- Komentari -
  1. Ustvari, ne verujem nikome, do pomalo sebi.
    (Ne verujem naučnicima, 11. decembar 2023 07:49)

    # Link komentara

  2. @Homo sapiens sapiens
    Ниси свјестан своје несвјести, чим си написао "Новак је управу".
    Коју и шта "управу"?
    Звездину или Партизанову?
    (Роко Прч, 10. decembar 2023 22:50)

    # Link komentara

  3. @Karl Marks Rumenige
    Isto kao sto smo u martu i aprilu 2020 histerisali ljudi ostanite kod kuce,ostanite kod kuce(na otprilike 500 zarazenih)a kada je pusteno sve odjednom kao da ne postoji nista(kada je tek krenuo haos).Mejnstrim mediji ne sluze za informisanje,sve vreme se vrtelo izmedju stvarne borbe protiv zaraze i raznih spinova koji su nekome odgovarali,kako i kod nas tako i napolju,cinjenica jeste da je u Srbiji u 2020 i 2021 smrtnost ekstremno bila veca nego pre i posle,i da se u 2022 polako vracalo na svoje ocigledno sa masovnim sticanjem imuniteta,e sad kako je Ukrajina bacila kovid u stoti plan,tako i danas Gaza baca Ukrajinu,uvek to tako ide.
    (gustav, 10. decembar 2023 22:34)

    # Link komentara

  4. @Zemun
    E vidis problem je sto neko sa savrsenim pristupom najboljoj medicini na svetu takvu mogucnost nije koristio vec se okrenuo doktoru Semiru,doktoru Nestoru,doktoru Imazu,e tu i lezi takav stav a ne nekakva sloboda izbora,pa zasto je onomad izgubio onoliko vreme lececi lakat kristalima,i na kraju kada nista nije pomoglo se rutinski operisao i odmah vratio na teren,odakle njegova prica o ciscenju vode mislima,prodaje vam ono za bubrege i vi se lozite,pazi lik koji,kao sto imamo da vidimo,pije one carobne napitke i ko zna sta sve ne da bi izdrzao one silne napore(veruj mi svaki danasnji vrhunski sportista uzima nesto,dozvoljeno ili nedozvoljeno),a nece obicnu secernu vodicu u minornim kolicinama.E sad to sve nije problem,njegovo telo njegova stvar nego sto desetine hiljada onih koji u njega veruje kao u Isusa su ga sledili,i mi izmedju ostalog i zbog takvih stvari smo imali najduze trajanje kovida,najvecu smrtnost,citava konfuzija gde je antivaks lobi i zbunjenost drzave koja je pokusavala da balansira izmedju ocuvanja javnog zdravlja i ekonomije pa gde niko nije bio nacisto sta na kraju ciniti(setimo se histerije oko akcije-ostanite kod kuce i onda preko noci kao da nema korone),a Djokovic kao apsolutno najpopularnija licnost u Srbiji je zdusno pomogao svojim neodgovornim ponasanjem,plus atmosfera gde je sve to prikazalo kao herojski otpor gde smo svi mi koji smo postovali pravila napravljeni budalama i ovcama,uostalom i ovaj tekst i njegov ton kao da namece takav stav.
    (klavire prevozi ostoja, 10. decembar 2023 21:53)

    # Link komentara

  5. Koja lupetanja, svako neka bira, a kada je zabrana ili se mora..... nešto tu ne štima....
    (Smsm, 10. decembar 2023 20:26)

    # Link komentara

  6. Klupko se polako odmotava ali naša štampa ništa ne piše o tome. Napominjem radi se o mRNA vakcini Pfizer i Moderna. Sputnik i kineske nisu bile opasne.
    (observer, 9. decembar 2023 23:01)

    A AstraZeneca i J&J? Ono, kad već sve znaš, da nam objasniš.
    (Toni, 10. decembar 2023 19:34)

    # Link komentara

  7. Znači, čovek koji ne veruje nauci, veruje vračevima i teorijama zavere, znači sve što sektaši rade, smatra one koji sve to ne rade za sektu.
    (wiener, 10. decembar 2023 17:40)

    Taman proljev da dobijem kad se ovakvi pozivaju na nauku i struku, trebali smo od samog početka slušati ljude poput vašeg Nestorovića, ili našeg Krešimira Pavelića, oni su od početka bili najrelevantija struka i nauka!

    A ne čitavo vrijeme su kolo vodili raznorazni mediokriteti sa kupljenim diplomama i instant bosanskim doktoratima, i države su kupovale po 5 ili više puta doza vakcina nego ukupno stanovnika koliko imaju, i naravno da su to već odavno bacili u smeće!
    (Doctor scienciae, 10. decembar 2023 19:14)

    # Link komentara

  8. Vakcinisanoj sekti mozes da prodas pesak u sred Sahare, samo ako imaju signala da procitaju da to tako treba...
    (Sasa, 9. decembar 2023 23:58)

    Ali ovaj komentar je vrh. Znači, čovek koji ne veruje nauci, veruje vračevima i teorijama zavere, znači sve što sektaši rade, smatra one koji sve to ne rade za sektu.
    (wiener, 10. decembar 2023 17:40)

    # Link komentara

  9. Pola milijarde ide uz piramide i slična dostignuća tehnologije a ne uz vakcine. A tu su i Pepe, Mate i ostali šamani i isceliteljke pokdanih mišića.
    (Mita, 10. decembar 2023 17:15)

    # Link komentara

  10. Na nas manje od 4 miliona su naši u Hrvatskoj kupili 22 miliona doza cjepiva!
    (Plebs vulgaris, 10. decembar 2023 15:34)

    # Link komentara

  11. Vakcinisanoj sekti mozes da prodas pesak u sred Sahare, samo ako imaju signala da procitaju da to tako treba...
    (Sasa, 9. decembar 2023 23:58)

    # Link komentara

  12. Pitanje za sve koji se koljete u komentarima za i protiv vakcine.Kako ta famozna korona i vakcinacije bukvalno nestadose sa dnevnog reda samo pet dana nakon pocetka rata u Ukrajini,do tada nas davili i smarali koronom i vakcinama.
    (Karl Marks Rumenige, 9. decembar 2023 23:19)

    Sa ratom u Ukrajini uveden su sankcije Rusiji a viruisima: VI(RUS).
    (zare, 9. decembar 2023 23:57)

    # Link komentara

  13. Jel ovi prosveceni vakcinisani likovi iz komentara stvarno misle da covek sa pola milijarde kapitala nije imao savet da li da se vakcinise ili ne? Ispran mozak se ne leci, nazalost, za njega ne postoji jos uvek vakcina.
    (Zemun, 9. decembar 2023 23:52)

    # Link komentara

  14. @(Homo sapiens sapiens, 9. decembar 2023 23:20)

    Nijedna vakcina ne pruza 100 % zastitu i zbog toga je bitno da se sto vise ljudi vakcinise, jer se na taj nacin najvise smanji ta cinjenica da 100% zastita ne postoji.
    Cak i da ne sprecava transmisiju direktno, samim tim sto spreci da se zarazis i razbolis,smanjuje mogucnost da duze budes izvor zaraze, i tako indirektno smanjuje transmisiju.
    U pravu si, u zarazu nema sta da verujes i ne verujes, ona postoji. Zanimljivo da svi oni koji kazu da ne veruju u zarazu su protiv vakcinacije.
    Sloboda nije neprikosnovena kao sto mislis ti i mnogi drugi. Ograniceana je tako da prestaje ako ugrozavas tudja prava i slobode. Najjednostavnije objasnjeno tvoja sloboda da mlataras pesnicama se zavrsava tamo gde pocinje neciji nos.

    Ovo su najkrupnije greske u tvom komentaru. Samim tim sto to ne razumes, ti nisi dovoljno svestan posledica tvoje odluke i slobode. Zato sloboda izbora nije nesto na sta se treba pozivati u ovom slucaju.
    Da ne bude da sad upirem prstom samo u jednu stranu, do nedoumica su doveli mnogi sarlatani medju zdravstvenim radnicima i to visoko obrazovanim. Nazalost, pricali su i mnogi koji su ocigledno iz tih oblasti zaboravili neke stvari, a ego im nije dozvoljavao da kazu da je bolje da o tome govori neko drugi, i eto konfuzije. Cela ta prica je i poraz nauke i obrazovanja.
    (Milan, 9. decembar 2023 23:52)

    # Link komentara

  15. Ovde više nije reč o nerazumevanju već o lošoj nameri. Zato je završio u zatvoru u Australiji.
    (Nikola, 9. decembar 2023 23:40)

    # Link komentara

  16. Srpska posla. Pre 20-ak dana čitam da nema termina u Austriji za vakcinu protiv korone. Znam i da su ljudi tamo, onomad kad beše najveća frka, vakcinisali i predškolsku decu, masovno. Mozda mi Srbi sve znamo, sve zavere smo prozreli, ne moze nam niko ništa. Mozda. To znači da su ti Austrijanci neke budale, i ne samo oni. Mozda je i to tačno. Ali ako se osvrnete oko sebe...
    (Ko će ga znati, 9. decembar 2023 23:39)

    # Link komentara

  17. RookkaaaaJ Nole!
    Šta je bilo bre?!
    (Sportski sexS, 9. decembar 2023 23:39)

    # Link komentara

  18. Najjace od svega je sto Srbi vise od dva veka vakcinacije poistovecuju sa vakcinom protiv kovida.
    (Milojko, 9. decembar 2023 23:37)

    # Link komentara

  19. ako je vakcina sloboda izbora, onda treba prihvatiti posledice takvog izbora, a ne pokusati da na mufte da dobijes medicinsko izuzece, da bi isao u zemlju
    (znalac, 9. decembar 2023 23:37)

    # Link komentara

  20. Izbor ne može biti na štetu drugih ljudi. To se zove prestup.
    (Buda, 9. decembar 2023 23:36)

    # Link komentara

  21. Izabereš da se šetaš okolo bez maske zaražen koronom jer nidibhteo da sr vakcinišeš. Vrlo odgovorno.
    (Vića, 9. decembar 2023 23:34)

    # Link komentara

  22. @Zaciorski, nisu ti rekli da je do sada od posledica vakcine umrlo 17 miliona ljudi širom planete i umiru i dalje.
    Deca od 5 godina dobijaju srčane udare. To nije nirmalno stanje.
    (rebro, 9. decembar 2023 23:32)

    # Link komentara

  23. @znalac nisi ti nikakav znalac, uopšte... čak naprotiv
    (pametni, 9. decembar 2023 23:26)

    # Link komentara

  24. @ Kako da ih zarazi, ako su se vakcinisali da se ne bi zarazili?
    (alan cumak, 09. decembar 2023 21:07)

    Vakcine nisu uvek binarna zaštita, tj. da štite 100%. Zavisi od tipa vakcine, kod kovida je to tako jer virus mutira. Kod nekih drugih virusa, poput Variole Vere, da je postojala mogućnost izbora ne bi bila iskorenjena tada. Naravno i nju nije trebalo da primaju osetljive osobe, stare... Uvek postoji rizik. A sa mogućnostima izbora, možemo očekivati u budućnosti vraćanje pre svega dečjih bolesti koje smo mislili da su iskorenjene, poput Velikog kašlja.
    (fan, 9. decembar 2023 23:25)

    # Link komentara

  25.  A mi koji se nismo bocnuli poumirasmo naprasno. Evo iz groba vam pišemo svaki dan. A samo da smo se bocnuli, i mi bi preživeli 😂
    (Duca, 9. decembar 2023

    Svako ko je radio u kovid-odeljenjima zna kako su prolazili nevakcinisani. Vi možete da ignorišete realnost i da pišete gluposti koliko hoćete.
    (Hektor, 9. decembar 2023 23:23)

    # Link komentara

  26. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 09. decembar 2023 20:52)

    Predlazem ti da uradis hitno IQ test pa ce ti neke stvari biti momentalno jasnije.
    (Kiza, 9. decembar 2023 21:53)


    Moraš da daš argument protiv njegove inteligencije. Kod zaraznih bolesti nemaš pravo na izbor i da budeš među ljudima, a ne predžavaš se pravila maska-vakcina-distanca jer možeš da ih zaraziš. Ako ne veruješ u zarazu moraš biti izolovan od ljudi. Ne možeš potencijalno zarazan da igraš tenis pljuješ dole i tako znojav ideš među ljude, dodaješ im peškir i preneseš im virus, jer si ti to tako izabrao i što je najvažnije ovde, jer si Srbin.
    (australian closed, 09. decembar 2023 22:26)

    Prvo, sami proizvodjaci su zvanicno o svom proizvodu izneli objasnjenje da vakcina:
    1. ne pruza zastitu 100% (vremenom su taj procenat smanjivali do nekih 80, a neki proizvodjaci i ispod 70%);
    2. ne sprecava transmisiju virusa (to znaci da i vakcinisani mogu da prenesu virus).

    Drugo, u zarazu se ne veruje, kako ste rekli, zaraze ili ima ili nema. U nauci nema verujem, mozda, valjda, trebalo bi i sl. Nauka se bavi cinjenicama, a cinjenice su izneli sami proizvodjaci.
    Uostalom, sloboda je neprikosnovena i iznad zdravlja i ogleda se u tome da ne moram da radim ono sto ne zelim, a ne u tome da radim sve sto zelim.
    Svako je mogao da se zastiti ako je zeleo, a oni koji nisu zeleli takvu zastitu bili su diskriminisani jer su, navodno, ugozavali vec zasticene. A u isto vreme zasticeni su ugrozavali sve oko sebe zbog toga sto su i oni prenosioci (prema recima proizvodjaca).
    Novak je upravu. Apsolutno upravu.
    (Homo sapiens sapiens, 9. decembar 2023 23:20)

    # Link komentara

  27. Pitanje za sve koji se koljete u komentarima za i protiv vakcine.Kako ta famozna korona i vakcinacije bukvalno nestadose sa dnevnog reda samo pet dana nakon pocetka rata u Ukrajini,do tada nas davili i smarali koronom i vakcinama.
    (Karl Marks Rumenige, 9. decembar 2023 23:19)

    # Link komentara

  28. I ponovo probudio zatucane uspavane vaksere, koji djokovica komentarisu jedino kada im dirne osinjak u njihovo pravo da se bodu.
    (Ivan, 9. decembar 2023 23:17)

    # Link komentara

  29. Kovid vakcina i jeste bila stvar izbora u skoro svim zemljama sveta. Jedino sto smeta, i najcesce onima koji najvise insistiraju na potpunoj slobodi izbora, je sto ne zele da prihvate cinjenicu da njihov izbor nosi i svoje posledice.
    (Stefan, 9. decembar 2023 22:33)

    Zasto bi neko imao posledice ako je ta vakcina stavrno bila stvar izbora kao sto kazes? Ljudi su bili diksriminisani na svakom koraku, zbog svoje "slobode izbora" da se ne vakcinisu. To nije bila nikakva sloboda izbora, nego cist fasizam, uvijen u oblandu.
    (Ivan, 9. decembar 2023 23:15)

    # Link komentara

  30. Ja stvarno neznam cemu uzbudjenje kod vakcinisanih, bocnuli se nemogu da obole ,nemogu da prenose, ne umiru, sve u redu sta ih toliko briga za nevakcinisane koji ako prenose i zarazuju okolo onda samo opet nevakcinisane i onda svi tako umiru i ispadaju glupi jer se nisu vakcinisali! Ali sam virus kao sto je i normalno i kao sto su pravi strucnjaci(a ne kompjuterski) objasnjavali svo vreme oslabi(da bi sam preziveo a ne ubio svog stanodavca) i sve planirane milijarde odose na dno okeana! Bas mi zao fajzera, von der leyen, scwaaba i ostalu belosvetku bagru !!!!
    (nije nego, 9. decembar 2023 23:09)

    # Link komentara

  31. Godinama sam mu se divio I postovao, ali posle frke oko vakcina, shvatio sam da je folirant I sebicnjak. Ako se vakcinisalo 98 od top 100 igraca, a on nije, to znaci da gleda iskljucivo sebe i to nije osobina koji ljude vole. U svakom slucaju najbolji sportista koji je ova zemlja iznela, ali tu je tacka.
    (znalac, 9. decembar 2023 23:05)

    # Link komentara

  32. Pokazalo se da vakcine ne smanjuju širenje virusa. Država Teksas je pre neki dan tužila Fajzer zbog laganja o efektivnosti vakcine.
    (Pit, 9. decembar 2023 21:56)

    Hahahah e pa ako je država Teksas tužila...
    (NYC, 9. decembar 2023 23:05)

    # Link komentara

  33. Hajde jednom za svagda da resimo ovu dilemu. Vakcinacija ne sprecava transmisiju virusa, ublazava njegove posledice. Kolektivni imunitet je nesto sto najvise pomaze u borbi protiv virusne pandemije, stice se masovnom vakcinacijom. Vakcine nisu delovale jer se nije dovoljan procenat populacije vakcinisao. Nemas pravo izbora kada se radi o kolektivnom imunitetu. Samo mu to niko nije objasnio pa je ispao glup iako ga jako volim zao mi je sto su ga nasankali da izigrava naucnika i prica o necemu sto ne razume i ne poznaje.
    (Bogdan, 9. decembar 2023 23:05)

    # Link komentara

  34. Vidim da dosta ljudi ne prati šta se dešava u vezi mRNA vakcina. Niti je to vakcina, niti je bilo čime doprinela zaustavljanju virusa. Nije vakcina zato što po delovanju je u stvari genetska terapija koja reprogramira ljudske ćelije da proizvodi protein virusa na koje ona imuni sistem reaguje. Problem je što to se mRNA u velikom broju slučajeva širi po telu i dolazi i do mozga. Spike protein je toksičan za organizam i izaziva defekte. Drugo imuni sistem je poremećen jer ćelije su ljudske ali proizvode neljudski protein i dešava se da imuni sistem uključi "kočnice" tj smanjuje svoju efikasnost. Time se objašnjava zašto su ljudi dobijali i po nekoliko puta COVID I pored vakcinacije. mRNA vakcina je reklamirana kao bezbedna i efikasna ali zašto se proizvođač (Pfizer, Moderna) pravno zaštitio od mogućih tužbi? Indija na primer nije htela da potpiše takav ugovor i tamo nije bilo mRNA vakcine u upotrebi ali je epidemija bila puno slabija i prošla je brže nego na Zapadu. Afrika je takođe dobar primer. Efikasnost je bila navedena kao 95% a ispostavilo se da je manje od 30% i čini se da zaštita traje svega tri meseca. Veliki broj ljudi ima ozbiljne posledice (tromboze, perikarditis) a veliki broj mladih ljudi koji nisu bili ugroženi je umrlo. Pfizer new tražio da se dokumentacija drži pod ključem 75 godina! Ako je sve bilo po pravilima, zašto?
    Klupko se polako odmotava ali naša štampa ništa ne piše o tome. Napominjem radi se o mRNA vakcini Pfizer i Moderna. Sputnik i kineske nisu bile opasne.
    (observer, 9. decembar 2023 23:01)

    # Link komentara

  35. Najcrnje je što se bilo ko osvrće na to šta neuki udarač loptice toljagom, pa makar i bio najbolji na svetu, ima da kaže o nekoj nauci, u ovom slučaju medicini.
    (Astronom, 9. decembar 2023 23:00)

    # Link komentara

  36. Ljudi koji se ne vakcinisu mogu da zaraze osetljive osobe. Moze doci do smrti mnogih ljudi.
    (Nenad, 9. decembar 2023 22:59)

    # Link komentara

  37. ne mozes da biras da ugrozavas druge ... odnosno takva ponasanja i izbori se sankcionisu ... sto je i osetio kako izgleda u civilizovanom svetu

    zakon moras da postujes ... dok se ne promeni
    (aaa, 9. decembar 2023 22:33)

    A kako ste svi zaboravili da je pola turnira na AO imalo COVID, a sve vakcinisani??? I to dok je Novak sedeo zdrav u zatvoru. Nema to veze ni sa zdravljem ni sa zakonom i nikad nije imalo. Onaj ko to ne vidi ili namerno zabija glavu u pesak, ili ima intelekt na nivou kornjače.
    (Max, 9. decembar 2023 22:56)

    # Link komentara

  38. Izvinite, šta o tome zna teniser sa osnovnom školom ?
    (Balkan brale, 09. decembar 2023 20:50)

    За слободу избора није потребна школа. Довољно (а богами и потребно) је бити - човјек.

    Даље ти се само каже.
    (Боске, 09. decembar 2023 22:06)

    Ja želim slobodu izbora da vozim kroz naseljeno mesto 220 na sat i usput pokupim kolima desetoro dece i dve trudnice. To je moj izbor i ne želim da mi se iko meša u isti. I za kraj omiljena rečenica svih glupana uz "Dalje ti se samo kaže": ''Pametnom dosta."
    (0484-komw, 9. decembar 2023 22:56)

    # Link komentara

  39. Slažem se sa Novakom 100% u vezi mogućnosti izbora. Pošto sam završio elektrotehnički fakultet o virusima i vakcinama znam jako malo. Bitan faktor, mada ne i jedini, u mojoj odluci da li ću uzeti vakcinu je savet ljudi stručnih za virologiju i imunologiju. Oni se školuju jako dugo da bi stekli znanje u toj oblasti, decenije naučnog rada. Stav Novaka Djokovića o vakcinama bitan mi je koliko i stav Ere Ojdanića o nuklearnoj fizici. Volim da gledam Novakov tenis, tu je nenadmašan.
    (Zemljoradnik, 9. decembar 2023 22:55)

    # Link komentara

  40. Covek pazljivo odabere svaki zalogaj koji napravi. Citav zivot je posvetio zdravlju i ocuvanju svoga tela zato tako lako moze da trci sa 16 godina mladjim protivnicima i da ih pobedjuje. I to ne tako neke slucajne klince vec klince koji su u 5% najistreniranijih ljudi na planeti.
    A sad ce neki "expert" sa 30 kg viska, koji ne vadi pljeskavicu, cigaru i pivo iz usta da mu pametuje kako "ne brine o svom zdravlju" i da "ne veruje u nauku".
    (Milan, 9. decembar 2023 22:48)

    # Link komentara

  41. Jedino sto smeta, i najcesce onima koji najvise insistiraju na potpunoj slobodi izbora, je sto ne zele da prihvate cinjenicu da njihov izbor nosi i svoje posledice.
    (Stefan, 9. decembar 2023 22:33)

    Druze, posledice snosi samo onaj ko se nije vakcinisao. Kao sto posledice snosi onaj ko nije stavio kondom. Ne mislis valjda da svi treba da nosimo kondome da naprimer tvoja zena ne bi zatrudnela?
    (Mirko, 9. decembar 2023 22:48)

    # Link komentara

  42. ne mozes da biras da ugrozavas druge ... odnosno takva ponasanja i izbori se sankcionisu ... sto je i osetio kako izgleda u civilizovanom svetu

    zakon moras da postujes ... dok se ne promeni
    (aaa, 9. decembar 2023 22:33)

    Ovo bi bilo tacno da su te vakcine bile od koristi i efikasne, ali nisu uopste. To je sad vec kristalno jasno.
    (Aha, 9. decembar 2023 22:46)

    # Link komentara

  43. ne mozes da biras da ugrozavas druge ... odnosno takva ponasanja i izbori se sankcionisu ... sto je i osetio kako izgleda u civilizovanom svetu

    zakon moras da postujes ... dok se ne promeni
    (aaa, 9. decembar 2023 22:33)

    Ovo bi bilo tacno da su te vakcine bile od koristi i efikasne, ali nisu uopste. To je sad vec kristalno jasno.
    (Aha, 9. decembar 2023 22:46)

    # Link komentara

  44. ne mozes da biras da ugrozavas druge ... odnosno takva ponasanja i izbori se sankcionisu ... sto je i osetio kako izgleda u civilizovanom svetu
    (aaa, 09. decembar 2023 22:33)

    Ti si ostao zamrznut izlgeda u 2020. Valjda si do sada shvatio da je sve bilo zbog para. I koga on tebe tako vakcinisanog moze da ugrozi. Vakcinisan si, i opet si nesto ugrozen?
    (Deda, 9. decembar 2023 22:45)

    # Link komentara

  45. @ Izvinite, šta o tome zna teniser sa osnovnom školom ?
    (Balkan brale, 09. decembar 2023 20:50)

    Više verujem Novaku u vezi zdravog života nego bilo kom podgojenom apotekaru ili lekaru koji od podočnjaka ne mogu cigaretom ni usta da potrefe.
    (Voja, 9. decembar 2023 22:44)

    # Link komentara

  46. @Saki, na osnovu kog obrazovanja ljudi glasaju na izborima? Čovek jednostavno nije naseo na korona marketing kao većina. Problem sa obrazovanim ljudima je prevelika samouverenost i onda tako uljuljkani ne razmišljaju dovoljno o svojim odlukama, a onda postaju podložni manipulacijama zapadnih medija koji su majstori manipulacije. Korona je predstavljena kao duplo veća opasnost nego što je bila. Bilo je moderno vakcinisati se i objavljivati na društvenim mrežama. Postoje ljudi koji se nisu primili na to, Novak je jedan od njih
    (NikolaKG80, 9. decembar 2023 22:43)

    # Link komentara

  47. E pa sad ili: R0p=(1-p)R0 kao teoretski perfektna ili: pc= 1-(1/R0) po SVIR modelu nešto kao dS/dt diferencijalna jednačina sa puno svega i svačega. Ako pogledam smuči mi se.
    Eto stvar je samo izbora! Mislim da ipak treba to prepustiti stručnjacima koji se bave ovim poslom.
    (samo ispisujem iz sebe, 9. decembar 2023 22:41)

    # Link komentara

  48. Aman ljudi, ostavite se više Novaka i njegovih stavova o kovid vakcini. Čovek je vrhunski sportista, kad priča o sportu i tenisu slušajte ga, tu ima šta da kaže, nego ponovo ceo svet brine i troši vreme šta je ova ili ona javna ličnost rekla o nečemu za šta nije stručna, samo zato što je javna ličnost. Ja ne pitam lekare i imunologe kako da odigram slajs bekend pa naravno da neću da uzimam u obzir Novakov stav prema vakcinama kao izvor mojih odluka i mišljenja o vakcinaciji. Ima čovek pravo da misli šta hoće, slobodan je ovo svet.
    (tinfoil hat, 9. decembar 2023 22:40)

    # Link komentara

  49. Nole sa OŠ pametniji od 70% sa diplomom nekog fakulteta. Ne mora da znači da si pametan ako si Fukultet završio. To na silu završavanje i na veze i slično je produkt ovoliko buzdovana na raznim pozicijama. Realno od 100 svršeni studenata možda je samo 10 njih istinski pametno.
    Pa i moja malenkost je mnoge fakultetlije nadmudrila u mnogim sferama poslovanja i ne samo to, mnogi od njih nemaju prirodnu nadarenost, taktičnost, mudrost itd., to su bubatori a ne mislioci.
    (Dr Plagijator!, 9. decembar 2023 22:39)

    # Link komentara

  50. Izvinite, šta o tome zna teniser sa osnovnom školom ?
    (Balkan brale, 09. decembar 2023 20:50)

    Novak više zna o zdravlju neko celo tvoje selo unazad i unapred tri generacije.
    (Branko, 9. decembar 2023 22:37)

    # Link komentara

  51. Izbor koji se ispostavio da je ispravan. Nista ne fali ljudima koji se nisu vakcinisali.
    (LOL, 9. decembar 2023 21:01)

    Osim sto hiljade njih lezi 2 metra pod zemljom
    (Bruce, 9. decembar 2023 21:26)

    Bitno da vakcinisani ne umiru uopšte više. Čudo! Dobili su nagradni serum života od Fajzera. O kako su samo pametni. A mi koji se nismo bocnuli poumirasmo naprasno. Evo iz groba vam pišemo svaki dan. A samo da smo se bocnuli, i mi bi preživeli 😂
    (Duca, 9. decembar 2023 22:34)

    # Link komentara

  52. Kovid vakcina i jeste bila stvar izbora u skoro svim zemljama sveta. Jedino sto smeta, i najcesce onima koji najvise insistiraju na potpunoj slobodi izbora, je sto ne zele da prihvate cinjenicu da njihov izbor nosi i svoje posledice.
    (Stefan, 9. decembar 2023 22:33)

    # Link komentara

  53. ne mozes da biras da ugrozavas druge ... odnosno takva ponasanja i izbori se sankcionisu ... sto je i osetio kako izgleda u civilizovanom svetu

    zakon moras da postujes ... dok se ne promeni
    (aaa, 9. decembar 2023 22:33)

    # Link komentara

  54. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 09. decembar 2023 20:52)

    Dali je moguće da još uvek ima ovakvih genijalaca.
    Vakcina ni jednog momenta nije sprečavala prenos virusa!
    (dejo, 9. decembar 2023 21:12)

    Ti da iole znaš čemu služi vakcina i koja je njena svrha pisao bi DA LI odvojeno najpre genijalcu. Još ti dadoše pluseve, nema nama spasa
    (Kingston, 9. decembar 2023 22:27)

    # Link komentara

  55. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 09. decembar 2023 20:52)

    Predlazem ti da uradis hitno IQ test pa ce ti neke stvari biti momentalno jasnije.
    (Kiza, 9. decembar 2023 21:53)


    Moraš da daš argument protiv njegove inteligencije. Kod zaraznih bolesti nemaš pravo na izbor i da budeš među ljudima, a ne predžavaš se pravila maska-vakcina-distanca jer možeš da ih zaraziš. Ako ne veruješ u zarazu moraš biti izolovan od ljudi. Ne možeš potencijalno zarazan da igraš tenis pljuješ dole i tako znojav ideš među ljude, dodaješ im peškir i preneseš im virus, jer si ti to tako izabrao i što je najvažnije ovde, jer si Srbin.
    (australian closed, 9. decembar 2023 22:26)

    # Link komentara

  56. Nije dao nikakav odgovor. Klasicno nit' smrdi nit' mirise spin.
    Djokovic nema bas neke velike veze sa prosecnim Srbinom, to je nova kasta ljudi koja se stvara poslednjih godina, nesto izmedju nadljudi i influensera, tu je negde i Jokic. Ali se nas narod zaludjuje.
    Vakcine protiv kovida su jako teska prica i mozda za koju deceniju saznamo koliko su zaista stetne. Krenulo je od toga da stite preko 90 procenata, pa da stite od teskih oblika i dosli smo do toga da je srecan onaj ko nema nuspojave od njih. Pri tome ne mislim na kineske i ruske, to je bio neki placebo sistem.
    (mikica, 9. decembar 2023 22:25)

    # Link komentara

  57. Nema izbora,, nisi ti pametniji od struke. Svi smo kao deca vakcinisani sa nekoliko vakcina, naša deca isto, kako njegova idu u školu, moraju biti takođe ili ih " obrazuje" neki guru...
    (Aleksandar, 9. decembar 2023 22:25)

    # Link komentara

  58. Ako je vakcinisao svoju decu po protokolu obavezne vakcinacije (ne govorim o vakcini protiv kovida, vec o vakcinama protiv malih boginja, zauski, decije paralize...), onda nije antivakser.
    Ako ih nije vakcinisao, onda jeste antivakser.
    Vrlo prosto.
    (Dare, 9. decembar 2023 21:33)

    Antivakser je termin slican veganizmu. Medju veganima imamo ekstremnu aktivisticku ekipu koji napadaju sve koji jednu meso. A imamo i vegane koji veruju da nije zdravo jesti meso ali zabole ih uvo ako neko krka pljeskavice tri put dnevno. Kapiras razliku? E, mene nije briga da li ces se tri puta mesecno vakcinisati ili ne, tvoja stvar. Dakle, nisam antivakser, naprotiv - zelim da se oni koji veruju farmaceutima što više vakcinišu ako im to rešava zdravstvene probleme.
    (Darko, 9. decembar 2023 22:22)

    # Link komentara

  59. @ Izvinite, šta o tome zna teniser sa osnovnom školom ?
    (Balkan brale, 09. decembar 2023 20:50)

    “ne zna on, ali sa obzirom na njegov status, njemu su bliski izvori informacija o kojima ti nemaš pojma…”

    Sto jest jest, ne druzimo se svi sa Samirom, s onim spanskim samanom, s Nik Kirjosom, Rita Orlom, a ne treba zanemariti riznicu znanja Srdjana i Jelene sto nama obicnim smrtnicima nazalost nije dostupno. Ej bre covek koji kera nazove Tesla mora biti mnogo pametan i dobro informisan
    (Budo, 9. decembar 2023 22:22)

    # Link komentara

  60. Је л' међу њима неко ко не би био покојан у року од пет година свеједно?
    (питам за друга, 09. decembar 2023 21:49)

    Ovakvi ce, gospodo, sutra da imaju decu i porodicu. Mozda ih vec i imaju. Ovakvi niti su dobijali ljubav od svojih roditelja koji ce "svejedno da umru za pet godina'', niti ce imati ljubavi prema svojoj deci koja ce svejedno da umru za 50 godina. Ovakvi su vecina u Srbiji. I onda se pitamo zasto smo duhovno i moralno vec cetvrt veka u podrumu dna. Bolesno drustvo.
    (politikant, 9. decembar 2023 22:22)

    # Link komentara

  61. Tako misli i o dopingu
    (., 9. decembar 2023 22:14)

    # Link komentara

  62. Izbor koji se ispostavio da je ispravan. Nista ne fali ljudima koji se nisu vakcinisali.
    (LOL, 9. decembar 2023 21:01)

    Osim sto hiljade njih lezi 2 metra pod zemljom
    (Bruce, 9. decembar 2023 21:26)

    Је л' међу њима неко ко не би био покојан у року од пет година свеједно?
    (питам за друга, 09. decembar 2023 21:49)

    I ti ces biti pokojni za 10 godina najkasnije, zasto ne bi umro jos nocas?
    (darko, 9. decembar 2023 22:13)

    # Link komentara

  63. Izvinite, šta o tome zna teniser sa osnovnom školom ?
    (Balkan brale, 09. decembar 2023 20:50)

    За слободу избора није потребна школа. Довољно (а богами и потребно) је бити - човјек.

    Даље ти се само каже.
    (Боске, 9. decembar 2023 22:06)

    # Link komentara

  64. Sve ok, ali ne očekuvati onda besplatnu zdravstvenu pomoć (tj onu koja se plaća od poreza naroda) u slučaju konkretne bolesti za koji postoji vakcina ali si je odbio primiti.
    (kiza, 09. decembar 2023 21:13)
    aha , znači onda ne očekivati ni zdravstvenu pomoć za lečenje nezeljenih efekata od vakcine ...
    (Tomy Čubura, 09. decembar 2023 21:26)

    Takvi neželjeni efekti (koji zahtevaju lečenje) ne postoje osim u glavama poremećenih osoba koje u svojoj zluradosti svaki dan čuče pored kompa i na svaku vest da je neko oboleo ili umro viču: "Vakcina, vakcina", kako bi se šatro potvrdilo da su bili u pravu. Umobolnici i nekrofili.
    (jeff, 9. decembar 2023 22:02)

    # Link komentara

  65. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 9. decembar 2023 20:52)
    A cekaj, kako se ti mozes zaraziti ako si vakcinisan? Ako mozes - cemu vakcina? Ako ne mozes - sta te briga sto se neko drugi nije vakcinisao. Pa ti si bezbedan. Logika ti je u minusu debelom.
    (Pljuvac Svih Stilova, 9. decembar 2023 21:08)

    Pa ni tvoja nije baš najbolja. Prvo da razjasnimo ni jedna vakcina ne štiti od zaražavanja već omogućava organizmu da se izbori sa virusom ako se zaraziš. Drugo sistem koji propagiraš da treba da te je briga samo za sebe je čist idiotluk. Treće i najvažnije zašto treba vakcinisati što više ljudi je da na taj način se sprečava preopterećenje bolnica i tako pruža štansa da oni koji teže podnose virus prežive.
    (GoranH, 9. decembar 2023 22:02)

    # Link komentara

  66. Ha! Pazi molim te! Znaci, placam zdravstveno, placam poreze, ali mi se odbija zdravstvena pomoc? Pa, ako cemo tako, onda sto cemo sa pusacima, alkoholicarima, narkomanima, debelima, itd? Hocemo li i njima uskratiti zdravstvenu pomoc?
    (onaj_izvana, 09. decembar 2023 21:52)
    Pusenje, alkoholizam, narkomanija i gojaznost nisu virusu i ne prenose se klicama.
    (Realno, 9. decembar 2023 22:02)

    # Link komentara

  67. (T0.70, 9. decembar 2023 20:52)

    Kako da ih zarazi, ako su se vakcinisali da se ne bi zarazili?
    (alan cumak, 9. decembar 2023 21:07)

    Druže oni koji nisu do sad razumeli definiciju vakcine nece ni sad. Imam dvoje pingvina u zgradi koji idu svake nedelje kod doktora po neki novi lek. To je hronicno stanje duboke uverenosti da ti farmaceutske komanije i moderna medicina cine dobro. Sto manje posla s njima to ces biti zdraviji i srecniji. Garantujem iz primera moje porodice.
    (Goran, 9. decembar 2023 22:02)

    # Link komentara

  68. A cekaj, kako se ti mozes zaraziti ako si vakcinisan? Ako mozes - cemu vakcina? Ako ne mozes - sta te briga sto se neko drugi nije vakcinisao. Pa ti si bezbedan. Logika ti je u minusu debelom.
    (Pljuvac Svih Stilova, 9. decembar 2023 21:08)

    Glup si. Ne moze svako da se vakcinise, niti ce na svakome vakcina da ima efekat, ali sto vise ljudi se vakcinise virus ce manje da prezivi u populaciji i nece moci da se prenese, samim tim stitis i one ljude koji NE MOGU da se vakcinisu iz zdravstvenih razloga.
    (Igor, 9. decembar 2023 22:00)

    # Link komentara

  69. Izvinite, šta o tome zna teniser sa osnovnom školom ?
    (Balkan brale, 9. decembar 2023 20:50)

    Fakultetski obrazovani anonimusi inace se ubise od znanja.
    (zvanje, 9. decembar 2023 21:24)

    To je definicija doktora! A ti se leci kod tenisera i fudbalera
    (Dr. Pacijent, 9. decembar 2023 21:59)

    # Link komentara

  70. Izbor koji se ispostavio da je ispravan. Nista ne fali ljudima koji se nisu vakcinisali.
    (LOL, 9. decembar 2023 21:01)

    Osim sto hiljade njih lezi 2 metra pod zemljom
    (Bruce, 9. decembar 2023 21:26)

    Је л' међу њима неко ко не би био покојан у року од пет година свеједно?
    (питам за друга, 09. decembar 2023 21:49)
    Da. Reci drugaru da ima dosta njih koji su pokojni, a nisu bili ni blizu umiranja. Ljudi u 30-im, 40-im i 50-im godinama. Nazalost, zbog sebicluka nekih. Pozdravi druga.
    (Realno, 9. decembar 2023 21:59)

    # Link komentara

  71. Nista novo nije rekao, cim je za izbor necega sto je obavezno znaci da je protiv.

    To smo i znali. Lecice se piramidama, sve ok.
    (Igor, 9. decembar 2023 21:59)

    # Link komentara

  72. “mogućnost izbora” je drugi , malo uvijeniji, način da se kaže da si antivakser. Da je pametan bar pola od toga koliko je dobar sportista razumeo bi
    (Car je GOAT, 9. decembar 2023 21:57)

    # Link komentara

  73. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 9. decembar 2023 20:52)

    Pokazalo se da vakcine ne smanjuju širenje virusa. Država Teksas je pre neki dan tužila Fajzer zbog laganja o efektivnosti vakcine.
    (Pit, 9. decembar 2023 21:56)

    # Link komentara

  74. Taj sa osnovnom skolom govori 5 jezika. A koliko ti sa fakultetom?
    (Sasa, 9. decembar 2023 21:20) # Link komentara

    Svaki, relativno glup covek, moze da govori vise jezika ako mu se roditelji sele iz zemlje u zemlju svakih par godina, tako da to nije relevantno.
    Novak NIJE glup jer ne bi postigao to sto je postigao i svaka cast na tome. Ali za vakcinu treba da se poslusaju ljudi koji se time bave, a ne da bude slobodan izbor. Nemaju ljudi obrazovanje za takav izbor!
    (Saki, 9. decembar 2023 21:55)

    # Link komentara

  75. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 09. decembar 2023 20:52)

    Predlazem ti da uradis hitno IQ test pa ce ti neke stvari biti momentalno jasnije.
    (Kiza, 9. decembar 2023 21:53)

    # Link komentara

  76. Sve ok, ali ne očekuvati onda besplatnu zdravstvenu pomoć (tj onu koja se plaća od poreza naroda) u slučaju konkretne bolesti za koji postoji vakcina ali si je odbio primiti.
    (kiza, 9. decembar 2023 21:13)

    Ha! Pazi molim te! Znaci, placam zdravstveno, placam poreze, ali mi se odbija zdravstvena pomoc? Pa, ako cemo tako, onda sto cemo sa pusacima, alkoholicarima, narkomanima, debelima, itd? Hocemo li i njima uskratiti zdravstvenu pomoc?
    (onaj_izvana, 9. decembar 2023 21:52)

    # Link komentara

  77. Ako je vakcinisao svoju decu po protokolu obavezne vakcinacije (ne govorim o vakcini protiv kovida, vec o vakcinama protiv malih boginja, zauski, decije paralize...), onda nije antivakser.
    Ako ih nije vakcinisao, onda jeste antivakser.
    Vrlo prosto.
    (Dare, 9. decembar 2023 21:33)

    Ma sigurno je, ja sam sve šta je trebalo u životu dobio, i jednako tako sam pustio moja djeca sve vakcine da dobiju, sve po JUS-u i PS-u.

    Ali protiv korone ni slučajno, ni žena, ni djeca, niti ja!
    (Omerikanac, 9. decembar 2023 21:49)

    # Link komentara

  78. Izbor koji se ispostavio da je ispravan. Nista ne fali ljudima koji se nisu vakcinisali.
    (LOL, 9. decembar 2023 21:01)

    Osim sto hiljade njih lezi 2 metra pod zemljom
    (Bruce, 9. decembar 2023 21:26)

    Је л' међу њима неко ко не би био покојан у року од пет година свеједно?
    (питам за друга, 9. decembar 2023 21:49)

    # Link komentara

  79. @Izvinite, šta o tome zna teniser sa osnovnom školom ?
    (Balkan brale, 09. decembar 2023 20:50)

    ne zna on, ali sa obzirom na njegov status, njemu su bliski izvori informacija o kojima ti nemaš pojma, ili ako slučajno imaš, možeš samo da sanjaš.
    u prevodu, dobio je informaciju od nekog veoma upućenog doktora o celoj ovoj predstavi od strane farmakomafije.
    eno sada je jasno da ništa nisu ispitali i lansirali su vakcine bez poštovanja procedure koja je potrebna za proizvodnju vakcina.
    sada su farmaceutske kuće na sudu i loše im se piše... dokazuje se da su lagali da vakcine štite od prenos ili smrti, jer vakcinisani su definitivno prenosili virus i umirali. a pogotovo je problem sa pojavom nuspojava vakcinacije. recimo da imam primer u bliskom okruženju.... a i čuje se malo, malo...
    (matori, 9. decembar 2023 21:47)

    # Link komentara

  80. Sve ok, ali ne očekuvati onda besplatnu zdravstvenu pomoć (tj onu koja se plaća od poreza naroda) u slučaju konkretne bolesti za koji postoji vakcina ali si je odbio primiti.
    (kiza, 9. decembar 2023 21:13)

    ❗❗❗
    Vakcina koja dokazano ne sprečava širenje zaraze, u najmanju ruku su te vakcine SAMO beskorisne!
    (Nadrilekar, 9. decembar 2023 21:38)

    # Link komentara

  81. Izvinite, šta o tome zna teniser sa osnovnom školom ?
    (Balkan brale, 09. decembar 2023 20:50)
    ------
    Не треба много школе да се види да су:
    - били болесни и они који су се вакцинисали
    - заражавали друге и они који су вакцинисани
    - умирали и они који су вакцинисани од болести против које су вакцинисани
    - умирали и након треће дозе...

    А причали су да је вакцина ефикасна 92%...
    ...изгледа да неки у то и даље верују.
    (sempervivum, 9. decembar 2023 21:37)

    # Link komentara

  82. Na osnovu kog obrazovanja da naprave ljudi izbor???
    (Saki, 9. decembar 2023 21:37)

    # Link komentara

  83. @ neko tamo
    Znaci po tebi milioni ljudi koji se svake godine (re) vakcinisu protiv gripa su za ludnicu??

    Obrazuj se jado
    (dr Dan, 9. decembar 2023 21:37)

    # Link komentara

  84. Znači avaks.
    (I onda tumbaj..., 9. decembar 2023 21:01)

    Nisi avaks ako ti je ok 14 vakcina, ali nećeš ovu 15-u!

    Ne znam sa točno kako je bilo u Srbiji, ali u Hrvatskoj su nam na početku "stručnjaci" govorili da sve ispod 3 godine testiranja i ispitivanja je opasno i rizično za ljude.

    I onda najednom da su i ove vakcine sigurne, sad više ne treba najmanje 3 godine testiranja!
    (Onkel Dagobert, 9. decembar 2023 21:35)

    # Link komentara

  85. Ako je vakcinisao svoju decu po protokolu obavezne vakcinacije (ne govorim o vakcini protiv kovida, vec o vakcinama protiv malih boginja, zauski, decije paralize...), onda nije antivakser.
    Ako ih nije vakcinisao, onda jeste antivakser.
    Vrlo prosto.
    (Dare, 9. decembar 2023 21:33)

    # Link komentara

  86. On se ne seta zarazen, pa da zarazi nekog. Kad je covek zarazen sedi kuci i postuje protokol. E ako se seta zarazen to je druga prica.
    (Kino, 9. decembar 2023 21:12)

    Sto je nagore, šetao se. Dokumentovano.
    (Pera, 9. decembar 2023 21:30)

    # Link komentara

  87. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 9. decembar 2023 20:52)

    On se ne seta zarazen, pa da zarazi nekog. Kad je covek zarazen sedi kuci i postuje protokol. E ako se seta zarazen to je druga prica.
    (Kino, 09. decembar 2023 21:12
    ako šeta zaražen zaraziće stotine ljudi i vakcinisan i nevakcinisan , to niko nije sporio , čak ni proizvodjači vakcina !
    (Tomy Čubura, 9. decembar 2023 21:28)

    # Link komentara

  88. Izbor koji se ispostavio da je ispravan. Nista ne fali ljudima koji se nisu vakcinisali.
    (LOL, 9. decembar 2023 21:01)

    Osim sto hiljade njih lezi 2 metra pod zemljom
    (Bruce, 9. decembar 2023 21:26)

    # Link komentara

  89. Sve ok, ali ne očekuvati onda besplatnu zdravstvenu pomoć (tj onu koja se plaća od poreza naroda) u slučaju konkretne bolesti za koji postoji vakcina ali si je odbio primiti.
    (kiza, 09. decembar 2023 21:13)
    aha , znači onda ne očekivati ni zdravstvenu pomoć za lečenje nezeljenih efekata od vakcine ...
    (Tomy Čubura, 9. decembar 2023 21:26)

    # Link komentara

  90. Potpuno čovek u pravu. Bravo Nole
    (Rašo, 9. decembar 2023 21:26)

    # Link komentara

  91. Ja garantujem da nisu narod primoravali bio bi veci odziv na vakcinaciju. To ti je Srbin, sto ga vise primoravas on se vise inati
    (Zaciorski, 9. decembar 2023 20:50)

    Jeste, a onda ponudis vaucer i 3.000 din, i onda se Srbin pobije u redu za vakcinaciju.

    Inace smo i imali slab odziv a drugo mesto po smrtnosti medicinskog osoblja. Nemamo na sta da budemo ponosni. Sto bi moj deda rekao - od inata nema goreg zanata.
    (Hando, 9. decembar 2023 21:25)

    # Link komentara

  92. Izvinite, šta o tome zna teniser sa osnovnom školom ?
    (Balkan brale, 9. decembar 2023 20:50)

    Fakultetski obrazovani anonimusi inace se ubise od znanja.
    (zvanje, 9. decembar 2023 21:24)

    # Link komentara

  93. Izvinite, šta o tome zna teniser sa osnovnom školom ?
    (Balkan brale, 09. decembar 2023 20:50)
    Taj sa osnovnom skolom govori 5 jezika. A koliko ti sa fakultetom?
    (Sasa, 9. decembar 2023 21:20)

    # Link komentara

  94. Postujem Novaka kao tenisera. Zao mi je puno sto je nazalost direktno odgovoran za veliki broj zarazenih i umrlih u Srbiji. Zahvaljujuci njemu, Srbija je jedina u Evropi imala 2 smrtonosna talasa sa velikim brojem zarazenih i umrlih.
    (Pazarac, 9. decembar 2023 21:19)

    # Link komentara

  95. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 9. decembar 2023 20:52)

    Ti ćeš svojom glupošću zaraziti stotinu ljudi oko sebe.
    (Boža, 9. decembar 2023 21:18)

    # Link komentara

  96. Vidim da odlaskom ona 2 italijanska džabalebaroša , koji su kao Novakovi agenti trebalo da ga promovišu u GOAT-a još 2018. godine i " uteraju" mu barem 1,000,000,000 $ ( milijardu dolara) od sponzora i merčendajza , retorika postaje uglađenija i sterilnija , sa posebnim osvrtom da se ne ostavi neka nedorečenost koja bi otvorila mogućnost da ga napadnu...

    Way to go.

    Sada je kasno , ali bi Novak trebao da se preispita kako je dozvolio da kao GOAT ima manje kinte od jeb_ nog Kei Nišikorija koji je napravio milijardu bez i jednog ( 1) osvojenog grend slema !
    O Pedereru i Gaćovadu da i ne pričamo...
    (Čeki opinionista del cazzo, 9. decembar 2023 21:16)

    # Link komentara

  97. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 9. decembar 2023 20:52)
    -----
    Ne bulazni čoveče? Novak je jepo rekao da čovek treba da ima prava na izbor i samostalnu odluku kada je njegovo telo u pitanju. Da je bio pobornik vakcinisanja i da je propagirao vakcinu, ti, i tebi slični, optužili biste ga da se uvlači Vučiću.
    (Knezevic Zoran, 9. decembar 2023 21:15)

    # Link komentara

  98. Mogućnost izbora možeš da imaš kad nije zarazna bolest u pitanju. Jer u suprutnom čovek sa sidom može da izabere da ne koristi kondom, a to je za njih obavezno zakonom i mogu ići u zatvor ukoliko ga ne koriste i ne kažu drugoj osobi da imaju sidu...
    Ti se možda ne brineš za sebe, ali drugi se plaše od tebe.
    Bolje da je antivakser i da ne veruje u koronu nego ovo. On možda ne bi uzeo ni vakcinu protiv kuge onda.
    (pobrkani lončići, 9. decembar 2023 21:14)

    # Link komentara

  99. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 09. decembar 2023 20:52)

    Jedino jezivo je koliko si ograničen, kao terasa !
    (Oumuamua, 9. decembar 2023 21:14)

    # Link komentara

  100. Sve ok, ali ne očekuvati onda besplatnu zdravstvenu pomoć (tj onu koja se plaća od poreza naroda) u slučaju konkretne bolesti za koji postoji vakcina ali si je odbio primiti.
    (kiza, 9. decembar 2023 21:13)

    # Link komentara

  101. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 9. decembar 2023 20:52)

    On se ne seta zarazen, pa da zarazi nekog. Kad je covek zarazen sedi kuci i postuje protokol. E ako se seta zarazen to je druga prica.
    (Kino, 9. decembar 2023 21:12)

    # Link komentara

  102. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 09. decembar 2023 20:52)

    Dali je moguće da još uvek ima ovakvih genijalaca.
    Vakcina ni jednog momenta nije sprečavala prenos virusa!
    (dejo, 9. decembar 2023 21:12)

    # Link komentara

  103. Filozofski odgovor u zapadnjackom stilu.....baš za što su i plaćeni ljudi oko njega.
    Naučio lekciju...
    (drestim, 9. decembar 2023 20:55)

    Koju lekciju naucio? Uvek je davao ovakve odgovore.
    (Lipe, 9. decembar 2023 21:09)

    # Link komentara

  104. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 9. decembar 2023 20:52)
    A cekaj, kako se ti mozes zaraziti ako si vakcinisan? Ako mozes - cemu vakcina? Ako ne mozes - sta te briga sto se neko drugi nije vakcinisao. Pa ti si bezbedan. Logika ti je u minusu debelom.
    (Pljuvac Svih Stilova, 9. decembar 2023 21:08)

    # Link komentara

  105. ako i dalje ima ljudi koji misle da zu se iapravno vakcinisali 10 puta neka se jave u prvu psihijatrijsku bolnicu
    (neko tamo, 9. decembar 2023 21:07)

    # Link komentara

  106. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 9. decembar 2023 20:52)

    Kako da ih zarazi, ako su se vakcinisali da se ne bi zarazili?
    (alan cumak, 9. decembar 2023 21:07)

    # Link komentara

  107. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 9. decembar 2023 20:52)


    Pa šta ako zarazi i hiljade?!

    Zaraza sama po sebi, kao i broj zaraženih ne znači apsolutno ništa.

    Zvanični broj slučajeva treba podijeliti najmanje s 10, ako ne i s 50, da bi se dobio broj ljudi koji su bili zaraženi...

    Jer su nonstop iste testirali i svaki put kad su bili pozitivni to bi se brojalo kao novi slučaj...

    I to bukvalno i po 50 puta, ili čak i više, u Austriji na 9 miliona stanovnika su napravili 250 miliona testova!
    (Doctor scienciae, 9. decembar 2023 21:07)

    # Link komentara

  108. Ovo je kao kad protivnici abortusa govore da su oni za život (pro-life).

    Nikome takvi ljudi ne mogu da zatvore usta.
    (wiener, 9. decembar 2023 21:02)

    # Link komentara

  109. Znači avaks.
    (I onda tumbaj..., 9. decembar 2023 21:01)

    # Link komentara

  110. Izbor koji se ispostavio da je ispravan. Nista ne fali ljudima koji se nisu vakcinisali.
    (LOL, 9. decembar 2023 21:01)

    # Link komentara

  111. Na kraju se pokazalo da je Đoković ipak bio u pravu što se nije vakcinisao.
    (Miki, 9. decembar 2023 20:59)

    # Link komentara

  112. Filozofski odgovor u zapadnjackom stilu.....baš za što su i plaćeni ljudi oko njega.
    Naučio lekciju...
    (drestim, 9. decembar 2023 20:55)

    # Link komentara

  113. Koja mogućnost izbora, čoveče?

    Mogućnost izbora da zaraziš stotine ljudi oko sebe, ako što se ne vakcinišeš ?!?!?!

    Jezivo.
    (T0.70, 9. decembar 2023 20:52)

    # Link komentara

  114. Izvinite, šta o tome zna teniser sa osnovnom školom ?
    (Balkan brale, 9. decembar 2023 20:50)

    # Link komentara

  115. Ja garantujem da nisu narod primoravali bio bi veci odziv na vakcinaciju. To ti je Srbin, sto ga vise primoravas on se vise inati
    (Zaciorski, 9. decembar 2023 20:50)

    # Link komentara

  116. ...zatvorio za one svoga kruga razmišljanja.
    (Civilizacija u pokušaju, 9. decembar 2023 20:49)

    # Link komentara

  117. Cela I jedina sustina jeste upravo u ovom odgovoru
    (Zaciorski, 9. decembar 2023 20:48)

    # Link komentara