- Komentari -
  1. ....Slovenci nisu zaštitili ajvar, nego su zaštitili svoj Slovenski ajvar. Ajvar ko takav niko ne može zaštititi jer niko na Balkanu nema pisani dokaz čiji je izvorno, a to je i turska reč.


    ****

    Steta. Rezi me gde sam najtanji ako to ne bi bio savrsen povod za jos jedan rat. Svaka nova generacija je troduplo tuplja od prethodne.
    (Inan, 22. februar 2024 19:50)

    # Link komentara

  2. ?
    (delia gligon, 21. februar 2024 00:02)

    # Link komentara

  3. Sira, putra, vrhnja mleka, jajca i krumpira.To je originalno hrvatsko.
    (Petar, 20. februar 2024 23:01)

    # Link komentara

  4. Хрвати су Срби
    (Јован, 20. februar 2024 22:54)

    # Link komentara

  5. Је л знају Хрвати да су некад писали ћирилицом? Ако сазнају, присвојиће и ћирилицу.
    (ацо, 19. februar 2024 17:58) # Link komentara
    Preporučujem(+20)Ne preporučujem

    Naravno da znamo... I glagoljicom, i čirilicom, i latinicom.. što imamo prisvajati, kad je naše? Što, hočeš reči da je čirilica samo srpska? 😂😂
    (Matan, 20. februar 2024 21:36)

    # Link komentara

  6. Probao sam taj kolač sa sirom i šećerom kod ljudi koji su proterani iz Slavonije i ne dopada mi se a što se tiče otimanja iz Srbije sve što je dobro ništa nije novo npr.Novak Đoković je njiohov ali samo u mislima i željama.
    (Mićko, 20. februar 2024 21:00)

    # Link komentara

  7. Pa majku mu, ako smo pokatoličeni Srbi, onda je gibanica i naša. A ako vi možete svojatati Teslu, Držića, Boškovića, Dražena i td.? Moramo se nekako zaštititi. Vi ne štitite baš ništa vrijedno, izuzev onog što vas drži u srednjem vijeku. Krsna slava, glupi narodni običaji i vjerovanja, ćirilicu i računanje vremena po starom kalendaru. Vi tjerajte inat, svima oko sebe. Svijet ide dalje, vas neće čekati.
    (Ja iz RI, 19. februar 2024 17:22)
    TOOOOOO kralju!!!! Svak cast za komentar. In medias res.
    (achtwn, 19. februar 2024 22:21)

    Bilo bi vaspitano i umesno, te stvar finog odgoja, kada bi se neko držao svog dvorišta.
    Glupe narodne običaje i verovanja imaju svi narodi, pa tako i Srbi i Hrvati.
    Ćirilica je kulturna zostavština, kakva-takva, ne znam zašto ti ona smeta? U Aušvicu i Jasenovcu, natpisi su bili latinični, pa nešto ne vidim po svetu da se napada latinica, već ljudska zlodela, koja su ista bez obzira na pismo, običaje i kalendare koje su zločinci koristili.
    U pravu si da imamo običaj da svojatamo svakoga, i da volimo da teramo inat, ali Tesla jeste bio Srbin, i to je pomenuo bar tridesetak puta u svojim govorima i pismima. To nije nikakva tajna za one koji imaju obrazovanje, to je nepoznanica samo neznalicama i zlonamernicima, kojih je, nažalost, pun svet.
    (Mali Hijavata, 20. februar 2024 20:47)

    # Link komentara

  8. Ovo na slikama su nekakve štrudle. Gibanica je u sjeverozapadnoj Hrvatskoj onaj suvlji kolač u obliku role,u kojem je nadjev spiralan od unutra prema van. Drugo ime za tu vrstu kolača je fanjak. To se nekad pripremalo obavezno za svadbe i veće vjerske praznike,a nadjev se pravio u prvom redu od maka ili oraha, najčešće se peklo pola tepsije od jednog, a pola od drugog. Rijeđe od sira ili rogača. Zvalo se doduše i štrudle u lisnatom tijestu sa jabukama ili sirom također gibanicom, ali to nije klasična gibanica.
    (djedmedjed, 20. februar 2024 20:41)

    # Link komentara

  9. Sve sto je nalik na gibanicu, birek, pitu, itd... Nema price o tome da potice sa Balkana. Poreklo moze biti Iran (Persija), Indija/Pakistan, Turska, Saudijska Arabija, itd.
    (Nikola P., 20. februar 2024 02:52)

    Tačno. Burek na turskom upravo znači "savijača" iliti "gibanica".
    Pita je reč grčkog porekla, a ajvar i kajmak su persijske reči i persijska jela.
    Jedino originalno jelo sa Balkana jeste kuvani raštan (vrsta kupusa), i prebranac (od kada je donešen pasulj).
    (Mali Hijavata, 20. februar 2024 20:36)

    # Link komentara

  10. Gibanje je čisto hrvatska reč, a srpska je mrdanje ili drmanje...
    (Jasno, 20. februar 2024 11:20)

    A sarma je čista mordorska reč, po Sarumanu, a hrvatska je mesorižna zeljanica.
    (Mali Hijavata, 20. februar 2024 20:28)

    # Link komentara

  11. Ta gibanica je iz Slovenije i zove se prekmurska gibanica.
    (Dobri, 20. februar 2024 18:58)

    # Link komentara

  12. A šta drugo i očekivati od države koja je nastala na lažima, krađama, genocidu i etničkom čišćenju?
    (Saul Goodman, 20. februar 2024 18:39)

    # Link komentara

  13. Gibanica zapravo nije srpska, vec makedonska. Naziv je nastao jer su Makedonci govorili "daj gi banica!" ("banica" je makedonsko ime - u prevodu znaci "daj mu gibanicu!") srpskim vojnicima dok su im davali gibanicu da jedu. Tako su vojnici jelo nazvali "gibanica".
    (Dejan Lekic, 20. februar 2024 18:27)

    # Link komentara

  14. Јел четничка?
    (Мирабо, 20. februar 2024 17:38)

    # Link komentara

  15. jedino srpsko su opanci i kokarda.
    (marijan, 19. februar 2024 19:02)

    a tolika carstva srušili... ali, ne razumeš ti to...
    (možda mi nekad i propustite komentar na info delu, 20. februar 2024 16:17)

    # Link komentara

  16. Sledece je da uvrste kokardu kao stari hrvatski amblem.
    (Rootkit, 20. februar 2024 13:18)

    # Link komentara

  17. Gibanje je čisto hrvatska reč, a srpska je mrdanje ili drmanje...
    (Jasno, 20. februar 2024 11:20)

    # Link komentara

  18. Jao opet prepucavanje oko besmislica.
    (Niko, 20. februar 2024 08:33)

    # Link komentara

  19. Sve što je dobro su naučili od nas
    (Saša, 20. februar 2024 07:55)

    # Link komentara

  20. Ban Jelacic cist Srbin. Rodjen u Srbiji kraj Novog Sada.
    (kole, 20. februar 2024 06:48)

    # Link komentara

  21. Sve sto je nalik na gibanicu, birek, pitu, itd... Nema price o tome da potice sa Balkana. Poreklo moze biti Iran (Persija), Indija/Pakistan, Turska, Saudijska Arabija, itd.
    (Nikola P., 20. februar 2024 02:52)

    # Link komentara

  22. Oni ocigledno imaju institucije i ljude koji se time bave. Mi samo kukamo kao Kalimero kako je to nepravda i sedimo cekajuci da svi priznaju kako smo mi stvoritelji svemira i svega sto nas okruzuje. Pre desetak godina sam pogledao na Vikipediji prilog o manastiru Studenici i na srpskom je veoma sturo napisano na nekoliko redova o tom biseru srpske istorije. Onda sam kliknuo na hrvatski i bio je napisan obiman tekst koji je opisao najvaznije cinjenice vezane za taj sakralni objekat.
    (kole, 20. februar 2024 00:02)

    # Link komentara

  23. Dakle Srbi koriste hrvatsku riječ kad kažu "razgibavanje"?
    (Izraz, 19. februar 2024 23:01)

    Upravo tako.
    (X=iks, 19. februar 2024 23:41)

    # Link komentara

  24. Da pitate Hrvate, mnogi će vam reći da ne znaju šta je to "gibanica". Pogotovo mlađe generacije, koje nisu odrasle u YU. Stariji znaju da je to jelo iz Srbije. Ovde je neko napisao da to i nije ona naša gibanica, nego neka slatka verzija koje, koliko znam, kod nas i nema. Onda bi bilo pametnije da je tako i zovu: Slatka gibanica. Jer samo gibanica je ona iz Srbije.
    (Walter BG, 19. februar 2024 23:24)

    # Link komentara

  25. Jezikoslovac nisam ali znam da je gibanje hrvatsko, a srpsko je mrdanje.
    (Mali Vuk, 19. februar 2024 17:39)

    Dakle Srbi koriste hrvatsku riječ kad kažu "razgibavanje"? Inače bi bilo "razmrdavanje".
    (Izraz, 19. februar 2024 23:01)

    # Link komentara

  26. Nista nisu pogresili, negde duboko, duboko znaju i oni od koga su potekli.
    (konTROL, 19. februar 2024 22:57)

    # Link komentara

  27. jedino srpsko su opanci i kokarda.
    (marijan, 19. februar 2024 19:02)

    Jedino hrvatsko je srbosjek.
    (cento, 19. februar 2024 22:41)

    # Link komentara

  28. Ja ne znam u cemu je problem. Ako su Hrvati zapravo Srbi onda je sve na mjestu... Na kraju krajeva jedino Srbi pate za Hrvatom, odnosno, Srbinom, Titom.
    (hm, 19. februar 2024 22:35)

    # Link komentara

  29. Savo.....gibon je možda arapski sir, a ovo jelo kod nas se zove GIBANICA iz razloga što se giba-mrda kad se sprema. Imaš i gibanicu GUŽVARA zato jer se kore testa gužvaju....
    Ajde malo logike.
    (Jao, 19. februar 2024 18:37)
    Gibanje nije srpska rec. mrdanje da.
    (achtwn, 19. februar 2024 22:25)

    # Link komentara

  30. Тамо далеко, 19. februar 2024 18:02)
    Zavisi koji argument uzmes. Tesla je bio u Srbiji ni dan jedan cijeli. Svakako nije iz Srbije. Ja sam Srbin ali nikog zivog ni mrtvog nemam tamo niti smo ikad zivijeli u Srbiji.
    (achtwn, 19. februar 2024 22:24)

    # Link komentara

  31. Pa majku mu, ako smo pokatoličeni Srbi, onda je gibanica i naša. A ako vi možete svojatati Teslu, Držića, Boškovića, Dražena i td.? Moramo se nekako zaštititi. Vi ne štitite baš ništa vrijedno, izuzev onog što vas drži u srednjem vijeku. Krsna slava, glupi narodni običaji i vjerovanja, ćirilicu i računanje vremena po starom kalendaru. Vi tjerajte inat, svima oko sebe. Svijet ide dalje, vas neće čekati.
    (Ja iz RI, 19. februar 2024 17:22)
    TOOOOOO kralju!!!! Svak cast za komentar. In medias res.
    (achtwn, 19. februar 2024 22:21)

    # Link komentara

  32. Sta je sledece...promaja?
    (ladan beton, 19. februar 2024 16:46)
    Ni to nije nase. Svakog Turcina kog sam ipoznao u USA i kad aam im rwkao da sam iz Bosne prvo su me pitali jel i mi imamo propuh. Tako…
    (achtwn, 19. februar 2024 22:18)

    # Link komentara

  33. ustaše gibaničari
    (aca, 19. februar 2024 22:17)

    # Link komentara

  34. Upitanju je slatka gibanica, dakle neka vrsta slatkiša i nema veze sa srpskom gibanicom.
    (ban Kulin, 19. februar 2024 16:32)
    U stvari to je cheese cake.
    (achtwn, 19. februar 2024 22:16)

    # Link komentara

  35. Razumeo bih za Srbosek !
    (Stanko Taliban srpski, 19. februar 2024 22:13)

    # Link komentara

  36. Jedino srpsko jelo je slatki kupus. Sve ostalo smo preuzeli od drugih.
    (Ana, 19. februar 2024 16:18)
    TAKO JE. Kiseli kupus Nemacki i poljski kraut. Gulas madjarski, pite raznorazne cevapi baklave urmasice tulumbe tufahija itd itd turako. Mozda pasulj popara cicvara i taj slatki kupus da su nase izmisljotine.
    (achtwn, 19. februar 2024 22:13)

    # Link komentara

  37. Mi treba da zastitimo u Unesku prljavsyinu i smece po gradovima, bezobrazluk i inat. Dobijamo cettifikate bez problema.
    (achtwn, 19. februar 2024 22:10)

    # Link komentara

  38. @ SRB uber alles
    Samo na području Zagreba imaš na desetine sakralnih građevina podignutih u prvoj polovini 20.st. Na pr Bazilika Srca Isusova (Palmotićeva ul), Crkva sv Blaža (Deželićeva), Crkva Krista Kralja na Mirogoju, crkve na Sljemenu, Remetincu, Trešnjevci, Trnju itd...itd...Tko ih je sagradio? Marsovci?
    (agramer, 19. februar 2024 22:08)

    # Link komentara

  39. Kukali ste i za Teslu, a eto ceo svet ga može videti na hrvatskom evru, ko hrvatskog velikana, na hrvatskoj šahovnici.
    (KRAJ, 19. februar 2024 20:57)

    u svim vikipedijama na svetu Tesla je Srbin, samo na hrvatskoj nije. nije vama lako.
    (tomtom, 19. februar 2024 22:07)

    # Link komentara

  40. Sta cudi? I Teslu su stavili na novac. Nemaju svoje.
    Tesla da nije otisao ubili bi ga.
    (SrbinMusliman, 19. februar 2024 17:04)

    Stavili su i Srbi Ivu Andrića koji je rođen u Bosni.
    (Recimo, 19. februar 2024 21:48)

    # Link komentara

  41. Ustaška posla
    (LNZ, 19. februar 2024 16:47)

    A četnička posla su, izgleda, da se odma' komentira prije čitanja članka.
    (Poređenje, 19. februar 2024 21:45)

    # Link komentara

  42. Da bi proglasio gibanicu za svoju moras da imas bradu do pojasa, sajkacu (ili subaru) i kokardu na njoj.
    (Milosav, 19. februar 2024 21:45)

    # Link komentara

  43. Sve dok Srbiju u svetu predstavljaju Crnogorci,bice takvih propusta.Secate se zajednicke drzave SCG.kad su ambasadori Crnogorci lobirali za nezavisnu Crnu Goru,a Srbija ih uglavnom placala?
    (Ovo je Srbija, 19. februar 2024 21:33)

    # Link komentara

  44. Xaxaaa
    Oni nista svoje nemaju, ni tradiciju ni kulturu ni narodnu muziku, ni narodno kolo ni epske pesme ni hranu, nista i bukvalno.
    Ne postoji makar jedna sakralna gradjevina u toj zemlji da je starija od 50,60 god a da mogu da kazu "to je nas narod napravio"!
    Doduse setih se, imaju izmisljene mitove i to o "kraljevima" a da niko nzna gde su sahranjeni, ne postoji pisani trag niti bilo kakav artefakt, dakle to je potpuno hibridni narod nastao pokatolicenjem srpskog zivlja u vreme Mletaka/Venecije...
    O tome govore i njihova prezimena...
    (SRB über alles, 19. februar 2024 21:16)

    # Link komentara

  45. Jeli njihovi kraljevi...

    Papir trpi sve, Bog još višePapir truli pre ili posle, a Bog je lepo napisao u Bibliji da postoji "VREME MILOSTI"!

    Dakle Bog je DUGOTRPELJIV, ali ne večnotrpeljiv, inače pakla i "hrvata" po svetu tipova razno, ne bi bilo...

    Ko razume shvatiće, jedni "hrvati" sa trozubcem na grudima, istočno od nas trenutno pate, prošlo doba milosti...

    U Berlinu se 5 godina pio šampanjac i jeo kavijar i gledao balet dok su svetom harali, pa su im upravo ovi što sad satiru "svoje hrvate sa trozubcem" došli i sve ih silovali redom kao male majmune.

    Ako je to cena da patentriaš gibanicu, da bi posle zbog laži bio silovan u nekom vremenu, eto im!

    I da mole Franciska da budu silovani u VREMENU, jer tako dođe iz du*eta u glavu! Ako silovanje krene tek u večnosti, tu više pameti i spasenja nema!

    A citirao bih najvećeg hrvata kojem su pobili sve članove familije što nisu hteli da im u amperima prebacuju struju, čak ni u fanglama ili šačicama, Nikolu Teslu:
    ("Nije mi žao što su me pokrali, žamo mi je što nisu imali ništa svoje.", 19. februar 2024 21:16)

    # Link komentara

  46. Gibanica je jednako hrvatska koliko i srpska i makedonska...
    Niko je ne može zaštitti ko svoju, da može odavno bi to napravili. Ista stvar i za čevape i sarmu i čvarke....
    SVE JE TO NAŠE BRATSKO I ZAJEDNIČKO.
    (Jugoslav, 19. februar 2024 17:09)




    Čevape?????????
    (Qrajber, 19. februar 2024 21:14)

    # Link komentara

  47. Ništa mi i ne komentarišemo koliko se vi bavite Hrvatima..
    (Konfeder i EU a o Karlobagu da ne govorimo, 19. februar 2024 18:05)

    mnogo pluseva na hrvatske i mnogo minusa na srpske komentare, kaze da se jos kako bavite Srbima.
    (koza rog, 19. februar 2024 19:47) :) :) hahahhaa.... a nisu svi Srbi ko ti..
    (Konfeder i EU o pokrajinama da ne govorimo a o Z4 i 4 rata drugi put, 19. februar 2024 21:02)

    # Link komentara

  48. Kukali ste i za Teslu, a eto ceo svet ga može videti na hrvatskom evru, ko hrvatskog velikana, na hrvatskoj šahovnici.
    (KRAJ, 19. februar 2024 20:57)

    # Link komentara

  49. Nisu Hrvati nista krivi za ovo, nego mi sto nismo zastitili svoje.
    (Logs, 19. februar 2024 20:56)

    # Link komentara

  50. sad će i " četnike" da zapišu u svoje ime
    (Ventura, 19. februar 2024 19:21)

    Zašto da ne? Pa četnički pokret i jeste nastao u Dalmaciji.
    (Ivan J, 19. februar 2024 19:48)

    osnovali ga Italijani?
    (vw, 19. februar 2024 20:50)

    # Link komentara

  51. Nema vam u EU i UNESKO svojatanja ničeg tuđeg, ni vina, ni zelja, ni izumitelja i.
    (EU, 19. februar 2024 20:50)

    # Link komentara

  52. To je zalosno, nije smesno. Svi nam otimaju ono sto je nade, a vi se samo smejete i cudite. Neobavesteni ste kao Kostunica. Toliko srpskih stvari kacamak, popara, gibanica, pihtije, cicvara i da ne nabrajam. Sramota
    (Dule, 19. februar 2024 20:50)

    # Link komentara

  53. Brajan.....Slovenci su zaštitili svoj slovenski ajvar, a ovaj svebalkanski ajvar ne može da zaštiti niko jer niko nema dokaz da je izborno njegov, a ajvar je inače čisto turska reč.
    (Mile, 19. februar 2024 20:43)

    # Link komentara

  54. Još da prisvoje ćetnike..
    (Mačor, 19. februar 2024 20:31)

    # Link komentara

  55. Prvosrbijanci na aparatima, ne citaju dalje od naslova, raduju se jer je prvobelorusijanac Lukasenko rekao da su gejevi bolest, pa i ovaj Navaljni morao da ga ubiju bas sad..
    (Mirko, 19. februar 2024 20:29)

    # Link komentara

  56. Да ли је неко патентирао пекмез, мармеладу, џем као своје наслеђе? Можда и штрикане прслуке треба? Одосмо сви у три лепе.
    (Veljko, 19. februar 2024 16:22)

    Naravno da je mamrelada "patentirana" kao nasledje onog ko ju je stvorio (talijanska, naravno). I pazi sad - marmelada *nije* i NE SME BITI (barem u EU) ono sto ti jos uvek zoves mareladom i sto se kod tebe, pretpostvaljam, jos uvek prodaje kao "marmelada". Marmelada moze biti jedino od agruma, inace se ne sme zvati "marmelada". A moze je praviti i prodavati ko god hoce, ne samo Talijani, ukoliko (barem u EU) ono sto prodaje pod imenom "marmelada" zaista jeste marmelada (vidi gore). I kad sam vec tu, da primetim - od prvih 40-50 komentatora samo jedan (mozda) procitao tekst.
    (guska koja je spasla Rim, 19. februar 2024 20:28)

    # Link komentara

  57. Dok je slana gibanica tursko jelo odomaćeno kod nas.
    (Koka, 19. februar 2024 18:59)

    Dosta bre više takvih gluposti. Turci su bili nomadski ratnički narod. Nisu se bavili poljoprivredom, metalurgijom, nikakvu kulturu i muziku nisu imali i jezik im je bio vrlo skroman i ograničen. Sve su posle usvajali od naroda i teritorija koje su pokorili.
    A sigurno nisu imali jela koje bi doneli narodima sa gde je nastala prva poljoprivreda, stočarstvo i metalurgija. Šta mislite da se na ovim teritorijama nije ništa jelo i da su ljudi bili nemi do 15 veka.
    (only fools and horses, 19. februar 2024 20:26)

    # Link komentara

  58. Зар душмани нису називали четнике брадатим гибаничарима?
    (Шумадинац, 19. februar 2024 20:24)

    # Link komentara

  59. Pa jeste njihovo nasleđe. Nasledili od nas, a mi od Turaka. E sad, od koga su Turci nasledili ne znam.
    (Kolovođa, 19. februar 2024 20:19)

    # Link komentara

  60. Ha ha ha oni četničku gibanicu preuzeli u svoje nasledje
    (Mica, 19. februar 2024 20:12)

    # Link komentara

  61. Nikakvo čudo-ukrali nam zemlju a da neće gibanicu. Lopovska nacija.
    (Enver, 19. februar 2024 20:11)

    # Link komentara

  62. Predlažem da Srbija upiše ovaj specijalitet kao "Četničku gibanicu, pa neka tvrde da je njihova.
    (Marko, 19. februar 2024 20:08)

    # Link komentara

  63. Sace jos i burek danam uzmu treba ga bramiti do poslenje kapi krvi jaga jako puno jedem a nebi teo hrvacki projizvod da jedem neg izkljucivo nas
    (Volina, 19. februar 2024 18:15)

    Vonjo, ti kao hrvacka izbeglica to najbolje znas.
    (Žurkolomac, 19. februar 2024 20:04)

    # Link komentara

  64. clanak lepo kaze da su zastitili "medjumirsku gibanicu", a ne "gibanicu". I to je sasvim u redu, kao sto ajvara ima 100 vrsta, ali leskovacki je jedan. Kranjska kobasica isto, zna se kako se i od cega pravi i sa kog podrucja, i slovenci nisu zastitili "kobasicu" vec "kranjsku". Tako da ne treba da se brinu pacijenti da su nam hrvati oteli gibanicu, vec treba da nauce da citaju i razmisle o tome sta citaju. A ovo je clanak da se prime pacijenti i raspravljaju do besvesti.
    (eto, 19. februar 2024 19:59)

    # Link komentara

  65. Ju sto sam se potresao cija li je gibanica. Prosto me sramota kad me Svedjanin Norvezanin....pita jel...otkud gibanica nije Vasa ?
    (MG, 19. februar 2024 19:58)

    # Link komentara

  66. sad će i " četnike" da zapišu u svoje ime
    (Ventura, 19. februar 2024 19:21)

    Zašto da ne? Pa četnički pokret i jeste nastao u Dalmaciji.
    (Ivan J, 19. februar 2024 19:48)

    # Link komentara

  67. Ništa mi i ne komentarišemo koliko se vi bavite Hrvatima..
    (Konfeder i EU a o Karlobagu da ne govorimo, 19. februar 2024 18:05)

    mnogo pluseva na hrvatske i mnogo minusa na srpske komentare, kaze da se jos kako bavite Srbima.
    (koza rog, 19. februar 2024 19:47)

    # Link komentara

  68. srpska gibnica... i sad niko iz instotucije Uneska nema načina da proveri verodostojnost hrvatske registracije? Niko iz Srbije, Bosne, Makedonije... nema da podnese neku žalbu ili pokuša da opovrgne?
    (Orač, 19. februar 2024 19:45)

    # Link komentara

  69. Ajvar su Slovenci zastitili, stvarno smo mi ..........
    (Brajan, 19. februar 2024 19:40)

    # Link komentara

  70. Alaaa lazuuu
    (Mačor, 19. februar 2024 19:38)

    # Link komentara

  71. i pekinšku patku su vam kinezi ukrali
    (kronolog007, 19. februar 2024 19:36)

    # Link komentara

  72. Bio je skoro dobar dokumentarac na tu temu
    Uga nugaaa agaaa pizzza se zove...
    Glupost i da smo je mi zastitili...
    Pita ko pita, prave je svi...bukvalno, zovu ovako ili onako, sa ovom ili onom varijacijom... uzivaju svu koji vole...pravice je i dalje a besmislica je ceo taj koncept ovo je nase...od bilo koga da dolazi... ajde nek patentiraju tocak, dje je najstariji crtez u pecini... dosadno je.
    (Dzi, 19. februar 2024 19:35)

    # Link komentara

  73. (Stvar principa, 19. februar 2024 18:43)

    Mladić rođen u Hrvatskoj. Sačuvaj me Bože ovakvih Srba.
    (Srbin iz BiH, 19. februar 2024 19:33)

    # Link komentara

  74. a otkud vi kao pa znate da je gibanica srpska? samo kod nas ima brašna, sira, vode i jaja?
    (duško, 19. februar 2024 19:28)

    # Link komentara

  75. Pa zna se po cemu su poznati Cetnici, bravo za Hrvatsku i njihovo priznanje da su okoreli Srbi!
    (armija, 19. februar 2024 19:28)

    # Link komentara

  76. A po cemu je to gibanica nase autohtono jelo? Gde pise, od kada...?
    (Srdjan R, 19. februar 2024 19:27)

    # Link komentara

  77. Od Srbije svako može da uzme šta god hoće. Gubili smo kao od šale teritoriju, imovinu, ljude šta je za nas jedna gibanica.
    (rođeni gubitnici, 19. februar 2024 19:23)

    # Link komentara

  78. Funfact

    Regent Aleksandar Karadjordjevic je odlucio da na mirovnoj konferenciji o raspodeli teritorija AU monarhije, umesto celog Banata, sa Temisvarom, kojo je bio naseljen srpskim i prijateljskim rumunskim stanovniatvom, od Madjarske uzme Prekmurje i Medjmurje, na molbu Stjepana Radica...
    (Mrgud, 19. februar 2024 19:22)

    # Link komentara

  79. sad će i " četnike" da zapišu u svoje ime
    (Ventura, 19. februar 2024 19:21)

    # Link komentara

  80. Nema glupljih ljudi na svijetu od Balkanaca. Čime se mi bavimo, Gospode Bože!
    (Miha, 19. februar 2024 19:20)

    # Link komentara

  81. ljudi, ono što je gibanica njima nema veze s našom verzijom. Lep slatkiš koji prave i Slovenci
    (Franjo Papak, 19. februar 2024 19:14)

    # Link komentara

  82. Ivan.....Slovenci nisu zaštitili ajvar, nego su zaštitili svoj Slovenski ajvar. Ajvar ko takav niko ne može zaštititi jer niko na Balkanu nema pisani dokaz čiji je izvorno, a to je i turska reč. Ista stvar je i za burek, čevape, sarmu, čvarke...
    Recimo, Hrvati su zaštitili ne čvarke, nego svoje Slavonske čvarke.
    Jasno?
    (Mljevenik nije Ćevap, 19. februar 2024 19:14)

    # Link komentara

  83. A tko je to smatra "staro srpskim jelom" itko, igdje, osim ovih po kojima je Atlantida srpska?
    (Ivkova slava, 19. februar 2024 19:13)

    # Link komentara

  84. Staro srpska gibanica??? Hahaha, daj nemoj te me... Turci, braćo poturčena
    (Susjed sportske velesile i ekonomskog tigra, 19. februar 2024 19:11)

    # Link komentara

  85. Ми да упишемо штрукле онда као наше…
    (Стефан, 19. februar 2024 19:08)

    # Link komentara

  86. Ok,gibanica,kapiram ali odakle vam Smederevac da je ispečete?
    (Komša, 19. februar 2024 19:07)

    # Link komentara

  87. I to četnikuša gibanica, na šatro hrvatskom!
    (Rista, 19. februar 2024 19:04)

    # Link komentara

  88. Знао сам да ме прабаба лаже,није то Српско јело.. Још ми је причала како су њени стари то спремали... Сад ми је лакше кад сам сазнао праву истину..
    (Marko, 19. februar 2024 19:03)

    # Link komentara

  89. jedino srpsko su opanci i kokarda.
    (marijan, 19. februar 2024 19:02)

    # Link komentara

  90. Šta ima veze. To su prekodunavski Srbi.
    (trista čuda, 19. februar 2024 19:01)

    # Link komentara

  91. Nije Međimurska nego Međumurska oblast. To je poslastica sa mladim sirom i slatko je, nema veze sa gibanicom koju mi jedemo. To je švapsko (Švabija-Nemačka) jelo. Dok je slana gibanica tursko jelo odomaćeno kod nas.
    (Koka, 19. februar 2024 18:59)

    # Link komentara

  92. ali ljudi pametni. ne ko mi samo se pravimo pametni umesto da uradimo nešto.
    (Nikola, 19. februar 2024 18:59)

    # Link komentara

  93. A šta smo mi čekali? Da padne plafon? Mnogo smo glupi za to.
    (stanislav, 19. februar 2024 18:58)

    # Link komentara

  94. U Bugarskoj imaju Banicu...tako da možete da krenete sa teorijom zavere i da su nam je Bugari ukrali...

    Hajde oladite malo.. pre par stotina je bila samo jedna granica između Ugarske i Otomana... Nije bilo ni pasoša ni viza... ljudi se mešali pa i donosili recepte... tako da niko ne moze da svojata ta tradicionalna jela sa Balkana...

    I u Rumuniji ima Sarmale, i verovatno u Bugarskoj...

    Uživajte u životu i sjajnoj balkanskoj klopi i gde god da ste.
    (Homo Balkanicum, 19. februar 2024 18:57)

    # Link komentara

  95. Osamdesetih godina prošlog veka, tadašnji najpopularniji kuvar u državi S. K. izjavio je na tv: "od originalnih jela sa ovih prostora u kuvarima sveta, pominje se jedino slatka pita - gibanica od mlevenih oraha iz Srbije''. Ja mu verujem.
    (Memento, 19. februar 2024 18:57)

    # Link komentara

  96. Za medimursku gibanicu recept postoji vec 300 godina.To je odlicna slastica sa slatkim sirom , makom i sljivama .
    Veze nema s gibanicom od sira
    (Igor.sulic, 19. februar 2024 18:56)

    # Link komentara

  97. Nije gibanica sve što giba !?
    Ova je slatka pa neka im patent.
    (Krik, 19. februar 2024 18:43)

    # Link komentara

  98. @Ja iz RI
    Nikada mi nije bilo jasno zašto svojatate Teslu, ali ne i Mladića i Martića koji su isto rođeni u lijepoj vašoj?
    Ako je on Hrvat, onda su i ovi drugi. Nema biranja :)
    (Stvar principa, 19. februar 2024 18:43)

    # Link komentara

  99. Slavonija nije nikad bila Hrvatska do komunjara, kao ni Dalmacija. Hrvatska, Slavonija i Dalmacija su bile ravnopravne banovine za vreme ugara, a pre njih su pripadali nekom drugom..... Gibanica je samo jedan u milione dokaza da smo jednom davno bili isti narod. Svabe, ugari, talijani i papa su napravili sto su napravili....a posao su im dovrsili nacisti, fasisti i naivne komunjare
    (Bora, 19. februar 2024 18:40)

    # Link komentara

  100. Slovenci su isti kolač upisali 2022 pod nazivom "Prekmurska gibanica", tako da su malo zakasnili Hrvati...
    (John McClane, 19. februar 2024 18:38)

    # Link komentara

  101. Savo.....gibon je možda arapski sir, a ovo jelo kod nas se zove GIBANICA iz razloga što se giba-mrda kad se sprema. Imaš i gibanicu GUŽVARA zato jer se kore testa gužvaju....
    Ajde malo logike.
    (Jao, 19. februar 2024 18:37)

    # Link komentara

  102. Istina im je koliko i Tesla hahahahaha
    (insta-agentic1, 19. februar 2024 18:35)

    # Link komentara

  103. Jesu li upisali i srpski jezik? I srpsko poreklo?
    (Djole, 19. februar 2024 18:34)

    # Link komentara

  104. ispadose svi pametniji i snalazljiviji od nas. Mi smo uvek antiprotivni uvek sve radimo naopako samo nekome u inat iako je na nasu stetu
    (eto, 19. februar 2024 18:34)

    # Link komentara

  105. Sve su pite pitice, samo je burek pitac.
    (ŠOKI P.F.C. PRIJEDOR, 19. februar 2024 18:24)

    # Link komentara

  106. pa da, uvek su sebe zvali gibanicari.
    (mentol, 19. februar 2024 18:22)

    # Link komentara

  107. Kad su nam Slovenci maznuli ajvar, još tad sam rekao da će nam Hrvati i četničku gibanicu maznuti. :)
    (Ivan, 19. februar 2024 18:22)

    # Link komentara

  108. Pa naravno da hoce, kad mi necemo.
    (Sasa, 19. februar 2024 18:21)

    # Link komentara

  109. Kao sto je gubamica "tradicionalno cetnicko jelo" pa je od nje nastala ta slatka medjumurska pita tako su i oni nastali od tih istih cetnika kad su promenili nacin na koji se krste...
    (chupavi, 19. februar 2024 18:17)

    # Link komentara

  110. Jel može neko od te “starosrpske gibanice” da napiše recept?
    Prvi put čujem da postoji jelo “starosrpska gibanica”.
    Postije razna jela u stilu bureka, a burek je turski. I ta razna jela pripremaju se po raznim krajevima u regionu. Od davnina se spremaju razne pite koje narod različito zove ali sve se svodi na jelo od tankog tijesta i filovanja. Fil može da bude krompir na razne načine npr. na kockice ili rendan ili pire sa još raznim dodacima, ili raznim kombinacijama, ili sir, ili suir i špinat, ili meso i luk, ili krompir i luk itd. Jelo prekopirano od Turaka i modifikovano. Kako je onda to srpsko ili starosrpsko kad ga prave baš svi u regionu?
    (pita nurek, 19. februar 2024 18:17)

    # Link komentara

  111. Ma trebalo je davno da upisu i JSD Partizan kao svoj brend...to niko ne moze da ospori...
    (Fenomen, 19. februar 2024 18:16)

    # Link komentara

  112. Hahahaha, čuj srpska gibanica postala hrvatska hehehe, možda če i ajvar... Kad bi se zezali ili možda madraski gulaš😂😁😆
    (Vaki, 19. februar 2024 18:16)

    # Link komentara

  113. Sace jos i burek danam uzmu treba ga bramiti do poslenje kapi krvi jaga jako puno jedem a nebi teo hrvacki projizvod da jedem neg izkljucivo nas
    (Volina, 19. februar 2024 18:15)

    # Link komentara

  114. Pa to sto je mi nismo upisali nije njihov problem.
    (e, 19. februar 2024 18:14)

    # Link komentara

  115. Srbi mogu samo da upišu kao nasleđe u UNESCO-ov registar što nema niko u svetu - da se pravimo blesavi. Ljudi rade i upisuju ...
    (XXL, 19. februar 2024 18:10)

    # Link komentara

  116. ne vidim problem. Mi samo treba da registrujemo Hrvate kao nase nasledje.
    (pajser, 19. februar 2024 18:09)

    # Link komentara

  117. Pa sto je mi nismo registrovali? Je l nam neko branio?
    (Bole, 19. februar 2024 18:09)

    # Link komentara

  118. Ništa mi i ne komentarišemo koliko se vi bavite Hrvatima..
    (Konfeder i EU a o Karlobagu da ne govorimo, 19. februar 2024 18:05)

    # Link komentara

  119. Pa majku mu, ako smo pokatoličeni Srbi, onda je gibanica i naša. A ako vi možete svojatati Teslu, Držića, Boškovića, Dražena i td.? Moramo se nekako zaštititi. Vi ne štitite baš ništa vrijedno, izuzev onog što vas drži u srednjem vijeku. Krsna slava, glupi narodni običaji i vjerovanja, ćirilicu i računanje vremena po starom kalendaru. Vi tjerajte inat, svima oko sebe. Svijet ide dalje, vas neće čekati.
    (Ja iz RI, 19. februar 2024 17:22)
    Koja je tačno vaša veza sa Nikolom Teslom? Čovek se nijednom u svome životu nije izjasnio kao Hrvat, a na vašu žalost nije ni rođen u Hrvatskoj... Nije postojala tada, prvi put postaje međunarodno priznata država 1992. godine, što dokazuje i vaš ustav koji je uveden dve godine ranije.
    (Тамо далеко, 19. februar 2024 18:02)

    # Link komentara

  120. Jel nam neko zabranio da je zaštitimo pre Hrvata?
    (Vlade, 19. februar 2024 18:01)

    # Link komentara

  121. Је л знају Хрвати да су некад писали ћирилицом? Ако сазнају, присвојиће и ћирилицу.
    (ацо, 19. februar 2024 17:58)

    # Link komentara

  122. Nisam nacionalista niti me busanje u prsi dotiče, ali da li je realno da ništa svoje nemaju?
    (Goran Loznica, 19. februar 2024 16:56)
    Imamo i to.dosta toga sta vi svojatate...a Gibanicu su vam Turci servirali 500g...pa odjednom vasa postala...
    (Lukica sa Velebita, 19. februar 2024 17:54)

    # Link komentara

  123. Pa hrvati niti prave niti znaju da naprave gibanicu. Jedino sto oni mogu da zastite kod unesca su deciji logori. To jeste autenticno njihovo!
    (sve ostalo su ukrali, 19. februar 2024 17:53)

    # Link komentara

  124. A jazavac u sosu od vrganja,ako ga mi ne registrujemo neko hoće i opet cemo da se iscudjavamo.
    (Karl Marks Rumenige, 19. februar 2024 17:49)

    # Link komentara

  125. Jel upisana kao četnička gibanica? Ako jeste, ne vidim problem.
    (dexter-lab, 19. februar 2024 17:48)

    # Link komentara

  126. Da li je iko ikada u taj unescov registar upisao bilo sta kao nase nasledje? Ako nije, nema kukanja.
    (kari, 19. februar 2024 17:46)

    # Link komentara

  127. Garantovano je 70% komentatora pročitalo samo naslov!Sve je u tekstu objašnjeno,znači međimurska gibanica je slatka pita,nikakve veze nema sa srpskom,punjenom sirom,ali komentari se nižu...
    (War Inside My Head, 19. februar 2024 17:45)

    # Link komentara

  128. upisacemo mi krajnu u nasu terotoriju uskoro pa nek nose gibanicu. . .

    bez sekiracije. . .ako zelimo ispunicemo. . .

    samo lagano
    (dogodine do prizrena dogodine do knina, 19. februar 2024 17:45)

    # Link komentara

  129. Čitajući komentare dolazi se do zaključka da neki ne čitaju dalje od naslova! Jelo se zove Međimurska gibanica, slatko je, nema baš nikakve veze sa srpskom, ali bitno je da i na vijest o kolaču isplivaju odvratni šovinisti! Nevjerojatni ste! Onda se čudite što nitko s vama nije htio živjeti!
    (Luka, 19. februar 2024 17:44)

    # Link komentara

  130. Gibânica je nasa!
    (PRSKAJ POLIVAJ !!!, 19. februar 2024 17:42)

    # Link komentara

  131. A, ako uzmu Prijovicku?
    (Doctor Gachet, 19. februar 2024 17:41)

    # Link komentara

  132. dzabe kad ne znaju da naprave!
    (srdjan zrakic, 19. februar 2024 17:40)

    # Link komentara

  133. Jezikoslovac nisam ali znam da je gibanje hrvatsko, a srpsko je mrdanje.
    (Mali Vuk, 19. februar 2024 17:39)

    # Link komentara

  134. Kad odem u Hrvatsku, samo jedem gibanicu.
    (Doctor Gachet, 19. februar 2024 17:38)

    # Link komentara

  135. Gibanica nije ni srpsko ni hrvatsko jelo, nego arapsko. Gibn znači SIR na arapskom. Živeo sam tamo godinama i znam to a i jeo sam je tamo mnogo puta. Verovatno su nam je doneli Turci.
    (Otac, 19. februar 2024 17:00)

    Recimo da si u pravu, ali tada se postavlja logično pitanje - šta su Srbi (a i ostali sa ovih prostora) jeli prije okupacije Otimanske imperije?
    Travanicu, zemljanicu...?
    Po tvom tumačenju nismo ni pitu sa sirom znali napraviti, a kamo li šta komplikovanije.
    (Savo, 19. februar 2024 17:37)

    # Link komentara

  136. Gibanica nije ni srpsko ni hrvatsko jelo, nego arapsko. Gibn znači SIR na arapskom. Živeo sam tamo godinama i znam to a i jeo sam je tamo mnogo puta. Verovatno su nam je doneli Turci.
    (Otac, 19. februar 2024 17:00) Права гибаница се правила од дебелих, печених кора, а уз сир су ишли и кајмак и свињска маст, којом се све подмазивало. Поприлично различито од арапске кухиње. Међумурска гибаница је потпуно различито јело и са нама нема везе. Било би интересантно проучити порекло речи, јер не верујем да је у Међумурје стигла из Турске. Турака тамо никада није било.
    (зоки, 19. februar 2024 17:35)

    # Link komentara

  137. Nemci su zahvaljujuci tome sto je Hrvatska u EU i sto tamo stizu zamrznuti proizvodi iz Hrvatske isto tako ubedjeni da su cevapcici hrvatski specijalitet.
    (Eto..., 19. februar 2024 17:35)

    # Link komentara

  138. Lepo reče čovek, nije u pitanju četnička gibanica, nego ustaška gibanica.
    (Vruć Vetar, 19. februar 2024 17:35)

    # Link komentara

  139. Obrni okreni svi uzimaju po nešto i idu napred a mi blejimo.
    (Službeni auto, 19. februar 2024 17:33)

    # Link komentara

  140. Samo još vampira da nam uzmu i gotovi smo.
    (makarije, 19. februar 2024 17:33)

    # Link komentara

  141. Naša bolja - leči komunizam.
    (Komša, 19. februar 2024 17:32)

    # Link komentara

  142. Neka je jedu.
    (makarije, 19. februar 2024 17:32)

    # Link komentara

  143. Много смешна створења..
    (А гу гу бу ху, 19. februar 2024 17:30)

    # Link komentara

  144. Možda stave i komplet lepinju ništa kod njih nije nemoguće...
    (veljko, 19. februar 2024 17:30)

    # Link komentara

  145. Jedno je laganje i kmečanje po portalima, a drugo je lepo i jasno dokazat svetu da je nešto tvoje.
    Hrvati i nemaju portale, evo ih svi ovde, njima propaganda nije potrebna, njih za to i laži nije briga puj puj puj....
    (Jovo, 19. februar 2024 17:26)

    # Link komentara

  146. Medjumurska gibanica je predivan dezert. Moze se dobiti i u vecini slovenackih restorana
    (miki, 19. februar 2024 17:24)

    # Link komentara

  147. pa kako
    (shpanac, 19. februar 2024 17:24)

    # Link komentara

  148. Pa majku mu, ako smo pokatoličeni Srbi, onda je gibanica i naša. A ako vi možete svojatati Teslu, Držića, Boškovića, Dražena i td.? Moramo se nekako zaštititi. Vi ne štitite baš ništa vrijedno, izuzev onog što vas drži u srednjem vijeku. Krsna slava, glupi narodni običaji i vjerovanja, ćirilicu i računanje vremena po starom kalendaru. Vi tjerajte inat, svima oko sebe. Svijet ide dalje, vas neće čekati.
    (Ja iz RI, 19. februar 2024 17:22)

    # Link komentara

  149. Slovenci kažu da je to Prekmurska gibanica što znači Slovenska a Hrvati o nekim dokumentima iz 17. stol. Ma ajde.
    (trscan, 19. februar 2024 17:22)

    # Link komentara

  150. Njihovo jedino nasledje je nož kojim su ubijali Srbe
    (raka, 19. februar 2024 17:21)

    # Link komentara

  151. Međimurska gibanica ima 4 sloja. Radi se o fenomenalnom, vrlo zasitnom kolaču. Ima je za kupiti u nekim slastičarnicama u Zagrebu i apsolutno nema veze sa slanim gibanicama.
    (Megatronman, 19. februar 2024 17:21)

    # Link komentara

  152. Mislim da vam je jasno da ovo znači objavu rata.
    (Ace, 19. februar 2024 17:16)

    # Link komentara

  153. to je srpska međimurska gibanica, a čisti dokaz tomu je naziv međimurska što je stari srpski naziv za deo srpske zemlje oko reke Mure.Sve jasno ,dakle srpska međimurska gibanica.
    (Hrvoje ili ti Hercul Poirot, 19. februar 2024 17:15)

    # Link komentara

  154. Propaganda i laganje vam ne prolazi u EU i UNESKO, samo dokazi i.
    (Tesla, 19. februar 2024 17:15)

    # Link komentara

  155. Kao neko ko je boravio po medjumurju i jeo medjumurske gibanice, slazem se da je unkatno i da nema puno veze sa nasom gibanicom. I mogu da upisu svoju gibanicu u unesko.
    (sacuvajmo gibanicu, 19. februar 2024 17:13)

    # Link komentara

  156. Super.
    (MileR, 19. februar 2024 17:09)

    # Link komentara

  157. Gibanica je jednako hrvatska koliko i srpska i makedonska...
    Niko je ne može zaštitti ko svoju, da može odavno bi to napravili. Ista stvar i za čevape i sarmu i čvarke....
    SVE JE TO NAŠE BRATSKO I ZAJEDNIČKO.
    (Jugoslav, 19. februar 2024 17:09)

    # Link komentara

  158. Лопови били, лопови остали. Наша држава не реагује на историјске плагијате, камоли за гибаницу.
    (zi, 19. februar 2024 17:07)

    # Link komentara

  159. Hrvatska četnička gibanica.
    (Dwq, 19. februar 2024 17:05)

    # Link komentara

  160. Sta cudi? I Teslu su stavili na novac. Nemaju svoje.
    Tesla da nije otisao ubili bi ga.
    (SrbinMusliman, 19. februar 2024 17:04)

    # Link komentara

  161. A nas zovu gibanicari kad hoce da nas uvrede. Isto tako nas zovu opancari, pa su se ljutili kad smo upisali opanke kao nase, bili u fazonu kako to "nije samo deo srpske nosnje", isto stvar i sa guslama, prozivaju nas za iste, pa posle "e to i je i nase". Cirilica isto. Sa njima uvek komedija. Imaju toliki zbun u glavi u zescu krizu identiteta.
    (beogradski, 19. februar 2024 17:03)

    # Link komentara

  162. Има смисла - зато се и зове четничка гибаница :)
    (Тја..., 19. februar 2024 17:03)

    # Link komentara

  163. Jel četničku
    (Ja, 19. februar 2024 17:01)

    # Link komentara

  164. Gibanica nije ni srpsko ni hrvatsko jelo, nego arapsko. Gibn znači SIR na arapskom. Živeo sam tamo godinama i znam to a i jeo sam je tamo mnogo puta. Verovatno su nam je doneli Turci.
    (Otac, 19. februar 2024 17:00)

    # Link komentara

  165. Što bi rekao Baća u južnom vetru sve hoće da budu( Italijani, Švabe, Amerikanci) sve hoće da budu samo ne Srbi.A'l vole da jedu četničku gibanicu!
    (Kanidja, 19. februar 2024 16:59)

    # Link komentara

  166. Ljudi, stare civilizacije su motali kore, testo, sir... Itd.. hiljadu godina pre svih Slovena.
    (Luzer po difoltu, 19. februar 2024 16:57)

    # Link komentara

  167. gasi sve gotovo
    (Preles, 19. februar 2024 16:56)

    # Link komentara

  168. Nepostojeci narod sa nepostojecom istorijom. ko Siptari.
    (DaLanik, 19. februar 2024 16:54)

    # Link komentara

  169. Da li su i ustastvo uputili UNESCO u registar kao nasledje hrvatske politike.
    (Pitam.., 19. februar 2024 16:53)

    # Link komentara

  170. Evo i gibanica (samo) srpska.. Jeste da su je četnici volili ali to ništa ne znači..
    (Matejuška Split, 19. februar 2024 16:53)

    # Link komentara

  171. Gibanica nije nikakvo starosrpsko jelo, ima je na cijelom Balkanu i to sve do Trsta pa cak i dalje.
    (Ivar, 19. februar 2024 16:53)

    # Link komentara

  172. jeste njihova,hrvati su najstariji srbi....i najbolji.
    (koki, 19. februar 2024 16:53)

    # Link komentara

  173. Kažu da nije četnička.
    (Ko to tamo peva, 19. februar 2024 16:52)

    # Link komentara

  174. Ko je nama kriv sto mi nemamo svoje "ja" i sto je nama teško da bilo sta uradimo za nasu zemlju i nas narod...
    (djani, 19. februar 2024 16:52)

    # Link komentara

  175. Ne vidim sta je sporno, oni i jesu Srbi?
    (Nikola, 19. februar 2024 16:51)

    # Link komentara

  176. To nema veze sa našom gibanicom. To je sladak kolač, zovi ga Slovenci i pita z bregov. Ne širite paniku bez razloga.
    (Lovac na sreću, 19. februar 2024 16:50)

    # Link komentara

  177. Ako je cetnicka onda moze
    (nikola, 19. februar 2024 16:49)

    # Link komentara

  178. Ustaška posla
    (LNZ, 19. februar 2024 16:47)

    # Link komentara

  179. Ne znam tačno čija je ali ovu sa slike bi rado izeo.
    (Xman, 19. februar 2024 16:46)

    # Link komentara

  180. Sta je sledece...promaja?
    (ladan beton, 19. februar 2024 16:46)

    # Link komentara

  181. Drmaju komsije neviđeno...
    (Lekskomp i najdraže nam komšije, 19. februar 2024 16:46)

    # Link komentara

  182. Jel? A ono njihovo "četnici krkaju gibanicu"?
    (pfc, 19. februar 2024 16:44)

    # Link komentara

  183. Pa kad mi nemamo u državi ko bi se bavio obim patnjem, a hrvate odavno nista nije sramota.
    (kopiranosatvitera, 19. februar 2024 16:44)

    # Link komentara

  184. .....to su blagodati kad si u eu.....
    (.........., 19. februar 2024 16:42)

    # Link komentara

  185. Ona cetnicka?
    (Boža, 19. februar 2024 16:42)

    # Link komentara

  186. I dok mi slusamo prijovicke, ovi oko nas prisvojise sve. Osrao nam je jos turbo folk da se zastiti ali ne sumnjam da ce neko i to da prisvoji
    (Bili, 19. februar 2024 16:42)

    # Link komentara

  187. Uzas, a Srbija gusle. Isto uzas.
    (Sandwich, 19. februar 2024 16:41)

    # Link komentara

  188. pa kad smo mi nepismeni
    (kralj, 19. februar 2024 16:40)

    # Link komentara

  189. Ovo znači rat! Nama četnicima bolje da otmeš šubaru nego gibanicu!

    Rat bre! Spremte se spremte gibaničari, silna će borba dabude. Gibanica je srce Srbije!
    (Bumbar, 19. februar 2024 16:38)

    # Link komentara

  190. Pametni hrvatijanci.. Kad će mo mi nešto tako uraditi? Ne mi bolje da se "svađamo" sa Dua lipom oko Ajvaru.. To je naš maximum.. Mi smo izuzetno glup narod bez samopoštovanja.. Mi ništa ne štitimo, nego nam je uvek ono tuđe bilo najdraže.. A naši proizvodi smo uvek pljuvali..
    Jadnici smo mi u suštini..
    (Han Solo, 19. februar 2024 16:38)

    # Link komentara

  191. Šta o ovome misle turci koji su i doneli pite na ove prostore? Hrvati su bitni ko lanjski sneg.
    (Carapa10tidan, 19. februar 2024 16:38)

    # Link komentara

  192. I trebaju Hrvati i ostali sve da upišu kao svoje kad naši nadležni ništa ne rade po tom pitanju. Našima je važno da se negde ugrade u cenu, da uzmu procenat na sve živo, a pošto toga u Unesco ne postoji onda nam se i dešavaju ovakve situacije. Kao društvo smo pali na najniže grane, moral, čast, etika ne postoje, samo pare su važne.
    (zoranbgd, 19. februar 2024 16:37)

    # Link komentara

  193. Pa vi srbi i dalje navijajte za njih i čestitajte im.
    (Glamazon, 19. februar 2024 16:37)

    # Link komentara

  194. Od nekadasnje hegemonije ostade vam da cvilite za gibanicom.
    (muke zive, 19. februar 2024 16:34)

    # Link komentara

  195. Nema vam svojatanja ničega tuđeg u EU , ni vina, ni zelja, ni izumitelja i.
    (EU, 19. februar 2024 16:34)

    # Link komentara

  196. Gibanicu i čevape i sarmu niko ne može da zaštiti ko svoje jer se to radi po celom Balkanu i.
    (Jasno, 19. februar 2024 16:33)

    # Link komentara

  197. Nije gibanica.
    Džibonica.
    (gost, 19. februar 2024 16:33)

    # Link komentara

  198. U pitanju je Slatka gibanica a ne ona prava Gibanica, a ona ko i Čevapi i Pleskavuca su "svebalkanske" i niko ih ne može zaštititi ko svoje jer EU i UNESKO traže dokaze i to crno na belo da je nešto tvoje i to najstarije dokaze, bar starije od kokurencije koja svojata.
    (Milezg, 19. februar 2024 16:32)

    # Link komentara

  199. Upitanju je slatka gibanica, dakle neka vrsta slatkiša i nema veze sa srpskom gibanicom.
    (ban Kulin, 19. februar 2024 16:32)

    # Link komentara

  200. Kada Srbi ne rade nista.Sve nam pokrase!
    (Beba, 19. februar 2024 16:32)

    # Link komentara

  201. Čestitka zapadnim nam susedima.
    (Qrajber, 19. februar 2024 16:31)

    # Link komentara

  202. I malo dete zna da je gibanica srpsko jelo. Ali, ko je nama kriv što to mi nismo prvi uradili.
    (Miško, 19. februar 2024 16:31)

    # Link komentara

  203. Kako Slavonsko jelo ako je Međimurska gibanica?Sama reč kaže odakle je-iz Međimurja.A ni slično gibanici kakva se pravi u Srbiji.Tako da nema mesta za dramu.
    (Samo kažem, 19. februar 2024 16:29)

    # Link komentara

  204. A sto mi to nismo uradili pre njih?
    (O.o, 19. februar 2024 16:28)

    # Link komentara

  205. HLEB. Iako je zapisan kod Slovenskih naroda kao leb, lib, lijeb, hleb, hlib, hljeb, to ipak nije naša staroslovenska reč, kako se to misli. Ona je uzeta od germanske reči 'leben', što znači život jer 'hleb je život'. Hrvati imaju kruh, od reči krug, zato jer je to opis prvog hljeba koji je tada uvek bio okrugao.
    RAKIJA je čisto hrvatska reč, a ne turska! Turci i Srbi i svi ostali su je preuzeli od Hrvata! Dolazi od reči RAKA, a to je ona brazda-kanal pored puta koja odvodi vodu, a pijanci koji se napiju rakije padnu u tu raku pa je po tome to alkoholno piće dobilo ime. Zato jer 'baca ljude u raku', RAKIJA.
    BERIĆET, 'Srećna i berićetna Nova godina'. Berićet je stara i čisto turska reč i znači urod-prinos-plodonosnost na polju! Tako su Turci još u srednjem veku izražavali želju za dobar urod na polju i da se ima žita i hrane cele godine. Zato je na hrvatskom: 'Sretna i plodonosna Nova godina'!
    DUGME (tur. düğme), gumb (mađ. gomb), botun (tal. bottone), a pucetu treba vratiti prednost u književnom jeziku jer je jedina izvorna hrvatska reč, za na npr. puce na košulji, kao što je izvorno hrvatska reč i tipka, a i tipkovnica...
    (Duhoklon, 19. februar 2024 16:28)

    # Link komentara

  206. Ukrali su kraljeve a nece gibanicu. Ma ajte bre ...Jos samo i cetnicki pokret da ukradu i to je to.
    (Milos, 19. februar 2024 16:27)

    # Link komentara

  207. Obvezno probajte međimursku gibanicu (ili kako je Slovenci nazivaju prekmurska). Nevjerojatan kolač. Dobar tek!
    (HR kuhar, 19. februar 2024 16:26)

    # Link komentara

  208. Sad ce bosanci da nam maznu burek sa sirom kao svoj... :)
    (lolz, 19. februar 2024 16:26)

    # Link komentara

  209. A šta će lažni narod bez države nego da prisvaja tudje.
    (NŽS, 19. februar 2024 16:25)

    # Link komentara

  210. uzeli su Teslu na kovanicama evra,ajvar Slovenci,neka uzimaju samo,kad mi sedimo i kukamo i niko ništa ne radi od političara po tom pitanju,tako i treba!
    (skeva, 19. februar 2024 16:25)

    # Link komentara

  211. Još malo pa će upisati da su oni četnici!
    (dr Dragan, 19. februar 2024 16:23)

    # Link komentara

  212. Прво вера за вечеру,сад на ред дошла и вечера...
    (Marko, 19. februar 2024 16:23)

    # Link komentara

  213. Sve je dobro dok mi četničku gibanicu ne diraju!!
    (Milan Veliki, 19. februar 2024 16:23)

    # Link komentara

  214. Sta su nasi cekali ?
    (Nikola B., 19. februar 2024 16:23)

    # Link komentara

  215. uf prava ćetnićka
    (Franjo, 19. februar 2024 16:23)

    # Link komentara

  216. Да ли је неко патентирао пекмез, мармеладу, џем као своје наслеђе? Можда и штрикане прслуке треба? Одосмо сви у три лепе.
    (Veljko, 19. februar 2024 16:22)

    # Link komentara

  217. A za recept,malo mora da se raspitaju u komsiluku.
    (Radisa Radovanovic, 19. februar 2024 16:21)

    # Link komentara

  218. Jedan do čudnijih ali i ukusnijih slatkiša koje sam jeo...
    (Hmm, 19. februar 2024 16:21)

    # Link komentara

  219. Pa i njihovo je i oni su srbi.
    (aca, 19. februar 2024 16:21)

    # Link komentara

  220. Jedino srpsko jelo je slatki kupus. Sve ostalo smo preuzeli od drugih.
    (Ana, 19. februar 2024 16:18)

    # Link komentara

  221. eh... pa upisali su oni Knin i Dalmaciju i Slavoniju sa sve BELIM MANASTIROM u svoje nasledstvo pa smo mi svejedno cutali... bolje da ne pocinjem...
    (domaci pogled, 19. februar 2024 16:18)

    # Link komentara

  222. Da li ti ljudi imaju nešto zaista njihovo. Čak su i more ukrali.
    (Stef, 19. februar 2024 16:18)

    # Link komentara

  223. Da li ti ljudi imaju nešto zaista njihovo.
    (Stef, 19. februar 2024 16:17)

    # Link komentara

  224. Upi?ite i ?ubaru, ?ajkaču i kokardu.
    (Nenad, 19. februar 2024 16:17)

    # Link komentara

  225. Pa sta je čekala Srbija?
    (Bgd, 19. februar 2024 16:13)

    # Link komentara

  226. sledece je da upisu svetu lozu Nemanjica i manastire po srbiji
    (pajo, 19. februar 2024 16:13)

    # Link komentara

  227. Prava je ona etnička.
    (Zoran Kg, 19. februar 2024 16:11)

    # Link komentara

  228. To je slovenačko bar koliko hrvatsko, ali ako su Slovenci uzeli ajvar pre 20 godina, onda sve može, eto im sad.
    (Rale, 19. februar 2024 16:10)

    # Link komentara

  229. Kao siptari svojataju tudje, jadno…
    (red star, 19. februar 2024 16:10)

    # Link komentara

  230. Nikakav problem, non stop prosipaju fore iz naših filmova, luduju na naše folkere, sve vise nasih sleng reči koriste, jela i to bez pardona ( leskovacki rostilj npr. ) takodje grabe. A mi, sedimo skrstenih ruku i posle nam nekk kriv.
    (8mi patuljak, 19. februar 2024 16:07)

    # Link komentara

  231. Štrukla Momcila Djujica
    (john, 19. februar 2024 16:05)

    # Link komentara

  232. Pa dobro i oni su Srbi, samo druge religije. Lepo je kad promovisu nasu kulturu i nase naucnike. Hvala Vam sto svetu skrecete paznju na nas.
    (Srba, 19. februar 2024 16:05)

    # Link komentara

  233. Pa kad ove naše zabole za sve .
    (Krindžer, 19. februar 2024 16:04)

    # Link komentara

  234. Hahahaa zasto je ovo uopste vest?
    Prisvojili su sve nase, obzirom da nemaju maltene nista njihovo.
    Ah da imaju hrvatske kraljeve koji si jednistveni u celom svetu, zato sto su jedini kraljevi na svetu koji nisi kovali svoj novac, a ni jednom od njih se ne zna mesto na kome pocivaju.
    (bob, 19. februar 2024 16:01)

    # Link komentara

  235. Ko nema svoje,krade tuđe.
    (Vojvođan, 19. februar 2024 16:01)

    # Link komentara

  236. Realno tursko je to.
    (Dr, 19. februar 2024 16:00)

    # Link komentara