- Komentari -
  1. Pa kako ćeš ti onda nositi kožne torbe i cipele? Hoćeš li ti prva da se odrekneš kože?
    (Milos.mm, 4. oktobar 2022 13:05)

    # Link komentara

  2. Karleusi policijski zabraniti da peva.
    (Ajdemi, 4. oktobar 2022 13:05)

    # Link komentara

  3. Jelenu Karleušu treba kaninizovati i pod hitno proglasiti Sveticom
    (Napo Leon, 4. oktobar 2022 13:05)

    # Link komentara

  4. U potpunosti se slažem sa njom ovaj put
    (NikolaBg, 4. oktobar 2022 13:07)

    # Link komentara

  5. Tako je Jelena,Pricam to godinama,kada ih vidim kako se sepure pored mrtvog jelena ,pokvare mi dam primitivci .
    (zemunski kej, 4. oktobar 2022 13:08)

    # Link komentara

  6. Нисам за убијање животиња, али кад ти лисице поједу све кокошке, вук пола стада, срдначи очешљају роговима нов воћњак а дивље свиње униште кукуруз.
    Види се да никад није живела на селу и да види како дивљачи уништи сав нечији рад и труд.Нека их направи резерват кад не зна шта ће са парама
    (Некс, 4. oktobar 2022 13:09)

    # Link komentara

  7. Znaci nista od nas dvoje. Steta, a ja se ponadao
    (Splavar, 4. oktobar 2022 13:10)

    # Link komentara

  8. Gde je Karleusa, kad ja hranim tu divljac zimi? Lovci ostrele samo Skart ili onog sto ima previse u prirodi.
    (guru, 4. oktobar 2022 13:16)

    # Link komentara

  9. zabraniti mediski prostor plasticnim mozgovima bi bio najveci uspeh u novijoj istoriji! deca koju su oni zatrovali nisu vise deca, danas oni vode ovu zemlju, lece nasu decu, skoluju nasu buducnost. Iskreno ne poznajem ni jednog lovca, a plastiku vidjam cak i na kasi u marketu. Sigurno postoji dosta lovaca ali njihovo razmetanje ulovom je nista koliko se plastika razmece i zraci na svakom koraku.
    (sajza, 4. oktobar 2022 13:16)

    # Link komentara

  10. Pa kako ćeš ti onda nositi kožne torbe i cipele? Hoćeš li ti prva da se odrekneš kože?
    (Milos.mm, 4. oktobar 2022 13:05)

    Je l' si procitao vest debilcino ili odmah skocio na komentare?!
    Lepo pise da ih vise ne nosi.

    Ko bi rekao da cu se u necemu sloziti sa Karleusum, ali eto: pogodila pravo u centar.
    (Ken Norton, 4. oktobar 2022 13:16)

    # Link komentara

  11. Тако је тетка Јецо, популација ће сама да се регулише и прихрањује зими, а ако избије беснило то ће Свети Петар да реши.
    (питам за друга, 4. oktobar 2022 13:17)

    # Link komentara

  12. Opet se javlja ovaj programirani zombi mutant.
    (A, 4. oktobar 2022 13:17)

    # Link komentara

  13. Ono kad svoju porodicu ne poštuješ, a boriš se za svačija prava.
    (UjkaŽitko, 4. oktobar 2022 13:17)

    # Link komentara

  14. da se jednom slozim sa dotičnom ( o kojoj apsolutno nemam ok mišljenje, a tek o njenom " pevanju" da ne trošimo reči) ali ovaj put apsolutno je u pravu. Naravno, pretpostavljam da dotična neće više nositi kožnu odeću - obuću i krzno, jel? U svakom slučaju STOP lovu!!!
    (Aleksa78, 4. oktobar 2022 13:17)

    # Link komentara

  15. E jednom da se ja i Jeca oko nečeg slažemo.
    (Iluminat, 4. oktobar 2022 13:17)

    # Link komentara

  16. Nije da se ne slažem.
    Ali, prvo zabraniti političare.
    Zatim, "patriote".
    (gost, 4. oktobar 2022 13:18)

    # Link komentara

  17. Izduvao bih je vrlo rado.
    (Kakogod, 4. oktobar 2022 13:18)

    # Link komentara

  18. Fasciniran sam suncokretima i njihovom sposobnoscu da se tokom dana okrecu za suncem.
    Dusa me boli kad vidim kako vegetarijanci ubijaju i jedu te jadne nezasticene biljke.
    (ZLOBEX, 4. oktobar 2022 13:18)

    # Link komentara

  19. "Brižit Bardo sa Balkana,"!? PR Jelene Karleuše je i plaćen da ovu ISKOMPLEKSIRANU osbu po svaku cenu drži u medijima. Nit je lepa i zgodna BEZ SILIKONA, nit zna da peva. Samo je vaspitana da po svaku cenu LOVI, što gluparde, što muškarce sa parama. JADNA NJENA DECA jer je već počela i njih da "vaspita" kako je naučila od svojih roditelja.
    (nada22, 4. oktobar 2022 13:19)

    # Link komentara

  20. I ova nesto pametno da kaze...
    (KakavDanakNeiskustvu, 4. oktobar 2022 13:19)

    # Link komentara

  21. Inace je ne podnosim ali za ovo je u pravu! Ko smo mi da uzimamo sebi za pravo da UBIJAMO zivotinje? Sta da postoji sposobnija vrsta od ljudi i da oni krenu da love nas?
    (seljo, 4. oktobar 2022 13:19)

    # Link komentara

  22. Idi slikaj se gola, to ti ide, mani se tastature i mikrofona ako Boga znas...
    (Gegula, 4. oktobar 2022 13:20)

    # Link komentara

  23. Ako ćemo tako onda zabraniti nošenje odeće i aksesoara od leševa životinja!
    (Kum Žoržo, 4. oktobar 2022 13:20)

    # Link komentara

  24. Ljudi, smrt je temeljni elemenat života.
    Ubijanje u svrhu preživljavanja je temeljni elemenat prirode. Prihvatite sami sebe, ovakve kakvi smo. Batalite se ćorava posla - doći ćete nam svima glave!
    (Marko, 4. oktobar 2022 13:20)

    # Link komentara

  25. A kako misliš da prehranim porodicu! Nije svakome priroda podarila sise i guzicu za pokazivanje i da može ih unovčiti ,a pre svega da želi na taj način da se situira. Lako je tebi pametovati iz perspektive džabalebaroša.Kako baš da se 2 puta udade za bogataše, je li nisi mogla naći momka sa platom od 500E..Evo ja sam veća faca od oba tvoja bivša muža ali imam platu samo 500E i još sam sigurno sa više mozga i od tebe i tvojih bivših ali ne bi me ni pogledala. Rekla bi sta ću od tebe lepog i pametnog a siromašnog.
    (Doktor plagijator, 4. oktobar 2022 13:21)

    # Link komentara

  26. žena u pravu 100%

    ajde još da životinja ima neku štansu ko u starom Rimu gde u areni gladijator sa mačem parira lavu

    ali ovi moderni "gladijatori" sa snajperima udobno zavaljeni na bezbednu udaljenost ubijaju životinje.... besmisleno

    idiopatski
    treba ih sve na psihotestove poslati da se vidi od kog oblika ludila i frustracija boluju
    (wild krrme, 4. oktobar 2022 13:22)

    # Link komentara

  27. Ma oooprem !!!
    (opremač, 4. oktobar 2022 13:22)

    # Link komentara

  28. Нисам за убијање животиња, али кад ти лисице поједу све кокошке, вук пола стада, срдначи очешљају роговима нов воћњак а дивље свиње униште кукуруз.
    Види се да никад није живела на селу и да види како дивљачи уништи сав нечији рад и труд.Нека их направи резерват кад не зна шта ће са парама
    (Некс, 04. oktobar 2022 13:09)

    Ma da bre, zato su tu pijani lovci da nas zaštite, da pucaju u fazane i da se slikaju pored mrtvih životinja..
    (realan, 4. oktobar 2022 13:23)

    # Link komentara

  29. Lično nikad ne bih mogao pucati u životinju osim u slučaju da sam lično ugrožen ili neko od najmilijih. Međutim, poznavajući materiju ne osuđujem lovce koji su članovi društava gde praktično održavaju lovni fond, hrane životinje zimi brane od lovokradica. Bez lovaca nema ni lovnog fonda. Ukoliko se neka vrsta umnoži preko broja (npr. vukovi) i usled nedostatka hrane krene da napadaju ljude i stočni fond ko će vam biti potreban?
    (Može biti samo je*an, 4. oktobar 2022 13:24)

    # Link komentara

  30. Jedina stvar koju se slazem sa njom
    (marko, 4. oktobar 2022 13:25)

    # Link komentara

  31. Lov nije sport, makar da se ne zloupotrebljava taj termin! Ubijanje fazana, zečeva, srna i sl. prekrasnih životinja je nepotrebno jer ni na koji način ne ugrožavaju okolinu ni ljude. Ako već postoji lov zašto je zabranjeno ubijanje zmija otrovnica? Ni medveda ne smeš da ubiješ ali sve ostale životinje koje nisu opasnost smeš -logike nigde.
    (Tamara, 4. oktobar 2022 13:25)

    # Link komentara

  32. Apsolutno se slazem, ubijanje iz zadovoljstva i radi objave na fejsu kako sam ja baja gle ubio sam vepra je skroz bolesna stvar, pritom svi lovci su lazovi i manipulatori, kada se pogleda profil lovca znas o kakvom se coveku radi.
    (Milan, 4. oktobar 2022 13:27)

    # Link komentara

  33. Ti si do sad ulovila dva magarca i bilo ti lijepo a i dalje lovis.
    (kmuee, 4. oktobar 2022 13:27)

    # Link komentara

  34. A tebe,gologuzijanku deca smeju da gledaju…sta li deca u skolama sa tvojom decom pricaju o tebi i tvojim slikama i ponasanju.Sram te bilo ,mulj…
    (janko, 4. oktobar 2022 13:32)

    # Link komentara

  35. Tipičan "Borac za prava životinja iz kruga dvojke". 'Tela bi da ispadne "humana", al' ne vredi kad nema kontakta se realnošću.

    Pojma ona nema šta su štetočine, šta znači za useve kad se namnože zečevi, šakali ... i kako lisice prenose besnilo.
    (Peđa, 4. oktobar 2022 13:32)

    # Link komentara

  36. Sedi 1.

    Genetska greško.
    (alpinista, 4. oktobar 2022 13:32)

    # Link komentara

  37. Hehehe, al se lovina oglasila. Kozni metak pa se udade, sva izranjvana jadna, najednom ozdravi i postade predator koji ubija na moderan nacin.Ustvari ko je nju sta pitao?
    (wolf30, 4. oktobar 2022 13:35)

    # Link komentara

  38. Tako je ! ...i zabraniti plastiku u ljudskom telu !!!
    (Tarmi Rićmi, 4. oktobar 2022 13:35)

    # Link komentara

  39. Slažem se ali pored toga zabraniti tebi i sličnima da pevaju u Srbiji i da imaju medijsku pažnju.
    (ali, 4. oktobar 2022 13:36)

    # Link komentara

  40. Pa ako baš voli, nek udomi nekog šakala, jazavca ili divlju svinju. Ni jednom seljaku neće zafaliti, garant, jer štetu koju te životinje nanose na usevima, država ne nadoknađuje jer taj novac troši plaćajući arlaukanje dotične i njoj sličnim spodobama. Pošto se tog novca neće odreći ni za živgu glavu svoju, a kamoli divljih životinja, bolje bi joj bilo da ućuti.
    Što se tične te potrebe lovaca za doživljajem lova, to razumem jer je to u krvi svima čiji su preci bili lovci. Nekima su preci bili sakupljači i oni nemaju tu potrebu. No, svakako mislim da je lov sa današnjom opremom krajnje nehuman. Luk i strela ručno pravljeno, e to može. Pa ako neko uspe nešto da ustreli, njegovo je.
    (Istina leči..., 4. oktobar 2022 13:37)

    # Link komentara

  41. U pravu je. Lovci su obicne ubice i velika vecina krivolovci....
    (ns, 4. oktobar 2022 13:38)

    # Link komentara

  42. slazem se al'selektivni odstrel je negde neophodan ako zelis da sacuvas zivotnu zajednicu u sumama i pritodi grneralno jer smo svojim utivajem vec poremetili ravnotezu na zalost
    (dogodine do Prizrena dogodine do Knina, 4. oktobar 2022 13:40)

    # Link komentara

  43. Lovci su totalni carevi. Kad ih pljuje ovakav organizam sve je jasno.
    Vec vam se setaju sakali po Beogradu, bice "gde su lovci da to rese" kad krenu da vas napadaju.
    (raja krezava, priprosta zasluzuje da gladuje !, 4. oktobar 2022 13:40)

    # Link komentara

  44. Отворена сезона лова на дрекавце
    (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 4. oktobar 2022 13:41)

    # Link komentara

  45. A kako misliš da prehranim porodicu! Nije svakome priroda podarila sise i guzicu za pokazivanje i da može ih unovčiti ,a pre svega da želi na taj način da se situira. Lako je tebi pametovati iz perspektive džabalebaroša.Kako baš da se 2 puta udade za bogataše, je li nisi mogla naći momka sa platom od 500E..Evo ja sam veća faca od oba tvoja bivša muža ali imam platu samo 500E i još sam sigurno sa više mozga i od tebe i tvojih bivših ali ne bi me ni pogledala. Rekla bi sta ću od tebe lepog i pametnog a siromašnog.
    (Doktor plagijator, 4. oktobar 2022 13:21)


    Znaš kako kažu naša braća Rusi: Kad si tako pametan, što si tako siromašan?
    (Mali Hijavata, 4. oktobar 2022 13:42)

    # Link komentara

  46. Lov nije sport, makar da se ne zloupotrebljava taj termin! Ubijanje fazana, zečeva, srna i sl. prekrasnih životinja je nepotrebno jer ni na koji način ne ugrožavaju okolinu ni ljude. Ako već postoji lov zašto je zabranjeno ubijanje zmija otrovnica? Ni medveda ne smeš da ubiješ ali sve ostale životinje koje nisu opasnost smeš -logike nigde.
    (Tamara, 04. oktobar 2022 13:25)

    sestro pa upravi si pobila svaku logiku u svom tumacenju lova ?, da ti objasnim uz par pitanja na koja sama moras dati odgovor.
    1. Znas li koliko bi bilo zeceva na planeti da se to ne regulise kontrolisanim lovom?
    znas li koliko bi onda imala propalih vicnjaka i povrtnjaka da im se dozvoli da se razmnozavaju znas ono "kao zečevi"
    2. Sta su ti skrivili medvedi koji toliko malo ima da je tuzno? jel smatras da treba ubijati samo po tebi opasne zivotinje, "licimurino" jedna?
    (che, 4. oktobar 2022 13:42)

    # Link komentara

  47. A kako misliš da prehranim porodicu! Nije svakome priroda podarila sise i guzicu za pokazivanje i da može ih unovčiti ,a pre svega da želi na taj način da se situira. Lako je tebi pametovati iz perspektive džabalebaroša.Kako baš da se 2 puta udade za bogataše, je li nisi mogla naći momka sa platom od 500E..Evo ja sam veća faca od oba tvoja bivša muža ali imam platu samo 500E i još sam sigurno sa više mozga i od tebe i tvojih bivših ali ne bi me ni pogledala. Rekla bi sta ću od tebe lepog i pametnog a siromašnog.
    (Doktor plagijator, 04. oktobar 2022 13:21)

    Znaci porodicu hranis sa vukovima,divljim svnjama...itd.
    (mandragora, 4. oktobar 2022 13:43)

    # Link komentara

  48. Lov je disciplina koja je humanija od vecine nacina drzanja domacih zivotinja danas, o farmama da ne pricamo. Postoje pravila u lovu, o lovcima i samom lovu ovako moze da prica samo neko ko nema pojma gotovo ni o cemu.
    (Realno, 4. oktobar 2022 13:43)

    # Link komentara

  49. Ljudi, kako mozete da se palite na ovakvke izjave? Pa vi reagujuci na ovakve idiote dajete im vise publiciteta nego sto oni stvarno jesu, pogotovo ovom stvorenju. Dajte ljudi pa to je par ekselanc idiot prve vrste.
    (miskosuit, 4. oktobar 2022 13:44)

    # Link komentara

  50. mnogo je bolje nego da gledaju takve kao ti,Ili još gore one tvoje prijatelje sa praksa.
    mara u kuću.
    (rade, 4. oktobar 2022 13:46)

    # Link komentara

  51. Ljudi, smrt je temeljni elemenat života.
    Ubijanje u svrhu preživljavanja je temeljni elemenat prirode. Prihvatite sami sebe, ovakve kakvi smo. Batalite se ćorava posla - doći ćete nam svima glave!
    (Marko, 4. oktobar 2022 13:20)

    Totalno pogresno. To znaci da neko moze da ti upadne u kucu i poubija celu porodicu jer je ubijanje temelj prirode?
    Postoji nesto sto se zove ljudska svest i to nas razlikuje od zivotinja-barem neke ljude. Pored
    (Pantelija, 4. oktobar 2022 13:47)

    # Link komentara

  52. "Zabraniti poziranje sa leševima"...
    Znači, niko više sliku sa Karleušom ne sme da objavi. 😁
    (Tetreb, 4. oktobar 2022 13:47)

    # Link komentara

  53. Lovci su poremecene osobe...
    (Ljubiša Bataja, 4. oktobar 2022 13:48)

    # Link komentara

  54. @Neks,
    samo cepaj, ubijaj "štetočine" zbog paradajza, breskvi i kukuruza.
    (Edukujte se, 4. oktobar 2022 13:48)

    # Link komentara

  55. A bunde da nosi to je volila.
    (Lesa214, 4. oktobar 2022 13:49)

    # Link komentara

  56. Ako cemo tako, ajde onda da se zabrani na nastupa nosenje provokativne garderobe, izbacivanje sisa i guzica jer je to cista erotika! Zena sa dva grama mozga pametuje, a nosi kozne cizmice. Idi slikaj se gola da nadjes novog muza i da se udas treci put. A i tebi treba zabraniti pevanje jer ne znas da pevas nego vristis u mikorofn Ako cete tako da filozofirate, zasto jedete piletinu, prasetinu, jagnjetinu, biftek itd? Trebamo onda svi ljudi da budemo vegeterijanci mozda?
    (Dejan, 4. oktobar 2022 13:50)

    # Link komentara

  57. Ja sam za to da Jelena Karleuša treba svačiju ćerku vaspitavati i učiti pravim vrednostima. Mislim da joj treba dati više prostora u medijima, i da sve sve devojčice treba na nju ugledati.
    Takodje da se napravi Ikona sa njenim likom i manastir da joj se podigne. Žena blista od čistote, moralizma i karaktera. Bravo za sve koji je podržavaju. Svi znamo kakav je to oblik života na zemlji.
    (Realno, 4. oktobar 2022 13:50)

    # Link komentara

  58. Kakvu god da su, u Srbiji nema boljih cuvara prirode od lovaca. Neca sigurno ova, sta god da je, zimi u sneg i blato da hrani divljac.
    (ctrl, 4. oktobar 2022 13:51)

    # Link komentara

  59. Pa da se ja pitam ja bi lov dozvolio ali samo kopljem i nožem. Luk i strela u savremeno doba već nisu fer prema zverinju. Debeli krmak sa čeke ubije srndaća na par stotina metara sa optičkim nišanom i kaže da je lovac .To nikako ne ide. Koplje bato pa stigni srndaća kao naši preci ako si faca. Vatreno oružije samo u svrhu kontrole bolesti i eventualno neophodnog odstrela u slučaju poremećaja u brojnosti na primer divljih svinja.
    Al da se ja pitam ja bi i šund i kič zabranio na nacionalnim frekvencijama . Verovatno me zato i ne pitaju ništa nego ubijaju zverke i dreče po TV-u kako ko hoće.
    A Jelena ako baš hoće da izazove opšti revolt nek sledeće pomene golubare i ribolovce ima da bude opšti haos.
    (Rob Sinji, 4. oktobar 2022 13:51)

    # Link komentara

  60. Da, da, cim se probudite, ne idete u pekaru po hljeb, nego istog trena, bez umivanja, pusku preko ramena i trk u lov! Nemaju djeca sto da namazu na hljeb bez dobre srnetine! Ako je egzistenciju vase porodice - podrzavam! Nego, iz koje kladionice kucate?
    (Pg_081, 4. oktobar 2022 13:52)

    # Link komentara

  61. Ови што усуђују убијање животиња, што не усуђујете риболов, јадна риба се мучи да поједе црва, риболовац је вади некад баш дуго и то да да би се сликао и на крају пустио.
    Да није ловаца било би много више вукова, лисица, шакалова и других дивљачи који би правили још већу штету, и ти ловци хране животиње зими да би опстале то могу да пишу само људи из бетонских кавеза.
    (нкн, 4. oktobar 2022 13:53)

    # Link komentara

  62. Apsolutno podrzavam! Konacno nesto pametno od ove.
    (Bezimeni, 4. oktobar 2022 14:10)

    # Link komentara

  63. Ljudi su jedni od najopasnijih predatora na planeti zemlji.
    Verovatno jedini koji vide crveni plavi i zuti spektar sem ptica.
    Jedni od retkih koji se hlade kroz znojenje zbog cega mogu da trče do besvesti.
    Ali moderni čovek (žena) ili nešto između se zgražava nad sopstvenom prirodom.
    Ne mi nismo lovici, ne mi nismo srodnici majmuna koji su agresivniji i skloniji ubistvu istorodnika od divljih mački, vukova...
    Kakva bilologija to je zastarela nauka...
    (Voker, 4. oktobar 2022 14:11)

    # Link komentara

  64. Jelenu za savetnika u Ministarstva za ljudska i manjiska prava kao i za Ekologiju
    (The Princess and The Pea, 4. oktobar 2022 14:18)

    # Link komentara

  65. Svako bi trebao jedan dan da provede u klanici i jedan dan sa lovcima da bi mogao da govori o lovu. Postojanje divljaci u nasim krajevima je rezultat rada lovackih organizacija. Fazani nisu autoktone vrste na ovim podrucjima. Uvezeni su iz Indije, razmnozeni i pusteni u prirodu. Svake godine, svako lovacko udruzenje ima obavezu da odgaji i pusti znatno vise fazana od broja koji lovci ulove. Za neupucene, najveci neprijatelji divljaci u lovistima su psi koji su ostavljeni od svojih bivsih vlasnika love 7/24. Istrebljivanje divljaci nastaje izgradnjom naselja koja sa sobom dovode ljude a ovi svoje pse. Da nije lovaca, ne bi bilo divljaci. Daleko je humanije postupanje sa zecevima (koji se love 1-2 vikenda godisnje) ili fazanima ( lov je 12 vikenda godisnje ) i imaju solidne izgleda da skoncaju prirodnim putem, nego sa domacim zivotinjama koje se kolju po klanicama i prakticno ne postoji nikakva sansa da skoncaju prirodnim putem.
    (Humanista, 4. oktobar 2022 14:27)

    # Link komentara

  66. Cekaj malo...zar nije prosle nedelje objavljena njena slika u nekim jaguarskim kozama ili cemu vec?!
    (lud zbunjenog, 4. oktobar 2022 14:29)

    # Link komentara

  67. A bunde koje nosi,cipele i ostalo?Sta cemo sa tim?
    (milos, 4. oktobar 2022 14:31)

    # Link komentara

  68. zabraniti jelenu
    (Ivana, 4. oktobar 2022 14:31)

    # Link komentara

  69. Treba joj paznje. Kako je to bese prosle nedelje na Sky intervjuu nazvao Dzordan Piterson...? "Narcisoidno saosecanje". Trenutno najveca pretnja za covecanstvo. Slazem se :/
    (A jel?, 4. oktobar 2022 14:33)

    # Link komentara

  70. Ahahahahaha...Kareušla!
    (!!!, 4. oktobar 2022 14:35)

    # Link komentara

  71. da nije lovaca, kakve bi čizma i tašnice nosila dotična?
    (sasa, 4. oktobar 2022 14:36)

    # Link komentara

  72. и ти ловци хране животиње зими да би опстале то могу да пишу само људи из бетонских кавеза.
    (нкн, 4. oktobar 2022 13:53)

    Najobičnija podvala, ona "lovačka priča". Da li tom logikom i mi Gorani smemo da posečemo koje lepo drvo i odnesemo kući? O šteti koju nam ti bahati divljaci prave na svežim zasadima da ne pričam. Brigu o životinjskoj populaciji vode sasvim drugi pojedinci koji ni ne love nego leče i hrane životinje iz čistog entuzijazma, kao i oni po gradovima koji zbrinjavaju pse lutalice. Doduše, gurnuti su i oni pod lovačke organizacije jer je takav nakazan sistem, jer jedino tako mogu da dobiju i ova mizerna sredstva koja sada dobijaju.

    Lovstvo je čist biznis i ništa drugo. Dokle god se po "ibarskim magistralama" guzonjama servira divljač, biće i skotova koji će tu divljač da im obezbeđuje. Krivolovom se isključivo bave lovci, a "lovci" su samo zato da bi mogli legalno da drže oružje. Tako sad i veliki broj ubistava bude počinjen oružjem tih "lovaca".
    (Goran, 4. oktobar 2022 14:36)

    # Link komentara

  73. Више је Карлеуша “убила” људи својом назови музиком,него ловци дивљих свиња и зечева.А о убијању морала код дјеце и омладине да не помињем.
    (милош, 4. oktobar 2022 14:38)

    # Link komentara

  74. Ali zato pokazivači polnih i intimnih organa na društvenim mrežama su akademski građani zaduženi za spas ljudske rase?
    (nikola, 4. oktobar 2022 14:42)

    # Link komentara

  75. Lovci su uglavnom pijana stoka.
    Kad ih vidim onako krezube sa osmehom od uha do uha pored ubijene zivotinje kako glumataju muskarcine.

    Predati profesionalnoj vojsci da se bavi lovom u svrhu odrzavanja broja zivotinja i resen problem.

    A ako ti se toliko lovi, i zelis da glumis macho muskarcinu, lepo se prijavis u vojsku, i dobijes priliku usput i za to.

    Zabraniti lov i lovce.
    (gox, 4. oktobar 2022 14:44)

    # Link komentara

  76. A ti si bolesni narcis, tako da mu dođete isto.
    (Harvi Dent ?, 4. oktobar 2022 14:45)

    # Link komentara

  77. Kuvarica
    (Ena, 4. oktobar 2022 14:45)

    # Link komentara

  78. Svaka čast Jelena!Lovci su poremećene osobe
    (KoleCZ, 4. oktobar 2022 14:47)

    # Link komentara

  79. Eto, i ona ponekad kaze nesto pametno.
    (pera, 4. oktobar 2022 14:55)

    # Link komentara

  80. Dotičnoj JK individui zabraniti pevanje i medijski prostor.
    .
    Puna plastike, hemikalija, garderobe neorganskog porekla.
    (Coyote Nervosius, 4. oktobar 2022 14:56)

    # Link komentara

  81. @Doktor plagijator

    Ala ti Doktore menjas teze, doktorski.

    Ona jeste neko sa margine i njeni udavachi jesu polusvet, ali jel ima nekog zdravog ko podrzava lov u 21. veku? Pa toliko je poslova kojima mozes da se bavis ako si PAMETAN I SPOSOBAN majka mu stara, a ne da ubijas zivotinje.

    Ne bih ja rekao ni da si pametan ni sposoban, vec hejter kome je ceo svet kriv sto je u zivotu spao na to da mora da bude na margini i ubija zivotinje da bi preziveo.
    (Sin Bludimir, 4. oktobar 2022 14:57)

    # Link komentara

  82. Fasciniran sam suncokretima i njihovom sposobnoscu da se tokom dana okrecu za suncem.
    Dusa me boli kad vidim kako vegetarijanci ubijaju i jedu te jadne nezasticene biljke.
    (ZLOBEX, 04. oktobar 2022 13:18)

    A ti ne koristis suncokretovo ulje? Jesu svi mesojedi takve inteligencije ili si samo izrod?
    (Robert, 4. oktobar 2022 14:59)

    # Link komentara

  83. Nisam procitao tekst, ali se slazem sa naslovom. Ako ubijas druge zive organizme zbog sporta onda nesto nije u redu sa tobom. Loviti, kao egzistencijalnu potrebu je OK. Ali vecina lovaca nije to.
    (Aki, 4. oktobar 2022 14:59)

    # Link komentara

  84. Čovek je poremetio prirodni balans.I to nema veze sa lovcima.
    Urbanizacija je ostavila zivotinje bez staništa.
    I onda omamo paradoksalnu situaciju da uz pomoc tog starog zanata,liva čovek može da bar ponusa da nekakav balans odrzi.
    I to i rade.Oni pravi,savesni lovci. Cesto vode vise računa o životinjama nego zastitnici životinja iz kruga dvojke ,koji su vuka videli samo u zoloskom vrtu.

    Ono što bi mozda trebalo uraditi je dato vecu sansu zverima.Naterati lovce da koriste manhe efikasnu opremu. Bez raznih optičkih pimagala itd.
    Pa nek vestina dodje do izražaja.

    Inače ne bih sebe mogao da zamislim kao lovca.Mozda bih to zamenio nekom dobrom opremom za pravljenje fotografija pa bi umesto pucnja klik bio cilj.

    Ali ulogu lovaca razumem - korosni su.Kao što je vuk koristan.
    I kao sto vuk od korisnog stvora moze da postane stetocina i da ugrozi i coveka i druge vrste tako i lovci mogu da budu stetočine ako lov kaoiraju kao pokolj divljaci...

    Da.Ne bih dozvolio hiruške intervencije kod estetskih hirurga bez čitavog niza seansi sa psiholozoma i psihijatrima i bez njihove saglasnosti.
    Nema veze sa lovom ali ima sa estetikom i mentalnim zdravljem.
    (Komša, 4. oktobar 2022 15:00)

    # Link komentara

  85. Gospodja je poodavno izgubila razum i uvek trazi paznju, kao kriminalaca kojima je ceo zivot okrenuta i okruzena tako i medijima od kojih se hrani i zivi a ovde je videla da se moze okoristiti. Gdja ne razume nista, i vredja jednu od najstarijih ljudskih delatnosti, prave cuare prirode, ljude koji rade u sumi i na polju da ocuvaju zivotinje i divlji svet, ne kao "tastatura ratnik i borac za prava zivotinja"
    (Lovac, 4. oktobar 2022 15:05)

    # Link komentara

  86. Lov je ozbiljna privredna grana zastupljena u celoj EU, Skandinaviji, SAD, Kanadi koje su daleko ispred nas po svim parametrima na koje se pale ove grupacije ljudi koji imaju padavicu na meso, krv i sta znam jos.
    Takodje lov je ozbiljna prica i u Africi, Aziji, Australiji, Rusiji i niko ne pokazuje ni naznake da treba nesto menjati.

    Tesko je nekom ko iz grada nije izasao da shvati da lovci ne odstrele ni 20% onoga sto potamani ekstezivna poljoprivreda i sirenje urbanih celina.
    Upotreba pesticida, herbicida i savremene mehanizacije koja ide brze od coveka pravi pustos na poljima, unistavanje stanista gradnjom, pa lovci u Srbiji vrlo retko love zeca, jarebicu, prepelicu... Kombajn samelje lanad, zeceve, fazane u velikom broju.

    Takodje slatke kuce koje ostavljaju ljudi po atarima se skupljaju u copore i kada sustignu srnu ili lane nemaju instikt kao vuk da ih odmah ubiju vec ih jedu od butova i stomaka i vracaju se po 2-3 dana na hranu dok su oni u agoniji.
    I shvatite da kada zazimi lovci su jedini u ataru i planini koji iznose so (najpotrebnija zimi), kukuruz, seno po vejavici i kisi da bi divljac sa mladima lakse prebrodila zimu.
    Ovi ljubitelji zivotinja samo vole divljac u zoo vrtu i do tramvajskih sina ali one slabo tu dolaze.
    A postoji tacna racunica koliko na 100 hektara treba da bude srna, zeceva, fazana i odstreljuju se samo viskovi ili bi ih poljoprivrednici potrovali.
    (Aca, 4. oktobar 2022 15:11)

    # Link komentara

  87. 3911

    Fasciniran sam suncokretima i njihovom sposobnoscu da se tokom dana okrecu za suncem.
    Dusa me boli kad vidim kako vegetarijanci ubijaju i jedu te jadne nezasticene biljke.
    (ZLOBEX, 04. oktobar 2022 13:18

    Glup si,ne jedemo biljke vec plod biljaka,biljke ostaju zive indijancu
    (stipukomentar, 4. oktobar 2022 15:21)

    # Link komentara

  88. Mozda bih i dozvolio lov..... AAALI iskljucivo, peske, lukom i strelom (nikako samostrelom), kopljem i slicnim oruzjem. Propisati da iskljucivo lovac koji je ubio zivotinju nju i odere/ocerupa, izvadi unutrasnje organe i "istranzira" meso. Ovi sa snajperima, GPS, gonicima, kvadovima, dronovima ..... su p....ce koji se izivljavaju na zivotinjama !!!
    (NS oldtajmer, 4. oktobar 2022 15:23)

    # Link komentara

  89. Legenda kaže da je Karleušin koncert na ušću uzrok drastičnog smanjenja faune na obližnjem Ratnom ostrvu!
    (statuskan, 4. oktobar 2022 15:26)

    # Link komentara

  90. Gde je ta bila pre dvadeset godina ima kasno paljenje?Kad se najela mesa i nosila bunde i taškice sad se bori za životinje interesantna ličnost!Verovatno popularnost opada pa traži novu reklamu !!!
    (momo brko, 4. oktobar 2022 15:26)

    # Link komentara

  91. IC i termovizijske kamere, senzori i nisani, opticki i elektronski nisani, farovi, puske dometa kilometar i vise... Realno, zaista jeste streljanje neduzne zivotinje. Upoznao sam lika koji je lovio lukom ili samostrelom ali to je dometa 100m, i to jedino mogu da smatram lovom.
    (Ixx, 4. oktobar 2022 15:28)

    # Link komentara

  92. Da nije lovaca mnogi od nas ne bi ni postojali.. a ovoj sto izjavljuje i vredja lovce sažaljenje veliko
    Lov je jedan od ozbiljnih korena zivota
    (Hunter, 4. oktobar 2022 15:30)

    # Link komentara

  93. Imam jedno pitanje, šta je sa nama pecarošima, da li da bataljujemo sport ili smemo još malo?
    (Shimano Stella, 4. oktobar 2022 15:31)

    # Link komentara

  94. U pravu je karleusa. Zamisli mangupa, kupi nisansku spravu od nekoliko hiljada evra, ubije zivotinju i sad je on faca. Idi smekeru kopljem lovi kao pre sto se radilo. Bolesnici.
    (Nikola, 4. oktobar 2022 15:31)

    # Link komentara

  95. jos samo jedno pitanje.... a kako su zivotinje hiljadama godina prezivljavale bez danasnjih snajperista '"koji ih zimi hrane" ? i to pored lovaca koji su ih samo lovili (zbog svoje ishrane), a bez da su ih "zimi hranili i lecili".
    (NS oldtajmer, 4. oktobar 2022 15:33)

    # Link komentara

  96. A kako se zove neko ko krsti decu Nika i Atina? Mislim da su takve zene spaljivali na lomaci...verovatno isti ti lovci pa odatle amonizitet.
    (Ms, 4. oktobar 2022 15:33)

    # Link komentara

  97. niko na tvojoj strani,što li?
    (milutin, 4. oktobar 2022 15:34)

    # Link komentara

  98. meni je postala simpatična od kada je "poslala" Boška nazad u Čačak sa preporukom da se ubuduće bavi poljoprivredom
    (The Princess and The Pea, 4. oktobar 2022 15:36)

    # Link komentara

  99. Dotičnoj JK individui zabraniti pevanje i medijski prostor.
    .
    Puna plastike, hemikalija, garderobe neorganskog porekla.
    (Coyote Nervosius, 04. oktobar 2022 14:56)
    Kakve to veze ima sa lovom?
    (Darvin, 4. oktobar 2022 15:50)

    # Link komentara

  100. U potpunosti se slažem sa njom! Zato idem sad da pojedem jedan burek sa mesom.
    (XCDH, 4. oktobar 2022 15:52)

    # Link komentara

  101. Sve je u pravu.
    (Iskren, 4. oktobar 2022 15:59)

    # Link komentara

  102. Lovacko udruzenje je udruzenje alkoholicara koji na legalan nacin mogu da dobiju oruzje i okupljaju se radi pica, hajke na zivotinje sa svojim psima, sacmaricama i optickim nisanima... pa opet pica i zdranja pod izgovorom da su bas oni bogom dani da odlucuju i odrzavaju populaciju zivotinja. A to pravo im daje clanarina i poznanstvo sa drugim clanovima.
    (definicija, 4. oktobar 2022 16:01)

    # Link komentara

  103. riba koja je 90ih opevala zivotni stil, bunde i tigraste stvari. aj mr-sh! Treba uciti decu o empatiji prema zivotinjama i prirodi. Ali lov je sastavni deo prirode. Ako ubijas Jelena ubijas ga radi svoje vestine za prezivljavanje, u sezoni kad se to radi a ne tokom cele godine.
    (kibo, 4. oktobar 2022 16:03)

    # Link komentara

  104. Tetka Jeca.
    (Pixy, 4. oktobar 2022 16:12)

    # Link komentara

  105. Moralna gromada....da životinje progovore zamolile bi je da ih ne brani....istrebiće ih ljudi...
    (Neo, 4. oktobar 2022 16:18)

    # Link komentara

  106. I golotinju i njenu tupavost isto tako zabraniti.
    (robby, 4. oktobar 2022 16:28)

    # Link komentara

  107. Istina je da divlje životinje bile one autohtone ili ne, prave veliku štetu poljoprivredi.
    Meni su lično ove godine fazani napravili veliku štetu na usevu kukuruza i graška a divlje svinje na usevu kukuruza i ječma.
    Neka mi dotična objasni a naravno i ministarstvo poljoprivrede koje sve to dozvoljava jer ne daje lovcima dozvole za vanredan odstrel kako da zaštitim svoju proizvodnju?
    Kada bi jednom prošetala sa decom okolinom Beograda i kada bi je pojurila divlja svinja, promenila bi ploču.
    (Edgar, 4. oktobar 2022 16:30)

    # Link komentara

  108. Slazem se u potpunosti!
    (volim brazil, 4. oktobar 2022 16:30)

    # Link komentara

  109. @Komša...Nisam lovac, ali sam kupovao "Zov" i citao i tekstove o lovu. Uloga optickih nisana je da lovac precizno odstreli divljac da bi ona "pala u vatri", a ne da se muci ako je zbog nepreciznosti pogodi, recimo, u stomak. Zato se nisani u plecku i divljac zbog preciznog hica ni ne zna sta ju je snaslo.
    (Trovach, 4. oktobar 2022 16:34)

    # Link komentara

  110. uglavnom su barabe, čast pojedincima, pucaju na sve što mrda, love upaljenim reflektorima, optičkim nišanima, ubijaju košute, srne, međede. Dozvolio bi lov samo na divlju svinju jer se brzo namnožava, ostalo stop!
    (Mr. Montenegro, 4. oktobar 2022 16:36)

    # Link komentara

  111. Нисам за убијање животиња, АЛИ...
    (Некс, 04. oktobar 2022 13:09)

    Znači JESI za ubijanje divljih životinja.
    Lovci su psihopate, kukavice i sadisti, i to je činjenica.

    Ne diraj makar divlje životinje. Vukovi, lisice i medvedi mogu sami da ulove sebi obrok.
    Nemoj dirati njihov plen i oni će biti u redu.
    (Frenk Sinatra, 4. oktobar 2022 16:36)

    # Link komentara

  112. Браво Јело, свака ти част!! Тачно си све описала, како јесте.
    (Четник атеиста, 4. oktobar 2022 16:38)

    # Link komentara

  113. Kormorani su bili zaštićena vrsta i namnožili suu se toliko da su postali napast. Počeli su da napadaju i privatne ribnjake, a niko nije smeo da ih ubija. Kad je ribarima dozlogrdilo ukinut je njihov zaštićeni status i šta se desilo?

    NIŠTA! Lovcima se nije isplatilo da arče municiju na nešto što nemaju kome da prodaju. Ribari i alasi su bili toliko zadovoljeni da ne strahuju od kazni, a prijavljivali su ih baš lovci, "zaštitnici divljači"! Uglevnom, broj kormorana je ostao potpuno isti, određen samo količinom riba i samih kormorana.

    Lovci su isti takvi kormorani. Ne smeš da ih ubijaš, a njihov broj određuju oni sami. I ako smanje broj dozvola, povećaju cenu. To je naprosto postala još jedna legalna mafija korumpirana i regulisana onoliko koliko i sve druge mafije u sistemskoj korupciji. I koje jedna drugu ne isključuju jer i lovačku mafiju čine privilegovani pojedinci pripadnici drugih istih takvih mafija. Ne samo šumarske koja se obično prva podrazumeva, nego bukvalno svih.

    Nemoguće je iskoreniti jednu mafiju jer Srbiju čine sve takve mafije koje čine jednu mafiju. Sve države imaju mafiju, ali u Srbiji mafija ima državu. Ne znam kako Karleuši ne dosadi, kakvi apeli i pozivanje na razum, Srbi jedino poznaju i priznaju korbač. Kada bi lovačka mafija ikako smetala drugima, već bi bili zabranjeni i satanizovani. A Srbi bi ih prijavljivali revnosno kao što su Jevreje kada je Švaba držao korbač ovde. Ili informbirovce kada je korbač držao gospodin Broz, lovac.
    (CATAPA, 4. oktobar 2022 16:38)

    # Link komentara

  114. A tebi zabraniti da nastupaš i kvariš ljudima sluh!
    (Srbin, 4. oktobar 2022 16:39)

    # Link komentara

  115. zabraniti tvoje fitografije i nastupe to šteti mozgu normalnog čoveka ako slučajno šaltajućintv naleti na tebe kakav stres
    (dušan, 4. oktobar 2022 16:39)

    # Link komentara

  116. Mogli bi doktori da pocnu da pevaju, posto pevacice postavljaju dijagnoze. Ali nece, zato sto su obrazovani i kulturni.
    A kao neko ko je zavrsio muzicku akademiju, mogu da kazem da sam kompetentan da iznosim misljenje o umetnickom performansu doticne, ali necu, jer me niko nije pitao. Tako se ponasaju obrazovani i kulturni, sklone se od halabuke neobrazovanih i nekulturnih.
    Doticnoj zelim sve najbolje.
    (igor, 4. oktobar 2022 16:41)

    # Link komentara

  117. Zabraniti slikanje u prirodi. Unistavanje biljaka i prirode. Oni koji se "zdravo" hrane su najopasniji za opstanak planete i prirode.
    (Pera the Kojot, 4. oktobar 2022 16:43)

    # Link komentara

  118. Divlje svinje, na primer, prave pustos u poljima pod kukuruzom. Da li treba zabraniti da im se kontrolise brojnost, pa da nemamo poljoprivrednu proizvodnju? Ista prica je i sa zecevima, srnama, jelenima...Dobro, neko bi rekao da za to sluze predatori, samo ne znam ko bi tolerisao vukove i medvede na periferiji gradova i po selima. Uzgred, vukovi i medvedi jedu plen dok je jos ziv, a pravi lovac se trudi da njegov ulov sto manje pati. Zato mnogi nose i pistolj za "samilosni hitac", ako je divljac ranjena.
    (Trovach, 4. oktobar 2022 16:44)

    # Link komentara

  119. postoji i postojace uvek lov za prezivljavanje,
    moze se razumeti i lov kada zivis bestraga
    i kada branis sebe i svoje domace zivotinje,
    ali lov iz 'zabave' je kretenska kategorija sama za sebe

    doduse sve ovo ima dosta manju tezinu,
    kada se ogalsi jedna ovakva dezurna siva eminencija kao ona..
    (wer, 4. oktobar 2022 16:47)

    # Link komentara

  120. Ovo je prvi put u zivotu da se moram sloziti sa njom.One price da to rade zato da bi regulisali broj zivotinja ne piju vodu.Svakako da oni time regulisu broj ali ne love zbog toga,nego zato sto vole i sto misle da su velike alfa muskarcine iako svaki slepac moze uzeti pusku i pucati na zivotinju iz velike udaljenosti koja ne moze da se brani.Kreni ti na nju golim rukama kao i ona sto je gola i bosa,pa onda mozes taj trofej da okacis na vratima.Ovako sa puskom si samo obican slepac i slabic koji maltretira slabije iz cistog sadistickig kompleksaskog uzitka
    (Markos, 4. oktobar 2022 16:47)

    # Link komentara

  121. Bolesne psihopate su (bili) tvoji muževi, momci, partneri, kao i većina muljator(ic)a na folk muzičkoj sceni.
    Podržavam vegetarijance koji jedu ribu, jaja, mleko i mlečne proizvode.
    (Mirko, 4. oktobar 2022 16:47)

    # Link komentara

  122. Opa! l ova jednom da kaže nešto pametno. Bravo.
    (Miloš Milosavljević, 4. oktobar 2022 16:48)

    # Link komentara

  123. U pravu je karleusa. Zamisli mangupa, kupi nisansku spravu od nekoliko hiljada evra, ubije zivotinju i sad je on faca. Idi smekeru kopljem lovi kao pre sto se radilo. Bolesnici.
    (Nikola, 04. oktobar 2022 15:31)

    Hahahahaha a ti verovatno kucaš na “olimpiji”, obavljas razgovore samo sa fiksnog telefona ili se dozivas sa brda na brdo, ideš peške na posao i lecis se samo travkama koje nađeš ispred kuće…e Nikola, Nikola.
    (preostali, 4. oktobar 2022 16:48)

    # Link komentara

  124. Dodju tako vremena, kada pamet zacuti, budala progovori a fukara se obogati.
    (Solarnaut, 4. oktobar 2022 16:49)

    # Link komentara

  125. da zabrane slikanje sa lesevima niko ne bi mogao da se slika sa tobom Jelena
    (mile, 4. oktobar 2022 16:50)

    # Link komentara

  126. Mislim da je sasvim normalno da se o svim temama može raspravljati i da svako ima prava na svoje mišljenje (koje će neko uvažiti a neko ne) ali ova ljudska “gromada” kl za koju svi znaju šta je prolazila kroz život…od devojke mafijaša do pljuvačice žene mafijaša…od nekoga ko puši telohraniteju u kolima svoga muža..do porno zvezde u svojim filmovima…od krajnje opozicije do najvećeg fana ove vlasti…MORALNA GROMADA.
    (preostali, 4. oktobar 2022 16:52)

    # Link komentara

  127. JK mi je zbog mnogo stvari odbojna i nemam lepo misljenje o njoj, ali ovaj put se slazem sa njom. Sramotno je kako se postupa sa zivotinjama. Lov je nekad bio neophodan radi prezivljavanja, danas je to sport. EJ, sport mrtvi.. NEko se pali sto ce sa 200m zveknuti jadnu zivotinju, a potom se slikati sa istom. A oni cuveni izgovori - namnozilo se pa se mora prorediti itd. to su klasicne gluposti. Ako se namnozilo, pohvatajte ih, pa ih saljite tamo gde ih je manjak. Zivotinje, biljke, insekti, ribe itd. su odavno u izumiranju. Svake godine na stotine vrsta nestane, a mi tamanimo sve oko sebe. Nije lisica kriva sto mora da uleti u kokosinjac i pojede nesto, covek joj je narusio prirodno staniste i ona mora da se prilagodi. Covek je problem jer mi ne zelimo da se prilagodimo prirodi, vec zelimo da se ista prilagodi nama. Pa cemo zato sve vise da ispastamo, jer je priroda nemilosrdna i uvek izadje kao pobednik.
    (Pljuvac Svih Stilova, 4. oktobar 2022 16:54)

    # Link komentara

  128. Kada lovci krenu u lov, ja ih uvijek pozdravim i kažem, sretno u medjusobnom rokanju iz nehata !
    (Arch Enemy, 4. oktobar 2022 17:06)

    # Link komentara

  129. Lov nije psihoipatija. To je lov, vrlo vredna i odgovorna delatnost. A psihopate su danas na društvanim mrežama, ulicama, ali i u takozvanim umetnostima.
    (pomodara ima i u lovu, ali i u takozvanim zaštitnicima, našli se, 4. oktobar 2022 17:10)

    # Link komentara

  130. bravl Jelena
    (vbbb, 4. oktobar 2022 17:13)

    # Link komentara

  131. Jelena matori, nije vise zanimljiva kao pre, vreme joj prolazi... Svesna je toga, ima savetnike, menadzere oko sebe pa na njihov nagovor propagira neke stvari koji su popularbe medju mladjom populacijom (veganstvo, ekoloska osvescenost, podrska gej osobama itd.) Ja se slazem sa tim, nemam nista protiv ali da se razumemo, boli nju uvo za sve to, nema ona o tome nikakvo misljeneje niti je minut svog zivota provela razmisljajuci o svemu tome... To je sad in pa da i ona kaze nesto na tu temu. Otkucava joj vreme.
    (Vaya, 4. oktobar 2022 17:15)

    # Link komentara

  132. O čemu ova žena priča..izleda da je htela nešto pametno da kaže, samo je pre toga trebala da baci pogled na cipelarnik krcat kožnim cipelama i čizmicama, i na kolekciju torbica raznih veličina, pa da onda pametuje...
    (Tom i ja, 4. oktobar 2022 17:18)

    # Link komentara

  133. A sto ti istim tim zivotinjama otimas hranu koje bi one jele da nije tebe koja si resila da budes vegetarijanka?
    (ciceron, 4. oktobar 2022 17:22)

    # Link komentara

  134. Nesto pametno da se cuje od ove! Tako je! Samo slabici, jadnici idu u "lov" ulovi smekeru da bi jeo, a ne da ubijas iz zadovoljstva!! Lovci - najjadnija sorta ljudi! Dno dna!
    (Marko, 4. oktobar 2022 17:30)

    # Link komentara

  135. I ona da izjavi nesto pametno.
    Bravo!
    (moralni gmizavac, 4. oktobar 2022 17:30)

    # Link komentara

  136. licemerno, smislila urbana prostakusa da je pozvana da sve komentarise i da se svuda buta. zabavljala se sa olosima devedesetih a sad prosipa mudrost. Da zgodna je i ima telo za greh i to je to. Mentalno prazna. Odlična za porno zvezdu.
    (mience, 4. oktobar 2022 17:39)

    # Link komentara

  137. Ne znam kao prvo zašto bi se mišljenje ove uopšte razmatralo. Nikakve škole nema, al zato pametuje. Jel to ona predlaže, da se sve mesare i mesna industrija ukinu, jer i tamo su leševi i ubijeni su!
    (Rade, 4. oktobar 2022 17:40)

    # Link komentara

  138. Karleusa je kao onaj sto peva kod Asterixa i Obelixa hahaha
    (Druid, 4. oktobar 2022 17:41)

    # Link komentara

  139. Kad bi tebe samo zabranili svet bi izgledao mnogo lepsi i pametniji...
    (midolare, 4. oktobar 2022 17:42)

    # Link komentara

  140. Tupsonka.
    (predrag radulovic, 4. oktobar 2022 17:49)

    # Link komentara

  141. joj ova da mi prodaje mu.a za bubrege.....Srbijoooooo
    (Voce, 4. oktobar 2022 17:51)

    # Link komentara

  142. Zato nam i jeste kako jeste. Jelena ima samo zavrsenu osnovnu skolu a za misljene se pita o svemu i svacemu. Imate akademiju nauka toliko ljudi sa pravim diplomama doktora strucnjaka u svojim oblastima. Dal bi seli u avion koji je ona konstruisala? I piyali je da vam ona iznese misljenje na temu tog istog aviona.
    (Goran ns, 4. oktobar 2022 17:55)

    # Link komentara

  143. Slikaj je dole Jeco..
    (Vranješ je, 4. oktobar 2022 18:06)

    # Link komentara

  144. JK zabraniti slikanje
    zabraniti društvene mreže
    ...lov je posao kao i turizam...ubijaju se i domaće životinje i još se drže i u nehumanim uslovima...
    Svet se okrenuo naopako...LGBT je super...hetero ne valja...ne valja jesti meso ali zato ribu možete...idite u crkvu ako ne idete niste pidobni...NORMALNI LJUDI SA ZDRAVIM PORODICAMA SU POSTALI UGROŽENA MANJINA...
    Boli me za politiku,estradu,starlete,televiziju,crkvu...uživam u svom poslu u svojoj porodici i druženju sa ljudima koji nisu opterećeni gore navedenim stvarima...
    (nikad nikome izvini, 4. oktobar 2022 18:19)

    # Link komentara

  145. Prvi put nešto pametno da čujem od nje.
    (Zorko, 4. oktobar 2022 18:21)

    # Link komentara

  146. ...platom od 500E..Evo ja sam veća faca od oba tvoja bivša muža ali imam platu samo 500E i još sam sigurno sa više mozga i od tebe i tvojih bivših ali ne bi me ni pogledala. Rekla bi sta ću od tebe lepog i pametnog a siromašnog.
    (Doktor plagijator

    Sve je to u redu ali zasto se stavljas u inferioran polozaj. Nemam ni ja veliku platu ali nju ne bih da mi da sve novce koje je zaradila i jos prida od dvojice bivsih. Sta ce mi takve pare? Da pozlatim rogove?
    (para puna vreca a dusa prazna, 4. oktobar 2022 18:21)

    # Link komentara

  147. Ja bih pre zabranio te nazovi dive
    (Dudule, 4. oktobar 2022 18:30)

    # Link komentara

  148. Znate koliko ima lovaca sa prigovorom savesti za oružje tj civilno služenje vojske, a ovamo arsenal pušaka. Ne znam kako to država i pravila dopuštaju. Tj znam, ali neće pustiti komentar, političari su masovno tj drugovi članovi.
    (bVb, 4. oktobar 2022 18:30)

    # Link komentara

  149. Kada lovci krenu u lov, ja ih uvijek pozdravim i kažem, sretno u medjusobnom rokanju iz nehata !
    (Arch Enemy, 04. oktobar 2022 17:06)

    To se nikada nije desilo. Sanjao si.
    (sladoledsmesom, 4. oktobar 2022 18:32)

    # Link komentara

  150. Nikada se ne raspravljajte sa budalom. Pobediće vas na iskustvo.
    (Laza HARAMBAŠA, 4. oktobar 2022 18:36)

    # Link komentara

  151. šta uopšte ova žena zna o lovcima, ili o bilo čemu o čemu priča, dako je bila i protiv mmr vakcina pa kad su ljudi deca počeli da umiru samo je nestala. da bi izrazio stav o nečemu trebaš nešto i da znaš o tome, a ne samo da lupetaj da bi bio popularan. Nisam lovac, nikada nisam pucao uz vatrenog oružja, ali znam da lovci nisu samo ubice već da poprilično brinu o lovistima i lovini. Verovatno bi bez njih i kontrole koju sprovode bilo još vrsta na izumiranju...
    (mare, 4. oktobar 2022 18:37)

    # Link komentara

  152. Bravo Jelena. 99% lovaca ubija iz zadovoljstva, a ne da bi prehranilo porodicu. Proklete psihopate.
    (Marko, 4. oktobar 2022 18:39)

    # Link komentara

  153. Koji licemer, zalaze se za ubijanje dece, odnosno abortus, a smeta joj lov.
    (Miami, 4. oktobar 2022 18:51)

    # Link komentara

  154. Ja ušo na vest nadajući se da je iz protesta pustila na slobodu svoje "voćke"
    (Maki, 4. oktobar 2022 19:10)

    # Link komentara

  155. Dobro je da si jednom rekla nesto pametno, a da ti nije zasmetalo " duboko grlo"
    (Astral Majestic, 4. oktobar 2022 19:37)

    # Link komentara

  156. Што је тиква празнија то је безобразнија.
    (Edgar, 4. oktobar 2022 19:40)

    # Link komentara

  157. Ovom izjavom samo je potvrdila da ništa ne zna o lovu.

    Lovci, kao prvo, vode računa o divljim životinjama tokom većeg dela godine,
    tokom lovostaja.

    U toku lovne sezone, tačno se zna kakvi, koliko stari primerci životinja mogu biti legalno ulovljeni i to se naplaćuje, a od tih para se finansira održavanje lovišta.

    Ko je taj "novinar" koji JK pita za bilo kakvo mišljenje?
    (Drž`te Gedu!, 4. oktobar 2022 19:49)

    # Link komentara

  158. @wild krrme

    Ajde da počnemo od tebe.
    (Dule, 4. oktobar 2022 19:51)

    # Link komentara

  159. Stipukomentar, plod biljke je mlada biljka, kao što su deca mladi ljudi.
    Jedući plod biljke jedeš njeno potomstvo po čemu si humaniji od lovaca koji ne ubijaju mlade?
    (Suncokret je jednogodišnja biljka, 4. oktobar 2022 19:51)

    # Link komentara

  160. Ma lov i nije sport. Da bi nesto bilo sport, mislim da je potrebna saglasnost obe strane... A to da su izjave doticne potpuno precenjene i bez uporista u znanju i obrazovanju, to mi se cini tacnim.
    (Dali Bocek, 4. oktobar 2022 20:58)

    # Link komentara

  161. Kad bi tebe mogli da zabrane da neslusamo to krestanje
    (Sava, 4. oktobar 2022 21:18)

    # Link komentara

  162. Treba tebi zabraniti da pevaš, a lovci su za tebe klasa i za 3 nivoa više u svemu
    (Aca, 4. oktobar 2022 21:18)

    # Link komentara

  163. Lovci su isfrustrirani kompleksaši, alkoholičari sa malim kiticama, pošto su istrebili većinu divljači sada idu po selima i ubijaju pse,mačke,golubove... Evo posla za policiju u selu Martinci kod Sremske Mitrovice,a verujem da je tako i u drugim selima lovci ubijaju pse i mačke,a rade to i uslužno po kućama,ako "domaćin"hoće da se reši svog "kućnog ljubimca" ili svog "avlinijanera" ili neke životinje na ulici pozove "hrabre"komšije lovce i oni "ulove" nepoželjnu životnju. Većina lovaca su alkoholičari i nadam se da će takvi pijani da se porokaju izmedju sebe,jer za bolje i nisu.
    (Tijana, 4. oktobar 2022 21:33)

    # Link komentara

  164. U pravu je Karleuša, treba oružje podeliti i (životinjama) po šumi pa onda neka počne prava pucnjava !
    (Superhik, 4. oktobar 2022 21:48)

    # Link komentara

  165. razumem lov ali ono slikanje za fejs je užas
    (gooz, 4. oktobar 2022 21:56)

    # Link komentara

  166. Rekla je sve ono sa cime se u potpunosti slazem. Italijani su sve zivo pobili po Italijanskim lovistima, pa dugo dolaze kod nas i tamane zivi svet bez milosti. Toliki kuckari koji bi zivot dali za dobrobit svojih pasa koji su im zamenili decu ni da beknu kad treba zastititi zeceve, fazane, srndace, jelene i druge zivotinjske vrste. Treba drzati pod kontrolom invazivne vrste kao sto su divlje svinje, a ono sto je ugrozeno zestoko stititi.
    (kole, 4. oktobar 2022 22:27)

    # Link komentara

  167. Hahahahaha a ti verovatno kucaš na “olimpiji”, obavljas razgovore samo sa fiksnog telefona ili se dozivas sa brda na brdo, ideš peške na posao i lecis se samo travkama koje nađeš ispred kuće…e Nikola, Nikola.
    (preostali, 04. oktobar 2022 16:48)

    Uživanje u praktičnoj novoj tehnologiji nema veze sa kukavičlukom onih koji sebe nazivaju "lovcima".

    Nikakav ti lovac nisi, KRALJINO, već kukavac običan.
    Svaki lovac koga nažalost poznajem boji se svoje senke.
    Hrabar je samo na "čeki" sa puškom, 4 metra iznad bilo kakve opasnosti.

    Bukvalno otvaram šampanjac svaki put kada jedan od vas "ode" u sukobu sa životinjom. Razlog za slavlje.
    (Dameron, 4. oktobar 2022 22:40)

    # Link komentara

  168. JK zabraniti slikanje
    zabraniti društvene mreže
    ...lov je posao kao i turizam...ubijaju se i domaće životinje i još se drže i u nehumanim uslovima...
    Svet se okrenuo naopako...LGBT je super...hetero ne valja...ne valja jesti meso ali zato ribu možete...idite u crkvu ako ne idete niste pidobni...NORMALNI LJUDI SA ZDRAVIM PORODICAMA SU POSTALI UGROŽENA MANJINA...
    Boli me za politiku,estradu,starlete,televiziju,crkvu...uživam u svom poslu u svojoj porodici i druženju sa ljudima koji nisu opterećeni gore navedenim stvarima...
    (nikad nikome izvini, 4. oktobar 2022 18:19)
    Znaci normalni ljudi, sa normalnim porodicama su po tebi sta? Oni koji odobravaju priucene, pijane ljude koji time sto su platili clanarinu ubijaju svoju dokolicu time sto idu da ubijaju zivotinje kao vid druzenja i drustvenog zivota? A bez ikakvog znanja plasiraju pricu da su oni ti koji odrzavaju zoohigijenu i zdravu populaciju divljaci? Time sto je ubijaju? Super je sto uzivas u svojoj porodici, ali zasto se onda petljas u stvari koje te ni najmanje ne zanimaju?
    (@nikad nikome izvini, 4. oktobar 2022 23:00)

    # Link komentara

  169. Sve se slažem.

    Ubiti životinju iz čiste zabave je morbidno i bolesno. Gledao sam film gde je lovcima prestalo da bude zanimljivo da love životinje, pa su prešli na lov na ljude. Verujte i ovi naši lovci bi isto tako da nisu kukavice zbog zakona.
    (joko, 4. oktobar 2022 23:42)

    # Link komentara

  170. Sve i da se lovom štite voćnjaci, njive i stada (mada o tome vodi računa 2% lovaca, ostali videli sela nisu nego su obične psihopate), lov ne treba zvati sportom i ne treba se slikati sa leševima i da to deca sve gledaju.
    (Kosko, 4. oktobar 2022 23:52)

    # Link komentara

  171. A sto ti istim tim zivotinjama otimas hranu koje bi one jele da nije tebe koja si resila da budes vegetarijanka?
    (ciceron, 4. oktobar 2022 17:22)

    I da bi ta vegetarijanska hrana bila proizvedena (jer, ona se *proizvodi*, ne pada s neba i ne bere se sa samoniklog drveca u sumi) milioni zivotinja *moraju* izgubiti zivote. Sto slucajno, ali, neizbezno (nr. masakr koji kombajni naprave prilikom zetve), sto ciljano - *moraju* biti unistene kao stetocine, inace te hrane ne bi ni bilo.
    (i ja ublažavam štetu nastalu zagađenjem u avio-saobraćaju i ulažem napore da se smanji emisija izduvnih gasova, 5. oktobar 2022 01:24)

    # Link komentara

  172. Čovek je od nastanka lovac, to što ste vi koji ste protiv
    *nastrani" i otišli drugim putem će vas u nekom sledećem velikom ratu koštati glave je će vas muškarci lovci prorediti kao štetočine u prirodi kada se namnože.
    (Zastava101Specijal, 5. oktobar 2022 05:37)

    # Link komentara

  173. Znate koliko ima lovaca sa prigovorom savesti za oružje tj civilno služenje vojske, a ovamo arsenal pušaka. Ne znam kako to država i pravila dopuštaju. Tj znam, ali neće pustiti komentar, političari su masovno tj drugovi članovi.
    (bVb, 04. oktobar 2022 18:30)

    Znaš li koliko ima ljudi koji komentarišu sve i svašta, a kad neko njih komentariše, onda se nađu uvređeni?
    Ova je jedna takva
    (?, 5. oktobar 2022 06:03)

    # Link komentara

  174. Eto, muzikom, izgledom i inace ponasanjem nije do sad uspela moju naklonost da pridobije, ali ovom akcijom svakako. Ako treba, idem zajedno sa njom na barikade u borbi protiv patoloskih ubica zivotinja. Sto se mene tice, borbu bih prosirio i na ribolovce.
    (Stanoyco Stanimyrrowitch, 5. oktobar 2022 07:09)

    # Link komentara

  175. Bolje bi bilo zabaniti muziku koja ostecuje mozak, to je mnogo opasnije od slika mrtvih zivotinja. A da ne pricam o slikama plasticnih starih baba, to je jos gore.
    (Sikira, 5. oktobar 2022 07:10)

    # Link komentara

  176. Zna se ko ide u lovce- pijandure, a nikakve psihopate koje vole da tamane zivotinje. Ljudi idu u lovce da imaju izgovor da pobegnu od porodice i nadrkane zene i jos da se dobro naliju.
    (Mojmir, 5. oktobar 2022 07:12)

    # Link komentara

  177. Kad ti upadne čopor divljih svinja i preore pola površine malina, i pored toga što imaš struju i ogradu, nego šta nego da ću da ubijam, kad je lovačko udruženje nesposobno da kontroliše broj svinja i njihovo stanište !
    Čisto da se zna! Toliko ih ima i toliku štetu prave da je to sada postalo borba za opstanak nas koji živimo od malina, belog kukuruza i domaćeg krompira. Pozdrav iz Komadina.
    (Debrecin, 5. oktobar 2022 07:18)

    # Link komentara

  178. Gde je Karleusa, kad ja hranim tu divljac zimi? Lovci ostrele samo Skart ili onog sto ima previse u prirodi.
    (guru, 04. oktobar 2022 13:16)

    Ko odlucuje sta je "skart" zivotinja i sta je previse u prirodi? Ti i tebi slican skart od ljudi, kukavice i ubice dok kroz nisansku optiku sa sigurne razdaljine ciljate na ta jadna stvorenja ne dajuci im ikakvu sansu da prezive vasu pokvarenost, podmuklost i ubilacki nagon.
    (Lov na lovce i ribolovce... Isto dvocevkama!, 5. oktobar 2022 07:23)

    # Link komentara

  179. sladoledsmesom
    Bit će da ti nisi razumio šta sam napisao gospodine šnicla na štapiću !
    (Arch Enemy, 5. oktobar 2022 07:39)

    # Link komentara

  180. Be zelim da branim lovce ali koliko licemerstva ovde pa to je nenormalno... Ajde vi svi zastitari zivotinja svaki put kada pojedete prase ili kokosku, popijete mleko od krave,sestite se u kakvim uslovima te zivotinje zive i kako na kraju zavrse. I na kraju halapljivo strpate sve u vase stomake i briga vas. Sedite na koznim sedistima u kolima, kuci, nosite kozne jakne i torbe, sigurno nije nastalo ave to od duge i sljokica, nego od zivotinja koje su zivele i umrle u najgorim mukama. Da, slazem se da puno lovaca to ne radi iz pravih namera, zbog toga je moj otac prestao da ide u lov pre 25 godina, kada je shvatio da ljudi love sta vide a ne za sta je sezona i da ih u sustini briga za dobrobit okoline, zivotinja nego da su tu samo da bi ubijali, ali opet se vracam na pocetak, ove zivotinje barem zive srecno i lepo dok ih jedan lovac ne zvekne, dok se "domace" zivotinje muce od prvog do poslednjeg trenutka svog zivota ali vas to ne interesuje jer je morate priznati, meso ukusno i sto da ga se odricemo...zazmurimo na oba oka i zivot ide dalje...
    (Ccc, 5. oktobar 2022 07:50)

    # Link komentara

  181. Kad bi kojim slučajem negde na Zapadu postalo popularno da se stane u zaštitu pedofila ova pevaljka bi odmah širila pedofiliju.
    (mozak andol, 5. oktobar 2022 08:33)

    # Link komentara

  182. Kastrirati sve muskarce, operisati drustvo od svake vrste muskosti, hrabrosti, domacinskog i pristojnog ponasanja. Podsticati kukavicluk, mamine maze, poltrone, sebicluk, samozivost, prostituciju i izopacenost svake vrste. Doticna persona pokusava da glumi neku svetsku "divu" stavljajuci se u sluzbu velikog reseta, transhumanizma i drugih antiljudskih ideologija. U normalnom drustvu, ne bi dobila ni mrvicu prostora da prica kojekakve budalastine.
    (Hejter, 5. oktobar 2022 09:01)

    # Link komentara

  183. Toliki kuckari koji bi zivot dali za dobrobit svojih pasa koji su im zamenili decu ni da beknu kad treba zastititi zeceve, fazane, srndace, jelene i druge zivotinjske vrste.
    (kole, 4. oktobar 2022 22:27)

    Zato sto kuckare bas briga za zivotinje. Treba im nesto zivo sto je njihovo vlasnistvo, drugi ljudi nisu.
    (Hehe, 5. oktobar 2022 09:14)

    # Link komentara

  184. Nesvakidašnja ženo
    Nije lako nositi se sa tobom
    Koliko godina te poznajemo stalno si drugačija
    Nema veće Zvezde Danice
    Za naslove sam nezainteresovana ,jer ne gubim vreme na običnim stvarima.
    Fokus su Astro pojave
    (zana, 5. oktobar 2022 09:18)

    # Link komentara

  185. Sve i da se lovom štite voćnjaci, njive i stada (mada o tome vodi računa 2% lovaca, ostali videli sela nisu nego su obične psihopate), lov ne treba zvati sportom i ne treba se slikati sa leševima i da to deca sve gledaju.
    (Kosko, 4. oktobar 2022 23:52)

    Prvo odavno nisam video u javnosti slike lovaca sa ubijenim životinjama, verovatno jer u lovu ne učestvuju: Pevači, pevačice, striptizete, jutjuberi, političari i ostali koji su toliko zastupljeni, da se narod pita vrede li više oni ili doktori, vozači, poštari, pekari i ostali.
    Drugo u čemu je razlika ako se neko slika sa ubijenim vukom ili divljom svinjom od reklame za šunku, paštetu, ribu ili neku kožnu jaknu i cipele?
    U svakoj samoposluzi imamo mesaru sa delovima tih ubijenih životinja bilo domaćih bilo divljih pored svakodnevno prolazimo sa decom i to nikom ne smeta a smetaju lovci koje niko i ne vidi.
    Naravno zasmetaju nekad i divlje svinje u bulevaru na Novom Beogradu, ali to je već druga dimenzija za nas Srbe.
    (David, 5. oktobar 2022 09:52)

    # Link komentara

  186. Ok ajmo malo obuke za vas koji niste skoro prošetali šumama oko vaših gradova.
    Da li ste svesni koliko se u zadnjih 20 godina smanjio broj obradivog zemljišta i povećao broj divljih životinja?
    Daću vam primer pre par godina je moj prijatelj krenuo da traži tartufe sa dve doge argentino, nakon što su otišle malo dalje od njega u šumu, čuo je lavež i lomljenje granja, doge su se brzo vratile, kravave a jedna sa pokidanom plećkom, naletele su na divlje svinje i to je bio rezultat.
    Sve se to desilo u šumi na 20km od centra Beograda u naseljenom mestu.
    Pitam vas da li biste prošetali sutra tom šumom sa svojom decom, dok divlje svinje već krstare Novim Beogradom?
    (Solomon, 5. oktobar 2022 10:04)

    # Link komentara

  187. Ovom izjavom samo je potvrdila da ništa ne zna o lovu.

    Lovci, kao prvo, vode računa o divljim životinjama tokom većeg dela godine,
    tokom lovostaja.

    U toku lovne sezone, tačno se zna kakvi, koliko stari primerci životinja mogu biti legalno ulovljeni i to se naplaćuje, a od tih para se finansira održavanje lovišta.

    Ko je taj "novinar" koji JK pita za bilo kakvo mišljenje?
    (Drž`te Gedu!, 4. oktobar 2022 19:49)

    Karleuša ceo svoj život svakom svojom izjavom potvrđuje da je totalno neobrazovana, tu nema ništa novo, njen komentar treba trenirati kao zavijanje šakala.
    (Ime-R, 5. oktobar 2022 10:06)

    # Link komentara

  188. Neko ubio neku životinju...
    A JK nosi bundu, čizme, tašnu, ...od ubijenih životinja ..
    KO KOGA OVDE FOLIRA -??????
    MOŽE LI SE, OZIM UBIJANJA ŽIVOTINJA, ZABRANITI I PEVANJE KREŠTALICA POPUT NJE ????? I PROGLASITI ŠUNDOM POJAVE POPUT NJE NA TV???? A IMA IH VIŠE OD LOVACA I ŽIVOTINJA.
    (Mirka, 5. oktobar 2022 11:47)

    # Link komentara

  189. Karleusine reci su namenjene mislecem coveku 21. veka.
    (Mandrak, 5. oktobar 2022 12:27)

    # Link komentara

  190. Treba klanice i mesare da se zatvore...Jelena više ne jede meso, pošto je do juče jela, sad je prešla na g...a, pa sa tim u vezi zabraniti sve što debela kobila ne želi, jer se svakom retardu imbecilnom, I svakoj prostitutki daje se za pravo da bilo šta komentarise javno i da za to ima još gorih koji to sve uredno ali slepo podržavaju.
    Sta su onda klanice i mesare, i fabrike za preradu mesa, fabrike za pravljenje hrane za kućne ljubimce koje toliko volite, ili su i oni vegani svi postali. Jao pomodarstvo je uvek bilo i bice odraz gluposti i slabe inteligencije. Sve je više glupih. Zato i propadamo.
    (Realno, 5. oktobar 2022 13:38)

    # Link komentara

  191. Lovci na jelene.
    (Meta-comment, 5. oktobar 2022 13:57)

    # Link komentara

  192. a tebe golu da gledaju je izrazito preporucljivo za decu...
    (brica, 5. oktobar 2022 16:32)

    # Link komentara

  193. Ma pusti to Jeco, ....Nego hoce li skoro jos neki pornic?
    (beli, 5. oktobar 2022 19:16)

    # Link komentara

  194. Pa to me podseti na tita, bi osam u vojsci kad je cekao novu godinu na nekom lovistu u vojvodini. (kazem nekom jer su nas splavovima uoci nove godine vozili do odredista nsim oznali gde nas vode, posmrzavali smo se u slepovoma. On doalnc i drustvo sednu u ceku i onda ovi nateraju zivotinej prema njima a ovi od gore zapucaju u krdo naravno da ce nesto da pogode. Moral ismo da cistim osneg oko vile i psoataljamo svezu englesku travu da komunajre ubice ne gaze po snegu. Danas je jos gore. Govoril isu strani novinar da imamo previse policijaca po broju stanovnika. Ali bar u to titovo vreme policija je setal po anseljiam i cuval narod . sad je sav policija povucena da cuva samo politicare sadasnej i bivse nejhove zene i decu. Kaze lovci. Nemam osvi pare kao ona i ostali ***** pa ce psoel da trazi nacionalnu penziju od istih tih ubica zivotinja
    (pa, 5. oktobar 2022 19:24)

    # Link komentara

  195. Ne znam kao prvo zašto bi se mišljenje ove uopšte razmatralo. Nikakve škole nema, al zato pametuje. Jel to ona predlaže, da se sve mesare i mesna industrija ukinu, jer i tamo su leševi i ubijeni su!
    (Rade, 04. oktobar 2022 17:40)

    ti si grdji od nje - brkaš lov i mesnu industriju.
    (neutralni felš, 5. oktobar 2022 21:38)

    # Link komentara

  196. Хм.
    Напокон је и ова особа нешто паметно изјавила.
    (sempervivum, 5. oktobar 2022 22:24)

    # Link komentara

  197. Bravo ! Nemati diplomu ne znači da nemaš moć opažanja i učenja iskustvom, a većina " diplomaca" ima veoma ograničen i egocentrični pogled na život i svet. Lovci su sadisti koji mogu lako sa životinje preći na svoje najbliže.To psiholozi odavno znaju.
    (Ema Ruzica, 5. oktobar 2022 23:29)

    # Link komentara

  198. Pa onda Tosicu treba zabraniti da objavljuje slike sa tobom. Lovac sa lesom
    (Aca, 7. oktobar 2022 09:20)

    # Link komentara

  199. A kako misliš da prehranim porodicu!
    (Doktor plagijator, 4. oktobar 2022 13:21)

    Ko može da se prehrani samo mašući si*ama ili ubijajući životinje definitivno ne treba da se razmnožava.
    (Vladan, 8. oktobar 2022 11:34)

    # Link komentara

  200. Jeco ajde s nama u šumu da čistimo smeće, konzerve, staklo, životinje to jedu i mogu se povrediti i ostati sakate ceo život. Ako ti je problem da idemo u šumu možemo na kej Dunavski i Savski u Beogradu da skupljamo plastične flaše i odpad iz reke.
    (Gonzo, 10. decembar 2022 18:30)

    # Link komentara