- Komentari -
  1. (Punk 101&, 1. april 2023 11:25)

    Mali savet dečko, prvo probaj da uspešno odglumiš da si završio osnovnu tako što ćeš sastaviti 3-4 suvisle i pismene rečenice. Mnogo je lakše ispuniti ciljeve kad ih prilagodiš svojim mogućnostima.
    (Trt, 2. april 2023 15:46)

    # Link komentara

  2. (Punk 101&, 1. april 2023 11:25)

    Dečko ti ni sva slova ne znaš. Fascinantno je da vas kojima su preci umirali pijani u jarku ili na grani zbog krađe komšijinih svinja a danas ispred dragstora lajete kako su vas komunisti upropastili ima više od ljudi kojima su zapravo oduzeli imovinu.
    (Trt, 2. april 2023 10:55)

    # Link komentara

  3. I treba da radi, ko ga je*e kad nije učio za bolje. Nego, jel znači od 9 ujutru ili od popodne niko vredno ne radi, samo vi što radite od rane zore? Najjače mi je što su tebi matorci garant prodali par jutara da te pošalju na fakultet, pa pošto si 4 godine žvakao kašičice sad radiš u trafici i glumataš proletarijat - i prema takvima mi sad treba sat da podešavamo...
    (Trt, 29. mart 2023 10:57)

    I podešavaćete časovnik. Uzgred za tvoju informaciju, Diplomirani inženjer, rođeni Beograđanin, Krstaš četvrta generacija (since 1908.), garant nemam nikakavo zemljište, komunjare oduzele imovinu, a tvoji su veorovatno bili u partiji i plakali kao i ti kada vam je umro voljeni Tito.
    Upravo vi dođoši najviše prezirete došljake i srpskog seljaka obeskorenjeni i neutemeljeni. Post urbana "šabanerija" nam pripoveda o Beogradu. "O tempora o mores".
    (Punk 101&, 1. april 2023 11:25)

    # Link komentara

  4. Koliko li ljudi napiše svoje maštarije kao nešto istinito, naučno potvrđeno itd. Razlika između Madrida i Beograda NIJE tri sata, nego nešto više nego sat i po.
    (Dragan, 29. mart 2023 18:21)

    # Link komentara

  5. U al si mu odgovorio. Onako hipstrski kad ustaneš u 12 i odeš po jogurt koji je neko napravio dok si ti vilenio po gradu ili kao opušteno kulrajući oko 3 izjutra pojedeš "džank fud" i odeš na spavanje između dve igrice, dok neko za to vreme krvavo radi i znoji se da bi ste vi gradski lencovi mogli da pržite po tastaturama. bravo!
    (Punk 101%, 28. mart 2023 15:19)

    I treba da radi, ko ga je*e kad nije učio za bolje. Nego, jel znači od 9 ujutru ili od popodne niko vredno ne radi, samo vi što radite od rane zore? Najjače mi je što su tebi matorci garant prodali par jutara da te pošalju na fakultet, pa pošto si 4 godine žvakao kašičice sad radiš u trafici i glumataš proletarijat - i prema takvima mi sad treba sat da podešavamo...
    (Trt, 29. mart 2023 10:57)

    # Link komentara

  6. Pitanje je uzasno formulisano. Ljudi su za ukidanje pomeranje sata, ne za ukidanje letnjeg vremena.
    (Mihajlo, 29. mart 2023 01:13)

    # Link komentara

  7. Ja bih da stalno bude letnje vreme, ili čak još više pomereno unapred. Ne treba mi svetlo u cik zore u 4 ujutro kad svi spavaju, ali je vrlo zgodno da uveče što kasnije pada mrak. Tu se stvarno štedi.
    (Keke, 28. mart 2023 19:55)

    # Link komentara

  8. Ako ostavimo letnje vreme, na kratkodnevnicu ce svitati u 8:10. Deca ce bar 2 meseca da moraju da idu su skolu po mraku. Ako ostavimo zimsko vreme, leti ce da nam smrkava u 7 umesto u 8.
    (T, 28. mart 2023 19:43)

    # Link komentara

  9. Ovde u Ontariju je drzava izglasala jos 2020. godine da se vreme vise ne menja i da se sat ostavi po letnjem racunanju vremena.
    Medjutim to ce biti ucinjeno samo ukoliko Quebec i New York state urade isto zbog ekonomskih veza. Tako da do sada nista nije uradjeno, a nadam se da hoce. Samo da vise ne menjamo sat.
    (Milosav, 28. mart 2023 16:28)

    # Link komentara

  10. (Arh., 27. mart 2023 13:56)

    Kako da ne, najviše individualnih poljoprivrednih proizvođača, verovatno celih desetak hiljada... Sigurno i ti zamišljaš da se u njih ubrajaš zato što jednom godišnje ispečeš rakiju i jednom se još uvališ na tuđ svinjokolj. 90% stanovništva radi od 8 ujutru ili kasnije, pazi da se nećemo ravnati prema vama što nemate život pa ležete s kokoškama.
    (Trt, 27. mart 2023 15:02)

    U al si mu odgovorio. Onako hipstrski kad ustaneš u 12 i odeš po jogurt koji je neko napravio dok si ti vilenio po gradu ili kao opušteno kulrajući oko 3 izjutra pojedeš "džank fud" i odeš na spavanje između dve igrice, dok neko za to vreme krvavo radi i znoji se da bi ste vi gradski lencovi mogli da pržite po tastaturama. bravo!
    (Punk 101%, 28. mart 2023 15:19)

    # Link komentara

  11. Mislim da je potpuno logično da se ukine zimsko a ne letnje računanje vremena. Zimsko računanje skracuje dan i povecava potrosnju struje koja je i ovako deficitarna
    (Marko, 28. mart 2023 12:26)

    # Link komentara

  12. gluposti. spavas recimo 8 sati. legao u 10 pa ustao u 6 ili u 12 pa ustao u 8? Meni je isto to sta pise na satu bas me briga jedino gledam da ne zakasnim
    (ma, 28. mart 2023 12:09)

    # Link komentara

  13. E blago nama ako ti plazu stavljas ispred polaganja volovima, mnogo mi se nesto tresu gace za tvoj dzabalebaroski zivot i vrednovanje stvari..
    (gr, 27. mart 2023 21:26)

    Najjači su mi ovi kojima su ćaća i mater prodali volove da ih pošalju u grad na fakultet, a oni čitave studije sedeli u kafiću i blejali. Pa sad ne mogu nazad u selo jer je sramota, a za grad nisu pripitomljeni...
    (Bojan, 28. mart 2023 11:07)

    # Link komentara

  14. Neverovatno koliko ima razmaženih i malodušnih melanholika u ovoj Srbiji. Ludilo!
    (Mapa kaže zimska zona, 27. mart 2023 22:09)

    Neverovatno koliko ima seljačina i kontraša koji pričaju o nekakvim mapama a ne o zdravom razumu. Svako ko bi ukinuo letnje vreme je ozbiljno udaren u glavu.
    (Vlada, 28. mart 2023 11:05)

    # Link komentara

  15. sedam dana od pomeranja sata se najvise umire, posebno stariji ljudi sa kardiovaskularnim problemima. Jednostavno bioritam tj ciklus san/dan utice na lucenje razlicitih hormona u razlicitim kolicinama. Pomeranjem sata se vestacki terate da ustajete ranije/kasnije i dok se telo ne navikne mozete biti u riziku. Naravno mladji to generalno ni ne osete ali kod starije populacije zna da bude opasno.
    (FDA statistika, 27. mart 2023 17:14)


    Statistički, najmanje se umire posle stote.
    (Mali Hijavata, 28. mart 2023 10:27)

    # Link komentara

  16. Prirodno (zimsko) računanje vremena, naravno. "Letnje" ne postoji to je izmišljotina zbog pomeranja časovnika.
    I nema sumnje da ćemo se vratiti na naše prirodno računanje vremena. Pogledajte mapu vremenskih zona pa će vam biti jasno gde pripadamo. Naša najistočnija granica se tek graniči sa tom zonom koju vi depresivci i melanholici željni sat vremena više sunca priželjkujete. Makedonija i Albanija su najavile podešavanje po prirodnoj (zimskoj) zoni. Sva putovanja u EU gde se odselilo pola Srbije su u toj zoni; ko to ide u Rumuniju i Bugarsku!? (na nivou statističke greške), izuzev Grčke u tri letnja meseca.
    Neverovatno koliko ima razmaženih i malodušnih melanholika u ovoj Srbiji. Ludilo!
    (Mapa kaže zimska zona,

    Ti ocigledno ne znas da gledas na mapu jer da znas video bi da je Beograd blizi Sofiji i Solunu nego Parizu i Madridu. Isto tako ovo "prirodno zimsko" je cista izmisljotina. Ne postoji prirodno, covek je sam izmislio racunanje vremena i moze i sam da ga prilagodi svojim potrebama. A to sto ti vredjas nekoga ko zeli sat vremena vise sunca govori o tvojoj kulturi i obrazovanju. Neuporedivo je bolje kada covek duze ima dnevnu svetlost da moze posle radnog vremena da se bavi sportom, rekreacijom i drugim stvarima po svetlu a ne po tmini, mraku. Nedostatak sunceve svetlosti negativno utice na zdravlje, cinjenice.
    (molim_objavite, 28. mart 2023 10:14)

    # Link komentara

  17. Valjalo bi pomerati časovnike 12 puta godišnje po 10 minuta. A zbog veće preciznosti može i 24 puta po 5 minuta. I tako bi se to na telefonima radilo automatski kao i sad. Čitav svet bi se krstio kad se spomene Srbija.
    (Vaško Popac, 28. mart 2023 09:58)

    # Link komentara

  18. "Prirodno" jer je to u odnosu na Grinič. A Grinič je "prirodna" referentna tačka ili su neki ljudi odredili da tako bude?
    (Mapa je relativna, 28. mart 2023 09:52)

    # Link komentara

  19. Mi pripadamo tzv "zimskoj zoni", dovoljno je pogledati mapu vremenskih zona i svakome ko je pismen biće jasno da Srbija nema nikakave veze sa tzv "letnjom zonom". Španija i Francuska su iz svojih razloga, verovatno ekonomskih, uletele u zonu kojoj ne pipadaju.
    Nema nikakavih, a naročito ekonomskih razloga da ne budemo u vremenskoj zoni kojoj pripada gotovo cela Evropa. Argument za sat vremena više sunca nije pravi argument.
    (nn_lice, 28. mart 2023 09:51)

    # Link komentara

  20. "Neki od razloga za pomeranje sata jesu da ukoliko Srbija trajno ostane na zimskom računanju vremena njeni stanovnici ne bi iskoristili veći deo obdanice."

    To je kada hoćete da radno vreme počne od 9 ili 10 sati. Kada radno vreme počne ranije iskoristi se dan i ima dovoljno dnevne svetlosti.Suludo je odstupati od astronomskog vremena jer je ljudski metabolizam milenijumima podešen prema njemu. I ne samo ljudski. Nijedna ozbiljna i nepristrasna analiza nikada nije urađena koja bi predstavila te "silne" energetske uštede i opštu dobrobit, a nema ni sveobuhvatne i kvalitetne analize o uticajima ove "gimnastike" na zdravlje ljudi.
    (Miron, 28. mart 2023 09:15)

    # Link komentara

  21. obvavezno!
    O O O-BA-VEZ-NO!
    (wer, 28. mart 2023 08:46)

    # Link komentara

  22. Vreme smo izmislili mi ljudi da nam olaksa zivot i mozemo da ga menjamo kako nama odgovara, nema PRAVILNO i NORMALNO tu nista, sunce izlazi kad hoće a mi to možemo da zovemo i ponoc ako nam se svidja tako... e sad ono sto bi TREBALO da odgovara skoro svima je da imaju vise dana popodne, dakle letnje vreme i jos kad bi otisli u +2, divota. ako bi ostavili zimsko trebalo bi ili pobeci iz zemlje ili zapaliti skupštinu, nema sredine
    (periwinkle_blue, 28. mart 2023 05:21)

    # Link komentara

  23. Čista budalaština, to letnje/zimsko pomeranje sata. Kad su Indijancu (sad se to moderno kaže "Native American") objasnili suštinu pomeranja sata, rekao je: "Haug, samo beli čovek misli da je ćebe duže ako odseče gornji deo i prišije ga donjem!"

    Sem što je budalaština, pomeranje sata je i dokazano štetno, po zdravlje. A da li je fiksno vreme bolje da bude GMT+1 (sadašnje "zimsko") ili GMT+2 (sadašnje "letnje"), već je za analizu. Lično preferiram GMT+2, ne znači da sam u pravu.
    (Srđan, 28. mart 2023 01:25)

    # Link komentara

  24. @Goran - druze, u Berlinu, Oslu, Stokholmu...kasnije zalazi sunce leti zato sto su toliko severno da im treba mnogo duze vremena da zahvate "ugao zalaska" sunca.
    Isto kao sto, na primer, u Tromzu leti sunce skoro da i ne zalazi. Jednostavno, ugao zalaska se ne poklapa sa rotacijom zemljine kugle i onda celu noc imas "sumrak" i to nema veze sa vremenskim zonama.
    Sa druge strane, nije logicno da jedan Madrid i jedan Beograd dele istu vremensku zonu, iako je trenutno tako.
    Kod nas leti krece zora u 0400 a u Madridu u 0700. Zalazi nam sunce u 2000 a u Madridu u 2300. Nije logicno. Ali, ako jedna Kina moze da bude u jednoj vremenskoj zoni i nista im ne fali, mozemo i mi i Spanci :)

    Sa trece strane, svaki put kad se menja sat krece kuknjava "jao jao sve mi se poremetilo". Hajde molim vas, to su gluposti, samo ko ima vremena da obraca paznju na takve stvari stvarno obraca paznju.
    Dok sam radio na brodu plovili smo u Baltiku jedno celo leto i ruta nam je bila Nemacka-Estonija-Rusija-Finska-Svedska-Nemacka.
    Menjali smo sat dva puta do Rusije (sa nemackih +1 na estonskih +2 pa na ruskih +3) i onda dva puta do Nemacke (sa ruskih +3 na finskih +2 pa na svedskih/nemackih +1).
    I tako svake nedelje, od maja do septembra. Cetiri puta nedeljno svake nedelje. Ni ne skontas da se menja, posto je sve stvar navike.
    (Za Gorana, 27. mart 2023 23:04)

    # Link komentara

  25. Prirodno (zimsko) računanje vremena, naravno. "Letnje" ne postoji to je izmišljotina zbog pomeranja časovnika.
    I nema sumnje da ćemo se vratiti na naše prirodno računanje vremena. Pogledajte mapu vremenskih zona pa će vam biti jasno gde pripadamo. Naša najistočnija granica se tek graniči sa tom zonom koju vi depresivci i melanholici željni sat vremena više sunca priželjkujete. Makedonija i Albanija su najavile podešavanje po prirodnoj (zimskoj) zoni. Sva putovanja u EU gde se odselilo pola Srbije su u toj zoni; ko to ide u Rumuniju i Bugarsku!? (na nivou statističke greške), izuzev Grčke u tri letnja meseca.
    Neverovatno koliko ima razmaženih i malodušnih melanholika u ovoj Srbiji. Ludilo!
    (Mapa kaže zimska zona, 27. mart 2023 22:09)

    # Link komentara

  26. @Joe
    E blago nama ako ti plazu stavljas ispred polaganja volovima, mnogo mi se nesto tresu gace za tvoj dzabalebaroski zivot i vrednovanje stvari..
    (gr, 27. mart 2023 21:26)

    # Link komentara

  27. Ohrabruje da ima dovoljan broj ljudi koji kapiraju da smo mi CET (GMT+1) a ne EET (GMT+2). Shvatite da ne može argument da bude "hoću da mi dan bude u xx sati". Prirodne granice CET su od 7,5 do 22,5 IGD. Sad lepo atlas u ruke pa vidite gde je koja država. Jedino krajnji istok Srbije (otprilike kada bi se povukla linija Kladovo-Pirot je u EET. Verovali ili ne, mi smo u pravoj, a Pariz, Amsterdam i (naročito) Madrid u pogrešnoj vremenskoj zoni. Drugom prilikom zašto je to tako. Ili, da upotrebim jedan od glavnih argumenata EET-ovaca, da li je normalno da Srbija bude u istoj vremenskoj zoni kao Kuvajt? Upravo bi se to dešavalo leti ako bi imali EET. Grčka je veoma specifična. Teritorija je skoro hirurški podeljena na pola. Grčki argument je bio da je većina stanovnika u EET (i Atina i Solun), ps su uzeli tu zonu. Makedonija ima sličnu geografsku dužinu kao Srbija i isto vremensku zonu pa ne pomišljaju da je menjaju.
    (Biserko, 27. mart 2023 20:37)

    # Link komentara

  28. Pojma nemaš mi smo GMT +2 realno. Je l' ti shvataš da bi leti svanulo u 3h ujutru. Letnje računanje to pomeri na 4h. Ili da budemo u našoj prirodnoj +2 gde su Grci i Rumuni.
    (Agent, 27. mart 2023 13:09)
    Potpuno se slažem da treba da budemo u vremenskoj zoni kao Grčka, Bugarska i Rumunija
    (Vlada, 27. mart 2023 13:29) 

    Da ,to što smo +1 je bila politička odluka jer je drzava bila veća.
    Interes države.
    Ekonomija "kaže" da najveći obim trgovinske razmene (mislim 60%) imamo sa zemljama EU i da tu prednjače zemlje centralne Evrope.
    Verujem da to igra ulogu isto.
    Nije da nije bitno.

    Ukidanje tih stalnih promena mozda bi igralo kada bi presli za stalno na +2 ,što je ,izgleda prirodno stanhe stvari.

    Ali ni ovako nije baš loše.
    Meni je ok pratiti Sunce...
    (Komša, 27. mart 2023 20:30)

    # Link komentara

  29. @ Nenad Nasa prirodna vremenska zona je +2, kao sto je imaju Grcka, Rumunija i Bugarska. To sto su drugari iz SFRJ hteli da se ravnaju sa Parizom, Rimom i sl. je pitanje za njih. Jedino ispravno je letnje vreme.
    (pedja, 27. mart 2023 12:52)


    Nismo +2. Naša zona je +1 i tu pripadamo. Samo malecki deo istočne Srbije ulazi u +2. Pogledaj granice vremenskih zona i videćeš.
    I prestanite da poredite sa Parizom jer je Pariz, odnosno Francuska, kao i Španija u pogrešnoj vremenskoj zoni.
    Treba ostaviti pomeranje sata.
    (lupa, 27. mart 2023 19:16)

    # Link komentara

  30. Odavno je ovo trebalo da se ukine jos krajem osamdesetih. U svakom slucaju kako je i napisano treba ukinuti letnje racunanje i ostaviti pravilno zimsko racunanje. Svako ko zeli leti duzi dan, bice on svakako duzi, ne treba nista forsirati, nasa prirodna vremenska zona je GMT+1 i tako treba i da ostane.
    (Nenad, 27. mart 2023 12:30)

    Pojma nemaš mi smo GMT +2 realno. Je l' ti shvataš da bi leti svanulo u 3h ujutru. Letnje računanje to pomeri na 4h. Ili da budemo u našoj prirodnoj +2 gde su Grci i Rumuni.
    (Agent, 27. mart 2023 13:09)


    Ne, nismo GMT+2, mi smo GMT+1, samo malecki deo istočne Srbije zalazi u GMT+2.
    (lupa, 27. mart 2023 19:04)

    # Link komentara

  31. Ovo kao da je trik pitanje. Pitanje treba da glasi: da li smo za ukidanje zimskog računanja vremena? Besmisleno je da ostane zimsko računanje preko leta. Svanulo bi u tri, mrak padao u 19h. Suludo.... I ovako velika većina stanovništva ima deficit vitamina D... Zimsko računanje vremena je velika greška.
    (Gogi, 27. mart 2023 18:00)

    # Link komentara

  32. Koliko vampira i hejtera sunčeve svetlosti u komentarima. Srbija treba da se uskladi sa državama koje su u njenoj blizini, a to je GMT*+2. Kako mi možemo biti u istoj zoni sa Berlinom kada tamo kasnije zalazi sunce nego ovde?!
    (Goran, 27. mart 2023 17:17)

    # Link komentara

  33. sedam dana od pomeranja sata se najvise umire, posebno stariji ljudi sa kardiovaskularnim problemima. Jednostavno bioritam tj ciklus san/dan utice na lucenje razlicitih hormona u razlicitim kolicinama. Pomeranjem sata se vestacki terate da ustajete ranije/kasnije i dok se telo ne navikne mozete biti u riziku. Naravno mladji to generalno ni ne osete ali kod starije populacije zna da bude opasno.
    (FDA statistika, 27. mart 2023 17:14)

    # Link komentara

  34. За 24 сата, Земља направи круг од 360 степени. Значи свака временска зона је "широка" 15 степени географске ширине. Нулта зона је Гринич, па она иде од -7,5 до 7,5 степени. Следећа зона иде од 7,5 до 22,5 степени, и то је GMT+1. Ако погледате карту Србије, видећете да је само један минорни део њене територије у GMT+2, тј. да она апсолутно припада зони GMT+1. Зимско време је једино исправно. Само наука, ништа "Задруга".
    (Abernathy, 27. mart 2023 16:55)

    # Link komentara

  35. Земљама на југу Европе одговара летње време, а земљама севера зимско. Замислите дан који је краћи лети за сат времена. У пола осам мрак, а свитало би у три ипо ујутру на дан дугодевнице. Па је ли онда нормално укидати летње рачунање времена? Што не питате јесмо ли за укидање зимског рачунања времена? ЈЕСМО! У четири ипо мрак поподне на дан краткодневнице. К'о на северном полу. Овако би са летњим временом зими био дан до пола шест. Једино што би у мраку провели првих сат времена на послу, али зато и служи померање сата. Тога су се досетили паметни људи.
    (Kralj mača, 27. mart 2023 16:50)

    # Link komentara

  36. Neka uvedu ili ukinu koje god hoće računanje vremena, samo da nam uvek bude leto ali ne one vrućine u Julu. Neka pada kiša samo preko noći a sneg na planinama može i preko cele godine. Neka pirka blagi vetar non-stop da odnese ova zagađenja.
    (Sendvic, 27. mart 2023 16:21)

    # Link komentara

  37. (Maki, 27. mart 2023 14:51)

    Derane ako u tvom selu nema reke to je tvoj problem.
    (Bojan, 27. mart 2023 16:16)

    # Link komentara

  38. Za neke koji ne znaju racunicu.
    1° po vertikali nosi 4min.
    Zemlja okrugla, znaci 360°x4=24h
    Srbija se nalazi na nekih 21° sto mu dodje od 0° , 21x4=84min, odnosno 1sat i 24min
    Prostim okruzivanjem, pripadamo zoni +1, da smo 1sat i 31min bili bi +2(matematicki).
    e sad ta granica se nadoknadjuje sa tim letnjim i zimskim vremenom tj +1/+2.
    mislim da je ovo najbolje resenje i nista ne treba dirati, posebno jer je promenjen stil zivota i velikoj vecini ne treba leti sunce u 4 ujutru.
    Neke zemlje nemaju letnje racunanje vremena posto im je geografski polozaj takav da su blizu tog okruglog sata.
    (putnik, 27. mart 2023 16:16)

    # Link komentara

  39. Nema konfuzije.Ostaviti zimsko,jer to je normalno,svidjalo se nekom ili ne,na silu se forsira sat unapred i letnje racunanje vremena.To nema veze sa 21.vekom.Znaci ako je 21.vek onda da menjamo jer je tako moderno ili u trendu i kao da non stop visimp na plazama i bazenima.
    (Master of puppets, 27. mart 2023 15:06)

    Kad bi neki nepismeni panj da ti određuje šta je normalno. Naravno da ćemo da menjamo na letnje kad apsolutna većina tako funkcioniše, vi što morate na posao zimi u 6 ujutru stisnite se malo, trebalo je o tome da razmišljate kad ste bežali sa časova.
    (Nemanja, 27. mart 2023 16:16)

    # Link komentara

  40. Zimi ujutro krenem na posao u 6h.Bude mrak.Kada se vratim sa posla dok dodje kuci oko15h i nesta minuta.Dok napravim rucak, nalozim vatru.Vec je uveliko pao mrak.Bijelog dana ne vidim.Bilo bi malo drugacije tj bolje da padne noc u 17h a ne u 16h.Stvarno uhvati depresija preko zime.
    (Mira, 27. mart 2023 14:59)

    Iskrenost je jedna od najlepših ljudskih osobina.
    (starac bez mora, 27. mart 2023 16:13)

    # Link komentara

  41. Beograd je na 20 stepeni geografske dužine istočno. Pariz je na 2 stepena istočno (18 od nas), Madrid je na 3 zapadno (23 od nas) i oni su ista vremenska zona kao mi. Jedan sat obrtanja zemlje je 15 stepeni. Dakle, pošto smo u istoj zoni, u Parizu sunce izlazi i zalazi na dan ravnodnevnice jedan sat kasnije nego u Beogradu, u Madridu sat i po. Dakle, treba da smo u istočnoj zoni, kao Atina koja je na 23 stepena istočno, samo 3 stepena od nas.
    (Mare, 27. mart 2023 16:06)

    # Link komentara

  42. Ne prepisujte jedni od drugih kako je bilo do 1983 -nek tako i ostane leti svanjava svakako oko 4 , zimi je mrak u 16:30 kako god da računaš
    Molim da ne piše komentare ko se ne razume
    (1, 27. mart 2023 16:06)

    # Link komentara

  43. Letnje treba ostaviti.
    (Hrvatijanski dečiji logori, 27. mart 2023 16:01)

    # Link komentara

  44. Nema konfuzije.Ostaviti zimsko,jer to je normalno,svidjalo se nekom ili ne,na silu se forsira sat unapred i letnje racunanje vremena.To nema veze sa 21.vekom.Znaci ako je 21.vek onda da menjamo jer je tako moderno ili u trendu i kao da non stop visimp na plazama i bazenima.
    (Master of puppets, 27. mart 2023 15:06)

    Naprotiv, ostaviti letnje.
    Mi se nalazimo previše istočno i zapadno za ovu vremensku zonu, koja bi trebala biti kao i Atinska.
    Leti bi po zimskom vremenu mrak padao oko 20h, a svanulo bi oko 4h ujutru, kome treba sunce tada? Logičnije je da leti dan traje do 21h, sviće oko 5h, dok je zimi dan svakako kratak.
    (Tihi, 27. mart 2023 15:58)

    # Link komentara

  45. Zimi skoro i ne svane - oni ga jos skrate!! LETNJE , BREE… UVEK… I briga me STA JE ISPRAVNIJE, ZDRAVIJE, MERODAVNIJE, GDE SE KAKO RACUNA…
    (Branko, 27. mart 2023 15:58)

    # Link komentara

  46. Ovi sto su za ukidanje ocigledno ni ne znaju smisao menjanja vremena..
    (Pera, 27. mart 2023 15:50)

    # Link komentara

  47. Zimsko napiciti na +2..jel treba da ustajemo sa sijalicom i dolazimo u mrak kuci koji pada u 15.30?kome zelite da pogodujete.. Prodavcima i trgovcima strujom?!
    (dzudzu, 27. mart 2023 15:45)

    # Link komentara

  48. Ukinuti zimsko računanje, ostati na letnjem računanju i plus sledeće godine Srbija da pređe u GMT +2. Valda smo bliže Grčkoj, Bugarskoj... nego Španiji sa kojmo smo trenutno istoj vremenskoj zoni. E tek onda ćemo lepo iskoristiti dan.
    (MP., 27. mart 2023 15:33)

    # Link komentara

  49. Iskoristićete celu obdanicu ukoliko ustanete ranije.
    (King Kong, 27. mart 2023 15:25)

    # Link komentara

  50. ja pojma nemam o čemu vi pričate.
    (FauVe, 27. mart 2023 15:20)

    # Link komentara

  51. Objektivno nama je blize ovo letnje vreme po geografskom polozaju i kao takvo bih ga i ostavio. Naravno ne smeta mi promena sat nazad zimi , sat napred leti... Cak sto vise ta promana je i pripodna
    (goran, 27. mart 2023 15:18)

    # Link komentara

  52. @Joe O kojoj plaži ti pričaš :-) :-) Nema toga ovde druže, promašio si državu. A za depresiju postoji terapija, a to sigurno nije letnje računanje vremena.
    (Maki, 27. mart 2023 14:51)

    Postoji terapija i za one koji misle da je normalno da ti leti sviće pre 4 ujutru, ali počinje od malih nogu u specijalnim školama, biće da si zakasnio.
    (Bolek, 27. mart 2023 15:13)

    # Link komentara

  53. Ukinuti i preci u + 2 zonu
    (hemodroid, 27. mart 2023 15:09)

    # Link komentara

  54. Границе временских зона су на 22.5 степена, +15 степени. Једини део Србије који је источно од тога је сами исток Старе планине на 23 степена, све остало је у зони како треба.
    Цео проблем су направили Немци 1939, када су напали Француску и убацили је у Централну европску зону да би било исто време као у Берлину. После рата, Француска је остала у централноевропској зони, а не на Гриничком времену. Тако да Француско 9:00, по висини сунца одговара нашем 7:30.

    У доба глобализације, мислим да би требало укинути временске зоне, већ да цео свет користи Гриничко време, а да се помера радно време зависно од доба године.
    На пример, у Србији, да се ради од 8 (по Гриничу) око кратко дневнице, од 7:30 око равнодневнице и од 7 око дугодневнице.
    У Југославији је било потпуно нормално да се ради од 7 ујутро.
    (Младен, 27. mart 2023 15:08)

    # Link komentara

  55. Pogrešna anketa, nismo za ukidanje letnjeg, već zimskog računanja vremena, jer nama najviše odgovara duža obdanica na kraju dana, besmisleno je da u decembru dan traje do 16 h poslepodne, radno vreme je sada znatno drugačije u odnosu na period od pre 30 godina, radi se od 8 ili od 9, što znači da se zimi ide kući po mraku.
    (Nenad, 27. mart 2023 15:07)

    # Link komentara

  56. Nema konfuzije.Ostaviti zimsko,jer to je normalno,svidjalo se nekom ili ne,na silu se forsira sat unapred i letnje racunanje vremena.To nema veze sa 21.vekom.Znaci ako je 21.vek onda da menjamo jer je tako moderno ili u trendu i kao da non stop visimp na plazama i bazenima.
    (Master of puppets, 27. mart 2023 15:06)

    # Link komentara

  57. (Arh., 27. mart 2023 13:56)

    Kako da ne, najviše individualnih poljoprivrednih proizvođača, verovatno celih desetak hiljada... Sigurno i ti zamišljaš da se u njih ubrajaš zato što jednom godišnje ispečeš rakiju i jednom se još uvališ na tuđ svinjokolj. 90% stanovništva radi od 8 ujutru ili kasnije, pazi da se nećemo ravnati prema vama što nemate život pa ležete s kokoškama.
    (Trt, 27. mart 2023 15:02)

    # Link komentara

  58. Zimi ujutro krenem na posao u 6h.Bude mrak.Kada se vratim sa posla dok dodje kuci oko15h i nesta minuta.Dok napravim rucak, nalozim vatru.Vec je uveliko pao mrak.Bijelog dana ne vidim.Bilo bi malo drugacije tj bolje da padne noc u 17h a ne u 16h.Stvarno uhvati depresija preko zime.
    (Mira, 27. mart 2023 14:59)

    # Link komentara

  59. Ja sam za letnje računanje vremena i da se nikada ne vratimo na zimsko… A kad bi još prešli u +2 vremensku zonu, gde bi nam kraj bio…
    (prvenac, 27. mart 2023 14:58)

    # Link komentara

  60. @Joe O kojoj plaži ti pričaš :-) :-) Nema toga ovde druže, promašio si državu. A za depresiju postoji terapija, a to sigurno nije letnje računanje vremena.
    (Maki, 27. mart 2023 14:51)

    # Link komentara

  61. @ Nenad Nasa prirodna vremenska zona je +2, kao sto je imaju Grcka, Rumunija i Bugarska. To sto su drugari iz SFRJ hteli da se ravnaju sa Parizom, Rimom i sl. je pitanje za njih. Jedino ispravno je letnje vreme.
    (pedja, 27. mart 2023 12:52)

    U bivšoj Jugi su drugovi odredili vremensku zonu na +1 iz razloga da cela tadašnja država bude u istoj zoni, pre svega zbog trgovine a i svih ostalih peripetija. Srbija je verovatno prirodnije na +2,ako ništa tuje negde na granici jer nema logike da smo u istoj vremenskoj zoni sa Parizom i Berlinom, a u drugoj u odnosu na Sofiju i Atinu?
    (Džoni, 27. mart 2023 14:37)

    # Link komentara

  62. Bolje je ukinuti zimsko računanje vremena, uvek će nam biti duži dan.
    (herz, 27. mart 2023 14:32)

    # Link komentara

  63. mnogo mi se sviđa ovo pomeranje,a svidelo bi se i vama da vam gazda pomeri umesto do 19 sada zatvaramo u 20,a zašto,zbog par bilmeza po 100 dinara
    (justin, 27. mart 2023 14:27)

    # Link komentara

  64. Ostaviti letnje računanje i ne pomerati više časovnik.
    (Džoni, 27. mart 2023 14:24)

    # Link komentara

  65. Samo da dozivim dovoljno dugo da pocne sudjenje idiota koji su mi ovo radili cio zivot...
    (Telal, 27. mart 2023 14:11)

    # Link komentara

  66. @Agent


    Leti i jeste svanjavalo oko 3.20 u Junu pre uvođenja menjanja vremena. Nije bio neki problem. Živelo se i tada. Jedino su letnje večeri, dakle najlepši deo dana, bile kratke.
    (Realno, 27. mart 2023 14:11)

    # Link komentara

  67. Odavno je ovo trebalo da se ukine jos krajem osamdesetih. U svakom slucaju kako je i napisano treba ukinuti letnje racunanje i ostaviti pravilno zimsko racunanje. Svako ko zeli leti duzi dan, bice on svakako duzi, ne treba nista forsirati, nasa prirodna vremenska zona je GMT+1 i tako treba i da ostane.
    (Nenad, 27. mart 2023 12:30)

    Pojma nemaš mi smo GMT +2 realno. Je l' ti shvataš da bi leti svanulo u 3h ujutru. Letnje računanje to pomeri na 4h. Ili da budemo u našoj prirodnoj +2 gde su Grci i Rumuni.
    (Agent, 27. mart 2023 13:09)

    Ti zapravo nemaš pojma i netačno je to što tvrdiš a što možeš da proveriš maltene bilo gde.
    Mi smo oduvek, dakle oduvek bili u tzv zimskoj zoni. Letnja zona je veštački nametnuta kao rezultat promene časovnika. To što sviće u tri izjutra, a oduvek je svitalo i to generacijama; naročito je važno za poljoprivrednike (Srbija ima najviše manjih individualnih proizvoača) koji su oduvek koristili tu pogodnost oko 3-4h za poljoprivredne radove , naročito leti dok razmaženi urbani frikovi spavaju ili dremaju, pa im je ono kao depresivno što nemaju 1 sat sunca više!?!
    Dobro se sećam ranih osamdesetih, oko osam sumrak, letnje vrućine već uminu oko pola sedam- Zimsko računanje vremena je naše prirodno stanje nešto što je oduvek postojalo. Uostalom biće lakše i našim mnogobrojnim radnicima u inostranstvu, u istoj vremenskoh zoni. Kakava Bugarska, Grčka i Rumunija, aman.
    (Arh., 27. mart 2023 13:56)

    # Link komentara

  68. Zapanjen sam većinom glasova za zimsko računanje.
    To samo pokazuje da sve više odstupam od mentaliteta u Srbiji.
    Super je zimsko računanje, leti ćemo s plaže u 19h umesto u 20h, ali zato će jutro počinjati u 4h, taman da stignemo da položimo kravama...
    I da se osvrnem na komentare da se nekad računalo samo zimsko. E pa nek se ti vrate ako već nisu u te godine i neka na posao idu volovima a ne autima.
    U celom svetu se radno vreme sve više pomera, sad većina radi od 9h, a ne ko pre od 7h.
    A i kad se vratiš sa posla, lepo ćeš u mrak da se vratiš ako ostaneš na zimskom.
    Jednostavno. padnem u depresiju kad se u jesen vreme vrati na zimsko računanje, ako to ostave cele godine, počeću da razmišljam o samoubistvu.
    (Joe, 27. mart 2023 13:55)

    # Link komentara

  69. Meni odgovara baš ovako kako jeste. Odnosno, dva puta pomeranje sata u toku godine. Tako se favorizuje obdanica a ja sam veliki ljubitelj sunčeve svetlosti. Pošto radim od sedam sati ujutro nezamislivo mi je da šest meseci idem na posao po mraku.
    (Elrik od Melnibonea, 27. mart 2023 13:55)

    # Link komentara

  70. Svi koji neće da koriste dan du dangube! It's easy.
    Rezultat glasanja samo pokazuje šta? U današnje vreme nemati sve časovnike u državi na automatskom prebacivanju vremena (koje skida misao o letnjem/zimskom vremenu) je necivilizacijski akt.
    Diskisija sa mekim ko živi u 7531. godini je besmislena. Poražavajuće je da posle 7500 kusur godina razmišljate isto. I daska bi evoluirala.
    (466453, 27. mart 2023 13:50)

    # Link komentara

  71. Anketa je besmislena, jer nisam ni za jedno, ni za drugo. Za ukidanje sam zimskog računanja vremena, jer volim da dan bude do kasno. Od zimske dužine dana ništa gore nema.
    (expert, 27. mart 2023 13:48)

    # Link komentara

  72. ko će narodu ugoditi.
    (neutralni felš, 27. mart 2023 13:47)

    # Link komentara

  73. Ukinuti pomeranje vremena, ali zadržati letnje računanje
    (NekoIzMase, 27. mart 2023 13:47)

    # Link komentara

  74. Ukjinite zimsko vreme!
    (cccc, 27. mart 2023 13:38)

    # Link komentara

  75. Pa? Pomeranje sata je uvedeno 1983. Pre toga se zivelo hiljadama godina pa ljudska vrsta nije izumrla zato sto joj je mesec dana godisnje "svanjivalo u 8 i 45"...
    (ProkopijeElGrande, 27. mart 2023 12:45)

    Pozdrav iz 21. veka! Mora da je teško ostavljati komentare dok teraš volove a internet i smart telefon ti neće biti izmišljeni još 150 godina...
    (Bojan, 27. mart 2023 13:37)

    # Link komentara

  76. O kakvoj konfuziji se radi? Sve je potpuno normalno. Pomeranje sata je odlična stvar. Turska je odustala od pomeranja sata pa im zimi svanjava u 8 i 45.
    (Shigman, 27. mart 2023 12:23)

    Pa im se desi zemljotres
    (aca, 27. mart 2023 13:37)

    # Link komentara

  77. Pojma nemaš mi smo GMT +2 realno. Je l' ti shvataš da bi leti svanulo u 3h ujutru. Letnje računanje to pomeri na 4h. Ili da budemo u našoj prirodnoj +2 gde su Grci i Rumuni.
    (Agent, 27. mart 2023 13:09)
    Potpuno se slažem da treba da budemo u vremenskoj zoni kao Grčka, Bugarska i Rumunija
    (Vlada, 27. mart 2023 13:29)

    # Link komentara

  78. Укидање зимског не летњег.
    (Бошко, 27. mart 2023 13:23)

    # Link komentara

  79. Druga Srbija glasala NE po defaultu
    (Lol, 27. mart 2023 13:23)

    # Link komentara

  80. Realno treba da budemo u istoj vremenskoj zoni sa Grčkom i da stalno bude letnje vreme
    (Ustreptala koka, 27. mart 2023 13:23)

    # Link komentara

  81. Naravno.
    (anti-imaginarijum, 27. mart 2023 13:20)

    # Link komentara

  82. Mislim da se svi slazemo oko toga da zimsko treba ukinuti, a da letnje ostane. Suludo je da nam mrak pada rano...
    (nemanja, 27. mart 2023 13:16)

    # Link komentara

  83. ovo je sra*e... ni vreme ne ostavise na miru...
    (johnny, 27. mart 2023 13:14)

    # Link komentara

  84. Turska je odustala od pomeranja sata pa im zimi svanjava u 8 i 45.
    (Shigman, 27. mart 2023 12:23)

    Pa? Pomeranje sata je uvedeno 1983. Pre toga se zivelo hiljadama godina pa ljudska vrsta nije izumrla zato sto joj je mesec dana godisnje "svanjivalo u 8 i 45"...
    (ProkopijeElGrande, 27. mart 2023 12:45)

    Да ,али је било зимско време ,плашим се ако укину да ће да оставе зимско уместо летње време .
    (Мишо, 27. mart 2023 13:11)

    # Link komentara

  85. Ja sam za ukidanje takozvanog imuniteta za "narodne" poslanike i ostalu političku bagru.
    (starac bez mora, 27. mart 2023 13:11)

    # Link komentara

  86. Odavno je ovo trebalo da se ukine jos krajem osamdesetih. U svakom slucaju kako je i napisano treba ukinuti letnje racunanje i ostaviti pravilno zimsko racunanje. Svako ko zeli leti duzi dan, bice on svakako duzi, ne treba nista forsirati, nasa prirodna vremenska zona je GMT+1 i tako treba i da ostane.
    (Nenad, 27. mart 2023 12:30)

    Pojma nemaš mi smo GMT +2 realno. Je l' ti shvataš da bi leti svanulo u 3h ujutru. Letnje računanje to pomeri na 4h. Ili da budemo u našoj prirodnoj +2 gde su Grci i Rumuni.
    (Agent, 27. mart 2023 13:09)

    # Link komentara

  87. Turska je odustala od pomeranja sata pa im zimi svanjava u 8 i 45.
    (Shigman, 27. mart 2023 12:23)

    Pa? Pomeranje sata je uvedeno 1983. Pre toga se zivelo hiljadama godina pa ljudska vrsta nije izumrla zato sto joj je mesec dana godisnje "svanjivalo u 8 i 45"...
    (ProkopijeElGrande, 27. mart 2023 12:45)

    Ranije su ljudi putovali peške ili na konjima danima ili mesecima, pa se neko setio da napravi voz, automobil, avion...
    (Shigman, 27. mart 2023 13:09)

    # Link komentara

  88. Suluda anketa. Izbor može biti samo između zadržavanja postojećeg sistema promene vremena ili prebacivanja na letnje vreme, samo neko potpuno poremećen bi se zalagao za vraćanje na zimsko vreme.
    (Bojan, 27. mart 2023 13:06)

    # Link komentara

  89. More ,,Marko,, ne ori drumove !
    (MrsiMudoje- Maratonci i dalje trce pocasni krug, 27. mart 2023 13:03)

    # Link komentara

  90. Побогу људи треба да се укине померање сата али да стално остане летње време. Ако оставе зимско то ће бити тотална катастрофа и разлог за масовне демонстрације. Зимско време имамо само 4 месеца годишње и на силу кратимо дан у поподневним сатима када нам исти понајвише треба да би нам ујутро свануло кад ионако идемо на посао. Глупо да глупље не може бити. Ионако кратак зимски дан кратимо. И што је најгоре већ средином фебруара је дужи дан и свањава и кад се будимо за посао комотно треба оставити стално летње време. Све земље у окружењу Румунија, Бугарска, Македонија, Грчка иду +1 сат и на то наше време ово сад какво је. Одем тамо дужи дан дивота и вратим се у бестрагију :-( . Него морамо да пратимо запад јер смо колонија то је разлог. На западу дан географски много дужи па њима то време одговара али не и Србији.
    (Miki, 27. mart 2023 13:02)

    # Link komentara

  91. Kakva bre konfuzija?! Mora se biti mnogo pglu da bi pomeranje vremena izazvalo konfuziju. Još sad sve ide automatski, ne moraš da navijaš sve časovnike po kući kao nekada. Legneš u krevet, probudiš se, i to je to. Dakle, ostavite pomeranje, ništa mu ne fali. A tupsoni nek ostanu konfuzni, takvi su svejedno
    (Jel ima mozga u glavama?, 27. mart 2023 13:01)

    # Link komentara

  92. Nemojte ukidati, jer odosmo u zimsko vreme i tokom leta. Sunce će da nam izlazi pre 5 ujtro.
    Najbolje je, naravno nema od toga nista, da stalno budemo u letnjem vremenu, jer smo na istoj geogr. širini kao Grci.
    (zare, 27. mart 2023 13:01)

    # Link komentara

  93. Dok još nije uvedeno letnje računanje u periodu mart-novembar firme su menjale početak radnog vremena od 6h-14h, a zimi novembar-april od 7h-15h, isto je bilo, za one koji su bili zaposleni, kao sada i niko se nije osećao depresivnim, mnogo su neki postali "mekani" pa im svaka dlaka smeta.
    (adalv, 27. mart 2023 13:00)

    # Link komentara

  94. Uzasne vesti kada treba sat da se pomera jer me mrzi sa istog i prasinu da obrisem. Da imam volje i snage verovatno bih izmislili i traktor da sam ide i po plug i po gorivo i da popije ljutu pre oranja
    (AJA, 27. mart 2023 12:57)

    # Link komentara

  95. Ostavio bih letnje a sledećeg proleća bi gurnuo još sat napred.
    Eto...
    (deki, 27. mart 2023 12:56)

    # Link komentara

  96. Jesam za ukidanje, ali da ostane letnje računanje vremena!
    (No name, 27. mart 2023 12:55)

    # Link komentara

  97. Naše vreme je zimsko vreme. Zimi svanjava do 7. Leti mrak pada do 20 i to je to. Ove promene su najveća glupost na svetu. Šta me briga da mi leti dan bude duži... Bilo nekad jer je za poljoprivredu značilo sad i oni sve rade sa mašinama. Žanju i danju i noću tako da sad više nema nikakvog smisla.. Mislim dok ne grunu nuklearke pa se vratimo na motiku i ašov.
    (Statističar, 27. mart 2023 12:54)

    # Link komentara

  98. @ Nenad Nasa prirodna vremenska zona je +2, kao sto je imaju Grcka, Rumunija i Bugarska. To sto su drugari iz SFRJ hteli da se ravnaju sa Parizom, Rimom i sl. je pitanje za njih. Jedino ispravno je letnje vreme.
    (pedja, 27. mart 2023 12:52)

    # Link komentara

  99. Toliko brojnih izazova u savremenom svetu, a ovde urednici i novinari u nedostatku kontakta sa stvarnošću i realnim životnim temama konstantno recikliraju prevaziđene teme.
    (Adam, 27. mart 2023 12:52)

    # Link komentara

  100. Sad će svi biti za ukidanje.
    Ali kada ih pitate koje biraju polovina će reći letnje, polovina zimsko.
    Zato je najbolje da ostane promena vremena pa su svi zadovoljni do pola.
    (Fabrika čipova, 27. mart 2023 12:51)

    # Link komentara

  101. Turska je odustala od pomeranja sata pa im zimi svanjava u 8 i 45.
    (Shigman, 27. mart 2023 12:23)

    Pa? Pomeranje sata je uvedeno 1983. Pre toga se zivelo hiljadama godina pa ljudska vrsta nije izumrla zato sto joj je mesec dana godisnje "svanjivalo u 8 i 45"...
    (ProkopijeElGrande, 27. mart 2023 12:45)

    # Link komentara

  102. Mora da ostane letnje vreme.
    (xy, 27. mart 2023 12:44)

    # Link komentara

  103. Naravno da treba pomerati sat. Neki ljudu svali dan menjaju smenu, deca sedmicno menjaju smenu, a mi razmisljamo o stetnoati menjanja jednom u pola godine.
    (Dragan, 27. mart 2023 12:44)

    # Link komentara

  104. Ja sam za ali da ostane letnje racunanje vremena. Ako ostavimo zimsko ima leti da nam svice pre 5 a mrak ce da pada u 7. Mi smo geografski blizi Grcima i Bugarima i njihovom racunanju vremena. Zapadna evropa je u boljem polozaju, tamo leti mrak pada u 21 i 22h...oni mogu zimsko da koriste
    (Andrija, 27. mart 2023 12:42)

    # Link komentara

  105. Najpre je bilo samo racunanje vremena, a onda je uvedeno letnje racunanje vremena. Ako se ukida, a ja sam za, logicno je da je letnje racunanje to koje treba ukinuti.
    (bgzb, 27. mart 2023 12:42)

    # Link komentara

  106. Ne dirati nista. Letnje vreme prakticnije, jer je dan duzi.
    (opremsigurno, 27. mart 2023 12:42)

    # Link komentara

  107. Da. Ali niko od nas i vas se ne pita.
    (Otorinolaringolog, 27. mart 2023 12:40)

    # Link komentara

  108. treba ostaviti letnje vreme zauvek, da maksimalno iskoristimo dan. Ja radim kao službenik obezbeđenja po 12 sati smena. U pon ustajem u 4 i 15 (radim od 6 do 18). u uto ustajem kad hoću jer taj dan radim od 18 do 6. sre ležem ujutro u 6 i 45. pomeranje sata i ne primetim. poz
    (ekac, 27. mart 2023 12:36)

    # Link komentara

  109. Nisam. Ja bih da se svakih 15 dana pomera. To bilo kul.
    (pribil, 27. mart 2023 12:31)

    # Link komentara

  110. Treba ukinuti zimsko racunanje i ostati na letnjem.
    (ja, 27. mart 2023 12:30)

    # Link komentara

  111. Odavno je ovo trebalo da se ukine jos krajem osamdesetih. U svakom slucaju kako je i napisano treba ukinuti letnje racunanje i ostaviti pravilno zimsko racunanje. Svako ko zeli leti duzi dan, bice on svakako duzi, ne treba nista forsirati, nasa prirodna vremenska zona je GMT+1 i tako treba i da ostane.
    (Nenad, 27. mart 2023 12:30)

    # Link komentara

  112. Da,da i da!
    (Dejan skojevsko naselje, 27. mart 2023 12:28)

    # Link komentara

  113. Ja bi da ostane ovo letnje računanje.
    (dr88, 27. mart 2023 12:27)

    # Link komentara

  114. O kakvoj konfuziji se radi? Sve je potpuno normalno. Pomeranje sata je odlična stvar. Turska je odustala od pomeranja sata pa im zimi svanjava u 8 i 45.
    (Shigman, 27. mart 2023 12:23)

    # Link komentara