- Komentari -
  1. Posteno.
    (Ime, 22. novembar 2023 02:21)

    # Link komentara

  2. glavni i osnovni moment kad je Juga bila razbijena je kad je Slobo oduzeo pravnu licnost AP Vojvodini i Kosovu, izbrisao ih i stavio pod Srbiju, ali pritom nije povukao 2 njihova predstavnika is SIV-a, vec je umjesto njih postavio jos 2 Srbina i tako dobio 3 svoja glasa u SIV-u. To je bila kap koja je prelila casu i vise nista nije moglo pomoci spasavanju Juge kao drzave...

    (oytan, 21. novembar 2023 17:53)








    Pravo pitanje je, zašto je Srbija u hrvatoSlaviji od strane
    ustaško-komunjarskih vlastodržaca i diktatora: Tita, Kardelja i Bakarića, veštački podeljena na tri dela, to jest zašto su komunjare udovoljavale ustaškim MASPOK-ovskim teroristima, eto to je najglavniji razlog raspada SFRJ, a taj "Slobo" je samo ispravio istorijsku nepravdu iz 1974. godine, što naravno nije odgovaralo zadriglim ustašama, jaka Srbija posle diktatora Tita onemogućavala je planove ustašluku da slobodno orgija Jugoslavijom.
    (ban Kulin, 21. novembar 2023 23:19)

    # Link komentara

  3. Internet je fenomenalna stvar, inače kako bi mi saznali to da su se Hrvati razoružali pre rata, a ne da su ga pokrenuli? Razoružali ih njihovi komunisti, predvođeni Ivicom Račnom, sa pričom kako idu na miran i demokratski referendum, prema Ustavu Jugoslavije...
    Razoružanje Teritorijalne obrane SR Hrvatske 23.5.1990-wikipedia
    Oduzeto sve oružje Teritorijalne obrane Hrvatske-youtube
    (Mali Vuk, 21. novembar 2023 18:28)

    # Link komentara

  4. sto jes jes
    (wlado, 21. novembar 2023 18:02)

    # Link komentara

  5. glavni i osnovni moment kad je Juga bila razbijena je kad je Slobo oduzeo pravnu licnost AP Vojvodini i Kosovu, izbrisao ih i stavio pod Srbiju, ali pritom nije povukao 2 njihova predstavnika is SIV-a, vec je umjesto njih postavio jos 2 Srbina i tako dobio 3 svoja glasa u SIV-u. To je bila kap koja je prelila casu i vise nista nije moglo pomoci spasavanju Juge kao drzave...
    (oytan, 21. novembar 2023 17:53)

    # Link komentara

  6. kad Slovenci odu lako ćemo sa Hrvatima.
    (ubacit u udžbnik, 21. novembar 2023 17:13)

    # Link komentara

  7. Ujko, koga ste to "pobedili" i u kom to ratu?!
    (21000, 20. novembar 2023 20:21)

    Tebe i tvoje četnike. Što ste bježali preko Bosne, jedva ste stali u Srbiji jer su se traktori pregrijali inače bi stali u Rusiji i to negdje u Sibiru.
    (Mile, 21. novembar 2023 11:41)

    # Link komentara

  8. Rat su izazvale hrvatske paravojne-ustaške snage koje su počeli napadati objekte savezne vojske. Nisu dali vojnicima koji nisu iz Hrvatske da odu svojim kućama, nego su ih držali opkoljene. Imate snimke postavljenih mina oko svih vojnih objekata u Hrvatskoj. Kako to može biti "agresija"?
    Kako je počelo razaranje Vukovara? Ustaše su otele 7 pripadnika savezne vojske koje je ona tražila nazad. Kako nisu hteli da ih oslobode vojska je to radila silom i postepeno se razvilo u uništenje grada. Za to krivicu snose Hrvati.
    (bane, 21. novembar 2023 00:09)

    # Link komentara

  9. Sve vrlo dobro napisano! Ti isto kao ja verovatno nisi mlad!
    Svaka čast!
    Sve taćno! Tito je bio najveći srbomrzac, ubica i diktator, ali na žalost ne možeš to govoriti prosečnom glupim srbinom..
    Mi smo lobotomirani od pameti!

    (Han Solo, 20. novembar 2023 15:47)








    Ne, nisam ja iz te generacije, ali sam učio na greškama svojih roditelja, pre svega svoga oca koji je verovao, pa i dan danas posle svega idalje pomalo veruje u nekakvo jugoslovenstvo, i lažna bratstva i jedinstva sa našim koljačima koji su nas vekovima kroz istoriju istrebljivali, a kad to kažem tu istovremeno mislim i na albance, a posebno na hrvate, ali pre svega i pre svih na muslimane iz Bosne.
    (ban Kulin, 20. novembar 2023 23:53)

    # Link komentara

  10. Stjepan Mesic, Hrvat - nema ni glasa niti malo utjacaja na vojsku ni na Milosevica. Jovic je sve drzao.
    Ante Markovic - Jugosloven, zanimala ga je samo ekonomija
    Budimir Loncar - Jugosloven, Hrvatska ga nije zanimala
    Zdravko Mustac, Hrvat, promijenio stranu i ustrojio Hrvatsku obavjestajnu zajednicu, sada robija za ubojstvo Hrvatskog imigranta.
    Veljko Kadijevic, Srbin, umro u Moskvi, to je dovoljno.
    Tko je izveo Hrvatsku iz SFRJ:
    Franjo Tudman najmladi Titov general, partizan i prvoborac od 1941
    Josip Boljkovac isto tako
    Josip Manolic, isto tako
    Janko Bobetko, bio u prvom partizanskom odredu 22.06.1941.
    Antun Tus - Generaj JNA i Hrvat koji je promijenio stranu
    Petar Stipetic general JNA i Hrvat.
    (ivan, 20. novembar 2023 22:36)


    hahahahaha..., koliko ste vi jadni, pokušavate notorne činjenice da negirate i da iskrivotvorite, čovek ti je pobrojao sve glavne SFRJ funkcije koje su uzurpirali hrvati, a ti se baviš teorijama zavere, čuj Ante Marković Jugosloven ahahahahaha..., interesovala ga je "samo" ekonomija hahahahaha, čuj ti njega "samo", samo ste hteli sve pare samo za sebe, najobičniji pljačkaši i secikese..., to vam je i jedan od najglavnijih motiva za rat bio, da pokradete, kleptomanija je jedini pravi nacionalni interes hrvata, bez kradovštine hrvati i hrvatstvo ne postoje.
    (..., 20. novembar 2023 23:44)

    # Link komentara

  11. Ko je u trenutku ocepljenja Hrvatske (zbog navodne potlačenosti od Srba) upravljao Jugoslavijom? Pet najmoćnijih funkcija su držali Hrvati:
    Predsednik Stjepan Mesić (Hrvat), premijer Ante Marković (Hrvat), ministar spoljnih poslova Budimir Lončar (Hrvat), šef državne bezbednosti Zdravko Mustač (Hrvat) i general armije Veljko Kadijević (Jugosloven, ali Hrvat po majci).
    (Bojan, 20. novembar 2023 20:55
    Stjepan Mesic, Hrvat - nema ni glasa niti malo utjacaja na vojsku ni na Milosevica. Jovic je sve drzao.
    Ante Markovic - Jugosloven, zanimala ga je samo ekonomija
    Budimir Loncar - Jugosloven, Hrvatska ga nije zanimala
    Zdravko Mustac, Hrvat, promijenio stranu i ustrojio Hrvatsku obavjestajnu zajednicu, sada robija za ubojstvo Hrvatskog imigranta.
    Veljko Kadijevic, Srbin, umro u Moskvi, to je dovoljno.
    Tko je izveo Hrvatsku iz SFRJ:
    Franjo Tudman najmladi Titov general, partizan i prvoborac od 1941
    Josip Boljkovac isto tako
    Josip Manolic, isto tako
    Janko Bobetko, bio u prvom partizanskom odredu 22.06.1941.
    Antun Tus - Generaj JNA i Hrvat koji je promijenio stranu
    Petar Stipetic general JNA i Hrvat.
    (ivan, 20. novembar 2023 22:36)

    # Link komentara

  12. Njihova drzava, njihova stvar. Oni su pobednici i imaju pravo da pisu sta god zele. To sto su srbi mazohisti i zatucani to nije njihov problem. Ko je kriv krajisnicima sto nisu trazili autonomiju u Hrvatskoj 1944.? Izgleda da su krajisnici vise mrzeci svoje srbe i Srbiju, nego sto su gledali svoj interes. Dosta vise kmecanja i kukanja!
    (Samo jako i snazno, 20. novembar 2023 14:53)

    Јао, шта нам се све усташоида и (ауто)шовиниста сјатило на овај чланак да "објасни" неке ствари. Крајишници да 1944. траже аутомију? У оквиру НДХ? Јасеновачку декларацију да дају Максу Лубурићу да је овај преда поглавнику. Али то је та болест, потпуно одсуство стида као и код креатора ових уџбеника.
    (my way, 20. novembar 2023 22:27)

    # Link komentara

  13. To je bilo 1991 i ti tenkovi uopste nisu isli u hr.
    U to vreme je jos postojala ex YU..
    Sto niste dobili spor kad ste tuzili Srbiju u Hagu?!
    El znas sta pise u presudi iz Haga?
    SRbija nije izvrsila "agresiju" na hr...upravo to pise..
    (123, 20. novembar 2023 20:20)
    Prijatelju nije tako, Hrvatska je izgubila tuzbu za genocid ali je potvrdeno da se radilo o medunarodnom sukobu. Po Haskom sudu i po hrvatskim sudovima rat 1991 u Hrvatskoj se pravno vodi kao Gradanski rat u SFRJ do 08.10.1991 a poslije toga kao agresija SFRJ na Hrvatsku. Svidalo se to vama ili ne tako je.
    (Ivan, 20. novembar 2023 22:26)

    # Link komentara

  14. A sta deca u Hrvatskoj uce o ulozi Hrvata u Prvom i posebno u Drugom svetskom ratu? Kakve tek tu bajke Hrvati pricaju, sta je bila NDH i kako su to Hrvati na kraju slavili pobedu 1945.
    (vroci kaj, 20. novembar 2023 22:09)

    # Link komentara

  15. Tko je bacao cvijece u Srbiji na tenkove na putu za Vukovar?
    Ako ne znate pogledajte na youtube .
    (Zgubidan, 20. novembar 2023 16:42)

    Jok, bacacu cvece na Mercepa i Zadru😂😂😂 taj Zadro organizuje zasedu za kolonu JNA 17.9.1991, u napadu pogine 20 regruta, 19.9.1991. konacno tenkovi idu tamo gde su trebali da idu pola godine ranije i nicega ne bi bilo.
    (been there, 20. novembar 2023 21:51)

    # Link komentara

  16. i sta od toga nije istina? Godinama ste pripremali JNA da postane iskljucivo srpski alat u postizanju ciljeva Velike Srbije, trajalo je par godina dok se Hrvatska nije uspjela naoruzati... onda vise nije trajalo...
    (oytan, 20. novembar 2023 13:23)

    Potpuno netačno. Milošević je bio u srži komunista, antinacionalista, i potpuno nesposoban da se nosi sa istorijskim trenutkom i da shvati da je pao berlinski zid.

    Ko je upravljao Jugoslavijom?
    U SFRJ je Tito (Hrvat) bio jedini predsednik, do smrti.
    Od 1946. Do 1991. je bilo 11 saveznih premijera, 1 je bio Srbin a 7 su bili Hrvati. Nakon Titove smrti su sva 3 premijera bili Hrvati (Milka Planinc, Branko Mikulić, Ante Marković).

    Ko je u trenutku ocepljenja Hrvatske (zbog navodne potlačenosti od Srba) upravljao Jugoslavijom? Pet najmoćnijih funkcija su držali Hrvati:
    Predsednik Stjepan Mesić (Hrvat), premijer Ante Marković (Hrvat), ministar spoljnih poslova Budimir Lončar (Hrvat), šef državne bezbednosti Zdravko Mustač (Hrvat) i general armije Veljko Kadijević (Jugosloven, ali Hrvat po majci).
    (Bojan, 20. novembar 2023 20:55)

    # Link komentara

  17. Hrvati ,nacija u izumiranju kao i naša samo ćemo mi malčice duže trajati jer nas ima malčice više.
    (statuskan, 20. novembar 2023 14:42)


    A to "malcice" je samo duplo ?!
    Ujko, kod vas u hr svaki 2 stanovnik je penzioner, ali sve ok, pamtimo svako ime i prezime neduznih srpskih civila, spaljenih, ubijenih, masakriranih i proteranih iz Krajine, doci ce vreme kada cete morati krv da platite, nista na ovom svetu nije zauvek...
    (CT, 20. novembar 2023 20:27)

    # Link komentara

  18. Njihova drzava, njihova stvar. Oni su pobednici i imaju pravo da pisu sta god zele. To sto su srbi mazohisti i zatucani to nije njihov problem. Ko je kriv krajisnicima sto nisu trazili autonomiju u Hrvatskoj 1944.? Izgleda da su krajisnici vise mrzeci svoje srbe i Srbiju, nego sto su gledali svoj interes. Dosta vise kmecanja i kukanja!
    (Samo jako i snazno, 20. novembar 2023 14:53)


    Ujko, koga ste to "pobedili" i u kom to ratu?!
    (21000, 20. novembar 2023 20:21)

    # Link komentara

  19. Tko je bacao cvijece u Srbiji na tenkove na putu za Vukovar?
    Ako ne znate pogledajte na youtube .
    (Zgubidan, 20. novembar 2023 16:42)


    To je bilo 1991 i ti tenkovi uopste nisu isli u hr.
    U to vreme je jos postojala ex YU..
    Sto niste dobili spor kad ste tuzili Srbiju u Hagu?!
    El znas sta pise u presudi iz Haga?
    SRbija nije izvrsila "agresiju" na hr...upravo to pise..
    (123, 20. novembar 2023 20:20)

    # Link komentara

  20. Djeco ne slusajte sta vam u skoli govore. Agresiju su napravili Hrvati preobuceni u cetnicke uniforme. Ukrali su tenkove JNA ali mape nisu pa
    su zalutali. Malo se popilo i tako to a imali su namjeru doci u Srbiju.
    (,,//, 20. novembar 2023 16:52)


    Jeste krali tenkove JNA i to jeste istina kao sto ste blokirali kasarne JnA u kojima su sluzili mladici iz svih ex YU republika.
    U hr po presudama iz Haga bio je gradjanski rat a ne nikakva "agresija", jer nijedna vojna jedinica iz SRB nije nikada usla u tu smrdljivu zemlju zato ste i izgubili spor u Hagu Vs. SRB, jer da je stvarno srpska vojska usla u to leglo zmija zvano "hr" ne bi tamo ni kamen na kamenu ostao. Ali ok, istorija je cudna stvar, a krv neduznih sroskih civila nece biti zaboravljena nikad...
    (Lovac na naciste, 20. novembar 2023 20:18)

    # Link komentara

  21. Ako Dalmacija nije nikada bila hrvatska,zašto je krunidbena bazilika hrvatskih kraljeva dan-danas, iako ruševna, u Solinu kraj Splita? Dalmacija je povijesna Hrvatska. Zagreb u to davno vrijeme nije bio u Hrvatskoj, već u Slavoniji. Šibenik, Knin, Biograd, Nin, Skradin, Sinj, Klis, Solin su bili gradovi srednjovjekovne Hrvatske sve do 16. stoljeća.
    (Splićo, 20. novembar 2023 16:55)



    Wow
    Koji "hr" kraljevi covece ?!
    Xaxaxaaa aa a "srednjevekovna hr"....?!
    Gde je to bilo, na mapama ustaskih geografa ?!
    (9012, 20. novembar 2023 20:14)

    # Link komentara

  22. Pa isto tako i hrvatska, bošnjačka i albanska manjina uče uSebiji da su njihovi sunarodnici u Hr, BiH i na Kosovu napali na goloruki srpski narod (iz čista mira) a da su Srbi njih dečekivali sa hl(j)ebom i solju.
    (Skeptik, 20. novembar 2023 19:58)

    # Link komentara

  23. Samo polako, stize prolece a sa njim i ratovi, krize i lepo vreme. Ceracemo se mi jos sa sabanima.
    (Svabo jase belog konja, 20. novembar 2023 18:55)

    # Link komentara

  24. Zašto se Hrvatska noružavala, zašto je zaplenjen avion Kikaš pun oružja, zašto su kasarne opkoljene, isključene su im struja i voda, zašto ako nisu hteli rat?
    Da je JNA stvarno bila agresorska i da je u Srbiji bila proglašena potpuna mobilizacija, danas Hrvatska ne bi imala ovu teritoriju koju ima a možda ne bi ni postojala.
    Hrvati su uz pomoć USA izveli Oluju i Bljesak tek nakon što se JNA povukla.
    Toliko o moći hrvatske vojske i pobedi u ratu.
    Slave svoju nemoć.
    (Franc, 20. novembar 2023 18:24)

    # Link komentara

  25. Ako Dalmacija nije nikada bila hrvatska,zašto je krunidbena bazilika hrvatskih kraljeva dan-danas, iako ruševna, u Solinu kraj Splita? Dalmacija je povijesna Hrvatska. Zagreb u to davno vrijeme nije bio u Hrvatskoj, već u Slavoniji. Šibenik, Knin, Biograd, Nin, Skradin, Sinj, Klis, Solin su bili gradovi srednjovjekovne Hrvatske sve do 16. stoljeća.
    (Splićo, 20. novembar 2023 16:55)



    hrvatski kraljevi, hahahahah..., dobar vic hahahaha...

    Ali, ajmo sad nešto sasvim ozbiljno.
    hrvatski kraljevi nikada nisu postojali, ne postoje materijalni dokazi o toj vatikanskoj podmetačini zvanoj "hrvatski kraljevi", nema ni njihovih grobova, ni zadužbina, ni crkava, ni manastiria, ni njihovih autentičnih dokumenata, ni kovanih novčića, ni ništa, ništa, ništa, najobičniji satanistički mit, bajka za malu decu, hrvatski kraljevi su relevantni dokaz kao i čarobnjak iz Oza.
    Dalmacija nikada nije bila hrvatska, bila je ili srpska ili italijanska, hoćeš dokaz, dokaz su ti Franački anali iz 8. veka gde se navodi da Srbi naseljavaju najveći deo Dalmacije koja je u to vreme podrazumevala i Bosnu, a ne samo priobalje, hrvat Goran Šarić vam to stalno ponavlja, ako on to tvrdi kao katolički teolog koji zna sve o katolicima Dalmacije, onda u tako nešto ne treba ni sumnjati.
    (Miloš Bg, 20. novembar 2023 17:52)

    # Link komentara

  26. sta od toga nije istina? Godinama ste pripremali JNA da postane iskljucivo srpski alat u postizanju ciljeva Velike Srbije, trajalo je par godina dok se Hrvatska nije uspjela naoruzati... onda vise nije trajalo...
    (oytan, 20. novembar 2023 13:23)

    Аха, припремили ЈНА да јој војници умиру и гину у касарнама. Словенци побију 50 момака на одслужењу рока и ЈНА под Месићем и Кадијевићем не реагује. О томе шта се у Хрватској дешавало да не говорим. Спремили смо се онако баш, свака нам част. Да јесмо и да смо безобзирни као ви, након свега бисте изгледали као Газа.
    (my way, 20. novembar 2023 17:34)

    # Link komentara

  27. OLUJA je majka svega važnoga za nas Hrvate a što sad srbi pričaju to je pisanje uz vjetar.
    (Ante Juric, 20. novembar 2023 14:24)

    Ono kad ti je "vojna pobeda" nad zenama, decom i starcima u demilitarizovanoj, razoruzanoj zoni pod zastitom UN-a majka svega vaznog. Hvala Bogu, kosmickoj sili, cemu god da postoji sto nisam Hrvat.
    (my way, 20. novembar 2023 17:34)

    # Link komentara

  28. Po presudama iz Haga a po tuzbi te zemlje protiv SRB, pise lepo "SRB nije izvrsila gresiju na tu ex republiku"!
    Prema tome stvari su jasne i svako zna da se JNA povukla iz te ex republike ex YU 1992, i da nijedan srpski vojnik niti vojna jedinica nisu bili na teritoriji bivse republike YU koja promovise ustasku politiku i kojima istorija pocinje izgleda od 1992...
    (C i n i k, 20. novembar 2023 17:27)

    # Link komentara

  29. i sta od toga nije istina? Godinama ste pripremali JNA da postane iskljucivo srpski alat u postizanju ciljeva Velike Srbije, trajalo je par godina dok se Hrvatska nije uspjela naoruzati... onda vise nije trajalo...
    (oytan, 20. novembar 2023 13:23)

    Aha! Samo 20 i kusur godina nakon NDH ste ponovo poceli sa MASPOK-om i Hrvatskim proljecem. I to jos dok je vas Zagorac bio u dobroj snazi. I sta? Kao odgovor na to dolazi Ustav iz 1974 gde se jedino Srbija prakticno jos vise cepa sa dve autonomne pokrajne. Ali ne! Vi nastavljate sa kmecanjem da “povijest” pocinje krajem osamdesetih i da ste vi zapravo bas bili za Jugoslaviju ali eto zli Srbi i Milosevic i JNA koja je vrsila agresiju na sopstvenu zemlju… I jos plasite decu nekom Velikom Srbijom koja i ako je imala sve uslove u nekom trenutku, nikada zapravo nije nastala za razliku od Velike Hrvatske koja je postajala u formi NDH, pune cetiri godine, vrseci jedan od najstrasnijih terora koje je covecanstvo ikada videlo. Iskoristili ste sve sanse koje su vam se ukazale, dobili mnogo vise nego sto bi se i jedan Hrvat pre sto i nesto godina mogao nadati, najvise na konto i preko ledja Srbije. Nikada zapravo niste odgovarali kao nacija za stravicne zlocine. I dobro to je tako, mi smo samo krivi sto smo sebi to dozvolili ali samo nemojte da dolazite za nam popujete o nekoj JNA, Milosevicu, Velikoj Srbiji, hegemoniji… pokrijte se usima i cutite i uzivajte.
    (Fill, 20. novembar 2023 16:59)

    # Link komentara

  30. Ko je hteo da odvaja što nije njihovo i treba da strada. Dalmacija i Istra nikad pre nisu bile hrvatska, to im Tito dao kao što Makedonci nisu postojali, Tito ih otkrio.
    (Ivan, 20. novembar 2023 13:28)

    Ako Dalmacija nije nikada bila hrvatska,zašto je krunidbena bazilika hrvatskih kraljeva dan-danas, iako ruševna, u Solinu kraj Splita? Dalmacija je povijesna Hrvatska. Zagreb u to davno vrijeme nije bio u Hrvatskoj, već u Slavoniji. Šibenik, Knin, Biograd, Nin, Skradin, Sinj, Klis, Solin su bili gradovi srednjovjekovne Hrvatske sve do 16. stoljeća.
    (Splićo, 20. novembar 2023 16:55)

    # Link komentara

  31. Djeco ne slusajte sta vam u skoli govore. Agresiju su napravili Hrvati preobuceni u cetnicke uniforme. Ukrali su tenkove JNA ali mape nisu pa
    su zalutali. Malo se popilo i tako to a imali su namjeru doci u Srbiju.
    (,,//, 20. novembar 2023 16:52)

    # Link komentara

  32. Pobednik piše istoriju, a na deci je da budu dobri đaci, i da uče u školi što im se predaje.
    (Vukovac, 20. novembar 2023 16:47)

    # Link komentara

  33. Tko je bacao cvijece u Srbiji na tenkove na putu za Vukovar?
    Ako ne znate pogledajte na youtube .
    (Zgubidan, 20. novembar 2023 16:42)

    # Link komentara

  34. Nazalost Krajiski Srbi su zrtve poravnavanja a mozda Srbija nikad nije ni racunala na njih.
    Dobili smo pola Bosne,njih nema u Posavini i tako ko tu zna sta je.
    Strasni su pritisci zapada bili tada i ovo je maksimum koji smo uspjeli izvuci mozda je moglo i vise.
    Ali smo kao narod kao Srbi bili slozni i sa ove strane Drine i sa one druge,ne treba zaboraviti cijenu koju je Srbija platila pod sankcijama tih godina .
    Nije bilo lako ali ce biti bolje u pamet Srbi mirni kao golubovi kako vec ide.
    (iz mase dobacivam uporno, 20. novembar 2023 16:40)

    # Link komentara

  35. Niko da pomene da je 2800 ljudi u ubijeno u Vukovaru.
    (Radeka Šid, 20. novembar 2023 16:40)

    # Link komentara

  36. Pola ovih komentara ne razumem, koji je ovo jezik?
    (Halo Bing, 20. novembar 2023 16:28)

    # Link komentara

  37. Ante Jurić@
    Bitka na Sutjesci je bila na Sutjesci,Bitka na Neretvi je bila na Neretvi,bitka na Kozari je bila na Kozari,a gde je to bila oluja,hm :(
    (cvrko, 20. novembar 2023 16:19)

    # Link komentara

  38. Onaj ko je nametnuo, kapitalistički nacionalizam umesto socijalizma, je ubio Jugoslaviju. SAD i EU.
    (Frend, 20. novembar 2023 16:14)

    # Link komentara

  39. Onaj ko je nametnuo, kapitalistički nacionalizam umesto socijalizma, je ubio Jugoslaviju. SAD i EU.
    (Brend, 20. novembar 2023 16:13)

    # Link komentara

  40. to je 100% tacno
    (Mili., 20. novembar 2023 16:13)

    # Link komentara

  41. Onaj ko je nametnuo, kapitalistički nacionalizam umesto socijalizma, je ubio Jugoslaviju. SAD i EU.
    (Trudo, 20. novembar 2023 16:13)

    # Link komentara

  42. Mi koji smo bili odrasli sećamo se plana Lorda Karingtona u oktobru 1991. čiji cilj je bilo novo uredjenje Jugoslavije, i izbegavanje rata. U centru plana bila je modernizacija Jugoslavije kroz konfederaciju labavo povezanih država koja bi onda bila primljena u EU (tada se zvala EZ). Plan su prihvatile sve republike bivše SFRJ osim Srbije. Čak ga je prihvatila i Crna Gora, tada na čelu sa Bulatovićem i Djukanovićem. To je bila najbolja prilika da se spreči rat i decenijsko zaostajanje ovih prostora. Da je Srbija ostala sama u odbacivanju tog plana, verovatno bi bila okrenuta da prihvati plan motivisanjem i pritiscima. Medjutim, odmah su krenuli besomučni pritisci iz Beograda i iznutra na rukovodstvo Crne Gore, koje je pod tim pritiscima pokleklo i krajem novembra povuklo svoj potpis sa plana. Za rat je u suštini krivo tadašnje rukovodstvo Crne Gore koje nije izdržalo pritiske. Ali tadašnja krilatica "svi Srbi u jednoj državi" odnela je prevagu, a sa njom i živote sto i više hiljada ljudi na ovim prostorima i donela decenijsko zaostajanje. Pročitajte plan Lorda Karingtona i koncept konfederacije ako tada niste bili rodjeni ili ste bili jako mali. Sve SFRJ republike bi kao i danas bile države, doduše sa jačium ekonomskim vezama, Srbija bi imala Kosovo, i svi bi bili u EU.
    (Aleks, 20. novembar 2023 16:07)

    # Link komentara

  43. Ispred vas smo najmanje 30 godina.
    Pozdrav iz Krapine
    (Veljo, 20. novembar 2023 14:28)

    Ako ste ispred, znači - gu*imo vas ! Hahahah
    (Nbgd, 20. novembar 2023 16:07)

    # Link komentara

  44. Jos samo da je Hrvatska onda bila samostalna drzava, a ne jedna od republika... prava istina je da je to bio teroristicki akt, pazljivo pripremana veleizdaja i napad na mladiće rasporedjene na odsluzenje vojnog roka u Hrvatskoj i Sloveniji uz svesrdnu pomoc, prethodno obucavanje i naoruzavanje stranih sluzbi. Identican scenario kao sa Ukrajinom i Minskim sporazumom. Sada se pricaju price kao da je Hrvatska vec bila samostalna drzava, kao da nema zivih ljudi koji se secaju.
    (Price za malu decu, 20. novembar 2023 16:07)

    # Link komentara

  45. Ma važi, hrvatijanci i hrvaćani se kao nisu decenijama pripremali za rat i otcepljenje u mrskim im komunističkim granicama. Kako to od komunista valja a sve drugo ne? Ako su hrvaćani rešili da izađu iz Jugoslavije, zašto to isto pravo nisu imali Srbi da izađu iz hrvatske? Šta sad, maca pojela jezik? Većih licemera od hrvaćana nema, mada su im panteri stvarno blizu.
    (ugansko-uptarsko licemerje, 20. novembar 2023 13:31)
    Pa izasli ste i ladno otisli u Sumadiju ali bez grudve hr. zemlje.Sta ti nije jasno.Gledao si kako ti navodno tvoji seljaci 91 vicu ovo je Srbija i dajte nam oruzje.Posle 4g paljevine ubijanja i proterivanja stize sve na naplatu.Ostalo be istorija.
    (Romed, 20. novembar 2023 16:02)

    # Link komentara

  46. Osnovni zadatak JNA, kao u ostalom i svake vojske na svetu, je da štiti državu, kako od spoljašnjih tako i od unutrašnjih napada. Država Jugoslavija je bila napadnuta iznutra i sasvim je logično i očekivano, ako policija ne može da reši problem, da vojska izađe na ulice. Sve se ovo znalo u napred i namerno je izazvano uz pomoć spoljnog faktora. A danas se lažno kmeči da je to bila agresija, i ignorišu događaji koji su prethodili toj "agresiji". Sve bi to trebalo na Goli otok, ili neku sličnu vaspitno-popravnu ustanovu. Doći će stvari na svoje mesto kad tad.
    (Bradonja, 20. novembar 2023 16:01)

    # Link komentara

  47. Sve potvrdjujem, Srbin sam i ucitelj u hrvatskoj skoli. Osmi razredi obavezno idu i na ekskurziju u Vukovar gdje su im domacini vojnici - obilaze se mjesta iz bitke, vojnicka groblja, a noci se u kasarni?! Toliko.
    (Alex, 20. novembar 2023 15:55)

    # Link komentara

  48. U to vreme još nije bila priznata Hrvatska kao država prema tome branili su Srbi i Crnogorci Jugoslaviju po ustavu zajedno sa JNA i borcima iz Krajine.Tek kad su stigli mirovnjaci i posle 6 meseci počele su pojedine države da priznaju Hrvatsku kao samostalnu državu.
    To je realnost.
    (Dripac, 20. novembar 2023 15:50)

    # Link komentara

  49. Građanski rat i raspad SFRJ Jugoslavije započeo je još krajem 60-ih godina prošlog veka, ČETIRI su ključna događaja koja su dovela do toga, a sve ostalo je teroristička i separatistička hrvatsko-bosansko-muslimansko-albanska propaganda:

    PRVO:
    albanska proleća iz 68. 81. i 89. godine sa zahtevima za
    "Kosova repubLjik".

    DRUGO:
    ustaški MASPK ili hrvatsko proleće s početka 70-ih godina koji je:
    ubijao srpske diplomate(Rolović), obarao JAT-ove aviona sa srpskim putnicima,
    ubijao JNA vojnike srpske nacionalnosti(po Bosni), postavljao bombe u beogradske bioskope da bi se time ubijali Srbi itd.

    TREĆE:
    Alijina terorističko-islamistička i separatistička "Islamska deklaracija" iz 1971. godine sa zahtevima za uvođenje šerijata i separatizam u BiH i

    ČETVRTO:
    nakaradni ustav SFRJ Jugoslavije iz 1974. godine koji je povlađivao i udovoljavao svim ovim albansko-hrvatsko-muslimanskim fašističko-nacističkim i
    terorističko-separatističkim težnjama, habzburški diktator Tito je tim ustavom Srbiju podelio na tri dela da bi oslabio srpski faktor i udovoljio ovim teroristima, a srpski narod je na ovaj način istovremeno u celoj državi bio diskriminisan i stavljen u nepovoljni položaj!

    Nabrojane činjenice se ne mogu opovrgnuti i demantovati nijednom genocidnom
    hrvatsko-bošnjačko-albanskom propagandom!

    Ratovi 90-ih su direktan nastavak pobrojanih događanja i njihova su posledica.
    (ban Kulin, 20. novembar 2023 13:54)

    Sve vrlo dobro napisano! Ti isto kao ja verovatno nisi mlad!
    Svaka čast!
    Sve taćno! Tito je bio najveći srbomrzac, ubica i diktator, ali na žalost ne možeš to govoriti prosečnom glupim srbinom..
    Mi smo lobotomirani od pameti!
    (Han Solo, 20. novembar 2023 15:47)

    # Link komentara

  50. pa koja je agresija izazvala rat Kinesko-japanska?
    (Beograđanin u Parizu, 20. novembar 2023 14:28)

    Agresija hrvatske države na sopstvene građane srpske nacionalnosti.
    I niste vi nikada ratovali protiv srbije nego protiv svojih građana.
    Da ste ratovali protiv Srbije Tuđman bi bio sahranjen u Trstu.
    (trista čuda, 20. novembar 2023 15:45)

    # Link komentara

  51. Da Hrvatima nisu u pomoc pritekli NATO Generali oni nikad ne bi zauzeli Krajinu,plus kad se na to jos doda i Slibina izdaja. Tako da,Hrvati treba na sred Zagreba Slobi spomenik da podignu.
    (Spaky, 20. novembar 2023 15:44)

    # Link komentara

  52. Nema veze šta piše u udžbenicima, ono što je problem što postoje dve "istine"!! Kao rezultat toga će biti neki novi rat koji će voditi naši potomci. Rešenje može biti nešto poput "Komisije za istinu i pomirenje" koja je nastala u JAR nakon okončanja aparthejda.
    (Oblak u Bermudama, 20. novembar 2023 15:39)

    # Link komentara

  53. U Hrvatskoj nema srpske djece. Sva su Hrvati po nacionalnosti, a to što su po etničkoj pripadnosti njihova je privatna stvar.
    (Lovac, 20. novembar 2023 14:02) ....svi su Hrvati po državljanstvu a bilo čija nacionalnost je potpuno privatna stvar koja ne piše u službenim dokumentima.
    (Ispravak netočnog navoda, 20. novembar 2023 15:35)

    # Link komentara

  54. Ne mrzim Srbe a kamo li sve Srbe. Imali ste Slobu, Šešelja, Karadžićića i ostale uglednike kriminalnog miljea da vam vode zemlje. Niste li i sami to dokazali mučnom borbom za svrgavanjem istih. A da bi molotovlljev koktel bio potpun, imali ste nažalost i dosta neukog svijeta, lako zavodljivog i uplašenog.
    Želja mi je da se rat više nikad ne ponovi i da se međusobno poštujemo.
    (chevanton, 20. novembar 2023 15:33)

    # Link komentara

  55. Ha, koga bre ustaše ovde farbaju ? Još 70 i 80 ih su uz svaku novu sagrađena kuću morali imati i ratno sklonište, to je dovoljan dokaz da su se pripremali za ono što su kasnije ostvarili
    (Istina, 20. novembar 2023 15:33)

    # Link komentara

  56. Nije bitno sta uce u skoli, nego sta ih roditelji uce.
    (teh, 20. novembar 2023 13:25)

    Ovaj komentar pokazuje kolko smo glupi.. A roditelji jedva umeju da čitaju..
    (Han Solo, 20. novembar 2023 15:31)

    # Link komentara

  57. Uzrocnik su CIA i katolicka crkva, a krivci genocidne psihopate koje se loze na ustastvo
    (Pero, 20. novembar 2023 14:04) ....i masoni plus iluminati.
    (Konfeder i EU o pokrajinama da ne govorimo a o Z4 i 4 rata drugi put, 20. novembar 2023 15:31)

    # Link komentara

  58. Smradovi živi! Sramota me je što ima naših jadnih papučama koji im idu na more i tako im daju naše pare!
    (Han Solo, 20. novembar 2023 15:30)

    # Link komentara

  59. To je zvanična verzija istorije ne samo u Hrvatskoj nego i u čitavom civilizovanom svetu. Svaki merodavan istorijski institut na ovome svetu koji nema političare da ih pritiskaju sa raznim agendama će vam reći isto.
    A ovaj tekst posle toliko godina je vrhunac arogancije i cinizma srpskog društva.
    To što je politički autizam na snazi u Srbiji je vaš problem, a ne problem sveta.
    (Los Angeles, 20. novembar 2023 15:28)

    # Link komentara

  60. Ne. Treba da ih uce kako su srbi kukavice i svoj narod ostave fasistima na milost i nemilost.
    (amos dundee, 20. novembar 2023 15:27)

    # Link komentara

  61. Bitno je kako ih roditelji uce kod kuce. Nebitna je skola. Samo porodica.
    (bla bla, 20. novembar 2023 15:25)

    # Link komentara

  62. Jadna deca! Pa šta očekivati od nacista i fašista nego izvrtanje činjenica!! Po njima je Srbija napala i nemački rajh 41.
    (Jeremija, 20. novembar 2023 15:25)

    # Link komentara

  63. Tako su i nas ucili za vrijeme tita da su hrvati bili partizani !!!
    koliko je bilo hrvata partizana moglo su svi stati u autobus !!!
    (ROG 7, 20. novembar 2023 15:24)

    # Link komentara

  64. a jel uče 2 svetski rat..ko je koga i kako dočekao kad su ušli u njihov grad. i to je lepo da znaju deca.
    (goldi, 20. novembar 2023 15:23)

    # Link komentara

  65. agresija po definiciji potoji ako jedna suverena zemlja napadne drugu suverenu zemlju. to se u jugoslviji nije desilo. sve drugo su lazi izmisljene da ne bi bilo pomirenja.
    (wiener, 20. novembar 2023 15:23)

    # Link komentara

  66. Problem sa Hrvatima, problem sa Bosnjacima, problem sa Albancima, problem sa Crnogorcima… pametnom dosta.
    (Pa da, 20. novembar 2023 15:22)

    # Link komentara

  67. @(narikac, 20. novembar 2023 13:54) Ne laži da su ti stan oteli. Nisu ni meni i znam šta pričam. Stanarsko pravo je nešto drugo, a vlasništvo ne neosporivo. Sa autima je bilo drugačije, ali to su radile sve strane. Mojim komšijama Hrvatima su prvo CG dobrovoljci odvezli auto.
    (City Slicker, 20. novembar 2023 15:21)

    # Link komentara

  68. Rodjen i zivio u Hr. Kad je rat poceo degradiran sam sa narod na nacionalna manjina. Trpili su roditelji uvrede i ponizenja od do jucer nam komsija Hrvata. Stan i auto su nam uredno oteli. Hvala bogu pa su me „oterali“ na zapad, zavrsio ovde fakultet i imam odlican posao. Kroz hrvatsku samo autom kad idem u Srbiju i RS. Svaki put kad vidim onu bijedu od hrvata sto idu po jeftin sok i secer u RS i cekaju da predju most po sat-dva, nesto mi drago oko srca. Citav zivot zive u transu a ogroman im je dio stanovnistva takodje ovde na zapadu, samo sto sam ja sef a oni lopataju po baustelama i zive na jeftinoj lidl salami. Cesto pomislim - ima nekog boga gore sto to vidi.
    (narikac, 20. novembar 2023 13:54)

    Šefe, putovnice se nisi odrekao zar ne?
    (Agram, 20. novembar 2023 15:20)

    # Link komentara

  69. @Samo jako i snazno, 20. novembar 2023 14:53

    Krajišnici su tražili da ne budu u Hrvatskoj, pa su tražili autonomiju koju Broz naravno nije dao, malo se bolje informišite. Takođe prošlo je vreme kada pobednici pišu istoriju, sada se istorija piše na osnovu činjenica, a činjenice ne idu u prilog Hrvatskoj, zato mora da izmišlja da su Srbi izvršili agresiju na vlastitu teritoriju. Naše je da ih stalno podsećamo da nije bilo tako.
    (Nova sreća, 20. novembar 2023 15:19)

    # Link komentara

  70. Meni je samo žao što Italijani nisu uzeli Istru nazazad 1975-e :(
    (Pajdo, 20. novembar 2023 15:17)

    # Link komentara

  71. Dakle uce istinu.
    (tako i treba, 20. novembar 2023 14:45)

    Treba dodati i ubijanje nevinih Srba u Osijeku ( slucaj selotejp ), Sisku, Zagrebu, Karlovci i na kraju u Vukovaru da bi se stekla prava slika.

    Takodje treba da uce i o Jasenovcu, Jadovnom...
    (...., 20. novembar 2023 15:17)

    # Link komentara

  72. Njihova drzava, njihova stvar. Oni su pobednici i imaju pravo da pisu sta god zele. To sto su srbi mazohisti i zatucani to nije njihov problem. Ko je kriv krajisnicima sto nisu trazili autonomiju u Hrvatskoj 1944.? Izgleda da su krajisnici vise mrzeci svoje srbe i Srbiju, nego sto su gledali svoj interes. Dosta vise kmecanja i kukanja!

    Џаба што се
    кријеш иза екавице,када се разоткриваш на баналним стварима, да ти не објашњавам...
    (Bajo moj, 20. novembar 2023 15:16)

    # Link komentara

  73. @JNA je obavila legitimnu operaciju deblokade vukovarske kasarne koju su hrvatski separatistički pobunjenici blokirali i napali. Klasična zamena teza!
    (Joe Banana, 20. novembar 2023 13:56)

    A da li je i dubrovačku kasarnu tako deblokirala? Ljudi, postanite svesni, na Dubrovniku je nepovratno izgubljen svaki legitimitet bilo kakve akcije od strane Srbije.
    (City Slicker, 20. novembar 2023 15:16)

    # Link komentara

  74. Ko je u koga ispalio prvi metak, taj je izazvao rat. Jasnije od toga nema. A zna se ko je i u Sloveniji i na Plitvicama.
    (večiti sindrom žrtve, 20. novembar 2023 14:47)

    Tako je, oni koji su hteli a nisu imali pravo po Ustavu na otcepljenje, ali ohrabreni domacim i inostranim politicarima koji nam i danas unistavaju svakodnevicu.
    (Zagrepcanin u Berlinu, 20. novembar 2023 15:14)

    # Link komentara

  75. Od juna 1991. Hrvatska je međunarodno priznata samostalna država. Sve što se posle toga događalo je agresija, a šta drugo!?
    I sam sam bio deo tog agresora kao pripadnik JNA u Vukovaru...
    Ne ponosim se time, ali ne mogu od toga pobeći.
    Ma koliko nekome srce zbog toga krvarilo, to su fakta...
    (Dragan, 20. novembar 2023 13:27)

    Fakta???

    22. maja 1992. je primljena u Ujedinjene Nacije i postala zvanicno medjunarodno priznata drzava, borbe u vukovaru su se vodile 1991. godine (avgust-novembar).

    O cemu onda pricamo?
    (hrvoje moj, 20. novembar 2023 15:12)

    # Link komentara

  76. Od juna 1991. Hrvatska je međunarodno priznata samostalna država. Sve što se posle toga događalo je agresija, a šta drugo!?
    I sam sam bio deo tog agresora kao pripadnik JNA u Vukovaru...
    Ne ponosim se time, ali ne mogu od toga pobeći.
    Ma koliko nekome srce zbog toga krvarilo, to su fakta...
    (Dragan, 20. novembar 2023 13:27)

    Ne, 1991 Hrvatska nije bila međunarodno priznata, i samim tim nije bilo agresije JNA. A zašto je JNA napala Vukovar, jel tamo sve bilo fino i mirno? Ili su nelegalne vojne formacije napale kasarne vojske JNA, vojske države kojoj je tad pripadala i Hrvatska. To su činjenice a ne ova tvoja naklapanja.
    (GoranH, 20. novembar 2023 15:11)

    # Link komentara

  77. pa koja je agresija izazvala rat Kinesko-japanska?
    (Beograđanin u Parizu, 20. novembar 2023 14:28)

    Nema agresije niti je bilo. Tadasnji vlast u HRV je dogmatski gurala taj narativ za akciju JNA koja je po obavezi branila Jugoslaviju od separatizma za koji nije postojalo uporiste u ondasnjem Ustavu. To sto je nelegalno proglasena drzava Hrvatska a onda i ekspresno priznata od strane Nemacke i ostalih jakih igraca (umesto da su isti zahtevali da se sve pa i razlaz republika zavrsi na zakonit i miran nacin) direktno je dovelo do gradjanskog rata.
    (Zagrepcanin u Berlinu, 20. novembar 2023 15:11)

    # Link komentara

  78. Uzrocnik su CIA i katolicka crkva, a krivci genocidne psihopate koje se loze na ustastvo
    (Pero, 20. novembar 2023 14:04) ...da su uzeli svoje lične stvari i preselili se kolektivno zapadno od Karlobaga sve bi bilo u redu.
    (Mitingaš iz 89., 20. novembar 2023 15:10)

    # Link komentara

  79. Nije najstrašnije to što srpsku decu u Hrvatskoj uče, nego ono što ih u Srbiji i dan danas uče, da su nas oslobodili partizani i sovjetska bagra.
    (slobodan, 20. novembar 2023 15:01)

    # Link komentara

  80. Odakle im to ???
    (Konfeder i EU o pokrajinama da ne govorimo a o Z4 i 4 rata drugi put, 20. novembar 2023 14:59)

    # Link komentara

  81. Njihova drzava, njihova stvar. Oni su pobednici i imaju pravo da pisu sta god zele. To sto su srbi mazohisti i zatucani to nije njihov problem. Ko je kriv krajisnicima sto nisu trazili autonomiju u Hrvatskoj 1944.? Izgleda da su krajisnici vise mrzeci svoje srbe i Srbiju, nego sto su gledali svoj interes. Dosta vise kmecanja i kukanja!
    (Samo jako i snazno, 20. novembar 2023 14:53)

    # Link komentara

  82. A šta se očekivalo?, u svakom ratu istoriju pišu pobednici.
    (vremenski patuljak, 20. novembar 2023 14:47)

    # Link komentara

  83. Ko je u koga ispalio prvi metak, taj je izazvao rat. Jasnije od toga nema. A zna se ko je i u Sloveniji i na Plitvicama.
    (večiti sindrom žrtve, 20. novembar 2023 14:47)

    # Link komentara

  84. Dakle uce istinu.
    (tako i treba, 20. novembar 2023 14:45)

    # Link komentara

  85. Hrvati ,nacija u izumiranju kao i naša samo ćemo mi malčice duže trajati jer nas ima malčice više.
    (statuskan, 20. novembar 2023 14:42)

    # Link komentara

  86. Tacno to se i desilo
    (Pedja, 20. novembar 2023 14:37)

    # Link komentara

  87. Niti su tzv. hrvatski branitelji, a niti djeca u Vukovaru uče nešto krivo...vi pišite svoje udžbenike kako želite, mi ćemo svoje, pravo i istinito. Đenja
    (kako, 20. novembar 2023 14:28)

    # Link komentara

  88. pa koja je agresija izazvala rat Kinesko-japanska?
    (Beograđanin u Parizu, 20. novembar 2023 14:28)

    # Link komentara

  89. Celog života te uče da nisi srbin, ti porasteš i shvatiš da si srbin... i onda još jače GRIZEŠ da ne bi ispao kompletna budala!
    (Naučno dokzanao da se ličnost formira u detinjstvu i da nepružanje ljubavi i istine stvara psihopate!, 20. novembar 2023 14:28)

    # Link komentara

  90. Ispred vas smo najmanje 30 godina.
    Pozdrav iz Krapine
    (Veljo, 20. novembar 2023 14:28)

    # Link komentara

  91. oytan
    Imam osecaj da o toj "Velikoj Srbiji" pricaju svi sem srba...
    (Kozuki Oden, 20. novembar 2023 14:26)

    # Link komentara

  92. OLUJA je majka svega važnoga za nas Hrvate a što sad srbi pričaju to je pisanje uz vjetar.
    (Ante Juric, 20. novembar 2023 14:24)

    # Link komentara

  93. Rat je počeo napadima Hrvata na JNA kasarne. Isključivanjem struje, vode... a ne tako što je vojska iz kasarne izlazila iz grada i napadala po gradu.
    (zare, 20. novembar 2023 14:24)

    # Link komentara

  94. A inače Dubrovnik gde nije bilo kasarni, su napale Bugarsko/ Makedonske jedinice !!! Pa jbg brate , postoje snimci !
    (VUK, 20. novembar 2023 14:23)

    # Link komentara

  95. Dragan
    Ko vas je to priznao juna 1991, koji je to dokument, molim te pokaži ga. Ako vam je takva istorija i tako učite decu onda blago vama.
    (goran, 20. novembar 2023 14:21)

    # Link komentara

  96. Zar nije?
    (UN 2000, 20. novembar 2023 14:19)

    # Link komentara

  97. @oytan
    "Prepametni", zamisli samo da Texas počne da ignoriše saveznu vladu USA, proklamuje da će Latinose da protera u Mexico ili da će završiti u Rio Grande, počne da se naoružava da se suprotstavi federalnoj vlasti...Šta misliš, šta bi se desilo?
    (Sf, 20. novembar 2023 14:18)

    # Link komentara

  98. Ne znam šta više traže Srbi u tom najzapadnijem turskom vilajetu i ustaškoj džamahiriji više?! Da završe u nekoj jami? Svaki normalan Srbin je pobegao odatle
    (zanovetalo, 20. novembar 2023 14:17)

    # Link komentara

  99. I? Zar nije tako? Koliko dugo biti noj sa glavom duboko ispod zemlje?
    (Marko, 20. novembar 2023 14:16)

    # Link komentara

  100. Krivi su političari koji su se zakleli da će braniti Jugoslaviju . Zbog svojih interesa pogazili svoju zakletvu i dan danas šire razdor i mržnju kao opravdanje svega što se u prošlosti desilo.
    (Yugo, 20. novembar 2023 14:13)

    # Link komentara

  101. Samo nikako da se dogovore sa sobom da li smo Srbo-cetnici ili Jugo-komunisti.
    (A, 20. novembar 2023 14:13)

    # Link komentara

  102. Sve vam je jasno kada vidite koliko "susjeda" je na srpskim portalima
    (ivan, 20. novembar 2023 13:45)

    Srbe na susjedske portale vuče, tamo ostala imovina, dok susjede na srpske portale vuče poreklo!
    (au, 20. novembar 2023 14:09)

    # Link komentara

  103. Sta traze srpska deca u krvatskoj?
    (Evo jedno pametno pitanje!, 20. novembar 2023 14:06)

    # Link komentara

  104. O čemu vi pričate. Srpska djeca u HR ne smiju ni reći svoju nacionalnost a kamoli da traže neka druga prava
    (Lepi, 20. novembar 2023 14:06)

    # Link komentara

  105. @ oytan


    Ahaahahaha u kakve bajke ti verujes zahvali se pokojnom Milosevicu sto je bio kilav i plasljiv pa je povukao vojsku pod pritiskom stranih drzava zato sada imate izmisljenu drzavu i naciju inace da je on bio kakav je trebao da bude i da je isao do kraja sada bi ti prijatelju deca pisala cirilicu
    (sale, 20. novembar 2023 14:06)

    # Link komentara

  106. Uzrocnik su CIA i katolicka crkva, a krivci genocidne psihopate koje se loze na ustastvo
    (Pero, 20. novembar 2023 14:04)

    # Link komentara

  107. Mičite ustaše sa portala.
    (Stara Mo, 20. novembar 2023 14:04)

    # Link komentara

  108. Pa koga je onda napala JNA,,?
    (Pizam samo, 20. novembar 2023 13:45)

    Kaže se: ko je davio vojnike JNA?
    Oni sa velikim slovom U.
    (Stara Mo, 20. novembar 2023 14:03)

    # Link komentara

  109. U Hrvatskoj nema srpske djece. Sva su Hrvati po nacionalnosti, a to što su po etničkoj pripadnosti njihova je privatna stvar.
    (Lovac, 20. novembar 2023 14:02)

    # Link komentara

  110. Hrvati hahaha
    (kukuruz kokicar, 20. novembar 2023 13:59)

    # Link komentara

  111. @ (Veljko, 20. novembar 2023 13:33)

    Вељко, џабе одговараш, јер овакве вести у нашим медијима врло пажљиво прате ботови усташке службе и пишу коментаре, знајући да у нашим медијима све пролази.
    (Алекса, 20. novembar 2023 13:58)

    # Link komentara

  112. jos ce ispasti da su ubistva jevreja roma i srba bila po ceo svet dobro delo..?
    kako su krenuli i hitlera ce proglasiti svecem kojeg ce u crkvama da slave i postuju kao isusa spasitelja..
    (mozaks, 20. novembar 2023 13:57)

    # Link komentara

  113. JNA je obavila legitimnu operaciju deblokade vukovarske kasarne koju su hrvatski separatistički pobunjenici blokirali i napali. Klasična zamena teza!
    (Joe Banana, 20. novembar 2023 13:56)

    # Link komentara

  114. I onda Šveđani (i neke druge zemlje) ludi što su izbacili ili izbacuju istoriju iz školskog programa. Dinosaurusi i još malo o prastarim dobima i to je to. Samo i isključivo prirodne nauke. Uostalom od toga se živi, a ne od onoga što znate o nekom Milošu Obiliću ili Banu Jelačiću. Ali na Balkanu neka druga pravila važe(.ebala vas tradicija i prebrojavanje krvnih zrnaca).
    (Mile dizna, 20. novembar 2023 13:56)

    # Link komentara

  115. Građanski rat i raspad SFRJ Jugoslavije započeo je još krajem 60-ih godina prošlog veka, ČETIRI su ključna događaja koja su dovela do toga, a sve ostalo je teroristička i separatistička hrvatsko-bosansko-muslimansko-albanska propaganda:

    PRVO:
    albanska proleća iz 68. 81. i 89. godine sa zahtevima za
    "Kosova repubLjik".

    DRUGO:
    ustaški MASPK ili hrvatsko proleće s početka 70-ih godina koji je:
    ubijao srpske diplomate(Rolović), obarao JAT-ove aviona sa srpskim putnicima,
    ubijao JNA vojnike srpske nacionalnosti(po Bosni), postavljao bombe u beogradske bioskope da bi se time ubijali Srbi itd.

    TREĆE:
    Alijina terorističko-islamistička i separatistička "Islamska deklaracija" iz 1971. godine sa zahtevima za uvođenje šerijata i separatizam u BiH i

    ČETVRTO:
    nakaradni ustav SFRJ Jugoslavije iz 1974. godine koji je povlađivao i udovoljavao svim ovim albansko-hrvatsko-muslimanskim fašističko-nacističkim i
    terorističko-separatističkim težnjama, habzburški diktator Tito je tim ustavom Srbiju podelio na tri dela da bi oslabio srpski faktor i udovoljio ovim teroristima, a srpski narod je na ovaj način istovremeno u celoj državi bio diskriminisan i stavljen u nepovoljni položaj!

    Nabrojane činjenice se ne mogu opovrgnuti i demantovati nijednom genocidnom
    hrvatsko-bošnjačko-albanskom propagandom!

    Ratovi 90-ih su direktan nastavak pobrojanih događanja i njihova su posledica.
    (ban Kulin, 20. novembar 2023 13:54)

    # Link komentara

  116. meni je najmilije sto nas hrvatice vole
    (genijalac, 20. novembar 2023 13:54)

    # Link komentara

  117. Rodjen i zivio u Hr. Kad je rat poceo degradiran sam sa narod na nacionalna manjina. Trpili su roditelji uvrede i ponizenja od do jucer nam komsija Hrvata. Stan i auto su nam uredno oteli. Hvala bogu pa su me „oterali“ na zapad, zavrsio ovde fakultet i imam odlican posao. Kroz hrvatsku samo autom kad idem u Srbiju i RS. Svaki put kad vidim onu bijedu od hrvata sto idu po jeftin sok i secer u RS i cekaju da predju most po sat-dva, nesto mi drago oko srca. Citav zivot zive u transu a ogroman im je dio stanovnistva takodje ovde na zapadu, samo sto sam ja sef a oni lopataju po baustelama i zive na jeftinoj lidl salami. Cesto pomislim - ima nekog boga gore sto to vidi.
    (narikac, 20. novembar 2023 13:54)

    # Link komentara

  118. A ko je postavljao bombe u bioskope i putnicki avion? Upadao iz austrije da terorise?
    (Spqr, 20. novembar 2023 13:53)

    # Link komentara

  119. oni ce poceti sami sebe da grizu cim oteraju jos ono malo srba i ostalih sto je ostalo.
    (genijalac, 20. novembar 2023 13:50)

    # Link komentara

  120. Neka oni uce sta hoce,bitno je da nasa deca znaju pravu istinu.
    (Ivan, 20. novembar 2023 13:48)

    # Link komentara

  121. Da li hrvatska deca uče nešto o svojim dedovima ustašama,ne treba preskakati povijest :(
    (cobo, 20. novembar 2023 13:48)

    # Link komentara

  122. Pa koga je onda napala JNA,,?
    (Pizam samo, 20. novembar 2023 13:45)

    # Link komentara

  123. Sve vam je jasno kada vidite koliko "susjeda" je na srpskim portalima
    (ivan, 20. novembar 2023 13:45)

    # Link komentara

  124. Pa cijeli svijet zna da smo mi Hrvati izvrsili agresiju sami na sebe...
    (Nista od EU, 20. novembar 2023 13:43)

    # Link komentara

  125. Najveca je greska sto srbi i Srbija nije prva izasla iz te drzave Jugodlavije.Da smo uzeli Crnu Goru Kosovu deo Makedonije pola Bosne i deo Hrvatske i Bog da nas vidi sada bi bili u EU davnih dana
    (boris, 20. novembar 2023 13:43)

    # Link komentara

  126. @oytan, 20. novembar 2023 13:23)

    i ti fasisto imas slobodu govora u Srbiji
    dok antifasisti u kroaciji nemaju
    (Steve, 20. novembar 2023 13:41)

    # Link komentara

  127. Realno, ako jedan ulaz hoce da se bespravno (po tada vazecem Ustavu nije bilo prava na otcepljenje) izdvoji iz zgrade, kako je moguce da se to sprovede na normalan nacin ako i u tom ulazu zive ljudi koji to ne zele? I iza kojih stoji zakon.
    Gradjanski rat po svakoj definiciji, dogme nikada nisu dobro donele.
    (Taksa, 20. novembar 2023 13:41)

    # Link komentara

  128. sta od toga nije istina? Godinama ste pripremali JNA da postane iskljucivo srpski alat u postizanju ciljeva Velike Srbije, trajalo je par godina dok se Hrvatska nije uspjela naoruzati... onda vise nije trajalo...
    (oytan, 20. novembar 2023 13:23)

    Ono kad povampireni ustašluk brani ideju etnicki ciste velike Hrvatske.
    (Rob, 20. novembar 2023 13:41)

    # Link komentara

  129. Agresija Hrvatske na Srbe u Hrvatskoj, započeta u Borovu selu. Jel nešto grešim možda. To je rekao i tadašnji ministar unutrašnjih poslova Hrvatske Josip Boljkovac, pa su ga posle zbog toga, a ne zbo navodnih zločina u ww2 držali do smrti u zatvoru. bio je najstariji pritvorenik u Hrvatskoj sa 98 godina
    (q, 20. novembar 2023 13:40)

    # Link komentara

  130. i da su savez sa nemackom u II ratu potpisali njihovi dedovi, napravili banjicu i staro samiste...
    (konacno fakti, 20. novembar 2023 13:39)

    # Link komentara

  131. ЈНА извршила агресију на Југославију, Срби окупирали своја огњишта, а Норци, Мерчепи, Главаши, хосовци, зенге и остала неоусташка братија су бранитељи некога и нечега. Оно кад ти бесмисленим апсурдима хоћеш да изокренеш истину за 180 и још то ставиш у уџбенике историје. Фали им уз то "српско-црногорска агресија ЈНА" и "комунистичко-четничка".
    (my way, 20. novembar 2023 13:38)

    # Link komentara

  132. Pa hartija trpi sve. Priča je mnogo, mnogo složenija.
    (Alan Ford, 20. novembar 2023 13:38)

    # Link komentara

  133. Рат је почео 91. а Хрватска призната 92. Онда су дошле снаге УН у априлу 92 и рат је престао, било је само спорадичних пушкарања до маја 95. када долази до акције Блијесак у западној Славонији, а у августу Олуја на Книнску крајину.
    (Veljko, 20. novembar 2023 13:37)

    # Link komentara

  134. @oytan
    e tugo smejurijo.
    Proveri komandni kadar JNA pred raspad.
    Velika većina su bili Hrvati u JNA. Da se neko spremao jeste. Danas bar ni CIA ne krije da he plan o raspadu Yu postojao u SAD još 70ih godina. Sve je to lepo dokumentovano kod Amera.

    Samo su se Hrvati spremali za taj rat i to decenijama. Da su se Srbi i ostali spremali prvo bi proterali hrvatski prebegaški kadar na vreme koji je činio većinu tad, iz nikom poznatog razloga.
    Zahvalili ste se vi lepo sa Danke Deutchland.
    A naravno i Amerima za organizaciju i koordinaciju Oluje kako oni kažu na West Pointu.
    A ne tako glasno i Rusima na pomoći u oružju.
    Čak i tu jadnu JNA su morali Ameri da isteraju ultimatumima i sankcijama. Dok je i ona tako jadna bila na teritoriji Hr niste ništa konkretno mogli. Apsolutno ništa.
    (piksla, 20. novembar 2023 13:36)

    # Link komentara

  135. Koga jos interesuje, sta se u Hr desava...
    (krugodvojkaš, 20. novembar 2023 13:36)

    # Link komentara

  136. i sta od toga nije istina? Godinama ste pripremali JNA da postane iskljucivo srpski alat u postizanju ciljeva Velike Srbije, trajalo je par godina dok se Hrvatska nije uspjela naoruzati... onda vise nije trajalo...
    (oytan, 20. novembar 2023 13:23)
    A онда усташе 90. године убаце стару НДХ крилатицу, 1/3 покрстити, 1/3 протерати и 1/3 побити. Па су онда Срби криви што нису побегли, покрстили се или што нису дозволили да их кољу као 41. Онај ко вас не зна скупо би га платио. Ово не причам из нечијих речи, него из личнога искуства.
    (Veljko, 20. novembar 2023 13:33)

    # Link komentara

  137. Рат је почела Хрватска. Агресија од стране ЈНА није могла да се изврши, јер је ЈНА била регуларна војска, а Хрватска део Југославије. Међународно право је ту јасно. Бивши усташа, Туђман је позвао на масовно етничко чишћење српаких цивила. Тај фашистички акт је забележен чак и на јут-јубу. Хрвати би требали да уче о томе.
    (аco, 20. novembar 2023 13:32)

    # Link komentara

  138. Da vam nije bilo Srbije, ne biste imali državu ni vi krvati a ni Slovenci a ni makedonci. Tri najnebitnije nacionalnosti. Ovi prvi prodavali veru za korpu kukuruza, srećom pa postoje dobri zapisi o svemu tome da se nikad ne zaboravi a oni mogu da sad pljuju koliko hoće.
    (Mikula, 20. novembar 2023 13:32)

    # Link komentara

  139. A da li bismo mi prihvatili ucenje da smo mi nekoga nekad napali. cak i da je to istina? razmislite i butite realni
    (nemanja, 20. novembar 2023 13:32)

    # Link komentara

  140. Ma važi, hrvatijanci i hrvaćani se kao nisu decenijama pripremali za rat i otcepljenje u mrskim im komunističkim granicama. Kako to od komunista valja a sve drugo ne? Ako su hrvaćani rešili da izađu iz Jugoslavije, zašto to isto pravo nisu imali Srbi da izađu iz hrvatske? Šta sad, maca pojela jezik? Većih licemera od hrvaćana nema, mada su im panteri stvarno blizu.
    (ugansko-uptarsko licemerje, 20. novembar 2023 13:31)

    # Link komentara

  141. Hrvati - teski kompleksasi. Ni 30 godina kasnije ne mogu da prihvate da im je 200.000 ljudi, od toga 20.000 lako naoruzanih seljaka, 4 godine drzalo pod okupacijom 30% teritorije. Kakva bruka!
    Tek kada je postignut dogovor sa Slobom i kada su NATO generali i logistika preuzeli stvar u svoje ruke, doslo je do, kako oni kazu, oslobodjenja. Ali eto, ni dan danas nema ni jedne vlade u Hrvatskoj bez srpske manjine.
    (dexter-lab, 20. novembar 2023 13:31)

    # Link komentara

  142. Ko je hteo da odvaja što nije njihovo i treba da strada. Dalmacija i Istra nikad pre nisu bile hrvatska, to im Tito dao kao što Makedonci nisu postojali, Tito ih otkrio.
    (Ivan, 20. novembar 2023 13:28)

    # Link komentara

  143. Ne vidim nista sporno.
    Izabrali na referendumu da izadju iz sfrj,mi odbili konfederaciju jel kaVlobag,kaVlovac,ViVoVitica plus ludi milosevic i to je to.
    Pa ne mozes nekog na silu zadrzati ako nece da zivi s tobom.
    (Dejan, 20. novembar 2023 13:27)

    # Link komentara

  144. Ma nije valjda?
    (KKK-666, 20. novembar 2023 13:27)

    # Link komentara

  145. Od juna 1991. Hrvatska je međunarodno priznata samostalna država. Sve što se posle toga događalo je agresija, a šta drugo!?
    I sam sam bio deo tog agresora kao pripadnik JNA u Vukovaru...
    Ne ponosim se time, ali ne mogu od toga pobeći.
    Ma koliko nekome srce zbog toga krvarilo, to su fakta...
    (Dragan, 20. novembar 2023 13:27)

    # Link komentara

  146. Kad nam koljači štampaju udžbenike. Narod koji je spram svog broja stanovnika počinio najveći genocid u istoriji u Jasenovcu.
    (Ivan, 20. novembar 2023 13:26)

    # Link komentara

  147. Nije bitno sta uce u skoli, nego sta ih roditelji uce.
    (teh, 20. novembar 2023 13:25)

    # Link komentara

  148. i sta od toga nije istina? Godinama ste pripremali JNA da postane iskljucivo srpski alat u postizanju ciljeva Velike Srbije, trajalo je par godina dok se Hrvatska nije uspjela naoruzati... onda vise nije trajalo...
    (oytan, 20. novembar 2023 13:23)

    # Link komentara

  149. Istina ništa nisu slagali
    (mix, 20. novembar 2023 13:23)

    # Link komentara

  150. Tocno
    (kim, 20. novembar 2023 13:22)

    # Link komentara