrumentalista, amaterskih muzičara, igrača, plesača i niz drugih profesija koje su na ovaj ili onaj način povezane sa muzikom i muzičkom scenom i ispade na kraju da sa svi oni ne vrede koliko RTS-ov LGBT žiri od 5 članova...

    Upravo. Mišljenje svih tih stručnjaka ne vredi ništa dok god su utopljeni u rulju i dele glas zajedno sa njom. Zato se iz njihovih redova i formira žiri, da bi se njihov glas odvojio od rulje i da bi nečemu vredeo.
    (Rust, 4. mart 2024 17:28)

    PREGRŠT nije sigurno, proverite malo izvorno značenje te reči i nemojte je gurati gde joj nije mesto, a to su prvo počeli da rade autori nekih tekstova ovde na portalu, da bi počeli i komentatori to da čine, a čujem i ljude u svom okruženju koji svako malo govore "pregršt saveta" ili "pregršt činjenica".

    Pregrš NE znači MNOGO čak ni kad je u pitanju šaka pšenice ili pirinča u smislu da je mnogo zrna, već znači da je u pitanju šaka nečega, ali ne može biti šaka lubenica ili šaka krompira. Ako ne može biti pregršt lubenica ili pregršt glavica kupusa, ne može biti ni pregršt talenata, muzičara, saveta, i sl.
    (Veliki brat, 4. mart 2024 22:17)

    # Link komentara

  8. @Maestro Vivaldi
    ...tih 7 miliona ima pregršt muzičara, profesora muzike, kompozitora, tekstopisaca, koreografa, scenarista, vokalnih izvođača, talentovanih instrumentalista, amaterskih muzičara, igrača, plesača i niz drugih profesija koje su na ovaj ili onaj način povezane sa muzikom i muzičkom scenom i ispade na kraju da sa svi oni ne vrede koliko RTS-ov LGBT žiri od 5 članova...

    Upravo. Mišljenje svih tih stručnjaka ne vredi ništa dok god su utopljeni u rulju i dele glas zajedno sa njom. Zato se iz njihovih redova i formira žiri, da bi se njihov glas odvojio od rulje i da bi nečemu vredeo.
    (Rust, 4. mart 2024 17:28)

    # Link komentara

  9. @Maestro Vivaldi

    Nije demokratski niti treba da bude. Marija Serifovic ili Zika znaju vise o muzici od mene i tebe. Ili mislis da si na njihovom nivou?
    (mrki, 4. mart 2024 17:25)

    # Link komentara

  10. Treba samo uvesti pravilo:jedna osoba- jedan glas.
    Jedino tako bi se znalo kako je stvarno narod glasao.
    Pomahnitalim sms-ovcima se ne zna tačan broj.

    A što se tiče ovih devojaka, obe su preslatke. Možemo biti ponosni na ovaj podmladak. Prestanite s vređanjem.

    Teya Dora, samo napred u Malmeu, devojko!❤

    Imaš sve. Ko ne razume, on je na gubitku.
    (Tanja, 4. mart 2024 15:58)

    # Link komentara

  11. Zelimo breskvicu
    (Ivona, 4. mart 2024 15:55)

    # Link komentara

  12. РТС и жири су очигледно унапред одлучили да иду против већинске воље публике. Срамота.
    Тенденциозно надгласавање народа нема легитимитет.
    Поновити гласање обавезно.
    (Никола, 4. mart 2024 15:16)

    # Link komentara

  13. Imate li vi ljudi pametnija posla u zivotu?
    (z, 4. mart 2024 13:17)

    # Link komentara

  14. Haha kakva komedija, čime se ljudi zaluđuju, bolesno. Hvala žiriju što nas je spasio prepucavanja hrvatskih, albanskih i domaćih nacionalista da li je pesma genocidna ili je o Kosovu ili promoviše etničko čišćenje i ostale gluposti. Ramonda je prava pesma, antiratna, u pravo vreme ide na Evroviziju, puna podrška za TD a kome nije pravo što ona ide može samo da pati, kakva peticija
    (nisam stereotip, 4. mart 2024 13:03)

    # Link komentara

  15. Podrška za ponovljeno glasanje.Mislim da je Anđela izgubila zbog kalkulisanja žirija.
    (Milos Calasan, 4. mart 2024 12:11)

    # Link komentara

  16. "Da li je glas njih 5 vredniji od 50.000 glasova?"

    S obzirom na to da predsednica tih pet ima vise pobeda na Evroviziji od ostalih 7.000.000 stanovnika Srbije zajedno, da, jeste.
    (Dottore, 3. mart 2024 17:26)


    Kakav je to onda demokratski princip za koji se toboše zalažu drugosrbijaneri? Osim toga, u tih 7 miliona ima pregršt muzičara, profesora muzike, kompozitora, tekstopisaca, koreografa, scenarista, vokalnih izvođača, talentovanih instrumentalista, amaterskih muzičara, igrača, plesača i niz drugih profesija koje su na ovaj ili onaj način povezane sa muzikom i muzičkom scenom i ispade na kraju da sa svi oni ne vrede koliko RTS-ov LGBT žiri od 5 članova, a sve zbog toga što se nekim moćnicima i njihovim poltronima ne dopada slobodarska poruka te numere. Trebalo bi zabraniti da Srbija nastupi ove godine na Eurosongu zbog ciljanog nameštanja, možda i za dugi niz narednih godina.
    (Maestro Vivaldi, 3. mart 2024 23:58)

    # Link komentara

  17. I ja uživam vec 12 godina u tvom kmečanju nakon srpskih i beogradskih izbora,hahahahahahaha
    (Oliver, 3. mart 2024 22:23)
    Pa kad nemas u cemu drugom da uzivas u zivotu, zivis na ovom portalu. Zar ne mogu bar neku ribu da ti nadju preko stranke
    (Bzvz, 3. mart 2024 23:27)

    # Link komentara

  18. E pa sad da se ponovi glasanje Teya Dora bi dobila 50000 a Breskvica 20000, Ramonda je ušla u uho i onima koji su je kritikovali. Orlovo gnezdo je previše izreklamirana pesma stekao se utisak da je unapred pobedila.
    (Mikele, 3. mart 2024 23:16)

    # Link komentara

  19. Obavezno ponisiti glasanje i ukinuti ziri.

    Misljenje 5 ljudi NE moze da bude bitnije od glasova publike po bilo kom osnovu.

    Ljude koji su gledali i koje EV interesuje su glasali i izabrali.
    Misljenje ljudi koji nisu gledali i koji ne vole tu vrstu muzike je nebitno.
    (Miki, 3. mart 2024 23:12)

    # Link komentara

  20. Poništiti glasanje zbog neregularnosti i objasniti javnosti otkud takav vid nepoštovanja prema glasačima građanima ove zemlje i jedinim merodavnim ocenjivača. Ukinuti žiri samo narodna volja
    (Tami, 3. mart 2024 23:10)

    # Link komentara

  21. Ljudi su hteli da ih prestavlja Breskvica , neka je to bude najgora pesma od svih , ali neka se postuje volja naroda, valjda to spada u demokratiju za koju se vecno borimo????? potpisi peticiju ,budi normalan!!!
    (dandzi, 3. mart 2024 23:09)

    # Link komentara

  22. Paravilnije je da Breskvica pobedi na Evroviziju jer je sakupila 50k glasova za razliku od 5 ljudi koji su dosta toga promjenili.Želim da se opet ponovi glasanje i da Breskvica pobedi
    (Elida, 3. mart 2024 23:04)

    # Link komentara

  23. Seljana na aparatima.
    (Splavovi tonu, 3. mart 2024 22:43)

    # Link komentara

  24. jel to iko gleda u 2024 godini? nadjite ljudi neki hobi ne blentajte u tv.
    (miksx, 3. mart 2024 22:37)

    # Link komentara

  25. uzas....ova kupuje kartice za glasanje, ulozila tolike pare i sad ide neka tora dora...
    (borivoje surdilovic, 3. mart 2024 22:29)

    # Link komentara

  26. Klasika kod Srba...
    Nije ni cudo sto je drzava takva kakva je...
    (Sion, 3. mart 2024 22:25)

    # Link komentara

  27. @neutralni felš

    I ja uživam vec 12 godina u tvom kmečanju nakon srpskih i beogradskih izbora,hahahahahahaha
    (Oliver, 3. mart 2024 22:23)

    # Link komentara

  28. Interesantno. Apologete aktuelne pobednice nemaju rec da kazu o pesmi i zvodjenju doticne. Zato sav otrov posipaju po konkurenciji. Tad se odlicno razumeju i u tonalitete, aranzmane i scenografiju...

    Ovo nema veze s prvom i drugom Srbijom, pa ni sa manjkom sluha i razumevanja muzike, najvise ima veze s sitnim dusama koje gledaju da napakoste i zatruju...

    S druge strane. Ovce su oni koji su bacili novce jer su mislili da se njihov glas racuna, tj. utice na pobednika.

    Ko dva ovna na brvnu.

    Sto se tice pobednice, verovatno jedina koja ne zna da peva od svih kandidata. Frapantno, pogotovu s njene strane da se osmeli da izadje na scenu. Mozda je gori bio onaj narodnjak na kraju. Ono je bio flesbek s pocetka 80ih i kafane na Ibarskoj...
    (Iz Rusije s ljubavlju, 3. mart 2024 22:18)

    # Link komentara

  29. Steta sto Kurtic nije pobedio imao je najbolju pesmu, ali i najgori performans..
    Pesma koju je izveo Kurtic upravo je za PEZ..
    Breskva je bas bzvz a pobednica je ipak, za nijansu bolja, to je to..
    (C i n i k, 3. mart 2024 22:03)

    # Link komentara

  30. Budalastina.
    Da nece sad ovi iz antisrpske opozicije da krenu da ruse Bgd zbog propozicija glasanja koje se obavlja po osnovu ugovora sa PEZ?
    (9012, 3. mart 2024 22:01)

    # Link komentara

  31. Bolje da ne ide niko.
    (Andrija, 3. mart 2024 21:58)

    # Link komentara

  32. hahaha uvek uživam u patrijotskom kmečanju, bravo sajsi dokazana ledjendo :)
    (neutralni felš, 3. mart 2024 21:54)

    # Link komentara

  33. Sreća da Breskivca nije prošla, reči i muzika su dobri, ali izvođenje je loše, svako ko ima barem malo sluha to zna. A i sama koreograrafija je loša, kao od pre 20 god. Bacaknje gajdaša je naročito ružno, ni rokeri se toliko ne bacakaju. Ružno je što nema muškog hora, kao ni što nema zurli nego. Sve u svemu nedoraslo za Evroviziju.
    (zare, 3. mart 2024 21:36)

    # Link komentara

  34. S**aj Breskvo...
    (Mare, 3. mart 2024 21:27)

    # Link komentara

  35. Teya Dorino pevanje mi zvuči kao da peva neka osoba koja se ukočila od teških lekova.
    (Ben Dover, 3. mart 2024 21:16)

    # Link komentara

  36. Da odgovorim u stilu jednog breskvicinog obozavatelja od pre par dana.
    Hvala Teya Dori, ovo kmečanje prvosrbijanaca je neprocenjivo! ;)
    (Ko se poslednji smeje..., 3. mart 2024 21:14)

    # Link komentara

  37. Onda treba uvesti žiri i u republičke i predsjedničke izbore,pa 50:50😀
    (Dok, 3. mart 2024 21:14)

    # Link komentara

  38. Je li samo meni ona Breskvica zvuči kao loša kopija Crnogorcevic?
    (Sandwich, 3. mart 2024 21:11)

    # Link komentara

  39. Da smo pametni ne bih ni učestvovali na tom besmislenom takmičenjem gde je bitno jedino ko je gej trans ili gde je trenutno rat neki..
    A i neki pišu "Molim da shvatite da ovo nije takmicenje za vasu seosku slavu. Idite na splavove pa uzivajte u vasim "umetinicma". A na evroviziji sve sami umetnici hahahahha
    Ili kažu nije narod glasao nego omladina zar omladina nije narod?!. A ova koja pobedila niko ni ne razume šta peva treba da tekst uz pesmu na ekranu..
    (Šone, 3. mart 2024 20:57)

    # Link komentara

  40. Prosto neverovatno cime se bavi zaludni narod. I neka nije ona vocka pobedila, dosadni ste vise. Ovde je ukus za muziku uvek bio smece, to je tradicija.
    (bavite se necim bitnim, 3. mart 2024 20:53)

    # Link komentara

  41. Radim remix za orlo gnezdovo, bice hit po diskacima i folkotekama, idemo!!! Sa sve gucci taskama pod miskom i jumbo cvikerima bajo moj… nemoj da je neko dosao neistetoviran
    (sad but true, 3. mart 2024 20:51)

    # Link komentara

  42. Breskvica izgubila na takmičenju gde joj je bila nameštana pobeda.
    (Bickey, 3. mart 2024 20:49)

    # Link komentara

  43. glasao je ovaj narod i za gore od brekvice.
    (ako imaš petlju, ako imaš herca..., 3. mart 2024 20:46)

    # Link komentara

  44. Uhvatili ste se tog orla a on nije simbol Srbije već svih Slovenskih (čitaj Srpskih) država koje su prihvatile grb Vizantije - lažnog Rimskog carstva i njihovu veru Hrišćanstvo kojim su nas Srbe najveću i najmoćniju naciju u svetu samo razjedinili i okrenuli jedne protiv drugih.

    Zbog toga imamo sada lažne verske ratove između Srba koji nas drže razjedinjene i slabe. (ex Jugoslavija, Ukrajina i Rusija i sl.).

    Treba da se ponovo svi ujedinimo i zavladamo Evropom kao nekada.

    Da smo zadržali našu izvornu Rodnu veru niko nam ne bi mogao ništa baš kao što niko pa čak ni Rimljani nisu mogli da pokore Slovene (Srbe) koji su i u Nemačkoj vladali čak do 9 veka.

    Zato prekinite da se dičite onim čime bi se svaki pravi Srbin stideo.

    Srbi su svi Kelti (Irci i Velšani), Gali (Francuzi i deo Špananca i Portugalaca), Italijani, Alemani (Nemci) i sve ostale Slovenske države.

    Srbi nisu robovi niti će biti robovi nikom i svako ko ne misli da smo prva civilizacija i da smo osnovali sve prve Evoprske gradove, doneli im prvo pismo, kalendar, nauku, pronalaske i sl. i hiljadama godina vladali ne samo celom Evropom nego i većim delom Azije i Bliskog Istoka ne može se smatrati Srbinom više i smatraće se izdajicom.

    Čitajte istorijske knjige na raznim jezicima, proučavajte nastanke religija, genetiku i lingvistiku, arheološke nalaze dok vam svima ne bude jasno da smo najveći i da imamo pravo da vladamo celom Evropom kao nekada.
    (Nino Belov, 3. mart 2024 20:42)

    # Link komentara

  45. Namesteno glasanje zirija i treba ponistiti glasanje.
    (miki, 3. mart 2024 20:30)

    # Link komentara

  46. Jel treba da ispadnemo najveći gl*paci u istoriji Evrovizije? I gde god u inostranstvu posle da se pojaviš ljudi misle da dolaziš iz muslimanske zemlje?
    (O čemu pričamo? Strasno, 3. mart 2024 20:30)

    # Link komentara

  47. Ni jedna ni druga mi se ne svidjaju nesto, ali ipak je Ramonda mnogo bolja od Breskvice. Ne mozemo sa seljackim nacionalistickim melosom na Evroviziju.
    (Ivana, 3. mart 2024 20:28)

    # Link komentara

  48. Ljudi u Srbiji stvarno nemaju pametnija posla? Nama je toliko dobro da je najvažnija tema u zemlji Evrovizija?
    (Anon, 3. mart 2024 20:27)

    # Link komentara

  49. Osoba koja ne može razlučiti šta je muslimanski a šta domaći etno zvuk a bavi se muzikom?! A ono para uši u prvih 5 sekundi kadcse uključi. plus crne orlove u scenografiju, ko još toliko brka pojmove bilo gde u svetu?!
    (?!, 3. mart 2024 20:25)

    # Link komentara

  50. Nevezano za izbor pesme ali Sajsi MC je u stručnom žiriju!? Sajsi MC i struka? Ko će sledeće godine da bude predstavnik struke? Jelena Karleuša? Možda Mimi Mercedes?
    (Pećko Pivo, 3. mart 2024 20:24)

    # Link komentara

  51. Deco, jeste li uradili domaci zadatak? za ponedeljak sutra u skoli?
    (patrijota, 3. mart 2024 20:08)

    # Link komentara

  52. Čujem neki dan na RTSu se hvale da su pozvani u švedski žiri da glasaju i biraju njihovog predstavnika. Švedska normalna država, ne želi da proizvodi nikakve konflikte interesa, pa zove druge da joj pomognu da izabere svog predstavnika. Ali Srbija, pa u glasanju na njenom izboru učestvuju domaće interesne grupe, sa svojim interesima, od kojih je jedan najjači. Epa puno sreće na Evrovoziji, sreće da se ne zakucate baš za samo dno.
    (ninepi, 3. mart 2024 20:05)

    # Link komentara

  53. "Ne može tih 5 da odlučuje u ime cele Srbije,"

    A da oni malo pripaze šta pričau? Da se malo obrati pažnja na ponašanje! U Rusiji bi za ovako nešto dobili tries godina robie, znate.
    (Bumbar, 3. mart 2024 20:02)

    # Link komentara

  54. Breskvica uvek moze da se takmici za "pesmu Kavkaza" sa onom kaznom za usi od pesme...
    (Lars, 3. mart 2024 20:02)

    # Link komentara

  55. obavezno da se ponovi glasanje narod se pita??
    (Lukas, 3. mart 2024 20:00)

    # Link komentara

  56. Breskvičari na aparatima...
    (Pera Botić, 3. mart 2024 19:59)

    # Link komentara

  57. Да је публика није ставила на друго место Теја не би победила. Публико драга, договорите се већ једном шта хоћете у животу.
    (Ђенка, 3. mart 2024 19:47)

    # Link komentara

  58. Smešno. Sistem glasanja je isti kao i na Evroviziji. Izgleda da ovi prate samo od ere Breskvice.
    (Igor2, 3. mart 2024 19:43)

    # Link komentara

  59. Treba da pobedi breskvica a ne Teodora mora opet da se glasa i da ko više dobi glasova od publike ona treba da ide a ne neko ko je osvojio manje glasova.
    (Tihomir Vuletic, 3. mart 2024 19:33)

    # Link komentara

  60. Ja ne znam ni sto publika glasa uopste. Bilo bi bolje dovesti tipa desetoclani ziri ozbiljnih ljudi i to je to.
    (4k4.Dex, 3. mart 2024 19:30)

    # Link komentara

  61. Слажем се са петицијом - потписујем.
    (Анатоли, 3. mart 2024 19:23)

    # Link komentara

  62. Problem je u tome što 80% ljudi koji glasa putem SMS-a nema sluha pa ne moze da čuje falširanje.
    (Baknos, 3. mart 2024 19:21)

    # Link komentara

  63. @Alex: "Ja sam mislio da je Breskvica predstavnica Kosova. Tipični albanski narodni melos." Pošto ti nemaš pojma o muzici i regionalnim i nacionalnim melodijama bilo bi dobro da se uopšte ne javljaš. Nije problem što ti se ne sviđa pesma (jer tebi zvuči kao albanska, malo urbanog nacionalizma, a?), nego što te nije uopšte stid da pišeš gluposti. Bolje da ništa nisi napisao.
    (Walter BG, 3. mart 2024 18:52)

    # Link komentara

  64. I da se zamene voditelji, nezgrapni su i neharizmatični.
    (i još, 3. mart 2024 18:50)

    # Link komentara

  65. Samo vi ovce glasajte i dalje!
    Nekom ste lepo tutnuli pare u džep!
    Živeli!!!
    (Staka Zulu, 3. mart 2024 18:47)

    # Link komentara

  66. Breskvica ne bi dobila ni blizu toliko glasova da joj nisu pomagali botovi
    (Dejan, 3. mart 2024 18:47)

    # Link komentara

  67. Jasna su pravila, ali sam žiri je sumnjivog sastava... Čuj SajsiMC. Pa to treba zabraniti, a ne zvati u žiri...
    (Swiss, 3. mart 2024 18:46)

    # Link komentara

  68. ко то тамо пева?, 03. mart 2024 17:55)
    Koji IQ treba da imaš, pa da se nazoveš Breskvica. To sve govori i o tebi i o tih 50000sms-ova.
    (Sajsi tamo peva, 3. mart 2024 18:45)

    # Link komentara

  69. Od početka, Kruškicin tim ide na prljavu kampanju: na početku je kao Hrvati napadaju i osuđuju (a Hrvati o tome nemaju pojma); onda Kruškica izjavljuje da su samo njena i Teya Dorina pesma patriotske (a Eurosong je takmičenje u modernoj muzici a ne u patriotizmu); neki mediji pišu da je neko javno (!) objavio oglas, pa još na ijekavici, za volontere da šalju SMS glasove (jeftina fotomontaža u novinama) a Kruškica to kao odlučno osuđuje; SMS glasovi, koje je lako botovati i manipulisati njima idu njoj u korist (mnogi obični ljudi koji su hteli da glasaju nisu mogli jer su linije šatro neprekidno zauzete, što znači da je SMS glasanje dirigovano); na kraju, kad je pored svega toga izgubila, pominje se internet peticija (opet botovanje, manipulativno, neproverivo).
    (Alek, 3. mart 2024 18:44)

    # Link komentara

  70. Gledajuci ono derle Breskvicu ciji glas i ponasanje je jednako nekom osnovcu, ne mogu da se ne zapitam ko je glasao za nju. Odbijam da poverujem da neko stariji od tinejdz populacije moze da glasa za nju kao pojavu i njenu pesmu koja je stvarno nista specijalno. Nije dosadna pesma, eto to cu da joj priznam. Ali nije ni cudo da joj je Dejan Petrovic dao 12 poena da se dodvori srpskom zivlju zadojenom patriotizmom, od tog cacanskoh trubackog mentaliteta nista vise nisam ni ocekivala. Nije ni Ramonda nista specijalno, cak ne mislim da ce nesto da uradi na takmicenju, ali svakako mi ke bolja od ove vockice.
    (kikeee, 3. mart 2024 18:43)

    # Link komentara

  71. Bolje onda da ide Danica Crnogorcevic umesto te kajsijice
    (Mirko, 3. mart 2024 18:40)

    # Link komentara

  72. Peticija da se izbaci žiri
    (bole, 3. mart 2024 17:50) # Link

    Da jer je ovaj narod opste poznat kao umeren i izbalansiran.
    (Lol, 3. mart 2024 18:39)

    # Link komentara

  73. Molim za masu da shvati da ovo nije takmicenje za vasu seosku slavu. Idite na splavove pa uzivajte u vasim "umetinicma".
    (BarryFerguson, 3. mart 2024 18:39)

    # Link komentara

  74. Napredna Breskvica!
    (Kum Žoržo, 3. mart 2024 18:35)

    # Link komentara

  75. Ceo dan guglam "Visnjica" kako bih cuo ostecenu pesmu i ne uspeva mi i sad ukapirah da gresim. Sad cu da nadjem i cidim o cemu se radi ...
    (Marsovac, 3. mart 2024 18:33)

    # Link komentara

  76. I da je Breskvica pobijedila ne bi joj dozvolili da pjeva na Eurosongu. Bilo bi kao i sa Izraelom- ili promijenite tekst ili diskvalifikacija.
    Znači bolje da ne ide.
    (Bosanac, 3. mart 2024 18:32)

    # Link komentara

  77. "Ramonda"

    Nemam nemam nemam ja
    Nemam mira nemam sna
    Ne da noć da dođe dan
    Teško onom ko je sam

    K'o pod vodom tiho je sve
    Vrištim al' se ne čuje
    Iza gora beli sjaj
    Ja ne nazirem kraj
    Ovo put je za ranjene

    A nema ko da vodi me
    Do svetle zvezde Danice

    Gori svet, svaki cvet
    Gde su nestale lila ramonde

    Lila ramonda
    Lila ramonda
    Lila ramonda
    Lila ramonda
    Ramonda
    Lila ramonda
    Lila ramonda
    Lila ramonda

    I nema ko da vodi me
    Jer zvezde sve su zaspale
    Ne pomažu ni molitve
    Gde su nestale lila ramonde
    (Pročitajte značenje, 3. mart 2024 18:31)

    # Link komentara

  78. Kako bi rekao genijalac Srecko Sojic "E to braco nece da moze"
    (Bobi 777, 3. mart 2024 18:30)

    # Link komentara

  79. A sta ako je marketing tim tzv. Breskvica platio agencijama da se pošalje taj broj poruka? Mala ne zna da peva, realno.
    (DzoHusafet, 3. mart 2024 17:32) # Link komentara

    A šta ako su LGBT lobi , Soroš i EU platili žiriju da Breskvica ne ide,
    jer se Dubokoj državi ne sviđa tekst i poruka pesme Gnezdo orlovo ?
    Lično samo poslao 3 poruke za Breskvicu, samo 1 glas mi je uvažen.
    Moš misliti ne zna da peva ? A Teya Dora mumla kao da peva iz bureta,
    90% ljudine razaznaje tekst šta peva...
    (Ivan Smederevac, 3. mart 2024 18:27)

    # Link komentara

  80. Јел то као она петиција да Мерлин не пева у Арени?

    Јел успело?
    (Говнотоли, 3. mart 2024 18:25)

    # Link komentara

  81. Kad sam pocela da gledam polufinale, cula sam jednu devojku, koja me potsetila na Mariju i rekla sam da je fantasticno. Kasnije sam saznala da je to Teya. Pisala sam i u mnogim komentarima da bi ona trebalo da pobedi.Jedino predlazem da se postepeno scena osvetli u bojama Ramonde, kao i da Teya postepeno skine crno i ostane u lila boji cveta koji predstavlja novi svetliji i bolji svet. A glasanje je samo dokaz koja vrsta publike glasa, sto nije dokaz i da se vecini dopada. Marijinih 12 poena je nepristrasno i kompetetno.
    (Vesna, 3. mart 2024 18:25)

    # Link komentara

  82. Ja sam mislio da je Breskvica predstavnica Kosova. Tipični albanski narodni melos. Čudio sam se samo kako to da peva na srpskom?!
    (Alex, 03. mart 2024 17:52)

    albanski melos?
    znaš li malo albansku istoriju ?
    jeli,alex,Aleksandar ali on neće da bude Aleksandar on hoće da bude Alex Amerikanac a?xaxa,jado.
    (šloger, 3. mart 2024 18:23)

    # Link komentara

  83. sve pesme su ocajne, ni nalik na fakmicenje od pre desetak god kad je bilo bar 5-6 hitova koji se i danas vrte. Pobednicka pesma mozda jeste dobra samo ja ni rec nisam razumeo samo mrmljanje ali valjda to neki novi muzicki pravac sve vise pevaci mrmljaju kao da ne pricaju srpski
    (Humor, 3. mart 2024 18:20)

    # Link komentara

  84. prvo, morate da razumete pravilo a pravilo glasi 50:50. jednostavno je. drugo nemojte da se tripujete da ovo ima veze sa kosovom, srbijom i tako dalje. svaka treca drzava ima nekog orla na zastavi i svaka drzava ima svoju etno stranu. etno nije srbija nego ima znacenje narodno. aman vise.
    (nikola, 3. mart 2024 18:19)

    # Link komentara

  85. Breskvica je toliko bila zastupljena i favorizovana u medijima pre takmičenja, da nije ni čudo da se ljudi bune, jer su mnogi mislili da je ona već izabrana.
    (estiar, 3. mart 2024 18:19)

    # Link komentara

  86. Znaci da ziri nema nikakvu ulogu. Da profesionalci ne znace nista nego samo glasaci putem sms? Inace i jedna i druga numera nema sta da traze na EVROviziji. To je evropsko takmicenje. Ucestvuju island, portugalija, estonija itd. Ne Tare i Zlatibora. I bas ih briga i za gnezdo i za ramondu.
    (zoom generacija, 03. mart 2024 17:29)

    Ma sta kazes?
    Pobednicka pesma govori o stradanju jednog naroda, ali to, kako si nam svima oci otvorio svojim uzvisenim snowflake komentarom, Evropu ne zanima...sem ako nije u pitanju Dzamala 2016. koja u svojoj pesmi govori o - gle cuda, stradanju jednog naroda tokom 2.sv.r., u svojoj pobednickoj pesmi.
    (Eh, 3. mart 2024 18:17)

    # Link komentara

  87. Daj bre, smarate. Kakva bre Breskvica, ono je plac majke bozje i od pesme i od njenog jaukanja - bukvalno Marija Serifovic za siromasne. Ali fora? Takva pesma kao Molitva mora a) da bude ubica od pesme a ne neko jadno falsirano zapomaganje ko ovo b) da se jednom salje a ne 20 puta da bi bila uspesna.

    I ova Teodora riba smara za medalju, iskreno, ali makar bolje peva i pesma je za jedno 10% manji krindz. Najbolje da smo poslali nekog od onih Kesicevskih hipstera ili onog Oliver Mandic za siromasne Dzordzija. I oni su svi jadni, da se razumemo, ali makar su vise nesto za sta ce publika zapravo glasati.
    (Sabre, 3. mart 2024 18:12)

    # Link komentara

  88. 25000 hiljada kvalitetnih glasova je jače od ovih 50000 kvantinetnih.

    To se u školi uči.
    (nikola, 3. mart 2024 18:11)

    # Link komentara

  89. Na Evroviziji takođe glasa i publika i žiri, tako da ima smisla da i kod nas glasa i publika i žiri. Ono što možda ne bi bilo loše je da prvo glasa publika, a stručni žiri može da glasa samo za nekog od favorita publike. U svakom slučaju, mislim da finalisti Zadruge dobijaju više glasova od finalista takmičenja za pesmu Evrovizije, što je tužno
    (NikolaKG80, 3. mart 2024 18:11)

    # Link komentara

  90. Реално ову нашу представницу гледаће тих 25.000 смс гласача плус 4 члана жирија, Бресквицу би гледало пола Србије и Балкана баш зато што је изнела нешто другачије, убедљива победа публике је то јасно ставила до знања...
    Јасно је као дан да су 4 члана жирија "стручног жирија" однела део уживања народу а исфорсирали певачицу која је у складу са свеопштим трендом проевропског подилажења...
    "Сајси МЦ"? Шатровачки "сисај" је стручна?
    Ма дајте молим вас...
    (ко то тамо пева?, 03. mart 2024 17:55)

    50.000 glasača, pod pretpostavkom da su svi glasali samo po jednom, nije pola Srbije. A da je nešto drugačije - nije.
    (djojzi, 3. mart 2024 18:10)

    # Link komentara

  91. Ja predlažem da se Breskvica pošalje na Rusoviziju.
    (Kum Žoržo, 3. mart 2024 18:09)

    # Link komentara

  92. Pa bolja je pesma od Breskvicine, ziri i sluzi da koriguje rezultat publike, sta ce onda ziri ako samo punlika odlucujezato se zbraja
    (Vojvodjanin, 3. mart 2024 18:08)

    # Link komentara

  93. I ako može i Kasandra da se pusti iz zatvora!
    (Kum Žoržo, 3. mart 2024 18:06)

    # Link komentara

  94. Neopisivo mi je drago što vam nije prošla Breskvica. Ovom narodu sve može da se proda. Preobukla se u belo i glumi anđelčića sa pesmom u kojoj svaka druga reč može da se zameni sa “Kosovo”. Providan pokušaj manipulacije. Očigledno su mnogi naseli. Drago mi je da žiri nije.
    (Fartello, 3. mart 2024 18:05)

    # Link komentara

  95. teya je bila drugo po glasovima publike tako da joj nije samo ziri doneo pobedu ali deca prave buku....
    (neko, 3. mart 2024 18:04)

    # Link komentara

  96. @ljuba
    legalno ne znači i legitimno!
    Breskvica i više nego zaslužila pobedu.
    A ne Teodora darker depresivni
    (jop, 3. mart 2024 18:04)

    # Link komentara

  97. e sad lepo nazad na posela, vašare šatre, splavove... to je nivo breskvica i sličnih.
    (zhile, 3. mart 2024 18:03)

    # Link komentara

  98. I treba ukinuti glasanje publike, da se narod džaba ne zavađa. Pjesma Breskvice nije loša, ali je nastup bezveze. Mnogo bolje je to moglo. Takođe, takva pjesma na Evrosongu bi loše prošla.
    (Tina, 3. mart 2024 18:03)

    # Link komentara

  99. Која спрдња од народа, сад саботирају девојку која је васиона за ону малу што пева песмицу ала посело.
    (loOney, 3. mart 2024 18:01)

    # Link komentara

  100. Potpisujem!
    (jop, 3. mart 2024 18:01)

    # Link komentara

  101. 50 glasova za ono je zapravo dokaz da smo kao nacija potpuno propali.
    (Ja, 3. mart 2024 18:01)

    # Link komentara

  102. “da li je njihov glas vredniji od 50 hiljada glasova"

    Da. Kao sto je i mišljenje Lea Mesija o fudbalskoj igri vrednije od 50.000 mišljenja srpskih ljubitelja fudbala.
    (Milos, 3. mart 2024 18:00)

    # Link komentara

  103. Da li ste bre normalni?????
    Na trenutak pomislim da smo se upristojili i osvestili, a onda me zvekne samarcina ovakvim glupostima....
    sramota ! Da li u ovoj zemlji moze ikada kvaliitet da opstane??
    Idemo Ramonda!!!
    (J, 3. mart 2024 17:56)

    # Link komentara

  104. Реално ову нашу представницу гледаће тих 25.000 смс гласача плус 4 члана жирија, Бресквицу би гледало пола Србије и Балкана баш зато што је изнела нешто другачије, убедљива победа публике је то јасно ставила до знања...
    Јасно је као дан да су 4 члана жирија "стручног жирија" однела део уживања народу а исфорсирали певачицу која је у складу са свеопштим трендом проевропског подилажења...
    "Сајси МЦ"? Шатровачки "сисај" је стручна?
    Ма дајте молим вас...
    (ко то тамо пева?, 3. mart 2024 17:55)

    # Link komentara

  105. Ja sam mislio da je Breskvica predstavnica Kosova. Tipični albanski narodni melos. Čudio sam se samo kako to da peva na srpskom?!
    (Alex, 3. mart 2024 17:52)

    # Link komentara

  106. Peticija da se izbaci žiri
    (bole, 3. mart 2024 17:50)

    # Link komentara

  107. A sta ako je marketing tim tzv. Breskvica platio agencijama da se pošalje taj broj poruka? Mala ne zna da peva, realno.
    (DzoHusafet, 03. mart 2024 17:32

    realno,nema pojma da peva,pesma je inače sjajna,treba neki malo jači glas,npr Marija Serifovic, dajem samo primer.

    e sad,ako su ljudi vecinom glasali za neku pesmu onda bilo kakav žiri nema šta tu da odlučuje i da menja

    zna li se uopste sa "koliko" glasova je Breskvica bolja od 2. izvodjača?

    pozdrav svima,svako dobro
    (šloger, 3. mart 2024 17:48)

    # Link komentara

  108. Ovaj žiri se razume u muziku kao Berduš u kontrabas.
    (Kralj, 3. mart 2024 17:47)

    # Link komentara

  109. peticija da se članovima žirija oduzme titula "stručni žiri"
    (šloger, 3. mart 2024 17:46)

    # Link komentara

  110. Od tih 50 000 glasova za Breskvicu su oko 35 000 od dečurlije i omladine
    (Darko, 3. mart 2024 17:45)

    # Link komentara

  111. Malo ste pobrkali lončiće... glasovi + žiri = pobeda... sve legalno, može da vam se dopada ili ne ali je tako!
    (Ljuba, 3. mart 2024 17:44)

    # Link komentara

  112. Pravila su pravila. Ako vam se ne sviđaju, ona se to rešava PRE glasanja, ili se bojkotuje. Za ove što pitaju čemu onda služi sms glasanje, služi da vam uzmu pare preko operatera.
    (kiza, 3. mart 2024 17:42)

    # Link komentara

  113. Podrzavam
    (Dejan, 3. mart 2024 17:42)

    # Link komentara

  114. Propozicije su se znale pre glasanja, znaju se već odavno.

    Inače jako sličan problem se javio pre dve godine u Španiji, kada je publika listom glasala za Tanxugueiras, ali je žiri "autorskom" odlukom poslao SloMo na ES22. SloMo je posle bila treća, što ne očekujem od naše wannabe Bjork, ali ko to zna. Ono što je i tada, a i sinoć, bilo čudno je što su određeni članovi žirija "kaznili" favorite (Zorju takođe). Može žiri da ima sopstveno stručno mišljenje, ali sinoć je bila očigledna pristrasnost u negativnim smislu prema jednoj kandidatkinji. Čak su i likovale na twitteru.

    Inače, neka se ne busaju mnogo ni SMS glasači, i to je podložno botovanju. ES je unosan posao, šta je teško skupiti 2.500 brojeva i poslati 50.000 poruka? Zašto bi to bilo merodavno?
    (Granota, 3. mart 2024 17:41)

    # Link komentara

  115. Potpisao
    (Laki, 3. mart 2024 17:41)

    # Link komentara

  116. Да се избаце Драгана и Кристина оне праве све проблеме, оне су менаџерске извођачима, досадне су !!!???
    (Мика, 3. mart 2024 17:37)

    # Link komentara

  117. Breskvica će mmoguće biti specijalno iznenađenje na saboru u Guči.
    (Realno, 3. mart 2024 17:37)

    # Link komentara

  118. A sta ako je marketing tim tzv. Breskvica platio agencijama da se pošalje taj broj poruka? Mala ne zna da peva, realno.
    (DzoHusafet, 3. mart 2024 17:32)

    # Link komentara

  119. I treba da se ponovi, ziri je brutalno pokrao breskvicu
    (Nina, 3. mart 2024 17:30)

    # Link komentara

  120. Znaci da ziri nema nikakvu ulogu. Da profesionalci ne znace nista nego samo glasaci putem sms? Inace i jedna i druga numera nema sta da traze na EVROviziji. To je evropsko takmicenje. Ucestvuju island, portugalija, estonija itd. Ne Tare i Zlatibora. I bas ih briga i za gnezdo i za ramondu.
    (zoom generacija, 3. mart 2024 17:29)

    # Link komentara

  121. Horde naloženih nacionalista se bune bez obzira što je pesma krš i ta nesrećnica ne zna da peva. Sve njih briga za Evropu a sad ih zanima Evrovizija gde bi da mogu sve te ljude tamo prebili.
    (dzony, 3. mart 2024 17:26)

    # Link komentara

  122. "Da li je glas njih 5 vredniji od 50.000 glasova?"

    S obzirom na to da predsednica tih pet ima vise pobeda na Evroviziji od ostalih 7.000.000 stanovnika Srbije zajedno, da, jeste.
    (Dottore, 3. mart 2024 17:26)

    # Link komentara

  123. Taman da nas izbace i ne ode niko.Kao i 2006.
    (Aca bg, 3. mart 2024 17:22)

    # Link komentara

  124. Ne zaboravimo da nam je ista bagra uvalila i onu “Cipelu”.
    (YUGO TEMPO 1.1, 3. mart 2024 17:21)

    # Link komentara

  125. Što jes' - jes'...
    (iskreno, 3. mart 2024 17:19)

    # Link komentara